Így zsidótlanított a magyar állam
2014. február 03. írta: rajcsányi.gellért (ergé)

Így zsidótlanított a magyar állam

holokauszt_hivatal_20.jpg

Az állam, ez az örök Leviathán többször is lecsapott saját védtelen áldozataira Európa innenső fertályában a huszadik században, annak középső évtizedeiben. A történelemkönyvek lapjairól, regényekből, fényképekről és tévéfelvételekről ismert sötét korszakról nem lehet eleget beszélnünk, akár a nácikról, nyilasokról, akár a sztálinistákról, kommunistákról van szó. Ne feledjük el, milyen történelmi, társadalmi tragédiákba zsákutcákba vezettek minket és vezettük magunkat. Néha viszont nem a lírai, szépirodalmi és művészeti megemlékezések; hanem a legszikárabb bikfanyelven írt hivatalos feljegyzések, levelezések és határozatok mutatják be, milyen emberevő szörnyeteggé alakult a magyar állam a legsötétebb időkben.

A Nógrád megyei levéltár online archívuma és Radnóti Zoltán rabbi blogja nyomán jöjjön egy dokumentumválogatás a zsidók elkülönítése és elhurcolása napjaiból. A vészkorszak dokumentumai mellett a Magyarországot építő zsidó polgárokról és a zsidókat mentő magyarokról, keresztényekről is megemlékező Radnóti Zoltán a Mandinernek elmondta: az iratok publikálásával az a célja, hogy az emlékév alkalmából részt vegyen a korszakról szóló ismeretek terjesztésében, kijuttatva a blogok világába a levéltárakban meglévő történelmi dokumentumokat. Így intézte hivatalos ügyeit a magyar állam bürokráciája és így fordultak az államhoz a zsidó, valamint a zsidó vagyonra ácsingózó nem zsidó állampolgárok a vészkorszakban.

*

Izraelita műegyetemisták kérelme az egyetemlátogatás alóli felmentésről a testi és erkölcsi épség megőrzése érdekében (1927):

holokauszt_hivatal 3.jpg

Zsidók elkülönítése végrehajtva:

holokauszt_hivatal 6.jpg

Zsidó ágyak és ágyneműk kiutalása a salgótarjáni nyilasoknak:

holokauszt_hivatal 1.jpg

Zsidó asztalostól lefoglalt faanyag felhasználása a zsidó gettó falának felépítéséhez:

holokauszt_hivatal 2.jpg

Túl nagy lakásban lakó zsidó özvegyasszony lakásának kiutalása a Magyar Nemzeti Szocialista Párt részére:

holokauszt_hivatal 11.jpg

Katolikus plébános zsidó épületet igényel, az eredeti tulajdonos személyére külön felhívva a figyelmet – Radnóti Zoltán közlése szerint rögtön a gettósítás másnapján született a villámgyors igénylő levél:

holokauszt_hivatal 5.jpg

Egy olvasói levél:

„Salgótarján, 1944. V. 30.

Mélyen tisztelt Polgármester Úr!
Amit meg kell írni

Az utóbbi napokban a zsidó vagyon számbavételével és rendezésével kapcsolatban különböző hírek keringtek a városban. Zsidó vagyonból származó gyűrűket, karkötőket véltek egyes személyek ujjain, karján látni, melyeket az illetők azelőtt sohasem hordtak. Beszélik, hogy a zsidó vagyon rendezésénél egyes alkalmazottak a legrosszabb ruhákban mentek a gettóba, és jó ruhában távoztak. Az egyik alkalmazotton felfedezni vélték az egyik zsidó nő angórapulóverjét. Beszélik, hogy a vagyonosabb zsidó nők perzsa stb. bundái, ezüstrókái nem volnának leltárba véve. Szeretnénk elhinni, hogy ezek mind csak pletykák, de tudjuk azt, hogy ha a pletykák szájról szájra járnak, úgy a tizedik szájnál már teljesen elferdítve kerülnek a közvéleménybe. A közvélemény megnyugtatására talán célszerű lenne, ha ezen jelenségeket illetékesek kivizsgálnák, és a közvéleményt megfelelően megnyugtatnák.
Jelzet A Munka, 1944. október 7., 2. p.”

Számolni kell azzal, hogy a zsidók szökést igyekeznek megkísérelni:

holokauszt_hivatal 7.jpg

Nincsenek nélkülözhetetlen zsidó orvosok, gyógyszerészek és állatorvosok Balassagyarmaton:

holokauszt_hivatal 8.jpg

„Alulírottak a keresztyén hitfelekezetekbe tartozó zsidó származású személyek nevében (cca. 30-40 fő) azon tiszteletteljes kérelemmel fordulunk a Nagyságos Polgármester Úrhoz, hogy tegye lehetővé oly módon való elhelyezésünket, hogy istentiszteletre járhassunk, és igaz hittel vállalt és átérzett vallásunkat zavartalanul gyakorolhassuk, ami jelenlegi nehéz helyzetünkben esetleg életünket megmentő, komoly lelki vigaszt nyújtana. Kívánságunk alátámasztására legyen szabad hivatkoznunk, hogy az ország különböző helyein hasonló megkülönböztetett elbánás már számos városban engedélyezve lett, mint például Szombathelyen, Pécsen, Makón stb. Ez utóbbira vonatkozó helyi közleményt csatoljuk. Kérésünket Nagyságod jóakaratú és emberbaráti pártfogásába ajánlom, számítunk igaz keresztyéni megértésére, és támogatásáért előre is igaz, mély hálánkat kifejezve vagyunk

