Dávid-csillagos zászlót is égettek
2011. május 06. írta: Redakció

Dávid-csillagos zászlót is égettek

  Tudósítóink a Nádor téren örökítették meg a jelenetet, ahogy az egyik tüntető egy Dávid-csillagos (az izraelire emlékeztető) lobogót lobbantott lángra. A nagy füsttől nem sokat lehetett látni, így nem lehet tudni, hogy a zászlót meggyújtó, fekete kabátos férfi a rendvédelmi dolgozók közül, vagy esetleg a tüntetéshez csatlakozó Véderő vagy Szebb Jövőért Polgárőr Egyesület tagjai közül került-e ki. 

  (Később részletes beszámolóval jelentkezünk a rendvédelmi dolgozók demostrációjáról.)

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr192882858

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Hogyan hiteltelenítsünk egy tüntetést 2011.05.07. 12:49:03

Ha én a zsarnoki hatalom egyik oszlopos csicskásaként azt a feladatot kapnám, hogy hiteltelenítsek egy tüntetést, akkor a következőket tenném:Felhívnám a neonáci haverjaimat, hogy menjenek ki a megmozdulásra és vegyüljenek el a tüntetők között. Vigyene...

Trackback: „Kit érdekel, ki fizeti ki?” 2011.05.07. 12:04:28

Talán nem olyan meglepő, de igencsak idegenkedem az összes szakszervezeti megmozdulástól, munkabeszüntetéstől. Általában nem értem, miért várja el a dolgozó nép egyik fele, hogy mindenki más szolidarítson velük, és mosolygósan küzdjön magasabb fizetésü...

Trackback: Bokros után Pintér 2011.05.07. 12:00:06

Én nem emlékszem olyanra, hogy miniszter megjelent volna demonstráción - mondta a tűzoltók szakszervezetének vezetője az Index videóbeszámolójában arról, hogy Pintér Sándor tegnap este odament az ellene tüntetőkhöz, és beszélt hozzájuk. Árok Kornél t...

Trackback: Eljárás indul az izraeli zászló elégetőivel szemben 2011.05.07. 11:42:31

A rendőrség dokumentálja és figyelemmel kíséri az eseményeket....

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

valójábannemberci 2011.05.06. 18:25:05

Ha a Tahríron a fő események idején megállták zászlóégetés nélkül, akkor tán itt sem kellene. Pedig ott komolyabb volt a helyzet, ráadásul Mubarak miatt égethettek volna.
Még úgy is ezt mondom, hogy jövő héten én a Nakbára fogok emlékezni...

hillcut 2011.05.06. 18:28:58

nyomorult sorba se tudtak állni. mint valami csorda... szép bizonyítványt állítottak ki magukank

whiterose 2011.05.06. 18:30:32

se védenek, se szolgálnak....

whiterose 2011.05.06. 18:31:47

Gyurcsány katonái...

2011.05.06. 18:32:14

Az utolsó képen négy fotós van, tüntető egy sem.
Annyira rühellem már, hogy boldog-boldogtalan fotózik. Minek ez a sok fotó?! Úgy se nézi senki.

Ideje lenne, hogy az önkormányzat kijelöljön fotózásmentes zónákat Budapest.

:[

Zb74 2011.05.06. 18:58:50

@Redakció: "A nagy füsttől nem sokat lehetett látni, így nem lehet tudni, hogy a zászlót meggyújtó, fekete kabátos férfi a rendvédelmi dolgozók közül, vagy esetleg a tüntetéshez csatlakozó Véderő vagy Szebb Jövőért Polgárőr Egyesület tagjai közül került-e ki."

Nem tudom, ti kiről beszéltek, de azon a fickón, aki 0:15-nél a "zászló" fölé hajol, aztán 0:29-től előbb kihajtogatja, aztán arrébb viszi, TŰZOLTÓSÁG feliratú kabát van.

@csi: Hülye vagy, fiam, és még csak nem is vicces, amit írsz.

Chicano 2011.05.06. 19:16:00

Alig várom hogy hogyan fogja a német/francia sajtó ezt is a kormány nyakába varrni.

Dendrobatidae 2011.05.06. 19:19:47

Ajaj! A náczistások már a spájzban vannak!)))

Nem csodálkoznék, ha a barom Orbánék még a héten törvényt hoznának a tűzoltóbűnözés ellen!:)

Tilikov (törölt) 2011.05.06. 19:24:16

@Chicano:

A kormány tehet róla, hogy idáig jutottak a dolgok és arról is, hogy nem akadályozták meg ezt.

picur3ka 2011.05.06. 19:35:39

Az egy kek kokarda, nem david csillag.

Heveseger 2011.05.06. 19:43:50

@Dendrobatidae: ... meg arról is , hogy neked annyi eszed van ami látszik.. :(

kispufi 2011.05.06. 20:03:39

én azt hittem, orbán ellen majd a toleráns demokraták fognak európai értelemben vett tüntetéseket szervezni csendestöbbséges módra. mert hogy eleddig mindig csak a mucsai meg a csürhe meg a kirekesztő meg a faszista meg az antiszemita meg a hangoskodó tüntetett a demokratákok köztársasága ellen. erre ezek meg füstölnek, égetnek, pukkanatanak, dobálóznak. de lehet mondjuk, hogy orbán ellen a végletekig felcsigázott agresszió minden formája megengedett és teljesen eu-kompatibilis, csak ezért gondolnám mégis, hogy ez most itt a látszat ellenére is békés és európai meg csendes meg demokrata.

tevevanegypupu 2011.05.06. 20:04:17

@Tilikov:
Tetszene mi, ha a kormany megakadalyozta volna a tuzoltok tunteteset?(:

Google 2011.05.06. 20:12:37

Annyira vagyok a rendvédelmi dolgozókkal szolidáris, amennyire azok mellettünk álltak 2006-tól kezdve. Azaz: semennyire.
Sem nem kulturált, sem nem jókedvű megmozdulások ezek. Erőfitogtatás, semmi több.

Dendrobatidae 2011.05.06. 20:14:45

@kispufi: Ostoba fideszrajongó debil vagy. Ti ugyanúgy képzelitek el az Országot, mint az MSZP-s ikertestvéreitek.
Aki nem fideszes az Gyurcsányista vs. aki nem Mszp-s az Orbánrajongó.
Aki most tüntet azt az Mszp küldte, vs. aki az Mszp korány idején tüntetett azt meg a Fidesz küldte....

Nyomorék agysorvadásos zombik vagytok, ideje lesz már, hogy kéz a kézben eltakarodjatok a közéletből Gyurcsánv és Orbán szektavezéreitek után. Kibaszottul kezditek már szennyezni drága hazánk levegőjét. Elég volt belőletek húsz év. Még sok is.

2011.05.06. 20:20:30

@Zb74: Nincs humorérzéked, apukám.

kispufi 2011.05.06. 20:25:32

@Dendrobatidae: bocsánat, csak a meglévő választékból tudok választani, te mit ajánlasz? amíg csak ócsárolsz, addig nemigen hiszem, hogy te és csapatod - értsd: az egyszerre fidesz- és mszp-utálók tábora - jelentitek az alternatívát.

whiterose 2011.05.06. 20:29:38

nem hallom nagy lmpés-mszpés sikítást: náááácik,náááácik! Mi ez a kettős mérce?????????????

Tilikov (törölt) 2011.05.06. 20:29:50

@kispufi:

Pedig így van pufi, a Gyurcsány-Orbán korszak a végét járja, a rendszerváltás dicső befejezése lesz, amikor ez a két patkány végleg eltűnik.

tevevanegypupu 2011.05.06. 20:30:38

@Google:

Nem is beszelve arrol, hogy igy meg a jogos koveteleseiket is ellenszenvesse teszik. Pedig mas orszagokban a tuzoltok olyan tiszteletremelto, fegyelmezett es meltosagteljes tarsasag, ezek meg hobolgo, ostoba , eroszakos banditaknak latszanak.

Bloghézag 2011.05.06. 20:32:18

"Aki nem gyűlölködik velem együtt, az az én ellenségem."

