Orbánizmus vs Eurovízió
2012. április 17. írta: rajcsányi.gellért (ergé)

Orbánizmus vs Eurovízió

  Politikai pitschogás a köbön: az Eurovízió nevű plasztik popshow német műsorában a műsorvezetőnő és zsűritag kolleginája a magyari tekintélyuralmi rendszert és annak Eurovízióra gyakorolt hatását elemzik, szomorú hümmögésekkel és aggodalmakkal. Aki azt hiszi, hogy a Magyarországról kialakult lesújtó kép csak nyugati értelmiségi belügy, az nézze meg ezt a pár percet, hogyan is szűrődik lefelé a zenetévék világába az orbánizmus nemzetközi híre. Bónusz bőgatyázás. 

  A német zsűritag ugyanis a Magyarországért való aggódás mellett arról beszél, hogy valójában néptáncosokat várt Magyarországról, de tök jó, hogy ehelyett egy formatervezett elektropop együttes, a Compact Disco érkezik az ugarról. Azt viszont nem tudták eldönteni, hogy a rádióbarát slágerecske szövege valójában a szabadság és a sokszínűség melletti bátor kiállás-e; avagy épp az Orbán-kormány szólt bele az Eurovízió hazai versenyébe, korlátozva a műsor szavazóinak döntési jogát, hogy ki képviselje Magyarországot a nemzetközi show-ban.

  Ahogy Stumpf András kolléga a Facebookon írta: „Valakinek megvan a német eurovíziós nevezett dal? Örömmel megszakértem. Ha netán angolul van, akkor olyanokat mondok majd: el sem hittem, hogy ez Németországból jön. Azt hittem, valami náci pattan majd elő kis kefebajusszal és azt kiabálja technoalapra: Deutschland ist unter uns, Deutschland ist über uns, Deutschland ist in uns.”

  Ha engem kérdeznének, Helge Schneidert jelölném az Eurovízió német résztvevőjének, előadhatná a Katzenklo című örökbecsűjét.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr294456468

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Nem vak az a ló, csak bátor ... 2012.04.18. 13:25:26

Most jön az IMF vagy nem? Tárgyalunk vagy nem? Van esélyünk hitelre, vagy úgy teszünk, mintha akarnánk, de valójában nem akarjuk? Fejjel megyünk a falnak vagy csak bátrak vagyunk és irány előre, unorthodoxia? A külföldi elemzők szerint hazánk ...

Trackback: Matolcsy és a forintválság 2012.04.18. 13:24:49

A Kormány és a Nemzetgazdasági Minisztérium végre látványosan, félreértelmezhetetlenül döntött - semmibevéve az Európai Központi Bank által a múlt héten közölt, a jegybanktörvénnyel kapcsolatos aggályokat ugyanazt a javaslatot nyújtották be megtá...

Trackback: Mandiner blogajánló 2012.04.18. 10:51:02

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Trackback: Két bornírt keresztes lovag: Orbán Viktor és Anders Breivik 2012.04.17. 13:22:04

 Orbán pedig egyelőre nem futkározott fegyverekkel, nem robbantgatott, ám láttuk, hogy ideológiája több ponton sokkal fanatikusabb. ***A cikk apropóját az adta, hogy ma kezdődött el Breivik tárgyalása. Mégis, a kedves olvasó nyilván ledö...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2012.04.17. 12:28:47

Beért a nyíltan, büszkén vállalt hazaárulás HACCP- és ISO-kompatibilis termése.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2012.04.17. 12:28:57

Nem semmi. Természetesen akik elterjesztették a rémhíreket, azoknak nem fog most eszükbe jutni, hogy talán túltolták a biciklit.

Inkább igazuk biztos tudatában elégedetten hümmögnek, hát már a németek is tudják, hogy itt még a Euróvízió versenyzőjét is Orbán jelöli ki! És direkt egy kommercializált globálfost, mert olyan trükkös.

Egyébként az utóbbi két Euróvíziós indulónk tényleg tragédia. Én leszarom a picsogást, igenis jobban örülnék még langosch-gulasch néptáncosoknak is, mint ennek a szarnak...

Arról már nem is merek álmodozni, hogy valami színvonalas, magyar unikumot mutassunk be.

Azzal viszont nem értek egyet, hogy Hitlerrel kell visszaoltani. Ez a német média, aki ott dolgozik vagy a német legalja vagy nem német. Nem belőlük kéne megítélni az egész német társadalmat.

A Hitlerezés egyébként is nonszensz ez olyan társaságra, amelyik hagyja a himnuszának 2/3adát kicenzúrázni.

teknős 2012.04.17. 12:34:51

Orbán személyesen hallgatta végig az összes magyar előadót, miután maga elé rendelte audenciára és úgy választotta ki őket.

Ennek a zenekarnak meg jobb lesz előre politikai menedékkérelmet beadnia, mert ha nem győznek, akkor hosszú börtönbüntetésre számíthatnak.

Vissza is sírjuk Kádárt! Ő nem börtönözte be az eurós dalfesztivál vesztes zenekarokat.

2012.04.17. 12:37:29

Pofátlanság! Ezek nem is németek, a németek ennél sokkal normálisabb emberek. Ezek már a kemény européer népek sarjai.

Szép új világ... :(

magyar-magyar szótár 2012.04.17. 12:39:30

Hogyan tudnánk ezt megköszönni a jógyerekeknek. Bendit bácsinak is milyen faszául mesélték el a[Bendit bácsi szerint alkotmány] bírák nyugdíjazásának kérdést. de most ez már tényleg. Ez már juj.

Lábszár Ervin 2012.04.17. 12:42:29

Függetlenül a politikai szarakodástól, azért azt szögezzük le, hogy az már önmagában minősít egy zenekart, hogy benevez erre a versenyre.
Egyébként valami tetovált műszerész csávó indult német színekben. Roman Lob ezt adta le: www.youtube.com/watch?v=tzMye6AV8BQ

Nem egy Panzerlied, olyan, amilyent a kommersz zabálók elvárnak.

Alfőmérnök 2012.04.17. 12:43:33

Így legyél germanofil, ergé. Alja népség, mindig is mondtam.

Kandeláber 2012.04.17. 12:43:59

Vajon miért nem hívták a stúdióba Bécsből Paul Lendvait, a "magyar kérdés" szakértőjét, hogy nyalatkozzon a magyar versenydalról?
Egyébként ez az Euroviziós katyvasz semmivel sem jobb az itteni Megasztárnál és egyéb szarválogatóknál: nyálverő kis idióták tátognak, és a legnyálverőbb lesz a nyertes.
Ha nekem fizetnének, esetleg megnézném.
A németek pedig nem igazából ennyire idióták, mint ahogy beállítják őket, talán igaz ez a kontraszelektált médiatenyészetükre, de az átlag német (és osztrák) azért őriz még valamit a hagyományokból.

Golovics József · http://leviathan.blog.hu/ 2012.04.17. 12:44:59

@Dr. TaTa86: a hitlerezés legalább annyira jogos, mint amit ez a két nőszemély vágott le ebben a műsorban.

takács bálint (törölt) 2012.04.17. 12:48:21

szerintem még nagyobb cikibb lett volna ha megnézik a magyar televízió szuperprodukcióját.
-- a miniszterelnök kedvenc közterületi szpíkere, aki a személyes kedvenceiből maga állította össze a stábot. ennek megfelelő volt a hangosítás. néhol süket, máskor meg gerjedő mikrofonok. dalverseny ugyebár.
-- a zsűriben ott ült a miniszterelnök személyes facebook kedvence. aki a táblagéppel szerencsétlenkedett. képtelen volt használni. második adásra gyártottak neki egy műanyag utánzatot. lol.
-- a miniszterelnök rádiós kedvence. a szuper zsűritag, aki szokásához hűen "há bazmeg" stílusban értékelt. vagy úgy sem.
-- a műsorvezetőnőt, aki a miniszterelnök legjobb barátjának szeretője. aki "mijen érzés volt" stílusban kérdezett.

és akkor megállapították volna, hogy igen. ez nagyjából így működik oroszországban, és fehéroroszországban is. ahol ugye némileg korlátozott a média és a sajtószabadság. ami ugye nem azonos a szólásszabadsággal. oroszországban és fehéroroszországban is szólásszabadság van természetesen. de a sajtószabadság némileg korlátozott. akárcsak magyarországon.

jvizkeleti · http://mandiner.blog.hu/ 2012.04.17. 12:48:27

Szerintem ez úgy jött össze, hogy a műsor szerkesztője felkészült az internetről az adott országról és mostanában ilyeneket dob a google.

Ki kéne már nőni ezt a magyar betegséget, hogy minden külföldi hülyeségen, legyen az protokolláris vállveregetés vagy épp kritika, képes a magyar közélet heteken át vergődni, forogni.

Tudomásul kell venni, hogy a külföld k*rvára nincs otthon magyar ügyekben és sem a pozitiv sem a negativ megnyilvánulások nem mérvadóak.

Alfőmérnök 2012.04.17. 12:51:19

Nekem a műsorvezető csaj amúgy szimpi, szerintem inkább butuska, a zsűritag viszont gonosz, a szeme se áll jól.

