A szcientológia és áldozatai
2011. november 05. írta: Skrabski Fruzsina (lelkylola)

A szcientológia és áldozatai

  Nagyon megrázó volt a szcientológia-filmünk készítése. Két exszcientológussal beszélgettünk hosszasan. Az egyik Bonyai Péter, aki vezető szcientológus volt és most írt egy könyvet a megpróbáltatásairól, a másik pedig egy kislány, akit 13 évesen rabszolgaként dolgoztattak az egyházban, míg végül felvágta az ereit, de szerencsére életben maradt.

 A kislány úgy került ki Amerikába a Sea Orgba, hogy anyukájával szeretett volna lenni. Az anya viszont szcientológus szerzetesnek akart állni, így követte őt. Napi 12 órát dolgozott (mert az egyházban 10 éves kortól felnőttnek tekintik a gyereket), szombaton délutánonként járhatott csak iskolába és 3 év alatt mindössze négyszer tölthetett el egy napot az édesanyjával. Azért csak négyszer, mert a kéthetente egy napos szabadság is csak akkor jár, ha megfelelően teljesítette mindenki az elvárásokat (tehát megfelelő mennyiségű pénzt hoztak be). Ők nem teljesítették megfelelően a statisztikát, ezért dolgozhattak megállás nélkül. A kislány is. Amikor az ebédet is megvonták tőle, összeomlott és véget akart vetni az életének. Ezt a történetet megírta a blogjában és elmondta nekünk, arc nélkül, torzított hanggal.

  Bonyai könyve azért zseniális, mert arra a lelki folyamatra is magyarázatot ad: miként lehet értelmes embereket rávenni arra, hogy odaadják az összes pénzüket, a szabadságukat, a gondolataikat. Úgy lehet, hogy az üdvösséget árulják pénzért. Márpedig, aki hisz az üdvösségben, annak semmi se drága.

  Miként hitetik el, hogy náluk van az üdvösség? Pszichológiai módszerekkel, manipulációval, az ember gyengéinek kihasználásával. Nagyon ügyesen felépített szervezet, amely a legprofibb értékesítési technikákat alkalmazza: beetetés, ajándékozás, hitegetés, kognitív disszonancia és végül a zsarolás. Hiszen, ha valaki esetleg már nem hinne az üdvösségben, azt erősen lehet zsarolni a gyónási aktájával, ahol évekre visszamenőleg és részletesen szerepel az összes bűne, csalása és szexuális kihágása.

  Bonyainak is van blogja, amiben régóta gyűjti a szcientológusokkal kapcsolatos információkat.

  Íme, a film:

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr543350962

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Hülye ez a magyar? 2011.11.06. 23:12:45

Hirtelen felindulásból írok most. Ebből kifolyólag nem fogom előre átgondolni mondandóm felépítését, fogalmazásom helyességét. Lehet, hogy megsértek egy pár embert, lehet, hogy csak én látom rosszul és éretlen fejjel a dolgokat, de az is lehet, hogy cs...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2011.11.05. 08:43:24

Lola, kedves, könyörgök, hagyd abba az audiovizuális környezetszennyezést! Amivel ilyen kitartóan próbálkozol az egy szakma, amihez köll némi rátermettség, hogy ne mondjam tehetség, de legfőképpen is illik megtanulni némi alapokat, mondjuk pölö beszélni, emberi hangsúlyokkal, affektálás nélkül, hallgathatóan, baszd meg. Az nem úgy megy, hogy unatkozunk, valaki vesz nekünk divatos kisautót de még mindig unatkozunk, oszt' kitaláljuk hogy leszünk ez-az, és lőn. Nem. Én se találhatom ki vénségemre, hogy akkor holnaptól masiniszta vagyok. Miért gondolod, hogy képernyőn megjelenni, nézőkhöz beszélni az annyi, mint idióta barátnékkal fecserészni?!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.11.05. 08:55:39

"arra a lelki folyamatra is magyarázatot ad: miként lehet értelmes embereket rávenni arra, hogy odaadják az összes pénzüket, a szabadságukat, a gondolataikat. Úgy lehet, hogy az üdvösséget árulják pénzért. Márpedig, aki hisz az üdvösségben..."

...az nem értelmes

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.11.05. 08:58:19

@Dr. Zerge: jól van már kopjál le, unalmas vagy

ha nincsenek ők, senki nem csinálja meg a biszku-filmet, senki nem mutat rá így, ennyire nyilvánvalóan hogy a fidesz kommunista
ezt a szcientológus-filmet se csinálná meg senki.

most volt hétvégén amúgy a sci-s film at MTV-n, ennek kapcsán már én is megcsináltam az én sci-s posztomat

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.11.05. 09:02:24

"most fordul elő először, h vezető sci-s névvel, arccal"

ő is vezető volt, azt mondja:
Nagy Zoltán

video.google.nl/videoplay?docid=1953111836089262961&hl=hu

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2011.11.05. 09:05:51

"Miként hitetik el, hogy náluk van az üdvösség? Pszichológiai módszerekkel, manipulációval, az ember gyengéinek kihasználásával. Nagyon ügyesen felépített szervezet, amely a legprofibb értékesítési technikákat alkalmazza: beetetés, ajándékozás, hitegetés, kognitív disszonancia és végül a zsarolás"

mintha valami párt lenne :)

Peter Tikos 2011.11.05. 09:15:42

Nagyon fontos lenne hangsúlyozni, hogy a szcientológia egyáltalán nem vallás, ez nem egy valódi egyház! Ezt csak az adózás miatt találták ki, és azért, hogy állandóan a vallásszabadságra hivatkozhassanak. Félrevezető, mikor "szerzetesekről" meg "egyházról" esik szó.

Samott 2011.11.05. 09:35:09

@Herr SturmLikudnik: "mintha valami párt lenne :)" - vagy mint egy egyhaz... :) Sci-fi kiadasban...

Kandeláber 2011.11.05. 09:52:56

Sztem akit bármilyen szekta képes beszippantani, annak súlyos lelki defektusai vannak. Például magányos, és ezért vágyik arra, hogy valamilyen közösség tagja legyen, még olyan áron is, hogy egyéniségének egy részét vagy a teljes egyéniségét fel kell adnia. Hab a tortán, hogy a szekta még a pénzére is igényt tart.
Csak a csordaemberek vetemednek arra, hogy ilyen szekták tagjai legyenek. Olvasni kell egy kis Nietzschét.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2011.11.05. 09:53:13

Jo kis tereles, gratulalok. A Mandiner a gumicsontot ragcsalja ahelyett, hogy a biroi fuggetlensegre mert vegso csapasrol irna meg az igazat. Szanalmas rezsimszolgak vagytok!

Kandeláber 2011.11.05. 10:05:28

@Doomhammer: Szóval csak azt a szardarabot kéne csócsálni mindenkinek, amit Önök javasolnak? Egyéb nem is számít? Nagyok az igényeik, genosse.

(avas) · http://avas.blog.hu 2011.11.05. 10:16:58

pesty lászló is készített egy összeállítást, pestylaszlo.com sőőt még a hírtv is, talán a célpontban. napról napra jobban hányok ezektől a tetvektől

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2011.11.05. 10:19:44

@tesz-vesz: Hát te meg ki a fasz vagy, hogy dirigálni akarsz nekem, te kedves, igénytelen proli?

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2011.11.05. 10:28:12

@Kandeláber:
Az, hogy a biroi fuggetlenseg ugye neked egy szardarab, teged minosit, te kis diktator. Ha penzert nyomod ezeket a kis agitkakat, az annal szanalmasabb. Hitelessegedet igy is, ugy is elvesztetted!

Kandeláber 2011.11.05. 10:37:53

@Doomhammer: Írjon Ön egy blogot Önt legjobban érdeklő témáról, vagy ajánljon egyet. Netán csípi a szemét a Hubbard-hívők cikizése? Feladatot hajt végre? Rosszul csinálja.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2011.11.05. 10:46:47

@Kandeláber:
Na mar itt is van az ugyes tereles, amivel a fidesznyikek mindig megprobalkoznak, ha kezdenek sarokba szorulni. Ki beszelt itt Hubbardrol? Egyaltalan, ki az a Hubbard? Itt a biroi fuggetlensegrol beszeltunk es Baka Andrasrol. Tessek, ha tajekozatlan lennel:
www.nepszava.hu/articles/article.php?id=487877

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2011.11.05. 10:58:11

@Doomhammer:

amiről nem beszélünk, az nincs is!

Baka biztosan nyócévista fletóbérenc, avagy persze csak állását féltő személyes sértettkedő! Akadályozza a hatékonyság fokozását, tehát nem demokrata. No, ennyivel el is lehet intézni az egészet.

Különben sem neki adott történelmi felhatalmazást a nép, aminek akaratát megkérdőjelezni h-a-z-a-á-r-u-l-á-s, tudjuk, mi jár érte...

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2011.11.05. 11:03:54

@Herr SturmLikudnik:
Hat persze, megy a Hubbardozas, amikor pedig ujabb fuggetlen intezmeny elere kerul fideszes bab. Arrol persze nagy csond van, hogy az amerikaiak szerint Orbanek megint nem felelnek meg a kozos nyugati ertekekkel. Erdeklik is Orbanekat a kozos nyugati ertekek, ok a Kinai Kommunista Partot tekintik mintanak. Na, ott nincs gond a biroi fuggetlenseggel!

Kandeláber 2011.11.05. 11:12:55

Elnézést, de ez a blog a szcientológusokról szól. A bírói függetlenségről máshol is lehet beszélni, pld. a doomhammer által ajánlott helyen. Már elnézést a vulgáris példáért, de ha én kotont veszek a gyógyszertárban, a gyógyszerész ne ajánljon mellé influenza elleni védőoltást is.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2011.11.05. 11:14:11

@Doomhammer:

ideje lenne végre felfognod, hogy a konzervatív demokráciára naribolsi értelmezésben csak a sablonlibsi b kategóriás nemtetszik-repper kiscsajok vannak veszéllyel, azok ellen kell írni és zárni a sorokat

Alfőmérnök 2011.11.05. 11:26:17

@Dr. Zerge: @málnási: Na ja. Az az írásaiból is kiderült, hogy nem egy észlény a csaj, de volt valami diszkrét bája, meg azért legalább tudott összeszedetten fogalmazni, ilyesmi. Így képernyőn műsorvezetőnőként, riporterként, mittudoménmiként viszont egy katasztrófea.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2011.11.05. 11:28:39

@Kandeláber:
Hadd ne mondjad mar meg te, mirol szol a Mandiner blog. Tessek, itt egy post, ami nem a szcientologusokrol szol:
mandiner.blog.hu/2010/12/04/oregek_4
Nehogy mar a nyul vigye a puskat!

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2011.11.05. 11:32:05

@Alfőmérnök:

jó ez így

profik építették a titanicot, amatőrök noé bárkáját

a legtöbb húdeokos kimunkált médiamunkás nem mer nekimenni az ellenmanőverekre hajlamos cicientológiának

a lolanéni meg igen

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2011.11.05. 11:33:01

@Herr SturmLikudnik:
En nagyon orulok, hogy Karsay Dorottya ilyen hiszteriat tudott kivaltani beloluk. Rogton leleplezodtek a kriptonarancsos bertollnokok, rogton vilagossa valt, ki melyik oldalon all! Bravo, Dorka, csak igy tovabb!

Kandeláber 2011.11.05. 11:35:12

OK. A határ a csillagos ég.

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2011.11.05. 11:41:11

@Doomhammer: akkor barátkozz Kertész Ákossal és Dániel Péterrel, ne itt rontsd a levegőt! Mindenki tudja, hogy hol a helye. Az a baj, hogy túl nagy a káosz itt a neten. Rendet!

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2011.11.05. 11:42:14

@Doomhammer:

mivel dorka nyíltan böszmeista, nem drukkolok neki, sikerei meg a rendszer agresszív sikertelenségéből következnek... fél éve 300-an se mentek millatüntetésre, most lassan Kiszel Tünde is tízezreket mozgatna meg egy kiadós fidoxfikázó gyűléssel

mert ha rohadt a narancs, ki szokás dobni, hiába (lenne, lehetne) kedvenc gyümölcsöd egyébként

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2011.11.05. 11:44:36

@lelkylola:

kínában már rendet teremtettek a neten, nincs ott sok rendszerkritika

Kandeláber 2011.11.05. 11:58:56

Erről a suttyófejű Karsay Dorottyáról jut eszembe - ha már a szcientológusok végleg feledésbe merültek - hogy az őt ért "támadás után milyen lovagias védelmezői akadtak hirtelen. Helyes, a női erény és becsület védelmében fel kell lépni! Ezt talán csak Dániel elvtárs nem tudja, de ő nem kell még Gréczyéknek sem, hiába, ott csupa úriember van.

