Mindenki kurva reménytelen - Mandiner TV
2010. március 20. írta: Kínai Kálmán és Trágár Tóni

Mindenki kurva reménytelen - Mandiner TV

  Mint már beszámoltunk róla, pénteken Lelky Lolával és Naményi kollegával részt vettünk a Magyar Demokratikus Charta rendezvényén, ahol a fő attrakció Gyurcsány Ferenc volt.

  Az alaphangot Vitányi Iván adta meg, aki a munkásmozgalmi legendárium szerint már az 1870-es években is jó elvtárs volt. Ő fő mondanivalóként azt fogalmazta meg, hogy vannak ezek a tudatlan, elmaradott, korlátolt, reakciós köcsögök, akik a szívük szerint a korai 1100-as évekbe vinnék vissza az országot, s sajnos mostanában ők vannak többségben; ám van egy szűk, de színvonalas (sic!) élcsapat is, amely tudja, mi lenne a jó mindenkinek, s amíg ők küzdenek, addig van remény. Hát igen, nem is tudjuk, mi lett volna Magyarországgal, ha az elmúlt kilencven évben kénytelenek lettünk volna nélkülözni ezt a remek kis csapatot, s vele együtt Vitányi Ivánt és volt pártbeli barátait és főnökeit, mondjuk Rákosi Mátyást és Kádár Jánost.

  Bauer Tamás feltünően indiszponáltan rettegett, pedig ha valaki a Jelenések könyvének nagyjeleneteiből ad elő, nem árt, ha van benne némi tűz és lelkesedés. Talán az volt a probléma, hogy Bauer elsősorban a Gyurcsánynak és Bajnainak való lehető legszervilisebb hízelgése koncentrált; ebben sikeres is volt, legalábbis mi ilyen lihegős nyilvános benyalást még csak az Orbán Viktort körbevevő értelmiségi kör részéről láttunk.

  Gyurcsány Ferenc országgyűlési képviselőre rossz hatással volt Bauer, mert élete egyik leggyatrább beszédét mondta el. A szokásos manírok megvoltak, de csak a régi és már a közönségnek is unalmas panelokat sorolta egymás után, amelyeket minden Népszava-olvasó már ezerszer hallott. Vártuk, hogy legyen valami váratlan fordulata, mondjuk elővesz egy nagykést és tökön szúrja magát, vagy bejelenti, hogy tegnap ufók rabolták el, vagy ott helyben meggyógyít egy rákos beteget, ehelyett csak klasszik kordonbontásozást meg autópályázást kaptunk. A közönség ugyan megszokásból tapsolt, de esemény alatt és után a hangulat igazából olyan volt, mint amikor egy bizonyos körökben népszerű együttes kifejezetten szar koncertet ad: a rajongók persze azt mondják, hogy a fiúk tök jók voltak, de valójában érezhető, hogy mindenki jóval többet várt. Még talán Miss Sün is.

  A Charta munkatársai az igéretekhez híven valóban egy ezresért árulták az őszödi beszédet és a 2006-os Gyurcsány-Orbán vitát tartalmazó CD-t - az anyagok wmv, illetve mp3 formátumban vannak felpörkölve, így lesz nagy csodálkozás otthon, hogy a kínai hifitorony nem játssza le -, vették is, mint a cukrot, sőt a többség még nyugtát is kapott róla (mi mondjuk nem). Ez a mozzanat kevésbé volt érthető, mert ha az asszony videóra venné, hogy mit művel a postással, amíg mi pénzt keresünk az ő átkozott rongyaira, azt mi biztosan nem akarnánk végignézni - ha meg még pénzt is kérne a kisfilmért, akkor minden további nélkül felakasztanánk a saját kezűleg kitépett beleire

  De hát ez legyen a gyurcsányista keménymag dolga, amelynek tagjai a beszéd után szívesen álltak kameránk elé. Igazán lelkesnek csak Gyurcsány Ferenc nővére mutatkozott, bár mint elárulta, még ő is több kakaót várt testvérétől.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr371854626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tündér_Lala 2010.03.21. 08:58:47

@bbjnick: Azt hisuem ez magyon sok családban volt így.Én anyámtól hallottam, hogy "Nem érdekel fiam, mi másképpen gondoljuk !"

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.03.21. 09:00:53

Ez a blogmotor egy égés!!!:-(

ü
bbjnick

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.03.21. 09:03:33

@bbjnick: vannak a becsületes marhák (vö: megélhetési dolgozó adófizető) és a rajtuk élősködő ügyeskedők, az állam tőgyét szívó hatalmi maffiák és familiárisaik. Amikor az arányok az utóbbi javára borultnak, indul a cumi és az élhető világot előnyben részesítők elvándorlása. Utóbbi lesz a legnagyobb gondunk hamarosan. Túl sok évtizede halljuk, hogy majd megint jön egy tuti párt és akkor maaajd jó lesz. Piacképes szakma alapján viszont azonnal jön a kánaán a nyugati szomszédnál. Ha egy akármilyen párt által vezetett Magyarországon csak megy a duma a becsületről, ámde a valós viszonyokban az ügyeskedők, seggnyalók, kádernyikok érvényesülnek (saját zsivány jó zsivány, legfeljebb más köpönyegben), akkor lendületesen felzárkózunk Albániához.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.03.21. 09:08:01

@Tündér_Lala:

Ugye?!:-) Létezik ez az ethosz! Mikor a Jobbikot (nem a pártot, hanem a szavazóit) ekézik, mocskolják én mindig úgy érzem, ezt az ethoszt támadják:-)

ü
bbjnick

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.03.21. 09:13:02

@Herr SturmLiberator:

A tisztességkultusz helyreállítása valószínűleg csak az Egyház hathatós közreműködésével sikerülhet... No, Fidesz-KDNP, tessék felkötni a gatyát és nagyon ráhajtani!

ü
bbjnick:-)

Tündér_Lala 2010.03.21. 09:18:42

Az a baj (én értelek), hogy a kérlelhetetlen szigorúság, a nulla tolarencia (Király András esetében is) visszaüt. A személyes példa mutatás és makulátlan életvitel - másokkal szemben némi engedékenység és tolarencia szükséges vélemény nyilvánítás mellett -viszont működhet.

Bell & Sebastian 2010.03.21. 09:20:05

Temple of the King (Rainbow/Mägo de Oz)

www.youtube.com/watch?v=KI6zA0yTTbE

One day in the year of the fox
Came a time remembered well
When the strong young man of the rising sun
Heard the tolling of the great black bell

One day in the year of the fox
When the bell began to ring
Meant the time had cometh
For one to go
To the temple of the king

There in the middle of the circle he stands
Searching, seeking
With just one touch of his trembling hand
The answer will be found

Daylight waits while the old man sings
Heaven help me
And then like the rush of a thousand wings
It shines upon the one
And the day had just begun

One day in the year of the fox
Came a time remembered well
When the strong young man of the rising sun
Heard the tolling of the great black bell

One day in the year of the fox
When the bell began to sing
It meant the time had come
For the one to go
To the temple of the king

There in the middle of the people
He stands
Seeing, feeling
With just a wave of a strong right hand
He's gone
To the temple of the king

Far from the circle at the edge of the world
He's hoping, wondering
Thinking back from the stories he's heard
Of what he's going to see

There in middle of the circle it lies
Heaven help me
Then all could see by the shine in his eyes
The answer had been found

Back with the people in the circle
He stands
Giving, feeling
With just one touch of a strong right hand
They know
Of the temple and the king

Szép vasárnapot!

