Politikusbűnözés: családi lenyúlás vagy családi adózás?
2010. március 25. írta: dobray

Politikusbűnözés: családi lenyúlás vagy családi adózás?

  Volt ez a Király András-ügy, meg a Szávay István-ügy, a Képviselő Funky kéjjel vadássza le a jobbikos politikusokat. Ugyan kellemetlen mindkettő, de igazából egyik sem komoly, csak épp okoznak némi kognitív disszonanciát egy komolykodó pártban, ahol mindenki kemény, nem laza, és akiknek a szimpatizánsaik kővel irtják a melegeket, ahelyett, hogy melegfelvonuláskor kirándulni mennének. Engem egyikük sem zavar, csak nem jó, ha mellé mélymagyar patetikus dumákat nyom az ember. De mindegy, látom, hogy sokan vannak azok közül a Jobbikban és a Jobbik körül, akik régen, hogyan fejezzem ki magam, radikális nemzeti liberálisok voltak. Végülis, szorosan értve, egy lazább életvitel még nem jelenti azt, hogy az ember nem lehet egyben hangos mélymagyar is. Tulajdonképpen a pogányvonalnak még akár jól is állna a füvezés (extázis). Persze ha valaki azt állítja, az imaórák tették ki minden idejét, akkor már neccesebb a dolog, de hát istenem, kiderül, hogy mégsem, bulizni is lehet, és néha elszáll az ember agya, és csinál ciki dolgokat.

  Az azonban már keményebb, és egyáltalán nem vicces, ha valaki gyámság alá akarja helyeztetni szüleit 8,5 millió forintért, amint azt tette volna Sneider Tamás, a Jobbik alelnöke a Magyar Nemzet Online szerint. A Jobbik országos listájának kilencedik helyén álló politikus szülei elmondása szerint le szerette volna nyúlni a 2006-os szüret bevételét.

  Sneider beadványában arra kérte a bíróságot, hogy szüleit (Sneider Lászlót és Sneider Lászlónét) helyezze cselekvőképességet korlátozó gondnokság alá. A felperes indoklásában  úgy fogalmazott, hogy édesanyjának megromlott egészségi állapota olyan pszichés állapotot eredményezett, amely érthetetlen dühkitöréseket, idegösszeomlást okozott nála.

  Az akkori szüretet követően nem volt meg az elszámolás és a 8,5 millió forintos  bevételről kijelentette, hogy „azt lenyúlja” – tette hozzá. Az alperes beszámolt arról is, hogy polgári pert indítottak a 8,5 millió forint elszámolására, amikor a fia beadta a gondnokság alá helyezést. Az alperes úgy nyilatkozott, hogy a fenti pénzösszeget a saját  bankszámlájára utaltatta Sneider, így csak ő férhetett hozzá, pedig létezik egy szerződés, hogy bevételkor a terület arányában elszámolnak. „A fiam hamar elköltötte ezt a pénzt, és ezt követően arra kért minket, hogy az Egerben lévő, 12 hektáros birtokot is adjuk el” – emlékezett az egyik alperes. „Ezt nem tettük meg, majd zaklatott minket és azt mondta, ha nem, akkor megdöglötök, ami úgy értelmezhető,  hogy nem lesz pénz a szőlő megművelésére, így nem tudjuk eltartani magunkat” – idézte föl a történteket az egyik családtag. Sneider édesanyja a vizsgálat során kijelentette, hogy fia „mindig kuncsorgott a pénzért, nem dolgozott. Testvérével is rossz a  kapcsolata, de nekünk a másik fiunkkal jó a viszonyunk” – tette hozzá.

  A másik alperes a vizsgálat során beszámolt a felperes által gyilkossági kísérletként előadott esetről. „A gyilkossági kísérlet az volt, hogy a fiam a feleségemmel beszélt, én a kertben voltam, amikor segítséget hívott a párom. Én a kapával a kezemben felfutottam, kivette a kezemből a kapát. Kapott két tisztességes pofont a feleségemtől, megérdemelte, azért, amit a családjáról mondott, hogy nem baj, mi lesz velük, miután ő elhagyta őket.” A „gyilkossági kísérlet” kapcsán Sneider nem tett büntetőjogi feljelentést. A szülők az ügy kapcsán az MNO-nak elmondták, hogy fiuk azért kezdeményezte a gondnokság alá helyezést, hogy így kerülje el a 8,5 milliós elszámolás kapcsán a pert.

  Na most, ez ugyanaz a Sneider Tamás, aki szerint védhető, hogy a Vona Gábor kampányfőnökeként bemutatott játékgépes vállalkozónak esetleg maffiózókkal is jóban kell lennie.

  És ugyanaz a Sneider Tamás, aki a Barikádnak adott mostani interjújában családi adózásról beszél, meg arról, hogy miként képzeli azt el a Jobbik, és azt mondja: Célunk, hogy minden munkaképes kizárólag munkavégzés ellenében legyen jogosult segélyre. Pénz helyett pénzkereseti lehetőséget akarunk biztosítani, amihez a képzéseket és a munkaközvetítést hatékonyabban kell megszervezni.

  Ha mindaz igaz, amit Sneider szülei állítanak, és tényleg le akart nyúlni 8,5 millió forintot a családi gazdaságból, akkor az nem vicces, mint a péniszpumpa meg a torontói melegfelvonulásos fotók, hanem visszaélés és agresszív gátlástalanság. És akkor most családi lenyúlás vagy családi adózás? Hogy is van ez a politikusbűnözés?

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr681868010

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Tisztelt szülő! :) 2010.03.26. 12:23:24

Hihi, alig írtam meg a tegnapi cikket arról, hogy talán békén lehetne engem hagyni, mert mindazok a pontok, amelyekkel kapcsolatban a kommentelő végbéllények előszeretettel támadnak engem, még a jobbikos tisztviselők vonatkozásában is abszolút konszoli...

Trackback: Jobbik: a két pofon kiosztva 2010.03.26. 09:55:36

Vona Gáborék most méretnek meg először. Kiderül, hogy valódi politikai erő-e a Jobbik, vagy csak szerencsés hullámlovas. (Fotó: jobbik.hu) A múlt héten új időszámítás kezdődött a Jobbik életében. Elkezdték őket komolyan venni. Ott kezdték el a pártot...

