81%-os feldolgozottság, országos
2010. április 11. írta: TuRuL_2k2

81%-os feldolgozottság, országos

 

1. Fidesz 52,95%

2. MSZP 19,57%

3. Jobbik 16,75%

4. LMP 7,18%

A Mandiner.hu és a mandiner.blog.hu óriási túlterheltsége miatt Mandiner tumblr-en és Facebookon:

http://mandiner.tumblr.com/

http://www.facebook.com/mandiner.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr161913132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ezt a népet sajnáljam? · http://www.youtube.com/watch?v=FABqq_jjRRo 2010.04.11. 22:39:07

A reteklub

rögtön besorolt (újra) a zsidókhoz:

első megszólaló párt az LMP

freehckr 2010.04.11. 22:42:22

Itt már jönnek az aadatok:

www.valasztas.hu/hu/parval2010/354/354_0_index.html

Fidesz viszi az összes egyéni vk.-t. :) Jobbik a második észak-keleten...

Az OVB meg kapja be a lóét... Szigeti és Halmai ebben az országban legfeljebb csak árufeltöltőként kaphasson munkát! :)

Ezt a népet sajnáljam? · http://www.youtube.com/watch?v=FABqq_jjRRo 2010.04.11. 22:43:18

SAJNOS

a Fidesz le fog állni a

Lehet Mózes Párttitkár csoportosulással

==T== 2010.04.11. 22:46:22

Azért részeredményeket elnézve a piros-kék budapest továbbra is az ország szégyene...

freehckr 2010.04.11. 22:46:40

Budapesten a "harmadik erő" az LMP... ez a kib*szott "bűnös város" képtelen tanulni a hibáiból...

reality 2010.04.11. 22:58:57

@freehckr: Ezen gondolkodtam én is. Ha ők lesznek az új szdsz, megint nyűglődhetünk velük. :(

Pallos Levente · http://www.pallos.tk 2010.04.11. 23:07:18

@==T==:
Mármint az a gond, hogy a Fidesz magasan a legtöbb szavazatot kapta Pesten?

==T== 2010.04.11. 23:08:58

Nem, hanem az, hogy a maszop ott még mindig tényező + beszavazták a parlamentbe a Lehet Más az SZDSZ-t...

==T== 2010.04.11. 23:15:25

@Pallos Levente: De a lelke még mindig az...

freehckr 2010.04.11. 23:16:05

@Pallos Levente:
Az országos átlagnál rosszabbul szerepelt a Fidesz Budapesten, más választókerületektől eltérően itt a szocik a fideszes jelölt sarkában vannak, legtöbb helyen harmadik az anarchista LMP. Kommunisták+LMP okozhat(na) még meglepetéseket ez a fura kombó... de bízok benne hogy nem fognak. :)

Beteg ez a város, komolyan... eszméletlen, mennyire mennek balra el itt az arcok...

Büdös proletárok... :)

bryan 2010.04.11. 23:17:21

@reality:
Ilyenek a nagyvárosok, sokan vagyunk liberálisok, sokunknak fontos a környezetvédelem, ez van. Ezt nem fogja senki megváltoztatni. A nagyvárosokban soha nem lesz annyi konzervatív szavazó, mint a kisebb városokban. Ideje ezt elfogadni.

LMP-s polgármestereket Budapestre!

freehckr 2010.04.11. 23:21:40

@bryan:
"sokan vagyunk liberálisok, sokunknak fontos a környezetvédelem"

...de magasról tesztek rá. :) Ott van előttetek homályos célként mindig, csak hogy ne legyen lelkiismeret furdalásotok. Közben meg ez a legbüdösebb, legkoszosabb, legszemetebb főváros a környéken (mínusz újonnan csatlakozók:). Holott mióta "politikai öntudatra" tértem ennek a koszfészeknek baloldali liberális vezetése van... Ez jelent valamit, haver: ne bízz liberálisokra városvezetést. Soha. :)

bz249 2010.04.11. 23:23:14

@reality: 10-en lesznek, kibírjuk őket.

ostopenko 2010.04.11. 23:27:03

@==T==:

én azt mondom, h a vidék buta, nacionalista és könnyen manipulálható cigányozással

==T== 2010.04.11. 23:28:34

@ostopenko: majd ha nálatok is elszaporodnak nem ezt fogod gondolni...

