Agitprop illusztráció: Orbán a Nolon
2010. február 05. írta: TuRuL_2k2

Agitprop illusztráció: Orbán a Nolon

  Az Agitprop Nagykönyv keményvonalas kiadásában vélhetően elismerően emlékeznének meg a Nol Orbán-fotójáról, amivel a Fidesz elnökének évértékelőjét illusztrálta (és amelyre elGabor hívta fel a figyelmünket):

   Ha egy kicsit bevállalósabb a szerkesztő, megvághatta volna úgy is a fotót, hogy csak Orbán haja férjen bele a képbe, vagy csak a nagy, fekete háttér - úgyis mindenki tudta volna egyből, hogy a Sötétség Erőinek Vezénylő Tábornokát ábrázolja a felvétel. Tényleg, melyik lehetett minden idők eddigi leginkorrektebb fotója a hazai politikai sajtóban? Egy nagy műgonddal kiválasztott Gyurcsány-portré a Nemzetben? Vagy egy alulról fotózott, vérszomjas Kövér-sziluett a Népszavában?

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr601732419

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Politikai PR képekben 2010.02.06. 15:50:21

Gondolom, sokan látták a hírekben Orbán Viktor évértékelő beszédjét. Sokaknak ismerős lehetett a körítés is: nemzetiszín zászlók, felirat a pulpituson. Ezen nincs mit csodálkozni, ma már mindenki az amerikai trendet követi. De vajon mi lehetett a konkr...

Trackback: Évérték 2010.02.06. 11:59:52

Arra gondoltunk, hogy - bizonyítandó, mi is tudjuk mi történik a világban - írunk egy vitriolost a nagy manitu aktuális évértékelésével kapcsolatban. De mivel nem mondott semmit, nem írunk. Köszönjük a figyelmet.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bz249 2010.02.05. 19:27:28

Törpecerkófok csak ne szónokoljanak. Tessék szép nagyra megnőni annak, aki politizálni szeretne. Pl. mint a Feri, az szép magas legény, rendesen látszódna a fotón.

elfelejtette 2010.02.05. 19:27:51

"Ha egy kicsit bevállalósabb a szerkesztő, megvághatta volna úgy is a fotót, hogy csak Orbán haja férjen bele a képbe..."

Feneket. Rafotosoppolhatta volna a koronat erre a naczira, hogy tudja meg mindenki, mi lesz itt par honap mulva.

Tehetetlen Dodó 2010.02.05. 19:32:33

@elfelejtette: Meg a zászlókat is át kellett volna csíkozni árpádsávosra.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.02.05. 19:39:56

nem fotó, kamera. a leggyilkosabb az volt, ha még emlékszik valaki, ahogy képileg /is/ kinyírták fodorgábort kultuszminiszter korában a bajtársai. az volt minden idők legnácibb képi eljárása. alulról, távozóban, visszafordulva, idiótavigyorral. tanítható.

tevevanegypupu 2010.02.05. 19:51:20

Talan azert azt az okos kis fejet fenykepeztek csak, mert most jo volt az oltony-ing-nyakkendo is.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.02.05. 19:55:54

A zászlók JOBBRA dőlnek a fotón... mindenki náczi!

Steppenwolf 2010.02.05. 20:15:06

Nekem a zászlók dőléséről és annak szögéről a náczikok karlendítése jut eszembe. Már a zászlók náczulnak Fideszéknél. Innen már csak egy lépés az emberek égetése. Az agyonrettegett Galamuszik is megmondhassák...

-d(-_-)b- 2010.02.05. 20:34:11

Ne zavarjon senkit, de a zászlók előrefelé dőlnek. Vagy ha mindenképp oldalt kell választani, akkor balra.

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.02.05. 20:47:13

sztem kezeltetni kellene a paranoiát, mert már múltkor is égtek a kedves médiamunkások :)))

valasztas2006.origo.hu/20060302gyurcsany.html

elfelejtette 2010.02.05. 21:08:56

@Meggyes a hibás: Ennek az ellenkampanynak egyebkent van eredmenye? Marmint hoz a konyhara?

