Trash reality a Paulay Ede ucából – Mandiner TV
2011. október 27. írta: Kínai Kálmán és Trágár Tóni

Trash reality a Paulay Ede ucából – Mandiner TV

  Sajnos a legutóbbi hétvégén az Egymillióan a sötétben ólálkodó bloggerek feljelentgetéséért mozgalom mind Budapesten, mind Gyulán elvitte a show-t, pedig a fővárosban lezajlott egy másik tüntetés is, amely a maga nemében szintén hibátlan volt: szombaton Dörner György igazgatói kinevezése ellen tiltakoztak független civilek, értelmiségiek és színházi szakemberek az Új Színház előtt. Az a náci Fábry Sándor ugyan megpróbált beleköpni a levesükbe, de őt sikeresen lehurrogták, s ezen az incidensen kívül a lehető legkeményebb volt a kontent. Csináltunk is az eseményről egy videoklipet, amivel egy időre elbúcsúzunk az antifasizmus elleni harctól. Nézzétek, hallgassátok!

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr763331064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

betyár (törölt) 2011.10.27. 08:16:49

profi munka:) hegedűst remekül ellenpontozza a tétova pszichológus. ki ő?

Virág et. 2011.10.27. 08:32:15

Kifogyott a "nem tetszik"-es ötlettár és áttértünk a színészekre? Ki a következő? Találgathatok: Szolidaritás vagy Bajnai? Ez most a hivatalos irány, ne tessék lemaradni róla.

Kabbe (törölt) 2011.10.27. 08:35:03

az adóemelésekről kussoltok, csahos mandiner kutyák?

Árpa Jankó · http://serteperte.blog.hu 2011.10.27. 08:41:13

"Egymillióan a sötétben ólálkodó bloggerek feljelentgetéséért mozgalom." Identitás zavarban a mandiner?

Virág et. 2011.10.27. 08:46:24

@Virág et.: Ha már Bajnai. Amikor legközelebb mentek eligazításra a pártközpontba, legyet szívesek megmondani Szerető Szabolcs független újságírónak, hogy Robin Hood adó, meg hogy üsse már fel ki szavazott nemmel arra.

Aztán legközelebb eszerint írjon nem megrendelésre, teljesen saját véleményt.

agresszív hájfej, legalább mozgott aznap valamit 2011.10.27. 08:49:24

hihetetlenül tehetségtelen emberek vagytok. Ez a ti bajotok.

Bell & Sebastian 2011.10.27. 09:06:18

Hegedűs D. teljes belső meggyőződésből mondja. Mint tudjuk, asszony a banki behajtók keserű kenyerét eszi, két gyermek meg külföldön próbálkozik, itthon nekik sem termett élet. A KISZ meg -sajnos- megszűnt.

Végső soron igaza van. A végromlás kezdete határozott időponthoz köthető - egy beszédhez, amely nemkülönben volt átélt és gyújtó hangú.

Bezzeg előtte minden más volt. Huszonév mínusz, mindenki a szakmáját művelhette, kis gyerek - kis gond, feszült a pártvitorla, öhöm, bódottá'.

Hogyan kötött át magában Orbánról Dörnerre, azt persze nem tudhatom. Sehogy, kértek tőle egy szívességet a törzs főnökei, profi színész elmondja.

Két eset maradt, vagy nem profi, vagy azzal jelezte egyet nem értését, hogy alaposan túlspílázta. Beleragadt a karakterébe, mind ezek mindahányan.

"Mondd, mit érlel annak a sorsa, / akinek nem jut kapanyél; / kinek bajszán nem billeg morzsa, / ki setét gondok közt henyél; ..."

Pedig a kapanyél - az ott volt.

élesi 2011.10.27. 09:15:48

Ennyi zsidó utoljára '44-ben torlódott össze ilyen szűk helyen. Annyi változott azóta, hogy ma már maguktól is hajlandók erre…

a sötétség seregeinek vezénylő tábornoka 2011.10.27. 09:25:41

Hegedűs D. Géza pont ugyanolyan ripacs, mint Dörner. Vicces.

Alvarez 2011.10.27. 09:26:48

Az egyik szónok legalább tízszer egymás után elmondta a "kirekesztő gyűlöletet". Ezt miért nem adtátok le?

Viktus 2011.10.27. 09:28:39

Mi a véleményetek az adókról? az SZJA-t minek kellett buzerálni, ha lassan söralátét helyett adózási katymasz lexikon méretű lesz?

Viktus 2011.10.27. 09:35:11

@Kabbe:

"Meg lehetne adóztatni még az adó fizetést is, hiszen adót az fizet, akinek telik rá, ergo, ha még telik rá, akkor onnan van még mit elvenni."

buckafej 2011.10.27. 09:57:03

16% gyerek, nem 18% és 36%, mint a szoci elvtársaitok idején!
Családi adókedvezmény!

VI. Béla 2011.10.27. 09:59:49

Kemény világ.