"A politika arra való, hogy egymásnak ugrassza azt a néhány jóravaló embert, aki netán tehetne is valamit a dolgokért."

Bloghézag 2011.05.06. 20:36:27

-meg, hogy ne legyen terepe az értelmes beszédnek, mert az túl bonyolult.

Google 2011.05.06. 20:44:53

@Tilikov:

Vesszen a szomszéd tehene is - ez a legújabb stratégiátok?
Az nem zavar titeket, hogy míg Gyurcsány az egyik legellenszenvesebb magyar politikus, addig Orbán mellett tömegek állnak? Tesztek rájuk, ugye?
Önző egy társaság vagytok!

majomkutya 2011.05.06. 20:46:09

Az bizony egy tűzoltó volt.
Ráadásul az arca is látszik a videó legvégén.
Szerintetek most mi lesz? Felkutatják és megbüntetik?
Csak az idei évben Magyarország nagyobb összeget fizet ki holokausztkárpótlásra, mint a 2004 óta kifizetetlen tűzoltó túlórapénzek. Ez lehetett a motiváció?

Google 2011.05.06. 20:49:28

@tevevanegypupu:

2004-től nem kapják meg a túlóra pénzüket, és mégis csak most jutott eszükbe , kérhetnék/követelhetnék is.
Eddig nem értek rá, a kordon másik felén éppen az MSZP-t, Gyurcsányékat védték.

fehértehén 2011.05.06. 20:51:04

@Tilikov:

Hagyd már ezt az ostoba =-t. Nem érzed tényleg, hogy a kettő közt azért baromi nagy különbség van? Stílus, produktum, stb. Mondjuk vegyük csak a produktumot: GyF tönkkreverte a gazdaságot, kurvára tönkre. Mellé elszabadította a szélsőjobbot, hogy csak még egyet említsek. Értem, persze, hogy idóta pártsablonból, amit visszabüfögsz ez nem jön ki de próbáld meg feje tetejére állítani, amit szoci agiotpropos mestereid a kezedbe adtak.

Link Elek 2011.05.06. 21:26:51

az, hogy a rendorok izraeli zaszlot egetnek magyarorszagon az azt jelenti, hogy hadat uzenunk izraelnek, vagy annyira azert nem allnak jol a dolgok?

WhyCantITouchIt? 2011.05.06. 21:29:32

Holnap a Vöröskereszt és Richard Field közösen evakuálja a Magyarországi zsidóságot.

Mellesleg ez a sok keselyű kicsit zavaró, főleg az a csíkos pólós srác, mintha az első vonalban lenne a fronton, van itt minden, füst, izraeli zászlóégetés, mi kell még?

spontan · http://erdekessegek.info 2011.05.06. 21:33:34

Nagy kár, hogy valamelyik hülye zászlót égetett, mert ezzel el lehet majd terelni a figyelmet a követeléseikről.

oscar dirlewanger 2011.05.06. 21:34:04

talán a belvárosi zsidó értelmiség, aki nagyjából csak a filmtámogatások megvonásával(na ja, a vén hülye jancso nem kap megint 300 milliót valami szarra, aki mit a kutya se néz meg)meg a megélhetési kedvenceivel törödi, észre vehetné, hogy él itt egy magyar nép is....

Charlie Chan 2011.05.06. 21:40:55

Egy újabb kiábrándítótan primitív blog, Madins fiúk, nem fogunk benneteket olvasni, ha lementek HVG-be. Zászlót égetni a civilizált világban van joguk, a demonstráció nem erről szólt. Nem kell tudósítani arról, amiről valóban szó volt, de ez eddig az ATV stílusa volt. Gatyát felköt, elemet cserél a billentyűzetben, olyan szöveget ír, hogy másnap is a tükörbe tudjon nézni.

sanyisanyi 2011.05.06. 21:43:18

Amikor a MAGYAR zászlót tapossák egyesek, akkor vajon miért nincs ott egy fotós se?!
Most legalább láthatják a nagy rendőrbuzik, hogy a rendőrök nem csak a magyar zászlóra tesznek nagy ívben.

Már ha nem egy beépített ember gyújtotta fel, hogy legyen az antifáknak megint mitől félnie...

sanyix 2011.05.06. 21:43:39

egyenruhásbűnözés, és transzformátorbűnözés/félelemkeltés www.pecsistop.hu/articles/article.php?id=790804

büntethetősége mellé tűzoltóbűnözés büntethetőségét is!!!!

Arp1 2011.05.06. 21:46:14

"Magyarországon tombolt az antiszemita baloldal", írják majd a külföldi lapok. Vagy nem?

lamed 2011.05.06. 21:46:18

A zászlóégető egy selejtes szarmagyar. A sztrájkkal amúgy egyetértek, mert minden munkavállalónak joga van a juttatásaiért harcolni. De miután a zászlóégető körül állók sem akadályozták meg, és azóta sem határolódtak el tőle, így hát az összes tűzoltó, rendőr és a többi is a leköpnivaló szar kategóriába került.

soproni1 2011.05.06. 21:48:13

A volt rendőrök ( ma goy motoros zsíroshajúak) gyújtogattak.
Megint az albánok utálják a svájciakat. Magyar betegség.

kackia 2011.05.06. 21:49:41

Önkény uralmi jelképeket már elégetni sem szabad?

tevevanegypupu 2011.05.06. 21:56:04

@Google:
Ez az egesz botrany amit rendeztek hiteltelenne tette oket, ezek nem a jogaikert tuntetnek, szimplan jo kis bulit akartak szervezni. Es valoban nagyon erdekes, hogy eppen most. Ezekre az emberekre nem kehet szamitani ha baj van, keptelenek rendet tartani, felnek azoktol akik szembe mernek szallni veluk legyenek azok masirozok vagy ciganyok, szemtelenul visszaelnek a hatalmukkal ha birsagolni kell (szerintuk) es a legtobb sotet mint az ejszaka. Nem fizetesemelest erdekelnek - tisztelet a kivetelnek - hanem alapos kikepzest. A tuzoltok detto,mert amit itt muveltek az szanalmas.

nemzetikonyves · http://www.gyepu.hu 2011.05.06. 21:57:08

@kispufi: 10 pont a tied.

Ha a Zórbánék és fidesz szimpatizánsok tüntetnek az hőzöngő, agresszív kisebbség (fasiszta, nyilas, neonáci stb. bla bla bla ilyenkor szokásos teljesen más takaró fogalmak együtt csattogtatása) , ha viszont a fidesz ellen tüntetnek az a csendes, demokrata, ultrajurópéer békés többség.

tewton 2011.05.06. 21:57:09

ez tényleg egy vezető hír az indexen, de itt talán nem kellene, hogy az legyen. egy lángoló, izraelihez hasonló zászló rengeteg mindent jelenthet. pl.
- antiszemitizmus
- anticionizmus
- anti-apartheid
- bátor leszámolás a törzsi gondolkodás előítéleteivel
- radikális demokratikus követelések, szemben a genetikából vagy származásból eredő előjogokkal
- palesztínpártiság
- szakmai kritika az in-kal szerepére a közelmúltban
- egy kis pirulát adott valaki a faszinak

gyakorlatilag 1789,1848, 1944, 1956 egyaránt belemagyarázható ebbe a zászlóégetésbe, éppen ezért kár tematizálni.

Charlie Chan 2011.05.06. 21:57:56

@kackia: Tudom, hogy poénnak szántad, de NEM ez az igazi téma, és nem illik egy másik ország zászlaját így megszólni. Attól még lehet nem szeretni, hogy pl. mit csinálnak egymással, ők és a palesztinok, de ez a poszt egy demonstrációról kellett volna, hogy szóljon. Züllik a Mandi csúnyán, ez a gond (meg hogy döglenek a nyulaim...)