megkülönböztetett mély tisztelettel

Szűcs Istvánné mérnök neje, Szűcs Veronika, Szarvas Imréné, Sallai Ernő nyug[almazott] cukorgyári irodafőnök, Sallai Ernőné szül[etett] Kemény Erzsébet, Gombos Mária, Hamu Sándor mérnök és neje”

holokauszt_hivatal 9.jpg

S egy szinte tragikomikus utolsó iromány: „A zsidó üzletek bezárása és a zsidó kézművesipari műhelyek termelésének megszűnése vagy korlátozása következtében egyes helyeken kézművesiparosokban hiány mutatkozik. Ennek a hiánynak a megszüntetése közérdek...”

holokauszt_hivatal 12.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr615795778

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Így zsidótlanított a magyar állam 2014.02.03. 14:52:02

Így intézte hivatalos ügyeit a magyar állam bürokráciája, és így fordultak az államhoz a zsidó, valamint a zsidó vagyonra ácsingózó nem zsidó állampolgárok a vészkorszakban.

Trackback: martonyi és a Nemzet tragédiája 2014.02.03. 14:18:56

  Martonyi: A holokauszt a legnagyobb nemzeti trauma A holokauszt a legnagyobb nemzeti trauma számunkra, jelentette ki Martonyi János külügyminiszter a Zsidó élet és antiszemitizmus a mai Európában című, a Tom Lantos Intézet által szervezett nem...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vantaan2 2014.02.06. 22:13:30

@Lajka kutya: .... ilyen a "nagy magyar" lélek.
Zabrál , lop, 10 fillérért eladja a hazát, egy rossz pillantásért följelenti a szomszédját. Lásd ergé és Radnóti rabbi dokumentumait.

Ez a mentalitás vezetett Trianonhoz (elég csak a Gyulafehérvári nyilatkozatra gondolni), ez vezetett a bécsi döntéssel visszakerült területek magyartalanításához, elvesztéséhez. ...ez az oka Kamenyec Podolszknak, ez az oka a holokauszt nagy mérvűségének. Ez vezetett 56-hoz és 56 bukásához s most ez vezet az újbóli orosz érdekszférába kerüléshez. .... az a rohadt 10 fillér!
No persze egy kis zsidózással ...meg fogd rá a nyuszira ... takargathatod. De az a kibaszott mohorai plébános már 1 nap után lecsapott a zsidó házára .... s ez vezet oda , hogy pl. az evangélikusoknak tetszik az emlékmű, s tetszeni fog a reformátusoknak és a katolikusoknak is ......mert különben szembe kellene nézni azzal hogy a keresztény Magyarország üldözte el honfitársainkat,egyházi birtoknak is kellett a zsidó birtok , a zsidó háza vagyona .....
@tesz-vesz: ...és Ungvárynak igaza van! A polgári közép jeleskedett ahogy pl a visszacsatolt területeken a betelepült adminisztráció zabrálta el a módosabb zsidók házait, ... vagy vette át pl. 1942-ben a szőlészeteket és borkereskedéseket az egész országban .... majd később a szatócs üzleteket.

Bizony bizony takony volt a nemzet egy jelentős része, papostól, egyházastól, polgárostól.
De itt zajlik-zajlott a szemünk előtt a trafik mutyi , a föld mutyi egy kissé puhább kivitelben. S a nemzet takony része újra a hasznot lesi s felejti emberi mivoltát.

tevevanegypupu 2014.02.06. 22:16:46

@biboldó:

Na persze, érzelmek is vannak benne, ahogy itt mindegyikünkben.

tevevanegypupu 2014.02.06. 22:19:55

@S=klogW:

Iszonyú mennyi hazugságot voltunk kénytelenek megtanulni..az egész humán tananyag hazugságon alapult. Világnézetünk alapjai, politikai gazdaságtan, történelem, irodalom..az orosz nyelv meg ami vele járt..

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2014.02.06. 22:21:08

@tevevanegypupu: Igen, ha nem is mindenki, de más is lop. Attól még tényszerű a lopás.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2014.02.06. 22:21:41

@tevevanegypupu:

Ma (lassan) több a hazugság, mint amennyi a 70-es és a 80-as években volt!

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2014.02.06. 22:23:58

@bbjnick: Viszont (gyorsan) több a magát a kizárólagos igazságtudójának képzelő kompenzáló.