Golovics József · http://leviathan.blog.hu/ 2012.04.17. 12:51:28

@jvizkeleti: én az elmúlt időben igyekeztem kinőni ezt, talán ment is. Ez viszont jobban kiverte a biztosítékot nálam, mintha ugyanezt Cohn-Bendit adta volna elő az EP-ban.

takács bálint (törölt) 2012.04.17. 12:54:29

@Kandeláber:
mert a nemzeti kultúraszervezés kicsiben is ugyanolyan szar, mint nagyban. nem fogok hosszasan ragozni. de nyilván középeurópai tehetségkutató kellene. mert akkor a tehetségek egy 100-200 milliós piacra léphetnének ki a tehetségük okán függetlenül attól, hogy zsidók, vagy nem zsidók. ennyiből jön össze az a bizonyos kritikus tömeg. magyar tehetségkutatón jó esetben van 1 kritikus és a tömeg. magyarul arról van szó, hogy faszkalapok vagytok.

takács bálint (törölt) 2012.04.17. 12:54:30

@Kandeláber:
mert a nemzeti kultúraszervezés kicsiben is ugyanolyan szar, mint nagyban. nem fogok hosszasan ragozni. de nyilván középeurópai tehetségkutató kellene. mert akkor a tehetségek egy 100-200 milliós piacra léphetnének ki a tehetségük okán függetlenül attól, hogy zsidók, vagy nem zsidók. ennyiből jön össze az a bizonyos kritikus tömeg. magyar tehetségkutatón jó esetben van 1 kritikus és a tömeg. magyarul arról van szó, hogy faszkalapok vagytok.

jvizkeleti · http://mandiner.blog.hu/ 2012.04.17. 12:57:56

@Golovics József:

Nincs ennek semmi jelentősége. Ami azt illeti, pártunk mindent megtett, hogy az efféle hülyeségeket szajkózhassák világszerte a "fejlett demokráciákban".

Én azt mondom, a Fidesz nem azért szar, mert az Euróvizió okoskái diktatórikusnak gondolják.

A Fidesz azért szar, mert az én mércém szerint szar. Ami nem éppen egy balliberális mérce, vagy nem épp "demokrata" mérce.

Ezért leszarom ezt az egész hülyeséget.

Karcolt lendület 2012.04.17. 13:02:19

@Dr. TaTa86:
Mindig úgy csináltok, mintha Orbánék nem tettek illetve tennének meg mindent ezért az antidemokratikus imidzsért.

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2012.04.17. 13:04:14

Óriási :) remélem, megörvendeztetik ezt a sokat sanyargatott kis ország népét azzal, hogy megteszik győztesnek is, ha már máshogy nem megy!

Golovics József · http://leviathan.blog.hu/ 2012.04.17. 13:06:27

@jvizkeleti: Szerintem elsősorban nem a Fidesz tett meg mindent azért, hogy a külföld az efféle hülyeségeket szajkózhassa. A "demokraták" tettek meg mindent ezért.

És ezzel - bár lassacskán azért ezen is sikerül túlnőni - nem a Fideszt sértik meg, hanem az országot, személy szerint engem is.

Ha a Fideszt akarják kritizálni, akkor kritizálják az egyes szakpolitikai intézkedéseiket. Van bennük mit kritizálni, de szerintem ez aljasság, ami itt történik ebben a videóban.

És bocsánat, hogy ennyire kifakadtam. Régóta nem veszem már fel az ilyeneket. Ez az eurovizió meg ráadásul egyáltalán nem is érdekel. Amikor ketten megosztották a videót a facebookon, ránéztem, és gondoltam, ez úgysem érdekel engem. Aztán amikor már négyen is megosztották, megnéztem, s láttam, hogy "már itt is"... Talán pont ezért botránkoztatott meg ennyire ez a "támadás", mert nem a szokásos szférából jött...

Vén Csataló 2012.04.17. 13:08:37

Szóval így néz ki az eurokonform rasszizmus... nem árt, ha tudjuk.
Amúgy nem kellene kibékülni azzal a tendenciával, hogy ilyen minőségű, felkészültségű és gondolatvilágú emberek egyáltalán képernyőre kerülhetnek.
Valaha a bulvárlapok firkászai, a revolverújságírók voltak a média legalja.
Ma ez a söpredék adja a média gerincét, a mainstreamet és ez a korlátolt, tanulatlan, műveletlen és - nem mellesleg - kilóra megvásárolt, végtelenül korrupt csoport formálja a közvéleményt.
Ha valami, hát ez biztos, hogy brutálisan rombolja a nyugati civilizációt.

Golovics József · http://leviathan.blog.hu/ 2012.04.17. 13:12:19

Ja, és ami elsőre eszembe jutott: ha Bayer Zsolton számon lehetett kérni, hogy lehülyézett egy - egyébként is vitatható dolgokat állító - osztrák ep-képviselőnőt, akkor vajon mi felszólalhatunk-e az ilyenek ellen? Vagy abból már az lenne, hogy egy másik ország sajtószabadságába is bele akarunk szólni? B kérdés: vajon felszólalunk-e?

Alfőmérnök 2012.04.17. 13:13:50

@Vén Csataló: "Ma ez a söpredék adja a média gerincét, a mainstreamet és ez a korlátolt, tanulatlan, műveletlen és - nem mellesleg - kilóra megvásárolt, végtelenül korrupt csoport formálja a közvéleményt."

Ezt nézik, erre van igény. (Sajnos.)

jvizkeleti · http://mandiner.blog.hu/ 2012.04.17. 13:15:05

@Golovics József:

Maradjunk annyiban, hogy a Fidesz mindent megtett ezért. A demokraták engem nem érdekelnek. Amugy meg nem fogok emiatt picsogni. Hogy jajj uristen megsértettek bennünket magyarokat. Az kb ugyanaz a szinvonal mint amit a videóban látunk.

(F)ordító · http://aztirjaa.blogspot.hu/ 2012.04.17. 13:16:07

mein gott... eurovision bakuban - ez már önmagában elég erős. hacsak nem sikerült mégis a heeresgruppe a kaukázusi hadművelete...

Golovics József · http://leviathan.blog.hu/ 2012.04.17. 13:21:42

@jvizkeleti: Persze, jogos, amit mondasz. S ha jobban meggondolom, tényleg nem a sértettség a jó szó. Inkább "csak" felbosszantott az, hogy már ezen a szinten is ez megy. No meg az, hogy egy német tévében következmény nélkül ki lehet jelenteni olyanokat, hogy Magyarországon korlátozott a sajtószabadság.

takács bálint (törölt) 2012.04.17. 13:24:30

@Golovics József:
és vajon ki mondja azt, hogy ez ellen nem szólalhatsz fel? írjál levelet a németeknek, hogy "mink szeressük a miniszterelnökünket, és a kormányunkat". ezt a németek pont leszarják.

ez ugyanis nem egy párpolitikai vita, hanem egy vallásvita. a németek többségének hite (vallása) az, hogy a kultúrát szövetségi keretek között kell szervezni. szövetségi keretek. érted-e ezt a kifejezést. a magyarok jelentős része ezzel szemben politikai gettót akar, és a kultúrát népnemzeti karámba akarja bezárni. feudális "uruszágot" akar. és ehhez kell a volk nation. a németek és az osztrákok joggal mondják, hogy a magyarok még mindig nácik. nem értik középeurópát. nem értik európai civilizáció lényegét sem. nem értik a felvilágosult latinkereszténységet.

értik ezt a "back to asia" projektet. de nyilván nem lehet perzsiához, kínához, vagy mongóliához csatlakozni. balkánhoz viszont lehet. magyarországot a balkánhoz sorolják. ez ennyi. szlovákia középeurópa. (mivel bécs és pozsony diplomáciai értelemben együttműködik). magyarország: balkán.

Vén Csataló 2012.04.17. 13:26:14

@Alfőmérnök: Ez nem igaz. Ez a média ezzel magyarázza és igazolja önmagát. De az embereket senki nem kérdezi meg arról, hogy vajon tényleg arra van-e igényük, hogy földostoba médiasztárocskák osszák nekik az észt.

Kandeláber 2012.04.17. 13:31:38

@Golovics József: Ez az egész lejárató kampány nem most kezdődött, és - érdekes módon - nem a Nyugat kezdte.
1992-ben Göncz Árpád akkori köztársasági elnök (sokaknak csak per "Árpi bácsi") a La Stampa című olasz baloldali lapban sírta be a nyugati köztudatba, hogy Magyarországon veszélyben a sajtószabadság.
Gondoljunk csak bele: több mint negyven év után 1990-ben Magyarországon szabad választásokat tartanak. És a szabad választások útján létrejött új magyar kormány azonnal veszélyezteti a sajtószabadságot!
Ki is állítja ezt egy olasz lapban?
Nem egy bulvárujságíró, még csak nem is egy ellenzéki képviselő, hanem a Magyar Köztársaság elnöke!
Ehhez képest Schmitt plágiuma csak betyárvirtus!

Alfőmérnök 2012.04.17. 13:34:22

@elGabor: Spengler jóslata érett be.

Alfőmérnök 2012.04.17. 13:37:13

@Vén Csataló: A zemberek nézhetnék a Mezzo-t, vagy az Arte-t is. Az ő döntésük, hogy ezt a szart nézik.

Vén Csataló 2012.04.17. 13:44:09

@jvizkeleti: Maradjunk annyiban, hogy az olyan ostoba és egyértelműen hamis előítéletért, ami ebben a beszélgetésben elhangzott, nem az előítélet szenvedő alanya a felelős, hanem az, aki ezeket az ostoba és hamis információkat terjeszti róla.

Bloodscalp 2012.04.17. 13:46:12

ennyi. orbánt és vízióját európáról védje az akinek 6 anyja van.

@Dr. TaTa86: ja. és orbán úr nem szól bele a sportba sem, és a fociba se. ezért épül egy 1700 fős faluban 3500 fős fedett stadionka, épülne 35000 fős is, de az építőipar jelen túlterheltségében csak ekkora megrendelést bírt el. mi lenne ha beleszólna?