Pszichológus bácsinak üzenem, hogy jól leírta a tüntetés résztvevőit. Arra vágynak, hogy mindenki szeresse őket, és dühöngenek, hogy ez nem így van.

buckafej 2011.10.27. 10:00:34

@lebowski71:
És mi a Te bajod?
Újságot valószínűleg nem írsz.
A mandis srácok akkor is csinálták az újságot, amikor ellenzékben volt a Fidesz, klassz volt az UFI, majd a Reakció.
Te valószínűleg irigy vagy, mert ők tehetségesek, te pedig nem.
Jelentkezz Fletónál, hátha alkalmaz!

milner 2011.10.27. 10:01:32

Na bravo, a baloldalon is vannak agyhalottak, ritka nagy felfedezés. Dörner Gyurival egyébként nem az a baj ebben az ügyben, hogy a nemzeti szocialista Csurkának csinál egy színházat, hanem hogy egy olyan pályázattal tudott nyerni, amelynél a kiskutyám is jobbat ír, ha sokáig szaladgál a klaviatúrán. Mindezt egy szakmailag abszolút elismert másik pályázattal szemben, illetve egy olyan vezetővel szemben, aki 13 évig eredményesen, rentábilisen igazgatta a színházat. Arról nem is beszélve, hogy már a második rendezőről derül, hogy Dörner egyszerűen belehazudta a pályázatba, hogy együtt fognak vele dolgozni. No de mindez persze lényegtelen az ellenük tüntetők értelmi színvonalához képest. Még egyszer grat!

buckafej 2011.10.27. 10:03:03

@Kabbe:
Illik hozzád a nickneved.
Gondolom gyerekkorodban sokat mondták neked, és azt hitted, hogy ez a neved.
Hozzászólásod alapján nekem is ez lenne hozzád az első szavam.
Sötét kommancs.

Vén Csataló 2011.10.27. 10:06:55

Helyes. Ezeket nevetségessé kell tenni. Az nevetés az egyik legjobb ellenszer kis hazák hiszteroliberálisai ellen.

de Karatna · http://www.youtube.com/user/DeKaratna?feature=mhw4 2011.10.27. 10:16:25

Budapesten az elmaradt rendszerváltás terhes hozományaként etno-szociokultúrális háború zajlik.
Magyarságra oktrojált bolsevizmus több generáció óta döntési pozícióban lévő egykori mesümed judeobolsevik tényezői és azok leszármazottai most leporolt zsidóságuk harci pajzsai mögé bújva próbálják generációs kiváltságaikat megvédelmezni, miközben minden ellenfélre azt kiáltják "antiszemita". Ez olyan biológiai védelmi reakció részükről, mint a tintahal amikor veszélybe kerül festéket lövell ki ellensége megtévesztésére.
A budapesti zsidók az antiszemitázás, fasisztázás és egyéb ostobaságaikat ürítik magukból, miközben emblematikus figuráik azt hirdetik, hogy "a magyar nép „genetikailag alattvaló", „röfög és zabálja a moslékot, ...stb "
Elnéztem a tömeget az Új Színház előtt, ahogy Dörnert szidalmazzák. A tömegösztön ott hörgött kiabált, de mégis valami nagyon régről és távoli messziségből üzent. Ez maga volt az egykori Pilátus előtti tömeg XXI. századi budapesti feltámadása. Feszítsd meg, feszítsd meg, keresztre vele, kiabáltak akkor a zsidók. Levele levele, kiabáltak most ugyanattól az undok ösztöntől áthatottan, ugyanazok az arcok ugyanazzal a gyűlölettel.
i.imgur.com/glRr3.jpg
Érdekes! ilyen tiltakozás valahogy Kertész Ákossal kapcsolatban nem volt.
Kertész Ákos azt mondta "a magyar nép „genetikailag alattvaló", „röfög és zabálja a moslékot, ...stb".
Dörner György soha nem mondott olyant, hogy a zsidó genetikailag alávaló. Ennek ellenére "szélsőségesnek" kiáltották ki. Úgy látszik azok, akik Dörner ellen tiltakoznak, de Kertész Ákos ellen nem tiltakoznak , azok nem tartoznak a magyar "genetikai alattvalók" körbe. Ők feltételezhetően a küldetéstudattól vezérelt kiválasztottak körének tagjai.
Mitől tartanak a tüntetők?
A tüntetők nagybecsű tábora attól tart, hogy Csurka István által képviselt irodalmi vonal és színjátszás, amely nem csupán magyar nyelvű, de magyar tartalmú és lelkületű is megdöntheti a budapesti magyar nyelvű liberális és transznacionális zsidó színjátszás budapesti hegemóniáját.
Ez a fenyegető érzés pedig megkongatta a vészharangokat a budapesti liberális és transznacionális, kozmopolita zsidó kultúrpáholyok tagjainak ösztönvilágában. Hát ezért olyan nagy ez a rikoltozás!
i.imgur.com/fCoLt.jpgB_vebben

