Még mindig nem játék
2013. március 09. írta: Kínai Kálmán és Trágár Tóni

Még mindig nem játék

cover.jpg

  Ma kora délután kocsival próbáltunk hazajutni a józsefvárosi piacról, de a Deák térnél elakadtunk, mert keresztbe a József Attila utcán rég nem látott tömeg vonult magyar zászlókkal, transzparensekkel, egyebekkel. Pár ezren biztos voltak, vagy fél órát rostokoltunk a kocsiban, amíg mind elmentek. Zavart minket, hogy bár tüntetésfüggők vagyunk, így a szélsőjobbtól a szélsőbalig hibbantnál hibbantabb szervezetek oldalát figyeljük, hogy le ne maradjunk valamiről, erről a heppeningről nem hallottunk. Otthon bekapcsolva a gépet csodálkozva láttuk, hogy a vezető internetes hírportálok egy kukkot sem írtak az eseményről, pedig manapság ha hatvan fogyatékos összeverődik valahol, már egyből indul a percről percre. Utólag aztán néhány helyen megírták, hogy devizahitelesek tüntettek, de ők ugye uncsik.

  Nem uncsik viszont a demokraták és az európai értelemben vettek, továbbá azok, akik szerint az alkotmány=tákolmány szóvicc még mindig vicces, az ő több ezres (értsd: kb. kétezres) tüntetésükről élőben tudósított minden komolyan vehető. A mai ürügy az ún. 4. alkotmánymódosítás volt. Erről egyébként biztos forrásból tudjuk, hogy ezt az értelmetlen félmondatokból összehányt, igénytelen, szégyenletes salátát a KIM egyik fiatal női gyakornoka copypaste-elte össze egy éjszaka alatt, a cél kizárólag a libsibosszantás volt, amire a paragrafusok tényleg remekül alkalmasak, de ha ők kibosszankodták magukat, akkor a kormánypártoknak erről a tripről sürgősen le kéne jönniük. Vagy legalább beszerezniük egy korrektort.

  Na de térjünk vissza a mai tüntetésre! A főszónok Tamás Gáspár Miklós volt, s ennyi, illetve a támogató szervezetek listája épp elég, hogy ne kelljen részletesen írnunk róla:

Humán Platform
Magyar LMBT Szövetség
Magyar Női Érdekérvényesítő Szövetség
Amenca Facebook-csoport
AICA Műkritikusok Nemzetközi Szervezete Magyar Tagozat
Amnesty International
A Város Mindenkié
Budapest Pride
Colorful Circles’ World LMBTH Munkacsoport
Első Magyar Egyetemfoglalás
Független Előadó-művészeti Szövetség
Fundamentum (emberi jogok folyóirata)
Hallgatói Hálózat
Hallgatói Hálózat – Pécs
Hálózat A Tanszabadságért
Háttér Társaság a Melegekért
Középiskolai Hálózat
Kunigundai Demonstrálók a Tisztességes Közmédiaáért
Labrisz Leszbikus Egyesület
Liberális Fiatalok Egyesülete
Magyar Drogprevenciós és Ártalomcsökkentő Szervezetek Szövetsége
Magyar Helsinki Bizottság
Magyar Egyesült Baloldal
Méltóságot Mindenkinek Mozgalom
Migránsszolidaritás
Művész Hallgatók Hálózata – Muhaha
Nők a Nőkért az Erőszak Ellen
Nők Lázadása
Oktatói Hálózat
Pedagógusok Demokratikus Szakszervezete
Radikális szociális munkások
Szociális Területen Dolgozók Szakszervezete Ifjúsági Tagozat
Szülői Hálózat
Társaság A Szabadságjogokért
Tiszta Kezek a Demokratikus Magyarországért Mozgalom
tranzit.hu
Új Szemlélet csoport
Vállald Magad Egyesület
Védegylet
Zöld Fiatalok

Ugyanez képeken, amelyek egyikén mintha ByeAlexet is felfedezni vélnénk:

