W Szczebrzeszynie chrzaszcz i trzmiel brzmia w trzcinie
2012. március 16. írta: Kínai Kálmán és Trágár Tóni

W Szczebrzeszynie chrzaszcz i trzmiel brzmia w trzcinie

  A tegnapi Békemenet, ahogy a Belügyminisztérium mondaná, békés, derűs, jó hangulatú esemény volt. Annak ellenére, hogy senki nem tudta: a Dísz térről, a Clark Ádám térről vagy a Széchenyi térről indul-e, és hogy mit keresnek rajta az államilag finanszírozott huszárok. A résztvevők, ahogy minden hasonló rendezvényen, fiatalok voltak, jól öltözöttek és szépek. Bencsik András mindenkit végigpuszilt, de a show-t egyértelműen lengyel testvéreink vitték el. A bratankik sokat készültek: volt egy csomó zászlójuk, transzparensük és feliratuk, matricákat osztogattak, és magyar jelszavakat is betanultak.

  Míg a millásoknak be kellett érniük egy Bartos Cs. István-performansszal és egy - a legszebb kormánypárti hagyományok szellemében - megcsonkított Petőfi-verssel (az „Európa színpadán mi is játszottunk,/S mienk nem volt a legkisebb szerep;/Ugy rettegé a föld kirántott kardunk,/Mint a villámot éjjel a gyerek” sorok, úgy tűnik, nem illeszkedtek a független européer civil üzenetbe, így kimaradtak), addig a békemenetelők Szájer Józsefet és Orbán Viktort is kaptak. Az előbbi nagyjából annyira karizmatikus szónok, mint egy százas csomag papírzsebkendő, az utóbbi viszont párhuzamot vont, hitet tett, felszólított és buzdított, reméljük, nem esett tőle nagyot a forint. A legnagyobb tapsot a Kossuth téren is a lengyelek kapták, akik, úgy tűnik, nagyon szerették volna hazavinni magukkal a magyar miniszterelnököt, ez azonban nem sikerült nekik. De mondjuk egy olyan nép, amely s-nek ejti az sz-t, és sz-nek az s-t, nem is érdemelné meg a mi Viktorunkat.

Képek:

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr304320166

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: József Attila-díj 2012: Szőcs mesterben nincs szégyenérzet 2012.03.16. 16:13:19

Idén hatvankettedik alkalommal adták át a József Attila-díjat, ami hosszú ideje a legrangosabb állami irodalmi díjnak számít itthon. Szakmai értékét korábban leginkább az adta, hogy, bár állami díj, a díjazottak személyéről nem politikai funk...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

drtutz 2012.03.16. 23:12:16

"A résztvevők, ahogy minden hasonló rendezvényen, fiatalok voltak, jól öltözöttek és szépek."

Érdekes, én csupa közép- és hajlottkorú emberrel találkoztam, és a képeken is csak ilyenek láthatók.
A poszt írója bizonyára 99 éves, ezért látott mindenkit fiatalnak!

is 2012.03.16. 23:34:26

@Epokit Drive: ezt már megírta az LGT 1975-ben: Neked írom a dalt címmel. Ismeri is mindenki, nincs is, aki ne szeretné ezt a számot. Orbán zárkózik Plagi bácsi mellé?

"Héééé, te aki az utcán újságot árulsz,
Ötkör kelsz, zötyögsz villamoson
Éjjel tanulsz, és fáj a szemed
S a fáradságtól könnyed kicsordul"

stb.: www.youtube.com/watch?v=Ylc-V0K9GAY

keptelen kepkeret 2012.03.16. 23:38:58

Folyamatosan az dol a sajtobol,h Orban mennyire nepszerutlen,mindenki utalja,senki nem szavazna ra,ennek ellenere meg mindig iszonyu tomegeket kepes megmozgatni(bekemenet etc).Most persze lehet azon rugozni,h ingyen busz,meg lefizetett statisztak(ami netto hulyeseg)szoval ezzel csak azt akarom mondani,h mennyire nincs osszhangban a sajto a valosaggal.Mondjuk azt gondoltam h a Millan nem lesznek annyian mint a Bencsik fele megmozdulason,de ez tobbek kozt betudhato annak,h egy 30 as kozeposztalybeli fiatalnak derogal Dopemant hallgatni:-)Nem vagyok kormanyparti,de a Millat sem birom,tulkepp nem tudnek senkire szavazni alternativa hianyaban.
Van egy ismerosom aki full liberalis,es megis kedveli Bayer Zsoltot-szerintem ez mar borderline))))

kentauri 2012.03.17. 03:47:22

jól szónokolt Orbán Viktor
akár csak az osztrák piktor

puszták éhes vándora 2012.03.17. 05:55:05

Én sok mindent elhiszek, de azt azért NEM, hogy a lengyelek saját költségükön jöttek ide OV-t éltetni! Remélem, a FIDESZ mezei tagjai sem hiszik! Mert ha igen, akkor nagy a baj.
A FIDESZ, Vezérükkel az élükön adjon hálát az LMP-nek, mert ahogy a divatos mondás szól: ez nélkülük nem jöhetett volna létre! (mármint az LMP nélkül)

gazoló 2012.03.17. 06:01:14

A jelenleg fennálló rend tenyérből etetett,közszférában dolgozó hívei,(akiknek érdeke fűződik ahhoz,hogy orbán hatalmon maradjon)azok családtagjai(nagypapától unokáig) ültek be 15-én a csicsás önkormis buszokba és mentek haza...kibicnek semmi sem drága,főleg ha nem az ő adójából zsebéből szedik ki a zsét...na meg a médiák által vallásosan lebutított rétegek... szomorú...

balfék 2012.03.17. 07:15:52

Olyan ez a dolog, mintha 1848. márc.15-én V.Ferdinánd olvasta volna fel a "12 Pont"-ot a Nemzeti Múzeum kertjében!

KopaszMercis 2012.03.17. 07:34:41

Ugy latom jol sikerult a melegfelvonulas, szepek a kepek...

mement 2012.03.17. 07:35:45

Komolyan csakazert elfogok menni Katyn ba, hogy oroszul elmondhassam nekik milyen szep e videk, biztos jol taplalja valami a foldet, csak hogy erezzek a lengyelek mennyire fasza amikor mas orszagbol erkeznek idiotak es allast foglalnak egy olyan kerdesben amihez kurvara semmi kozuk.

hoplita 2012.03.17. 07:39:02

@hagyma:
Az a helyzet baszki, hogy anyámnak alig negyven a nyugdíja...tudod, vidéken ez nem számít kirívónak.
Még apámnak is csak 70, pedig 44 év szolgálatit igazoltak, csak ő meg akkor került nyugdíjba, amikor ez nem számított.
Viszont tucatszám ismerek a környezetemben jóval a száz fölötti nyuggereket, akiknek igazából még nyugdíj sem járna...
Nem mondom én, hogy egyszerű kérdés...de valahol, valamikor bele kell nyúlni a dolgokba, mert jelenleg már minden elköltött 5. forint nyugdíjra megy és ez már nem tartható fenn sokáig, bármennyire is szereti a fidemeszpé a nyuggerek seggét nyalni.

dr Smittpálelnökúr 2012.03.17. 07:44:58

"A résztvevők, ahogy minden hasonló rendezvényen, fiatalok voltak, jól öltözöttek és szépek"

Bassza meg, aki orbán rajongója lesz, az az esze mellett a látását is elveszti?

