Megyek tüntetni!
2012. március 31. írta: Skrabski Fruzsina (lelkylola)

Megyek tüntetni!

  2006-ban elvártam a liberális barátaimtól, hogy jöjjenek ki velem a Kossuth térre az őszödi beszéd után. Elvártam, de nem jöttek. Néhányan elítélték ugyan Gyurcsányt, de nem jöttek. Most magamtól és a 2006-ban velem együtt tiltakozó emberektől várom el, hogy kimenjünk tüntetni a liberális barátainkkal a Sándor-palota elé. Így tudok tükörbe nézni holnap, holnapután, a Fidesz-éra után és még azután.

  Nem azért, mert Schmitt Pál kisdoktori plágiumügye hasonló súlyú bűn, mint Gyurcsány csalása, vagy Horn és Medgyessy elhallgatott, pufajkás, illetve D-209-es múltja. Sokkal kisebb bűn. Mégis, ahogy 2006-ban, úgy most is hitelességi kérdés, hogy egy plágium miatt doktori címétől megfosztott ember ne legyen a köztársaság elnöke. Nem engedhetjük meg magunknak, mert nem magát járatja le, hanem minket: az egész országot, és személyesen engem is.

  (Nem is értem, hogy miért nem távozik, ebből az egészből már csak így kerülhetne ki emelt fővel. Lemond, és még sajnálhatjuk is. Így viszont felelőtlen, következetlen és aljas.)

  Tehát megyek tüntetni. Csatlakozzatok! Nem tudom, hogy kik a szervezők, remélem nem beszélnek mindenféle őrültségeket. Ha igen, akkor sajnálni fogom, de a tüntetések már csak ilyenek.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr364351993

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Van-e esélye Schmitt Pálnak egy új PhD-re? 2012.03.31. 17:33:21

Most képzeljük el ennek analógiájára, hogy azt halljuk, hogy a KE most éppen a londoni olimpiára készül vívásból, nem ér rá fogadni az angol nagykövetet! *** Tegnap Schmitt Pál a riportjában nagyon sokmindent mondott, amin szénné röhögték ma...

Trackback: Kik az igazi vesztesek? 2012.03.31. 16:36:42

Kik az igazi vesztesei a tegnapi napnak? Kik érezhették úgy, arcon vágták, hülyének nézték, porig alázták, semmibe vették? A magyar tudományos élet prominens személyiségei, professzorok, egyetemi tanárok? Őket már a bizottsági jelentés letaglózta,...

Trackback: Kik az igazi vesztesek? 2012.03.31. 16:35:41

Kik az igazi vesztesei a tegnapi napnak? Kik érezhették úgy, arcon vágták, hülyének nézték, porig alázták, semmibe vették? A magyar tudományos élet prominens személyiségei, professzorok, egyetemi tanárok? Őket már a bizottsági jelentés letaglózta,...

Trackback: Az elnöki tanácsadó 2012.03.31. 16:02:57

Borókai Gábor helyében én most nagyon megkövetném Stumpf Andrást, aki tudtán kívül előlépett elnöki tanácsadóvá, méghozzá kapásból a legbefolyásosabbá. Hogy miért?Emlékszik még valaki, hogy miképp végződött a letiltott (de  azért máshol még megtal...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.03.31. 16:22:30

@komolytalan samu: bb kezdetektől fogva védi smittet.
sohase értettem az okát. főleg most már nagyon kínos védeni.
jópofa elvtárs, de ostoba. most meg már kiderült, hogy gerinctelen, hazug, erkölcstelen, már-már kötélrevaló figura. ennek jelleme sincsen szerintem, első a kárier. a sznob feleségével együtt mindig is a hatalomba és a felső 1000-be akartak törni, sikerült is, de voltak azért Magyarországon a hatalomban olyanok is, akik nem törték össze a porcelánvázákat.

Bloodscalp 2012.03.31. 16:24:37

most olvastam egy érdekes véleményt, hogy szeretett pártunk/Vezérünk csak akkor cserél parasztot ha a saját pártválasztói nagyrésze sem tart már ki a Doktor Úr mellett...a droidok számából látszik hogy fogynak bár, de azért még vannak:)

@Fedor: lolitának kellett valami kis odaszólás a gonosz baloldalnak, minegy hogy nincs értelme, de kellett:)
Egyrészt medggyónak abszolút nem ártott hogy kiderült az ügynök múltja ha visszaemlékszel, másrészt szinte tuti hogy a Doki is ügynök volt:)

@bbjnick: muhaha:) milyen sajtóhadjárat? ezt a sok szart Viktorék mind maguknak köszönhetik.

Gluteus Maximus 2012.03.31. 16:25:13

Engem ugyan nem járat le, és az országot sem, hiszen Plagibá nem azonos vele. Önmagát járatja le és azokat, akik még mindig a pozíciójában tartják...

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.03.31. 16:26:12

@Gluteus Maximus: meg minket is ha a pártjára szavazunk

Viktus 2012.03.31. 16:27:03

@OrangeOrder:

Azt mondod tele van a Fidesz még hasonló hazug emberekkel, mint Schmitt Pál? :O

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.03.31. 16:28:06

@komolytalan samu: "Én sem a világ leggonoszabbjának látom, csak egy nárcisztikus, erkölcsinulla, tehetségtelen, hatalombuzinak."

A nárcisztikust aláírom :-) Erkölcsi nulla hatalombuzi? Ha ő, aki végül is, ha késve is, de lemondott, és átadta a helyét egy tehetségesebbnek, akkor milyen jelzővel lehet illetni Orbánt, és a kesztyűbábjait?

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.03.31. 16:28:28

@Bloodscalp: De, Megyónak ártott; onnantól kezdve folyamatosan legitimációs kényszere volt, alappal, s születtek a bornírtnál bornírtabb ötletek, a második száznapos program, a közjogi ötletelés, másrészt elveszítette minden kezdeményezőképességét, a koalíció pártjai önjárni kezdtek és belefogtak a közismert tevékenységbe.

2012.03.31. 16:30:04

@miki78: A különbség, hogy skiccpali még csak idézőjelet sem tett ki. És van képe a szemembe mondani, hogy ez egy becsületes munka volt... arghhhh! Állítom, hogy fogalma se volt az egészről, a mamelukjai állították össze, ő csak bekötve látta az egészet. Ha neki ez a legjobb tudása, akkor ez nulla, zéró, így érdemtelen az államfői posztra is. Eddigi gerinctelen viselkedése alapján ezt eddig is tudni lehetett, de ezzel totálisan nyilvánvalóvá vált.