tevevanegypupu 2010.04.11. 23:30:32

@bryan:
Remelem nem lesz igaza. A liberalisok husz ev alatt tonkretettek Budapestet, leromboltak, nem ertenek egy varos vezetesehez. Helyes, hogy van liberalis part, de lehetetlen, hogy ujra beleszolhassanak, iranyithassanak es zsarolhassanak.Meg ha zold partnak is mondjak magukat.Remelem, hogy lesz annyi szavazo Budapesten, akik a varos erdekeit nezik elsosorban, nem hisznek megint es ujra egy liberalis partnak, hiszen nekik kell ott elniuk. Mi tobbiek legfeljebb csak sajnalkozhatunk vagy szegyenkezhetunk a fovarosunk miatt.

freehckr 2010.04.11. 23:35:08

Ősszel Tarlósra bökök, tuti... ez egy tényleg beteg város, biztosra kell menni. :)

ketroot 2010.04.11. 23:36:29

@ostopenko:

Ha teszem azt falun élnél és semmi kitörési lehetőséged sem lenne, lehet nem liberálisként gondolkodnál....

Ja, én sem falun élek.

reality 2010.04.11. 23:38:04

@bz249: Az kékmadarak sem voltak sokan, mégis...

bz249 2010.04.11. 23:40:12

@reality: 57 nyitott körzet van, ebből 55-ben a Fidesz fordult elsőnek. 50 kell a 2/3-hoz. 5-öt bukhatnak.

Na bumm Szlovákia ellen nem lehet háborút hirdetni. Szerintem kibírható. :D

bryan 2010.04.11. 23:43:56

@tevevanegypupu:
Ez olyan mintha azt mondanám, hogy a Fideszre szavazni gáz, mert a jobboldal egyszer már tönkretette az országot, remélem nem érted félre, _nem_ ezt mondom, mert ez kb. akkora csúsztatás lenne, mint az általad írtak.

reality 2010.04.11. 23:45:43

Minden esetre megosztom egy óriási örömömet:
Hatvan
Szabó Zsolt (Fidesz) 42,35%
Dr. Nyujtó Zsolt (Jobbik) 27,87%
Érsek Zsolt (Mszp) 22, 63%

Juhééé. :)

bz249 2010.04.11. 23:47:18

@reality: hol van ez? Mink gyengék voltunk, Kósa alig 62%-ot kapott. Egyébként szerintem Oszi a sztár

MSzP a 4. helyen. Háddehádde!! :D

freehckr 2010.04.11. 23:48:39

@bryan:
"a jobboldal egyszer már tönkretette az országot"

...akkor még mindig le vannak maradva a baloldaltól, majd később a baloldali liberálisoktól legalább hat alkalommal. :) 19, 47, 56, 89, 94, 2002, 2006...

bryan 2010.04.11. 23:49:24

@tevevanegypupu:
A sajnálkozást, meg a szégyenkezést viszont kend a hajadra. Budapest minden hibája ellenére a legjobb és a legszebb város Közép-Európában. :)
(Igen, voltam már több közép-európai városban, Budapestet egyikre sem cserélném el.)

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2010.04.11. 23:52:53

Hát, azért csak kibírtuk ezt a 8 évet. De jó, hogy vége van.

freehckr 2010.04.11. 23:57:37

Két szocialista jelölt végzett az élen... természetesen Budapesten.... arghhhh...

Felszólítom az LMP-s jelölteket hogy lépjenek vissza a fideszes jelölt javára! :) Ezzel lemoshatják magukról a "mocskos liberális" vádját... :)

reality 2010.04.11. 23:58:19

@bz249: Köszi az infót, ez örömteljes. :)

Tehetetlen Dodó 2010.04.11. 23:58:47

Beszarok!!!
Kovács Laci bá jobb eredményre számított, a sok eredmény nyomán.
Losonczi Kata kérdi: soroljoin egy párat...
Hahahahahaha...

reality 2010.04.11. 23:59:46

@bz249: Hatvan városa. Szerintem a történelemben nem volt még ilyen eredmény itt. :D

reality 2010.04.12. 00:00:25

@reality: Ja, és Heves megye legvörösebb városa volt ezidáig! :)

bz249 2010.04.12. 00:02:44

@reality: Miskolc és Salgótarján bukhat jíííhááá!!!

Hatvant nem ismerem, a másik két helyet igen.

freehckr 2010.04.12. 00:09:21

"Kaszics Bálint, az LMP VI. keruleti jelöltje az [origo]-nak azt mondta, csak akkor merülhet fel, hogy a párt egyéni jelöltjei visszalépnek valamelyik másik párt javára, ha az a Jobbik előretörését megakadályozhatja."

