Szeptember 11., az Arab-Magyar Barátság Napja
2010. szeptember 09. írta: Doktor Kottász

Szeptember 11., az Arab-Magyar Barátság Napja

  Tulajdonképpen minden önmagáért beszél, de azért felhívnánk a figyelmet a hastáncosnőkre, az „eredeti arab gyrososra”, a helyszínre, az előadókra és végül, de nem utolsó sorban a szerencsés időpontválasztásra.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr652281165

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Ezek a Jobbikos fiúk... 2010.09.09. 14:10:06

 Jelentés: xxx.xxx/2010   Tárgy: Arab-Magyar  Barátság Napja   Ecsém, ezek a Jobbikos fiúk mindig kitalálnak valamit. Beszarás. Arab-Magyar  Barátság Napja. Erre aztán ugrani fog a sajtó. Nézd már, itt is, meg itt is, meg itt i...

Trackback: Ezek a Jobbikos fiúk... 2010.09.09. 13:55:34

 Jelentés: xxx.xxx/2010   Tárgy: Arab-Magyar  Barátság Napja   Ecsém, ezek a Jobbikos fiúk mindig kitalálnak valamit. Beszarás. Arab-Magyar  Barátság Napja. Erre aztán ugrani fog a sajtó. Nézd már, itt is, meg itt is, meg itt i...

Trackback: A híresen toleráns és befogadó párt a magyar-arab barátságot ünnepeli 2010.09.09. 12:55:14

Kiváló időzítés, remek plakátok (a kedvencem az esztergomi bazilika és a piramisok montázsa), csodálatos programok, Hegedűs Lóránt, a HAMASZ elnöke (micsoda poén, ha-ha-ha, az atv már le is csapott rá). Vajon mi lesz még? 3 emeletes torta, tetején a ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-d(-_-)b- 2010.09.09. 08:07:47

Igen, és?

Ez mind szeptember 11-én történt:
en.wikipedia.org/wiki/11_September

(F)ordító · http://aztirjaa.blogspot.hu/ 2010.09.09. 08:10:00

szerinted véletlen az időpont kiválasztása?
az egész plakát tökéletesen jellemzi azt a katyvaszt, ami jelenleg a jobbik. református lelkész előadó, esztergomi bazilika képe, mellette piramisok (mi közük az arabokhoz?), kopt egyház... stb. ugyan.

Zetek 2010.09.09. 08:11:02

Van arab-magyar barátság? Hol és miben nyilvánult ez meg?

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2010.09.09. 08:11:41

A zsidógyűlölet mindent legyőz, a zsidógyűlölet mindeeent legyőőőőz!

Idióták. Ott kellene robbantani legalább egy focilabdányit.

Maisie MacKenzie 2010.09.09. 08:13:35

A gírosz (görögül: γύρος, angolos átírás szerint gyros) egy forgatásos eljárással készített görög húsétel, mely valószínűleg az Oszmán Birodalomból származik. A szó eredeti verziója, a ντονέρ a török döner („forgó”) szóra vezethető vissza, a gírosz ennek a tükörfordítása. Az ételt gyakran pitában tálalják szendvicsként, ilyenkor különböző zöldségekkel és öntetekkel ízesítik a húst.

Szerintem inkább a Shawarma lesz amire gondolnak (arabul: شاورما‎)

Mindenesebre jobb program, mint a koránégetés! :-(

-d(-_-)b- 2010.09.09. 08:16:05

@Zetek: Egyébként igen, van. Rengeteg arab diák tanult és tanul jelenleg is magyarországi egyetemeken, és utána szépen hazamennek és elmondják az otthoniaknak, hogy mennyire szerettek itt lenni.

-d(-_-)b- 2010.09.09. 08:19:15

"mellette piramisok (mi közük az arabokhoz?)"

Hát kábé annyi közük van, mint a magyaroknak
- a vértesszőlősi Samuhoz
- Attila sírjához
- Gorsiumhoz
- az ókeresztény sírokhoz
- a vaskori őskohókhoz
stb.

(F)ordító · http://aztirjaa.blogspot.hu/ 2010.09.09. 08:28:39

@-d(-_-)b-:
úgy van!
szóval, miért a piramisokkal állítja párba a bazilikát a "szerző"? a mekkai nagymecset talán jobban passzolt volna, nem? ha már, annyira barátkozunk vallásilag is.

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2010.09.09. 08:46:36

@-d(-_-)b-: Igen. Ráadásul a magyar-arab viszonyt Nyugat-Európával ellentétben nem árnyékolja egy erőszakos és integrálatlan kisebbség problémája, mert akik nálunk letelepedtek, jórészt a diákként érkezett, magasabb státusú és világias réteg, akik dolgozni és boldogulni akarnak, nem a segílyeken lógni.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.09.09. 08:50:04

A hátsó szándék, ami összehozza ezt a két csoportot (a közös ellenség) persze nyilvánvaló, de tudjátok mit? Ha ezt komolyan is gondolnák, mármint az arab világ és az általunk is képviselt nyugati kereszténység közötti megbékélést, közeledést, akkor szerintem nem lenne rossz ötlet az időzítés, pont azért, hogy a szomorú évforduló élét tompítsák.

Persze ha ez a cél, és ehhez következetesek is akarnak lenni, akkor felmerül a kérdés, hogy miért is zavarta őket az, amikor Megyó a román nemzeti ünnepen koccintott Nastase-val...

Nem kell rá válaszolni, nem vagyok naív.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.09.09. 08:53:18

@-d(-_-)b-: Ez meg mind június negyedikén:

en.wikipedia.org/wiki/June_4

Mégse gondolnám azt, hogy átlagos napnak tartod...

Robinzon Kurzor 2010.09.09. 08:56:08

Bámulatos, hogy mi (ki) meg nem fért az egyazászló alatt, az egyatáborban.

nullnick 2010.09.09. 09:02:37

MEKKORA

SEGGFEJEK EZEK!

-d(-_-)b- 2010.09.09. 09:04:22

@Fedor: Már bocs, de milyen, a magyarságot alapjaiban megrázó esemény történt szeptember 11-én, ami miatt ne lehetne ezután semmi mást azon a napon tartani? Például a vasfüggönyt is ezen a napon nyitották meg Mo. és Ausztria között. Akkor arra se emlékezzünk? Értem, hogy az USÁban volt ez a repülőgépes támadás, de hogy jön ez a magyar-arab barátsághoz?

Egyébként a szocializmus alatt hivatalos szinten is a magyar-arab és magyar-palesztin kapcsolatokat támogatták, nem a magyar-izraelit. Ha ehhez hozzávesszük, hogy igen sokan lekommunistapártozzák a Jobbikot, akkor igazán nem lóg ki semmilyen lóláb.

-d(-_-)b- 2010.09.09. 09:05:16

@Robinzon Kurzor: Ugyanez elmondható bármelyik világháborúról is, szóval nem értem, miért pont most kellene ezen kiakadni.

-d(-_-)b- 2010.09.09. 09:08:47

@Fedor:

"pont azért, hogy a szomorú évforduló élét tompítsák ... amikor Megyó a román nemzeti ünnepen koccintott Nastase-val..."

Azért én válaszolok :)

Szeptember 11-e nem az arabok Mo. elleni hatalmas győzelme (gaztette stb.) évfordulója, a trianon-örömünnep meg a románok részéről az.

-d(-_-)b- 2010.09.09. 09:12:02

Most nézem, pont 9 óra 11 perc van... akkor most nem csinálhatok semmit? :) :D

Gasper · http://tajkep.blog.hu/ 2010.09.09. 09:12:45

@Zetek: @elGabor: "Van arab-magyar barátság? Hol és miben nyilvánult ez meg? "

A múltban, egészen az Anjou királyokig nagyon komoly arab kapcsolataink voltak. Lásd pl. lótenyésztés. Az Árpád-házi időkben bizonyos területeken a gyepűvédelmet még muszlim hitű magyar alattvalók látták el.

További infók:

www.magyariszlam.hu/magyartort.htm

Maisie MacKenzie 2010.09.09. 09:15:47

Nem értem miért keveritek az arabokat a muszlimokkal?

Persze nagy az átfedés, de vannak csíkszemű, meg fekete muszlimok és keresztény arabok is. Sőt keresztény arabból is sokféle, még Izrael-barát is.

nem1rem1 2010.09.09. 09:16:07

Én azt az egyet nem értem, hogy hogyan lehet pislogás nélkül a palesztín arabok mellett és a magyarországi cigányok ellen, egymással pont ellentétes retorikával hülyíteni?

A többi persze egyértelmű: Nyílt provokáció a közmegegyezéssel szemben. Az kicsit gusztustalan, ha valaki "Igen és...?"-jellegű szemforgató álnaivitással még hülyének is akar nézni. Ezen túl viszont lelkük rajta, milyen értékrendet követnek.

De könyörgöm, egy fenékkel két lovat megülni, ráadásul úgy, hogy a két paci pont egymással ellentétes irányba vágtat, ez már döfi! Ez már azért nem semmi!

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.09.09. 09:20:37

ezzel csak az a baj, hogy ezek a tahók csinálják, és tahó módon. állami szinten kéne ünnepelni az arab-magyar barátságot kilenctizenegyedikén, mintegy arcul csapva a kötelező elájulás afelett /illetve a helyette tálal kamu felett/, hogy a moszad beáldozott néhány ezer embert a háború érdekében.

hphp 2010.09.09. 09:22:05

sajnos van egy olyan emberi hibám, hogy sokszor megbocsátó, elnéző, kompromisszumképes tudok lenni a legvadabb szélsőségek felé is, de a Jobbikban azt szeretem nagyon, hogy időről-időre eszembe juttatják, hogy tisztességes ember nem áll szóba velük.

Maisie MacKenzie 2010.09.09. 09:24:34

@nem1rem1:

Nincs igazad! A Jobbik nem egy Gázai-övezet-szerű enklávét akar létrehozni a magyarországi romák számára, csak szigorúbban fellépni a közöttük feltűnően magasszámú bűnözővel szemben.

Gasper · http://tajkep.blog.hu/ 2010.09.09. 09:25:47

@Maisie MacKenzie: ha nekem céloztad, nem keverem a muszlimokat az arabokkal. De a Magyar Királyságban élt muszlimhitű alattvalóknak fontos szerepük volt az arab kapcsolatok működtetésében.

Árkászati Hadimérnökség 2010.09.09. 09:26:01

Lehülyézte már valaki ezeket? Na, azért.
Mert ezek bizony hülyék, élükön Vonóval, meg Nyivákkal, meg Tórótortával. Mert főszékesegyház és piramis? Mert hogy a piramis nem arab, azt az ő szintjükön nem kell tudni. De mi köze ezeknek az ezoterista-világköldöke-szívcsakra-szíriuszi IQ-fightereknek a főszékesegyházhoz?
Hát éppen ők szittyulnak, rovásírnak, Emese álmáznak, nyilongnak, nemezelnek, csúcsossüvegelnek, sámánulnak, meg nyígnak, hogy Vajk feladta az ősvallást, pföjj! Mondjuk a vállalható kompromisszumuk az volt, hogy szépen letakarták a keresztet a legnagyobb Közép-európai keresztény templom tetején. Ennyit a jobbikos igazmondásról. De lehet, hogy a két bolond Hegedűsök kérték.
Istenem, ez a tekintet!

(F)ordító · http://aztirjaa.blogspot.hu/ 2010.09.09. 09:31:34

@Árkászati Hadimérnökség:
a jobbik is elmúlik hamarosan, mint a miép. kezdenek vércikibe átmenni. javasolnék nekik november 4-én egy orosz-magyar barátság napját is, lenne pirog, kozákzenekar, kalinka, vodkakülönlegességek...

Árkászati Hadimérnökség 2010.09.09. 09:32:14

Bocs, Túrótortát írtam volna, ha nem csesztem volna el.
Üdvözlettel
Árkászati Hadimérnökség

Maisie MacKenzie 2010.09.09. 09:32:57

"ha nekem céloztad, nem keverem a muszlimokat az arabokkal. De a Magyar Királyságban élt muszlimhitű alattvalóknak fontos szerepük volt az arab kapcsolatok működtetésében."

Igaz. Az iszlám szent nyelve az arab.

Pl. a böszörmények (izmaeliták) muzulmán vallású bolgár-török (besenyő, kun, káliz) nép, akik a honfoglalókkal együtt érkeztek a vidékre. Az Árpád-korban a böszörmények kereskedelemmel foglalkoztak, de a tatárjáráskor kipusztultak.

tevevanegypupu 2010.09.09. 09:33:05

Hat hogyne lenne magyar-arab baratsag, szinte minden arab orszaggal joba vagyunk..kiveve amit a politikai szeljaras idonkent nem nagyon kedvel. Vannak arab-magyar allamkozi szerzodesek, nagyon sok csereiskolaegyetemista, kulturalis kapcsolatok.. Az idopontvalasztas provokacio, azt nem kellett volna, izlestelen es szomoru, de a tobbivel mi a baj?

Árkászati Hadimérnökség 2010.09.09. 09:43:53

Én azt nem értem, hogy környékünkön (Dunántúl sarka, a kanyaroknál, fent) minden kisvárosban az MSZP-vel együtt pöködnek a Fideszre az önkormányzati előtt. Esztergomban közös jelöltjük van a szocialistákkal, Dorogon semmi markáns kampány (MSZP-s a polgármester), de a fideszesekre láthatóan (demonstratíve) marhán figyelnek.
Igaz, az előző esztergomi jobbikos elnöknek meg a dorogi szoci alpolgármesterrel volt közös cége. Játékgép-üzemeltető cége, ha értitek.
Úgyhogy én nem hiszem, hogy eltűnnének, mint a MIÉP. Azok csak ex-titkosszolgák voltak, a régimódi III/III-as fajtából (Esztergomban pl. a MIÉP-elnök be is ismerte, nota bene Lévai Anikó volt az, aki jogvédelmet adott neki '90-ben).
Ez a Jobbik meg olyan, mintha még állományban maradtak volna, hogy Szilvási után még nem taklarították volna ki ezeket az agent provocateuröket a szolgálatoktól.
Úgyhogy ezeknek vannak politikai kapcsolataik a szocialistákhoz, kitömték őket lóvéval, ki is képezték őket, és egyelőre az MSZP-nek marhára nem érdeke, hogy eltűnjenek. Éppen ellenkezőleg: öltek pénzt a Jobbikba, és markáns érdekük fűződik, hogy Vonyóék működgessenek még pár ciklusig.
Ja, és baromira nem nácik. A nackók nem ilyenek. Azok jólképzettek, frankó a marketingjük, és nem közösködnek arabokkal. Egy csomó mindenért nem komálom őket, de a "ki az arabokat Európából!"-véleményüket osztom. Szerencsére nemcsak ők mondják ezt, hanem még sokan olyanok, akik vállalhatóak a mai trendi mediatizált világban.
Mondom, a véleményem az, arabok nem valók Európába, és az araboknak nem való Európa. De a Jobbikkal ugyanez a helyzet.
Na, megyek dolgozni.
Üdv
Á. H.

nem1rem1 2010.09.09. 09:56:09

@Az Olei Hagardom terroristái: Persze, meg a nem-cigány magyar is bevándorló, meg az arab is. Viszont Izraelben kábé ugyanaz a palesztínokkal szembeni ellenérzés indoka, mint Magyarországon cigányokkal szemben: "Élősködők", "rendetlenek", "nem akarnak dolgozni", "csak gyereket csinálni tudnak", stb.

