Semmiképpen se poénkodjunk bikicsunájjal
2010. május 16. írta: pelikán*

Semmiképpen se poénkodjunk bikicsunájjal

  Az elején azt hittem, a dolog eltűnik magától, de aggasztó jelek vannak, hogy mégse. Ezért most itt is, még egyszer elmondjuk, hogy mindenki hallja: a bikicsunáj nem vicces, már tegnap sem volt az, sőt, keletkezésének pillanatától kezdve kimondottan ócska, áljópofi. Amúgy nem sorolnám munkaköri kötelességeim közé, hogy a magyar internet kevésbé szerethető hatása következtében terjedő szar vicceket értékeljem, viszont az aktuális Helyi Téma címlapja láttán elgurult a gyógyszer:

  Persze a Helyi Témában hétről hétre olvasható címek, mondatszerkezetek és hírszerkesztési (khm-khm) trükkök külön bejegyzést is megérnének, mert elvileg ugye ez lenne a jobboldali bulvár, melyre nagyjából akkora szükség volt, mint a jobboldali ÉS-re; viszont az is biztos – és itt most Oli bácsira nézek – hogy sokan annyira várták, mint a katolikus (oh, a fenéket: református!) pornót.

  Ám figyeljünk inkább a bikicsunájra, melynek terjedését érzékelve például Feösthy kollégát is már-mát inkvizíciós hevület kerülgeti a Vámosmátén. Ugye ezzel a poénnal a baj leginkább az, hogy a szerencsétlenkedő, angolul nem tudó polgár képében inkluzíve még minimum néhány százezer honfitársunkon is röhögcsélünk (már aki röhögcsél). Tehát van annak humortartalma, ha 2010-ben Magyarországon valaki nem tud angolul? Nincs.

  Most jöhetne valami médiaszakos hozzáértő azzal a szöveggel, hogy de hát a közösségteremtő internetes folklór, meg a negatív hősök. Az a bökkenő, hogy válogatás nélkül nem lehet minden szart folklórnak hívni. Kézenfekvő hasonlat a néhány évvel ezelőtt keletkezett „ne fürgyé’ le” poénkodás, mely szintén elég alacsony röptű humor, gyakorlatilag egyetlen érdeme volt, hogy a fesztiválokon keresztül közel hozta egymáshoz társadalmunk legalját és a leendő értelmiséget. Néhány sikeres példa (Szalacsi bácsi, Dzsínó majális stb.) után viszont nagyon felbátorodott az internetes közönség, és egyből lett póló, meg egyből lett fanclub, meg photoshopos túlkapások. (Itt jegyzem meg, hogy Szalacsiban – túl azon, hogy a vidéki alkoholizmus nem túl szívderítő példája – legalább annyi kraft volt, hogy megemlítette a Malvin nevet, továbbá Dzsínóban sem az infláció szó jelentését nem ismerő, buta cigány a maradandó, hanem az olyan mondatok, mint: „Jók a programok, csak sok köcsög van.”)

  Egy ideje automatizmusként lép be a poéngyártó turbó minden szerencsétlenkedés láttán, ennek az eredménye a bikicsunájozás, mely ráadásul kilépett a szubkultúrából, már a trendiséget erőltető ingyenes hetilap is címlapon hozza.

  Oké, végülis ezt még lenyelem, nem gond. De könyörgöm, nagyon szépen kérem: kólát meg ne próbáljanak eladni vele, mert akkor valahogy bosszút állok. 

*a szerző tanú, gátőr

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr412006980

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A "bikicsunáj" jelenségről 2010.05.17. 17:33:31

Nem fogom ide linkelni a Bikicsunájra (sic!) mutató linkek egyikét sem, mégpedig azért, mert nem szeretném, ha az egyfecske részt venne ebben a folyamatban, holott szó nélkül nem tudok elmenni a jelnség mellett. Aki nem tudja, mi fán terem a "biki...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.05.16. 18:05:16

Ezzel a helyi témával nem az a legnagyobb baj, hogy bikicsunájozik. Nem is az, hogy jobboldali, nem is az, hogy bulvár. Hanem az, hogy szar. Olyan, mintha másodvonalbeli középiskolások szerkesztenék. Múltkor az autószerelőnél átfutottam egyet, nem voltam elragadtatva.

Paranoid Android2 2010.05.16. 18:13:59

@El Topo (Sgt. Elias): Ez jobboldali és bulvár?
Abban reménykedtem, hogy komoly szociológiai mérések után pozicionálták az egyszerű jobboldali szavazókra.
Ha nem azért ilyen, akkor:
ááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá.....

Gabe2 2010.05.16. 18:14:44

A Nagyítás IRODALMI része jobb(an tájékozott), mint az ÉS-é. Az ÉLET részét meghagyom Adynak...

jan 2010.05.16. 18:21:42

A Helyi Téma címlappal kapcsolatban én azt nem értem, hogy a bikicsunájnak mi köze van a romákhoz, vagy a közigazgatáshoz. Világosítson már föl valaki.

Dzsínóékkal kapcsolatban pedig szerintem se a romatéma, vagy a tudatlanság a humor forrása, hanem az olyan filozófikus mondások, mint az antropológiai pesszimizmust utólérhetetlen tömörséggel kifejező "Rossz emberek vannak.", az igazságos világ iránti elemi igényt tükröző "A rosszakat el kell ítélni, a bűnösek szenvedjenek.", s végül a közösségbe vetett hit reményét felcsillantó "Egy mindenkiért, mindenki egyért."

Ehhez már csak hab a tortán, hogy az "egy mindenkiért, mindenki egyért" család végig úgy helyezkedik el, hogy 360 fokban figyeljék az őket körülvevő veszélyes "rossz emberek vannak"-"nem nagyon jó a biztonság" világot.

Egy Móricz-novella ez a felvétel.

nénike · http://mandiner.hu 2010.05.16. 18:22:35

Minden évben kell egy Benedek bácsi strófa vagy egy Gerappa. Ez már olyan mint a tavaszra nyár, EB-re VB.

Kopiás Attila Steve 2010.05.16. 19:41:21

Egyetértek a cikkel mindenben. A helyi téma meg mindig meglep a "két csöcs között igazságotmondó fideszes politikus" szerkesztési gyakorlatával...