Alfőmérnök 2014.02.06. 22:31:34

@tevevanegypupu: Amit Gellért közzétett, azok még csak nem is érvek, hanem tények. De maguk már azoktól is sipítoznak.

tevevanegypupu 2014.02.06. 22:31:50

@bbjnick:

Lehet, hogy ez a generáció már nem is tudja meg, hogy is volt..az egyszer volt. Mindig, minden korban igazodtunk valakikhez és általában ők írták a történelmünket is.Szóval bizonygathatunk valamit ami a meggyőződésünk, lehet, hogy csak légvárakra épitettük.

tevevanegypupu 2014.02.06. 22:32:36

@biboldó:

Sőt, van is aki szeret lopni.

tevevanegypupu 2014.02.06. 22:35:00

@Alfőmérnök:

Sokféle igazság létezik. Még ezek mögött a tények mögött is van pár.

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2014.02.06. 22:35:15

@tevevanegypupu: Innen indultunk. A mindennapi betevő gyűlölhetőség igényétől.

Alfőmérnök 2014.02.06. 22:39:23

@tevevanegypupu: Ja, értem, a tények mögött sokféle igazság létezik, az érvek meg "érvek csak".

tevevanegypupu 2014.02.06. 22:48:42

@biboldó:

Dehogy. Az ember igyekszik megérteni és érez részvétet a szenvedők és ártatlanok iránt. De nem csak egyfajta szenvedés iránt. De a felelősség kérdése már más..azt sajnos nem vállalhatjuk azért ami már hetven évvel ezelőtt történt Magyarországon. És ki tudja hogy történt..sokan sokféleképpen mondják és papirja mindenkinek van a saját igazságának alátámasztására.
És leggyakrabban a legpofátlanabbak igyekeznek valamiféle részvétet kicsikarni..olvasgasson Bauer Tamást.

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2014.02.06. 22:55:11

@tevevanegypupu: Már majdnem értékelhetően kezdtél, erre simán lenullázod magad Bauer kategorikus skatulyázásával. Azaz vannak Bauer félék, kiknél alapból kizárható, hogy lehetne nála valami megérteni való?

Alfőmérnök 2014.02.06. 22:57:23

@tevevanegypupu: A tények miért nem csak tények, ezzel szemben az érvek miért csak érvek?

Alfőmérnök 2014.02.06. 23:13:26

@bbjnick: "Elkezdeni alemberezni, anélkül, hogy a körülményeket ismernénk, no, az az alemberség!"

Ezek szerint minden alemberséget igazolhatnak a körülmények?

Bell & Sebastian 2014.02.06. 23:21:48

@Alfőmérnök: Azt szeretem benned, hogy csak olyankor ugatsz bele, ha fingod sincs arról, miről van szó és ez felettébb sérti az önérzetedet. Te egy nagyon buta seggfej vagy, felnőtt mércével. Hogy a deviánsok közül messze kimagaslasz, az nem vitás.

Alfőmérnök 2014.02.06. 23:22:57

@Bell & Sebastian: Projektálsz, ostoba náci.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2014.02.06. 23:23:16

@Alfőmérnök:

1) A plébános esetében nem látom, hol az erkölcstelenség.

2) "Ezek szerint minden alemberséget igazolhatnak a körülmények?" --- kérdezed.

Ez egy értelmetlen kérdés! Milyen körülmények?!

Bell & Sebastian 2014.02.06. 23:25:17

@biboldó: Ja, maga már bebizonyította. Mit gyűjt még? Märklin modelleket?

Bell & Sebastian 2014.02.06. 23:28:43

@Alfőmérnök: Cihológusnak pont akkora vagy, mint rendezőnek. Pöcsnyi. Oda nyalsz, ahonnan előnyt remélsz, oda ütsz, akit riválisnak érzel, te sunyi disznó!

Alfőmérnök 2014.02.06. 23:39:46

@Bell & Sebastian: Legalább én embernek nem vagyok nulla. Ellentétben az ostoba fajtáddal.

Bell & Sebastian 2014.02.06. 23:46:02

Plébános ügyben annyit, hogy a háború előtt az egyházi iskolából alakítottak ki orvosi rendelőt és lakást, majd miután elvitték a zsidó orvost, a község visszavette iskolának, majd a kommunisták alatt orvosi rendelő volt (visszajött a doki), építettek neki egy modernebbet és legvégül ismét iskola lett.

Erre tudok példát és ha egyszer megesett, megeshetett máshol is. Egy igénylésből messzemenő következtetéseket levonni elhamarkodott általánosítás a körülmények ismerete nélkül.

Nem a relativizálás a jó szó erre. Az a relativizálás egyébként pontosan ugyanolyan bombasztikus, tartalom nélküli vád, mint az antiszemitizmus.

Hogy divatba jött, annak szimplán az az oka, hogy valamilyen magyarázatot csak kellett találni arra, mi a franctól süllyedtünk sokadszorra ugyanoda, ahol már egyszer voltunk.

Naná, hogy a birka nép az oka, gátja a haladásnak! Ezt próbálják a fejünkbe verni a haladó progresszívok.

Kiköpted a jót? Akkor megint rá fogol baszni, kedves nép! Ami nem mi vagyunk, mi külön kasztot alkotunk, mert lebegünk a vizek felett.

Kutya legyen, aki ezt a logikát beveszi!

