Személyes szabadság megsértése – Ilyen ország pedig nincs CCCVI.
2011. december 24. írta: TuRuL_2k2

Személyes szabadság megsértése – Ilyen ország pedig nincs CCCVI.

  Történetének talán legabszurdabb napján van túl a modern magyar demokrácia. Annyi hajmeresztő dolog fért bele a magyar közélet egyetlen napjába, mint máskor egész decemberébe sem. Az igazság az, hogy nem gondoltuk volna, hogy az LMP új ellenállásából a megszokott, kis létszámú hippiskedésen túl bármi érdemi is lesz. Tévedtünk – igaz, ez elsősorban nem az LMP-n múlt.

  Először vegyük sorra a tegnapi események vidámabb részét. Az alábbi, szépirodalmi igényű szituációkért/mondatokért/párbeszédekért kortárs szerzők tucatjai adnák oda akár az üdvösségüket is, ha az ő fejükből pattanhattak volna ki:

  Összesen öten láncolták össze magukat, a rendőrség mindegyiket vegzálja, kivéve azt az egyet, aki nem is parlamenti képviselő, így vele szemben joguk is lenne fellépni.

  „Ez a demokrácia súlyos sérelme” – mondta Harrach Péter KDNP-s frakcióvezető, majd átlépett Ertsey Katalinon és bement az épületbe. (A tudósító Király András így idézi fel az esetet: „Ez volt ma a kedvenc pillanatom, rohantam Harrach után fülemen a telefonnal, Harrach kérdőn rám nézett, elismételte a mondatot, majd várta, hogy bólintsak. Én meg közben diktáltam a Szilynek.”)

  „Most mégis, tegyem le az autót a belvárosban és fizessek a parkolásért este hatig?” – kérdezte Szalay Péter (Fidesz) a tüntetőktől.

  Elkezdődött a hidegvágózés a déli kapunál. Gyurcsány exminiszterelnök előbb oldalt álldogálva figyelte a kibontakozó rendőrségi akciót, ő is hangosan skandálta, hogy Egész világ téged néz, majd testtel befeszítve megpróbált ellentartani a rendőröknek. Elérte, hogy őt is előállítsák a rendőrök, mivel lemondott a mentelmi jogáról. Már viszik is el.

  „Szóljatok a Gréczynek, hogy elvitték a Ferit!”ezek voltak Vadai Ágnes utolsó, a hangzavarban még érthető szavai. Molnár Csabáéi meg ezek: „Mit képzel? Parlamenti képviselő vagyok! Legalább mutatkozzon be, mielőtt bántalmazni kezd!”

  Gaudi-Nagy Tamás felajánlotta Osztolykán Ágnesnek, hogy vállalja jogi képviseletét, illetve „András, nem emlékszel, hogy mennyit küzdöttünk együtt” felkiáltással megpróbálta magára irányítani Schiffer András és a kamerák figyelmét. Lett is a dologból némi nácizás, illetve csakajobbikozás (időközben ugyanis a 2006 óta tüntetésfüggésben, 2010 óta -elvonásban szenvedő jobboldali radikális polgártársaink is megjelentek).

  Már mindenkit elvittek, de Osztolykán Ágnes LMP-s képviselőnő még mindig ott álldogál, a derekánál odaláncolva, egy olyan ponton, ahol nincs is rendes bejárat. Ráadásul, mint tudósítónknak elmondta, a lakat kulcsát elvesztette. Meddig marad? – kérdeztük. Amíg kell – válaszolta Osztolykán. Mivel azon a pontos senkinek sincs útban, lehet, hogy egészen hosszúra nyúlik a magányos tiltakozás.

  A karácsonyfánál felszámolt demonstráció résztvevőinek elszállítását megakadályozni próbáló szocialista képviselők, élükön Mesterházy Attila pártelnökkel, beültek az LMP-s aktivistákat szállító rendőrfurgonba, így a rendőrök őket is viszik a Gyorskocsi utcába.

  A szocialista képviselők közül Bárándy Gergely megdöbbenésre közölte, hogy őket nem állították elő, nincsenek őrizetbe véve, hanem egyszerűen elfoglalták a rendőrségi kisbuszt. Ennek nyomatékosítására a kisbuszból Lampeth Mónika időnként kiszáll, majd visszaszáll, miközben a rendőrök tanácstalanul ácsorognak.

  Sodi: Képviselő úr, tud véleményt mondani a történtekről?
  Hiller István: Igen, tudok.
  Sodi: Mi a véleménye?
  Hiller István: Az, ami a benti képviselőknek.
  Sodi: Miért nem volt a rabszállítóban?
  Hiller István: Mert nem fértem be. A saját autómmal jöttem.

  „Én láttam tüntetéseket. Én voltam a Parlamentben, mikor ellenem tüntettek. (...) erőszakkal. De nem engedtük, hogy a Kossuth tériekhez hozzányúljon a rendőrség.” – Gyurcsány Ferenc nyilatkozata Bolgár Györgynek a Klubrádióban.  

  Szili Katalin, Ivády Gábor és Molnár Oszkár független országgyűlési képviselő pénteken közös közleményben tudatta, hogy nem értenek egyet azokkal, akik „karácsony előestéjén a munkát ellehetetlenítő és az ország hírét rontó káros politizálást” folytatnak.

  

  A történtek kevésbé vidám része az, hogy a rendőrség személyi szabadság korlátozása miatt elvitte a tiltakozókat és az, ahogy a kormánypárti képviselők viszonyultak a legkisebb parlamenti párt ellenük folyó demonstrációjához. Azok a kormánypártok, akik 2007-ben a kordonok lebontásával tiltakoztak az akkori kormány politikája ellen, amivel nagyon is egyet tudtunk érteni (az Ilyen ország pedig nincs sorozat egyik első darabja is ebből az ügyből született). Legalább ez eszükbe juthatott volna. Mert mi van, ha elkeseredett elempések viszik a politikát az utcára és állják el az autóbejáratokat? Akkora dráma ez? Aligha.

  Aligha a személyi szabadság megsértése, ha nem lehet a bömössel közvetlenül a Ház kapuja elé állni, és valamelyik közeli utcában vagy a Szabadság téri mélygarázsban kell hagyni az autót, majd öt percet sétálni az épületig (bár Szalay Péter felháborodásából sejthető, hogy ő nem szokott fizetni parkolásért a fővárosban – ellenkező esetben valószínűleg tudná, hogy nem hatig, hanem nyolcig tart a fizetős időszak). 