DSCF9984.JPG

DSCF0056.JPG

DSCF0048_1.JPG

DSCF9908_1.JPG

DSCF9946.JPG

DSCF9951.JPG

DSCF9975.JPG

DSCF0060_1.JPG

DSCF9971.JPG

DSCF0003_1.JPG

DSCF9905_1.JPG

DSCF9922_1.JPG

DSCF9919_1.JPG

DSCF9928.JPG

DSCF0063_1.JPG

DSCF0086_1.JPG

DSCF0069_1.JPG

DSCF0020_1.JPG

DSCF0015_1.JPG

DSCF0035_1.JPG

DSCF0011_1.JPG

DSCF0045_1.JPG

DSCF0007_1.JPG

DSCF0028_1.JPG

DSCF9993.JPG

DSCF9953.JPG

DSCF9963.JPG

DSCF9961.JPG

DSCF9945.JPG

DSCF9943.JPG

DSCF9932.JPG

DSCF9990.JPG

DSCF9936.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr235125025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

thetriggerhappy 2013.03.09. 21:14:37

kálmán, neked őszintén tetszenek a módosításban foglaltak? mert, hogy az elegánsan zsidózó bbjnicknek igen, azt tudjuk.
szóval te akkor is tapsikoltál volna ha ezt az alkotmányozást 1994 és 98 közt a 2/3-os szocik végzik el? belefér a demokráciába, hogy egy 2/3-os kormány minden utánakövetkező mozgásterét megbénítja és saját kényére-kedvére átírja a játékszabályokat?
szerinted is alkotmányba való a hajléktalanok és a diákok helyzetének rendezése?
a melegekkel kapcsolatos témákról nem kérdezlek, azt tudom pontosan, hogy a buzizás nagy divat felétek.
szóval?

Negyven Rabló 2013.03.09. 21:21:42

"TGM végig igyekezett hangsúlyozni, hogy a tüntetés nem a jobboldal, hanem a megőrült alkotmányozó hatalom ellenében szerveződött, és a jobboldal érdekeit is szolgálja, a jobboldalt is felakarják szabadítani a zsarnokság alól."

Köszönöm, de inkább ne.

A jobboldal

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2013.03.09. 21:38:15

"Erről egyébként biztos forrásból tudjuk, hogy ezt az értelmetlen félmondatokból összehányt, igénytelen, szégyenletes salátát a KIM egyik fiatal női gyakornoka copypaste-elte össze egy éjszaka alatt,"

Na azért ne komolytalankodjuk el, ez még mindig nem játék.

Jelenlegi Alaptörvény (nem Alkotmány, mert az minek):
"(2) Az állam és az egyházak különváltan működnek. Az egyházak önállóak. Az állam a közösségi célok érdekében együttműködik az egyházakkal.

(3) Az egyházakra vonatkozó részletes szabályokat sarkalatos törvény határozza meg."

A javasolt módosítás ezek helyett:
"„(2) Az Országgyűlés sarkalatos törvényben egyházként ismerhet el egyes vallási
tevékenységet végz ő szervezeteket, amelyekkel az állam a közösségi célok érdekében
együttműködik.
(3) Az állam és az egyházak, illetve a vallási tevékenységet végz ő más szervezetek
különváltan működnek. Az egyházak és a vallási tevékenységet végz ő más szervezetek
önállóak. ”"

Nane. Sarkalatos törvény írja elő, hogy az állam mely egyházakkal működhet együtt közösségi célok érdekében.

Jelenleg:
"(5) A bírói önkormányzati szervek közreműködnek a bíróságok igazgatásában."

Módosítás:
"(5) A bíróságok igazgatásának központi feladatait az Országos Bírósági Hivatal elnöke végzi .
A bírói önkormányzati szervek közreműködnek a bíróságok igazgatásában ."

Na ne vicceljünk már. Szemétbe vele.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.03.09. 21:55:40

@thetriggerhappy:

S mégis, te azt honnét tudod, hogy én melyik alaptörvény-módosításról mit gondolok?

S=klogW 2013.03.09. 22:23:17

@Doomhammer:

az elmúlthúszévinél szarabb igazságszolgáltatás csak a vérbírók beüzemelésével jöhetne

bőven ideje már a szocializmusban szakmai szocializált indoktrinált bírócsőcselék kezének lefogása

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2013.03.09. 22:26:43

@S=klogW:
Így van, ez hogyan kaphatott ilyen enyhe büntetést egy debreceni bíróságtól, miután az OBH odairányította az ügyét?
nol.hu/belfold/jogeros_bortonbuntetes_a_fidesz_volt_gazdasagi_szakemberenek

"A Debreceni Ítélőtábla ma jogerősen három és fél év letöltendő börtönre ítélte különösen nagy kárt okozó, folytatólagosan elkövetett csalás miatt Varga Tamás Sándor üzletembert, a Fidesz egykori gazdasági tanácsadóját."

