Gyurcsányista libsikből jobbos falanxisták
2012. október 21. írta: TuRuL_2k2

Gyurcsányista libsikből jobbos falanxisták

szolasszabadsag.png

Balavány György csütörtökön írt egy blogbejegyzést a Jobbik miskolci produkciójáról, ami így zárul: „Kíváncsian várom, ennek alapján indul-e eljárás Vona Gábor és a hasonló kijelentéseket tevő társai ellen. Valami jogállamról volt szó, azt hiszem. Nekem se időm, se kedvem följelentéseket írogatni, de ha valaki ért az ilyesmihez, legyen már szíves. Köszönöm!″ Két napra rá újabb poszt jelent meg a blogján, Sajnálom, hogy rasszista voltam címmel.

A Vona elleni feljelentésre biztató írást olvasva felrémlett, hogy a szerző mintha korábban is foglalkozott volna a cigány-magyar együttélés kérdésével, nem egészen a mostani alapállásból. Hamar megtaláltam egy 2008-as cikkét, amit még a Magyar Nemzetben közölt. Be is írtam hozzászólásként a poszthoz a következő formában:

„Vona Gábor feltűnően hasonlóan beszélt ahhoz, ahogy 2008-ban egy bizonyos Balavány György írt:
'Ma egy kétgyermekes magyar pedagógus házaspár kevesebbet keres a munkájával, mint egy négygyermekes munka nélküli cigány család segélyekből, adományokból és kétes ügyekből. Eközben cigányok egész falvakat rombolnak le, erdőket-mezőket tarolnak le, s felkoncolják, aki útjukba áll. Ahol túlerőbe kerülnek, nyíltan terrorizálják a lakosságot. És a magyarok tűrik a mindennapi Olaszliszkát. Tűrik, hogy a vagyonuk, az életük és a szavuk kevesebbet ér, mint a cigányoké. A magyarok nem tehetnek róla, hogy a „cigány politikus” kifejezésről Kolompár Orbán jut az eszükbe, aki máig nem tisztázta magát a sokmilliós sikkasztás vádja alól, vagy Horváth Aladár, esetleg az a Mohácsi Viktória, aki a magyarokat vádolja, amikor háborúznak a cigány uzsorások. A magyarság azonban tolerálja a hivatásos mocskolódókat, a kivakarózott jogvédőket, a tarkamagyar őrülteket, sőt a szocibérenc filisztereket is. Hát ez a valóság. Meg az, hogy nincs kedvem tovább az adómból eltartani naplopókat, akkor sem, ha cigányok. Tartsák el magukat, dolgozzanak, ha élni akarnak.'
http://mno.hu/migr_1834/intolerancia_a_nemzettel_szemben-352856

Egyébként sem vagyok nagy híve a közéleti- vagy sajtóviták büntetőjogi útra terelésének, de Vona miskolci beszéde és Balavány írása közül nem olyan egyszerű eldönteni, melyik a keményebb kontent, így aztán különösen visszásnak találtam Balavány szemforgató felhívását. Persze, változhat az ember véleménye, akár néhány éven belül is komoly fordulatot vehet, ha erős hatások érik. Csak ilyenkor illendő valamilyen formában reflektálni korábbi álláspontunkra, pláne megértő(bb)nek lenni azzal szemben, aki saját korábbi hibánkba esik. A neofita buzgóság különösen visszatetsző, ha feljelentgetésről van szó, pláne, ha mást buzdítunk erre, mivel se időnk, se kedvünk.

Mikor később visszanéztem, hiába kerestem a kommentemet a többi között. Volt egy olyan érzésem, hogy ebben a jogérzékeny környezetben esetleg baja eshet gyűlölködő, uszító hozzászólásomnak, ezért itt a képernyőmentés, ami bizonyítja, hogy létezett (mint ahogy a törölt kommentre hivatkozó hozzászólások is ezt igazolják):

Balavany_screenshot_20121018.jpg

Nagyon rossz néven veszem, ha bárki, bárhonnan, bármilyen írásomat törli – különösen, ha a szólás szabadságának egyik kortárs bajnoka teszi ezt –, de úgy gondoltam, várok a reakcióval, hátha csak hirtelen felindulásból szaladt meg a radír, és később megbánja a házigazda (a Mandiner véleménydobozába mindenesetre odatettem a 2008-as írást a friss mellé, kommentár nélkül). A tegnap megjelent posztban a cigány-ügyi ellentmondást igyekszik ugyan tisztázni, a tisztogatásra azonban egyetlen szót sem veszteget. Sőt, később egy hozzászólásban ezt írja: „A mandineren szemlézett cikkek alatti kommentáradat verbális latrina. Visszataszító. Én nem szeretném, ha a blogom ilyen lenne, ezért mindent törlök, ami átlépi a moderációs ingerküszöbömet. Ez az én blogom, jogom van hozzá-ilyen egyszerű. A HÁZIGAZDA TÖBBNYIRE NEM SZERETI, HA A SZŐNYEGÉRE SZARNAK.” Ezt olvasva döntöttem el, hogy megírom ezt a posztot.

Balavány nem csak cigány-ügyileg értékelte újra világképét az elmúlt években, ezt a saját bőrünkön tapasztalhattuk. 2009-ben így írt rólunk A Vezér elszabadult című cikkében (amit akkor Ablonczy kolléga meg is köszönt a maga esetlen módján):

„Novák egyébiránt olyan, magukat konzervatívnak nevező orgánumokban is törzsszerző, mint a Konzervatórium vagy a Kommentár. A Reakció nevű, szintén konzervatívnak mondott liberális portál vezércikkírójának Morvai Krisztina megtámadásáról az jut eszébe, hogy szerinte Morvainak nincs joga EP-képviselőjelöltnek nevezni magát. A hozzászólások közt – moderálatlanul, vagyis egyetértő hallgatás mellett – megjelenik egy ilyen bejegyzés: »Morvai Krisztinát én is lefújnám könnygázzal.« Bravó, ifjú »konzervatívok!« Beálltatok a Vezér mögé, aki egyébként a Civil Jogász Bizottság 2006-os, rendőrterrorról szóló jelentését »szemétkosárba valónak«, Morvait nyilvánosan antiszemitának nevezte…”

Hogy mindenki számára egyértelmű legyen: a változatosság kedvéért a Vezér itt éppen nem Orbánt, hanem Gyurcsányt takarja, azaz Balavány egyszerre nevez minket liberálisnak és Gyurcsány utolsó csatlósának, mindezt egy moderálatlan komment miatt. És hogyan lát minket ugyanő 2012-ben? Így (miután Szilvay Gergely kollégánk – meglehetősen keresztényietlen módon – nem átallotta egyesével végigvenni a Szent Istvánról szóló Balavány-poszt tárgyi tévedéseit):

„Na, szóval felállt a jobbos falanx, a Mandinertől szegény Szentmihályi Szabó Péteren át Bayer Zsoltig.”

Tehát 2009-ben (Balavány a Magyar Nemzet munkatársa) liberális, álkonzervatív gyurcsányisták voltunk, 2012-re meg (Balavány a HVG bloggere) jobbos falanxisták lettünk. Minden változik, mi meg csak forgunk, mint a szélkakas.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr984860417

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: balavány a féreg 2012.10.21. 14:28:31

"Nem akarok félni. Mégis félek.  Volt náciparádé korábban is, fura, bosszantó dolog, de fölöslegesnek gondoltam a túlzott tiltakozást, hisz minden civilizált országban vonulgatnak, pofázgatnak, hazamennek. De most már nem lehet ilyen könnyedén...