  Lehet szeretni vagy nem szeretni az LMP által választott tiltakozási formát, de ilyen a politika, ez is belefér a közéleti bokszba. A kormánypártok ilyenkor nem tehetnek mást, mint méltósággal tűrnek, és elmondják, szerintük miért nincs igaza a tiltakozóknak. Ha erőből reagálnak, ágyúval lőnek ördögbotos hippikre, csak magukat teszik nevetségessé. Mert mi lett volna, ha december 23-án a rendőrség nem mozgósít jelentős erőket a képviselők szabad és ingyenes parkolásáért? Semmi. Tüntetnek, megunják, aztán hazamennek, ahogy azt a tegnapi nap mártírja olyan plasztikusan megfogalmazta 2006 sajnálatos őszén.

  Ami tegnap történt a Házban és a Házon kívül, az a Fidesz felelőssége, és a Fidesz is fogja megfizetni az árát.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr973492882

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: 1301. Mentelmi jog – ördög a részletekben 2012.02.03. 21:16:51

A mentelmi jog gyakori témája a blognak, ma – hosszú idő után – sikerült eltörölni. Hogy miért nem ünnepeljük mégsem a demokrácia diadalát? Mert az egyik kezükkel úgy adtak, hogy a másikkal elcsesztek. Sajnos, a zembereknek felületes i...

Trackback: Törvénnyel rúgni pofán a bántalmazottakat? Miért is ne! 2011.12.25. 18:52:19

Törvénnyel rúgni pofán a bántalmazottakat? Miért is ne! Ha eddig se érdekelt senkit az, hogy évente több tucatnyian veszítik életüket, bizonyíthatóan családon belüli erőszak áldozataiként (nők, gyerek, öregek és bizony, ha kisebb számban is, de időnkén...

Trackback: Vonyít a falka 2011.12.24. 18:39:06

Minden keresztény, vagy legalábbis tisztességes ember most Karácsony szent ünnepére, a szeretet ünnepére készül. Félreteszi a haragot, a gyűlöletet, a harcoló felek fegyverszünetet vagy békét kötnek, pihennek a kardok és csatabárdok.  A tisztesség...

Trackback: Az első rengés 2011.12.24. 18:36:20

Hát igen, megtörtént tegnap, aminek történnie kellett, Révész Máriusz végre megpillenthatta azt a tömeget, amit ő eddig nem látott nézés közben. Becsléseim szerint 12e ember volt a Kossuth téren, hallgatva a kimértségét most félretevő Schiffer András,&...

Trackback: Személyes szabadság nem létezik! 2011.12.24. 13:38:18

Azt hiszem, jellemző rám, mi zavar a legjobban.Egyáltalán nem zavar a keresztényi szeretet ünnepi megnyilvánulása a LMP tüntetés kapcsán kérdezgető tegnapi, Democsokratikus karácsony című posztom  kommentjeiben. Kicsit szánom is azokat, akik az ün...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anti Anyag (törölt) 2011.12.24. 14:42:50

Nem kellene elfelejteni, hogy amiért itt a tüntetés folyik, az az MSZP-SZDSZ (LMP) sara.

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2011.12.24. 14:43:14

Szerintem az ország eladósítása sokkal abszurdabb volt. Mondjuk az tény hogy a hiteleket kétpofára habzsolta a magyar.

karosszékely 2011.12.24. 14:44:58

@Guilelmus: Tudod, mi a baj: ők fognak úsztatni téged/titeket.

Bonaparte 2011.12.24. 14:46:44

A 2006 őszi történések miatt sírni lehetett volna. A tegnapi történéseken inkább nevetni lehet, a hatalom töketlen arroganciájának jóvoltából. Ez pedig sokkal ütősebb volt így. Összehoztak egy jól sikerült bemutatót Abszurdisztán groteszk valóságából. Bár Gyurcsány jelenléte nem volt örömteli, de még ő is inkább segített. Az ő arcának, nevének köszönhetően lett világszerte hír a tegnapi tüntetésből.

Bonaparte 2011.12.24. 14:50:52

@a sötétség seregeinek vezénylő tábornoka:

Persze... Olvassál egy kicsit, vagy próbáld meg érteni, amit olvasol. Megakadályoztak bárkit is abban hogy bejusson a Parlamentbe? Egyébként tényleg megvalósult a személyi szabadság jogellenes korlátozása. Csak nem a tüntetők, hanem a rendőrség részéről.

vezér01 2011.12.24. 14:52:33

Tény,hogy a CNN-t és a hasonszőrűeket 2006-ban a
vérző fejű nők és a kilőtt szemek látványa nem hozta
lázba. @Bonaparte:

balfék 2011.12.24. 14:52:33

Ahhoz már elég vaknak és agymosottnak kell lenni, hogy az IMF hitel esetleges elmaradását rákenjék a magukat leláncolókra, miközben a Házban folyamatosan szavazták meg a kifogásolt törvényeket.

balfék 2011.12.24. 14:53:36

@vezér01: Szerintem te most hazudsz. Tele volt az akkori világ tv az eseményekkel.

és Háccs 2011.12.24. 14:56:08

Hát ebbe a faszba bizony tátott szájjal rohant bele a fidesz.

:D

Ennél hatékonyabb nem is lehett volna az LMP: tegnap óta a világon mindenki ismeri a fidesz egypártrendszer-építési törekvéseit. Mindezt a fidesz módszereivel, az utcai, olcsó politizálással. 20 ember megszopatta az MSZMP-tagokból álló újkomcsikat. :)

Visszanyalt a fagyi, a SZEKTA (mert ez az) meg csak néz, mint hal a szatyorban. :)
Hajszál pontos, tökéletes kivitelezés.

Ezt a bátorságot hiányoltam eddig, ha így folytatják, tőlem kapnak egy szavazatot 2014-ben.

További jó dühöngést a karácsonyra, hülyék! :)

Napkutya 2011.12.24. 14:58:20

Karácsony van. Nincs rossz hangulatom. Röhögnék, ha nem lenne szánalmas.

De, basszus az, hogy a statisztika javító, kényszer közmunkást napokra elvihetik otthonról, ha ott van a kötelező meló, -a tróger képviselőt, meg "korlátozzák a személyes szabadságában", ha nem parkolhat a munkahelyétől tíz másodpercre, nos, hát, az rohadtul bűzlik!

Hajrá fülkeforradalom. Hajrá forradalmárok!

Tényleg VANNAK eredményeitek.

Ma egy kontinens röhög rajta, -csak az a baj, hogy jövőre nekik tartjátok majd a markotokat...

Asztalos Gábor 2011.12.24. 15:07:44

"szocialista képviselők, élükön Mesterházy Attila pártelnökkel, beültek az LMP-s aktivistákat szállító rendőrfurgonba, így a rendőrök őket is viszik a Gyorskocsi utcába.