Úgy adódott, hogy ezt már leülte előzetesben, így szabadon távozhatott.

S=klogW 2013.03.09. 22:30:45

@Doomhammer: ült 3ésfelet vagy nem?

ez sokkal inkább a botrányosan elhúzódó ítélkezési gyakorlatra mutat rá

narmer 2013.03.09. 22:39:43

@Doomhammer: Ja és Szieberet úr nem tűnt fel, akit rajtakaptak a vesztegetésen? Három éve volt rá, hogy elgondolkozzon a jellemtelenségén, mit mondott tegnap a bíróságon:nem tudtam felkészülni, és a bíró azonnal elhalasztotta a tárgyalást.Röhej.

vizipipa 2013.03.09. 23:03:59

Hahn Endre biztos közvéleményt kutatni volt.

@thetriggerhappy: áruld el mit kellett volna módosítani azon az alkotmányon ami az ő beleegyezésével született (mint tudjuk: roppant széles demokratikus alapon)?

"belefér a demokráciába, hogy egy 2/3-os kormány minden utánakövetkező mozgásterét megbénítja"

Mutassál csak 1 db alkotmányt, amely nem pontosan ezzel a céllal hoztak meg.

Megértem, hogy neked ez az alkotmány nem tetszik, csak az alkotmány pont erre való.

2013.03.09. 23:10:59

@vizipipa: HE: Igen és kétharmaddal győzött az E14 :)

Stofix 2013.03.09. 23:29:36

Jó ez a tudósítás.Csak ez az örökös álértetlenkedésetek ne volna.Soha az égvilágon senki nem tagadta,hogy ez egy baloldali mozgalom,akik ott vannak nem tagadták,hogy baloldaliak.
A kétezren meg jót nevettem,a fidesz birkamenetein is annyian szoktak lenni.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2013.03.09. 23:55:43

@S=klogW:
"ült 3ésfelet vagy nem?"

"(6) A büntetés két évtől nyolc évig terjedő szabadságvesztés, ha

a) a csalás különösen nagy kárt okoz,

b) a jelentős kárt okozó csalást a (2) bekezdés a)-c) pontjában meghatározott módon

c)985

követik el.

(7)986 A büntetés öt évtől tíz évig terjedő szabadságvesztés, ha

a) a csalás különösen jelentős kárt okoz,

b) a különösen nagy kárt okozó csalást a (2) bekezdés a)-c) pontjában meghatározott módon,

c)987

követik el."

jenzen 2013.03.10. 00:22:00

Az Isten mentsen meg,
ettől a bagázstól..!

Bell & Sebastian 2013.03.10. 00:49:53

@bbjnick: Ez nem perzsavásár, hanem pont az ellentéte! -írtam volna, de a magáé szellemesebb.

Az viszont megérne egy postot, hogy meddig ketyeg még a lakáshitel -bomba? Vagy ezek közé kellett volna bebaszni, gyorsan átértékelnék a preferenciáikat.

Bell & Sebastian 2013.03.10. 00:57:01

@Doomhammer: Maga hónapok üta bizonygatja, hogy de mekkora egy impotens bagázs a rendőrség-ügyészség-bíróság szentháromság.

Úgy emlékszem, anarchiát többnyire vaskézzel és központosítással szoktak orvosolni.

Nekem az nem tetszik, hogy nyomozgatnak, nyomozgatnak, aztán mégis csak futni hagyják a jómadarakat, ide fütyül/oda fütyül -alapon.

Az nem lehet, hogy az baj, érzi a vesztét a sok jogászdoktorok és azért pampognak ezer nyelven?

marko11 2013.03.10. 01:25:55

ByeAlexet nem véltem fölfedezni egyik képen sem. (Erős jó indulattal, egy hasonló szakállt és szemüvegkeretet.)

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2013.03.10. 01:26:56

@Bell & Sebastian:
Nem, az a Falafel, aki azt bizonygatja.

A "gyilkosok" kommentfolyamban az igazságszolgáltatás általában mellékszereplő. Az a békés, nyugodt mintapolgárokról szól, akik közül néha-néha megölnek egyet, senki se tudja, hogy miért.

