Vona Gábortól, szeretettel
2010. február 25. írta: TuRuL_2k2

Vona Gábortól, szeretettel

  Az Egyenlítő TV múlt heti leplezése után ezen a héten a Pörzse Sándor főszerkesztette Barikád talált meg minket. A csillagok szerencsés együttállásának köszönhetően ma délután pont a közelben, a Ferenciek terén gyűjtött ajánlószelvényt a lap egyik kiadója és publicistája, aki dedikálta nekünk a szép papírra nyomott, de kicsit hanyagul tördelt és korrektúrázott kiadványt. Vona Gábor barátságosan megjegyezte, hogy ismer minket, de nem bízik bennünk. Ígéretet tett egy nagyobb lélegzetvételű interjúra is a közeljövőben - maradjanak velünk!

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr771790032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2010.02.25. 17:35:20

"szellemesnek gondolt művésznevén "ergé" - de hát ez a monogramom, nuku szellemesség!

egyébként remek példája a Google-oknyomozós cikkeknek. ;)

Robert McKefir 2010.02.25. 17:43:31

Nahát, mintha Perzsa Sándorék nem így ítélkeznének, hogy: "Senki sem magyar, csak mi!"

elfelejtette 2010.02.25. 17:47:32

Ahogy elnezem, leginkabb Horvath Adam kepzeli magat szellemesnek. Hat, fene tudja. Biztos van olyan ember, aki rohog ezen.

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2010.02.25. 17:58:54

Néhány helyreigazítás: az Index nem tulajdonolja a Mandinert; a Reakció nem volt a Fidelitas lapja; nem szerveztünk antifasiszta tüntetést; a "saját bevallása szerint" kitételt nem értem: igen ezekbe a lapokba írtam, írok, le lehet csekkolni a Google korában; bár az Antagon szerzője vagyok, a "Hogyan kezeljük a Jobbikot" rendezvénynek nem voltam sem szervezője, sem résztvevője, de remélem, jól sikerült.

És ez csak egy hasáb a cikkből.

Ennyit a cikk végén szereplő hitelességről. A nemzeti elkötelezettség megkérdőjelezéséért meg..., khm, na elharaptam a nyelvemet ;)

Bloodscalp 2010.02.25. 18:03:27

jobboldali média szidja a jobboldali médiát...ha-ha-ha:)

loláb 2010.02.25. 18:05:34

Hú, de lerántották a leplet, aztakurvamindenit...

No, srácok, vigyázzatok, mert a jobbik mindent kinyomoz, aztán lesz nemulass.

zoli29 2010.02.25. 18:11:28

@Bloodscalp:

A Barikád mióta jobboldali?

zoli29 2010.02.25. 18:12:49

@loláb:

Kb. olyan, mint az Egyenlítő TV leleplezései.

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2010.02.25. 18:15:34

A szélsőjobboldali sajtót miért mindig Rézbányai Győző legjobb magyar^H^H^H^H Magyar tanítványai írják?

irrelevant 2010.02.25. 18:17:03

Figyi már, a Turul2k2-ben a 2k2 jelent valamit? Én ebbe még sosem gondoltam bele, de biztos jelent, ha a jobbikosok valami erőltetett humort látnak bele.

teknős 2010.02.25. 18:22:36

Nem tudom, de nekem nem a nagy összeborulás jön le a Vona - Mandiner találkozóból.

Király Zsolt (Körkép.sk) · http://korkep.sk 2010.02.25. 18:30:38

Gyerekek, még innen Pozsonyból is többet, pontosabban, alaposabban tudunk rólatok, mint ez a Jobbikos izé, kiadvány :)

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.02.25. 18:33:32

Hát ez a "leleplezés" bizony nagyon gyengére sikeredett...

elfelejtette 2010.02.25. 18:34:30

@TuRuL_2k2: Na most maga azt hiszi magarol, hogy szellemes?

irrelevant 2010.02.25. 18:39:06

@TuRuL_2k2: Akkor ez tényleg rendkívül szellemes :D

Várkonyi 2010.02.25. 18:59:43

www.youtube.com/watch?v=k2KKOxMbCLI

Nagyon jók vagytok. Tomcat le is húzta a rolót.

