Mohácsi Viktória: áruló vagy áldozat?
2012. február 05. írta: TuRuL_2k2

Mohácsi Viktória: áruló vagy áldozat?

  Mohácsi Viktória elhagyta az országot és politikai menedékjogot kér Kanadában, olvastam 3 napja. Egyből az Ilyen ország pedig nincs sorozatunk következő része jutott eszembe, de kiment a fejemből, nem lett belőle poszt. Aztán a hétvégi Népszabadságban találkoztam Tóth Ákos Mohácsi Viktória kudarca című publicisztikájával:

Mohácsi Viktória cigány jogvédő, egykori szabaddemokrata politikus Kanadába ment. Talán politikai menedékjogot kér, talán nem, talán megkapja, talán nem, mindegy is. Föladta.

Maga mögött hagyta kudarcait, maga mögött szerelmeit, maga mögött törvényszerűen kudarcos életének apró darabjait, egy kacat itt, egy ott, egy sóhaj erre, egy arra, maga mögött hagyta annak reményét, hogy itt ki lehet törni a szegénysorból, maga mögött hagyta annak hitét, hogy az állam ezt elősegítheti, maga mögött hagyta annak illúzióját, hogy élhet a nyomorba született úgy, ahogy mások élnek. Nem élhet.

Szisszenő szavak maradnak mögötte, szitkok, a meg nem értés artikulálatlan hangjai.

  Csak néztem, néztem, és nem hittem a szememnek. A volt SZDSZ-es EP-képviselő tevékenységével sosem értettem egyet, rendkívül károsnak tartottam azt, elég csak az olyan nyilatkozataira gondolni, miszerint a fél Magyar Gárda a Ku Klux Klán csuklyáit hordja, vagy hogy Marian Cozma cigányozása miatt történt a veszprémi gyilkosság (bár ezért legalább elnézést kért utólag). Elfogadom, hogy valamiért ő így tartotta helyesnek a cigányság képviseletét. De hogy áldozat lenne?!

  Mohácsi akkora esélyt kapott az élettől, ami nagyon kevés romának adatik meg. EP-képviselőként öt éven át Magyarország legmagasabb jövedelmű 1%-ába tartozott, éves jövedelme (fizetés, pótlékok és költségtérítések) bőven meghaladta a Mandiner éves költségvetését. Képviselői mandátumának 2009-es elvesztése után hatalmasat zuhanhatott az életszínvonala, de egyrészt lehettek bőven tartalékai a brüsszeli évek után, másrészt egyetemi végzettségével és komoly kapcsolati hálójával, ismertségével ezerszer jobb eséllyel kereshetett munkát, mint a cigányok 99%-a. Ő a hazai, sokszor embert próbáló küzdelem helyett mégis inkább Kanadát választotta.

  Mohácsi 2009-ben úgy nyilatkozott a romák tömeges kanadai kivándorlásáról a Klubrádiónak, hogy annak oka a cigánygyilkosságok miatti félelem, mert nincsenek meg a tettesek (az Index friss videójából egyébként sejthető, hogy a cigány közösségeknek mekkora része tudhat egyáltalán a néhány évvel ezelőtti gyilkosságsorozatról). Vajon ő is a cigánygyilkosságok miatt hagyta el hazáját?

  A hazai cigányság ezernyi nyomora mellett egyik legnagyobb tehertétele saját politikai elitje. Most újabb, iskolázott és világlátott vezetőjük hagyta cserben őket.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr244067327

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Üldözöttek országa 2012.02.11. 19:14:20

Érdekes egy ország ez, kedves olvasóim. Úgy néz ki, hogy itt mindenkit üldöznek. Elvileg hazánk tagja az Európai Uniónak, ami garantál egy bizonyos emberjogi minimumot. Ennek ellenére boldog-boldogtalan panaszkodik arra, hogy őt üldözi...

Trackback: A Mohácsi-Daróczi-Choli klán 2012.02.05. 20:58:05

  Írtunk már Mohácsi Erzsébetről, Mohácsi Viktóriáról. Megemlítettük a hírős Csoli-klánt is ott. Az egész magyar belpolitikát ilyen családi szálak szövik át, és ezek a férgek határozzák meg a politika és hazánk sorsának alakulását. Hazánk jelen k...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Viktus 2012.02.05. 12:02:23

Mi lesz most velünk? :D

Bell & Sebastian 2012.02.05. 12:08:53

Tesz-vesznek van egy kiváló bejegyzése a magyarországi, politikával összefonódott cigány -klánokról. A gazdatestről letépve önállóan életképtelenek, viszont jól mutatnak száraz díszként, akárcsak a fagyöngy.

Kíváncsi leszek, a juhar hogyan tolerálja?

fülöpke 2012.02.05. 12:14:03

"Maga mögött hagyta ... törvényszerűen kudarcos életének apró darabjait, egy kacat itt, egy ott, egy sóhaj erre, egy arra, maga mögött hagyta annak reményét, hogy itt ki lehet törni a szegénysorból, maga mögött hagyta annak hitét, hogy az állam ezt elősegítheti, maga mögött hagyta annak illúzióját, hogy élhet a nyomorba született úgy, ahogy mások élnek. Nem élhet."

Furcsa álma volt. Zaklatottan ébredt. Azonban ugyanolyan gyorsan felkelt, mint más napokon és természetesen húzta tovább az igát, ahogyan csak tőle telt. Az övéiért. Nem hagyhatta cserben őket.

Jaj, elnézést, én egy átlagos, magyar, vidéki szegényemberről beszélek. Aki történetesen nem romaszármazású. És talán vannak egy páran. Róluk és napi küzdelmükről, (amit nem adnak fel) mikor emlékezünk meg? Nem, hogy pátosszal, egyáltalán?

Funyi1 2012.02.05. 12:27:52

Igen, vannak azok az emberi jogok!
- de sehol a világon nincsenek kötelesség nélküli jogok, még Kanadában sem! .., - s a deviáns viselkedés, életmód nem alapvető emberi jog!

tevevanegypupu 2012.02.05. 12:48:55

Arulo egyertelmuen. Megpedig nem azert arulo mert cserben hagyta partfogoltjait, hiszen rajtuk ugy tunik segiteni nem lehet, o aztan vegkepp nem tudna, hanem azert az, amit a vilagba kiabalt Magyarorszagrol. Igazsagtalanul, kepmutatoan es gyulolkodve.

whiterose 2012.02.05. 12:53:54

ő mit tett a cigányságért?

Antinop 2012.02.05. 13:16:22

@whiterose:

Ezzel a tettével tette a legnagyobbat, talán megköszönhetné(n)k neki az "iránymutatást"...

Kiránduló · http://www.setafika.hu 2012.02.05. 13:25:43

Én vizesre zokogtam a párnám, amikor megtudtam, hogy ez a nagyszerű nő, aki cseppet sem megélhetési, megosztó szándékú liberálisként fajüldözésről, többségi terrorról szónokolt az EU-ban és ezzel rontotta a hazám megítélését, végleg elhagyta az országot, amely tanította, felnevelte, egyenlőbbnél egyenlőbb jogokat biztosított neki.

Kívánom, hogy legyen boldog a távoli földrészen, fogadják be ott és érezze olyan jól magát, hogy soha ne legyen kedve visszajönni ide. Sőt! Kívánom, hogy minél több barátjával, rokonával legyen odakint napi kapcsolata és lehetőleg ők is menekült státusszal, véglegesen letelepedve éljék meg napjaikat a messzi országban.