Itt meg azt akartam csupán demonstrálni, hogy nem kellene hagyni, hogy a politikusok még könnyebben moshassák ki a haverjaikat a kulimászból. Mert így is megoldják. De ha dolgozniuk kell érte, akkor talán jobban meggondolják, mielőtt különösen nagy értékre elkövetett csalást követnek el.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2013.03.10. 01:50:30

KK&TT 30 ezüstjét is kotmányba kéne foglalni. Ez a nemzeti minimum, efftársak.

Gyuri bá 2013.03.10. 05:37:06

Ha szép tömött sorban katonás rendben, gárdaegyenruhában masíroznának az jobban tetszene, igaz?
Én is devizahiteles vagyok, de nem hallottam az akciójukról. Lehet, hogy ez nem is róluk szólt, csak őket felhasználva valami másról?

Gyuri bá 2013.03.10. 07:19:17

Ja, és még egy kérdés: a devizahiteles tüntetéshez miért kellettek a különböző zászlók?

cutcopy 2013.03.10. 07:42:13

Oszt mi újság a józsefvárosin..? Van e világvége hangulat..?

postabelyeg 2013.03.10. 07:59:17

A pentagramma sárgán mit jelent?

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.03.10. 08:26:00

@Doomhammer: Az alkotmány szó az Alaptörvény beceneve. Kevésbé elegáns, kévésbe tekintélyes szó. Az Alaptörvény a helyes megnevezés. Jól emlékszem, alkotmánytan órákon is elsősorban az alaptörvényről beszéltünk. Az új Alaptörvény keretét megkonstruáló jogászok koncepciója világos: a szovjet típusú bolsevik alkotmány nyelvezetét minden tekintetben el kell vetni. Egyetértek velük. Te egy értelmes ember vagy, ezért megkérlek, ezt fogadd el. Ne az Alaptörvény tartalma alapján ítéld meg a szerkezetét.

Abban egyetértek, hogy a Fidesz számos olyan rendelkezést emelt alkotmányos szintre, amely olyan társadalmi területeket érint, amelyek folyamatos változásban vannak. Gyakorlatilag az időt akarják megállítani, ami merő ostobaság. Engem is bosszant ez a dilettantizmus. Olybá tűnik az egész, hogy építettek egy palotát, aminek minden egyes szobája budiként funkcionál. Budinak palotát? Röhej.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.03.10. 08:27:06

@Gyuri bá: A fecebook-on terjedt a hír, zsidókám, nem a zsinagógában.

kispufi 2013.03.10. 08:30:27

@thetriggerhappy: épp erről szól a poszt, rólad, a kényszeres szájhabzású tiritarka megszállott ködevőkről és a rájuk repülő lejárt szavatosságú (kud)arcokról.
"és szerinted, és szerinted, és szerinted?"
nem, nincs rendben, semmi nincs rendben, kurvára nincs rendben. az alkotmány se, meg ti se. mi a faszt kezdjünk egymással? az rendben van, hogy hülyegyerekek verik a tamtamot, hogy tessék velünk közös nevezőre kerülni?

Samott 2013.03.10. 08:36:40

"az alkotmány=tákolmány szóvicc még mindig vicces" - nem "még mindig vicces" hanem egyre inkabb aktualis, a kormanyoldal a foltozgatasokkal maga bizonyitja be hogy milyen talalo.

A kopasz fiatalember "magyar vagyok" poloja franko. Kene.

Gyuri bá 2013.03.10. 09:20:57

@Mr Falafel: Ha ezt a finom kis megjegyzést sértésnek szántad halkan megjegyzem én dícséretnek veszem. Sőt kiemelt dícséretnek, mert burkolt irígységet vélek felfedezni ama rövid,de igen velős kis szavacskából, amit oly hetykén bátorkodtál a szememre vetni, és tulajdonképpen a felvetésemre eme eszmefuttatással válaszolni. Remélem máskor is tudunk csevegni egymással ilyen intellektuálisan . Jó volt veled beszélgetni.

kamasuka 2013.03.10. 09:55:31

Amikor már nem kétszázan vannak, hanem ezren, azonnal előjön náluk is a nagy létszámú nyugger frakció (de ugye a kettős mérce ...) röfi Zsoltostól, Demszkystől (gondolom elévült az utolsó lopása, letelt az öt év, így újra itthon), egyéb pribékestől.