Vén Csataló 2012.04.17. 13:50:12

@Alfőmérnök: Látod, az is hamis beállítás, hogy vagy ValóVilág vagy Mezzo.
Senki nem írja elő, hogy félanalfabéta, műveletlen baromállatoknak kell lenniük akár TV2, akár az RTL műsorvezetőinek. Senki nem teszi kötelezővé, hogy egy Liptay Claudiának vagy egy Erdélyi Mónikának képernyőn kell lennie. Senki nem teszi kötelezővé, hogy egy pl. Hernádi Judit nevű alkesznak, vagy egy Puzsér róbert nevű senkinek ítéletet mondó zsűritagnak kell lennie bárhol.
Ilyen prosztókká hígult fel ez a szakma, és a prosztó fejesek prosztókat válogatnak maguk alá beosztottnak. Ennyiről van szó.

RavenLord 2012.04.17. 13:54:20

Azért engem ez személyemben sért, amikor egy az országot nyilvánvalóan felületesen ismerő német olyan evidenciaként említi meg, hogy M.o.-gon korlátozott a sajtószabadság, mintha azt mondaná, hogy Angliában sokat esik, a skótok meg smucig emberek.
Köszi, nagytehetségű Orbán és birka fidesz, köszi Brusszelbe sírni rohangáló ún demokraták!

Alfőmérnök 2012.04.17. 14:01:51

@Vén Csataló: "Ilyen prosztókká hígult fel ez a szakma, és a prosztó fejesek prosztókat válogatnak maguk alá beosztottnak."

A kereskedelmi TVzés szükségszerűen ide vezet.
A középutat a közszolgálati TVcsatornákak kéne képviselniük.

Kandeláber 2012.04.17. 14:08:38

Tényleg, hol voltak a drága Európa kényes ízlésű zsurnalisztái, amikor pár évvel ezelőtt Bencsik András újságírót egy cikke miatt első fokon végrehajtandó (!) börtönbüntetésre ítélte a Fővárosi Bíróság?

takács bálint (törölt) 2012.04.17. 14:10:39

@Alfőmérnök:
ezt kiegyensúlyozni úgy lehet ha az offline kultúraszervezés erős. mert az lehet döntően klasszikus konzervatív. az online nem lehet. az döntően posztmodern. amire ti azt mondjátok: "liberális".

Vén Csataló 2012.04.17. 14:11:28

@Alfőmérnök: Egy fenét vezet ide szükségszerűen a kereskedelmi televíziózás. Pont, hogy nem. A kontraszelekció. Az vezet ide, de ennek semmi köze ahhoz, hogy kereskedelmi, vagy közszolgálati a televízió (vagy a sajtó egésze).
Mondom: nem igaz, hogy egy médiaszemélyiség csak akkor tudja elvégezni a feladatát (akár egy kereskedelmi televízióban), ha egyébként agyilag sötét, mint az éjszaka. Nem igaz, hogy akár egy szórakoztató műsorban csakis olyan seggfejek szerepelhetnek, akik egyébként a szellemi felkészültségben az általános iskola színvonalát sem ütik meg. Nem igaz, hogy a nézők, olvasók szanaszét tiltakoznák magukat, ha az újságírók mondjuk tényleg utánajárnának annak, amiről írnak vagy pofáznak, és nem csak egymást olvasnák a neten, hogy aztán egymás hülyeségeit visszhangozzák. Nem igaz, hogy erre a felkészületlenségre és igénytelenségre van igénye a médiafogyasztóknak. De nem kapnak mást.

Kandeláber 2012.04.17. 14:11:44

@takács bálint: Hán én azért a kereskedelmi kanálisok ún. tehetségkutató versenyeit nem nevezném "nemzeti kultúraszervezésnek".
Ti. sem nem nemzeti, sem nem kultúra,viszont valóban szervezés.

Alfőmérnök 2012.04.17. 14:24:06

@Vén Csataló: Szerintem a tömegeknek erre van szükségük. Az ilyen műsorok viszik fel a nézettségi adatokat, ami ugye azt jelenti, hogy reklámokból több bevétele lesz a csatornáknak. Magyarországon mikor volt színvonalas kereskedelmi TV-zés? Emlékeim szerint soha. Mert nincs is olyan.
Mikor bejöttek a kereskedelmi csatornák, azonnal mindent elárasztott a szar.
A DunaTV, meg az MTV volt színvonalas/nézhető bizonyos időszakokban, mert állami pénzből működtek.

thetriggerhappy 2012.04.17. 14:35:21

kérdés, hogy ha a pr-unk ilyen zseniális, akkor mit várhatunk a kicsit bonyolultabb feladatok terén a kormánytól?
ja, és nem orbán döntött személyesen, csak hű fegyverhordozója, fülöp.

Vén Csataló 2012.04.17. 14:52:22

@Alfőmérnök: Két malomban őrlünk. Nem a műsorok, hanem a benne lévő emberek színvonaláról beszélek. Ha megnézek egy amerikai tehetségkutatót, ott olyan zsűritagok vannak, akik tényleg valakik, akik mögött tényleges teljesítmény áll. Itt meg Hajós András átül a Heti Hetesből és megmondja a tutit. Az Hajós András, aki ugyan helyes gyerek, de hogy mitől számít bármit is a véleménye - fogalma nincs az embernek. Vagy a másik oldalon Bochkor Gábor, aki lehet, hogy jópofa volt valaha, de mára csak a hatalmas arca van meg, ami viszont nem tud annyira hatalmas lenni, hogy el takarja, hogy a pasas egyébként annyira buta, mint a föld. És sorolhatnám hosszú Damu Rolandtól és Stohl Andrástól, Havas Henriken és Kelemen Annán át, a hű de nagyon közszolgálati kulturális műsorvető Veiszer Alindáig, és Winkler Nóráig hosszú tömött sorokban azokat a szánalmas minőségű és felkészültségű médiszemélyiségeket, és újságírókat és szerkesztőket, akik nem hogy képernyőre (vagy címoldalra) nem valók, de még a kocsmába se tudnának olyat mondani, amire érdemes lenne odafigyelni.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2012.04.17. 14:53:54

Micsoda szanalmas feltetelezgetes, hogy a kormany beleszolna az eurovizios nemzeti zsuri munkajaba.

hu.wikipedia.org/wiki/2012-es_Eurov%C3%ADzi%C3%B3s_Dalverseny#Magyar_r.C3.A9sztvev.C5.91
"Az MTVA és az MTV Zrt. december 1-jén délután közös sajtótájékoztatóján jelentette be a 2012-es magyar eurovíziós szereplés részleteit.[18] A tájékoztatón kiderült, hogy a magyar dalok versenye elindult; a pályázat határideje: 2011. december 30. A beérkezett, 202 dal – 170 előadótól – közül egy zsűri választotta ki a magyar válogató résztvevőit. A zsűri egy kilenctagú zenei szakértőkből, rádiós műsorvezetőkből állt. A nemzeti döntő zsűrije négyfős, tagjai voltak Rákay Philip, az MTVA intendánsa, Csiszár Jenő, televíziós, rádiós személyiség, Wolf Kati, a 2011-es Eurovíziós Dalverseny magyar indulója, és Rakonczai Viktor, a What About My Dreams? zeneszerzője lettek."

takács bálint (törölt) 2012.04.17. 14:59:42

@Kandeláber:
európában a piaci kultúraszervezés is szar. azért, amiért az állami és a nemzeti is. nyelvhez kötődik. európa egy 20-30 nyelvű közeg. ha kelet-európát, oroszországot és a kaukázust is ideértjük, akkor 40-50 nyelvű.

a kultúrát régióhoz kötve kell szervezni. tehát azt mondja valaki, hogy ő rúzsa magdi. honnan jöttél magdi. vajdaságból. az hol van. magyar-szerb határon. értjük. a másik azt mondja, hogy ő szirota dzseniffer. honnan jöttél dzseni. a tiszántúlról. azon belül is a nyírségből. tehát nem a pusztából, hanem az erdőspusztából a szatmári síkság mellől. és akkor a német azt mondja, hogy aha. szatmári pálinka. puszta gulyás. és akkor van ez a nyírség is. na halljuk, hogy ott akkor dzseni a nyírségből mit tud. és akkor a német zsűrinek általában tetszik ha leéneklik a fejüket. és azt mondják, hű dzseni ez elég jó. nyírségi dzseni. szóval ez középeurópai keretek között brutális agrármarketing. mert a német háziasszony esetleg megveszi a nyírségi alma, vagy baracklekvárt. mert bevezető áron kínálják. szerintem ezt így kell csinálni alapvetően. de ebben aligha fogunk itt egyetérteni.

fran7 2012.04.17. 15:04:17

Mondjuk tavaly a németeknél úgy zajlott a dalválasztás, hogy az Eurovizió német főnöke megmondta, hogy Lena indul, ott az albuma szavazhattok arról, hogy melyiket énekelje a versenyen. Ez inkább tűnik antidemokratikusnak és diktatúrába hajlónak, de hát az már egy éve volt és ki emlékszik rá.

Alfőmérnök 2012.04.17. 15:07:59

@Vén Csataló: Lehet, hogy igaza van, nem nagyon nézek TV-t, amerikait végépp nem, a Heti Hetesbe talán két éve néztem bele utoljára. Az viszont egy licensz alapján készl, gondolom kb. ugyanolyan színvonalú embereket válogatnak be mindenhol, ahol van RTL.
A tehetségkutatók közül a Megasztár 1.-et néztem, ott voltak olyan emberek a zsűriben, akik legalább a saját szakmájukban (könnyűzene) profiknak mondahatóak. Kelemen Anna nevét most hallottam először, Veiszer Alindát nem kedveltem különösebben, de az nem mondható rá, hogy nagyon buta, vagy tehetségtelen lenne.
Az kár, hogy odaadták a kezébe a Zárórát, abban voltak jó beszélgetések még régebben.