Kiránduló · http://www.setafika.hu 2012.02.05. 13:32:22

@Funyi1: Dehogynem. Menj ki egyszer a Keletibe pl. Akik a vonaton hangoskodnak, dohányoznak, bunkó módon viselkednek, kivétel nélkül a roma rassz tagjai. NEM azt mondom, hogy MINDEN roma ilyen, de aki deviánsan, a töbieket megbotránkoztatva viselkedik, az szinte MINDIG roma. És ezen nem segít a világ összes mohácsi viktóriája sem.

Nem akarok ünneprontó lenni senki szemében, de azért az nem véletlen, hogy mindenütt a világon ferde szemmel néznek a romákra (Franciaországban sok településre egyszerűen nem engedik be őket, Olaszországban szintúgy, a Brit szigeten sem örvendenek osztatlan sikernek, s akkor ne essen szó azokról az országokról, ahol valóban nagy számban kártékonykodnak). Az amerikai kontinensen nem értik a beszédüket, külsőre meg latin-amerikaiaknak hiszik őket, így könnyebb beilleszkedniük, egész addig amíg el nem kezdenek színesfémet gyűjteni...

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2012.02.05. 13:34:27

"A hazai cigányság ezernyi nyomora mellett egyik legnagyobb tehertétele saját politikai elitje. "

Ezt a hazai magyarságról is elmondhatnánk. Sajnos a magyar politikai vezetők nem húznak el Kanadába, hanem maradnak.

Lorp 2012.02.05. 13:36:56

Ha egy ilyen kapcsolatokkal, ilyen fizetéssel rendelkező cigánynak nem sikerült a beilleszkedés, akkor melyiknek fog?

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2012.02.05. 13:37:29

amikor egy náció képviselői áttelepülnek, megy utánuk a maffia, mert minden maffia elsősorban etnikai maffia, a sajátjain élősködik.
valamiért most is ez jutott az eszembe.

Bell & Sebastian 2012.02.05. 13:39:45

@Doomhammer: Azé' maga se' panaszkodhat, csak vágja itt a fát rendületlenül, Kanadába' má' ennyi fáradsággal lazaccal ehetné a medvét. :)

maskep 2012.02.05. 13:44:47

@bs395: Nem mondod, hogy a Simicska cigány, és megy Kanadába?...

dr. pretender 2012.02.05. 13:45:43

A magyar nép ezernyi nyomora mellett egyik legnagyobb tehertétele saját politikai elitje.

Bell & Sebastian 2012.02.05. 13:45:56

@bs395: Miként a nagy európai kivándorlás vámszedői a hajótársaságok voltak (a helyi ingatlanosok előtt), a repülős -biznisz sem jár itt rosszul, ugyanis úgy fogják ezeket visszazsuppolni, mint a pinty, tuti a visszaút is.

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2012.02.05. 13:46:58

@maskep:
ha a fidesz-szavazók elkezdenének kivándorolni, előbb-utóbb menne ő is (vagy a nyerges) :-)

Gest anyó férje 2012.02.05. 13:50:55

"EP-képviselőként öt éven át Magyarország legmagasabb jövedelmű 1%-ába tartozott, éves jövedelme (fizetés, pótlékok és költségtérítések) bőven meghaladta a Mandiner éves költségvetését ... lehettek bőven tartalékai a brüsszeli évek után"

Akkor nem ismertél még cigány embert: sosincsenek tartalékai. Ha felélte amije van, elkezd irigykedni arra akinek van amíg meg nem szerzi, aztán elherdálja azt is

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2012.02.05. 13:51:44

turulunknak azt javaslom, hogy húzzon ki pl Szerbiába, és a pofáját felvállalva próbálja meg aktívan védeni a magyar kisebbség jogait. hátha kap egy-két kedves, gyámolító szót az ottani nem-kisebbségi fiataloktól ;)

kíváncsi vagyok, meddig érezné jól magát kormánypárti bloggerünk :)

Bell & Sebastian 2012.02.05. 14:10:18

@.Pierre Bezuhov.: Megoldaná, jó pénzért nyomatna egy hellókittis pólót cirill betűkkel a béemtáltos bótba, oszt minnyá látnák a szerbek, hogy meggyőzhető.

Ugyanez a hatás Nagy-Magyarország hímzéssel már nem elérhető opció áruházuk kínálatában.

BolondIstók 2012.02.05. 14:11:57

Tisztelem Mohácsi Viktóriát, mert meg merte lépni azt ami mostanság minden jóérzésű ember fejében ott motoszkál: el innen, el ettől a fertőtől! Ahol diktátorok uralkodnak. Ahol hazugság és ármány lengi be a parlamentet. Ahol az ér valamit, aki összelopkodta magának a milliókat, milliárdokat. Ahol még mindig megengedik, hogy álarcos, csuklyás "szabadságharcosnak" nevezett, gyáva férgek az utcán ranadalírozzanak. Igen, rólatok van szó mocskos jobbikosok!!!!!! Ahol megtehetik, hogy az emberek évről-évre kevesebb pénzből éljenek. Ahol kormánypárti tüntetéseket szervezzenek, az adófizetők pénzén több százmilliókért. Ahol egy köztársasági elnök nyilvánvaló plágiumához a kormánynak még véleménye sincs és ahol az említett személy nem mond le és ezzel napról-napra szégyeníti az ország hírnevét. Ahol az EU-ban pofozógéppé vált miniszterelnökünkön röhög Európa. Sajnos még nem tettem, meg, hogy itthagyjam ezt a posványt, de remélem a közeljövőben megteszem és új életet kezdek a világ egy olyan felében, ahol nem kell szégyellnem, hogy magyar vagyok.

nekemtökmind1 2012.02.05. 14:12:38

amikor ezt a hírt olvastam, Az jutott eszembe ,hogy ha ezek az ingyenélők menekülnek akkor mégsem tart annyira rossz irányba ez az ország...

tevevanegypupu 2012.02.05. 14:13:17

@.Pierre Bezuhov.:

Nem hinnem, hogy a vajdasagi magyar kisebbseg es a magyar ciganysag viselkedese kozott barmifele osszefgges lenne. A szerbek es a magyar ciganysag idevonatkozo reszei kozott mar inkabb.

kranführer 2012.02.05. 14:17:45

Mocskos hazaáruló, nem kár érte.

fülöpke 2012.02.05. 14:18:23

@.Pierre Bezuhov.: Hogy kerül ez most ide? Lát netán valahol párhuzamot? Inkább húzzon le maga, mondjuk egy borsodi, kisebbség többségű faluba, és próbáljon meg velük együttműködni. Lehetne együtt szidni a hülyemagyarokat. Csak azután mi lesz? Hamarabb meg fog lepődni, mint hinné.

Ja... és kíváncsi vagyok, meddig érezné jól magát. :-)

Lorp 2012.02.05. 14:23:52

@BolondIstók: Én is szégyelem, hogy magyar vagy.

bIQa 2012.02.05. 14:30:04

Ez most jó összehasonlítási alap lesz ahhoz, hol jobbak a cigányság lehetőségei, Kanadában vagy Magyarországon?