Bloodscalp 2013.03.10. 10:22:58

@bbjnick: teljesen mindegy mit gondolsz te, a párt érdeke fölötted áll. Védeni mindig minden körülmények között!

kamasuka 2013.03.10. 10:33:00

@bbjnick:
Liberális, kettős mércés, szálka gerendás főfőelvárs ő. Tehát mindent tud. :)

kamasuka 2013.03.10. 10:34:16

@Bloodscalp:
Mint te. Csak az előjel más.

Kandeláber 2013.03.10. 10:34:49

Kétezres tömeg.
A résztvevő szervezetek névsorát végigolvasván ezen nem is lehet csodálkozni.
Marginális ultraballerek, vegyítve pederasztákkal, leszbikusokkal, mindez megkeverve és nyakon öntve TGM-mel (akit egyébként valahol bírok), Demszkyvel, szocikkal, Dorosszal, Vágóval mint LMP-metélőkkel.
A mai Fradi-Újpesthez képest jelentéktelen összeröffenés.
Ennyi.

Kandeláber 2013.03.10. 10:40:13

Apropó, a Hit-gyülis látványelemekkel körített szoci Ponta-imádás nem téma?

Beke81 2013.03.10. 10:40:57

Ilyenek mindig lesznek. Vannak 2000-en. Hagyni kell őket tüntetni. S a nép többsége meg legyen az eszénél. Mert nem a kormány őrült meg, hanem a TGM-félék, már a taxisblokádtól kezdve: őrültek, elmebetegek, nemzetgyalázók, országrombolók, klosárok, értelmiségi homeless-ek, senkik.

Tehetetlen Dodó 2013.03.10. 10:49:23

@Kandeláber: Jól van ez így.
Tisztulnak a vonalak, ennek a Ponta legénynek a meghívása – aki mellesleg erősen hasonlít Molnár Csabára, csak nem annyira eszelős a tekintete – világossá tette azt is, hogy lemondtak az erdélyi szavazókról, a kolozsvári kedves fogadtatás már amúgy is előre jelezte, hogy nem érdemes arrafelé erőlködniük. Díszvendégét tekintve is nagyot zuhant szegény maszop – korábban egy Blair Tónira, vagy egy Schröderre is tellett, ma már csak román importra futja.

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2013.03.10. 10:59:50

Tehát akkor nem az a probléma, hogy ez egy "ezt az értelmetlen félmondatokból összehányt, igénytelen, szégyenletes salátát a KIM egyik fiatal női gyakornoka copypaste-elte össze egy éjszaka alatt, a cél kizárólag a libsibosszantás volt, " (érteni vélem az iróniát)

hanem a gond az, hogy jó volt a buli, csak sok itt a köcsög.

@Tehetetlen Dodó:

Faszt habzol, neked meg lesz félévente a nyugdíj-emelés.

Vagy nem.

Kandeláber 2013.03.10. 11:15:05

@Tehetetlen Dodó: Éppen az jutott eszembe, hogy 2009-ban a Hollán Ernő utcában megrendezett szeánszra még Schrödert sikerült importálniuk, most pedig beérték egy Pontával.
Tényleg szörnyű különben, hogy az a román szoci emberibb megjelenésű, mint mondjuk Szanyi kapitány, az általad említett most dékás Molnár Csaba vagy a Lukács nevű túlsúlyos fazon, aki tegnap az egyik hopmester volt a bulin.
A szocik azóta vergődnek, amióta a regisztrációt visszavonták, mert az egész választási stratégiájukat arra építették fel, hogy a regisztráció ellen küzdenek majd.
Az alternatív-meleg-leszbikus-hahás-feminista katyvasz pedig egyszerre szánalmas, nevetséges és tragikus. Miután egyesek belátták, hogy az egyetemisták körében abszolúte érdektelenségbe fulladnak a happeningjeik ("egyetemfoglalás", valójában előadóterem foglalás, "élőlánc", valójában az épület körbesétálása, mert nem voltak elegen), szövetségeseket kerestek és találtak más marginálisok között. A mostani akciójaik ugyanolyan jelentéktelenek, ha nem jelentéktelenebbek mint a színhahás szeánszok, csak most partikuláris érdekek hordozói helyett össztársadalmi érdekek hordozóiként tetszelegnek a liberális sajtóban, és ismét a figyelem középpontjába szeretnének kerülni, amiben a média nagy része segíti is őket.
Jelzésértékű a poszt megállapítása: a devizahitelesek több ezres megmozdulása uncsi a sajtó számára, ez a jelentéktelen tüntetés pedig felmagasztosul. Egyes liberális tollnokok, mint a pozsonyi Ravasz Ábel, már egyenesen a nemzedékek harcaként vizionálják a dolgot, persze hazug módon, hiszen mint ahogyan a haha is csak az egyetemisták/főiskolások töredékét képviseli, ezek sem léphetnek fel a magyar ifjúság nevében.