Chicano 2010.03.21. 09:21:37

@bea71:

"Hát tegnap elmondta. Szépen, okosan, higgadtan, de sodróan, magával ragadóan. Időnként küszködött a könnyeivel, nem csak Ő.
A tegnap délutáni chartás rendezvény ezreknek érintette meg a lelkét, és ezt nem csak a felzúgó tapsból, ez el-el ejtett félmondatokból, Gyurcsány Ferenc helyenként elcsukló hangjából éreztük, mindazok akik ott voltunk, vagy csak távolról figyelhették az egyenként is kopogós mondatokat."

Istenem ez olyan szép mintha Rákosi Elvtársról írták volna úgy 50 éve. És ezek az emberek ugatnak a jobboldalnak a vezérkultusz meg Orbán-imádat miatt. Jobboldali létemre ha ilyet olvasnék Orbánról sugárban kéne hánynom.

Persze mindegy is, mit pazarlom arra a drága időmet hogy ennek a nagypofájú lúzernek a primitív, szellemileg teljesen lepusztult rajongótáborával foglalkozzak. Persze, Feri az isten, csak várjátok meg hogy mi lesz a választások után. Ferit vagy szétszedik a bukás miatt a párttársai pici darabokra, vagy csinál egy új pártot ahol lesz mögötte úgy 6-8% nyugdíjas és amivel jó hosszú időre teljesen tönkreteszi majd a hazai baloldalt. Win-win situation.

Tündér_Lala 2010.03.21. 09:21:47

@Tündér_Lala: Lényegében magammal szemben többnek kell lenni az elvárásnak, mint másokkal szemben.

crazyfish 2010.03.21. 09:24:19

Az a baj, h ezeknek az embereknek fingjuk nincs mi is a baloldal...milliárdos vezetök (gyurcsi, bajnai, kóka)
mintha hitler vezetné az emberbarát pártot...az egész a hatalomról és a pénzről szól...ugyan melyik melós fog ugy visszavonulni, mint pl: demszky, v hagyó vagy bajnai kóka..stb...s ök aggodnak a demokráciáért...nem ök a letöltendő börtöntől félnek...Ugyan már,ez nem baloldal, ez a tolvaj szdsz csatlosokkal egy bedölt vállalkozás...

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2010.03.21. 09:25:17

@Grift: na most akkor mi lesz a cimbivel, a mélymagyarokat kedvelő bbjnick-kel? Felbomlik a gyűrű szövetsége?

@bbjnick: demokrácia nem alkalmas a tisztesség kialakítására. Amit maga akar, az képtelenség.
Ahol van tisztesség és demokratikus politikai rendszer, ott a demokrácia a pre-demokratikus örökséget éli fel. Nálunk ez az örökség már nincs meg.

Pelso.. 2010.03.21. 09:37:59

@Herr SturmLiberator: Figyeld csak majd, itt nem lesz középút. Jó esetben, meg kell elégednünk azzal, hogy ciklusok átlagát vesszük.

@Jankove: Szerinted, csupán közvetlen politikai eszközökkel, szónoklatokkal lehet segíteni egy ország mentális gyógyulását?

"Sok igazságot mondanak". Ja, igazság s ész osztókkal tele van a padlás.

mendson 2010.03.21. 09:38:50

Elolvastam blog-ot és a kommenteket.Menjünk sorban.Magát jobboldalinak tartó blogger -szerintem nem az,de honnan tudná a blogger a különbséget,ha a gyerekkora óta motyogja magában a széna-szalma mondókát a két tükörszimmetrikus karja megkülönböztetésére- követelménye:Irt és mondott szöveg megértésének hiánya (nem mellesleg ez már újságiró alapkövetelmény),jellemzöen még mindig keresi a "kopár szik sarját",kicsinyes, rosszindulatú és irigy legyen.Fontos, hogy vonatkozzon rá a 16.sz.-i olasz utazó megállapítása "ha 3 forintért megmenthető lenne a magyar királyság nem lenne magyar ember aki megfizesse".A bloggerrel együtt mondókázó kommenteleknek a szintje ennél kissé lejebb kell lennie ,mert különben nem irahátnának olyat "jól megmondtad,nagon igazad van", amivel élesen jelzik,hogy általában a véleményüket silabuszok irják elő.Hollószinház után szabadon "olvastam a bloggerem és megmondta a véleményem".

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2010.03.21. 09:42:34

@Bell & Sebastian: igen, a MIÉP-Jobbik szubkultúra ezt tolja erősen.
Szerintem meg tévedés. Túl könnyű magyarázat valami misztikus "zsidót" feltételezni, aki halivudu filmek gonoszaihoz hasonlóan roppant gonosz, roppant eszes, és elpusztíthatatlan.
Hogy Szabó vagy Csoóri a maguk irodalmár gondolkodásukkal nem jutottak ennél messzebb, azt értem. De most már a magyarok ügyeit is inkább szakértelmiségnek kéne intézni, és nem irodalmároknak.

ps A zsidóság ellentéte a keresztény lenne, csakhogy magyarok már régen nem keresztények, de még a miép-jobbik hívek sem.

Mihint · http://mihint.blogspot.com 2010.03.21. 09:42:54

@mendson: Ha ez a véleménye, szerintem próbálja újraolvasni:-D

Mihint · http://mihint.blogspot.com 2010.03.21. 09:45:19

@Bell & Sebastian: én ugyan nem :-) p.s. köszönet a videóért.

Bell & Sebastian 2010.03.21. 09:46:08

@mendson:

Ahhoz kevés a hely és élet, hogy meggyőzzem arról, ez az ember (Gy.F.) egy tökfilkó, káros parazita, internacionalista ragadozó, hazaáruló.

Mit kell ezen ragozni?

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2010.03.21. 09:47:13

@mendson: a képernyőjét törölje le.

Maga olyan, mintha valaki elmenne az operettbe, és előadás közben felállna és kiabálna, hogy milyen szar ez a zene, és milyen hülyék a történetek, de a nézők még hülyébbek.

Mihint · http://mihint.blogspot.com 2010.03.21. 09:48:04

@tölgy: "De most már a magyarok ügyeit is inkább szakértelmiségnek kéne intézni, és nem irodalmároknak." Kéne, kéne. Hol vannak?

crazyfish 2010.03.21. 09:54:44

@Bell & Sebastian:
Te jobban elmondtad...teljesen igaz...
Magam se mondhattam volna szebben...
Ahány szoci érzelmű emberrel beszélek(akiben megbizunk..lol...s magam is az lennék) egyszerüen az epe elönt ha hallgatom a hazugságokat...

kamasuka 2010.03.21. 09:58:37

Mondjuk, olvasva, hogy Vona miket mondott Veszprémben, neki is kéne lassan némi előkezelés, mert a agyelborulás tünetei rendesen jelentkeznek nála is, pedig ő még fiatal.

Bell & Sebastian 2010.03.21. 09:59:08

@tölgy:

Toltam ezt a szakpolitikus-dumát, akkor meg a gaz társadalommérnök-hívők farvizén eveztem.

A helyzet (az 1920 -as) újra előállt.
Csak természetes visszatekintés ez az akkori közbeszédbe, nem haszontalan hobbi.

Orbánistát sokat ismerek, mégis fidesznyikből van bővebben! Szakpolitikust, aki például ujjat húzna az orvos lobbival, egyet sem. Olyan nincs, hogy a kecskék jóllaknak és marad káposzta vidéken is?