Melyik képen látni fiatal, jól öltözött és szép embereket???

hoplita 2012.03.17. 07:46:12

@balfék:
:)))
Ez jó hasonlat, meg vagy dicsérve.:))
Tudod, tőlem ez nagy szó..:DDDD

hoplita 2012.03.17. 07:50:52

@mement:
Barom.
Próbáld meg, csak ajánlani tudom. Biztos hogy nem úszod meg ép bőrrel, te köcsög.:(

dr Smittpálelnökúr 2012.03.17. 07:53:16

@hagyma: Ha te az USA-ban fogsz választani, akkor milyen alapon osztod az észt nekünk? Miért tukmálod ránk az elmebeteg törpét?

Más farkával vered a csalánt, mi? Seggfej.

Motyóbábi 2012.03.17. 07:58:29

Undortodox írja: "Külföldről kísérem figyelemmel, hogy mit művelnek odahaza a népek nemzeti ünnep címszó alatt és ég a pofám. Én még anno úgy tanultam, hogy március 15. a forradalomról és a hősökről szól, nem pedig Orbán Viktorról. Mondjuk mit várunk egy olyan országtól, ahol Orbán 19. sz.-i megfelelője simán lenyomta a kor egyik legnagyobb formátumú gondolkodóját, csak mert hangosabban ordibált nála és tudta, hogy a prolik mit akarnak hallani... Igen, Kossuthra és Széchenyire gondolok."

Azt hiszem, hogy a lelkes anyázók és egymást köpködő kedves honfiak elsiklottak a lényeg felett, amit itt idéznék tisztelettel. Bizony ugyanaz a helyzet, mint anno, mikor is a sok IQ bajnok (a tömeg intelligenciahányadosa messze alatta marad az azt alkotó egyedekének) nem az ésszerűséget választotta, hanem az erőszakos, hisztérikus szónok mellé állt. Aki persze a baj elől már farkfelvágva menekült, itt hagyva a népet, hogy oldja meg , ehhez onnan a messzi Ámerikából jó tanácsokat is osztott... köszönjük Lajos.

Egész közhelyparádét tudnék felvonultatni, mint pl.: "az ember nem tanul csak a saját hibáiból", vagy "többet ésszel, mint erővel", de felesleges. Mi a saját hibáinkból sem vagyunk képesek tanulni. Már Hofi is megmondta, ha a kupleráj nem megy, nem a bútorokat kell kicserélni... A baj csak az, hogy itt nincs mire/kire cserélni. Minden párt mondja a magáét, egyiknek sincs átlátható és logikus programja. Az pedig már végképp elszomorító, hogy vannak olyanok, akik még erőszakhoz is folyamodnának, hogy elérjék Hős Népvezérük által kitűzött céljaikat. Hova süllyedhetünk még? :(

A tüntetős képek nézegetése közben nekem a nemrég látott Archangel c. film jutott eszembe, meg a régi filmhíradók, ahol a nagyvezír képét hurcolva kántált a forradalmi jelszavakkal megdelejezett nép. Az "Éljen a ....stb" tábláktól meg kifejezetten kirázott a hideg. Anno is így kezdődött, de azt most fujjnemszeretemésnejöjjönvisszamertazegyátverésvolt korszaknak hívják. Akkor most már végképp elvesztettem a fonalat... Ez egy másik világ, csak úgy vezetik fel, mint a régit, vagy ez még ugyanaz, csak átírták a szöveget, vagy mindkettő, vagy egyik sem, vagy kicsit ez kicsit az...

Motyóbábi 2012.03.17. 08:02:45

@dr Kangörény: Kossuth ezzel a hozzáállással nagy ember lett, pedig ő is más farkával verte és épp ugyanonnan, mint Hagyma. Viktorka meg pont ezt éri el a határon túliak szavazati jogával. Következmények nélkül megmondhatják, hogy veled mi történjen, neked mit szabadjon tenni itthon, míg ők egy másik országban, mintegy nézőként követhetik nyomon, hogy vajon jól döntöttek-e.

látjátok feleim szümtükkel 2012.03.17. 08:11:01

Ezeket a képeket nézegetve azt vizionáltam, hogy 56 előtti újságok képeit látom.
Remélem feleim, nem jól látunk.

tevevanegypupu 2012.03.17. 08:32:03

@is:

Most, hogy Kover elmondta miert nem lesz az ugynok mult feltarva, elegge vilagosnak tunik, hogy igaza van. Valoszinuleg a megfigyeltekrol eleg sok kompromittalo - nem politikai - adat is szerepelhet a jelentesekben, amihez senkinek semmi koze. Gondolom senki nem orulne annak, hogy a tortentek utan negyven evvel kiderulne, hogy csalta a ferjet vagy a feleseget, esetleg homoszexualis kapcsolatai voltak, stb..Kulonben valtozatlanul az a velemenyem, hogy amig Gyurcsany es az szdsz idosebb tagjai szabadon maszkalhatnak ahelyett, hogy ugy harminc evre sittre vagnak oket elore megfontoltan, bunszovetkezetben elkovetett sikkasztasert es hazaarulasert, ahogy azt kevesbe demokratikus berendezesu orszagokban (pl. Izrael es Amerika) - mar megtettek volna, es hogy egy maoista EU-s vezeto dumalhat demokraciarol es zsarolhatja Magyarorszagot - addig egye meg a fene azt, akit az erdekel, hogy kik sugta be vagy jelentettek, mert legyilkolassal vagy egzisztencialis tonkretetellel zsaroltak oket ugyanezek a ballibsik vagy ezek elodei. Es ha Gyurcsany meg mocskos, nekik bizalmat szavazo szemet szdsz-esek eltakarodnak az oszodi beszely kiszivargasa utan, nagy valoszinuseggel nem tartanak itt, ahol most tartunk. Ha valami nem tetszik, forduljanak bizalommal az mszp-szdsz volt kormanyaihoz, akik ide juttattak bennunket. Felfoghatnam ezt az egeszet humorosan is, ha Gyurcsanyt-Mesterhazit meg a csurhejuket demokraciarol, emberi jogokrol hallom beszelni (es elodeik ezt teszik mar 1919 àta), de a jelenlegi helyzetben eleg nehez viccelodni ezen.