MV itthoni tisztségei voltak a teljesség igénye nélkül:

Világbank Roma Programok Magyarországon kutatója

Soros Alapítvány Roma Jogvédelem és Média Kuratóriumának tagja

Oktatáskutató Intézet roma iskolai szegregációs kutatásának kutató konzulense

A magyar ATV Beszélő című műsorának szerkesztője; az Amit szabad Jupiternek című emberjogi magazin műsorvezetője

Oktatási Minisztérium miniszteri biztosa

Európai Parlament képviselője

Állampolgári Jogi, Bel- és Igazságügyi Bizottság - tag
Foglalkoztatási és Szociális Bizottság - póttag

Kulturális és Oktatási Bizottság - póttag

És Kanadában? Várom a listát

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2012.02.05. 14:36:57

Mohácsit addig tiszteltem valamilyen szinten, amíg el nem húzott.

Így szimplán egy karrierista, gyáva, rasszista cigány.
Egyébként csak karrierista és rasszista cigány lenne. :)

dobray · http://mandiner.blog.hu/ 2012.02.05. 14:38:52

Tóth Ákos népszabadságos írása pedig irgalmatlan modoros és szenvelgő.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2012.02.05. 14:40:50

@.Pierre Bezuhov.: Meg kéne győzni a zsidókat hogy támogassák. Onnan már könnyű lenne. Sajnos enélkül azért durva dolog. A magyar nem védett faj, sem a Turul.

annazsofi 2012.02.05. 15:19:03

@Viktus: @bIQa:
Csak annak örülök, hogy egy bizonyos "integrációs program" részeseként szembe mertem vele menni én, kis vidéki tanító. Igaz, több évtizedes gyakorlat , cigánygyerekek tanításásnak szívügye állt már mögöttem.Ha nem álltam volna ki az igazamért, most nagyon szégyellném magam.Szegény igazgatóm, reszketett, mint a nyárfalevél Mohácsi dühkitörése miatt.Én nyugtatgattam, s bizonygattam, nem jó úton jár Mohácsi Viktória.Merthogy abban a kislátszámú osztályban (véletlenül mind cigánytanuló volt)akiket nekem derogált szívvel-lélekkel tanítani- az ő elbírálása szerint "szegregáció" volt.Ezt nem fogadtam el!Az én hatékony szakmai elképzelésem alapján egy kicsiny, hangulatos teremben tanultunk, (fejlesztettem matamatika, anyanyelv, természetismeret, stb)a nagy iskolaépületben. Szünetben integráltan az iskola tanulóival, délután a napköziben integráltan a párhuzamos évfolyammal.Testnevelés órán minden alkalommal a párhuzamos osztállyal.
Szülők egyetértésével, kitűnő közérzettel jártak rendszeresen iskolába ezek az általam is féltett aprócska nebulók. Mohácsi Viktóriának ez "csípte" a szemét.Utána még sokáig megbízott "felügyelőt" küldött a nyakamra (tanulatlan cigány fiatalt, a sok-sok pályázati pénzből élőt) ellenőrízze, hogyan bánok a gyerekekkel, s hogyan fejlesztem őket.Szegény kislány annyira röstellte magát , ő semmiről nem tehetett, én szívesen fogadtam őt, s a feljegyzések írásában segítettem.Be kellett számolnia, nélkülem nem tudott volna. Ő is "félt"(még sokan mások is) Viktóriától!Ejnye Viktória!!!!

khmm... 2012.02.05. 15:21:57

@fülöpke: Pontosan!

Óriási a pedagógushiány a c-sújtotta településeken. Nagyon szép kihívás lett volna MV számára, pl. kommunikációs tréningeket tartani a purdéknak. :-))

Mentorokra is nagy szükség van ezekben az iskolákban... Tárt karokkal fogadták volna!

Ja, hogy neki derogált volna közalkalmazotti bérért a tesók gyerekeivel bajlódni....?

Méghogy nem kapott munkát Mo-on.....! Bullshit!

Valszeg milliós fizetésű áljogvédő munka nem akadt... de egyéb munka van bőven...

Az meg magáért beszél (v.ö. híres cigány családszeretet), hogy még a nővére se adott munkát neki a CFCF alapítványnál...

LOL

fülöpke 2012.02.05. 15:53:30

@dobray: Bocsánat, hogy magamat idézem:

"... mindenkitől kérdem, nem emlékszik valaki arra a kétrészes dokufilmre (több év telt el a két epizód leforgatása közt), amit Vitray Tamás(!) forgatott a nyolcvanas években egy intézetis cigányfiúról (Péter), aki tanító lett és megpróbált tenni valamit a – már akkor is létező –, de szőnyeg alá sepert helyzet ellen? Kapott házat, lett családja, gyereke, és kivett maga mellé mindehhez 6 klb. korú intézetis gyereket. Kicsit, kiskamaszt, tán mind fiú volt. Az ő" (kezdeti lelkesedése és aztán) "totális kudarca, és ahogy mindezt elmeséli a kamerába, az mindennél többet elmond erről a témáról. Kötelezővé tenném. Aztán beszélgethetnénk tovább. Tegye fel a kezét, aki látta?"

Utóirat: Valakitől azt hallottam, hogy már nem él. Úgy tudni, öngyilkos lett... Legyen kedves, járjon már ennek utána valamelyik belevaló újságíró. Nos, abba a riportban meg lehetne még pátosz is, akár ezerrel, mert az a fiú TÉNYLEG megpróbálta... Nos, valaki?

rognork 2012.02.05. 17:05:24

Oszt majd jól meglepődik, amikor kanadai kamionos farkakat kell szopni saját klánja kérésére...

Bell & Sebastian 2012.02.05. 17:17:01

@fülöpke: A Csak ülök és mesélek -keretműsorban lehetett, amely kettő időszakot is ment a tévében, de Vitray csak jegyezte, a riportokat nem ő rendezte-vágta.

Mindenesetre tematikus kereséssel egy belsős megtalálhatná. Hogy mennyire belterjes a téma és egysíkú a tálalása, azt jól mutatja ez a lista, csak a neveket kell figyelni. A jogvédő -biznisz sem most kezdődött!

(A legfelső találat dokumentumát letölteni!)
www.google.hu/search?q=csak+%C3%BCl%C3%B6k+%C3%A9s+mes%C3%A9lek+p%C3%A9ter+cig%C3%A1nyfi%C3%BA&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a#q=csak+%C3%BCl%C3%B6k+%C3%A9s+mes%C3%A9lek+p%C3%A9ter+cig%C3%A1nyfi%C3%BA&hl=hu&client=firefox-a&rls=org.mozilla:en-US:official&prmd=imvns&ei=z6kuT7P4CfDR4QTZ9pyyAw&start=0&sa=N&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&fp=3ea02123692f7050&biw=1280&bih=614

Atisz 2012.02.05. 17:22:01

Turul a 4. bekezdésben leírja a lényeget - és egyben a választ is: Mohácsi Viktória az 5 éves európai parlamenti képviselő fizetésével hozzászokott a nagy lábon való éléshez (mint szegény Daróczi Dávid).
Ha rosszindulatú akarnék lenni, azt mondanám, hogy mindez nem is sok munkával járt együtt: néha tett 1-1 vizitet az aktuális országba, ahol "romaügyben" valami probléma merült fel - pl. Olaszországba, ahol annak idején Milánóban sanyargatták a kisebbséget - aztán miután méltatlankodott egy jót, repült is "haza" Brüsszelbe.
A pénz beosztása és későbbre való félretétele úgy tűnik neki sem sikerült (ez nem egészen igaz, mivel 2 évig tartott a szóban forgó összeg).

