Egy Népszabadság-fotó margójára
2011. szeptember 25. írta: Zsigmond és Péterfy

Egy Népszabadság-fotó margójára

  Hol van az a határ, amikor az ember még nem vállal közösséget a fasisztákkal, de már maga is besározódik? Egy mosoly? Egy biccentés? Egy kézfogás? Pár odavetett szó? Lehet-e demokrataként kezet nyújtani jobbikos politikusnak, vagy már egy kézfogás is sok? Bármit is gondoljanak erről, a Népszabadság most keményen megmondta. A szombati lap véleményrovatának főanyaga ugyanis az a Tóth Ákos által írt publicisztika, ami azt sérelmezi, hogy Schiffer András, az LMP frakcióvezetője a Képviselői Irodaház folyosóján kezet nyújtott, sőt: beszélgetett Vona Gáborral, a Jobbik elnökével. Botrány!

  A cikk gyönyörűen indul:

Három férfi beszélget a képviselői irodaház emeletének karzatán. Nem tudni, miről, de a hangnem barátságos. Előbb ketten voltak, az LMP frakcióvezetője állt fent egy fiatalemberrel, Héjj Dáviddal, a Századvég politológusával, egyebekben Lázár János fideszes frakcióvezető kabinetfőnökével.

Talán a túloldalon ülő MSZP-frakció ülésére érkezőket nézegették érdeklődve. A Jobbik elnöke véletlenül látta meg őket: épp távozóban volt az épületből, amikor észrevette ott fenn Schiffer Andrást. Megtorpant, felintett neki, kedvesen rámosolygott, aztán pikpakk, föl is szaladt hozzá, hogy váltsanak néhány szót. Felhőtlen derűvel mosolyogtak egymásra, kezet fogtak, beszélgettek. Egy pillanatra átnéztek az MSZP-frakcióülés helyszínére, összemosolyogtak.

Vajon mire gondolt a három férfi? Arra talán, hogy a közvéleménykutatók szerint megindult fölfelé a Jobbik és az LMP is, az MSZP viszont stagnál? Lám csak, döglődik az ellen? Erről váltottak volna szót? Miről beszélgettek vajon? Mi lehetett annyira fontos, hogy Vona Gábor, a Jobbik elnöke távoztából visszafordulva fölugrott egy pillanatra az LMP vezető alakjához, valamint a Fidesz frakcióvezetőjének kabinetfőnökéhez, hogy aztán kedélyesen megbeszéljék a dolgot?

  Már az alapállás is csodálatos: nemcsak Schiffer és Vona, de még egy fideszes is ott van, és együtt nézik – a cikkben le nem írt, de az olvasó számára egészen nyilvánvaló kárörömmel – az éppen komoly belső gondokkal küszködő MSZP-seket. Persze a cikk legszebb része csak most következik:

És vajon mit érzett Schiffer András, amikor barátságosan kezet fogott Vona Gáborral, a Jobbik elnökével? Eszébe jutott-e például a Jobbikban ülő dr. Lenhardt Balázs képviselő, aki azért örvend az MTK kihullásának az NB I-ből, mert az zsidó csapat, és hát ugyebár, tudjukmi azt kéhlekalássan, hogy azok a beste zsidók nem is igazi magyarok, hiszen gágognak! Vagy fölmerült-e benne, csak egyetlen villanásnyi időre akár, hogy ugyanez a kéz, amit most szorongat, jókat parolázik Zagyva György Gyulával is, ki pedig előszeretettel csap a Betyársereg vezetőjének kezébe, abba, amely szívesen húzná meg gépkarabélyok elsütő billentyűjét, ha gazdája más bőrszínt lát? Fölmerült-e benne egyetlen pillanatra Pörzse Sándor kedves-szelíd arca, amint épp kikel Alföldi Róbert ellen?

  Nem tudom, járt-e már a szerző a parlament dohányzójában. Ha nem, teljesen megértjük a fenti sorok tudatlanságát, és tisztelettel javasoljuk: ha nem is bírja nagyon a füstöt, egy kicsit nézzen be, nagyon durva dolgokat láthat. LMP-s képviselőket, amint fideszes társaikkal eszmét cserélnek. MSZP-s képviselőket, amint jobbikosokkal beszélgetnek. Jobbikos képviselőket, amint kormánypártiaknak mesélnek vicceket. Mindenki mindenkivel. És még újságírók is vannak, biztos, hogy a Népszabadságtól is.

  Egyébként nemcsak Vona Gábor fogott kezet például Zagyva György Gyulával, hanem többek között az MSZP egyik prominense, Ujhelyi István is – és nem azért, mert puszipajtások lennének, hanem egyszerűen azért, mert felnőttek között ez így szokás. Mindezt az EFOTT-on láttuk, ahol az összes politikai párt kint volt a sátrával, és teljesen természetesnek tűnt, hogy egy szocialista odamegy egy jobbikoshoz, hogy üdvözölje. És ha már ott van, miért ne beszélgethetnének? Sőt, ha már az LMP frakcióvezetője a téma, az ifjúsági fesztiválon az a durva dolog is megtörtént, hogy Schiffer egy kirakós fajátékban visszacsatolta Erdélyt Magyarországhoz! De még mielőtt Tóth Ákos a hétfői Népszabadságban leírná, hogy Schiffer szerint is vesszen Trianon, itt szeretnénk közölni: ehhez azért kicsit több kell. (Arányérzék, például.)

  Egy kézfogás, egy beszélgetés messze nem a világvége. Sőt: az a normális, az a természetes, hogy politikusaink beszélgetnek egymással. Az persze mindenképpen dicsérni való a Népszabadság részéről, hogy olvasóit a törvényhozás kulisszái mögé is beengedi (ezt tette az Index és az Origo is nagyon helyesen Orbán beszédének kihúzott részeinek bemutatásával), ezzel a cikkel azonban súlyosan félrenyúlt a lap és a szerző. (Az pedig csak hab a tortán, hogy a cikket jegyző Tóth Ákos egy, a Képviselői Irodaházban dolgozó LMP-munkatárstól tudta meg, ki a harmadik beszélgetőpartner Schiffer és Vona mellett.)

  Arról pedig sem Héjj Dávid, sem Vona Gábor, sem Schiffer András nem tehet, hogy az MSZP éppen szakadni készül, és ők a szakadásról is szóló frakcióülés alatt ráláttak a terembe be- és a teremből kivonuló szocialistákra. Amin egy kicsit még el is mosolyodhattak.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr963252807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Napkutya 2011.09.25. 17:05:13

@igaz magyar: Készült a lófaszt!

Orbán ígérgetéssel, vattázással, fenyegetéssel is vért pisált az elmúlt években, hogy elbukott választások , bizalomvesztés ellenére is megtartsa magát a pártja élén.

Erről szól a mostani világ is, hogy "teljesítsen". (Be is szopjuk mindezt, milliókért. Te is, Én is.)

Most, mindenki kap valamit, aki kitartott mellette, -vagy legalább sokat tud róla. Megbízásokat, megrendeléseket, rendeket, rangokat. EP helyeket, stb... Így megy ez.

A Jobbik, nem lesz kormányerő. De a mérleg nyelvére jó eséllyel gyakorolhat súlyt...

