Maguknak keresték a bajt az ellenforradalmár tetvek
2010. február 26. írta: Szmöre

Maguknak keresték a bajt az ellenforradalmár tetvek

  A világért sem szeretnénk elrontani az MDF-jelöltvideóknak köszönhető összmagyar jókedvet, a mai sajtószemlében azonban megakadt a szemünk egy nyilatkozaton, amely mellett nem szívesen megyünk el szó nélkül.

  Herényi Károly így fejtette ki alaptéziseit a kommunizmus áldozatairól a Klubrádióban:

„Részben az áldozatok is felelősek azért, hogy a kommunizmus áldozataivá váltak” - dörögte a balatoni Nils Holgersson, majd így folytatta: „nem lehet egyenlőségjelet tenni a holokauszt és a kommunizmus áldozatai közé. Az, hogy a kommunizmus áldozatává vált valaki, az részben az ő döntése volt. Antikommunista volt, egyéb nézeteket vallott, tehát erről ő dönthetett. Ha akart, kommunista is lehetett (!). (...) Eszébe ne jusson senkinek a két dolgot összekeverni! Húsz éve más sem történik, minthogy megpróbáljuk ezt a két történelmi tragédiát egy szintre hozni, de ez - még egyszer mondom - nem egy szintű, mert az egyik egy népirtás, a másik pedig egy olyan politikai diktatúra negatív következménye és eredménye, ami a történelem folyamán sajnos előfordul, sokkal sűrűbben. A népirtás az hál' Istennek ritkább dolog. De ez nem két azonos fajsúlyú ügy, nem egy törvénybe való.” A jobbján ülő Bárándy Gergely nyilván bőszen bólogatott.

  Tehát a reakciós brigantik csak maguknak keresték a bajt. Maradt volna Mansfeld Péter a valagán egy pohárka rum mellett, akkor nem lett volna akasztás. A Gulágon elpusztult milliók is jobban tették volna, ha nem szabotálják a termény-beszolgáltatást és nem szegődnek az imperialisták ügynökévé. Nagyszüleim is bizonyosan izgágák voltak, azért kobozták el a házat a fejük felől.

  A Benetton gúnyákban újrafogant MDF Bibó István mondataival kezdi ropogós választási programját. Javasolnánk, hogy az idézett félmondaton túli bibói gondolatokat is olvassák el a Szilágyi Erzsébet fasoron, mert valamit nagyon félreértettek.

  Ja, és fiúk-lányok, mikor koszorúzzátok idén Antall József sírját? Kinéznék.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr551792409

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Akik maguknak köszönhették a bajt 2010.03.02. 14:08:45

 Tudom, hogy már több napja is van annak, hogy Ön, kedves Herényi Károly megnyilatkozott a Klubrádióban a Kommunizmus áldozatainak emléknapján, de azt hiszem, hogy azok a kijelentések soha nem évülnek el.  Ha még létezne a Párt, Ön biztos he...

Trackback: Ismét eltörölték a szólásszabadságot 2010.03.01. 20:37:11

Kedves Magyarok, és akik még Magyarnak érzik magukat! Mint az bizonyára már többeknek feltűnt, nem a legjobb kerékvágásban mennek a dolgok kis Hazánkban (sem). Mivel a klasszikus diktatúrát a nemzetek elutasították, így utólag vissza-és most körbetekin...

Trackback: “Ha akart, kommunista is lehetett.” 2010.02.28. 13:37:50

Részben az áldozatok is felelősek azért, hogy a kommunizmus áldozataivá váltak. [...] Nem lehet egyenlőségjelet tenni a holokauszt és a kommunizmus áldozatai közé. Az, hogy a kommunizmus áldozatává vált valaki, az részben az ő döntése volt. Antikommuni...

Trackback: Az ember, aki botrányosat nyilatkozott 2010.02.27. 00:42:23

Lassan csokorba kellene szednünk az MDF, Dávid Ibolya és Herényi Károly minden ostobaságát és hülyeségét. Ez utóbbi „úriember”, Ibolyka kedvenc zsúrpubija, interjút adott a Klubrádiónak, ahol többek közt a következőket mondta:   &...

Trackback: Biszku Béla nyílt levele a Csucsu blognak 2010.02.26. 23:48:06

RE: Húsrágó hídverők (okt. 27.) Tisztelt Csunderlik Péter úr! Bár se a tiszteletre, se az urazásra nem jogosult. Nagyszájú nyegle nyikhaj. Csendőr-pertu, pofon és bikacsök, az járt volna magának a régi világban, ahol én még felnőttem, és hogy azt eltör...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

smartdrive 2010.02.27. 19:07:40

@Senkifia: kinek a mihez való jogát vonom kétségbe?

smartdrive 2010.02.27. 19:08:39

@shua55: linkeljem be Neked a Holocaust leírását - bárhonnan?

hova akartok még hátrálni?

smartdrive 2010.02.27. 19:12:16

@shua55: a gyakorlatban van egy nagyon egyszerű módszer arra, hogy elkerüld a véletlenszerű Holocaust-tagadást: amit eddig azért nem állítottál róla, mert nem akartál közröhej ill. megvetés tárgyává válni, na azt mostantól a törvény miatt ne tedd

shua55 2010.02.27. 19:12:27

Linkeld, lehetőleg az egységesen elfogadottat, ami mérceként fog szolgálni a törvényhez. Én nem hátrálok, jelenleg te próbálsz 3 hozzászólás óta kitérni az egyenes válaszadás elől.

smartdrive 2010.02.27. 19:18:53

@shua55: ugyan már. ez a törvény nem a könyvtárban vitatkozó történészek miatt van, akik a 287. oldal alján találtak egy századrangú eseményt, amiről azóta valami új forrás került elő

Te (és sajnos nem csak Te) csupán ismét azt a varázslatos gondolatot akarod itt előpattintani, amire olyan kurva büszke vagy, hogy semmit sem tudhatunk biztosan, hiszen semmiről sem tudhatjuk, hogy mennyire hiteles forrás.

