Elhurcolásomkor itt hagytam egy...
2012. július 18. írta: rajcsányi.gellért (ergé)

Elhurcolásomkor itt hagytam egy...

moszat0.jpg

  Ismét a huszadik század, ismét alulnézetből. Ahogy a Life magazin képeiből, a korabeli magyar újságok apróhirdetéseiből, vagy a Fortepan lebilincselő gyűjteményéből, úgy pár darab hivatalos dokumentumból is kellő képet alkothatunk huszadik századi magyar sorsokról. Moszat mikroblogger gyűjtése egy magyar házaspár életének fordulópontjairól. Születtek Magyarországon.

moszat3.jpg

moszat2.jpg

moszat1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr304664021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.07.18. 13:54:49

Levéltárakban akad még jó néhány hasonló életút.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.07.18. 14:12:57

Érdekes. Ami ma történelem, az tegnap még a hétköznapi megélt valóság volt, s ami ma a hétköznapi megélt valóság, holnapra történelemmé válik.

S ahhoz mit szóltok, hogy "A cigányok kenyérdarabokkal, néha a tányérból kihalászott ételmaradékokkal dobálják gyermekeinket – írták elkeseredett levelükben olvasóink Jánosházáról. A magatehetetlen idősek mellett, a gyermekek kerültek a cigánybűnözők célkeresztjébe."?

barikad.hu/janoshazai_hetkoeznapok_gyermekeink_szinte_minden_nap_sirva_joennek_haza-20120718

ü
bbjnick

Kandeláber 2012.07.18. 14:42:48

@bbjnick: Nézd meg a Vasi Hazafi" portált, ott első kézből írnak a témáról.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2012.07.18. 15:43:20

@bbjnick: jujj, gyerekek dobálóznak kajával. hallatlan!!!

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2012.07.18. 15:50:25

@calam: Ha 2014-ben nyer a Jobbik, az az ilyen faszok miatt lesz, mint te.

Virág et. 2012.07.18. 15:55:20

@Holger Hartland: Azért van némi hangsúlykülönbség az elhurcolt és Dachauban meghalt férfi és az étellel dobálózó cigányok között, nem? Utóbbi biztos kellemetlen, de talán kisebb a sérelem, mint amikor valakit meggyilkolnak.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.07.18. 16:02:05

@Virág et.:

Erről győzze meg Bándy Katát, Szögi Lajost vagy azt a lassan ezres nagyságrendű magatehetetlen öregembert, akit bestiális kegyetlenséggel megerőszakoltak, halárakínoztak, agyonvertek "kennyérrel dobálózó" honfitársaik.

ü
bbjnick

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.07.18. 16:05:49

@bbjnick: Tehát ha cigány elkövető brutális bűncselekményt követ el, akkor minden cigány által elkövetett normaszegés brutális bűncselekménynek számít a tárgyi súlyra tekintet nélkül?

@Holger Hartland: Ha 2014-ben nyer a Jobbik, az az olyan faszok miatt lesz, akik rájuk szavaznak.

Virág et. 2012.07.18. 16:06:31

@bbjnick: Szögi Lajost és Bándy Katát kenyérrel dobálták meg cigánygyerekek?

Ha nem, akkor minek beszélsz hülyeségeket? Minek mosod össze a szezont a fazonnal szándékosan? A jánosházi neveletlen gyerekek ölték meg Szögit vagy Bándyt?

jan 2012.07.18. 16:08:28

@calam: Masok megalaztatasat, fajdalmat lekicsinyelni, kigunyolni alavalo dolog.

Szerinted az, hogy egy gyereket az iskolatarsai evekig nap mint nap megalaznak, bantalmaznak, trefadolog lenne?

Olvastal te Ottlikot, Moriczot, Musilt?

Te, aki magadat eddigi hozzaszolasaid alapjan az atlagnal szocialisan erzekenyebbnek, elfogadobbnak, empatikusabbnak tartod, hogyan lehetsz ilyen erzeketlen? Tenyleg nem ertem.

Virág et. 2012.07.18. 16:08:54

@bbjnick: Gondolom meglepne a statisztika, de az emberölések elkövetői terén nem a cigányok vannak többségben. A minősített emberölések terén pl. (tényleges életfogyt.) 10 az 1-hezre vezetnek a magyarok.

Nem a kurucról kell csak magunkba szívni az okosságot.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.07.18. 16:25:38

@Virág et.:

Hát, ha ennyire forszírozod, akkor elárulhatom, hogy a magadfajta sátányfaszán vonagló bábok, velejükig romlott véglények ölték meg őket a hazugságaikkal.

Az elmúlt húsz év, a magadfajták által koholt, kiötlött és lelkiismeretlenül terjesztett minden hazugsága, (és) elhallgatása, erkölcsi relativizmusa, ami a cigányokat olyan helyzetbe hozta, amilyenbe vannak, olyan hamistudatot alakított ki náluk, amilyet kialakított, olyan pszichózist alakított ki bennük, amilyet kialakított és amely lehetetlenné tette, hogy az állam érdemben tehessen ezen állapotok felszámolása érdekében.