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2010.03.21. 10:08:35

@Bell & Sebastian: szakpolitikust nem írtam, hanem szakértelmiséget (professional).
Ez nem egyenlő a társadalommérnökséggel.
Mondjuk, ha tanulmányozza az angolszászok, németek utóbbi 2-300 évét, látja, hogy _nagyon nem társadalommérnök_ közgazdák, jogászok, társadalomtudósok vitatkoztak arról, hogy _mi van_. Ebben a vitában egy hang volt - igen tiszteletreméltó - az irodalmároké, de azok is Goethe és Thomas Mann szintű alakok voltak. Nálunk meg a Konrád-Csoóri meccs a "vita". Bazmeg.

egy_vélemény 2010.03.21. 10:11:54

Mivel nem működik a mandíner, a tennap elkezdett mondókámat itt folytatom a kádári fosszíliákról, mielőtt még felfújódok a bennemrekedő gőzöktől. A lendvais hajtépő indulat kapott magával? Jóllehet. Pályájának csúcsára érkezvén, abban a stádiumban leledzik fosszíliánk, amikor már nincs más hátra, mint a tettlegesség. De az annyira kéne neki, mint egy falat kenyér. Ha nem esik egymásnak az ország, majd élre áll ő.
Egyszer nem jutott abban a madárfejben lakozó mérhetetlen eszébe, hogy minek a következménye lett ez a látványos leépülés?
Annak a mélyen antidemokratikus gyakorlatnak, amelynek eredményeképpen ma a mozgalom öregjeinek vannak titulálva azok, akik fittyet hányva keresztényi, emberbaráti, humánus, akármilyen megfontolásoknak, erőből és erőszakból, ármánnyal és furmánnyal léptek át mindenkin, söpörtek le mindent, ami nem passzolt elképzeléseikbe. Ez az elit magára zárta az ajtót, bekerítették saját magukat. Mostanra kulcsfigurájuk kistafírozva, de üres lélekkel téblábol a politika piacán. Akik itt tapsolnak, nem a vevők...csak palifogónak volt a sok kiadás. A rendezvény inkább karitatív célokat szolgált.
Örülök, hogy ez a másik, Vitányi nevű fosszília s nemkülönben a többiek, még egyáltalán arcukat adják. Képzelem, mennyien lapulhatnak, kushadhatnak a háttérben szűkölve most már, akiknek agyában épp a miskárolás jár...

Ennek tükrében a legutolsó pimaszságnak azt tartom, ahogy hivatkoznak a demokráciára.

ucsacsu 2010.03.21. 10:13:37

@bbjnick:
nyolcvan évvel ezelőtt honnan jöttek az elvtársak az alap meghatározó a mai napig.példa erre a félnótás klánja.

Bell & Sebastian 2010.03.21. 10:17:09

@tölgy:

Szakértelmiség = célszerszám.
Akkor már inkább @Szomorutojás (mégha balos is), ő legalább párbajképes.

A varázsszó régóta az interdiszciplináris, nem tudta?

www.kislexikon.hu/interdiszciplinaris.html

Akkor szólok. Az irodalmi vetületét illetően teljesen igaza van. :)

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2010.03.21. 10:24:46

@Bell & Sebastian: maga végzetesen el van maradva. Ma már nem interdiszciplináris a varázsszó, még csak nem is a transzdiszciplináris. A mai trendy a "transzverzális"!

BTW. Már csap pragmatikus okokból is le kéne jönni erről a SzD anyagról. Ez a SzD-féle helyzetértelmezés tarthatatlan és külföldön eladhatatlan, így biztos vereség és kudarc már rövid távon is.

Bell & Sebastian 2010.03.21. 10:36:14

@tölgy:

Attól még az eredő lehet transzverzális, ha az alkotó vektorok interdiszciplinárisak. Nézőpont kérdése.

Kicsit összement ez a horizont, úgy egy hónapra.
Hamarabb kellett volna elkezdeni...

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2010.03.21. 10:47:14

@Bell & Sebastian: én csak a nyelvi divatról írtam.

Egyébként, minden értelmes ember "interdiszciplináris", mert a gondolkodását nem állítja a szomszéd tanszék területénél. Szerintem, ha valamiben előnyünk van pl. a nyugati tudományossággal szemben, az az, hogy 1, szegénységünk miatt mi nem vagyunk annyira specializáltak, szükségszerűen interdiszciplináris egy magyar, és 2, még él a Bildungsbürgertum eszménye.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.03.21. 10:48:38

Semmi gond, április 11. szép nap lesz. Abban a szűk 2-3 órában, amíg jön fel a 19.00 órai urnazárás után az előzetes eredmény, csuda jó lesz nézni, ahogy meredő szemekkel, idegesen nézik a polityikusok a bejövő adatokat... bejutok-e? nyerünk-e? mennyire nyerünk? kibukunk?

Ez a legszebb, legalább 4 évenként egyszer nem az állampolgárok, hanem képviselőik parázhatnak a megélhetésükért.

2010.03.21. 10:52:37

@Herr SturmLiberator: Alaposan fel vannak tuningolva, a Jobbikról szóló negatív legendák, azért akinek megvan a magához való esze, az tudja, hogy ettől azért bőven van még mozgástér jobbra... Az arany középúttal általában egyetértek, de a mai helyzet elég speciális. Sajnos társadalmunk túlhaladt azon a ponton, hogy egységet lehessen teremteni, anélkül hogy valakinek ne lépjenek a tyúkszemére. Ahány ember, annyi meglátás és vélemény. Egység nélkül pedig lehúzhatjuk a rolót, sosem lesz olyan cél, amiért mellszélességben ki tud állni egy masszívabb tömeg. Magyarország -átvitt értelemben- hardcore „drog” függő lett. Asszem ennél jobb hasonlat nincs is. Függ a médiától, függ a jóléttől, egzisztenciától, függ a pénztől, hitelektől, függ a trenditől, a társadalmi elvárásoktól, és egy rakás csomó minden, és mindenki köti gúzsba a kezét. Azt hisszük ez nem árt, ez az út a normális, pedig a halálba visz. A kőkemény hardcore heroinistákat rá kell ébreszteni, hogy ha így folytatják meghalnak, és elvonókúra kell a saját érdekükben, ami nem kellemes. Hát kábé erről van itt is szó. Vissza kéne térni a normális ösvényre, de a normális dolgok (kultúra, nemzettudat, ifjúság nevelés, becsület, tisztesség, konzervatív értékrend, család haza stb) annyira szűrreálisnak tűnnek ezekben az anyagias zavaros időkben, hogy senki számára nem fontos, sőt egyre inkább elutasított dolog. Talán darázsfészekbe nyúlok ezzel a kijelentéssel, de az embereknek irányítás kell. Meg kell mutatni mi a normális, persze autentikus módon. Nem a diktatúra híve vagyok, de azzal egyetértek, hogy ki kell jelölni a csapásvonalat, és betarttatni, nem pedig hitegetni az embereket azzal, hogy az az út, amit járunk már jóideje, „egyet előre kettőt hátra” módon, tartalmaz perspektívákat magyarország számára. A nagy liberális EU, ahová kétségbeesetten igyekszünk, ahová be akarunk olvadni, magasról szarik ránk, ahogy a világ is. Nem kell háromszínű lobogóval takarózni, és rovásírással írni, de jó lenne egy kicsit szembesülni azzal mivé lettünk, és komolyan elgondolkodni azon, mi lesz magyarországgal, és a magyar nemzettel.

Bell & Sebastian 2010.03.21. 10:56:58

@tölgy:

Magam sem állítok mást. Szét kellene osztani a >fegyvereket<, mindenki kapja meg azt, amihez a legjobban ért.

Stop a lángszóró!

Gempacsöki Boborján · http://hot-spot.blog.hu/ 2010.03.21. 10:59:38

Amíg ez a sok 5 osztályt végzett nyugdíjas ki nem hal,addig az mszp is létezni fog.Utána vége lesz,.

2010.03.21. 10:59:47

@Pelso..: Tisztelettel megjegyzem: a jobbiknak egyelőre még nem adatott meg az hogy tegyen valamit. Még be sem jutott a parlamentbe, már el van törve keze lába, és két lábbal nyomják vissza a fejét a sárba.