Várkonyi 2010.02.25. 19:02:34

Mármint nyilván ezért szüntette meg a Bombagyárat.

Miattatok.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2010.02.25. 19:06:51

Ja, nekem is 2002 az egyik kedvenc évem. Akkor bukott meg Orbán, mmm, de szép is volt.

Várkonyi 2010.02.25. 19:10:46

Úgy látszik, Magyarországon ma azt jelenti az újságírás, hogy az illető egyeztetni tudja az alanyt az állítmánnyal.

A fasisztákkal leszámoltatok már?

Mármint a "feketeruhás emberekkel"...

Ja, a videóban elhangzik, hogy ugyanaz a tulajdonosi kör, legalábbis volt 2008-ban.

Gandalf Garaboncias 2010.02.25. 19:25:11

Nahát, most, hogy a Barikád mindent leírt rólatok, mi marad az Egyenlítő TV leleplezésének?

Gasper · http://tajkep.blog.hu/ 2010.02.25. 19:32:20

@Kettes: és milyen csodás idők jöttek utána...

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.02.25. 19:37:19

@TaTa86.: Szerinted ezek Omár nickjéből mit hoznának ki? XD

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.02.25. 19:48:13

Aszongya: "A Fidelitasnak és bemutatott sajtójának hitelességét és _nemzeti elkötelezettségének_ mértékét az olvasó tiszte eldönteni."

Ja. Én meg ezt hívom - szociológiai szakkifejezéssel élve - a radjobb A.T.K.A-faktorának.

Az első huszonhat zsidózásnál, zsideszezésnél, jaffázásnál, nemzetárulózásnál még az ember modoránál marad. A huszonhetediknél meg már kibukik, hogy "A Te Kurva Anyádat!".

kamasuka 2010.02.25. 19:59:50

@Gasper:
És a megbukott/elhullot "hős" vissza is tér.

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2010.02.25. 20:05:38

de yo, hogy nem vok mandarinosch szerző ...
egybűl elszégyelném a nickem, gecó :DDDD

gondolom, a vona gáboros interjú az majd ilyen laza poszt lesz 20 vagy max. 30 kommentel :D

Viktus 2010.02.25. 20:10:53

Jó a mandiner bár régen jobb volt a reakciósosdis meg jobb lenne, ha kicsit kimászna a viktorék fencijéből, de ez van attól még nemzetileg elkötelezett.

Tündér_Lala 2010.02.25. 20:45:14

Hát ez olyan paranoiás marhaság, hogy a fő rettegők is megirígyelhetnék.

Legyetek büszkék, ha senki sem szeret az azt jelenti, hogy egy értékrendet képviseltek. Ezt minden politikus utálja, mert ők nem teszik, csak az érdekeik számítanak.

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2010.02.25. 20:57:47

a teljes hitelesség érdekében helyesbítenem kell magamat :) beugrott, hogy voltam egy olyan rendezvényen - résztvevőként - tavaly nyáron, ahol a Jobbik médiaszereplése volt a téma. (több ilyen is volt mostanság, amiket kihagytam).

Ott amellett érveltem, hogy a Jobbikkal ugyanúgy kell bánni a médiában, mint bármelyik más párttal, és értelmetlen bármilyen médiabeli cenzúráról avagy kirekesztésről beszélni az internet korában, hiszen az infó, a meszidzs így is, úgy is eljut minden érdeklődőhöz.

Hírt kell adni róla, a személyes véleményt pedig el kell mondani publicisztikákban, illetve szembesíteni kell őket állításaikkal interjúkban. ennyi.

reality 2010.02.25. 21:06:34

No mi van fiúk? Középre toltak titeket? :)
Csak olvastam, olvastam, hátha a végére megtudok valami nagy titkot, azt' csak az derült ki, hogy a mandineres fiúk viccesnek gondolják magukat. Ejj.
Egyenlítőt megszégyenítő leleplezés. :)

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2010.02.25. 21:23:49

@laspalmas: jepp, az is eszembe jutott, hogy teljesen egyetértettem Stumpf kollégával, ami nem meglepő.