Kívánom, hogy a magyarországi cigányságnak egyszer egy olyan karizmatikus, nagy tekintélyű vezetője legyen, aki nem az uszítást, hanem a magyarokkal való együttműködést tekinti elsődleges feladatának.

BolondIstók 2012.02.05. 17:31:59

@Lorp: Mi van megsértettelek, mert kimondtam, hogy kik vagytok ti jobbikosok?

fülöpke 2012.02.05. 17:38:28

@Bell & Sebastian: Köszönöm, ezen már túl vagyok. Le is töltöttem, nyoma sincs. Ami azért kissé meglep. Szerintem is a "Csak ülök és..."-ben futott, de belterjesség és egysíkú tálalás (ami tény) ide vagy oda ez a két részben lefutott élettörténet meglepően objektív volt. És megrendítő.

Belsős kerestetik. :-)

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.02.05. 17:59:34

Mielőtt "ítélkeznétek" M. V. felett, nem árt felidézni, hogyan ítél ő maga:

„M.V.: - ..amikor egy diszkóverekedés van, vagy tyúklopás van, ez nem azt jelenti, hogy nem követnek el cigányok bűncselekményeket, hanem azt jelenti, hogy éppen egy egyén azért teszi, mert éhes a gyereke, mert cigányozott Cozma, feltehetőleg, vagy nem tudom ott mi volt a motiváció, de ott egy diszkóverekedés történt, nézeteltérés történt és az olaszliszkai gyilkosságot is ide lehet sorolni. Azért torolták meg nagyon rossz módszerrel azok a szülők, rokonok, akiknek a gyermekét ez a pedagógus megsértette, vagy történt egy olyan baleset, vagy balesetnek tűnő esemény. Ezért volt ez a gyilkosság és nem azért, mert ők magyar nemzethez, csoporthoz tartozó egyéneket akarnak gyilkolni, tehát amikor a gárdisták, a Magyar Gárda, a Jobbik és egyéb más szélsőséges csoportok azt hangoztatják, hogy a magyarok elleni bűncselekményeket a cigánybűnözők követik el, akkor súlyos mondatokat mondanak, aminek a vége akár lehet összecsapás is. Itt nem etnikai konfliktusról van szó, mert nem két csoportnak a harcáról van szó, hanem az egyik csoportot üldözik, a másik csoport pedig gerjeszti, hogy e a hangolt még jobban látható legyen. (…)” [Az elgépelések az MTV honlapjáról származó eredeti szöveg sajátosságai; a szöveghűség végett ezeket is bennhagytam az idézetekben.]

neonepiprimitiv.blog.hu/2009/03/05/allitsatok_meg_m_v_t

ü
bbjnick

Mikka-Makka 2012.02.05. 18:23:14

szokásunk keseregni a politikai elitünk miatt, hát a cigányság aztán duplán meg van verve velük (Mohácsi, Farkas Flóri meg a többi)

Bell & Sebastian 2012.02.05. 18:24:56

@bbjnick: Ott azért kissé megbicsaklik az érvelés, hogy a társadalom egészére nem jellemző a csoportosan elkövetett önbíráskodás és késelés első felindultságban.

Jól is néznénk ki, ámbár a párláménti közvetítések nézettségét nagyban emelné, a bukmékerek hasznáról nem is beszélve.

Bátran le lehet az olyan szagértőt seggfejezni, aki nem hajlandó észrevenni a genealógiai, kulturális- és szociológiai tényezők külön-külön kifejtett és együttes hatását legalább társadalmi szinten, természetesen az elsőbe értendő genetikai predesztináltsággal együtt.

Bell & Sebastian 2012.02.05. 18:31:10

@BolondIstók: Utcán randalírozó férgek azok, akik időnként rátámadnak egy-egy autósra, miután az elsodorta a szabálytalanul, az úton csámborgó szemük fényét.
Ezért nem ártana keresztezni őket a szentjánosbogárral, hogy legalább világítsanak a sötétben.

Akarsz még tudni valamit?

Andráska8 2012.02.05. 19:19:11

Jól tette, hogy elment.
Már minden fiatal ezen gondolkodik.
A nem cigány is.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.02.05. 19:31:19

@Bell & Sebastian:

"Ott azért kissé megbicsaklik az érvelés..." --- írja.

Maga szerint V. M. érvel? Képes érvelni?

A fentebb linkelt poszt(om)ban "bevilágítok" a vízibolha agyú kádercsaj agyába: ...Ami ezekben a szövegekben az igazán megkapó, az a valósághoz való sajátos viszonyulás. Nemrövid életem során eleddig két embertípussal találkoztam, akiket ez a sajátos viszonyulás jellemzett: 1) a hithű kommunisták; 2) a faji misztikusok (s közöttük is a legmagabiztosabbak, a nácik)

A tények makacs dolgok, ám könnyedén átléphetünk rajtuk/felettük, ha ideológiailag kellőképpen fejlettek/képzettek vagyunk ehhez a manőverhez, hiszen a „bölcsek kövével” a zsebében az ember bármire képes lehet – vallották úgy a bolsevikok, mint a nácik.

Bizonyára nem vagyok egyedül, aki még emlékszik arra, miben is nőtt fel.

(Mint minden totális diktatúra, így a szocializmus is egy megkérdőjelezhetetlen elv totalizálására alapozta hatalmát: ez az elv – a szocializmusban – a „történelmi szükségszerűség” elve volt. A hatalmat gyakorló elit, az „élcsapat” (a Párt), mivel elfogadta és elsajátította (magáévá tette) a marxizmus-leninizmus eszmerendszerét, a „dialektikus materializmus” logikája szerint gondolkodott, így alkalmas és képes volt (és csak ez az elit volt alkalmas és képes) a „történelmi szükségszerűségek” fölismerésével és érvényesítésével a „lehető világok legjobbikába”, a kommunizmus felé (és bele) vezetni a társadalmat. Slussz! Vitának helye nem volt, az agyalás nemcsak fölösleges, de szánalmas is lett volna, mert: ugyan ki is vitatkozhatott volna az „istenekkel”?)

És (nagyon) nem vagyok boldog attól, hogy alig húsz évvel a „rendszerváltozás” után (nap mint nap) valami nagyon hasonlóval találkozom.

Képviselőasszony nem barátja a tényeknek. Talán tudomása sincs arról, hogy tények léteznek, hiszen nincs rájuk szüksége. Magabiztossága mögött a „doktrína” mindenhatóságába vetett hit áll. „Ha a doktrína velünk, ki lehet ellenünk?!”...

:-)

ü
bbjnick

lorantka_a_gall 2012.02.05. 20:07:51

@BolondIstók: egy kicsit utánaolvastam, de számomra nem világos, miből gondolod, hogy Lorp a magyar társadalom említett csoportjához tartozik.
(idézetekre gondolok elsősorban, esetleg az ezekhez fűzött egyértelmű következtetésekre)
Ugyanis a te hozzászólásaidból én megalapozottan gondolhatom, hogy értelmi képességeid nevedhez híven igencsak korlátozottak, ellenben -ismétlem- utóbbi megállapításod légből kapottnak tűnik.