Tudom, hogy a kettős mérce, az agymosás meg a kognitív disszonancia nehezen meg- és legyőzhető, úgyhogy nem is akarlak győzködni, kedves hályogosszemű, de azért lássuk be: Ennek a kettős retorikának a sikere nagyobb teljesítmény, mint az ősfajmagyar Koch által megálmodott Pusztaötös...

asz_tapasz (törölt) 2010.09.09. 09:56:46

A teljes program vállalható, rendkívül szimpatikus az időpontválasztás (bár attól tartok véletlen), egyetlen problémás rész a plakát alsó része lehet.

bazalttufa · http://konzervatorium.blog.hu 2010.09.09. 09:58:37

Igenis lehet várat homokra építeni. Sőt barátságot is, amire meg kőolajvezetéket, mint tudjuk.

Ja, és száz tevének ötven a fele.

asz_tapasz (törölt) 2010.09.09. 09:59:10

@Árkászati Hadimérnökség: te annak idején az orsósviktorozást is viccesnek találhattad.

Gasper · http://tajkep.blog.hu/ 2010.09.09. 10:02:25

Teljesen balfasz dolog cigány-palesztin analógiákat gyártani. Ráadásul az araboknak úgyanúgy őshazája az a terület, mint a zsidóknak. Sőt, az előző század derekán még az arabok voltak többségben Palesztina területén.

asz_tapasz (törölt) 2010.09.09. 10:04:11

@nem1rem1: közmegegyezés, úgyérted szept 11-el kapcsolatban? nincs, ne is legyen, semmi közünk hozzá. aki akarja, könnyezze meg.

nem1rem1 2010.09.09. 10:04:36

@Maisie MacKenzie: Óh, be szép... Szó sem volt itt a kampányban cigány-internálótáborokról, meg kitoloncolásról...

Van azért egy különbség: A palesztín arabokat nem azért nem fogadja be másik arab ország, mert nincs, hanem azért, némelyeknek még mindig bevallottan a célja, hogy "a zsidókat bele kell kergetni a tengerbe".

Ennek fényében a kiragadott féligazságok, ferdítések és uszítások, mind az iszlamista és/vagy palesztín terrorizmusról, mind a magyarországi cigánybűnözésről, főleg egymással szöges ellentétben, különösen súlyos idiotizmust feltételez az ilyen retorika csillogó szemű befogadóiról...

asz_tapasz (törölt) 2010.09.09. 10:09:18

cigányozóknak: www.clas.ufl.edu/users/oren/UN%20Palestine%20Partition%20Plan.gif az a lila ott ensz által kijelölt terület a palesztinoknak, innentől kurva mindegy hogy dolgoznak-e vagy se, a mózeshitűek legszerencsétlenebb, földönfutó, nyomorult áldozatai.
(pont ezért hülyeség a magyar-palesztin párhuzam is)

asz_tapasz (törölt) 2010.09.09. 10:11:12

@nem1rem1: "Szó sem volt itt a kampányban cigány-internálótáborokról, meg kitoloncolásról..." a Nyakó vagy melyik beszélt ilyenekről, ezekszerint a zemeszpé bevezetija zinternállótáborokat?

nem1rem1 2010.09.09. 10:11:27

@asz_tapasz: Arról, hogy többezer ártatlan embert, válogatás nélkül meggyilkolni, terrorista célból (vagyis: a média segítségével, erőszakos cselekmények elkövetésével vagy azok kilátásba helyezésével, rettegést kelteni a lehető legszélesebb körben), ennek elítéléséről bizony közmegegyezés van. Nem teljes egyetértés, de hát, erkölcsi hullák, elmebetegek, szociopaták mindenütt vannak. Erről ennyit, közmegegyezésileg.

A kiváltó okokon persze lehet és kell vitatkozni. Miképp a "cigánybűnözés"-nek aposztrofált jelenségről is, és mint ahogy ártatlan emberek, gyerekek utáni éjszakai vadászatot megint csak beteg emberek tudnak végrehajtani és támogatni.

Ezért mondom, hogy a nyíltan provokatív, szeptember 11-re szervezett esemény, szerintem bárgyú és veszélyesen összemossa a népek szolidaritását a terrorizmus támogatásával (mint ahogy a koránégetés is), de hát lelkük rajta. De tudod: Vagy szűz, vagy ribanc: Kettő nem lehet egyszerre valaki, Csak annak a szemében, aki a nagy-nagy szerelemtől megvakul...

Maisie MacKenzie 2010.09.09. 10:15:55

@nem1rem1:

"súlyos idiotizmust feltételez az ilyen retorika csillogó szemű befogadóiról"

ja. Kétségtelenül létezik ez a szavazói szegmens.

nem1rem1 2010.09.09. 10:17:08

@Gasper: Óh, igen. Minden fundamentalizmus esetén az a lényeg, hogy a megfelelő időpontot válasszuk ki a viszonyításhoz.

Például, a Naagymagyarországon a magyarok mindig is kisebbségben voltak. Még akkor is, mikor a zsidókat a magyarokhoz számították...

Mekkorákat röhögtünk azon a harminc évvel ezelőtti izzadáson, mikor a román történészek próbálták bizonygatni, hogy bizony ők előbb voltak itt, mint a magyarok?

asz_tapasz (törölt) 2010.09.09. 10:20:38

"többezer ártatlan embert, válogatás nélkül meggyilkolni, terrorista célból"
Azóta sajnos ennek a létszámnak sokszorosa a másvilágra került, sokféle aljas cél áldozataként, a világ mégtöbb pontján. Ami messze van, azt leszarjuk, miután meghökkentünk a tévé előtt, ez így normális és talán mindig is így volt. Kilencedik hó 11.-e se kivétel, bár igen látványos eset volt.

nem1rem1 2010.09.09. 10:23:53

@asz_tapasz: Értem. Tehát ha másokat is gyilkolnak, akkor nincs más erkölcsi kötelességünk, mint kiválasszuk, hogy melyik tömeggyilkost támogatjuk, öszintén vagy cinikusan szemforgatva...

Zetek 2010.09.09. 10:25:07

@-d(-_-)b-: Igen ismertem őket. Csak két hibájuk volt nem tanultak - 15 évig írták a szakdolgozatukat - és eszük ágban sem volt hazamenni. A többi stimmel.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.09.09. 10:26:05

tegye már fel a kezét, aki kedveli az arabokat ....

Maisie MacKenzie 2010.09.09. 10:34:05

@Árkászati Hadimérnökség:

"Ja, és baromira nem nácik. A nackók nem ilyenek. Azok jólképzettek, frankó a marketingjük, és nem közösködnek arabokkal. Egy csomó mindenért nem komálom őket, de a "ki az arabokat Európából!"-véleményüket osztom. Szerencsére nemcsak ők mondják ezt, hanem még sokan olyanok, akik vállalhatóak a mai trendi mediatizált világban."

Nyugat-Európában más az arabok, muzulmánok megítélése, mint nálunk. Ott kb. az itteni cigányt jelenti.
A magyar őstörténetért gerjedők, akik nem szívlelik az általuk zsidónak tartott liberalizmust másképp tekintenek a Keletre. A vérmagyarság rokonai többnyire mérsékelt iszlám hívők. Számomra egy érdekes világ, de napi politikai következtetést nem vonnék le ebből.

Én, mint nem vérmagyar magyar inkább a zsidó-keresztény Európát preferálnám, de az nincs ellentétben a mérsékelt iszlámmal, de a mértéktelen liberalizmussal annál inkább! Nagyon nézőpont kérdése ez a dolog.

nem1rem1 2010.09.09. 10:34:57

@zero: Voltak velük pozitív tapasztalataim (is). De (néhány önkéntelen sztereotípián kívül, ami megvan ugyanúgy a magyarokkal, németekkel és bantukkal kapcsolatban is) nem kedvelem, nem utálom őket jobban, mint bárki mást.

És szeptember 11 NEM AZ ARABOKRÓ SZÓL. Szeptember 11. a terrorizmusról szól, meg a poltikusi önző hazugságokról, hülyítésekről.

Vona Gábor ebből a szempontból nem különbözik a többi álságos politikustól, csak keményebben meg kell dolgoznia az idióta potenciális választóinak a megszólításáért, mert a langyosvíz-hazugságokat és agytlanságokat már a többi párt és politikus einstandolta előle.

Na, kellemes csámcsogást a gíroszon, szép ünnepet ötezer civil halálának napján!

És szebb múltat!

asz_tapasz (törölt) 2010.09.09. 10:35:09

@nem1rem1: te melyiket támogatod? Én egyiket se, gondolom a Jobbik se, de még az előadásokat tartó palesztin orvosok se.
@zero: miért ne? Jófejek, főleg ha otthon maradnak.

Maisie MacKenzie 2010.09.09. 10:38:00

@zero:

Azért arab és arab között is van különbség! Vannak olyan arabok akiket kedvelek, érdekes színfoltnak tekintek, de nem szeretnék radikális változást Magyarország etnikai, vallási viszonyaiban.

Elfér bármilyen színű, vallású, közösség, de a DÖNTŐEN európai, zsidó-keresztény jelleg maradjon meg!

ikaljan · http://ikaljan.blog.hu 2010.09.09. 10:49:26

Azért csak megjegyzém, hogy idén szeptember 11-ére esik az Eid al Fitr (a Ramadánt lezáró három napos ünnep) utolsó napja.

asz_tapasz (törölt) 2010.09.09. 10:54:37

@ikaljan: akkor ennyi... ciki, kommentelőnek és szerkesztőnek is

Serio (törölt) 2010.09.09. 10:55:13

Úr Isten!

Mondjátok hogy ez csak egy viccplakát amivel a Jobbikot akarja kifigurázni valaki...
Miféle pokol készül megnyílni ezalatt az ország alatt...?!

stratez 2010.09.09. 10:56:00

Szeptember 11-dike is csak válasz volt Izrael 60 éve tartó népirtásocskáira, bár a kicsinyítő jelzőt el is lehetne hagyni, és a farok-kutya szindrómára, ahol nem az USA a kutya...

tevevanegypupu 2010.09.09. 10:57:53

@Az Olei Hagardom terroristái:
Az igaz, hogy egy csepp szar is ele barmihez es elrontja, es ezt a csepp szart altalaban adagolja is mindenki mindenhez. Es hogy kicsoda es mihez ez tenyleg nezopont kerdese, mert nezopont szempontjabol mindenkinek igaza van.

Maisie MacKenzie 2010.09.09. 10:59:00

@ikaljan:

Sábát Tsuvá - a Bűnbánat vagy a Megtérés Szombatja is.

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.09.09. 11:01:21

@zero: azért néha kinézhetnél a vastagbőrbloggerséged mögül és tájékozódhatnál(művelődhetnél),nem minden "arab" rongyfejű, bombával a hóna alatt rohangáló...ez kb. olyan sommás megjegyzés ,hogy "ki szereti az európaikat ?","ki szereti az afrikaiakat"?Az "arab"iráni-perzsákba már bele sem megyek,magas ez...
Persze most én arabimádó imágó vagyok,világos...lapozzunk...

Tu pőószt:

Az szept 11.-én enni-kakilni még lehet?

shwarcz bácsi 2010.09.09. 11:05:22

nem értem a jobbikot.a cigányokat megállás nélkül szidják,de az arabokkal barátkoznának?
sztem fogalmuk sincs mit akarnak.
vona mint őskeresztény mélymagyar áttér a muzulmán hitre?

nem1rem1 2010.09.09. 11:07:02

@ikaljan: hu.wikipedia.org/wiki/Ramad%C3%A1n

"(A Ramadán) Naptári elhelyezkedése

Mivel az iszlám naptár rövidebb, mint az általunk használt Gergely-naptár, így az ünnep ahhoz képest folyamatosan vándorol, évről évre más időpontra, általában 11 nappal korábbra esik, mint az előző évben."

Köszi a megjegyzést, de erre hivatkozni, ez amolyan tipikusan szélsőjobbos szemforgatás. Nem a te részedről, hanem annak a szervezőnek a részéről, aki esetleg erre hivatkozna az időpont kiválasztásakor.

shwarcz bácsi 2010.09.09. 11:08:39

@stratez: az a baj hogy félelmetesen sötét vagy.ezt több blogon is bizonyítottad már.kívánok neked egy kedves,terjedelmes arab kolóniát szomszédodnak.azt se tudod miről beszélsz,te szerencsétlen.

is 2010.09.09. 11:09:47

ha jol lattam, meg nem hangzott el, pedig mar mindenki megnyilvanult, aki csak szamit: iden a Ramadan pont szeptember 11-en er veget, azt az arabok igy is, ugy is megunneplik. a Jobbik csak ratelepedett az unneplesre. minden ennel kormonfontabb osszeeskuveselmelet csak az osszeeskuveselmelet-krealok szorakozasa.

asz_tapasz (törölt) 2010.09.09. 11:12:18

@shwarcz: az első mondatodnak van értelme, és valószínűleg az egész világgal így lehetsz, ahogy a fajtád is. bonyolult neked ez az egész, különben is minek a balhé, jobb a békesség meg a teli gyomor!

ukunoka 2010.09.09. 11:12:33

... érdekes, hogy a 80as évek végefelé, 90es éveke elején történt szegedi arabverésekben résztvevő akkori skinheadek ma a szegedi jobbikot "erősítik" ... hogy' is van ez?