Ehhez is kell ész, átgondoltság, és higgadtság. Nagyot fognak nyerni magukhoz képest.

Napkutya 2011.09.25. 17:11:16

@neccharisnyás útonálló: Nekem sokat pakoltak ilyen kaját. Befőttes üveg, fűszeres sült húsok, zsírban.

Imádtam!

(..és másnaposság ellen, ecetes almapaprikával maga az ORVOSSÁG!)

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2011.09.25. 17:17:57

Úgy emlékszem, annak idején egy köztársasági elnök nem volt hajlandó kezet fogni egy kitüntetettel, csak mert nem szimpatizált a múltjával vagy nézeteivel...

igaz magyar 2011.09.25. 17:22:14

@Napkutya: egyet értek veled! A kormányzásra készülődés annyi volt hogy kinézték mit és mennyit lehet lopni s mit kell tenni hogy ne ültessék le őket úgy 20 évre!!! Ezt az ügyészségnél bíróságoknál elérték a választási törvénnyel még ezt a tolvajlási lehetőséget ki is akarják tolni!
De hát aki mást várt az hülye vagy Fidesz szavazó, netán ős komcsi!!!

is 2011.09.25. 17:24:37

mintha 2006-2010 között a FIDESZ frakció ezt az egyébként szerintem akkor IS, és most IS helyes magatartást nem gyakorolta volna a megválasztott miniszterelnökkel szemben. küldd már el a cikked a FIDESZ frakciónak, azzal a megjegyzéssel, hogy 'de nagy tahók is voltatok 2006-2010 között, kispofáim!'.

@Daily Shark: ez is két pont. Sólyomnak is küldd már el, légyszíves.

midnight coder 2011.09.25. 17:25:19

@igaz magyar: A Jobbik az MSZP kreálmánya. Mindig is megvolt a aktuális dísznáci csapat akivel lehetett riogatni, Szabó Albertéktől, Báncsfi Dianán át a Jobbikig. Ez mindig nagyon jó volt, elvégre a ballibsiknek elég volt megcsengetni a náciveszély feliratú csengőt, és a jó Pavlovi reflexek nyomán a lakájmédia szájából már csöpögött is a nyál. És rögtön el lehetett kezdeni védeni a Szent Demokráciát a csúnya gonosz nácikoktól.

A gond ott kezdődött, hogy 2006 után a fagyi visszanyalt, bejött a jó Piszkos Fred-féle effektus, és csak attól hogy a ballibek aktívan utálták a Jobbikot egy rakás ember elkezdte szeretni őket. Másrészt, igazából az MSZP szavazótáborában sokkal több a latens náci (elég csak a folyamatos orbáncigányozásra gondolni), és ez miután ezek kiábrándultak a Pártból, itt találták meg az új kedvencüket. Ezért lett hirtelen szép nagy szavazóbázisa a Jobbiknak, és egyebek közt ezért is erodálódott az MSZP.

midnight coder 2011.09.25. 17:27:41

@Napkutya: Orbánék sem loptak többet mint az MSZP, és semmivel nem alkalmatlanabbak. Csak a helyzet szarabb egy "picivel" mint 2002-ben, vagy akár 2006-ban. Nem véletlenül menekült el Fletó a süllyedő hajóról.

Robinzon Kurzor 2011.09.25. 17:29:19

@szárny: "Valahogy el kell terelni a figyelmet arról"

Miről is kell itt elterelni a figyelmet?

is 2011.09.25. 17:29:21

@szárny: "majdnem húsz métert meg tudott tenni ezzel a tankkal a véletlenül addigra teljes szélességében a tüntetőktől megtisztított utcán"

bocs, erről video van, ott éppen emberek voltak egészen közel. még egyszer mondom: erről video van, láttam, ne próbálkozz átírni a történelmet. itt a video a 'megtisztított utcáról', meg a 20 méterről: www.youtube.com/watch?v=5e2Qd1ZDqQI

Carlos> · http://banana-daiquiri.blog.hu 2011.09.25. 17:32:49

ez pont ugyanaz a kisstílű és primitív etetés és hangulatkeltés a Népszabadságos részéről, mint amikor Kumin Ferenc csak azért ír egy semmitmondó cikket, hogy címként bedobhassa a köztudatba a teljesen erőltetett "Gyurcsány-Vona tengely" fogalmát.

Napkutya 2011.09.25. 17:33:09

@midnight coder: Nos, tőlem mindkettő mehet a lecsóba, mert kb. egyet értünk.

Ugyanakkor, azt lássuk be: egyformák. Sőt! Ha, valaki fél év alatt akar annyit lopni, mint más 10 év alatt, nos, az sugall némi gátlástalanságot.

Ha pedig, engem is megpróbál meggyőzni róla, hogy ez NEKI jár, az minimum gusztustalan...

No, ezért lesz nyeregben a Jobbik...

Vezérigazgató elvtárs 2011.09.25. 17:35:59

"vállal közösséget a fasisztákkal, de már maga is besározódik"
Na és?! Én is egyszer beszéltem egy fasisztával.Valami felsőbbrendűnek vallotta magát,gojnak nevezett másokat,büszkén irtott őslakost "hazájában" és Kohn vagy valami hasonló neve volt.

igaz magyar 2011.09.25. 17:36:09

@midnight coder: Akkor a Fidesz is az MSZP találmánya!!!! Mint tudjuk Vona az Orbán féle polgári kör tagja volt!!!! Hiába az oroszok a spájzban vannak!!! no meg az MSZP a Fideszben, meg a Jobbikban! Persze és békében éltek míg meg nem haltak!

Bell & Sebastian 2011.09.25. 17:41:03

Nem értem, mire a felhördülés, ha az eredeti cikkben a szerző -a Népszabadság hagyományihoz híven- bár jól elbújtatta mondanivalóját, de azért világosan kivehető.

Ha lefordítom basic-magyarra, itt arról van szó, hogy Orbán és két kvázi-ellenzéki, csatolmány-pártjával egységes tömböt alkot a szeplőtelen MSZP -vel szemben - legalábbis onnan, ahonnan ő nézi, ez látszik (alulról).

Vegyük még hozzá, hogy a politikust is iskolában képzik, kúszik felfelé a ranglétrán, időnként helyet, szívet és oldalt cserél - mással.

Savanyú az utánpótlás? Az hát! Gyengus hát, ez van, ez keveredett a tetejére, gondolom fajsúlyánál fogva.

Ami nincs a cikkben, de az MSZP -hívő magában hozzáteszi, bezzeg mi!

Ami ugye, szemenszedett hazugság. De a többi igaz, pontosabban még két igaz sem akad, lehet visszanézni elmenőben és sóbálvánnyá dermedni, kedves Lóték!