Samott 2010.02.25. 21:28:27

Ha mar Jobbik, ezzel a Cser-Palkoviccsal most mi a helyzet? Mert a nepszava meg a 168 ora szerint (nem kicsit elfogult forrasok) valami onkormanyzati fidesz-jobbik listat vezetett (letezik hogy volt ilyen osszefonodas?), de egyertelmu cafoltatot nem tett, csak perrel fenyeget, meg mellebeszel ha a tema felmerul... szoval tenyleg van neki valami koze a Jobbikhoz, vagy csak a szocik kuzdenek mint diszno a jegen?

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.02.25. 22:02:45

yeah, ezazzzz!!! ezekre a deathmatchek-re vártam már ;))

beképzelt, agyonművelt konzik VERSUS túlmozgásos mélymagyarok

(szélesedik a frontvonal: subba.blog.hu/2010/02/25/fankanak_tanui_vannak)

tempetőfi 2010.02.25. 22:05:07

@TuRuL_2k2: A depressziót gyógyítja a szilvapálinka? Mer' ha igen, akkor nyáron gyógyítjuk. Addig meg bírjátok ki valahogy.

Wurlitzer Ádám 2010.02.25. 22:05:54

Kedvenc szófordulatom "a Jobbikot naponta támadó liberális hetilap":D

[kd] 2010.02.25. 22:47:49

@Wurlitzer Ádám: A Heti Válasz Online naponta támadja. Mi nincs meg?

[kd] 2010.02.25. 22:50:48

@rajcsányi.gellért (ergé): Nincs benne, hogy az Index tulajdonolná a mandinert, az UFI-ra írta, hogy a Fidelitas lapja volt, a Tomcat-bolt előtti megmozdulás antifasiszta volt, a konferenciát pedig az Antagon szervezte, aminek a soraiban vagy.

Jöhet a többi hasáb is?

[kd] 2010.02.25. 22:51:51

@reality: Nem volt semmiféle leleplezés, tények lettek összeszedve, hogy aki nem tud ezekről a dolgokról, képet kapjon. Baj?

BéKu 2010.02.25. 22:53:36

@[kd]: "a liberális Index.hu tulajdonolta Reakció (ma Mandiner)"

szerinted ez akkor mi? :-))

[kd] 2010.02.25. 22:54:53

@BéKa: a liberális Index.hu tulajdonolta Reakció. Oké, teljesen ez sem áll meg, mert ha jól tudom, a struktúra nem ez volt, hanem egy tulaj alatt voltak, de a lényeg érthető.

A Mandiner meg csak a Reakcióból lett, nem?

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.02.25. 22:57:39

@tempetőfi: Szilvapálesz nem rossz, de most nem az lesz a trendi.

A tavaszi sláger az "Áprilisi orange koktél". Egyharmad vodka, kétharmad narancs. :)

Bloodscalp 2010.02.25. 23:02:58

@zoli29: oh, hát teszerinted milyen?

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.02.25. 23:16:43

@[kd]: "A Heti Válasz Online naponta támadja."

És akkor mi van? A Jobbik nem egy Szent Tehén. Ha egy poszt erejéig ledöföm és tatárbifszteket csinálok belőle, akkor sem történik semmi.

tempetőfi 2010.02.25. 23:27:26

@mefisto: Hát, tudja a fene, a mai fiatalok már porokat szednek, bigyókat, mifenét. Bár már láttam olyant, hogy boros kólát ivott a Magyar'ból hazagyütt öreg székely, tehát nem zárom ki a vodkanarancsot.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.02.25. 23:51:54

@mefisto:

"És akkor mi van? A Jobbik nem egy Szent Tehén. Ha egy poszt erejéig ledöföm és tatárbifszteket csinálok belőle, akkor sem történik semmi."