Maisie MacKenzie 2010.09.09. 11:13:10

@shwarcz:

Pont egy mélymagyar szimpatizál inkább az iszlámmal, mint a zsidó-kereszténységgel, ez világos, mint a nap! Nem véletlen, hogy több köztük a református is!

Nálunk a kereszténység főleg a katolicizmus azért inkább nyugatias cucc, Habsburg, meg polgári.

nem1rem1 2010.09.09. 11:13:26

@asz_tapasz: "a fajtád..."

Jóvan, jóvan, sok vita, egyre kevesebb önkontroll...

Bűzlik ez, na...

is 2010.09.09. 11:13:33

@ikaljan: bocs, latom te is kiszurtad

Maisie MacKenzie 2010.09.09. 11:14:05

@is:

"az arabok igy is, ugy is megunneplik"

Ajkán?

orient 2010.09.09. 11:15:45

@Maisie MacKenzie: Shwarma stimmel. Még jól is írtad arabul is :))

Mit akarnak a gyros-szal? :))))

MagyarZizzi (törölt) 2010.09.09. 11:16:07

Nem is tudtam, hogy van arab-magyar barátság. Persze attól még lehet, csak én nem vettem észre semmiből (meg szerintem még rajtam kívül nagyon sokan). Ez most mégis mire lesz jó?!

Maisie MacKenzie 2010.09.09. 11:19:53

@orient:

A magyarok többsége Görögországban találkozott először ezzel az étellel. Nekik már csak gyros marad. :-)
Még egyes török büfékben is így árulják, de nem a görögök iránt érzett rajongásból! :-)

Az Olei Hagardom terroristái · http://en.wikipedia.org/wiki/Olei_Hagardom#List_of_Olei_Hagardom 2010.09.09. 11:22:14

@Maisie MacKenzie:

A magyarok többsége Magyarországon találkozik először a tésztába csavart húsnyesedékkel.

SAJNOS ZSIDÓVAL IS Magyarországon találkozik először a magyarok többsége.

csoko20 2010.09.09. 11:26:20

Remélem azért Vona mond egy szónoklatot a keresztény-nemzeti értékekről, meg arról hogy eláraztják Európát a koszos bevándorlók és ennek oka a francia és német nemzet hanyatlása.

Továbbá azt kívánom, hogy Vona Gabesz egyik szomszédja cigány a másik meg arab nagycsalád legyen. A kertszomszédja meg legyen pl.: Samuel Horowitz.

Azért az ellenségeim ellenségei nem feltétlenül a barátaim.

tundrazuzmo (törölt) 2010.09.09. 11:27:28

Semmi bajom az arabokkal. Mind az arab kávéház, mind a kajájuk, mind a zenéjük tetszik. Csak egy dolog miatt sajnálom őket, hogy miért Vona Gáborral és senkiházi bandájával barátkoznak, amikor Magyarországról van szó. Orbán Viktornak kellene barátkozni, vagy Schmitt Pálnak. Ők biztosan jobbak lennének időpontválasztásban is.

Kassian 2010.09.09. 11:27:29

@Az Olei Hagardom terroristái: meg sajnos nácikkal is Magyarországon találkozik először a magyarok többsége.

Maisie MacKenzie 2010.09.09. 11:27:49

@Az Olei Hagardom terroristái:

"A magyarok többsége Magyarországon találkozik először a tésztába csavart húsnyesedékkel."

Az lehet, de miért PONT a görög neve terjedt el?
Gondolom Görögország jelentősebb turista célpont (volt), mint más húsnyesedékes állam. :-)

ukunoka 2010.09.09. 11:30:19

@Az Olei Hagardom terroristái:
... csak úgy mint katolikussal, reformátussal ...stb.

Maisie MacKenzie 2010.09.09. 11:31:41

@tundrazuzmo:

Ahmad Abdelrazek 2006 óta a Palesztin Állam rendkívüli és meghatalmazott budapesti nagykövete külön is leszögezte, hogy nem fogadják el a szélsőjobboldal pro-palesztin és Izrael-ellenes felkínálkozását és a velük való kapcsolat létrehozását akár Magyarországon, akár máshol a világon. Hiszen a szélsőjobboldali ideológia és a rasszizmus nem csak a zsidók, hanem az arabok és az iszlám ellen is szól. Visszaemlékezett franciaországi éveire, amikor is Jean Marie Le Pen és pártja kereste a palesztinok kegyeit, de Abdelrazek úr szerint visszautasították őket. „Rasszistákkal nem akarunk partneri viszonyba kerülni” – mondta.

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2010.09.09. 11:33:22

@asz_tapasz: Azért a békesség és a teli gyomor számomra sokkal vonzóbb opció,mint az éhezés és békétlenség.

Ez biztos csak ilyen liberális elhajlás részemről.

orient 2010.09.09. 11:35:29

@Az Olei Hagardom terroristái: szerintem nyugodjál meg. Én itt egy ételről beszélek, aminek semmi köze a te és a politikus haverjaid eszméihez. Ezt valaki leírta teljesen korrektül és én megerősítettem, hogy igaz. Ismerem őket, valószínűleg jobban mint te. Nem akarom kifejteni miért, mert annyit nem érsz.

Maisie MacKenzie 2010.09.09. 11:36:54

@Az Olei Hagardom terroristái:

tizenkét törzs, de annál sokkal több irányzat.

ukunoka 2010.09.09. 11:37:18

@Az Olei Hagardom terroristái:
egy-egy külön VALLÁS mint a zsidó ...

Kovácsovics László, mosógépszerelő 2010.09.09. 11:38:16

Milyen jópofák ezek a srácok.
A buli végén pedig megverik a meghívott arabokat:)))))

Kendaq Pendragon 2010.09.09. 11:39:06

Erőmű Művelődési Ház....váááááááá!

(Ne keressetek, Elbújtam a ház alatti bunkerben.)

Az Olei Hagardom terroristái · http://en.wikipedia.org/wiki/Olei_Hagardom#List_of_Olei_Hagardom 2010.09.09. 11:39:59

@orient:

a teljesen korrekt kopipészteléshez

milyen végzettséggel kell rendelkezni?

2010.09.09. 11:41:04

Nem értem. Ezek a jobbikosok nem keresztényfundamentalista fajgyűlölő nácik voltak eddig? Vagy a fidesz már a duplagondolt is bevezette?

Az Olei Hagardom terroristái · http://en.wikipedia.org/wiki/Olei_Hagardom#List_of_Olei_Hagardom 2010.09.09. 11:42:19

@inDIEkiller!:

ja persze,

és a sok Tay-Sachs meg a Lesch-Nyhan szindrómás askenázi is azért van mert nem törzsön belül házasodnak

Maisie MacKenzie 2010.09.09. 11:42:54

@inDIEkiller!:

Judaizmus a vallás. Léteznek ateisták is akik zsidónak vallják magukat, egy ókori nép leszármazottjainak.
Vannak ilyesmi magyarok is, akiknél a hun leszármazás tudat a legfontosabb.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.09.09. 11:43:12

@Blás Sailor von Wolfhausery:

de ettől még miért kellene szeretnünk vagy barátkoznunk vele ... ?

semmi közünk hozzájuk, nekik is megvan az életük, nekünk is ... fasznak kell erőltetni ilyen magyar-arab barátságot, mikor a Jobbik minden bevándorlót utál

orient 2010.09.09. 11:44:32

@Az Olei Hagardom terroristái: valszeg semmi, de nem értem mi a bajod még mindig ezzel?

tevevanegypupu 2010.09.09. 11:47:50

A Ramadan holnap kezdodik. De mivel ketnapos unnep, igy szeptember 11-e is unnep.

Maisie MacKenzie 2010.09.09. 11:47:52

@zero:

"mikor a Jobbik minden bevándorlót utál"

Most álnaív vagy?

A Jobbik a jelenlegi világrendet utálja a legjobban, amely lehetővé teszi a bevándorlást és a cigánytenyészetet. Szerintük ezt a jelenlegi világrendet a zsidók uralják.

A zsidók legnagyobb ellensége manapság meg az iszlám fanatizmus.

CyberPunK 2010.09.09. 11:48:19

Picsába, akkor nem lesz új keresztesháború? :(

Az Olei Hagardom terroristái · http://en.wikipedia.org/wiki/Olei_Hagardom#List_of_Olei_Hagardom 2010.09.09. 11:52:01

@Maisie MacKenzie:

a zsidó néphagyomány egyenlő a zsidó vallással

így aki zsidó intatitással él akér hiszi JFWH-t akár, ugyanazok szerint a rituálék szerint él

a neshama, JHWH lelke is SZÁRMAZÁS ALAPJÁN, hittől függetlenül lobog minden zsidó lelkében a zsidó hagyomány szerint

NEM KELL A HAZUGSÁG

HOGY A ZSIDÓ AZ CSAK VALLÁS

Viktus 2010.09.09. 11:52:06

Látványos önégetés ... egyébként vicc itt ugrálnak a cigányok ellen na a sejkeket leszámítva az arab népesség kb. ugyanolyan jófajta ...

Myta · http://www.stylebyme.blog.hu 2010.09.09. 11:54:51

Szeretem a falafelt, a kebabot, a baklavát, de inkább augusztus 29.-én a mohácsi csata napján ünnepeltem volna a fiúkkal: Ahmeddel, Alival, Hasszánnal és Omárral.

stylebyme.blog.hu/2010/09/08/coco_bongo

Az Olei Hagardom terroristái · http://en.wikipedia.org/wiki/Olei_Hagardom#List_of_Olei_Hagardom 2010.09.09. 11:55:19

@inDIEkiller!: @Maisie MacKenzie:

a zsidó néphagyomány egyenlő a zsidó vallással

így aki zsidó identitással él akér hiszi JHWH-t akár nem, ugyanazok szerint a rituálék szerint él

a neshama, JHWH lelke is SZÁRMAZÁS ALAPJÁN, hittől függetlenül lobog minden zsidó lelkében a zsidó hagyomány szerint

NEM KELL A HAZUGSÁG, HOGY A ZSIDÓ AZ CSAK VALLÁS

Maisie MacKenzie 2010.09.09. 11:55:42

@Az Olei Hagardom terroristái:

Van ilyen irányzat is, de nem minden zsidó gondolja így.

A katolikus egyház is igényt formál minden általa megkereszteltre, mégsem mindenki katolikus, valaki áttér a sámánhitre. :-)

Az Olei Hagardom terroristái · http://en.wikipedia.org/wiki/Olei_Hagardom#List_of_Olei_Hagardom 2010.09.09. 11:58:02

@Myta:

te meg akkor hülye picsa vagy,

hogy fogalmad sincs aról, hogy az arab meg a török nem ugyanaz

orient 2010.09.09. 11:59:06

@Myta: ennek most mi köze van a blogodhoz? Reklám? :))))

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.09.09. 11:59:51

@zero: Mert Magyarországon hatalmas probléma az arab bevándorlók tömege...igen.Jah látom sikerült egy újabb mélyenszántó posztot összekaparnod a csúnya-gonosz nagyon sokat adózó ,nemközszféra,nem katona munkahelyeden összedobni,egyre szánalmasabb vagy...

"mikor a Jobbik minden bevándorlót utál"

Meg rasszistafasizta náci,jól van leülhetsz emese...

peti papagáj 2010.09.09. 12:00:10

ez akkor lenne békeüzenet, ha magyar-arab-zsidó buli lenne

gyilkos fűegér 2010.09.09. 12:00:27

@stratez:
Vegyél már föl legalább egy pólót, meg fogsz fázni.

Oszama Tual 2010.09.09. 12:05:59

A legérdekesebb az egyik tisztelt előadó, Khaled Naffa.

Tudni kell, hogy ez a köcsög az egyik legmocskosabb maffiózó görény az országban, kis tesóival (mert vannak vagy hárman-négyen) egyetemben. Övé volt a Jordan Tours, amely olcsó jordániai útjairól, majd csődjéről vált híressé. A faszi azért él most Magyarországon, mert annyi embert baszott át és károsított meg Jordániában áldásos turisztikai tevékenysége során, hogy tucatnyi ember állna sorba Akabában, hogy kitekerje a nyakát, ha netán visszamenne. Eredeti keleti keresztény ős-jordániai család, nem palesztinok. BTW ha valahol tényleg rühellik a palesztinokat, az Jordánia, saját tapasztalat, szóval a cigány - palesztin párhuzam az tényleg megáll.

Jobbik, Vona, annyira gáz, amit nyomtok, hogy az rettenetes... mivé lettetek? Ugyanolyan hazaáruló gecik vagytok, mint bárki más... nyakig az arabok seggében, holott, a cigányok mellett a legnagyobb veszélyt Európára most a keletről beömlő mohamedánok jelentik... menjetek el Párizsba, én 9 évet éltem ott 1999 és 2008 között, azután még egy évet Toulonban, tudom, mi lesz, menjetek ti is, és nézzétek meg, mi vár ránk!!!! Cigányok a négyzeten!!!!

GazElla 2010.09.09. 12:07:41

Arab-magyar barátság napja , kettőskereszttel, bazilikával és református lelkészekkel? akkor miért nem a református templom került a plakátra? Hogy jön össze a bazilika a piramisokkal? Mi az összefüggés?
Valaki ki akart jól tolni a jobbikosokkal ezzel a plakáttal és ezek nem vették észre? röhej..

sa saman 2010.09.09. 12:11:27

A sok húgyagyú arabellenes kommentelő csak arra az egyszerű kérdésre adjon már választ, hogy a Szentföldön élő keresztények etnikailag mégis hova sorolhatók? Bizony ők is arabok, és a mai napig egyedül ők beszélik az ókori arámi nyelvet, amit egyébként Jézus nyelvének hívnak. A Közel-Keleten élő őskeresztények kivétel nélkül arabok.
Hoppá, máris van egy elég komoly kapcsolódási pont Európával.
Fel nem foghatom, hogyan lehet párhuzamot vonni palesztinok (arabok) és cigányok között! Teljesen más minőség! Azon túl, hogy az egyiknek hazát adtak, a másiktól meg elvettek, mégis kik közvetítették, őrizték meg az antik görög-római műveltséget Európának? Aki nem hallott arab kultúráról, zenéről, konyháról, építészetről, az húzzon vissza az elemibe és járja kétszer újra!
Félművelt senkiházik!