Vezérigazgató elvtárs 2011.09.25. 17:42:08

@igaz magyar: "Vona azzal magyarázza, hogy 2002-ben belépett Orbán polgári körébe, hogy "ön hívott meg, és mert én tenni akartam". Kilépését úgy indokolja, hogy "beláttam naivitásomat, hogy amiről itt szó van, az nem a polgári körök, nem a nemzeti oldal, nem egy új korszak alapjainak megteremtése, csupán egy jobb-liberális párt újjászervezése". A polgári köröket "Orbán körül lebzselők társaságának" nevezni."
Forrás:
www.origo.hu/itthon/valasztas2010/kampanynaplo/20100305-vona-gabor-nyilt-levelben-tamadja-orban-viktort.html

realistag 2011.09.25. 17:46:26

A Jobbiknak semmi köze az igazi jobboldali magyarokhoz. Az a mostani ellenzék legszemetebb, legaljasabb része: egyetlen feladatuk a bajkeverés, a kormány lejáratása, a közélet megzavarása. Ezt csinálják a parlamentbe jutásuk óta.

A fentiek a Jobbik vezetőségére igazak, a taggságban vannak gondolom szép számmal rendes jobboldali magyar emberek!

igaz magyar 2011.09.25. 17:56:25

@Vezérigazgató elvtárs: utólag mindenki megmagyarázza!!! Vona is!!
Láttuk Morvai 1996-óta végig ment a politikai palettán (lehet hogy fordítva volt) egy kis zsíros állásért ! Most a magyarok nagyasszonyát játssza el, csak az a baj kilátszik a sarka!!!
No ilyenek a Jobbik vezetői ! csak hányni lehet tőlük! Tudod a karácsonyi kereszt állítás no egy pofon az igazi hívőnek!!!
De hát ezek szerintem + 2%-ért szart ennének a Hősök terén!

midnight coder 2011.09.25. 17:58:54

@igaz magyar: Tök mindegy, ki mi volt. Fletó a gengszterváltáskor még aktívan harcolt a kapitalizmus ellen, és OVI sem kimondottan azt a politikát képviselte akkortájt mint manapság. A Jobbikkal és Vonával kapcsolatban sem lehet senkinek illúziója. Illetve lehet, csak felesleges. Azért náculnak mert az kifizetődő. És a náculás az előző 20 év balliberális, politikailag túlkorrekt és nácikat lépten nyomon a falra festő politika miatt jó buli mostanság.

Bell & Sebastian 2011.09.25. 18:02:41

@Vezérigazgató elvtárs: Ez akár még igaz is lehet, mert jól tudjuk, a Röhmök ideje akkor áldozik le, ha a vezér révbe ért.

A történet attól magyar, hogy a szervezett aktivistáit a Fidesz sohasem használta, legalábbis a szocialisták elzavarására, így kaptunk még pár évet belőlük.

Hogy mi ebből a tanulság? Ami a belpolitikában jó ötletnek tűnik, az euroatlanti körülmények közt nem működik, rebellió esetén a szomszédos csendőrségek vertek volna laposra bennünket, rendkívüli állapot és felfüggesztett választások kíséretében. Ennek elérése érdekében a progresszív Feri mindent megtett, még egy kis cigány irtást is rendezett az ámuló Európának.

De egyik oldal sem tanult, a hadsereget díszelgésre tartják, civileknek nem osztanak fegyvert és ennyi feltűnően semmittevő, grasszáló rendőr, ilyen fejlett technikával még sohasem lebzselt a magyar utakon!

Nagyon is reális a veszélye annak, hogy egyként rúgja szét a nép mindenoldali politikusai seggét!

Szó se róla, megérdemelné ez a farizeus banda is!

A bóvli kormány most már a lottóval is csal!! 2011.09.25. 18:12:44

Idézet Marx Károlytól:

"A tőkések a munkásosztályt egyre több és több drága áru, épület, és technika megvásárlására fogják buzdítani.
Ezzel együtt arra ösztönözve őket, hogy egyre több drága hitelt vegyenek fel mindaddig, amíg a hitelek visszafizethetetlenekké válnak. A bedőlt hitelek csődbe juttatják a bankokat, amelyeket emiatt államosítani fognak, és mindez végeredményben a kommunizmus megszületéséhez vezet."

Karl Marx, 1867

Na, akkor félig megvolnánk!

igaz magyar 2011.09.25. 18:13:55

@midnight coder: egyet értek veled!!
Az inga ki lengett, de törvényszerűség hogy vissza is lendüljön!!!
Én azt mondom jelenleg nincs és az elkövetkező 50 évben nem is lesz olyan politikai széljárás hogy a Jobbik Európában elfogadott legyen !!!
Ezért nekünk lesz rossz, ha túl lendül a tűrhetőn!! De majd észhez térítenek bennünk!!

Bell & Sebastian 2011.09.25. 18:30:28

@Szíjj ártó, te hazug disznó!: Az eszedbe jutott-e már, hogy ezt a hamis idézetet valamelyik nemkeresztény könyvkiadó terjesztheti, azon okból, hogy felkeltse az érdeklődést a korábbról megmaradt és jutányos áron beszerzett, mintegy 147,3 tonna Marx -kiadvány iránt?

Merthogy ez az igaz verzió.

Oblomov 2011.09.25. 18:38:56

@Szíjj ártó, te hazug disznó!:
Ez jó. A végén kiderül, hogy Matolcsy polgári közgazdaságtanból ugyan unorthodox, merthogy othodox marxista.

Szorgosan készülnek tehát a világforradalomra, elvégre a leggyengébb láncszemes leninizmus, és az egy országban is lehetséges sztálinista kommunizmus immár véglegesen halott.

Sudák 2011.09.25. 18:40:36

nemá, pont egy újságíró az, aki nem tudja, hogy a parlamentben egymásra kígyót-békát kiabáló képviselők hogyan mennek el együtt vadászni, hogyan mennek külföldi tanulmányutakra... azért az durva, hogy egy újság főszerkesztője az ilyen jegyzet szerzőjét nem hajtja el a picsába. ennyire nem lehet szar a népszabadság.

gabesz7004 2011.09.25. 18:54:39

@Robinzon Kurzor: Ejj, kedves Robison, látszik hogy a zelmúltnyóévet egy szigeten töltötted! A Jobbikot az Mszp és a Fidesz koalícióban kreálta, azóta pedig Izrael és Irán közösen pénzeli! :)

midnight coder 2011.09.25. 19:00:09

@igaz magyar: Ez a politikai széljárás érdekes kérdés. Az osztrákokkal kapcsolatban még elég nagy volt a pánik Jörg Haiderékkel kapcsolatban, de Pl. a szlovákoknál kormányzó nácik már nem igazán zavartak senkit az EU-ban.

Rigo' 2011.09.25. 19:08:48

A nagyapám Mussolinivel fogott kezet és igazi úrigyerek lévén zsidózott és cigányozott is rendesen, ha sikerült valakivel eszmét cserélnie a korosztályából. Ezzel együtt nem volt náci, csak az úri középosztály szóhasználatának megfelelően beszélt. Én pár hete a Zagyvával fogtam kezet, mielőtt megkértem, hogy hagyja el a tábor területét, mert nagyon örülök, hogy tud kulturáltan beszélgetni az LMP-sekkel, de másokat meg idegesít a jelenléte...
Érdekes dolog a jobbikhoz fűződő viszonyunk. Nem lehet kategorikusan meghatározni, mivel egy év alatt sok meglepetést okoztak ... szerintem maguknak is. Ahogyan az identitászavaros emberek viselkedése ambivalens, úgy az ilyen szervezeteké is az. Van egy fontos kérdés - a kéz kezet most narancsvörös elit kiebrudálása - amiben közös platformon vagyunk. Viszont vannak olyan megnyilvánulásaik (faji előítéletek, homofóbia, paranoia) amik miatt képtelenség velük egy hosszabb eszmecserét lefolytatni. Ha erről írt volna a szerző, az egy érdekes cikk is lehetett volna. Ehhez képest most sikerült egy politikai megrendelésre készült bullshitet készítenie, ami tovább degradálja egy korábban egész színvonalas lap értékét.