Tehetetlen Dodó 2013.03.10. 11:19:36

@Dr. Gy. Dr. Fűegér: Ha egyszer megérem, hogy nyugdíjba vonulhatok.
Amúgy miért vagy ennyire ideges, egérke? Még rád sem eresztettem a macskáimat.

Tehetetlen Dodó 2013.03.10. 11:33:27

@Kandeláber: Teljesen kicsúszott a lábuk alól a talaj, nincs semmilyen vonzó mondanivalójuk.
Az ostoba liberális dumákat az Együttesek nyomatják, a radikális pályát a Jobbik foglalja le, ráadásul a Fidesz meg egy csomó olyan témát vett el tőlük, nem csak verbális, hanem cselekvési szinten - nevezzük ezeket a közérthetőség kedvéért populista intézkedéseknek - amelyeket normális esetben egy baloldali szocialista pártnak kellene szorgalmaznia, mint az egész rezsicsökkentés, nyugdíj- és minimálbéremelés, "államosítás", azaz a kartellbe tömörült multinacionális kereskedelmi érdekek megnyirbálása, banki extraprofitok visszanyesése az Európában általános szintre és a többi.
Nem találnak témát, szegény Mesterházy már kínjában a minibálbér megduplázását is kilátásba helyezte, várom még Horváth Csabát valami újabb ingyenes bérlet felmelegítésével.A regisztrációs kampányra tényleg ráfáztak, az alkotmánymódosítás a széles tömegeket nem érdekli, különösen az ő kádárproli szavazóbázisukat, a "diákmegmozdulások" egyenesen ellenszenvet váltanak ki az átlagemberekben, a buzik meg egyéb szerencsétlenek témája megintcsak nem az ő szavazóbázisukat érdekli.
Nem irigylem szegény Mestert, van elég baja így is és közben még a lúdasék is azon mesterkednek, hogyan rántsák ki alóla a pártját,amely mégiscsak az egyetlen mérhető létszámú baloldali bázis, nélküle még a váltásreménye is elképzelhetetlen.

Kandeláber 2013.03.10. 11:39:55

@Tehetetlen Dodó: Jelzésértékű, hogy TGM állt az élükre ezeknek.
Őt senki nem veszi komolyan.

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2013.03.10. 11:47:29

@Tehetetlen Dodó:

Jah, te még abban bízol, hogy lesz nyugdíjad???

Jézus is díjazta ezt a so nice naivitást... na mindegy, első a Mozgalom! :DDD

Mesterházy tényleg gáz volt (nem is számítottam másra), úgyhogy nekünk marad habonyárpi, sz. feri, meg a Kedves Beteg.

Magyarország megújul! :D

unionista (törölt) 2013.03.10. 12:25:21

@Tehetetlen Dodó:
az mszp-t cseréld ki fidesz-re. az együttet jobbikra. ezt akarod mondani, csak szar kimondani.

Tehetetlen Dodó 2013.03.10. 13:30:04

@unionista: Nem nagyon értetted, amit írtam, de ez legyen a te problémád.

Tehetetlen Dodó 2013.03.10. 13:32:45

@Dr. Gy. Dr. Fűegér: Lesz vagy sem - majd meglátjuk.
Mindenesetre havonta befizetem azt a pár százezret eü-kasszára meg nyugdíjra, hogy a többiek megkapják a nyugdíjukat, meg hogy te is mehess az egérdokihoz, ha lekonyul a bajuszkád.

unionista (törölt) 2013.03.10. 14:12:18

@Tehetetlen Dodó:
csak cseréld ki a szavakat. és meglátod, hogy amit írsz szimplán projekció.