Ringlósztár 2012.04.17. 15:21:22

Értem, de mit keres Simicska a Közgépben?

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2012.04.17. 15:54:18

@Alfőmérnök: K. Anna egy kurvinyek.

@Vén Csataló: eléggé elegyes minőségű személyeket vettél egy (f*sz)kalap alá, nem túl ízléses K. Annát keverni V. Alindával vagy W. Nórával.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2012.04.17. 15:54:44

@Karcolt lendület: "Mindig úgy csináltok, mintha Orbánék nem tettek illetve tennének meg mindent ezért az antidemokratikus imidzsért. "

Kérlek fejtsétek(sic!) már ki ezt a T/2, utálom hogy "ti" mindig ezzel jöttök(sic!)!

Egyébként Orbán nem rosszabb(, sajnos nem is jobb), mint bármelyik(, mind időben ld Gyurcsány, mind térben ld Fico) másik környékbeli PM. Valahogy mégis csak itt esik a barna eső. Érdekes nem?

@Bloodscalp: Orbánnak köztudottan a foci a mániája. Ő maga is amatőr focista, fia profi, persze, hogy beleszól a sportba. Ez azért nem olyan, mint amikor Helena Ceau szólt bele a tudományba.

takács bálint (törölt) 2012.04.17. 16:00:47

@fran7:
senki sem azt mondja, hogy a világon sehol sem fordult elő még ilyen.

csak itt mondjuk az mtv jelentős részben orbán viktor kapcsolati hálója, és minden közszolgálat leginkább pártszolgálat. illetve a vezér szolgálata. erre mondják, hogy korlátozottan szabad a sajtó. van egy kormányhoz kötődő kultúrmaffia. van öncenzúra. mandineren orbán viktornak tövig benyaló cikkek vannak. ez is ugye. miközben rendszeresen bírálják a kormányt, és a fideszt. a miniszterelnököt mégsem merik. szólásszabadság van ettől még, csak sajtószabadság korlátozott.

aztán lehet mondani, hogy a szocik idején sem volt ez másként. ez igaz is. de a szocik eu konform médiatörvényt csináltak, pontosabban azt örököltek. a fideszben meg kitalálták, hogy csinálnak egy direkt (!) nem eu konformot. mert akkor ez lesz a gumicsont. a rádió után egyedül nyúlják le a tévés és a telefonos frekvenciákat. ez a kommunikációs "trükk" agyonütötte az eu soros elnökséget.

Vén Csataló 2012.04.17. 16:02:35

@Alfőmérnök: Nos, Veiszer Alinda éppen a Zárórában bizonyította súlyosan korlátos képességeit. Sosem fogom elfelejteni a Marton Évával folytatott beszélgetését, ahol éppen csak azt nem sikerült felfognia, hogy milyen kaliberű művésszel beszél. Én szégyelltem magam helyette, amikor Marton sorozatban tette helyre a végtelenül ostoba kérdéseit.

Chicano 2012.04.17. 16:07:53

@takács bálint: "a németek és az osztrákok joggal mondják, hogy a magyarok még mindig nácik. nem értik középeurópát. nem értik európai civilizáció lényegét sem. nem értik a felvilágosult latinkereszténységet."

Akkor magyarázd már el nekünk nácikoknak mert meghalunk a kíváncsiságtól. Nagyon vágyunk rá hogy mi is olyan eurokonform progresszívek legyünk mint az a két picsa a videón.

Hülye vagy Bálint. Innentől ki vagy nálam szűrve.

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2012.04.17. 16:09:29

@Vén Csataló: senki se lehet otthonos a művészet, sport, tudomány és közélet minden bugyrában, és az is előfordulhat, hogy egy műsorra nincs ideje/lehetősége felkészülni.
Az általam látott beszélgetései általában bőven befértek a magyar állami és egyéb tévék műsorainak felső 10%-os - emberi fogyasztásra alkalmas - szegmensébe.

Bloodscalp 2012.04.17. 16:09:37

@Dr. TaTa86: nem tud hogy a megboldogult&agyonlőtt Helena hogy állt a tudományhoz, ki nem szarja le hogy szereti a focit? Nem jön le hogy ez több kárt okoz mint hasznot?A fia profi???Lófaszt!A fia orbán-gyerek. ennyi, senki nem azt nézi mit tud, hanem a származást.

Ez van mindenütt az országban, a "Dal" tökéletes példa:)
nézd már meg kik döntöttek:) Pfiliposz és csiszár???:) nane, meg a benyomott kapócs volt még ott, és mindez a MTV-n:) volt egy pár ratyi-kriszrudika, galluszniki- hiszen mindenkinek adtak esélyt, persze:) már akkor le volt játsza minden mielött elkezdődött, Erdős Péter országában élünk-ugye tudod ki ő:) múlt évben a wolf lányt, most a CD-t akarják nyomatni gyanúsan, de a Nagy Nemzetellenes Összefogás megint keresztbe tehet:)
itt nem a tehetség dönt.

tarackos 2012.04.17. 16:10:04

Na igen, kormányunk érdekesen vixolja fényesre nemzetünk naccságának politúrját...

Vén Csataló 2012.04.17. 16:13:05

@Hepci: Winkler Nórát ugyanaz a médiavilág és médiaközeg kontraszelektálta a képernyőre, ami Kelemen Annát. Úgyhogy lehet fintorogni, de a két figura valójában ekvivalens, mert maga "sportágában" mindkét figura egyaránt szánalmas minőséget képvisel. Ha volna kedvem cinikusnak lenni a témában, akár azt is mondhatnám, hogy Kelemen Anna tulajdonképpen jobb ócska ribanc, mint amilyen jó vacak kulturális műsorvezető-szerkesztő Winkler Nóra. De nincs kedvem ilyen "finom" distinkciókat tenni, inkább kikérem magamnak, hogy akár ezt, akár azt a képembe merészeljék nyomni.

Mi0 2012.04.17. 16:14:45

Valóban elfogadhatatlan ez a német "politikai pitschogás"... Egy jobb országban, nem úgy mint a gazdaságilag elmaradott náciké, újrapályáztatnák a honlap ip-címét, esetleg kihomályosítínák a zsűritag arcát. Vagy a kamera más felé fordulhatna, és nem találná a zsűritagot, miközben a műsorvezető arról beszélne, hogy a zsűritagok mennyire politika-függetlennek találják minden ország válogatási rendszerét. Kár hogy nincs ott sajtószabadság.

Viktus 2012.04.17. 16:20:17

Ákos ment volna, ha Orbán választ :P

Bloodscalp 2012.04.17. 16:21:54

@Dr. TaTa86: gyurcsányt több mindenért elő lehet kapni, de még szándék sem volt nála hogy átalakítsa a politikai rendszert, vagy akarta de nem állt elő vele az 5 éve alatt, nehéz eltagadni hogy nem öncélúan tette-fideszközpontuan-ennyi, kellett is pár váltás (kisebb parlament stb-de ez az egyetlen ami 2 év alatt a javukra írható). Túl a Nagy Nemzetellenes Konspiráción, Viktor és a fidesz, de még a szavazóik, meg a regnáló kormány és a tetteik nem a nemzet...szánalmas ez a védekezés.

thetriggerhappy 2012.04.17. 16:22:12

olyan szép, hogy mi szeretnénk megmutatni a sok hülye németnek merre is van az arra, olyan jó, hogy mi röhögünk a kevéssé sikeres és köztudomásúlag szerencsétlen sorsú svédeken.
olyan jó, hogy van nekünk a mandiner és ez a brilliáns kommenthadsereg!

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2012.04.17. 16:23:05

@Vén Csataló: most megkaptad Winkler Nóra helyett Giró-Szászné Krisztinát. Jobban érzed magad?
Nekem alapvetően tökmindegy, kb. intellektuálice hasonló szint, G-Sz. Krisztinának szebb a segge.

Vén Csataló 2012.04.17. 16:26:22

@Hepci: Veiszer Alindának az volt a nyavajás munkája, hogy felkészülten álljon (üljön) oda. Baromian nem érdekel senkit az "átlaga", hogy igaz, hogy most elcseszte, de egyébként általában tök jó. Nincs olyan ember, aki elnézné egy autószerelőnek, hogy hibásan szerelte meg a kocsiját, mert egyébként általában nem szokta hibásan megszerelni az autókat. Ki a fenét érdekel, hogy általában mit csinál, amikor a konkrét esetben elcseszte? És ugyanez érvényes mindenkire, legyen ügyvéd vagy kertész vagy orvos vagy könyvelő vagy bolti eladó. A szar minőségű munkavégzés következményekkel jár. Ha meg nem jár következményekkel, na az a kontraszelekció.

Vén Csataló 2012.04.17. 16:41:30

Igen, jobban érzem magam, mert kaptam egy műsorvezető-riportert, aki tudja, hogy a műsornak nem róla kell szólnia.

a sötétség seregeinek vezénylő tábornoka 2012.04.17. 16:47:19

Akartam írni valamit ez ügyben, de meggondoltam magam. Akinek nem esik le, hogy ez az egész szar, ami kialakult mennyire az "ellenzéki értelmiség" felelőssége, azzal úgysincs mit vitatkoznom.

thetriggerhappy 2012.04.17. 16:48:48

@Vén Csataló:

akkor megnyugodtunk. legalább már azt is tudjuk, hogy ki is a tízmilliárdokért megújított (pun intended) közmédia nézőközönsége.
ha van otthon agb mérőkészüléked, ki ne kapcsold, mert szignifikáns esés lesz látható az amúgy sem rózsás pár százalékban.

thetriggerhappy 2012.04.17. 16:50:30

@a sötétség seregeinek vezénylő tábornoka:

én megértelek. 2002-2010 rossz hangulatáért is az ellenzék volt a hibás. tudod, akkori brüsszelbe rohangálás, olyan rémhírek terjesztése, hogy itt verik a demonstrálókat. ugyanmár, inkább a csárdáskirálynőt propagálták volna valamelyik aranyos germán kisvárosban!