Bloodscalp 2010.05.16. 19:41:49

ez nagyon faxa, bemegyek a boltba és kérek egy jobbos kenyeret meg tejet:) olyan még nincs?merthogy a bulvár mióta válogat...?

amugy ezt se nagyon értem...hosszú sorokon át taglalja az emberke hogy ez alja humor és nem szereti-én ezt leírtam
3,5 sorban...

El Topo (Sgt. Elias) 2010.05.16. 19:57:49

@Paranoid Android2:

A jó isten rakjon már tele, mi ez a nicközön már megint?

asz_tapasz (törölt) 2010.05.16. 20:10:53

Mintha Pelikán József néven írogatni, és minden alkalommal lábjegyzetbe tenni a "tanú, gátőr"-t kevésbé lenne erőltetett és kínos.

tewton 2010.05.16. 20:21:06

ezt a leszúrós cikket Kínainak kellett volna megírnia, akkor ütősebb lett volna.

pelikán* 2010.05.16. 20:29:37

@asz_tapasz: Az a baj, hogy amíg te az elismerten eredeti és vicces "antiszemita tapasz" néven írogatsz ide, addig engem így hívnak.

@tewton: ebben teljesen igazad van.

tewton 2010.05.16. 20:35:36

amúgy meg bikicsunájozni tényleg nem menő. A 60-as években kb. mindenki, aki képes volt zenekart alapítani, ezen a nyelven játszott halandzsa-beatlest meg mindent.

életpótlék a csíráknak, ez a bikicsunáj.

Bell & Sebastian 2010.05.16. 20:37:59

Ezt az újságot az életemben nem láttam, Szarka Lászlóról egy hete olvastam.
A korai Nagy Feró pontosan így énekelte a pidgin nótákat.

Szerintem pontosabban érthető, mintha ugyanezt egy l(o)uisianai nigger reppelné el csöcshullám verés közepette.

Mi hát a probléma?
A geci TV2, az a probléma! Meg a papucsállatka nézői.

tewton 2010.05.16. 21:39:15

@Bell & Sebastian:
azér fura, hogy vannak olyan csírák, akik maguk sose lennének képesek csak úgy örömből énekelni még ennyit se, de ezt körbe tudják küldeni.

most gondolja el, ha nem lenne internet.

nem lenne hír, hogy ki mit énekel a fürdőszobában, benyomva baráti körben.

a csírák öröm és kacaj nélkül maradnának. a normálisak meg önellátóak lennének humorból. utóbbit a vidéki lakosság közt ma is látom.

asz_tapasz (törölt) 2010.05.16. 21:44:59

@Pelikán József *: :D váltottam mert én se röhögtem rajta egy pár hete, amúgy fönnvagy iwiwen?

Thulsa Doom (törölt) 2010.05.16. 21:57:00

Jobboldali bulvár? Szent szar. Ez valami olyan lehet, mint szöges kesztyűben kiverni - ahogy Frenk Drebin felügyelő mondta...

szubjektiv 2010.05.16. 23:09:03

@Gabe2:
Nagyításra most kaptam rá pár hete, és nagyon jóóó.
Mindenkinek ajánlom.

tewton 2010.05.16. 23:37:24

jobboldali bulvár?

nézze konstruktívan. esélyegyenlőség.
a nagyvárosok lakói idáig ingyenes Metróra tudtak halat pucolni. most végre a kisvárosiaknak is van Helyi Témájuk. és befűtéshez is jobb, mint pl. a Kiskegyed.

Bell & Sebastian 2010.05.16. 23:49:21

@tewton:
Konkrétan há... négy esetet tudok felsorolni a saját praxisomból:
- hidegben motorozáshoz speciális nóta dukált
- témazárások előtt kollektívan jajgattunk a koleszban
- szigorlatok előttre Parasztkantáta babonából
- alakizás végét irredenta nóta jelezte

Ezek bármelyikével akármelyik Megaszart megnyerjük! De már akkoriban is tudtuk, az egész meg van bundázva, az Illés nyer, mert az hasonlít a legjobban a népzenére.
Lajcsit akkoriban még Sváb Partynak hívták, Jimmy meg még fel se' volt találva! A korai Pink Floydon meg nem sok énekelni való akadt.

Aztán berobbant Cseh Tamás (az első gagyi polbeat-hullám után) és mindenki gitárt vett. Persze műanyaghúros endékát vagy cseszkót. Én inkább egy 631 -es Slaviát. Ellen-partizánnak készültem, de nem tudtuk felfúratni 22 -esre.

Pink Floyd - Free Four
www.youtube.com/watch?v=c0gEa20Wsqg&feature=related
Pink Floyd - When You're Inwww.youtube.com/watch?v=85Z8TcOgJl8&feature=related
Pink Floyd - Green Is The Colour
www.youtube.com/watch?v=H5oRNYJa4k0&feature=related
Pink Floyd - Cirrus Minor
www.youtube.com/watch?v=dmHhzrC7DFg&feature=related

Discography:
www.pinkfloyd-co.com/disco/disc_idx.html

Bell & Sebastian 2010.05.16. 23:54:56

Na ja, Syd Barrett volt az ész, itt még benne volt.

Bell & Sebastian 2010.05.17. 00:10:25

Aki idáig eljutott jutalmat érdemel:
www.youtube.com/watch?v=7D-u1gqJ66Q&feature=related
(a két srác amatőr, egyik sem Weller)

But Black is the colour of my true love's hair.
His face is like some rosy fair,
The prettiest face and the neatest hands,
I love the ground whereon he stands.

I love my love and well he knows
I love the ground whereon he goes
If you no more on earth I see,
I can't serve you as you have me.

The winter's passed and the leaves are green
The time is passed that we have seen,
But still I hope the time will come
When you and I shall be as one.

I go to the Clyde for to mourn and weep,
But satisfied I never could sleep,
I'll write to you a few short lines
I'll suffer death ten thousand times.

So fare you well, my own true love
The time has passed, but I wish you well.
But still I hope the time will come
When you and I will be as one.

I love my love and well he knows
I love the ground whereon he goes,
The prettiest face, the neatest hands
I love the ground whereon he stands.

Alfőmérnök 2010.05.17. 00:12:49

@Bell & Sebastian:
Barrett a 2. lemeznél kilépett, ezek későbbi filmzenék.