homoródkarácsonyfalváért 2013.03.10. 14:18:54

@Tehetetlen Dodó: Ezek már régebb óta nem hajtanak arra, hogy 2014-ben kormányváltás lesz. Mind Bajnai, mind Mesterházy tudja, hogy nem lesz (talán egyedül Fletó nem fogta fel, de majd neki is megmondják).
Ezek arra hajtanak, hogy megszerezzék Budapest főpolgármesteri címét és/vagy a budapesti közgyűlési többséget. Hab lehet a tortán egy-két nagyvárosban ugyanez (talán Szeged). Nézd meg, az összes balhé ide van irányítva.
Épp elég nagy baj volna az is, ha egy ilyen ostoba Demszky féle szadeszos ülne újra a főpolgármesteri székbe.

fonak71 2013.03.10. 14:45:31

@Dr. Gy. Dr. Fűegér: Amíg nem írják be az alkotmányba, hogy 62 év felett senki sem szavazhat, addig lesz nyugdíj, nyugi (még az ingyenes utazást sem merte senki eltörölni, mióta Horn Gyula egy kiadós konyakozás után bejelentette vagy 16 éve). Mondjuk sok köze nem lesz ahhoz, hogy ki mennyit tett be a közösbe, az ígért egyéni számlák stb. sehol, a számításukhoz szükséges adatok sincsenek meg az államnak.

fonak71 2013.03.10. 14:52:06

@homoródkarácsonyfalváért: Erre meg meg is van minden esélyük, Bp-et biztos, hogy vissza fogják foglalni, itt él a facebookos uszításra és hasonló módszerekre legfogékonyabb réteg, amelyik 2002-ben is boldogan küldözgette mindenkinek az SZDSZ netes platkátpályázatának munkáit. Ma már nincs szüksége a ballibnek a hagyományos média feletti befolyásra, elég egy rakás lelkes munkanélküli, nyugger, rokker és a hagyományos törzsbázishoz tartozó aktív, akik azzal kelnek és fekszenek, hogy agitálnak minden netes felületen.

Atisz 2013.03.10. 15:02:39

Végre egy Kínai Kálmán és Trágár Tóni féle képriport (azt hittem, már végleg abbamaradt a Mandiner egyik húzóágazataként ismert riportsorozat)!

Jók a képek (minden aspektusból: politikai celebek, visszatérő vendégek, spontán életképek, stb. rendben vannak) és korrektül visszaadják a tünti hangulatát.

Az egyébként engem is meglepett, hogy legalább 5 homo szervezet képviseltette magát a támogatók között, ami már csak azért sem szerencsés, mivel ezek között azért elég nagy az átfedés (mert aki LMBT, az általában homo és nem jön zavarba akkor sem, ha éppen méltósággal fel kell vállalnia magát).

bömböcz 2013.03.10. 15:35:34

@Tehetetlen Dodó:
Nagyon derék honpolgártárs Ön, hogy jelentős összeggel járul hozzá az eddig eltérő-és jól megélő kultúrák elfogadási tervünkhöz !
Több ilyen hazafira van szükségünk, de ezt a "segítőkészséget" csak súlyos bérszükséglet- és gazdaságossági átalakítások árán tudjuk megvalósítani.
Az ön nyugdíja 2022-ben garantáltan értékálló lesz, ha...

Tehetetlen Dodó 2013.03.10. 15:52:31

@unionista: Milyen szavakat cseréljek ki?
Ez egy elemzés, amelyben tényeket állapítottam meg - de ezek szerint nem fogtad fel.
Na, nem baj, csak hagyjál békén.

Tehetetlen Dodó 2013.03.10. 15:56:49

@homoródkarácsonyfalváért: Lehet benne valami - a pesti prolik buta tömegeire még mindig lehet építeni.

ÁrPi 2013.03.10. 16:09:57

@Tehetetlen Dodó:

Hadd mókázzak egykicsit ehhehe:

Dodó úr így írta például :
"Az ostoba liberális dumákat az Együttesek nyomatják, a radikális pályát a Jobbik foglalja le,"

Unionista korrigálni óhajtotta mindezt hogy t.i. a szavak közelítsenek a zigassághoz, s így
emezt írta tehát:

"az mszp-t cseréld ki fidesz-re. az együttet jobbikra. ezt akarod mondani, csak szar kimondani."