Várúr 2010.09.09. 12:12:02

@Maisie MacKenzie:
Ne beszélj baromságot légyszi. A Magyarországra betelepülő kunok (anyai őseim) sose voltak muszlimok. Sámánhitűek voltak, mint a többi türk nép.

Omenaton 2010.09.09. 12:12:30

èn egyáltalán nem vagyok a Jobbik ellen, de ez a dolog alapjában és az idözítés miatt egészen különösen ROSSZ !
Rettenetesen rossz ötlet, kérem mondják le vagy legalább halasszák el !
Ez csak károsítja a Jobbikot. (Ha ez egyáltalán igaz és nem csak valami fake hír, mert nem lepne meg.)

Az Olei Hagardom terroristái · http://en.wikipedia.org/wiki/Olei_Hagardom#List_of_Olei_Hagardom 2010.09.09. 12:14:51

a

ZSIDÓ-MUSZLIM UNOKATESÓK

egymást szépen kézenfogva

ELTAKARODHATNÁNAK EURÓPÁBÓL

stratez 2010.09.09. 12:15:20

Izrael egy neonáci állam, lehet persze ezt körülírni is, de minek, ez persze nem menti szeptember 11-dikét, de sok más lehetőséget Izrael és a farka, az USA politikája nem hagyott az arab világnak.

Az Olei Hagardom terroristái · http://en.wikipedia.org/wiki/Olei_Hagardom#List_of_Olei_Hagardom 2010.09.09. 12:19:21

@stratez:

a neonáci azért túlzó.

az apartheid pont megfelelő kifejezés a náCion(al)isták államára.

Sokorai_Atala 2010.09.09. 12:19:30

@ikaljan: ugyanezt akartam mondani. Amúgy gyakran járok (üzleti út) egy arab országba és nagyon rendben vannak az ottani emberek, igaz a szállítással mindig késnek:) Ott kb 16-17 % keresztány él és soha semmilyen attrocitás nem ért. Barátságosak, vendégszeretők, készségesek. Én így ismertem meg őket, így alkotok véleményt.

Várúr 2010.09.09. 12:19:45

1. Magyar-arab barátságot egy politikai párt nem hirdethet meg. (Az egyelőre még állami feladat).
2. Jobbik-arab barátságról lehet szó, ha már ennyire ekézni akarják saját magukat.
3. A szept. 11-i időpont ostobaságával már csak az ízléstelensége vetekszik (ott meghalt párszáz arab alkalmazott és kiküldött is).
4. Az ötlet nem az arabokról szól, hanem a Jobbik görcsös zsidóellenességéről.
5. Röhejes, mikor egy emblémájában keresztény, retorikájában ősszittya csapat Európa közepén épp az arabokat élteti a festői Ajka őskomcsi művelődési házában.

gyilkos fűegér 2010.09.09. 12:20:43

@Grift:
Ráadásul a "Nemzetközi Zsidó Összeesküvést" le sem lehet győzni amíg az ellenoldalon te meg a szintén agyatlan elvbarátaid "tartják a frontot"...

Amúgy azt tudtad-e, hogy a palesztin-kérdés is kamu, tulajdonképpen nincsenek palesztinok, azok is zsidók, és a terv az, hogy a palesztin zsidók az EU-t húzzák le lóvéra, az izraeli zsidók meg az USA-t. Ami annál is könnyebb, mivel mind a kettőt már évszázadok óta a zsidók irányítják.

Tulajdonképpen nem is volna szükség erre a nagy titokzatoskodásra, csak már a vérükké vált a kavarás.

orient 2010.09.09. 12:22:03

@Az Olei Hagardom terroristái: most akkor a muszlimok is szemetek nem csak a zsidók?

Akkor arabból csak a keresztényt szeressük? Most akkor hogy van ez?

Sokorai_Atala 2010.09.09. 12:23:02

@tevevanegypupu: a ramadán szeptember 8-án kezdődik és 11-ig tart

Sokorai_Atala 2010.09.09. 12:23:46

A Ramadán szept. 8-11-ig tart, csak mert többen írják a 9-t.

csoko20 2010.09.09. 12:25:44

@sa saman: Csadásan szép dolgokat írnak a művészettörténeti könyvek az arab világról:)

De menj végig Párisz valamelyik külvárosán is, vagy valami harmadik világbeli bazársoron, oké, többet tanulsz a mai világról mint a 2x8 osztály alatt :)

Biztosan kurva sok közös témánk lenne egy szentföldi arab kerszténnyel:)

Amellett, hogy a XXI. században vagyunk és nem a XI.-ben még az sem elhanyagolható szempont, hogy akarok-e, arab, muszlim, zsidó, román, bengáli, hottentota stb, szomszédokat. Nem, nem akarok, de még hollandot, németet vagy jobbikost sem.

bgp 2010.09.09. 12:27:48

@Az Olei Hagardom terroristái: mindenki hülye, csak te vagy normális.

Maisie MacKenzie 2010.09.09. 12:30:50

@Várúr:

hol írtam, hogy mindegyik kun muszlim volt?
A böszörmények etnogeneziséről írtam.

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.09.09. 12:32:08

@Oszama Tual: Sok mindenben igazad van...de ez az "arabozás" olyan mint ha "európaizás" közben folyton Albániáról,Koszovóról meg a cigókról menne a diskurzus,a radikális muszlimok tényleg ritka gázos téma...de az valami borzasztó ,hogy ennyire műveletlen,agymosott a nagyérdemű .

Maisie MacKenzie 2010.09.09. 12:33:10

@csoko20:

Én hangos, neveletlen szomszédot nem szeretnék, ha nem ilyen akkor nem érdekel az anyanyelve, vallása, rasszjegye.

Maisie MacKenzie 2010.09.09. 12:35:14

@orient:

Románból sem szeretik a keresztényt. :-(

Maisie MacKenzie 2010.09.09. 12:39:32

@Blás Sailor von Wolfhausery:

"az "arabozás" olyan mint ha "európaizás""

Ja, ha az aztékok váltak volna a legfejlettebb civilizációvá, akkor japánnak hívnának minden európait Portugáliától Oroszországig, mert az aztékok Japánba igyekezve először Portugáliában léptek volna partra.

(Kolumbusz - India - indiánok)

Zb74 2010.09.09. 12:40:58

@nem1rem1: Egyrészt rosszul tudod, másrészt fogalmi dugóba keveredtél. A magyarok mindig is többségben voltak Magyarországon, csak az változott, hogy relatív vagy abszolút többségben. A "relatív többség" fogalma nem azonos a "kisebbség" fogalmával. Egyébként meg a Trianont megelőző utolsó népszámlálás idején (1910-ben) speciel abszolút többségben voltunk.

orient 2010.09.09. 12:43:13

@Maisie MacKenzie: nekem semmi bajom a románokkal. De a az arabokkal, muszlimokkal, zsidókkal sincs semmi bajom. A hülye emberekkel van bajom, meg a politikusokkal.

Maisie MacKenzie 2010.09.09. 12:46:46

@Zb74:

"A magyarok mindig is többségben voltak Magyarországon, csak az változott, hogy relatív vagy abszolút többségben.

A "relatív többség" fogalma nem azonos a "kisebbség" fogalmával."

Igaz, de valahogy erőltetettnek tűnik. Meggyőzőbb az abszolút többség. Relatív többség esetén erős az igény a föderalizációra (jobb esetben, rosszabb esetben elszakadás)

Maisie MacKenzie 2010.09.09. 12:48:30

@orient:

Én is így vagyok ezzel. Szerintem az nem baj, hogy nem vagyunk egyformák.

Fenehorizont 667 2010.09.09. 12:51:13

@ikaljan: az nemérdekes, itt most arabozni kell, meg antisze...öö...zsidógyűlölőzni vonát.

sa saman 2010.09.09. 12:52:33

@csoko20: Oké, akkor csak néhány XXI. századi ismert arab származású ember: Shakira, Salma Hayek, Nicolas Hayek (a svájci óraipar megmentője, a Swatch kitalálója), és azt hiszem a világ jelenlegi leggazdagabb embere, Carlos Slim Helu is libanoni származású. Külön nevek említése nélkül ma is meghatározó súlyuk van a gazdaságban, kultúrában, tudományokban.
Az, amit a nyugat-európai bevándorlók képviselnek, csak egy szelete a valóságnak és korlátoltság csak ennek alapján véleményt formálni egy népről. Azt a tömeget zömében alacsony státusú, saját hazájukban sem boldoguló emberek alkotják. Feltűnésük Európában pedig nagyrészt annak köszönhető, hogy egyes helyeken az őslakosok már nem voltak hajlandók mondjuk tisztítószert venni a kiskezükbe. De pusztán ennek alapján ítélni olyan luxus, amit egy művelt ember nem engedhet meg magának.

EMU 2010.09.09. 12:54:49

A söpredék újra villant valamit, mocskos csürhe. Az arab gyrosért meg főbe lövés járna, ennyire primitív egy népség, mint a jobbik és holdudvara, igazi hungarikum

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.09.09. 12:57:17

@-d(-_-)b-: "Már bocs, de milyen, a magyarságot alapjaiban megrázó esemény történt szeptember 11-én, ami miatt ne lehetne ezután semmi mást azon a napon tartani? Például a vasfüggönyt is ezen a napon nyitották meg Mo. és Ausztria között. Akkor arra se emlékezzünk? "

Csúsztatásból jeles. Természetesen bármilyen más évfordulót meg lehet ünnepelni aznap, de csak ez az egy kapcsolódik arabokhoz, ezért érdekes döntés ez az időzítés. És bár lehet sarkítani, hogy mi közünk az ikertornyokhoz, az igazság az, hogy az csak egy jelkép, ott a nyugati világot támadták meg, azt a kultúrkört, ahova tartozunk, és nem mellesleg egy szövetségesünket.

Maisie MacKenzie 2010.09.09. 12:57:27

@sa saman:

"Azt a tömeget zömében alacsony státusú, saját hazájukban sem boldoguló emberek alkotják."

Pont, hogy a legrátermettebb, legmotiváltabb réteg mer belevágni egy ilyen nagyszabású vállalkozásba. Akik maradnak, azok még gyengébb eresztés. :-(

Amúgy az nem baj, hogy elvállalták az aljamunkát, de állampolgárságot adni nekik integráció nélkül már hiba volt!

Oszama Tual 2010.09.09. 12:59:38

@Blás Sailor von Wolfhausery:

Nincs mit tagadni azon, hogy az arab kultúra csodákat teremtett a középkorban, és azon sincs mit tagadni, hogy a legtöbb intelligens, Európában szocializálódott arab / török /perzsa / kurd / miegyéb muszlim nem okoz semmi gondot. A csőcselék, ami a legtöbb európai város utcáit ellepi, az afrikai, marokkói, algériai, tuniszi hulladék, ami a gyönyörű Párizs komplett negyediből képes volt szemétdombot varázsolni, az a probléma, de ez minden nyugat-európai nagyváros problémája egyben. Én 2003 szeptemberéig egy elég ratyi helyen éltem Párizsban, nettó észak-afrikai szomszédsággal, plusz egy-két feka család, hát na akarjátok megtudni. Most a Práter utcában lakom... az összehasonlítás megáll, ezek CIGÁNYOK. Nem a zalaegerszegi főorvos nyilván, hanem a százezres tömeg. Késel, rabol, gyilkol, mint a cigány. Baszik és csinálja a kölyköket zsinórban, mint a cigány. Büdös, koszos, rendetlen, szemetel, mint a cigány. Közösségi tudata a most még fehér, keresztény többséggel nincsen, azokat fejőstehénnek, ha radikális akkor eliminálandó hitetlen dögnek tekinti. Ó, persze nem mind, csak 100-ból úgy 80, 90.

Maisie MacKenzie 2010.09.09. 13:02:45

@Fedor:

"a nyugati világot támadták meg, azt a kultúrkört, ahova tartozunk, és nem mellesleg egy szövetségesünket."

Ja, hivatalosan így van, de ebbe a szövetségbe csak belesodródtunk a rendszerváltással. Nem biztos, hogy mindenki ide akar tartozni. Nálunk hagyománya van a harmadik utasságnak is.

Amúgy én is ebben a szövetségi rendszerben képzelem el a jövőnket, de nagyobb távolságtartással és több beleszólással.

Maisie MacKenzie 2010.09.09. 13:10:28

"a nyugati világot támadták meg, azt a kultúrkört, ahova tartozunk, és nem mellesleg egy szövetségesünket."

Ez olyasmi, hogy van egy haverom, aki jó srác, de ha sokat iszik, kötekszik. Egyszer embereire akadt és jól elkalapálták. Ilyenkor mit mond egy barát?

Ballagator 2010.09.09. 13:10:45

Ööö, ez a szeptember 11 nem az a szeptember 11! Mér, akkor már fingani sem lehet ezen a napon?
Ööö, ez nem is horogkereszt! A másik irányba kunkorodik, látod?
Ööö, ez a Rudolf Hess nem is az, ez egy csillagász!

Szánalmas már ez a retorika.

Úgy látom a vér megvan, csak a becsület hiányzik még. Gyávaságból, persze.

darkmirjam 2010.09.09. 13:13:28

Az azért foglalkoztat egy ideje, hogy a jobbik féle leegyszerűsítésben a zsidók valamiféle konspirátorok, akik titokban összefogtak, hogy:
És ide jönnek az ötletek, lehet akármilyen hajmeresztő, elhiszik, merthát az efféle hit is kohéziós erő.
Mi a helyzet a Vatikánnal? Teljesen nyíltan csinálnak olyasmiket, melyeket a Jobbikos agytröszt szerint a zsidók összeesküvészerűen. Ingatlanok visszakövetelése, adómentesség, maximális állami támogatás hittérítéshez (mondjuk zsidó hittérítéssel még nem találkoztam), az ország minnél nagyobb hányadának térdre kényszerítése. Ovodák, iskolák, kórházak kerülnek a kezükbe.
Most akkor a zsidók titokban ennél többet akarnak? Miért jobb egy vallás, ami már ezer éve tart megszállva minket? Megköszönik, hogy itt még a legelvetemültebb ateista is tejel nekik? Vagy csak a kiátkozást ússzuk meg?