Pelso.. 2011.09.25. 19:11:33

@gabesz7004: Ki ne maradjon: + az oroszok, a CIA, persze a baráti Kína meg nem.

Link Elek 2011.09.25. 19:13:32

vicces nezni, hogy a veddlett kommunistak hogyan nyivakolnak. remelem kipotyognak a parlamentbol a kov. valasztason

Pszt! 2011.09.25. 19:46:00

@Link Elek: igazi magyar mentalitás. Röhögve kárörvendeni az ellenfélen, miközben a saját vezetőd tövig tolja a lompost az arcodba.

Pszt! 2011.09.25. 19:47:09

Amúgy meg elmútnyócév, meg gyurcsányahibás!

Bambano 2011.09.25. 19:54:36

akkor jönne el itt az armageddon, ha még ennyire se állnának szóba egymással.

@Link Elek: skizó egy világ ez, nem lehet tudni, kik a kommunisták... a totálisan feketeöves vadkapitalista utódpárt-e a kommunista, vagy az, amelyikben tarlós-pozsgay-csintalan-sp tengely van...

S. Annyi 2011.09.25. 19:59:08

Mi az a Népszabadság?
Mi az az MSZP?

A nyugdíjasok még emlékeznek rájuk. Nem sokáig.

magyar ember teli szájjal 2011.09.25. 20:44:58

Nálunk a népszabó jár az irodánkba (sajnos). Általában elég a második oldal derekáig lapozni, hogy arra jussak: rájuk még egyszer soha. Néha már a címlapot elég megnézni ehhez.

Gogol 2011.09.25. 20:58:06

Vona Gábor kezet fogna nyilvános helyen egy zsidóval, vagy egy cigánnyal? Nem. Én se fognék kezet Vona Gáborral.

JumboJet 2011.09.25. 20:58:30

Kedves Mandi!
Ez egy valóban szar publicisztika.
Mindenesetre, nem emlékszem, hogy Ti hasonló posztokkal bobáztatok volna minket a Magyart Nemzet, v Magyar Hírlap ennél sokkal borzalmasabb, vérlázítóbb publicisztikái kapcsán.
De, úgy fest, ez egy ilíen ráérős hétvége, mert még a Kettős Mérce is ezen nyammog.

S. Annyi 2011.09.25. 21:03:01

@Pszt!: Jaja! Eltaláltad ember!

JumboJet 2011.09.25. 21:04:57

Mindenesetre valóban szomorú, hogy - és itt fordítsunk egyet az alapálláson -, hogy az egyébként a büfében kvaterkázó politikusok, a patkóban, a sajtóban, egyszóval, politikusként, a munkában hazaárulózzák, fikázzák, alázzák egymást.
Joggal merül fel a kérdés, hogy ezt legbelül hogy játsszák le magukban.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.09.25. 21:08:18

kiesett az mtk? :) éljen, éljen, éljen :)

@Robinzon Kurzor: az akkor volt, a most meg most van.
minek rágódni a múlton? minek felhánytorgatni? ez már történelem.
a fidesz akkor azt mondta, ezt mondják, most meg már nem kötelező, na
"a jobbik mögött a volt mszp-szavazók vannak" is lejárt lemez már, elfújta a szél

Peter T. Sinclare 2011.09.25. 21:38:34

@midnight coder: az látom eszedbe sem jutott, hogy talán azért lett egyre nagyobb szavazótábora (és nő most is), mert az egyetlen olyan párt, ami pl. a Tiszán túli régióban foglalkozik az emberek gondjaival? Tudod, akik tényleg ott vannak, amikor segíteni kell: embereket kimenteni a csőcselék karjából, vagy homokzsákot hordani a gátakra, vagy éppen felszólalni az egyetlen etnikum által terrorizált "többségi" társadalom érdekében.

Tény, hogy a Jobbik eredeti, régi programjával még mindig csak 2% körül mozogna. De azzal, hogy felvállalták az átlagemberek égető problémáinak képviseletét, mára már behozták az MSZP-t.

Egyébként a Jobbik az egyetlen olyan országos párt, amelyiknek az alapszervezeteit nem felülről hozták létre (lásd ellenpéldának a pógári ökröket), hanem a helybeliek maguk szervezték meg gyakorlatilag mindenütt az országban.

Tudom, hihetetlen.

látjátok feleim szümtükkel 2011.09.25. 21:46:05

@Rigo': "Viszont vannak olyan megnyilvánulásaik (faji előítéletek, homofóbia, paranoia) amik miatt képtelenség velük egy hosszabb eszmecserét lefolytatni."

A felsorolt megnyilvánulásokat lehetne annak tükrében értelmezni, hogy ne arra figyeljünk, hogy mit mondanak, hanem arra, hogy mit csinálnak. Most úgyis ez a módi.

civilkontrol 2011.09.25. 21:48:19

@igaz magyar:

először meg akartalak kérni, hogy huppanj mán bele egy kád jégbe, de rájöttem, hogy te még TÁ-nál is szórakoztatóbb vagy ;o)

ivrilider 2011.09.25. 21:50:16

igen, a népszabadságnak ez a cikke hamisítatlan magyar nemzet-cikknek is elmenne. (főleg az eleje..)

JohnHenry 2011.09.25. 22:01:22

no, akkor már csak odáig kell eljutni, hogy mindegyik politikus - a fideszes is - lop, csal, hazudik.

cicmen (törölt) 2011.09.25. 22:35:55

Hol van az a határ, amikor az ember még nem vállal közösséget a fasisztákkal,

Arról fingom sincs! De ha népszabadságot olvasnék, az már a vég kezdete Vóna! :)

tundrazuzmo (törölt) 2011.09.25. 22:37:56

Mesterházi elásta magát, nácikkal parolázik, nyilasokkal szalonnázik.

Eladja a lelkét egy-két szavazatért.

Pfujj, abcug veresek, abcug barnák.

dekol84 2011.09.25. 22:38:28

@mnandy:

Érdekes, nem láttam mást csak egy gennyláda fityiszes idiótát, a meggyest. A sok barom fityiszesnek meg az sem számít, ha Esztergom belegebed. A lényeg, hogy nehogymá egyetértsünk a nem fityiszessel! Ugyanez ment nyolc évig országos szinten a fostalicska zorbán irányításával. A fityiszes hazugsággal szemben a fityisz 8 évig tartó szabotázsa juttatta az országot oda, ahol most tart! Ez az ő rettenetes történelmi bűnük!

dekol84 2011.09.25. 22:42:14

@tesz-vesz:
"az akkor volt, a most meg most van.
minek rágódni a múlton? minek felhánytorgatni? ez már történelem.
a fidesz akkor azt mondta, ezt mondják, most meg már nem kötelező,..."