S, tudod, nem csak a bándykaták, szögilajosok és magatehetetlen öregek halála és sok magyar szenvedése szárad a lelketeken, hanem mindazon cigányoké is, akiket hazugságaitokkal bűnözőik kényének-kedvének kiszolgáltattatok, az uzsorások verőlegényei vagy épp saját családtagjai által által --- a gyesért --- megerőszakolt lánygyerekeké, az uzsorakamat fejében prostitúcióra kényszerített cigánylányoké, koldulásra, lopásra, rablásra kényszerült és/vagy kényszerített cigánygyerekeké. Soroljam tovább, @Virág et.:?

ü
bbjnick

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.07.18. 16:28:14

@bbjnick:

amilyenbe vannak=amilyenben vannak

Virág et. 2012.07.18. 16:33:30

@bbjnick: Ne sorold, ebből is látszik, hogy teljesen elmebeteg vagy. Inkább vizsgáltasd magad.

Tudod, az hogy a politikusok tesznek a cigányokra csak szóban próbálnak valamit tenni a felzárkóztatásukért és hogy a cigányok saját vezetői inkább ellopják azt a pénzt, amit a cigányság fejlesztésére kellene költeniük az nem az olyan emberek hibája, akik nem akarják az összes cigányt kasztrálni és internáló táborokba zárni vagy rosszabb esetben vernichtungslagerekbe.

Ha te ezt másképp látod, akkor nemcsak idióta vagy, de buta is.

És gyilkossággal vádold a jó édes anyádat. Ezt csak egyszer írom le, most meg húzol szűrőbe a többi retardált senki közé.

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2012.07.18. 16:33:54

@Virág et.: Meg az olyan faszok miatt, mint te. Mi köze Dachaunak ahhoz, hogy 2012-ben egy nyugat-magyarországi településen iskolásgyerekek szinte naponta sírva mennek haza, mert az alulszocializált iskolatársaik folyamatosan szemétkednek velük, a tanári kar pedig tehetetlen? Miért kell a kettőt egyáltalán párhuzamba állítani? A szülőket miért nyugtatná meg az a válasz, hogy Dachauban sokkal rosszabb volt? Vagy ha legközelebb náci suhancok vernek meg egy Scheiberből haza tartó gyereket, az ő szüleinek mondjuk azt, hogy a gulágon sokkal rosszabb volt? Ugye, hogy az mekkora pofátlanság lenne?

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.07.18. 16:38:28

@Holger Hartland: Hát senki nem szavaz a jobbikra önszántából, mindenkit a cigányok, a zsidók, a kommunisták, a jogfajvédők és a nácik kényszerítenek?

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.07.18. 16:40:15

@Virág et.:

Nekem ne magyarázd el a helyzetet, évekig dolgoztam cigányszervezetekkel és cigányszervezeteknek (is), tudom hogyan élnek, hogyan gondolkoznak, mik a problémáik, hogy látják saját helyzetüket. Attól, hogy nagypofával hőbörögsz, ködösítesz, mellébeszélsz itt, még semmivel sem csökkented a magadfajták felelősségét a kialakult helyzetben.

ü
bbjnick

Virág et. 2012.07.18. 16:40:45

@Holger Hartland: Mi köze Dachaunak? Elolvastad te a cikket, ami alá kommentelsz? Az a kérdés, hogy hogy jön ide Dachau és nem az, hogy hogy jön ide a cigányok?

Ki a fasz kettőnk közül, te szerencsétlen? Idejössz offolni a cigányaiddal egy dachaui deportáltról szóló bejegyzéshez, azt elkezdesz ugrálni, hogy hogyn jön ide Dachau. Nálatok a szélen mindenki ilyen egyszerű?

tewton 2012.07.18. 16:44:07

@calam:
nálunk fehér mucsai phárásztoknál gyerekkorban is alap volt, hogy az étellel nem játszunk (különben pofon a hülyébbeknek, aki nem fogja ezt fel). talán ezt el kéne magyarázni a született bűntelen purdéknak is, akik ingyen kapják az ételt. itt az alkalom egy kis terepmunkára!

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.07.18. 16:47:08

@tewton: Ha nem játszottak volna az étellel, elmagyarázni se kellett volna, egyébként.

Azt sem kell elmagyarázni senkinek (egyelőre), hogy struccot nem visz magával sílécen, mivel ilyesmi nem fordul elő.

tewton 2012.07.18. 16:49:50

on topic:
ez azért egy elég ütős minimálposzt lett, ergé, respekt.
a szabvány holo-díszletek (ilyen-olyan fotók, cipőhalmok, táborkapu, szögesdrót stb) és a kötelező körök nélkül, és mégis.

Kandeláber 2012.07.18. 16:51:15

@bbjnick: @Virág et.: Bejön, amikor Kolompár Orbán büszkén feszített a "Roma vagyok, nem bűnöző!" feliratú pólójában?
Csak azt nem tudom, hogy előtte evett-e sünpaprikást a balatoni gyermeknyaralóban, vagy utána?
Hogy ne legyen annyira OFF: a LIFE már vagy harminc éve megszűnt. Legközelebb a Kakas Márton nevű élclapból fognak itt szemezgetni?

tewton 2012.07.18. 16:57:50

@Counter:
van, ahol ez egy civilizációs norma, van, ahol nem. a határ nem bőrszíntől függ.

ez olyan, mint amikor bódiskrisztaművésznő elolvad attól, hogy a hétesi purdé millyen szépen nyomogatja a temperát kifelé a tubusbol a csatornanyílásba. de azért sokkal értelmesebb és őszintébb szerinte a purdé szeme, mint a magyar gyereké.