A szocialista képviselők közül Bárándy Gergely megdöbbenésre közölte, hogy őket nem állították elő, nincsenek őrizetbe véve, hanem egyszerűen elfoglalták a rendőrségi kisbuszt. Ennek nyomatékosítására a kisbuszból Lampeth Mónika időnként kiszáll, majd visszaszáll, miközben a rendőrök tanácstalanul ácsorognak."

Hogy a picsába lehet egy előálítottakkal teli mikrobuszba csak úgy beszállni? A rendőrség meg ezt csak nézi? Nincs zár az ajtón hogy bezárják?

istike44 2011.12.24. 15:10:40

@vezér01: te is mehetsz a levesbe velük együtt!!

istike44 2011.12.24. 15:12:21

@vezér01: téged fejbe találtak azóta sem jöttél rendbe öreg!

Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2011.12.24. 15:19:38

@d.z.: még mindig trendi együttérezni a 2006os zavargó idiótákkal? Még mindig trendi felháborodni, ha egy politikus kivételesen nem hazudik? :P

Szélmalomharcos 2011.12.24. 15:23:15

Marx bácsi szerint minden kétszer játszódik le a történelemben, először tagédia, másodszor meg komédia formájában. Ez a tünti már a harmadik volt, úgyhogy még komédiának is kevés

2011.12.24. 15:23:24

@malacz69 rezignált:

Kicsit is értelmes gazdaságpolitikával nem lenne szükségünk semmilyen IMF-re most.
Hogy néha szó essék a lényegről is.

sronti 2011.12.24. 15:26:18

@malacz69 rezignált:
Gyurcsányra nem érdemes ennyi szót vesztegetni.
"Ebből mi következik? Nem fogják venni a kötvényeinket, magas lesz a CDS felár, jöhet egy újabb leminősítés, hiszen folyamatosan bizonytalan, rendetlen ország benyomását keltjük."
Mert az is vagyunk. Attól nem keltjük rendes EU ország benyomását, ha nincs ilyen mozgolódás. Egyébként egy ilyen utcai demó befektetői szempontból nulla értékkel bír, mondjuk egy IMF hazautazáshoz, EU biztosi intéshez, magánnyugdíj államosításhoz, különadókhoz stb.-hez képest. Nem attól tántorodnak el a befektetők, hogy utcai demonstrációk vannak, azt el tudják azért helyezni, hanem részben pont attól, amitől ők tiltakozni kezdtek, talán örülnek is, hogy van valami ellenzék, aki talán leválthatja majd a kormányt.

Bartoki 2011.12.24. 15:27:46

Elég jó volt az LMP akciója, persze Gyurcsányéktól nem is lehetett mást várni minthogy rácsimpaszkodnak potyázni. :(

Az IMF-fel való tárgyalásokban nem az LMP miatt rossz a pozíciónk, hanem Buktor és Eltolcsy miatt.

Igaz, tényleg a Kurcsány kezdte el, ezek meg befejezték. :( Most már nem csak gazdaságilag, de lassan már közjogilag is visszajutunk az 1989 előtti időkbe. :(

Új rendszerváltást!

Napkutya 2011.12.24. 15:30:05

@sronti: Igen, én is így gondolom.

Nem azt kell megmutatni, hogy nyakig ülünk a sz.rban, -azt, sajnos mára maguktól is tudják.

Ezek a demonstrációk arra jók, hogy legalább azt megmutassuk, nem hülyült meg mindenki idehaza...

Tika08 2011.12.24. 15:34:00

Minden elismerésem a tüntetőké, csak így tovább.
"Gyáva népnek nincs hazája"

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.12.24. 15:43:36

@Tika08: és akkor most jobb?

"hevesen küzdenek" a bolsevikok, persze, megdöntik a rendszert, úgy hogy odabilincselik magukat a kerítéshez.
mi ennek a haszna? olyan ez az LMP, mint egy teljesen elmebeteg ember, akinek ha beszélnie kellene ehelyett mindig lefekszik földre, vagy ilyesmi, teljesen zavart a párt.

odamondó 2011.12.24. 15:43:58

ez a kell a népnek. ostoba szájkarate és műcirkusz.

Tüntetésnek meg nem nevezném ezt az ócska nyivákolást andriséktól.

Neve Senki 2011.12.24. 15:46:00

www.youtube.com/watch?v=9NKHJ64qRR8

Az LMP és az mszp képviselőknek sok szeretettel!

Asztalos Gábor 2011.12.24. 15:47:32

@Zka:
" még mindig trendi együttérezni a 2006os zavargó idiótákkal?"

Nem, most a maszopos-lmp-s idiótákkal trendi együttérezni.

Epokit Drive 2011.12.24. 15:48:58

Biztosan nettó naiv vagyok, de két dolog feltűnt az idézetek és kommentárjuk között:

1. "De nem engedtük, hogy a Kossuth tériekhez hozzányúljon a rendőrség." (Gyurcsány)
2. A kormánypártok ilyenkor nem tehetnek mást, mint méltósággal tűrnek, és elmondják, szerintük miért nincs igaza a tiltakozóknak. Ha erőből reagálnak, ágyúval lőnek ördögbotos hippikre, csak magukat teszik nevetségessé.

Mindkettő ugyanarról szól, mégpedig hogy a mindenkori rendőrség a mindenkori kormány(pártok) utasításai szerint működik. Gyurcsányék nem hagyták őket a Kossuth tériekhez nyúlni? Milyen alapon? Ha ott pl. csak szimpla szabálysértések folytak volna, vagy pláne súlyosabbak, akkor az, hogy odamennek vagy sem, szakmai kérdés.
És ugyanígy: felőlem akármi is lehet az LMP-s összeláncolásos bohóckodás (már elnézést) politikai üzenete, az intézkedő rendőrség szakmai alapon kell, hogy reagáljon.
Mindkettőbe belefér a józan ész használata, hogy pl. megéri-e a felhajtást, vagy hagyjuk őket estig fagyoskodni, aztán majd hazamennek, de ez a szóhasználat, illetve az, hogy eleve ezt véljük, amikor a rendőrség és a politika összefut a nyílt utcán, nagyon elkeserítő.
Nem lehetett volna egyszerűen csak elvágni a láncaikat, aztán odaállni kétoldalt, hogy az a pár képviselő kocsival bemehessen, aztán annyi? Az eszem megáll, mennyi istentelen barmot hord a hátán a föld, és tartok tőle, hogy sokuk már szaporodott is, vagy tervezi a jövőben.
Harrach Pétert pedig csókoltatom, ő pártjától többet vártam, nagyságrendekkel. Tulajdonképpen nem is csókoltatom, hanem üzenem, hogy mélységesen szégyellje magát.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.12.24. 15:54:08