Trackback: Gyurcsányista libsikből jobbos falanxisták 2012.10.21. 11:36:01

Balavány nem csak cigány-ügyileg értékelte újra világképét az elmúlt években, ezt a saját bőrünkön tapasztalhattuk.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vidéki 2012.10.21. 11:08:52

Elképesztően nagy az ellentmondás Balavány korábbi és mostani állásfoglalásai között.

Egy racionális magyarázat lehet rá: A „szocialista erkölcs” társítva az anyagi érdekeltség „lenini” elvével.

Miként a cigányzenészeknél is: aki fizet, az rendeli a nótát.

A „szabad sajtó” még szabadabb újságírójának szabad péntek, szabad szombat, szabad hazudozni.

A „gazda” tenyeréből eszik és a gazda arra uszítja rá, akire akarja.

Mindent és ha kell mindennek az ellenkezőjét megmagyaráz a halavány Balavány.

huha mi lesz itt 2012.10.21. 11:14:39

jaj.. fidesznacikak..hamar elfelejtettetek, ti hogyan alakultatak at egy ejszaka alatt az alcsuti gnome buveszpalcajanak parancsara liberalisbol konzervativva! nagyon szeretnetek elfelejteni ezt, de en nem felejtek!!

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2012.10.21. 11:26:13

@Kaja Ibrahim: Kedves lumpenproletár felebarátom, aki még nem itta tönkre az összes szinapszist az agyában, az emlékszik, hogy Debreczeni, mielőtt Fletó valagába bújt volna, fényesre nyalta Antall, és - láss csodát, patologikus fóbiád tárgya - a patásördög fospumpának a seggét. Jó pénzért, mindig azét, aki éppen uralkodott. Hogy neked ez kiesik, én megértem. De ettől még ostoba vagy, és vicces. Ülj szépen vissza a tévé elé, és fogd be szád!

Kaja Ibrahim 2012.10.21. 11:32:20

@huha mi lesz itt: Balavány köpönyegforgatását természetesen ugyanúgy elítélem, mint a fidesznyikek orbitális farizeusságát!
Kb.15 éve teszem fel magamnak (soha nem lesz rá válasz)a kérdést: a 20 évvel ezelőtti OV-fanok együtt fordultak a vezérrel? Mindenki megvilágosodott, és bal-libből cserépedényes, árvalányhajas, Turulban született mély-magyar lett?
Egy biztos: az egy főre jutó flexibilis gerincűek számát tekintve világelsők a magyarok.

Kaja Ibrahim 2012.10.21. 11:43:13

@Dr. Zerge: Te sem az eszeddel keresed meg a kannásborra valót! (A "lumpenproletár" megjegyzésed kacagtató, ha ismernél, még a tegnapelőtti csirkeszárnyat is kiköpnéd a panel 9. emeletéről)
Nos, a lényeg: te emlegeted Debreczeni MDF-es múltját? Halk szavú maffiózó Lezsák barátod ugyan melyik pártban kapaszkodott fel az uborkafára?A parlament sötétje, Demeter Ervinke melyik akolból jött?Aztán ennek a birkanyájnak a legundorítóbb figurája, a visszafelé-törvénykezés legnagyobb hazai alakja, bizonyos Balsai Pityuka kinek a seggét nyalta? Szánalmas, hogy egy fidesznyik egyáltalán szóba hoz olyasmit, hogy korábban ki kinek a seggét nyalta!

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2012.10.21. 11:45:04

@Kaja Ibrahim: Annyira buta vagy, mondd ez nem fáj?

20 éve a Fidesznek volt vagy 7%-a. Legutóbb valami ötvenvalahány. Hát hiába forgolódott volna mind a párszázezer valahai szavazójuk, az ezt nem adta volna ki sehogy ezt a többmilliót. Érted, az a kurva matek.

Ezen kívül 20 év alatt bizony változik az ember. Nincs azzal semmi baj. Ezzel a Balavánnyal sem önmagában az a gond.

Továbbá, mára a két másik rendszerváltó párt elfogyott.

Úgy általában is, az un. ballib momentán fogyik. Így megy ez. Megdolgoztak érte. És fog majd fordítva is, ne aggódj, a Fidesz is megdolgozik a szopórollerért, ismét.

És még annyi, de annyi összetevője van az ilyesminek.

Pelso.. 2012.10.21. 11:48:30

Ó, megmondó emberek, szimpla agit propos világmegváltók egymás közti pengeváltása..

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2012.10.21. 11:50:35

@Kaja Ibrahim: Mint a föld, bazdmeg, annyira vagy ostoba. Egyszer lebaszod a fidesznyikeket, hogy árvalányhajas suttyók lettek, aztán fölhánytorgatod a néhai MDF árvalányhajas szakosztályának, hogy a Fideszben kötöttek ki. Hogy is mondjam.. hát nem a szellemtörténet arany lapjaira aspirálsz, az bizonyos.

Nem zavarlak a további önégetésben, egyúttal részvétem, amiért a fospumpa jobbkeze visszavágta a segélyeket. Az élet nem habostorta. Még szerencse, hogy bőven jut a kvalitásaidnak megfelelő közmunka.

bizony mondom · http://www.mindennapi.hu/blog/balavany-gyorgy/54 2012.10.21. 12:06:42

Egyszerre vicces és megtisztelő, hogy az orbánista utánpótlásnak ennyire fontos, mi a véleményem róluk... szívesen segítenék a további önértékelésben, de már nincs kedvem. Balogh Ákosnak, úgy tűnik, se éjjele, se nappala, mióta töröltem a kommentjét:) Tudod mit, Ákos? Visszaengedlek, no.

Kaja Ibrahim 2012.10.21. 12:07:18

@Dr. Zerge: Fejben integrálási versenyen ne indulj!
(már ha pont nekem - te jó ég - jössz a matekkal)
A "20 év alatt változik az ember" az egyetlen - de micsoda szánalmas - érv a flexibilis gerincűek részéről.
Pártelnökként előadom, hogy "csuhások..", kivonulok a trianoni megemlékezésről a Parlamentből, aztán rájövők, hogy vallásos vagyok, meg az a trianoni is történet is jó arra, hogy híveket szerezhessek magamnak.
Mindezt nem 15 évesen, hanem parlamenti képviselőként, felnőtt fejjel.
Ne is fojtasd, az alcsúti pszichopata védhetetlen, de ami még fontosabb az ország jövője szempontjából: menthetetlen.
A szabadságharc elbukófélben van, még ha ezek a gátlástalan herpetológiai alanyok próbálják is ezt a kurva matekot kozmetikázni, lásd. körzethatárok átalakítása, regisztráció és egyéb, aljas trükkök tömkelegével megpróbálni még 4 évig lepusztítani az országot.
Nos, jelzőket ne osztogass rám, mert csak magadat égeted.

1 millióan Milla Jovovichért 2012.10.21. 12:16:03

Balavány, neked harangoztak, pajti!
Ezt nemcsak az orbánutánpótlás és a fideszbirkák fogják rossz néven venni! :)))
Esetleg a Barikád túloldalán még van számodra heil! :)

Kaja Ibrahim 2012.10.21. 12:18:35

@Dr. Zerge: nem tudni mágyár? Lenni diszlexiás vágy diszgráfiás?
De igazad van, hagyjuk. Észpárbajt vívni fegyvertelennek? Ugyan....
Kvalitásaimnak megfelelő közmunka?
A sarki kocsma színvonalánál magasabban állsz, viszont frusztráltságod, zavaros okfejtéseid alapján arra gondolok, talán félrenyomott az asszony és nehezen viseled.
Akkor viszont részvétem, megértelek. De van ilyen, az élet nem habostorta.

