Kommentszűrés
’12 már
20
13:01

Marketing nélkül a magyar bor – minden jóra fordul?

Írta: Redakció

  A magyar bor nehéz sorsa a Magyarországon tevékenykedő borászok kezében van, de feltételezhetjük: a jelentősebb pincészeteken nem múlik a siker. Min múlik hát? A hazai bormarketingen mindenképpen, annak jövője azonban most megkérdőjeleződik. A kormány átrendez, a szakma pedig széthúz.

  Bánlaki Dalma Stella riportját Mandiner.bor aloldalunkon olvashatják.

Címkék: marketing üzlet gazdaság bor riport borászat

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr454327899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pamocsnyik 2012.03.20. 22:20:53

Amennyiben a Magyar Turizmus Zrt. lesz ennek az új felelőse, akkor a csöbörből vödörbe tipikus esete fog fennállni...