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2012.03.17. 08:43:45

@tevevanegypupu: Az rendben, hogy a maszopszadi sötét banda, de hogy a Fidesz egyre több dologban süllyed melléjük, az nincs.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.03.17. 09:06:25

@tevevanegypupu:

Szerintem ebben nincs igaza. Én, biza', nyilvánosságra hoznék minden kommancsidőkbeli titkosszolgálati dokut. Egyrészt, mert 10 milliós nagyságrendben nem lehet dokumentumokat hamisítani, tehát az iratok többsége (valószínűleg) nem kamu, másrészt, mert azzal minden épeszű ember tisztában van, hogy rengeteg iratot megsemmisítettek, tehát korántsem teljes az anyag, és azzal is, hogy az elmúlt kb. 25 évben (s főként '89 környékén) rendesen bele is kozmetikázhattak, bele is költhettek, tehát kritika nélkül nem veszi készpénznek, szentírásnak az azokban olvasottakat. De még mindig jobb, ha legalább részben és nagyjából szembesülünk a múltunkkal, mintha ragaszkodnánk az amnéziához és közben rettegnénk, hogy, jajjj, nehogy mégis eszünkbe jusson valami!

ü
bbjnick

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.03.17. 09:15:59

@bbjnick:

tehát kritika nélkül nem veszi készpénznek,=tehát kritika nélkül nem fogadja el, nem veszi készpénznek,

Pelso.. 2012.03.17. 09:23:51

@tevevanegypupu: Mit mondott Kövér a szimpla terelésen, ködösítésen kívül?

index.hu/belfold/2012/03/16/kover_ertelmisegi_belugy_az_ugynoktorveny/

"Értelmiségi belügy" -ennyire futja?
Bármi eladható narancs fóliába csomagolva, bármi.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.03.17. 09:24:42

@is:

Ha magácska ezt nem értené félre és nem tekintené dicsértének, akkor azt mondanám/írnám, hogy maga egy akkora farizeus, mint ide Bakota:-)

ü
bbjnick

tevevanegypupu 2012.03.17. 09:40:35

@bbjnick:
Meg hogy nem veszik keszpenznek ami egy ilyen ugynoklistan szerepel. Ezt nem mondhatja komolyan. nezte a milla tuntetest, hallotta Gyurcsanyt beszelni? Nem tudom komolyan komolyan veszik-e, de ezek az emberek, ha kihoznak egy ugynoklistat, izekre szedik - komolyan gondolva vagy sem az tokegal - es kikurtolik megint liberalis baratik segitsegevel az egesz vilagba, termeszetesen erosen meghamisitva mindent. Ezek mind hasmikartyasok, ezeknek egyetlen lapot a kezebe nem lehet adni, hiszen ok voltak azok akik kenyszeritettek jelentesre, besugasra es micsoda zsarolasokkal?? Eppen az elmult ket ev bizonyitotta be, hogy igenis meg az igazsagot es a tenyeket is meg lehet hamisitani, eleg ha szetnez a kulfoldi - liberalisok altal gyartott - Magyarorszagrol szolo hirek kozott..Es ahogy mondja, ezeket a listakat Kunczeek mar ugy kivalogattak, ugy meghamisitottak, hat most ezt ugyan - mint valos dokumentumokat - napvilagra tarni ugyan minek? Ezek azt hiszik, hogy az embereket rettento meglepeteskent fogja erni, hogy az egyhazak tele voltak bekepapokkal es hogy az osszes egyhazi vezeto koteles volt a partnak beszamolni? Hat hogyne lett volna koteles, hiszen Kadarek bolintottak ra a kinevezesukre a Vatikannal karoltve..Vagy azt remeli valaki, hogy Orbanrol kiderul valami? Ha lett volna rola egy szo is, mar regen kikurtoltek volna ugyanolyan lelkesen, mint amilyen gondosan titkoljak, hogy ki volt kakukk vagy hogy Goncz besugo volt, es minden bizonnyal Mecs Laszlo korul sem stimmel valami...Nem ez a legnagyobb probelmank, engem speciel sokkal jobban erdekel, hogy Gyurcsanyek kormanya, az szdsz felelos vezetoi - kulonos tekintettel Demszky Gaborra vagy Magyar Balintra aki tonkrevagta az oktatast - miert nem felelnek valoban azert amit tettek. Na ez lenyeges lenne, az, hogy negyven evvel ezelott kirol mit mondtak az majd csak masodjara kovetkezzen..

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2012.03.17. 09:44:54

@bbjnick: Tippeljen, miért nem akar a Fidesz nyilvánosságot ügynökügyben.

@tevevanegypupu: Megnézném, mit kommentelne, ha Kövér a jövő héten meggondolná magát, és mégis nyilvánosságra hoznák az ügynökaktákat. :)

tevevanegypupu 2012.03.17. 09:46:06

@Holger Hartland:

Higgye el, hogy a fidesz hulyesege es esetleges ugyei jobban zavarnak mint az mszp vagy barki mase. Ha valaki akiben az ember megbizott es szavazott ra becsap, akkor nyilvanvalo, hogy egyreszt az embernek lelkiismeretfurdalasa van, mert miatta (is) kerult az illeto hatalomra, masreszt duhos, hogy ot magat is atvertek. Meg van jo masfel ev, azalatt ugyis vegleg kiderul..ami kiderul. Talan az ugynoklistakrol is.

tevevanegypupu 2012.03.17. 09:49:32

@Holger Hartland:

Meglepodnek. De tudja nem nagyon hiszem, hogy a jovo heten erre sor kerulne.:)

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2012.03.17. 10:19:26

@tevevanegypupu: Zavarják a Fidesz "ügyei"? Tessék, itt az ügy, és ez csak az egyik! Ellenzékben az ügynökanyagok nyilvánosságra hozatala mellett voltak, most eltussolnák az egészet, na vajon miért? Vehetjük úgy, hogy ők is nyakig sárosak (nem lennék nagyon meglepve, ha OViról is kiderülne, hogy aláírt valamit), és amíg nincs nyilvánosság, addig lehet az érintetteket az ügyükkel zsarolva engedelmes bábuként kézben tartani.

És ez az alkalmatlan politikai bűnszövetkezet a záloga jelenleg, hogy a lopószoci-liberbolsi szövetség ne kerülhessen még egyszer a hatalom közelébe. Magyarországnak annyi. :(

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2012.03.17. 10:30:33

Ja, és tényleg: az eredeti nevű és logójú magyar Szolidaritást nem zavarta a sok solidarnoscos zászló a lengyeleknél? Visszaperelni nem akarnak esetleg a névbitorló lengyelektől? :)

buddha 2012.03.17. 10:32:51

mennyibe fájt az államnak és nekem,hogy idehozták lengyel barátainkat?
van erre valami adat,vagy párt finanszirozásból futotta?