Horthyrendszer 2011.05.06. 21:59:02

@Dendrobatidae: LOL

Mi a vért gondoltok ti a világról,kedves mandíneres kópék?
Komolyan azt hiszitek,hogy örökké eshet?
Hogy a PC-nyelv átcsomagolva időtlen-időkig?
Az élet utat tör magának,hiába tapossátok "jobbról"-balról...
Basszátok meg,itt harc lesz.Nem lehet kimagyarázni.A rossz az rossz,a jó pedig jó.Ma a gyökér smasszerek a Parlament kapujába értek.Szerintetek szeptemberben Lelky Lola kollegina kijön a Gyöngyösfasza III-mal?

nemzetikonyves · http://www.gyepu.hu 2011.05.06. 22:04:15

@Horthyrendszer:

Mondasz valamit, kihagytam a mondandómból, ezek is biztos "hortifasisztákok" voltak!

kackia 2011.05.06. 22:10:39

@Charlie Chan: Így jobban végiggondolva mélységesen egyetértek magával, ezért most már azt gondolom, hogy a tűzlegények egyikének legalább működhetett volna a locsolója főleg egy ilyen havária helyzetben. .

intercisa 2011.05.06. 22:10:44

én meg azt hittem No Pasaran de hát akkor úgy látszik mégse :D

Charlie Chan 2011.05.06. 22:13:04

@kackia: Gulliver is így oltott tüzet a törpéknél :)

kackia 2011.05.06. 22:19:45

@Charlie Chan: Mértékkel adjon friss lóherét a nyusziknak mert felfújódnak tőle. A fonnyasztottat már szabad. :)

Charlie Chan 2011.05.06. 22:24:26

@kackia: :) :) bocs, nem bírok írni, még röhögök

Sátán meg a Jocó 2011.05.06. 22:26:50

Én már csak egy sört kérek :)

tevevanegypupu 2011.05.06. 22:28:04

@tewton:
Mar nem egy zaszlo elegetese haboritja fel az embert, azt naponta teszik a vilagban, hanem az, ahogy rendorok meg tuzoltok viselkednek. Ez meglehetosen riaszto.

szerjóska 2011.05.06. 22:29:17

@fehértehén: Jaja, Gyurcsány polgári köréből indult a Gábor, hogy megfúrja a Kovács Dávidék kis egyetemista tea partyját, aztán csináljon belőle single issue, szockó nácipártot, Zagyva Gyulussal. A gazdaságot meg igazából a passzivitás verte tönkre, az elmaradt átalakítások, a kapkodós tűzoltás meg a posvány. Jelenleg sincs máshogy, strukturális átalakítást még nem láttam, kapkodós tűzoltást igen. Ez van 20 éve, gazdaságilag meg 28.

G®eg_W 2011.05.06. 22:33:07

Nagyon nem izgat a dolog . Bibliát is égettek ? Mert ugye annak nagyobb lángja lenne . Jahh háttérinfó . Ne vegyetek aranyat , Soros úr sem vesz már ..........

fourgee 2011.05.06. 22:36:55

@Zb74: "Nem tudom, ti kiről beszéltek, de azon a fickón, aki 0:15-nél a "zászló" fölé hajol, aztán 0:29-től előbb kihajtogatja, aztán arrébb viszi, TŰZOLTÓSÁG feliratú kabát van."

És szerinted mennyi idő alatt lehet szerezni "Tűzoltóság" vagy "Rendőrség" feliratú kabátot? Bárki megteheti hogy Tűzoltóság feliratú kabátban égessen izraeli zászlónak kinéző valamit, vagy Magyar Gárda egyenruhában egy "megérdemeltétek" feliratot lobogtasson egy holokauszt megemlékezésen, vagy ortodox zsidó ruhában megjelenjen egy magyar rendezvényen "másodrangú férgek vagytok" felirattal.

Mint ahogy 2006-ban MSZ(M)P-tag politikus ott volt a tüntetők között és uszította az embereket a rombolásra, úgy el tudom képzelni hogy most a Fidesz "fejében" fordult meg hogy le kellene járatni a tüntetőket.

nemstatikus 2011.05.06. 22:50:37

Ez a film egy jövőben játszódó álldokumentum film. A mű azt kívánja bemutatni, hogy amikor 64 év lesz a tűzoltók nyugdíjkorhatára, milyen elme roggyantakra számíthatunk.

intercisa 2011.05.06. 22:51:59

ezek a mi tűzoltóink? ezek a mi rendőreink? ezek? na baszki az szép...
egyébként becsületre méltó dolog volt lemenni oda azért remélem a tömegben voltak értelmesek is csak a kurva anyázók elnyomták őket, mert ha nem akkor bajok vannak nem kicsik...

intercisa 2011.05.06. 22:53:10

másikhoz akartam írni, na már mindegy ha így alakult... :D

nemstatikus 2011.05.06. 23:02:26

@intercisa: "ezek a mi tűzoltóink?"
Nem. Ilyenek lesznek 40 év szolgálat után. Nézd meg a pirománt! Nem egy mai kakas.

finalNmbr 2011.05.06. 23:15:29

És mi a baj abban, ha izraeli zászlót égetnek? Van ilyen ország?

vizipipa 2011.05.06. 23:18:56

@tevevanegypupu: jól hangzik csak épp nem igaz!
Ajánlom figyelmedbe a tavalyi görög meccsekből a rohamrendőrség vs. tűzoltók mérkőzést. Ott bizony az utóbbiak vitték a kocsijukat is és használták a fecskendőket.
Nem véletlenül kaptak magas pontszámot a nézőktől!

Disznó Úr 2011.05.06. 23:40:12

Miért tette az illető?

Joe84 2011.05.06. 23:56:32

A nagy füstben nem lehet látni, hogy polgárőr-e?
Abban a nagy füstben tökéletesen lehet látni, hogy egy tűzoltó.

Egyébként jogos, mert holokausztozásra meg élet menetére szó nélkül dob ki milliókat a "nemzeti" kormány, ott nincsenek megszorítások, de az értünk dolgozó emberektől meg elveszik a juttatásokat.

Bell & Sebastian 2011.05.07. 00:18:23

Ha már égett, csak el kellett volna oltani. Ahogyan a cserkészek szokták.

nemstatikus 2011.05.07. 00:35:35

@Joe84: Tökéletesen kehet látni, hogy TŰZOLTÓSÁG feliratú felső van rajta, ahogyan azt is, hogy 50-60 év közötti az illető. Ha nem több. Talán továbbszolgáló.

Neocon 2011.05.07. 00:57:32

Na ez se segit majd a tuntetokon...

tevevanegypupu 2011.05.07. 07:42:09

@vizipipa:

A gorogoket sokkal sulyosabb intezkedesekkel nyomoritjak es raadasul az a kormany ami csodbe vitte az orszagot. Nalunk nagy valoszinuseggel a jogos kovetelesek mellett provokacio is zajlik. Es nem az mszp-szdsz kormany ellen akik tehetnek mindenrol. Ezek az emberek olyan stilusban tuntetnek mint a kukugyujtogatok vagy akar az MTV szekhaz tamadoi. Gondolom koveket dobalni csak azert nem dobaltak, mert a kollegaikkal megsem tehetik meg.Csocselek.

kackia 2011.05.07. 08:20:02

@Steve_Jobs: Még néhány ilyen komment és majd csodálkozni fog, ha nem kap beutazási vízumot, a szentföldre. :)

Téglagyári Megálló 2011.05.07. 08:40:50

@Tilikov:

Arról is a kormány tehet, hogy hülyeségeket beszélsz?

Pelso.. 2011.05.07. 09:25:12

@tevevanegypupu: A tegnapi demonstráció agresszivitása nagyon messze volt az autó gyújtogatók szintjétől, akik sikeresen (s láthatóan szervezetten) hánytak bele sorozatosan a nemzeti ünnepekbe.

civilkontrol 2011.05.07. 09:38:56

Háááát, az a kamerák össztüzében zászlót égető tűzoltórucis szépfiú most vagy egy nagyon ostoba szűzoltó, vagy egyáltalán nem tűzoltó.

fehértehén 2011.05.07. 10:12:08

@szerjóska:

Nem értem a mantrátokat, hogy állandóan a polg.körtől indultok ki. Miért nem Vona ált. isk. tanítónénijétől, esetleg a reakciós óvodájától, vagy első barátnőjétől. Napnál világosabb ugyanis, és világon mindenhol így nézik, hogy minden radi megerősödése mögött a korábbi évek (legerősebben ált. az utolsó 5-öt szokták számolni) kormányzása a felelős. Pont. Ki volt akkor kormányon?

cicmen (törölt) 2011.05.07. 10:18:32

Szarni rá, hogy felgyújtották. Marad így is elég dávid csillag a Képíró tárgyalásra!