Picsasereghajtó 2010.02.05. 21:09:29

"minden idők eddigi leginkorrektebb fotója a hazai politikai sajtóban"

Kétségkívül ez:
kepfeltoltes.hu/view/100205/ferike_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

:)

Viktus 2010.02.05. 21:16:34

Hu mi ez a sok félelemkeltő náczi zászló? brrr

soproni1 2010.02.05. 21:17:24

Végre öltönyben van, nem biztonságiőr pulcsiban, mint 2006-ban a tv2-ben.

8 év munkanélküliség után én nem biztos, hogy lendületes lennék ( kivéve, ha ginzeng kapszula dolgozna bennem)

Higany 2010.02.05. 21:18:30

2002-ben volt egy 168 Óra címlap ifj. Hegedűssel, amint egy térdelő nő előtt állt, kezét a nő fejére teszi és nagyra van nyitva a szája. Ez a "rossz az aki rosszra gondol" kép egy istentiszteleten készült.

soproni1 2010.02.05. 21:19:22

Lehet, hogy felteszik a képet egy magyarzászló-fétisiszta oldalra is, ott lesz a nagy Onánia !

Dr Kangörény 2010.02.05. 21:24:48

Beteg elméjűek vagytok, hogy ilyen jelentéktelen faszságon pörögtök. Ki nem szarja le orbánt, a népszabadságot, meg az egész majomparádét?

S. Annyi 2010.02.05. 21:30:57

Azt ki nem szarja le a Népszabadságot. Még segget törölni sem jó, egyszer kipróbáltam és vág a papírja. A szomszédét mindig elkérem, az van a macskaalom alatt, hogy szívja a cicapisit. Egyébként is húsz évvel a rendszarváltás után még mindig így hívják ezt a szennylapot. Hát legszívesebben a szerkesztőségük közepére tenném Budapest egy hetes kakitermését.

Pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2010.02.05. 21:31:58

Hegedüs püspök szopat az oltárnál egy nőt,
168 óra

Francois Pignon 2010.02.05. 21:35:30

@Higany: Ott a pont. Viszont idősebb Hegedűs volt.

teddyde 2010.02.05. 21:41:33

Mi a gáz ebben a képben? Rajta van a magyarság, úgy "ánblokk"

Fotósképző · fotoskepzo.hu 2010.02.05. 21:42:54

Én mint fotós, már régóta nevetek a baloldali és a jobboldali aktuális ellenfél-ábrázolásokon, fotókon. Már az első ránézésre látszik, hogy a fotót melyik oldal hírszolgája közli. Röhelyes, de működik.
Szeretném látni majd egyszer, hogy nem tudom, melyik oldal közli az adott képet.

BKV reszelő 2010.02.05. 21:43:03

@elfelejtette: Ja, de akkor a bandádra meg a kongresszusi képükön csíkos ruhát és bilincset kellene fotosoppolni ugye. :)

Goompah 2010.02.05. 21:57:54

Nem fotó, hanem címlap, de kétségtelenül mindent ver a HVG egyik régi címlapja, amely a Fidesz vezetőit maffiózókként ábrázolja,

ave 2010.02.05. 21:59:11

Ugyes kepvalasztas. Vegulis te is beszelsz itt rola. :)

Szerintem ez nem egy szemet beallitas. Nem nehez Viktorrol "nem-tul-elonyos" fotot csinalni.

tony zionist 2010.02.05. 22:05:53

a holdon nem fúj a szél, mitől lobognak a zászlók? lehet, hogy orbán nem is járt a holdon?

akkor szavazzon rá a faszom

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.02.05. 22:06:57

Vona mint zombi egy tavalyi riporthoz passzintott képen xD
nol.hu/belfold/vona__a_jobbik_nem_rasszista__sot_