és most ülsz elégedett fejjel, hogy ezt milyen szépen kitaláltad, és hogy erre a tételre milyen szépen vissza fogsz vezetni mindent, és aki ellenáll, az nagyot koppan, amikor ideért.

azért azon vakard egy kicsit a buksid, hogy ezt egy reál beállítottságú embernek próbálod itt beadni.
azt hiszed, nem tudom?
egyszerűen már márból indulok ki.
ugyanis a te szellemi öngyilkos gondolatod ugyan igaz, de nem vezet sehová

hadd emlékeztesselek egy barátom filozófiai gyakorlatára, miszerint a nyelv semmire sem jó, és nem tudunk semmit:
- Mi az a "radiátor"?
- A "radiátor" egy olyan tárgy...
- Jó, mi az a "tárgy"?
...hadd ne folytassam.

ilyeneket lehet.
lesz belőlük egy hat órás értelmetlen vita.

ehelyett szerintem a dumáidra a legmegfelelőbb válasz a "ne fárassz már"

pimpalini 2010.02.27. 19:20:49

@smartdrive:

""Példa a szerinted nem létező fehér hollóra:
"Császár Józsefné (? - ) rendőr ezredes, ötven éven keresztül a BM dolgozója, majd személyzeti osztályának vezetője. Ebben a posztjában a rendszerváltás után is megmaradt. 1995-ben igazolást adott ki arról, hogy az ÁVH-n "nem volt megengedett a gyanusítottak bántalmazása".
1999-ben nyugdíjazták, de a belügyi dolgozók szakszervezete egyik alapítványának vezetőjeként továbbra is a tárcánál maradt. 2004 decemberében Lamperth Mónika belügyminiszter tanácsadójaként a BM állambiztonsági iratai átadásának egyik felügyelője.""

Egész véletlenül a gyilkos császár előd felmenőjéről beszélünk.

Nincs kettős mérce?

shua55 2010.02.27. 19:25:40

@smartdrive:

Ez a hozzászólásod nagyon szórakoztató...
Kettővel feljebb azzal fenyegetőzől, hogy mindjárt linkelsz, most meg már nincs is szerinted értelme linkelni. Mintha valamivel korábban azért szóltál volna le valakit, mert nem koherens az érvelése.

Mellesleg abban is tévedsz, hogy bennem felmerül a holokauszt tagadásának a vágya. Paradox módon azonban sokkal károsabbnak és kegyeletsértőbbnek tartom a holokauszt mesterséges felnagyítását (akár számszerűleg, akár a mai mindennapi életre gyakorolt hatásának eltúlzását), mint azokat az agyhalottakat, akik az egészet kamunak tartják. De ez megint csak meggyőződés kérdése, másnak lehet más véleménye.
Ami azonban nem meggyőződés kérdése, hogy a törvény jelenlegi formájában értelmezhetetlen.

smartdrive 2010.02.27. 19:25:47

@pimpalini: példának Horn vagy Havas agymenése is jó volt, de tömegében édeskevés

smartdrive 2010.02.27. 19:27:22

@shua55: azzal "fenyegetőztem", hogy mindjárt linkelek? :DD

ne szenvedj már ilyen látványosan. az egy célzás volt arra, hogy a Holocaust 99 százalékban "megkutatott", publikált, és nem a fennmaradó 1 százalékon szokott menni a tagadása

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2010.02.27. 19:27:52

"Részben az áldozatok is felelősek azért, hogy a kommunizmus áldozataivá váltak."
englishrussia.com/?p=3545

"Nem lehet egyenlőségjelet tenni a holokauszt és a kommunizmus áldozatai közé. Az, hogy a kommunizmus áldozatává vált valaki, az részben az ő döntése volt."
englishrussia.com/?p=3545

"Antikommunista volt, egyéb nézeteket vallott, tehát erről ő dönthetett. Ha akart, kommunista is lehetett."
englishrussia.com/?p=3545

"Húsz éve más sem történik, minthogy megpróbáljuk ezt a két történelmi tragédiát egy szintre hozni, de ez - még egyszer mondom - nem egy szintű, mert az egyik egy népirtás, a másik pedig egy olyan politikai diktatúra negatív következménye és eredménye, ami a történelem folyamán sajnos előfordul, sokkal sűrűbben. A népirtás az hál' Istennek ritkább dolog. De ez nem két azonos fajsúlyú ügy, nem egy törvénybe való."
englishrussia.com/?p=3545

Jobb híján MDF-es hozzászólását várnánk.

pimpalini 2010.02.27. 19:32:34

@smartdrive:

Milyen tömeg te relativizáló agyhalott?
Mennyi kellene neked tömegnek?
Az nem számít, hogy mindez állami vezetőktől jön? Ami felér több 1000 ember személyes és otthon elmondott véleményével?

shua55 2010.02.27. 19:32:38

@smartdrive: Igen, kár, hogy nincs két azonos eredményre kilyukadó kutatás semmilyen tekintetben, és ezekből sem linkeltél be egyet sem.
Valamint az eredeti kérdésfelvetésre (a törvény értelmezhetetlensége és betartathatatlansága) még most sem válaszoltál, folytatod a "liberálisok" kedvenc mellébeszélését.

pimpalini 2010.02.27. 19:35:57

@shua55:

Nem fog konkrétumokkal felelni, mert még azt sem tudja, milyen fogásokat találhat rajta - az amúgy pártatlan - alkormánybíróság.

Nem tud ez semmit.

Tulokként próbálja meg bizonygatni az igazát.

smartdrive 2010.02.27. 19:36:38

@pimpalini: ennél sokkal nagyobb marhaságokról vannak meggyőződve, amikről talán ugyanúgy nem tudunk. ez egész egyszerűen NEM JELENTKEZIK HÉTKÖZNAPI PROBLÉMAKÉNT

smartdrive 2010.02.27. 19:38:44

@shua55:

a világszerte található EGYBEVÁGÓ (igen, egybevágó) dokumentumok alapján úgy tűnik, hogy annak a valószínűsége, hogy ezt az egész világon az összes országban a vezetőség összefogva kitalálta, hogy "találjuk ki azt, hogy célriányosan zsidókat és cigányokat irtottak, mert... mi se tudjuk miért"... hát, igen-igen csekély.

és emellett szól az is, hogy: "Miért ne?"

Sokkal egyszerűbb!
Hamis doksikat kreálni tömegével?
Fotókat, filmeket hamisítani?
Agyat mosni százezreken, milliókon, akik látták/nem látták?
MINDENHOL A FÖLDÖN?
Ugyan már.

smartdrive 2010.02.27. 19:41:06

@shua55: a világszerte található EGYBEVÁGÓ (igen, egybevágó) dokumentumok alapján úgy tűnik, hogy annak a valószínűsége, hogy ezt az egész világon az összes országban a vezetőség összefogva kitalálta, hogy "találjuk ki azt, hogy célriányosan zsidókat és cigányokat irtottak, mert... mi se tudjuk miért"... hát, igen-igen csekély.