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2012.07.18. 16:57:55

@Virág et.: Akkor elég annyit írnod, hogy zavar az offolás.

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2012.07.18. 17:01:48

@tewton: Kellemes meglepetés a kommentje, tényleg jó a poszt. Szerintem jobb, mint annak idején politicus posztja.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.07.18. 17:02:02

@tewton: Ezzel egyetértek. Visszaolvastam az első hozzászólásomat, félre is lehet érteni: de így értettem.

(Ha norma is, át kell adni, átadás és elfogadás híján nem fogják betartani. Ez, úgy tűnik, még nem következett be: de azért ettől még nem cigánybűnözés-bestiális kéjgyilkosság, ha cigánygyerekek kenyérgalacsint dobálnak.
Úgy rémlik, a magyar irodalomban is rendszeresen értesülhetünk arról, hogy gyerekek étellel, kenyérbéllel játszadoznak, tehát ez korszakokon, népeken, társadalmakon átívelő bűnözési forma lehet. Kötélre minddel.)

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.07.18. 17:05:02

@Holger Hartland:

Nincs itt semmiféle offolás, nagyon is on topic felvetések itt a "kenyérrel dobálózós" esetek:

mandiner.blog.hu/2012/07/18/elhurcolasomkor_itt_hagytam_egy_14232/fullcommentlist/1#c17342229

ü
bbjnick

MézesRozi 2012.07.18. 18:31:41

@Virág et.:

gondolom, tud is ilyen statisztikát linkelni. mert én viszont úgy tudom, hogy nincs hivatalos nyilvántartás arról, hogy mekkora a börtönökben a cigányok aránya. hiszen egy ilyen nyilvántartás rasszizmus lenne:)

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.07.18. 18:35:35

@MézesRozi: Arról sincs statisztika, hány bajuszos konzervatív értelmisi írogat női néven az interneten.

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2012.07.18. 18:47:35

@bbjnick: Szerintem meg offolás. :) De az offolás nem bűn. Akit meg zavar az offolás, az írjon annyit, hogy zavarja, vagy ne írjon semmit, de ha ő maga megy bele az offolás kapcsán kezdődő vitába, akkor ne rinyáljon, mint Virág et.

MézesRozi 2012.07.18. 18:56:10

@Counter:

négy egész percébe telt ez a szellemtelen riposzt? a patkányblog megint visszatér a rendes kerékvágásba.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.07.18. 18:59:36

@MézesRozi: Nem kell szellemesnek lennie, elég, ha igaz.

Egyébként ha jól tudom, hatósági statisztika nincs, de az elítéltekkel végzett kriminalisztikai/szociológiai kérdőíves vizsgálatokban rákérdeztek (és igen, a "cigány-e" módszertana, ha jól tudom, nem éri be az "ön cigány i/n" sorral).

Van min röhögni magával kapcsolatosan, így járt. Lapítson, nyisson új nicket, oldja meg, de ne picsogjon.

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2012.07.18. 19:16:19

@Kandeláber: Szerintem nyugottan lehet Kakas Márton. Sőt! imgur.com/Y3MeD

Az a fej!

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2012.07.18. 20:24:50

@Holger Hartland: nem, a jobbik azok miatt fog nyerni, akik rájuk szavaznak.
@jan: ne haragudj, ételdobálás melyik iskolában nincs? értem én, hogy zavaró, de hogy ennek semmi köze nincsen valaki cigányságához. ez megalázó, de az etnicitáshoz semmi köze nincsen.
@tewton: látom még mindig nem tudod, mit jelent a paraszt szó, sebaj.
@bbjnick: ez nagyon súlyos, hol vesztetted el a szíjat?

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2012.07.18. 20:41:34

@calam: S vajon akik rájuk szavaznak, azok miért? Ne nekem válaszolj. Elég, ha magadnak. Nekem úgysem hinnél, én meg kiröhögném a válaszodat, szóval ajánlok két cikket egy ex-SZDSZ-es újságírótól, akinek biztos jobban hiszel, és maradjunk ennyiben:
hirszerzo.hu/velemeny/2011/4/14/20110414_pinter_hazugsag_garda_hajduhadhaz
hirszerzo.hu/velemeny/2011/5/20/20110520_jobbik_betiltas_ellenervek

Lavrentyij Pavlovics Berija (elhunyt) (törölt) 2012.07.18. 20:42:59

@Holger Hartland: Téved, az ilyen faszok főleg arról tehetnek majd, hogy az LMP nem/nehezen jut be.
A Jobbik győzelménPintér dolgozik, akinek 2 év alatt sem sikerült rendet teremtenie.

@jan: Mit vár egy küldetéstudatos ballibitől? Győlölnek mindent, ami többségi és imádnak mindent, ami kisebbségi.