B*zmeg... van még egy SZDSZ-ünk... p*csába, remélem nem kell újabb 20 év megszabadulni tőlük... :)

vizesnyolcas 2010.04.12. 00:09:21

Sokat mond, hogy az amerikai nagykövet az LMP főhadiszállásán jelent meg a választás alkalmából.
Ez mindenki számára egyértelműbben pozícionálhatja az LMP-t, mind a párt bármely nyilatkozata.

tevevanegypupu 2010.04.12. 00:12:26

@bryan:
Egyetlen magyar nem cserelne el Budapestet mas fovarosra. A varos vezeteserol beszeltem szerencsetlen.

bryan 2010.04.12. 00:20:33

@freehckr:
Az LMP-nek nem érdeke a Fideszes kétharmad, nekem sem az (értsd: szerintem nem az lenne az ország érdeke sem), jó lenne, ha valamelyest kontroll alatt lenne a párt, valakivel ki kellene egyezni ahhoz, hogy egy kétharmados törvényt meg lehessen hozni. Az ideális az lenne nekem, ha egy vagy két szavazata hiányozna az ilyen törvények meghozásához. Az nem egy különösebben nagy teher a Fidesznek, de ha nagyon durván elkalandozna, mégis meg lehetne fogni. Ott lenne három párt, akik közül azzal egyezne ki, akivel akarna, sokan egy másik törvény meghozásáért cserébe ezt támogatnák, szerintem ez lenne az ideális felállás.
A másik kommentemet meg simán nem érted, vagy nem is akarod megérteni?

bryan 2010.04.12. 00:22:23

@tevevanegypupu:
"Mi tobbiek legfeljebb csak sajnalkozhatunk vagy szegyenkezhetunk a fovarosunk miatt. "
Te figyeled, mit írsz? Vagy csak úgy megy bele a vakvilágba?

Tehetetlen Dodó 2010.04.12. 00:28:05

@bryan: Te légy büszke Demszkyre, ha akarsz.

WonderCsabo 2010.04.12. 00:30:24

És úgy tűnik, valszeg meg lesz a 2/3. :D

Karcolt lendület 2010.04.12. 00:36:21

@freehckr:
Szerintem, ha az LMP- bárki javára visszalépne, tökön szúrná magát.

Az nem lehet szempont, hogy a kétharmadot megakadályozzák: ahogy több mandineres törzskommentelő megállapította (nagyon helyesen), Orbán személyzeti politikája szar. Így 3-10 képviselő lemorzsolódása várható ebben a ciklusban, ami miatt úgysem lesz meg.

Olyan változtatásokban, amikhez 2/3-ra szükség lenne, szerintem az LMP ill. időnként a Jobbik partner lesz, szóval túl lett ez a probléma sprirázva.

freehckr 2010.04.12. 00:48:42

@bryan:
"szerintem nem az lenne az ország érdeke sem"

Ez így ebben a formában nem állja meg a helyét. Ha csak a racionális érvek mentén vizsgáljuk a helyzetet, akkor az ország érdeke jelenleg egy kibeb*szott stabil kétharmados többségű teljhatalmú istencsászár kormányzat. Most képzeld el a "pénzvilágot", amitől függünk jelenleg, és amely mögött álló számító pénzemberek akár Kínával is szövetkeznek a busás haszon reményében (Kína baszki!!). Ők konkrétan négy év felhőtlen kormányzással számolnának ebben az esetben, ami csak a hasznunkra válna. Lefordítva a "pénzvilág" nyelvére: igen alacsony lenne a politikai instabilitás kockázata, ami ebben az esetben százmilliárd forintokban mérhető pluszt jelentene nekünk. Az igazság az, hogy pont a Fidesz-KDNP veszíthet a legtöbbet egy kétharmados többséggel, mivel ebben az esetben felfokozott lenne az elvárás is velük szemben (itthon is, és Bécsben is Paul Lendvai íróasztala környékén), amit minden bizonnyal nem tudnának kielégíteni (nem beszélve a média össztűzről, ami zúdulna rájuk ha valami balul sülne el kormányzásuk idején).

"valakivel ki kellene egyezni ahhoz, hogy egy kétharmados törvényt meg lehessen hozni"

Ha jól akarja csinálni a Fidesz akkor az érintett szakmai szervezetekkel, civil érdekképviseletekkel vajazza le az adott kétharmados törvényt (már amely esetben érintettek lennének ilyenek). Mivel ha az adott javaslatra rá lehet fogni hogy "azt a társadalom támogatja" (persze nem "kamuból", ahogyan a szocialisták csinálták, mert az a biztos bukás), akkor a parlamenti ellenzék nem tud mást tenni, mint hogy rábök... Persze lennének olyan javaslatok amelyek pont a politikai szervezeteket érintenék, például a képviselők jogállásáról szóló törvények, az országgyűlés és önkormányzatok karcsúsítására vonatkozó javaslatok, de ezeket is elő lehetne vezetni úgy, hogy az ellenzéki pártoknak ne legyen más választásuk, mint hogy támogassák. Egyébként meg egyes Alkotmánymódosításokhoz, illetve egy új Alkotmány faragásához meg nagyon kevés a kétharmad, oda majdnem teljes társadalmi/politikai támogatottság kell, különben megette a fene...