és emellett szól az is, hogy: "Miért ne?"

Sokkal egyszerűbb!
Hamis doksikat kreálni tömegével?
Fotókat, filmeket hamisítani?
Agyat mosni százezreken, milliókon, akik látták/nem látták?
MINDENHOL A FÖLDÖN?
Ugyan már.

pimpalini 2010.02.27. 19:42:59

@smartdrive:

Nem az ítélkezik az igazságról, hogy mely része jelentkezik hétköznapi problémaként.

Én pl. nem találkozom a hétköznapokban h-tagadó emberekkel. Ezzel szemben naponta látok olyat aki megúszta anno. Továbbá naponta tapasztalhatja mindenki ebben az országban a diktatúra politikai bűnei nem megbüntetésének hatását. Következmények nélküli ország. Ha mond ez neked valamit. A H-tagadókat max. hülyének tartja az emberek többsége. Ennyi. Amiről írok, abból megélnek emberek. Abból jogalapot képeznek emberek arra, hogy most (is) megússzanak minden felelősségrevonást.

bz249 2010.02.27. 19:43:33

@Hari R. Seldon: nem Svájc és Svédország a polgári társadalom (az amit a kommunizmus le akart rombolni). A kommunizmus az Pol Pot Kambodzsája. Illetve egy picit durvább hely annál, de ennél jobban még senki nem tudta megközelíteni.

smartdrive 2010.02.27. 19:46:14

@pimpalini: "Nem az ítélkezik az igazságról, hogy mely része jelentkezik hétköznapi problémaként."

arról nem, de arról igen, hogy mit kell bevenni a jogrendbe

bevehetjük a Pitagorasz-tételt is - de minek?

shua55 2010.02.27. 19:47:52

@smartdrive: Már megint tipikus liberális vitatechnikákat alkalmazol, olyan dolgokat adsz a számba, amiket sosem állítottam.

Egy pillanatig sem fordul meg a fejemben, hogy tagadjam a zsidók, illetve egyéb társadalmi csoportok célzott legyilkolását, de ezt már fentebb is leírtam, csak ugye ez mintha (szándékosan) elkerülte volna a figyelmed. A probléma ott kezdődik, hogy a törvény nem pusztán ennek a ténynek a tagadását kívánja szankcionálni (ilyet épeszű ember amúgy sem mond), hanem a holokauszt számait relativizálókat is büntethetővé tenné. Ehhez egyrészt szükség lenne hivatalos adatokra, ILYENEK PEDIG NINCSENEK (bárhogy is próbálsz terelni).

smartdrive 2010.02.27. 19:53:54

@shua55: az mindig vicces, amikor a "liberális"-t automatikus jolly joker szitokszóként rángatja elő valaki

nem a relativizálást bünteti, hanem ha jelentéktelen színben akarják feltüntetni (ami ugyanúgy sérti az áldozatokat, mint a tagadás). tehát pld. a "meghaltak páran, de hát ilyen a háború" büntetendő, míg a "kevesebb zsidó halt meg, mint szovjet katona" nem (ez utóbbi a relativizálás)

nyugodj meg, csak olyan számadatért kerülnél börtönbe, amit amúgy egy buliban sem vállalnál be, mert úgy néznének rád, mint akinek elment az esze

Senkifia 2010.02.27. 19:54:13

@smartdrive: na jó,most tezsed magad,vagy rossz a memória?:)
ugye ez az egész onnan indult,hogy a szutyok kis herényi(vagy p.csányi:)) azt nyilatkozta: az antikommunisták különben is ők a hibásak,minek mentek oda...de ezzel szemben a holokauszt. és te itt foggalkörömmel véded ezt a nztet.ha nem is konkréten, de elvontan mindenképp. magyarul:a kommunizmus áldozatainak a jogát vonod kétségbe ahhoz,hogy ugyanolyan rémuralom áldozataiként legyenek feltüntetve,mint a holokauszt áldozatai.Szóval ha én íróasztalliberális, akkor te meg íróasztaljogvédő vagy.és csak az orrodig látsz :)

pimpalini 2010.02.27. 19:56:13

@smartdrive:

Áruld már el akkor - ha már egyszer kézenfekvő tényekről van szó - miért kell beemelni a holokauszttagadást a köztörvényes bűnök köué? S csak azt?

smartdrive 2010.02.27. 19:56:36

@smartdrive: "ilyet épeszű ember amúgy sem mond"

épeszű ember nem ül részegen a volán mögé, és lám, MÉGIS megtörténik igen gyakran. és kézzelfogható probléma - jellemzően másoknak is. és szankcionálja a büntetőjog

smartdrive 2010.02.27. 19:58:40

@Senkifia: nem. vagy harmadszor írom le, hogy azt az "ők tehettek róla" mondatot, ami kilóg az érveléséből, elítélem

"a kommunizmus áldozatainak a jogát vonod kétségbe ahhoz,hogy ugyanolyan rémuralom áldozataiként legyenek feltüntetve,mint a holokauszt áldozatai"

úgy van, nem ugyanolyan

smartdrive 2010.02.27. 20:01:28

@pimpalini: mert a Holocaust-tagadónak nem az a célja, hogy bohócsipkát nyomjon a saját fejébe, hanem hogy ezzel is a társadalom integritását rombolja

míg pld. a Pitagorasz-tétel tagadásával ez a veszély nem fenyeget

Senkifia 2010.02.27. 20:01:28

@smartdrive: akkor ez a törvény pont ennek a filozófiai eszmefuttatás életbeléptetésének a magasiskolája...hogy aszongya: tilos a holokausztot tagadni...mi az a holokauszt? az sok ember kiírtása a második vh alatt,nagyrészt zsidók,kisebb részt cigányok,és mások....és akkor most vegyük sorra:hogy:mi az,hogy a világháború alatt?mennyi az a sok ember?miért pont annyi? Mi az a zsidókat,és mi az a nagyrészt? ez tényleg nagyon hülyén hangzik :) rátapintottál amúgy a lényegre. olyan reszketeg lábakon áll alkotmányilag ez az egész,meg jogilag,meg minden,hogy valszeg nem állja ki az alkotmányosság próbáját. És ez is egy lesz az alkotmányellenes törvények egyikének,amit a vidám ballib oldal kinyögött magából. És persze lehetne ezt jogosan,és alkotmányosan is. De úgy látszik, ez a társaság(ti.mesterházyék,pl) erre képtelenek...

smartdrive 2010.02.27. 20:03:38

@Senkifia: bevállalnád ezt a visszakérdezés-sort az érettségiden?

mert ha nem, akkor ez nem több képmutató okoskodásnál

Senkifia 2010.02.27. 20:03:54

@smartdrive: az a nagy gond,hogy bármilyen számadatért bárki börtönbe kerül...mondom:kezdjünk könyveket égetni....az olyan jó bulinak tűnik...