És egyébként nevetni fogsz, nagyon sok múlik azon, hogy a fejekben rend van-e vagy sem. Hogy tudod-e mi történik körülötted, vagy csak egy szűrt, kozmetikázott "polkorrekt" hazugságot hallod nonsztop, ami alapján még felelősségteljes döntést sem tudsz hozni a hazádról, és életedről. Tehát a válasz az, hogy verbálisan a jobbik már messze többet tett az országért, mint a ma regnáló parlamenti elit együttvéve 20 év alatt. Sajnos ezt sokan "szélsőségesnek" nevezik, szerintem megy egyszerűen csak tények.

greybull 2010.03.21. 11:18:59

Hogy az Isten lova baszta volna meg ezt a sok rohadt, büdös, vén, szar, panel-proli, szoci nyugdíjast! Aki meg fiatalként szoci, hát az álljon fejre és fossa le magát! Hogy rohadnának meg együtt mindahányan a kedvencükkel egy emésztőgödörben! A puszta létük teljesen, tökéletesen fölösleges, ha nem lennének, senkinek nem hiányoznának, söpredék mocsok szemét szoci csürhe!!!

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.03.21. 11:23:05

@bbjnick:
valahol tölgynél van az igazság, valami olyat mond, hogy a demokráciában nincs a te vágyott népi etikád. megszűnt, nincs már gyökere, generációk múltak, és sosem volt a sajátja, diktátum volt. a szegény ember vigasza. nincstelen vagyok ugyan, de tisztességes. azért persze hazavitte amit talált az erdőn és nem az övé volt. aztán ha "helyzetbe került" úgy foszlott le róla a tisztesség, mint a huzat.
vegye mindenki az eszébe: a demokrácia az alemberek társadalma. uralkodói is alamberek. itten az igazi urakra gondolok, a szálak mögött ülőkre. igen, jól gondolják, azokra a berepülőkre gondolok.

szóval bbjnick, amíg nem diktatúráról beszélünk, addig csak a szart farigcsáljuk. :)

2010.03.21. 11:24:25

@greybull: Néha engem is elkap az ideg, de nem szabad indulatosnak lenni velük. Munkában megőszült emberekről beszélsz, akik csak hiszékenyek, és félrevezethetőek.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.03.21. 11:25:23

@tölgy:

"@Grift: na most akkor mi lesz a cimbivel, a mélymagyarokat kedvelő bbjnick-kel? Felbomlik a gyűrű szövetsége?"

szinte látom a maga sájloki arcát! de ne örüljön, a szövetség a viták ellenére mély, karmikus! :)

ridegfarkas 2010.03.21. 11:26:05

Az alaphelyzet tiszta és világos és nem összeesküvéselmélet.A harc a létünkért folyik,az ellenség pedig nem nyíltan támad kézifegyverekkel,hanem sunyin,a fejekben foglalt el állásokat,változtat meg nézeteket,ő maga egy kaméleon,egy barbár ősember,aki nem ismer kegyelmet.Végtelen ravaszsággal foglal el stratégiai posztokat a társadalmunkban melldöngető magyarságát hangoztatva,de kutyából nem lesz szalonna,ezt soha ne feledje senki.Olyan ármányos parazita támadt meg bennünket,akit sokszor felismerni sem könnyű,egy mocskos harc ez ellenünk.Jelenleg sima vereségre állunk,kb. 10-0 oda a "mérkőzés".Persze esélyünk még van a győzelemere is,matematikailag.Foltokban még van magyar nemzeti öntudat.Az egyes emberben még él a haza szeretete,magyarságának tudatalatti berögződése,ezt nem lehet a kollektiv tudatalattiból kitörölni,ez a szerencsénk,különben az ellenség már régen megtette volna.Megosztanak bennünket,árulók vannak közöttünk.A harc telsej erővel folyik,és ez nem játék,mert szemmel nem látható,kézzel nem tapintható,attól még borzasztóan kemény,kíméletlen és rohadtul mocskos.Túléljük-e?Van rá esély,de ennek feltételei vannak.Tudatosítani kell mindnekiben a tényt,össze kell fogni,meg kell szervezni a védelmet és utána pedig védekezésből támadásba kell lendülnünk.Szükség van mindenkire,akinek a lelke magyar.Az élet ilyen,itt a földön fajok háborúja dúl amióta az emberiség csak létezik,a módszerek és az intenzitás változik csak.És nincs jó és rossz ellenség,az ellenség,az ellenség,meg kell semmisíteni.Fizikailag vagy mentálisan,különben mi terülünk ki a csatatéren.A harc a társadalom több síkján folyik.A kultúrában,a gazdaságban,a médiákban,a politikában,a társadalmi rétegekben külön-külön jelen van,az akdéiától a segédmunkásig bezárólag.

Csak vízionálnék?Nem hiszem.Azt hiszem,sajnos nagyon is igaz ez.

Ez a gy.f. az ellenés embere,nincs kegyelem,a föld alá vele.

greybull 2010.03.21. 11:27:12

A becsületes magyar hazafi népet két hétre Ausztriába deportálni, addig szőnyegbombázni Magyarországot, majd vissza nem térítendő nemzetközi új Marshall segélyt és visszatelepíteni a becsületes magyar hazafiakat, hogy abból építsék az alapoktól újjá az országot!!!

greybull 2010.03.21. 11:29:40

@Jankove: tudod, - nehezen veszem most a levegőt - mit csináljak, mikor az anyám, a húgom ilyen állat szoci, a sógorom még rosszabb, sztálinista komcsi - miközben egy nagyon jó nevű katolikus politikusnő - hadd ne mondjam meg a nevét, mert szégyen a nevére - leszármazottja egyenes ágon?!?!?

popocatepetl 2010.03.21. 11:34:51

@greybull: A Marshall-segély óta konzumidióta fél Németország, inkább saját erőből kéne megpróbálni.

greybull 2010.03.21. 11:36:23

@ridegfarkas: 2006 szeptemberében minden nap kint voltam a Téren! A fiam is. Soha - soha! - nem bírtunk ötvenezernél többen lenni, soha! A magyar nép cserbenhagyott minket. Ha a fiam elsőévesként másnap nem ír felmérő zh-t az egyetemen, hát ott lettem volna az első sorokban a Tv osrtomnál - szégyenszemre - némiképp stílszerűen - TV-n néztem csak az ostromot (az az igazság, hogy vissza akartam menni, de a feleségemtől nagyon kikaptam, a fiam meg rosszalta volna, ha ő is nem jöhet, sajnos otthon elég papucs vagyok...), és szívből drukkoltam a fiúknak, hogy foglalják el az épületet! Kár, hogy a Rudinak (az akkori TV-elnök) nem rúgták jól szét a seggét.

torró 2010.03.21. 11:37:51

Nem tudom ki tudta végig nézni ezt az úgymond demokratikus charta rendezvényt,hát én vettem egy mély lélegzetet és megpróbáltam szó szerint átszenvedni ezt a nem is tudom hova helyezhető beszédeket.Rettenetes ezt végig hallgatni külső szemlélőként.Nem akarom ecsetelni hogy néha milyen lelki viharok gyötörtek. Szinte nem hiszi el az ember hogy ma, még van olyan ember aki az ilyen színvonalat még élvezni és isteníteni tudja. Nem is tudom közben rengeteg tiltakozó érzés robajlott bennem, néha szabályos fájdalmat éreztem és késztetést hogy nem nézem tovább.Egyszerűen kétségbe ejtő hogy itt tartanak emberek.Nem is tudom mit lehet erre írni , jót nem az biztos. És sajnálom ezeket az embereket.Néztem az arcokat látszott hogy fogalmuk sincs miről van szó. És már remény sincs hogy tisztán átlássák mire használják őket.
Valaki írt a Vona beszédről , arról én is csak olvastam. Hát mit mondjak.Van önbizalma csak úgy érzi az ember mintha Gyurcsány írná a beszédjét. Vagy csak nekem tűnik olyannak?
Az Orbán beszédét is megnéztem,/lehet hogy lelki gyötrődést kedvelő vagyok?/ Hát ott is voltak kétségeim! Na elég mert ezeket kikel pihenni!,

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.03.21. 11:40:18

@Jankove:

"Talán darázsfészekbe nyúlok ezzel a kijelentéssel, de az embereknek irányítás kell."