_Ne feledd 2012.03.17. 10:47:03

Nem tagadva azt, hogy fel voltam háborodva pár "ócsítós" megszólalástól még 2010-ben, a forint most erősebb, mint március 14-én volt. A szimpla demagógia sosem vitte előbbre a világot :P

Karipapa01 2012.03.17. 10:48:06

Mija faszom ez? Márcsius 15.-én nem a '48-as szabadságharcot ünnepeljük, hanem Orbán Viktort? Csak nem ezt nevezik személyi kultusznak?

bgp 2012.03.17. 10:49:24

@tevevanegypupu: Az ügynöklistára ne várj. Minden párt teli van a volt komcsibérencekkel. Egyik se fogja megszavazni, mire kikopnak a pártokból, addigra kikopnak az életből is.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.03.17. 11:05:44

@Modor Tibi: Együtt dolgozták ki, a logó ún. törzsanyag.

Sajnálatos, hogy olyanok is kritizálják a logót, akik még ezt a közismert logó-szaknyelvi kifejezést sem ismerik. Talán jobban tennék, ha hallgatnának.

A tájékozatlanságnak ez a foka joggal veti fel annak a gyanúját, hogy a kifogásoló nem is a logó miatt szólal fel, hanem a Horthy-klerikálfasizmus restaurációja mellett agitál ilyen sunyi módon.

Hess, ordas eszme!

Tardigrada. 2012.03.17. 11:08:30

hiába erőlködtek, én ennek ellenére kedvelem a lengyeleket (kivéve a táncos sört)

NA YA! 2012.03.17. 11:10:15

@Modor Tibi: "Ja, és tényleg: az eredeti nevű és logójú magyar Szolidaritást nem zavarta a sok solidarnoscos zászló a lengyeleknél?"

Engem zavart, nagyon is! Jaja, plagizáltok motshkok! Majd Modor Tibi jól megmondja nektek! Éljen a FIDESZ és uralkodjon rajtunk még vagy 20 évig! Szóval olvassátok Modor Tibi blogját, mert megérdemlitek! Ja, és el a kezekkel a hős forradalmi kormánytól, és annak hős vezetőjétől, Orbán Viktortól!

hoplita 2012.03.17. 11:12:45

@tevevanegypupu:
"...Most, hogy Kover elmondta miert nem lesz az ugynok mult feltarva, elegge vilagosnak tunik, hogy igaza van...."

Titeket meg is rémítene a valódi világosság.
Nektek elég ha a pápai tahó csak beszél a világosságról, a valódi , megélt csak megriasztana, meg összezavarná azt a betájolt kis agyatokat..:))

Mellesleg az ügynökök, spiclik, besúgók névsora lenne a nyilvános, nem az, amit jelentettek.
De ez mán tudom bonyolult...

hoplita 2012.03.17. 11:15:01

@Holger Hartland:
"... Megnézném, mit kommentelne, ha Kövér a jövő héten meggondolná magát, és mégis nyilvánosságra hoznák az ügynökaktákat. :).."

Gyorsan segget csinálna a szájából
Nem nagy ügy arrafelé...:DDDDD

hoplita 2012.03.17. 11:17:13

@Holger Hartland:
".... (nem lennék nagyon meglepve, ha OViról is kiderülne, hogy aláírt valamit).."

Ne lepődj meg...a katpolnak duruzsolt a kis hülye.:(

hoplita 2012.03.17. 11:18:15

@Modor Tibi:
Nem...de utána volt nagy franciázás. A Józsi a Pistával...:)

comes 2012.03.17. 11:21:49

@puffatag: Kedves Puffatag! Amiről beszélsz, honnan tudod, talán láttad. Talán a gráci kórházban is ott voltál. Hozzászólásaid inkább a trágár gondolatok közé esnek, mint sem igaz, valós, hihető kijelentések, állítások.

Egyik hozzászólásodban azt mondtad, hogy a amerikai elnök választásnál .....-ra szavazol, ezért remélem, hogy ott is maradsz, és nem rontod a továbbiakban Magyarország közvéleményét.

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2012.03.17. 11:29:00

@Counter: mondjuk ez igaz. A politikusok is mind lopnak!

@Dr. NA YA!: pont most fogyasztottam el a reggelimet, gyönyörű, ropogós CBA-s tönkölykenyér volt magyar paradicsommal. Jó tudni, hogy az egykulcsos adón nyert tízezreim nemzeti érzelmű családokhoz vándorolnak.

2012.03.17. 11:32:58

Jó képek. Ez tényleg elég visszataszító, hogy politikusok és a fanatikus rajongóik lopják el már ezeket a napokat is.

hoplita 2012.03.17. 11:41:42

@Modor Tibi:
"... magyar paradicsommal. ..."

Ja...én magyar banánt majszolok éppen.:)))

kurgan 2012.03.17. 11:42:06

Hívők. Kár, hogy a politikából is vallás lett.

hoplita 2012.03.17. 11:42:52

@hoplita:
Természetesen a magyar banántermesztőket támogatom...de piszkosul.:)

Karipapa01 2012.03.17. 11:45:38

@hoplita: Ejnye-ejnye! Sajnálod másoktól a szexet? Ettől nem lesz szegényebb az ország, családi pótlékot sem kell fizetni, meg nem is szaporodnak. Tiszta haszon :-)

Tom Ferramenti 2012.03.17. 11:47:25

Az egyházi ünnepekre mikor teszik rá a kezüket a pártok? "Karácsonyozz az MSZP-vel, Gyurcsány a kisjézusi úton jár!" "Vonuljon Orbán Viktorral húsvétkor is, ő is érettünk ontja vérét!"

Karipapa01 2012.03.17. 11:49:21

@Tom Ferramenti: Sőt! A nagymamámat születésnapjára majd megajánékozom egy Orbán-képpel!

flippant 2012.03.17. 11:50:41

A képeket elnézve még szerencse, hogy feliratoztátok és a transzparensek olvashatóak. Az ember azt hinné első ránézésre, hogy volt munkásőr maszopos nyuggerek demonstrálnak a gyurcsányi mellett.
Ezek szerint nemcsak a 2 bábpárt azonos (Fidesz = Mszp, egyik kutya másik eb), hanem szavazóbázisuk is

hoplita 2012.03.17. 12:15:53

@Karipapa01:
Én?
Én nem sajnálom, sőt...támogatom.:))

Exploiter 2012.03.17. 13:07:47

Bár nem igazán értek egyet azzal, hogy milyen okból, de örülök a lengyelek látogatásának.
Legalább egy nemzet szimpatizál velünk. És itt most engedtessék meg, hogy szarjak orbánra, nem ez a lényeg.

