Ajándék
2011. december 23. írta: Kínai Kálmán és Trágár Tóni

Ajándék

(Az LMP történetének második értelmes akciójáról később részletesebb tudósítással jelentkezünk.) 

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr173491002

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Pár évente forradalom - vajon mitől életképtelen a magyar polgár 2011.12.23. 14:26:17

Most zajlik az élet. 2011. karácsonyára megint benépesült a Kossuth tér, forradalmi a hangulat. A bukottnak, hűtlennek és dilettánsnak mondott kormány távozását, a demokratikus normák visszaállítását követelik a tiltakozók. Ezek az igények teljesen jog...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

balint60 2011.12.23. 14:06:56

@málnási:
Ez a hülye Fidesz nem nyugszik addig, amíg nem csinál mártírt Gyurcsányból.

The Drunken Master (a.k.a. Eltiron) 2011.12.23. 14:06:57

Nem tesz jót az ellenzéki lét a Fletónak, szemmel láthatóan öregszik, viszont szemmel láthatóan mártíromsághoz öltözködött.

BTW a jagellók pofalemezét nem kell az ilyen képeken kisatírozni?

ketroot 2011.12.23. 14:18:28

Fú most mehet ám az onanizálás ezerrel... :D

jan 2011.12.23. 14:18:34

@rajcsányi.gellért (ergé): Jogos, de a legnagyobb barom a történetben mégis a kormány. Ha csöpp eszük van, leszarják a láncokat, leparkolnak az utcán (parkolási bírságot majd Simicska befizeti), gyalog a kis lábacskáikon bemennek felszámolnia a parlamentarizmust, az LMP-seket meg negligálják.

De nem ezt tették, hanem bevitték a fél ellenzéket a Gyorskocsi utcába.

Ebből is látszik, a kormány teljesen el van szállva minden értelemben: fejjel vezetik a kocsit a falnak, csak az a baj, hogy a kocsiban bent ülünk mi is:(

VI. Béla 2011.12.23. 14:22:12

Rendőr elvtárs, ugye tudja, hogy ajándékot nem illik visszaadni?

Robinzon Kurzor 2011.12.23. 14:24:57

@rajcsányi.gellért (ergé):

Ha Gyurcsányt is viszik, akkor rendben van, mi?

Már bréking nyúz vagyunk a BBC-n:
www.bbc.co.uk/news/world-europe-16315137

Kb. Fehéroroszország szintéjére kerültünk, de persze az a lényeg, hogy Gyurcsány trollkodik.

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2011.12.23. 14:26:19

De, ha lecsukják Lucifert, akkor kiről ír majd Kálmán elvtárs beszámolókat?

súlytalan renccerellenes kollégák feljelentésére pazarolni ezt a hatalmas tehetséget :(
kár lenne!

Bell & Sebastian 2011.12.23. 14:32:11

Ленинизма без шапки

Virág et. 2011.12.23. 14:33:07

II. Szent Ferenc mennybemenetele kinek ajándék? Vagy tényleg úgy gondolja itt valaki is, hogy nem azért ment oda Ferenc szándékosan, hogy mártírt csináltasson magából?

aeidennis 2011.12.23. 14:33:38

Majd elcseréljük IMF hitelre, mint anno a rákosit a másik unióval, a '48-as zászlókért. :)

Google 2011.12.23. 14:35:07

Ferenc, fordult a kocka?
És ugye, hogy Lehet Más a Politika? Lehet cirkusz is, például.

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2011.12.23. 14:37:58

@Robinzon Kurzor: áhh, majd írnak egy kőkemény :D feddést a kormányak, hogy ejnye-bejnye meg "nem szerencsés", rossz kommunikáció stb-stb... már ismerjük az ügymenetet.

---
a mai nap sztárja nálam akkor is Gaudi volt, aki odament jogvédeni - hivatalból - de a végén alig tudták megnyugtatni a haverjai, annyira őrjöngött Izrael témakörben :) s mindezt felvette a kurucok KK&TT-ja :))

inszeminator · http://inszeminator.blog.hu 2011.12.23. 14:40:00

Mártír így sem lesz belőle.
Azér' magára tekerhetett volna néhány méter láncot ő is!
Leglább vécéláncot.

Google 2011.12.23. 14:40:47

Kedves Cikkíró/k!