Anti Anyag (törölt) 2011.05.07. 10:22:54

"Véletlenül" éppen ott volt több fotós is.

Nem mintha védeném amúgy őket, menjenek csak nyugdíjba akkor amikor a többi, de, ezeknek ott éppen zsidó zászlót jut eszükbe égetni, amikor nem is a magas kamatok, vagy izraeli "befektetők" ellen tüntetnek, hanem a nyugdíjukért.

Annyira átlátszó ez.

Függetlenül attól, hogy jó lenne, ha izrael "kirekesztésért aggódó", szervezetei, a hazai építőipart tönkretevő "mindenkit átverek, mert koszos gojok vagytok" befektetői leszállnának erről az országról.

BLovi 2011.05.07. 10:45:20

"Nem mintha védeném amúgy őket, menjenek csak nyugdíjba akkor amikor a többi"

Nem vagyok tűzoltó, de közeli barátom igen, így van általa rálátásom.

Kívánom azoknak (bár lehet inkább mégse) akik ilyet írnak, hogy ha balesetet szenvednek és a kocsijukat ki kell vágni, vagy tűzből létrán kell lehozni a nyolcadikról 100 kilos ájult hozzátartozójukat akkor majd hozzájuk olyan 60 éves tűzoltókat vezényeljenek ki akik négy évtizede vannak szolgálatban és már járni is alig bírnak úgy szét van az izületük. Erről ennyit.

Vagy a másik amit még lehetne kívánni (ha rosszindulatú lenne az ember) hogy akkor jövőre csökkenjen a tűzoltói állomány a felére és ne legyen az országban elég tűzoltó, senki ne akarjon tűzoltónak menni. Max meghal emiatt pár ember de ez van.

Azt elfelejtik sokan, hogy tűzoltókat közlekedési balesethez is ki szoktak vezényelni. Említett ismerősöm szedett már ki kocsiból széttrancsírozott holttestet, vagy Tiszából felpuffadt vizihullát, stb. nem is egyszer. Aki szerint ezt 40 évig csinálni ugyanolyan mint egy irodában szellemi munkát végezni, az nem tudom hol él. Ráadásul mindezt kevés pénzért. Úgyhogy én teljesen támogatom a tüntetőket!

zsoltix 2011.05.07. 10:59:49

''Megtaposták és elégették Izrael zászlaját a tüntetésen'' ''Izrael magyarországi nagykövetsége közleményben fejezte ki felháborodását'' axel.hu/cikk/axel.hu/32714 Nincs uj a Nap alatt.

Meloka 2011.05.07. 11:00:56

Jól nézünk ki, ha ilyenek védenek meg minket, mint ez a tegnapi csőcselék! Az egész egy nagy provokáció volt, nem tudom, kik fizetik ezeket, mindenesetre elég gyanus, hogy nemcsak a rendvédelmiek, hanem a véderő, vagy a fene tudja ki is mutogatta magát! Anarchiát akarnak, vagy mi a fenét???? A hatalmat akarják átvenni, vagy mit? Azt várták talán, hogy a Gergényi-féle brutalitással verje szét őket a Pintér és akkor mehetnének világgá kürtölni, hogy milyen diktatúra vagy mi a fene van itt....

BLovi 2011.05.07. 11:04:45

@tevevanegypupu:

"...Ezekre az emberekre nem kehet szamitani ha baj van, keptelenek rendet tartani,..." - ezt írod a tűzoltókra is (mint alul kiemeled)

Erre csak annyit: Nem vagy normális!

Goompah 2011.05.07. 11:24:21

Abszolút egyértelmű, hogy a zászlóégetést a magyar kormány irányítása alatt álló rendőrség, tűzoltóság stb. követte el ill. tétlenül nézte. Tehát már megint bebizonyosodott, hogy a Fidesz és az Orbán antiszemita, amiért is újabb ezermilliárdos kártérítés jár a holocaust-túlélőknek.

huncsongor 2011.05.07. 11:26:17

a rendőrállatnak nincs országa, egyet se tisztel, ez már kiderülhetett volna 2006-ba is..

A meleg autóba 3an tarffizva töltik az idejüket, hát akkor mire fől mehessenek korábban nyugdíjba.

a tűzoltóknak kijár a tisztelet, mivel havi 90nettóért rengeteget dolgoznak és az életüket és az egészségüket teszik kockára.

Goompah 2011.05.07. 11:31:17

@BLovi:

"Említett ismerősöm szedett már ki kocsiból széttrancsírozott holttestet, vagy Tiszából felpuffadt vizihullát, stb. nem is egyszer. Aki szerint ezt 40 évig csinálni ugyanolyan mint egy irodában szellemi munkát végezni, az nem tudom hol él. "

Egy kórboncnok naponta 5-6 vagy több hullát trancsíroz fel, köztük fertőző betegséget hordozót, erősen oszládban lévőt stb. Az általad említett széttrancsírozott holttestet és vízihullát is ő boncolja fel. Sőt többet is, mint amennyit egy tűzoltó összeszed, mert több tűzoltó van, mint kórboncnok.

Akkor a kórboncnokok hány éves korukban menjenek nyugdíjba? Javaslom a 30 évet, mert addig annyi szörnyűséget látnak, mint 100 rendőr és tűzoltó összesen egész életükben.

2011.05.07. 11:35:47

Szerintem M. Giorgio Richárd volt az...

Mankurt 2011.05.07. 11:41:16

Azt a tűzoltót úgy kirúgják, hogy a lába sem éri a földet. Kár. De én egyszerűen nem értem bazzeg, hogy jön ide izrael??!

tiboru · http://blogrepublik.eu 2011.05.07. 11:47:00

Látom ám, hogy a zászlóégetéssel az Alkotmányvédelmi Hivatallá átnevezett nemzetbiztonságiak megtalálták új munkaköri leírásukat: kelts zavart a tüntetők között, járasd le őket, hozd őket kellemetlen helyzetbe, kényszerítsd őket magyarázkodásra!

A módszer nem új, viszont annál mocskosabb.

LBL 2011.05.07. 11:48:59

A véderősök meg a szebbjövősök, azok melyik bandához csatlakoztak, nem tudja valaki? Rendőrök, smasszerok...?
Meg egyáltalán, ők miért tüntettek? Ők is szeretnének korai nyugdíjba menni?

svetapop 2011.05.07. 11:59:47

Az igaz, hogy a rendőrök nem oltották el, de mit csinált a sok fotós? Boldogan videóra vették, hadd égjen, van legalább szenzáció ...
A képeken látható, hogy rengetegen vannak a helyszínen, de mindenki csak nézi, filmezi stb.

bálnatenyésztő1 2011.05.07. 12:16:07

Egyetértek a tüntetőkkel. Eddig is kevés pénzt kaptak, a nyugdíj korhatár módosítása volt az utolsó csepp nekik.
2006-ban sztem egyáltalán nem volt rendőri brutalitás. Felszólították a tömeget, hogy hagyják a teret, nem kellene ellenállni a rendőrségnek. Ők parancsot teljesítenek, ezért trafiznak a 30-as táblánál. Alapvetően nem az ő hibájuk, hanem a pénzhiány és a felettesek töketlensége, illetve a politika.
A zászló égetés, rendbontás nem illik hozzájuk, ez gáz. Elvárnám az ország védelmezőitől, hogy kulturáltan tüntessenek.

fidesz = házmesterek pártja 2011.05.07. 12:16:29

@LBL: engem az is érdekelne, hogy miért engedték maguk közé a tüntetők, a náci csürhét...

bálnatenyésztő1 2011.05.07. 12:19:55

@al kotmány aláiro álamfö:
Nem vagyok tagja egyik csoportnak sem, de miért fáj, hogy valakik szolidaritanak a rendőrökkel?