LÓFASZT, "egyszerűen" felelős politika kell, azaz tegyék a dolgukat böcsülettel honatyáink, biztosítsák az élhető ország feltételeit, irányító hajlamokkal meg menjenek szadomazo studiót alapítani. Aki erre élvez el, annak lelke rajta. Sem a nálunk jobban álló visegrádi tagállamoknál, pláne nem a mai napig kolbászkerítéses nyugaton nem kellett MEGVÁLTÓ IRÁNYÍTÁS, pláne nem holmi norbi fitnesz díjra esélyes "csanadvezer.hu" típusú pojácák részéről. A tahóság pártfüggetlen.

Kibaszarintott népvezérek helyett becsületes politika kell. Ez távolról sem holmi megváltó, tuti-utat-mutató irányítás függvénye. Korrekt kereteket kell teremteni, a maradékot megszervezi a nép maga, ha hagyják. Megy ez másutt is, ment ez nálunk is sokszor történelmünk során. Nem ártana a sumérszittyaizmus mellett/helyett az államalapítás utáni sikeres éveinket tanulmányozni (voltak ám ilyenek), ebből lehet leszűrni a csíziót.

torró 2010.03.21. 11:54:31

"Herr SturmLiberator.
Ez ilyen egyszerű!!! PONT.

oscar dirlewanger 2010.03.21. 11:58:19

ilyen rosszarcú szoci nyuggerek miatt kell nagxytestű, agresszív kutyákat tartani.

Pelso.. 2010.03.21. 12:06:33

@Jankove: "az embereknek irányítás kell.."

Sajnálom azokat az embereket, akiket oly mértékben kell irányítani, hogy szó szerint megmondva, mit ne tegyenek, főleg; pontosan hogy cselekedjenek. Ehhez, önmagában semmi szükség egy politikai szervezet álszent útmutatására, legyen az bármelyik is.
Ugyan, mit értsünk az alatt, hogy az emberek fejében rend...? Mégis, ki által meghatározott rend? Diktált renddel a fejemben méltó vagyok, hogy rajonghassak? Az embereknek meg kell felelni az épp aktuális igehirdetők-észosztók kívánalmainak, hogy az szavazataikkal elindítsák v tovább segítsék azok karrierjét? Fordítva ülsz a lovon: azért szavazunk, mert a választott párt élvezi a bizalmat.

Bell & Sebastian 2010.03.21. 12:06:48

@oscar dirlewanger:

Látom, nem tetszett olvasni a Kántor könyvet. Elintézett egy csecsemőt, ügy lett belőle K2.

Census a gyógyszer. Az állami eltartottak mindenhol szocdemek, itt meg van bőven!
De ettől még nyugodtan ülnek a templomban.

Minden magyar tudathasadásosnak születik.
Csak van aki kinövi, de az is előfordul, hogy visszaesik. Beteg dolog, na...

stratez 2010.03.21. 12:11:39

Íme az MSZP új, fiatalos arca, arcai, érdemes tanulmányozni a Symacsarnok nyugdíjas munkásőrei, -nénijei, a néhai pártmunkások portréit, a szocialista törzsgárdát. Ezek hátán kívánja visszafoglalni a választások után Fletó a pártot. Még néhány ilyen Gyurcsány-performansz, aztán az MSZP választói is ezekre korlátozódnak.

Thulsa Doom (törölt) 2010.03.21. 12:18:26

@Herr SturmLiberator:

Ha az elképzelésed igaz lenne, húsz év alatt a demokráciának már eredményeket kellett volna produkálnia. Ezzel szemben a helyzet egyre szarabb.
Ha visszagondolok az első és a második parlamenti ciklusra, ott még felfedezhető volt a valódi vita, valódi álláspontok. Ma már csak szánalmas "szarfarigcsálás" megy.
A folyamat éppen ellenkező, egyre ostobább viták, egyre több semmirekellő, bólogató, gombnyomogató alember van a politikában.

Ebből pedig azt a következtetést vonom le, hogy a demokrácia dögrováson van, mert életképtelen. Ez a hülyék társadalma, ahol a leghülyébbek, legalja szavazataiért megy a harc.
Ez a rendszer halott, aki ezt nem látja az éppúgy "drogfüggő" mint a fentebb bemutatott szerencsétlen gyurcsányrajongók.

Bell & Sebastian 2010.03.21. 12:33:33

@Thulsa Doom:

Ha szervezés eméleti kérdésnek fogjuk fel, autokrata törzskari irányításra van szükség olyan helyzetben, amiben döntő a reakcióidő minimalizálása.

Ez emberi nyelven felvilágosult diktatúrát jelent.

Csak e körül kering minden, így vagy úgy, de a 2/3 az előszobája ennek a forgatókönyvnek. Pokolba most a lassú és körülményes demokráciával, amely cserépszavazás nélkül nem több levizelt főnixmadárnál!

Messiásvárásból és messiásvárókból több mint elég!

Ugocsa non coronat? Abzug Ugocsa!

Pelso.. 2010.03.21. 12:38:41

@Thulsa Doom: A demokrácia intézményrendszerei számos országban működnek, nem kiválóan, de megfelelően.
Nálunk, a politikai és gazdasági elit ennek lehetőségét már 90'-től folyamatosan beáldozta saját céljai érdekében. Meg be is fogja.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2010.03.21. 13:16:11

@Pelso..: másképpen megfogalmazva: számos ország még működik a demokrácia intézményei ellenére is.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.03.21. 13:31:28

@Thulsa Doom:

"Ha az elképzelésed igaz lenne, húsz év alatt a demokráciának már eredményeket kellett volna produkálnia. Ezzel szemben a helyzet egyre szarabb. "

Majdnem. A jelenlegi "demokrácia" valóban sok szempontból tyúxar, ámde ne öntsük ki már mindig a vízzel együtt a gyereket a kádból. Ha lerobban a verda az út szélén, akkor első körben megjavítom, de nem állok át azonnal turáni ökrösszekérre.

Nem, itt helyre kell kalapálni a dolgokat, pláne, hogy a jelenlegi intézményrendszer kimondottan átmenetinek lett szánva, na itt az idő a sufnituningra. Ámde pölö az utóbbi idő botrányai szépen jelzik, hogy a demokratikus jogállam igenis kezd működni, hisz kiborul a bili és viszik sittre a Barátok Közösen Vagyonosodnak eseteket. Pont most radireformálnánk meg azt a jogállamot, ami végre-valahára el kezd működni? Ugyan... a korrupt káoszba rend kell (itt nincs vita), de annak milliüó és egy útja van a jogállami keretek közt. A többi EU tagállamban többségében is van frankó rendőrség, számonkérés a mutyikkal szemben turulshoppos zsírvezérek nélkül is. Az alapok igenis megvannak itt is, rendesen kell működtetni. Nincs se erőnk, se időnk kvázi maoista társadalmi kísérletekre, a következő ciklus az utolsó dobás a teljes balkanizáció előtt. Utána felőlem jöhet a szittyabullshit, akkor már mindegy, game over.