Senkifia 2010.02.27. 20:05:00

@smartdrive: ja értem...csak neked szabad :D

Senkifia 2010.02.27. 20:10:07

@smartdrive: na bocs,de most már van jobb dolgom is. szép estét... kicsit nyugodj meg.nincs ebben ennyi.

smartdrive 2010.02.27. 20:11:27

@Senkifia: az ezzel az érveléssel a gond, hogy ha analóg módon megnézzük a jog más területein, akkor máris előbújik az álszentsége

pld. amikor 130-cal lehet menni, de 140-nél még elengednek, akkor nem tiltakoznál, hogy "kéremszépen, pontos határokat kérek, mi az, hogy ez még belefér, és az már nem". jól sejtem?

pimpalini 2010.02.27. 20:11:36

"@smartdrive: mert a Holocaust-tagadónak nem az a célja, hogy bohócsipkát nyomjon a saját fejébe, hanem hogy ezzel is a társadalom integritását rombolja"

Nem hinném, hogy túl sok butuska egyáltalán ismerné a társadalom integritása fogalmat.

Továbbá ha már a társadalom integritását védjük, akkor ott vannak ugye a kommunista diktatúra bűnei, melyek tagadása, nem elismerése meglehetősen aláássa eme fogalmat. S ha felsőbb körökből érkezik mindez, akkor ugye a hatás erősebb.

Senkifia 2010.02.27. 20:15:34

@smartdrive: pontosan ez a helyzet...mondjál lécci egy pontos számot,amitől már nem tagadás...pont 6millió? név cím a szerkesztőségbe? 5999999ért már börtön? a jog elég egzakt dolog. ez meg nagyon tág,és maszatolható,magyarul:qrvára vissza lehet élni vele.ezrt kell alkotmányos is legyen.tökéletesség meg nem létezik.
na mindegy,meddő vita.osszuk a semmit.

smartdrive 2010.02.27. 20:16:56

@pimpalini: én nem látom, hogy felsőbb körök nyilvánosan tagadnák a kommunizmus bűneit. Horn vagy Havas agymenéséből nem épült (tovább) politikai karrier, míg mondjuk a Jobbik nagyon ott van a határon, hogy így próbáljon politikai tőkét kovácsolni

Senkifia 2010.02.27. 20:17:11

@smartdrive: mna mindegy.menjünk szeretkezni,pl. az legalább jó :)

smartdrive 2010.02.27. 20:18:49

@Senkifia:
mondom: amit felvállalnál az érettségiden is. tulajdonképpen ez egy nagyon egyszerű törvény, csak a józan észt kéri számon, és megpróbál leszoktatni a kibicként zugtörténészkedésről

pimpalini 2010.02.27. 20:23:26

@smartdrive:

Úgy látszik linkelhet neked az ember, teljességgel felesleges.

A jobbik nem holokauszttagadó párt. Ez egy rohadt nagy összemosás, maszatolás. Mintahogy nem is antiszemita párt. Vannak köztük antiszemita tagok, mint ahogy a fideszben és az mszpben is. Valamint biztosan vannak holokauszttagadók is köztük.

pimpalini 2010.02.27. 20:26:30

@smartdrive:

A józanészt felesleges törvénnyel számonkérni mert akkor pl.- betilthatnánk a szcientológiai egyházat is mivel az általuk hirdetett tanok gyökeresen ellentmondanak mindenféle logikának, racionalitásnak.
Ezen felül még be is csapják, le is nyúlják a tagjaikat.
Társadalmi integritás?

smartdrive 2010.02.27. 20:26:40

@Senkifia: egyetlen túlélő vagy hozzátartozó sem a számokban érzékeli a Holocaust abszolút és totális jellegét - azt, aminek a megkérdőjelezése a Holocaust-tagadás alapmotívuma. a számok kétségbe vonása ennek csak egy eszköze, amolyan "ha az nem biztos, akkor lehet, hogy semmi" módon

egész egyszerűen nem az áldozatok száma az egész kérdés sarkalatos pontja, csak ezt most magasra lehet emelni, mert jól kommunikálható

smartdrive 2010.02.27. 20:27:31

@pimpalini: simán be kéne egyébként

pimpalini 2010.02.27. 20:27:51

De részemről befejeztem.

Ugyanis kezdem azt hinni, hogy te vagy szmöre és a hozzászólások száma után fizetnek...

elfelejtette 2010.02.27. 20:32:57

@smartdrive: A baloldal jelen pillanatban abban erdekelt, hogy tovabb elezze a konfliktust, ennyi. Magasrol szarnak ok a Holokauszt tuleloire, meg az erzelmeikre.

pimpalini 2010.02.27. 20:33:28

@smartdrive:

Ennek ellenére hős törvényhozóid őket nem piszkálják, csak a holot tagadó hülyéket, mert az egyikhez önös politikai érdekeik kötődnek, a másik meg számukra mindegy. Magyarul az emberek le vannak szarva. Akkor és ott szűkítik a szabadságot amikor és ahol NEKIK jó.

Senkifia 2010.02.27. 20:35:53

@smartdrive: ...mint ahogy a kommunisták áldozatainak leszármazottai sem értik,amiért az ő kiírtott felmenőik kevesebben voltak,mér nem lehet egy törvénybe tenni őket a holokauszttal?...na ugye,hogy te is révbeértél...?