Foray Nándor · http://foraynandor.blog.hu 2012.10.21. 12:38:27

Ennek a posztnak annyira igaza van, hogy Tóta Árpád konkrétan le is antiszemitázta Balavány Györgyöt, és nem minden alap nélkül. Másolom a tartalmat is, nehogy a linket időközben elpusztítsa valahogy a szólás szabadságának bajnoka.

Balavány így izraelizik:

"Százmilliókért vásárolt Izraelből új vízágyúkat, melyekből a vízzel együtt gázt és festéket lehet kilövellni – akár ötvenhat méteres távolságig – azokra, akik esetleg tiltakoznak a politikája ellen. Hát nincs történelmi fejlődés? Dehogy nincs. Eljutottunk az orosz tankoktól az izraeli vízágyúkig."

mno.hu/migr_1834/rettego-hatalom-418090

Tóta reakciója a jobbsajtó burkolt antiszemitizmusára, Balavány nevetséges böffentésével példálózva:

"...a jobbsajtó sanda palesztinbarátságában, az „izraeli vízágyúk” kényszeres emlegetésében. Ügyet sem vetünk rá, könnyű testi sértés, méreten aluli."

w.blog.hu/2008/08/15/challengeland

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2012.10.21. 12:41:19

Balavány valóban rendkívül fontos.

Sokkal fontosabb, mint a magyar tündérmese aktuális fejezete.

Egy igazi erkölcsi vátesz vagy Turul!

pelikán* 2012.10.21. 12:45:03

@bizony mondom: basszus Turul, tényleg lebuktatok! Jobban kéne álcázni a hatalmas orbánizmust, de a kis orbános házioltárt minimum szedjétek be az ablakból!

1 millióan Milla Jovovichért 2012.10.21. 12:58:44

@bizony mondom:
"Balogh Ákosnak, úgy tűnik, se éjjele, se nappala, mióta töröltem a kommentjét:) Tudod mit, Ákos? Visszaengedlek, no. "

Miután fény derült a gerinctelen moderálásodra? :)
Mi is jut erről eszembe?

- Lebuktak és beismerték
- A lebukást....
- Ööö..igen a lebukást

Foray Nándor · http://foraynandor.blog.hu 2012.10.21. 13:05:28

@bizony mondom: E frappáns(nak hitt) hozzáfűzéseddel aztán csattanós válaszokat adtál a felvetett kérdésekre, többek között, hogy miért láttad szükségét az ominózus komment törlésének, valamint hogy miként jutottál el a virtigli antiszemitizmusból/rasszizmusból az antirasszista feljelentgetés követeléséig, illetve hogy ha Vonát fel kell jelenteni, akkor téged miért is nem kellett.

Az orbánista utánpótlás le van pipálva, bizony mondom.

dr. jenőke (jenőke) 2012.10.21. 13:20:47

www.mkogy.hu/naplo34/046/046tart.html

46. ülésnap (1990.10.29) [szemelvények egy hozzászólásból]
„Vasárnapról hétfõre virradóra véget ért az új magyar demokráciát megrázó elsõ nagy társadalmi válság. Megkönnyebbüléssel vettük tudomásul, hogy a szemben álló felek rendelkeztek a kellõ bölcsességgel, és kölcsönös engedményeket tettek. [...]
Az a tény, hogy a Kormány immáron sokadszor félrevezette a közvéleményt, nemcsak azért baj, mert aláássa a Kormány erkölcsi hitelét, és mára odavezetett, hogy a Kormány presztízse elillant, hanem azért is felelõtlenség ez a kormányzati magatartás, mert a Kormánnyal szembeni állampolgári bizalmatlanságnak kézzelfogható és messze ható gazdasági következményei is vannak; ahogy azt az események mutatták. El kell oszlatnunk továbbá egy, a kormányzat megszorító intézkedéseivel szemben kialakult tévhitet. A megszorító intézkedések - bár elkerülhetetlenek - önmagukban nem elegendõek a gazdaság talpra állításához. Az ezekkel járó áldozatokat csak akkor vállalhatjuk, ha az életszínvonalunkat rontó, azt sújtó intézkedések mögött átgondolt gazdasági elképzelések húzódnak meg. A Kormány nem rendelkezik ezekkel. [...]
A Kormányt illetõ következõ tanulság pedig az, hogy a válság kezdetekor elõbb fejét vesztve, látványosan szétesett, majd napokba tellett, amíg képes volt összeszedni magát. Majd miután magára talált, olyat tett, aminek következtében a válság legsúlyosabb, az erõszak elszabadulásával fenyegetõ pillanatait kellett átélnünk. [...]
Azt is reméljük azonban, hogy a jövõben minden politikai erõ, így a parlamenti ellenzéki pártok mindegyike hasonló esetben arra törekszik majd, hogy a konfliktusokat minden erejével az alkotmányosság keretein belül tartsa, a kompromisszum elérésének igényével és a kompromisszum útjára terelés szándékával. „

jose maria padilla · http://gozdom.blogspot.com/ 2012.10.21. 13:25:18

szörnyű ez a balavány. és a főszerkesztőnek mi a véleménye a saját tölgyügyi szerepéről?

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2012.10.21. 13:25:38

@pelikán*: Írjak neked egy posztot arról, hogy arról kommentelek, amiről akarok?

Te is végignézed Orbánék hazaárulását egy szó nélkül.

==T== 2012.10.21. 13:47:20

Ez - beleértve a korábbi MN cikkel való szembesítést - egy gyönyörű két vállra fektetés volt.

Csak gratulálni tudok Turul!

Úgy csináltál komplett hülyét Balaványból, hogy tulajdonképp csak egy tükröt tartottál elé.

==T== 2012.10.21. 13:49:49

@rajcsányi.gellért (ergé): Csintalan viselkedett hasonlóképp, amikor betelefonálók egy korábbi ígéretére emlékeztették...

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.10.21. 14:11:40

Szerintem Balavánnyal nem az a gond, hogy másként beszél (mint mások:-)), hanem az, hogy összevissza (amihez egyébként szíve joga, mindenki úgy beszél, ahogy éppen akar vagy ahogy éppen tud; mindenki azt ír a blogjába és az moderál ki, amihez és akihez épp gusztusa vagy kedve van).

Engem azonban a napokban megijesztett (amihez ugyan joga van, de mindenképp csúnya dolog).

Azt írta a blogjában Balavány, hogy "Vona Gábor Jobbik-elnök beszédében – személyes véleményem szerint – elkövette a gyűlöletszítás bűnét: 'Véget vetünk a cigánymercik korszakának! Meg fogjuk tőlük kérdezni, hogy kispofám, honnan van a fukszod és a luxusautód. Aki nem tud elszámolni vele, attól el fogjuk kobozni' –, mire az elnök emberei azt skandálták: 'minden cigány bűnöző.' " S én mióta olvastam, azóta is azon töröm a fejem, hogy, ugyan, mi is lehet ebben a vonai három mondatban a gyűlöletszítás? És mivel nem értem, meg vagyok ijedve! Nagyon nehezen viselem, ha nem tudok értelmezni valami és ezt nem tudom. A végén még "rettegőt" csinál belőlem Balavány a h*lye mondataival!

Valaki nem tudja véletlenül, hogy mi a gyűlöletszítás ezekben a vonai mondatokban?