Ui: nem kis mértékben az a baj, hgy a politika tele van beképzelt hataloméhes kádernyik férgekkel. Mivel az emberanyag adott, a demokratához hasonlóan a radifelhozatal se lesz jobb egy szállal se, nézd végig a Jobbik vezérkart... ugyanúgy szűk haveri maffia ahol ugyanúgy megy a pozícióhalmozás. Ugyanúgy ne merészeld a szent vezetőket kritizálni és persze a saját zsivány jó zsivány, a másik meg dögöljön.

Broáf.

Hideg zuhany kéne a közéletbe emberek. Az egyetlen jolly-joker a lehetőleg minél nagyobb becsületesség. Fogy az idő, fogy az ország és a lúzereknek senki se sír utána, lesz egy újabb széljegyzet a világtörténelemben, oszt jóccakkát.

Kínai Kálmán és Trágár Tóni 2010.03.21. 14:03:47

@bea71: Szia, hát végre megtaláltál minket? Megtisztelő, hogy egy ilyen nagyon-nagyon szomorú évfordulón is foglalkozol velünk. Az általad a kapcsolat.hu-ról bemásolt politológusi vélemények nem mondanak ellent a mi tapasztalatainknak; ők azt írják le, hogy mi lehetett Ferenc célja, mi pedig azt, hogy milyennek érzékeltük a hangulatot. Mi tényleg úgy éreztük, hogy a lelkesedés a szokásosnál visszafogottabb volt.

Thulsa Doom (törölt) 2010.03.21. 14:23:56

@Herr SturmLiberator:

Ezzel egyetértek. Ezek tényleg az utolsó dobások. Bár azt kétlem, hogy e helyett valami turultesztós, csendőrös majomkodás jönne. Az még annyira sem életképes mint ez a mai.
Valóban a kulcs a becsület lenne, főleg ha az értelemmel párosulna.

greybull 2010.03.21. 16:43:18

Na ma Kim Ir Vona közölte, hogy a Fidesz veszélyezteti a Jobbik kétharmados választási győzelmét. Asszem innen már nincs tovább...

bea71 2010.03.21. 17:02:48

1. üzenem az összes mocskolódó jobbosnak, hogy idős emberekről ilyan stílusban írni nem csak tahóság és bunkóság, hanem érzelmi nyomorékság is.
2. Azért mert elterjedt dolog a mádiában, hogy csak nyugdíjasok voltak a rendezvényen, ez nem igaz! Magyarul, hazugság! Sok fiatal volt rajtam kívül is.
3. Nektek rossz hír, nekem és a hozzám hasonlóan gondolkodó embereknek természetes, hogy az MSZP, nem fog kihalni, megszünni, pont az ellenkezője valósul meg. Megerősödik. A választások is nagy meglepetést fognak mutatni nektek "kedves" jobbosok, mert többen vagyunk, mint gondolnátok ...

Kínai K. és Trágár T.

A lelkesedés nem volt visszafogott, és ezt ti is láttátok, tapasztaltátok, mert ott voltatok.
Látthattátok a többezer ember örömét és lelkesedését, amikor megérkezett Gyurcsány Ferenc. Ez a hangulat kisérte végig az egész rendezvényt.
Gyurcsány Ferenc azért tartotta ezt a beszédét, hogy segítse Mesterházy Attilla kampányát.
Sikerült is, és ez a beszédében is benne volt, éppen akkor mit hallgattatok ?
És még utoljára megjegyezném.
Aki Vitányi Ivánról ilyen stílusban ír mint ti/te, csak sajnálni tudom, mert erkölcsi-érzelmi-lelki hulla, és nagyon tudatlan is.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.03.21. 17:07:17

@bea71:
édes beja! a kor egy kalap szar. ha valaki szemét volt egész életében, akkor a magas kora csak annyit jelent, hogy jó sokáig volt szemét. a vén komcsik esetében ez többnyire így is szok lenni! :)

bea71 2010.03.21. 17:39:07

Egy kis infó Vitányi Ivánról, hogy a trágár és mocskolódó írások között legyen, aminek értelme is van.

"...1943-ban a Sárospataki Református Kollégiumban
érettségizett. Egyszerre két felsõoktatási intézménybe
iratkozott be: a Királyi Magyar Pázmány Péter
Tudományegyetem Bölcsészettudományi Karán a történelem
szakra és a Színiakadémiára. Gimnazistaként Bartók
zenéjének hatására népzenét tanult, maga is gyûjtött,
azután megismerte a népi írókat, majd - már a fõvárosban
- a baloldali eszmék vonzáskörébe került. Bekerült a
bartóki elveket a színjátszásban megvalósító Muharay-
együttesbe.
1944-ben bekapcsolódott a Magyar Diákok Szabadságfrontja
ellenállási szervezet tevékenységébe, tagja lett a
Görgey-zászlóaljnak, a Kis János altábornagy köré
szervezõdött ellenállók mellett teljesített
futárszolgálatot. 1944-ben a Gestapo fogságába került.
Sopronkõhidára vitték, 1945. januárban kiszabadult.
1945-1947 között a Magyar Népi Ének-, Tánc- és
Játékegyüttes titkára lett. 1946 õszén az akkor
megalakult Magyar Színjátszók Egyesületének a titkárává
választották. Mozgalmukat "bekebelezte" a Nékosz, így
lett az újonnan alakult Tánc- és Kórusmûvészeti Kollégium
titkára. 1947-1950 között a Táncszövetség vezetõségi
tagja volt. A Nékosz megszûnése után beiratkozott az
Eötvös Loránd Tudományegyetem Bölcsészettudományi Karának
történelem-filozófia szakára, ahol Lukács György
tanítványa lett. A Lukácsot ért támadás után,
tanulmányait félbeszakítva, 1950-ben a Népmûvelési
Minisztériumban kapott állást, ahol 1957-ig a zenei
fõosztály munkatársa volt.
1956-ban tagja volt a minisztérium forradalmi
bizottságának, valamint a Magyar Értelmiség Forradalmi
Bizottságának. 1957-ben mint "ellenforradalmárt"
eltávolították, jó másfél évig nem volt állása. Ezért
1957-ben megtanulta az esztergályosszakmát. 1958-ban a
Muzsika címû lap munkatársa lett, majd 1964-tõl 1972-ig a
Valóság címû folyóirat szerkesztõségének a tagja,
rovatvezetõként dolgozott. 1972-ben kinevezték a
Népmûvelési Intézet igazgatójává. Ezzel egy idõben
kezdett el tanítani az ELTE szociológiai tanszékén. 1971-
ben a pszichológiai tudományok kandidátusa, majd 1980-ban
a szociológiai tudományok doktora tudományos fokozatot
szerzett. 1980-1986 között az Országos Közmûvelõdési
Központ Mûvelõdéskutató Intézetének az igazgatója. 1986-
ban az Országos Közmûvelõdési Központ fõigazgatójává
nevezték ki. 1992-ben - az OKK átszervezésével - a
Mûvelõdéskutató Intézet az MTA Szociológiai Intézetének a
része lett, ahol tudományos igazgatóhelyettessé nevezték
ki. 1995 augusztusa óta az intézet igazgatótanácsának az
elnöke. Kutatási területei az esztétika, a kultúra
szociológiája és pszichológiája, az életmód és a
társadalmi szerkezet alakulása. E témakörökben számos
tanulmánya, cikke jelent meg, több könyve látott
napvilágot; a legutóbbi idõkben megjelent mûvei az 5Á5 az
13 címû önéletrajzi visszaemlékezés (1993), a
Rendszerváltástól kormányváltásig címû
tanulmánygyûjtemény (1995) és A társadalom logikája címû
esszé (1995). 1975-1985 között tagja volt az MTA
Szociológiai Bizottságának. 1975-tõl a Kultúra és
Közösség felelõs szerkesztõje. 1989-ben a Kárpátaljai Kör
elnökévé választották. ..."

bea71 2010.03.21. 17:41:14

@Grift: Miért érdekelne engem a te blogod ?
Megnéztem, olvastam, ... és ?