Nagyítva üt igazán:
nol.hu/kep/84351

De játszik még a két zseni is :))
www.hirszerzo.hu/imgpool/17620_6.jpg

FeroxX 2010.02.05. 22:13:22

én náci vagyok. nácinak lenni menő.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2010.02.05. 22:13:46

Hehe, a mandineres fiúk egy-egy renitens poszt után kötelességüknek érzi, hogy nyilvános hűségfogadalmat tegyenek a Pártnak. :)

Inkorrekt a kép, Turul? Kicsit leesett az ingerküszöböd. Én például Gery Greyhound munkásságán edzem magam, ahhoz képest a Népszadó képe kifejezetten benyalós. A választás után kinéz majd nekik egy kis továbbképzés a Gulágon.

Francois Pignon 2010.02.05. 22:18:49

Szintén klasszikus ez a címlap, egy főszerkesztői székbe is került:
img.index.hu/cikkepek/0603/kult/mh.jpg

king_aranarth 2010.02.05. 22:21:24

Kicsit megelőztelek, de igazad van. :-)
kingaranarth.blog.hu/2010/02/05/szemszog
Ez szánalmas és nagyon primitív képkivágás. Szeretném hinni, hogy ez csak néhány komcsi majomnak okoz kielégülést, hogy csak a NOL szerkesztői dörzsölik a markukat, hogy ők milyen faszályosan megalázták a náciorbánviktortakiamúgycigányorsós és az átlagemberre már nem hat az ilyen sumák agitprop. Csak hát, mi van ha sok ilyen apróság mégis számít?

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2010.02.05. 22:26:40

A nol.hu címlapon már egy egész más Orbán-kép van. Ez is milyen alattomos már... levágták a lábát a rohadékok.

ladislaus 2010.02.05. 22:29:51

@Sün! balázs: ez korrekt és az valóságos. mi a baj ezzel? :)

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2010.02.05. 22:57:06

szerintem a legszebb sajtófotó az volt, ami talán a 168 óra cimlapján jelent meg, csurka istvánt ábrázolta úgy, hogy az előtte levő két mikrofon pont csurka szemei helyén volt.

Gera 2010.02.05. 23:03:52

Biztos én vagyok politikailag alulképzett, de nem látom, mi az inkorrekt ezen a fotón. Hogy kicsi rajta a Viktor feje? Hát bazzeg, összedőlt aa világ. Bár az is lehet, hogy csak azért nem értem, mert alapvetően pont leszarom, hogy milyen kép jelenik meg a sajtóban a népvezéreinkről.

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2010.02.05. 23:06:30

@Gera:

utálod orbánt és ezért neked ez a kép tetszik. nem kell leszólni a PR-osok munkáját, értenek ők a cihológiához, tudják, hogy milyen képösszeállitás milyen hangulatot kelt a nézőben.

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2010.02.05. 23:07:26

@king_aranarth:

néhány nolos élvezi, de orbánnak ez már nem árt.

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2010.02.05. 23:08:06

@rudi zoli:

de, lehet. mindent lehet. tényleg.

pannonfunk 2010.02.05. 23:11:26

Még 2001-ben volt a Nemzetben egy Demszky fotó. Az mindent visz.

rou 2010.02.05. 23:17:46

A kép csak jól illusztrálja meddig is ér a szar az országban, szerencsére csak picit hullámzik ... még :DD

kombatrugó 2010.02.05. 23:22:23

agitprop témakörben ajánlom szíves figyelmetekbe a komplett echo tv-t. minden perce kincs, teljesen nyílt propaganda.