Itt az idő, hogy akár csak Németországban, egy feddhetetlen és minden oldal által elismert ember legyen az állam első embere. Ne olyan, aki gondolkozás nélkül kiszolgálja a kormányt, hanem amelyik kontroll alatt tartja.

pierre bayle 2012.03.31. 16:37:26

Jaj, hagyjuk már a Gyurcsányt - öszöd az több volt és kevesebb egyszerre.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2012.03.31. 16:38:47

@bbjnick: gratulálok, sikerült leírnod erényként, hogy schmitt felszopta magát a közismerten korrupt samaranchnál:D ez aztán teljesítmény :D

TH 2012.03.31. 16:44:14

@Fedor: és az utána következő tettei azt támasztották alá, hogy tényleg szakítani akart volna a múlttal? nekem valahogy nem jött le.

takács bálint (törölt) 2012.03.31. 16:46:16

@Temeraire:
pedig de. kovács lászló elmagyarázta neki, hogy ő népfrontos káder volt, az mszp pedig a politikai bizottság másodvonala. ennek megfelelően húzzon a picsába. innentől kezdve tudja schmitt pál, hogy ő a másik oldalon áll. és persze orbán rögtön felismerte, hogy jól jöhet neki egy ritka talpnyaló. mint ahogyan anno samaranch is.

Nadiposzi (törölt) 2012.03.31. 16:50:23

Ennél már csak az lesz a viccesebb, ha előkerül S. doktorijának valódi szerzője. Az a titkár, samesz, nevezzük ahogy akarjuk aki Pali bácsi helyett előtúrta az ellopandó bolgár, német, stb. irományokat. Gyűjteményem becses darabja lesz a vele készült katartikus interjú, elteszem a Hagyó Mikis MN interjú mellé. (Valami 20 deka párizsit evett, kenyér nélkül... vö.: Hát úgy 200 oldal kéne, nem tudom pontosan. Valami olimpiás, igen. Az jó lesz)

komolytalan samu 2012.03.31. 16:51:57

@Fedor:
erkölcsi nulla, hatalombuzi: saját és pártjának érdekében hajszál híján csődbe vitte az országot. Tudatosan!! Kétszer (2008-2009-ben is)! Csak beszélt a szükségesről , de sosem vállalta , ha az rá, a karrierjére nézve komoly kockázattal járt. Inkább azért mondott le, hogy később még legyen esélye, és nem átadta egy tehetségesebbnek (jelölési tragikomédia), de otthagyott csapot-papot szarkupacot.

Viktor hatalombuzi? Igen. Erkölcsi nulla? Eszközeiben majdhogynem. A céljaiban nem hiszem. Szerintem komolyan gondolja az ország megváltását, amivel persze még juthat ugyanoda, mint fleto.

JohnnyLillibrogida 2012.03.31. 16:53:50

@OrangeOrder: Magunknak kell megtenni azokat a gesztusokat!!!

TG69 2012.03.31. 16:54:01

@komolytalan samu: Nem volt tehetségtelen, a teljes magyar ballib értelmiségivel elhitette, hogy ő a magyar tonyblair. Kezdeti beszédei (amíg nem szembesültünk a tettek közti szakadékkal) nagyonis érdekesek voltak. Ehhez magas intelligencia kell. A többivel egyetértek avval a kikötéssel, hogy egy politikusnak hatalombuzinak kell lennie. Orbán Viktor detto.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.03.31. 16:57:15

@TH: "és az utána következő tettei azt támasztották alá, hogy tényleg szakítani akart volna a múlttal? nekem valahogy nem jött le. "

Azért az nem csak rajta múlott, de tény, hogy nem jött össze neki. Épp ezért nem tartom komolyan számbavehető jelöltnek a az ellenzék élére, sőt, kifejezetten örülnék neki, ha visszavonulna, de hát nem fog, mert egy ripacs, és kell neki a rivaldafény.

TH 2012.03.31. 16:59:16

@Fedor: nagyrészt egyetértünk, bár azért azt nem hiszem, hogy kényszerítve volt arra, ahogy a 2006os tüntetéseket kezelte. Meg azért lássuk be, a hazudozás neki is lételeme. :-)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.03.31. 17:01:04

@komolytalan samu: "saját és pártjának érdekében hajszál híján csődbe vitte az országot. Tudatosan!! Kétszer (2008-2009-ben is)! "

Ezen a tudatos dolgon azért vitatkozhatnánk (2006 és 2008 között olyan hiánycsökkentést hajtott végre, amiről Orbán még csak nem is álmodik, 2008-ban meg volt azért egy világválság is, ami azért beleszólt a dolgokba rendesen), de attól még abban egyetértünk, hogy nem jó politikus.

Zuzu Petás 2012.03.31. 17:02:25

Csak a tényszerűség kedvéért: Horn nem titkolta el a múltját, mindent megírt a könyvében még 1994 előtt. Ennek ismeretében győzött a választáson.

komolytalan samu 2012.03.31. 17:04:21

@TG69: Miniszterelnöknek, államférfinak tehetségtelen volt. Hogy az opportunista, céltalanná rohadt magyar magyar baloldalból kitűnt a szövegével, az azért ugye relatív dicsőség.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.03.31. 17:06:08

@Temeraire: @tesz-vesz:

Schmitthez én a legkevésbé sem ragaszkodom, csak helyiértékén kezelem az ügyet (ami csalásnak ugyan csalás, de egyáltalán nem klasszikus plágium és a jelentősége --- erkölcsi értelemben is --- minimális); és felháborít és taszít az a sötét manipuláció, amivel a ballibbanda ebből a(z ezredrangú) történetből (erkölcsi hivatkozásokkal) ekkora tömeghisztériát kohol. Schmittnek semmi keresnivalója nincs a közt. elnöki poszton (ezer érvem van, hogy miért nincs), de hazug (főként, hazug erkölcsi érvekkel manipuláló) embervadászathoz nem vagyok hajlandó sem asszisztálni, sem azon örömködni. Két erkölcsi rossz közül a nagyobbat választani, csakhogy elérjük a célunkat, maga is erkölcstelenség.