Ugyanezen okból megkérem Lorpot, hogy amennyiben ez neki felvállalható, nyilatkozzon arról, tagja-e a fent említett pártnak, illetőleg jelezze, hogy nem kívánja ezt (a tagságát vagy nem-tagságát) nyilvánosságra hozni.

Lorp 2012.02.05. 20:22:44

@lorantka_a_gall: Tyű, olyan szépen kérdezted, mintha számítana bármit is hogy én konkrétan tagja vagyok-e bármilyen pártnak:).
Nem voltam, és bizton állíthatom, hogy soha nem is leszek semmilyen pártnak a tagja.

RowiwClub (törölt) 2012.02.05. 20:25:02

Tisztul a közélet. Ha csak az írás hangulatát figyelem, mintha meghalt volna és siratóvers kerekedett Tóth Ákos tollából.
Ez a Népszabadság tudja azért, hogyan szerezzen olvasókat magának :) vagy elnézték a naptárat és nem 2006. van?

VI. Béla 2012.02.05. 20:29:12

@Andráska8:

Menjen csak, de ne rinyáljon itten.

RowiwClub (törölt) 2012.02.05. 20:54:39

Ja, igen: És ezeket a cikkeket jellemzően nem lehet kommentelni a NOL-on, mert a demokrata nem fél, haha.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.02.05. 21:07:39

@Bell & Sebastian: imhol, de az érdem nem az enyém, én csak képeket és egyéb apróbb infókat raktam hozzá

kkbk.blog.hu/2010/04/03/a_mohacsi_daroczi_choli_klan

Bell & Sebastian 2012.02.05. 21:09:03

@bbjnick: A vízibolhához hasonlítása attól nagy nagy lelemény és igen találó, mert az ha nem fut ámokot elég gyorsan -mint látjuk- elsüllyed. XD

Bell & Sebastian 2012.02.05. 21:10:45

@tesz-vesz: A hála üldözni fogja, úgyhogy vegye fel a nyúlcipőjét, de izibe! :)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.02.05. 21:15:53

rendkívül primitív egy lény ez a mohácsi viktória. soros őket is támogatja, tom lantos barátja, eljön az idő, mikor a fidezs nemcsak tom lantosnak, de sorossnak is emlékközpontot meg szobrot vagy mit akar létrehozni. mikor nyílik már ki a szemetek? a fidesz tom lantos barátja, tom lantos sorosnak a barátja, soros mohácsi barátja, emellett támogatja orbánt is, ergó
Orbán mohácsi barátja.
ugye értjük miért nincsenek perek amikor Hazánkat támadják?

hogy áruló-e mohácsi? javasolni tudnám a rosenberg-eljárást az ügyében

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.02.05. 21:23:58

@TaTa86.: Mohácsit addig tiszteltem valamilyen szinten"

na, ne űzz csúfot a szavakból

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.02.05. 21:26:10

@.Pierre Bezuhov.: mi lenne ha adnánk a cigányoknak egy országot? pl tárgyalásokat folytathatnánk

lehet védeni egy kisebbséget, de az a minimum, hogy legalább őszintén tegye, és ne hazudjon, ez az amit ti egysejtűek, fedorral egyetemben nem vagytok képesek felfogni. hogy hazudik. hogy nem becsületes, hogy ostoba, mint egy darab kavics, de a szája az nagy.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.02.05. 21:26:54

@tesz-vesz: pl tárgyalásokat folytathatnánk indiával
egy zökkenőmentesebb visszafogadás keretében

odabas 2012.02.05. 21:42:27

A liberálisok stratégiája a cigánysággal kapcsolatban egyértelműen az volt, hogy kifejlődjön bennük egy tudat, ami a magyarsággal SZEMBEN fogalmazza meg őket. Nem mondom, hogy nem sikerült, de most sokkal kevesebb pénz van már a projektre. Ez kb. a tót, oláh stb. nemzetiségi mozgalmak mintájára szerveződött: mindenáron a magyarokat kellett ellenségnek tekinteni.

Szerencsénkre talán még mindig az van a kitörést választó cigányok fejében (= 1%), hogy magyarok szeretnének lenni. Az SZDSZ egy cigány értelmiségi elitet próbált kinevelni, akik már ellenségként tekintenek ránk és a cigánygyerekeket majd ők oktatták volna. Szívesen betekintenék pl. a Ghandi Gimnáziumba, biztosan elsírnám magam. Mert OK, hogy ezen mesterkednek, de mi fizessük???!

Szerencsére, mint sok minden mást, ezt is elbaszták, a kapzsiságuk sokat segített nekünk ebben a kérdésben. Gondolom az ilyen programokra szánt pénz nagy részét zsebre tették.

Egyébként, ha már a kapzsiságnál tartunk, 94-ben is ott rontották el, hogy várniuk kellett volna 4 évet, de nem, ők összeálltak az MSZP-vel, mert az elveknél egy jobb dolog van: a készpénz. :-))))))))

Köszönjük szépen!

Ludovikás Levente 2012.02.05. 21:43:12

@tesz-vesz:
Érdemes volna leltárt készíteni, mennyibe került eddig az országnak a népes család futtatása közpénzekből?

Egyébként meg tipikus liberálszoci életutak ezek némi cigányos beütéssel: szabadpiaci érvényesülésről beszélnek, miközben állami csecsen szívja tele magát valamennyi

fülöpke 2012.02.05. 21:59:24

@Bell & Sebastian: "Ott azért kissé megbicsaklik az érvelés, hogy a társadalom egészére nem jellemző a csoportosan elkövetett önbíráskodás és késelés első felindultságban."

Az ember azt hinné, hogy az elképzelhetetlen a XXI. században, hogy egy olaszliszkai lincselést – aminél barbárabb (elnézést a barbároktól) cselekedetet elképzelni nem lehet – így a szőnyeg alá lehessen söpörni. Ott azért nem egy ember vesztette el az eszét. Egy sem akadt, aki leállította volna ezt a borzalmat.

Erről példul miért nem forgat senki filmet? Pedig elég mellbevágó lenne.

taknyos zsiráf 2012.02.05. 23:55:05

Sajnos sokan nem látják, hogy ugyan azt a gazdát szolgálja mohácsi is mint a jóbbik! A gyökerek egy tőről fakadnak!

Bell & Sebastian 2012.02.05. 23:58:05

@fülöpke: Inkább ne, tőlünk keletebbre találni ilyesmit magánszervereken -amit élőben vettek fel- és még egy sokféle halált látott invalidusnak is megfekszi a lelkét.

Bell & Sebastian 2012.02.06. 00:02:44

@taknyos zsiráf: Van másik verzió is, csak az kevésbé népszerű. A végére a szú úgyis mindent megrág, ami fából van, de a keményfával azért nehezebben boldogul.

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2012.02.06. 01:21:10

Szandai Mátyás elment Franciaországba.
Róla érdemes lenne cikket írni...

2012.02.06. 04:25:45

És azt sem kell elfelejteni, hogy ennek az egész történetnek van egy másik olvasata is: ugyanis, ha valójában - és ez azért mindenkinek nyilvánvaló - az anyagi okok vezettek a kiutazáshoz akkor
- elöször is igaztalanul rosszabbnak tünteti fel Mo.-ot, mint amilyen valójában (bár ez neki nem hiszem, hogy új dolog)
- és emellett még a kanadai hatóságokat is hülyére veszi, kétszeresen is, hiszen belekényszeríti őket a nonszensz kérelmének elbírálásába, annak minden anyagi vonzatával, és még ezen felül is anyagi kárt okoz, hiszen félévig csalárd módon jut az ottani szociális segélyhez...