Bell & Sebastian 2014.02.06. 23:50:23

@Alfőmérnök: Ja, hogy te nemzetiségi alapon gyűlölködsz. És ezt tudják rólad a svábok is, ha már egyszer köztük élsz? Semmibe se vesznek? Van ilyen, falun előbb bizonyítani kell, az úgy száz év és három generáció, kedves jöttment, mert addig csak az vagy.

Nem szavaznak be sehová, még akkor sem, ha véletlenül emeletes eszed lenne. De nincs.

Alfőmérnök 2014.02.06. 23:53:49

@Bell & Sebastian: Faszfej, nem vetted komolyan a figyelmeztetésemet. Meg fogod szopni. Kurvára.

Alfőmérnök 2014.02.06. 23:57:39

@Bell & Sebastian: A postafiókodba fog betalálni hamarosan egy idézés.

Bell & Sebastian 2014.02.06. 23:59:58

@Alfőmérnök: Kifogytál az érvekből és most jön a vincetempó? Jellemes, nem mondom... Olyan viceházmesteres.

Alfőmérnök 2014.02.07. 00:01:32

@Bell & Sebastian: Inkább olyan jósdás-gloire-os-mézesrozis, te szánalmas szarkupac.

Bell & Sebastian 2014.02.07. 00:03:19

@Alfőmérnök: Ott te alperes vagy, nem? Felperes szeretnél lenni?

S=klogW 2014.02.07. 00:13:32

@tevevanegypupu:

Pupu a maga korosztálya pláne, de 20-25 évvel később is.

*Meglehet, az USA latin-amerikai gyarmatosító tevékenységéről többet és hitelesebben tanultak(?)

Immanual Manuel 2014.02.07. 01:45:01

Mikor lesz poszt "így zsidósított a magyar állam" címmel? Csak ha már bulvárosodunk.

Mert valahogy mégiscsak a magyar állam területére kerültek a fentebbi vétlen áldozatok, meg az őseik. És a békákat akkor se kérdezték.

vantaan2 2014.02.07. 05:11:46

@Immanual Manuel: Ó de hát a zsidók előbb megjelentek a kárpát-medencében mint a magyar őseink Te kis tudatlan!

tomwar 2014.02.07. 08:18:34

@tesz-vesz: Aha...ertem....
Nemetorszag rakenyszeritette Magyarorszagot. Mindenre.
Es en vagyok ostoba.
Nem az orszag vezetoi, akik ugy jo 500 eve minimum basszak szet az orszagot...

jose maria padilla · http://gozdom.blogspot.com/ 2014.02.07. 09:10:33

mondjuk azt a szemét plebánost én sem értem. óvoda? hogy geci kis filohettitákat neveljenek ottan?
ki kelletett volna igényelni a szegény elhurcolt zsidó házát, és azonmelegében holokauszt múzeumot berendezni ottan. na.

Alfőmérnök 2014.02.07. 09:35:05

@jose maria padilla: Maga szerint ezek korrekt történészi munkák? Ha igen, akkor még valszleg nem olvasott olyat. (Persze tudom, hogy olvasott, de jól eső érzés olyat olvasni, ami igazolja az antiszemitizmust.)

A faszi nyilvánvalóan egy háborús bűnös, aki önigazolást keres.
"1936-ban Budapestre költözött, s ettől kezdve regényíróként is szerepelt a fővárosi lapok hasábjain. A Függetlenség főszerkesztője.

1945-ben Németországba emigrált. "
www.marschalko.hu/eletrajz.htm

Érdekes módon arról szó nem esik sehol, hogy mit csinált a II. VH alatt.

De ez talán elég árulkodó:
"Kossuth, Széchenyi, Deák, Istóczy, Verhovay, Gömbös Gyula, Bárdossy László, Szálasi Ferenc, Kölcsey Ferenc és Szabó Dezső, baloldali és; jobboldali magyar vértanúk, a ludovikások és az 1956-os csepeli munkáshősök életáldozata nyomán megmutattatott az út, amelyet legjobban egy görög szó jelöl: szintézis. Egymásba hasonulása elveknek, irányzatoknak, gazdasági rendszereknek."
www.freepress-freespeech.com/holhome/tormay/orszagh2.htm#r22

Aki Szálasit egy lapon említi Széchenyivel, Deákkal, Szabó Dezsővel, Kölcseyvel, az nem épelméjű.

jose maria padilla · http://gozdom.blogspot.com/ 2014.02.07. 09:39:24

@Alfőmérnök:
esetleg a háborús bűnösségre tudna bármi bizonyítékot.
olyan, hogy történelemtudomány, nincs. jegyezze meg végre!

nekem az alember kossuth kicsit jobban kilóg :))

jose maria padilla · http://gozdom.blogspot.com/ 2014.02.07. 09:40:42

és tudja, én erről a szécsényiről sem gondolok túl sokat. olyan rajcsányi féle ember lehetett.

Bell & Sebastian 2014.02.07. 10:32:57

@jose maria padilla: Höhö, a di Rivera szócikkben egyedül Széchenyit említik, mint hasonszőrűt.