Senkifia 2010.02.27. 20:38:01

@smartdrive: "nem az áldozatok száma az egész kérdés sarkalatos pontja,csak ezt most magasra lehet emelni, mert jól kommunikálható"...hoppácska...ezzel azért vigyázz,mert ha átmegy a törvény,ilyen kijelentésért,kis rosszindulattal, könnyen ülhetsz 3 évet...aztán magyarázhatod a rablógyilkosnak a sietten,hogy tévedés ez egész :)

smartdrive 2010.02.27. 20:38:03

@Senkifia: ne idegesíts. pont azt írtam, hogy felejtsd már el a számokat. azt meg, hogy miben más a két dolog, leírtuk többen ma délután, nem fogom még egyszer

smartdrive 2010.02.27. 20:39:00

@pimpalini: indifferens. én sehol nem hoztam be pártpolitikai aspektust

Halfbreed 2010.02.27. 20:42:36

Hát ez azért nem semmi, ami a cikkben van. Nem reklámcélból, de ha már zsidók találtam egy ilyet, ezen viszont szakadtam.:)
csillagharcos.blog.hu/2010/02/27/kreativ_szekcio

elfelejtette 2010.02.27. 20:50:20

@smartdrive: Jah, vagy ugy, akkor lehet ervelni akar mellette is, igaz. Egyebkent meg tok mindegy, az AB rovid uton elkaszalja, a holkoauszt tulelok meg retteghetnek egyutt az MSZP-vel. Vagy ami megmarad belole.

smartdrive 2010.02.27. 20:52:33

@elfelejtette: tökmindegy most, hogy ki szavazta meg és ki nem. magáról a törvényről beszélünk

Senkifia 2010.02.27. 21:00:15

@smartdrive: nem felejem el a számokat,mertennek alapján (is) lecsuknak majd. ha azt mondom,kiszámoltam,és szerintem 2 milla a maximum,amennyi embert el lehet hamvasztani ennél a kapacitásnál. és akkor lecsuknak. és újra kérdem: jogilag,konkréten,ha 130 km/hnál már büntetnek,de 120nál nem,melyik az a szám,ami a határ? történelmi tényt,vagy számokat ne védjen jog meg törvény, az vagy adott,és bizonyított,vagy nem.na ezért vicc ez az egész.ugye észrevetted? ha nem,akkor nem tudom,miről beszélgetünk. egy olyan történelmi tény,ami törvényi védelemre,illetve tagadása börtönbüntetéssel való fenyegetés védelmére szorul,legalábbis kérdésekre készteti az embert. ahol én felnőttem,nem volt téma,hogy Grün Gabi zsidó. akár hiszed,akár nem, erdélyben ez nem volt téma.Ott sörözött veled,kit érdekelt a származása,ha haver volt? És azért ott sokkal kevesebben élték túl a holokausztot,mint itt.gyakorlatilag szinte senki,arányaiban. és mégsem volt téma. tudod miért?mert itt van egy réteg,aki ebből él,ez a lételeme,ebből kovácsol politikai és társadalmi tőkét folyamatosan. És ha holnap kitörne a világbéke,és ahmadinezsád izraeli gyerekeket nyaraltatna egyiptomi tengerparton,akkor ezek az emberek,akikről beszélek, ez a réteg, felvágná az ereit... És tök jól lehet,főképp így választások előtt(remember? ez megy 20 éve.és előtte is.riogatás, és bér-rettegés a náciktól)kelteni a feszültséget ezzel. és ez egyrészt már unalmas,másrészt nagyon undorító tud lenni. és a probléma ilyetén megközelítése ellen pont a zsidóság kéne felháborodjon a legjobban....de sajnos nem ez van.
na mindegy.
mondom:szép estét...

smartdrive 2010.02.27. 21:05:05

@Senkifia: mondanád az érettségiden is?

mindig ez jusson eszedbe előtte, és nem lesz baj

bz249 2010.02.27. 21:10:02

@smartdrive: mondanád-e az érettségin, hogy 2*sinx*cosx=sin(x/2)?

picur3ka 2010.02.27. 21:12:04

Ez ugy latom, trollbajnoksagga fajult.

Ennek a nehany kedves es kitarto trollnak:

Szerintem a Holokausztot es a kommunizmus aldozatait nem lehet osszehasonlitani.

A zsidok ugyanis maguk is hibasok abban, hogy aldozatokka lettek, megvolt ugyanis a lehetoseguk, hogy tegyenek ellene es ne mas nezeteket valljanak. Tobben eltek is ezzel, megvasaroltak a szabadsagukat, bealltak naci zsoldosnak, vagy disszidaltak, tobbek nevet es vallast valtoztattak, erdekes modon, ezeket kevesebb veszely fenyegette, mint a hasonlo helyzetueket a kommunizmusban, no de ne kalandozzunk el.

Ez nem volt egy etnikum kiirtasa, sok etnikum ellen iranyult, ha nem akartak arjanak latszani, az o hibajuk.

Nem voltak vagonok sem erre, sokszor gyalogolni kellett, tehat nem volt annyira szervezett, valojaban.

Na most, a 2000 USA-ban betaborozott japan ehhez kepest, na ok nem tudtak semmit tenni. Hogy rejted a ferde szemet? Hoznunk kell egy japanok betaborozasa ellenes torvenyt szerintem, ami arrol szol, hogy ezt a tortenelmi tenyt ne lehessen tagadni.

Egyebkent, Mo-on nem volt holokauszt, csak deportalas.

@Halfbreed:

Haha.

Senkifia 2010.02.27. 21:16:23

@smartdrive: miért ne mondanám? ha jelesre érettségiztem számtanból? és szerintem amit mondok,az pontos.és ha engem nem győztek meg egy történelmi tény pontosságáról......
ez amúgy annyira de annyira orwelli,hogy"mondanád az érettségiden is?...na akkor nem esik bántódásod..." magyarul:csak azt mondd,amit hallani szeretnének mások,ne azt,amit esetleg gondolsz,és akkor megúszod.... a totális diktatúra magasiskolája, liberálisnyugatidemokrácia-mert másoknálisezvan- ruhába bújtatva. gratulálok hozzá. de én továbbra sem értek egyet vele....
ja és akkor ha mondom,elégtelent kapok,és ismételhetek?ja nem.lecsuknak...ez nagyon sánta hasnolat,kedves öcsém :)
ja amúgy ugye tudod,hogy ha ezt a dolgot visszavisszük vagy 30 évet,akkor olan állításokért is lecsuknának,ami ma már kikerült a hivatalos történelmi verzióból? és csak a köztudatban él... és akkor mi van,ha most az 5milláért lecsuknak,és kiderül,hogy tényleg annyi,elszámolták?
nem győzöm hangsúlyozni:történelem tényeket ne védjen se jog,se törvény. Matematikai tételt sem kell védje.ha védte volna,mndjuk 1905ben, Einstei nbörtönbe végzi az E=mxc2-ért.Mert akkor épp azon a szinten álltak.aztán még kutatták kissé,és kiderült,hogy tényleg. ezét sem kell tudományos tényekért senkit lecsukni. vagy feltételezésért...érettségi ide,vagy oda. az elv a hibás,bármennyire is jogos,vagy megalapozott a törvény.

smartdrive 2010.02.27. 21:19:14

@Senkifia: mondanád az érettségiden, hogy Mátyás király nem is élt?