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2011.11.05. 12:05:52

@Herr SturmLikudnik: akkor jó :) Kína nagyon szép egyébként és kedvesek az emberek.

kackia 2011.11.05. 12:09:01

@tesz-vesz:"arra a lelki folyamatra"
Azért nem értheti mert maga még nem klear.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2011.11.05. 12:23:03

@lelkylola:
Ugye ez a "Kina nagyon szep" is vicc akart lenni? Majd nem tapsolnal Kinanak, ha a Patyomkin-falvak diszletei mogott meglatnad a nyomort es a kenyszermunkataborokat!

Juszt se fogok elmenni innen, hanem naponta foglak szembesiteni titeket alsagos hazudozasotokkal! Mini-Hubbardok vagytok!

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2011.11.05. 12:24:48

@Kandeláber:
Suttyofeju am tudod, hogy kicsoda! Tudod, hogy kik beszelnek igy a nokrol? A szcientologusok. Lebuktal, a hitelesseged immar minusz szamokkal kifejezheto csak.

Kandeláber 2011.11.05. 12:42:38

@Doomhammer: Pedig annyira próbáltam ügyelni a látszatra! Ez után a botlás után duplájára emelik a havi hozzájárulásomat, és nem mínusz számokban!

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2011.11.05. 12:51:58

@Doomhammer:

ne feledjük, hogy Kínában az egypárt a lehetőségeihez képest visszafogottan, megfontoltan, főképp pedig gazdaságilag sikeresen regnál,

míg más helyeken a saját maguk által is hangoztatott elveket és felállított szabályokat is semmibe vevő, arrogánsan kapkodó aljas faszparaszt csürhék rombolják le országuk maradékát

(természetesen a tálibokra céloztam)

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2011.11.05. 13:07:45

@Herr SturmLikudnik:
En a szcientologia egyhazat is az egypartrendszer szomoru peldajanak tartom. A videon elhangzo szomoru esetek annak demonstracioi, mi var az orszagra, ha eltunik a biroi fuggetlenseg is. Nem akarom, hogy a Magyar Koztarsasag egy szcientologus munkataborra valtozzon!

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2011.11.05. 13:10:30

@Kandeláber:
En ezzel veszem ki a reszem a szcientologia egyhaz es a narancsos egypartrendszer elleni haborubol. Minel tobb szcientologusnak kell tobb hozzajarulast fizetnie, annal tobben jonnek ra, hogy az egypartrendszer nem megoldas.

A lebuktatasod nem szemelyes ugy volt, ez az igazsagert folytatott hadjaratom resze. Majd egyszer megerted es megkoszonod.

Kandeláber 2011.11.05. 13:15:36

@Doomhammer: Elárulom, hogy valójában én vagyok Hubbard reinkarnációja, de ez szigorúan bizalmas!

Bell & Sebastian 2011.11.05. 13:51:31

Csak előkerült az Occam borotvája.
Ez a Lafayette gyerek nem fhranszia zsidó véletlenül? És ő borotválja a szívcsakráját?

Félőrült 2011.11.05. 15:03:15

Általában nem érdekelnek a hülyeségek, de ez a sz. nevű borzalom elképesztő, és nem lehet szó nélkül elmenni mellette!
Nagyon társadalomromboló és nemzetellenes (minden országban) ez a szervezet, ellenük csak összefogással, szkepticizmussal és éleseszűséggel lehet védekezni - törvényes keretek között, legalább is.

Az az igazán szörnyű, hogy a bizonytalan emberrel elhiteti, hogy az összes elkövetett hibája csak és kizárólag mások miatt történt meg, neki mindenki rosszat akar, aki nem támogatja, az - ahogyan ők nevezik - ellenség. Az elme és a lélek megtörésével élőhalottat kreál az emberből, a családja ellen hangolja, anyagilag is tönkreteszi. Ami külön felháborító, az az, hogy lelki megnyugvást kínál pénzért. Minden ember maga kell elszámoljon a tetteivel, lelki nyugalmat venni nem lehet!

Személyes véleményem külön, pedig az, hogy én nem adnék egy olyan ember (anno L. R. H., most meg az egyébként lengyel, "bizonyos származású" főnök) szavára, aki mindenhogyan élt, csak törvénytisztelő, becsületes emberként nem. Sokat elárul emberi mivoltáról az, hogy a fia öngyilkos lett, a még élő gyerekei, pedig gyógyszereket szednek, hogy normális emberként tudjanak élni, és nem akarnak beszélni az apjuk mellett eltöltött évekről.
Az sem véletlen, hogy majd' összecsinálja magát a galeri, ha meghallja a titkosszolgálat kifejezést.
Ha nekem tisztességes szándékaim vannak, nem félek a hatóságoktól, nem?

Bárki, aki találkozik ezekkel a mocskokkal, ne féljen kínos kérdéseket feltenni nekik, ha meg nagyon rámásznak, be is lehet durvulni!

TG69 2011.11.05. 15:16:47

lelkylolának egy kiadós hétvégét kivánok az infernális kretén társával - robinmasters.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.11.05. 16:00:42

Jó a téma. Tessék csak kitúrni a szemétdombról a felszínre, hogy minél jobban bekerüljön a köztudatba. Alapjáraton is vérszemet kapok az ilyen elvetemült szektáktól, de amiket a szcikről hallani innen-onnan, attól kinyílik a bicska a zsebemben.

Az rémhír vagy igaz, hogy aktívan kiveszik részüket a DK gründolásából?

Oxenstierna 2011.11.05. 16:15:40

@neccharisnyás útonálló: Csak a szervezési tapasztalataikat adják át. Épp mint az amerikai kiképzők Vietnam első éveiben:)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.11.05. 16:24:48

@Oxenstierna:
A pletyka úgy szólt, hogy a szóban forgó magyar szci főmufti Gyurcsók egyik cégében is benne volt, most meg vastagon a DK-ban.
Kedvezményesen szállítják nekik az agymosó készülékeket? Én azt hittem csak a pénz és hatalomért mennek (mármint a szcik) de lehet, fel akarják találni a valóban agymosott zombikból álló pártot? Így nézzük, kiváló hátszelük lesz külföldről.

greybull 2011.11.05. 17:40:38

Jelentkezem 10-es fokozatú clear-nek. Én ugyanis olyan vagyok, mint a Csillagok Háborúja sorozatból Watu: egyedül őrá nem hatnak a jedi lovagok az erejükkel. Rá csak a pénz hat. Mármint ha ő kapja és nem adja. Szó'al lehet nálam jelentkezni, tőlem elbaszhatta ezt a hülye emberiséget akármilyen Xénu, vagy ki a fasz...

Fenehorizont 667 2011.11.05. 19:33:39

@Doomhammer:
olvass indexet, te hülyegyerek. ott minden nap legalább 4 főcímben, és 13 alcímben temetik a kormányt. az oldalsó blogsávban meg még plusz 10 objektív, szuverén blogban állapítják meg nagy egyetértésben, szépen körülírva, hogy orbán egy fasz. fizetett bérbloggerek "elemezve" terelnek álkérdésekkel egyirányba politikai-közéleti eseményeket, és ennek az iránynak a végén na mi találsz vajh? azt, h orbán egy fasz. (najó, néha berakják a fideszes kumint, hogy 30 fideszfikázás között mégis tudjanak mutatni egy másmilyet, ezzel bizonyítva függetlenségüket. nem mai trükk ez.)

ráadásul az egészt úgy tálalják, hogy hírportál.

nemtom, h mér egy nyilvánvalóan fideszes kötődésű felülten várod el pont ugyanezt.

Kárpáthy Zoltán 2011.11.06. 00:04:20

@málnási: Aszta. Ennyire mélyen érinti a mandiner? Család, barátok, vagy legalább egy autó van?

pamocsnyik 2011.11.06. 00:12:09

@Doomhammer: Nem. Téved. Ebben a posztban, s annak kommentjeiben Hubbard scientológia egyházáról beszélünk. Ha ez magának nem kedves, akkor keressen netszerte egy olyan posztot, ami magának ennél kedvesebb. Akár a bírói függetlenségről is, amiről az elmúlt közel hetven évben sok szép dolog gyűlt össze.

Bell & Sebastian 2011.11.06. 01:20:25

@Doomhammer: Ha azt szerette volna üzenni (a linkkel), hogy Szolgálati Füldugó másodnick lám, milyen jól megforgatta saját tüzükön a hülyekonzervatívokat - nem sikerült a fedett művelet.

Tewtonnál maradt a megmondás.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2011.11.06. 08:55:47

@pamocsnyik:
Hát akkor számold meg, hány komment beszélt itt a szcientológia egyházról. Az enyémeket, ha akarod, levonhatod. De a tiedet nyugodtan számold a nem releváns, szcientológiáról nem szóló, érték nélküli beszólogatások közé.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2011.11.06. 08:58:16

@Bell & Sebastian:
Miért magyaráz bele többet, mint ami ott van? :-)
Tewton hozzá sem szólt ehhez a posthoz.

Robinzon Kurzor 2011.11.06. 10:56:36

@Dr. Zerge:

Ezt röviden úgy mondják: minden szakma egy összeesküvés a laikusok ellen.

Robinzon Kurzor 2011.11.06. 11:12:09

"Miként hitetik el, hogy náluk van az üdvösség? Pszichológiai módszerekkel, manipulációval, az ember gyengéinek kihasználásával."

Állítólag van olyan egyház, ahol ovis koruktól azt sulykolják a gyerekekbe, hogy minden ember (ő is) eredendően bűnös, és aki nem az ő szabályaik szerinti éli az életét, az a pokol tüzén fog megégni.

Mondom, állítólag, de én nem hiszem, mert biztos leleplezte volna már a Mandiner, ha tényleg lenne ilyen szörnyűség.

A szcientológia persze nemcsak hülyeség, de tényleg veszélyes is.
Viszont ehhez a fércműhöz képest kb. 10x ennyi csaló és/vagy pedofil és/vagy III/3-as pap komáról is lehetne leleplező riportot készíteni, és akkor abból mi is következne?

Lolácskát, feltételezem, ti sem az eszéért szeretitek ott a szerkesztőségben ...

Savonarola 2011.11.06. 14:45:54

@Robinzon Kurzor:

Loláról jobb lenne lepörögni, mert kiküldöm az Inkvizíciót.

pamocsnyik 2011.11.06. 17:58:56

@Doomhammer: attól, mert maguk több ide nem vágó hulladékot szórtak ide, mint más érdemi témába vágót, attól a komment folyam még nem lett szemétégető. De ha tovább akarja ugyanezt folytatni, védeni a védhetetlent, az magát minősíti. Továbbra is.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2011.11.06. 18:50:49

@pamocsnyik:
"mert maguk több ide nem vágó hulladékot szórtak ide,"

És maga? Maga mennyi hulladékot szórt ide? Nekem legalább a hozzászólásaim fele kapcsolatban volt a szcientológiával, de maga eddig egyetlen témába vágó hozzászólást nem produkált. Ez pedig főként magát minősíti.

GrayBoy 2011.11.06. 20:56:20

@Dr. Zerge:

Ezek szerint nem csak nekem tűnt fel, hogy mennyire amatőr volt ez a dolog. Pusztán szakmai szemmel.

GrayBoy 2011.11.06. 20:59:38

@Kandeláber:

Profi módon kitanított embereket alkalmaznak arra, hogy beszélgetés közben megtalálják azt a pontot a "lelkedben", amire tudnak hatni.

RoFä 2011.11.06. 22:04:25

Meg mielott elolvasom a cikket: a szcientologusok ellen semmilyen kard nem eleg eles, semmilyen cselvetes nem eleg aljas es semmilyen eszkoz nem elvetendo.
A patas ordoggel is osszeallnek az eltunesuk erdekeben

civilkontrol 2011.11.06. 22:07:29

Az antilolisták azért lassan összebarátkozhatnának egy méretes lófasszal anál tájékon.

Árulják már el, ha ennyire nem birják, mi a habos faszért frusztrálják vele magukat napi rendszerességgel?
Mennyire ócska, gyönge, köcsög dolog már valakit, aki hajlandó adni az arcát a termékhez –legyen az jó, vagy gagyi- folyamatosan megalázni?
És ne is jöjjenek a nővédős faszsággal, bárki mással csinálnák ezt, akkor is hányingerem lenne maguktól!