Vén Csataló 2012.04.17. 17:20:02

@thetriggerhappy: AGB? Jó hogy mondod. Egy kontaszelektált médiavilág, szintén kontraszelektált, mesterségesen fenntartott monopóliuma.
Mert persze a nézettségmérésben egyáltalán nem fontos, hogy érvényesüljön a piaci verseny. Szóval és röviden: az AGB nem érdekel, mivel úgy hazudik, mint a vízfolyás.

Robinzon Kurzor 2012.04.17. 17:22:14

... mint az közismert.
[Közismert? Attól tartok, Safranek, hogy maga gúnyolódik velem ...]

a sötétség seregeinek vezénylő tábornoka 2012.04.17. 17:26:48

@thetriggerhappy: álljunk meg egy pillanatra. Jó hogy előveszed ezt a témát. Miről szólt az a dolog? Az akkori ellenzék úgy vélte, hogy aránytalanul brutálisan támadtak a tüntetőkre. Mit akartak? Hogy egy brüsszeli bizottság vizsgálja ki az ügyet. Azután szó nem volt arról, hogy a magyar rendőrség úgy általában brutális, és nem cikkeztek arról heti rendszerességgel (magyar informátorok nyomán) külföldön, hogy "persze, persze, hivatalosan megtiltották a vipera használatát meg kötelezővé tették az azonosítószámokat, de attól még Magyarország egy utolsó rendőrállam".
Mi történt most? A kormány hozott egy médiatörvényt. Az ellenzék tiltakozott. Egy brüsszeli bizottság megvizsgálta. A kormány kijavította. Ehhez képest "mindenki tudja, hogy Magyarországon korlátozott a sajtószabadság". Hát tudod mit? Basszák meg.

takács bálint (törölt) 2012.04.17. 17:36:11

@Chicano:
a "náci" nem a gonosz, vagy a háborús bűnös szinonimája. az nsdap tagjai sem voltak mind gonoszok. még csak nem is voltak feltétlen antiszemiták. egyes nácik életük kockáztatásával zsidókat mentettek például.

de az nsdap tagjai mindannyian hittek egy birodalmi nemzetállamban. ez volt bennük a közös: a birodalmi nemzetállamba vetett feltétlen hit. hierarchiába szervezett feudális katonai nemzet. a felvilágosulatlan parasztgyerekek rendszerint erről álmodnak.

felőlem lehet bárki náci. nem gondolom, hogy a nácik gonoszak. de az náci, aki azt mondja, hogy tagadni kell a felvilágosodást. szóval ez egy olyan ideológia, amelyik egyetlen közéleti kérdésre sem tud választ adni. és ilyenkor szoktak totális háborút indítani.

szerintem a magyar társadalom döntő többsége nem náci, hanem vallástalan. de a magyar társadalmat felszínesen ismerő német háziasszony okkal gondolhatja, hogy a magyarországon a nácik kormányoznak. orbán ortodox nacionalistából lett hazafias kommunista.

Szindbad 2012.04.17. 17:44:13

@a sötétség seregeinek vezénylő tábornoka: Ugyan már, ezt te sem gondolhatod komolyan. Az ország külföldi megítéléséért csak és kizárólag a magyar kormány a felelős.

Talán nem kellett volna annyi kokit és sallert osztogatni.

thetriggerhappy 2012.04.17. 17:48:52

@Vén Csataló:

értem. az nem zavar, hogy ha esetleg több mérést fogadna el a piac minden szereplője, akkor lehetetlen lenne egyáltalán megsaccolni mi is a valós adat. talán nem véletlen, hogy ez így van...
egyebekben meg imádom a logikád: ami nem tetszik, az hazudik és kontraszelektált. melyik tv-hez nem vettek fel gyakornoknak?

thetriggerhappy 2012.04.17. 17:52:06

@a sötétség seregeinek vezénylő tábornoka:

leszarom, hogy ki és mit tett a múltban. az ország mai imázsáért a kormány a felelős és ha ezt az elég egyszerű feladatot sem tudja elvégezni, akkor nagy a gyanúm, hogy mást sem.
a fidesznek fogalma sincs, hogy kinek és hogyan lehet/érdemes nekimenni. annyit tudnak a diplomáciáról mint egy ózdi kohász. tudomásul kellene venni a geopolitikai helyzetünket és nem húzogatni az oroszlán bajszát, mégha az néha viccesnek is tűnik. ezek a realitások, tetszik, nem tetszik, egyelőre nem mi találjuk ki a játékszabályokat.

Vén Csataló 2012.04.17. 18:28:27

@thetriggerhappy: Na most olyanba kukorékolsz bele, amiről szemlátomást lövésed sincs, nekem viszont van
Az például kifejezetten egetverő marhaság, hogy azért jó az AGB monopólium, mert különben összezavarodna szegény piac.
Ezen az alapon mindenütt monopóliumokat kell csinálni, nehogy összezavarodjon az ember, hogy az egyik helyen 1 kg banán ára (értéke) X forint, a másik helyen meg Y forint
Nos, legalább elemi szinten felfogtad, hogy mekkora marhaságot írtál? Ha igen, folytathatjuk, de arra sajnos nincs időm, hogy okoskodó hülyékkel átvegyem az alapokat.

Karcolt lendület 2012.04.17. 19:09:59

@Dr. TaTa86:
OK, akkor csak te mondod, meg ettől függetlenül mások is itt nyavajognak, hogy ezt mind csak a ballibek ármánykodása miatt kapjuk.
Pedig barnaesőről szó sincs (tényleg), csak az összes hatalmi centrum feltöltése leginkább egészen szervilis, de mindenképpen szép csöndben kussoló lojális pártkatonákkal, miközben a gazdasági hátország Simicskával és Nyergessel az élen rátelepszik mindenre és az ő érdekeik miatt teljesen kiszámíthatatlan gazdasági és jogi környezet miatt a gazdaság rajtuk kívüli része csak vegetál. Ennek tényleg nincs köze a nácikhoz, ott kimondottan hatékony volt az állam és gazdaság szervezése. Ez inkább amolyan bizánci típusú hatalmi berendezkedés: aki belül van, az leginkább talpnyalással és megbízhatósággal tud érvényesülni, aki kívül, az sehogy.

Az, hogy a többi PM milyen, hogy nem akartak vagy nem volt alkalmuk ilyen politikai berendezkedést megvalósítani, teljesen mindegy: ezek megcsinálták és ezért megérdemlik a fikázást. Debreczeni Józsefnek pedig szinte tökéletesen igaza volt a Fidesz igazi természetét illetően, hogy bassza meg.

Alfőmérnök 2012.04.17. 19:26:43

@Vén Csataló: Azt éppen nem láttam. De egyetértek Hepcivel, nem azonos kategória mondjuk Stohl Bucival, vagy Hajóssal. Egy szorgos bőcsészlány. Nem tartom kártékonynak a tevékenységét.

2012.04.17. 19:32:29

teljesen félreértik az orbánizmust :)

mert az ez:
www.origo.hu/itthon/20120417-kozgep-29-milliardos-osztalek-a-tulajdonosoknak.html

a mandinernek jut egy picike belőle? elvégre annyi szép és igaz cikket írtatok a fideszről

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.04.17. 19:34:40

helge sneider helyett ezt küldjék euróvízióra a németek:

www.youtube.com/watch?v=pIC2vSC-8yo

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2012.04.17. 19:37:33

@Karcolt lendület: Demokrácia van, semmi gond nincs azzal, ha valaki kritizálja a kormányt, én sem maradok el tőlük...

A gond akkor van, ha valaki külföldön árulkodik. És ezt oldalfüggetlenül mondom.
Ameddig itthon demokrácia van, addig tessék itthon protestálni.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.04.17. 19:45:23

@Lábszár Ervin: kicsit gusztustalan a zene.
de ez a birkaképű gyerek megérett egy jó kis munkatáborra

thetriggerhappy 2012.04.17. 19:52:11

@Vén Csataló:
még szerencse, hogy majd te felvilágosítasz.
a példád meg marha jó. esetleg azt is megkérdezhetnéd magadtól, hogy miért nincs már minden faluban különböző rőf és icce.
az meg különösen jó, hogy a piac éppen szívóágon lévő résztvevői sem szólnak, hogy micsoda nagy átvágásban is van részünk. nem ágál az évek óta magát alulmúló tv2, nem panaszkodik a királyi és egy másik mért csatorna sem.

Uzis szakáll K.O. · http://szerencsevadasz.blog.hu/ 2012.04.17. 19:53:32

De kemény! Ez az Orbán ennyire kemény diktatúrát csinált, francba én észre sem vettem, feháborító, hogy ennyire nem tudunk semmit arról, hogy mi készül itt ellenünk.
Ha a németek számára egyértelmű, hogy diktatúra van itthon, közbe mi meg úgy tudjuk, hogy nemzeti kormányunk van...ezt azért nem gondoltam volna, hú ba@@zameg.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.04.17. 20:01:28

@takács bálint: hol lehet megnézni wolf kati bénázását?