ü
bbjnick

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.10.21. 14:14:08

@bbjnick:

(amihez egyébként szíve joga,= (ami, egyébként, szíve joga,

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2012.10.21. 14:20:58

remek szembesites, rmeljuk sok ilyet latunk meg az elkovetkezo par evben
Alig varom mar:)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.10.21. 14:45:12

balaványról itt a véleményem már augusztus óta:
kkbk.blog.hu/2012/08/30/balavany_a_fereg

olyan leszek most, mint turul balaványnál
(csak, míg balavány azért valamit síkit vissza, én nem kapok erre sohase választ):

"Smitt Mária tipikus mandineres, az a felsőbbrendű, felső tízezerbéli primitív, proli embertípus, aki kormánygépet követelne a "mindenkori" miniszterelnöknek, hogy "komolyan vegyenek minket" a tárgyalásokon (ez kb. olyan, mintha csak akkor lennél férfi, mikor fegyver van a kezedben), miközben drukkolnak a BKV- és MÁV-dolgozók és -családok megnyirbálásának. csak ez is kicsit visszás, a lázár-ügy után. lázár védése után, ami olyan nagyon ostobára vagy átlátszóra sikeredett.
Ugye a Mandiner is olyan, mint lázár. Ha van kormánygépünk, akkor leszünk valakik.

"akinek nincs semmije, az annyit is ér". aki nem akar kormánygépet, az annyit is ér, "az plebejus".

"akinek a saját társadalmi viszonyaihoz képest semmire nem futotta, semmit nem tudott letenni az asztalra, az ne üljön például a képviselőtestületben."

vö.: "egy szegénységben élő bölcs nem lehet a szenátus tagja, de egy spekuláns felvásárló igen."

Ugye a fidesz is olyan, mint lázár...

hiszen lázár a fideszen belül kiválasztott, vezető pozíciót kapott."
kkbk.blog.hu/2012/07/02/smitt_maria_es_a_felelosseg

pelikán* 2012.10.21. 14:57:50

@TaTa86.: agyad egy tűzhányó! Részletekben pontosítok: én nem _végignézem_ a hazaárulást, én magam is hazaáruló vagyok.

Foray Nándor · http://foraynandor.blog.hu 2012.10.21. 15:31:17

@pelikán*: Ilyesmit akartam én is írni. Az benne fel se merül, hogy amit ő "hazaárulásnak" nevez, azt mi nem feltétlenül. Így hát nem méltatlanul "nézzük végig".

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2012.10.21. 15:49:26

@pelikán*: Legyél rá büszke!

@Foray Nándor: Hát persze, hogy nem! A NER huszárjai, a szabadságharc hősei vagytok!

Húsleves 2012.10.21. 16:01:45

@bizony mondom:
"Egyszerre vicces és megtisztelő, hogy az orbánista utánpótlásnak ennyire fontos, mi a véleményem róluk... szívesen segítenék a további önértékelésben, de már nincs kedvem. Balogh Ákosnak, úgy tűnik, se éjjele, se nappala, mióta töröltem a kommentjét:) Tudod mit, Ákos? Visszaengedlek, no."

Hú bakker de beszótá neki, ezt nem teszi ki a abblakkba!

Balavány, nem veszed észre hogy egyre mélyebbre ásod magad? Még mindig nem adod fel? Ez már pszichopata szint, ha valaki ennyire nem érzékeli, hogy le kellene állni. Most meg azzal próbálkozol, hogy úgy forgasd ki a történteket, mintha egy sértődött ember bosszúhadjáratának áldozata lennél, ugye? Hát nem, faszikám, nekem például fogalmam se volt róla, hogy ki voltál régebben, de az az agresszív nyomulás amit a blogodon művelsz, mindig gyanús volt. Tudod van egy olyan mondás, hogy az kiabál, akinek a háza ég. Rettenetesen hiteltelen volt tőled minden amit írtál. Pedig vannak olyan baloldali bloggerek, akikkel ugyanúgy nem értek egyet mint veled, mégsem kell nekik moderálni, mert átjön az a blogon is, ha valakinek van gerince. Nézd meg például Fabius blogját, a Varánuszt és tanulj. Amikor nem jelent meg a blogjában az őt kritizáló írásom, akkor odaszólt, hogy ne tegyek bele hat linknél többet, mert automatikusan szűrődik.

1. Kaptál apofádba egy jó kis szembesítést.
2. Erre úgy reagáltál, hogy a szokásos reflexeiddel kitiltottad azt, aki szembesített vele
3. Dagadt az ügy, akik már látták nem felejtették el, ráadásul máshol is egyre többen jelezték
4. Amikor már nem tudtad tovább némítani az ügyedet, akkor előálltál az őszinte megbánásnak látszani akaró írással, ami sajnos egyáltalán nem tűnt őszintének, mivel megbánás címén másokra mutogattál, a kommentelőkre meg a Mandinerre fröcsögtél
5. Egy darabig nem mertél tiltani és cenzúrázni, gondolom amíg a válságstáb el nem döntötte hogy mi a legkisebb veszteség
6. Azóta ismét belelendültél, negyede nincs már ott az eredeti kommentfolyamnak.

És még jópofizni akarsz itt azzal, hogy visszaengeded Turult, mi?

A fenét bántál te meg bármit, elvtelen, gerinctelen érdekember vagy, és most próbálod minimalizálni a veszteséget.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2012.10.21. 16:32:07

@Pelso..:

te hibád, csináltál volna zőőddgárdát és akkor rend lenne a kuplerájban

Diocles 2012.10.21. 16:43:43

Kedves hozzászólók!

a röhej az, hogy ez csupán a jéghegy csúcsa, mint (tegnap este találtam rá erre a gyűjteményre a neten) azt Balavány pár cikkének egy korábbi szemléje mutatja:

arokaso.blog.hu/2008/12/07/balavany_gyorgy

nem "csupán" cigányozásról van szó, hanem a legkülönfélébb vad és vállalhatatlan dolgokról, pl. egyik cikkében Kenedi János liberális történészt is lezsidózza finoman, hogy a "hamisítás a génjeiben van"... De van a cikkgyűjteményben Putyin-imádattól kezdve a hvg és az index leszennylapozásáig minden... Stb.

Igazi aranybánya, ajánlom a jobboldali újságíróknak azért, hogy le tudják csapkodni a magas labdákat, a liberális megmondóembereknek és a Millásoknak pedig azért, h elgondolkozzanak azzal, hogy biztos megéri ezzel a figurával égetniük magukat?

Tényleg csak ez az alak lenne "jobbról"?

Megéri bevállalni a kockázatot, hogy a jobbos sajtó röhögve és joggal fogja lecsapkodni a magasnál magasabb labdákat?

user792 2012.10.21. 16:58:56

Harmadvonalbeli bértollnok, aki mindig arról ír, amiről kenyéradói szeretnék. Volt ez' már minden, fasiszta és zsidó, baloldali és jobboldali, atlantista és nyugatellenes, református presbiter vagy éppen emberi jogi harcos.
Ha jól tudom most épp az a bizonyos Haza és Haladás alapítvány áll mögötte, és "kiábrándult konzervatívnak" próbálja eladni magát.
A megemelkedett figyelmet igazából ő se nagyon érti, hisz "ő csak a munkáját végzi", és annál jelentéktelenebb figura, mintsem egy híroldal foglalkozzon vele, hovatovább külön cikket írjon róla.