Bell & Sebastian 2010.05.17. 00:26:08

@Alfőmérnök:
Rosszul emlékeztem volna?
Mindenesetre a Wish You Were Here már biztosan a hiányára utal, tudtommal az első négyen szerzősködött. Itt is a megfejtés:
hu.wikipedia.org/wiki/Wish_You_Were_Here

Kínai Kálmán és Trágár Tóni 2010.05.17. 00:31:46

@tewton: Pelikán kollega teljesen jó, mi meg megöregedtünk és kiégtünk. Jöjjenek a fiatalok!

Bell & Sebastian 2010.05.17. 00:40:25

@Alfőmérnök:
Valóban csak az első kettőn van feltüntetve. Miért is filmzenék?

Alfőmérnök 2010.05.17. 00:47:21

More
www.imdb.com/title/tt0064694/
La vallée
www.imdb.com/title/tt0069451/

Az első ilyen drogozós, a másik meg ilyen hippis film. Sztem középszar.

tewton 2010.05.17. 00:54:38

@Bell & Sebastian:
ja, arra gondol, hogy ez a két csávó csak úgy vett két gitárt, aztán leültek, elkezdtek játszani a kezükkel, meg énekelni a szájukkal?

ezt így hogy?
hú, ez durva!
mindjárt körbeküldöm a fácsén meg mobilon!

pelikán* 2010.05.17. 01:22:35

@Kínai Kálmán és Trágár Tóni: na majd @tewton is meglátja, megéljük még az újabb chartás mozgalmakat, lesz itt még ihlet, bár bent mélyen tudom, hogy igazából HornGyula idején kellett volna eszmélni! És milyen "fiatalok"? Ez tán valami vicc a KOROMMAL?! :D

@Mr. O'Donaghue: ne húzza ki a gyufát, inkább írja a tényfeltáró blogját.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.05.17. 03:53:24

@Alfőmérnök:

Nem mintha bármit is számítana, de azokon a felvételeken már Gilmour látható (ő gitározik).

Itt viszont tényleg Barett énekel és gitározik.

www.sydbarrett.org/2009/05/syd-floyd-astronomy-domine-live-beat-club-1967/

ü
bbjnick

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.05.17. 03:54:15

@Alfőmérnök:

Nem mintha bármit is számítana, de azokon a felvételeken már Gilmour látható (ő gitározik).

Itt viszont tényleg Barett énekel és gitározik.

www.sydbarrett.org/2009/05/syd-floyd-astronomy-domine-live-beat-club-1967/

ü
bbjnick

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.05.17. 05:25:45

@bbjnick:

1) Barett=Barrett

2) A blogmotor egy rakás g*nyé!

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.05.17. 07:11:21

kérem, uraim! a napnál világosabb, hogy ezt a röhögj magadon, nézzed le saját magad te szar tetves magyar, utáld aki egy kicsit is úgy tűnik, hogy hülyébb nálad, ez a magyargyűlölő származásúak portékája. miért nincs hülye rabbi forgalom a neten, vagy nyilatkozó félhülye, vagy egészen az, jesivaszökevény.
aztán ottan van a közvetítő tömeg a cionista világuralom önkéntes sábeszgójtömege az informatikus-műszaki, akinek az ilyes humorforrás /meg a gyaloggalopp/ és terjeszti.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2010.05.17. 07:22:19

Ahogy asztat mondani szokás, klasszikusokat csak szó szerint:

Bikicsunáj (As he performed)

Csikmum houmvava gen
Ou vej je nouma náj csunáj
Oszil szil vojam bikicsunáj
Óóó de bikicsunáj - csunáj
Bikicsunáj vicsáj
Bikicsunáj – tú rilisz tú szín szamdú
Bikicsunáj – ó rájsz
Szialájszí májoszáj
Venszorízi vinyó bénking csunáj
Ó rö bikicsunáj

Az utolsó előtti mondat mindent visz!

Port Kennedy(Australia) 2010.05.17. 08:01:33

@Talon Karrde:" Szialájszí májoszáj
Venszorízi vinyó bénking csunáj
Ó rö bikicsunáj"
Ez ez honnan van(te "alkottad"):Ki lehet feküdni tőle.Ilyet......

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2010.05.17. 08:22:09

ez az egész átment teljesen megcsinált dologba. csodálom, hogy presser az arcát adja hozzá.
a bikicsunáj spontán hitelességéről sem vagyok meggyőződve. csávót beajánlották, megcsinálták. rekám, valógságsó. ne egyed paraszt. lé dől.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2010.05.17. 08:55:17

Tisztelt szerk.! Javaslom a bikcsunájozók kitiltását. A rendhez szigor kell.

Katczinsky 2010.05.17. 09:45:50

Nem az a baj, hogy a szerencsétlen idióta nem tud angolul, hanem az hogy négis megpróbálja beszélni, azaz énekelni, readásul nagy nyilvánosság előtt. Hagy röhögjünk már rajta !

Zoli 29 2010.05.17. 09:50:04

"De könyörgöm, nagyon szépen kérem: kólát meg ne próbáljanak eladni vele, mert akkor valahogy bosszút állok."

:))

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.05.17. 09:53:29

szóljatok le az elvtársaknak ilyen címlapot ne hozzanak már le.

utálom ezt a bikit

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.05.17. 10:07:45

@Katczinsky:
maga meg magyarul nem tud. aztat a hagy-ot magyarul hadd-nak szokják, tudja e!

Port Kennedy(Australia) 2010.05.17. 10:19:09

@Talon Karrde:
Köszönöm végignéztem(röhögtem)ezt a nem is tudom hogy mit.Nem lenne szabad bántanom ezt a "sztárjelöltet",helyette csak egy halk megjegyzés,szánalmas.

Krokodil · http://sardobalo.blog.hu 2010.05.17. 10:23:35

A Bikicsunajt szidni = Az uj Bikicsunajozas.

MagyarZizzi (törölt) 2010.05.17. 11:36:16

A bikicsunáj igenis vicces volt! Ott és akkor, a tévéképernyőn, addig a fél percig. Azóta eltelt három hét, nem igaz, hogy ennyi idő alatt nem történik semm ebben az országban, amiről beszélni lehetne, csak ez a fránya bikicsunáj...

balage_81 (törölt) 2010.05.17. 13:59:11

"hogy a magyar internet kevésbé szerethető hatása következtében terjedő szar vicceket értékeljem" - csak nekem szúrja a szemem ez a félmondat?