Éljenek a lengyelek!

velorex-vezető 2012.03.17. 13:27:18

@puffatag: Hálás lehet neked Orbán! Ha ilyen pszichopata barmok fröcsögnek ellen, az az ellenkező hatást éri el. Magam elé tudlak képzelni a kis 10dioptriás bölcsész szemüvegeddel, a csapott válladdal és X-lábaddal. Gyűlölöd a magyarokat, gyűlölöd a lengyeleket, gyűlölöd a keresztényeket. Nem Bajtai Zoltán keresztényirtó kisiparoshoz van szerencsénk?

tevevanegypupu 2012.03.17. 13:28:17

@Holger Hartland:

Az ugynoklistakkal kapcsolatban az egadta vilagon semmi es senki nem tudna meglepni..meg Orban sem. Mindegyik politikusrol el tudok kepzelni barmit.

tevevanegypupu 2012.03.17. 13:31:14

@bgp:

Valoszinuleg igy van, de viszont nalunk - ha eszerint osztalyozunk es tenyleg egy csomo ugynok van mindenhol - akkor ha kiderul roluk, elkuldjuk oket, vajh ki lesz az aki kormanyra kerulhetne? Mondjuk a jobbik es az lmp valoszinuleg - mar koruknal fogva sem - nem lehetett besugo, de nem tudom elkepzelni oket, ahogy felelosen kormanyozni tudnanak egy orszagot.

tevevanegypupu 2012.03.17. 13:32:40

@hoplita:

Felteszem maga liberalis es ezert olyan szereny es vegtelenul vitakepes.:)

Bloodscalp 2012.03.17. 13:45:59

@tevevanegypupu: hányinger vagy. és szánalmas. mantrázod a hülyeséged és véded a kis pártod ami egy rákos sejt az országon. Kiolvasható a szövegedből hogy elismered a kommunista gyökerét a jobboldalnak de le se szarod. 2 éve lopják szét tovább/sarcolják az országot, érdekel téged?dehogy. Ők jó kommunisták.

Az ügynöklista meg nem hiteles-mert Kunczéék kiválogatták/hamisitották...és mégis hogy?az ex-szdszeseket tűntették el (ez esetben a rekonstrukció vagy kutatás/nyilvánosság még indokoltabb). Vagy Fideszeseket akartak "bemártani"-akkor tisztázni tudnák magukat-ha hamisak a dokumentumok-mert te persze ezt innen megmondod.

De ha frissitenéd a mantrád, tudnád hogy kövér elvtárs szerint-igény nincs rá!!!, sokaknak indokolatlanul lenne kényelmetlen:) -személyiségi jogok:) stb

röviden: egy schiffert lehet a családja miatt, mert az köztudott dolog, egy orbánt nem! mert az csak mendemonda...nincs rá semmi bizonyiték:)

nem vagy te magyar, csak egy fideszes.

puffatag 2012.03.17. 14:03:58

@velorex-vezető: sima magyar vagyok, te viszont bértollnok, te kis féreg keresztény... szopjad polt pot petikét és vonyíccsad: éljen a közgép és olajos sintér sanya megbonthatatlan bajáccsága!!!! te kis levágott lófej

puffatag 2012.03.17. 14:07:28

csomó lengyel haverom van... én azt írtam, hogy akik itt jártak, azok a gazeta polska nevű széljobb újság olvasói, radio mariját hallgatnak, kaczinski testvéreket szeretnek (egyik megdöglött szerencsére) náci lengyelek jártak itt, ez van

velorex-vezető 2012.03.17. 14:07:54

@puffatag: Valóban keresztény vagyok. Szar lehet neked, hogy nem áll módodban kiirtani Barango elvtárs!
Ne keseredj azért el, ha már belőtted magad, sokkal jobb színben fogod látni a világot. Én küldök neked szívesen egy aranylövésre valót.

Alfőmérnök 2012.03.17. 14:08:56

@tevevanegypupu: "Es ahogy mondja, ezeket a listakat Kunczeek mar ugy kivalogattak, ugy meghamisitottak, hat most ezt ugyan - mint valos dokumentumokat - napvilagra tarni ugyan minek?"

Nem csak Kunczéék hamisíthattak. De 2009 után nagy valószínűséggel nem hamisított senki.

"Mi a biztosíték arra, hogy az adatokat nem fogják manipulálni? Mind a hat állományról készítettünk hash lenyomatot. Ez olyan ellenőrző karaktersorozat, ami megváltozik, ha az eredeti állományban akár csak egy karaktert is megváltoztatnak. A hash lenyomat segítségével a jövőben ellenőrizhető, hogy valóban az általunk lementett állományokról van-e szó.

Mi a biztosíték arra, hogy az adatokat nem manipulálták az elmúlt 19 évben? Erre nincs garancia. Mi azokat a szalagokat mentettük le, amiket 2009. március 28-án megmutattak nekünk. Azt, hogy előtte mi történt a szalagokkal, nem tudni (legalábbis ebből a projektből nem derül ki). Az állományok a szalagon tárolt dátum alapján 1990. január végén keletkeztek (de ezt módosíthatták). Azt pedig végképp lehetetlen megmondani, hogy a szalagokat olvasták-e azóta."
magnesszalagok.blog.hu/2010/01/26/aebkronika

hoplita 2012.03.17. 14:19:02

@tevevanegypupu:
Ne tedd fel, mert lesz lesz vágva, te kis zseni.:))))
Én meg a liberális...nyihahahahahaha.....!!!

Egyébként valszeg liberálisabb vagyok náczi létemre, mint sok, magát akként aposztrofáló seggfej.:DD

puffatag 2012.03.17. 14:19:58

@velorex-vezető: magánügy az, hogy keresztény vagy... az, hogy ezzel dicsekedsz, mutatja silányságodat

hoplita 2012.03.17. 14:21:02

@puffatag:
"... te kis féreg keresztény..."

Öööö....te kis féreg zsidrák?

puffatag 2012.03.17. 14:26:48

@velorex-vezető: egyébként barangó nem bántott senkit, ez a kereszténység 2000 évéről nem mondható el... másrészt "mivel nem értesz egyet velem, fogj egy vastag kötelet, menj le a pincébe és kösd föl magad" - kövér lászló keresztény magyar embör, a parlament első embere... testvére szilárdka, megkapta 1 forintért az állami nyomdát 1998-ban, 30 milliárd állami megrendelés után az adókat nem befizetve 800 millió köztartozást hátrahagyva csődbement

puffatag 2012.03.17. 14:27:43

@hoplita: én izraelbarát palesztin vagyok

mement 2012.03.17. 14:28:30

@hoplita: En vagyok a kocsog? Hat en jarkalok mas nemzetek legfontosabb nemzeti unnepere, es eljenzem egy idegen orszag miniszterelnoket, aki mellesleg rendesen megosztja az orszagot?