Csurka antiszemita lenne?
Vegyük elő Szabó Dezső a jobboldali radikalizmus egyik írójának esetét (idézet).
Megkérdezte egy újságíró: "
- És az antiszemitizmus?
Szabó Dezső legyintett a kezével!
- Az antiszemitizmus: csalás, Megalománia. Százötvenmillió szemita van, ezekből csak tízmillió zsidó. Hát én egy két zsidót utálok, már antiszemita vagyok?
-A zsidók csinálják az antiszemitizmust, hogy eltereljék különböző felelősségek vállalásáról a figyelmet. Nem vagyok antiszemita"
(Az interjút Réti Sándor készítette: megjelent a Pesti Posta, 1937. november 3. számában.) Ez azóta sem változott!
No de még a szónoklatok hallatán valami eszembe jutott!
Luther Márton "Von den Juden und ihren Lügen", Zsidók és hazugságaik,1543-ban megjelent munkájának címe.

Helyre kell őket tenni!
Ilyen egyszerű!
Ebben az országban a magyarságnak, a magyar kulturának, a magyar értékrendnek és esztétikának van és lesz a jövőben is prioritása.

Köszönöm a megértést és a toleranciát!
Éljen az "új" Új Színház!

Guild 2011.10.27. 10:17:39

Teljesen tisztának tűnt a történet: Dörner gyenge pályázatát valamilyen politikai háttéralku miatt hozták ki győztesnek. Nem lett volna nehéz erre alapozva tiltakozni a kinevezés ellen.
De nem. El kell kezdeni a fasisztázást, ami teljesen egybecseng a kommunista propaganda, majd az SZDSZ legrosszabb időszakának jelszavaival.
Na így kell egy botrányos döntésből kicsinyes ideológiai marakodást csinálni.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2011.10.27. 10:29:30

@Guild:
Így van. Botrány, hogy Dörner ezzel a pályázattal nyerhetett, de a tiltakozás olyan irányt vett, hogy csak szimpatikusabbá teszi a pályázót. Nem azért nem szabadott volna Dörnert kinevezni, mert olyan a világnézete (kit érdekel? milyen előírás az, hogy színházigazgató csak liberális lehet?), hanem mert értékelhetetlen pályázatot nyújtott be.

WhyCantITouchIt? 2011.10.27. 10:48:57

Oscar Wilde mondta egyszer, hogy csak egyetlen dolog rosszabb annál, ha beszélnek rólad, ha nem beszélnek.

Ez alapon kedves liberális, millás, baloldali, dörner ellenes, stb. barátaim, jönnek egy csokival minden egyes mandineresnek.
A maguk mozgalmáért kevesen tettek többet a mandinernél. Köszönjék meg nekik.

Bell & Sebastian 2011.10.27. 10:49:40

@de Karatna: Először is a Barabás meg a bar abba (Isten fia) jól összecseng, könnyen félreérthető.
A krónikások megoldották, behelyettesítettek egy feszítsd meg -et.

Miért kell azt bizonygatni, hogy Dezsőbá vagy Pistabá nem antisémita, amikor azok? Be kell helyettesíteni az ellen-cionistát, farizeus gyűlölőt. Szebben is hangzik, igazabb is.

Kinek van arra ideje, hogy minden zsidót utáljon? Mindenki a saját zsidaját, az bőven elég. Ez a megoldás megengedi, hogy például Weiß bácsi töke is tele lehessen Grünnel, ha már egyszer jobban megy neki az üzlet.

Zenei melléklet: El Corazón es un Gitano
www.youtube.com/watch?v=tjmW2aKMkA4&feature=related

Viktus 2011.10.27. 11:20:41

Ejha ez a rettegés egy 2006-os lovasroham kellett volna ide :D megnéztem volna aztán az arcukat ... meg a kommenteket , hogy most is az lenne a mondóka, hogy minek mentek ki az utcára.

Alvarez 2011.10.27. 11:28:39

@TuRuL_2k2: Nem egészen. Egyrészt Mártha István fidesz közelinek számít, így a "csak liberális" megállapításod megdőlt. Másrészt Dörner színháza adófizetői pénzből is gazdálkodik, így jogosan szól bele a közvélemény vagy a szakma.

A Gyurcsány dráma pedig csak őket minősíti. Turkapista Fletó hátán akar felmászni és nézőt szerezni?

Viktus 2011.10.27. 11:34:42

@Alvarez:

Az a baj a Nemzeti Színház vezetése sem tetszik elég régóta a tüntizőknél jóvalta több embernek, és az is közpénzből él.

betyár (törölt) 2011.10.27. 11:37:27

@Bell & Sebastian:

bizony rögös az út a vígszínház párttitkári tisztétől idáig:) bár nyilván már akkor is nagy antifa volt. ruttkai sok mindenre megtaníthatta.