Nincs feleségük, vagy virágoskert az ablak alatt, amit a szar loláék helyett művelhetnének?!
Szót sem érdemlő piti komplexuskupacok

RoFä 2011.11.06. 22:13:55

@Doomhammer: Te oleg fura vagy most, en ugy emlekszem hogy regen nem trollkodtal meg szebben forgattad a szokardot is... Lehet hogy a mult megszepit es regen meg mindenben volt anyag...

civilkontrol 2011.11.06. 22:17:24

"ilyen az agy, ha működik"

Magának tényleg jutott, nem vitás. Nyilván büszke rá, milyen épitő jellegű hasznos dolgokra használja.

RoFä 2011.11.06. 22:26:17

@málnási: en csak azt nem tudom, hogy honnan az info. Linket!

RoFä 2011.11.06. 22:30:28

@kchkscak: megengedve a feltevest, hogy O. V. nem egy fasz: ismered a mondast hogy "if it looks like a duck, walks like a duck and sounds like a duck...", de gondolhatsz a fent megidezett Occamra is.
Persze az indexes iranyitott ellenlakajmedia rut osszeeskuvese sem kizarhato.

Éjszakai őrség · http://eo.blog.hu 2011.11.07. 01:47:13

Véletlen, biztos, de az Anonymous csoport filmben írt weboldala - freewebs.com/anonymoushun/ - épp nem elérhető.

ebfül 2011.11.07. 05:02:27

@lelkylola:

Jó témákat dolgoztok fel!

Megy is az acsarkodás ;-)

ebfül 2011.11.07. 05:11:11

@Robinzon Kurzor:

Aranyosan próbálod összmosni a szcit a kereszténységgel.

"Állítólag van olyan egyház, ahol ovis koruktól azt sulykolják a gyerekekbe, hogy minden ember (ő is) eredendően bűnös, és aki nem az ő szabályaik szerinti éli az életét, az a pokol tüzén fog megégni."

Update:

mindennapi.hu/cikk/egyhaz/most-akkor-tenyleg-van-pokol-/2011-11-05/9297

Ha esetleg érdekel, mennyire tartja az üdvösség egyetlen forrásának magát manapság a katolikus egyház, keress rá az anonim kereszténységre (Karl Rahnertől).

ebfül 2011.11.07. 05:13:21

@Éjszakai őrség:

Erről is az inkvizíció tehet...

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2011.11.07. 09:50:16

@Dr. Zerge: @málnási: @Alfőmérnök: @Robinzon Kurzor: Büszke lehet rátok feleségetek, gyereketek, anyátok, hogy szabad időtökben olyan értelmes tevékenységet folytattok, hogy megnézitek a videómat aztán leírtok olyan értelmes gondolatokat, mint: Lolát se az eszéért szeretik, szőrös a pinája. Gyerekek, komolyan mondjátok már meg, hogy ennek mi értelme? Mert konkrétan egy-egy kritikára akár még szívesen válaszolok is, ha nem tetszett egy kérdésem a filmben, vagy valami szövegem, vagy a mondanivaló, vagy mittudomén, de ez nem kritika, ez csak a baszogatásom, ami nem értem, hogy miért okoz nektek örömet. Álnév mögé bújva, szerintem szánalmas. Azért reagálok mégis, mert rosszul esik. Ha ez volt a célotok, akkor örülhettek. Csak nem tudom elképzeli, hogy mi öröme lehet abban valakinek, hogy engem - akiről pontosan tudjátok, hogy ki vagyok - lehülyéztek. Szóval tényleg szépen kérlek, hogy ezt hagyjátok abba. Nem hiszem el, hogy értelmes embernek örömet okoz a másik gyalázása.
@ebfül: @civilkontrol: @dobray: nektek pedig köszi :)

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2011.11.07. 10:11:18

@lelkylola: Bakker, kislyányom, hát én éppen hogy nem a pinádról értekeztem, hanem bizonyos szakmai kritériumoknak való minimális meg nem felelést hánytorgatom ismételten föl. A jó kurva életbe, hát olvsani sem tudsz?!

Főorvos úr 2011.11.07. 10:30:18

@TG69: @jan:

Szcientológusok-e vagytok?

Alfőmérnök 2011.11.07. 11:04:02

@lelkylola: "Csak nem tudom elképzeli, hogy mi öröme lehet abban valakinek, hogy engem - akiről pontosan tudjátok, hogy ki vagyok - lehülyéztek."

Kérdezd meg Böszörményi Nagy Gergelyt.

málnási · http://gozdom.blogspot.com/ 2011.11.07. 12:02:18

@lelkylola:
csillagtündér. az ok, lelkiismereti. szerintem, és ezt már százszor elmondtam, a kommunistaüldözés bohócai vagytok. ezért ütleg jár. talán még soha senki nem vetemedett arra, hogy dilettáns vadászatával lejárassa annak komoly formáját. ti ezt tettétek, és folytatjátok az egészen infernálisan kabaré jellegű, az ellenség kezére játszó becsöngetünk ... szarral. + ez az ördögi szcientológia dolog, ami persze fel-fel üti a fejét mindenféle fidesz alapszervezetekben is, hiszen valamibe kapaszkodnia kell a bugris kis törtetőknek, ha semmiből nagyok, vagy legalábbis valakik szeretnének lenni, szóval ez a szcientológia dolog meg megint olyan, ami igen komoly felkészültségű, alapjában éles eszű feltárót kívánna, és nem téged, aki egy végtelenül kedves, civilben bizonyára egészen jólelkű, stb. stb. vagy, de közéleti-közírói szerepedben, hát nem a legpengébb, filmes szakmai dolgokról meg hát ne is.
és ezzel eljutottunk oda, hogy miért passzió egyeseknek téged lehülyézni. ebben egyrészt van egy adag kis geci örök fiús tahóság is, meg persze hideg, felnőttes gonoszság is, amit viszont a nyilvánosan vállalt inkompetencia vált ki. te itten nem a nevén bemutatkozó, nem túl okos körömépítő dizájner vagy, aki civil, hanem szerepelsz, nyilvánosan véleményt nyilvánítasz, és ráadásul egy olyan közegben, amelyiknek sajátossága az, hogy névtelen/álneves, és a ti oldalatokon is vállaltan köcsög tud lenni, lásd kínai és bng tevékenységét. ami persze neked csiklandós csintalanság, amit ha veled szemben alkalmaznak, akkor meg emberalatti borzalom.
abba belegondoltál, hogy néhány szerző lehülyézése általános, és nemtől független? lehet, hogy a lehülyézettek tényleg nem igazán okosak?
ha meg olyan vizekre evezel, hogy szégyenletes aki ilyet kommentel, és a családja, meg a gyereke, meg a felesége, és egyáltalán, az ne csodálkozzon, ha orrba vágják, persze képletesen, vagy vele kapcsolatban is személyes vizekre eveznek, és azt mondják, hogy egy igazi két lábon járó női herbertizmus kegyed. megmagyarázom: a herbert az érdemes szülők érdemtelen gyermekeit jelöli. miért, hogyan, nézz utána.
egyelőre ennyit tudok mondani, ha további kérdéseid vannak, szívesen válaszolok.

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2011.11.07. 12:57:25

@málnási: szerintem pedig te vagy a bohóc. Hülye nickneveken erotikus faszságokat irogatsz és kötekedsz. Én erre nem lennék büszke. Arra viszont büszke vagyok, hogy lesz egy törvény, ami alapján végre felelősségre vonják a komcsikat, hogy 2010-ben a moziban nézett magyar filmek között a 10 legnézettebb között voltunk, hogy már több, mint 10 országban mutatták be, több nemzetközi fesztiválra hívták, 10 ezer embere nézte meg moziban és 10 ezer DVD elfogyott. És persze, ami a legfontosabb: az áldozatok hozzátartozóinak levelei és a személyes találkozások, ahol elmondják, hogy mekkora örömet okoztunk nekik és köszönik. Ehhez képest ne haragudj, de nem számít az a kritika, amit egyedül te képviselsz. Az eddigi megnyilvánulásd alapján te egy olyan ember vagy, hogy akkor érezném magam hülyén, ha megdicsérnél. Az megint másik kérdés, hogy persze rosszul esik, ha bántotok és nem értem az okát. Ha ugyanis a kritikai észrevételeidet szeretnéd megfogalmazni, azt tehetnéd személyeskedés és bántás nélkül. Az pedig egész egyszerűen hazugság, hogy nagy emberek elkényeztetett hülyegyereke vagyok. A szüleimmel és a testvéremmel különlegesen jó viszonyba vagyok. Nagyon értékeljük egymást, mindannyian azzal foglalkoztunk, ami örömet okoz és nem a szüleim miatt értem el azt, amit. Soha nem származott ebből előnyöm, tőlük függetlenül intéztem azt, hogy húsz évesen már a Magyar Nemzet llandó munkatársa voltam, az összes munkahelyemet és bármilyen furcsa, de Biszku film sikeréhez sincs közük. Bár apámnak lehet, hogy van köze, ha a Mennyországból ügyeskedett egy kicsit, hogy nekem jobb legyen.

civilkontrol 2011.11.07. 13:12:16

@málnási:

Odaszólni magának nagyjából olyan érzés, mint 167 centisen lenyomni egy tockost a hajdani közgáz in-kal-os bőrnyakújának, de mégis van ez a pillanat.

Sikerült megideologizálni a megbántást. Már tegnap tudtam, hogy ez lesz és nagyjából tartalomban is erre számítottam, de gondolni meg elolvasni mégsem ugyanaz.
Azért a magáé bánt és nem a többi seggdugóé, mert magát tisztelem.
Intellektus terén kb a nagylábujja körméig érek (ironizálás nélkül) de ez most mellékes abból a szempontból, hogy nincs igaza.

@Doomhammer: a bírói függetlenségről nyöszörög, ezt olvasva meg tegyük föl, hogy elhiszem, hogy Ön építő jelleggel nemtelenkedik:
„ezért ütleg jár. talán még soha senki nem vetemedett arra, hogy dilettáns vadászatával lejárassa annak komoly formáját. ti ezt tettétek, és folytatjátok az egészen infernálisan kabaré jellegű, az ellenség kezére játszó becsöngetünk ... szarral.”

Javasolnám akkor, hogy a DOOMHAMMER úr vesézze ki önerőből a kibaszott bírói függetlenséget, Önnek meg ajánlanám megfontolásra, hogy vajon Magyarországnak valóban az-e a legnagyobb baja, az ellen kell-e fellépnie egy valóban intelligens embernek, hogy a lola nevű szerző dilettáns módon feszeget fontos problémákat?

Ha magának ebben igaza lenne, akkor boldog mosollyal az arcán ébredne minden ember. De nincsen igaza. Ez csak próbálkozás a folyamatos rosszindulatú baszogatás erkölcsi fényezésére.
Ha jót akar tenni akkor tegyen! Millió módja van. Ha meg nem, csak élvezi a dominálást, akkor ne maszkírozza honvédő háborúnak.