Szpáhi 2010.09.09. 13:14:01

magyar-orosz barátság napja is lesz? mondjuk november 7-én?

Fenehorizont 667 2010.09.09. 13:14:02

@Fedor:
szeptember 11.-e az arabokhoz kapcsolódik?
miért?

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.09.09. 13:16:51

@Oszama Tual: Ez "rendben" van.Azért "pár" arab/iszlám országnak sikerül többé-kevésbé konszolidált módon leledzeni(Nagyrészt az olajból befolyó dollár következtében).Csak erre szeretném felhívni a nagyérdemű figyelmét,és ugyanennyire kikelnék az "európaizás,afrikaizás,ázsaizás" után is ...csak ennyit szeretnék kifejezni...a jobbik ezen akcióját egyéb módon lakakilom...ugyan az mint a ballib értelmiség mindenféle kissebségvédelme a többségi társadalommal szemben,"ellenségem ellensége a barátom".Közben meg Novák is ugyanúgy rühellné a gázai helyzetet, mint ahogy Kókadt "úr" is a nem létező cigány kérdést.

Maisie MacKenzie 2010.09.09. 13:16:59

@fenehorizont:

Szerinted kik vezették azokat a repülőket, svédek?
Oszama meg norvég?

Demidoux 2010.09.09. 13:17:37

Ha mindent figyelembe akarunk venni, akkor lassan nincs egy dátum sem a naptárban, amikor szabadna bármit is ünnepelni, gyászolni, felemlíteni, egyáltalán létezni. Mert mindig lesz egy valaki, aki felkiált és azt mondja, hogy, jaj, milyen szemetek vagytok, pont ezen a napon volt nagyapám térgyekalácsának a mennybemenetele, és ilyenkor nem illik, bal kézzel fogni a hegedűvonót.

Fenehorizont 667 2010.09.09. 13:23:16

@Maisie MacKenzie:
értem, tehát azért kapcsolódik az arabokhoz 9. 11.-e, mert a repülőket arabok vezették.

akkor bizonyára ha egy cigány lekésel valakit, akkor szerinted az illetőt nem egy köcsög késelő, hanem a cigányság késelte meg.

Alikam 2010.09.09. 13:23:30

Nem értem ezt a posztot:)

Most utálni kell az arabokat vagy mi?:DDD

Alikam 2010.09.09. 13:25:17

@Maisie MacKenzie: antiszemita vagy, nem vicc!

MNost akkor minden arab egy szemét terrorista? Ja igen, ezt Gyurcsány már eljátszotta amikor valami fociválogatottat learabterroristázott, az istenbarma...

Maisie MacKenzie 2010.09.09. 13:34:17

@fenehorizont:

Késelni 90%-ban cigányok szoktak manapság Mo-n, a többiekből már kiverték/leszoktak róla.

Amúgy nem csak a pilóták voltak arabok, hanem a szervezet 95%-a arab. Így nehezebb a harmadik világ bosszújának beállítani. (Bár én olyasminek látom.)

@Alikam

Izrael létezése elsősorban az arabok csőrét bassza (no nem mindegyikét mert léteznek cionosta arabok is: www.palestinianzionistorganization.com/

Csigorin 2010.09.09. 13:34:56

"szövetségesünket"

Az amerikai megszállókra gondolsz?

Tényleg ennyire nem látható a kettősmérce?
Amcsi odamegy Afganisztánba a repülővel, lebombázza. Civilek halnak meg. Ez nem terrorizmus, ez nemes hadviselés ugyebár.
Arab odamegy NY-ba, Abdul magárakötött bombával felrobban. Civilek halnak meg. Ez mocsok terrorizmus.

Szóval terrorista a támadás akkor, ha a támadónak nincs pénze fejlett haditechnikára ?
Hidd el, ők is repülővel jönnének ha lenne nekik. De nincs. Így marad az, hogy magával együtt robban a bomba, nem a levegőből repül le. Mégis mi mást csinálhatnának?

Más: Toulouseban volt szerencsém élni egy jóideig, arabok, feketék stb mind mind szépen megférnek egymás mellett. Viselkednek. Felszáll a buszra lyukaszt. Nem hőbörög, kulturáltan él, a bőrszínén kívül meg nem mondanád hogy nem tősgyökeres francia. Sötétedés után ha jönnek az utcán szembe akár ketten-hárman, nem húzódok rögtön reflexből az utca másik oldalára.
Toleráns nép a francia, rasszizmust, főleg itt délen, elvétve se tapasztalni. Valami érdekes okból viszont C-kategóriás barátaink náluk is kicsapták a biztosítékot... :)

Várúr 2010.09.09. 13:39:20

@Maisie MacKenzie:
Közéjük vetted a kunokat is. Ez zavart . A kunok ugyanis n e m böszörmények és főleg nem kálizok. Sőt még csak nem is jobbikosok, bár nagyon hülye lehet köztünk is, lásd a szoci Vadai Ágnest. (Szégyellik is a dagadt asszonyt a Kiskunságban).

Fenehorizont 667 2010.09.09. 13:41:05

@Maisie MacKenzie:
jólvan, aszittem, hogy te is olyan modern, felvilágosult embernek vallod magad, akinek nincsenek előítéletei.

szerencsére vannak :)

Várúr 2010.09.09. 13:41:35

@Csigorin:
Nem "az amcsi ment először Afganyisztányba", hanem ott kiképzett terroristák amcsiba.

orient 2010.09.09. 13:43:24

@sa saman: nagyon is igaz, sokkal több is van, csak az a baj, hogy a világban arabok akik elérnek valamit azok mind libanoniak. Érdekes egy 4 milliós arab ország ontja az értelmes, sikeres embereket a maradék meg...érdekes.

Hozzá Szóló 2010.09.09. 13:50:51

Amikor már Novák jön zavarba és őt kell meggyőzni.. az már elég beszédes... :D

Maisie MacKenzie 2010.09.09. 13:53:42

A jobbikizmus és a radikális iszlám nem áll ellentétben egymással. Közösek az ellenségeik.
Mindkettő Nyugat-, Amerika- és Izraelellenes.

A jobbikos Hun Birodalmi tudat, meg a keleti türk rokonság szeretete nem keresztezi az iszlámot.

A kiherélt, elsorvasztott kereszténységet megtűrik, de eltorzítják.

Szóval HaMaSZ/Hámász buli lesz.

ukunoka 2010.09.09. 13:58:08

@Maisie MacKenzie: Ja... csak az a baj, hogy mi magyarok már NYUGAT vagyunk a rad.moszlimoknak ...

mement 2010.09.09. 14:01:29

@Alikam: nem kell utalni, de baratkozni sem kene veluk.

Csigorin 2010.09.09. 14:06:00

@Várúr: Ez speciel igaz. Hadüzenet nélküli támadásra ment egy ellentámadás és pont. Nem kedvelem Amerikát, de ezesetben érthető a reakciójuk.
Irakkal kapcsolatban, meg mostanában Irán felé viszont nem éppen ez a helyzet.

orient 2010.09.09. 14:11:20

@Maisie MacKenzie: igen csak ez kissé disszonáns. Kettős kereszt meg nagy keresztény tudat+hun türk identitás ami ugye a kereszténység egyik legnagyobb ellensége volt MO-n. Most akkor Szt. István unokái vagyunk-e a nagy keresztény világban, vagy honfoglaló 7 vezér és Árpád fiai magyarok akik foggal körömmel küzdöttek ez ellen?

cyberlolita40001 2010.09.09. 14:11:30

itt mindenki olyan művelt, olyan egyenlő. szarok vagytok, fikáztok, meg így zsidó, úgy zsidó. senkik vagytok, ez a ti nagy bajotok. én se vagyok se miniszter, se nagykutya, viszont azt tudom, hogy azért nem gyűlölök vkit, mert az hisz vmiben. gyengék vagytok és féltek mindentől, ami nem olyan, mit amit papi-mami az asztalra tett. zsidózzatok, büszke lehet rátok anyátok. jobbik meg egy vicc, egy geg. hulladéklelkű mind, nem érdemes arra, hogy az országot képviseljék, még Moldovában sem.

Maisie MacKenzie 2010.09.09. 14:18:36

@orient:

"Most akkor Szt. István unokái vagyunk-e a nagy keresztény világban, vagy honfoglaló 7 vezér és Árpád fiai magyarok akik foggal körömmel küzdöttek ez ellen?"

Nekem a Szt. István-i opció a szimpatikusabb, de az én ükszüleim főleg svábul meg tótul beszélek.

Ha valakit meg a vére hívja, hát lelke rajta.

Én nagyon szeretném már azt a Juliánusz barát programot, mert rém kíváncsi vagyok, hogy én most többségi vagy kisebbségi vagyok! :-)

Amúgy van olyan elmélet is, hogy Árpád törzse, az elit, más etnikumú volt, mint a honfoglalók többsége. Nagyon más etnikumú.

Hypofx 2010.09.09. 14:29:21

egyszeru a dolog, az ellensegem ellensege a baratom...de majd pofara esnek ezek a sotet majmok

Hátezmármi (törölt) 2010.09.09. 14:35:12

Kívánok Vona úrnak egy népes, hangos, mezítlábas palesztin családot a szomszédjába.

Picit se mások, mint a cigányok, csak akkor nem értem, ha egyiket gyűlöli, a másikat miért imádja.

Na jó, értem. Csak azért, mert azok meg a zsidók nincsenek jóban és így akar borsot törni a még jobban gyűlölt zsidók orra alá.

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.09.09. 14:36:12

@Hypofx: Nem akarlak elkeseríteni de a BP-re hamarabb fognak az "ártatlan jaózsika" "barátok" felszivárogni.

cyberlolita400001 2010.09.09. 14:37:32

@Hátezmármi: most nem azért, de kurvára egyetértek.

Mindfield 2010.09.09. 14:41:03

Az a baj ezzel a Jobbikkal, hogy a radikalizmust az ízléstelenségben gyakorolja. Ok, tudom, hogy "miért ne lehetne pont ekkor pont ilyen napot tartani, mert elvégre szabadság van vagy mifene", de annyira átlátszó és annyira nevetséges.

Ennyi lenne az ő radikalizmusuk? Ez kevés. Robbantsanak bombát, tartsanak párthadsereget, ami csinál is valamit, szervezkedjenek, hozzanak létre terrorcsoportot, legalább hozzák ki Budaházyt, de ne ezt! Nevetségessé teszik a radikalizmust!

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2010.09.09. 14:43:03

Én pl. csak fehérekkel szeretnék barátkozni (gyk. nem férnek be az arabok, kínaiak, zsidók, cigányok stb.), akkor én komcsi vagyok? :)

Hátezmármi (törölt) 2010.09.09. 14:43:23

Milyen ember az, aki egyedül a gyűlöletben talál örömet? Beteg lelkű, az már egyszer biztos.

Maisie MacKenzie 2010.09.09. 14:46:58

@Kóser Malac:

"gyk. nem férnek be az arabok, kínaiak, zsidók, cigányok"

A japánok? És a törökök? A kazahok?

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2010.09.09. 14:53:14

@Maisie MacKenzie: Talán, ha idézted volna az egész zárójeles sort, akkor nem kéne égetned magad...

Hátezmármi (törölt) 2010.09.09. 14:56:31

Az is teccik, amikor a német neonácik magyarokat vernek meg, csak azért mert magyarok és nem németek, aztán egy héttel később együtt masíroznak a magyar neonácikkal, mint testvéreikkel.

Ki mondja, hogy nem hülyék ezek?

2010.09.09. 15:02:47

Mit lehet erre mondani, a demokrácia ezt is elviseli. Tiszteljük polgártársaink agybaját.

De azért mindenképp megjegyezném, hogy az Egyesült Államokban a magyarokat tisztelet és megbecsülés övezi. Rengeteg magyar származású ember lett világhírű Amerikában. Meg ugye mi magyarok is inkább Amerikában próbálunk szerencsét a mai napig, nem valamelyik Arab országban. Amúgy lehet Arab-Magyar barátság napot tartani nyugodtam, csak mondjuk nem ezen a napon. Mert ez a nap másról szól. Az egész világon. Normális ember ezt valószínűleg felfogja.

edition.cnn.com/SPECIALS/2001/memorial/lists/by-age/index.html

J.e.s.s.e 2010.09.09. 15:09:51

Amiért Vona muszlim, nem kéne az ország integritását megsérteni! Ha bulizni akar menjen ő, de ne hozza ide azokat akik már így is túl sok kárt okoztak!

Greg36 2010.09.09. 15:11:32

@tevevanegypupu: Ki a túró mondta, hogy a Ramadán szept8tól-11ig?
Augusztus 11-én kezdődött nálunk, és ma este ér véget, ahogy Európában és az arab-török világ egy részén. Az USA-ban pl augusztus 12-én kezdődött, és máskor is ér véget. Az Eid ul-Fitr az már NEM a Ramadán, az utána következő első napkeltével kezdődik. Ha már osztod az észt, legalább pontosan, hogy a fenébe tarthatna egy egész holdhónap csak 3 napig?

Maisie MacKenzie 2010.09.09. 15:13:25

@Belpo:

"magyarok is inkább Amerikában próbálunk szerencsét a mai napig, nem valamelyik Arab országban."

Mert a világgazdaság központja az USÁ-ban volt (most Dél-Kelet Ázsia)

Most a magyar szerencselovaginák inkább Dubai-ba mennek.

Amúgy meg miért kellene asszisztálni az amerikai megahisztihez?

Ha a részegen kötözködő barátodat egyszer helyreteszik, akkor csak megmondod a szemébe, hogy ő is ludas volt.

Mondjuk más ha fönőködről, (a kenyéradó gazdádról) van szó, akkor csak magadban röhöghetsz rajta. Előtte kussolsz, sőt versengve szídod a rohadtakat, akik visszaszóltak/ütöttek.