Marschalkó főbűne az volt, hogy kitette az egyenlőségjelet a zsidóság és bolsevizmusok közé. Odáig elment, hogy az Endlösungot cionizmusnak "fordította", azaz Izrael megalapításának.

Párttag sose volt, tisztséget nem viselt, ezért a SZEB nem adta ki a cionnáciknak. Mint fő"antiszemitát" ítélte halálra a kommer "Népbíróság".

Armageddon egyik előképe. :) Túlolvasta magát. :)

tevevanegypupu 2014.02.07. 10:43:04

@vantaan2:

Hogyne, miután Izraelből saját hibából elűzettek, hát persze kénytelenek voltak mindenfele..de sehol nem szerették őket különösebben, ezt higgye el.

tevevanegypupu 2014.02.07. 10:44:50

@S=klogW:

Hóóóógyne, ugyanezek akik most filoszemiták akkoriban Arafattal kezeltek és küzdöttek az imperializmus ellen..hogy milyen sikerük volt már akkor is, azt a jelenkor bizonyítja.

tevevanegypupu 2014.02.07. 10:45:43

@Alfőmérnök:

Mert az érvek néha legyőzik a tényeket és fordítva.

tevevanegypupu 2014.02.07. 10:50:28

@biboldó:

Dehogy, Bauert az ő szempontjai szerint tökéletesen meg lehet érteni. Csak az a muris, hogy pont ő szólít fel megbánásra, mikor például az apukájával kapcsolatban még soha nem tett bocsánatkérő kijelentést. Ja, hogy az apák bűneiért nem felelnek fiaik? Hát látja erről lenne szó. Az állam ugyanis elődökből meg utódokból áll.

S=klogW 2014.02.07. 11:32:59

@tevevanegypupu: És itt kezd hihetővé válni az elmélet, hogy a saját ellenoldalukat is maguk szervezik.

Talán a honi cionistákat is azért üldözték a kommunista testvéreik, hogy minél inkább alijázzanak: egy Dénes Béla nevű orvossal is megjáratták az ÁVO-t, le is írja emlékirataiban, hogy mennyi zsidóval találkozott a pribékek között.

moly.hu/konyvek/denes-bela-avos-vilag-magyarorszagon

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2014.02.07. 11:57:57

@jose maria padilla:

A plébánossal semmi más probléma nincs, csak hogy keresztény volt és magyar. Ez épp elég ahhoz, hogy a legsötétebb és legalantasabb gyűlölet célpontjává váljon.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2014.02.07. 12:24:26

@tomwar:

Igen, mérhetetlenül ostoba vagy!

A '45 utáni szovjet megszállás után is léteztek magyar kormányok. Elvileg szövetségi viszonyban voltunk a szovjettel (s még "önálló" magyar néphadsereg is létezett!): mekkora volt a magyar kormányok mozgástere? És hogyan viselkedtek a "zemberek" (úgy általában) a szovjet megszállás alatt? Hogy valami igazán pikánsat piszkálgassunk, hogyan viselkedtek a '44-es üldözöttek, mondjuk, azokkal a '45-ös üldözöttekkel, akiknek túlélésüket köszönhették? Lehet ezeket a kérdéseket boncolgatni --- fontos ezeket a kérdéseket boncolgatni ---, csak akkor törekedjünk az egész kép megismerésére és bemutatására!

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2014.02.07. 12:32:07

@bbjnick:

A '45 utáni szovjet megszállás után is léteztek=A '45 utáni szovjet megszállás alatt is léteztek

tevevanegypupu 2014.02.07. 12:46:33

@S=klogW:

Ajaj de hányan voltak..és a pártbizottságokon meg rendőrségen meg mindenhol..és vidéken..már számtalanszor írtam, hogy egymástól is úgy rettegtek, hogy öröm volt nézni..na persze mindenki félt tőlü..és nem csak pár hónapig hanem a rendszerváltásig. Tényleg élet-halál urai voltak. És voltak kis boltosok, őket viszont szerettük és ők is kedvesek, szolgálatkészek voltak. Egyébként a vidéki zsidóság most is..

Bell & Sebastian 2014.02.07. 12:48:15

@bbjnick: Ha véletlenül fordított sorrendben kezdik az Újbirodalom építését, Blondie gazdája helyett most Napóleont mondunk, ő akkor is a magyarokat szidná.

Tényleg, minek jöttek ide? Nem lett volna jobb megmaradni avarok maradékának, valahol a Kaukázus hegyeiben?

Most mondja valaki, hogy a gall / kelta / német / slave genetikai metélkedő nem folytatólagos!
Amiben az a pikáns, hogy a wiking vérvonal mindenkiben benne van, egyetlen, picinyke kivétellel. Ami kettő (esetleg három), ha jobban meggondolom és ezek (mind) pont mi vagyunk, a magyar-cigány-zsidók.