Máris felkerültél a Pongrácz Gergely Nemzeti Számonkérő Központ feketelistájára :)

The Drunken Master (a.k.a. Eltiron) 2010.02.25. 23:55:22

@rajcsányi.gellért (ergé): "csak mosakodtam, csak mosakodtam, szívembe ünnep költözött" (Voga-Turnovszky)

[kd] 2010.02.26. 00:01:01

@mefisto: Ki mondta, hogy történik valami? A cikk azt mondta támadja, a kommentelő ezt kinevette, majd tudattam vele, hogy így van.

Na mi lesz a többi hasábbal?

Oli bácsi · http://reakcio.blog.hu 2010.02.26. 00:25:46

@.Pierre Bezuhov.: Beh szeretem ezt a szót "beképzelt". Csócsálgatom, ízlelgetem. Zsenge ifjúkorom óta.

Navajon minek a jele ez?

a nyugalom megzavarására alkalmas · http://www.youtube.com/watch?v=NBszQFz6buA 2010.02.26. 00:41:28

@Oli bácsi:

talán leginkább annak,
hogy tényleg az vagy -
és még okod sincsen rá:

se aranyérem a nyakadban
se valag pénzed a bankban
és sofőrös limó sem vár

különben nem itt vernéd nyalád
hanem Balin basznád a bulákat -
vagy legalább Makaón várna babád

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.02.26. 00:44:49

@[kd]: "Ki mondta, hogy történik valami?"

Örülök, hogy egyetértünk.

"Na mi lesz a többi hasábbal?"

Mégis mi lenne? Kritikán aluli szar. A hülyébb libsik szoktak ilyet írni, ha túl sokat füveznek, max ott a "nemzetellenes" kontent helyett "antiszemita" kontent van.

Mire vagy még kiváncsi?

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.02.26. 00:55:26

@tempetőfi: Bocs, szerintem nem esett le. Nézd meg a keverési arányokat! ;-)

a nyugalom megzavarására alkalmas · http://www.youtube.com/watch?v=NBszQFz6buA 2010.02.26. 00:58:21

ezt meg már csak
a felhorgadt ihlet
kielégítése végett:

ocsmány kis ajándék
e rímes-rút szójáték

Oli bácsi Oli bácsi
el van baszva minden
vered itt a nyálad
de látszatja nincsen

bőnyálas firkász
lesz-e belőled
ha fideszke kormány
pozícióba ültet?

kiöblített testnyílásid
szituáld jól fénybe
a narancsbőrös fütyi
ne menjen melléje

[kd] 2010.02.26. 01:14:44

@mefisto: Szerintem csak tények. Egymás mellett. Szubjektivitás kevés van benne, még ha a megközelítés módja utal is ilyesmire.

Csak azért kérdezem, mert jött a sok "cáfolat", amiket megválaszoltam, gondolom léphetünk is, mert reakció nem érkezett.

Csak egy hasáb volt. És más semmi.
Tovább.

Drang 2010.02.26. 01:24:33

Ez egy, a kommentekben kiteljesedő poszt, ui. alkalmat ad a Hazafias Népfront különböző irányzatainak a közös nevező megtalálására. De legalább ti szeretitek magatokat, meg némi fenntartással egymást.

Oli bácsi · http://reakcio.blog.hu 2010.02.26. 01:32:00

@a nyugalom megzavarására alkalmas: Olei Haggardom drága, magácska is megjött?

A szar versekkel tessék vigyázni: S. Ábel is így kezdte, aztán mi lett, ugye.

tanarseged ur 2010.02.26. 01:45:21

@a nyugalom megzavarására alkalmas:
Ezek szerint az ember értékét az aranyérem, a valag pénz és a sofőrös limó adja.

Ez libertárius vers volt? (Korrekt versenyben elnyert arany, protestáns munkaetikával és vállalkozással megkeresett pénz és azon vett limó?) Vagy inkább szocialista-szadeszos? (Húszéves a Köztársaság Díj, 100 milla végkielégítés, Zuschlag BMW-je?)