Senkifia 2010.02.27. 21:22:40

@picur3ka/beleallos kampany: hát ha nem közvetlenül ők, de azért volt benne része pl a brit hadiflottának.aki blokád alatt tartotta a palesztin partokat,és a menekülő zsidókat összeszedte,cipruson lágerbe(!) zárta,aztán visszaküldte európába meghalni.miközben Rotschild együtt reggelizett a királynővel. Vagy az amerikaiak(ugye az ottani befolyásosokról ne beszéljünk)megszigorították a bevándorlást...és lehetne sorolni...

Senkifia 2010.02.27. 21:24:52

@smartdrive: és ha igen? max megbuktatnak. ennyi. de nem csukna le senki. mint ahogy azért sem,ha azt mondják itt sokan,hogy a székelyek tulajdonképpen románok. és hogy trianont a magyarok maguknak köszönhetik,csak és kizárólag... és érdekes módon, ezekért mind nem akar lecsukni senki. nagyon helyesen,amúgy,mert szívem joga hülyének lenni.

smartdrive 2010.02.27. 21:26:20

@Senkifia: de élnél is ezzel a joggal? :D

Senkifia 2010.02.27. 21:28:32

@smartdrive: mondanád az érettégiden,hogy Auschwitzban 4 millió embert öltek meg? pedig volt rá tábla kitéve....
vagy mondanád az érettégiden,hogy a fekete lyukból nem tud kilépni semmi,mert akkora a gravitáció?Stephen Hawking be is bizonyította. És utólag rájött,hogy tévedett.pedigqrva okos ember,mondhatni korának legokosabbja...
szóval leállhatsz ezzel az érettségivel,mert egy baromság....
és mi van,ha nem is olvastam Mátyás királyról? vagy azthiszem,csak rajzfilmben létezik,mert művletlen vagyok? igen, ismételnem kell majd az érettségit. de senki nem akar ezért 3 évre lecsukni,mert hülye vagyok,vagy tudatlan....

Senkifia 2010.02.27. 21:29:59

@smartdrive: ha hülye vagyok,akkor fel sem fogom,hogy ez a jogom,csak élek vele,anélkül,hogy tudatában lennék.. látod,hogy mennyire sántít az elméleted?

smartdrive 2010.02.27. 21:30:29

@Senkifia: mondd azt, amit a témához jobban értők állítanak, és ne játszd a Tesco-szkeptikust

Senkifia 2010.02.27. 21:31:19

na most már nagyon uno...elnézést:)aludj jól

smartdrive 2010.02.27. 21:32:24

@Senkifia: az enyém? nem én hajtogatom, hogy minenkinek joga van hülyének lenni :D

Senkifia 2010.02.27. 21:38:08

@smartdrive: Stephen Hawking i nagyon értett a témához.és mégis tévedett. szóval állj le. azért,mert bármiben nem hiszek valakinek,vagy bármiben tájkozatlanvagyok,ésemondom,senki ne akrjon lecsukni. mert suttyóság.ennyi.

smartdrive 2010.02.27. 21:43:13

@Senkifia: "Nagyon szívesen lennék partner szkepticista vitákban, amikor arról beszélünk hogy létezik-e a világegyetem, és ha esetleg igen, lehetséges-e, hogy csak tíz ember él a bolygón, és a többi báb, hogy a teremtő szórakoztasson velük minket.

Nincs ezzel semmi baj.

Csak azt nem értem, hogy akik ilyen okosak akarnak lenni, azok miért nem egy üveg bor vagy a tejútrendszer létezését kezdik firtatni, vagy miért nem Mátyás királyét, és miért kell olyan témával kezdeni a nagy filozofálást, ami - abban a valószínűtlen esetben, ha mégis létezne az emberi faj és a történelem - többmillió áldozatot és az ő hozátartozóikat, szeretteiket sért, bánt, megaláz."

érdeklődő 2010.02.27. 22:22:33

„A hatalom a kezünkben van. Aki azt akarja, hogy visszatérjen a régi uralom, azt kíméletlenül fel kell akasztani. Az ilyennek bele kell harapni a torkába. A magyarországi proletariátus eddigi győzelme nem került különösebb áldozatokba. Most azonban szükség lesz arra, hogy vér ömöljön. A vértől nem kell félni. A vér – acél: erősíti a szívet, erősíti a proletár öklöt. Hatalmassá fog tenni bennünket a vér. A vér lesz az, mely az igazi kommünvilághoz elvezet minket. Ki fogjuk irtani, ha kell az egész burzsoáziát!” Szamuely Tibor 1919. április 20-án, Győrben elhangzott beszédéből

Bárcsak Herényi burzsoá lett volna azokban a csudajó időkben.

pimpalini 2010.02.27. 22:46:38

@érdeklődő:

Nem értem miről beszélsz, hisz Szamuely Tibor "jósrác", teljesen "normális, liberális, demokrata" szellemiséggel megáldott fiatalember volt...:D

Meg aztán ez egyesek szerint csak "egyedi" eset és nem "tömeges" vélemény...:)