@Bartoki: a fidesznek ott volt a kordonbontó akciója, ők azután érezték magukat tökös gyerekeknek, most itt az lmp és mszp közös láncos akciója, mindketten tökösnek érezték, érzik magukat, akkor és most, pedig valójában mindahányan színészkedő, cirkuszi senkiháziak, akik semmi jelentőset és semmi igazán hasznosat nem raktak még le az asztalra, és nem is nagyon fognak, azt garantálom.

vége a demokráciának, harsogja az lmp, pont ennyire is hiteles, mert amikor horn gyula megszüntette a nem hozzá köthető szervezeteket, akkor nem volt vége a demokráciának? amikor kilőtték emberek szemét akkor nem volt vége a demokráciának? nem látok különbséget az mszp és a fidesz kormányzási módszere között.
itt sose volt demokrácia. nem lesz az lmp alatt se, csak a szájuk nagy.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.12.24. 15:57:11

@Epokit Drive: fejtsd ki a véleményed harrachról, érdekel

Bartoki 2011.12.24. 15:57:13

@tesz-vesz: ""hevesen küzdenek" a bolsevikok, persze, megdöntik a rendszert, úgy hogy odabilincselik magukat a kerítéshez."

A jelenlegi Fideszre sokkal inkább ráillik a "bolsevikok" mint az LMP-re.

Hány MSZMP KB tagot tudsz megszámolni az LMP frakcióban?

Csak mert a Fidesz nemcsak az alkotmányozáshoz engedte oda őket (Pozsgay), de az Alkotmánybíróságba is (Stumpf).

Arról nem is beszélve, hogy a Fidesznek még a pártállami múlt nélküli része is egyre inkább bolsevik gondolkodásmóddal működik - a "többség diktatúrája" ugyanis pont a legfontosabb bolsevik alapelv.

ps: az odacsődült MSZP-seket nyugodtan bolsevikozhatod, de leláncolva csak nembolsevik LMP-sek voltak.

niklex 2011.12.24. 16:01:43

Tisztelt Képviselő úr !

Tájékoztatom,hogy vannak néhányan az országban akik:

-fizetnek a parkolásért
-nem kapnak utiköltség és lakhatási térítést havi több százezer forint értékben
-nem kapnak szolgálati autót
-munkaidejükben dolgoznak,mégpedig az őket fizető megbízójuk megelégedésére
-nem kapnak külön juttatásokat klf .bizottsági tagságokért, fb tagságokért, stb.
-nem saját maguk döntenek a fizetésükről.
Ha ezeket már elfelejtette volna,remélem,hogy még lesz módja személyesen megtapasztalnia.

rockjano 2011.12.24. 16:04:48

Az igazi tragikomédia sajnos nem a parlament elött játszódott le hanem bent az ülésteremben.

Hoztak egy olyan választási törvényt ami a következő választást úgy egészében illegitimmé teszi. A következő vesztes nem gratulálhat a győztesnek mert választási csalással nyert (legyen az egyébként akárki)

Ellenálltak az eu. lehető legerőteljesebb kérésének.
Gondolom mindeki tudja már hogy ebből NEM LESZ IMF megállapodáés semilyen, SEMILYEN (még standby sem)

Az én kérdésem : Ki fogja és mennyiért megvenni az állampapírjainkat február-március körül?????

Ki és hogy fog shortolni a forint ellen (mert mostmár aztán lehet gazdagon)

Értik-e az emberek mi az hogy ÁLLAMCSŐD?????

Amikor majd nem jön nyugdíj, nem hozza a postás....
Akkor mi lesz???

(Cselesebb gazdagabb polgártársaink már sejtik viszik is ki a pénzüket ausztriába, gondolom mindenki tudja miért???)

Rwindx 2011.12.24. 16:07:20

@Rompika: idióta szerinted azért voltunk kint sok ezren fiatalok idősek hogy molotov koktélokat dobáljunk? Azért mert volt 2-3 marha, aki megtette akkor mindenki megtette?

Az ostobaság és tudatlanság az ami beégeti az embert,ennek az élő példája te vagy. Kussban neked kellene lenned most de iszonyatosan, amikor ellenzéki képviselőt,öregeket, fiatalkorúakat vertek véresre, eszméletlenre, törvénytelen módszerekkel és fegyverekkel léptel fel a hatóságok, akkor csöndben arra recskáztál, de most meg ömlik a genny a szádból.

Bartoki 2011.12.24. 16:14:06

@tesz-vesz: "most itt az lmp és mszp közös láncos akciója"

Mitől lenne közös akció? :O
Tudtommal LMP-s akció, az MSZP csak megpróbál rákapaszkodni.

"semmi jelentőset és semmi igazán hasznosat nem raktak még le az asztalra"

Ebben az évben Schiffernek volt a legtöbb parlamenti felszólalása. Hogy mennyit ért, az jó kérdés, bár ha a forradalmi 2/3 minden javaslatukat leszavazza, arról talán nem ők tehetnek.

"vége a demokráciának, harsogja az lmp, pont ennyire is hiteles, mert amikor horn gyula megszüntette a nem hozzá köthető szervezeteket, akkor nem volt vége a demokráciának?"

Miért, az LMP mondott olyat valaha is, hogy "amikor HGY megszüntette a nem hozzá köthető szervezeteket, akkor nem volt vége a demokráciának"?
Ha nem mondtak ilyet, akkor miért adod bele ezt a szájukba?

"amikor kilőtték emberek szemét akkor nem volt vége a demokráciának?"

De, vége volt. Az LMP akkor még nem létezett, de több mostani LMP-s már akkor is kritizálta a rendőrségi túlkapásokat.

Szerintem sokan össze akarják mosni az LMP-t az "úgynevezett liberálisokkal" (akik tapsoltak a 2006-os rendőrterrornak). Merthogy milyen jó érv lenne ellenük - csak éppen ez az érv nem áll meg. :)

"nem látok különbséget az mszp és a fidesz kormányzási módszere között."

Hát mostanra már én is egyre kevesebbet. :(
Olyan ez mint az Állatfarm végén, amikor az állatok az emberekre, majd a disznókra néznek, és már nem is látnak különbséget.

"itt sose volt demokrácia. nem lesz az lmp alatt se, csak a szájuk nagy."

Sose volt demokrácia, de remélem hogy nemsokára lesz. Hogy az LMP vagy más alatt, az nekem mindegy.

genyamagyar 2011.12.24. 16:14:29

@Rwindx: Az a baj hogy a 2006-ban rendőrség puha volt. Egy-két halott, és ma rend lenne.