Link Elek 2011.05.07. 12:20:14

@LBL:
azert tuntetnek mert gyulolik a zorbant, mint oly sokan masok

tevevanegypupu 2011.05.07. 12:28:50

@BLovi:

Lehet, hogy nem vagyok normalis, de a tegnapi tuntetes - fustbombak, zaszloegetes - az egy tuzolto volt - ugy gondolom nagyon szemtelen banda volt. Ertem az elmaradt berek koveteleset, ertem meg azt is, hogy elobb akarnak nyugdijba menni, szerintem a tuzoltoknak jarna is, nem is annyira a fizikai mint inkabb a lelki megterheles miatt, de a tegnapi modszer inkabb csurhere emlekeztetett mint fegyelmezett emberekre.

tevevanegypupu 2011.05.07. 12:28:50

@BLovi:

Lehet, hogy nem vagyok normalis, de a tegnapi tuntetes - fustbombak, zaszloegetes - az egy tuzolto volt - ugy gondolom nagyon szemtelen banda volt. Ertem az elmaradt berek koveteleset, ertem meg azt is, hogy elobb akarnak nyugdijba menni, szerintem a tuzoltoknak jarna is, nem is annyira a fizikai mint inkabb a lelki megterheles miatt, de a tegnapi modszer inkabb csurhere emlekeztetett mint fegyelmezett emberekre.

tevevanegypupu 2011.05.07. 12:28:50

@BLovi:

Lehet, hogy nem vagyok normalis, de a tegnapi tuntetes - fustbombak, zaszloegetes - az egy tuzolto volt - ugy gondolom nagyon szemtelen banda volt. Ertem az elmaradt berek koveteleset, ertem meg azt is, hogy elobb akarnak nyugdijba menni, szerintem a tuzoltoknak jarna is, nem is annyira a fizikai mint inkabb a lelki megterheles miatt, de a tegnapi modszer inkabb csurhere emlekeztetett mint fegyelmezett emberekre.

biborka31 2011.05.07. 12:30:15

Én ott voltam.

Nem hiszem, hogy rendvédelmis tette.
Voltak ott jobbikosok, véderős nyilas-neonácik meg a fene tudja kik.

tevevanegypupu 2011.05.07. 12:32:39

@Pelso..:

Rendvedelmi, egyenruhas alakulatoktol ilyen cirkuszt nem var az ember.

Pajtás 2011.05.07. 12:35:05

én boritékolnám, hogy egy szélsőjobbos polgártárs égetett. egy rendvédelmisnek mi baja lenne egy izraeli zászlóval?

tevevanegypupu 2011.05.07. 12:37:29

@biborka31:

Jo lenne, ha sikerulne utana jarni ki volt. Mert fuggetlenul attol milyen zaszlo volt, ilyet civilizalt ember nem tesz. marpedig egy rendvedelmi legyen az.

@Pajtás:

Nem lehetetlen, mindenesetre jol lejaratta az egeszet, ha valoban szelsojobbos volt.

regress 2011.05.07. 12:39:27

a tűzoltók ott baszták el ,hogy nem törték kezét,lábát a gyújtogatónak.mert innentől kezdve erről szól,égettek.de majd szargyártó peti megint bejelenti ,a kormány mellett tüntettek,és minden nagyon jó

Meloka 2011.05.07. 12:59:14

Egyáltalán mi a túróért tüntettek és valójában kik??? A rendőröknek a rendet kell védeni, a tűzoltóknak a tüzet oltani, ha több bért akarnak és előbb akarnak nyugdíjba menni, akkor tárgyaljanak, vagy más módon juttassák érvényre a követeléseiket. Rendvédelmisek a rendre esküdtek, nem a füstbombázásra, tűzcsapok kinyitogatására, parlamenti parkolóba való jogtalan behatolásra, izraeli zászló égetésre, ordenáré üvöltözésekre. Ezeket valakik lefizették, ezek lehet, hogy ugyanazok, mint akik Gergényi idejében verték a civileket. Tiszta anarchia!

akimellon 2011.05.07. 13:04:32

ennyi sok náci köcsögöt mint ti, akik itt írtok!

Ud zrt. eszetekbe sem jut?

A bejáratott kavaróembereik /provokátorok/ már sokszor bizonyítottak, 2006 okt 23 pl.

bár egy ilyen kommentet úgy sem hoz le egy ilyen orbán álltal pénzelt blog

cicmen (törölt) 2011.05.07. 13:10:27

@Mankurt: De én egyszerűen nem értem bazzeg, hogy jön ide izrael??!

Én sem bazzeg, de itt van!
Az a szar meg még rendesen égni sem akar. :(

fidesz = házmesterek pártja 2011.05.07. 13:10:29

@bálnatenyésztő1: a "valakik" és a "nácik" azért nem egy kategória. De te ezt úgysem érted.

fidesz = házmesterek pártja 2011.05.07. 13:12:08

@Pajtás: egy rendvédelmis is lehet csökött agyú náci. Sajnos van köztük, nem is kevés...

kranführer 2011.05.07. 13:15:26

Valaki látni vélte hogy szappant is főztek ezek a náczi rendvédelmisek, bőr lámpaernyővel eltakarták, ezért nem látta biztosan...

kanpalisoda 2011.05.07. 13:17:15

@cicmen: Én megmondom mér vazze!
Mer Mórickának mindenről ugyanaz jut az eszébe.
Valamint a legsűrűbb füstben is hazatalál, és mindig bekapcsolt kamerával/telefonnal közlekedik.

bastian 2011.05.07. 13:23:08

Még egy amerikai, meg egy eu-s zászlót is kellett volna égetni, hogy teljes legyen a kép. Érdekes mennyi csillag van ezeken a zászlókon, nekünk miért nincs? :))

regress 2011.05.07. 13:31:25

@Meloka: te hülyegyerek,hol élsz? a marson,vagy nem nézel tv.-t,esetleg nem tudsz olvasni?

gorcsev54 2011.05.07. 13:34:16

Most akkor mi a szar van? USA temetésen (katonai rendőr stb .) zászlót adnak a hozzátartozóknak. És ? Komolyabb tüntetésen ,hány USA zászlót (vagy elnök bábút ) égettek? Ráadásul az izraeli csillag még csak nem is a mienk! Magyar zászlót égettek? Bele olvasva az írásokba megszólaltak minkét oldalról , a nagy "rendpártiak , demokraták" a fasisztázók a (másik oldal is) nem az a lényeg ,hogy 20 éve folyamatosan kib....az emberekkel (ellopják eladják a fejük felől az országot stb.) aztán megfizettetik , egymásnak ugrasztják, akár egyszerű dolgozó akár állami alkalmazott akár vállalkozó bármi (csak ne tetves politikus meg a hozzá tartozó tolvaj banda legyen ). Mindig találnak egy bűnbak réteget ,hogy legyen persze akinek tetszik ,nem tetszik ők meg sütögetik tovább a pecsenyét. Minden nap új törvényeket alkotnak ( az embereknek egymás ellen)maguk ellen persze nem, akár szegfű akár narancs, és mindig van egy tömeg amelyik beveszi a dumát, és lehülyézi azt aki nem.

nyekk 2011.05.07. 13:40:01

Régen nem értettem, hogy miért égetnek amerikai, meg zsidó zászlót mindenhol a világon.
Az utóbbi húsz évben tapasztaltak után már értem, és megértem.

Sonia Braga · http://www.sunapozitiv.hu 2011.05.07. 13:41:29

egy zászló elégetéséhez elég egy barom.

ahhoz, hogy ezt sokan végignézzék, és ne akadályozzák meg, ahhoz sok barom kell.

ja, hogy innentől kezdve az egész sztori nem a nyugdíjkorhatárról és a kifizetetlen túlórapénzekről szól majd... hát igen, ezt megszívták.

Goompah 2011.05.07. 13:41:39

@svetapop:

"Az igaz, hogy a rendőrök nem oltották el, de mit csinált a sok fotós? Boldogan videóra vették, hadd égjen, van legalább szenzáció ..."