Persze ki vagyok én ahhoz, hogy megmondjam magának mit csináljon? Senki. Csak gondoltam jelzem, hogy ez szerintem már régen nem fér bele a nickje profiljába.

málnási · http://gozdom.blogspot.com/ 2011.11.07. 13:39:38

@lelkylola:
édes, bohócnak bohóc vagyok, erotikus faszságokat viszont nem írok. ha neked úgy tűnik, akkor veled van valami baj.
törvény készül? én csak valami nevetséges maszatolást látok. megadóztatják a nyugdíját bélabácsinak? nos, hát tényleg ilyen súlyú retorzió jár tömeggyilkosságért.
amiket én elmondtam neked a filmmel és az egész komcsivértakarunkinni paródiával kapcsolatban, azt sokan elmondták neked.
ahogy egyébként sokan és sokféle módon ugyanazt, amit én az előző hszben. csak a válasz mindig az volt, hogy ez nem lehet igaz, lola jófej, aki rosszat mond rá az meg rosszfej, és ezzel meg is nyugtattad magad.
hogy egy degenerált alulinformált nemzedék kajálja a félfilmeteket amire a legjobb kritikai észrevétel az volt, hogy szégyelljed magad, hát az meg nem dicsőség. a szerencsétlen áldozatok és rokonaik meg örülnek mindenek ami róluk szól.
nem volt szó elkényeztetésről. érdem nélküliségről volt szó.

málnási · http://gozdom.blogspot.com/ 2011.11.07. 13:43:21

@civilkontrol:
nem megideologizáltam, indokoltam. azzal együtt lehet, hogy kicsit rapid voltam. és ne becsülje alá magát! :)

tevevanegypupu 2011.11.07. 14:08:24

@lelkylola:

Ne torodj veluk lola. Ez magyar szokas, hogy a noket ha ujsagirok, filmesek vagy barmilyen kozeleti tevekenyseget folytatnak, akkor noisegukben bantjak meg. Te ezeket a filmeket nem egyedul keszitetted, nem tudom eszrevetted-e, hogy ennek ellenere Teged szekiroznak, csufolnak, tarsadat a "ferfit" sokkal kevesbe. Igaz, Te irsz itt altalaban a filmjeitekrol- amik meguti a jo amator filmek szinvonalat, emlekezz ra, hogy Michael Moore mikert kapott Oscart es Cesart, szoval szerintem csak folytassatok. Ezt az egesz tamadast pedig azert tartom kulonosen jellemtelennek, mert a tamadok pontosan tudjak Te ki vagy, ok alneven szorakoznak..Lehet, Te tudod kik ok, de ez nem jelent semmit, a nyilvanossag elott nem merik vallalni a filmmel kapcsolatos velemenyuket. Elertetek a filmetekkel kapcsolatban, hogy Biszku es a hozza hasonlo gazemberek nyugdijat megnyirbaljak, az bizony nagy szo, minden elismeresem. Akik itt kiabalnak ugyan mit tettek Biszku vagy a szciantologusok ellen?

tevevanegypupu 2011.11.07. 14:08:24

@lelkylola:

Ne torodj veluk lola. Ez magyar szokas, hogy a noket ha ujsagirok, filmesek vagy barmilyen kozeleti tevekenyseget folytatnak, akkor noisegukben bantjak meg. Te ezeket a filmeket nem egyedul keszitetted, nem tudom eszrevetted-e, hogy ennek ellenere Teged szekiroznak, csufolnak, tarsadat a "ferfit" sokkal kevesbe. Igaz, Te irsz itt altalaban a filmjeitekrol- amik meguti a jo amator filmek szinvonalat, emlekezz ra, hogy Michael Moore mikert kapott Oscart es Cesart, szoval szerintem csak folytassatok. Ezt az egesz tamadast pedig azert tartom kulonosen jellemtelennek, mert a tamadok pontosan tudjak Te ki vagy, ok alneven szorakoznak..Lehet, Te tudod kik ok, de ez nem jelent semmit, a nyilvanossag elott nem merik vallalni a filmmel kapcsolatos velemenyuket. Elertetek a filmetekkel kapcsolatban, hogy Biszku es a hozza hasonlo gazemberek nyugdijat megnyirbaljak, az bizony nagy szo, minden elismeresem. Akik itt kiabalnak ugyan mit tettek Biszku vagy a szciantologusok ellen?

ebfül 2011.11.07. 16:38:47

@málnási:

"hogy dilettáns vadászatával lejárassa annak komoly formáját"

A nemlétezőt. Ez nagyon kifogásszagú, viszont a taplóságra nem mentség.

férfi escort · http://www.ferfiescortvippartner.hu/ 2011.11.08. 10:45:10

@Bell & Sebastian: Borotválja-e a szívcsakráját? :D

Rég hallottam ilyen jó beköpést...

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2011.11.08. 15:48:20

@tevevanegypupu: kedves vagy, hogy írtál vigasztalást :) Úgy tudom, hogy neked is voltak vitáid, te hogy birod?

@málnási: Ezt a blogot és azon belül a saját bejegyzéseimet egy kicsit a netes otthonomnak tekintem. Mint, ahogy nem viselném el, ha a szomszéd odahugyozna a ház elé, vagy névtelen levelekkel zaklatna, úgy itt se viselem az ordenáré trampli stílust. De a mandinernek van egy moderálási elve, az, hogy nem moderál. Tiszteletben tartom ezt a játékszabályt, így kénytelen vagyok a szívetekre beszélni. ha te ezeket a kritikáidat a saját blogodban, vagy a népszabadságban, vagy bárhol megfogalmazod, akkor nyugodtan megtehetem, hogy nem reagálok rá, vagy el se olvasom. Megválogatom, hogy kinek számít a véleménye és kinek nem. Itt viszont nem tehetem meg, hogy nem olvasom el a kommenteket, mert nagyon sok kedves és hasznos információt kapok itt. Sőt hasznos kritikákat is, mert akár hiszed, akár nem én folyamatosan fejlesztem magam és nagyon fontos számomras a jogos kritika.
Nem tartom jogos kritikának, hogy elbohóckodtuk a filmet, nem tudom, hogy mikor lett volna jobb én már 500-szor néztem meg és Biszku-film mérgezésem van, de nem sokat változtatnék rajta, így utólag sem.
A bohóckodások, vagy amatőrségek szerintem növelik a film hitelét - ezt mondta nekem egyébként a szakmai kritikusok többsége is. De nem akarlak meggyőzni. Azt azért elárulhatnád, hogy miként kellett volna ezt a témát jobban feldolgozni és miként kellett volna jobb eredményt elérni?
Az persze egyértelmű, hogy sose nyernék Kazinczy szépkiejtés versenyt és nem én leszek a nemzet színésze, de nem is török erre a pozícióra. A mi műfajunk egy új műfaj, ami éppen arról szól, hogy bárki lehet riporter, bárki feldolgozhatja az őt érdeklő témákat, aztán a netes közönség eldönti, hogy megnézi, vagy nem nézi meg, tovább osztja, vagy sem. Verseny van.

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2011.11.08. 17:13:31

@lelkylola: "A mi műfajunk egy új műfaj, ami éppen arról szól, hogy bárki lehet riporter, bárki feldolgozhatja az őt érdeklő témákat, aztán a netes közönség eldönti, hogy megnézi, vagy nem nézi meg, tovább osztja, vagy sem. Verseny van. "

Ühüm, ha valaki meg leírja, hogy elfogathatatlan ez-az abból, amit csinálsz, akkor az neked egylényegű málnási pinázásával. Szóval verseny addig van, amíg szeretnek, hát kislyány, a világ nem így műxik. Ha műkedvelésből szart csinálsz, akkor az szar, és ezt úton-útfélen el fogják róla mondani - kivéve a fogalmatlan idiótákat, a totál igénytelen rajongóalkatú befogadókat, meg a mindenféle érdekvezérelt hízelgőket.

Amúgy meg a tököm teli ezzel a nagy búbánatos önmegvalósítással, műtsön benneteket, önjelölt idiótákat műkedvelő, vezesse a repülőgépet meg a gyorsvonatot alattatok valami netes szimulátorlovag, stb., stb., stb.!

Megkérdem újra, miért gondolod, hogy riporternek lenni lehetséges minimális beszélni tudás nélkül? Nem derült eddig ki, hogy ez egy szakma? Amiből sok minden tanulható? Ha ezzel akarsz bíbelődni, nem a tanulással kellene kezdeni?

málnási · http://gozdom.blogspot.com/ 2011.11.08. 17:15:36

@lelkylola:

rövid leszek: a szakmaiatlanság nem új műfaj. legfeljebb beteg a kor amelyik honorálja.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.11.08. 17:34:46

@tevevanegypupu:

"Ez magyar szokas, hogy a noket ha ujsagirok, filmesek vagy barmilyen kozeleti tevekenyseget folytatnak, akkor noisegukben bantjak meg."

ja, figyeltem is ahogy böszörményi elvtárs posztjánál gecire csápoltál, hogy azé baszni kül ...

ja, bocs, nem szóltam.

tistedur 2011.11.08. 17:36:47

@málnási: @Dr. Zerge: a szakmaiság kommunista trükk..csak szólok.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.11.08. 17:41:49

@lelkylola:

"Az pedig egész egyszerűen hazugság, hogy nagy emberek elkényeztetett hülyegyereke vagyok."

ez tény. ebből ugyanis csak az elkényeztetett hülyegyerek az igaz.

tevevanegypupu 2011.11.08. 17:44:35

@lelkylola:

Te biztosan nehezebben viseled, hiszen a filmjeiden meg az irasaidon keresztul biralnak es gonoszkodnak Veled. Ez fajobb, es raadasul gondolom sokakat ismersz is, akik igy alneveken szorakoznak. Sajnos azt kell mondanom, ha kozeleti szereplo vagy, akkor muszaj ezt elviselni, de mindig gondolj arra, ha valaki durvan tamad, az nem jo ember. Attol pedig a bantas nem fajhat. A masik pedig: figyelj arra is, hogy mi az amit a munkadban biralnak. Meg ha hulyek is, lehet, hogy van igazsag is abban amit mondanak. Elkepzelheto, hogy ertenek hozza, bar ahogy a kritikakat olvastam szerintem nem..((-: Csak csinaljatok tovabb, keressetek temakat, sajnos van megboven..latod milyen sikert ertetek el a Biszkuval, jon a torveny ellenuk, ebben reszetek van! Es talan a szciantologusokra is jobban felfigyelnek majd ezutan.

tevevanegypupu 2011.11.08. 17:44:35

@lelkylola:

Te biztosan nehezebben viseled, hiszen a filmjeiden meg az irasaidon keresztul biralnak es gonoszkodnak Veled. Ez fajobb, es raadasul gondolom sokakat ismersz is, akik igy alneveken szorakoznak. Sajnos azt kell mondanom, ha kozeleti szereplo vagy, akkor muszaj ezt elviselni, de mindig gondolj arra, ha valaki durvan tamad, az nem jo ember. Attol pedig a bantas nem fajhat. A masik pedig: figyelj arra is, hogy mi az amit a munkadban biralnak. Meg ha hulyek is, lehet, hogy van igazsag is abban amit mondanak. Elkepzelheto, hogy ertenek hozza, bar ahogy a kritikakat olvastam szerintem nem..((-: Csak csinaljatok tovabb, keressetek temakat, sajnos van megboven..latod milyen sikert ertetek el a Biszkuval, jon a torveny ellenuk, ebben reszetek van! Es talan a szciantologusokra is jobban felfigyelnek majd ezutan.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.11.08. 17:59:06

@tevevanegypupu:

őszintém sajnálom, hogy kivételesen csak duplán sikerült elküldened, és nem triplán, ahogy tőled megszoktuk. egyszerűen megrázó. a veled nagy vével írva hát az ... tragikus, eposzi, megkönnyeztem, na. főleg az a rész tetszett, ahogy bírálod azokat, akik baszni kül .. ja, nem, bocs.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.11.08. 19:10:53

@Robinzon Kurzor:

"minden szakma egy összeesküvés a laikusok ellen"

bevallom, nem ismertem, de állat. :)

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2011.11.08. 19:23:16

@Dr. Zerge: @málnási: nem tudom, hogy nektek mit jelent a SZAKMA. Én kommunikáció szakon végeztem, ahol már akkor dolgozhattunk különböző rádiókba, az angol Channel-4 televíziónál töltöttem a nyári gyakorlatomat. Közben rendező asszisztens voltam Raduly Józsefről szóló dokumentumfimben, amit az MTV-ben játszottak. Még az egyetem alatt felvettek a Magyar Nemzet külpolitikai rovatába főmunkatársnak, onnan hívtak át a Magazin rovatba, ami akkor az egyik legmegbecsültebb sajtó műhely volt Fehér Béla vezetésével. Később dolgoztam még több napilapnak, voltam sajtós. Jártam az Arizónai egyetemen kommunikációs kurzusokra. Elvégeztem a kommunikáció doktori programot, egy családterepauta kurzust, most pedig forgatókönyvíró iskolába járok és szeretnék beszédtechnika tanárhoz is járni. A film után rengeteg kritikát kaptunk. Többségében pozitívat, még az Index is megdicsért. Egy negatív kritikára emlékszem: György Péter kifogásolta, hogy szerinte nem voltunk elég felkészültek.
Versenyben voltunk a filmszemlén, azóta pedig beválogattak több nemzetközi szemlére is: Olaszországban, Szerbiában és épp most játszák Corkban:
www.corkfilmfest.org/2011/films/70/crime-unpunished
Ha szerintetek nem vagyok elég szakmai akkor keressetek valami szakmai figurát és nézegessétek az ő filmjeit és írogassatok neki. Én legalábbis nem szoktam nézni, ami nem tetszik, de lehet hogy nem vagyok elég kulturmazoista. Úgy látszik ti azok vagytok.

málnási · http://gozdom.blogspot.com/ 2011.11.08. 20:07:08

@lelkylola:
mennyi, mennyi munka, egyelőre mindhiába. ha elfogadsz egy javaslatot tőlem, kitűnő flamenco kurzusok vannak jerezben. esetleg azt nem? :)

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2011.11.08. 20:10:14

@lelkylola: Valahol csak meg kellett volna tanítsanak fogalmazni, írni meg még beszélni is, ha már audiovizuális és text újságírónak akarod tartani magad, nem? Az "Arizónai mazoisták", azok mondjuk lehet, hogy tűrték inkább, amit művelsz.
-Ba/-be, -ban/-ben tévesztésért ba... izé, ismételni kéne hogy küldjenek, súlyos kultúrhiány jele, hogy ezt következetesen rontod.