Hogy milyen "értelmes" akciója ez az LMP-nek, hagyd ránk, lehet, mi is meg tudjuk ítélni. Tudósításról volt szó, nem véleménycikkről.
És ezzel rontottad a képek élvezeti értékét is. Nagyban.
Törleszteni is tudni kell!

vizipipa 2011.12.23. 14:42:12

@Robinzon Kurzor:
Bizony, bréking van a bbc-nél, az országprofilban a rádiók között nem szerepel a 168 óra. Már rég leírták.

news.bbc.co.uk/2/hi/europe/country_profiles/1049641.stm

Bell & Sebastian 2011.12.23. 14:48:13

@inszeminator: Hány lába volt, ki látta? És ha csak így tudták kihozni Orbánt?

mzoltán · www.szuveren.hu 2011.12.23. 14:51:29

@rajcsányi.gellért (ergé): Ráéreztél a történet legfontosabb vetületére, gratulálok. KKTT nyilván úgy értette a címet, hogy karácsonyi ajándék Gyurcsányt rendőrök által elvitetve látni. Szerintem jó lenne gyorsan átgondolni ezt a megközelítést. Viharos gyorsasággal veszítitek el azt a morális fölényt GYF-fel és az őt támogató baloldallal szemben, amit 2006-ban szereztetek.

TuRuL kolléga három napja kommentemre válaszolva gyakorlatilag megígérte, hogy írni fog a Klubrádió sztoriról, most látom, hogy Némethné diplomájának mérsékelt jelentőségű hiányáról előbb sikerült írnia. Nem lesz ez így jó, komolyan aggódom értetek. Le kellene szállni erről az erkölcsi Titanicról, amíg még lehet.
Üdv,
MZ

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2011.12.23. 14:53:48

Bár jómagam az elszámoltatás híve vagyok, de egy nulla párt nulla elnökével nem kell már foglalkozni.

Kínai Kálmán és Trágár Tóni 2011.12.23. 14:55:50

@mzoltán: "nyilván úgy értette a címet". Miért is?

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2011.12.23. 15:00:44

basszus KK/TT, most a te fotóiddal fog majd a Furcsány bácsi ájtatoskodni a világ - összeomlásában is nekünk pénzt és piacot adó - nyugatabbik fele előtt

nem korrupciós és szemkilövetős ügyek miatt viszik el, már ha tetszik érteni a finom különbségeket

vizipipa 2011.12.23. 15:01:14

Gyurcsánynak (és társainak) tetszett a buli.

i.imgur.com/JJg6a.jpg

mzoltán · www.szuveren.hu 2011.12.23. 15:02:03

@Kínai Kálmán és Trágár Tóni: Ez a kézenfekvő értelmezés egy olyan oldalon, ahol GyF börtönbe küldésének az ötlete örvend valamelyes, bár nem egyöntetű támogatásnak. Aki a nyilvánosságban szerepel, annak érzékenynek kell lennie a közegre, és tudnia kell, hogyan fogja valószínű közönsége értelmezni mondatait/képeit. Ha nem ez a helyes értelmezés, akkor ki lehet fejteni. Ha megteszed, ugyanitt, ugyanilyen láthatóan, akkor én leszek az első, aki elismeri. Ha nem teszed meg, marad a szándékolt kétértelműség, ami az adott esetben inkább egyértelműség.
Miklósi Zoltán

Ezekiel 25,17 2011.12.23. 15:03:40

A kormány sokkal hülyébb mint gondoltam.Képesek mártírt csinálni ebből a pojácából... Egy ujjal sem lett volna szabad hozzájuk nyúlni.

Dendrobatidae 2011.12.23. 15:03:59

@balint60:
"Ez a hülye Fidesz nem nyugszik addig, amíg nem csinál mártírt Gyurcsányból."

Csak visszaadják Gyurcsánynak a segítséget. Nyolc évig a szocik építették fel a nyamvadt kis Orbánt valamiféle ellenzéki szuperhős karakternek. Most a Fideszen a sor...

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2011.12.23. 15:04:14

@zero: a kis naiv :)
a holdudvarban elemi- sőt létérdek, hogy foglalkozzanak vele. egzisztenciák épülnek a gyurcsányozásra.
enélkül szerinted hogy lenne pl. kína-projekt? :)

Robinzon Kurzor 2011.12.23. 15:04:44

A Néppártból ideszól valaki telefonon, hogy ezt azért nem kéne, vagy már csak legyintenek?

Dendrobatidae 2011.12.23. 15:07:14

@.Pierre Bezuhov.: Ha nagy a baj, a narancsszektát még mindig össze tudja hozni egy kis gyurcsányozás:) Eredmények híján nem is maradt nekik más örömforrás.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2011.12.23. 15:08:29

@Dendrobatidae:

batman és joker jól elszórakozik a környék szétcsapásával és egymás örökkön-örökké futva hagyásával, de mi nem a moziban nézzük, mi vagyunk gotham city népe... még

yda 2011.12.23. 15:09:38

A Gyurcsány képekkel bemocskoltátok a laptopomat!

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2011.12.23. 15:09:57

@mzoltán: Nem, ez így, kétértelműségében szép, ahogy van. Egyébként az ajcsit Gyurcsi kapta, az őt börtönben látni szándékozók pedig csak olyat, mint a király a mesében az okos lánytól.