Érdekes. Amikor pár hete tűzcsapokat nyitogattak az Andrássy úton, akkor azzal indokolták ezt, hogy joguk van ellenőrizni a tűzcsapok működőképességét.

Akkor most nem lett volna KÖTELESSÉGÜK eloltani a tüzet?

Avagy itt is csak a jogokról megy az óbégatás, a kötelességeket meg lehet felejteni?

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2011.05.07. 13:42:13

Ha mondjuk magyar zaszlot egetek akkor arra nem ugrananak?

LBL 2011.05.07. 13:46:15

@Link Elek:
Szóval a jobbikosok, véderős nyilas-neonácik is azért tüntettek, mert gyűlölik az Orbánt, mint oly sokan mások. És az ellenségem ellensége a barátom alapon összenőtt, ami összetartozott. Így már értem, köszi!
Legkevésbé se fogok csodálkozni, ha innentől kezdve együtt tüntet majd komcsi, náci. Végülis Molotov és Ribbentrop elvtársak is kiegyeztek egy időre az imprilisták ellen.

Goompah 2011.05.07. 14:01:35

@tevevanegypupu:

"Jo lenne, ha sikerulne utana jarni ki volt."

Szinte lényegtelen, ki volt az. A lényeg az, hogy több tucat (vagy még több) rendvédelmis tétlenül végignézte, ami egyenlő a cinkossággal vagy legalábbis az egyetértéssel.

Mert az OK, hogy a zászlóégetés a véleménykifejezés legális formája, és teljesen elfogadott lett volna, ha pl. Izrael állam politikája ellen tüntettek volna (bár fogalmam sincs, hogy jön a rendvédelmisek követeléséhez egy zsidó jelkép elégetése és Izrael állam durva megsértése). De ez egy politikamentes tüntetés volt, amely csak a rendvédelmisek követeléséről szólt. Akkor meg mi a faszt keresett benne politikai vélemény-nyilvánítás?

Goompah 2011.05.07. 14:05:01

Mert ne feledjük, az egyenruhában felvonuló rendvédelmisek az egyenruha viselésével nemcsak magukat, hanem egyben a magyar államot is képviselték. És így már sokkal durvább a zászlóégetés.

világoszöld 2011.05.07. 14:13:22

Látom a lényeg elsikkadt. A 2/3-os FIdeszt csak egy puccsal lehet leverni, tehát az a párt , amelyik maga mellé állítja a rendvédelmiseket, előbb vagy utobb képes puccsot végrehajtani. A tüzoltóknak, rendőrőknek jogosan van tele a hócipellőjük, és van egy párt , amely most képes ebből politikai tőkét kovácsolni, a baloldal téli álmot alszik, a FIDESZ meg önmaga nagyságával van elfoglalva, és észre se veszi, mi készül. Jó reggelt Magyarország!!!!!

tevevanegypupu 2011.05.07. 14:54:00

@Goompah:

Hat igen, jomagam ugyan egyaltalan nem helyeslem Izrael politikajat de ezzel egyutt soha eszembe nem jutna ilyen modon tiltakozni ellene. Es foleg nem egy ilyen tuntetesen. Szoval valoban lejarattak magukat.

Mohamed 2011.05.07. 15:28:07

a zászló égetés nagyon is jogos
évente milliókat dobki az állam az ablakon hollókoszt kárpótlásra élet menetére meg a többi teljesen fölösleges haszontalan zsidó szarra ILYENEKRE NINCSEN SEMMI SZÜKSÉG pl. most is itt van ez a képiró fölösleges csak a kiválsztottnép mártírkodhasson per de arra hogy az életüket kockáztató tűzoltók megkaphassák az el maradt bérüket és korán nyudíjba vonulhassanak javaslom fagyassza be a kormány az összes folyósítást és kárpótlást ami a zsidókat érinti ebből a pénzből még a tűzoltók bér emelésére is futná a zsidókat meg hollókoszt mártírokat meg hagyjuk a pcsába aztán tengessék az állami támogatásuk nélkül a tyúkszaros kis életüket.

mingyá beszólok! 2011.05.07. 17:38:27

Nem figyeltek pubikáim!

Az nem Izrael zászlaja volt, hanem egy fehér rongy rajta valami kék firkálmánnyal. Csak nagyon kicsit hasonlított... :)

Amúgy meg a tűzoltókkal lehet szívózni nyugodtan, hisz "nincs az a tűz ami nem alszik el magától". Csak bátran, így tovább!

LBL 2011.05.07. 18:47:09

"Egy pilisi nyugdíjas tűzoltó gyújtotta meg a házilag készített izraeli zászlót. A rendőrség közleménye szerint már aznap elkapták az Alkotmány utcában."

inforadio.hu/hir/belfold/hir-432221

kackia 2011.05.07. 21:44:32

@mingyá beszólok!: Még önkényuralmi jelképeket sem illik felgyújtani. :)

picur3ka 2011.05.07. 22:22:57

@kackia:

Dehogy nem. Mindenutt gyujtogatnak zaszlokat, aztan mi meg beszarunk, mint altalaban.

Kijafaszt erdekel? ennyi az uzenete. Tessenek a kommunistak hulye utodait helyen kezelni vegre.

Semmi a kivonata ennek a tortenesnek, minden orszagban es sehol nem buntetik a zaszlo egetest, nagyjabol legalabbis, szoval nincs sok tema itten.

Egeszsegukre.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.05.08. 01:22:07

uramatyám, mi lesz itt!

mit meg nem engednek maguknak ezek a gyarmati magyarok!

jujujuj

égetik a szép izraeli zászlót
hát itt egy zsidó még az uccára se mehet ki még fényes nappak se biztonságba

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.05.08. 01:23:53

@hillcut: ne fizessék ki neked a túlóráidat, és úgy tüntessél ahogy mások elvárják

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.05.08. 01:24:49

@whiterose: van rá bizonyítékod, h mindegyik az?

Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2011.05.09. 08:21:55

Minden elismerésem a tűzoltóké, de valaki mondja már meg, miért ilyen alapvetés, hogy 60 éves korban alig tudjon járni az ember??
Ja, hogy magyarországon így élnek az emberek? Bocs.

Keith Richards pl. 67 évesen végignyom egy 2 órás koncertet, utána még leküld egy jointot. Lehet tanulni.

Az erthetetlen 2011.05.11. 00:35:58

Azt irtak nem tudja ki volt......Hat en latom ki volt ...a 42.ik masodpercben ha megallitod a kis bejatszast akkor tisztan kiveheto az egyenruha sot meg a viseloje is aki nem eloltja az ego zaszlot csak megigazitja sot odebb teszni "ne itt egjen mar"...Az meg kulon tetszik a megfogalmazas...."izraeli zaszlora EMLEKEZTETO"

De azert Magyarok!!!!!!!!!!!!! Be kene mar latni hogy nem a zsidosagot kene allandoan ocsarolni es bunbakot keresni bennuk!A rendorok fizetese es jogaik csorbitasahoz kozuk nincs a zsidoknak sot Izrael allamanak sem!
Lassatok be magyarok hogy egyszeru buta ostoba antiszemitak vagytok.(persze tisztelet a kivetelnek)
Ez az allando zsidozas unalmas!
Ja es meg valami! Ha a zsidok ilyen allamot tudnak csinalni mint Izrael talan tudhatnak valamit amit ti magyarok nem tudtok! Szoval az ocsarlas es a gyulolet nem vezet sehova! Ra kenne mar dobbeni!!!!!!!!!!!
63 eve alatt Izrael allama elokelo helyet vivott ki a vilag gazdasagaban.....Gazdasagi stabilitas tolerancia jo let jellemzi az orszagot!
Remelem egyszer Magyarorszagrol is elmondhatom ugyan ezt....
Sok sikert

Sátán meg a Jocó 2011.05.11. 11:58:23

@Az erthetetlen: Simon Peresz ominózus kijelentéséről országunk felvásárlásáról hallottál-e már?

Azt azért meg ugye még Te is el tudod képzelni, hogy az ilyen -hm- kisé nagypofájú kijelentések egyeseket és ketteseket némileg fel tud bosszantani cseppet.

---
Egyre több szem nyilík fel, ez derék.