Hiába no, nehéz a napszámos újságírók élete manapság.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2012.10.21. 17:02:36

@Diocles:

óóó, ilyen a (nem csak magyar) politika logikája, annak van karrier (és pénzecske) bármely táborban, aki full gőzzel nyomja az elvárt mantrát

anno moszkva sem a józanabb komancsokat karolta fel elsőre, hanem a vakbuzgó rákosi csürhét, a gengszterváltáskor az atlanti soros klikk se a higgadt értelmiséget, hanem a habzó szájú libsi szadesz/orbáncbrigádot

és ezek párton belül ugyanúgy mindig a bólogató jánosokat jutalmazták, mindegyik oldalon

balavány szimplán alkalmazkodott a magyar ugarhoz, előbb bayerabb volt a zsoltinál, most meg iványi gábor 2.0-ként licitál rá az amerikai népszavára, legfeljebb játssza a megtértet szegedi csanád módra

ilyen közélet mellett nem meglepő, hogy a gerincesebb emberek lavinaszerűen menekülnek külföldre, ahol talpnyalás és egyéb hétköznapi patkánykodás nélkül is lehet érvényesülni

Google 2012.10.21. 17:09:27

Milyen szép szónokai lesznek a Millának, Istenem!
A kár csak az, hogy Balavány nemcsak volt, hanem van is rasszista. Megváltozott a gyűlölete tárgya. Ennyi.
Milláéknál jó helyen lesz viszont. Egymás közt - barátok közt.

Google 2012.10.21. 17:16:34

@Herr SturmLikudnik:

Mint a mesében: "talpnyalás és egyéb hétköznapi patkánykodás nélkül is lehet érvényesülni".

Ez csak azt jelentheti, ott, Nyugaton nincsenek is alja emberek. Is. Vagy legalábbis idáig nem voltak.

Google 2012.10.21. 18:17:35

@Herr SturmLikudnik:

Beérett a kommunista sárkányfog. Kívül hazugság, belül hazugság.

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2012.10.21. 18:20:15

@pelikán*: tudjuk, hogy azert nincsenek posztok, mert titokban mar a hataratkelo blogba irogattok:)

Ami most van, kivulrol is eleg durvanak tunik. Bele se merek gondolni, hogy kozel a tuzhoz, mennyire egetheti az ember arcat a tundermese.

Csak azert kene kormanyt valtani, hogy egy olyan elszamoltatas legyen, amelyik nyilvanossagra hozza a Szazadveg tanulmanyokat meg mondjuk a foldpalyazatokat.....

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.10.21. 18:20:56

@Dr. Zerge: "Érdekes, hogy ezek mindig addig szállnak a csókos szájukkal seggről-seggre, amíg aztán ki nem kötnek a ballib térfélen, valami szépen csengő kassza környékén. És ott megállapodnak."

Kivéve Bencsik, Bayer, Torkos, Morvai, Csintalan, akik _pont nem_ szépen csengő ballib kasza környékén kötöttek ki. Ja, az más, ők konzervre öregedtek. Haha.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.10.21. 18:22:29

@Diocles: Úgy érted, hogy a Magyar Nemzet röhögve fogja lecsapkodni a régi magyar nemzetes cikkeket? Egyébként így lesz, csak vicces. :))

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2012.10.21. 18:27:07

@Herr SturmLikudnik: Azert ez igy nem igaz, mert egy csomo embernek nem olyan egyszeru kulfoldre menni. Igy torvenyszeruen mindig lesz eleg olyan ember, aki kicsit tolja a NER vagy akar komcsik szekeret.

Erthetobben: orvoskent korrektul lehet a Rendelot Sprechzimerre cserelni, viszont az orbanviktor.hu -rol nem olyan konnyu az angelamerkel.de -re valtani;)

Pelso.. 2012.10.21. 18:42:06

@Herr SturmLikudnik: Miből? A potenciális támogatók nem óhajtották a rendet, ami most van, ahhoz adták a lét.

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2012.10.21. 19:02:10

@Kettes: Jajj, te szegény.

1. Ezekhez nekem aztán mi a fasz közöm van, he?
2. Oszt' ezeknek bármiféle konzervséghez mi a fasz közük, he? Hogy egy posztbolsi jól érzi magát a fospumpa házitévéjében drágabolgárúrnak maszkírozva vagy, hogy az 5-ös számú párttagkönyvvel Széles seggében lehet kikötni, vagy hogy a hibbant nőmozgalmár jól érzi magát fasisztáéknál, hát ebben ugyan mi volna meglepő? És hol párhuzamosak ezek Balavánnyal, vagy Debreczenivel?
3.És mindettől Balavány most fasza csóka, vagy mi?

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.10.21. 19:11:42

Végigfutottam itt a kommenteket --- hát, szép egy társaság! Felébredt bennem az együttérzés, mert ahol balaványoznak, ott én balavány vagyok!

Megy itt az ocsmány balaványozás, pedig balavány csak egy tünet! Nem rajta kellene leverni, aminek nem ő a kiváltó oka! Főként, hogy ez a történet, ebben a formájában már senkit sem érdekel! (Az emberek legtöbbjéből egy balavány már legfeljebb egy lemondó legyintést vagy más azt sem vált ki.)

Nem kellett volna --- '90 óta --- gőzerővel, a lehetőségei szerint regenerálódni igyekvő társadalmat ideológiai terror alá vetni! Akkor talán mindenkinek, még akár egy balaványnak is, lehetne helye a vonalon és nem csak a bot két végén. Ennek a nagy "ideológiásdinak" (mint hatalomgyakorlási technológiának) csak (vagy épp) az lett az eredménye, hogy ma az emberek meghatározó többsége legalább háromszor annyival jobbra került a jelenlegi kormánypártoktól, mint a kormányzók saját baloldaluktól. Néhány nyugger kommeren, néhány belvárosi tápon és mogyin hizlalt értelmisin, a felheccelt zsidókon és cigókon és a politikai játszmában közvetlenül (vagy lényegében közvetlenül) érintetteken kívül, ma már mindenki köp arra a hatalomtechnikára, amely széljobbratolással próbál eltakarítani mindent és mindenkit, ami és aki az útjában van: így került széljobbra (Szent Istvánostól és Prohászka Ottokárostól, Széchenyistől és Hamvas Bélástól, Sinka Istvánostól és Horthystól a történeti keresztény magyarság a magyar vidékkel egyetemben) a társadalom legalább 3/4-e.

Miközben itt azon folyik a vita, hogy balavány a karó jobbvégén vagy a balvégén mutat-e gusztustalanabbul?!

ü
bbjnick

Diocles 2012.10.21. 19:26:28

@Kettes:

1. nem feltétlenül a Magyar Nemzet, bárki.

jelen esetben a mandiner, de akár balról is mondhatják a Milla ellenfelei/konkurensei, hogy egy rasszista neofita (vagy egy ilyet színpadra kiállító szervezet) aztán ne oktassa ki őket...

(félre ne értsd, nem akarok álszenteskedve a Milláért aggódni, de ezek nyilván nagyon is reális forgatókönyvek.)

2. amikor a Magyar Nemzet majd felidézi Balavány régi cikkeit, hogy összevesse az újakkal, nem kell értékítéletet fűznie hozzá (= tehát nem fogják azt mondani, hogy milyen csúnya dolog volt Kenedi János lezsidózása például...), a köpönyegforgatás éppen elég hiteltelenítő.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.10.21. 20:15:03

@Dr. Zerge:

1. Ki a fasz mondta, hogy neked ezekhez bármi közöd van? Kihirdettél egy sommás ítéletet, leírtam rá pár cáfolatot.

2. Miért, a többinek mi köze a ballibséghez?

Ha nem érted a párhuzamot, kérdezz. Szerintem ezeknek az embereknek a pálfordulása nem azért történt, mert öregségükre megokosodtak/meghülyültek/megvették őket. Ezek mögött a történetek mögött mind személyes sértettségek állnak. Megdugta, nem dugta meg, letagadta, elárulta, eltitkolta, banális szarságok egytől egyig. Csak a te nagyokos fejedben rendeződik az egész olyan világképpé, ahol a baloldalon a korruptak kötnek ki, a jobboldalon meg a megokosodottak.