Gera 2010.02.05. 23:27:45

@elemes2: Hozzám biztos nem értenek, mert bennem semmilyen hangulatot nem kelt a fotó. Az tény, hogy utálom Viktort, de ettől függetlenül a fideszre fogok szavazni, mert a többieket már jó ideje sokkal jobban utálom. És ettől még az Orbánt becsiccsentett hentesként ábrázoló fotó (biztos mindenki látta már) sem tud eltéríteni :), amihez képest ez egy nulla. Legalább 20-30 ennél sokkal, de sokkal gázosabb Orbán fotót láttam már, szóval fenntartom, hogy ez a poszt kurva gyenge és szánalmas.

pannonfunk 2010.02.05. 23:35:58

@Sün! balázs: Ez is már majdnem olyan, mint a Demszky volt 2001-ben, de az még ennél is jobb volt. Előrehajolt, kezet nyújtott, és vigyorgott. Kb. olyan arca volt, mint akinek most nyomnak fel egy seprűnyelet az ülepébe. Csak nem találom sehol a neten...

negeev 2010.02.05. 23:42:14

Na! Végre a Népszabadság is tökösnek érezheti magát! Ők aztán most nagyon megszivatták Orbánt. Legyenek boldogak.

Szánalmas.

veny 2010.02.05. 23:58:52

"Tényleg, melyik lehetett minden idők eddigi leginkorrektebb fotója a hazai politikai sajtóban?"

Pl. ezt jelölném: mandiner.blog.hu/2010/02/04/hiller_nincs_part_amely_ennyiszer_nyujtotta_a_kezet

caligne 2010.02.06. 00:16:11

Ha egyszer nem szeretik.

is 2010.02.06. 00:20:52

ezt a posztot megveszem!! fizetek érte!! az összes pszichológia tankönyv megveszi a paranoia szemléltetésére!!

2010.02.06. 00:28:18

Szeretem a magukat szocinak gondolók véleményeit. Ha leszűröm belőle a vélemények sűrűjét, akkor képet alkothatok Orbán Viktorról, aki egy fasiszta, zsidó, cigány, ráadásul nem elég magas, ami nyilván utal a szellemi képességeire is, mi több, felháborító módon piros-fehér-zöld zászlók előtt - amik ugye nyilvánvalóan fasiszta jelképek - fényképezkedik. Teljesen nyilvánvaló, hogy ő maga a megtestesült... nem, nem Antikrisztus, hanem Antipárttitkár, a dialektikus materializmusnak megfelelően.
Akár viccesek is lehetnétek, bakker. De nem vagytok. Inkább csak szánalmasak. Mert tudjátok meg, még a fikázáshoz is kell egy csöppnyi tehetség.

Trejo 2010.02.06. 01:05:51

@kermi: Orbán nem antipárttitkár, hanem a párttitkár fia. KISZ titkár is volt, tudja mit beszél. Nem most kezdett politizálni! :-)

Bloodscalp 2010.02.06. 01:28:34

hogy ez cikk lett..:)))

magyar kampány 2010....Agitprop:)

fehéregér 2010.02.06. 06:29:59

Jobbos barátaim, annyira viccesek vagytok, ahogy ugrotok mindenre, ami " bántjaamiviktorunkat" ez még hogy úgy mondjam a vezérre nézve is ciki, merthát olyan kis gyengécske ő, hogy ilyen vehemens védelemre szorul?? Amúgy meg: humorérzéketek már sehol?

Ami a képet, ill. a kommentekben bekopizott képeket illeti (hála érte, kora reggel, munka közben, rém jókat nevetettem pártpreferenciától függetlenül) ez egy remek "műfaj". Bármelyik "oldal" készíthet a másikról zseniálisan szemét fotókat, amiken irtó jól lehet szórakozni. Ha fotós lennék, kimondottan utaznék elkapni és publikálni ilyen pillanatokat a "nagy emberekről". Magyarországon még úgyis túlságosan sokan hiszik azt, hogy az általunk fizetett bérmunkás politikusok valami nagy személyiségek lennének. Ugyan már.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.02.06. 07:14:07

@Kettes:

ráadásul tuti a valóságban is le akarják vágni a rohadt komcsik!

És Orbán feje zászlók közt - rohatt komcsik, mit nem képzelnek ... meggyalázzák A Miniszterelök Urat!

Mi lesz legközelebb a gyalázat tárgya? Orbánt autóból kiszállva fényképezik le? Orbánt egy bolt előtt fényképezik le? Orbánt cipőben fényképezik le? Orbánt zakóban fényképezik le? Orbánt zakó nélkül fényképezik le? Orbánt az utcán fényképezik le?