Az erthetetlen 2011.05.12. 04:23:24

Tisztelt Satan meg a Joco!
Orulok hogy legalabb valaki elolvasta amit irtam!
Annyi mindent tudnek meselni Izraelrol..(amik a hirekbol kimaradnak)... de foleg jokat!Hogy ti errol meg nem hallotatok...ertheto!
Arrol hogy Izrael igazi demokraciaban mukodik,szolas sajto szabadsag van,hogy a TV ben rengeteg politikai szatira van anelkul hogy valaki beperelne valakit is?!
A sajtoban szabad a szolas szabadsag.
Egy izraeli mindeg is buszke arra ami, es nem azert mert 3000 evvel ezelott valaki azt mondta hogy a kivalasztott nep!hanem azert mert szabad orszagban el ahol szabadon gyakorolhatja a vallasat, szabadon kinyilvanithatja nemi hozzatartozasat,az lehet aki akar es ugy ahogy akar (megorizheti csaladi gyokereit hagyomanyait) anelkul hogy lopjon gyulolkodjon szitson masokat es masokat hibaztasson ha nem minden sikerul epp ugy ahogy elkepzelte.
Szerintem csak az ELAL gepeken tapsoljak meg a pilotat leszallaskor es nem sok orszagban lobog nemzeti zaszlo az allamalapitas unnepen a legtobb gepkocsin ugy mint Izraelben!Izraelben ha ossze kell fogni akkor osszefognak az emberek!Valojaban tiszta szivbol,szorult helyzetben erezni az egyseget az ossszefogast.(akar haboruban befogadni csaladokat akar vert adni beteg gyereknek akar elelmiszer csomagot kesziteni a raszoruloknak stb)
Az Izraeliek (zsidok) felvasaroltak magyar orszagot.....ugye ez csak vicc:)
Menj vegig egy bevasarlokozpontban....(Igaz az lehet hogy a kozpontot IZraeliek epitetek:) de az uzletek mind az europai nagy halozatok uzletei!En nem lattam sehol Izraeli tulajdonu uzletlancot sehol!
Minden orszag aki befektetet Mo-ba az munkahelyet teremtett es eletszinvonal emelkedest es ezt csak a rosszindulatuak ertelmezik ugy hogy felvasaroltak az orszagot! Valaki haragszik az Osztrakokra? a Nemetekre? Az Olaszokra vagy akar a Spanyolokra?
Nem!!!!!!! De a zsidokat utaljuk !Az antiszemitizmus nem ujkeletu dolog! A masok gyulolete eltereli a figyelmet a valos problemarol!
Nezzuk meg a vilagban milyen orszagokban egetnek zaszlokat......es meg van pofaja azt irni a cikk ironak hogy "Izraeli zaszlonak TUNO!" ez az! nem tunik nem mintha...... ez az!
Ha csettelek a "gyaloglo csetten" ott is lepten nyomon antiszemita kijelentesekbe utkozom pedig semmi koze a szoba temajahoz!
Azt mondod haboruzunk es szegeny palesztinok?
Hat szeretnem en Magyar orszagot latni hogy a romanok allandoan lonenek vagy epp a deli hatarvidekrol napi tobb 10 raketa csapodik be csak ugy minden cel nelkul! Izrael hatarai mellet elo kisebbseg foglalkozasa terorista!!!!!!!!de ez a kisebbseg hatarozza meg a tobbseget mert a hatalmon vannak!
Ismeros ez valahonan nem?Ugyan ket harmad nem kisebbseg "de valami buzlik Daniaban" (Hofi)
Szoval a magyar nemzet akkor lehet buszke majd magara ha fel tud mutatni demokraciat gazdasagi stabilitast elenjar valamiben (mezogazdasag vagy barmiben ) amire tenyleg buszke lehet a magyar nep!
Es azt hiszem itt a kulonbseg koztunk kedves level iro!
Az hogy en nem rosszat kivanok a magyar nepnek a magyar embereknek! Egyik nepnek sem lesz jobb attol hogy a masiknak rosszabb!(dogoljon meg a szomszed tehene)
Szoval ha nem egyoldalu media tajekoztatasra van szukseged hanem kicsit szelesebben kivannad latni fordulj nyugodtan hozzam!
Udv

Sátán meg a Jocó 2011.05.13. 14:31:55

@Az erthetetlen: ok, akkor meg is kérdezem, mert régóta szeretném már tudni: fennállása alatt egész pontosan hány ENSZ-határozatot is tartott be Izrael?

Válaszod előre is köszönöm.

Az erthetetlen 2011.05.13. 15:44:18

Latod mindig a negativ dolgot keresed!
Nem ismerem ezt pontosan es csak ugy nem irka firkalok dolgokat de az biztos hogy minden humanus dolgot betart Izrael.De ugye azt nem akarod mondani hogy minden fegyvert szallito hajot be kell engednunk Gazaba ami "segelyszallito" es beke demonstracios" hajonak van kikialtva?Ahol a fedelzeten vasrudakkal kesekkel vannak felszerelve.....Ahova (naivitasbol) a katonaink fegyver nelkul szaltak fedelzetre ahol lincs varta oket.
Es ugye azt sem akarhatja senki hogy a penz ami a palesztin nepnek kene megelhetesre azt a "hamasz" es a "fatach" mint kormanyzo partok nem elelemre forditjak hanem fegyverekre.Hogy mar az ovodaban a gyuloletet tanitjak a palesztin gyerekeknek,hogy minden tetovazas nelkul raketat lonek egy "sarga iskolabuszra"
Azt tudtad hogy mielott IZrael hadicelpontot lone a palesztin teruleten elobb SMS t kuld a lakossagnak hogy elmenekulhessenek mert Izrael nem a bekes lakossagot akarja bantalmazni csak az orszag teruletet es Izrael lakossagat fenyegeto eroket.Ez a nagy kulonbseg! es ez oriasi! es ha az ENSZ is kicsit jobban belemelyulne a dolgokba lathatna mi folyik itt.
Izrael szeretne a leginkabb bekeben elni!Ha hagynak!
es biztos vagyok abban is hogy a palesztin nep is de sajnos a hatalmon levok nem igy akarjak a hatar masik oldalan
Izraelben demokracia van es szabadsag jog! Vallasi is!
Az Izraelben elo arabok ugyan ugy valaszthatnak es minden allami es emberi joguk meg van mint Izraeli allampolgaroke! Tehat Izraelben lehetsz muzulman kereszteny druz vagy akar cserkesz is.De mint Izraeli kell elned!Minden jogaval es kotelessegevel.
Ha ugyan ez elmondhato a magyar orszagon elo ciganysagrol es egyebb mas kisebbsegekrol?
Tehat a kerdes nem az hogy ki vagy hanem hogy hogy elsz.
es nezzunk csak korul a vilagban.....mi folyik az Izrael korulotti arab orszagokban? Ahol semmibe tiportak a demokraciat ahol elnyomtak a nepet es nyomorban tartottak.....Izrael a demokracia szigete a kozel keleten.Ezert is Amerika Izrael legfobb szovetsegese mint a demokracia es a szabadsagjog megtestesitoje.
es meg IL nem olaja sincs amivel sakkban tartja a vilagot.
es azt hiszem azt is tudod hogy koszonnek Izraelben...
Shalom (azaz BEKE)
es ez nem csak egyszeru szofordulat hanem igaz tiszta fohasz mikor udvozolsz valakit!
Izrael ott van a vilag gazdasagi verkeringeseben elen jar tobb agazatban mint a mezogazdasag a hadi ipar es a nem utolso inkabb elso sorban a HITEC es a demokraciaban.
Szoval egy orszagot nem az teszi nagya ha az allamelnok epp a soros EU elnok!Ettol meg nem lesz egy orszagnak jobb.
Mert miert is van az hogy meg ennyi ev utan is tatott szajjal nezzuk ami Ausztriaban tolunk 200km re van.
A szabadsagot a joletet a beket a politikai stabilitast....
MIERT????????????????
Hogy az "atkos szociban" elso helyen allt MO. gazdasagilag es most...?
Szoval nem tudom mi van epp az ENSZ nyilatkozatok betartasaval ez igaz, de a GOLDSZTON aki elitelte a segelyhajokon tortent Izraeli beavatkozast vissza vonta a kovetkezteteseit (amiben elitelte a beavatkozast) csak ez mar senkit nem erdekel igy utolag!
CSak egy ropke eszme futtatas volt!