Senkifia 2010.02.27. 22:47:47

@smartdrive: te teljesen másról bszélsz,mint amiről én. mert én arról,hogy a hülyeséget nem illik börtönnel büntetni. és függetlenül attól,hogy valakinek a magánvéleménye kit sért,vagy nem, börtön az egy kicsiterős. sértődékenység,vagy érzékenység ide vagy oda.
nézz utána pl mi a TASz álláspontja ,tanulságos. Tudod,Társaság a szabadságjogokért.... ezzel kapcsolatban érdekes nyilatkozatuk van. És nem téged igazol. Illetve csak részben. ti.,hogy az állam tegyen meg mindent a tévhitek terjedése ellen, a valós tényeket ismertesse meg lehetőleg mindenkivel. De a véleménynyilvánítás büntetését abszolút elutasítják. Mert olyan ez,tudod,mint amikor a gyilkost megölöd. nem leszel semmivel jobb nála. Jogtalanul(még ha törvényes is) büntetni valakit nem szép dolog. é ez se ma, se holnap nem szép,és független attól,hogy te éppen milyen véleményen vagy,vagy mit engednél meg másoknak,hogy miről futtassanak eszmét....naprendszer,vagy borok... ez van. ez a baj az emberi jogokkal. nem csak egy irányba működnek,tudod. illetve mikor igen,az már gáz,és hagyjuk az emberijogozást a másik oldalon is. akkor marad a börtön.

Senkifia 2010.02.27. 22:49:18

@smartdrive: na látod, ez a különbség. a bölcsesség ott kezdődik,ha felismered a korlátaidat...neked ez még nem sikerült. én viszont tisztában vagyok a hülyeségemmel :D

Madhunter 2010.02.27. 22:53:25

Ez a takonyarcú patkány Herényi egy volt azok közül akik annó a Postabanktól olyan kedvező kamaton kaptak hitelt hogy azt rögtön betétként elhelyezve nyertek rajta komoly pénzeket. Ezt a bankot aztán a ti adótokból konszolidálták, Herényi elvtárs pedig röhögve elfagyizta a pénzt és azóta sem fizette vissza.

Persze hogy most a meleg sz.rig benyal a terror népének és meggyalázza a kommunizmus áldozatait abban a reményben hogy így majd megússza az elszámoltatást. A holokauszt szó varázsige ezen patkányok számára, ezt sivítják fel ha fenyegetve érzik lopott javaikat.

smartdrive 2010.02.27. 23:11:41

@Senkifia: hülyeségből kifolyólag bármit lehet csinálni, nehogy már ez önmagában felmentést adjon

smartdrive 2010.02.27. 23:12:22

@Senkifia: valóban nem sikerült, pedig szívósan keresem

La Serenissima 2010.02.28. 00:03:38

idézz egy elképesztően buta nyilatkozatot és várj az 1100. kommentre...nekem majdnem sikerült kivárnom.

mingyá beszólok! 2010.02.28. 00:07:21

@smartdrive: Üdvözöllek, Te nagyon kitartó antifasiszta provokátor.
Mit szól a családod a szép szombati napodhoz? Voltál egyáltalán klotyón?
Látom szorgosan nyomozgattál a korábbi komentjeim között. Egészségedre. Remélem lassan elmész aludni, de előtte még kivered a Holocaustra. Csak mert ez volt az emberiség létezésének legfontosabb eseménye.
Gratulálok!

mingyá beszólok! 2010.02.28. 00:08:34

@Senkifia: Ne fáradj vele, sablonból dolgozik. Már dél óta nyomja, csoda hogy megőrült.
Jól fizethet a pártiroda a hétvégére... :)

mingyá beszólok! 2010.02.28. 00:11:25

Nem tűnt fel még senkinek hogy smartdrive délelőtt óta itt seggel és provokál mindenkit?

Lehet hogy valami droid?

Smartie droid vagy?
Tudom, én meg antiszemita...ismerünk.
Figyu, te hányadik vagy 11.45 óta?
Remélem már magad alá szartál a gyönyörtől a sok leleplezett antiszemita miatt!

mingyá beszólok! 2010.02.28. 00:16:50

Na nézd már, smartie elhúzott volna csicsikálni? Éjfél utánra már nem fizet a pártiroda? Ejnye, taktikai ballépés! Pedig ilyenkor rajzanak ki a véres szájú fasiszták, meg antiszemiták! Mi lesz így a világgal nélküled?!

mingyá beszólok! 2010.02.28. 00:17:27

Lehet zárni, ennek a témának lőttek!
Jóccakát!

hacsaturján 2010.02.28. 08:10:12

@La Serenissima:

kend is mindig a lényegtelenen rugózik. ejnye mán, no! :)))

sensei 2010.02.28. 09:54:21

A kommentek számából is kitűnik, hogy Herényi nyilatkozata célba talált. A választásokig találkozni fogunk még néhány ilyen, - a "radikális" jobboldali tábort erősítő, az "izgalmi" állapotot magas szinten tartó kinyilatkoztatásokkal:
Orbán, és a fidesz demokratikus párt, a Jobbik egy "szörny"; "Részben az áldozatok is felelősek azért, hogy a kommunizmus áldozataivá váltak”; Korábban a kuruc és a Gárda körüli maszatolások, stb...El lesz még látva a Jobbik munícióval bőven a választásokig. Most minden fideszen kívüli erőnek egyként kell fellépni, - meg kell próbálni a lehetetlent, hátha mégis beteljesül: ELSŐ ERŐT csinálni a Jobbikból...

sensei 2010.02.28. 10:01:08

Ja? És a szánalmas mdf-s videók "közkinccsé" tételével kapcsolatosan is volt valami mögöttes szándék.
Somogyi azért nem egy amatőr...
Vagy azt gondolja valaki?

La Serenissima 2010.02.28. 12:26:30

@hacsaturján: igen, mostanság átmentem enyhén csevegősbe, semmitmondóba, barátságosba. kizárólag "anyósom, nagyim és én egy kis szobában együtt" stílusban vagyok hajlandó nyomni.

de legközelebb majd (nevem ellenére is) ismét haragudni fogok. lesz itt még paramiliterek, neokommerek, bűnözők és tratkorosok elleni kikelés szép számban! addig is üdv

Senkifia 2010.02.28. 15:25:42

@mingyá beszólok!: há tényleg nagyon sablonnak tűnik.. valós érv semmi. csak hogy"mondanád az érettségin?" mintha egy érettségi bukás egyenlő lenne 3 év börtönnel. ekkora hülyeséget,apám... úgy idiotizmus ez,ahogy van. herényi(vagy p.csányi) egy f.szkalap. A gulágon üdülők 99 százaléka olyan volt,akit feljelentett a szomszéd irigységből. Vagy csak simán nem akarta beszolgáltatni a két keze munkáját, a semmiért.,hogy utána éhezzen családostól. de a f.szfej p.csányi szerint,akár beadhatta volna önként,és akkor nincs probléma. hogy milyen szutyok senkiháziak vannak nálunk a parlamentben,az valami ijesztő.
ja és a következő az lesz,hogy ha p.csányiról azt írod,hogy szutyok, bíróság elé kell állni,és lecsuknak? deeeeemoookrááááciaaaa... jézusmária,fogalmuk nincs se emberijogról, se semmiről,csak fújják a hülye választási szlogeneket,hátha becsúszik 1-2 százalék plusz,és megússzák a börtönt...