3. Balavány egy féreg. Kérdezz nyugodtan máskor is.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.10.21. 20:19:51

@Diocles: Én ennél sokkal opportunistább vagyok, ha Orbán leváltásáról van szó. Ahogy már mondtam párszor, szerintem a következő forradalmat nem a szavazófülkékben fogják megvívni. Senkit sem fog érdekelni az elvi következetesség vagy a morális felsőbbség. Az fogja érdekelni az embereket, hogy Orbánnal vagy, vagy ellene.

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2012.10.21. 20:49:14

@Kettes: Csak egyszer ebbe' a bánatos életbe' nem lehetne, hogy elolvasod amit írok, ha nem világos kérdezel, és nem kezdesz egyből az előítéletes butaságaid ellen árnyékboxolni?

Steppenwolf 2012.10.21. 21:18:48

@Kettes: Felesleges visszamutogatni (röhejes, hogy máskor meg ugyanezt ti kifogásoljátok), de ha az általad említett személyek bármelyike kimoderált volna bárkit, aki korábbi írásaival szembesítette, és ezt szőnyegre szarásként aposztrofálta volna, akkor elfogadom az érvedet.

Steppenwolf 2012.10.21. 21:23:35

@Kettes: Kirobbancsátok az újabb cocialista forradalmat és ismét "felszabadítjátok" az országot?
Na az fasza lesz...

Csak halkan jegyzem meg, az előző kurzus alatt, amikor a 64 vármegyések hasonló agymenéseket vizionáltak, éppen ti, meg a gazdáitok akarták őket jogilag felelősségre vonni a demokratikus rend elleni izgatásért...

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2012.10.21. 22:42:15

@Kettes: Pont te fogod megmondani, hogyne. Tartalmilag valami releváns? Ja, bocs, ez nálad nem fordulhat elő...

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.10.21. 22:51:13

@bizony mondom: ez a lényeg:

"Tisztelettel jelentem: Magyarország egyetlen független keresztény közéleti lapja, a Mindennapi.hu befejezte pályafutását.

Ha emlékeztek még, 2010. október 23-án indultunk a Corvin közi helyiségből egy nagylelkű támogató segítségével, aki a pénzt, a paripát és a fegyvert biztosította."

ki fizette a cehhet?

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2012.10.22. 01:29:07

Minek 1 bértollnokkal ennyit foglalkozni?
A MN-ben a véresszájúbbak közé tartozott.
Most nyilván kompenzál, az új kenyéradói meg leköpik a háta megett.
Meg köll élni valamiből, na.
Ő se rosszabb, mint a Bayer, a Bencsik, a Debreczeni, vagy a Mészáros Tamás (abc-sorrend).

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2012.10.22. 04:09:10

@Google:

terelésen kívül valami, ügynökaktavédő efftárs?

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2012.10.22. 04:16:40

@Pelso..:

hát aztán 10 % alatt is maradt a hiperpolkorrekt naivitás iránti igény, pedig mostanság lenne piaca egy szalonképes ám rendpárti társulatnak: a finessz szélsőbalra tolódása és borítékolható bukása piacrést teremt

hol vannak a hazai merklik/cameronok/tuskok?

a szadesz 2.0/3.0/4.0 sokadik nekifutásra se fog kelleni a többségnek, eleve téves a koncepció, felfoghatnák végre a szponzorok

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2012.10.22. 04:31:01

@pancho_sanza:

nyilvánvalóan nem a hazai hajbókolásra szakosodtak lesznek a piacképesek az összeomló nyugaton :)

de pusztán a stabil nyelvismeret birtokában is egyre több emberke dobbant, kedvenc esetem egy ismerős, aki diplomás állását cserélte be müncheni pizzafutárkodásra, gyerekei már ott születtek és köszöni nem gyün vissza

nagy baj van, ha ennyire nem látnak jövőt saját hazájukban a zemberek

ezu 2012.10.22. 04:42:57

Egy olyan patkány, aki a szólásszabadság hívének vallja magát, de minden ellenvélemény megpróbál kiírtai, amihez hatalma van, az szerintem a mostani bandájában is pária kell, hogy legyen. Ha nem az, akkor magukról állítják ki a bizonyítványt a mostani haverjai.

1 millióan Milla Jovovichért 2012.10.22. 08:42:21

@Herr SturmLikudnik:
"kedvenc esetem egy ismerős, aki diplomás állását cserélte be müncheni pizzafutárkodásra, gyerekei már ott születtek és köszöni nem gyün vissza"

Ha egyszer szarul végezte a munkáját. A diploma nem garancia a tisztes megélhetésre, itt sem, és máshol sem.

Hát én meg nem fogok minimális plusszért Münchenben pizzafutárkodni, mert szeretem a munkámat, és megélek belőle. Nem minden a pénz.

1 millióan Milla Jovovichért 2012.10.22. 08:46:12

@Herr SturmLikudnik:
"a finessz szélsőbalra tolódása és borítékolható bukása piacrést teremt"

Ez is egy ezerszer hallott hamis lózung.
Ezt egyeztesd le azokkal, akik szerint a Fidesz a a gazdagokat támogatja, és a szegényeket sanyargatja (1 kulcsos adó -> gazdagoknak vaskos SZJA csökkentés, kafetéria lassú kivezetése, Munka Törvénykönyve átírása, stb...).

1 millióan Milla Jovovichért 2012.10.22. 08:53:54

@Hepci:
"Ő se rosszabb, mint a Bayer, a Bencsik, a Debreczeni, vagy a Mészáros Tamás (abc-sorrend). "

Mindenesetre köpönyegforgatásban rekorder.
Mennyi volt neki a teljes hátraarc a cigánykérdésben?
2 év?
Az megvan, amikor Bayer-rel karöltve átveszi a Szellemi Honvédelem díjat 2010-ben?

m.cdn.blog.hu/kk/kkbk/image/szem%C3%A9ly/balav%C3%A1nybayer.jpg

Hajrá Magyarország, hajrá Milla! :)

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2012.10.22. 09:46:46

@Herr SturmLikudnik: Hát ha valakinek tényleg az az élete álma, hogy cseléd legyen a Fejlett Nyugaton -- menjen, legyen boldog.

OmegaMale 2012.10.22. 10:22:59

"
Sőt, később egy hozzászólásban ezt írja: „A mandineren szemlézett cikkek alatti kommentáradat verbális latrina. Visszataszító. Én nem szeretném, ha a blogom ilyen lenne, ezért mindent törlök, ami átlépi a moderációs ingerküszöbömet. Ez az én blogom, jogom van hozzá-ilyen egyszerű. A HÁZIGAZDA TÖBBNYIRE NEM SZERETI, HA A SZŐNYEGÉRE SZARNAK.”
"

Talán ha venné a fáradságot Balavány, hogy megnézné, hogy a kommentelők többsége melyik politikai oldalról érkezik a mandinerre kommentelni és mi az egyetlen mondanivalójuk a jobboldalról vagy a mandinerről...

@Turul: én a helyedben nem próbálnék olyan játékszabályokat számon kérni másokon, amikről Te is tudod, hogy nem tartják be. Hamis kártyásoktól vársz fair play-t.

1 millióan Milla Jovovichért 2012.10.22. 10:26:19

@elGabor:
"Jól mutat egymás mellett a két nagy jellem."