ü
bbjnick

komolytalan samu 2012.03.31. 17:10:18

@Fedor:
Tudatosan: öszödi rizsa. Pontosan tudta mit csinált. 2006-08 között max. füvet nyírt, az életbenmaradásért. 2009 tavaszán pedig az igazán húzós, karriergyilkosnak tűnő lépéseket hónapokig halogatta, aztán inkább lelépett.

2012.03.31. 17:10:29

Súlyos hiba beállni a liberálkommunista zsidópatkányok gyűlölködő magyarellenes kórusába.

Ne várj hálát a hungarofób férgektől.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.03.31. 17:14:30

@komolytalan samu: "2006-08 között max. füvet nyírt, az életbenmaradásért."

Ez nem igaz. Nézz utána statisztikáknak.

"2009 tavaszán pedig az igazán húzós, karriergyilkosnak tűnő lépéseket hónapokig halogatta, aztán inkább lelépett. "

Ez igaz. A saját hiteltelensége és gyávasága miatt nem tudta végigvinni a szükséges dolgokat, ezért átadta a gyeplőt. De talán jobb lett volna, ha az ország érdeke elé helyezi a saját hiúságát, és inkább marad, mint Schmitt?

Whoo 2012.03.31. 17:19:04

Nagyot nott a szememben ez a blog az elmult par napban! Az ilyen posztok erositik meg bennem azt, hogy azert nincs minden veszve, es nem minden jobber vesztette el teljesen a jozan itelokepesseget!

betyár (törölt) 2012.03.31. 17:19:53

@Dr. MikkaMakka MSc, MBA, PhD:

miért is kellene megadni ezt az előnyt? a lejáratásban, karaktergyilkosságban nélkülünk is elég jók vagytok. még segítsünk is? komolytalan.

betyár (törölt) 2012.03.31. 17:23:24

@lola:

nem kell ez. kár volt. ki hitette el veletek ezt a pártatlanság-dumát? az ember nem lehet pártatlan, és nem is kell erre törekednie. pártosak vagyunk? igen. helytelen ez? nem. ha pedig nem helytelen, akkor miért kellene annak feltüntetnünk?

Sören Vlagyimirovics Delgado főhadnagy 2012.03.31. 17:28:56

@betyár: Nemcsak az számít, hogy ki ellen tüntet az ember, hanem az is, hogy kikkel.

WhyCantITouchIt? 2012.03.31. 17:33:59

"A tüntetés hivatalos programja alig öt percig tartott, háromnegyed öt körül bejelentették, hogy vége van. A többség öt órára már haza is indult, csupán néhány ember maradt a Sándor palotánál, a péntek reggel óta sátrazó tiltakozókkal együtt."

index.hu/belfold/2012/03/31/folytatodnak_a_schmitt-ellenes_tuntetesek/

Ismét elsöprő erejű demonstrációt kovácsolt össze a sosem látott, országos méreteket öltött társadalmi elégedetlenség.
Komolyan, könyörgöm, vki zúzzon már be egy kirakatot...

rosencrantzhu 2012.03.31. 17:41:42

plágium: gondolom, azzal egyetérthetünk, hogy ha nem derül ki egyértelműen, hogy a dolgozat mely részei nem önálló munkák, akkor az plágium. Kiderül? Nem. Képzeljük már el, hogy Schmitt a disszertáció védésekor a következő beszédet mondja: "kedves opponensek, kollégák. Az újkori olimpiák programjáról gondoltam írni, de pár éve ezt megírta egy Gregoriev nevű bolgár szakértő. Gondoltam, akkor most én ezt lefordítom, mert olyan jó. És tényleg, nézzék meg. Ja, hát és van még ez a Heinemann nevű úr, aki szintén egészen okosakat írt, azt még beletettem. Többet akkor nem is mondanék, kérem az elfogadást."

Ne vicceljünk már. Amikor az egyetemen konzulens vagyok, akkor egy bekezdést sem engedek idézni a szakdolgozatban, ha az nincs idézőjelek között. Volt olyan, hogy egy-egy fafejű hallgatónak ezt alaposan el kellett magyaráznom, és újraíratnom velük egyes részeket, de minden alkalommal világossá tettem, hogy ha ezt most nem tenné, akkor akár el is tanácsolhatják az egyetemtől, de egy súlyos fegyelmi az alap lenne.

És nem arról ment a vita, hogy a dolgozata 90%- ban egy másik ember műve. Nonszensz, hogy erről egyáltalán vita megy, de tényleg. Elképesztő.

Temeraire 2012.03.31. 17:59:53

@bbjnick: nekem nem a plágiummal (vagy nevezzük akárhogy) van a bajom, hanem azzal, ahogy utána a csillagokat is lehazudom az égről

és nem értem, hogy milyen két erkölcsileg rossz közül kellene választani SP húzzon a vérbe és pont

Orbán meg olvasgassa saját szövegét az alázatról (semmilyen illúzióm sincs)

@takács bálint: de miért ment volna kuncsorogni egy esélytelen főpolgármester-jelöltségért sokkal többet ért ennél a függetlensége (amit az élet is igazolt)

Májking 2012.03.31. 18:09:13

Nem kisebb, vagy nagyobb Schmitt bűne, mint Gyurcsányé, Horné, stb,-é, hanem más! Gyurcsány ráadásul a botrány után azt mondta, hogy bocsánat, meghogy szenvedély, meghogy... Schmitt meg azt mondja: hazudtam! Na és?
És a köztársasági elnöki poszt meg a miniszterelnöki poszt is különbözik erősen!

Alfőmérnök 2012.03.31. 18:10:44

@Sören Vlagyimirovics Delgado főhadnagy: Ezt írja a hülyéje:
"Nem tudom, hogy kik a szervezők, remélem nem beszélnek mindenféle őrültségeket. Ha igen, akkor sajnálni fogom, de a tüntetések már csak ilyenek."

Azért ez az infantilizmusnak a magasiskolája, nehéz túlszárnyalni.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2012.03.31. 18:37:04

@Mikrobi:
"én meg lopok valami szép ékszert a szüleimnek, hogy megörvendeztessem őket "

Kinek okozott kárt Pali bácsi? Senkinek nem okozott, sőt még társadalmi hasznot is okozat.