Nagy szukseg van az ilyen kollaborans szardarabokra mint te, nelkuletek kitudja hol tartana az orszag.

puffatag 2012.03.17. 14:30:32

tehát a keresztény-zsidó kultúrkörben aki kötözködik a keresztényekkel, az büdös zsidrák, gratula

puffatag 2012.03.17. 14:32:27

a kis gonosz törpe jókat röhög a (simicska) markába, munkájának gyümölcsét látva

puffatag 2012.03.17. 14:39:31

"a patriotizmus a gazemberek végső mentsvára" Samuel Johnson

hoplita 2012.03.17. 14:39:56

@mement:
Te is mellélőttél.....:)
Itt a hozzászólók fele komplett idióta, vagy csak ír, de nem olvas?:)

hoplita 2012.03.17. 14:40:47

@puffatag:
Te csak egy kis netcigány köcsög vagy.

mement 2012.03.17. 14:46:00

@hoplita: En csak a te reakciod olvastam el most, ami alapjan nemileg abszurd a szememre vetni hogy nem ertelmezem kello alapossagal a folyo diskurzust, mert hogy lathatoan nem ertetted meg mirol beszelek.

Di622 · http://www.microglobe.co.uk/nissin-di622-digital-flash-for-canon-eos-ttl-ii-camera-p-5535.html 2012.03.17. 14:55:14

@blah:
Szó ami szó mi kicsit elszoktunk utoljára ettől.
Magyarországon ilyen Rákosi Pajti idején volt divat.
A környező országokban meg a Kárpátok Géniuszánál volt menő de hát azt a poént is lelőtték.
Ha más országokban ilyet akarunk látni, akkor el kell utaznunk egészen Észak koreáig vagy valami elbaszott ázsiai diktatúráig.
Látod?
Milyen jó hozzánk pártunk és kormányunk?
Nem kell ilyen messze utazni az efféle látnivalókért és a diákoknak sem avitt történelemkönyvekből kell mutogatni hogy mit jelent az a szó hogy személyi kultusz.

hoplita 2012.03.17. 18:32:48

@velorex-vezető:
:DDD
Tegyük hozzá, vót olyan, nem is egy.:)

krysia 2012.03.17. 19:04:42

Figyelemmel kísértem a kommenteket, s örömmel láttam, hogy minden van, ami szem-szájnak ingere: kormánypártiság, kormányellenesség, adok-kapok, személyeskedés, csak amennyire a magyar gusztus megkívánja. Nincs ezzel semmi baj, hiszen szépen leképezzük a magyar politikai elitet. De ez természetes, hiszen azok, akik a parlamentben ülnek (bármely frakcióban) a mi megtestesüléseink, hiszen mi választottuk meg őket, újra meg újra. Kár tehát a frázisokért.
Azonban a lengyelekkel kapcsolatos megjegyzéseket arrogánsnak és bántónak tartom, jó részük pedig merő tudatlanságból fakad. (Egyik kommentelő a Kaczinsky-féle pártot nem átallatotta a Jobbikhoz hasonlítani, ami több, mint tárgyi tévedés).
A lengyel nemzet valamilyen rejtélyes okból nagyon szeret minket, magyarokat. Ragaszkodnak hozzánk, lelkesen fogadnak az országukban. Kiállnak mellettünk, amikor Európa parkolópályára állít minket, holott semmit sem profitálnak ebből. Nem hinném, hogy a lengyeleket bármiért okolni kellene, sőt talán értékelni kellene a gesztust pártállástól függetlenül. Mert nem az a lényeg, hogy a lengyelek miért jöttek, hanem az, hogy eljöttek, hogy a nagy EU-s főkutyák ugatása ellenére is pártunkat fogják. Mert szeretik a magyarokat. Ez volna a történet veleje, de a paranoid magyar mindig hátsó szándékot szimatol. Nehéz elhinni, hogy valaki valamit önzetlenül tesz?! Erre azt szokás mondani, hogy mindenki magából indul ki. Csakhogy nagyjából ez a mentalitás jellemzi az egész országot.
Néhány habzószájú kommentelő (pl puffatag) hozzászólása kimondottan visszataszító. Tudod kedves puffatag, lehet nem szeretni embereket, lehet egyet nem érteni politikai kérdésekben, lehet eltérő a világnézeted, de olyat nem írunk, hogy valaki szerencsére megdöglött. Ez a legalpáribb dolog, amit leírhattál, s elképesztő szűklátókörre vall. Mint ahogyan az is, hogy a keresztény hitet silányságnak tartod, de talán azért, mert a magad silányságát vetíted ki másokra. Azt mondják, hogy az ország erkölcsileg válságban van. Igaz, mert a magadfajta egy tünet.
Kedves mement! Nem kell a lengyeleket Katynnal bántani, nem összevethető a mi szánalmas politikai bilinkben zajló vihar azzal a rémséggel, ami abban az erdőben történt. A lengyel nemzet egyik legfájdalmasabb emléke, nem biztos, hogy ilyesmivel kell vagdalkozni. Érdemes időnként felmérni a szavak súlyát és az arányokat.
Összességében nem értem, hogy miért keverjük bele pitiáner politikai vitáinkba a lengyeleket, akik azért jöttek, hogy demonstrálják Európa előtt azt, hogy nem hagyják magukra a magyarokat. Nem akartak ők semmi rosszat, de úgy látom, mi így veszítjük el barátainkat. Mert nekünk senki sem jó. Nem látjuk a szándékot, mert a kicsinyesség sötétje borul szemeinkre. Szomorú. Végtelenül.

velorex-vezető 2012.03.17. 19:08:21

@hoplita: Ha kifizetődő volt, miért ne?

velorex-vezető 2012.03.17. 19:17:12

@krysia: Minden sorod igaz és szégyellném magam magyarként néhány komment miatt, ha nem tudnám, hogy az íróik a legkevésbé sem magyarok, csak használják a nyelvünket és sajnos itt élnek, azaz itt rontják a levegőt. Rendkívül ostoba az az ember, aki a lengyelek gesztusát ahelyett, hogy értékelné, hátsó szándékot gyanít.
Jó keresztény vagy, hogy képes vagy emberi hangon írni még egy ilyen puffatag féle korcsnak is. De lehet, hogy ez nem is ember csak egy kártékony vírus a neten.

tevevanegypupu 2012.03.17. 22:28:55

@Alfőmérnök:

Ugyan Lazart abszolute nem kedvelem, de azt hiszem most igaza van e tekintetben, vagyis hogy Schiffer kicsit kavarni akarja a szart. A fidesz es Orban jelenleg a letezo legnehezebb helyzetben vannak az EU-val es az IMF-fel meg a neoliberalis hazai es kulfoldi sajtoval, nyilvan a bajt tetezendo allt elo Sch ezzel a nagyszeru otlettel. Nem oszinte, nem egyenes, nem becsuletes otlet, kizarolag az lmp politikai celjaira hasznalja. Abbol a szempontbol persze ertheto, bar a magam reszerol jobban orulnek neki, ha elobb Richard Fieldhez fuzodo kapcsolatait tarna fel az lmp, tovabba elmeselnek, milyen viszonylat fuzi oket Cohn-Bendithez. Eppen hozza, aki nem szimplan anarchista, hanem erosen terrorista-szimpatizans is volt. Pedofil hajlamait nem is emlitem, az a liberalisok szemeben csak a katolikusoknal bun. Schifferek reszerol ez az ugynoklista elterelo hadmozdulat sajat magukrol es arrol, hogy ok maguk is hozzajarultak ahhoz, ahogy a zoldek felleptek Magyarorszag ellen. Politikai trukk.