Ezek a geci komcsik bármelyikre képesek. :(((

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.02.06. 07:20:05

Egyébként főleg a mesterházi = oszama "vicc után" tűnik ez a felháborodás egy "kicsit" felfújtnak.

efbé 2010.02.06. 07:33:04

visszavonhatatlanul, teljes mértékben paranoid hülye barmok vagytok, akik még a "szakmájukhoz" sem értenek.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2010.02.06. 07:36:29

@Kettes:
Nyilvánvaló, hogy ezzel a poszttal kompenzáljuk az előző posztot, amivel a kettővel korábbit kompenzáltuk. :]

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.02.06. 07:38:29

@TuRuL_2k2:

szívedre tett kézzel valóban azt tudod mondani, hogy ez a fotó valóban olyan geci? ha igen, akkor mi a geci benne? a zászlók? rúzsfolt van viki tarkóján? vagy mi?

tom64 2010.02.06. 07:39:35

Az eddigi legjobb képek a legújabb Debreczeni-könyv borítóján láthatók.

Frick László Emlékzenekar 2010.02.06. 07:42:57

Nincsen ebben a fotóban semmi geciség, főleg, ha még a NOL-osok zsigereit is tekintjük. Én alig várom már, hogy Szikszai rajzolóművész az ÉSben megint a miniszterelnököt fasz alakú nyelvekkel, egymás seggébe tolt fasz alakú nyelvekkel ábrázolvást a kormányt s pártját, rajzolja, ez majd kb nyártól várható, az utóbbi 8 évben ugyan a műűvész kijött a gyakorlatból, de remélem, már edzi a photoshopját.

guga 2010.02.06. 07:44:44

Szűcs Erikáról láttam egyet régen, mondjuk Ő tipikusan az a karakter, akiről csak előnytelen fotót lehet készíteni. Kész Jabba hasonmás.

Karmadealer · www.sajtoszsemle.blog.hu 2010.02.06. 07:48:00

"Orbán felütötte a fejét"
Ügyes.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.02.06. 07:49:18

@Frick László Emlékzenekar:

a téma sajátságait tekintve valószínűleg ugyanaz a művész úr ábrázolta a heti hetes szereplőit a nyakukon fej helyett fasszal, illetve a női szereplőt pinával. és megjelent az és-ben

mert a heti hetes orbán-hívőkből áll, más oka ennek nem lehet.

marós 2010.02.06. 07:51:49

A propaganda hálózat, amit az adófízetők tartanak el, tegnap csúcsara lett járatva. A fő okosok,akik szintén az adófízetők pénzén tengetik életüket, által kifundált offenzívát indítottak el O.V. ellen. Akitől ennyíre félni kell, azért az tudhat valamit, akinek a megsemmísítésére minden erőt csatasorba kell állítani, az valószínüleg legyőzhetetlen, legalább is egy korrupt, velejéig rothadt párt számára. A szocik, és propagandistáik ismét tanujelét adták primítivségüknek, hatalomvágyuknak, amivel maguk ellen kampányoltak.

Hattory Hanzo 2010.02.06. 07:52:47

Ahol a névferdítés ( Lopcsány, muhaha, Gyurcsótány, beszarás, milyen jó) alaphumorforrás, ott bármilyen fotó miatt zizegni vicces.

negeev 2010.02.06. 08:09:25

Ha Index címlap van, akkor mindig válogatott emberek tűnnek fel. :D

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2010.02.06. 08:17:52

Höhö, micsoda kis seggdugasz, höhö jól megmutatták nekik. És tényleg náci is, nézzétek azt a sok árpádsávot.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2010.02.06. 08:28:53

@mavo:
Nem, nem _olyan_ geci, épp csak egyszerre rossz & rosszindulatú, ráadásul látványosan. A hogyan-ábrázoljuk-méltatlan-módon-az-ellenfelet iskola jutott eszembe róla, megírtam néhány sorban. Ennyi.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2010.02.06. 08:30:36

@Hattory Hanzo:
És mindez hol humorforrás? Csak egy-két posztot mutass, amiben lopcsányozunk/gyurcsótányozunk!