Balavány és Bajnai? :)
Te simán el tudnád képzelni a Milla tüntetésen Bayert szónokolni, igaz?
Na kb. annyi realitása van annak is, hogy Balavány ott hegedál a füves demokrata kapitalista antikapitalista KGB ügynök civil prímások között... :)

OmegaMale 2012.10.22. 10:30:44

@rajcsányi.gellért (ergé): "Hát, kellemetlen, ha valaki ezt gondolja saját életművéről."

Az még az Alzheimer-es idők előtt készült... :D Ha nem vigyáz, Balavány beperli saját magát a régi írásáért! XD

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2012.10.22. 11:24:02

@1 millióan Milla Jovovichért: Nem kell ahhoz nagy fantázia, Bayer is írt már könnytől csöpögő publit a Népszabiba, nem is egyet.

héjakútmácsonya 2012.10.22. 11:52:45

@bizony mondom:

A gond az, Balavány úr, hogy még mindig adós annak tisztességes magyarázatával az ön írásait olvasóknak, és úgy általában a köz ügyei iránt érdeklődőknek, hogy a korábbi antiszemita, cigányellenes cikkeket publikáló, a mandiner stábját leliberálisozó és legyurcsányistázó közíróból mára miképp lett ugyanazokat a mandinereseket leorbánistázó, a cigányellenes szövegeket előadó emberek ellen feljelentésre felhívó „liberális” megmondó?
Mert magyarázat van rá, oka van ennek a metamorfózisnak, csak még nem ismerjük, mert ön, Balavány úr, titkolja az okát. De addig nem szabadna önt színpadra engedni, amíg nem tisztázza pálfordulásának körülményeit, okait. Azért, mert ennek hiányában ön hiteltelen, elvtelen köpönyegforgatónak tűnik.

Oblomov 2012.10.22. 12:37:53

@Dr. Zerge: "Mindig szegény hülye Debreczeni jut eszembe. Érdekes, hogy ezek mindig addig szállnak a csókos szájukkal seggről-seggre, amíg aztán ki nem kötnek a ballib térfélen, valami szépen csengő kassza környékén."

Antall-könyv: poszthumusz jelent meg, ráadásul szerzőt kirakták akkorra a frakcióból.
Orbán-könyv: szerző ORTT-s (MDF színekben), a címszereplő (fidesz) meg választások után engedi megjelenni a könyvet, szerző nyelvét érdesnek találva.
Gyurcsány-könyv: szerző közíró, közpénzből megblamálják egy tisztikereszttel, amit visszautasít. Szerző most egy kolduspárt kvázi önköltséges alelnöke.

Hol hallod csilingelni a pénztárgépet?

1 millióan Milla Jovovichért 2012.10.22. 13:05:03

@elGabor:
"Nem kell ahhoz nagy fantázia, Bayer is írt már könnytől csöpögő publit a Népszabiba, nem is egyet. "

Húsz éve, nem kettő. :)
Ezzel együtt pont beletrafáltál!
Pont annyira civil és független a Milla, mint a Békemenet! :)

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2012.10.22. 14:02:06

@Oblomov: Ühüm. Példányszámok? Közíró. Az miaz? Az nem pénzért ír? És biztos akkora tehetség ez, hogy folyvást rendelni kell tőle a publikat mindenféle pártlapokba? Kolduspárt? Most arról beszélünk, amelyiknek a milliárdos elnöke léböjtkúrázott az összehu..., a körbekor..., a 'suth téren? Hány éves vagy, királyfi?

Oblomov 2012.10.22. 14:34:27

@Dr. Zerge:
Hjahh, bakker. Azt hittem közpénzekről akartál volt csiripelni, nem a piacilag díjazott írói bevételeket irígyled. Hát tévedtem, no.
Amúgy 57 éves királyfi vok.

Pelso.. 2012.10.22. 17:16:16

@Herr SturmLikudnik: - igény, szalon, rend, piac-.
Na, az ilyesmit felejtsük el. Lehet majd csendben figyelni Orbán féktelen vagdalkozását a hatalom megtartásáért.

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2012.10.22. 17:21:35

@Oblomov: Ühüm, ühüm, az egy híres piac, hogy aszondja regnáló miniszterelnökkel csevegtem és a titkárnőm legépelte. Nagy ott a verseny, hogyne. Meg az is egy híres nagy piac, hogy tökkelütött milliárdos pártalelnökei. Őrületes verseny van ott, tülekedés, nyomakodás. Hát még a publicisztikai rovatok, bakker, alig győzik ottan kivasvillázni a közírók közírásait, olyan hatalmas szabadpiac van ottan. Királyfi, jó, hogy vagy.

Oblomov 2012.10.22. 18:54:49

@Dr. Zerge:
Mit akarsz mondani? Nem világos.
Debreczeninek tudtommal nem volt olyan állami pozíciója, amihez titkárnő dukált volna. De nyilván nem is ezért álltak vele szóba regnáló miniszterelnökök, meg publicisztikai rovatvezetők sem.
Mi akkor a problémád, piacellenes komcsi?

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2012.10.22. 19:27:56

@Oblomov: Piacellenes komcsi? Hát te hülyébb vagy a sok évi átlagnál. Leírtam, amit el kéne olvasnod, arról én nem tehetek, hogy nem akaródzik/sikerül.

Mi az hogy dukál a titkárnő? Komolyan azt kéne elhinnünk, hogy Debreczeni maga tette át gépbe a diktafonról az anyagot? Te hol vagy portás ennyi affinitással a valóság iránt?

hill billy 2012.10.22. 19:38:17

@Oblomov: A szerzőt egy évre befizette az MDF háttérszerve, a Batthyany Alapítvány egy egy éves amerikai tanulmányútra. Ő volt kinézve a Nagy Konzervatív Politológus Megmondónak, nem lett az. (Esze nem volt meg hozzá? Lusta volt?) Egy egyetemi állást is kapott onnan.

Kifizették.

Oblomov 2012.10.22. 20:25:13

@Dr. Zerge:
Látom má', komcsi, hogy képzeled az értelmiségit. Vannak kapcsolatai, meg diktafonja, a kizsákmányolt jómunkás titkárnője meg melózik rá.

Álmodj, királylány!

Oblomov 2012.10.22. 20:30:44

@hill billy:
Mért ne vált volna belőle Nagy Konzervatív Politológus?
Ha valakiből lett ilyen, akkor az ő.

Egyébként egy éves ösztöndíját nem egyetemi állásként kapta. Angolul tanult.

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2012.10.22. 20:45:58

@Oblomov: Komcsi? Ezt már egyszer kinevettem. Most kezdjelek el... a faszt, le vagy te szarva.

Pados Feri 2012.10.22. 23:07:03

@Steppenwolf: Hja, ketteske az ávósblogon (vincent) is az ostobábbak és vérgőzösebbek közé tartozik többnyire, posztjai a többihez képest is kirívóan gagyik, amiért a sajátjai is leoltották már párszor.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2012.10.22. 23:44:29

@elGabor:

mennyire is jobb is a nemmegszorító nemadóemelések tündérmeséjében lubickolni, ahol egy tanár keres annyit, mint nyugaton a részmunkaidős utcaseprő :)

Pados Feri 2012.10.22. 23:45:52

@bizony mondom: Én megértem, hogy meg kell valamiből élnie, bár ha gerince lenne, inkább elmenne pizzafutárnak Németországba. De a helyében inkább kussolnék, mint hogy idejöjjek égetni magam.
Remélem, ha felszólal a Millás tüntetésen, a libsik kifütyülik majd taps helyett.

hill billy 2012.10.23. 01:15:11

@Oblomov: Nagy nem lett, konzervatív sem, politológusságát döntse el a szakma, megmondó igen.