Szépbasszátok ezt a gyönyörű országot, de ennyit tudtok! Trianon is miattatok volt.

Dr.Bio74 2011.12.24. 16:14:43

Mondtam én, hogy kell a fityisz a hatalomba. Soha a retkes életben nem járatta volna le magát ennyire ellenzékből, mint most. Másrészről ellenzékből is tudott ekkora károkat okozni az országnak, mint jelenleg. Tartsuk magunkat demokratának, és tiltakozzunk ha nem értünk velük, bár a hősies molotov-koktélozást, kődobálást, autóborogatást, tankelkötést (még jó, hogy nem volt benne több üzemanyag) hagyjuk eszmeileg fejlettebb honfitársainkra.

Rwindx 2011.12.24. 16:18:11

@genyamagyar:
Akkor gondolom most sem bánnád ha lenne egy-két halott a rend kedvéért. Beszéld meg a pajtásaiddal kit beleznek ki egymás között, csak hogy halottat lehessen mutatni.

A trianoni határokat én húztam meg személyesen, ostoba.

Napkutya 2011.12.24. 16:24:02

@Bio74: Hmm... Amellett, hogy alighanem igazad van, néhányan még emlékszünk a Torgyánt igen-igen szerető Viktorra. (El is vágta a torkát.)

Akkor, a Bokros által összeszedett pénzt b.szta el a csapat.

Szóval, lássuk be, nem ez az első nekifutás.

velorex-vezető 2011.12.24. 16:24:39

@okostojgli: Nagyon jellemző e neved. Íze van. Árad belőle a nyomottság. TOJGLI! Valószínűleg csapott vállad, x-lábad és 10 dioptriás szemüveged van. Különös bája van annak, amikor valaki saját magát nevezi okosnak. Mások számára ezzel inkább kissé hülyének tűnik az illető.

Jó Chanukázást!

Rwindx 2011.12.24. 16:24:53

@genyamagyar: Jaj, és akkor a demokráciafelfogásotokon való röhögésemet még csak most tudtam abbahagyni. Az akkori súlyos és sérülésekkel járó tömeges törvénytelenség ok, sőt puhaság, most hogy ezeket 1 órára elvitték egy pofon nélkül az a demokrácia halála.

Ezért vagytok totálisan alkalmatlanok mindenre, nem csak a gondolkodásra. De nem baj, bohócokra is szükség van.

velorex-vezető 2011.12.24. 16:28:58

Kissé idióta az aki ebben az esetben rendőri erőszakról beszél. Amikor pár éve a földön ülő gárdistákat az Erzsébet téren közvetlen közelről fújták le paprika spray-vel és hurcolták el hátracsavart kézzel, annak bezzeg tapsoltatok. Pedig még a forgalmat sem akadályozták. Persze megértelek benneteket. rettegtetek a fekete mellénytől.
AGYHALOTTAK!!!!!

Dr.Bio74 2011.12.24. 16:35:52

@Napkutya:
Ez van. A demokrácia önmagában lószar, a demokrácia képtelen önmagát megvédeni a demokratikus álcába bújtaktól. A fityisz felküzdötte magát ismételten vezéri szerepbe, innen szép a bukás.
Azoknak akik szerint 2006 belefért a demokrácia szabályaiba, javaslom nézzenek magukba, főleg akkor amikor a magukat leláncoló lmp-sekről nyilatkoznak. Az lmp egy gyenge akciójára, aránytalanul durva reakció ékezett. Mi lett volna, ha rögtön ők is az utcán kezdenek, és egyértelmű agresszív módokon lépnek fel? Mi lett volna? és mi lesz, ha megjelenik nemsokára az erőszakosabb tüntető?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.12.24. 16:37:01

Aligha a személyi szabadság megsértése, ha nem lehet a bömössel közvetlenül a Ház kapuja elé állni"

akármennyire is fáj, de az. méghozzá, önkényes és céltalan a személyi szabadság megsértése.

én nem vitettem volna be őket, ha én lennék az intézkedő parancsnok (a miniszterelnök) csak azonosítást kértem volna tőlük, miután levágtuk volna őket, aztán majd később indítottam volna eljárást. de semmiképpen se szállítottam volna be őket.
ez egy nyilvánvaló cirkusz, ami le volt beszélve. azt nem állítom, hogy a fidesz benne volt, de a rendőrségi vezetők bizonnyal. szerintem a fidesz is.

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2011.12.24. 16:41:38

Nagyon jó ez így. A Fidesznek nincs szebb karácsonyi ajándék, mint a DKP-MSZP kárára szimpatikussá váló LMP. Ráadásul mivel az összes létező ellenzéki formáció anyázza a másikat, Steinerrel kezet se nagyon fogtak, jobbikossal nem működnek együtt, szóval így halad tovább a karaván :)

gyilkos fűegér 2011.12.24. 16:42:08

" Szili Katalin, Ivády Gábor és Molnár Oszkár független országgyűlési képviselő pénteken közös közleményben tudatta, hogy nem értenek egyet azokkal, akik „karácsony előestéjén a munkát ellehetetlenítő és az ország hírét rontó káros politizálást” folytatnak."

Szili!

Nálad undorítóbb, aljasabb, gerinctelenebb, képmutatóbb, köpönyegforgatóbb, haszonlesőbb, korlátoltabb, felfuvalkodottabb, de főleg és mindenekelőtt BUTÁBB képviselőt a magyar parlamentarizmus EGÉSZ történetéből is igen-igen nehezen tudnék összebogarászni.

Ha ugyan tudnék.

Bartoki 2011.12.24. 16:43:37

@tesz-vesz: "ez egy nyilvánvaló cirkusz, ami le volt beszélve. azt nem állítom, hogy a fidesz benne volt, de a rendőrségi vezetők bizonnyal. szerintem a fidesz is."

És a rendőrségi vezetőknek meg a Fidesznek miért érdeke ez a cirkusz?

Ha érdekükben áll, akkor miért nem mutogatják többet a kormánypárti médiában?

Sir Galád (már foglalt) 2011.12.24. 16:48:37

hát ez van, ha ilyen beképzelt, pöffeszkedő majmok irányítják az országot. lehet nekik tapsolni....

gyilkos fűegér 2011.12.24. 16:50:31

@Bio74:

Persze. De Szili puszta látványától elönti a szar az agyamat.

Napkutya 2011.12.24. 16:53:22

@Bio74: "Mi lett volna, ha rögtön ők is az utcán kezdenek, és egyértelmű agresszív módokon lépnek fel? Mi lett volna? és mi lesz, ha megjelenik nemsokára az erőszakosabb tüntető? "

Azt nagyon, de nagyon nem szeretném!