Vén Csataló 2012.04.17. 20:06:12

@Alfőmérnök: Nézd, a "szorgos bőcsészlány" az komolyabb helyen édeskevés ahhoz, hogy szerkesztő-műsorvezető legyen valaki. Mert hogy ez is egy szakma. A szorgos bőcsészlány, az legépeli a műsorterveket és lelkesen hurcolja a szerkesztő után a stábértekezletekre, meg behozza a kávét. Mondjuk egy BBC-nél.
Nálunk meg odaül a kamera elé és minden baszomméretű bölcsészi öntudatával felvértezve leáll baromságokat beszélni - mert megteheti. És senki nem rúgja seggbe. Mer' ő szorgos bőcsészlány és ez ennél a dilettáns magyar médiánál elég.
S hogy mindez tényleg kár-e ez? Szerintem minden dilettantizmus kárt okoz. Minden, ami egy szakma becsületét, hitelét és a vele szemben támasztott szakmai-minőségi elvárást aláássa, az károkozás. Így Veiszer Alinda is kárt okoz. Nem mondom, (nem mondtam) hogy ő a legrosszabb, vagy hogy ő valamiféle égbekiáltó szörnyűség lenne, de ő is a kontraszelekció gyermeke, s mint ilyen a sikeres középszerűség reklámfigurája. (Basszus egy olyan műfajban, ahol pl. egy Kepes András mutatta az utat, hogy hogyan kell ezt jól csinálni!)

Uzis szakáll K.O. · http://szerencsevadasz.blog.hu/ 2012.04.17. 20:07:04

@Dr. TaTa86:
Hát, de ba@zod alássan, mikor a németek meg már tudják, hogy mégis diktatúra van?

Uzis szakáll K.O. · http://szerencsevadasz.blog.hu/ 2012.04.17. 20:11:23

@a sötétség seregeinek vezénylő tábornoka:
Remélem te nem a Darth Vader vagy, de azért megkérdem, hogy most akkor szerinted mi az igazság? Mert a németek szerint demokrácia van.

takács bálint (törölt) 2012.04.17. 20:13:09

@Karcolt lendület:
ne viccelj. pont az volt a probléma, hogy totális hieararchiába szervezett gazdaság, és főleg a hadsereg nem volt hatékony. a hiearchia ugyanis messze nem a totális rend. az valójában parciális rendezés. részleges rend. a szintek között van sorrend. de a szinten belül nincs.

a hiearchikus hadseregeket a vektoriális hadoszlopok (lásd vörös hadsereg), és a mártrix szerű hadtestek (lásd us army) kenterbe verték. a rács szerkezetű amerikai hadsereg a náci hadsereget gyakorlatilag egy az egyben eltaposta. az ókorban is ilyen típusú formációk voltak mesze a legerősebbek. és felszámolták a törzsi szerveződéseket.

a magyar hadsereg ezért nem nyert csatákat. feudális hierarchiába szervezték a parasztokat. szembetalálkoztak egy mátrix-szerű alakzattal, vagy oldalba kaptak egy vektoriális katonai formáció, akkor vereséget szenvedtek.

területi hierarchiába a kultúrát lehet szervezni. de nem a gazdaságot. és pláne nem a hadsereget. az európai hadsereg úgy lenne hatékony ha 750 megye adna 750 dandárt. úgy, hogy azok képesek legyenek egy óriás mátrixba szerveződni. N ország és N^2 megyei dandárból álló rács szerkezetű hadsereg. és abból hadoszlopokat lehet kiemelni. eltolni, forgatni, megint összeállni. hierarchiát irányítani nehézkes.

az valójában a kultúra szervezésére lenne alkalmas. de például a bíróságok is lehetnek ilyenek. csak az egészből ki kell lépni az államnak. mert az államszerveződés rendszerint halmaz-szerű, és ennek megfelelően kaotikus. tehát most mit tudom én habonyi árpi a főtanácsadó. de holnap lehet, hogy egy senki lesz. mert valaki azt súgja orbánnak, hogy ez az árpi gyerek nem való semmire. egyszerűen kifulladtak ezek az álmoskönyvből ollózott ostoba beszédek a jean viccekkel, meg a dakota közmondásokkal. vegyed már észre viktor. ez az árpi a pajtás újság szintjén ír. erre a szintre akarsz süllyedni? mert szerintem többet érdemelnél. és akkor ezt a maszlagot orbán lehet, hogy beveszi. és meneszti árpit. de az is lehet, hogy nem. meneszti azt, aki ezt mondja neki. szóval az állam rendes működése szerint kaotikus. de ha valaki belegondol egy jobbikos államba, akkor az is totális káosz lenne zagyva gyuszival és pörzse sanyival.

ezzel együtt szükség van ilyen típusú működésre is. azért, hogy a társadalom a problémahalmazból véletlen válasszon egyet. és azt megvitassa. a pártok felkapják az ügynökügyet. miért is? ki tudja. aztán elfelejtik. miért is? ki tudja. megint felkapják. megint elfelejtik. a közte eltelt időtáv véletlen. előre lehet azért jelezni, de csak úgy, mint az időjárást. nem jó ha az állami káosz bármibe belevetül. tehát az államot szinte minden szakkérdésből ki kell hagyni. mint az köztudomású.

Atisz 2012.04.17. 20:17:20

Mindezek tükrében (na meg a tavalyi spiegeles performansz- "Wolf Kati Orbán kedvence tehát nem szabad rá szavazni" - nyomán) bátran kijelenthetjük, hogy a német médiában dolgozók jelenleg Európa segghülyéi.

Alfőmérnök 2012.04.17. 20:17:48

@Vén Csataló: Nem nagyon látom értelmét Veiszer Alindán összeveszni; én sem tartom nagyra, de szerintem nem káros, maga szerint meg az. Mint nő egyébként kifejezetten idegesít, szerintem egyáltalán nem vonzó.
Abban biztos vagyok, hogy a régebbi Záróra jobb műsor volt, ott kialakultak néha igazi viták. (pl. www.xxiszazadintezet.hu/aktualis_hirek/zarora.html
Ez volt a főcímzenéje: www.youtube.com/watch?v=WdgpvwAKS2I )

takács bálint (törölt) 2012.04.17. 20:30:01

@tesz-vesz:
az mtv archívumban gondolom újra lehet nézni. minden zsűritagnak vettek egy ipad-et. azzal mutatták 1-10-ig a szavazatokat. wolf kati folyton marokra fogva emelte meg a táblagépet. hiába állította be, hogy 5. az érintőképernyőre rátapizott, és akkor 6 lett belőle. vagy 0. a többi zsűritag a keretnél fogva emelte. most ettől még wolf kati lehet remek énekes. nem ezért szeretjük, vagy nem szeretjük. ezért kell előre kipróbálni ezeket. egy több száz milliós költségvetésű szuperprodukcióban.

második adástól egy ipad-re hasonlító fa nyelű műanyag szavazó táblát forgatott. a gépet meg gondolom hazavitte valaki.

táltos 2012.04.17. 20:32:15

Na ehhez mit szólna a kedves szakértő hölgy?
www.eurovision.tv/page/history/year/participant-profile/?song=26973
Az oroszok úgy látszik magasról tesznek az egészre. Majd így fogják megnyerni

Atisz 2012.04.17. 20:35:47

Rövid elemzés a videóról:
Teljes joggal hihette a hölgy, hogy valami gulaschvolk-os izé fogja majd képviselni Magyarországot (amit egyébként az átlagnémet imád, de ezt hagyjuk), mert eddig 1x (azaz egyetlenegyszer) volt erre példa Magyarország eurovíziós történelme során: amikor is Nox adott elő egy balkánias elemekkel tarkított népzenére hajazó számot... hmm

A sajtószabadság annyira veszélyben van Magyarországon, hogy megéri 2x is elmondani, sőt 3-adjára is utalni minderre egy eurovíziós esélylatolgatós műsor 4 perces bejátszásában, nehogy a kedves német tv néző elfeledje, hogy ha legközelebb Magyarországra jön(ne), akkor tisztában legyen azzal, hogy valójában a XXI. század egyik korszerű, keresztény, konzervatív diktatúrájának mocsarában mártózik egyet.

Konklúzió: 12 pont = náciak vagytok, de azért szeretünk titeket...

(mellékesen Azerbajdzsánban lesz a 2012-es Eurovízió, tehát hogy milyen apropóból elemezgetnek minket azt nem sikerült megértenem)

Atisz 2012.04.17. 20:39:38

Ráadásként küldeném a 2 hölgynek az elmúlt évek egyik termését (minden idők legnagyobb sugárhányás-faktorral bíró eurovíziós "dalát" - megtekintése csak erős idegzetűeknek és/vagy halláskárosultaknak ajánlott):

www.youtube.com/watch?v=eX_rNEPIgc8

Arma Gedeon2 · http://kitalaltujkor.blogspot.com 2012.04.17. 20:42:03

Kjváncsi vagyok, mit fog a mandi reagálni a kurucon leadott Viktor-aktákra, pontosabban az Anikósokra. Kemény anyag.

thetriggerhappy 2012.04.17. 20:43:47

@Atisz:
irigykedve is néznek ránk, hogy milyen nagy is felénk a jólét. lógatják az orrukat és szomorúan konstatálják, hogy azért nem jutnak egyről a kettőre, mert olyan kibaszott hülyék.