Akkor szójjjjámáa sok faszom fityiszes idiótának, hogy abba lehet hagyni az "emútnyócévezést". Az akkor volt, a most meg most van. Minek rágódni a múlton? Minek felhánytorgatni? Ez már történelem. És akkor nem kéne napi 25 órában erről fröcsögni a sok faszszopó fityiszes csürhének!

dekol84 2011.09.25. 22:43:54

@magyar ember teli szájjal: Akkor szopogassál naphosszat magyar nemzetet. Sokkal hülyébb már úgysem lehetsz!

Martian (törölt) 2011.09.25. 22:44:37

@igaz magyar: "Én azt mondom jelenleg nincs és az elkövetkező 50 évben nem is lesz olyan politikai széljárás hogy a Jobbik Európában elfogadott legyen !!!"

Kérdés, hogy a következő 50 évben lesz-e még "Európa"...

S. Annyi 2011.09.25. 22:49:23

@dekol84: Ember! Nagyon IQ mínusz százezer vagy!

bikmakk · http://srbija.blog.hu 2011.09.25. 23:28:40

Arról nem is beszélve, hogy a fotón Schiffer kéztartása (és egész testtartása) nem arról árulkodik, hogy olyan nagyon jóban lenne azokkal, akikkel beszélget.

Én is szoktam csevegni olyanokkal, akikkel amúgy nem értek egyet. Néha még meg is próbálom őket győzni a saját igazamról.

medvegy 2011.09.26. 00:08:16

@szárny: @is: Az vén hülye kissé később belépett a magyar gárdába. Volt róla közvetítés a tévében, a pasi félig kidugott nyelvvel verte a vigyázzt. Kifejezetten röhejes volt mit mondjak..

Viszont ez is bebizonyítja, hogy csak egy csürhénk van, csak különböző politikai cégér mögé bújnak.

Ibrahim a tevehajcsár 2011.09.26. 03:35:38

Nekem erről az egész sztoriról hirtelen valami más jutott eszembe: a "normális", "civil" szférában, ha valahol egy területen elkezd csökkenni az adott terület/szakma művelőinek a megbecsülése (akár anyagi, akár nem anyagi), akkor a tehetségesebbek elkezdenek más pálya felé orientálódni, a szakma felhígul, egyre gyengébb képességű és tudású emberek kerülnek be a szakma "krémjébe". Politikuséknál, mintha ez a természetes szelekció nem működne: a tehetséges és lelkiismeretes szakemberek helyett a haszonlesők és a tehetségtelenek "váltógazdálkodása" folyik, bármi is történik a szakma környékén.

Más:

@dekol84:
"Akkor szójjjjámáa sok faszom fityiszes idiótának, hogy abba lehet hagyni az "emútnyócévezést". Az akkor volt, a most meg most van. Minek rágódni a múlton? Minek felhánytorgatni? Ez már történelem. És akkor nem kéne napi 25 órában erről fröcsögni a sok faszszopó fityiszes csürhének! "
Mondd csak "nagytudású"! Amikor az MSZP-SZDSZ koalíció még hat év kormányzás után is a '98-2002 közötti fideszes kormányra mutogatott vissza, mint minden baj okozójára, ugye akkor rájuk is ugyanezt mondtad, csak a "fityiszes" helyére "maszopos" jelzőt raktál? Vagy mégsem?

Ibrahim a tevehajcsár 2011.09.26. 04:03:24

@tevevanegypupu:
"Mindenesetre ez ahhoz, hogy Schiffert kinyirjak nem eleg. Egy Orbannal kozos foto kellene.. "

Akkor egy kis adalék Schiffer Andrásról:

"
Szakasits Árpád és Rákosi Mátyás az egyesülési kongresszuson

Bizony, bizony. Schiffer András, az LMP alapítója és szervezője nem titkolja, hogy dédunokája Szakasits Árpádnak, a Magyar Népköztársaság Elnöki Tanácsának első elnökének. Szakasits mindig is a kommunistákkal való jó viszony megőrzésére törekedett. Államminiszteri pozíciót töltött be 1945. november 15-étől 1947. szeptember 4-éig és szeptember 24-étől 1948. augusztus 5-éig, mellette 1948. február 26-ától augusztus 5-éig iparügyi miniszter is. 1948 júniusában a szociáldemokrata és kommunista pártok összeolvadásából alakult Magyar Dolgozók Pártja elnökévé választották.

Az elhíresült kékcédulás választás előtt Tildy Zoltán volt kisgazda politikust, köztársasági elnököt lemondatták. Az elcsalt választások után Szakasits lesz a köztársasági elnök (1948. augusztus 3-ától), majd a ránk erőltett alkotmánynak megfelelően – folytatólagosan – 1949. augusztus 23-ától a Magyar Népköztársaság Elnöki Tanácsának elnöke 1950. május 9-éig.

Egy, a Népszavában megjelent interjúban feltett kérdésre, mely szerint hatott-e a politikai identitására dédapja munkássága, Schiffer András a következőt válaszolta:

"- Nyilvánvalóan hatott, másfelől bennem hamar szertefoszlottak azok az illúziók, amelyeket az eggyel felettem lévő korosztály egy része táplált a pártállami szervezetekkel szemben. Ma már megmosolyogtató naivitásnak tartom, ahogy '90-'92 között próbáltuk elmagyarázni a szocialista vezetőknek, hogyha már esélyegyenlőtlenségről beszélünk, akkor ez '89-ben kezdődik, amikor egyes szervezetek és személyek a diktatúrából öröklött előnyöket tőkévé konvertálták."

Ideológiájában is hűnek bizonyul a jogfolytonosságunk megszakításában komoly szerepet játszó Szakasitshoz, ő is hű republikánus, elkötelezett híve a "haladásnak" és a liberalizmusnak. Persze, hogy mindez hova vezetett, már láttuk '45-ben, hogy hova vezet az LMP, csak sejtjük.

Apró Antalné és Schifferné Szakasits Klára közös múltja

A dédapát már kiveséztük, és hamar rábukkantunk egy érdekességre a nagyszülőkről is. 2007-ben a Magyar Nemzet utánajárt annak, hogy Gyurcsány Ferenc az őszödi beszéd napvilágra kerülése után, saját maga tisztára mosása helyett, miért az antiszemita megjegyzések miatt aggódik legjobban a külföldi lapoknak adott interjúkban.

A cikk szerint Apró Antalné (Gyurcsányné Dobrev Klára nagymamája) két gyermekével, Schifferné Szakasits Klára pedig három fiával együtt bujdosott a Zsindely-villában. Zsindelyné Tüdős Klára debreceni református patrícius családban született. Második férje, Zsindely Ferenc miniszterelnökségi államtitkár, majd kereskedelmi és közlekedésügyi miniszter révén széleskörű társadalmi kapcsolatokkal rendelkezett. A vészkorszak idején az Istenhegyi úti villájának egy részét berendezte az üldözötteknek. Szakasits Klárának és fiainak később újabb menedéket szerzett, az elmenekült Darányi Kálmán volt miniszterelnök házában, ahol anya- és csecsemőotthont rendezett be a Betshesda református kórház ápolónőivel, diakonisszáival.