2006-ban, kemény, nagyon kemény milliókat költöttünk utca lezárásra, helyreállításra, rendőri készenlétre, -most majd megint az jön, amíg megy ez a csapat?

Bakter! Csórók vagyunk, mint a templom egere, és most EU hitelből finanszírozzuk még ezt is?

Amibe ez kerül majd, abból van olyan kisváros, ahol ÉVEKIG tanítanak!

Mennyibe kerül még az országnak ez a "fülkeizé"?

Gekko 2011.12.24. 16:55:00

Kedves TuRul,

ennek az árát mindannyian meg fogjuk fizetni, de legfőképp azok, akik nem tudnak, vagy nem akarnak elmenni innét.

És bár alapvetően nem bírom a modoros, tarisznyás LMP-seket, de azt még kevésbe, mikor a parttalan ostobaság (matolcsy) és a végtelen opportunizmus (lázár) csapnak orgiát az Országházban.

Azt várom, hogy azok a következetes, konzervatív emberek, akik anno gyf-et majdnem elhajtották, mikor ébrednek fel végre, hogy át lettek b@szva, és a bolsik jöttek vissza...

Dr.Bio74 2011.12.24. 17:04:25

@Napkutya:
Én sem szeretném, nagyon nem. Viszont a jelenlegi kormányunk hatalompolitikája lassan felszínre hozhat egy a 2006 -os eseményeknél is rosszabb történés sorozatot. Reméljük nem így fog történni.

Másrészről szerintem, most jól látható, hogy 2006 -ban az indító mag, a gyújtogató romboló sejtek, és a jobb érzésű tiltakozó emberek két különböző, sajnálatos módon összekeveredő csoportot alkottak, és az utóbbiakkal ellentétben az agresszív csoportok irányító politikai érdekek nyomására vonultak és vegyültek.

torró 2011.12.24. 17:13:13

Ha önként szálltak be a rabomobilba,akkor hol van itt az erőszak? Nem lehet szó rendőri túlkapásról, ámbár szerintem , az lett volna csak az igazi mámor. Egyébként valóban ,nem szabad lett volna közbelépni a rendőröknek. Sőt ! Én vittem volna jó erős láncot ,hogy gyerekek, biztos erős a tiétek?
Boldog karácsonyt!

Napkutya 2011.12.24. 17:15:30

@Bio74: Rendkívül fontosnak tartom, de az előbb kimaradt:

Eddig, ez a csapat egy k.rva fillért nem hozott, -de már rettenetesen sokat VITT.

Ezért MINDENHOL, más demokráciákban elkergetik (sőt, számon kérik) a kár okozóját.

Szerintem, tüntetésekkel együtt sem kellene rájuk innentől túl sokat költeni. Még akkor sem, ha nem is akarják olcsón adni a kicsikart, simlis pozícióikat!

Valahogy, meneszteni kellene őket, és behajtani mindazt a pénzt és pozíciót , amit alig egy év alatt akartak megkeresni a magyarokon.

és Háccs 2011.12.24. 17:22:50

@tesz-vesz: Annyira jellemző rátok, hogy komcsiztok, bolsevikoztok egyet, majd amikor századszor is szembesítenek titeket, hogy a fidesz tele van MSZMP-sekkel, akkor szégyenetekben kussoltok erről. Most akkor zavarnak a komcsik vagy nem? Vannak "már megjavult, meggyógyult" komcsik, akik fideszesek lettek, meg komcsi komcsik, akik a többiek?

Mike36 2011.12.24. 17:26:50

Azért azt a kis buzi náci Sodit idézni az is elég abszurd

Mérges 1234 2011.12.24. 17:27:49

Gyerekek hallottátok a tutit, Viktor megmondta, hogy őt nem lehet leváltani.

Így pacekba bele, meg azt is mondta, hogy minden nagyon fasza, s csak azért támadják pt, mert mindt jól csinálnak.

Én meg azt mondom, ennek az országnak befelegzett, persze nem csak a Vitya miatt, hanem az elmúlt 20 év miatt.

Mike36 2011.12.24. 17:30:18

@malacz69 rezignált: ja értem, nincs itt ám semmiféle diktatúra, meg államosítás, egypártrendszer építés, hanem ezt mind a nyugati újságírók találták ki.

Dr.Bio74 2011.12.24. 17:31:34

@Napkutya:
Amíg lehetőségünk van egy demokratikus választás keretein belül elhajtani őket, addig gyakorlatilag övék a pálya. Addig tiltakozhatunk, és memorizálhatunk. És bízhatunk, hogy a határvonalat csak kóstolgatják, de átlépni nem merik, mert akkor jön az, hogy egy demokrácia sem védte meg magát. Az egyenlet ebben az országban velük együtt van ki, nekik is meg kell mutatni magukról, hogy kik ők valójában, különben mindig eljátszhatják a jófiú szerepét.

Ab ovo 2011.12.24. 17:36:34

Hát kérem, flashmobnak gyenge volt, az viszont pokolian mulatságos, hogy az öt százalékos pártocska kormányzati szerepet igényel, illetve azt, hogy a törvények az ő nézeteiket tükrözzék, majd miután ráébredtek, hogy a többségi demokrácia mégiscsak szar, földhöz basszák magukat, mint a kiscsoportosok. Tetszettek volna megnyerni a választásokat, jó reggelt :))))

Éhes_ló 2011.12.24. 17:41:22

Szánalmasa balfékek (esetleg szélsőségesen elfogultak) vagytok kedves postoló, ha 2006 őszét követően a rendőrök kapcsán bármire képesek vagytok még rácsodálkozni.

A kép akkor lett volna teljes, és méltó 2006-hoz ha pár lelkes liberális ember szemét kiverik, lakásokba lőnek be könnygázgránátot és a környékbeli kocsmák, presszók közönségét is buzgón szétverik.
Anno ez cseppet nem zavart benneteket.
Most csak pár izgága senkit vezettek el, meg se verték őket, mint Révész Máriuszt.
Bár benneteket az sem zavart, csak röhögtetek rajta kuncéval karöltve.
Minden esetre elég kevesen vagytok és még nem kaptátok meg ami kijár 2006 őszéhez képest.

De ez csak idő kérdése és nagyon várom már.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2011.12.24. 17:41:34

@Mike36:

Hány éves vagy? Fogalmad sincs, mi az a diktatúra.

Tudod, az nem az, amikor Mesterházy hazaárulózhatja a kormányt, tüntethetsz szabadon, beszélhet az ATV-n bármit Bolgár úr, többpárti választan min ás lesz, stb...

Fogalmad sincs. Persze, vitatni lehet jó néhány 2/3-os túlkapást, amire joguk van de jure, ám nincs morálisan, de ez még messze nem a diktatúra.