Trackback: a mai jobbikos esete 2010.03.26. 09:34:36

Ez tényleg hihetetlen. Minden napra egy Jobbikos? http://www.mno.hu/portal/703155 Gyámság alá helyeztette volna szüleit Sneider Tamás, a Jobbik országos listájának kilencedik helyén álló politikus két és

Trackback: Rablásokból támogatták a Jobbikot? 2010.03.26. 06:04:02

Cs. Miklós saját bevallása szerint is 16 millió forintot rabolt össze benzinkutakból, bankfiókokból az elmúlt három évben. A családja sejtése szerint a rabolt pénzből a Jobbik óbudai kampányát támogatta. Lássuk mit lehet tudni az ügyben: "Cs....

Trackback: Jobbik: Minden magyarnak nagyobb péniszt 2010.03.25. 20:25:00

Most már elég! Most megvédjük a Jobbikot! Aljas és alávaló támadássorozat indult a jóravaló, derék és feddhetetlen jobbikos képviselő-jelöltekkel szemben. Nem igaz, hogy nem lehet elhinni, hogy Király András (most már csak volt szóvívő) egy jólnevelt t...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.03.25. 23:04:42

@Elpet:
elpet,elpet, hát milyen polgár maga? egy polgárnak a bíróság egy szolgáltató. ha a jogszolgáltatás úgy működik, hogy abban az esetben, ha maga úgy ítéli meg, hogy a szülők meghibbantak, akkor úgy védheti meg őket felelőtlen döntésektől, hogy bírósági végzést kér a gyámságukról, akkor megteszi. ezt természetesen a sneideri esettől függetlenül mondom. gondoljon svájcra, ahol egy négyéves gyerek rendőrt hív, ha tilosban parkoló autót lát, vagy rendőrt, ha szomszéd vasárnap porszívózik.
persze a maguk vidékén pipás pistát hívják. szóval, ha arra kerül a sor elegánsabb a per, higye el. :)

reality 2010.03.25. 23:11:11

@Grift: Nem mondom, hogy nincs igaza. Lehetnek ilyen esetek, és még akár jó szándék is vezérelheti a családtagot.
De Sneidernél nem csak ez egy gyanús eset van, hanem a családjával sincs jóban (ha jól értettem, és enyhén fogalmaztam), valamint a testvérével sem ápol jó kapcsolatot.
Lehet, mindenki szembejön, csak nem életszerű.

Gandalf Garaboncias 2010.03.25. 23:11:29

@is:
Akkor feltenném a kérdést: ha ez a poszt nem ezen a blogon jelent volna meg, vagy pedig lenne mellette egy csomó Fidesz-leleplező cikk is, akkor elégedetten olvasnák a Jobbikosok ezt az írást? Ugye, hogy nem elsősorban ezzel van problémája a legtöbbeknek?

Az Index is pl. számos Fideszes ügyről írt, mégsem lett ettől a Jobbikosok kedvenc portálja, mert az ő PÁRTJUKRÓL is írtak kellemetlent.

Runciter 2010.03.25. 23:12:22

Ez a Sneider egy elég híres cigányverő szkinhed, nagyon nem kell csodálkozni.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.03.25. 23:18:40

@reality: nem sneiderről beszéltem, nem érdekel. elpet mondott valami olyat, hogy na egyet aztán nem bír elképzelni, hogy valaki a szüleivel pörben, stb.

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2010.03.25. 23:19:22

@Grift:

Nézze, az én családomban ilyen nem fordult elő, mindig minden helyzetet meg tudtunk oldani békességben.

Persze lehet, hogy ez nem mindenütt megy így, nálunk igen.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.03.25. 23:22:36

@Elpet:
a mi családunkban sem volt ilyen soha. de ne mondja már, hogy nem lehet ilyen helyzet. bármennyire tragikus ha igen.

Koczeka, a pampák királya (törölt) 2010.03.25. 23:26:08

@Viktus: Látom, képben vagy Eger skinhead-történelmével...

Mondhatnál valami biztatót annak az embernek (igen, cigány volt, aki elkövette, hogy rosszkor volt rossz helyen), akit néhány "bátor szittya" baseball ütővel nyomorékká vert...

Mondhatnál egy imát azért a - templomszolga és nem cigány - hajléktalanért, akit a Sorompó Büfénél rugdostak és késeltek halálra az általad tisztelt társaság... hadd ne soroljam tovább, az én memóriám is végleges.

De mondhatnál pár szót azoknak a rendőröknek, akik a folytonos - és egyoldalú - támadások miatt napi 16-18 órákat dolgoztak...

És igen: 'akkor' volt közbiztonság... tehát mondhatnál pár szót azoknak a politikusoknak és rendőri felsővezetőknek is, akik azóta folyamatosan a végrehajtói állomány létszámát kb. a felére csökkentették adminisztratíve... az állomány átlag-életkorát 26 évre csökkentették (értsd: ennyi idősen bűnügyi vezető, 30 évesen kapitány lehet)...

Fél az állampolgár??? Ahhoz öregem nem néhány sörtől megbátorodott kopasz bakancsos kell, hanem erős rendfenntartó szervezet! És az én családomra se cigány, se szittya ne vigyázzon, azért vannak a rendőrök, katonák, akik közül - legalábbis régen - kiszűrték a tudatlan, ostoba, izomból és válogatás nélküli megfélemlítést alkalmazókat.

Akkor rend volt??? No és ehhez hány skinhead-et vagy cigányt kellett lelőni??? Egyet se??? Az meg hogy lehet, hogy nem csak izomból lehet közbiztonságot csinálni???