Manyi Béci 2012.07.18. 21:05:22

@Lavrentyij Pavlovics Berija:
Kérem, hagyják már abba ezt a "gyűlölködnek a ballibek" mantrát.
Calam nick kiröhögte bbnick kommentjét, ennyi történt.
A ballibeknek más a véleményük. Ennyi.
Olyan fárasztó már ez.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.07.18. 21:07:43

@calam:

"ételdobálás melyik iskolában nincs? értem én, hogy zavaró, de hogy ennek semmi köze nincsen valaki cigányságához. ez megalázó, de az etnicitáshoz semmi köze nincsen." --- írod.

Nem tudtok leszakadni a hazugságról, megsemmisülve éreznétek magatokat, ha akár a legnyilvánvalóbb és legocsmányabb hazugságok árán is, de nem ti mondanátok meg a frankót. Az önzésetek, irigységetek és bírvágyatok okozza a veszteteket.

Az a gyerek, akit nem fegyelmeznek meg az ételdobálásért (mert ha, teszem azt, a pedagógus megfegyelmezi, akkor egy nagy horda --- uszított, semmiféle felelősségtudatot nem ismerő --- félállat ront rá), abból (magából is) köz- és önveszélyes felnőtt válik: aki gyerekként büntetlenül szétcseszheti az iskola rendjét, akinek a szülei büntetlenül terrorizálhatnak tanárokat, az jóval nagyobb eséllyel fog magatehetetlen öregasszonyokat vagy fiatal pszichológusnőket gyilkolni, mint az, akit megfegyelmeztek gyerekkorában az ételdobálásáért.

ü
bbjnick

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2012.07.18. 21:10:17

@bbjnick: tehát te sem tudod, mi köze van az etnicitásnak az ételdobáláshoz, de azért gyűlölködsz.

Manyi Béci 2012.07.18. 21:19:23

@Manyi Béci:
Amúgy pedig itt van két kommentelő:
egyik:
"jujj, gyerekek dobálóznak kajával. hallatlan!!!"
másik:
"a magadfajta sátányfaszán vonagló bábok, velejükig romlott véglények ölték meg őket a hazugságaikkal."
"önzésetek, irigységetek és bírvágyatok okozza a veszteteket."

Melyikük gyűlölködik?

Tényleg gusztustalan már, ami a kommentekben itt folyik.

MézesRozi 2012.07.18. 21:20:54

@Counter:
nézze tündi-bündi luciferkó, hogy maga mit gondol vagy hisz az konkrétan kurvára nem érdekel, ezért aztán nem is szólítottam meg magát.

azt csak mellékesen jegyzem meg, hogy
1. a patkányblogon ezüsthajú női nicket használ. előítéleteit vele egyeztesse.

2. nem tudják maguk ezt a kikicsodát befejezni, aztán majd szegény szempontpuska megint takaríthat napszámban maguk után. mert azért ugye bátornak kurva gyávák:)

Lavrentyij Pavlovics Berija (elhunyt) (törölt) 2012.07.18. 21:21:10

@Manyi Béci: Manyika, ez a tróger nem bbjnicket röhögte ki, hanem azokat a szerencsétleneket, akiket ezúttal a kisebbség terrorizál. Ha fordítva lenne a terror, akkor ő sikoltozna a leghangosabban.
Pont az a fajta, aki mentegeti a gyilkolászó cigókat (Mihancsik elvtársnő a Galambdúcból), meg mentegeti a fasiszta magyarok terrorja miatt antiszociális cigányokat (kb. a komplett ballib mainstream).
Tudja, nem az a fő baj, hogy fehér létére a cigánybűnözők szekerét tolja (ami miatt egyébként a tisztességes cigányok két oldalról kapnak a fejükre), hanem közben eljátssza (valószínűleg el is hiszi, hogy az) a holt toleráns libit, aki azonban semmilyen ellenvéleményt nem hajlandó tolerálni.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2012.07.18. 21:26:18

@Lavrentyij Pavlovics Berija: mondd csak, a gyilkolászó cigókról vagy a cigánybűnözésről szóló értekezéseidet kellene megfontolnom, bogárka?

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.07.18. 21:29:23

@calam:

Kib*zottk*rva okosnak hiszitek magatokat, pedig csak szimplán aljasak vagytok! Erkölcsi fogyatékosok. Ha majd eljutsz odáig, hogy magad szembesülsz a ténnyel (mert, bárki is mondja, azt, nyilván, úgysem hiszed el), jusson eszedbe, hogy én szóltam...

ü
bbjnick

jan 2012.07.18. 21:33:59

@calam: az, hogy egy ilyen iskolai bantalmazasnak van-e koze etnicitashoz vagy sem, az minden esetben kulon vizsgalando kerdes.

Nyilvan van eset, amikor igen, es van, amikor nem.

Engem pusztan az zavart, hogy csipobol bagatellizalsz jogos serelmeket.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2012.07.18. 21:35:33

@bbjnick: hühh, legalább te érted, miről beszélsz?

Manyi Béci 2012.07.18. 21:35:43

@Lavrentyij Pavlovics Berija:
Jaj, dehogynem őt. A kommentelés ilyen műfaj.

Nem gyűlölködött, azt a másik tette, meglehetősen visszataszító módon. Itt és most ez történt.