Az egyetemi állást pedig itthon kapta a BA felől, miután megjött.

De a kérdés az volt, kifizették-e. És a válaszod szerint tudtál az amerikai útjáról, amivel kifizették.

states1 2012.10.23. 08:49:40

A rendszerváltás óta nagy a sürgés-forgás azon a bizonyos Damaszkuszba vezető úton oda-vissza. Balavány ezek között a legjelentéktelenebb és egyben a leghányingerkeltőbb figura. Hozzá képest még Debreczeni is maga a megtestesült morális világítótorony, pedig már nincs olyan létező és nemlétező párt, aminek Józsink ne telepedett volna le a holdudvarában, hogy az egyéb intézményeiről már ne is beszéljünk.

Oblomov 2012.10.23. 11:21:36

@hill billy: Íme a kifizetőhely (ahogy te nevezed):

A Batthyány Lajos Alapítvány képviselete:

Az Igazgatótanács tagjai: Antall Péter, Semlyén Zsolt, Barsiné Pataky Etelka, Rogán Antal, Granasztói György, Szájer József, Tar Pál

Egyetemi állások fölött az alapítvány nem diszponál, legalábbis az alapítványi tevékenységek körében ilyesmit nem említenek.

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2012.10.23. 13:10:13

@Herr SturmLikudnik: A választás szabad, a határok nyitva állnak. Menjen, ha fáj.

bgp 2012.10.23. 16:48:54

Turulkám, egy picit tényleg forogtok. De Balavány kijjebb van ezen a forgó tengelyen.
Bizony bizony, ti is elpörögtetek már a fidesz segge elől.

Ez persze nem gond, nem azért mondtam.

hill billy 2012.10.23. 22:44:25

@Oblomov: És ezt mit jelent? Hogy ők fizették ki? (Biztosan nem ez volt a 94-es igazgatótanács.)

"az alapítványi tevékenységek körében ilyesmit nem említenek"
Ez roppant releváns. A házassági eskü sem említi a félrekefélést, tehát olyan nincs is.

Robinzon Kurzor 2012.10.24. 09:00:07

Csini kis poszt.

De Balavány csak a jéghegy csúcsa, egyáltalán nem egyedi jelenség.

Pontos labdám van és szeretnék kérni egy "Ilyen volt, ilyen lett" sorozatot itt a blogon.

Hogy ebben csak a jelenleg ballib véleményhuszárok lesznek, vagy olvashatunk Bayertől, Kövértől, Bencsiktől is, azt a T. Szerkesztők mérhetetlen bölcsességére bíznám.

IHCS 2012.10.24. 23:07:39

Közjogi méltóságok 2015:
miniszterelnök: Bajnai Gordon
köztársasági elnök: Dopeman
házelnök: ?

Oblomov 2012.10.24. 23:14:13

@hill billy:
97-ben lehetett kint, ott fejezte be az Antall-könyvet. Szóval nemtom, miért fizették volna ki, ráadásul előre.
Sanszos, hogy ez volt az igazgatótanács összetétele is akkor.
Az alapítvány egy jogi személy. Nem kefélhet félre attól, ami az alapszabályában van.

Éhes_ló 2012.10.25. 17:20:59

Az ilyen patkányokból- mint a post tárgyából - túltermelés van 22-67 éve.
Vagy már régebben is.

Szomorú.
Szánalmas.

hill billy 2012.10.26. 09:55:21

@Oblomov: Tiszteletreméltó ahogy küzdesz a csávóért, de a BA elnöksége nem lehetett ez, mivel pl. Rogán akkor a BA titkára volt friss diplomával. Amolyan ügyintéző. Semjén szintén a második ligában játszott.

Emlékein szerint a kormányváltás után küldték ki a fazont Amerikába, 95-ben.

A BA az MDF cége volt, tehát nem az Orbán-, hanem az Antall-könyvet "fizették ki". Nem a Fidesznek, hanem az MDF-nek akarták felfuttatni a kedvencét.

Végül: bárki és bármi tehet olyat, amit a törvény nem tilt (olyat is amit tilt). Azt elfogadod, hogy kiküldték Józsit Amerikába kikupálódni, de azt nem, hogy egy egyetemi állást szerveztek neki? Az Amerikai utak szervezése tán benne van a BA tevékenységi körében?

Oblomov 2012.10.26. 23:53:00

@hill billy: nem áll össze ez a mödöfö-kifizette duma, ne erőlködjél:

1994 és 1996 között Orbán Viktor személyes tanácsadója.[1] (wiki)

és egy bonus-szöveg 1995-ből:

"Ha a jobbközép nem akar lemondani az integrációról - tehát arról, hogy egyáltalán esélye legyen a következő választásokon - akkor nem halogathatja sokáig az első ember, a miniszterelnök-jelölt kiválasztásának kérdését. Olyan politikusra van szüksége, aki intellektuális erővel és határozott koncepcióval rendelkezik. Aki gyűlésen és vitán egyaránt magával tudja ragadni a közönséget: kiváló szónok és debatter. Aki kiváló szervező, képes emberekkel bánni, ütközni és kompromisszumot kötni. Aki nagy munkabírású, akinek stabil az idegrendszere, óriási a konfliktustűrő és a kudarcelviselő képessége. Aki tud és mer dönteni. Aki nemcsak tehetséges, de vérbelei politikus is.

Az ellenzék oldalán ma egy ilyen ember van. Aligha vállalok bármiféle kockázatot, ha leírom a nevét. Hisz a másik oldalon is pontosan tudják, ki az egyetlen komoly és valódi politikai ellenfél a számukra. Azért lőnek rá, ha csak megmoccan, azért próbálják minden módon lejáratni."

hill billy 2012.10.26. 23:59:38

@Oblomov: Egy tökkelütött vidéki tanárt mért küld ki az mdf alapítványa Amerikába egy évre és miért alkalmazza a BA egyik kapcsolata egyetemen, mindenféle egyetemi tapasztalat és tudományos élet nélkül (ki is esett onnan elég gyorsan)?

Persze, persze, nem tudom linkelni a szerződést és az átutalási számlát, akkor nem is volt.

Azt nem tudom, tudatlan vagy vagy annak akarsz látszani? De már untatsz.

Oblomov 2012.10.27. 00:45:48

@hill billy: Akkori (1995) státusza, hogy kilépett az MDF-ből, Viktor tanácsadája, emellett a leendő MDNP-sek "kapcsolata", te ragaszkodsz ahhoz, hogy a lezsákista MDF alapítványa protezsálja. Akiknek az alapítványában a fidelitas-os kisRogán éppen a titkár.

Jóska meg amolyan báyerzsoltis hittel írogatja a dicsénekeket akkor még a felcsútiról.

Többet már nem tudok segíteni.

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2012.10.28. 12:16:25

@Robinzon Kurzor: "Pontos labdám van és szeretnék kérni egy "Ilyen volt, ilyen lett" sorozatot itt a blogon.

Hogy ebben csak a jelenleg ballib véleményhuszárok lesznek, vagy olvashatunk Bayertől, Kövértől, Bencsiktől is, azt a T. Szerkesztők mérhetetlen bölcsességére bíznám. "

voilá

mandiner.blog.hu/2007/11/05/bencsik_lelkiismeret_88_a

mandiner.blog.hu/2008/06/21/fidesz_szdsz_kozeledes
süti beállítások módosítása