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.02.06. 07:13:33

Hurrá, éljen, győzött a magyar igazság!

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.02.06. 07:14:13

@Karl Childers:

cigánybűnöző, hogy ez eddig nem jutott az eszembe

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.02.06. 07:15:50

(turul, az azért durva, hogy pont a lényeget nem idézted, ha már)

Ajtony 2012.02.06. 07:19:49

csak a "fageres" vicc jutott eszembe :-)

azért az elmúlt pár hónap nyugati sajtójának tobzódása után küldhetnénk párat Londonba, Frankfurtba és New Yorkba is politikai menedékjogot kérni - mert Magyarországon "megszűnt a demokrácia".
- ez már indoknak elég, nem?

Lorp 2012.02.06. 08:02:35

@mavo: Ne is haragudj, de nem fogom szarul érezni magam, hogy őfelsége ennyi pénz és lehetőség után, nem tudta lerakni egy normális élet alapjait.
Az egy másik kérdés, hogy sokan nem kevés kárörömmel olvassák a hírt. De neki lehetősége lett volna példaképként szolgálni, erre viselkedésével csak ráerősít a cigányságról eddig kialakult képre.
A politikai tevékénységét pedig szóban sem hozom, de maradjunk annyiban, hogy ő sem a békés együttélésben volt érdekelt.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.02.06. 08:09:31

@Lorp:

de még mennyire, hogy megvolt neki a lehetősége. ha elírt egy vesszőt, már üvöltött mindenki, hogy büdös cigány kurva elkúrtad, de tény, a lehetőség megvolt.

Lorp 2012.02.06. 08:16:28

@mavo: Ha te mondod. Bár nehezen tudom elképzelni, hogy brüsszelben ilyenek megtörténjenek. Idehaza egy felhördülésre emlékszem, a Cozma gyilkosságal kapcsolatban tett kijelentése miatt. Más támadásra én nem emlékszem, de tény hogy nem is követtem napi szinten a munkásságát. Remélem azért abban meg tudunk egyezni, hogy kudarcáért ő is felelős, és nem csak és kizárólag a rasszista magyarok.

Valandil 2012.02.06. 08:35:19

@BolondIstók: Te mikor indulsz? Nem kellene itt rontanod a levegőt!

S.O.A. 2012.02.06. 08:42:05

Amennyiben tényleg menedékjogot kért, és amennyiben Kanada ezt megadja neki, úgy bizonyítást nyer a South Park készítőinek prekoncepciója, miszerint a kanadaiak életképtelen segghülyék. Egy volt EP képviselőnek, aki évek alatt 100 millió Ft nagyságrenben kapot fix fizetést, ha egy ilyennek menedékjogot adnak, megérdemlik a sosrsukat...
Mohácsitól meg amúgy semmi mást nem vártam... kitaníttatta, támogatta a fiatal éveiben egy ország, aztán abból élt, hogy a szart két kézzel dobálta rá (bár a politikai menedékjog saját magnáka még től is húzós...)

Kandeláber 2012.02.06. 09:10:41

"Canada is not a thrash can" feliratú transzparensekkel vonultak fel derék kanadai patrióták néhány éve Montrealban a kormányuk által nagyvonalúan befogadott romák házai előtt.
De, Kanada egyre inkább szeméttartállyá válik.
Nekik is jut a mi szemetünkből.
Remélem, egyre több.
Remélhetőleg a posztban említett Szörnyella örökké ott marad, és nem mérgezi többé a mi levegőnket kipárolgásaival.
Továbbá remélhetőleg nem váltott retúrjegyet.

Funyi1 2012.02.06. 09:35:12

@bs395:
Van is!
..., tépi is a haját a Hamíltoni Főügyész a várost ellepő Cigánymaffia miatt, akik amenekűlt segííííílyből élnek és teszik tönkre a környezetüket ....

Funyi1 2012.02.06. 09:39:42

@Ajtony:
---, majd megtudnák, hogy "mi is az IGAZI DEMOKRÁCIA!".....

eMJe 2012.02.06. 10:54:09

épp ideje volt már, hogy egy ilyen nagy vezető példát mutasson

fülöpke 2012.02.06. 11:02:52

@Bell & Sebastian: Természetesen csak költői volt a kérdésem, kapcsolódóan a Mandi másik témájához, az éppen futó filmes szubkulturkampfhiz (Magyarország 2011)... Rendezőinket az elmúlt években már többször megihlette hasonló történet. Csak az előjel náluk valamiért mindig fordítva lett kitéve. Matekból mindenesetre nem erősek.

fülöpke 2012.02.06. 11:15:22

@Lorp: "Remélem azért abban meg tudunk egyezni, hogy kudarcáért ő is felelős, és nem csak és kizárólag a rasszista magyarok."

Micsoda korszerűtlen gondolat! ;-) Hány dörgedelmes cikket olvashattunk már lelkes liberalisszimuszok tollából, hogy mi (hülyemagyarok) mindig csak másra mutogatunk, mindig más a hibás, más a felelős a bajainkért... Lehet, hogy mégis vannak, akik esetében ez teljesen elfogadott?

jani888 2012.02.06. 11:25:48

Persze nem hagyta maga mögött hazudozásait,rágalmait, féktelen magyar-gyűlöletét.

Kandeláber 2012.02.06. 11:40:42

Vajon miért nem jelentkezett szolgálattételre a DK-nál?
Egykori elvtársai, Bauer és Eörsi már ott tolonganak a húsosfazék mellett.

fülöpke 2012.02.06. 11:46:39

@Kandeláber: Miért, miért? Mert a rögvalóságban ezek az urak bárki másnál jobban lenézik a hölgyet.

Kandeláber 2012.02.06. 11:48:23

@fülöpke: Hát ezt a "hölgyet" speciel nem nehéz lenézni.

Valandil 2012.02.06. 14:00:59

Kanada hivatalos medveriasztója lesz. Maci meglátja ezt a nőt, majd azonnal visszamenekül az erdőbe...

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2012.02.06. 14:42:01

havi 6000-8000 EUROruppóból spórolni?
az nem megy.

fülöpke 2012.02.06. 15:17:11

@FILTOL: Jelenleg ruppótlan, szegény. Legalább is hivatalosan.

2012.02.06. 16:08:57

@mavo: Ja, hogy rohadnék meg én büdös rasszista. Abban az egy esetben nem lenne igazam, ha Mo.-ról valóban üldöztetés miatt menekölt volna ki, és bármi valós indok alapján kért politikai menedékjogot.
Hát azt mondd meg, hogy ez igaz-e!

lorantka_a_gall 2012.02.06. 17:02:12

@Lorp: Köszönöm. Ezáltal teljes mértékben bizonyságot nyert Istók kolléga rendkívüli éleslátása.

ON
MV tevékenysége oly mértékben káros volt hazánkra nézve, hogy Kanada helyett találhatott volna jobb helyeket is politikai menedékkérelem céljából, úgymint Észak-Korea, Gabon vagy éppen valamely toleranciájáról híres demokratikus fellegvár, mint Szaúd-Arábia. :) (szerintem)
Az már csak hab a tortán, hogy valóban csúnyán a sorsára hagyta azokat, akiken segíthetett volna, vagy legalább megpróbálhatta volna.