El tudjuk hát képzelni, hogy mindezen tények ellenére Schiffer valódi ellenszenvet érezne Gyurcsány Ferenc és bájosan mosolygó örök fiatal felesége, Dobrev Klára ellen (így az MSZP ellen)? Az évtizedekkel ezelőtt összefonódott szálakkal együtt hogyan lehet azt gondolni, hogy más lesz a politika, ha Schiffer is bársonyszékhez jut?

Ifjú Szocialisták élén

Schiffer 1990-ben egy alulról szerveződő, független baloldali ifjúsági mozgalom életre hívását kezdeményezte. 1992-ig az Ifjú Szocialisták ügyvivője volt, ekkor kilépett a szervezetből. Alább ugyancsak a Népszava-interjújából idézünk:

" - Jónéhány társammal azon törtük a fejünket '90-ben, miképp lehetséges egy olyan alternatív, kicsit radikális ifjúsági mozgalmat csinálni, amely vállaltan baloldali. A csapda az volt, hogy úgy szerettünk volna egy alternatív baloldali mozgalmat csinálni, hogy nem kértünk a pártállam utódszervezeteiből. Élt bennünk egy naiv illúzió, miszerint az akkori MSZP kapcsolatrendszerét át lehet súlypontozni a régi nómenklatúráról alternatív mozgalmakra - például úgy, ahogy az Kelet-Németországban történt."

Bakács Tibor védelmében

Schiffer ügyvédi munkásságához tartozik, hogy ő védte Bakács Tibort a Gój Motorosok elleni perben. Bakács Tibort egy rádióadásban feltett kérdése miatt börtönbüntetésre ítélték. „Na mi van, gój motorosok, na mi van, fasiszták? Nem ismeritek a történelmet?” – tette fel a kérdést jó pár hónapja, és per lett belőle. Információnk a Bors Online, bulvár oldalról származnak.

A sikertelen békíttető tárgyalásokat követően a motorosok feljelentették a kritikust, a bíróság elsőfokú ítélete pedig kimondta a becsületsértést. Ezután már egyből mosakodni, magyarázkodni kezdett az esztétának beállított "celeb":

– Először is a két mondatrészt külön, vesszővel elválasztva használtam. A rádióban erre a hosszabb szünet utal. Másrészt milyen ország az, ahol nem kérdezhet az ember? Végigviszem ezt az ügyet, harcolok az igazamért. Pedig nincs, aki kiálljon mellettem. ˙(Úgy látszik egy valaki azért mégiscsak akadt...hát persze, hogy Schiffer...)

A műsorvezetőt első fokon el is ítélte a bíróság. Bakács választhatott: vagy fizet 150 ezer forint pénzbírságot, vagy börtönbe vonul 150 napra. Az újságíró a jogerős ítélet előtt hangoztatta, hogy utóbbit teszi, ha bűnösnek találják. Erre nem került sor, Bakács csak megrovásban részesült"

Szóval biztos vagy benne, hogy egy kézfogás lenne az bárkivel is, ami Schiffert hiteltelenné tenné politikailag?

Winston Smith 2011.09.26. 07:02:05

Nem akarok alámerülni a komcsizásban, de az MSZP számos képviselője és a Népszabadság számos újságírója lelkesen együttműködött, sőt, mentorának tekintett olyan MSZMP-s (volt MDP-s) párfunkcikat, akiknek konkrétan vér tapadt a kezéhez 56-ban. A mai szoci képviselők jópárszor ráztak meg olyan kezeket, amelyek 56-osok halálos ítéletét írták alá, sőt, talán Pista bátyámnak is hívták és barátságosan hátba veregették a véres kezek "tulajdonosát".

A Népszabi valahogy ezen nem háborodik fel. Ilyen az, amikor a bagoly mondja a verébnek...

töreki 2011.09.26. 07:10:21

A Jobbikra nézve sértő és megalázó a schifferrel való bárminemű kapcsolat! Ez a mocsok szamuely kotorék az emberi faj genetikai csődje!

igaz magyar 2011.09.26. 07:27:13

@Schindler Pistája: Jaj ha mindig föl cseréled akkor ez a következmény!!!
A pirosat reggel a zöldet este vedd be s főleg ne igyál rá pálinkát!!!! Már megint a HÜLYÉBE menekültél!!! Tehát reggel piros este zöld és no alkohol!!! Bízz magadba!!!

vakuljmagyar 2011.09.26. 07:43:10

hát erre tényleg kár volt papírt vesztegetnie az újságnak. Mi van, ha csak a nőkről beszélgettek?

okostojgli (törölt) 2011.09.26. 07:54:47

Jut eszembe, Lenhardt és Pörzse még képviselők?

Vad.Korte (törölt) 2011.09.26. 08:29:58

Mikor 56 után nagyapám, akit pár hónapra elvittek kempingezni, mert benne volt holmi tanácsban, végigment az utcán, az ismerősei átmentek a túloldalra, nehogy köszönni kelljen neki. Az ugyanis veszélyes volt.

A szocik nyilván szívesen visszahoznák ezt a régi gyakorlatot.

Terézágyú 2011.09.26. 08:39:41

"Egy kézfogás, egy beszélgetés messze nem a világvége. Sőt: az a normális, az a természetes, hogy politikusaink beszélgetnek egymással. "

melyik köztársasági elnökünk csinálta, hogy nem fogott kezet valami kitüntetettel?

loláb 2011.09.26. 08:45:46

Én annak ellenére, hogy jobboldali vagyok, nem olvasok jobbos sajtót: az alapvető kritikai érzékemet tartom karban azzal, hogy népszabadságot, hvg-t, figyelőt és világgazdaságot olvasok, ha nyomtatott sajtóra vágyok.

Magyar Nemzet sok éve, Magyar Hírlap (a Széles féle) pedig tán sosem volt a kezemben, de a hetilapok közül is csak a Heti Választ ismerem.

Ez így van azóta, amióta politizálok, nem nagyon vettem jobbos újságot a kezembe. Egészen a mostani hétvégéig, amikor is az újságosnál, ahol venni szoktam, elfogyott a népszabi, így kénytelen voltam nemzetet venni.

Azt leszámítva, hogy utálom a nemzet régies betűtipusát, és fekete-fehérségét, kézzel foghatóan tartalmasabb újság.

Egy hétvégi népszabi számot bő 1 óra alatt az elejétől a végéig végig lehet olvasni, (a hétköznapi lapszámokat pedig max fél óra alatt, kb mint a blikket), a nemzet elolvasása beletelt vagy 3 órámba.

És -annak ellenére, hogy a népszabi tartja magát a független sajtó letéteményesének, és a többieket tartja szekértoló újságnak- a nemzet sokkal kevésbé kormánypárti, mint amennyire kormány ellenes, elenzéki a népszabi.

Persze nem független a nemzet sem, Gyurcsányra szemmel láthatólag ugranak, a miniszterelnök szavait is csüngő áhitattal igyekeznek tolmácsolni, de nincs az a mindenre ugró, mindent csak egyféle nézőpontból szemlélni képes attitűd, ami az elmúlt bő egy évben a népszabadságos cikkeket jellemzi. Arra gondolok, ami ilyen, Tóth Ákos féle véleménycikkeket szül.