Fogadjunk, te sose veszel semmit a szüleidnek, sőt még a TB-befizetéseidet is elcsalod, hogy ne kapjanak nyugdíjat.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2012.03.31. 18:39:37

@Holger Hartland:
"Aki ez idő alatt nem kommentel ide, az egy Áruló, az Elnök Úr sérthetetlenségét nem tisztelő Alaptörvény-sértő. Magára vessen, ha később még baja lesz. "

Maga nekem ne szabjon ultimátumokat. Ez a kommentmező az én kommentmezőm is, akkor kommentelek ide, amit akarok.

Itt van például egy hír:
zalaihirlap.hu/kulfoldi/20120321_narcisz_birsag_reklam
"A 29 éves Robert Blyth családjának Ardleigh mellett van a gazdasága, és 13 ezer nárciszt úgy ültettetett, hogy azok virágzáskor feliratot formáljanak. Ez volt a baj, mivel a szöveg reklámnak minősült, a gazdaság boltocskájának nevét adja ki, márpedig a reklámozásnak igen szigorúak a helyi szabályai. A férfi hiába bizonygatta, hogy jószerivel nulla a virágszöveg reklámereje, mivel alig olvasható a főútról, a hatóság kötelezte a terv benyújtására, közölve, hogy 8 hétbe telik az elbírálás."

Pelso.. 2012.03.31. 18:40:06

@Doomhammer: Mily módon okozna társadalmi hasznot? -még edzettebbek leszünk?)

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2012.03.31. 18:42:58

Ennyi volt a nagy "tüntetés".
index.hu/belfold/2012/03/31/folytatodnak_a_schmitt-ellenes_tuntetesek/
"Több százan indultak el szombat délután a Deák térről, hogy a köztársasági elnök lemondását követeljék. A tüntetés kezdetekor rendőrhelikopter körözött a tér felett. A tüntetők között voltak a pénteken előállított diákok is. A program a Várban alig öt percig tartott, csak néhányan maradtak ott."

Mit habosítjátok? Az emberek nem hisznek nektek, hanem Schmitt Pálnak hisznek.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2012.03.31. 18:43:39

@Pelso..:
A magyar sporttudósok rendelkezésére bocsátott két értékes, nehezen megszerezhető tanulmányt!

Prof. Dr. Simon Templar 2012.03.31. 18:46:18

Hamvas SP-ről (és SP-vel ellentétben én ismerem az idézőjel és forrásmegjelölés fogalmát): "A realitás a stréber számára sem végső határ. Ez a realitás azonban nem mint a hősi életben, sziklafal, hanem valami nyúlós anyag, kátrány, vagy ilyesmi. A stréber ebben a nyálkában a realitással nem küzd, hanem abban furakodik. Realitás a stréberre sem érvényes; szükségszerűsége neki sincs. Kicsiny dolgoknak kicsiny hely kell, éppen csak hogy elférjen. Majd aztán, ha sikerül, szemtelen lesz, és elkezdi a többit helyéről kitúrni. Tolakszik, éspedig azokhoz, akiktől valamit vár.
A héroszt és a strébert a becsvágy köti össze; ugyanaz, ami őket szétválasztja. A hérosz becsvágya az áldozatban kulminál, ami annyit jelent, hogy végül is önmagával fizet. Ez a hősi élet előkelősége. Ezért a hérosz a nemes ember. Mert az áldozat: tudni, hogy van valami, ami az életnél több, és az életet ezért a többért odaadni. A hősi élet befejezett mű, akkor is, ha összetörik.

A stréber nem törik össze, legfeljebb pórul jár. A stréber nem ölhető meg, legfeljebb eltaposható. Áldozat? – Eszébe se jut. Kis előnyök. Reálpolitika. Minél olcsóbb, annál jobb. Ha sikere van, pimasz, és nem mulasztja el, hogy érdemeire hivatkozzék. A stréber rangtalan, és ezért lehetetlen, hogy akár tragikuma, akár komikuma legyen. Nem drámai, és ami lényeges, nincs összeütközése. A stréber ellentét nélkül van, valószínűleg még a becstelen se vállalkozik arra, hogy vele szembeszálljon. Nem néz körül, és nem látja, hogy ahhoz, amit tesz, ki mit szól. Ez pedig ugyanaz, mintha az ember azt mondaná, mértéken alul van. Olyan ember, aki a lényegtelenséget a legjobban megközelíti. Csak kaparja magát előre, és ez a heroikus áttörésnek pontos fordítottja. A stréber realitása is tágítható, mert az iszapban makacsul mászik, de mivel mértéken alul áll, sohasem mondható, hogy betelt. Mi telhet be? Tehet és mondhat, amit akar, jelentéktelen, csak bosszúság, hogy az emberi élet ilyesmire is felhasználható." (Hamvas Béla: A senki - részlet a Patmosz című esszékötetből)

És ez a legnagyobb baj SP-vel...

bz249 2012.03.31. 18:47:47

@Pelso..: na megint valaki, aki nem olvasta a doktori dolgozatot. Vagy nemdoktori nemdolgozatot. A rosseb se tudja, hogy mi az aktualis statusa most az irasmunek.

OrangeOrder · http://orangeorder.blog.hu 2012.03.31. 18:49:24

@Stenonis: kifelé egységes képet kell mutatni. Majd biztos adut adunk az ellenség kezébe, mi? :)

De hiába is magyarázom, mert egy MSZP-s vagy SZDSZ-es soha nem fogja ezt megérteni.

jose maria padilla · http://gozdom.blogspot.com/ 2012.03.31. 18:55:13

voltak ezek már a hollánban is. nem mindegy hogy hol tüntet ez a tehénszemű hetéra?

TG69 2012.03.31. 18:58:59

@komolytalan samu: Ezt sem mondanám, a hihetetlenül erősnek tűnő, akkor még több ember által is komolynak tűnő Orbánt kalapálta el, még a TV vitában is jobb volt. Végülis ahogy mondod a rothadó baloldal fogja volt. Ehhez képest Orbán az csinál amit akar és ugyanúgy megyünk dalolva a levesbe. Talán mo-i viszonylatban ezt az államférfiúi dolgot elfelejthetnénk egy darabig, a napközis megjelenésű Bajnai mindegyiknél nagyságrendekkel volt jobb.