Hidd el nekem Viktus, hogy ha a rendőrök nem a skinheadek-kel lettek volna elfoglalva, az a közbiztonság akár még jobb is lehetett volna... de volt ott néhány barom, aki az állomány egy részét mindig lekötötte a "balhéival"... Hát ezt köszönhetik az egriek ST-nek:-(((

gramercy 2010.03.25. 23:29:00

kép•mu•ta•tók

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2010.03.25. 23:32:36

azért az 5 % meg e leszen e a e jobbiknak e?
vagy megy az ugatás még tovább a 6 %-ért ?
már így bar!kádon, yeee ...
LOL !

reality 2010.03.25. 23:34:39

@Grift: Maga engem ne inzultáljon! :)
Előtte azt írta, nem elegáns a poszt. Én meg arra reagáltam. A posztban meg az is benne van, amit a hsz-emben írtam. Na.

vizipipa 2010.03.25. 23:39:18

Ezek szerint nem csak én érzem úgy, hogy a mandiner elérte a népszava színvonalát.

reality 2010.03.25. 23:44:28

@vizipipa: Mehet kommentelni a barikádra!
Ja, ott nem lehet.
Akkor a kurutty.info-ra.
Ja, ott sem lehet.
Akkor a ...
A Török Gábor blogja, na az jó lesz!

gitáros 2010.03.25. 23:44:59

Nyilván úgy történhetett, hogy a szülők meglepetésszerűen kihívták a gyanútlan gyermekre a gyámhivatalt, hogy azonnal helyeztesse őket gondokság alá... :)

Viktus 2010.03.25. 23:46:21

Kétféle verzió van

1. Ennél a hírnél az igazság több részlete nincsen kibontva.
2. Ha igaz a listás helyekről, alelnöki cuccokról lekellene mondani míg a lassabb kereskedelmi média is nem cuppan rá erre a hírre.

Az egy dolog, hogy köcsög négert ölelget a szóvívő, vagy a másik jobbikos képviselőjelöltnek péniszpumpa kell, hogy felálljon.
Ebben az írásban igen komoly dolgok szerepelnek, amelyek komoly százalékos buktát jelentenek.
Jó lenne v.hogy lereagálná Tamás komolyabban, mert ez az egy mondat kevés lesz, ha a híradók is ezt zengik. :(

vizipipa 2010.03.26. 00:03:29

@reality:

Nagyon feledékeny vagy. Nem feleltél a NATO-val kapcsolatos megjegyzésre. Vagy lehet, hogy amit kellett volna az nem ízlik?

reality 2010.03.26. 00:08:51

@vizipipa: Mert egyszerűen nem érdekel. Egy agymenésbe néha beleszóltam, mert unatkoztam. Egyszerűen nincs késztetésem.

tevevanegypupu 2010.03.26. 00:21:18

@Elpet:
Hiszen egyetertek. Penzert, oroksegert es ilyen dolgokert pereskedni csaladon belul nagy szegyen.Ha nem adjak nem kell, nem is kerjuk.

Leskelődő 2010.03.26. 00:43:21

@Grift: Egyetértek :)
A fideszfiak gyarlóságait ismerjük, a jobbikosok viszont (igen nyomulósan) próbálják elhitetni, hogy gáncs nélküli lovagok.
Látszik, hogy nem ismerik Lenin elvtárs örökbecsűjét, miszerint: ami nem megy, azt nem szabad erőltetni :) Ezért
@Viktus hozzászólása nekem igen szimpatikus volt.

gauche caviar 2010.03.26. 00:56:51

(ja, ez az egri csoka, a miskolci jobbikos volt aki asszondta, hogy a Coca Cola nem multi /marmint, nem "olyan" multi/ mert hogy honositva van, meg helyben adozik, helyben ad munkat az embereknek...)

valaki nagyon jol megfogalmazta valahol:
nem lejarato kampany folyika jobbik ellen, hanem egyszeruen annyi van, hogy hirtelen nott nagyot a part, nem volt ido organikusan kinevelni a kadereket, igy mindenfele arc megjelent a part kornyeken (pl tengernyi karrierista HOK-os) akiket sem atvilagitani, sem megszurni nem lehetett ennyi ido alatt, es amint no a tet, minel tobb ido telik el, annal tobb ilyen fiasko bukkan felszinre a jobbikos arcokkal kapcsolatban.

tony zionist_9 2010.03.26. 01:04:51

@Cypriánus: milyen pénisznövelés te szar?

bulin bebaszva egy virslit beletesz abba a szarba. gondolom körbement, derült rajta az úri társaság. mindenki elbábozott vele valamit. ha te ott lettél volna, te is elbáboztál volna, meg a cusi is, meg szijjártó is :)

de megnézném, hohy fodor meg szájer hogy fajtalankodott egymással bebaszva a bibókoleszban, még a geci is zorbán szakállára freccsent fujj. ha lett volna fényképezős mobil, meg digitális fotózás, akkor mi lenne...

de izé
MIÉRT KELL A VIRSLIT KIKOCKÁZNI?
aljas indokból, előre kitervelten...
hogy a sok birka felhördüljön, hogy fujj faszát mutogató jobbikos. mert kikockázva az lehet akár a saját fasza is.

csak egyetlen indíték lehetett a virsli kikockázására...

szánalmas :)

tony zionist_9 2010.03.26. 01:06:39

@Talon Karrde: ebben az országban mindenki szív...

átvittértelembenkonkrétan

@helloblog: velem aztán nem. szilárd bástya vagyok, minden ostromnak ellenállok :)

tony zionist_9 2010.03.26. 01:16:22

@tony zionist: Fű alatti beszerzések sora a Volánbusznál
2010. március 26. 00:03

Magyar Nemzet
Közel kilencmilliárd forintért vásárolt használt buszokat az elmúlt években a Volánbusz. Tendereiken bevett gyakorlat volt, hogy különböző kifogásokra hivatkozva korlátozták a versenyt. Az állami cég neve felvetődött a Daimler-féle nemzetközi vesztegetési botrányban is.

még ők is :)

k|M · reakcio.blog.hu 2010.03.26. 01:17:49

Kemény ez a csapat, kemény.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.03.26. 01:20:59

@Tündér_Lala:

"Aki másokkal szemben nem ismeri az elnézést, az olyan piedesztálra helyezi magát, ahonnan csak lehullani lehet.
A helyes ha a magával szemben támasztott igény sokkal nagyobb, mint amit másoktól elvár."