Korunk lúzerei, mustármag a malomkövek között.

tevevanegypupu 2014.02.07. 12:55:20

@bbjnick:

Ez olyasmi mint most Amerikában a katolikus egyház állandó rágalmazása. Gyűlölik a katolikusokat, és bár kétségtelen, hogy elpfordul katolikus papok között is bűnös, de azért ez a roham és a százezer megrontott gyerek..normális, józan ésszel is abszurd. Egy gyermek megrontása is tragédia, ha megmaradtak volna a realitások talaján, hihetőbb lenne..
Ami pedig a plebános kérvényezését illeti az óvoda érdekében, az sem gonoszság, hiszen ha visszajöttek a munkatáborból, akkor vissza is kapták lakásaikat, legalábbis itt vidéken igen..hacsak a pártelvtárs hitsorsosok le nem csaptak egy-egy szebb lakásra.

tomwar 2014.02.07. 12:55:21

@bbjnick: Torekedjunk.
MIkor szalltak meg a nemetek Magyarrorszagot es meddig?
Mikor szalltak meg a szovjet csapatok Magyarorszagot es meddig?

Melyik kormanyokat mentsuk fel a cselekedeteikert, a nemet megszallas alattiakat, vagy a szovjet megszallas alattiak?

Csak ugy objektiven...

Bell & Sebastian 2014.02.07. 12:57:26

@tomwar: És kik, az lemaradt. Csak objektíven!

tomwar 2014.02.07. 13:02:03

@Bell & Sebastian: Kik mi?

Bell & Sebastian 2014.02.07. 13:11:23

@tomwar: Kit kenne fel ítélkezésre? Feltételezem, hogy mivel tömegdemokrácia van elrendelve, a többséget.
Vagy a bolsevikokat inkább?

Lehet népszavazás kérdése a valóság? Nem.
Lehet kinyilatkoztatás kérdése? Az sem.

Ezért a maga igazságát csak dugja fel bátran, mivel lokálisan érvényes csak, a széke körüli, fél méteres sugarú körben.

Adjuk meg mindenkinek azt, ami megilleti, Istennek / császárnak.

(Fogadjunk, hogy egy kukkot sem ért ebből.)

tomwar 2014.02.07. 13:29:56

@Bell & Sebastian: Nyilvan nem ertem szavaid nagysagat...

Nem en szoktam kinyilatkoztatni, arra ott a Szent Peter teri galeri...

Fel meter? Ne becsulj le...csak kezzel van az 1m is, a Glock-kal 25m-en kb. 10-12cm... tokbul ugyan 15m.
Eddig minimum terjed az en igazsagom.

Bell & Sebastian 2014.02.07. 13:39:13

@tomwar: Szóval, rámarkol és igaza van. Tipikus bolsi.

tomwar 2014.02.07. 14:00:17

@Bell & Sebastian: Akkor en vagyok tobbsegben, nem?

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2014.02.07. 14:37:17

@tomwar:

Miért kellene bármelyik kormányt is felmenteni vagy elítélni? A történelem nem ítélkezik, hanem emlékezik. Meg kell ismernünk és dokumentálnunk kell --- a lehetőségek szerint --- minél alaposabban a múltat. Hogyan alkothatnánk véleményt olyasmiről, amit nem is ismerünk?

Hogy mi történt '44-ben vagy '45-ban vagy bármikor a múltban, csak akkor ismerhetjük és érthetjük meg, ha kellő információval rendelkezünk. A francia Annales-történésziskola nagy vívmánya volt --- a két világháború között ---, hogy úgy próbálta fölvázolni a múltbéli eseményeket, hogy a kor valamennyi aspektusát igyekezett sorravenni, s (így, végeredményében) a kor emberének szemével látni. Talán így érthetjük meg leginkább egy sok évtizeddel vagy évszázaddal ezelőtti eseményt. Ha van tudásunk, akkor lehet véleményünk is.

Ugyanakkor nem árt felnőnünk arra szellemi szintre, ahol már belátható, hogy a vélemény nem ítélet. A múlt --- mivel nincs a hatókörünkben, így --- független az ítéleteinktől. Lehet történelmethamisítani (hogy a múltból próbáljuk megnyerni a jelent), lehet manipulációs célokra fölhasználni múltbéli hivatkozásokat, de ezek a törekvések rendre elkorszerűtlenednek, elérdektelenednek (lásd pld. marxista történetírás), a múlt pedig marad és marad az, ami, a múlt.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2014.02.07. 14:42:25

@bbjnick:

Talán így érthetjük meg leginkább = Talán így érthetünk meg leginkább

tomwar 2014.02.07. 14:46:42

@bbjnick: Ezt nem nekem kellene elmagyaraznod, mert megertem...ha nem is ertek vele teljesen egyet....

"Ezeken lovagol maga? Amit a vaksi szemével lát? A süket fülével hall? A tompa agyával gondol? Azt hiszi, fölér az a mi nagy céljaink igazságához?!"

Es Orwellt meg nem is idezek....

Bell & Sebastian 2014.02.07. 14:52:12

@tomwar: Asszem mindnyájan jobban jártunk azzal, hogy nem idézte. Köszönjük szépen.

tomwar 2014.02.07. 15:01:44

@Bell & Sebastian:
Szivesen. Nem tenni barmit, barmikor...

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2014.02.07. 15:06:10

@tomwar:

Idézek én neked Orwellt:

"...acceptance of ANY political discipline seems to be incompatible with literary integrity."