Az erthetetlen 2011.05.14. 01:52:28

Tisztelt Satan es Joco!
CSak most sikerult rabukkanom arra a klippre amirol emlitest tettel ahol Simon Peresz beszedet tart es a "magyarorszag felvasarlasarol"
tesz emlitest.
Eloszor is ez egy kiragadott 1 perc egy beszedbol masreszt nehany aprosagra felhivnam szives figyelmed.
Jo magam beszelem a heber nyelvet es nem szorultam a forditasra.De ennelkul is latni lehet a szonok "testbeszedet" "arcmimikajat" Figyeld csak meg....mosolyog!!!!!!!!!!es buszke!
Nem azt mondja hogy "most mi izraeliek felvasaroljuk a magyar lengyel es roman allamot mert megtehetjuk!!A szonoklataban semmi diktatori hodito fordulat nincsen!
Es szabad legyen nekem is leforditani a szonoklatot!
Az igaz hogy ha szoszerint forditjuk akkor a vasarolni (felvasarolni) szot hasznalja de ha az egesz szovegkornyezetet nezzuk akkor ez a szo Izrael JELENLETET ,HATASAT es BEFOLYASAT jelenti az emlitett orszagok piacain amire joggal lehet buszke minden allamelnok.Mert ha a mondat elejere azt vesszuk hogy "Izrael kis orszag es meg is JELEN VAN"az emlitet orszagok piacai es meghatarozo szerepe van a gazdasgban (fellenditesre gondolok)akkor egeszen mas ertelmet kap a beszed es erre igazan joggal buszke az elnok!

Szoval nem mindegy hogy csapba szarni, vagy szarba csapni!

Remelem osztodd nezetem es elfogadod a valos magyarazatot....
Udv

Az erthetetlen 2011.05.14. 01:54:18

@tesz-vesz: azert ez epp nem igaz nem kell eltulozni de nem all MO-messze tole hogy igy legyen!
SAJNOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Az erthetetlen 2011.05.14. 01:57:22

@szudajev: Remelem azt is koveteled hogy minden egyhaznak nyujtott tamogatast fagyaszanak be!
Ja es az iszapkarosultak javara gyujtott penzt is szetoszthatjak nyugodtan!
Te meg szerezz be egy asot az OBI ban! es jo melyre asd el magad!De mig a fold eme oldalan vagy addig gondolkodjal el mielott irsz valamit!

Az erthetetlen 2011.05.14. 02:03:12

@nyekk: Mit ertettel meg a zaszloegetesen? Orommel hallanam ha kifejtened....Demokratikus orszagok zaszlajat csak diktaturikus orszagokban egetnek!Vagy a nep egeti sajat zaszlajat a sajat diktaturaja ellen.
De a gyulolet es az irigyseg meg egyik orszagot sem huzott ki a kakabol!De orulok hogy a jelenlegi miniszterelnok nem ker hiteleket es bizik a nepe fellenditeseben a nagyhatalmak segitsege nelkul!
Sok sikert!De az utolso oltsa le a villanyt

Sátán meg a Jocó 2011.05.16. 17:31:35

@Az erthetetlen: szép lelkendező írás, de érdekes módon nem sikerült válaszolni a kérdésemre, így le kell vonjam a következtetést: nullát. Nézz utána.

Ennyit a demokrácia fellegváráról....

-----------

"GOLDSZTON aki elitelte a segelyhajokon tortent Izraeli beavatkozast vissza vonta a kovetkezteteseit "

ellenkultura.info/terror-es-tesuva-avagy-goldstone-biro-esete-a-nem-letezo-lobbival.html

Igen, magától, egész hirtelen belátta, hogy tévedett, nahát...

Az erthetetlen 2011.05.16. 22:00:38

Kedves Inkabb Satan mint Joco!:)
Az a segely hajonak mondott valamit egy tobb (demokratikus) orszag altal is terorszervezetkent szamontartott gitt egylet szervezte,aminek nem volt mas szandeka mint provokacio.Meg a hajo indulasa elott kerte izrael ne inditsak el a hajot mert nem engedik oket Gazaba a celpontjukhoz.Es nem azert mert orssz bacsik vagyunk hanem azert mert nem valalhat Izrael eselyt az illegalis fegyverszallitmanyra.Izrael felajanlotta hogy a berakodasnal resztvenne es akkor a szallitmany ellenorzott vagy pedig a hajo kikothet Ashdodon (ISRAEL) es onnan tovabb szallitjuk a humanitarius dolgokat mint elelmiszer pelenka vagy bar mi mas!
Magyar orszagnak nem kell szembeneznie nap mint nap ellenseges provokaciokkal tehat nem is varom el hogy ezt megertsd!
De azert az tiszta ugy ha egy orszag tiltakozik a teruletere belepo eszkozokkel targyakkal es emberekkel akkor szuveren joga azt megtiltani korlatozni stb.H amagyar orszag teruletere betevedne egy felsegjel nelkuli repulo engedely nelkul azt a vadaszrepulok "elkisernek" leszalni nagyon gyorsan de ha nem engedelmeskedne le is lonek!es ez igy van helyen!Minden orszag katonasaganak az a dolga hogy megvedje allama teruletet es allampolgarait!
Es gondolom lattad a felveteleket amik keszultek a fedelzetre szallasrol ahol a bekes misszionarisokon kivul vas csobvekkel kesekkel felszerelt gorillak voltak.
Izrael kilohette volna a hajokat akik engedely nelkul hatoltak IZrael teruletere ketseges szandekkal!
De nem lotek ki hanem a partra kisertek oket es amikor kiraktak annak tartalmat lathato volt hogy humanitarius dolgoknak nyoma nem volt csak fegyverek szuro vago eszkozok tomkelege.
Szoval MR Goldson ugyan fel lett kerve hogy kivizsgalja az ugyet de sokkal egyszerubb vol tabban a politikai helyzetben egy Izraelt elitelo firkalmanyt kesziteni mint megvedeni a targyszeruseget es az igazsagot feltarni.
Olvashattad a kuldott cikkben hogy aGoldston nalk dolgozo birok is elhatarolodtak amit a fobiro irt!
Nem szegyen beismerni hogy tevedett! Szerintem szep gesztus MR Goldstontol bar keso es idejemultja kisse de sosem keso!
Semmi erzelmi tartalmat nem vittem bele ebbe az irasomba! egyszeru targyilagos voltam!
Az izraeli katonak fegyver nelkul szaltak a fedelzetre mondvan "beke hajo" es nehogy emberi aldozatot koveteljen a hadmuvelet! Bar a fogadtatasra nem szamitottak a lincsre vasrudakra!
IZrael kemelharitas igen jol mukodik de itt kisse hianyossagok voltak amiert ha sikeres hadmuvelet is tortent elmarasztaltak a vezetoket.
Izrael hitt abba hogy ez egy beke tuntetes ugyan kisebb aprocitasokra szamitottak de vascsovekkel kesekkel felszerelt utasokra nem!
CSak sajnalni lehet azokat az utasokat akik szenvedo aldozatai voltak es be lettek csapva.Akiknek beke hajot az emberi jogok mellett valo partfogast igertek a hajoval de ez vegul is csak egy egyszeru provokacio volt!
A hajokkal torteno eljaras Izrael reszerol a leghumanusabb volt a leg emberibb a legkisebb emberaldozatokkal.
Szoval epp itt volt az ideje hogy MR Goldston (en nem aranykonek inkabb epe konek hivnam) vissza vonja a jelentest es belassa hogy tevedet!
Mert Izraelben vitathatatlan eros szilard demokracia van! Es ezt nem lehet vitatni!Ebbol tanulni kene!
Szivesen allok tovabbra is objektiv magyarazatokkal!
Maradok.....
I
süti beállítások módosítása