Prof. Dr. Simon Templar 2012.03.31. 19:07:37

A tragikus az egészben, hogy Magyarország gyakorlatilag most ott tart, ahol Franciaország tartott 1789 előtt. Gúnyrajzok (mémek), gúnyiratok (blogok) és érezni ahogy az anciéne régime minden eresztékében recseg-ropog. XVI. Lajosban és schmittpálban az a közös, hogy egyikük sem érzékelte-érzékeli a valóságot, de igaz ez a politikai elit (elit?) nagyobbik hányadára.
Olyan az ország, mint a kukta, amelyről eltűnt a szelep. Valószínűleg a végzetük is hasonló lesz és ebben egy pozitívum van, hogy akkor végre elindulhat egy tisztulási folyamat.
Csak azokat az ártatlanokat sajnálom, akik ebben a vérgőzös következményben hullani fognak...

Alfőmérnök 2012.03.31. 19:16:41

Lola, ha te igazi konzervatív lennél, akkor nem ezekkel a faszkalapokkal árulnál egy gyékényen, hanem a táncháztalálkozón csattogtatnád a karikásostorodat. :)

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2012.03.31. 19:18:16

@Doomhammer: Majd akkor ugráljon, ha meglesznek a cellainformációk az okostelefonjáról, hogy nem volt-e mégis tüntetni. A nárciszokról belinkelt hírnek pedig pontosan értettük a sorok közötti üzenetét. Az Alaptörvény értelmében sérthetetlen Elnök Úrral kapcsolatos poszt kommentjei között nincs helye nárcizmusra vonatkozó utalásnak. De ha nem hallgat rám, készítse csak a saját maga elleni vádiratot, végül is a maga élete.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.03.31. 19:21:08

@Alfőmérnök: Ne marhuljon, az nem igazikonzervativizmus, hanem népnemzetiség.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.03.31. 19:24:59

@bbjnick: nem kellene ezt túlbonyolítani.
smitt maga a csaló, maga az erkölcstelen, ez ügyet felfújják, de le kellett volna mondania.
neki és orbánnak is, hisz övé a politikai felelősség. elméletileg. gyakorlatilag nem tudjunk mekkora szava és hatalma van orbánnak

Robinzon Kurzor 2012.03.31. 19:26:44

A T. Szerző ezek szerint érzi, hogy a két hete kapott lovagkeresztje mögött arányosan kb. annyi teljesítmény van, mint Plagi bácsi doktorijában a tudományos munka?

Alfőmérnök 2012.03.31. 19:26:47

@Counter: Csak, hogy tudja: van valóságalapja annak, amit írok. Lehet, hogy ekkor még nem olvasta a Reakciót:
mandiner.blog.hu/2009/03/24/vallalom

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.03.31. 19:28:25

@Prof. Dr. James Onedin a naviatika elismert tanára: na. már alig várom, de nem lesz ilyen sajna, ez csak egy ábránd.
ahhoz rényleg létminimum alatt kéne lenni, erre azért vigyáznak, a többségünknek még van autója, ha azt elveszik az adókkal, bújtatott adókkal, még akkor se lenne forradalom, csak ha tényleg éheznénk.
akkor lenne 1789

thetriggerhappy 2012.03.31. 19:36:49

@bbjnick:

bazdmeg, annak a mobnak az elnöke, amelyik simán, egy ellenszavazattal elintézte a los angelesi olimpiát. nézz utána, hogy ki szavazott az olimpiai részvétel mellett, mi lett vele és ki volt akkor a magyar olimpiai mozgalom fővezére. és szerinted ki lehetett akkor mob vezér? csak nem, aki jól feküdt a kádári vezetésnek? dehogynem....

ezért imádom, amikor vki schmitt sikeres sportdiplomata karrierjével jön, hogy a nob korrupciójáról, a dopping ügyekről (ahol, előzetes ígéretével szemben, szintén nem mondott le) ne is beszéljünk.

az igazi gerinces jobboldali konzervatív.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2012.03.31. 20:00:27

Palibácsi egészen nyugodtan veheti a sorstól kapott jelnek, hogy egy másik, államfőnek tökalkalmatlan egyén szobrát éppen most vontatták el a Parlament közeléből. Ez rá is vonatkozik. Pakolja ki szépen az íróasztalát a Sándor palotában, és max kap a siófoki vasútállomás parkjában egy kioszkot, ott nekiállhat a píéjdzsdínek.

Stenonis 2012.03.31. 20:03:58

@OrangeOrder:
Hűha...

Értem én.

Ha gyurcsány hazudozik az elítélendő.
Ha schmitt hazudozik, akkor egységesek vagyunk és megvédjük...

Nem akarlak megbántani, de IQ-d alapján egyszerű, mezei fidesz talpas lehetsz (bár így belegondolva, a stílusod és az írásaid alapján akár képviselő is lehetsz). Szóval az internet névtelen. Legalább egy dolgot mondj, amikor nem értettél egyet a fidesz politikájával. És nem a múlt homályába veszőt, pl nem értek most egyet azzal, hogy anno a szdsz-szel közösen indult a fidesz a választáson. :)

Mellékesen csak egy idióta kretén gondolhatja azt, ha nem nyalom a narancsosok seggét, akkor maszop-szadesz hívő vagyok. Tudod vannak olyanok is, akik képesek önálló véleményre és gondolatra, nem pedig egybites droidokként mantrázzák a pártpropagandát. ;)

Az "ellenségnél" megint kijött belőled a bolsevik. Igazi Rákosi Mátyás stílusban: "Aki nincs velünk, az ellenünk."

jokkmokk 2012.03.31. 20:12:20

A Dísz tér az új Kossuth tér... :)

takács bálint (törölt) 2012.03.31. 20:22:27

@Temeraire:
nézd, ez az ember szerinted úgy gondolkodik, hogy többet jelent a függetlensége, mint (és ide bármit behelyettesíthetsz)?

Viktus 2012.03.31. 20:24:15

@Stenonis:

Ez túl összetett volt meg hosszú is ne magyarázkodj komcsi ! aki nem azt mondja, mint Orbán Viktor az csak mocskod bolsevik disznó lehet. Punktum! :P

OrangeOrder · http://orangeorder.blog.hu 2012.03.31. 20:25:21

@Stenonis: Na tessék, személyeskedsz meg minősítgetsz, szép! :)

Hogy mivel nem értek egyet? Pl. az ügynöklista visszatartásával. De bizonyára megvan az oka és mint ilyen, szükséges rossz.