Leonard Zelig 2010.05.17. 14:01:43

Azért ne tereljünk, kérem, mindenféle bikicsunájokkal. A téma az vóna, hogy a Helyi Téma egy ótvar szar, mégpedig az a szar, amit a fideszesek hátsójából nyalnak ki hetente.

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2010.05.17. 14:02:32

Szegény Cs. Csabi "Ájjámó"-ja volt az igazi. Ez a szar nyomába sem ér.

donkanyar · http://www.falanszter.blog.hu 2010.05.17. 14:15:07

tényleg szar a helyi téma, de nem a bikicsunáj miatt, hanem a gennyes köpönyegforgató, "két szintű" - tulajdonosai és (fő)szerkesztői miatt.

midnight coder 2010.05.17. 14:17:19

Igazából a bikicsunáj tényeg elég gáz. Igazából azért az, mert a dolgon első pillanatban látszik hogy megrendezett. Márpedig a műkutyaszar ha lehet még nagyobb gáz mint az igazi - ugyanis ez a bikicsunájozók IQ-ját mutatja. Ja, és persze a megaszar színvonalát, és az átlagpolgárét aki ilyeneket néz...

EG0 2010.05.17. 14:29:12

@MagyarZizzi: "eltelt három hét, nem igaz, hogy ennyi idő alatt nem történik semm ebben az országban, amiről beszélni lehetne, csak ez a fránya bikicsunáj..."

Mekkora eső esett már tegnap, bikicsunáj! :-)

is 2010.05.17. 14:29:14

nem vagy elég öreg: a nefürgyéle nagyon késői már. az első ilyen a gerappa volt, évekkel korábban. ez a poszt kétfélét jelenthet: vagy humorizálni próbáltál, és akkor elég laposra sikeredett, vagy komolyan gondoltad, és akkor az iskolában kell tanítani, hogy milyen savanyújóskák osztják itt az észt 2010-ben. gerappa!

(segítség: www.youtube.com/watch?v=daoo5Of3wR0)

Terézágyú 2010.05.17. 14:31:21

és ez az újság ez ingyenes... honnan van rá pénz?

rexter 2010.05.17. 14:33:41

@KA_Steve: mer a Blikk is uaz csak nagyban. ket csocs kozott igazsagmondo baloldali politikus/celeb,

mit zavar ha a jobb oldalon is van ilyen ujsag? jobb oldalon is vannak prolik, hozzasjuk is szolni kell.

belga6 2010.05.17. 14:35:28

Na végre felébredtek az indexnél, és írnak a Helyi Témáról (minden héten lehetne). Az újságírás legalja, ennél tényleg nincs lejjebb. A fideszes fröcsögés, a legunalmasabb önkormányzati hírek és a semmitmondó bulvárcikkek egyvelege rendkívül rossz címekkel. Én azt látom, hogy fő eleme a Fidesszel szembenállók basztatása (megrendelésre, PR-cikk formájában), a maradékot meg kitöltik valamivel. Legyen mondjuk egy alapköletétel Bodrogkeresztúron, meg egy cikk arról, hogy Zimány Linda nem szereti a rántotthúst. Ha ezért a lapért fizetni kellene, kb. 20 vásárlója lenne.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2010.05.17. 14:42:17

és az ÁDSZESZKÓ TUPÉ-ra emlékeztek? muhaha.

amúgy nekem sem jön be ez a proli humor. szerencsétlen kreténeken egyre kevésbé vicces nevetni. no, csak fejlődünk egy kicsit, vagy mifene.

Gabbesz 2010.05.17. 14:44:03

A Helyi Témának nagyon szépen kigondolt helye van a jobboldani médiabirodalomban. VAnnak, akik nem olvasnak olyan magasröptű újságokat, mint a Magyar Nemzet, vagy nem nézik a HírTv-t, csak a bulvár érdekli őket. (Vö. Blikk és Népszabi példányszám)
Na hát nekik is el kell mondani, hogy a komcsik mennyi kárt tettek. Különben honnan tudnák???

Pikk 2010.05.17. 14:44:19

Ugye emlékeztek még Uhrin Benedekre, ő is az internetes média terméke volt. Enélkül még talán a saját falujában is ismeretlenűl éldegélne.
Az internet alkalmas a globális környezetszennyezésre is és egy ideje egyesek arra is használják.

Pikk 2010.05.17. 14:47:03

A Helyi Théma a fidesz "helyi" bulvár-lapja amiben adja a mintát osztja az észt, azaz tematizálja a közhangulatot.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.05.17. 15:01:17

Az utóbbi időben a mandiner színvonala is drasztikusan esett, de ez a poszt elég jól sikerült...

belga6 2010.05.17. 15:02:18

@Gabbesz: Egyetértek, szépen kigondolt helye van. De attól még, hogy bulvár, lehetne szerkeszteni, érdekesebb témákat belerakni. Lásd: Blikk, Bors

Lordius 2010.05.17. 15:09:18

Ha bajotok van a bulvárral, akkor minek van bulvár rovat a mandiner.hu-n?

.Nitro. 2010.05.17. 15:09:59

Nem a programok jók, hanem a "pogramok" :)

laptop_betyárnő 2010.05.17. 15:14:28

@jan: Pontosan én is ezen húztam fel a szemöldököm, hogy mi a frász köze van a két dolognak egymáshoz? Amúgy az egész újságot úgy, ahogy van nem értem. Olyan, mintha lenne egy ingyenes sztori magazin, elképesztő. Például benne voltak ilyen fene érdekes hírek, hogy az a bandzsa, szőke színésznő Prágában járt és ott látott bábokat. Én mondom, elképesztő.

A bikicsunájon amúgy én szórakozom, de nem az előadáson vagy a fickón, azt tán egyszer láttam, de ez a szó annyira vicces hangzású, hogy mosolyra késztet. Jó kimondva hallani.

WonderCsabo 2010.05.17. 15:19:31

Egy jobboldali újságot fikáztok (jogosan), azt máris jön az index címlap. :)

bástya · http://magyarcitrom.postr.hu 2010.05.17. 15:29:07

Az élet nem habostorta, Pelikán.