Bell & Sebastian 2011.12.23. 15:10:22

@mzoltán: Ne kerteljünk Zoli, Gyurcsánynak a kóterban a helye, méghozzá azért, mert polgárháborút szított és magyar állampolgárokat lövetett halomra.

Konkrétan cigányokat.

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2011.12.23. 15:12:13

Kedves Balliberális Barátaink! :)))
Ti nem örülnétek, ha GyF-et tényleg lecsuknák?
1. Megszabadulnátok a kolonctól.
2. Precedens lenne 2014-re (ha ugyan addig).

cutcopy 2011.12.23. 15:12:25

Fletó persze panaszt tett az ellene történt rendőri intézkedés ellen.. de a legszebb az volt hogy amint az MSZP frakció megtudva a hírt hogy Gyurcsányt elvitték kirohantak az ülésteremből és egy rabszállítóval hűen követték a Gyorskocsi utcába..)

tevevanegypupu 2011.12.23. 15:17:59

Ez most mennybement attol, hogy elvittek. Pinterek meghulyultek.Ezt a par okrot meg hagyni kellett volna, lancoljak csak magukat oda ahova akarjak.

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2011.12.23. 15:21:35

@mzoltán: napok óta ott szerepel nyertes/vesztes rovatunkban a Klubrádió, melyben megírtuk véleményünket a sztoriról.
mandiner.hu/cikk/20111221_klubradio

aggódnod fölösleges, voltunk, akik vagyunk és leszünk. ;)

Kínai Kálmán és Trágár Tóni 2011.12.23. 15:23:38

@mzoltán: Nekünk biztos nem ajándék, hogy Gyurcsány eltölt húsz percet a Gyorskocsi utcában valami szabálysértésért. Gyurcsánynak biztos ajándék. Azt meg, hogy az olvasóknak mi ajándék, mi nem, döntsék el az olvasók. Miért kéne bármit a szájukba rágnunk?

Bell & Sebastian 2011.12.23. 15:28:48

Vagyok, aki vagyok. Nini, beszélő csipkebokor.

karosszékely 2011.12.23. 15:30:00

@tevevanegypupu: Gyanús. Lehet, hogy ez a Pintér a rendszer ellen dolgozik? Belülről bomlaszt? Még az is lehet, hogy jugoszláv kém? Kellene erre egy tanút szerezni.

Port Kennedy(Australia) 2011.12.23. 15:45:43

Szemmel láthatóan élvezi ez a megsétáltatott ember a helyzetet.Dodó most Ön jön.

El Topo (Sgt. Elias) 2011.12.23. 15:53:59

@rajcsányi.gellért (ergé):

Meséljetek,fideszes srácok, milyen érzés a szabadesés?

Viktus 2011.12.23. 15:54:30

'„Őrizetbe vették Magyarország volt miniszterelnökét” – írja most a világsajtó, a Chicago Tribune-től az Arab News-ig. A BBC online kiadása a rendkívüli hírek között számolt le a budapesti eseményekről.

A beszámolók általában kitérnek arra, hogy a kormánytöbbség egy erősen vitatott választási törvényt készül elfogadni, és egy jegybank függetlenségét sértő törvényt is, ami ellen az Európai Unió is tiltakozik.

A hosszabb cikkek kitérnek arra is, hogy a magyar kormány korlátozta idén a sajtószabadságot.'

Még egy a hülye Gyurcsány is okosabb volt, mint Orbánék világsajtó előtt mártírt faragnak belőle ... Gyurcsi hagyta Vikit bontogatni. Orbánnak van esze hagyja álldigálni a hidegben majd megunta volna ...

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2011.12.23. 16:11:35

@Viktus:

ja, most nullázza le a Kedves Vezér a 2014-es választás legitimitását teljes gőzzel, a pár ponton vitatható új törvény egyoldalú elfogadását sikerült cuki letartóztatós körítéssel katapultálni a világmédiába

újabb zseniális mega-öngól

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2011.12.23. 16:17:24

@El Topo (Sgt. Elias):

meredeken csökkenni fog a konzi ajrópai tanulmányi utakra szóló meghívók száma

marós 2011.12.23. 16:17:30

Fletó, látod ez a demokrácia, és a diktatúra közti diferencia, most senkinek nem lőtték ki a szemét, pedig te megérdemelted volna

Port Kennedy(Australia) 2011.12.23. 16:23:57

@Viktus: '„Őrizetbe vették Magyarország volt miniszterelnökét”
Mi az hogy vették.Ment ő magától.Nézd már meg azokat a képeket.Direkt élvezi....

csi szi 2011.12.23. 16:25:56

@El Topo (Sgt. Elias): Állítólag jobb mint az orgazmus.
De bungee-jumpingos és ejtőernyős körökben érdeklődj.