A témáid helyenként érdekesek, a megvalósítás durván igénytelen. Azt teljesen komolyan mondom, hogy a magyar audiovizuális riportmezőnyből még ezzel se lógsz ki, sőt, de azért dicséretnek nem kell venned.

A rajongóid valószínűleg a kontraszelekcióban gyönyörködnek, hogy tessék, itt van valaki, aki értékelhető témákból sekélyes riportokat készít látványos újságírói hiányosságokkal, tájékozatlanul, a Biszku-filmben is megmutatkozóan komolytalanul, és lám, milyen jól bejön neki. Saját jogán spektákulum.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.11.08. 20:14:11

@lelkylola:

a magyar nemzetbe dolgozni a kibaszott nagy szakmai karrier lehetett. :)

málnási · http://gozdom.blogspot.com/ 2011.11.08. 20:14:37

@lelkylola:

"Ha szerintetek nem vagyok elég szakmai akkor keressetek valami szakmai figurát és nézegessétek az ő filmjeit és írogassatok neki."

ez ugye elég gügye dolog? :)
óvoda középső csoport: ha nem tetszek, ne nézz rám, beeeeeee!

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.11.08. 20:16:10

@lelkylola:

mondjuk a "még több sajtó" az érdekelne, melyik lehetett. magyar hírlap? heti válasz? demok ... jaj nem, addig te se süllyedsz. :)

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.11.08. 20:17:08

@málnási:

az én bátyám sokkal erősebb, mint a tied, blöeeeeee ...

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.11.08. 20:21:31

@Counter:

ő különböző rádiókba dolgozott és nem különböző rádiókban, most mit csinálod a feszkót? köpködő! rendszerellenség! idegenszívű!

Google 2011.11.08. 20:33:26

@lelkylola:

Ne törődjön, fogja fel legott komédiának!
Mert hogyan másként lehetne elfogadni/megemészteni azt, hogy egy jobboldali sem a szakmájához, sem a humorhoz, művészetekhez, gazdasághoz, egyszóval: semmihez sem ért? Sem értők lennénk, vagy mi.
Elbizonytalanítani akarják talán Magát, eléggé kényes témákhoz nyúlt/nyúltak hozzá - jelentős visszhanggal.
Úgyhogy: csak így tovább!
Képzelje el, ha ilyen fontos, tudós alakok nem figyelnének fel a munkásságára! Mert azt még ők sem merik leírni, hogy nem fontosak a témák - bár ők szerintem hanyagolnák inkább -, hanem a hangszínébe, kérdéseibe, autójába, satöbbibe kötnek bele.
Emlékszem egynémely hölgyre az Estéből - jól kapirgálták a felszínt annak idején - akarna-e hozzájuk hasonlítani? Ugye, hogy nem? Akkor meg?

Alfőmérnök 2011.11.08. 20:57:22

@Google: Az mondjuk eszedbe sem jut, hogy valakik azért fejezik a nemtetszésüket, mert csalódást okoz nekik a loláék produkciója? Nem tudsz elképzelni olyan embert, akinek nem azért tetszik/nem tetszik valami, mert szimpatikus/unszimpatikus, vagy mert ugyanabba/másik táborba tartozik, hanem az anyag minősége miatt? Tudom, hogy neked ezt nehéz elképzelni, de azért szerintem tegyél rá egy kísérletet, hátha menni fog!
Egyébként valóban: amit loláék csinálnak, az egy szemernyivel sem rosszabb, mint ami a kereskedelmi médiákból ömlik napi 48 órában. Maradjanak meg ezen a szinten?

pamocsnyik 2011.11.08. 21:02:59

@Doomhammer: mak mak mak... hogy egy helyi klasszikust idézzek...

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.11.08. 21:15:49

@Alfőmérnök:

"Az mondjuk eszedbe sem jut, hogy valakik azért fejezik a nemtetszésüket, mert csalódást okoz nekik a loláék produkciója?"

hát, tudod én tisztellek (kivételesen nem iró ... cinizmus), de ez aljas inszi ... no mindegy. nem, nem létezik ilyen ember, fogd már fel. kerényi művészkéin csak azért röhög mindenki, mert nem ballibek, lolitácskát is csak azért cikizik, mert nem ballib. ha lolitácska ballib volna mindenki ünnepelné, a wasinkton pószt szerkesztői rá rejszolnának, nóbel és oszkár díja volna.

na de a világ geci.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2011.11.08. 21:17:36

@pamocsnyik:
Ezzel azt hiszem, el is érted a mélypontodat. Húzódj egy sarokba és szégyeld magad.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.11.08. 21:17:48

@pamocsnyik:

én speciel élvezem, ahogy dúm szívat titeket. don't take it personally, babe, it just ain't your story.

Google 2011.11.08. 21:19:14

@Alfőmérnök:

Bocsáss meg nekem, de van az az eset, hogy a téma fontosabb, mint a forma. És azért itt a formát sem a kereskedelmihez hasonlítanám, de még csak a valaha volt királyihoz sem...
És igen, az üléspontok határozzák meg az álláspontot. Lassan már az ízlést is. De biztosan csak nálam...

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2011.11.08. 21:19:27

@Alfőmérnök: Maga nem érti. Ha valakinek nem tetszik, akkor nem abba a táborba tartozik, ez definíció szerint következik. Mozgalom van, és kérlelhetetlen történelmi szükségszerűség, amelyet a mozgalom képvisel, tehát aki nem tart a mozgalommal, azt el kell hogy sodorja a történelem vihara, amit a mozgalomból fújnak dagadó erekkel.
Hát, ez van. Magát lehet, hogy egyszer még rehabilitálják. Engem ők aligha. Majd ha szomszéd cellába kerülnénk, emlékezzünk az 5x5-ös abc-re ;-)

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.11.08. 21:23:33

@Google:

nem gúgl elvtárs, szabó jános asztalos nem tehetségtelen igazgató, csak a klerikális kapitlista reakció hazudja azt.

a geciből ismerős ez az érvelés, a geciből? ja, onnan, ami ellen te olyan kibaszott módon harcolsz.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.11.08. 21:26:47

@Counter:

de a kurva isten bassza meg, úgy látszatra (muhaha, és sírok, mert sajnos látom, hogy nem) nem ez ellen harcoltak ezek? a kibaszott komcsizmust nem a kibaszott szervilizmusért utáltuk? nem???

Alfőmérnök 2011.11.08. 21:29:39

@Google: Lehetne ezen vitatkozni, egy dologban viszont biztosan tévedsz:
"itt a formát sem a kereskedelmihez hasonlítanám"

De, ez pontosan az a forma. Talán még műfaji meghatározása is van annak, amit csinálnak.
Különben meg egy témával szemben alázatosnak kell lenni, főleg, ha fontos téma. Ez szakmai minimum. Azon lehet vitatkozni, hogy loláék elérnek-e egy szintet (én a Biszku filmről azt tartottam, hogy igen), de hogy van egy ilyen minimum, az nem vitatéma.

@Counter: Szerintem google nő. Ez sok mindent megmagyaráz a gondolkodásmódjából.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2011.11.08. 21:30:59

@mavo: Nem, ők végül úgy döntöttek, hogy nem a kommunizmus, hanem a kommunisták ellen harcolnak.

Ez az alak egy Gletkin, az őket kinemesítő Ivanovok meg ott szorulnak a semmitnemérő alelnöki meg polgármesteri székekbe, és ha én tudom, akkor ők is tudják. Lesz itt még történelem!

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.11.08. 21:37:20

@Counter:

lesz. lesz. kommunista fasz szájból undorral kirak, népnemzeti fasz szájba kéjjel berak.

mért, könyörgöm, mért?

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2011.11.08. 21:38:12

@Alfőmérnök: Hm, a kevésbé népszerű, de annál fanatikusabb kultúrájú helyeken polgárháborúzóknál miért évszázados szokás, hogy először a hadviselő nőket kell azonnal és minél végérvényesebben megölni...?

BNG-vel ellentétben engem egy internetes, személytelenített vitában nem köt le, hogy a másik oldal nő-e. De azért a hely szelleme itt susog a fülembe, hogy ugyan kérdezném már meg, mi baja, van elegendő tartalmas együttlétre lehetőség?

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.11.08. 21:38:42

@Alfőmérnök:

szerintem meg nem. na mindegy, a szexista én vagyok.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.11.08. 21:41:50

@Counter:

nem, nem megölni. megbaszni.

a világ összes böszörményije nevében bocsánatot kérek a gecironda szó miatt. politicustól külön, neki kijár.

pamocsnyik 2011.11.08. 21:54:32

@mavo: ó mavo, én figyelem magát egy ideje... maga mindig ilyesmire élvez... kvázi nevető harmadikként... :)

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2011.11.08. 22:06:29

@pamocsnyik:
Ez neked az érdemi és nívós hozzászólás a szcientológia elleni küzdelemhez? Szánalmas troll vagy.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.11.08. 22:23:02

@pamocsnyik:

ennél jobban csak arra élvezek, ha jön egy ... na szóval ... egy névtelen nem pártkomisszár, és nembaszásra hív fel egy rohadt nemkomcsi nemkurvát, és van aki szerint ez nem a tökély. igen, vannak ilyen mocskos geci komonisták, igen. kivégezni mindet!!!!!

pamocsnyik 2011.11.08. 22:32:44

@Doomhammer: Na, elég, menjen auditálni, mert rettenetes a statisztikája. A maga thetánját lebénította Xenu. Esélye sincs, hogy clearré váljon ilyen szellemi kapacitásokkal.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2011.11.08. 22:52:38

@pamocsnyik:
Ezeket a szavakat csak egy szcientológus ismerheti. Jól sejtettem. A maga nyegle szövege egy profi szcientológus propagandistát takar.

Azt tudja, hogy Lola már megy is a kamerával?

pamocsnyik 2011.11.08. 23:14:39

@Doomhammer: na, maga észlény, mit keres itt egyáltalán, ha még arra sem vette a fáradtságot, hogy megnézze ennek a sokat szidott Lolának a filmjét?

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2011.11.09. 09:35:46

@lelkylola: Már megint miért kerülök én egyazon többesszám hatálya alá málnásival?

Hogy mit jelent a szakma? Hát mondjuk írottsajtómunkásként az "Arizónai" képernyőrevetésének például szakmailag nulla% lehet az előfordulási esélye. (Például már egy bekapcsolva felelytett heje sírás elenörzö program kiszűri. Szakmailag.)

Egyebekben magam részéről világosan és érthetően leirtam x alkalommal, hogy a képernyőképpességi kritériumokat nem sikerül teljesítened. Értelmes, tagolt, emberi beszéd helyett valami kamaszos, mórikálós, vihorászós idétlenkedést folytatsz. Nagy örömmel veszem tudomásul, hogy készülsz beszédtanárhoz, hajrá! Továbbra is kénytelen vagyok leszögezni, hogy az ember előbb jár az egyetemre, utána rezidenskedik, szakvizsgázik és mindezek után operál. Vagy máshogyan: előbb jár tanfolyamra, utána vizsgázik, és csak ezek után vezet buszt, amin emberek is utaznak. Etc., etc., magam részéről ezt a témát lezártam. Egyetlen kérdésem maradt, hogy is kerültem én a pinázás kapcsán megszólítottak közé?

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2011.11.09. 09:38:09

@Alfőmérnök: Na most Havastól aztán pont lehet képernyőképpességet elsajátítani, há' hogyne... Fialától meg talán a sértődékenységet sikerült leginkább...

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2011.11.09. 09:46:02

@Google: Baszd meg, miféle ostobaság ez, hogyan adhatna bármiféle tertalom felmentés bármiféle formátlanságra? És akár attól függetlenül, hogy téma és forma között egyáltalán bármiféle értéksorrendet akarnánk fölállítani, mi a jó büdös francért kellene bármi silány formátlanságot, szakmailag értékelhetetlen dolgot elfogadni, sőt, mint teszi itt egy rakat zombi, megsüvegelni, mint valami ki-bebaszarintott, kapitális teljesítményt? Hova a picsába megy már el mindenkinek a józan esze ebben a szerencsétlen országban?