Kopiás Attila Steve 2010.02.26. 02:15:47

Szerintem ez vicces. Az én repertoáromból pl tudtommal még hiányzik, hogy a Barikád szidjon, pedig szeretem gyűjteni ezeket, megnyugtatja az embert, hogy mások által is láthatóan nem egy platformon vagyunk... :+)

reality 2010.02.26. 02:34:41

@[kd]: Igen, baj! Még azt a kis örömöt is elvettétek tőlem - a nagy leleplezés örömét.
Ámbátor megjegyezném, hogy az előtte levő hasábban épp Balogh Artúrról rántjátok le a fidesznyikes leplet, így nehéz kimagyarázni, hogy ez nem egy leleplező rész akarna lenni.
Nagyot akartatok fingani, beszarás lett a vége. :)

JámborAndrás · http://magyarinfo.blog.hu/ 2010.02.26. 03:09:51

LMP-s kitelepülésen vágott haverjaimhoz eg jobbikos egy Barikádot, hogy ezt olvasd bazdmeg. Jól le is húztam.
Tök sok mindent megtudtam beöle, pl, hogy az oroszok azértfognak segíteni mert átérzik a határon túli magyarok helyzetétt, hiszen sok orosz él oroszországon kivül. Meg azt, hogy kazasztán stabilan fejlödő állam hiszen az elmúlt 20 évben (érzékeljük a viccet) megtriplázta a GDP-jét! És ők is segíteni fognak, hiszen ott még nem felejteték el a közős rokonságot mint itthon.

Kopiás Attila Steve 2010.02.26. 03:40:18

Amúgy jutott eszembe, hogy vicces, hogy nem került be a számba Ablonczy jellemzéséhez, hogy annó a judapest.org-on (amit jegyzem megszűnése óta roppantul hiányolok, örülök, hogy ezt most elmondhattam) megjelent "Tizenkét állítás a Soáról" (lásd: www.judapest.org/ablonczy-balazs-novak-attila-tizenket-allitas-a-soarol/ ) írás egyik szerzője. Ha ezzel nem tudták volna a saját egybites törzsszurkolóik előtt befeketíteni, akkor semmivel... :+)

Egyébként az ilyen összeszedett dolgokat megéri néha előkapni és átolvasgatni, az utolsó pontban említett áldozatok emlékének meggyalázása pont aktuális épp, több irányból is...

Kopiás Attila Steve 2010.02.26. 04:00:01

@KA_Steve: És egyből korrigálnám is a kiegészítésemet, a Soáról a kommentár.hus Balázs írt, nem az ufis Bálint, nagy a család. Soha nem tudom melyik fiatal, jobboldali, történész végzettségű, tollforgató Ablonczy B melyik, igyekszem egyszer végre megjegyezni, elnézést az érintettekről. :+)

a nyugalom megzavarására alkalmas · http://www.youtube.com/watch?v=NBszQFz6buA 2010.02.26. 05:35:27

@KA_Steve:

Nem kell ahhoz a Jobbik-féle uszítás, hogy az Abloczy-féle

A soa tizenkét pontja

undort keltsen az emberben.
Pl. Molnárgörény írt róla egy jó kritikát.

Egyébként ez az Ablonczy-féle kreatúra, pont olyan féllábúan részrehajló mint a most elfogadott

Éljen a holokauszt! törvény.

Szóval Sztivikém má megen hülyeségeket írsz.

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2010.02.26. 08:05:34

@tempetőfi:

"boros kólát ivott a Magyar'ból hazagyütt öreg székely,"

Remélem levonod a megfelelő következtetést.

Shulc 2010.02.26. 10:59:59

Haha, megint lebuktatok, jobbikosok!

Ti akartátok lebuktatni a fideszt, erre ti buktok le!!! LOL

Pontosan, ahogy reality mondta: nagyot akartatok fingani!

Csak abban tudok reménykedni, hogy jön majd Orbán Viktor, és egy pofonnal hazazavar titeket.

Sőt, nemsokára a Holokauszt miatt is szívni fogtok. Szopás!