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.02.06. 08:35:09

Hát erről a képről nekem sok minden eszembejutott, de az, hogy előnytelenül lenne beállítva, az pont nem.

Nem mintha nem létezne ez a technikai, bár inább a Magyar Hírlap él vele előszeretettel mostanában, de szerintem ez nem tartozik ide.

negeev 2010.02.06. 08:35:38

@TuRuL_2k2: Különben én sem értem. Eléggé általánosan is lett rámutatva a cikkben ez a manipulilálás. Mindkét oldal használja.
Ezért sem értem sokak felhorgadásást, hogy ti ezt most felhozzátok.

De! Jó tudni, hogy ha Orbán lesz hatalmon, akkor csak szidni lehet. Sőt, már most is!

Hattory Hanzo 2010.02.06. 08:37:31

@TuRuL_2k2:

Elnézést, én fogalmaztam rosszul, nem a Mandinerre gondoltam,hanem általában a magyar jobboldalra. Még egyszer elnézést, frankón nem Nektek akartam beugatni!

negeev 2010.02.06. 08:38:50

@Fedor: Szerintem, ide tartozik a Magyar Hírlap is. Senkitől sem nyerő az előnytelen fénykép beállítás. Mindenkiről lehet olyat készíteni. Ezért is snassz manipulálásnak.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.02.06. 08:46:02

@TuRuL_2k2:

félreértesz. nem azt kértem, hogy ismételd meg az össz szerkesztőségi véleményt arról, hogy detényleg jajdegecik. hogy _azért_ gecik, _mert_ gecik.

az _indoklást_ kértem. azért geci, mert szegény viktort eltorzult arccal, árpád sávos fülbevalóval, rúzsozott tarkóval, fasszal a szájában, ...

vagy mittom.

és ismétlem, aki kiteszi a geci ellenség vezérét, hogy dekurvavicces mint oszama, az már eleve hátrányból indul.

kgonzo 2010.02.06. 08:55:30

A szebb napokat látott Magyar Nemzet online verzióján soha, egyetlen vállalható Gyurcsány fotót sem láttam.Nem azért, mert Fletót nem lehetett volna normálisan fotózni, hanem azért mert nem fért bele a koncepcióba. A koncepciót ez esetben kéretik a lehető legpenetránsabb formájában értelmezni.

Azokhoz képest ez a fotó Viktorról kifejezetten barátságosnak tűnik.

kitvalasztanal.hu - Választási tippért notebook! · http://www.kitvalasztanal.hu 2010.02.06. 08:56:42

@negeev: Nem olyan előnytelen ez. A nyugdíjasok mellett a magyarság amit érdemes kihangsúlyozni. AZ hoz szavazókat. Namost, van egy Viktor fejünk, és sok-sok magyar zászlót. Ez a legcsököttebb Jobbik szavazóban is felébreszti a gyanút: nem csak a Jobbik magyar párt, akad más egyéb is :)

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.02.06. 09:08:14

@kgonzo:

a magyar nemzet (és újabban hírlap) JÓ, népszabadság ROSSZ.

faszt nem értesz ezen, de mocsadék komcsi?

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.02.06. 09:09:35

@kitvalasztanal.hu - Tippelős választási oldal:

kuss! ha a geci népszabó rakja viktor fejét zászlótengerbe, az szar. ha ugyanezt egy rendes, polgári médilya csinálja, az jó.

értetlen komcsi köcsög vagy

cutcopy 2010.02.06. 09:26:35

"Agitprop illusztráció"

A lelki szegényeknek ennyi az örömük..

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2010.02.06. 09:44:33

@TuRuL_2k2:
Méltatni kell az ellenfelet.
A méltatlan ellenfél méltatlankodik.
Mint ebben a posztban.