Igen, van min aggódni, érdemes és lehet tüntetni.

Mérges 1234 2011.12.24. 18:35:59

@malacz69 rezignált:

MIndig azt kell felteni, hogy mi történne, ha a Gyurcsány csinána azokat a nem éppen fasza húzásokat, amiket a Fidesz tett.

Szét is lennénk pörögve sokan.

Viszont az is igaz, ha 2006-ban a baloldali tűntetüket verette volna a Viktor, a balolda lenne kurvára felháborodva.

Éppen ez a rohadt megosztottság a baj. Mert valójában bármilyen hülyeséggel baj van, mindegy az kitől jön.

Gyurcsányék eladósították az országot, hogy megtartsák hatalmukat.

Viktor lerabolja a népeket, hogy visszafizesse az adóság, plusz hozzánilincseli magát a sülyedő hajóhoz.

Gyerekek lássuk be egyik oldaon sincs teljes igazság. Sőt a Viktorizmusnak volt egy kettő értelmes lépése is.

Bajban vagyunk nagy bajban. Legjobban úgy jönnénk ki, ha a Fidesz maradna (ahogy fog is), de komoly gazdaságpolitikai irányváltást hajtanának létre. Ez útóbbinak azonban MAtolcsyn keresztül Viktor az akadálya.

KOrábban is így volt Viktor nyeri meg a választásokat, majd miatta is bukják el.

Szebb jobb jővőévet az országnak, de nem látom kivel.

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2011.12.24. 18:40:08

Írtam nektek is blogbejegyzést.
Olvassátok el, aranyoskák!

a sötétség seregeinek vezénylő tábornoka 2011.12.24. 18:42:56

@Bonaparte: A törvényi hivatkozás lehet, h marhaság: nem tudom, pontosan mire terjed ki a "személyes szabadság megsértése" a jogban. De abban azért értsünk már egyet, hogy a rendőrség felléphet bárki ellen, aki a saját magánterületén kívül bárhol huzamosan akadályozza a közlekedést.
Ilyen erővel pár barátommal kiállhatnék a Rákóczi út közepére, feltartva a forgalmat, hiszen az autósok gyalog is el tudnak jutni ahova akarnak, no meg kerülhetnek is. Nonszensz.

Mérges 1234 2011.12.24. 18:43:19

@Kara kán:

Ma is műszakban vagy.....

Na mindegy, a mai nap kellene végre összefogni és összfogni, nem egyik vagy másik politikai párt hanem a hülyeség ellen.

Amíg ez a megosztottság tart, addig rend nem lesz, s ez jó, minden parlamenti prátnak.

gyilkos fűegér 2011.12.24. 18:54:39

@Kara kán:

Elolvastam. Kurva nagy fasz vagy. Már amellett, hogy geci unalmas.

Sir Galád (már foglalt) 2011.12.24. 19:01:20

@Kara kán: hűdejó blogbejegyzés volt. van benne minden, képmutatás, demagógia, naivitás. jobban kéne reklámoznod...

Sorodi 2011.12.24. 19:06:30

Azért vicces, hogy már a Mandinerre kell járni, hogy az ember még találkozzon egy-két igazi Fidesz hívővel, a többi blogon már csak nagyítóval bukkani egy-egy szamurájra, aki eltévedt a dzsungelben. :)

Nesze nektek 2/3-ad. :) Jó ha az 5% meglesz '14-ben, választójogi törvény csavarással, határontúliakkal meg a többi okossággal együtt. Ez is megvolt, jöhetnek az újak.

hazug fidesznyik (törölt) 2011.12.24. 19:08:40

@malacz69 rezignált: "Sajnos komoly problémák vannak a Fidesz hatalomgyakorlásával"

Örülök, hogy megjelentél itt év végére, lehetőséget adva nekem, hogy elküldjelek a halál retkes faszára. Boldog karácsonyt, tetű Orbán seggnyaló.

hazug fidesznyik (törölt) 2011.12.24. 19:17:44

@Doubledecker: "Gyurcsányék eladósították az országot, hogy megtartsák hatalmukat."

Már több agyalágyult baromtól megkérdeztem, hogy az eladósítás milyen formában történt? Nem a nép hatalmazta fel őket a 100 lépés programjára? Nem a nép kapott meg minden támogatást meg autópályákat?
Lehet, hogy a szocik gazemberei elloptak vagy 3 milliárdot, de a többit a nép zabálta föl. Elmondanád, hogy amikor megszavazták a népnek a 100 lépés programját meg a 13-ik havi nyugdíjat, te hol a fenébe voltál? Kiálltál tiltakozni, te vagy a jó anyád, hogy ezt ne csináljuk?
Mi lenne, ha hagynád ezt a szánalmas Orbán-mantrát és elkezdenél gondolkodni, te ökör?
Boldog karácsonyt (és álmodj életed végéig a Kedves Vezetővel)!

dr kíváncsivagyok 2011.12.24. 19:29:28

@Robinzon Kurzor: ""Ami tegnap történt a Házban és a Házon kívül, az a Fidesz felelőssége, és a Fidesz is fogja megfizetni az árát."

Hú, de bátor itt valaki! "

Már miért volna bátor,...Ők is tudják .....

dr kíváncsivagyok 2011.12.24. 19:31:29

@a sötétség seregeinek vezénylő tábornoka:
" A törvényi hivatkozás lehet, h marhaság: nem tudom, pontosan mire terjed ki a "személyes szabadság megsértése" a jogban. "

Akkor meg mi a faszért ugatsz hülyeségeket-.....

Mérges 1234 2011.12.24. 20:16:37

@hazug fidesznyik:

Ne legyél olyan fasz, mint a többi.

Én Viktor ellenes vagyok, nem is kicsit, ha tehetném kibelezném.

De leginkább hülyeség ellenes vagyok. Ennyi.

Hiba volt a 13-ik havi nyugdíj, sőt egy csomó minden az volt.

Ahogy most még több hiba van.

NEm oldal szerint kellene itélni. Előrébb lennénk.

istvankah 2011.12.24. 20:38:20

@velorex-vezető: t.a.p.l.ó.Olvasás után megszívelendő!

istvankah 2011.12.24. 20:40:44

@gyilkos fűegér: Korrekt!Ráadásul még azt szégyenli amiről nem tehet!A genyaságát meg lobogtatja mint a marha-levelet!

istvankah 2011.12.24. 20:43:12

@tesz-vesz: azon az egyen kivül akinek főlrobbant a kezében a záptojásod,még kinek lőtték ki a tyúk-szemét tekisszemét?

moncayo 2011.12.24. 21:11:01

" Szili Katalin, Ivády Gábor és Molnár Oszkár független országgyűlési képviselő pénteken közös közleményben tudatta, hogy nem értenek egyet azokkal, akik „karácsony előestéjén a munkát ellehetetlenítő és az ország hírét rontó káros politizálást” folytatnak."