Legközelebb majd beszélgetünk a "gyilkolászó cigók" mentegetéséről is, nem értünk egyet, tzermészetesen.:)
jó éjszakát

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2012.07.18. 21:37:00

@jan: nem, én nem a sérelmet szándékoztam bagatellizálni, hanem bbjnick újabb jobbikos kirohanását.

Lavrentyij Pavlovics Berija (elhunyt) (törölt) 2012.07.18. 21:39:07

@calam: A szétlopott Baross térről írt mandarin cikk alatt (amiben egy szó se volt a cigókról) maga kezdett nekiállni cigányozni, szóval pofa súlyba alember!

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2012.07.18. 21:40:57

@Lavrentyij Pavlovics Berija: ne hazudj, a színesfémezés, az bizony cigányozás.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.07.18. 21:56:10

@calam:

"hühh, legalább te érted, miről beszélsz?" --- írod.

Hogy te nem, azon semmi csodálkoznivaló nincs. Hiszen arról beszélek, hogy (te) nem érted és, hogy (miért) nem érted:-)

"én nem a sérelmet szándékoztam bagatellizálni, hanem bbjnick újabb jobbikos kirohanását." --- írod.

Hogy te mekkora ávóspatkány vagy, az, bizony, nem semmi:-)

Nemrég újraolvastam Szabó Lőrinc '45-ös naplóját és igazolóbizottsági eljárásainak dokumentumait. Nem változott itt azóta semmi. Ha rajtatok múlna, ugyanott tartanánk, mint akkor. Ha belegondolok, hogy volt cigány iskolatársaim és munkatársaim hogyan tanúskodnának mellettem, hogyan beszélnének arról, mit köszönhetünk egymásnak, nem tagadom, melegséggel telik meg a szívem:-) Mind okosabb és emberségesebb, mint a ti gyűlölködő ávóspatkány bagázsotok!

ü
bbjnick

tewton 2012.07.18. 21:58:39

@calam:
kérünk egy pc listát arról, hogy egészen pontosan mi számít "cigányozásnak" belpesten, büntetési tételekkel.
kérjük továbbá a "gój," "siksze," "párászt" és a "mocskos fhasszopó magyar gheci (megdöglesz)" pc fordítását is. csak hogy szót értsünk.

Lavrentyij Pavlovics Berija (elhunyt) (törölt) 2012.07.18. 22:00:54

@Manyi Béci: Manyika, akiben van egy minimális empátia, az tud úgy fogalmazni, hogy az ember felismerje, hogy a másik kommentelőbe rúg bele, és nem az áldozatokba. De egy küldetéstudatos libitől ilyet nem lehet elvárni, mert a paraszt nem érdemel egy jó szót sem.

Egyébként részben vissza kell vonnam HH-nak írtakat, az ilyenek tényleg dolgoznak a Jobbik győzelmén: a Fideszből kiábrándult jobboldali szavazó még akkor is a Jobbikra szavaz, ha gyűlöli őket, mert ballibjeink az elmúlt 22 év során folyamatosan egyértelműen tudomásunkra hozzák, hogy mit is tartanak rólunk.

Olvassa csak el Mihancsik elvtársnő aljas cikkét. Egy szülő a gyerekéhez rohan, nem pedig csoportosan (!) agyonveri azt a szerencsétlen tanárt. Arról nem beszélve, hogy a tanár vétlen volt, a gyerek pedig nem sérült meg. Arról nem beszélve hogy aki ezért képes különös kegyetlenséggel megölni egy embert, az tényleg tényleges életfogytiglanit kell kapjon (lehetőleg olyan körülmények között, hogy azt is megbánja, hogy megszületett).

tewton 2012.07.18. 22:09:57

@Manyi Béci:
nem akarja érteni, lapozzon vissza a linkekre.

aki azt mondja,
"jujj, gyerekek dobálóznak kajával. hallatlan!!!"
az azt is mondja, hogy
"jujj, katonabácsik dobálnak ciklonokat egy lyukba, hallatlan".

lehet cinikusnak lenni, csak akkor ne vinnyogjunk.

Lavrentyij Pavlovics Berija (elhunyt) (törölt) 2012.07.18. 22:10:24

@calam: Nem őriztünk együtt disznórt, szóval ne tegezzen!
Szóval ha megjelenik egy cikk arról, hogy lopják a vasúti kábeleket, akkor az újságíró cigányozik. Esetleg a BKV is hazudjon az utasainak, hogy miért nem jár a HÉV? Mindezt a PC nevében?

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2012.07.18. 22:15:27

@bbjnick: muhaha. amikor elfogynak az érvek, marad az ávósozás:DD
@tewton: jajj, ne legyél álszent, nem áll jól. ja, manyi bécinek szóló kommented meg lehetne szellemes, de nem az - de oli bácsinak sem állt jól.
@Lavrentyij Pavlovics Berija: befenyítettél.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.07.18. 22:20:55

@calam:

Rendben, ha neked ez kell, legyen tiéd az utolsó szó és vidd vele a szégyent!