tevevanegypupu 2012.03.17. 22:30:59

@hoplita:

Naczi? Akkor bocs, bar szerintem az ahogy a magyar liberalisok viselkednek a rendszervaltas ota, kozelebb all a nacizmushoz..Ugyhogy talan maguknak naciknak keresni kellene valamifele mas elnevezest.(:

tevevanegypupu 2012.03.17. 22:45:59

@Holger Hartland:

A szocializmusban minden egyes parttitkar es parttag besugo volt, persze embere valogatja mennyire, de azok voltak. Hangulatjelenteseket irtak, figyeltek egymast, a nem parttagokat, az alacsonyan szallo fecskeket, mindent. Nagy valoszinuseggel besugok, jelentok voltak az osszes kulturalis intezmeny vezetoi, ujsagirok, muveszek, ha nem is a partnak de feletteseiknek minden bizonnyal . A Kadar eraban egyszeruen nem lehetett jelentosebb pozicioban senki ugy, hogy valakinek, valamilyen modon szamot ne adott volna arrol, hogy kivel mi tortenik. Aki nem tette azt kizartak, esetleg maradhatott egy ideig a helyen, de megorjitettek, kikozositettek..stb..Az is elkepzelheto, hogy ferj jelentett felesegrol, gyerek az apjarol, barkirol. ezek termeszetesen nagy tobbsegukben nem lehettek igazan veszelyesek a jelentett szemelyrol, -"csak" legtobbszor felelembol elkovetett kis aljassagok - valoszinuleg meg csak az un. szocialista karrierjet sem befolyasolhattak nagyon a feljelentett szemelynek- itt most a hetkoznapokra gondolok, nem a "nagy" ugyekre - de az biztos, hogy ha valamifele valsag tort volna ki, akkor elsosorban ezek az emberek szorultak volna, vagy kenyszeritettek volna oket...barmire. Korulbelul ez lehet a helyzet, es most mar sok jelentosege nincs. Ha a rendszervaltasnal nem tettek meg, ha a Horn Gyulak, Apro Antalok meg Gyurcsanyek szabadon mozoghatnak, politikai es gazdasagi buntettek sokasagat kovethettek el az orszag ellen, akkor most emellett mi jelentosege van annak, hogy harminc evvel ezelott Kisfalvan a Lajos jelentette a Mucsai elvtarsnak, hogy a Jozsi reszegen Brezsnyev vicceket meselt a kocsmaban?

Alfőmérnök 2012.03.17. 23:17:31

@Holger Hartland: Engem nem győzött meg Ungváry, hogy nem manipulálhatták az adatokat '90 után. Ő egyébként a mágnesszalagokról nem nagyon ír.

Alfőmérnök 2012.03.17. 23:23:53

@tevevanegypupu: Egyrészt nincs kedvem elolvasni a maga ékezet-nélküli csacsogását, másrészt fogalmam sincs, hogy mit mondott Schiffer, mert nem követtem a vitát. De nem kibaszott mindegy? A fidesz van hatalomon, nekik kéne lépniük az ügynökügyben és a frusztációs törvénnyel kapcsolatban. De nem teszik, töketlenkednek és makognak össze-vissza.

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2012.03.17. 23:55:55

@tevevanegypupu: Hogy "mi jelentosege van annak, hogy harminc evvel ezelott Kisfalvan a Lajos jelentette a Mucsai elvtarsnak, hogy a Jozsi reszegen Brezsnyev vicceket meselt a kocsmaban?" Attól függ. Lehet, hogy Lajos tíz éve meghalt májzsugorban, Mucsai elvtárs pedig ma egy öregotthonban lakik és nem emlékszik semmire, és akkor nincs jelentősége. De lehet, hogy Lajos ma önkormányzati megbízások sorozatát piaci ár felett nyerő vállalkozó, Mucsai elvtárs pedig a polgármester, és akkor van jelentősége. Az ügynökügyek gyanúsítottjai közt volt alkotmánybíró, püspök, megyei jogú város polgármestere. És ha, mint írja "A Kadar eraban egyszeruen nem lehetett jelentosebb pozicioban senki ugy, hogy valakinek, valamilyen modon szamot ne adott volna arrol, hogy kivel mi tortenik", akkor ez bizony súlyos vád a jelenlegi köztársasági elnökre nézve is...

A "bezzeggyurcsány" pedig hamis érv, mintha egy szoci-hívű ballernyugger mondaná, hogy "deazorbán". Gyurcsány attól nem lesz ártatlanabb, ha közben másokról kiderül a saruk. Ezt játssza velünk lassan az összes párt, hogy tudniillik ők lehetnek szaremberek meg tolvajok meg alkalmatlanok, de a másikak még náluk is szörnyűbbek.

Ajánlom figyelmébe Török Gábor szavait, mintha magáról szólnának ;))) : "A választók egy jelentős része nem úgy lesz egy párt szavazója, hogy határozott véleménye van bizonyos kérdésekről, és ehhez keresi meg a pártot, hanem valamilyen szituatív vagy az identitásából fakadó okok miatt csatlakozik egy párthoz, majd utána annak az álláspontját követi, akkor is, ha az jelentősen változik. Az, hogy választásról választásra homlokegyenest változik a kormányon és az ellenzéken levők véleménye hasonló ügyekben, és ez a választóknak egyáltalán nem okoz problémát, azt mutatja, hogy mindent meg lehet tenni. Nekem egy fontos pártvezető azt mondta egy háttérbeszélgetésen - mivel ők is érzékelik ezt a lehetőséget -, hogy egyszer szívesen megcsinálná, hogy a láthatónál is látványosabba fordulatot tesz valami elvi, fontos kérdésben, aztán elolvassa azokat a cikkeket, amelyekben egyik hétről a másikra ugyanaz az újságíró megmagyarázza, hogy miért kell melléállni."

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2012.03.18. 00:01:18

@Alfőmérnök: Engem meggyőzött. Túl sok mindent kellene egyszerre hamisítani, a korabeli papíroktól (egyszerre többtől) a tintán át a számokig és a mágnesszalagokig. A hamisítás kiderülne. A veszély inkább az, hogy megsemmisített anyagok miatt nem derülne ki minden egykori besúgóról, hogy ki volt. De akiről még megvan az anyag, arról legalább kiderülne.

Alfőmérnök 2012.03.18. 00:11:07

@Holger Hartland: "A veszély inkább az, hogy megsemmisített anyagok miatt nem derülne ki minden egykori besúgóról, hogy ki volt. "

A (feltehetően) megsemmisített anyagok nem lehetnek rajta a mágnesszalagon? (Tegyük fel, hogy azokat nem manipulálták.) Vagy a mágnesszalagokon más adatok vannak, mint a papírokon?
Nem ástam magam bele rendesen a témába, csak intuícióim vannak.