csi szi 2011.12.23. 16:29:51

@karosszékely: Tudom, hogy iróniának szántad de jó kérdés. Pintér nem egy Fideszes, valószínű csak annak köszönheti a posztját most is, hogy túl sokat tudnak Orbánnal egymásról, meg annak, hogy a Fidesz nem bízik abban, hogy nélküle kézben tudná tartani a rendőrséget. Ahogy 98-ban is ezért nevezhették ki.
De, persze azóta már elhunyt személyek állítottak olyat, hogy vitt ő táskában pénzt az MSZP-nek is. Na meg 2002-ben az általa felügyelt választásoknál gyanakodtak csalásra a jobboldalon, valszeg teljesen alaptalanul, viszont Pintérnél süket fülekre találtak a panaszaik.

yda 2011.12.23. 16:42:49

Fletó úgy élvezi mint egy homokos hogy két szépszál rendőr kiséri! A ferde hajlam megkésve érkezett!

evil overlord (törölt) 2011.12.23. 16:51:43

Legalább a Lefortovóba viszik?

Viktus 2011.12.23. 17:02:09

@Port Kennedy(Australia):

Persze tudja ennél nagyobbat nem rúghat Orbánékba , mint ezzel az akciójával ...

pontmost 2011.12.23. 17:25:15

sehol egy álarcos azonosító jel nélküli rendőr. van még mit tanulni.
szuper. jól sikerült fokozni a magyarországról szóló negatív propagandát. miért érdekeltek ebben ennyien? több fotós volt ott mint tüntető.

inszeminator · http://inszeminator.blog.hu 2011.12.23. 17:25:45

@Bell & Sebastian:
Nem számláltam a lábait,
csak azt a hosszú kabátot néztem, amivel röpülni is lehet.
Akár...
"Angyal szállt le B....ra,ra,ba,be"
A bohócügyi államtitkár, meg alszik...

pontmost 2011.12.23. 17:27:32

és még az egész zöldpárt által szervezett hangulatkeltésnek nem csak a magyarok, hanem az a szegény tuja is kárát látta... szerintem azt kitaposták.

csi szi 2011.12.23. 17:39:42

@yda: Majd nem röhög, amikor a bitóhoz viszik. :)

E.Katolnai 2011.12.23. 18:24:55

Végre egy jó hír!
Jól tették, h elvitték őket! Végre nem csak a nemzeti érzelmü magyarokat viszik el a rendőrök, hanem a volt komcsik csemetéit. Végre ezt is megértük! Érdekes, mikor minket újpesti vagányokat bevittek és megrugdaltak a vörös pribékek, akkor senki nem háborodott fel, pedig mi minden tekintetben különb csávók voltunk (vagyunk), mint a raccsoló, homoszexualitásra hajlamos, mindig taknyos lmp-maszop banda.
Végre a másik oldalból is visznek el, csak ezeket – sajnos – nem verik bent össze, mint azt tették velünk, ezek a bolsi-csemeték ezt is megússzák.

Ájvékol a nemzetközi libsi-bal oldal és ájvékolnak itt a blogon is a volt munkásőrök, besúgok, meg azok csemetéi …
Ha én otthon lennék és lenne hatalmam az összes munkásőr-verőlegény-besúgó bandát felelősségre vonnám, azért, amit a 60-70-es években műveltek és akkor jónéhánytóknak megszűnne a blogon zajló magyarokat sértő, bántó szüntelen provokálás lehetősége is.

Olvasom, h ezeknek van pofájuk 'nemzeti' összefogásra szólítani, hogy beszélhetnek a magyarellenes, nemzetközi elveket valló hulladékok 'nemzeti' összefogásról? Micsoda alávaló banda: kár, h kiengedik őket.

De azért végre egy jó hír!

sárospataki 2011.12.23. 18:35:27

Végre! Mi tartott öt évig? :-)

MareNostrum 2011.12.23. 19:06:35

Lassan vihetnék Kövért, Matolcsyt és Kim Il Viktort is.

tevevanegypupu 2011.12.23. 19:15:16

@karosszékely:

O Uramisten, de nagy az allatkerted.(:

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2011.12.23. 19:16:48

@Holger Hartland: Hát már hogy a fenébe ne. Én már rég megmondtam, hogy Gyurcsány azzal tenné a legnagyobb szívességet Orbán ellenzékének, ha lecsukatná magát valami látványosan mondvacsinált ürüggyel. Legyen politikai fogoly, akinek harcolni lehet a kiszabadításáért, csak ne túl eredményesen. :)

mzoltán · www.szuveren.hu 2011.12.23. 20:04:09

@rajcsányi.gellért (ergé): OK, szóval a helyzet annyival jobb, mint gondoltam, hogy legalább írtatok róla. Ez is valami. A belinkelt cikk azért nem valami reménykeltő. Én nem vagyok a Klubrádió nagy híve, de azért az rendes mellébeszélés részetekről, hogy ezzel az volna a fő gond, hogy egy markáns hang eltűnik a magyar médiából, stb. Én nagyra értékelem, hogy ti konzervatív szemszögből kritikusak vagytok a kormánnyal, szerintem ez a mostani helyzetben nem lehet túl könnyű. De az a baj ezekkel az írásokkal, hogy mondjátok a kötelező kritikát, de nem vagytok hajlandóak levonni a kézenfekvő következtetéseket. Itt például azt, hogy a fő baj az egypárti médiatanács és a miniszterelnök által személyesen kilenc évre kinevezett hatósági elnök. Az meg elég ócska, hogy azzal fejezitek be, biztos elhelyezkednek majd valahol. Talán a Kossuthon vagy az Inforádión? Nem tudom, szoktatok-e nem jobbosokkal is beszélgetni időnként, de mintha kicsit be volnának szűkülve a tévé- és rádiópiaci lehetőségek a kormánnyal szemben kritikus újságírók számára.

Ami a mai történetet illeti: én 2006 után a hajamat téptem némely baloldali és liberális ismerőseimmel vitatkozva, amiért nem értik annak a morális jelentőségét, ami akkor ősszel történt. Miattatok nem fogom a hajamat tépni (meg ma már kevesebb is van:)), de azért elkeserítő. Azon fanyalogni, hogy Gyurcsányból most mártír lesz-e vagy sem, kb. olyan, mint ha 2006 október 23-án valaki azon siránkozott volna, hogy ez milyen jól jön majd a Fidesznek. Ugyanaz az érzéketlenség mutatkozik meg benne, ami a baloldali közszereplők jó részét jellemezte.

Kínai Kálmán és Trágár Tóni 2011.12.23. 20:26:38

@mzoltán: 1) 2006-ot a mai sajnálatos eseményekhez hasonlítani meglehetős aránytévesztés. 2) Ennek ellenére, ami ma történt, az botrányos. 3) Gyurcsányon nem fanyalgunk, hanem röhögünk, ennek ellenére a helyszínen tényleg elvitte a show-t, kár. 4) És most mindenki menjen fát faragni.

José Luis Torrente Galván 2011.12.23. 20:34:57

Baszki, ha én lettem volna a Gyurcsányt előállító rendőr, a minimum, hogy nem engedtem volna zsebre vágni a kezét, de lehet, hogy hátra is csavartam volna a karját. Emiatt még úgysem tenne feljelentést, de azért érezné, hogy ő sem kivételezett.

noviktornoparty 2011.12.23. 20:39:08

@José Luis Torrente Galván: még örült is volna ennek. Minél jobban bántják, annál nagyobb mártír.

ettől független is egyre biztosabb vagyok benne, hogy a Fidesz fogja megszívni ezt az új választási törvényt, ami szerint a győztes (majdnem) mindent visz.

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2011.12.23. 21:09:02

@Kettes: Tudom. Nem neked szólt - mióta vagy te balliberális?

mzoltán · www.szuveren.hu 2011.12.23. 22:35:06

@Kínai Kálmán és Trágár Tóni: Látom, még mindig nem értjük egymást. Csak a jegyzőkönyv kedvéért: nem a mai napon történteket hasonlítottam 2006-hoz, hanem a te reakciódat az akkor tipikusnak számító baloldali reakciókhoz. Pont erről beszélek: történik egy disznóság, erre nem az az adekvát reakció, hogy a korábbi disznóság az rosszabb volt. De mindegy, a lényeg, hogy látod, hogy ami ma történt, az botrányos volt. Kevéssel is beérem... Jó fafaragást.

José Luis Torrente Galván 2011.12.23. 23:20:35

@noviktornoparty: Őt már semmilyen mártíromság nem hozza vissza a hatalomba. Abban mondjuk egyetértek, hogy a Zsidesz nagyon csúnyán ráfarag erre a nagyszabású hatalommámorra.

Kínai Kálmán és Trágár Tóni 2011.12.23. 23:35:40

@mzoltán: A mi reakciónkat? Mi egyáltalán nem hivatkoztunk korábbi disznóságokra, az valaki más lehetett. Sose szoktunk azzal érvelni, hogy "de a szocik is vertek/loptak/hazudtak" stb. Fotóztunk, aztán ebben a posztban kommentár nélkül feltettük a képeket. A következő posztban meg az első mondatban leszögeztük, hogy a kormány megbolondult, a mai rendőri fellépést az érett Gyurcsány-korszakihoz hasonlítottuk (ez mifelénk nem éppen pozitívnak számít), az LMP-akciót megdicsértük, a parlamenten folyó abszurdon meg gúnyolódtunk. Nem igazán emlékszünk, hogy 2006. október 23-án délután akármi hasonló megjelent volna mondjuk a NOL-on. Vagy bármikor később. Ha tévednénk, elnézést.