Gondolkozz el rajta!

tomwar 2014.02.07. 15:27:21

@bbjnick: Ez ma' milyen, neked lehet?:-))

Bell & Sebastian 2014.02.07. 16:05:14

@bbjnick: Tíz szekundum büntetés, mer szervizúton előzött!

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2014.02.07. 18:09:27

Kedves megvezetett szájtépők!
Eszitek a maszlagot, mellékhatásként bőszen veritek a verni valót kibaszott nagy magyarságotokra. Csak azt nem veszitek észre, hogy az "egy a tábor....." jegyében ez a cél. A legegyszerűbb eszköz ehhez, rá vagytok vezetve, ismét a zsidókhoz viszonyítva fejeződjék ki a nemzeti érzés. Lázár a kormány képviseletében tart egy megbeszélést, majd bejelenti, hogy nem kompetens, meg kell várni a főnök véleményét. A takony meg csak nyúlik.
Sőt, az egész mizéria vélt kollektív bűn, kollektív felelősség maszatolásából ered. Ezzel is ez volt a cél...

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2014.02.07. 18:12:55

@biboldó: Basszus, a másik topikba szántam.
Mindegy.

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2014.02.07. 18:19:39

@Bell & Sebastian: Nem hát, nem ezt szeretné a publikum. Mondjuk nem is cél.

Alfőmérnök 2014.02.07. 20:32:30

@jose maria padilla: Mint azt elmebeteg náci barátotok is megjegyezte, háborús bűnösnek nyilvánították. (Nyilván ezért az az alcíme a könyvének, hogy "Az igazi háborús bűnösök". Értsd: nem én vagyok az, én ártatlan vagyok.)Ettől persze még lehet, hogy koholt volt a vád, de kicsit sem gyanús, hogy a rajongói oldalain semmi infó nincs arról, hogy mit csinált a nyilasuralom alatt, azon kívül, hogy a Függetlenség főszerkesztője volt.
Nyilván nem volt semmi köze Szálasiékhoz a Függetlenség főszerkesztőjeként. Nyilván azért dicsőíti Szálasit, mert semmi köze nem volt a nyilasokhoz. Nyilván azért írt a nyilas Fiala Ferenccel együtt könyvet, mert semmi köze nem volt a nyilasokhoz.

A történettudomány szerintem is altudomány, de ettől még vannak korrekt és nem korrekt történészi munkák. Ez pl. iskolapéldája a megtévesztésnek, az ilyen-olyan forrásokból összeeszkábált hazudozásnak:

" A világtörténelem legszörnyűbb csalása valóban az, amely a hatmilliós számon belül a 600 ezres magyarországi legendát illeti. Hiszen a németországi zsidó emigránsok lapja azt írja, hogy Eichmann Adolf azért érkezett 1944-ben Magyarországra, hogy ott megsemmisítse a nyolcmillió (!) magyar zsidót, akik eddig testileg megkímélve éltek Budapesten. "...für die Vernichtung etwa acht Millionen ungarischen Juden, die bis zur dieser Zeit köperlich verschont geblieben." (Aufbau, 1962 májusi szám.)
Ezek szerint az akkor 13 és félmilliós Magyarországnak nyolcmillió zsidó lakója volt. Csak ilyen példátlan szemérmetlenséggel lehet elhitetni a világgal, hogy a hatszázezer magyarországi zsidó valóban elpusztult.
Azonban hol van ez a hatszázezer valójában? Lévai Jenő Fekete könyvében tanúságtétele szerint 1941. január 31én 247 100 volt a budapesti zsidó lakosság száma. Szerinte ebből megmaradt:

Egyedül Budapesten [229] 124 000
Izraelben él 100 000
Ducsinszky Jenő cionista vezér adatai szerint az USA-ban 280 000
A délamerikai államokban 100 000
Franciaország, Kanada, Anglia, Ausztria, Németország 50 000
Összesen 654 000

A hatszázezer magyarországi kísértetből íme tehát 654 ezer életben van. Sőt, ezeknél jóval több is, mert hiszen igen számosan tértek vissza a Felvidékre, a Kárpátaljára, Bácskába az erdélyi részekre, szóval az 1944-ig Magyarországhoz visszacsatolt területekre."
www.freepress-freespeech.com/holhome/tormay/orszagh2.htm#r20

Alfőmérnök 2014.02.07. 21:53:28

@bbjnick: "A plébánossal semmi más probléma nincs, csak hogy keresztény volt és magyar. Ez épp elég ahhoz, hogy a legsötétebb és legalantasabb gyűlölet célpontjává váljon. "

Ha ez így lenne, akkor minden keresztény és magyar a legsötétebb és legalantasabb gyűlölet célpontja lenne.
Ott bukik meg a teóriád, hogy ez nincs így.

És ha esetleg nem értenéd, lefordítom neked a plébános kérését:
„Mély tisztelettel kérem, méltóztassék ez ügyben minket támogatni annál is inkább, mert jövendőnkről, a magyar kis gyermekekről van szó.”

Értsd: "Most, hogy sikerült a mocskos zsidókat deportálnunk, végre olyan óvodánk lehet, ahol csak magyar gyerekek lesznek."