Az egykulcsos adó is igazán lehetne tényleg egykulcsos. Kár volt bevezetni a bérkompenzációt. Olyan túl szociális lépés volt.

Tessék, kettő is van.

Grrr 2012.03.31. 20:27:12

Kedves Fruzsina,
Én támogatlak, meg nem is lettem megszólítva, de a liberális barátaid védelmében azért annyit el lehet mondani, hogy a két esetben a tét nagyon különböző. 2006-ban a tüntetések célja és értelme az előrehozott választások kikényszerítése, ezzel a liberálisok által rettegett Fidesz azonnali hatalombasegítése lett volna.

Most a tét egészen kicsiny; sőt, talán a Fidesznek használna is Schmitt lemondása (bár ez nem biztos: én ismerem a jobboldali szavazók nagy részét kitevő kurucos fajtát, amelyik az erődemonstrálást, a karakán kiállást, az ellenfél letorkollását, partvonalon kívülre szorítását várja el a hatalomtól - náluk ez nem lenne nyerő). Szó sincs a méltán megvetett Gyurcsány hatalomba segítéséről.

==T== 2012.03.31. 20:33:45

@Fedor: lol

Elévült.

Schumidt sem sértett törvényt.

Viktus 2012.03.31. 20:34:42

@OrangeOrder:

Jaja meg van ez a minimálbér is kellene egy olyan, hogy elég a mocskos proliknak mondjuk kaját adni aztán ne pofázzon dolgozzon a gyárba.

thetriggerhappy 2012.03.31. 20:35:07

@bbjnick:

érthető. schmitt egy szar alak, ezért ha támadják, legyen akármilyen oka is, a párt összezár. nem számít ha a "másik oldalnak" történetesen igaza van, ilyen esetekre ott a feltétlen párthűség.

thetriggerhappy 2012.03.31. 20:37:57

@Doomhammer:

az emberek nem vonulnak az utcára. ennyi. megszokták, hogy ebben az országban ezt is meg lehet tenni velük immár a trambulinról is lehet a medencébe vizelni, senki nem szól.

thetriggerhappy 2012.03.31. 20:40:55

@tesz-vesz:

mi köze volt ennek az egész ügynek eredetileg orbánhoz? miért kellett volna neki is lemondania? ha schmitt akkor félreáll (bocs, ha orbán elengedi a kezét) még politikai tőkét is kovácsolhatott volna a saját erkölcsi fölényükből és senki nem hibáztatta volna azért, hogy nem olvasott el egy húsz éves dolgozatot. mára ez megváltozott.

thetriggerhappy 2012.03.31. 20:42:26

@tesz-vesz:

bocs, az előző hozzászólásom erre lett volna válasz.

thetriggerhappy 2012.03.31. 20:43:26

ja, és buta vagy nem buta, ezúttal megsüvegelem lolát a maga egyszerűségében.

Szindbad 2012.03.31. 21:22:15

@post: 2006-ban is beszoptátok Orbán narratíváját, 2012-ben is. Szerintem ti szopni jártok ide.

Temeraire 2012.03.31. 21:34:52

@takács bálint: volt benne irónia is, de úgy értettem, hogy sokkal inkább megkéri az árát, mint egy vacak esélytelen főpolgármester jelöltség minimum egy EP listavezetői hely

Syr Wullam 2012.03.31. 22:08:33

Kedves Lola,

nagyon sok mindenben nem értek veled egyet, de ezért a cikkért maximális tiszteletem. Tüntetni nem megyek, mert tömegiszonyom van.

Üdv,

SW

Stenonis 2012.03.31. 22:11:35

@OrangeOrder:
Megy ez :)

Akkor most gondold tovább, hogy miért maszatol a fidesz ügynökügyben.

Miért nem jutott még eszükbe sem, hogy feltárják a múltat?

Miért csak az LMP és a Jobbik nyomására kezdtek az egésszel foglalkozni?

nocsak! 2012.03.31. 22:18:03

Kedves Lola,

nem elek otthon igy nem tudok csatlakozni de tisztellek ezert. Hajra!

pannonfunk 2012.03.31. 22:32:47

@Owen_Ethley: Milyen volt a szalonnasütő parti?

Szerintem egyébként szánalmasan gyenge volt. De nem baj, legalább nem mond le kopipali a következő pár napban sem, így nem kell gondolkodnom azon, hogy na, mégis lemondott, mégis talán valami működik.... Most már lusta vagyok ezen agyalni, menjen az egész bagázs Orbánostul, kopiplaistul a lecsóba. Pont jókor, talán még 2014-re fel lehet építeni valami értelmes jobboldali pártot...

takács bálint (törölt) 2012.03.31. 22:40:38

@Temeraire:
ennek ellenére kovácséknál jelentkezett. ő meg elzavarta a picsába. mert schmitt népfrontos káder volt.

kádárt a 70-es évek elejétől fogva le akarják váltani moszkvából. 60 éves korában ezért le is mond, de csak taktikai okokból. egyrészt tudja, hogy a pártkongresszus úgyis maradásra bírja, másrészt látni akarja, hogy pontosan kik a politikai ellenfelei. és onnantól kezdve mindenki számára világos, hogy itt a politikai bizottság áll szembe a hazafias népfronttal. kifelé persze hatalmas a pártegység, de a színfalak mögött már nyílt politikai küzdelem folyik.

gorbacsov 85-ben az szkp főtitkára lesz. 87-ben eldől, hogy a szovjet csapatok kivonulnak a térségből. alakulnak a pártok. de a politikai bizottság és a hazafias népfront szembenállása még élesebb lesz. stumpf istván a belügyminiszter lányát veszi el feleségül. azért, hogy pozíciót kapjon. egy bizonyos mikola elvtárs nyomul mellette a népfrontban. pozsgay elvtárs vezetése mellett. a moszkovita szűrös hozza a híreket. a mai kulcsminiszterek pintér, martonyi, matolcsy mind mszmp tagok voltak. azért léptek be a pártba, mert úgy képzelték, hogy kádár eltávolítása után az mszmp-t a hazafias népfront fogja vezetni. hoffmann rózsa mszmp tag volt, vagy kerényi imre. ők mind népfrontosok voltak. szemben álltak kádárral, de ugyanolyan autoriter rendszert akarnak fenntartani, mint az elvtársak a politikai bizottságban. csak ehhez népnemzeti ideológiát találták megfelelőnek. amivel most orbán viktor próbálkozik. és amit hű harcostársa az egykori népnemzeti káder kövér lászló összeborít. azzal, hogy le akarja váltani schmitt pált. szembefordítja a párt értelmiséget.