is 2011.12.23. 23:37:11

@Kínai Kálmán és Trágár Tóni: Egyszer a katolikus pap megkérdezte a zsidó rabbit:
- Hogy van az, hogy a zsidók kérdésre sosem válaszolnak egyenesen, hanem visszakérdeznek?
- ... hát már miért ne kérdezhetnének vissza?

is 2011.12.23. 23:42:11

@José Luis Torrente Galván: "lehet, hogy hátra is csavartam volna a karját. Emiatt még úgysem tenne feljelentést"

az elfogási szabályzat miatt automatikusan megkapnád a fegyelmidet, mert a hátracsavarás az már kényszerítés, és azt csak indokkal lehet. nem kell ahhoz feljelentés, a rendőrnek kell igazoló jelentést írnia az elfogás körülményeiről.

is 2011.12.23. 23:53:07

@mzoltán: "amiért nem értik annak a morális jelentőségét, ami akkor ősszel történt"

ennek egy oka lehet: szerinted más történt, mint szerintük. hidd el, ha meg tudnál állapodni velük, hogy mi történt, akkor morálisan is ugyanaz az eredmény jönne ki. én gyanítom, hogy egy ilyen megállapodáshoz neked is fel kellene adnod pár elemet abból, hogy szerinted mi történt 2006-ban.

tomtyi 2011.12.24. 07:33:18

@is:
index.hu/belfold/mariusz9623/
Ebből pl. mit?
"Révész Máriusz 2006. október 23-án, a Fidesz nagygyűlése után a Rákóczi út és a Síp utca sarkán odament a rendőrsorfalhoz, és képviselői igazolványával a kezében arról akarta meggyőzni őket, hogy ne oszlassák, és ne lőjék könnygázgránátokkal az engedélyezett rendezvényről távozó embereket. A nyomozás adatai szerint ezután a sorfal mögött néhány rendőr körbeállta, majd a fellépése miatti megtorlásként gumibottal és tonfával összeverte Révészt, akit még a földre kerülése után is tovább ütöttek és rúgtak."
Videó a "tömegoszlatás"ról, hogy mekkora távolság is volt az "oszlatandó" tömeg és a rendőrök között, amiből látszik, milyen nagy szükség és kényszer volt agyba-főbe verni Révész Máriuszt.
"A Központi Nyomozó Ügyészség két rendőr ellen emelt vádat az ügyben: egy rendőr látta hogy mi történt, de nem lépett közbe, ezért különös kegyetlenséggel elkövetett súlyos testi sértésben való bűnsegédlettel vádolják. Az egység parancsnoka szintén látta hogy mi történt, de nem lépett közbe és jelentést sem írt a verésről, őt hivatalos személy által elkövetett bűnpártolással vádolják. Hogy konkrétan kik ütöttek, az ügyészségnek nem sikerült kiderítenie."
"A nyomozás során kiderült az is, hogy a tömegoszlatás megkezdése előtt a Síp utcánál nem volt felszólítás, sőt még hangágyúja sem volt az ott lévő alakulatnak. Figyelmeztetés nélkül kezdték könnygázzal lőni az embereket."

tomtyi 2011.12.24. 07:40:08

@Kínai Kálmán és Trágár Tóni:
"A mi reakciónkat? Mi egyáltalán nem hivatkoztunk korábbi disznóságokra" vs "a mai rendőri fellépést az érett Gyurcsány-korszakihoz hasonlítottuk (ez mifelénk nem éppen pozitívnak számít)"
Hát, a második idézet pedig pont egy ilyen hivatkozásféle. És éppen az ominózus 2006-os eseményekre asszociálnak az emberek. Amit persze ti is tudtok, így a szándék is ez volt.
Ha meg ne látjátok a különbséget a kettő között, sőt, még össze is mossátok, az meg nagyon szomorú. Elég csak az egyel fentebbi hsz.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.12.24. 12:14:31

a mártír miniszterelnök, de beteg ez a gyurcsány, hogy örül magának, mikor viszik el.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.12.24. 12:22:34

még arra is gondolok hogy ez le volt beszélve egy rendőrségi vezetővel, a buta kínai kálmán, meg ajándéknak tekinti. jézus, ajándék a méltó börtönbüntetés lenne, nem ez a cirkusz a proliknak.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.12.24. 12:25:18

@jan: ez le volt beszélve, ennyire nem lehet senki ostoba

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.12.24. 13:02:04

@Kínai Kálmán és Trágár Tóni: nem kell, de akkor számolj vele, hogy így is, úgy is butának néznek titeket

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.12.24. 16:22:17

@tesz-vesz: s lám:

A szocialista képviselők közül Bárándy Gergely megdöbbenésre közölte, hogy őket nem állították elő, nincsenek őrizetbe véve, hanem egyszerűen elfoglalták a rendőrségi kisbuszt. Ennek nyomatékosítására a kisbuszból Lampeth Mónika időnként kiszáll, majd visszaszáll, miközben a rendőrök tanácstalanul ácsorognak.