Vad.Korte (törölt) 2011.09.26. 08:47:36

@loláb: Látod, a kényszerhelyzet felnyitotta a szemedet! Nincsenek véletlenek.

igaz magyar 2011.09.26. 08:55:17

@Martian: Európa lesz 50 év múlva is!!! Az hogy Magyarország lesz-e ? Na az jó kérdés!
Ez a mostani hatalom bebetonozás inkább tűnik az élet kiirtásának az országban!
11%-kal csökkenő születésszám, növekvő halálozási ráta romló korfával (egyre több a 40-50 éves halálozás) , 1930-as éveket idéző kitelepülési hullám!
No ez elvezethet egy ország széteséséhez!
De hát hajrá fiúk , a magyar kibírta a tatárt, törököt szerintem Orbánt is túl éli!!!!

igaz magyar 2011.09.26. 08:57:35

@loláb: ...hiába no csak kilógott a "loláb"!!!

velorex-vezető 2011.09.26. 09:07:11

@Terézágyú: egy pufajkással.
A három békésen beszélgető ifjú politikusnak nincs ilyen múltja.

igaz magyar 2011.09.26. 09:08:45

@Ibrahim a tevehajcsár: Drága körbe metélt ember testvérem Ibrahim!
Ki a faszt érdekel bárkinek is a felmenője? A tieddel tisztában vagy???
Az számít bármelyik is MOST MIT TESZ!!!! Lehet, hogy a te ősöd volt a gaz Jumurdzsák vagy az akivel Titusz a hős leugrott a nándorfehérvári várfokról a török zászlóval? Ki a szart érdekli!!! Ennyire nem lehetsz frusztrált mert csonkolt vagy!

Vérivó Viktor · http://www.bszarszo.extra.hu/nyilatkozat.html 2011.09.26. 09:22:11

Hú bazmeg, akkora party volt a dohányzóban múltkor, már nem is emlékszem, ezt a cikket én rendeltem-e meg vagy a mesterházy.

Kalmár 2011.09.26. 09:24:20

Nincs ezzel semmi baj. A szocik a pártlapjukkal együtt eltűnnek a mocsárban. Ezek az utolsó kiáltásaik. Senkit nem érdekel. Aki hallja, csendes elégedettséggel veszi tudomásul. Aki odalép hozzájuk, az csak egy bottal üti őket, hogy gyorsabban szabaduljunk meg ettől a rabló hordától, akik pont egy gazdasági világválság előtt fosztották ki az országot. Bármennyi panasz legyen a Fideszre, a szocik csak tovább zuhannak. Nincs következmény nélküli ország, ha később is, de megkapják megérdemelt jutalmukat.
A mostani csapatról még nem tudni merre viszik az országot, felfelé vagy lefelé. Pár év múlva világos lesz.

S. Annyi 2011.09.26. 09:35:31

@dekol84:

Ok. Akkor megölöm az anyád, másnap már történelem, mi a fasznak rágódnál rajta komcsi geci csürhe?

velorex-vezető 2011.09.26. 09:52:14

@dekol84: csak nem a Szanyi Tibor vagy személyesen?
Az a finom stílusod és szóhasználatod annyira ismerős.

blah 2011.09.26. 09:52:57

Vicces, hogy ennek a cikknek ekkora visszhangja lett… Úgy látom nem ismer senki sem magára, pedig csak elég lenne elolvasni a kommenteket bármely hasonszőrű blogon. Ugye emlékszik mindenki a kokárdás - nem kokárdás időszakra? Mi lett ennek fejleménye? Na mi? Ti is kedves kommentelők megfojtanátok egymást egy kanál vízben ha nem az interneten „vitázgatnátok”, akarom mondani fújnátok egymásra. Ez a népszabadság cikk annyira tükrözi a mai politikát körüllengő köznépi mentalitást, csak picit kellene messzebb nézni a cikk röhejes mivoltán és máris magatokra ismernétek. (tisztelet a néhány kivételnek)

Aszteroida-bányász metal énekes (törölt) · http://csakjotakarok.blog.hu/ 2011.09.26. 10:25:25

Népszabadság? Ja, akkor nem lepődök meg semmin. Miért, meglepődött valaki?

Gál Petiné Kovács Julcsa 2011.09.26. 10:56:22

@Kalmár:
A pont nálad van. Én is tudomásul veszem a szocik eltűnését. Van egy érzésem, hogy ettől csak jobb lehet.

látjátok feleim szümtükkel 2011.09.26. 10:58:12

@Kalmár: "A szocik a pártlapjukkal együtt eltűnnek a mocsárban."

Melyik mocsárra gondoltál?
Ezen túl, létezik az anyagmegmaradás törvénye. Nézz csak be a jelenlegi kormányzó pártba! A szoci sem vész el, csak átalakul, de szerintem előbb-utóbb a fideszes sem vész el, ő is fog átalakulni.

Alfőmérnök 2011.09.26. 11:16:08

Na mi van, a mandi blogot elérte a vég? Négy nap alatt 2 poszt (hogy milyen, azt inkább hagyjuk), még egy hétvégi idézgetésre se futotta...

Ibrahim a tevehajcsár 2011.09.26. 11:31:28

@igaz magyar: Nem csodálom, hogy nem érted! Mondjuk nem is neked írtam, hanem azoknak, akiknek legalább a 10-et eléri az IQ-juk.

igaz magyar 2011.09.26. 12:02:26

@Ibrahim a tevehajcsár: Bocs! De szerintem túl nagy az önbizalmad!!! A tirisztoros-bukófélhomálymérő kiakadna rajtad! Neked már 10-es az IQ-d!!! Na ezt azért ilyen nyilvánosan Ne!!! Esetleg Neked majdnem 10 egyezzünk meg ebben!

politicus · http://mandiner.blog.hu 2011.09.26. 12:33:27

Ilyenkor egyébként mi a helyzet a "fogjunk össze, legyen konszenzus a pártok között" című agymenéssel?

dekol84 2011.09.26. 15:00:25

@Ibrahim a tevehajcsár:
Nem emléxem ilyenre! Az viszont fix, hogy ez a gennyláda bagázs a saját idiotizmusát a "'zemútnyócévvel" magyarázza!

dekol84 2011.09.26. 15:01:52

@velorex-vezető: Nem vazzzee! Egyenesen a faszom magyar nemzet, meg a bajer gecihuszár zsóti stílusában írok neked, hogy a hülye narancsagyaddal felfogd!

dekol84 2011.09.26. 15:02:49

@S. Annyi: Ezt ne nekem mond, te idióta agymosott, hanem a sok faszszopó fityiszes kollégádnak!

velorex-vezető 2011.09.26. 15:47:46

@dekol84:
felfogom, hogy mekkora tapló vagy. Nagyon helyes, hogy nem tagadod meg magad. Így a mondanivalód már nem is érdekes. A csatornából felgomolygó bűzt nem szagolgatja épeszű ember. Remélem a környezeted is méltányolja a stílusodat. Gondolom a fogatlan, repedtsarkú élettársad kellően bódult a kannásbortól és nem sértődik meg.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.09.26. 16:56:03

@Bell & Sebastian:
Nem bírnék egy üldözési mániával terhelt életet. Az nem élet. Egyszer volt a közelemben olyan, aki ettől senyvedett. Nekem duplán kellett produkálni az ő nyavalyáját, hogy előre lássam mire hogy fog reagálni, és még időben meg tudjam akadályozni vagy biztonságba helyezni a céltárgyat. Egy rémálom volt.