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.02.26. 11:07:07

@[kd]: "Szubjektivitás kevés van benne,"

Ezek a folyamatos és ügyetlen próbálkozások a a "célszemélyek" elleni unszimpátia felkeltésére tényleg csak kívülről súrolják a "szubjektivitás" fogalmát, az ilyet minden szépítés nélkül "agitációs propagandának" szoktak hívni.

A probléma meg ott van, hogy a valóban nemzeti, valóban konzervatív, valóban polgári valódi jobboldalnak a töke tele van azzal, ha mindenféle jöttmentek folyton arra zsebhokiznak, hogy itt rajtuk kívül mindenki nemzetáruló.

Tovább? Nincs tovább. Ennyit ért ez a vacak.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.02.26. 11:08:43

mi baja annak a cikknek azon kívül, hogy hülyeségek vannak benne, mint minden sajtószarban?
lényegében igaz, turul és gellért, vállaltan liberális, és hollánutcaista. :)

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2010.02.26. 11:17:31

Én élvezem a meccset.

Szerintem nem olyan rossz cikk ez, a nagy narancsszínű foltok pedig kifejezetten szellemesek.

Azért Bajnai véleményvezéres reklámozásával vigyázzanak, mert könnyen azt vehetik le belőle a hülyeradikálisok, hogy összejátszanak az MSZP-vel. :>

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.02.26. 14:16:56

Hmmm! A magyarido.blog.hu-ra már hivatkozott (linkelte) a Barikád is és a Mandiner is. Melyiket tagadjuk le?:-/

ü
bbjnick

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2010.02.26. 14:38:19

Nahát.
A Konzervatóriumot meg meg sem említik? ;)
Szegények, Bástya elvtárs már szart ér?

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.02.26. 15:15:37

@Úlfhéðinn:

:-D (...) :-D (...) :-D ...

ü
bbjnick

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2010.02.26. 15:33:31

@Úlfhéðinn:

Bástya elvtárs: (a felkínált citromba harap) Mi ez?
Pelikán: Narancs.
Bástya elvtárs: Narancs?!
Pelikán: Az új magyar narancs. Kicsit sárgább, kicsit savanyúbb, de a mienk.

Bell & Sebastian 2010.02.26. 16:37:29

Ezt most nem sikerült lekövetni. Ki kellett volna írni, melyik is a homár Röhm, és ki a Hitler? Ernst Thälmannt határozottan felismertem. Elvitt egy kínai pólót.

Nálunk is volt ilyen. A polgárőrök megdobálták őket, erre szétszaladtak.

Kopiás Attila Steve 2010.02.26. 19:43:18

@a nyugalom megzavarására alkalmas: Miért van az az érzésem, hogy jó rég olvashattad te ezt a 12 pontot, és a komment megírásakor épp gőzöd nem volt, hogy mi is szerepelt benne? Merthogy a saját kommentem utolsó mondatában épp arra emlékeztetek, hogy a 12 pont közül az utolsó éppen az olyan politikai felhasználások ellen szólal fel, mint az aktuális MSZP-s holokauszttörvény. Azaz épp egy töredékkérdésben hasonlít a véleményünk, mégis belém kötsz. Vicces.

Amúgy én speciel kizárólag rokonaimmal és a velem intim kapcsolatba került személyekkel szoktam becézgető viszonyt fenntartani. Nem tudok róla, hogy köztünk bármelyik fennállna, szóval kérlek, vagy mellőzd ezt, vagy fejtsd ki, hol és mikor keveredtünk ennyire szoros kapcsolatba...

[kd] 2010.02.26. 19:46:24

@Shulc: nálatok anyád volt ennyire buta?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.03.03. 10:19:38

@rajcsányi.gellért (ergé): váó
milyen finom.

az index nem tulajdonosa a mandinernek, igen, csak éppen az index gazdája, gazdája nektek is

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2010.03.03. 12:44:08

@tesz-vesz: nem, az Index gazdája sem tulajdonolja a Mandinert, leírtuk már egy párszor, keress utána.
süti beállítások módosítása