Sodi: Képviselő úr, tud véleményt mondani a történtekről?
Hiller István: Igen, tudok.
Sodi: Mi a véleménye?
Hiller István: Az, ami a benti képviselőknek.
Sodi: Miért nem volt a rabszállítóban?
Hiller István: Mert nem fértem be. A saját autómmal jöttem.

cutcopy 2011.12.25. 10:06:05

Ez a kép Fletónak ajándék, hiszen sajnos ő komponálta..

Bloodscalp 2011.12.25. 15:08:19

@Kínai Kálmán és Trágár Tóni: hah :) ti azt felejtitek el általában hogy a fideszesek is hazudnak csalnak lopnak, mostanság arról hazudnak ahogy lopnak, vagy bénák:) no mindegy.

Az előző kordon akcióról nem is nagyon értekeztetek, pedig egy hírblognak kellene:)

Megosztás

A bíróság közelmúltban meghozott döntése - miszerint felmentette a kordonbontókat a szabálysértés alól - igazolta, hogy a Fidesznek igaza volt, amikor vállalta a kockázatot és lebontotta a kordont a Kossuth téren, majd ezt követően az érintett képviselők lemondtak mentelmi jogukról - közölte sajtótájékoztatón Szájer József, aki maga is részt vett a kordonbontásban.

A politikus hozzátette: a bírósági döntés elégtételt adott minden szabadságszerető polgárnak, hiszen a polgároknak igen is joga van arra, hogy kinyilvánítsák véleményüket. Mint mondta, azt is fontosnak tartja, nem hogy a történtek után nem kértek különleges elbánást a rendőrségtől, és a bíróságtól, hanem lemondtak mentelmi jogukról, sőt fel is adták magukat. Szájer József emlékeztetett arra, hogy ő saját maga írt levelet az akkori budapesti rendőrkapitánynak arról, hogy mely EP-képviselők vettek részt a kordonbontásban. Leszögezte: a kordonbontás egyik legfontosabb eredménye a demokrácia győzelme.

Igazuk volt azoknak, akik kiálltak az emberi szabadságjogokért

Mint mondta, a mostani döntés igazolta: igazuk volt azoknak, akik kiálltak az emberi szabadságjogokért, igazuk volt azoknak, akik úgy gondolták, hogy a demokráciában nincsen helye kordonnak, és az emberi szabadságjogok önkényes korlátozásának. Szájer József szerint a bíróság döntése igazolta azt, hogy megérte annak idején kiállni a szabadságjogokért, a polgárok gyülekezési jogáért, a mozgáshoz való jogért és a szólásszabadságért. A Fidesz politikusa szerint a hatalom a korábbi szocialista rendszerhez hasonlóan akarta korlátozni az embereket véleményük kinyilvánításában.

Egy törvénytelen állapotot szüntettünk meg

Úgy vélte, a kormány félelmében olyan eszközökhöz folyamodott, amelyeket demokratikus elődei nem alkalmaztak, amilyen eszközökkel nem korlátozták az emberek szabadságát. "Ezért is volt fontos a mi fellépésünk" - közölte. Szájer József emlékeztetett: a Fidesz képviselői 2007. február elején egy alkotmányellenes, és az emberek szabadságjogait durván korlátozó helyzetet számoltak fel és helyreállították a törvényes rendet a Kossuth téren. "Egy törvénytelen állapotot szüntettünk meg" - fogalmazott a Fidesz politikusa.

Nem volt szükség büntetés kiszabására

A Pesti Központi Kerületi Bíróság szerint a Kossuth téri kordont tavaly elbontó fideszes képviselők cselekedete "oly csekély fokban veszélyes a társadalomra", hogy emiatt nem volt szükség büntetés kiszabására. A bíróság erre hivatkozva szüntette meg a képviselőkkel szembe garázdaság és rendzavarás miatt indult eljárást; erről a Fővárosi Bíróság csütörtökön tájékoztatta közleményben az MTI-t. A Fidesz országgyűlési és európai parlamenti képviselői tavaly február 2-án bontották le a Kossuth teret övező kordont, ezután három nappal a Budapesti Rendőr-főkapitányság (BRFK) feljelentést tett Orbán Viktor pártelnök és 79 társa ellen rendzavarás és garázdaság szabálysértése miatt. A PKKB április 26-án hozott végzést a kordonbontó képviselők ügyében és megszüntette az eljárást. A megszüntető végzés jogerős.