Nagy Tibi (törölt) 2010.02.06. 09:46:08

@Turul_2k2: Ne egy fényképből következtessünk mindenre.
Aki már Népszabadságot olvas, az nem csak a fényképet nézi meg.
Nem hiszem, hogy egy -nem művészi- fényképtől lennének balos emberek.

törppapa 2010.02.06. 09:53:27

Az utóbbi években már nemzeti ünnepeinken sem volt magyar zászló az utcákon. Uramisten, mára eljutottunk oda, hogy a magyar zászló fasiszta jelkép. Ez még tényleg a mi országunk?

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2010.02.06. 09:56:38

Itt arról van szó, hogy a Népszabadság, amely 20 éve próbálja magáról elhitetni, hogy még véletlenül sem egyszerű komcsi pártlap, hanem az abszolút ráció és kőhideg szakmaiság alapján álló, egyetlen érzelmi motivációként a hátrányos helyzetűek iránti szolidaritást felvállaló független értelmiség megnyilatkozásának letéteménye, most egy ilyen ócska médiatrükkel próbálja az emóciókat a Fidesz miniszterelnökjelöltje ellen hangolni és-vagy hergelni.

Arról van szó, kedves független értelmiségiek, hogy a példaként citált Magyar Nemzet és Gery Greyhound nem tagadja, hogy hol áll.

Spéter46 2010.02.06. 09:57:33

@elfelejtette: Te szerencsétlen! Ennyit tudsz!!!!

yanchi345 2010.02.06. 10:06:29

Ez a kép tíz pontos... Orbán meg úgyis nyerni fog a választáson, és törvénybe iktatja a saját sérthetetlenségét, amit legutóbb nem sikerült (pedig megpróbálták). Úgyhogy addig tessenek poénkodni rajta, amíg nincs törvényes büntetési tétele.
Aki meg ez miatt a kép miatt nem szavaz a Fideszre, pedig enélkül megtette volna, annak keresek pár képet kétméteres fideszes politikusokról, hogy megnyugodjon a lelke :)

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2010.02.06. 10:08:48

@Elpet: Ja értem. Tehát az inkorrektségre mentség, ha valaki vállalt pártszimpátiából teszi. Ha a Népszabadság beismerné, hogy egy MSZP-közeli alapítvány adja ki - amit konokul tagadnak -, akkor neked is rendben lenne a kép.

yanchi345 2010.02.06. 10:10:05

@Elpet: Megjegyzem, a Népszabadságban rendszeresen olvasni a baloldallal és a liberálisokkal szembeni kritikai cikkeket, ami a MN-nél legfeljebb akkor fordulhat elő, ha a Szeretett Vezér kilövési engedélyt ad valakire.
A NSZ-nak van egy baloldali, de az MSZP-től független irányultsága. A MN pedig pártszócső.

kerenszkij 2010.02.06. 10:12:30

@törppapa: Valószínűleg sosem ünnepelted meg az ünnepeinket, mert mindig , minden közintézményre kikerül a nemzeti lobogó, te nagyeszű. Igen ez Magyarország... vakok és gyengeelméjű rosszindulatúak országa.

kikakl 2010.02.06. 10:12:44

NAGYON EGYSZERŰ, AZOK A LEG INKOREKTEBB KÉPEK AMIN A FIDESZES SZARKEVERŐ POLITIKUSOK LÁTHATÓK!!!!!!!!

törppapa 2010.02.06. 10:18:23

@kerenszkij
A körúton lakom. Az üllői úttól a Nyugatiig összesen három nemzetiszínű lobogót láttam, azok közül egy ablak mögött. Igaz, a körúton nincsenek közintézmények. De valamikor végig fel volt lobogózva az összes főútvonal!
Láttál már amerikai utcát ünnepnapon?
Egyébként meg az gyengeelméjű, aki a nemzeti lobogónkat náci jelképnek titulálja...