Hátezmármi (törölt) 2010.09.09. 15:15:51

@J.e.s.s.e: na, Vonát utoljára érdekli az ország, meg a nép érdeke. Őt csak a pár radikális szűkagyú érdekli, akiknek a hátán bejutott a tutiba.

safranek 2010.09.09. 15:28:43

Kérdés, hogy az arabok akarnak-e barátkozni a Jobbikosokkal?

A szept 11-ei merénylők arabok voltak egyáltalán vagy perzsák vagy más muszlim nép?

Maisie MacKenzie 2010.09.09. 15:32:36

"a média nyomására áttették:"

Adolf Hitler születésnapjára! :-)

Mekkora élet lehet Ajkán, hogy ennyire nehéz helyszínt foglalni!

ukunoka 2010.09.09. 15:48:26

Oh ... pedig január 6 közelebb van ... az Szálasi születésnapja :D:D:D:D

nestrot10 2010.09.09. 15:51:59

data.hu/get/2954409/vona_ossza.jpg.html

nestrot10 2010.09.09. 15:52:47

data.hu/get/2954409/vona_ossza.jpg.html

Szocio Pata (kikvogymukblog) 2010.09.09. 16:08:28

Szerintem, aki megveti, vagy ellenségnek tekinti a nyugati kultúrát, amiben él, az feltétlenül menjen egy igazán óhitű iszlám országba az övéihez. Mert ez így nem több, mint balfasz álszentség. Szavazással bejutni a Parlamentbe, valami jó kis autót szerválni a seggünk alá, jogsértésre hivatkozni, aztán incselkedni a terroristákkal - sssssszánalom!

szürke_tag 2010.09.09. 16:19:29

Ezek eddig is tudtam, hogy barmok, de ez már túlmegy minden jó ízlésen. A jobbik ezek szerint a szarabbik, ezek azt se tudják mi a történelem. A hegedűs meg ide is elmegy, annak semmi esze nincsen. Én református lennék, de megutáltam az egyházamat, mert amit ez a barom hegedű csinál az tuti nem a kereszténység javát szolgálja. Ráadásul az egyházam se határolódik el tőle csak látszólag a felszínen. Luther tuti kidobná az egyházból. Na ezért tagadom meg a református egyházat, amibe beleszülettem, de nem vagyok egyedül.

szürke_tag 2010.09.09. 16:23:42

Én ezután mindenkit lebeszélek arról, hogy a Jobbikot támogassa, mert aki az arabokat havernak tekinti az maga alatt vágja a fát. Két embert már biztosan vesztettek, akkor is ha már más időpontba tartják. Mert az elv már undorító.

zsirfeka 2010.09.09. 16:35:19

Valaki legyen szives feloldani nekem a köv. logikai problémát:

- Zsidók kb. ie. 2000-től jelentek meg azon a területen, ahol most vannak. Lett királyságuk, harcoltak, elbuktak, uralom alá kerültek, szétszórattatás. Kb. 2000 évig nem volt saját államuk, aztán a 2. vh után lett megint, ugyanott. Nem ismerem az 1945-ös döntés hátterét, gondolom történelmi igény, gyökerek, vallás, zsidó befolyás, II. vh. jóvátétel

Szóval zsidók ott voltak, aztán nem, aztán megint ott lettek, mert hogy az az egyszer már az övék volt. A Jobbiknak sok más dolog mellett ez sem tetszik.

Trianon, elvettek 2/3-ot Magyarországtól. Jobbik szerint ezekre a területekre történelmi joga van a magyaroknak, mert mi foglaltuk el, mi éltünk ott, visszaszerzése alap, meg jóvátétel stb. (ezzel egyet értek, a megvalósitás módjában lenne pár nézeteltérés)

Akkor amit nekünk lehet, az a zsidóknak nem lehet?

Kolompár Szándokán 2010.09.09. 16:37:07

szürke_tag: hány arabot ismersz?

Urbán Gorilla (törölt) 2010.09.09. 16:40:32

Ez borzalmas dolog. Egyszerűen a politikai ízléstelenség fokozhatatlan netovábbja, borzasztó nagy provikáció, és valóságos hazaárulás, igazi hazaárulás, mert ezzel aztán az utolsót rúhatják Magyarország nemzetközi megítélésébe.

Az, hogy a Hegedűs elmegy ide, az meg a kereszténység, a Krisztusi tanítás szemenköpése, antikeresztény, álszent, mint az egész jobbik úgy ahogy van. A jobbik még az MSZP nél is kevésbé keresztény párt. Kinyalik a bicska a zsebemben, ha bármilyen módón keresztény öszefüggésbe helyezik magukat.

Urbán Gorilla (törölt) 2010.09.09. 16:41:10

@szürke_tag:
Kálvin dobná ki, ugyanis református.

hegyilany 2010.09.09. 16:42:35

@Várúr: Mármint az oroszok ellen amerikaiak által kiképzett terroristák ugye?

Urbán Gorilla (törölt) 2010.09.09. 16:43:44

@szürke_tag:

ha szeretnél pozitív véleményt is alkotni a reformátu egyházról, akkor olvasd Gyökössy Endre könyveit. Ő is református lelkész, csak hozzá képest Hegedűs egy csíra (már meghalt szegény), mert ő nem tett különbséget ember és ember között. 100 év múlva róla fognak református gimnáziumot elnevezni, nem Hegedűsről. Hegedűs meghal, és nyoma sem marad a történelemben.

Urbán Gorilla (törölt) 2010.09.09. 16:46:21

@Kolompár Szándokán:

én 9 évig éltem külföldön, és nagyon sok arabot és pakisztánit ismertem, és én sem szívesen barátkoztam velük, nem volt jó tapasztalatom. Egy öreg iránit ismertem, akivel néha együtt horgásztam, az rendes volt.

szürke_tag 2010.09.09. 16:47:43

@Pete Gorilla: Oké tudom, hogy református, de Lutherral indult a reformáció. Persze Kálvin csak ezt követte és stb. de már nem érdekel.

szürke_tag 2010.09.09. 16:49:52

@Pete Gorilla: oké de hegedűst már ki kellett volna tagadni, mert vétkesek közt cinkos aki néma. a többivel egyet értek.

Urbán Gorilla (törölt) 2010.09.09. 16:52:56

Számukra nem, de az európai ember számára rengeteg visszatetsző dolgot csinálnak, ami a kultúrájukból fakad, és - míg az európai vagy nyugati ember képes felfogni, hogy multikulturális társadalomban él - addig ők teljesen gátlástalanul, kifejezetten tüntetően nem alkalmazkodnak. Ebben benne van a közeli intimszfére, pld hogy 10 centiről beszélnek hozzád büdös szájjal, mert ugye nekik az még nem intimszféra. Borzasztó erős szaguk van, nem mosdanak, mert nem is érzik. Nagyon kellemetlen hivatalokban, iskolákban, tömegközlekedésen. Iszonyatos hangerővel játszák vasárnap délután kocsimosás közben kertvárosban az arab zenét a kocsiból a ház előtt, órákig. Európai embertől ilyet nem láttam. Kanadában éltem, ott a régi gyökerő angolszászoktól kezdve mndenféle nép van, de a nyilvános zeneüvöltetés az arab sajátosság. Iszonyatos hangon, soha véget nem érő számok, nyávogó férfiénekkel a csendes utcákon. Én pld el nem tudnám képzelni, hogy egy kanadai kertvárosi utcában vasárnap Eddát üvöltessek kitekerve az autórádiót.

Taxomükke (UK) 2010.09.09. 16:53:12

Kábé annyira véletlen ez a dátumválasztás, mint amikor Tóta W. húsvétkor, pünkösdkor meg karácsonykor ír valami vicceset Jézusról...

zozocam · http://termeszetfilm.blog.hu/ 2010.09.09. 16:53:15

mennyire megalázó lehet már ezt látni egy arabnak: "EREDETI ARAB GYROS"... ez olyan mint az "EREDETI ROMÁN GULYÁS" .
vagy ez tényleg csak médiahack, mert ennyira ostoba nem lehet senki.

Urbán Gorilla (törölt) 2010.09.09. 16:54:27

@szürke_tag:

"de hegedűst már ki kellett volna tagadni"
Az apját is.

Anti Anyag (törölt) 2010.09.09. 16:58:40

@Pete Gorilla: Nálunk ezeket nem az arabok csinálják.

Urbán Gorilla (törölt) 2010.09.09. 17:02:07

@Anti Anyag:
1. ez a topik az arabokról szól.

2. kb ugyan az a nép (lsd pakisztán)

3. Ha annyi arab lenne, akkor azok csinálnák.

Anti Anyag (törölt) 2010.09.09. 17:03:34

@Sokorai_Atala: Én is dolgoztam együtt arabokkal. Nagyon korrektnek ismertem meg őket, pedig voltak velük szemben averzióim. Kb. olyanok amúgy mint az olaszok.

Taxomükke (UK) 2010.09.09. 17:04:59

@Hátezmármi:
Azért szimpatikusak neki, mert nem a szomszédjában laknak.
Nekem például nincs bajom sem az eszkimókkal, sem a färöeriekkel.

szürke_tag 2010.09.09. 17:07:26

@Pete Gorilla: Ja igen, sőt nem esik messze alma a fájától.

Nzoltan 2010.09.09. 17:08:43

86-ban az általános iskolánkba is ellátogatott egy-két palesztin arc. Soha nem tudtam mit keresnek ott. A budiról kifele botlottam beléjük. Mindegyik egy arafat klón volt.:-)

Anti Anyag (törölt) 2010.09.09. 17:12:04

@Blás Sailor von Wolfhausery: Igy van, úgy látom, az arabok megítélése kb. olyan mint itt a cigányoké.

És ahogy látom, liberáliséknál létezik arabbűnözés is.

Engem ez nem is zavarna, magánügy, ha nem itt osztották volna az észt 8 évig

asz_tapasz (törölt) 2010.09.09. 17:18:04

@nem1rem1: igen, a fajtája: hugyos alsógatyájú, bendősoviniszta kádári szar(magyar). mielőtt véletlenül félreértenéd.

AnnaKarenina 2010.09.09. 17:20:58

A Jobbik most jól megmutatja az USA-nak! Mit is? Hogy hogyan lehet kiiratkozni az európai politikából. Szánalmas és ostoba ez az egész dolog. 2001 óta szeptember 11. a terrorizmus napja. Nem kell idekeverni az évezredes arab kultúrát, a sok-sok jószándékú arab embert, ennek semmi köze szeptember 11-hez. 2001. szeptember 11-én ártatlan hétköznapi emberek legyilkolásával terroristák üzentek az USA vezetőinek. Azok az emberek csak bementek dolgozni, vagy felültek egy repülőre, senkinek nem volt joga elvenni az életüket. Ha a Jobbik ezt nem érti, mit keresnek az ország parlamentjében?

GoVegan - "A hulyeseg szemelyre szabhato. Google." 2010.09.09. 17:25:34

na latom mar mas is beirta, de most mar kivancsi vagyok vajon milyen gyorsan terjed el egy eppeszu magyarazat a 9/11-re.

szoval, mint mar masok is irtak, ma reggel kezdodott az Eid-ul-Fitr (mas neven Kisebb Eid). Az unnep 1. napjan szukebb csalad latogatas, 2-n nagyszulok, 3-on baratok, tagabb rokonsag. Mivel eppen 11-re esik a 3. nap ezert akar lehetett volna egy jo magyarazat is az Arab-Magyar Baratsag Napjanak idozitesere.

Na kivancsian varom a terjedesi idejet. :)

Leonard Zelig 2010.09.09. 17:27:37

Én az eredeti arab feta sajtot szeretem. Meg az eredeti arab disznósajtot a haggist.

Anti Anyag (törölt) 2010.09.09. 17:30:32

@AnnaKarenina: Na most ők nem terrorista-magyar, hanem Arab-magyar napot terveztek. Szerintem az itteninél jóval felvilágosultabb ottani liberálisok erre magasról szarnak.

ulloiut · http://orulunkvincent.blog.hu/ 2010.09.09. 17:32:52

Csodálatos frontvonalak, mint mindig, amikor az arab, ill. a muzulmán téma előkerül. A zsidógyűlölet által vezérelve a szélsőjobberek félreteszik a „homoki nigger” kifejezést és keblükre ölelik az arab társadalom színe-javát (feltűnt valakinek, hogy egy nagykövetet vagy komoly arab értelmiségi vezetőt nem sikerült erre a rendezvényre megszerezni szónokként, még a hibbant líbiai vezetés sem teszi tiszteletét), az atlanticista fősodorbeli jobberek (népszámlálás szerint legalább 15 van ebből Magyarországon) egy része többé-kevésbé nyílt arab- és muzulmánellenes (nem fundamentalista-ellenes, hanem muzulmánellenes) lózungokat nyom, egy néhány megtévedt „liberális” által támogatva, akiknél saját ideológiai alapvetésük felfogása nagyjából annyira mély, mint a Jobbik gazdasági programja. És persze mindezt az ilyenfajta gondolatokhoz illő emelkedett, kultúrált hangnemben teszik.

Elvileg én csak egy kávét kérek, de az igazság az, hogy a gyűlölködés még akkor is irritáló, ha a különböző butaságokat fröcsögő csoportok éppen egymásnak esnek és nem a ballibet anyázzák.

Nyílván adott esetben vannak különbségek a magyargyűlölő szlovák, az arabgyűlölő francia, a zsidó- és cigánygyűlölő magyar, az arabgyűlölő zsidó, stb. egyének között, de a közös nevező, azaz a fajgyűlölet, politikailag mégis meghatározóbb – nem tudnak egyénekben gondolkodni, hanem muszáj faji, adott esetben vallási csoportokba rendezni az emberiséget, összemosva számtalan embert, akinek vajmi kevés köze van egymáshoz. Kár, hogy nem lehet a rasszistáknak egy külön kontinenst csinálni, megaméretű országokkal és sok atombombával.

Ha nem is a fajgyűlöletre, de a buta általánosításra egyébként jó példa egyes (sok?) fősodorbeli konzi mecsetépítés ellenzése is, ami a mérsékelt és integrációra törekvő muzulmánoktól éppúgy megtagadja a békés vallásgyakorlás jogát, mint a fundamentalista al-Kaida növendéktől, ahelyett, hogy igyekezne más eszközökkel szétválasztani a kettőt, mint ahogy a jobboldaliak a rasszista jobbikost is lassan megtanulják megkülönböztetni a kultúrembertől (legalábbis – tisztelet a kivételnek, amiből pont itt az átlagnál több van – mióta a kormánypárt stratégiai érdeke ezt diktálja).