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2011.11.09. 09:50:09

@mavo: Biztos vicces ez tőlem, de egy kicsit vegyél már vissza, köszi! (El is magyarázom: nem megyünk fedetlen fővel zsinagógába, nem megyünk cipőben mecsetbe, és éppen így, kultúrember nem kurvaistenez ott, ahol ez akár csak egy embernek is szarul esik. Itt márpedig tudható, hogy többnek is.)
Nem kell válaszolni.

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2011.11.09. 10:02:02

@Dr. Zerge: az Arizónai úgy került a képernyőre, hogy először az intézménynevet írtam le csupa nagybetüvel, aztán valamiért töröltem a többit és maradt. hülyén néz ki, valóban. Elnézést. De nem tudom, hogy nektek mennyi időtök van, én ezeket a kommenteket azokban az 5 percekben írom, amikor ráérek ilyen hülyeségekre. Összecsapom. Továbbra se tudom, hogy mi neked az a rohadt nagy szakma, mint leírtam van képzettségem és szakmai múltam. Én személy szerint a magyar médiában a következő műsorvezetőket kedvelem: Havas, Fiala, Puzsér, Ókovács, Bethlen, Süveges, Kóczián, műsorok közül pedig a Célpont tetszik legjobban. Dokumentumfilmesek közül, akiket kedvelek: Gyarmathy Lívia, Téglássy Ferenc (biztos van még, de most ők jutottak eszembe) és persze példa volt Michael Moore.
Nem arról van szó, hogy valaki benyomott az MTV-be, vagy VV sztárságom okán műsort kaptam, hanem arról, hogy blogoltunk és elkezdtünk kis filmeket is készíteni a blogra, aztán ebből lett a Biszku film is. Direkt suta, direkt amatőr, mert szerintem szakmailag ez növeli a hitelességét. nem akarjuk túl kmolyan venni magunkat, ezért az a címe, hogy Becsöngetünk és elfutunk. Ez egy provokatív műsor, ami témákat felvet, de nem old meg. A célja az, hogy felszínre kerüljenek komoly problémák és az emberek gondolkozzanak rajta, esetleg az illetékesek foglalkozzanak vele, oldják meg. Sajnálom, ha nem tetszik a hangom (egyébként már régen is jártam beszédtechnika tanárhoz, elvileg minden hangot jól ejtek, csak túl flegmán). Persze valószínűleg nem kapnék a rádióban mikrofonengedélyt és ha ezt érted szakma alatt, akkor meghajlok elötte, de én nem a rádióban vagyok bemondó, hanem az internetre készítünk filmeket, ami egy új műfaj. Azt közvetíti, hogy mindenki lehet riporter, mindenki felteheti az internetre, ami érdekli és utána mindenféle csodán múlik, hogy hányan nézik meg, hogy reagálnak rá és mi lesz vele. Épp azért tisztelem nagyon az internet világát, mert itt közvetlenül kapsz visszajelzést, ha nem tetszel, nem néznek, ha nem vagy érdekes, nem szólnak hozzád. Amikor még nem volt internet a Nagy véleményformálók felfuvalkodott fejjel mászkáltak a szerkesztőségek folyosóján és azt gondolták, hogy ők adhatnak csak ítéletet, rajtuk múlik, hog kiről, mit gondolnak az emberek. Ezek a nagy véleményformálók most, az internet világában sokan lebuknak, mert csúnya kommenteket kapnak, vagy el se olvassák őket. Kegyetlen ezért az internetes újságírás, de szép is. Közvetlen visszajelzést kapsz, mint ahogy most te is közvetlen visszajelzést adtál és tényleg nem vagytok egy kategória málnásival. Bocs, hogy összekevertelek. Bár benned is van egy nagy adag arrogancia és nem tudom pontosan megállapítani, hogy a hangomon kívül mi a problémád szerkezetileg, mondandójában, a téma feldolgozásában a filmünkkel.

Alfőmérnök 2011.11.09. 10:04:37

@Dr. Zerge: Érdekes, Havas fénykorában talán még némi népszerűségnek is örvendett a közönség köreiben. Hogy mire föl, arról fogalmam sincs, de valamit csak tudhat... (lehet, hogy a gecisége a vonzó?)

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2011.11.09. 10:04:37

Egyébként mindenkinek viszontlátásra! Megpróbáltam normálisan kommunikálni, részben sikerült. Köszönöm azoknak, akik ebben partnerek voltak, a többiek pedig pukkadjanak meg :)

Alfőmérnök 2011.11.09. 10:06:14

@lelkylola: Kommenteken mániákusan helyesírást számonkérni szerintem is buziság.

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2011.11.09. 10:20:11

@lelkylola: Kislányom, én nem arrogáns vagyok, hanem egy nagyképű fasz. Mellesleg málnási sem arrogáns. Az szimplán idióta. Errefelé mondjuk mavó arrogáns, de talán ezt hagyjuk.

Kóczián, az aztán minőség, hogyne.

Azt meg ugye én nem mondtam, hogy nem tetszik a hangod, és ha valaki a beszédét ért kritikákat a hangjára képes vonatkoztatni, vagy nem is, csak ennyire slendriánul képes fogalmazni, hát, szerintem annak az újságírói mibenlétéről nem is kell tovább értekeznünk.

Végezetül köszönjük az "Arizónai" keletkezéstörténetét, késő utókorok tök fölösleges bölcsészeinek adtunk ezzel bőséges munkát.

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2011.11.09. 10:24:35

@Dr. Zerge: Jah, csak a jegyzőkönyv kedvéért, @Alfőmérnöknek is dedikálva:nem a nagy "A" a problem az "Arizónai"-val. Efféle elütés jellegűért én sosem baszkurálnék.

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2011.11.09. 10:26:40

@Dr. Zerge: a kislányomozást kikérem magamnak! Úgy látszik veled se lehet normálisan kommunikálni, sajnálom.
Nem artikulálok gyönyörűen, de szerintem elfogadható, te viszont egy szánalmas kis tapló vagy, akinek annyi jutott, hogy nekem írogat, haha :)

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2011.11.09. 10:31:33

@Dr. Zerge: Szerintem kifejezetten fontos a genézise, hogy a francba' lehetne később megérteni, hogy mi folyt itt a médiákba', ha nem értenénk, hogy milyen szégyentelen dölyf feszítette a médiaszereplőkbe' a nyomást.
Mert ugye akinek az a munkája, hogy nyilvánosság előtt ír és beszél, az megteheti, hogy nemhogy írni, de fogalmazni se tudjon, meg lehet neki olyan orgánuma, mint egy unott macskának. Így hiteles, az, biztos a Kerényitől tanul esztétikát.

Az Arizónaival az a gond, hogy az 'ó' is igen fájdalmas. Bár most ugye keleti szelek fújnak, és keletibb kultúrákban simán fonetikusan átírják a külföldi hely- és személyneveket is, valahogy így:
mihamazzini.com/poster/Dsc01503.jpg

Előre a keleti úton! Irány a szláv kultúrkör! Ragyogj felettünk, Lola vezérlő csillaga!

El Topo (Sgt. Elias) 2011.11.09. 10:37:54

"Még az egyetem alatt felvettek a Magyar Nemzet külpolitikai rovatába főmunkatársnak."

Hehehe, boldogult Mensáros László jut az eszembe, aki a filmgyárban annak idején megkérdezte az egyik ilyen nagyon komoly arcot: "Ne haragudj, Zolikám, te már rendező vagy, vagy még csak főrendező?"
Zolikámra jellemző volt, hogy egyszer bement a műterembe, belenézett a tömör, szürke műanyag svenkkarba, és utána megdicsérte Ragályit a szép beállításért.

Alfőmérnök 2011.11.09. 10:38:18

@lelkylola: "Épp azért tisztelem nagyon az internet világát, mert itt közvetlenül kapsz visszajelzést, ha nem tetszel, nem néznek, ha nem vagy érdekes, nem szólnak hozzád."

Ez így van, de akkor miért csodálkozol, ha negatív visszajelzéseket is kapsz.

"a hangomon kívül mi a problémád szerkezetileg, mondandójában, a téma feldolgozásában a filmünkkel"

Bár nem engem kérdeztél de megpróbálok röviden válaszolni: ha a Kék fény, az Aktív, vagy az általad is felemlegetett Célpont mércéjével mérünk, akkor – ezzel a filmmel - tulajdonképpen semmi. Eseményfeltáró, oknyomozó riportnak elmegy. De azért létezik ettől komplexebb, mélyebb megközelítési mód is. Pl. Gyarmathy Lívia szintjéig még egy kicsit gyúrnotok kell.

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2011.11.09. 10:47:42

@Alfőmérnök: nem zavar a negatív visszajelzés, azért reagálok. A bunkóságot nem szeretem, de szerintem senki se szereti.
Az egy másik műfaj a dokumentumfilm. Ezek egy hónap alatt készülnek, a dokumentumfilm évekig.
Szerintem egy kicsit lazítani kell a dokumentumfilm megszokott módszerein is, ha el akarunk jutni minél szélesebb közönséghez. Az persze kérdés, hogy meddig lehet elmenni.

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2011.11.09. 10:50:23

@El Topo (Sgt. Elias): ebben az értelemben természetesen nem voltam főmunkatárs, munkatárs voltam. Azért írtam a főt, hogy ezzel kifejezzem, hogy állandó alkalmazott voltam, nem külső munkatárs.

El Topo (Sgt. Elias) 2011.11.09. 10:56:18

@lelkylola: Jajaja, értem én, értem! Nem néztél bele a svenkkarba!

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2011.11.09. 11:04:28

@lelkylola: "Azért írtam, hogy főmunkatárs voltam, hogy ezzel azt mondjam, hogy állandó munkatárs voltam."

Jézus segíts. És ha azt akarod mondani, hogy főmunkatárs voltál, mit írsz le? Hogy nyúltenyésztéssel foglalkoztál Karcagon? Ennyi iskolában se tanítják meg eléggé, hogy ha azt akarod írni, hogy állandó munkatárs vagy, akkor írd azt?

Mindenkinek egyszerűbb, ha rögzítjük, hogy butácska, tájékozatlan, műveletlen agitprop* az, amit termelsz, de jó a hátszél mögötte. Ez sokkal jobb magyarázat a megismerhető valóságra :-) És ami azt illeti, van ennél nagyobb szégyen is.

* Természetesen a valahai agitprop is foglalkozott súlyos, valós, érdekes témákkal. Ahogy te is. Attól még agitprop ez is, az is.

Alfőmérnök 2011.11.09. 11:05:01

@lelkylola: A bunkóság hozzátartozik a kommenteléshez. Ez az egyik vonzereje.

"Ezek egy hónap alatt készülnek, a dokumentumfilm évekig. "

Ezt te is tudod, hogy butaság. Nem az különbözteti meg a dokumentumfilmnek nevezett dolgokat attól, amit ti csináltok, hogy az egyik évekig készül, a másik nem.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2011.11.09. 11:08:06

@pamocsnyik:
Ne hazudj! Nagyon jol tudod, hogy megneztem Lola filmjet, mivel utaltam ra a kommenteimben. Azzal, hogy hazugsagokat terjesztesz itt, ujra leleplezed, hogy csupan a szcientologusok vedelme a feladatod ezen a blogon.

politicus · http://mandiner.blog.hu 2011.11.09. 11:11:40

@mavo: Lola édesapja elhunyt. Talán ezt az aprócska tényt illene legalább tiszteletben tartani. Emberség, tisztesség, korrektség, méltányosság.
És akkor most ha szomorúan is, de rendkívül visszafogott voltam.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.11.09. 11:12:36

@Dr. Zerge:

hát, ha a kibaszott jelző nem zavar, már haladtunk.

olyan egyébként van, hogy a libsizés is lehet sértő? mert ha igen, akkor respektálni fogom, hogy isten bántása is fúj.

esküszöm.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.11.09. 11:13:36

@Dr. Zerge:

várjál, most jövök rá, hogy a libsizés mennyire vicces a nem megyünk a hova is kohntextusában.

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2011.11.09. 11:14:58

@Alfőmérnök: én most ezekről a Becsengetünk és elfutunk műsorokról beszélek és ott az idő nagyon fontos kérdés. Nem tudod annyira beleásni magad a témába.
A dokumentumfilm szerintem főleg abban különbözik ezektől a magazinműsoroktól, hogy alaposabb.