Atisz 2012.04.17. 20:47:39

@thetriggerhappy: Ha jól értem akkor most egyenlőségjelet vontál az általam hivatkozott néhány tízezer fős csoport és a kb. 80 milliós német lakosság közé, gratulálok :D

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2012.04.17. 20:50:56

amikor a széchenyihez méltó konzervatív országépítés fundamentumát képező kerényi asztalán tanulmányozható "természetes orbánizmus" kitermeli a "horgászok ikonját"obersovszkis plagimélyintejúk után, létrehozva szájerné függetlenségét, "gyorsnaszádista nemortodoxiát" és a MarisMédia frekvenciagazdálkodását... akkor ezek a germánus frajlájnok még pitschogni merészelnek, mintha valami gulyással leöntött borat filmhős lenne magyarisztán fura ura? Ennyire tartják 2 év szabadságharcz dicső "láthatatlan sikereit"?!

skandalum és rejtély

hüjje labanczok, vörösbort se tudnak csinálni rendeset, de báncsák a rezsimet, brühühüüüüüü

takács bálint (törölt) 2012.04.17. 20:55:02

@Vén Csataló:
veiszer alinda az mtv riporter kerestetik című műsorban tűnt fel. nem ő nyert, de messze ő volt a legtehetségesebb. volt aki például sportriporter szeretett volna lenni, de schmitt pálról azt gondolta, hogy focista. és ő már túljutott előzetes válogatókon. képeket kellett felismerni. kertész imrét is mutatták persze. erre valaki azt mondta, hogy balázs fecó. tényleg hasonlítanak. ez volt a felhozatal. ebből a körből választották ki veiszer alindát. nem volt jobb.

felteszem nem ő szüntette meg a régi zárórát. azzal az volt a probléma, hogy néha valódi értelmiségi vita folyt. és a holdudvar nem feltétlen a pártok álláspontját mondta. mert a műsor 11 után kezdődött. és folyton azon viccelődtek a beszélgetők, hogy a nézőktől valószínűleg egyesével el lehetne köszönni. de a pártoknak nem volt ez jó. hogy néha ellent mond a saját szekértáboruk. gondolom konszenzus volt abban, hogy nem kell ilyen műsor. 11 után sem.

Corporate Soldier 2012.04.17. 21:14:18

Die Multikultinazi Hirschfelder (schöner Name übrigens!) und die dumme blonde Ficksau. Zwei schöne Kinder aus der perversen Orgie zwischen Hitler, Honecker und Cohn-Bendit.

Bravo Deutschland!

A. Yersin 2012.04.17. 22:06:28

@Dr. TaTa86:

természetesen nem tolták túl:

"ez nem hiba, hanem eredmény"

Alfőmérnök 2012.04.17. 22:11:49

@Vén Csataló: Vitatkozni sincs sok értelme a csajról.

benchmade 2012.04.17. 22:47:29

@Kandeláber: Azt elfelejtetted leírni, hogy előtte nála járt Áder János, aki megkérte, hogy tegye ezt meg:)

samuelfisher 2012.04.17. 23:40:24

@takács bálint: Vektoriális meg mátrixos? LOL.
A hadseregek azok hierarchiába vannak szervezve, mindenhol, demokráciában is. A német hadsereg és az ellenfelei alapvető szerveződése között nem volt lényeges különbség. Nagyon parasztvakító, hasbaakasztó lila duma ez, amit nyomatsz. Így vegye komolyan az ember a többi véleményedet is?
Egyébként a német hadsereg sokkal hatékonyabb volt, és (bár voltak nagy baklövések) általánosságban sokkal jobban volt vezetve, mint az ellenfelei, legalábbis 1944-ig. A keleti fronton minden elesett német katonára 14 megölt orosz katona jutott (legalábbis egy orosz történésztől ezt hallottam egyszer a TV-ben), lényeg hogy minőségileg végig fölényben voltak, Kurszknál elfőfordult, hogy egy adott nap 100 kilőtt T-34-es jutott minden kilőtt német tankra (pedig a németek támadtak), mégis akkora volt az orosz létszámfölény, hogy felőrölték a németeket.
Egyébként a náci hadseregben sokkal nagyobb döntési önállóságot adtak a harctéri parancsnokoknak, ellentétben pl. a szovjettel.

samuelfisher 2012.04.17. 23:45:15

A poszthoz: a Kádár-korszakban meg azon csodálkoztak nyugaton, hogy mekkora "szabadság" van nálunk, az általuk elvárt észak-koreai, romániai viszonyok helyett.
A McGyver valamelyik részében pedig a gonosz magyarok koncentrációs táborokba zárják a cigányokat, és egy cigányt kell megszöktetnie a csávónak Mo-ról (az osztrák határ pedig "Budapest" határában húzódik. :)
A Fliegauf-film után az is "köztudomású" lesz nyugaton, hogy Mo-n fegyveres milíciák ölik százszámra a cigányokat, nyugodjatok meg.

WhyCantITouchIt? 2012.04.18. 00:45:22

Esetleg egy kis Goulasch?

Esetleg a ***** *****.

takács bálint (törölt) 2012.04.18. 00:55:47

@samuelfisher:
itt a kérdés az, hogy a hadsereg milyen rendezett. hierarchiában csak azt tudod, hogy ki a felettesed. nincs első, második, harmadik, negyedik, stb. társad.

egy huszárezred úgy vonul, hogy elől megy a díszhuszár, utána a többiek össze-vissza lovagolnak. a gyalogosok legfeljebb véletlenül állnak fel rendezett tömbbe. mert egy hierarchikusan szervezett hadseregben a katona nem tudja, hogy ki a bal, és a jobb oldali szomszédja. nem tudja, hogy ki van előtte, és ki van utána. hanem csak azt, hogy ki áll "fölötte".

de a harcmezőn senki sincs fölötted, legfeljebb a jó isten. nem egymás nyakába állnak az emberek. nem cirkuszi mutatvány. nem a hierarchikus formációt kell gyakorolni. hanem az 1, és 2 dimenziós tömbben való felállást.

ha a hadsereg mátrixba szerveződik, akkor pontosan tudod, hogy ki véd balról, és jobbról. ki van előtted, és ki utánad. pontosan tudod, hogy közvetlen kikre számíthatsz. és közvetve ha valamelyik társadat kilövik. tudod, hogy kik léphetnek a helyébe. ez nem huszárosdi, vagy indiánosdi. van egy nagyfőnök. és kisfőnökök. egy modern hadsereg nem feudálisan szerveződik. nem hierarchikus, hanem rács szerkezetű.

elfelejtette 2012.04.18. 03:09:28

@jvizkeleti: En is az internetrol tajekozodom. Azt olvasom, hogy a nemetek mind budos bunko nacik, akik csak menetelni meg gyilkolni tudnak. Ez az ismereti szint engem is tokeletesen elegedette tesz.

Alfőmérnök 2012.04.18. 07:28:46

@A. Yersin: Én arra lennék kíváncsi, hogy a magyar "baloldal" mikor ilyeneket lát, elégedetten hátradől, vagy azért felmerül bennük, hogy itt valami nincs rendjén?

Romboljuk le a modern világot... (törölt) · http://www.youtube.com/watch?v=9vq63q45qfk 2012.04.18. 07:30:43

nyavajogjanak csak a kiherélt, pokorrekt nyugati buzeránsok, hamarosan felfalja őket elevenen a muszlim horda

xxiv 2012.04.18. 08:28:38

@takács bálint: már bocs de ez kurva nagy megagigabullshitnek tűnik nekem

Szívesen megkövetlek, ha adsz valami forrást, hogy miben tért el az amerikai/szovjet irányítás a némettől a második világháborúban és miért ez lett az oka a győzelmüknek (és nem a hatalmas erőforrásbéli fölény) a háború menete alapján inkább a németek voltak a hadseregszervezés tekintetében fölényben

+ mi az a szovjet vektorális hadoszlop, miben különbözött a némettől + a magyar feudális paraszt hadsereg mikor találkozott szembe egy "mátrix-szerű alakzattal" vagy kapta oldalba "egy vektoriális katonai formáció"

bullshit, bullshit, bullshit

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2012.04.18. 08:59:49

@xxiv: takács bálint a politikai kommentelők Timecube-ja. ( www.timecube.com/ )

takács bálint (törölt) 2012.04.18. 09:14:25

@xxiv:
itt van egy dandár.
en.wikipedia.org/wiki/File:Flickr_-_The_U.S._Army_-_Wisconsin_Army_National_Guard.jpg
ez szerinted egy hierarchia, vagy rács?
a vezérkar sem tree, hanem grid.

A. Yersin 2012.04.18. 09:14:57

@Alfőmérnök:

persze, h felmerül: megdöbbennek, hogy még mindig csak ennyit sikerült elérniük, ebből is látszik, micsoda diktatúra van :)

samuelfisher 2012.04.18. 09:23:53

@takács bálint: Ez valami szemle, mégis mit bizonyít ez?:)

xxiv 2012.04.18. 09:39:53

@takács bálint: lol, hagyjuk

@elGabor: :) remek kis honlapnak tűnik, muszáj lesz kicsit belemerülni

takács bálint (törölt) 2012.04.18. 10:26:51

@samuelfisher:
nem akarok egy körben forgó vitába belemenni. elméletileg sincs igazad. és a gyakorlat is megcáfolt. ha a nácinémet hadsereg szuperszervezett volt, akkor miért verte tönkre mindenki. pont az a lényeg, hogy egy jól szervezett hadsereg nem csak a szemlén sorakozik fel így. hanem mindig. az egységen belül pontosan tudod, hogy ki áll melletted, illetve előtted, vagy mögötted. és a harctéren is ebben az alakzatban vonulnak, tolódnak, forognak, vagy szóródnak. a harcászat arról szól, hogy fel kell venni egy teljesen elrendezett alakzatot. és azt kell tartani.

a hierarchia nem ilyen. mert ha elkiáltja magát a rajparancsnok, hogy sorakozó, akkor hans mellé véletlen kerül jürgen. mert éppen oda esett be. attól függően, hogy milyen gyorsan húzta magára a gatyát, vagy a zubbonyt. a legegyszerűbb tűzvonalban is csak azt lehet tudni, hogy az egyes katonai egységeknek ki a parancsnoka. de az egységen belül nincs sorrend. se a hadoszlopok, se a hadtestek nem rendezettek. a vezérkar sem. várják a führer parancsát. a ruszki hadseregben legalább tornasort tartottak. és a döntéseket helyi szinten hozták. nem vártak a bolsevista nagy-sztalinra.

a nácinémet közigazgatás sem volt egyáltalán hatékony. nem volt kicsi, és jól szervezett amilyennek az adminisztrációnak lennie kell. bürokratikus és korrupt volt. megint csak a hierarchia miatt. a szintek között van sorrend. de a szinten belül nincs.

takács bálint (törölt) 2012.04.18. 10:48:43

@elGabor:
kulturális értelemben hierarchikus intézmények kellenek. ahogy az egyház is szerveződik. úgy kell világi hierarchiát alkotni. minden kulturális intézménybe kell egy igazgató bácsi, vagy néni. kellenek középvezetők. és kell egy alsó szint. szintek között rend van. szinten belül szabadság. így szerveződik a kultúra mindenhol. demokratikus esetben a szintek átjárhatóak. lehet felfelé jutni, és lefele esni. illetve a hierarchiából ki lehet lépni. na most a hadsereget nem így kell megszervezni. a gazdaságot sem.

takács bálint (törölt) 2012.04.18. 10:50:39

@Alfőmérnök:
a baloldal azt várja, hogy a saját kis ügyei elévüljenek.