ü
bbjnick

tewton 2012.07.18. 22:21:22

@calam:
álszent? miért is? mert cinikusan bagatellizálsz valamit?
morális téren ne erőlködj, neked nem megy az. de elárulom, a szellemesség se.

Lavrentyij Pavlovics Berija (elhunyt) (törölt) 2012.07.18. 22:22:58

@calam: A lényegről persze nem beszél. Gyáva hozzá, hogy bevallja, hogy hamisan vádolt hazugsággal?

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2012.07.18. 22:28:14

@Lavrentyij Pavlovics Berija: bogárka, arról van szó, hogy abban a kontextuban, aranyozva a ti kommentjeitekkel, az bizony cigányozás.

@tewton: nézd, a kajadobálás, és a ciklonbdobálás összehasonlítása után nagyon nincs miről beszélni.

tewton 2012.07.18. 22:32:25

@calam:
egyedül te hasonlítod össze a két dolgot az elmédben. ha nem akarsz megint valami hazugsággal beégni, ne erőltesd ezt. a fenti mondat a te cinizmusodról szól, nem a diskurzusról.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2012.07.18. 22:41:01

@tewton: "jujj, katonabácsik dobálnak ciklonokat egy lyukba, hallatlan".

hogy is mondtad?

Lavrentyij Pavlovics Berija (elhunyt) (törölt) 2012.07.18. 22:51:40

@calam: Persze, a Hollán-utcai zsidószimpatizáns tüntetésen résztvevő Mandiner szerzői cigányellenesek. Idióta.
Ja, és ezzel egyben azt állítja, hogy a kábellopásról kizárólag ballib médiában szabad írni, hisz ők biztosan nem rasszisták (bár ezen kissé árnyal az, hogy az MSZP szavazói pont annyira utálják a cigányokat, mint a Fideszé, és suttogó propaganda permanensen cigányozza Orbánt).

@tewton: Igazából nem is értem, hogy miért próbálkozunk szót érteni ezzel az idiótával. Majd ha egy csillogó szemű purdé megfaragja a bordáit egy szaros MP3 lejátszó miatt, akkor rájön, hogy miről szövegelünk.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2012.07.18. 23:03:05

@Lavrentyij Pavlovics Berija: a társadalomról alkotott képed egyszerűségét bizonyítja, hogy szerinted ha egy társaságból néhány ember egyszer részt vett egy antifasiszta tüntetésen (ami nem egyenlő a zsidóbarátsággal), akkor ugyanabból a társaságból néhány ember ne lehetne cigányellenes.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.07.18. 23:06:40

@Lavrentyij Pavlovics Berija: @tewton:

Ezek a calamok és counterek nem nagyonbuta középkorú magányos belvárosi nők?

ü
bbjnick

Alfőmérnök 2012.07.18. 23:13:19

@MézesRozi: Butuska, a tündér nem feltétlenül nőnemű. Csak hogy ne hülyén haljál meg.

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2012.07.18. 23:16:56

@Lavrentyij Pavlovics Berija:
KÉK HÍREK
Gyorsan rendőrkézre került a rasszista
Budapest Szabad Város, 2025. Szabadság hava 11. (LiberPress)

Rasszista gyűlöletbeszédért letartóztatták N. Károlyt (63). A férfi egy bevásárlóközpontban arra lett figyelmes, hogy két fiatalember de- és átkonstruálja táskájának tulajdonviszonyait, amire az előítéletes, idézzük: "Ell*pták a táskámat!" felkiáltással reagált. Szerencsére éppen a közelben tartózkodott két rendőr, akik gyorsan ártalmatlanná tették, majd bilincsben elvezették N. Károlyt. A rendőrség továbbra is nagy erőkkel keresi a két áldozatot, hogy a táskában lévő bankkártya és okostelefon tulajdonjogát hivatalosan is rájuk ruházhassák.

tewton 2012.07.18. 23:22:42

@calam:
hogy ne legyen benned tüske, egészen pontosan így mondtam:

"aki azt mondja,
"jujj, gyerekek dobálóznak kajával. hallatlan!!!"
az azt is mondja, hogy
"jujj, katonabácsik dobálnak ciklonokat egy lyukba, hallatlan". "

és ez azt jelenti (az egészen egyszerűek kedvéért, magyarázat for the record. előfeltétel a bbj által linkelt szöveg ismerete):

aki cinikusan kineveti a faji alapon üldözött ártatlanok (történetesen itt: jánosházi magyar gyerekek) sérelmét, az cinikus azzal az eseménnyel is, ahol faji alapon pusztítottak el ártatlanokat (a holokausztról van szó).

történetesen egy calam nevű nickről beszélek.
a calam nevű nick mondhatja, hogy
a) tewton nicknek igaza van, és calam leszarja bizonyos fajtájú emberek szenvedéseit, míg másokét meg nem (esetleg hogy bizonyos fajta emberek szenvedései felsőbbrendűek másokénál), vagy
b) tewton nick téved, calam szerint ugyanúgy undorító dolog faji alapon bántani bárkit, beleértve a jánosházi magyar gyerekeket, akiket az ottani cigánygyerekek faji alapon zaklatnak.

no, halljuk, calam, te vagy megszólítva.
szóval szerinted OK, ha faji alapon zaklatnak gyerekeket?