Az szerintem igazságtalanság, hogy akiről megvan az anyag, arról kiderül, hogy ki volt, akiről nincs meg, arról nem.

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2012.03.18. 00:16:38

@Alfőmérnök: Erről Ungváryt és kollégáit kell kérdezni, ők beleásták magukat. Igazságtalan, ha van, aki megússza (ez a közönséges bűnözésnél is előfordul), de azért ne ússza már meg mindenki.

Alfőmérnök 2012.03.18. 00:26:29

@Holger Hartland: Szerintem egy nyilvános listának akkor lenne értelme, ha mindenkiről kiderülne, hogy ki volt, és milyen szerepet vállalt. (Mennyire volt ártalmas a tevékenysége.)

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2012.03.18. 00:40:04

@Alfőmérnök: Az lenne az ideális, mint ahogy bűnüldözésből is az, ha minden bűnözőt elkapnak. De sajnos olyan nincs. Huszonpár éve a pincénkből elloptak 2 db biciklit. Sosem lett meg a tolvaj, de azért a megkerült biciklitolvajokat még ítéljék csak el. :)

Alfőmérnök 2012.03.18. 00:55:29

@Holger Hartland: A biciklitolvajlás minden körülmények között bűncselekmény. Az ügynökösködés meg nem. Visszamenőleges hatállyal meg nem törvénykezünk. Szerintem ez a bibi.

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2012.03.18. 02:20:27

@Alfőmérnök: Az ügynökök és tartóik "büntetése" nem is lenne több, mint hogy tudni lehetne róluk, aztán mindenki gondoljon amit akar, mint pl. a filmrendező Szabó István esetében.

tevevanegypupu 2012.03.18. 08:47:20

@Holger Hartland:

A rendszervaltas utani husz evben nem nott meg ki olyan generacio ami alkalmas lenne az orszag vezetesere, kovetkezeskeppen sokszor kellett olyan politikust valasztani, akinek mar volt gyakorlata ilyesmiben. Ugyan kik ultek anno a kerekasztalnal? Kik privatizaltak? Kik kormanyoztak 12 evig koalicioban? Kik azok akik meg mindig ott kuzdenek a politikai szinteren a demokraciaert, szolasszabadsagert a diktatura ellen? Kik kapnak szabad sajto vagy mi a franc dijat, kik tuntetgettek ki egymast tobb mint egy evtizedig?? Ne legyunk mar kepmutatotak..Maguk kivancsiak ezer meg ezer kozepkader nevere akik valoszinuleg elmondtak kollegaikrol ezt meg azt..Vajon a haboru utan a kommunistak is kivancsiak voltak arra, hogy hany kisnyilas iratkozott be a partba? Vagy csak egymast nyirtak nagy gyakorlattal es elvezettel? Mert ha mar kivancsiak vagyunk a multra, akkor talan nem husz hanem vagy hatvan evre visszamenoleg - de legalabb 56-ig - kellene kideriteni a multjat egyes olyan politikusoknak, akik a rendszervaltasnal mar meglett koruak, de meg aktivak voltak..Nalunk ebben a tekintetben csak ugy tessek-lassek tortent meg egy kis vizsgalatfele..Komolyan gondolom, hogy amig Biszku, Apro es a hozza hasonloak vidaman eldegelhettek, hatalmas nyugdijat kaptak es semmi bantodasuk nem esett - sot!! - addig engem nem erdekel, hogy egy kisvarosban Joska vagy Pista mit muvelt. Az erdekelne, ha mindenkit elszamoltatnanak a multtal - a fideszeseket is - de ez a kis kotoraszas nem nagyon..Kulonben nem tudom illik-e ram Torok Gabor velemenye, en azert szavazok a fideszre, - es fogok is, mert rettegek attol, hogy Gyurcsanyek, a milla es hozzajuk hasonloak visszajohetnek - mert egyetlen rendszervalto part maradt, es nem csatlakozott az mszp-hez. Ez nalunk olyan erdem es olyn ritka, hogy feltetlenul ertekelni kell meg akkor is, ha neha eltevelyegnek az uton..(:

Alfőmérnök 2012.03.18. 09:25:09

@Holger Hartland: Továbbra is fenntartom: akkor lenne korrekt (etikus) a listák nyilvánosságra hozatala, ha azok bizonyíthatóan hitelesek, nem manipuláltak. Ha igaza van Ungvárynak (én nem tudom eldönteni), akkor a nyilvánosságra hozatal mellett vagyok. Más kérdés, hogy ezt úgy ’90 tájékán kellett volna meglépni, de jobb később, mint soha.

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2012.03.18. 10:13:37

@tevevanegypupu: "Maguk kivancsiak ezer meg ezer kozepkader nevere akik valoszinuleg elmondtak kollegaikrol ezt meg azt.." Én ugyan nem. Én arra vagyok kíváncsi, hogy a jelenlegi elitben ki érintett, mondjuk polgármestertől, képviselőtől, állami intézményi vezetőtől és minisztériumi embertől fölfelé.

Azt hiszem, TG véleménye sokakra nézve telitalálat. :) Írhatta volna özv. Szépvölgyi Sándorné, DK-szavazó: "Én azért szavazok Gyurcsányra, - és fogok is, mert rettegek attól, hogy a Fidesz, a Jobbik és a fasiszták visszajöhetnek - mert egyetlen antifasiszta oldal maradt, akiben bízhatunk. Ez nálunk olyan érdem és olyan ritka, hogy feltétlenül értékelni kell még akkor is, ha néha eltévelyegnek az úton.."
Amíg elég sokan gondolkodnak így, addig ezzel az országgal bármit meg lehet csinálni. És meg is fogják.

tevevanegypupu 2012.03.18. 11:17:16

@Holger Hartland:

Hat marpedig ez van. Sokszor az ember nem valamiert szavaz, hanem valami ellen. ozv. Szepvolgyi Sandorne Orban ellen, en meg tevevanegypupu Gyurcsany meg a DK ellen. Egyelore mas partot nemigen latok akire szivbol es meggyozodessel voksolhatnek, szoval ket ev mulva is marad a fidesz a hulyesegeivel, eltitkolt ugynokeivel es Lazarral egyetemben. Mi kispolgarok mar csak ilyenek vagyunk. De nem hinnem, hogy az orszag miattunk nem megy semmire. Masnal kell keresse a hibat.(:

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2012.03.18. 12:07:12

@tevevanegypupu: Persze, én is valami ellen szavaztam 2010-ben. (2014-et majd meglátjuk.) De maga, vagy özv. SZ.S.-né, vagy éppen én jelentéktelen figurák vagyunk ahhoz, hogy ránk lehessen mutogatni. A TG-idézet kb. kétmillió emberre érvényes. A hiba rendszerszintű.
süti beállítások módosítása