Mindent összevetve ez a "politikai öntudatom" eddigi legjobb választása, remélem alapjaiban változik meg a jelenlegi elcseszett rendszer. :) Üröm az örömben hogy a Jobbiknak nem sikerült lenyomnia a kommunistákat, de a Jobbik jobb eredményt ért el mint az EP választáson, tehát alapvetően pozitív ez is. :) Az egyetlen ami mellbe vágott az az LMP budapesti szereplése... a tököm kivan az értékrendek nélküli anarchista csőcselékkel, komolyan... :)

"A másik kommentemet meg simán nem érted, vagy nem is akarod megérteni? "

Segíts mán, melyik is vót az? :)

ravaddisz 2010.04.12. 02:33:28

ugyanakkora fasztarisznyák vagytok mint a Jobbik..? nem tudtok leállni ezzel az állandó hol burkolt, hol kevésbé burkolt szadeszes zsidózással?
most bejutott az LMP és bassza a csőrötöket?? fáj hogy lesz képviselete a liberalizmusnak - azután hogy a Fidesz oly rég felhagyott ezzel az ideológiával :)
hála Istennek hogy benn vannak Schifferék.. és lesz egy józanul gondolkodó frakció is.. és nem csak a kiüresedett szocikat, a szalonképtelen barnákat.. és az teljhatalomtól tömjénező narancsosokat kell hallgatni folyton az országházban...

Kopiás Attila Steve 2010.04.12. 07:19:34

@ravaddisz: Nem, az fáj nekik, hogy a kevesebb jelöltet indító LMP is megverte a Jobbikot Budapesten, a körzetek jelentős részében akár duplán is, méghozzá ilyen Pörzse, Novák, Dúró neveket, szóval érthető...

Amúgy nem túl nehéz fordítani, hogy a jobbikosok mikor mit akarnak mondani. Ha konkrét problémájuk van, akkor azt mondják. Ha semmit nem tudnak megfogni, mert nem konkrét elvi problémájuk van, csak zavarja őket, hogy nem ők az egyetlen új erő, akkor zsidóznak, cigányoznak és szadeszoznak... :+)

==T== 2010.04.12. 10:27:18

@KA_Steve: Emlékeim szerint az LMP oldalán adtak tippeket arra vonatkozóan, hogy hogy érdemes átcsoportosítani a szavazatokat...

bryan 2010.04.12. 13:24:52

@freehckr:
"akkor az ország érdeke jelenleg egy kibeb*szott stabil kétharmados többségű teljhatalmú istencsászár kormányzat"
Ez akkor lenne igaz, ha ez a kormányzat istencsászárokból állna, de nem ez a helyzet, hanem emberekből áll, akik képesek hibázni, az ilyen pártok közötti alkukényszer megakadályozná például azt, hogy a Fidesz a következő választásokra a választási törvény átalakításával bebetonozza saját hatalmát.
"Ha jól akarja csinálni a Fidesz akkor az érintett szakmai szervezetekkel, civil érdekképviseletekkel vajazza le az adott kétharmados törvényt (már amely esetben érintettek lennének ilyenek)"
A "civil szervezetek" között elég sok működik szekértábor logikával, illetve (mondjuk az egészségügyben) teljesen önző módon, csak egy adott réteg érdekét szolgálva, a példában ezek a főorvosok, akiknek az átláthatatlanság és a mocsár az érdeke. Velük nem lehet kiegyezni.
"Mindent összevetve ez a "politikai öntudatom" eddigi legjobb választása, remélem alapjaiban változik meg a jelenlegi elcseszett rendszer. :)"
Eddig tökéletesen egyetértünk.
A többiben:
Örülök, hogy a Jobbik nem lett potenciális váltópárt, örülök, hogy a szociknak sem lett meg a húsz százalék, örülök, hogy Budapest az ország többi részéhez képest liberális maradt, a "tököm kivan" a sok intoleráns hosszú távban gondolkodni képtelen nácival. :)
"Segíts mán, melyik is vót az?"
Ez:
@bryan:
amire te ezt válaszoltad:
freehckr 2010.04.11. 23:48:39
süti beállítások módosítása