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2012.07.18. 23:25:49

@bbjnick: amikor lehámlik a konzervatív máz, és előbújuk a virtigli nőgyűlölő seggfej, na az ilyen.

Lavrentyij Pavlovics Berija (elhunyt) (törölt) 2012.07.18. 23:26:58

@calam: Persze, egy alapvetően jobblibi és zsidóbarát (aki nem zsidóbarát az miért is menne el egy zsidókkal szimpatizáló tüntetésre? miért írna viszonylag rendszeresen a holokausztról?) társaság megtűrne maga között cigányfalókat. Lófaszt mama.
Második mondatról esetleg valamit?

@bbjnick: Nem , ez a calam gyerek tipikus szociológus, ráadásul férfi. Azt is tudni lehet, hogy kicsoda valóságban, de én nem vagyok ávósvince.
Counter igencsak jogásznak tűnik, és ő nem álmodozik ártatlan cigányokról.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2012.07.18. 23:28:29

@tewton: nézd babám, talán bizonyítani kellene, hogy a cigányok cigányként közösséget éreznek, és a magyarok ellen lépnek fel. amennyiben ezt gyerekek esetén bizonyítani tudod, b.
másrészről, akárhogy is, elfogadhatatlan módon hasonlítod egymáshoz a ciklon b-s népirtást a kajacsatához. vágod mi a különbség ottlik és hitler között? na ezért vagy röhögség tárgya.

Lavrentyij Pavlovics Berija (elhunyt) (törölt) 2012.07.18. 23:37:27

@Alfőmérnök: A magyar kultúrkörben nőnemű, nem? Tolkien előtt szerintem fel sem merült, hogy hímnemű is lehet.

@Holger Hartland: Ez novelláért kiált! (És ezért nem kapja meg az aljas jelzőt papillomától.)

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2012.07.18. 23:40:06

@Lavrentyij Pavlovics Berija: Papillóma őrmi a mai napig nem magyarázta meg, hogy miért lenne aljas az a novellám. Most éppen vicceset írnék, ha hagynának, már majdnem kész. :) De van sok novellaötletem, és írok is, csak az nehezebben megy, mint a humorizálás.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.07.18. 23:42:52

@Lavrentyij Pavlovics Berija:

Hogy konkrétan kicsodák az engem sem érdekel, ha tudnám se' sokat mondana/jelentene a konkrét személyük. Magyarán: érdektelen (a konkrét személyük). Csak azért vetettem fel a kérdést, mert a "viselkedésük" alapján ilyen középkorú magányos belvárosi nős profil állt össze bennem. Mifelénk a férfiak (még a legegyszerűbbek is) sokkal okosabbak és nagyvonalúbbak (s még a leglabilisabbak sem ennyire vonalasak, mániákusak és hisztisp*csásak), mint az említett nickek. Ha elesett, esetleg sebzett, nők volnának (az említett nickek), az némiképp magyarázhatná magatartásukat és még némi együttérzést is kivált(hat)na az emberből. De ha úgy van, ahogy mondja, az nagyon kínos...

ü
bbjnick

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.07.18. 23:45:24

@Holger Hartland:

Az a novella valóban aljas. Szerintem nincs itt olyan ember (már aki számít;-)), aki ne találná annak.

ü
bbjnick

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.07.18. 23:54:28

@calam:

Már hogyan lehetnék én nőgyűlölő, amikor téged is nőnek "profiloztalak" (fejben), csak hogy ne kelljen megvetést éreznem irántad?!:-) Arról nem is beszélve, hogy én kifejezetten szeretem és tisztelem a nőket (talán mert többségükben nagyon okos nők vettek körül gyerekkoromban), s a nők (legalábbis egy részük) engem is (kifejezetten) kedvel: nekik csak feltűnne, hogyha nőgyűlölő volnék, s ha feltűnne, ugyan miért kedvelnének?:-)

ü
bbjnick

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2012.07.18. 23:55:09

@bbjnick: Lehet ezt inkább odaát? Ez már így is eléggé szét lett offolva. Inkább mondja meg, ha tudja (vagy valaki, aki tudja), Moldovának melyik írásában, regényében vagy novellájában van az, amikor egy öreg zsidó bácsi a második világháború idején valami olyasmit mond, hogy "ha a németek megölik a fiamat, akkor az én szememben ők nyerték meg a háborút".

Robinzon Kurzor 2012.07.18. 23:59:55

@bbjnick:

Elgurult a gyógyszer?

Válts át MézesRozira, az a nicked legalább nem pszichopata.

Lavrentyij Pavlovics Berija (elhunyt) (törölt) 2012.07.19. 00:02:05

@bbjnick: Calam szandálos szociológus, ez nem elég az együttérzéshez?
Countert pedig rosszul itéli meg, nem hisztispicsa.

@Holger Hartland: Mert az egyszerűbb lelkek azt a következtetést vonják le, hogy minden antiszemita lúzer, abuzív alkesz. Miközben az őrmi fasisztaként antiszemita. Azt nem tudom, ezt hogyan hozza össze Margherita Sarfattival, de ez legyen az ő baja.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2012.07.19. 00:09:51

@bbjnick: úgy, hogy tehetetlen buta, hisztis picsának gondolod a nőket.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.07.19. 07:18:54

@calam:

Tévedsz. Én nem a nőket gondolom tehetetlen buta, hisztis picsának, hanem a calamokat és countereket gondoltam annak. (De, mint felvilágosított @Lavrentyij Pavlovics Berija, tévesen: a helyzet ennél sokkal kínosabb.)