Bell & Sebastian 2011.10.27. 11:43:38

@betyár: Kár, hogy nem inkább a mesterségre. :)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.10.27. 11:44:13

@de Karatna:

ahogy a tömeg kiabálja, hogy feszítsék meg, feszítsék meg :)

nagyon jó, nagyon találó

i.imgur.com/fCoLt.jpgB_vebben

Alvarez 2011.10.27. 11:53:43

@Viktus: ha tudnak jobbat, váltsák le az igazgatót. Ez nem lesz könnyű, mert Alföldiék sok sikert aratnak, rendszeresek a külföldi vendégszereplések, díjak. Amellett, hogy teltházzal megy minden előadás.
De ha ennél van színvonalasabb, akkor jöhet a csere.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2011.10.27. 11:56:28

@Alvarez:
Ahogy a többi színház is, több száz milliós támogatást kapnak, költségvetésük 50-80%-a közpénz. A liberálist úgy értettem, hogy a liberális kánon által elfogadott. Kevés náluk kirekesztőbb és belterjesebb szubkultúra van ebben az országban.

Alvarez 2011.10.27. 12:14:55

@TuRuL_2k2: Márta 13 éve az Új Színház igazgatója fidesz közeliként, őt ki is rekesztette ki ezalatt?

Ráadásul pont Tarlós váltja le, akit ballibsi szekértolással kevéssé lehet vádolni.

Tele van ellentmondással amit írsz. Az pedig nagyon szomorú, hogy kirekesztésnek veszed egy olyan ember elleni fellépést (Csurka), aki nyíltan antiszemita a lapjában. Merthogy ő áll Dörner mögött, ez nem vitás.

Viktus 2011.10.27. 12:15:10

@Alvarez:

Ez is egyfajta érvelés, akkor lehet csendben leledzeni amíg nem látjuk meg Dörner úr működésének mivoltát aztán lehet okoskodni.

vizipipa 2011.10.27. 12:22:49

Mártából is be lehetett volna vágni néhány mondatot. Persze nem Hegedűsi indulattal mondta, de igen határozottan. Meg a visszaszámláló is érdekes.
Szerintetek melyik magáncégtől nem rúgták volna ki azonnal?
A közpénz persze más, az jár. Sőt, az elköltéséhez sincs köze annak aki adja, ugye?

Hogy is mondták ezt korábban? Ami a tied, az az enyém. Ami az enyém, ahhoz semmi közöd. Nincs új a nap alatt.

málnási · http://gozdom.blogspot.com/ 2011.10.27. 12:24:59

videót képeket leadni a pártközpontba, az azon szereplőket pedig kizárni, pályázatokból, alkotói ösztöndíjakből, mindenből!

Viktus 2011.10.27. 12:52:51

@málnási:

Mágenheim doktort ilyen csúnyán büntiznéd? :D

tewton 2011.10.27. 13:11:20

várom a gyurcsányi drámát. igenis fontos, hogy a közelmúlt közéleti eseményei se lehessenek tabuk. ha a cigánygyilkosságok (amikor őket ölték, nem amikor ők öltek) alkalmából drámapályázatot ír ki egy bizonyos színház, akkor nehogy már ne lehessen egy másik színházban egy sokkal nagyobb léptékű gazemberről egy darabot színre vinni.

Andy Sipowicz 2011.10.27. 14:34:08

@de Karatna:
Ahitattal iszom az On szavait. Veszelyes nepseg a zsido, bizony. Ezek barmikor kepesek meg akar arra is, hogy lesetaljanak a Dunapartra es belelojek magukat a vizbe, ha nem vigyazunk. Mindig resen kell lenni!

de Karatna · http://www.youtube.com/user/DeKaratna?feature=mhw4 2011.10.27. 15:29:01

@Andy Sipowicz: Bocsásson meg uram, de ez a sora itt alább, (idézem) "Ezek barmikor kepések meg akar arra is, hogy lesétáljanak a Duna partra és belelőjek magukat a vízbe, ha nem vigyázunk. Mindig résen kell lenni!" (idézet vége)

Ez a mondat felidézi bennem Fjodor Mihajlovics Dosztojevszkij, minden idők legtöbb nyelvére lefordított és legolvasottabb orosz írójának, " A ZSIDÓKÉRDÉS" (fonetikusan) "Jevrejszkaja Vaprosz" /Pro et contra/ 1875 évben készült írását.
Emígy hangzik: "Negyven évszázados múlttal bíró népnek, mint a minő a ZSIDÓ, régi történetét megismerni talán nagyon nehéz munka
— én nem tudom.
Egyet azonban biztosan tudok, azt ugyanis, hogy sehol a világon nincs még egy nép, mely annyit panaszkodnék sorsára, mely oly szakadatlanul
— minden lépésnél és minden szónál —
megaláztatása, szenvedései, mártírsága miatt jajongana, miként a ZSIDÓK."

Szívélyes üdvözlettel.