Alfőmérnök 2011.11.09. 11:18:20

@lelkylola: "A dokumentumfilm szerintem főleg abban különbözik ezektől a magazinműsoroktól, hogy alaposabb. "

Hát, nagyon leegyszerűsítve és tág értelemben végülis igen. :)

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2011.11.09. 11:21:26

@Counter: a szerkesztőségben mi ezt a kifejezést használtuk, hogy főmunkatárs, arra, ha állandó munkatárs vagy. Ezért használtam itt is, de aztán láttam, hogy félreérthető, ezért kijavítottam.

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2011.11.09. 11:23:18

@Doomhammer: egy francokat nézted meg, szerintem nincs is hangja a gépednek. Csak a levegőbe beszélsz.

El Topo (Sgt. Elias) 2011.11.09. 11:23:46

@lelkylola: Ungarische rangkórság. Én is voltam már kereskedelmi igazgató egy olyan cégnél, ahol összesen hárman dolgoztunk, és a másik kettő Vezérigazgató, illetve Vezérigazgató-helyettes volt.

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2011.11.09. 11:27:16

@El Topo (Sgt. Elias): én pedig voltam második síversenyen, ahol ketten voltunk.
Egyébként ebben semmi rangkórság nem volt, hülye státuszok voltak és nem lehetett normálisan kifejezni, hogy belsős munkatárs vagy.

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2011.11.09. 11:28:51

@Alfőmérnök: szerinted miben különbözik? Milyen a jó dokumentumfilm?

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2011.11.09. 11:37:23

@lelkylola: Abban a szerkesztőségben bizony szerintem is megeshetett, hogy még egymás beosztására se a megfelelő szavakat találtátok ;-)

Ekézésen kívül: tényleg mocskosul jó lenne, ha a magyar médiamunkások és -munkásnők tájékozottak volnának, tudnának írni, fogalmazni, beszélni, vagy ha már egyiket se, akkor cipelnék inkább ők a kamerát és hagynák másra az újságírást. Ez a mostani összkép már régóta elég siralmas - igaz, a napi bulvárhírek alapján tényleg mindig van lejjebb -, és azt lehet itt a mandineren is követni, ahogy részévé válik valaki a problémának. Mert mostanra már önigazolás is kerül, és megmagyaráztatik, hogy ez a világ a lehetséges világok legjobbika.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2011.11.09. 11:38:08

@lelkylola:
Tessek, te akartad. En eddig szandekosan elkerultem ezt a temat, nem akartam, hogy a hangom osszekeveredjen az itt osszegyulekezett sakalcsorda vonyitasaval.

Tehat az a velemenyem, hogy a film nem egyszeruen rossz, hanem teged becsaptak. A "leleplezes" urugyen sikerult elerniuk, hogy a filmet nezven az embernek kedve legyen belepni a szcientologia egyhazba. Es az csak az optimista feltetelezes, hogy a szcientologus propagandazsenik egyszeruen szocsonek hasznaltak teged ...

El Topo (Sgt. Elias) 2011.11.09. 11:39:37

@lelkylola: Ne viccelj, a belső munkatárs az szerintem tök kifejező.:)

El Topo (Sgt. Elias) 2011.11.09. 11:41:17

@Doomhammer:

Uh, bazmeg! Ne haragudj, akinek ettől a filmtől megjön a kedve, hát az egyébként is odavaló.

Alfőmérnök 2011.11.09. 11:50:57

@lelkylola: Most fejtsem ki, hogy mit jelent az, hogy alaposabb? :) Egy eseményt/jelenséget a maga komplexitásában ábrázol. Az emberi viszonyokat, a társadalmi okokat mélyebben kutatja, rögzíti, figyeli meg, mint egy ilyen magazinműsor, vagy minek nevezzük. Ti főleg a bűnügyi, jogi aspektusát vizsgáljátok egy jelenségnek. (Bár mivel embereket beszéltettek, értelemszerűen előkerülnek más dolgok is.)
Egyébként kérdezd meg Lányi Andrást, ő jobban ért ehhez. :)))

Alfőmérnök 2011.11.09. 12:00:17

@lelkylola: Konkrétan mondjuk ebben a filmben kíváncsi lettem volna B. Péter szcientológia előtti életére, pszichológiai motívációira, stb., hogy mi vitte rá, hogy belépjen az egyházba.

Pelso.. 2011.11.09. 12:01:00

@Doomhammer: Amennyiben Ön belép, én is)

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.11.09. 12:19:43

@Alfőmérnök:

""A dokumentumfilm szerintem főleg abban különbözik ezektől a magazinműsoroktól, hogy alaposabb. ""

vs.

"Nem tudod annyira beleásni magad a témába. "

én nem látom az ellentmondást. :)

málnási · http://gozdom.blogspot.com/ 2011.11.09. 12:26:18

ezt a fejhangon visítozó kofacirkuszt! már csak tevének és gúglinak kéne beszállni. :)

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2011.11.09. 12:46:25

@El Topo (Sgt. Elias):
Degeneraltkent nem lehet valami magas a szinted a szcientologusokal.

TG69 2011.11.09. 12:58:28

@lelkylola: Még szerencse, hogy azt vetted az eszedbe, hogy bárki lehet riporter és nem mondjuk agysebész :).

Ez az itteni cucc viszont nem riporterkedés, hanem elítélése egy szervezetnek 3-4 volt tagon keresztül, miközben az ellenérdekelt féltől egy csak a jogi következményekkel foglalkozó ügyvédre futotta. Ezt így nem lehet/szabad csinálni, mert aki az igazságot keresi az nem elégedhet meg ennyivel.

Ezekből a sztorikból egyfelől az jön le, hogy van egy nagyvállalat, amelyik némi csalással (reklámpszichológiai fogásokkal) szerez magának újabb ügyfeleket és főleg pénzt. A vállalat tenyeres talpasai pedig modern szerzetesként életüket adják az ügyért és aki ellenszegül az kitaszítottá válik.

Egy ateistának viszont teljesen mindegy, hogy valaki Istenben/Allahban vagy épp Xenuban hisz egyiket sem tartja elfogadható világmagyarázatnak viszont, mint üdvtörténet meghajolhat előttük (bár ez utóbbi azért megiscsak nevetségesebb a többinél).

Tehát a szcientológiában ha valami unkiális rossz azt kellene bizonyatani, ami már törvénytelen és emberi szabadságot mélyen sértő és akkor figyelem: biróság elé állítható! Van egy hatalmas szervezet milliós tagásággal. Elképzelhetetlen, hogy annak totálisan destruktív volta ki nem derült ennyi idő alatt. Az hogy meg vannak hibák azt ugye a katolikusok is ismerik :).

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2011.11.09. 13:10:23

@TG69: szerintem az gáz, hogyha egy egyház egyetlen célja a pénzszerzés és visszaél azzal, hogy a hívei üdvösséget akarnak, jók akarnak lenni. Ráadásul a leírt gyónásokkal zsarolhatóvá teszi őket. Büntetőjogilag nem tudom, hogy ez mennyire fogható meg, az új adatvédelmi törvénybe már ezt büntetik, de eddig nem.

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2011.11.09. 13:20:37

@Alfőmérnök: Egyébként Bonyai könyve - amit reklámoz ez a film -, azért jó, mert épp a lelki folyamatot mutatja be.

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2011.11.09. 13:23:09

@Doomhammer: ezt egyébként már más is mondta, hogy kedvet csinál a szcientológiához.
Mondjuk én nem tudom elképzelni, hogy valaki ez alapján kedvet kap, de ki tudja.

TG69 2011.11.09. 13:27:17

@lelkylola: No de erre is volt már példa ismerve a z egyháztörténetet (búcsúcédulák pl), semmi újat nem találtak ki. A Hit Gyüli is nagy pénzbehajtó csak másként és hagyományos üdvtörténetet talált hozzá. A szcientológia egy szolgáltatást nyújtó szervezet amit pénzért tesz. Nem mindenkinek sikerül ezt nyújtania, de azért a nagytöbbségnek jól láthatóan egyelőre igen.

Ami eddig nem volt büntethető az akkor törvényes volt és gondolom gyorsan fognak változtatni ha kell és akkor továbbra is törvényesek lesznek. A kérdés továbbra is az, mi az amit ők itt és most bíróság által elitélhető módon tesznek (tudod pl olyat., hogy valaki ellopja a másét, megöl valakit stb).

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2011.11.09. 13:34:18

@TG69: Hubbard feleségét, aki a szcientológiai egyház második embere volt öt évre ítélték. Végül egy évet ült börtönben. Elég közel volt egy összeesküvés vádhoz, nagyon aggasztó eset volt már az is. Amerikában az állam nem avatkozhat be egy egyház belügyeibe. Néha szörnyűségek történnek, tömeges öngyilkosság majdnem ezer halottal (Jim Jones), a Waco-i katasztrófa, és hasonlók, de azért ezek aránylag ritkák. A Moon szekta vezetője is ült, az sem sokkal jobb mint a Szcientológia és az egyik legbefolyásosabb konzervatív lap tulajdonosai ma is. Amerika fel van készülve, a nácikra, a szektákra, a szédelgő őrültekre. Európa kevésbé. Franciaországban elítélték őket, Németországban megfigyelés alatt vannak. Az, hogy bizonyos definíciók szerint egyháznak számítanak engem nem hat meg, a Nemzetiszocialista Egyház mennyivel is lenne jobb a Nemzetiszocialista Pártnál ? Igen, ezek pénzt facsarnak ki az emberekből, igen, multilevel marketing szisztémával, és igen, ez egy elég aggasztó jelenség. Nekem a dokumentumfilmjük alaposságával és komolyságával vannak problémáim, de nem nagyon sok, nagyon rossznak nem nevezném. A tájékozatlanság már a Biszku film esetében is feltűnő volt, nem értem miért nem lehet eltölteni pár hetet könyvtározással, sokkal jobban is meg lehet az ilyesmit csinálni. A Biszku film készítésének morális aspektusát hagyjuk, bonyolult.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2011.11.09. 13:43:34

@TG69: Nem értem, miért csak akkor lehet valamiről beszélni ha megsértik a törvényt ? Ami törvényes az egyben morálisan elfogadható ? Nem. Törvénytelen Dörner és Csurka kinevezése ? Nyilván nem, érintőlegesen sem az. Immorálisnak gondolom, rohadtul immorálisnak, és ezért kell róla beszélni. A szcientológia egyházának működését is annak gondolom, és ezért kell (de legalábbis lehet) róla beszélni. Nem, ez teljesen elfogadhatatlan, ez lelki terror alkalmazása, ami néha rosszabb mint a fizikai terror, és az, hogy valaki önkéntesen vállalja fel a lelki terrort az nem menti azokat akik terrorizálnak.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2011.11.09. 13:58:35

@lelkylola: A probléma itt is az, mint a Biszku-filmnél. Hiányzik a komolyság, az alázat, a kételkedés, az alapos bemutatásra törekvés, az itteni kommentek és némely blogposzt alapján is viszont úgy tűnik, meggyőződés és dölyf az van.

Igen, Biszku esetében rettenetes gyalázat, hogy nem készült róla másik film. Hogy 20 évig senkinek eszébe se jutott, hogy talán fontos lehet dokumentálni. Hogy beszélnie _kell_. Általában is gyalázat, hogy a médiában autóbaleset, erőszakos bűncselekmény, állatkerti jószágok és vicces sportvideók merítik ki a közbeszédet. Általában is szégyen, hogy Lola penetráns tájékozatlansága, levakarhatatlan kulturálatlansága, igénytelen fogalmazása és intonálása nem kirívó.
De ez nem mentsége, és főleg nem lehet alapja annak, hogy ebbéli hibáiban bátorítást kapjon.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2011.11.09. 14:33:02

@lelkylola:
Most mar ugye te is erzed, hogy a szakmaiatlan megkozelites micsoda karokat okozhat? Meggondoltad, mi lesz akkor, ha akar egy ember is a komolytalan, alazat nelkuli filmetek miatt valik szcientologussa?

Nem hiszem, hogy te erzed a felelossegedet.