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2014.02.07. 22:20:11

@Alfőmérnök:

1) Egy katolikus plébános 1944-ből par excellence keresztény és magyar, így a rázúduló gyűlölet is hatványozott.

2) Aki a magyar kisgyerekekről, mint a jövőnkről beszél, az mind azért teszi, mert deportálni akarja a zsidókat?:-) Akkor bizonyára Nagy Imre is burkoltan deportálással fenyegette a zsidókat '53-as "kismagyaros" beszédében:-) Az pedig különösen orbitális hülyeség, hogy egy katolikus óvoda kapcsán "zsidótlanítási" szempontokat vizionálsz, ugyanis egy katolikus óvodába sohasem jártak zsidó gyerekek:-)

Alfőmérnök 2014.02.07. 23:22:07

@tevevanegypupu: "Mert az érvek néha legyőzik a tényeket és fordítva. "

Ha megfordíthatóak, felcserélhetőek a tények és az érvek képességei, attribútumai, akkor miért csak az érvekre igaz az, hogy "csak érvek"? A tények miért nem "csak tények", mögöttük létezik sokféle igazság?

Bell & Sebastian 2014.02.08. 13:15:22

@Alfőmérnök: Honnan veszed, hogy a te filoszemita mekegésed üti egy antiszemitának bélyegzett igazságát?

A szerénységet szereted magadban leginkább, mi?

Alfőmérnök 2014.02.08. 14:05:15

@Bell & Sebastian: Mekkora riposzt!
Ezen ennyit kellett gondolkodnod, ostoba náci?

tevevanegypupu 2014.02.09. 23:08:09

@Alfőmérnök:

Nyugodjon meg, nem kötelező furtonfurt jó embert játszani. Azokról különben sem beszélnek annyit amennyit szeretné, hogy beszéljenek róla. A jócselekedetek legtöbbször elnyerik méltó jutalmukat, a tökéletes feledés homályába taszajtják őket. A jó filoszemitákról a kutya nem beszél, de bezzeg az antiszemitákról micsoda irodalom van..:)

Alfőmérnök 2014.02.09. 23:29:11

@tevevanegypupu: Nem játszom sem jó, sem rossz embert. Leírom, amit gondolok.
Amúgy megint hadilábon áll a tényekkel. A holokauszt-ipar jellegzetes, visszatérő figurája a zsidómentő hős. Gondoljon Schindlerre, vagy Giorgio Perlasca-ra.
hu.wikipedia.org/wiki/Giorgio_Perlasca

tevevanegypupu 2014.02.10. 07:57:20

@Alfőmérnök:

Na, azért Schindlerre meg Wallenbergre ne esküdjünk, mostanában más hírek kaptak szárnyra velük kapcsolatban, Perlasca OK, ő tényleg.

SodalisO · http://hataronkivul.blog.hu/ 2015.01.21. 15:22:36

Én annyira imádom ezt, komolyan, lassan több mint 60 év ltelt, millió tudományos kutatás lezajlott, levéltárak, tudósok, kutatók túlélők, tárgyi bizonyítékok....itt van előttünk fehéren-feketén kiterítve......

.....és mindig beleszaladok egy-egy buta , primitív , 1/2 eszű "jómunkásemör" hatalmas, "logikus" okfejtésébe mi-hogy-nem volt......
..és megmagyarázzák, újra írják a történelmet, majd ők, feltalálják a tyúxarban az x-t.

....hogy lehet kikerülni az állatokat ???....

Bell & Sebastian 2015.01.22. 01:04:32

@NagyságosSodalisO [eng]: Ó, hatalmas tudású Szódaiszó!

Ugyan semmi szüxéged rá, mert mindent tudol, de azé tarcsá lépést a tudománnyal. Ezé adok két linket, alkalomadtán felelni fogol belőle.

www.es.hu/fischer_istvan;ki_volt_a_gyilkos;2006-11-19.html
frihetspartiet.net/index.php/jodeforfolgelsen

Búcsúnak vége.

Gellért Perényy 2019.05.25. 14:09:50

@freehckr: Benne voltak nyakig ők csinálták, mégis mire számítottál??!

Gellért Perényy 2019.05.25. 14:23:12

@Alfőmérnök: A z Európai 4 millió zsidóból legyilkoltak 6 milliót , még éppen volt ideje 8 milliónak elmenekülni! Az "orthodoxok" pedig nem akarnak menni sehova, mert akkor nem lenne kit fejjenek és kárpótzsaroljanak a kétnaponkénti hollókosztozással!! Ha itt ennyire szar nekik , van országuk, lehet oda menni rohadt gyorsan a telibevert csicsába, mert nekem már nagyon tele van a tköm a folytonos hollókosztozással!!

Gellért Perényy 2019.05.25. 14:44:00

@biboldó: Izraelben amikor Te véleményt mondasz, nem a zsidókhoz határozod meg magadat??! Majd ha az Izraeli arabok is kétnaponta "a zsidók általi arab üldözéshez " viszonyítanak akkor kezdhetsz panaszkodni!
süti beállítások módosítása