Spanish VVax 2010.05.17. 15:29:30

Engem sokkal jobban kiboritott ugyanezen a cimlapon az un. karikatúra, (balra, a bikicsunájos kép alatt) ami egyszerre komcsizik , buzizik és fikázza az élettársi kapcsolatot, mint olyat Épp ma hivtam fel őket, hogy irni akarok a főszerk.nek mert ez már kiverte a biztositékot nálam, akkora tahóság.
Aki megirná a fszerknek a véleményét az az alábbi email cimen megteheti (Gál Gyula) : galgyula@helyithema.hu

Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2010.05.17. 15:41:29

Tegyük hozzá, hogy a Mandiner blog is ugyan úgy ráugrik a slágertémákra, mint tyúk a takonyra, úgyhogy ebben a kontextusban nézve ez a cikk most elég "más szemében a szálkát"-ra sikerült...

seahawk 2010.05.17. 15:43:19

Aki ilyen szennyet olvas menjen a viz alá napozni.Aki meg leáll napirendi kérdést csinálni az ilyen bikicsunáj dolgokból,az egy birka. A poszt irója hiába játsza az über alles-t attól még egy big ass:)

fogatlan_provokátor 2010.05.17. 15:50:33

Érdekes, hogy a Mandiner szerzőjének most, a választás megnyerése után tűnik fel, hogy mennyire gyenge a Helyi Téma.
Eddig hasznos volt, most pedig már ciki? :)))
Szinte nincs politikával foglalkozó független sajtó, média. Az újságíró társadalom szégyene is, hogy ennyire pártossá vált minden, és ebből sajnos az UFI, Reakció, és a Mandiner is kivette a részét.

Leonard Zelig 2010.05.17. 16:03:32

@Spanish Vax: Írjon neki a Del Medico. Az még él?

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.05.17. 16:05:02

A szexualitást hagyjuk meg a nyugat ópiumának!

marion 2010.05.17. 16:05:45

a TV2-t be kell tiltani. nincs mese. ez a Megasztár mindennek a legalja. és akkor még azt mondják, hogy nem lehet olyan műsort csinálni, ami érdekli a nézőket, és nem büntet érte az ORTT.
dehogynem.
csak nem így.
felháborító.

donkanyar · http://www.falanszter.blog.hu 2010.05.17. 16:08:44

Az UFI-t, a Reakciót és a Mandinert ugyanazok a személyek írják: egytől-egyig azonosak csak más-és más álneveken nyomják a liberó-fidesz igét. Ezért egyforma az összes lap. A Helyi Théma ettől függetlenül szarabb, sőt kimondottan káros, annak ugyanis butasága égbekiáltó. Na mindegy. Lófaszt estig

Rocky 2010.05.17. 16:10:12

IGEN-IGEN:

a helyi téma, ugyan olyan primitív és alpári, mint Fábry!

Ellentétben a 168 órával, meg a hetihetessel, mert ott olyan kulturáltak az elvtársak, akarom mondani az Urak!
Én itt lakom a 13. kerületben és nagyon elégedett vagyok a párt munkájával, főleg Tóth úréval, mert itt olyan jól mennek a dolgok és van fejlődés, ami elég jó! És Szanyi Tibor is igen rendes ember!

Menjekajókurvaanyámba Istvánné
született Kun Judit
angyalföldi nyugdíjas tanítónő

Hümüzhümümüz 2010.05.17. 16:16:45

Jesszum pepi! Ez az "újság" tényleg így néz ki, vagy photoshop?
Mondjuk sosem hallottam róla, de a hozzászólásokból ítélve nem maradtam le semmiről. :S

Bikicsunáj meg ultragáz. Elsőre sem volt vicces, azóta meg herótom van tőle, mint Stohl Andrástól. :(

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.05.17. 16:25:00

Az a baj ezzel, hogy a Szalacsi, Polgárjenő, stb. magukban is viccesek voltak, és a Photoshop-huszárok is vicces dolgokat csináltak belőlük. Alapból is visítva röhögtem rajtuk.

A bikicsunáj meg 99% hogy előre megrendezett, és amúgy is erőltetett, ahogy az egész MegaSzar/Tsillagszületik, akármi.

Csumpitáz Alfréd 2010.05.17. 16:39:23

Máshol már elmondtam, de ide is illik: a bikicsunáj kifejez mindent a mi provincialitásunkból. Aki bikicsunájozik, az azt is elismeri, hogy a magyar egy lábszagú kis légypiszok az európai kultúrában és többet nem is érdemelünk, röhögünk a saját nyomorunkon. Kapja be az a bikicsunájozó fasz! Jobb lett volna, ha meg sem születik.

Pitypalatty úrfi · http://proletarokkozt.blog.hu 2010.05.17. 16:41:19

Index címlapon:

cím: A Helyi Témánál tényleg nincs lejjebb

szöveg: A bikicsunáj nem vicces, már tegnap sem volt az, sőt, keletkezésének pillanatától kezdve kimondottan ócska, áljópofi.

Mindkét megállapítással tökéletesen egyetértek :)
(pedig ez általában egy szar blog)

Ленина · http://szanalmas.hu 2010.05.17. 16:41:53

Az a baj, hogy a Szalacsin sokáig vinnyogva röhögtünk, meg azon is, amikó a menyezet repedezett, mert az kizárt dolog mer nem tudom, a bikicsunájon már csak heherésztünk, de te itt a mandíneren akár hogy erőlködsz, nem fogsz maradandót alkotni.
Hacsak nem írsz valami nagyon brutális baromságot, amelyet az értelmiség hajlandó vasvillára hányni.

pelikán* 2010.05.17. 16:42:08

Indexcímlapos átcímzés. Nézem, keresem, de nem látom leírva sehol,hogy "A Helyi Témánál tényleg nincs lejjebb".

Ebben az egészben mondjuk két egység ócskaszleng cipőzés, és egy egység helyitéma ekézés volt elrejtve. Ilyen arányban tessék tárgyalni is alant.

köszöntem.

csárli hárper 2010.05.17. 16:45:42

ez a helyi téma nevezetű valami nagyon gáz, a bikicsunáj vagy mifasz ez a ken lee magyarul? kicsit lemaradtam a megaszarról....