Senkifia 2010.02.28. 15:45:11

@smartdrive: nem önmagában ad felmentést.hanem a sokat fogalmazott,és átdolgozott emberi szabadságjog alapján ad felmentést. hogy mindenkinek joga van a szabad véleménynyilvánításhoz. de persze a liberalizmus(ill. amit mostanság annak csúfolnak9 arról szól,hogy minden ilyen magasztos dolog csak addig szent és sérthetetlen,amíg a liberális jogát védi. amint meg egy másképpgondolkodoét védené,hirtelen áthágható és megszeghatő,a cél szentesíti az eszközt alapon... lenne erre még sok példa.
vonatkoztass el a kivételezettségtől,felsőbbrendűségi komplexustól,stb. vegyed az alaphelyzetet. egy kijelentést, magánvélemény kinyilatkoztatását börtönnel fogunk büntetni,mert sérti egy kissebb,vagy nagyobb közösség lelkivilágát,érzéseit,stb. Namármost. Tagadom Istent,és ezt ki is nyilatkoztatom. ezzel egyből öt világvallás híveit sértem. de vegyük csak a másfél milliárd keresztényt. ezen alapszik egész életük. És én megsértettem a legmélyebb érzéseiket. Akkor csukjanak le 2 évre,mondjuk. Ok. Akkor azt mondom:nem volt örmény holokauszt.Nem öltek meg direkt,vagy indirekt módon, történelmileg bizonyítottan, a törökök egy és egynegyed millió örményt,annó.És ezzel megsértem elég sok örmény érzéseit.Ja itt is élnek örmények,ugye.és itt is halottakrólbeszélek,nem is kevésről,és nem is volt olyan messze,sm időben, sem térben. és honfitárs is van,akit érint az érzelem...... És akkor csukjanak le 15 hónapra...Ezután azt állítom,hogy trianont a magyarok maguknak köszönhetik. ezzel kb 10-11 millió magyar nagyon mély érzéseit sértem meg. akkor ezért csukjanak le 5 hónapra. Azt állítom, a székelyek románok. Ezzel megsértem elég mélyen másfél millió ember érzéseit,és lelkivilágát,meg becsületét,meg kulturális érzelmeit. Akkor ezért csukjanak le 1 hónapra....
na és itt feltennm neked,mint a témában nagyon okosnak, a kérdést: te ezeket elmondanád az érettségiden? :) ugye,hogy el... és csukjanak le emiatt? mert nyilvánvalóan hülye vagy,vagy rosszindulatú? szerinted igen. Szerintem nem. És akkor most majd mondod,hogy igend a zsidóság,és igende a holokauszt...és kérdem én: hol lesz a határ? és miért pont ott? és ki mondja meg,hogy az a határ,ahonnan már szabadon sértegethetsz másokat? és miért pont az mondja meg,aki?
Ezt magyarázd el, ha olyan okos vagy... és utána állj fel,és az érettségiden szavald el,amit előbb leírtam.Aztán meg reggel vagy köpd le a tükröt,vagy kacagd ki azt,aki visszanéz rád. Te kis jogvédő ami vagy :)

Senkifia 2010.02.28. 19:55:28

@smartdrive: na látom elfogyott az ész,eddig tartott a bölcsességed. így gondoltam én is :D

picur3ka 2010.03.01. 08:16:54

A főrabbi szerint, amennyiben Sólyom László nem írja alá a törvényt, az sötét fényt vet rá. „Csinált már több olyan dolgot, ami nem a demokráciát segítette elő, de remélem, most nem rugaszkodik el a demokráciától annyira, hogy ne írja alá. Ha mégsem teszi, akkor egyértelmű: Sólyom László nem méltó arra, hogy köztársasági elnök legyen” – jelentette ki.

Mint elmondta, a kommunista rendszerek emberiség ellen elkövetett bűntettei nem sorolhatók egy kategóriába a nemzetiszocializmus által elkövetett bűntettekkel. „A kommunizmus is nagyon súlyos eltévelyedés volt, sok embert igazságtalanul ítéltek el, de nem volt szisztematikus népirtás. A nácizmus egy teljes népet akart megsemmisíteni csecsemőtől az aggastyánig. Egy nép kiirtását tűzte ki célul, egy védtelen népet ítélt halálra anélkül, hogy bíróság elé állította volna” – mondta.

atv.hu/cikk/20100228_forabbi_a_holokauszt_torvenyrol_ha_solyom_nem_irja_ala_nem_melto_allamfonek

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.03.01. 08:33:41

na ezért él és virul az antiszemitizmus, köszönjük domán úr, köszönjük!

somkötőhídfékszerű (törölt) 2010.03.01. 09:47:43

Valahogy engem a hullarablókra emlékeztet az olyan csürhe,aki más halálából HASZNOT húz. Az meg csak tetézi a bajt,ha a megboldogult illető valamelyik rokona,szerette. Na ezért a sok sötét öngólért él és virul az antiszemitizmus,kedves felsőbbrendű kiválasztottkáim.

k trout 2010.03.01. 12:49:45

@somkötőhídfékszerű: Valahogy engem a hülyékre emlékeztet az ilyen jellegű komment.

Én szívesen beleegyezem, hogy ezentúl te és a "magadfajták" legyenek a kiválasztottak. Sok szerencsét. :)

2010.03.01. 16:09:34

Agyad? Herényi!

greybull 2010.03.02. 10:38:46

HK - embernek, magyarnak: egyként selejt!

expansiv 2010.03.02. 16:58:24

@shua55:

Csak a zsidóké a HOLOKAUSZT (biznisz), NA!!!

ércsed már megfele, bőgatyás paraszt a fütyülősbarackkal !!!
süti beállítások módosítása