ü
bbjnick

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.07.19. 07:24:01

@Lavrentyij Pavlovics Berija:

"Calam szandálos szociológus, ez nem elég az együttérzéshez? Countert pedig rosszul itéli meg, nem hisztispicsa." --- írja.

Az az igazság, hogy nekem még barátkoznom kell a gondolattal, hogy felnőtt, egészséges, iskolázott férfiemberek ilyen megnyilatkozásokra képesek, mint az említett nickek.

ü
bbjnick:-)

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.07.19. 07:25:35

@Robinzon Kurzor:

"Válts át MézesRozira, az a nicked legalább nem pszichopata." --- írod.

És "ki" vagyok még? Elgurult a gyógyszer, @Robinzon Kurzor:?

ü
bbjnick

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.07.19. 07:27:58

@Holger Hartland:

Sajnos, Moldova életműve, legnagyobbrészt, idegen galaxis számomra:-)

ü
bbjnick

Lavrentyij Pavlovics Berija (elhunyt) (törölt) 2012.07.19. 09:15:40

@bbjnick: Felnőtt égészséges férfiember nem megy szociológusnak. Öltönyösgecinek igen, abban van pénz.

Volt egy komment ami alapján kérdések merültek fel Rozi identitásával kapcsolatban.

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2012.07.19. 10:21:42

@Lavrentyij Pavlovics Berija: Szóval ha a történet egy Debrecenben élő heroinistáról szólt volna, akkor egyesek azt a következtetést vonták volna le, hogy a történet minden debrecenit heroinistának állít be. Ehhez tényleg egyszerű léleknek kell lenni.

Egyébként ha megfigyeli, az őrmester a saját blogján valamiért nem zsidózik. Csak máshol.

Lavrentyij Pavlovics Berija (elhunyt) (törölt) 2012.07.19. 10:30:20

@Holger Hartland: Jobbszélen kínos bevallani, hogy a mostani antiszemiták jelentős része a szar életért a kizárólag zsidókat (és természtesen az ő zsoldjukban áll komcsikat, jaffásokat stb.) teszi felelőssé, az önreflexió teljes hiányával.

Nem tudom mi ment Spanyolországban Franco alatt. Lehet, hogy ők sem voltak antiszemiták? Ekkor az őrmester a történelmi hűség miatt kénytelen visszafogni magát :)
Vagy arról van szó, hogy szimplán provokál.

MézesRozi 2012.07.19. 10:39:30

@Lavrentyij Pavlovics Berija:

kérdezzen bátran:))

de ha keresgél a régi posztok között, talál ott egy-kettőt a szentannai hönigeszekről:)

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2012.07.19. 11:18:55

@Lavrentyij Pavlovics Berija: Így igaz, de a novella közel sem csak erről szól. Közben reggel befejeztem a tegnap este ígért posztot:
hartland.blog.hu/2012/07/19/ovodai_antiszemitizmus

Kandeláber 2012.07.19. 11:44:04

@Holger Hartland: A "neves íróról" közöl böffenetet az Amerikai Magyar (?) Népszava.

tewton 2012.07.19. 12:33:47

@calam:
nyuszómuszó, ha azt mondtad volna, hogy nem olvastad a linkelt cikket, az korrekt lett volna. így csak terelsz, mellébeszélsz, épp hogy nem hazudsz.

Alfőmérnök 2012.07.19. 12:51:31

@Lavrentyij Pavlovics Berija: Tölgy elírhatott valamit. Egyértelmű, hogy MRozi betyár nick reinkarnációja, fel is vállalja, de a stílusa és a szellemi színvonala alapján (betyárt sem az eszéért szerettük) is következtetni lehet rá.

Lavrentyij Pavlovics Berija (elhunyt) (törölt) 2012.07.19. 13:34:20

@Alfőmérnök: Persze, hogy betyárról van szó. Azonban tölgy elírása mögött több ok is állhatott.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2012.07.19. 16:41:38

@tewton: drága butuska konzervem, olvastam a cikket.

te viszont még mindig nem válaszoltál arra, hogy pontosan hogy is van az, hogy kenyérdobálást a módszeres népirtáshoz hasonlítod?

@bbjnick: az más. muhaha.

tewton 2012.07.19. 18:11:26

@calam:
ne terelj, ne kerülgesd a választ. én már válaszoltam, elég szájbarágósan, te meg még mindig nem.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2012.07.19. 21:21:23

@tewton: ne viccelj, semmire nem válaszoltál, muhaha. ellenben a felvetéseimre egyáltalán nem reagáltál

Martian (törölt) 2012.07.19. 23:50:59

"A cigányok kenyérdarabokkal, néha a tányérból kihalászott ételmaradékokkal dobálják gyermekeinket"

Majd felnőnek és visszalőnek acélmagvassal.
süti beállítások módosítása