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2010.05.17. 16:55:40

Szerintem a Helyi Téma jó bulvár. A bulvárra lehet fintorogni, de nagyon nehéz műfaj (a politikai bulvár) és azt olvassák az emberek, na. A Téma pedig nem is olyan undorító, mint általában a bulvár. Ez a bikicsunáj kicsit kilóg, de miért ne?

sidney young 2010.05.17. 16:59:15

A bikicsunáj csak a posztírónak nem vicces.

polom13 2010.05.17. 17:09:44

A Youtube-on a Bikicsunáj veri a Guano Apes-verziót,és hamarosan beéri az Alphaville Official-t is.
Elég durva.

E128 2010.05.17. 17:12:30

Valóban nincs humortartalma annak, ha valaki nem tud angolul. De akkor miért egy angol számot ad elő egy országos nézettségű tehetségkutatón?
Szerintem a médiát hamarabb lehetne felelősségre vonni mint az olvasót aki ezt viccesnek tartja.

Fittipaldi 2010.05.17. 17:14:46

ja, a bikicsunáj viccesnek gondolása legalább annyira szánalmas, mint maga a bikicsunáj.

VonGage 2010.05.17. 17:19:37

Iszonyat álszent és humortalan ez a poszt.

A címlap: szar és ciki

A bikicsunáj: egyszerűen vicces és kész.

Ki nem fossa le, hogy tud-e angolul vagy sem. Nem azon röhögök, hogy mekkora műveletlen balfék a csávó, hanem azon, hogy VICCESEN HANGZIK a nóta.

Szerintetek ez vicces? Röhögünk egy jót vagy elkezdünk elmélkedni azon a fertőn, ami napjaink fesztiválozós mocskából árad?

www.youtube.com/watch?v=P88HwIXbGMs&feature=related

hidroponi 2010.05.17. 17:32:30

bazzeg a mandiner is csak a bikicsunajjal akar cimlapos lenni, ez a GAZ..

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.05.17. 17:38:01

@E128:

Na igen. Sajnos a bulvármédiából áradnak a tehetségtelen celebgyártók által nyomott celebek. Már jó ideje felmerült bennem, hogy nem a tudás, a tehetség a lényeg ezeknél, hanem az, hogy tele van pénzzel és eldöntötte Ő maga, hogy SZTÁR. Sajnos a műsorgyártók rég leszoktak a valódi értékrenddel mérhető műsorok gyártásáról, s ezeket a Maunika sókat meg Győzike valóvilágot próbálják eladni tévéműsornak. Sajnos akad rá vevő is. A trendiség a lényeg nem az értékrend. A bulvár (mit is jelent ez valójában?) és annak gyártója vajon miből gondolja, hogy érdekel pl. az, hogy Hajdú "rokkantparkoló" Péter kivel dug és mit rakott a hálószobájába tegnap? :))

belga6 2010.05.17. 17:42:21

@lelkylola: A Helyi Téma mitől, miért jó bulvár?

jan 2010.05.17. 18:03:56

ismét kérdem, hátha valaki tudja: szerintetek mi lehet a kapcsolat a bikicsunáj és a romák és/vagy a közigazgatás között? egyszerűen nem értem, miért ezzel a szóval illusztrálta a Helyi Téma a cikkét...

kyanzes (törölt) 2010.05.17. 18:28:05

Szerintem király duma. Pont olyan, mint a "nefürggyéle" :)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.05.17. 18:31:47

@lelkylola:

A helyi téma rettenetesen ócska bulvár. Nem arról van szó, hogy milyen a témaválasztásuk, az olyan, amilyen.
De helyesírási hibáktól hemzsegő, primitív mondatszerkezetek sértik az ember szemét, ha csak belepillant.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2010.05.17. 18:38:57

@belga6:
Attól, bazmeg, hogy a Fideszes Vitézy család lapja.

"Can't Stop The Signal..." 2010.05.17. 18:39:40

@jan: gondolom a szerencsétlenkedés szinonímájaként gondolt a bikicsunájra a szerkesztő......mindenesetre szánalmas.....a bikicsunáj is és az említett lap is........

prometheus_X 2010.05.17. 18:39:57

Én fenntartom a jogomat rá, hogy röhögjek ezen a szerencsétlenen. Amikor szerencsétlen vagyok, magamat is kiröhögöm. Most akkor prosztó vagyok és kérjek bocsánatot?

Nem lenne célszerűbb, ha a poszt írója kihúzná magából a karót, amit lenyelt?

pelikán* 2010.05.17. 18:49:03

@jan: olvastam a cikket, konkrét kapcsolat nincs. A szerző gondolom csak közvetett poénnak gondolta (sikertelen romaképzés - továbbra is leszakadó rétegek - egyre több buta ember - a butasághoz idegennyelvi elmaradottság is társul - bikicsunáj).

@lelkylola: a helyzet az, hogy a HT sok területen tényleg normálisabb, mint más bulvárlapok. Nem hoz nagyon alpári témákat, nem lovagol a Daróczi-Győzike-Zámbó bulvárszentháromságon és néha hoz értékes tartalmat (pl. doni vereség évfordulójára emlékezett). DE újságírásnak valami borzalom, amit nyomnak. Szarvashibákat követnek el (legutóbb úgy írtak egy most létrejött honlapról, hogy elfelejtették leírni az elérhetőségét), néha olvashatatlanul szarul írnak és rosszak a poénjaik (részletek fent). És ha már a jobboldali bulvár a cél, azt lehetne úgy is összeállítani, hogy ne csontig történő benyalás legyen az egész belpol rész, demokratába oltott magyarhírlapos tempóban. Annyi a kérésem feléjük, hogy a jobboldaliság általam szeretve tisztelt fogalmát vessék össze más olyan nem kevésbé fontos fogalmakkal, mint: minőség, önuralom.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.05.17. 18:49:13

@Mr Falafel:

Attól még éppen alkalmazhatnának újságírókat, akik le tudnak írni egy épkézláb mondatot.

Bell & Sebastian 2010.05.17. 19:03:54

@mavo:
Jó post, jó arcok írtak rá! (kalapot emel)
Hogy mennyit sikerült felejtenem ... év óta! :( Kösz!

belga6 2010.05.17. 19:04:45

@Mr Falafel: ??? A kérdésem és a válaszod között nem látok összefüggést, illetve a válaszodban intelligenciát.