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.03.21. 17:51:24

@bea71:
éppen ennyit gondoltam magam is. persze reméltem, hogy a te nagyanyád is átjár újlipóciából a rómaira, és így esetleg arról a fílingérzésről /vero/ is beszámolsz. :)

Thulsa Doom (törölt) 2010.03.21. 17:56:23

@bea71:

Na, akkor a csúcson kellett volna abbahagynia, kb 1943-ban.
Ma viszont egy vén debil politikai ősgyík.
Ti maradék szocik már olyan szánalmasak vagytok, hogy tényleg sportszerűtlen belétek rúgni. Még néha rikácsoltok egy kicsit, aztán csöndben végleg elhallgattok. Végelgyengülés. Game over.

bea71 2010.03.21. 18:02:25

@Thulsa Doom:

a szánalmas az az ember aki rugdosni akar, mert a másik ember másképpen gomdolkodik ....
Mint írtam, többen vagyunk mint gondolnád (MSZP-ek) :-)

greybull 2010.03.21. 18:05:56

@bea71: a nagyapám a háború előtt kommunista volt egy alföldi faluban. Röplapterjesztésért meg aratósztrájk szervezésért sokszor elvitték a csendőrök, irgalmatlanul megverték, de nem köpte be a kapcsolatát. A háború után a falu polgármestere lett. 50-ben, amikor jött az ukáz felülről, hogy irány padlást söpörni, feldühödött és indult a megyeházára, hogy ő nem azért verette félig agyon magát a csendőrökkel, hogy elvegye a paraszt gabonáját a nép államának nevében. Volt néhány - tényleg - jóakarója a faluban a nagyapámnak, akik arra kérték nagyanyámat, hogy három napra ki ne engedje az öreget a házból - ez alatt elintézték, hogy az öreget soron kívül lenyugdíjazzák. Mert akik ismerték és becsülték az öreget, azok tudták, hogy a "nép államában" mi várt volna az öregre, ha eljut a megyeházára és kiveri a balhét.
Hát "bea71" tudod én valahogy Gyurcsányról nem tudom elképzelni, hogy ilyen karakán ember lett volna, vagy lenne valaha is - Gyurcsány egy hitvány akarnok hazug selejt állhatatlan tolvaj köcsög - tapsolsz neki? Te sem vagy különb nála.
Nekem sem Gyurcsány, sem Te, sem más ne papoljon baloldalról - hogy mi lenne az, vagy milyennek kellene lenni, azt én "von Haus aus" tudom! Bár nem értek egyet vele, az egész eszme tökéletes tévedés. Az utolsó igazi baloldalit úgy hívták, hogy: Jézus Krisztus.

Thulsa Doom (törölt) 2010.03.21. 18:15:29

@bea71:

Még néhány hét és eljön az igazság pillanata. Akkor majd rájössz, olyan kevesen vagytok,hogy azt nem is gondoltátok volna. A harmadik hely, utána pedig a pöcegödör legalja. Ezt érdemlitek. Béke poraitokra.

bea71 2010.03.21. 18:18:49

@greybull:
"... én valahogy Gyurcsányról nem tudom elképzelni, hogy ilyen karakán ember lett volna, vagy lenne valaha is ... "

A te dolgod, hogy mit tudsz elképzelni , és mit nem.
Ha már a tájékozódás nem megy, csak a mit ttudsz "elképzelni".

bea71 2010.03.21. 18:21:08

@Thulsa Doom:
a pöcegödröt nagyon ismerheted ...
maradj is ott

Bell & Sebastian 2010.03.21. 18:21:55

@bea71:

Ebben nincs egy vitányi muníció sem.
Kívülről vezérelt alember plecsnikkel dekorálva. Új minőséget képtelen adni akárcsak Gyurcsány, beleszorultak mint szocio-Micimaci a mézbödön-restrikcióba.

Agyhalottság általadi emlegetettsége általam eleddig még ismeretlen szexuális perverzió. Számodra még egy kecske is visszavezetés az eltévelyedettségedből a megmekkenő valóságba.

Ugyanitt 44 -es gumicsizma terápiás célzattal (többszöri alkalomra is) igényelhető!
(mindenféle gombák, 2 és 1/2 csengetés, jelszó: Berzerker)

Thulsa Doom (törölt) 2010.03.21. 18:27:50

@bea71:

Szép emberanyag:

http://www.youtube.com/watch#!v=46D26l46A3g&feature=related

Te is karatéjjold le a gárdistásokat, hogy egyenjogúság legyen!
Szánalmas alemberek csürhéje.

greybull 2010.03.21. 18:30:30

@Bell & Sebastian: Vitányi CV-jéből csak az maradt ki, hogy a Horthy család rokona volt, amolyan feketebárány- ezért bántak vele kesztyűs kézzel 45 előtt.
@bea71: gondolom elkezdted élére állítani a pénzedet, hogy legyen miből kifizetned Neked és agymosott hülye szoci-proli nyugger elvbarátaidnak azt a 140000000 (azaz: egyszáznegyvenmilliárd) dollár külső államadósságot, amit Fletód és bandája az elmúlt 8 év alatt oly szépen feltornázott erre az összegre. Fizess légyszi helyettem is, jó?

greybull 2010.03.21. 18:31:49

@greybull: bocs: 140.000.000.000.-USD (kihagytam három nullát - bár ennek Te, bea71 is megfelelsz)

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2010.03.21. 18:35:10

@greybull:
Személyeskedés-agymosottazás nélkül, ha kérhetem.

Bell & Sebastian 2010.03.21. 18:42:53

Ló után termett Harry Potter, stigmával..., na ott!

prakp 2010.03.21. 19:02:00

@Bell & Sebastian: @greybull:
Bejácska elvtársnővel nem kell foglalkozni, amúgy is csak erre ment. Nem ér 1 kommentet se.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2010.03.21. 19:16:09

@bea71: mindez csak azt mutatja, hogy egy osztályáruló karrierista.

Kérdezze meg egyszer tőle hány helyről és mennyi jövedelmet húz az államtól, amit nem valóban alkotóképes fiatal pályakezdők kapnak így meg. Nem is csoda, ha jobbikosok a fiatalok.

greybull 2010.03.21. 19:46:12

@TuRuL_2k2: oké, agymosott helyett lehet "Stockholm-szindrómás"? Tudniillik a szocik pártján lévőket a szocik túszul ejtették 40 évre, és a végén szegény túszok mintegy megkedvelték a túszejtőiket.
Az arab megy a sivatagban. Egyszer csak felgerjed a nemi vágya, de nő nincs közel-távol, csak a nőstény tevéje. Nincs mit tenni, csinál egy homokkupacot, feláll rá, de a teve tovább megy néhány lépést. Arab újabb kupacot csinál, feláll rá, de a teve megint odébb ballag. Ez így megy jó sokáig, míg egyszer csak feltűnik egy oázis. Az oázisból előjön egy csodaszép nő anyaszült meztelenül és azt mondja az arabnak: Bármilyen kérését teljesítem. Mire az arab: fogja meg a tevémet. ...
Hát valahogy ilyenek ezek a szoci-fanok, mint a sivatagi arab.

greybull 2010.03.21. 20:06:03

@bea71: ugye tudod az Internacionáléd valódi szövegét?
Föl föl ti rab(lólovag)jai a(z ellopott) földnek, föl föl te (pénz)éhes (villa - lumpen)proletár!