Bell & Sebastian 2011.10.27. 15:45:53

@de Karatna: Ellent nem mondanék, de a zsidó orvosról írt betét is benne van Dosztojevszkij e társadalomkritikájában, sőt, még tanulsággal is szolgál a vége felé - végül. Milyen nyelven idézzem, ha parancsolja? :)

Bell & Sebastian 2011.10.27. 15:55:51

Tessék!

www.hrono.ru/statii/2009/dost_evr.php
betiltva.com/new/dosztojevszkij-a-zsidokerdes/

agresszív hájfej, legalább mozgott aznap valamit 2011.10.27. 15:56:53

@buckafej:
Tudod, közpénzből fizetett írás, nem lehet hiteles, még ha csak színtiszta igazságból is állna. Egyébiránt ha ezt a "trash reality" posztot humornak szánták, akkor ez mi: hvg.hu/itthon/20111027_orban_elleni_merenylet_nyomozas
Tehetségtelenek!

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.10.27. 15:57:14

Művészek vagytok! A szabályos időközönként bevágott hegedűművész egy csoda. Nagyobb rajongója lettem, mint Szókimondó Dorottyának. Ami egy nő szájából elég nagy szó.

Andy Sipowicz 2011.10.27. 16:00:07

@de Karatna:
Talan csak nem jo okuk lenne erre? (Mivel idokozben tajekozodtam nezeteirol az On blogjan, ezert en nem bannam befejezni a diskurzust, de termeszetesen minden felvetesere valaszolni fogok.)

flora 2011.10.27. 16:14:20

Tegnap este láttam az Új Színházban a Virágos kert című előadást. A tökéletesen üres Szikora, a hihetetlenül középszerű, sőt tehetségtelen fiatal színészek egy Assisi Szent Ferencről szóló eleve vacak előadással kísérleteztek. Szóval: rossz darabválasztás, drága díszletek, technika, nulla színészvezetés, zéró katarzis:)

Arra gondoltam, hogy jöjjön inkább Dörner:))) Próbáljuk ki:)

tewton 2011.10.27. 16:42:47

@bbjnick:
szingliknek szent ferencről szóló darabot? hö?

azonnal leállni ezzel a klerikálfasiszta, ideologikus őrülettel! mit akar ez a fideszbérenc mártapista ezzel mondani? akinek nem tetszik a rendszer, menjen kolostorba, mint egy ofélia?

betyár (törölt) 2011.10.27. 16:49:39

@Bell & Sebastian:

latinovics és hegedűs mint ágytársak. van húzása a dolognak:)

betyár (törölt) 2011.10.27. 16:58:58

@flora:

akkor koncentráljon arra, hogy ezt el ne felejtse. én néhány évvel ezelőtt vagy 3-4 előadást megnéztem ott egymásutánban. mára meg nem tudnám mondani, hogy mi volt a tárgyuk, néhány színpadkép maradt meg belőlük. ennél rosszabb egy előadást nem érhet. ha nagyon rossz lett volna, emlékeznék. de ezek emléktelenek voltak:)

flora 2011.10.27. 17:12:00

@bbjnick: Ó, szingli-szerda volt! Nem is tudtam! Nem lehetett látni! Elég sok volt a pár, de a színház így is csaknem üres volt! Viszont ott volt Kepes András:) És nem láttam egyetlen ismerkedést sem! Mondjuk ez után az előadás után, ha valaki szingli ráadásul, a fal mellett somfordál haza.

@betyár: Azt hiszem, itt is a színpadkép a legemlékezetesebb:)

VI. Béla 2011.10.27. 17:12:48

@bbjnick:

Szerintem ezt Dörner is megtartja majd, de vallás szerint csoportosítják a vendégeket :-)

Bell & Sebastian 2011.10.27. 17:22:41

@tewton: Szó szerint azt írják, hogy: "... a környezetvédő mozgalmaktól a különböző karitatív szervezetekig számtalan társadalmi, illetve civil kezdeményezés meghatározó szellemi ihletője még ma is szerte a világon."

Szent Ferenc szavai a "kis virágok", amiket az időbe szór, "... biztosan kihajtanak majd és megszépítik más szegények lelki életét! ..."

Azaz szegénység esetén hallgass a legszegényebb szegényre. Mert boldogok a lelki szegények.

Ami ugye javításért kiáltó, pontatlan fordítás. Helyesen: Boldogok a szellemben koldusok (blessed are the poor in spirit...) ..., azaz a Szellemre szomjazók, -kérők, -befogadók, ami jóval hívebben adja vissza, mi is lehetett Jézus szavainak valódi értelme.

Na, ezek azok a virágok, amelyek eltaposásán oly szorgosan munkálkodnak Belgiumban (is), ugyanis a szerző odavaló.
Teljesen rendben van a darabválasztás és az üzi, JK leghűbb követőjével mondatják el a tutit.