Na, most már azért mégis kérem azt a kávét, jó fröcsögést és gyűlölködést mindenkinek.

Aki meg tud olvasni, ráadásul angolul is, annak ezt ajánlom figyelmébe, telitalálat a témában:

opinionator.blogs.nytimes.com/2010/08/30/weve-seen-this-movie-before/

flimo13 2010.09.09. 17:33:41

Nem értem ezt a lépést. Nyílván meg van az a szűk réteg, akik este otthon erre élveznek el, hogy megint hogy kibabráltak a gaz zsidókkal, de szerintem a jobbik szavazóinak jelentős része csak kiábrándultság/cigányok problémája miatt szavazott rájuk, az antiszemitizmus sokkal kisebb, mint bármelyik oldal is láttatni szeretné. Na szóval, nem hiszem, hogy ez a réteg kifejezetten örülne, hogy az arab világ seggébe dörgölőzik a pártjuk.

flimo13 2010.09.09. 17:36:35

@Csigorin: a különbség a támadás célja. Az amerikai nem azért robbant, hogy civilek haljanak meg, sőt, épp hogy az az érdeke, hogy ne legyen civil áldozat. A terrorista meg direkt civilekre utazik.

A Kárpátok Ostora 2010.09.09. 17:39:00

Nem azt énekelte ifjúkorában a Jobbik derékhada, hogy "fehérnek születtem, árja vagyok / mégis többet kapnak/ az államtól az arabok?.
Most meg ez a nagy összeborulás...

AnnaKarenina 2010.09.09. 17:50:16

@Anti Anyag: Nem az arabbal van baj, hanem a szeptember 11-vel.

Anti Anyag (törölt) 2010.09.09. 17:55:14

@flimo13: Igazából a lényeg a cigánybűnözés visszaszorítása.

Ha ez sikerülne, lehetne haver akármelyik arab vezér, ez senkit nem érdekelne. Az arabok úgysem ide akarnak jönni, hanem nyugatabbra.

Afganisztán már lényegesebb. Fel lehet fogni úgy is, hogy kell onnan valami nyersanyag és akkor az USA = a szovjetekkel és fel lehet fogni úgy is, hogy a keresztény-zsidó világ harca az arabok ellen. Én mondjuk az előbbire tippelek, mert akkor É korea miért nincs megtámadva. Atomja is van és az emberi jogok is a nullán állnak. (Ráadásul európában a zsidó vallást senki nem meri basztatni, a keresztényt viszont nagyon is.)

efhábé 2010.09.09. 17:58:02

@Gasper: "A múltban, egészen az Anjou királyokig nagyon komoly arab kapcsolataink voltak. Lásd pl. lótenyésztés. Az Árpád-házi időkben bizonyos területeken a gyepűvédelmet még muszlim hitű magyar alattvalók látták el. "

Eléggé asszimetrikus volt ez a kapcsolat, ha megnézzük az akkori törvényeket:
www.1000ev.hu/index.php?a=3¶m=450
www.1000ev.hu/index.php?a=3¶m=451
www.1000ev.hu/index.php?a=3¶m=452
www.1000ev.hu/index.php?a=3¶m=453

flimo13 2010.09.09. 18:02:57

@Anti Anyag: szerintem a fő koncepció az afgán háború mögött a harcok áthelyezése az ellenség területére. Legalábbis én ezért csináltam volna.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.09.09. 18:13:50

@efhábé:

Azok nem arabok voltak. Más mohamedánok. Nem minden mohmedán arab. Enyhén szólva.

regress 2010.09.09. 18:26:15

antianyag!neked se sok közöd lehet a munkához,én jelenleg is dolg.velük.a törökök szorgos hangyák hozz.képest,pedig ők sem arról hiresek

Hagrid 2010.09.09. 18:33:38

Csak azt nem értem, mi a fakknak foglalkozunk Izraellel meg Palesztínával...Miért kell akármelyikkel is rossz vagy jó viszonyban lenni? Bevándorlókat akarunk vonzani? Mert én nem, Ott rohadjon meg az egész banda a Közel-Keleten, ahol vannak...

Anti Anyag (törölt) 2010.09.09. 18:35:44

@ulloiut: Szerintem nálunk kb. ugyanannyian vannak akik utálják a zsidókat, mint akik utálják az arabokat. A többséget a téma legfeljebb akkor érdekli, ha összeütközésbe kerül velük, de ez megeshet pld. a némettel is (ez amúgy gyakoribb), de ekkor legfeljebb elhangzik egy sztereotípia.

Azzal együtt ebben a témában a legnagyobb károkozást 8 év alatt a ballib kormány végezte el. (Nem részletezném miért).

világoszöld 2010.09.09. 18:49:47

Legujabb hír. Thürmer elvtárs is ott lesz a megemlékezések. Ami összetartozik, az egyszer összeér. Na most lehet komcsizni , de kit is???

ulloiut · http://orulunkvincent.blog.hu/ 2010.09.09. 19:02:35

@ Azzal együtt ebben a témában a legnagyobb károkozást 8 év alatt a ballib kormány végezte el.

Én őszintén drukkolok a jobboldali kormánynak, hogy ezt a problémahalmazt sikeresen kezelje (meg a többit is). Az ún. "ballib kormány" hibáit készséggel elismerem, ha egyszer arról szól majd a vita (úgy láttam, hogy most nem). De mindenesetre nem kötelező rasszistának lenni , sem akkor, sem most. Ez egy választás.

demagofób 2010.09.09. 19:07:10

Egyébként egy szélső jobbos nacionalista párt mi a túróért barátkozik arabokkal?
Miért nem akkor románokkal vagy szlovákokkal? annak lenne még értelme is.

Anti Anyag (törölt) 2010.09.09. 19:25:17

@ulloiut: Egyszerű. Nem kell kormányszinten foglalkozni a zsidókkal és főleg nem kell a bérrettegés élén a miniszterelnökkel. Vita sem kell, normális ember nem vitatkozik azon, hogy a magyar zsidó magyar e.

Ennyi a problémahalmaz "titka".

tundrazuzmo (törölt) 2010.09.09. 19:51:21

Arabok legyünk, vagy szabadok?
Ez a kérdés, válasszatok!

Cuppanj a végére! (törölt) 2010.09.09. 19:58:57

Ha a zsidó magyar volna,régen nem lenne már zsidókérdés. A zsidó nem tagja semmilyen nemzetnek,a zsidó világpolgár.Gyökereit kizárólag a pénz és tőke jelenti.Tisztelet a kevés tisztességes kivételnek.Mint a cigányoknál.

kuki123 2010.09.09. 20:03:10

Ez a kibaszott média olyan síkhülye, hogy azt nem lehet elmondani:

AZ ELLENSÉGEM ELLENSÉGE A BARÁTOM!

ti nagyon hülyék

kvadrillio 2010.09.09. 20:03:59

Nem tudtam eddig, hogy a jobbikos fiúk bohóckodni mentek a Parlamentbe, amit cirkusznak néznek.
Aki szeptember 11-ből viccet csinál, az vagy elmebeteg vagy elmebeteg, de mindenképpen pszichiátriai eset !
Pech, hogy az OPNI-t bezárták.

Képviselőnek viszont nagyon nem való !!!

Anti Anyag (törölt) 2010.09.09. 20:06:28

@Cuppanj a végére!: Nekem elég sok zsidó kollégám volt, de ismerőseim is és nem érdekelte őket jobban a pénz mint engem. Szóval olyan szinten már nem érdekelte, hogy genyó lett volna miatta másokkal. Ebből én azt a következtetést vonom le, hogy olyan nincs, hogy zsidó mentalitás, mert másban sem különböztek.

Persze, van olyan zsidó akit te le írsz én is találkoztam vele, na azokat én sem szeretem, de ők nálunk kisebbség, bár ezek szerintem nem világpolgárok, hanem izraeliek.

El Argentino 2010.09.09. 20:08:05

Minket nem érintett szeptember 11, ne mind1 mikor barátkoznak ezek?

Sidewinder 2010.09.09. 20:17:19

Nem minden arab al-kaidás. Miért is baj,hogy barátkoznak velük? Vagy az arabokkal tilos,csak az izreliekkel szabad?

2010.09.09. 20:31:08

@AnnaKarenina: tehát ha én mondjuk szeptember 11-én megnősülök, akkor egy rohadt szemét vagyok? Sőt, javaslom hogy szeptember 10 után 12 jöjjön! (nem mintha az amcsik nem érdemelték volna meg amit kaptak)

efhábé 2010.09.09. 20:41:36

@A Nép - Te vagy!:
"Azok nem arabok voltak. Más mohamedánok. Nem minden mohmedán arab. Enyhén szólva."

Mit nem mondsz? Jééé, esetleg megnéznéd, mire reagáltam az idézett törvényekkel? Csak nem ez volt a második mondat?

"Az Árpád-házi időkben bizonyos területeken a gyepűvédelmet még muszlim hitű magyar alattvalók látták el. "

De azért köszi...

efhábé 2010.09.09. 20:50:07

@Cuppanj a végére!:
"Szép vagy, gyönyörű vagy Magyarország"

Bizony, ez a dal épp arról az országról szól, ahol:
"Itthon vagyok. S ha néha lábamhoz térdepel
egy-egy bokor, nevét is, virágát is tudom,
tudom, hogy merre mennek, kik mennek az uton,
s tudom, hogy mit jelenthet egy nyári alkonyon
a házfalakról csorgó, vöröslő fájdalom."

Ezt a verset meg Herzl Tivadar unokatestvére írta:

Tudd meg szabad csak az, akit
Szo nem butit, fény nem vakit,
Se rang, se kincs nem veszteget meg:
Az aki nyiltan gyülölhet, szerethet,
Alázatot lenézi, meg nem óvja
Nincs letagadni, titkolni valója.
Tudd meg: szabad csak az, aki
Ha neve nincs is, mégis valaki
Vagy forró, vagy hideg , de sose langyos
Tüzet fölöslegesen nem harangoz
Van mindene, ha nincs is semmije
Mert nem szorul rá, soha senkire
Nem áll szemébe huzott vaskalappal
Mindig kevélyen szembenéz a Nappal,
Vállalja azt, amit jó társa vállal
És győzi szivvel, győzi vállal.
Helyét megállja mindig mindenütt
Többször cirogat, mint ahányszor üt,
De megmutatja olykor, hogy van ökle
Szabad akar maradni mindörökre.
Szabadság! Ezt a megszentelt nevet
Könnyelmüen, ingyen ajkadra ne vedd.
Tudd meg szabad csak az, aki
Oly áhitattal mondja ki
Mint istenének szent nevét a jó pap.
Szabad csak az kit nem
rettent a holnap
Inség veszély, kit meg nem tántorit.
És lelki béklyó többé nem szorit.
Hiába őrzi porkoláb s lakat,
Az sosem rab, ki lélkeben szabad.
Az akkor is ha koldus, nincstelen
Gazdag, hatalmas, mert bilincstelen.
Ez nem ajándék. Ingyen ezt nem adják,
Hol áldozat nincs , nincs szabadság.
Ott van csupán, ahol szavát megértve
Meghalni tudnak, s élni mernek érte.
De nem azért dult érte harc,
Hogy azt csináld amit akarsz
S mindazt, miért más robotolt
Magad javára letarold.
Mert szabadabb szeretnél lenni másnál.
A szabadság nem perzsavásár.
Nem a te árud. Milliok kincse az
Mint a reménység, napsugár, tavasz,
Mint a virág, mely dus kelykét kitárva
Ráönti illatát a szomjazó világra.
Hogy abból jótestvéri jusson.
Minden szegénynek ugyanannyi jusson
Mig több jut egynek, másnak kevesebb
Nincs még szabadság, éget még a seb
Amig te is csak másnál szabadabb vagy
Te sem vagy még szabad, te is csak...
Gyáva rab vagy.

Köll még vagy világos ennyiből is számodra, hogy hülyeséget írtál?

kételkendő 2010.09.09. 21:02:52

Kedves kommentelők! Ébresztő! A Jobbik lételeme a provokáció. Dacára mindenféle ideológiai ellentmondásaiknak, ebben vaslogikát követnek. Ezzel a húzással egyszerre váltják ki támogatóik elismerését, ellenzőik körében pedig az óriási médiavisszhangot. Mottójuk "Divide et impera!", szeretnek a zavarosban halászni. Az tudná kifogni a szelet a Jobbik vitorlájából, ha a többség ezt tudatosítaná magában. A kommenteket elnézve a Jobbik gyakorlatból egyelőre jeles...

Cuppanj a végére! (törölt) 2010.09.09. 21:10:43

@efhábé: Tisztelet a kevés kivételnek.
Kell még több,vagy világos mekkora hülyeséget írtál?

Cuppanj a végére! (törölt) 2010.09.09. 21:13:48

@kételkendő: Így van.Az egyenes,korrekt beszéd a provokáció,a zavarosban halászás.Te így születtél vagy az RTL-klub hatására sorvadt el az agyad?

peluka 2010.09.09. 21:48:32

Kedves sok, okos ember!
Nagy általánosságban írom le a véleményem.
Az hogy Magyarországon arab-magyar barátság napot tartanak az miért probléma, ha egyszer lehet tartani zsidó barátságnapot is (ezeket éppen kötelezően, Izrael által előírva, havonta minimum 3-4 holokauszt megemlékezést). Szerintem egy értelmes társadalomban nehogy már a "nagy amerika " legyen a mérvadó, hogy amit azok csinálnak, tesznek az úgy jó és kész, azok is csak a pénztől függnek, a pénz meg a zsidóktól. És sajnos ezt meg Európa baszta el, mert a középkorban a zsidó kezébe bizony kapát és hasonló dolgokat kellett volna adni és nem a pénzt. Ezek a legmocskosabbul kihasználnak mindent.

szeptember 11-ről csak annyit, hogy kész röhej a terrorizmus napjának nevezni, soha nem lett bebizonyítva, hogy kik tették a merényletet. Mily érdekes WWC -be becsapódó repülők miatt sokkal kevesebb ember halt meg abban az időben, mint amennyi átlagosan tartózkodni szokott az épületben, csak nem előre lehetett tudni. (amúgy sajnálom őket meg minden , meg szomorú hogy van ilyen). De nem gondolnám, hogy a hülye arab előre közli hogy srácok bele repülők a WWC-be úgyhogy csak 10ed annyian legyetek bent. Nem érdekes????? Aztán szép lassan Afganisztánban kezdték azt jött Irak most meg Irán lesz terítéken. Annyira rohadtul átlátható, hogy ott van az a kurva olaj az országokban és erre megy ki a meccs, de a sok hülye embernek a fején lévő kipa miatt megbuggyant az agya, tiszta gáz.