képzelem mit gondolt tulassay, amikor hallgatta a tévében, hogy schmitt azt mondja: "ezek gyorsított eljárásban le akartak váltani engem, aki egy nukleáris konferencián képviseltem a hazámat". schmitt úgy tesz, mintha két hónapon át nem lett volna lehetősége megszólalni. mintha nem védhette volna az igazát. kétszer nyilvánult meg. először azt hazudta, hogy a bolgárral együtt dolgozott. utána meg azt, hogy a "törzsanyagot" beemelte, de minden következtetés a saját gondolata. és erről is kiderült ugyebár, hogy hazugság.

csak azt nem értem, hogy ezen miért lepődik meg a mandiner. a fidesz tele van kokókkal, gyugyikkal, gyuzsókkal, tele van kerényi imre féle nyunyókákkal. akik a meleg szarig hajlandóak benyalni orbánnak, vagy bárkinek bármilyen pozícióért.

krepler 2012.03.31. 22:59:49

kedves posztoló!
respekt! (mély kalaplevétellel)

2006ban lehet, h nekem is tüntetnem kellett volna... viszont úgy gondoltam, h a választási kampány közben mondott győzelmi jelentéseket senki gondolkodó nem vehette komolyan - mint 2010ben a fidesz ígéreteit se...

sp attól, h nem doktor még lehetne elnök - attól hogy hazudott, már nehezen, ahogy most maszatol, az meg egyre rosszabbá (méltatlanabbá) teszi

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2012.04.01. 00:58:32

@Holger Hartland:
jo, hogy mondja. a maga cellainformacioit most kaptam meg. szegedi csillagborton, 528-as (magan). kozvetlenul gyurcsanye mellett, de ettol ne kapassa el magat.

mit gondol, az alaptorvenyvedelmi hivatal csak ugy turi, hogy maga gunyt uzzon a magyarorszagelnokbol?

Bell & Sebastian 2012.04.01. 01:08:28

@Syr Wullam: Tipikus empiriokriticista hozzáállás a magáé. :)))

winston01 2012.04.01. 01:24:18

Most olvastam csak a posztot, és sajnálom, hogy nem előbb. Ugyanannyira sajnálom, hogy annak idején nem tüntettem Gyurcsány ellen. Bocsánatot kérek.

Temeraire 2012.04.01. 01:42:00

@takács bálint: hú b+, ezt a se füle se farka történetet.
1. Honnan lehet tudni, hogy SP népfrontos volt?
2. Ja persze, vérre menő harc volt a népfrontosak meg pb tagok között, de SP a népfrontos mégis odamegy a kádárista Kovács Lászlóhoz kuncsorogni egy főpolgármester-jelöltségért, kurvára meggyőző

OrangeOrder · http://orangeorder.blog.hu 2012.04.01. 03:02:31

@Stenonis: Nem lényeges. Ezek olyan dimenziók, amit a mezei választó nem érthet meg, csak hőbörögni tud. A Jobbik a mi kutyánk kölyke (ld. Vona), az LMP meg egy vicc a származását tekintve.

Én nem utálok senkit igazán, úgyhogy ezeken is csak röhögök. Ha nem talál ki az ellenzék valami nagyon okosat, akkor itt kormányváltás sok-sok cikluson keresztül nem lesz bizony.

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2012.04.01. 08:27:28

@Doomhammer: Szánalmas blöff. Én posztban álltam ki az Elnök Úr mellett, és mint kiderült, jelentős politikai Tényezők olvasták. Másnap ugyanis Tarlós István Főpolgármester Úr idézte az egyik érvemet, vagyis azt, hogy hazafiatlan dolog volt a plágiumot világgá kürtölni:
hvg.hu/itthon/20120330_plagiumugy_tarlos

Syr Wullam 2012.04.01. 09:22:09

@Bell & Sebastian:

Hehe :-)

Prof. Dr. Simon Templar 2012.04.01. 11:15:47

@tesz-vesz: "még akkor se lenne forradalom, csak ha tényleg éheznénk.
akkor lenne 1789 "

Ezt úgy gondolod, hogy ha nálunk is felmennek majd az asszonyok a Sándor-palotához, hogy adjon Pali bá kenyeret, majd nemleges válasz esetén visszajönnek Pali bá fejével mondjuk a Hősök terére, akkor indul a cirkusz?

pukancs 2012.04.01. 18:05:23

BREAKING NEWS:

index.hu/belfold/2012/04/01/lemondott_a_semmelweis_rektora/

A rektor a lépést azzal indokolta, hogy személyét érintően olyan fokú bizalomvesztést érzékel, ami már az egyetemnek is árthat. "Ha egy százalék esélye van annak, hogy az egyetem rosszul jár, akkor fel kell álljak" - mondta.

Mi ez ha nem színtiszta diktatúra!
Rosszabb mint az átkos KOMCSI rendszer!
Itt az idő, most vagy soha.

Ha ezt lenyeljük, akkor megérdemeljük.

TÜNTETÉS A REKTOR MELLETT, A DIKTATÚRA ELLEN!

Egyetemisták, főiskolások MINDENKI! itt az idő, tüntetés amíg meg nem bukik a kormány!

UTCÁRA EMBEREK!
TÜNTETÉS AMÍG A KORMÁNY MEG NEM BUKIK!

Virág Árpád 2012.04.01. 20:47:41

@OrangeOrder: ahol nem vagyunk mi, ott az ellenség.

bz249 2012.04.01. 21:17:21

@pannonfunk: hat, ha csak a Harmadik Koztarsasag korszakat nezzuk, akkor eddig sajat erejebol bekerult a Parlamentbe az MDF, SzDSz, FKGP, MSzP, Fidesz, KDNP, MIEP, Jobbik, LMP plusz par ilyen-olyan kisebb akarmi, meg volt jopar partszakadas is... szoval az elmult evtizedekben minimum 15 orszagos meretu politikai mozgalom mukodott Magyarorszagon es megse jott letre az ertelmes jobboldali part. Valoszinuleg nincs ra igeny.