Kifejezetten antiszemita és globálnyik -ellenes darab, ballibáknak kötelező. A Szentlélek nem békegalamb, meg a puliszka sem robban.

de Karatna · http://www.youtube.com/user/DeKaratna?feature=mhw4 2011.10.27. 17:23:52

@VI. Béla:
Akkor a kripto és konjunktúra zsidókat hova sorolják? Azokat, akiknek sem Brit Milah-juk, sem padig Bar Micvojuk nem volt és mesümedek, sajtos sonkás zsemlét esznek szombaton és lottóznak. de verik a mellüket, hogy zsidók.
Különösen, ha a tehetségtelenségük jön elő a nagy pofájuk mögül?
Tudod én hova állítanám őket?
A picsába!

VI. Béla 2011.10.27. 17:24:27

@neccharisnyás útonálló:

Az is egy kategória, de kérdezze inkább Dörnert.

Ugye nem akar egy hazaffias reformátussal randizni? Na ugye.

flora 2011.10.27. 17:32:27

@Bell & Sebastian: Egyszerűen: demagóg vacak. És egyetlen mondható szöveg nincs benne, baromi hosszú monológokkal, amiket Száraz Dénes alig tud értelmezni. Vagy nem tud.
Ellenben SzD totál pucérra vetkőzik az elején...

Kelletteznekem? 2011.10.27. 17:37:52

Na sokmindent tudnék írni pro és kontra, de most inkább kihasználom az alkalmat, egy kérdés felvetésére. Amit valahogy senki sem feszeget (se prodörner se kontradörner oldalról valamiért). Mégpedig hogy Sütő András örökösei megvonták az engedélyt Sütő darabjának előadásáról. Őööö akkor most mivan?

Ki mit gondol erről? Illetve miért nem beszél erről senki?

Az én személyes véleményem az, hogy mivel nem nagyon értek a színházhoz, eddig nem nagyon tudtam hova tenni a Dörner ügyet, illetve nagyrészt a szoksáso "bérretegésnek", a baloldal antifasiszmusznak álcázott támadásának tartottam. Viszont ez a tény kicsit megváltoztatta számomra a helyzetet, hiszen Sütő Andás számomra meghatározóbb személyiség, mint ennek a drámána résztvevői közül bárki... és nem vádolható a magyarság elárulásával (finoman fogalmazva)...

Bell & Sebastian 2011.10.27. 17:44:10

@flora: Na látja, a Dörner által választott, népszínmű-szerű darabok jobban illenek a mucsai, moslékzabáló lelkületünkhöz. Vagy az előadás volt rossz, alleszusammen. Vagy mindkettő.

Vackorba harapott, mivel sokan járnak ide, Maga egy hős komszomolka, aki a géppuskára vetődve megkímélte több ezer honfitársát a szembenézéstől - no nem elmaradott önmagával, inkább egy rosszul tálalt darabbal.

Hálánk üldözőbe veszi. Meg a rendező Úr is.

Bell & Sebastian 2011.10.27. 17:49:00

@betyár: Mingyár gyüna teszikvesz, magát oszt elkeni, ha le nem nyeli. :)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.10.27. 18:34:18

@VI. Béla:
Hazaffias református? Hm. Van/volt ismerettség hazaffias katolikussal, reformátussal is, elboldogultam velük. Igaz, nem párkapcsolat. De az ízlés miatt, nem eszmei okokból kifolyólag.
Néha olyan ufónak érzem magam, hogy vak vagyok az ilyen ordenáré nagy transzparensekre pingált címkékre, mikor a szűkebb körömbe keresem az embereket.
/jó, ha meg akar téríteni az agybajával, az azonnali kuka, álljon bármelyik parton/

Megjegyzés: az első, aki elkezdi a libsizésemet, hetedíziglen érvényes átkot kap a fejére! Komolyan beszélek! Ért már embert véletlennek tűnő komoly baj, mert keresztbe tett nekem.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.10.27. 18:50:47

@Kelletteznekem?:
El tudok képzelni egy olyat, mármint az ő észjárásukkal, hogy Dörner szerez a keze alá egy "ideológiailag megbízható" rendezőt, aki jobbos esztrádműsorrá varázsolhatná Sütő művét, az igazgató által megjelölt epizódokra hegyezve ki a darabot.

Ami mondjuk alapvetően nem olyan nehéz. Volt nekünk is ilyen gyakorlat, hogy adott egy dráma, mi pedig dolgozzunk ki dramaturgiát hozzá. Megfelelő díszletekkel, színészi instrukciókkal olyan kortárs társadalomkritikává gyúrtam át egy 17. századi angol reneszánsz drámát, egy csoda volt.

de Karatna · http://www.youtube.com/user/DeKaratna?feature=mhw4 2011.10.27. 18:58:48

@Kelletteznekem?:

Ezt hívják szervilis filoszemitizmusnak.
Cselényi biztos nem akar kiesni a pikszisből és ezért most vastagbélig benyal.
Közben nem veszi észre , hogy egy megháborodott, hisztérikus és feltűnéskeltő liberálissá átvedlett bosszúálló poszt-judeobolsevik zsidó bagázs játékszerévé válik.
Olyanok játékszerévé, akik a tállitot, az ima köpenyt arra használják, hogy fátylat borítsanak a tisztességtelenségre, a kippát pedig nem arra, hogy alá rejtsék az erkölcstelenséget, a teffilin pedig azért hogy magukra kössék vele az álságosság és a hazugságot álarcát.
Van egy mondás: "amilyen a gojem, olyan a zsidaja"
De napjainkra ez a "zsidaja" a a legrosszabb "gojemen" is túltett.
A XIX.-ik századi zsidó emancipációban nincs olyan záradék, hogy a magyar főváros feletti teljes (!) kulturális hegemóniát a magyarság valaha is átengedi a főváros zsidóságának és azok leszármazottainak.

Ebben az országban a magyarságnak, a magyar kulturának, a magyar értékrendnek és esztétikának van és lesz a jövőben is prioritása!

de Karatna · http://www.youtube.com/user/DeKaratna?feature=mhw4 2011.10.27. 19:08:16

Ezt hívják szervilis filoszemitizmusnak.
Cselényi biztos nem akar kiesni a pikszisből és ezért most vastagbélig benyal.
Közben nem veszi észre , hogy egy megháborodott, hisztérikus és feltűnéskeltő liberálissá átvedlett bosszúálló poszt-judeobolsevik zsidó bagázs játékszerévé válik.
Olyanok játékszerévé, akik a tállitot, az ima köpenyt arra használják, hogy fátylat borítsanak a tisztességtelenségre, a kippát pedig arra, hogy alá rejtsék az erkölcstelenséget, a teffilin pedig azért hogy magukra kössék vele az álságosság és a hazugságot álarcát.
Van egy mondás: "amilyen a gojem, olyan a zsidaja"
De napjainkra ez a "zsidaja" a a legrosszabb "gojemen" is túltett.
A XIX.-ik századi zsidó emancipációban nincs olyan záradék, hogy a magyar főváros feletti teljes (!) kulturális hegemóniát a magyarság valaha is átengedi a főváros zsidóságának és azok leszármazottainak.

Ebben az országban a magyarságnak, a magyar kulturának, a magyar értékrendnek és esztétikának van és lesz a jövőben is prioritása!

de Karatna · http://www.youtube.com/user/DeKaratna?feature=mhw4 2011.10.27. 19:09:22

@Andy Sipowicz:
Ezt hívják szervilis filoszemitizmusnak.
Cselényi biztos nem akar kiesni a pikszisből és ezért most vastagbélig benyal.
Közben nem veszi észre , hogy egy megháborodott, hisztérikus és feltűnéskeltő liberálissá átvedlett bosszúálló poszt-judeobolsevik zsidó bagázs játékszerévé válik.
Olyanok játékszerévé, akik a tállitot, az ima köpenyt arra használják, hogy fátylat borítsanak a tisztességtelenségre, a kippát pedig nem arra, hogy alá rejtsék az erkölcstelenséget, a teffilin pedig azért hogy magukra kössék vele az álságosság és a hazugságot álarcát.
Van egy mondás: "amilyen a gojem, olyan a zsidaja"
De napjainkra ez a "zsidaja" a a legrosszabb "gojemen" is túltett.
A XIX.-ik századi zsidó emancipációban nincs olyan záradék, hogy a magyar főváros feletti teljes (!) kulturális hegemóniát a magyarság valaha is átengedi a főváros zsidóságának és azok leszármazottainak.

Ebben az országban a magyarságnak, a magyar kulturának, a magyar értékrendnek és esztétikának van és lesz a jövőben is prioritása!

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2011.10.27. 19:35:41

egy tiltakozó tüntetésre nem egyezkedni, hanem tiltakozni mennek a zemberek?

skandalum

Google 2011.10.27. 19:51:20

Beszélnek a szeretetről, de mintha még nem gyakorolnák. Tán nem értik. Vagy sokba kerül.

Bell & Sebastian 2011.10.27. 20:17:03

@Herr SturmLikudnik: Mondja csak Sajókám, maga már Rómában is az oroszlánoknak szurkolt? :)

Gót 2011.10.27. 20:32:18

borzasztoan jo a klip sirtam a röhögestöl..

olyan volt mint egy seta a rezervatumban:D

VI. Béla 2011.10.27. 21:26:58

@neccharisnyás útonálló:

Szóval maga ószövetségi átkokat szór mások fejére?

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2011.10.27. 21:39:53

@Bell & Sebastian:

én mindössze az Ungárische Sallerföldi Abszurdisztánt képzelem császárságomnak, de egyébiránt a krumplileves az már csak krumplileves, akárhogy is szürcsölöm

bz249 2011.10.27. 21:51:48

@Herr SturmLikudnik: gyenge a hite ez a baj. Inkabb hisz a korlatolt ismereteinek meg a Michelin-katalogusnak, mint a nagytudasu Nemzetgazdasagi Miniszternek.