Pontosan.

@gauche caviar:

"nem lejarato kampany folyika jobbik ellen, hanem egyszeruen annyi van, hogy hirtelen nott nagyot a part, nem volt ido organikusan kinevelni a kadereket,"

Pedig pölö Novák Előd és felesége Dúró Dóra egész organikusan pozícióhalmozgatott :)

Ráadásul mind a homoügybe keveredett Király, mint a most taglalt Snájdig Roy eredetileg Novákékkal azonos pártposzton lévő társuralkodó (szóvivő ill. alelnök). Ki is jár jól?

k|M · reakcio.blog.hu 2010.03.26. 01:21:12

@Grift: abszolút nem mindegy viszont ennek módozata, mértéke, kontrolláltsága, stb.

Kopiás Attila Steve 2010.03.26. 02:23:22

@Herr SturmLiberator: Haha, csak nem olyan embert keresel, akinek lett volna lehetősége, képessége és oka leleplezni őket? Ez tetszik, még nem jutott eszembe, de tény, hogy Előd - mint mindenki aki ebben a társaságban mozog - elég sok fotóhoz hozzáférhet, elég nagy rutinja van a kinfonak hála a lejáratásban és az erős emberek kikuglizásával elég jól erősíti a saját pozícióját. Nem tudom, mekkora esély van erre, de mókás gondolatmenet... :+)

Amúgy meg kell, hogy valljam, hogy elképzelhetetlenül jól szórakozom a jobbikos kommentelőkön, akik pedig oly sokáig irritáltak. Nem erős oldalam a káröröm, úgyhogy fogadja őszinte részvétemet mindenki, aki eddig abban hitt, hogy a Jobbik az valami őszinte, becsületes dolog és most rájött, hogy mégsem. De azok, akik most egy villámgyors hajtűkanyarral hirtelen kampányt indítottak a fűfogyasztás, a melegbarátság, a multinál dolgozás és a család kizsákmányolásának elfogadása mellett, hát azok piszok szórakoztatók. Igen, biiiiztos azért röhög mindenki a Jobbik botrányain, mert az ország 90%-át a moszad fizeti, nyilván. Komolyan mondom, tényleg nem hittem volna, amikor jobbikosok indítanak online kampányt a liberális szabadidőprogramok és hasonló dolgok tolerálásáért, nem tudom eléggé kihangsúlyozni ez mennyire epic... :+)

cogitoergosum1 2010.03.26. 05:39:11

Álmomban sem gondoltam volna, de működik.

Van egy párt, akit nagy dolgokkal nem lehet megfogni hát az ellenséges sajtó kitalál/elferdít/megalkot piti ügyeket, azt gondolván, hogy az átlagembernek ez mérvadó, ez alapján dönt. És b. meg, bejött. Hiába nyúlta le a fél országot mutyikkal a Fityesz/Mszp, az smafu. A proli nem gondolkozik és kiábrándul a Jobbikból. Műxik, nyerők vagytok, a Fityesz majd hozzásegít vmi jó kis reklámszerződéshez. Win-win mindenki jól jár csak a proli nem érti miért nem változik semmi. No persze akinek van egy kis sütnivalója, az már rég külföldről röhög a barmokon..

gpetersz 2010.03.26. 07:00:16

Új nap új Jobbikos ügy... ennyire befosott az Orbán? LOL

2010.03.26. 07:28:05

@cogitoergosum1: Sajnos kezdek én is kiábrándulni. Nem a Jobbikból, hanem abból, hogy érdemes-e Magyarországért, és a benne élőkért kűzdeni. Be kell látni, mi egy vesztes, lúzer nemzet vagyunk, lételemünk, hogy ilyen velejéig korrupt, rohadó, gyűlölettől fortyogó országban éljünk, persze csak addig amig le nem nullázzuk teljesen, vagy ki nem zavarnak innen. Engem elkeserít, hogy ennyire nincs igény egy normálisabban működő világra. Jelen felállás szerint, 20 év után, a radikális változás érdeklődés hiányában ismét elmarad. Tovább a megszokott úton, a megszokott arcokkal, a megszokott eredményekkel, kicsit közelebb a végkifejlethez.

Nzoltan 2010.03.26. 07:42:37

Jobbik szopacs.

Azért ne gondoljuk már, hogy az ilyen családon belüli viszáj és pereskedés ritkaság. Ilyenről a közelemben élő ismerősök között is találok nem is egy példát. Az ide írók hol élnek? Mindenki tudja hogy ha pénzről van szó akkor elég sokan a másik torkának esnek még a szűk családi körben is.

dr.Bernardus 2010.03.26. 07:48:05

@kutas józsi: Tiszteld apádat és anyádat, hogy hosszú ideig élj azon a földön, melyet az Úr, a te Istened ád tenéked.

Ismerős valahonnan?

Nzoltan 2010.03.26. 07:49:25

A véleményem az egészről, hogy ez a blogolás csak a profitról szól. Ezer témát lehetne választani, de index címlapon napokig csücsülni újabban csak Jobbikos témával lehet. Az meg ugye plusz nézettség, plusz pénz...

valami értelmes cikket is lehetne már összehozni fiúk, mert ez csak vihar a biliben.

2010.03.26. 08:02:20

@KA_Steve: Sajnos se te, sem a többség nem tudhatja, hogy egy megjelenő hírnek mennyi az igazság tartalma. Én úgyszólván már egy szavát nem hiszem a médiának. Csupa ferdítés, hangulatkeltés, vagy bolhából elefánt készítése. Elég az indexre felmenni, tömeges jobbik fikázás, csupa jobbik sározás van napirenden.

A hírek valódiságának mérlegelése helyett, inkább érdemes a dolgok mögé nézni. Vajon miért kell áztatni egy olyan pártot, ami mégcsak helyzetben sem volt eddig ? Azért mert annyira szeretnék Magyarországot megmenteni valamitől? Annyira szivén viselin pl; az index kis országunk sorsát? Ugyan ugyan. Nekem elégséges bizonyíték azt látni, hogy megjelent egy radikális tömörülés a palettán, aki rendet ígér. A helytartóink, akik romlásba segítették az országot, egységesen, és szövetségben támadják országhatáron kívülről, belülről. Ez önmagában a Jobbik hitelesítő pecsétje.