Masreszrol meg az eddigi felgyult tapasztalatok alapjan ki hinne el egy ilyen uj partrol, hogy ok majd szepek es aranyosak lesznek?

Lavrentyij Pavlovics Berija (elhunyt) (törölt) 2012.04.01. 21:29:56

@Doomhammer: Ne ijesztgesse Hartland elvtársat, az a cellainformáció az öné!

@bz249: Mo-n nincs igény értelmes pártra.

Sören Vlagyimirovics Delgado főhadnagy 2012.04.01. 22:49:37

@Lavrentyij Pavlovics Berija: Pszt! A cellainformáció az enyém, de csak azért, mert a főhadiszállás ma leküldött, hogy ellenőrizzem a Doomhammernek előkészített cellát.

Sören Vlagyimirovics Delgado főhadnagy 2012.04.01. 23:02:20

@Lavrentyij Pavlovics Berija: Egyszerű, de élhető kis cella, még internet is van, de majdnem mindent letiltottunk, a fogvatartott kizárólag Bogár László és Tóta W. cikkeit érheti majd el. Arra számítunk, hamar megtörik.

Vaszilij Mihajlovics Blohin (törölt) 2012.04.01. 23:09:21

@Sören Vlagyimirovics Delgado főhadnagy: Főhadnagy elvtárs, gondjaira bízom ezt a @Hiteles007: nevű imperialista kémet. Ne finomkodjanak vele, alaposan dolgozzák meg! Így megváltásnak fogja érezni, amikor meglátogatom.

Tóth Csaba Tibor 2012.04.02. 00:04:05

most nem kicsit szégyellem magam úgy is mint olyasvalaki aki erre 2006-ban képtelen volt. azért itt már itt van a tapasztalat is. grat és respect!

Monarch (törölt) 2012.04.02. 10:41:10

@Fedor: 2004-2006 között teljesen tudatosan csinált mindent, az őszödi beszéd pont ezt mutatta meg: tudatosan hazudott éjjel, nappal, és tudatosan vágta be az áfát (úgy, hogy sejtette, fél éven belül vissza kell emelni), tudatosan hagyta elszaladni a költségvetést, hogy - mint mondta - visszahozza a választást a szarból.

2006-2008 között pedig elkúrós hiánycsökkentést végzett (adóemelésest), ezt az sem menti, hogy közben Matolcsy és Orbán is inkompetens baromnak bizonyult.

A világválságra meg azért valamilyen szinten lehetett számítani (a Lehman-csőd utáni dolgokra nem, de hogy jön egy kisebb pénzügyi válság, és recesszió, arra igen), pont az volt a felelőssége, hogy az országot ilyen sérülékeny pozícióba manőverezte a négy és fél éves kormányzása alatt.

ftk 2012.04.02. 11:48:34

Szerzői jog a XXI. században blog, még januári bejegyzés:
copyrightinthexxicentury.blogspot.com/2012/01/breaking-news-schmitt-pal-plagizalt.html
Csak a plágium fogalma és annak jogi állása körüli félreértések tisztázása végett.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.04.02. 19:12:35

@Monarch: Én nem vitatkozom veled, a tények, amiket sorolsz, azok igazak, csak a körítésben van köztünk különbség.

Igen, az ÁFA csökkentés az rossz húzás volt, az időhúzás is a 2006-os választások előtt, de a csődtől azért messze voltunk, márpedig én erre válaszoltam azt, amit.

Igen, lehet vitatkozni a hiánycsökkentés módszerein (meg azon, hogy mi kényszerítette arra, hogy gyáván ne vállalja be a maga által is szükségesnek tartott reformokat), de a tényén nem nagyon, mint ahogy azon sem, hogy a mostani kormány még ennyit se tud felmutatni. 2008 elején az év végére minden elemző szolid, 2009-re meg komolyabb emelkedést várt már, pont a korábbi, még ha szegényes reformoknak és kiigazításoknak köszönhetően, ezeket rombolta le a válság (ami valóban sérülékenyen ért minket, és valóban rosszul kezelt, de legalább vol benne annyi, hogy akkor átadja a gyeplőt egy hitelesebb arcnak).

Gyurcsány összességében rossz miniszterelnök volt, ne is kerüljön soha magasabb pozícióba, mint ahol most van. De azért vannak árnyalatok, vannak fokozatok, és van a "mihez képest", én csupán ezeket veszem figyelembe.

Monarch (törölt) 2012.04.02. 20:50:47

@Fedor: 10% fölötti GDP-arányos áht hiánnyal kis és nyitott gazdaságú országok nem szoktak ám évekig elevickélni, ott már akkora a finanszírozási igény, hogy sosincs messze a csőd. 2006 májusában volt egy miniválság a subprime papírok piacán már, akkor mozdult be először Izland is, és hát a magyar forint se véletlenül pont akkor, 2006-ban a választások után került akkor sokéves mélypontra.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.05.26. 15:57:53

@thetriggerhappy: eleinte még nem is kellett volna, csak aztán védte, védte úgy, hogy egyértelmű volt hogy csaló, ez más országokban elég, hogy kompromittálódjon. Magyarországon jelenleg, ha szabad lenne a média, akkor se várná el a közvélemény a lemondását, mert itt sajnos tényleg olyanok az erkölcsi viszonyok, hogy pl egy botrányos multit se bojkottálnak, aki vmi igen kártékony dolgot tesz a magyarsággal, természettel, piaci versennyel szemben, Franciaországban volt az egyik ilyen multi ellen sikeres bojkott, ha jól emlékszem

de valljuk be, ez egy látszat-, pszeudodemokrácia
orbán jól tudja, hogy smitt komcsi, akárcsak ő maga, a kommunizmusból merítették a hatalmukat, összeforrnak a megszálló vörös csapatokkal, moszkva barátai, nélkülük lehet hogy orbán most a 2. osztályban játszana, mert még az egyetemet se sikerült volna leraknia az apja nélkül stb. orbán pontosan tudja, milyen csalóak és erkölcstelen az elvtársai. az erkölcstelent mondjuk nem veszi észre, mert ő is az. nagyon primitív ember orbán.

@Prof. Dr. James Onedin a naviatika elismert tanára:
nem pont így, de hasonló, ha az ételt is elveszik tőlünk
süti beállítások módosítása