A tanyerjaban levo krumplileves csak kaprazat es azert rossz az ize, mert maga ugy akarja. ;)

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2011.10.27. 22:27:46

@bz249:

Der Scherz ist das Loch, aus dem die Wahrheit pfeift.

evil overlord (törölt) 2011.10.27. 22:35:45

@Herr SturmLikudnik: Csak hogy hozzátegyem a magamét a napi abszurdhoz:
Wir trampeln durchs Getreide, wir trampeln durch die Saat, hurra wir verblöden, für uns bezahlt der Staat. Und wenn wir mal nichts haben und wissen keinen Rat, hurra wir verblöden, für uns bezahlt der Staat.

Bell & Sebastian 2011.10.27. 22:36:09

Meg tegyük hozzá, lengyel krumplit zabál bizonyára, amit keresztény földművelők kapartak ki két kezükkel a szitává lőtt gettó romjai alól, kanalán birodalmi próbajel, a hokedlit és sámlit jó messzire kiküldött komisszár népművész faragta inox metszőfogaival.

Ha tányérja sem hollóházi, ott alul az van, meisseni, az egészbe -higgyen nekem- bele lehet scheisseni.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2011.10.27. 22:56:30

@evil overlord:

nem idézett pontosan, abszurdisztáni svábul ez emígyen megy:

Wir trampeln durchs Getreide, wir trampeln durch die Saat, hurra wir verblöden, für uns bezahlt der STEUERZAHLER. Und wenn wir mal nichts haben und wissen keinen Rat, hurra wir verblöden, für uns bezahlt der STEUERZAHLER.

pamocsnyik 2011.10.27. 23:03:57

@Alvarez: minden színház közpénzből működik, mégse ugat bele mindegyik koncepciójába egy bizonyos csoportosulás, ha azzal esetleg nem ért egyet. A Madách mjuzikel ömlenyeitől pölö kifejezetten rosszul vagyok, mégse rántok oda egy jó kis tüntit.

evil overlord (törölt) 2011.10.27. 23:07:24

@Bell & Sebastian: és @Herr SturmLikudnik: LOL

@bz249: Ezt én is szeretném tudni. Az általam egyszer már idézett Wernerből van az eleje, a folytatását a gugli találta meg. Münsterben nem ismert a rigmus?

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2011.10.27. 23:12:23

@Bell & Sebastian:

baszarintsa földre a családi porcelánt:

a) Scherben bringen Glück
b) Schergen bringen Glock

majdnem mindegy, végül is

bz249 2011.10.27. 23:16:33

@evil overlord: meg nem hallottam. De erdekesen hangzik. Hirtelen nem is tudom milyen dallamot kepzeljek moge...

2011.10.28. 00:08:14

Jó napot kívánok, érdeklődni szeretnék, hogy mi a videó kísérő zenéje? Egyébként naon jó a műsor, az egész család eztet halgassa!

(Próbáltam Shazam-mal megfejteni, de az MC bácsik folyton rádumálnak.)

Kínai Kálmán és Trágár Tóni 2011.10.28. 01:07:21

@csi: Íme: www.youtube.com/watch?v=O3f10xcrZFU
Küldjük Neked, Hegedüs D. Gézának, és mindenkinek, aki szereti.

Atisz 2011.10.28. 09:40:46

Inkább "ellopta" a show-t, nem? (Legalábbis ha angolból eredeztetjük a kifejezést.)

Atisz 2011.10.28. 09:49:28

Instant csengőhang mobilra :)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.10.28. 18:55:36

@VI. Béla: Na, fejezzük be a zsidózást. Ritka uncsi. Legalábbis nékem, vidékinek, aki zsidót akkor lát, ha Pesten megmutatják neki.

Nem kérem, ez bizony színtiszta pogány dolog. Az Öreg Isten, a fák, a kövek, a patak felett faágakra csavarodott liánok alkotta kusza bukszus, a tűz.....

"Itt van, megjött Biri néne!"

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.10.28. 18:59:15

@Kínai Kálmán és Trágár Tóni: Végre értelmet nyert ez a trinci-tranci, zenének csúfolt kattogás számomra! Hát nem volt alatta szöveg, az volt a gond! Pedig milyen jól kiemeli a mondandóban az érzelmi csúcspontokat.....

Nyuggervadász 2011.10.28. 20:46:27

élesi 2011.10.27. 09:15:48
Ennyi zsidó utoljára '44-ben torlódott össze ilyen szűk helyen. Annyi változott azóta, hogy ma már maguktól is hajlandók erre…

Kurvára gusztustalan vagy, mint mindenki, aki zsidózik!
(mielőtt elküldenél az édes, jó anyámba: nem vagyok zsidó....)

Karvaly 2011.10.28. 22:38:29

Ha ilyen az, amikor szeretettel áthatva küzdenek, akkor nem akarom látni, milyen az, amikor gyűlölködve teszik.
süti beállítások módosítása