Egyébként meg kis hazánkban minden embernek van takargatni valója, vagy tett olyan dolgokat, amikre nem büszke. Ha úgy hozná a sors, hogy belépnél a jobbikba, rólad is kiderülne pikkpakk minden féltett titkod. Hogy kipróbáltad a füves cigit, részegen megfogtad a legjobb barátod seggét poénból (ergo hardcore buzi vagy) és loptál sportszeletet a sarki boltban, tehát miért is ne nyúlnád le az államkasszát?! Az hogy ezek az ügyek kiderülnek semmire sem bizonyíték, csak arra, hogy a jobbikos is ember, akinek megvannak a maga problémái, amit politika felnagyít, kiforgat, és felhasznál ellene.

Itt elsősorban az elmúlt 20 év nagy alakjaira kéne haragudni, akik folytatólagosan elkövetett brutális nemzetpusztítással keresték a nemkevés kenyerüket, és ennek szellemében menni szavazni.

Muad\\\'Dib 2010.03.26. 08:06:41

Ez egyelőre semmi más, mint feltételezés. Ha igaz, akkor valóban gáz. Viszont az alperes állítása szerint, még nem valami komoly bizonyíték. Vagy, ha a mandiner szerint minden tény, amit valaki mond, akkor óriási hibát követünk el, hiszen gyurcsány szerint nagyon jót tett ő az országnak, és vissza kellene hívni. Végül is mondta, tehát valószínűleg igaz, ugye?

tevevanegypupu 2010.03.26. 08:32:30

Talan nem kellene megsem reagalni az ujsaghirre, hiszen minden csoda harom napig tart. Szemelyes ugyeket megirni, csaladon beluli botranyt szelloztetni nagyon izlestelen, sok ember eletet veglegesen tonkreteheti.Ezt egyetlen ujsag sem tehetne meg meg akkor sem, ha nevezett szemely nem szimpatikus.Akar a szuloknek, akar a kepviselojeloltnek van igaza, nem tartozik rank.

2010.03.26. 08:37:52

Az index hitelességére meg itt egy kontra:

kuruc.info/r/2/57239/

dz02 2010.03.26. 08:40:52

ez a jobbik nagyon gáz lett.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2010.03.26. 08:41:47

@Jankove:
Rekontra:
ots.mti.hu/news.asp?view=2&newsid=61389

Morvai változata tényleg elég hihetetlen, jó eséllyel nem mond igazat. Ki utazna az ő autójára? És hogyan érték vajon el, hogy tilosban parkoljon?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.03.26. 08:51:10

Ezek vmi hihetetlenül pitiáner ügyek, és nem véletlen hogy ezeket a régi, több éves ügyeket pont most dobják fel.

"Vki" bespájzolt a Jobbikból, és minden napra csepegtet.

Sajnálom, hogy Mandiner nem lát át a szitán.

Majd ha az összes milliárdos lopás fel lesz tárva, akkor foglalkozhatunk a szüreti bevétel roppant izgalmas 2006-os (!) ügyével ...

kvadrillio 2010.03.26. 08:51:26

Püfffneki !
Az eddig megismert számtalan gátlástalan politikus mellé itten van egy újabb !

Nem meglepődni, síííírni !!!

Éjjen a Jobbik ! Rájuk szavazok ! :)

Sneiderrel javító-nevelőbeh !
Ezentúl nem állíthat fel karácsonykor sehol kettő keresztet az utcasarkokra !

Viktus 2010.03.26. 08:52:56

@Muad\\\'Dib:

Na ja nem nagyon lehet tudni mi is történt, mert igazából az egyik fél reagálta csak le. Így meg csak annyi jön át, hogy ritka nagy ocsmányság ami a cikk célja is volt alapvetően, és egy ilyen ember, hogy fogja védeni az államkasszát, ha a saját szüleit meglopja. Gondolom, azért született ez a jól időzített írás.

Ráadásul az a baj az ertíel klub most kb. kereszteshadjáratot hirdetett a jobbik ellen, és a csökkentett értelmi képességű szerkesztőik rábukkanak ilyenekre az lesz valóban nagy gáz.

Paladin 2010.03.26. 08:53:15

Na ennyire egyszerű valakiről rágalmakat kreálni és mocskolódni. az MNO már így is elvesztette minden hitelességét. Többet hazudtak az elmúlt 2 hónapban, mint az MSZP 8 év alatt. És még van képed ere hivatkozni??
Ez a blog így... gusztustalan és hiteltelen
Lehet Más a Politika. Ezekkel a szarrágó ex -szdsz- es undormányokkal biztosan nem.
szerencsére a parlament küszöbéig sem juttok majd el.

Kun András 2010.03.26. 08:53:45

Az összes zsideszblognak kiadták, hogy gyártson történeteket a Jobbikról. Most aztán hazudoznak, rágalmaznak, mocskolnak... Ősi zsidó szokás szerint.
Persze, aki beveszi, az a marha!

vidiki 2010.03.26. 08:54:06

Nem idevaló,de azért vicces, hogy valaki ilyen vezetéknévvel ( Sneider)mélymagyar. (Magyarország a magyaroké!) Lehet nagyapja meg forog a sírjában, mert ő még csak németül beszélt. Ez olyan, amikor valaki Szlovákiában magyar vezetéknévvel azt kiáltozza, hogy minden magyart a Duna mögé! Esetleg még köztudott, hogy a nagyapja szlovákul sem tudott.

Viktus 2010.03.26. 08:55:58

@zero:

Na igen ez a másik érdekes ügylet, hogy lassan már az utolsó mucsai jobbikos esküvői becsicsentős képét is index címlapra teszik főhírként. Na meg érdekes módon Tamásról is ez a "jópofa" kis írás így a kampány finisében került hirtelen elő, de sajnos a politika ilyen.

Viktus 2010.03.26. 08:57:29

@vidiki:

Nem a név határozza meg az embert attól, hogy réges régen az ősei letelepültek attól már generációk óta magyarok.
Te őseid Árpádig vezethetőek vissza?