Zb74 2011.09.26. 20:46:59

@Szíjj ártó, te hazug disznó!: Aha, én meg a múltkor vettem a nejemnek két cicifixet a Marx & Spencerben ;)

Ibrahim a tevehajcsár 2011.09.27. 02:43:39

@dekol84: Nem gond, ha nem emlékszel. Viszont, ha nem veszed rossz néven, én segítek neked emlékezni:

"Gyurcsány az Orbán-kormánnyal hadakozik
2006-02-13 15:24:10
Gyurcsány Ferenc, miniszterelnök mai napirend előtti - egyébként rendkívül hatásos - felszólalásában kritizálta a Fidesz-kormány 4 évét és felsorolta annak a 4 évnek az összes bűnét. Hogy a Fidesz elmúlt négy éves tevékenységének, illetve a kormány tevékenységének mérlegre tételére mikor kerül sor, nem tudjuk.

A miniszterelnök csak mondta, csak mondta a Fidesz ősbűneit a 2 éves költségvetéstől a parlamenti bizottságok tiltásán keresztül egészen a szélsőjobbal való kokettálásig. Előkerült a 14. havi nyugdíj szerinte megalapozatlan ígérete is. Ezekben persze lehet igaza, sőt...., de a miniszterelnöknek csak 8 évvel ezelőtti eseményekről van mondanivalója? Biztos, hogy 2006-ban arról fogunk szavazni, hogy mi történt 2000-ben, vagy 1999-ben? Nem arról mondunk véleményt, hogy az elmúlt 4 esztendő hogyan telt, milyen vívmányai és hibái voltak?

Legalább az utolsó ülésnapon nem arról kellene, hogy szóljon a kormányfő, hogy mit tettek és mit kívánnak tenni a következő ciklusban megválasztásuk esetén?
Azt megértem, hogy ő is leegyszerűsíti a választást két alternatívára és az egyik mellett csak a rosszat, a másik mellett pedig csak a jót sorakoztatja fel. Ez oké. De egy miniszterelnök, aki felelősen gondolkodik, aki az ország érdekét nézi, nem teheti meg, hogy állandóan az ellenzékével hadakozzon."

Szóval Gyurcsány Ferenc, 2006-ban napirend előtti felszólalásában az 1998-2002. közötti FIDESZ-kormány "bűneivel" foglalkozott. Négy évvel azután, hogy a FIDESZ már nem volt kormánypárt. Ez csak egy, a sok közül, de ha nagyon akarod tele tudok még itt rakni néhány oldalt a hasonló megnyilatkozásaival. Tudod az elmúlt 8 év alatt kaptunk belőlük bőven. Ami engem illet, feleslegesnek tartom a visszamutogatást másfél év után, de azt meg egyenesen pofátlanságnak tartottam, hogy 4-6 év után az MSZP még mindig a FIDESZ-re mutogatott vissza. Na többek között ezért is váltották le őket.

dekol84 2011.09.27. 02:53:13

@Ibrahim a tevehajcsár:
Na látod, utáltad azt, hogy a komcsik "emútnégyéveztek", akkor utáld azt is, hogy a gazdáid folyamatosan "emútnyócéveznek". A helyzet az, hogy a fityisz sokkal undorítóbb módon böfög-fröcsög-hazudozik! Itt van mindjárt ez a szíjártó faszfej. Mögötte a zokádék lézerjani! A szénakazalbajúszú baromról se feledkezzünk meg! A főseggnyaló, minden rendszer valagát nyelvvel ápoló "álamfőnk" is egy csodagyerek, akitől a zolimpia zászló is lekonyulna! Végül a hányadék köcsög a sorban, maga a főpöcs, az a kretén idióta zorbán! De az összes többi fityisz kretén is valószínűleg hányásra kényszerítene egy akár egy csorda marhát is!

dekol84 2011.09.27. 02:54:18

@velorex-vezető:
Te szánalmas zorbán seggnyaló barom! Olyan hülye vagy, akár a gazdád, a zorbán! Rohadj meg vele együtt!

dekol84 2011.09.27. 02:55:25

@Ibrahim a tevehajcsár:

... vagy akár egy talicska tevét!

dekol84 2011.09.27. 02:56:55

@kerei: Mi ezzel a gond? Egy fasz zorbán fejet lóbál a kisköcsög schiffer? So what?

dekol84 2011.09.27. 03:05:26

@velorex-vezető:
"Gondolom a fogatlan, repedtsarkú élettársad kellően bódult a kannásbortól és nem sértődik meg."

Ennyire telik a te vizenyős agyadból, te zorbán seggnyaló, agymosott fityiszes barom! A löttyedt seggű, lógó mellű némber aki veled összeállt, az nyalogassa körbe a narancsgőzös seggfejedet, hogy napi 24 órában tudd csodálni a gazdáidat, köztük a főpöcs zorbánt!
Az ilyen idióták, mint te, forradalmárkodtak ennek a köpcös kis pénisznek 2/3-ot, amivel épp most kúrja tönkre a zországot!

Ibrahim a tevehajcsár 2011.09.27. 03:59:45

@dekol84: "Na látod, utáltad azt, hogy a komcsik "emútnégyéveztek", akkor utáld azt is, hogy a gazdáid folyamatosan "emútnyócéveznek" "

Attól tartok valamit nagyon félreértesz. Egyrészt világosan leírtam, hogy azt is teljesen feleslegesnek és helytelennek tartom, másrészt pedig, tudom, hogy egy bizonyos "szinten" divat feltételezni, hogy akinek nem egyezik a véleménye a tiéddel, az bizonyára az általad ellenszenvesnek tartott politikai kurzus szolgája, de ki kell, hogy ábrándítsalak: sem FIDESZ, sem MSZP szavazó nem vagyok, nem is voltam, és nem is leszek. Egészen egyszerűen azért, mert 20 éve nem látok a magyar politikai palettán egyetlen olyan pártot/politikust sem, akire akár a cipőmet is rábíznám. Számomra Gyurcsány nem szimpatikusabb Orbánnál csak azért, mert előbb harácsolt és "privatizált" a gazdasági életbe átejtőernyőzött politikai kapcsolatai segítségével, és Orbán sfeem szimpatikusabb azért, mert esetleg nem 5 milliárdot "csak" egyet sikerült politikusként átügyeskednie a "közös" kasszából a saját illetve családja zsebébe. Ez az én véleményem (a konkrét számokon most ne kezdjünk el vitatkozni, nem az a lényeg, hanem az elv). Szóval ennek megfelelően aligha vagyunk egy platformon veled.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.10.07. 18:49:38

@dekol84: nekik teljesen mindegy miről fröcsögnek, nem segít ez rajtuk és máson se
süti beállítások módosítása