Gest anyó férje 2012.02.06. 17:11:49

@lorantka_a_gall: "találhatott volna jobb helyeket is politikai menedékkérelem céljából, úgymint Észak-Korea, Gabon vagy éppen valamely toleranciájáról híres demokratikus fellegvár, mint Szaúd-Arábia"

India első helyen, mivel az repatriálás

evil overlord (törölt) 2012.02.06. 22:19:47

Nem vagyok benne biztos, hogy ez nem egy politikai performansz része: a náci parasztok báncsák a romákat.

Egyébként a cigányok jobban jártak, hogy lelépett: ártott és nem használt az ügyüknek.

picur3ka 2012.02.07. 00:49:18

Nyilvanvaloan arulo. Menekultkent megy, mint segelyes cigany. Eselye nem lennea kanadai immigracios feltetelek teljesitesere.

Cuccus, mint a tobbi, mindennel.

picur3ka 2012.02.07. 01:00:36

@Rettegő [ megbízott Bohócügyi Államtitkár]:

Nem huzos egyaltalan. Az USA-nak dolgozott, ki is tuntettek.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.02.07. 07:05:21

@Lorp:

"Idehaza egy felhördülésre emlékszem"

hol laksz, elefántcsontparton?

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.02.07. 07:07:44

@Lorp:

de bazmeg, komolyan, itt ez a post, alatta megy a fröcsögés ezerrel, és te bambán odabaszod, hogy hát jaj, nem is emlegeti senki sem mohácsi mocskos büdös cigány kurva anyját. ja, tényleg nem.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.02.07. 07:09:42

@tesz-vesz:

leszakadnál már végre rólam, basznád anyád szájba? vagy írjak valami még ilyenebbet, hogy végre leessen neked, hogy nem óhajtok a retardált fajtáddal társalogni, vagy mi?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.02.07. 07:26:30

@Kandeláber: azért mert az egy hajszállal "demokratább" párt lesz :)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.02.07. 07:29:40

@mavo: dehát én nem óhajtom nézni az analfabéta, embernek is állat hozzászólásaidat, te egysejtű ostoba féreg. de nem működik a szűrés gomb.

a felkötéseddel pedig csak a gyerekeiden segítenél. már ha vannak, remélem kasztráltatod legalább magad.
a szörnyszülött egyedeket minek szaporítani?

hogy az Istenbe lehet egy ember olyan ostoba mint te?
hogyan néznek ki ezek az emberek? én ilyennel élőben sohase találkozok! Isten bizony, meg is próbálnám kiirtani őket, a társadalom hasznára!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.02.07. 07:34:33

@mavo: itt lett volna a lehetőség, hogy bemásold a fontos, hohohó de milyen fontos részletet, te kutya.
de nem éltél vele.

milyen csatornából másztál te elő, áruld már el nekem

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.02.07. 07:54:19

@tesz-vesz:

jézusom, kösd fel magad
hogy a te szeretetednél maradjak

Lorp 2012.02.07. 09:05:05

@mavo: Mondjuk többet segítenél, ha linkelnél pár dolgot ezekről a nemtelen támadásokról.

Lorp 2012.02.07. 09:10:52

@mavo: Na menj a picsába! Ennyi erővel az egész baloldal mehetne kanadába, mert a mandineren csúnyán kommentelnek róla. Sőt az egész jobboldal mehetne, mert róluk meg a vincenten kommentelnek csúnyákat. Sőt te is mehetnél, mert látod, pont fentebb küldtelek el. Sőt én sem értem mit keresek itt, mert engem meg múltkor zavartak el. Sőt, ha jobban belegondolok, rudolf jánoson kívül csak azok maradhatnak az országba akiknek nincs netük.

Szóval álláspontod szerint egy icike-picike felelőssége sincs abban hogy így alakult az élete? Ő mindent jól csinált?

Paluster · http://publikusan.blog.hu 2012.02.07. 09:12:10

Míg az Eu-ban lopta a napot és uszított az ország ellen, havi két milláért, nem tudott kenyérre félretenni! Néhány jogvédő követhetné és élhetőbb lenne az ország!

PirosLivi 2012.02.07. 15:12:55

@fülöpke:
Lázár Péter "Kedves-ház" programja Nyírteleken zajlott - de Vitray riportműsort nem találtam róla az Interneten - persze attól lehet, hogy készült. ha esetleg mégis találsz valahogy róla anyagot, akkor írj kérlek linket, mert most már engem is érdekelne az ha tényleg volt olyan, amikor a kudarcáról mesélt.

üdv:Lívia

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.02.07. 15:13:32

@mavo: nem, nem , ez nem így működik.
először te :) haha
vagy szereld meg a szűrés gombot, aztán mars vissza a csatornába!

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.02.07. 15:42:41

@Lorp:

mit linkeljek, wazze? de most komolyan, gugli jó barátod, nemzeti érzelmű embereknél default a mohácsiviktóriázás.

nagyjából egyébként egyértelműnek tűnik, hogy egy részét ki is érdemelte, de ez egy másik kérdés. nem vagyok gondolatolvasó, nem tudom, hogy mennyire jó szándékú vagy mennyire nem jó szándékú amit csinál, illetve most már akkor ezek szerint nem csinál.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.02.07. 15:45:05

@tesz-vesz:

na, kezdjük elölről: nem én kezdem épületes kis társalgásainkat, ennyi. szűrj, ha ennyire azt tartod megoldásnak. ha meg nem tartod annak, akkor meg miért ajánlod?

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.02.07. 15:56:57

@Lorp:

bizony, bizony, orrba-szájba írom mindenütt, hogy ő nem hibás semmiért. gondolom, ha már engem felszólítgatsz, te is készséggel állsz elő idézetekkel. :)

tudi 2012.02.07. 18:30:32

Ez a nő semmi jót nem tett az országnak, és a cigányságnak sem tehát jó, hogy elhúzta innen magát.

fülöpke 2012.02.07. 18:58:59

@PirosLivi: Hogy az általam említett Péter azonos-e az általad írott "Kedves-ház"-as Lázár Péterrel (Nyírtelek), az számomra erősen kérdéses. Én sajnos nem emlékszem a vezeték nevére. A "Csak ülök és mesélek" részei 1975-1978, majd 1983-1984 között futottak (a net szerint). Hogy létezik-e ez a kétrészes dokufilm az nem kérdés tárgya, én ugyanis még annak idején láttam mindkettőt, amikor levetítették a TV-ben. Döbbenetes volt! Úgy rémlik, mintha legalább 6-7 év telt volna el a két epizód közt. Az első a nagy és tényleg őszinte lelkesedésről szólt, amikor magához vette az intézetis gyerekeket és a folytatásban pedig a totális kudarc. Nem tudom, hogy említettem-e, de ez a Péter egy huszonéves intézetis, árva romafiú volt, aki a saját döntése nyomán lett elhivatott tanító és hasonszőrű gyerekeken szeretett volna segíteni. Neki SEM sikerült... Azt azonban nem tudom, hogy tényleg öngyilkos lett-e szegény, még akkoriban (a 2. rész tájékán), ahogy legutóbb valaki állította. Viszont több, mint érdekes, hogy semmi nyoma az interneten... Pedig ALAPMŰ lenne minden referensnek és hőzöngőnek.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.02.07. 18:59:45

@tudi:

a mindentudás nagy ajándék.

fülöpke 2012.02.07. 19:41:05

@mavo: Persze, csak ebből az oldalból meg nem derül ki, hogy róla beszélek-e. (Azért köszi.) De találtam egy másik forrást, ami után majdnem biztos vagyok abban, hogy mégis ő az. Annak nagyon örülök, hogy eszerint él, és dolgozik, sőt. Nem adta fel. Azóta is ez a hivatása. Mondjuk valószínűleg az interjú második része az nem kifejezetten illeszkedett bele a minden-dal-móka-kacagás történetvezetésbe. Abban egyértelműen az volt a következtetés(e), hogy hiábavaló volt a jó példa, hiába volt ő a sorstársuk, a gyerekek mégis teljesen megvadultak 16 éves korukra és nem tiszteltek senkit és semmit. Őt sem. Nem részletezem, de elhangzott, hogy a végén a szó szoros értelmében a (nemroma) feleségének és a közös, kicsi lányuknak a testi épségét is féltenie kellett már tőlük...