MorgenStern 2010.03.26. 09:09:44

na mi van zsideszes majmok, csak ennyire tellik? nem, h inkább foglalkoznátok a szőlőbányákkal, ezüst hajóval, joszip tottal vagy a legutóbb a gépkocsijával szándékosan a szórólapozóba hajtó zsideszes majommal... a pázmány ják bulikban jól kivehetőek a füvező zsidesz palánták... és a többi mocsok tróger... kell a szarhintés, mert mást úgy sem tudtok a JOBBIK-kal szemben felhozni... arról persze nem regél a mandiner blog, szerdán és csütörtökön a fidesz szentkirályi utcai központjának alagsorában egy kialakított irodában végezték a meg nem semmisített ajánlószelvények számítógépes rögzítését... szánalmas banda... kell a 2/3-ad, hogy ne lehessen valódi felelősségre vonás, mert akkor a fidesznél is sok embernél szorul a hurok... trógerek...

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2010.03.26. 09:10:01

@zero:
Persze, hogy nem véletlen, ezek az ügyek kampányban sokkal többeket érdekelnek, mint azon kívül. Ez egy ilyen műfaj. A Jobbik keménykedik, hogy 20 évet a 20 évért, meg mindenki politikusbűnöző rajtuk kívül, aztán amikor az ő embereikről derül ki valami, akkor megy a picsogás, hogy jááááj, a Jobbikot mindenki bántja.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2010.03.26. 09:12:15

@JóskaPistaKataSára:
Szerencsére az ELTE-BTK komplett Jobbik-alapszervezete sosem szív, és sosem szívott. Csak a család, csak a bibliaóra! :]

vidiki 2010.03.26. 09:17:45

@Viktus: Pont erről írtam. Nem értettél meg. Ha zsidó vagyok, de nem beszélek héberül, nem voltam Izralben, de van egy üzletem, attól még lehetek jó magyar? Magyar vagyok,szeretem a magyar HImnuszt, de attól lehetek még jó szlovák állampolgár? Hol van az a határ,ha valaki átlépi, akkor már nem méltó egy közösség tagjának lenni? Mi hatarozza meg hogy ez az vagy az az ország csak az enyém és az én fajtémmé, főleg, hogy őseink kitudja honnan jöttek ide. Ez a pokolba vezető út Közép -Európában. Tiszteljük az öseinket annyira, hogy nem bántsuk a másikat, mert lehet a mi őseink is abból a közegből származnak

teknős 2010.03.26. 09:18:26

@TuRuL_2k2: Nagyon szórakoztató a jobbikosok őkörsége. Rinyálnak, hogy nem foglalkozik velük a sajtó. Amikor meg elkezd velük foglalkozni, akkor meg mindenki csúnyán és gusztustalanul támadja őket, mert azt hitték, hogy ami működik a szubkulturájukban, hogy szemethunynak egymás hazugságai felett az nagyban is működik.

Az meg külön tetszik, hogy minden idióta széljobbos elő akarja írni, hogy mit csinálj.

Én annak idején köpni- nyelni nem tudtam, amikor Lakatos Pál azt képzelte, hogy előírhatja a Jobbik.NET-nek, hogy a cikkeinek meg kell jelennie nálunk.

Ez a színtiszta fasizmus, kedves jobbikosok, hogy mindenbe bele akartok avatkozni hatalmi szóval.

MorgenStern 2010.03.26. 09:20:34

@TuRuL_2k2: drága Balogh Ákos Gergely! laza vagyok leszarlak! tudom szorít az uzsora, mert a bandátoknak a 8 év hitelt már vissza kell törleszteni... XD kemény lehet ha úgy kell készülni a választásra, hogy a tökötöket szorongatják... szerencsére akadnak még emberek akik nem felejtik el, hogy 1990-ben az szdsz-el karöltve kampányolt a fidesz, majd tagok jöttek-mentek egyik pártba, akad mai is bőven szépséges komcsi-besúgó múlttal rendelkező nálatok, és nem feledjük a likuddal való testvériségetek sem... jah igen itt az idő változtatni, ütött az óra narancsosok! XD

Viktus 2010.03.26. 09:21:28

@TuRuL_2k2:

Igen ez nagyban meghatározta az ország sorsát, hogy mi történt 10 éve az ELTE-BTK klubszobáiban , azért tart itt az ország bizonyára :D:D:D:D:D

Viktus 2010.03.26. 09:24:34

@JóskaPistaKataSára:

A Jobbiknak ezek a kuruc.info beböfögések sem nagyon használnak. A Fidesz egy szintén jobboldali párt csak nem túl aktív a cselekedetekben a Jobbik viszont cselekedni akar végre.

Combi a ballibes Ferkófan 2010.03.26. 09:25:05

@JóskaPistaKataSára: Lololol. Igen mókás, hogy az elvakult jobbik hívők azt hiszik van esélyük választást nyerni :D

phaidros 2010.03.26. 09:32:48

A képen a háttérben a szülők láthatóak?

f.m.j. 2010.03.26. 09:44:27

@reality:

miért a törököt is szinvonaltalannak tarod? :)

teknős 2010.03.26. 09:53:07

@reality: Pedig a Barikádon lehetett valamikor, persze ez akkor volt, amikor még nem demokratizálódott a jobbik és nem tartott a parlamentbe!

reality 2010.03.26. 09:53:09

@f.m.j.: Ezt írtam volna?
Az illető kifogásolta a blogot, én csak ajánlani szerettem volna egy másikat. TG meg úgy is sokat foglalkozik mostanában a jobbikkal.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.03.26. 09:59:16

@TuRuL_2k2:

Igen, igazad van, de azért ez a cikk, meg az előző 2000-as Morvai anyag is "beesett" hozzátok, nem ti nyomoztátok ki ... ki küldte és milyen célból?

Vagyis miért pont most? 1 hónap múlva vagy 1 évvel ezelőtt érdekelt volna bárkit is mit mondott Morvai 2000-ben?