Alfőmérnök 2012.04.18. 11:05:56

@A. Yersin: Ne legyen ilyen szigorú velük, vannak megélhetési ballibek, akikben azért még dolgozik a lelkiismeret. :)

debreceni.blog 2012.04.18. 11:09:22

„Orbán előadja a színpadon a saját maga írta darabot a nemzeti együttműködésről, meg a magyar szabadságharcról a honi és külhoni, úri és kevésbé úri közönségnek, hátul meg Lajosék kipakolják az egész színházat kellékestül, jelmezestül, színpadtechnikástul, de még a kábeleket is kitépkedik a falból, mire a katarzis eljő.”
www.vagy.hu/tartalom/cikk/2109_magyarorszag_megujult

Corporate Soldier 2012.04.18. 11:28:20

@elGabor: Takács Bálint olyan, mint az avatárja: egy buta, nagyszájú kesztyűbáb. :-D

Kandeláber 2012.04.18. 11:36:30

@samuelfisher: Azt az állatságot véletlenül én is láttam.
Feltehetően most is ilyen "színvonalon" áll a nyugati közvélemény tájékoztatása.
Ugyanakkor a"hazai mértékadó értelmiség" is mindent megtesz, hogy minket nyugaton még mindig a húst nyereg alatt puhító ázsiai barbárokként, bőgatyásokként, moslékzabálóként, utolsó csatlósokként. ismerjenek meg. Megjegyzem, többször tapasztaltam, hogy utóbbi tény bizony inkább szimpátiát keltett az (átlag) németekben, és inkább "kamerádként" viselkedtek, mint a liberális nyugati kultúra fensőbbséges megtestesítőiként.
Csak éppen a "mértéktartók"azzal nem számolnak, hogy az átlag nyugat-európai polgárt egyáltalán nem érdeklik a sztereotípiák.
Itteni libbancs kommentelők előszeretettel szoktak szörnyülködni azon, hogy nyugaton már utálják a magyarokat a kormány politikája miatt.
Véleményvezéreik ugyanakkor kórusban éneklik, hogy csak a kormányt bírálják, nem "a" magyarságot.
Nagy a zavar a fejecskéjükben, de ez érthető.

Kandeláber 2012.04.18. 11:57:40

Persze azért vannak valódi moslékzabálók is, mint a miilás Bartos Cs., alternatív közt. eln. jelölt.

A. Yersin 2012.04.18. 12:03:39

@Alfőmérnök: "megélhetési ballibek, akikben azért még dolgozik a lelkiismeret. :) "

ebben érzek némi önellentmondást
egy megélhetésinek esetleg a gyomra háborog kicsit, míg le nem gyűri a megélhetésiségben szerzett szakmai rutinnal :)

Alfőmérnök 2012.04.18. 12:22:15

@A. Yersin: Kezdő megélhetésikre gondoltam. :)
Tudja olyanokra, akik nem kellettek a "jobboldalnak", ezért átmentek "balra".
Btw. a ballibek közül is vannak lelkiismeretesek, csak nekik más rugóra jár... (ez egy kicsit képzavar, de mindegy). Ők valószínűleg elégedetten nézik ennek a két ribancnak a produkcióját.

A. Yersin 2012.04.18. 13:34:48

@Alfőmérnök: maga túl megengedő :)
a bankhitelt sem hívjuk segélynek, a ballib elvakultságot sem lelkiismeretnek

Alfőmérnök 2012.04.18. 14:43:36

@A. Yersin: Igen, megengedő vagyok. Aki nem ismeri fel a Jót, az nem bűnt követ el, csak tudatlan.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.04.18. 17:07:14

@Alfőmérnök: A magyar baloldal nevében nem tudok nyilatkozni. Én speciel elégedetten hátradőlök és sírva röhögök. Jaj, jaj, bántják a szegény Viktort!

Az a rezsim, amelyik visszamenőleg adókat vet ki, százezreket foszt meg a nyugdíjától, zárószavazás előtt gyorsan kioszt még néhány milliárdot a haveroknak, alkotmányba betonozza a pszichés zavarait, és minden hülye ötletéről azt képzeli, hogy neki erre kétharmados választói felhatalmazása van, az pont azt érdemli, hogy fogalmatlan külföldi szőkék milliók előtt csicskáztassák.

Úgy kell nekik. Még Borat sem lenne túlzás.

A. Yersin 2012.04.18. 17:13:22

@Kettes: "visszamenőleg adókat vet ki, százezreket foszt meg a nyugdíjától"

nincs meglepetés abban, hogy a teféle a csalókat és heréket védi

Pelso.. 2012.04.18. 18:00:40

@A. Yersin: A manyup tagok csaltak valamit?

Pelso.. 2012.04.18. 18:16:39

@A. Yersin: Jogerős ítélet van? -az agitpropot hagyjuk a bégetőknek.

A. Yersin 2012.04.18. 18:30:32

@Pelso..:

válastható volt a belépés, vagy kötelező volt manyupba fizetni?

Pelso.. 2012.04.18. 18:36:43

@A. Yersin: A kötelező jelleg nem meríti ki csalás fogalmát.

A. Yersin 2012.04.18. 18:47:34

@Pelso..: ó, persze, de azért

_állami garancia_ nélkül már nem nagyon fűlt a manyupok foga működéshez, csak akkor meg minek a manyup :)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.04.18. 19:33:00

@Ringlósztár: orbán szobatársa volt és iskolatársa 2x is, az egy ilyen sikeres osztály volt, biztos jók voltak a tanárok, vagy elitiskola volt kádergyerekeknek.

radix 2012.04.18. 19:42:57

@Dr. TaTa86:

Elmondhatjuk hogy az Orbán család egy valóságos futballügyi dinasztia?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.04.18. 19:52:09

@takács bálint: node keresd meg az mtv archívumban :)
most marton évát nézem :)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.04.18. 20:31:34

@Arma Gedeon2: na mi ez mi ez?
linket mér nem adsz?

"Orbán Viktor annyira hozzászokott a párt-és kormányszintre emelt hazudozáshoz, hogy bárhol, bármikor, bárkit hülyének tud nézni szemrebbenés nélkül. Valóságellenes kommunikációja egy közepes képességű vidéki színész hamis gesztusaival egyre inkább a politikai giccs felé viszi hiteltelen alakját, nemzetrontó ámokfutását." - írtuk március 6-án, a "Miért nem akarja Orbán Viktor az állambiztonsági múlt feltárását?" című cikkünkben. Nem azt állítottuk, hogy beszervezték ügynöknek, hanem az általunk közölt dokumentumok - köztük Orbán saját kézzel felvázolt hálózata - alapján, arra a következtetésre jutottunk, hogy egy állambiztonsági hálózati személy kapcsolata volt, akit - akarva-akaratlanul - informált.

További részletek: kuruc.info/r/9/94946/#ixzz1sPqUN49I
"

kuruc.info/r/9/94946/

végigolvastam, már tudom ezt, de pikánsak a részletek

Alfőmérnök 2012.04.18. 21:23:04

@Kettes: Ha Ön Fradi rajongó lenne, a németeknek drukkolna, ha az Újpest játszana ellenük.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.04.18. 23:33:58

@Alfőmérnök: Csak akkor, ha úgy érezném, hogy az Újpest az életemre, a vagyonomra és a szabadságomra tör. Mondjuk, hülye hasonlat, de nem én találtam ki. :)

@A. Yersin: Leszarom, hogy manyup vagy nem manyup. A benne lévő pénzem az enyém és nem a Fideszé. Abból nem vesz a párt MOL-t magának, nem tömi a Közgépet és nem bassza el Marslakókra. Ezt fel tudod fogni?

Alfőmérnök 2012.04.19. 07:24:57

@Kettes: Én leginkább az elmúltnyócévben éreztem ezt. (Bár a fidesz eddigi teljesítményétől sem vagyok elájulva, természetesen.)

Sárfehér 2012.04.23. 11:38:30

Ebben az egészben az az édes, hogy az űberdemokratamencs Gyurcsány annak idején tényleg személyesen választotta ki a Knoxot.

Ne tessék fütyűni, jó vót.

Zoroastro 2012.05.12. 12:02:41

@Hepci: Winkler zsidó, Giró-Szászné Krisztina cigány.
namost egy náci országban az ilyenek hogyan lehetnének műsorvezetők, sőt egyáltalán műsorban?!? :-]

Tiszta hülyék ezek a németek.
süti beállítások módosítása