Kínai Kálmán és Trágár Tóni 2010.03.22. 01:22:40

@bea71: Mi úgy érzékeltük, hogy a közönség több tüzet várt, ezért némileg csalódott volt. Voltunk már pár Gyurcsány- és MSZP-rendezvényen, ezt te is tudod, így volt összehasonlítási alapunk. Persze nyilván voltak, akik ugyanúgy lelkesedtek, mint régen - nyilván te is -, de szerintünk ők most kisebbségben voltak.

Vitányi Iván életrajzából az alábbi részt kifelejtetted:

"1945-ben lépett be a MKP-ba, majd annak jogutódjának, az MDP-nek lett tagja. A forradalom után nem lépett be az MSZMP-be, csak 1972-ben, mikor a Népművelési Intézethez került.

1988-ban az Új Márciusi Front egyik alapítója volt, majd1989-ben az MSZP alapító tagja lett. Az alapítástól 1994-ig, majd 1998 és 2000 között az országos elnökségbe is beválasztották. 1990 és 1996 között az országos választmány elnöki tisztségét töltötte be. 2003-ban választották a párt művelődési tagozatának vezetőjévé.

Az 1990-es országgyűlési választáson pártja országos listájáról szerzett mandátumot. 1994-ben a Budapest 7. számú választókerületben (Bp. V-XIII. kerület) egyéni képviselői mandátumot szerzett. Ebben a ciklusban az Országgyűlés kulturális és sajtóbizottságának elnöke volt. 1998-ban újra egyéni mandátummal jut be az Országgyűlésbe. 1998 és 2000 között a párt frakcióvezető-helyettese volt. 2002-ben és 2006-ban pártja budapesti listájáról szerzezz mandátumot. 2005 és 2006 között rövid ideig újra frakcióvezető-helyettes volt. Az MSZP-frakció legidősebb tagja.

1993 és 1995 között a Demokratikus Charta egyik szóvivője volt."

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.03.22. 11:07:51

@bea71:

Ne foglalkozzon ezzel a sok deklasszálódott úri középosztálybeli hobbifasisztával és proli protonácival:-) Nem önnek való társaság ez:-) Én szívesen elbeszélgetek kegyeddel egy tea mellett Vitányi tanárúr géniuszáról:-)

ü
bbjnick;-)

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.03.22. 11:36:16

@Grift:

"szóval bbjnick, amíg nem diktatúráról beszélünk, addig csak a szart farigcsáljuk. :)" --- írod.

Mi az a diktatúra?:-) Mire terjed ki? Mire nem? A Horthy-rendszer például mi volt: féligdiktatúra vagy féligdemokrácia vagy féligsemdiktatúra és féligsemdemokrácia?

Először azt kellene tisztáznunk, hogy mik az inkább többé, mint kevésbé konkrét feladatok és azok megoldásához milyen lépésekre van szükség. Majd ezekhez kiválasztani a megfelelő eszközöket. Hívják ezeket bármi(k)nek is:-) Ha diktatúra, hát legyen diktatúra, ha más akkor más:-) Mi a cél - erről volna már jó, ha mindenki beszélne:-)

ü
bbjnick

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.03.22. 11:42:02

@ucsacsu:

Mert hagyjuk, azért: mert nem hoztuk létre velük szemben a mi "alternatív" és koherens kultúránkat.

ü
bbjnick

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.03.22. 12:13:52

@tölgy: & @Bell & Sebastian:

Tudom, feleslegesen győzködöm itt a plénumot:-D, hogy fogadjuk el, hogy a magyar kultúra egy "irodalmias" kultúra és hogy ebből kiindulva, erre építve egész tűrhetően elboldogulnánk a nemzeti önazonosság problémájának kezelésével:-) Ezzel pedig már önmagában sok kérdést megoldanánk:-) (És arról is, hiába győzködném a megjelenteket, hogy ebben a történetben fontos helye és szerepe van Szabó Dezsőnek is:-) Ha itt volna most @ÁrPi nick, bemásolhatná nekünk hogyan értékelte Sz. D. szerepét Németh László:-))

A nagytiszteletű Chesterton úr írta egy helyütt, hogy az angol birodalom elkormányozhatóságát, a gyarmati tisztség- és tisztviselők az angol közép- és főiskolákon megszerzett klasszikus műveltségének (görögös-latinos műveltségének) köszönheti).

Ebből (is) kiindulva mondom: hetven év ideológiai és politikai diktatúra után nem az volna az ésszerű, ha újra megrágnánk és megemésztenénk (legalábbis megpróbálnánk) többszáz év irodalomba ágyazott és kódolt magyarságképét, -élményét és -tapasztalatát???

(Ha jól látom, Trianon után akkori kultúránk emberei logikusan jutottak a fenti következtetésre és, számomra úgy tűnik, igen elevenen és hatékonyan működött is a koncepció:-)) Mi miért nem (próbáljuk meg)?

ü
bbjnick:-)

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.03.22. 13:08:00

@bbjnick:
mi a diktatúra? afenetudja. valami olyan ahol a komcsi nem pofáz, a libsi le van tartóztatva, persze a komcsi is. ez a cél. az első. azt' majd kitanájuk a többit is! :))

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.03.22. 17:35:12

@Grift:

Három (cél) már megvan:-D Jöhet a többi!:-D

ü
bbjnick

tlvajferi 2010.03.22. 20:40:53

fleto:
izrael vár reád,
ott van a te hazád!

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2010.03.22. 20:46:07

@bbjnick: mivel Chestertonnak igaza van, magának nem lehet

@Grift: ennyi kezdetben megteszi.

Bell & Sebastian 2010.03.22. 21:04:59

@bbjnick:

Hja kérem, ez az ánglius legalább megpróbálkozott a befogott indusok idomításával.
Állítólag a kultúrára fogékonyabb fiatal hímek megtanulták, pisilés _előtt_ mosunk kezet. A többi inkább megszökött,

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.03.22. 22:31:16

@tölgy: & @Bell & Sebastian:

Khmmm!

The Rolling English Road
by G.K.Chesterton

Before the Roman came to Rye or out to Severn strode,
The rolling English drunkard made the rolling English road.
A reeling road, a rolling road, that rambles round the shire,
And after him the parson ran, the sexton and the squire;
A merry road, a mazy road, and such as we did tread
The night we went to Birmingham by way of Beachy Head.

I knew no harm of Bonaparte and plenty of the Squire,
And for to fight the Frenchman I did not much desire;
But I did bash their baggonets because they came arrayed
To straighten out the crooked road an English drunkard made,
Where you and I went down the lane with ale-mugs in our hands,
The night we went to Glastonbury by way of Goodwin Sands.

His sins they were forgiven him; or why do flowers run
Behind him; and the hedges all strengthening in the sun?
The wild thing went from left to right and knew not which was which,
But the wild rose was above him when they found him in the ditch.
God pardon us, nor harden us; we did not see so clear
The night we went to Bannockburn by way of Brighton Pier.

My friends, we will not go again or ape an ancient rage,
Or stretch the folly of our youth to be the shame of age,
But walk with clearer eyes and ears this path that wandereth,
And see undrugged in evening light the decent inn of death;
For there is good news yet to hear and fine things to be seen,
Before we go to Paradise by way of Kensal Green.

:-)

ü
bbjnick

Bell & Sebastian 2010.03.22. 23:48:48

@bbjnick:

Innen kell lopni! Ezt nekik a kakukkos óránkért!

www.franklang.ru/index.php?option=com_content&task=view&id=10067&Itemid=9

"But the wild rose was above him when they found him in the ditch."

Találtuk, nem? :)))
És múködik...

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.03.23. 20:50:48

@Bell & Sebastian:

:-D

(Nyugaton nagyon nagy kultusza van Chestertonnak: számos "hivatalos" oldal is tartalmazza a műveit, az egész életmű fenn van a Világhálón, talán több helyen is.)

ü
bbjnick
süti beállítások módosítása