Bell & Sebastian 2010.05.17. 19:07:32

@Alfőmérnök:
Máskor a számra nem veszem a Floydot! :) Ez csak afféle spétreakció volt a Metallicára, akik eddig se nagyon érdekeltek.

belga6 2010.05.17. 19:11:11

@Bell & Sebastian: Megrepültél...

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2010.05.17. 19:13:36

@El Topo (Sgt. Elias):
Összesen tíz ilyen újságíró él Magyarországon. Szerinted jutott belőlük a Helyi Thémának?

golyós · http://indafoto.hu/bowlingcamps 2010.05.17. 19:18:20

Mindig azt mondjátok, hogy nincs lejjeb és ezt általában be is szopjuk.
Aztán rövidesen kiderül, hogy de.
Pedig egy ősi kínai közmondás szerint:
"az igénytelenség lefelé nyitott skáláján nincs az a pont, amit ne lehetne alulmúlni."
Persze lehet, hogy ez dakota közmondás, már nem emlékszem.
BTW ma került kezembe a lap és döbbenettel láttam a címlapot, nem is értettem hogy jön oda az idézet.
Engem inkább elszomorít.

Alfőmérnök 2010.05.17. 19:20:57

@bbjnick: Igazad van, csak olyan kölyökkutya képe volt még Gilmournak is. Egyébként Barrettel jobban játsszák. A legjobb verzió szerintem az Ummagumma albumon van.

@mavo: kösz

lakógyűlés 2010.05.17. 19:21:53

a bikicsunáj pedig vicces, de azért hallgatni talán inkább ezt:
egyzene.blog.hu/

Alfőmérnök 2010.05.17. 19:24:27

Még jó, hogy fogalmam sem volt eddig, hogy miről beszéltetek, meg mi ez a bikicsunáj. Gugliznom kellett.

Fényezett Rézlábos 2010.05.17. 19:27:16

@Thulsa Doom: Az Ford Fairlane volt... csak a történeti hűség kedvéért. :)
Csak hogy ne legyek teljesen offtopic, szerintem meg mindenki azzal poénkodjon és azon röhögjön, ami neki vicces, azt olvassa, ami neki tetszik. Teljesen szánalmasnak gondolom a "Nemteccik! -> Tilcsákbe!" gondolatmenetet, ami itt jópár esetben megnyilvánult.

Spanish VVax 2010.05.17. 19:33:53

@VonGage: "fesztiválozó mocsok"...hagyjad már, ezt a "kulturálisan beágyazott " és legális korcsmákban minden hétvégén eljátssza a közönség nagyobbik fele. van aki még iszik is egy jót belőle. Ne álszenteskedjünk már...

Nge Swazili Mbeko 2010.05.17. 19:54:33

Hehe. A tisztelt kommentelők egy dolgot felejtenek el: a bikicsunáj az a pont AHOL MOST VAGYUNK. Fogjátok fel úgy, mint egy kortünetet. Mindjárt könnyebb lesz.

halál megdöglessz kinyírunk ® · http://href.hu/x/73ug 2010.05.17. 20:01:06

@Mr Falafel: most majd lesz pénzük valami jó tollú bér írnokot fogadni :)

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2010.05.17. 20:05:00

@halál megdöglesz kinyirunk:
Ááá, az ki van zárva! A Fidesz nem olyan, hogy teletömi megrendelésekkel az őt éltető médiákat.

wega 2010.05.17. 20:05:32

@Bell & Sebastian:
Eljutottam idáig, köszönöm a linket. A jutubon belefutottam a dal egy másik (szerintem zseniális) feldolgozásába is. Ajánlom (mindenki) figyelm(é)edbe :

www.youtube.com/watch?v=94TM6JFcNxU&feature=related

Az eredeti témához, nekem zsigeri és reumatikus végtagfájdalmat okoz, amikor alázzák a szerencsétlen tehetségteleneket a megasztár válogatón. (Fel kell tennem a fejhallgatót, hogy egyáltalán ne is halljam, borzasztó a terror itthon)
@VonGage: Számomra elkülönül a humor és az alpári gúny.

Mi aza Helyi Téma? Félek, soha is nem fogom megtudni.

A szerelő 2010.05.17. 20:10:45

a bikucsunaj is olyan, mint a többi. ha nem tetszik, nem nézed, nem hallgatod, a helyi témát nem meg olvasod.

ja és a tokaji borgazdaság bora még mindíg szar :)

aliglajos 2010.05.17. 20:11:01

a heti téma mentségként mondjuk el, hogy fideszes újságírók (vagyis mandinerék kollégái) készítik, fideszes önkormányzatok által pénzelve. ilyen konstellációban ezt az ötletességet méltányolni kell.

csendesbob 2010.05.17. 20:28:52

„Jók a programok, csak sok köcsög van.” posztoló ha idézőjel közé tesz valamit, akkor idézzen pontosan, pláne klasszikust: "Persze, jók a pogramok, minden jó, csak sok köcsög van"
pogramok, ember, pogramok!!!

KenSentMe 2010.05.17. 20:33:19

Érdekes amúgy.. a bikicsunát elsőre hallgatva nagyon utáltam, pont azért, mert ha az ember tanul angolul, ki kell kapcsolnia az agyában ezt a "halandzsadaráló" modult.. és az elég fárasztó meg persze reménytelen is az elején. Viszont mióta a csapból is ez folyik, egészen megszerettem:).

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.05.17. 20:36:01

Azért vicces hogy egyesek szerint ez valami internetes izé. Na én nem nézek tv-t, csak netezek, így csak azt vettem észre, hogy egyszer csak a sok barom mindenhová azt írja, hogy bikicsunáj, én meg azt se tudtam mi az. Aztán megkérdeztem anyámat, és mondta hogy a megasztárban ejtett ki/énekelt valamit rosszul valaki. De akkor miért internetes izé, ha a tv-ből indult? Szalacsi Sándor is talán a megasztárban kezdte vagy a bigbránerben?

stalien 2010.05.17. 20:56:26

Uhaim, Uhaim !