Amúgy Lendvai 1987-ben azt mondta, hogy csak is az egypártrendszer, Varsoó Szerződés és szocializmus, 1990-ben pedig azt, hogy többpártrendszer, kapitalizmus, Nato és EU.

reality 2010.03.26. 10:03:47

@zero: "2000-as Morvai anyag is "beesett" hozzátok, nem ti nyomoztátok ki ... ki küldte és milyen célból?"
Basszus! Ledobták a moszad-gépekről, és befújta a szél turulék ablakán. :)

Kassian 2010.03.26. 10:22:55

@Viktus: Mint pl. mit? Hogy az ilyen sneider tamás-féle tetű alakokat végre rendes havi jövedelemhez juttassa? Mert ez sem dolgozott életében egyetlen rohadt percet sem...

teknős 2010.03.26. 10:24:11

@zero: A Morvairól szóló anyagok csak megerősítenek abban, amit egyébként úgy sejteni lehetetett. Morvai rá van szervezve a Jobbikra. Úgy bomlasztja őket, mint a huzat. Budaházyval, meg ezzel a nevetséges parkolási üggyel.
És ez csak a kezdet.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2010.03.26. 10:27:27

@zero:
Az előző morvais poszt elején ott van, hogy Alfőmérnök kommentje alapján írtuk, ő találta a tekes emlékkönyvet.
Ezt meg a Magyar Nemzet írta meg, mi csak reblogoltuk.

Günsergebirge 2010.03.26. 10:28:20

tony zionist 2010.03.25. 22:07:27 "a gyerek felelőssége, ha idáig jut a szülő-gyerek kapcsolat? nem, ez mindig a szülő felelőssége..."

Ostobaság.

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2010.03.26. 10:40:21

Nevetséges, hogy a jobbikos megmondók ugyanazokkal a nívótlan érvekkel válaszolnak a pártot érintő kellemetlen kérdésekre, mint amelyek az általuk kidobandónak ítélt politikai garnitúra legkínosabb szereplőinek mosdatására voltak eddig használatosak.
1. Nem is úgy van, bizonyítsák be
2. Az egésznek nincs jelentősége, mindenki ezt csinálja.
3. A pártnak nincs köze hozzá
4. Lejárató hadjárat folyik.

És ami a leginkább nevetséges, nem veszik észre, hogy ez mennyire nyilvánvaló.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2010.03.26. 10:47:25

@Elpet: amikor már nem kell a Jobbik, sec-pec szétkapják, de az is lehet, hogy csak leszedálják, hogy bekussoljon.
Amilyen zűrös csávók gyülekeztek oda, nem is kell nagyon kitalálni a történeteket, elég bemenni a gépeikre, szétnézni a képeik és levelezésük közt.

Kotkodus 2010.03.26. 11:02:41

hát ez egyre szánalmasabb...
az'szem valahol már írtam, hogy ez lesz.
most majd - a választások után - az jön, hogy az erkölcsileg kifogástalan emberek összevesznek a pénzeken és beosztásokon, bemószerólják egymást és végül a több frakcióra osztott párt eltűnik a történelem süllyesztőjében.
sic transit gloria jobbik

efhábé 2010.03.26. 11:08:16

@JóskaPistaKataSára: Olyanokra gondolsz, mint MSZMP-tag Nyikos? Ja, bocs, ő nem a Fideszben van, hanem a Jobbikban...

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2010.03.26. 11:13:51

annyira szar ez a blog, hogy csak jobbik anyazas van benne. es ugyanakkor mindig index cimlap.
anyad nem sir, hogy hulye fia elarulja az unokaja jovojet?
faszkalap szdszes majom.

kvadrillio 2010.03.26. 11:23:55

Ez itt a "családi" lenyúlás !!!

A "hófehér" VPOP segedelmével !!! :DDD
A parfümcsempészet szálai a VPOP-t is elérhették

* Független Hírügynökség

2010. március 25., csütörtök 15:53 | Frissítve: 19 órája

A vám- és pénzügyőrség belső vizsgálatot indított, hogy a szervezeten belülről támogatta-e valaki a parfüm- és cigarettacsempészeket. Romániában a múlt héten vettek őrizetbe 14 embert, egyikük vallomása szerint a szálak magyar kormányzati körökbe vezetnek.

Belső vizsgálatot indítottak a vám- és pénzügyőrségnél, hogy kiderítsék, érintett-e valaki a szervezeten belül a Romániában kipattant nemzetközi parfüm- és cigarettacsempészet ügyében, tájékoztatott csütörtökön a VPOP kommunikációs osztálya. Mivel a vizsgálat folyamatban van, ennél többet egyelőre nem közölnek.

Korábban az Erdélyi Krónika című lap számolt be arról, hogy a magyar kormány egyik tagjának veje is egyengette a csempészáru útját - legalábbis ezt állította a csempészhálózat török származású vezetője.

Gandalf Garaboncias 2010.03.26. 11:38:44

Azért az igazsághoz tegyük hozzá: nem csak a Fideszes sajtó támadja a Jobbikot! Gyakorlatilag most már minden más párt és pártsajtó, sőt, lassan mindenki, aki nem Jobbikos, ráugrik ezekre az anyagokra. Elég csak a neten körbenézni ehhez.

herbert 2010.03.26. 11:45:03

@Herr SturmLiberator: Akkor Előd most a fiatal Trockij, Sneider meg Koba?:)

Combi a ballibes Ferkófan 2010.03.26. 11:51:11

@Eleg_Volt_a_hazaarulasbol!: Akkor menjél vissza a nyikhaj.info-ra ott biztos nem báncsák a kis kedvenceid :)

Viktus 2010.03.26. 12:25:18

@Kassian:

Próbáltál már gazdálkodni? elég kemény munka az. A pártszervezésben is sokat dolgozott az már kérdés, máshol ezért fizetnek a Jobbiknak meg nem voltak szponzorok.
Kiderül majd, hogyan cselekszik az ember előre ítélni nem tanácsos, majd a tavasz után bizonyít.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.03.26. 12:39:00

@TuRuL_2k2:

"Gondolkoztam azon, hogy helyes-e ez a poszt." --- írod.