MTI

---
NEVETSÉGES

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.12.26. 01:12:03

@Holger Hartland:

„Ti nem örülnétek, ha GyF-et tényleg lecsuknák?”

csak számomra nem volna mindegy, hogy ártatlanul, netán egyenesen koncepciós per keretében-e, vagy sem?

mert a kérdésfeltevésedből az derül ki, hogy számodra a koncepciós per is tökéletes lenne.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2011.12.26. 01:20:45

@mavo: Pótolni kell Lelkylolát, hisz' nélküle nem mandi a mandi.
Gyurcsány amúgy is szoci, tehát gonosz – valami hazudozás is volt ott körülötte, szóval mindenképp börtönben a helye. Rendszerváltás van, tehát hajrá.

Tenderized Amen 2011.12.26. 03:31:16

@Counter: Drága fiam, ne légy már akkora idióta, mint ez a Gyurcsány. Nagyon jól tudod, hogy elkövette az összes égbekiáltó bűnt, nyolcat a hét főbűnből és megszegte a Tízparancsolatnak még azt a pontját is, hogy se másféle jószágát ne kívánd!

amen

Pelso.. 2011.12.26. 09:13:53

@Tenderized Amen: Nem kedveltem az említettet, de sorolnál néhány tételt a Btk-ból, melyek ügyében bizonyítékokkal alátámasztott eljárás folyik ellene?

IGAZ MAGYAR 2011.12.26. 10:46:38

@Pelso..:
... hát majd beleteszik az alaptörvénybe hogy gyurcsány a hibád legalább 2016-ig vagy tovább. Oszt jó napot elvégre a 3/2-ed erre adott felhatalmazást.
...és persze csak a Szváziföldön lefolytatott népszavazáson elért abszolút többség esetén lehet megváltoztatni!

Tenderized Amen 2011.12.26. 12:13:22

@Pelso..: Nézd fiam, ha össze van törve a tejfölös köcsög a spájzban és a macska feltűnően nyalogatja a szája szélét, a jó gazda alaposan eltángálja még akkor is, ha történetesen ezzel megsérti az alapvető háziállati jogait. Az isteni- és emberi törvény is más, az alóluk való kibújás meg végleg.

A személyes véleményem az, hogy kilövési engedélyt sem kapott rá Orbán, meg a bekerítésére tett erőfeszítések is legalább annyira szánalmasak, mint maga a égeredmény. Tulajdonképpen az antiterrorista különítmény hatáskörébe tartozik az ügye, kérdezés nélkül, a nyílt utcán kellett volna eliminálni a legelső, forradalmi napon, ha már annak merték nevezni a lehet más a zsizsik zsizsegését.

Pelso.. 2011.12.26. 17:17:16

@Tenderized Amen: Pedig már azt hittem, belesodródunk egy jó kis Btk-Tízparancsolat validitási boncolgatásba)
Nem lehet, hogy nyitva maradt spájzablak, de a jó gazda, -megerősítendő amúgy lankadó családfői tekintélyét, inkább a sajátot porolta ki? Praktikus, kényelmes, ugyebár.

Tenderized Amen 2011.12.26. 19:12:43

@Pelso..: Szó mi szó, a gazda is bele-belenyalt a tejfölbe. De ha ő nem is, a népes rokonsága egészen biztos.

Fogjuk csak fel az éhen döglött tehén szempontjából. Ha ezt a féleszű macskát elverték volna a háztól, máris 50% -os sikerről számolhatna be a sajtó, de így viszont 100% -os a kudarc. Akkor mi a jobb?

Pelso.. 2011.12.26. 19:47:41

@Tenderized Amen: Finomítanék a kérdésen: mi a legjobb? -hát Mohács, mohácsok folyamatosan.
Sebaj, az Auróra lassan araszol felfelé a Dunán. Több, mint mosolyogtató lesz: jaj, hát nem gondoltuk volna..

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2011.12.27. 00:03:41

@mavo: @Counter: MUHAHA! Nem is én akarom koncepciós perben elítéltetni Gyurcsányt, hanem A NÉP HANGJA:

hartland.blog.hu/2011/09/15/gyurcsany_fogjak_meg_nyilt_level

Tenderized Amen 2011.12.27. 01:17:17

@Pelso..: Édes fiam, a Hajnal -mesét be ne vegyed, de persze értem. Nos, így van, ez van az egyik serpenyőben, a másikban meg a lóvé.

Amikor a gazda először hátrahúzta az agarait ('06), biztosan volt háttéralku, szívtunk is ajándékba négy évet. Meglátjuk, mit ér az adott szó, hogyan váltják a tálentumát tálentumra? Félő, hogy másodszorra is átqrnak? Azt nem hinném, napról-napra más a kása.

A progballib már tűkön ül, Feri felforgat, esemény várható rövidesen.
süti beállítások módosítása