TG69 2011.11.09. 14:47:40

@jotunder: A szcientológia kinyilatkoztatása maximum nevetségesek és/vagy tudománytalanok, a nácizmus esetén másról volt szó. Én csak pontosan szeretném tudni, hogy mivel állunk szemben és erre milyen terápia adható. Lelkyloláék hozták a szokásos formájukat ebben a sztoriban semmivel sem sikerült mélyebbre ásniuk, mint az már évtizedekkel korábban is tudtunk. Én egyelőre szcientológiát :

www.mancs.hu/index.php?gcPage=/public/hirek/hir.php&id=902

riport szintjén látom. Aamikor én kerültem kapcsolatba velük (érdekelt a pszichoanalízis és kiváncsi voltam az erre hajazó dianetikára), akkor nekem 1 nap elég volt arra, hogy visszakérjem a tanfolyam teljes árát :). Az egy jó kérdés, hogy mit tehetünk azokért az embertársainkért, akik lépkednek előre a nagy semmiben és közben egyre boldogabbnak érzik magukat, miközben egy addig totálisan szétesett életet próbálnak ismét helyre rakni. És mi lesz az egyre gazdagabb és egyre gátlástalanabb kizsákmányolókkal. Mekkora lobbitevékenység az ami elfogadható és mi már a nemzetbiztonsági kockázat. Az eddigi történetek szerintem nem alapozzák meg a nagy destruktív, a Föld népét leigázni akaró szekta képét.

Figyeljük meg a heti válasz 100 legbefolyásosabbnak feltüntetett mo-i szcientológusát. Nevetséges egy lista.

Vegyük észre azt is, hogy a egyháznak feláldozott szerzetesi létforma az gyakran családellenes, és az addigi kapcsolatrendszer felszámolásához vezet. Tehát beszélni kell róla, de tényleg meg kell tudni ragadni azokat az elemeit, amik tényleg destrujtív szektává teszik. Különben úgy járhatunk, ahogy egyesek a Hit Gyülivel szemben lázadoznak, vagy éppen a hazai buddhizmussal szemben (itt is mennyi elveszett családtagról hallottunk egy időben).

Számokat kellene tehát tudni, hogy mennyien élvezik most a szcientológia mőködését és mennyi tényleges károsultja van, milyen összeesküvés bukott már le, ami jogilag tényleg bizonyítható. Amikor Európa már terroristáktól védi magát, akkor nem feltételezem, hogy teljesen védtelenek vagyunk.

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2011.11.09. 14:55:12

@Doomhammer: Okoskodni azt tudsz, hallod. Nyugodtan megírhatnád a SAJÁT blogodban ezeket a bölcsességeket, vagy megtarthatnád magadnak. Ott van neked Feri, csak már elég kevés maradt belőle. Na neki is szcientológus barátai vannak, csak szólok.

Alfőmérnök 2011.11.09. 15:03:51

@lelkylola: Nem veszed észre, hogy ugrat?

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.11.09. 15:07:05

@Alfőmérnök:

talán mert egy hülyepicsa? ja, az nem lehet. dúm csinálja nem eléggé átlátszóan.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2011.11.09. 15:15:56

@lelkylola: "Na neki is szcientológus barátai vannak, csak szólok."

Drogmentes Maraton, 2008.

Idén áprilisban Schmitt Pál, a Magyar Olimpiai Bizottság elnöke - a Fidesz európai parlamenti képviselője - csatlakozott védnökként a mozgalomhoz. „Fogalmam sem volt róla, hogy a szervezet szcientológusokhoz köthető; de ha az a feladat, hogy a fiatalokat megmentsük a kábítószertől, akkor akár még az ördöggel is cimborálni kell" - nyilatkozta Schmitt előbb a Heti Válasznak, majd a Magyar Nemzetben hozzátette: az együttműködést nem szakítja meg, de felszólítja a szervezőket: ne kössék össze a társadalomra esetleg káros tevékenységüket a maratonnal.

www.drogmentesklub.com/tagok/kiemelkedo-ceges

Paksi Atomerőmű aranyfokozatú szponzor? Magyar Posta bronzfokozatú? Zsolnay?

Khrmm. És tessék, téma, csak ez túlmegy 2 db interjúalanyon és a lap könyvkiadásához készülő reklámszpoton.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2011.11.09. 15:29:54

@Counter: arról van szó, hogy Gyurcsány egyik szervezője egy olyan cégnél dolgozott korábban, amelyik szcientológus kötődésű. ezt úgy interpretálni, hogy Gyurcsánynak szcientológus haverjai vannak, elég érdekes, de ez Magyarország. :))))

az sokkal kínosabb, hogy Doomhammer ilyen kevés eszközzel, ekkora hülyét tud belőle csinálni.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.11.09. 15:35:27

@jotunder:

"az sokkal kínosabb, hogy Doomhammer ilyen kevés eszközzel, ekkora hülyét tud belőle csinálni"

amikor dúmnak leírta, hogy ott van neki a feri, istennek hála, hogy nem volt semmi a számban, mert rettenetesen kínos, amikor az ember fuldokolva ráröhögi a másikra.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2011.11.09. 15:36:46

@jotunder: Ez a Kopiás, aki elég magasra vitte a közigazgatásban, vagy valami másról van szó?
Mindenesetre csak annyit szándékoztam hozzátenni, hogy szci barátokkal és kapcsolatokkal láthatóan nem csak az antikrisztus rendelkezik, semmi többet. Gondolom, Lola is iszonyattal közelít az Elnökhöz ezek után.

A helyi pártszervezetek állítólagos szorosabb szci kapcsolataira nem is akarok utalgatni, most őszintén, ha egy országban egy smaragdfokozatú Amway-ügynök miniszterelnökként jöhet szóba, ott mi az, ami helyi pártszervezeti szinten *biztosan* nem fordulhat elő?

Doomhammernél viszont elég jó lehet a hangulat :-)

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2011.11.09. 15:37:57

@mavo: végül is mondhatta volna, hogy doomhammer a tótawé spanja....

Google 2011.11.09. 15:44:30

@málnási:

Ha már úgy ideinvokált, hát itt vagyok.
Azt kérdezném csak meg Magától, mint a baloldali értékek nagy csodálója és számon tartójától, miért van az, hogy az ilyen @Counter: félék, nem tartós együttlétet - ami kellemes is lehet a megfelelő társsal -, hanem egyenesen likvidálást javasolnak.
Miért van az, hogy ennyi ész, báj, küllem, tudás, csíny ennyire érzéketlen azokkal szemben, akiket ellenfélnek tekint? Csak más lehet aktivista és civil.
Tudom, hogy meg tudják magyarázni; mert mi is lenne, ha már arra sem futná?

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2011.11.09. 15:51:06

@Google: Abban a hozzászólásban nem javasoltam likvidálást.

Még csak megértően sem álltam hozzá ahhoz a közkeletű _hiedelem_hez, mely szerint amennyiben egy véres, fegyveres ideológiai alapú konfliktusban fegyvert fogó nőket ellenségeik csakis és különösen megölni akarják azok felülmúlhatatlan fanatizáltsága miatt.

P. S.: Nem csíny, hanem csín lesz az a szó, amit használni akart. Bántón törik errefelé az anyanyelvem.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2011.11.09. 15:55:01

@lelkylola:
Hat az egeszen szanalmas, ahogy az "elmutnyocevvel" hozakodsz elo, mint valami narancsszocso. Nem hiszem, hogy Feri valakit is a szcientologia egyhaz karmai koze lokott volna, de ez a ti filmetekre nem igaz! A te felelosseged nagyobb es megis Ferizel itten. Eleg volt az elmult nyolc ev hajtogatasabol, most mar elmultmasfelev van, aminek te is reszese vagy!

Most persze, hogy igazsagfeltaro furkalodasom eredmenyekeppen a ti felelossegetek is napvilagra kerul, most mar kuldenel a blogodrol elfele, ugye? De nem fogok menni. Az igazsag elo szobrakent fel fogok vilagositani minden erre jarot, mi is folyik itt a "moderalatlansag" alcaja mogott!

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2011.11.09. 15:56:25

@jotunder:
"az sokkal kínosabb, hogy Doomhammer ilyen kevés eszközzel, ekkora hülyét tud belőle csinálni. "

Ne rontsak mar el a kis jatekunkat, maguk durva emberek.

Ez l'art pour l'art.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.11.09. 16:10:07

@Counter:

elég rutintalan vagy, hogy az ilyen teljesen egyértelműen szándékos, kizárólag a szemétgonosz ellenség befeketítéséért elsütött hazugságokra ilyen nyugodtan válaszolsz.

ilyenkor én inkább azon szoktam elgondolkodni, mi lenne, ha a nagyonjó oldal aljasgonosz ellensége is valóban olyan aljasgonosz lenne, mint a nagyonjó oldal.

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2011.11.09. 16:25:02

Jaj, ne mar. Akkor elmagyarazom: Doom 150 eve itt van a blogon, viccel, en is viccbol valaszoltam. De sajnos ezt le kellett most irnom, pedig szerintem egyertelmu. Na mindegy ez utan szorgalmasan kiteszen a szmajlikat.

Alfőmérnök 2011.11.09. 16:32:35

@lelkylola: Én is csak vicceltem. Nem volt egyértelmű? :)
De le vagy maradva egy brosúrával. Doom már nem TotaW, hanem László, a professzor.

Google 2011.11.09. 17:13:58

@Counter:

Valamilyen csínyen törhettem éppen a fejem (hogyan ne likvidáljak valakit) - onnan jöhetett az elszólás.
Magának az anyanyelvét törik(töröm), de félek, a jóérzés is veszélyben forog.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2011.11.09. 17:18:47

@Google: Ha a jóérzést félti, óvatosabban hadonásszon a kalapácsával.

Google 2011.11.09. 17:48:43

@Counter:

Most a sarló van nálam...
Tetszik, ahogyan mindenféle piszkos utcákba be akar vonszolni, hogy aztán azt mondhassa, csak megmenteni akart.
Tudok békejobbot nyújtani, ha gondolja. De talán nem is a béke a megfelelő szó, hanem inkább a nyugalom.

Alfőmérnök 2011.11.09. 17:52:32

@Google: Te egy női Bell&Sebastian vagy?

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2011.11.09. 17:56:40

@Google: Őszintén szólva nekem nem jutott eszembe a munkásmozgalom. Az "akinek kalapácsa van..." kezdetű bölcsességet akartam felidézni.
Magának meg jó, hogy az jut az eszébe, ha csupa disznó képeket mutogatok, nyilván ;-)

Nem akarom én magát sehova se vonszolgatni, mindösszesen nem szeretném, ha egy köteles beszédet akasztana a nyakamba, ha érti, hogy mondom.

Google 2011.11.09. 18:18:12

@Counter:

Ha már így összefutottunk (vagy koccantunk is?) a zéterben, maradjunk annyiban, innentől egyikünk sem feltételez semmi rosszat a másikról, s akkor talán szót is tudunk érteni. Úgy tudom, népileg is menthetetlenül egymásra vagyunk ítélve, más kiút nincs.
Rendben?

@Alfőmérnök:
Csak a Bell részét vállalnám. Még tetszene is.
Nem sértő az összehasonlítás. De nem is annak szánta, ugye?

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.11.09. 18:30:40

@Google:

"innentől egyikünk sem feltételez semmi rosszat a másikról, s akkor talán szót is tudunk érteni"

olyan rendes vagy, de tényleg. nekifutásból belerúgsz, majd kioktatod, hogy hát de a fair play. zokogni tudnék a meghatottságtól.

Alfőmérnök 2011.11.09. 19:24:32

@Google: Lehetett volna sértés is, de most nem annak szántam. Formai és stilisztikai hasonlóságokat véltem felfedezni (egy mondat egy bekezdés, kissé homályos, metaforákkal operáló, szabad asszociákon alapuló fogalmazásmód).

Alfőmérnök 2011.11.09. 19:28:42

@lelkylola: Nézd meg az új tirpákot a nickje mellett. Ez már nem a régi, nincs ott többek között Gizike, Höndör B. Margit, és a főszereplő, ha jól értem, Bogár Lacát kivonatolja leginkább.

Alfőmérnök 2011.11.09. 19:43:44

@lelkylola: Az még azelőtt kerülhetett oda, mielőtt megchippelték.

Gandalf Garaboncias 2011.11.09. 19:48:39

Van ott még Tóta-paródia is a Bogár-paródiák mellett, de valóban, a Mester mellett már ott a Professzor is. Csak a fotója hiányzik a blogról.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.11.09. 21:17:06

@Alfőmérnök:

tényleg, egyébként most, hogy így céloztál rá, érdekes, hogy kikoptak mellőle. hát nem tudom. dúm meg a fene tudja, de mostanában olyan elkeseredettnek tűnik.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.11.09. 21:19:35

@Pisti, az aragorn:

hát az eléggé hiányzik. jó, mondjuk a Professzor (van shift a billentyűzetemen, hurrá!) fotója valahol csendes elismerése lenne, hogy tótának azért mintha igaza is lett volna ebben-abban.
süti beállítások módosítása