Így jutunk el a bikicsunájtól
a néha folytogató @Grift:tériás
GriftElektüelizmusig !-)
Jöjjön hát stalienné vona'la :
www.youtube.com/watch?v=8aeQ8D_IW20

Duáááááá

szellőláb 2010.05.17. 20:57:34

Életem első kommentje alkalmából köszöntelek benneteket: Sziasztok!
Nem csengett le a bikicsunáj láz, ezért gondoltam, elmesélem, hogy ilyesmi már régebben is létezett:
Volt egy katonatársam, aki elejétől végig tudta a Golden Earring egy számát (bikicsunájosan) és egy kissé mámoros estén elő is adta. Teljes átéléssel, hótt komolyan. Ahogy bele kezdett elakadt a szavam, kitágult a pupillám, azután (máig szégyellem) kirobbant belőlem a fékezhetetlen röhögés. És nem hagyta abba, csak fújta és fújta. A könnyem folyt és görcsölt a hasam és még mindig nem hagyta abba.
A legszörnyűbb az volt, hogy hosszas töprengés után azért adta ezt nekem elő, mert tudta, hogy nekem volt angol vizsgám, és szerette volna velem lefordíttatni a szöveget :-)
Na de bocsánatot kérek, van ennek megoldása:
"LÚZ MENSZEN KISSZIMSZON"
Aki tudja, ihat egyet a kontómra a kedvenc kocsmámban:-)

Gál Gyula 2010.05.17. 20:59:14

@Pelikán József *: Egy cikk szerzőjének a nyomtatott sajtóban nincs felelőssége a címlapra kerülő szövegekkel kapcsolatban. A címet, a kifogásolt blikkfangot én adtam, és a lap minőségéért is én felelek. Az észosztásra nem reagálnék, mert a posztoló blogger és a kommentelők többsége is arctalan, névtelen. A bulvár ócsárlása divattá vált, és általában önálló műfajként beszélnek róla, holott csak egy stílus. Az e-mail címem helyesen: galgyula@helyitema.hu

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2010.05.17. 21:06:14

@stalien:
A folytogatóba egy "T"-vel többet írtál.
Ha már griftelektüelizmus.

stalien 2010.05.17. 21:12:56

@Mr Falafel:

Bochánat, bochánat, ha tényleg így vagyon.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2010.05.17. 21:15:59

@stalien:
Folyogatónak értelmes volna, de fojtogatónak jobban mutat pontos "j"-vel.;-)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.05.17. 21:20:20

@stalien: ez nem jó zene.
ilyet kérlek többet ne linkelj

ez jó

most találtam , ma

www.youtube.com/watch?v=5jykTtv7QVc&feature=related

stalien 2010.05.17. 21:21:59

Na lyó, dugába dőltem /-)
Ez így megy ? Ez ilyen ?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.05.17. 21:24:41

@El Topo (Sgt. Elias): te ne szólj hozzám

fogalmamsincs amúgy miért vagyok hülye, de te rohadj meg

itt nem lehet kitiltani? vagy szűrni?

Metal Warrior · http://ordogvilla.blog.hu/ 2010.05.17. 21:26:19

Én meg azért "könyörgöm", hogy tanulj meg magyarul és írd szépen, hogy KÖNYÖRGÖK!! Nem, nem ikes ige, nem kell modoroskodni.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.05.17. 21:33:51

@tesz-vesz:

De lehet. Próbáld meg beíri a parancssorba, hogy format C: és akkor nem kell olvasnod a hozzászólásaimat, faszfej!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.05.17. 21:34:44

én a bikicsunájt nem tetszik :)

és az ilyen videókat is utálom
de ezen az egyen mikor meglátom,
órákat nevetek, de csak ezen az egyen

www.youtube.com/watch?v=Odlo3PHtQo0

nem tudom miért

El Topo (Sgt. Elias) 2010.05.17. 21:37:19

@tesz-vesz:

Hörr, hörrrr!
Verd a segged a földhöz, modorfalvi büdösparaszt!:)

szellőláb 2010.05.17. 21:52:26

@tesz-vesz: nem igazán :-)
"... newsman sang his same song"
Vizsga ide, vizsga oda, az eredetit sem így értettem, de a "kis szimszon" végképp odabaszott.

SEO Expert · http://seo-expert.hu 2010.05.17. 22:03:45

ez a bikicsunáj hatalmas hatalmas nagy marketing lehetőséget hordoz magában

El Topo (Sgt. Elias) 2010.05.17. 22:08:20

@tesz-vesz:

Látod, mekkora farok vagy? Azért, mert neked bejön az ilyesmi, még ne ajánlgasd olyanoknak, mint én, mert csak pojácát csinálsz magadból. Igaz, ez nem jelent különösebb változást eddigi megitélésedhez képest. Faszparaszt!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.05.17. 22:30:53

@El Topo (Sgt. Elias): jól van csecsília, csak a te érdekedben próbáltam ajánlgatni, hátha ellazulsz, és a frusztrációd csökken

El Topo (Sgt. Elias) 2010.05.17. 22:31:43

@tesz-vesz:

Az én frusztrációm, te szoporc?:D

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.05.17. 22:47:55

@El Topo (Sgt. Elias): hát, nem én szóltam hozzád most se, nem engem szűrt ki a fél vastagbőr, mert ostobaságokat beszélek,éjjel-nappal

de jól van csecsília, elég, kopj le

picur3ka 2010.05.17. 22:49:46

Hah, orulok, hogy vannak meg masok is, akik nem tudtak, mijacsuda ez.

Gondolom, ok se jarnak mekkdonaczba.

picur3ka 2010.05.17. 23:31:25

@Alfőmérnök:

Biztos jo a kiszolgalas. Nem fogom kiprobalni azert.

Alfőmérnök 2010.05.18. 00:10:15

@Mr Falafel: Hát ha még látnád, hogy a Békán Aliza Bin-Noun-t dicsértem. .)

stalien 2010.05.18. 04:54:45

Váháúúú !
Kezdjünk dinamikusan! Tennap schokkolást kaptam, mer' csúnya volt a szám :
www.youtube.com/watch?v=jMxYmukzo2U
csunáj, csunáj van-van-van

Bozdurgán 2010.05.18. 09:25:34

Most először értek veled egyet gyermekem.

Babinéni

agyserkentő 2010.05.19. 18:25:09

HA bármilyen egészségügyi gondod van, vagy csak plusz energia kell, plusz vitalitás, felszeretnél töltödni? Jó közérzetre vágysz látogas el www.webstar.biz/?id=INTE-C894-4E48
a regisztrálás ingyenes semmilyen kötelezetséggel nem jár.
süti beállítások módosítása