Tehát így hangozhatna az Unionisztikus igazság:

"Az ostoba liberális dumákat a Jobbikosok nyomatják", "csak szar kimondani"

gusthy1 · http://kolyokjoga.blogspot.com 2013.03.10. 16:15:42

Szerintem ez a poszt, és nagyon sok másik, csak arra jó, hogy hergelje a mindenféle oldalon lévő híveket. Tényleg erre van szüksége ennek az országnak? De őszintén.

jose maria padilla · http://gozdom.blogspot.com/ 2013.03.10. 16:18:32

ezekre sortüzet vezényelni is csak gyomorforogva lehetne :)

tevevanegypupu 2013.03.10. 19:15:58

Szeretnem tudni mit keres itt Demszki szabadlabon?

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.03.10. 21:34:53

Szoktam nézegetni a Védegylet honlapját. Ma is megnéztem. Az utolsó bejegyzés márc. 5-i és a rómaiparti tüntetésről szól.

A kérdésem a következő: honnan tudható, hogy a Védegylet "támogatta" a tüntetést és miben merült ki a támogatás (ha még a honlapján sem hirdette meg)? Nem az történt-e, hogy néhány önjelölt (önhatalmúlag vagy utasításra) meghirdette a tüntetést és hasra támogatóként megnevezett szervezeteket, amelyekről feltételezte, hogy a nevükkel való visszaélést nem fogják szóvá tenni?

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.03.10. 21:50:38

@bbjnick:

honnan tudható, hogy a Védegylet "támogatta" a tüntetést és miben merült ki a támogatás=honnan tudható, hogy a Védegylet "támogatta" a 4. alaptörvény-módosításcsomag elleni tüntetést és miben merült ki a támogatás

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.03.11. 03:41:10

@Bloodscalp:

"...azon embert köszöntöm erős tiszteletre méltó characterünek, ki egyszer Á-val, s másszor B-vel tart, a mint t. i., — mert soha nem változik, — néha A s néha B van vele egy vélekedésen; s igy az, ki a character hirét nem akarja csak bitorlani, s olyasok által, kik csak a vak fejességet tartják characternek, ilyesmit magárul kikiáltatni, — hanem öntudatban érezni a férfiúi állandóság s egyvéleményüség melegét, mindent elkövetend, hogy a kormányt, mely tán a törvényes s józan utbul kibicczent, abba visszasegítse megint, — midőn viszont a kormány törvényes s józan eszközlésit tehetségi szerint előmozdítandja; s eképp, valamint semmi tekintet őt nem hátráltatja, a nemzet jussaiért élni s halni: úgy kész lesz törvényes ura ellenségei ellen, s ha a féketlen nép lenne is az, még hazafitársai ellen is, kardot rántani, s igazságos királyáért önteni vérét."

Atisz 2013.03.11. 09:56:13

@Oleg_Mashkowiak: Elég régi eset és legalább nem focimeccsen történt :)

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.03.11. 10:02:15

@Atisz: Csak focimeccsen tilos a rasszizmus, máshol nem?

vantaan 2013.03.11. 10:30:13

@Mr Falafel: Mások rasszizmusa nem mentesít minket! ...mutogatni már tudunk. De inkább "csak mutogatni" tudunk.

ÁrPi 2013.03.11. 15:47:58

@vantaan:

""Mások rasszizmusa nem mentesít minket! ...mutogatni már tudunk. De inkább "csak mutogatni" tudunk.""

Úgyérted ugye ezt, hogy az alkalmas példában megemlített szurkolók durva vallási- és nemzeti-diszkriminativ megnyilvánulása nem mentesít minket a kettősmércék ránknézve kedvezőtlen

zártkapusfutbalmeccseitől.

Mintha Csakis cúnya cúnya mutogatás lenne emitt-fent, és mostiséppen a közismerten szélsőséges izé részéről,

amit közösségkereső-"királyi"(azaz vantaan--i)-többes-elsőszemélyben fogalmazol mondattá!
("mutogatni már tudunk") Nem!

Az a baj , hogy te agymosottan így gondolod:

Nem kettősmérce van ehelyt hanem mutogatnak a szélsős "mink" ("mutogatni már tudunk").

Karcolt lendület 2013.03.11. 15:55:32

@tevevanegypupu:
Túl sokat tud arról, Tóni hogyan és mennyit lop az ötkerben...

magyar ember teli szájjal 2013.03.11. 16:37:21

Súlyos arcok, az tény, de persze ez még nem érv a 4. módositás mellett.
süti beállítások módosítása