Szili Katalinnál ritkán látni rondább, megélhetési "politikai prostituáltat". Lehetne Semjén felesége.

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2011.12.24. 21:29:40

@és Háccs: dióhéjba foglaltad mindazt, amit ebből az egészből dióhéjba érdemes foglalni.

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2011.12.24. 21:31:08

@moncayo: simán gondolhattak a Fideszre is :DDDDDD

De persze nem gondoltak. Szili tényleg egy utolsó politikia ribanc.

Kierkegaard Akciócsoport 2011.12.24. 21:33:54

Bevihetnék az összeset, és benntarthatnák őket olyan 60-80 évig. Viccesen nézne ki a Fletó meg a Viki egymás mellett a kaptárban :)

Törperő · http://torpero.blog.hu/ 2011.12.24. 21:41:10

Tegnap elkezdődött valami! Én csak örülni tudok neki és felnézek azokra akik kimertek állni tüntetni a csetfasz és csőcselékkormánya ellen.Remélem nem ez lesz az első és az utolsó megmozdulás a jelenlegi diktatúra ellen. A tüntetők pedig senkinek a személyes szabadságát nem sértették meg, csak a sajátjukét,mert magukat láncolták le. A rendőrök pedig nem léphettek fel másképp, mint ahogy tették. Az ő jogaikat, fizetésüket, nyugdíjukat stb. is megnyírbálta a Fidesz.

A Látó 2011.12.24. 22:07:04

"..., és a Fidesz is fogja megfizetni az árát."

Ja! csak elötte behajtja tőled!

a sötétség seregeinek vezénylő tábornoka 2011.12.24. 22:24:13

@kíváncsivagyok: Jól esik bunkónak lenni? Gratulálok. Juszt sem fogok lealacsonyodni erre a szintre. De ha megpróbálnád végigolvasni, amit írtam, talán megértenéd, hogy mit ugatok.
Még egyszer elmondom, hogy az egyszerűbb júzerek is megértsék: függetlenül a konkrét jogi hivatkozástól, szerintem teljesen jogos, hogy a rendőrök elszállítsák azokat az embereket, akik mások - gyalogos, autós, vasúti vagy akármilyen - közlekedését akadályozzák a saját magánterületükön kívül. Ha ebben nem tudunk egyetérteni, nincs miről beszélni.

zachar 2011.12.25. 00:17:24

Mennyi hithű faszbúk fotelforradalmár, és mind itt gyülekezik a Mandineren!
Nem lennék a kormány helyében!
:)

zachar 2011.12.25. 00:21:15

@Törperő:
"Remélem nem ez lesz az első és az utolsó megmozdulás a jelenlegi diktatúra ellen."

Én is remélem.
Kell a cirkusz, ahol az a néhány ezer idióta kiengedheti a gőzt, és rekedtre orbánozhatja magát.
Több politikai performanszt a népnek!

zachar 2011.12.25. 00:22:55

@Kara kán:
Fasza lett.
Egy páran biztosan agyvérzést kaptak.
:)

Dr.Bio74 2011.12.25. 08:34:23

@hazug fidesznyik:
Pont a malacot nem kéne bántani, bár mindegyik fidesz hívőben lenne ennyi átgondoltság.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.12.25. 10:22:26

@malacz69 rezignált:

ha már tavaly olyan szimpatikusan bebaszva ünnepelted a gonosz nemfideszesek földbe döngölését, itt az ideje megünnepelned, hogy tavaly te is aktívan hozzájárultál mindennek a szépségnek és jóságnak a megvalósításához.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.12.25. 10:26:49

@Bio74:

már megbocsáss, de pont olyan, mint az ún. józan fideszesek többség: a fidesz 99%-ban jót akar, és 99%-ban jól is csinálja, csak hát a kommunikáció, és mi folyton bíráljuk is ezért a fideszt, tehát jól látható, hogy mi mennyire nem vagyunk fanatikus hívek. persze, ha tetszőleges nemfidesz csinálná hajszálpontosan ugyanezt, akkor azokról azt mondanák, hogy rosszat akarnak, és rosszul is csinálják, de ez érdektelen.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2011.12.25. 11:24:48

@mavo:

Ha arra akarsz célozni, csalódtam-e. Hát igen. Túlságosan is jóhiszeműnek bizonyultam, egyesek szerint naivnak...

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2011.12.25. 13:31:36

@TaTa86.:

manditüntetés? majd ha a pártközpont engedélyezi :D

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2011.12.25. 13:32:24

@malacz69 rezignált:

fel a fejjel, lesz ez még így se, no meg a remény hal meg utoljára :)

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.12.26. 01:29:30

@malacz69 rezignált:

látod, ezért jár a respect. majd még beszélünk erről, remélem.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.12.26. 01:30:46

@mavo:

malac utóbbi beírása alapján ezt visszavonom. azt kell mondanom, olyan voltam vele, mint amilyen ő volt korábban másokkal, és ez hiba volt. people change.

szubjektiv 2011.12.26. 02:22:18

Nálam a fidesz is átkerült a menthetetlenül káros idióta kategóriába.
Szánalmas ez az egész.

Szúrófény 2011.12.26. 15:46:23

Demokrácia= a többség (hülyék uralma!) Mert, hogy övék a többség, gondolom senki nem vitatja!

Zb74 2011.12.26. 18:15:15

"Legalább mutatkozzon be, mielőtt bántalmazni kezd!"

Ezért a mondatért nem hogy egy kortárs szerző, hanem még Rejtő Jenő is ölne, ha még élne.

tudi 2011.12.27. 16:55:35

Ez az egész a Fidesznek semmire sem volt jó, ugyanazt csinálták, mint Fletóék a "fénykorukban" például a gárda tüntetésen. Hogy ezt az akciót december 23.-ra tették, azon lehet vitázni, de az lett volna a legjobb, ha hagyják az LMP-ket a fenébe, had tiltakozzanak, nem elvitetni őket így csinálva ingyenreklámot nekik. Az MSZP, meg Igazmondó Ferencünk demokrácia féltése meg a vicc kategóriája 2006 októberének fényében.

Samott 2011.12.31. 20:47:49

index.hu/belfold/2011/12/31/kordont_epit_a_rendorseg_a_parlament_korul/

Szepen korbeert ez a tortenet... :( Az egykori kordonbontok kordon moge menekulnek...
süti beállítások módosítása