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.02.07. 19:50:36

@fülöpke:

hát, kevés kedves ház van. :)

sajnos a jó példa ritkán elég. és erre sok példa van. nagyon tisztelem az ilyen megszállottan jót akaró embereket amúgy, de kevesen vannak.

fülöpke 2012.02.07. 19:59:42

@PirosLivi: www.ofi.hu/tudastar/kedves-haz-pedagogiaja
"1990-ben költöztem ide népes családommal. Előtte hosszú éveken át egy nevelőotthonban dolgoztunk - a feleségem és én - nevelőtanárként (én egyébként ott is nőttem fel mint állami gondozott), s mikor költözésre került a sor, saját három gyerekünkkel együtt magunkkal vittünk még tíz, akkor végzett nyolcadikos, kamaszodó cigányfiút, mert azt akartuk, hogy ők is családban nőjenek fel. 1994-ben a "nagyfiúk" többsége elvégezte a szakmunkásképzőt, nagykorúakká váltak s "k-i-r-e-p-ü-l-t-e-k" az atyai "alapítványi" házból a Nagy Életbe. Én pedig - aki addig hivatásos apuka, nevelő és zenekarvezető voltam - egyszeriben állás nélkül maradtam."

Tényleg ő az. Köszi, Lívia– minden jót névnapodra :-). Mondjuk ebből a kivonatból hiányzik a riportban részletesen taglalt kudarc (tényleg k-i-r-e-p-ü-l-t-e-k, de azért, mert végül kidobta őket). Én abszolút megértem, hogy ez egy olyan emlék, amit az ember szeretne minél hamarabb elfeledni. Ettől függetlenül azt gondolom, ilyen elhivatott romatanítókra lenne nagy-nagy szükség, nagyon-nagyon sokra, akikre hallgatnak a romagyerekek. Ez talán megoldás lenne a felemelkedésre.

Lorp 2012.02.07. 22:57:08

@mavo:
"de még mennyire, hogy megvolt neki a lehetősége. ha elírt egy vesszőt, már üvöltött mindenki, hogy büdös cigány kurva elkúrtad, de tény, a lehetőség megvolt. "

Ezen mondatod alapján feltételeztem több nagyszabású dologról tudsz amiről én nem. Az hogy politikusként az ellenoldal támadta, hááát nem azt mondom hogy jó, de ezen még ő sem lepődött meg, ebben biztos vagyok. Az hogy vitatott volt a tevékenysége.....melyik politikusé nem az? Ha ennyire nem bírja, ne politizáljon. De elszaladni egy másik országba.....
Nem tudom természetesen én sem az igazságot, de van egy olyan érzésem, hogy magánéleti gondjai inkább közrejátszottak a döntésében, mint pár kósza cigányozás.

Lorp 2012.02.07. 22:59:43

@mavo: Egy pillanatra nem állítottam, hogy te ezt mondod. Én csak kitartóan kérdeztelek, és végül majdnem kaptam is egy választ:).

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.02.08. 07:35:49

@Lorp:

szerintem elég természetes, hogy majdnem. mohácsi életútja kérdéses, nehogy már én mondjam meg róla a tutit.

ellentétben a posttal, ami nagyon is megmondja.

Lorp 2012.02.08. 09:10:34

@mavo: Nem ítéletet vártam tőled, hanem véleményt. Mert eddigi írásaid alapján feltételeztem hogy van.
De mindegy is, ebből a témából kihoztuk amit lehetett. Szép napot!

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.02.08. 10:02:55

@Lorp:

minden vélemény ítélet. ez van. szép napot.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.02.08. 21:21:19

@mavo: ahogy már sokszor elmondtam, szűrlek én hetente kétszer, de mindig itt látom a rusnya pofádat, a szűrés gomb nem működik

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.02.09. 06:25:44

@tesz-vesz:

hogyne, persze. valamint nálatok a villamos sem áll meg a megállóban a nemzetközi összeesküvés miatt.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.02.09. 10:33:34

@mavo: te mi a f ról beszélsz te gyengeleméjű korcs?!
nem működik a szűrés, érted?
most is szűrlek, de mindig látom a tetves analfabéta pofádat

trolololol · http://basszas.blog.hu/ 2012.02.10. 20:42:07

@mavo: úristen bazmeg orbánviktor meg gyurcsányferenc akkor hogyhogy nincs még kanadában, aszinné az ember hogy őket nagyságrendekkel többen támadják

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.02.10. 21:09:11

@trolololol:

sálálálá, akit támadnak, az kanadába megy, sálálálá, és ez törvényszerű, sálálálá.

csak pótoltam, hogy legyen mire hivatkoznod legközelebb.

az eggyel feljebb nyáladzó, összeesküvés-elméletekre specializálódott idiótának meg szóljon már valaki, hogy a valódi szűrés a neki sajnos hiányzó agy elnevezésű szerv segítségével a legkönnyebb.

a többi olvasónak békés jó éjszakát kívánok. na jó, a kevésbé prűdeknek fergeteges szexet is, de ha ezt később bárki is fel meri emlegetni, letagadom. ha baszásnak írják a szexet, akkor pláne.

Florette 2012.02.26. 15:10:21

@tesz-vesz: en nem latom azt a mavo faszt mar hal'istennek

egyebkent az a vicc hogy ez az idiota azert vinnyogott a vinszenten hogy moderaljanak mar ki mert az o szemelyes teret megsertem es azavarom a velemennyemmel aztan meg meg megy mas helyekre okad mindenhova... de mondom en mar tul vagyok itt rajta mar nem latom csak azt amit kap ez a gyengen butorozott komment huszar

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.03.02. 12:50:29

@Florette: nekem csak egy hétig sikerül szűrni, de az is lehet, hoyg eegy kilépés belépés ere

Ajj-jajj 2012.03.11. 13:34:04

@Rettegő [ megbízott Bohócügyi Államtitkár]: Amikor eldőlt, hogy nem delegálják tovább EU-s képviselőnek, 40 millió Ft-nak megfelelő Eurót kapott végkielégitésként. Azt hova tette? A fajtájának biztosan nem juttatott belőle, azt dülledt szemekkel és habzó szájjal a gyűlölt magyaroktól követelte. Jól tette, hogy elment, csak vissza ne jöjjön. Erzsébet nevü hugocskáját is vitte?
süti beállítások módosítása