A zsidók aztán meg rohadtul ne osszák az észt amíg a föld egyik legnagyobb mészáros hadserege. Összességében meg csodálkozunk még hogy mi a francért utálják ennyien a zsidókat. Ha az a kurva nagy liberalizmus van ezekben a kibaszott nyugati okos országokban, akkor az arabokat miért kell jobban utálni, mint a többi népet. Ha az arabokat lehet utálni a zsidókat miért tilos?? Hát hadd utáljam már őket, ha ahhoz van kedvem. Elvégre demokrácia van és mindenki azt gondolom amit akar, akkor miért nem gondolhatok azt amit akarok és ha ezt akarom mondani akkor miért ne mondjam azt. És ezért nagyon helyes hogy a Jobbik kiáll az arabok mellett, mert igenis a ők azok akik szenvednek a zsidók miatt leginkább, attól a néptől, amelyik a világ urának képzeli magát( és talán ők is uralják ezt a mocskos világot, mert mindenhol ott vannak) viselkedjenek már felelősség teljesen.

Azt hogy az arab kultúrához mi tartozik hozzá, az had legyen már az övék, ha kedve van hallgassa kurva hangosan a zenét, mert ha csak kimegyünk Bp-n a körútra és mondjuk gyalogolunk 3-4 megállónyit, akkor minimum egy autó lehúzott ablakkal úgy bömbölteti a tüc-tüc zenét hogy a házak ablakai beleremegnek, vajon a két dolog nem ugyanaz?

Az arab miért lenne büdösebb mint egy más nép?? Tudtommal vannak magyar hontalanok, azok is büdösek, vannak cigányok azok közötti is vannak büdösek, vannak arabok és azok között is vannak büdösek.

Az hogy a Jobbik ősmagyar meg keresztény is és talán ők sem tudják hogy mik akarnak lenni jól teszik, az embereknek nem azt kell mondani hogy az autó piros, hanem azt hogy ez egy autó, szerinted milyen színű? Ha hülye embert akarunk nevelni akkor tökéletes ha a szájába adod a választ, de ha valami értelmet is akarsz neki adni, akkor el kell gondolkoztatni. Mondjátok már meg nekem a sok idióta nyugdíjas aki kimegy éltetni Fletót, az értelmes? Szerintem a 5%ánál többel nem lehet értelmesen elbeszélni, mert csak arra emlékszik hogy a kenyér 2,40 volt vagy mit tudom én.

Hagyjuk már a süket dumát jó?
Bevallom én a zsidókat utálom és miért? Mert utálom, senki nem nevelt rá, sőt arra neveltek a szüleim, hogy fogadjak el mindenkit. De még is utálom őket és ez hadd legyen már a szívem joga, te is utáld az arabokat meg akárki mást. Csak ha az egyik oldalon (jobb-bal, kelet-nyugat) valamit meglehet tenni, akkor a másikon miért nem??

Úgyhogy a sok USA imádom meg zsidó fanatikus rajongó meg néha gondolkozzon már!!
Salom a mocskos szátokat.

NoMojito 2010.09.09. 22:12:30

@peluka: „Kedves sok, okos ember!” kezdet után ekkora baromságot összehozni…..hihetetlen.
UFO hozott? Mikor visz?

orasmester (törölt) 2010.09.09. 22:50:13

mi közük az araboknak ahhoz, hogy amerikai és izraeli szervezetek 2001 szept11-én lerombolták a WTC-t és megöltek 3000embert? max annyi, hogy a 3000ből akadt arab is...

AnnaKarenina 2010.09.09. 22:50:43

@HUN_Sector: Nyilván te is érzed, hogy az esküvő szept. 11-én nem ugyanaz a kategória, mint az, hogy egy politikai párt tüntetőleg egy közismert gyásznapon tart egy ilyen eseményt. Azt meg, hogy az "amcsik megérdemelték", próbáld abból a szempontból végiggondolni, hogy ha valakiknek Magyarországgal támad bajuk, mégis gyáva módon csak addig jutnak el, hogy felrobbantanak egy buszt, amin épp egy hozzátartozód ül.

Cuppanj a végére! (törölt) 2010.09.09. 23:00:49

Ezeknek a gyengeelméjű zsidóknak hiába szajkózzátok,hogy másnak is van problémája és bánata,úgyis csak a saját keserves világfájdalmuk az elfogadható.Hiszen ők a kiválasztott mindenek felett álló főszarok,a többi csak mocsok goj szemét.Ennyi.

Kalmár 2010.09.10. 00:15:21

@Cuppanj a végére!: Ettől függetlenül a szept 11. nem az elnyomott Arabok emléknapja.
Ezen a napon elmebeteg Tálibok gyilkoltak.
Az ő világukban te holtan vagy jó ember. Tudom, hogy törlesztőt fizető adósrabszolgának sem jó lenni, de egyik nem menti a másikat.
Most öltek meg egy csomó kislányt mérges gázzal, hogy ne járjanak iskolába. Régen ki kellett volna ezt a sötét középkori bandát füstölni. Kár, hogy nem megy.
Aki ilyenkor ünnepli ezeket, az szeretné a Tálib törvénykezést is?
Kicsit összekeveredik a Zsidó világuralom és a Tálib világuralom kérdésköre.
Egyiket sem kellene támogatni csak mert valamelyiket jobban utálja valaki.

J.e.s.s.e 2010.09.10. 01:18:39

kételkendő , tundrazuzmo veletek különösen egyet értek! anti anyag téged meg szájbaköpnélek ha itt lennél! a zsidók leszarják mit politizálunk , azok akkora szövetséget csinálnak amekkorát tudnak, de nem emberellenesek! Az arabok barbárok, kutyák, pritív bunkók, rosszabbak mint a cigányok!! Ha beszabadulnak , azt nem köszönjük meg! Ezen az oldalon is van egy két rohadék, aki lobbizik!
Hátezmármi : " Vonát utoljára érdekli az ország, meg a nép érdeke. Őt csak a pár radikális szűkagyú érdekli, akiknek a hátán bejutott a tutiba. "
Én úgy vélem szervezett terrorizmus amit az arabok csinálnak, ajlas operátorok szivárognak be!
Óvjuk meg Magyarországot!

Presszós Laci 2010.09.10. 02:17:23

Én az arabokat és a zsidókat is rühellem, viszont meg kell jegyezni a jobbikosok arabbarátságával kapcsolatban, hogy meglehetősen groteszk. Emlékszünk még, hogy kik nevezték röhejesnek, méltatlannak és elfogadhatatlannak (nem kívánt törlendő), hogy egy arab országgyűlési képviselő bekerüljön a Parlamentbe.

Hozzátenném: szerintem sincs ott semmi keresnivalója, pláne ilyen magyar nyelvtudással, de én nem is barátkozom a fajtájával...

Éhesló 2010.09.10. 09:48:42

@Kalmár: Mondjuk az erre vonatkozó bizonyítékaikat máig nem osztották meg (te sem) a világgal. A tálibok bújtatói és támogatói voltak az alkaidának, de nem ők az alkaida. Jobb ha tárgyalópartnerként számolsz velük (te is) az afgán vereségünk után, mint mostanság már Hamid Karzai afgán elnök is teszi.
Az arabok pedig szintén nem alkaida és nem is tálibok, bár egyszerű ésszel ezt nyilván nehéz megérteni, mint ahogyan a zsidók sem egyenlőek Izraellel és nem cionisták mind, mert vannak köztük magyarok és anticionisták is.
A beazonosított merénylők többsége szaudi volt, mint maga az ördög: bin laden is.
Fellelhetőségük máig ismeretlen, bár a gondosan dezinformáló és cenzúrázott médiahírek szerint jópárat megöltek/elfogták/elengedték a világ minden sarkában és persze Szudánban, Egyiptomban, Pakisztánban és Afganisztánban az évek során.
A pénz amit költöttek jórészt szaudi(arab) volt, de mindenhonnan kaptak (Malajzia, Indonézia, Pakisztán) ahol az elmúlt pár évtizedet követően megtanulták gyűlölni a zsidó-kereszténységet.

A kialakult helyzetben érdemes az olyanok szerepét is felismerni, akik nem képesek a népek, vallások, követőik és szélsőségeseik között különbséget tenni.

A hazai körülményekről és az elfogultságokról pedig sokat elárul az a vehemencia, szóhasználat és következtetés özön, ahogyan a jobbik nyilvánvaló provokációjára ráugrott a média. Ezért vonáék nyilván hálásak, mert a teljes médiabojkott ellenére ismét napokig elsőoldalassá tették magukat pár tízezer forintért.
Ez ismét csak azt bizonyította be, hogy jól kezeli a nyuszi a puskát!

netsrot 2010.09.10. 13:16:14

Ossza Ma Benn Gábor nagyon jóóóó!!!!!!

data.hu/get/2954409/vona_ossza.jpg

Ray87ű 2010.09.11. 09:11:11

Végülis az arabok azonkívül hogy vannak idióták is közöttük és keresztényellenesek is, de alapvetően nagy és széles kultúrával rendelkező nép. A Jobbik nyilván nem a terroristákkal haverkodik és nyilván nem akar bejuttatni a parlamentbe makogó arab embereket. meg hát az is ritka hogy nem zsidópárti:D
Itt a szeptember 11 ami sokak szemét csípi, pedig hadd emlékeztessek mindenkit, hogy azzal a bizonyos nappal kapcsolatban még sok tisztázásra való dolog van. nem lepődnék meg hogy szándékosan és igen aljas módon számításból megrendezték, csak azért hogy "felszabadítóháborúnak' eladva az arab világban a nyersanyagokat lefölözzék.
Jó annak nem örülnék hogy az arabok betelepülnének. De nem hinném h potenciálisan veszélyt jelentene a Kalifa együttes vagy egy zala megyei arab főorvos.
Daher Pierre aki ugye országgyűlési képviselő, vele nem az a baj hogy arab ( ezt el is mondták), hanem hogy kb makogja a magyar nyelvet.
Az araboknak kurva nagy kultúrájuk volt mindig is. Én valahol becsülöm őket. Aki itt barbársággal vádolja őket annak megjegyezném, hogy Európa sokat köszönhet nekik. Míg nálunk barbárok voltak, addig náluk magasan fejlett tudományos élet volt, tudtak írni, és nagy köszönet nekik, hogy átmentettek rengeteg művet A törökök akik szintén ugye mohamedánok voltak, szintén revízió alá estek mostanság a tudományban. Ok hogy itt dekkoltak 150 évig, de amit pl kevesen tudnak, a tudományokat is elterjesztették szélesebb körökben, valamennyit hozzátettek a városok fejlődéséhez.
Persez nem akarom védeni őket, mert vannak köztük is nagyon gonosz emberek, biztos vannak terroristák is, de speciel Oroszország és az arab világ felé kell a kapcsolatokat megerősíteni. A nyugati világnak szerintem befellegzett.

Ray87ű 2010.09.11. 09:16:21

Amúgy meg az ha valaki keresztény vagy "ősmagyar" az szerintem közeledhet az arab kultúrához. Speciel hozzám az arab kultúra közelebb áll, mint az egekig magasztalt zsidó kultúra.
Ráadásul egy, azaz 1 napról van szó. Ez miért szúrja az emberek szemét? Az egy hetes zsidó fesztivál vagy a hetenkénti legalább egy zsidó-magyar közös banzáj nem gond?
nem vagyok antiszemita, de speciel engem zavar, hogy ha kilépek az utcára akkor 2 méterenként ott van a zsidó fesztivál plakátja.

Cuppanj a végére! (törölt) 2010.09.11. 18:39:43

@Kalmár: Tudod az az óriási különbség,hogy a tálib nem jön a hazámba és máséba sem elszívni a hasznot előlem,szemben a zsidóval. Ezért nem említhetjük őket egy napon.

J.e.s.s.e 2010.09.12. 00:18:22

Az arab morál, ami talán hitükből, vagy meggyőződésükből fakad, a mi társadalmunkra nagyon rossz hatással van. Még nem sokan, csak néhány ezren élnek köztünk, akihez "közeledtem" és a barátairól a véleményemet már megfogalmaztam itt.
Jobb nekünk a béke!
Egyébként: A BÉKE SZÓT AZ ARABOK NEM ISMERIK!

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2010.09.12. 10:37:02

www.origo.hu/itthon/20100911-arabmagyar-baratsag-napjat-unnepelte-a.html
"A szervezők szerint csak véletlenül került a szeptember 11-i terrortámadás évfordulójára a Jobbik arab-magyar barátságot ünneplő ajkai rendezvénye, amelyen jórészt Izrael volt a téma. Az arabokról kiderült, hogy szeretik a szőke magyar nőket és jó emberek, de ezt is csak egy Jordániát megjárt magyar mondta, arabok ugyanis alig fél tucatnyian voltak csak a rendezvényen, ők baklavát és vízipipát árultak."

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2010.09.12. 10:40:04

Megemlékezik a Jobbik.
kepek.origo.hu/galleriesdisplay/upload//1009/Arab-20109111881/img/n015.jpg
"Egyperces néma felállással emlékeztek a 2001. szeptember 11-én, a Világkereskedelmi Központban elhunytakra "

Google 2010.09.12. 19:45:22

@Doomhammer:

Meg kell annak hasonulni, aki Orbán mellett akar lakni - vagy hogy mondja a nóta.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2010.09.12. 22:42:33

@Google:
Szerintem a Jobbik rádöbbent, hogy egy kicsit túllőtt a célon.
süti beállítások módosítása