:-D (...) :-D (...) :-D (...) :-D (...) :-D (...) :-D (...) :-D ...

No, ez a mondat odab*szott! Tegnap óta ezen röhögök. Az éjjel aludni sem tudtam a föl-föltörő fojtogató röhögéstől. :-D (...) :-D (...) :-D (...) :-D (...) :-D (...) :-D (...) :-D ...

ü
bbjnick

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.03.26. 12:52:02

@tölgy:

Jajjj, én szegény öregember, én még emlékszem 1998-ra, amikor az "üzenetrögzítőpárt" Fideszből igen rövid időn belül nagy párt lett. És arra is, hogy kikkel duzzasztották fel a kádergarnitúrát, hogy kik árasztották el a vidéki Fidesz-szervezeteket, milyen múlttal, milyen egzisztenciával. :-/

ü
bbjnick

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2010.03.26. 13:01:24

@bbjnick: sőt! Még 2002-ben is sok helyen nem voltak vidéken szervezetei, aktivistái, ezért egyes választókörzetekben nem voltak képviselőik
El is bukták a választásokat.

Gondolom ezen segített a polgári körök beindítása, és akkor lett valóban tömegpárt.

vizipipa 2010.03.26. 13:06:25

@bbjnick:
A poszt természetesen helyes. Amikor ilyen a helyzet minden megengedett. A cél szentesíti az eszközt. Mint a népszavánál.

barikad.hu/node/49570

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.03.26. 13:40:44

@tölgy: & @vizipipa:

A polgári körök története a Fidesz működésének egyik legostobább/legszégyenteljesebb fejezete. Lesz/van még annak böjtje.:-/

ü
bbjnick

Google 2010.03.26. 15:00:10

@vizipipa:

A Népszava sem vész el. Csak átalakul. Ha kell: barikáddá.
Persze, hogy veszélyben a Fidesz győzelme, ha olyan nagyszerű hívei hagyják el, mint ez az újsütetű, még meleg jobbikos.

efhábé 2010.03.26. 15:32:03

@vizipipa: Ez vicces, megkérdez 500 embert, akiknek a 30%-a nem válaszol, mindenki más is, aztán messzemenő következtetéseket von le belőle :)
Reprezentativitás meg nyilván csak valami szitokszó a közvéleménykutatásban :)
A Barikád meg megeszi gondolkodás nélkül, mert kedvező a jobbiknak.
Ez már nem is vicces kategória, inkább szánalmas.

teknős 2010.03.26. 16:57:28

@bbjnick: Azért van egy oltári nagy különbség a két párt között. A Fidesz soha sem próbálta azt állítani, hogy szentek lennének az emberei.

Eza fajta idiotizmus, csak a széljobb sajátja volt az elmúlt 20 évben és körülbelül az egyetlen dolog, amit a Jobbik nevű proli párt átörökített a széljobbtól. Leszámítva persze az IGAZSÁGOT, ami meg az intelligencia hiányuk fokmérője. Én nem bolygatom a te ökörségeidet, te meg nem bolygatod az enyémet. Aztán az első összetűzésnél ez a statusquo bomlik fel. De addig mindenki szent a pártban.

Viktus 2010.03.26. 21:23:50

'Ismétlem, minden más fikció, ha bármikor bebizonyosodna, hogy egy fillért is loptam bárhonnan, abban a pillanatban lemondok minden posztomról. Egyébként a szüleim nem adták a hozzájárulásukat ahhoz, hogy a magánéletükről cikkek jelenjenek meg és a szüleim nem közszereplők.'

Ennyi.

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2010.03.26. 22:46:21

@Viktus: úgy érted, most mondott egy másvalamit a jobbikos, és ezzel el is van intézve.

Miért is hazudna? :)

Ha jól sejtem, ez az az egri ovb illetékes, aki kijelentette, hogy az lmp cetlije hamis, és feljelentést fog tenni másnap, amit azóta sem tett meg, sőt, kiderült, hogy nem hamis.

Ha nem jól sejtem, akkor elnézést.

m.logic 2010.03.27. 13:56:25

@flugi_: Nem ülhet a helyi választási bizottságba az induló jelölt.

Ha meg M Nemzet vs Jobbikos politikus, a kampány során, hát akkor én a Jobbikosnak hiszek.

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2010.03.27. 15:13:03

@m.logic: igen, összekevertem a maffiózós hírt és a kopogtatócédulásat, az máshol volt.

SzélesFejszés 2010.03.28. 20:47:57

Olyan nehéz felfogású a cikk szerzője.
Nincs itt semmiféle ellentmondás.
Azért kell családi adózás, hogy Schneider András a cselekvőképességet korlátozó gondnokság alá helyezett szülei eltartójaként adókedvezményt élvezzen.

Az lenne a csoda, hogy egy viszonylag újonnan előretört pártba nem kerülnének be ciki képviselők.

Kíváncsi lennék, hogy ha a Fityisznek tényleg sikerülne elérni a 2/3-ot akkor honnét akasztanának le használható és becsületes embereket.

Pont azért veszélyes a 2/3, mert lehet, hogy sor végére szelektált hűséges tökfejek is olyan pozícióba kerülnek, ahol blokkolhatják a korrekt információáramlást.
Ez persze az optimista verzió.
A pesszimista verzió az, hogy a pártokban eleve kontraszelekció érvényesül és a hierarchiában hátulra szorult tehetségesek hiába jutnak a 2/3-al lehetőséghez.

Én még emlékszem arra a viccre ami az MSZMP tag revizióit kísérte:
Mi történik akkor, amikor valaki belép a pártba?
A pártonkívüliek megtisztítják soraikat.

vizipipa 2010.03.29. 23:41:38

Turul szerint nem azért sorjáznak most itt az ilyen cikkek mert..., hanem mert érdekes, van igény, nő a kattintásszám.

Pont ezen az alapon kéne hozni ezt is: Dobránszky Sándor hajdúsámsoni Fideszes politikus...

www.indavideo.hu/video/Dobranszky_Sandor_Hajdusamsoni_Fideszes_politikus

Ha mégsem, akkor ugye valami (valaki) sántít.
süti beállítások módosítása