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2010.02.06. 10:20:03

Mandiner memo to Orbán:

Létszükséglet egy olyan törvény mielőbbi kidolgozása, amely szabályozza a leendő miniszterelnök képi megjelenítésének megengedett és tiltott módozatait. Nem engedhetjük, hogy a Miniszterelnök Urat a kommunista agitátorok törpeként jelenítsék meg!

törppapa 2010.02.06. 10:20:38

@kerenszkij
A steppenwolf írta: "Már a zászlók náczulnak Fideszéknél. Innen már csak egy lépés az emberek égetése. "

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2010.02.06. 10:22:14

Leszarom Orbánt. Azaz a fényképét.

kerenszkij 2010.02.06. 10:36:19

@törppapa: Az irónia nem értése érzékelése elég érdekes, bár sajnos gyakori hiányosság. Én nem szeretem Orbánt, miért kéne? Nem szeretem az MSZp-t , miért kéne? Mocskos kommunista-e vagyok?
Az, aki nincs velünk az ellenünk van ideológia, kurva primitív gondolkodást feltételez...
Amerika...ilyenkor követendő példa...máskor a zsidó karvalytőke országa...Ki érti ezt???

kerenszkij 2010.02.06. 10:38:22

Amúgy meg bocs...nem akarok/tam senki megsérteni.

tanarseged ur 2010.02.06. 10:38:48

@immortalis:
Ezek szerint neked van Orbán-képed???

Te Viktor-hívő, akolmelegben butuló, fideszes birka!!!

:-)

ratman_ (törölt) 2010.02.06. 10:39:02

@bestpixel: az a röheJes, hogy ezt a végtelenül egyszerű szót képtelen vagy leírni.

zozozo 2010.02.06. 10:56:52

2002-ben még nem volt annyi jobboldali médium mint most. Még a MH is úgy írt mint ma a 168 óra. A csapból is "orbánellenesség" folyt. Az olcsó újságírói fogásokat meg beszopta a nép, élükön a nyugdíjasok nagy részével. Csodálkozunk hogy ilyen 8 év van mögöttünk?

_John_Doe_ 2010.02.06. 10:56:53

2002-ben: bárki, csak ne a fidesz
2010-ben: bárki, csak ne az mszp

Ki maradt akkor, ha se a fidesz, se az mszp?

subabubba 2010.02.06. 11:14:33

@is: Sztem is túlzás, de akkor is szar fénykép, és kizárt, hogy véletlenül került volna a NOL-ra.

törppapa 2010.02.06. 11:17:23

@kerenszkij
Úgy tűnik meddő kísérlet - vitának nem nevezném, mert a lényegről nem szól a hozzászólásod. Amerika helyett írhattam volna Németországot, Franciarszágot, Oroszországot - vagy bármit. Mindenhol büszkék nemzeti színeikre, lobogóikra, csak nálunk számít nacionalizmusnak (mely szó, mint tudjuk, a náci párt eredete...)

Nils. H 2010.02.06. 11:56:52

Mesterházy, mint Oszama az humor. Vicces.
Orbán nyaktól levágva, az agitprop.

Na ne már.

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2010.02.06. 12:07:09

@yanchi345:

Egyszerű trükk, bírálok kicsit balfelé, hogy az igazi förmedvények, amelyek a jobboldalról szólnak, hitelesebbnek tűnjenek. Már ne haragudj, de ezt itt nem fogod eladni.

Viszont a helyzet úgy áll, addig mondogatták a függetlenek, hogy nem tartoznak a baloldalhoz, hogy lehet: azt az egyszerűbb baloldali lelkek el is hitték. Ennek pedig egy forráshiányos időszakban sok vesztese lehet, nem mindenkit fognak beengedni a baloldali sáncok mögé. Megyó meg Fletó után lesznek, akik sóhajtozni fognak, a függetlent játszó propagandisták csökkenő befolyása miatt kevesen fognak könnyeket hullatni.

reccs 2010.02.06. 12:27:23

@törppapa: Vicceltek. A szocikat akarták cikizni, te meg komolyan vetted. Valószínűleg, mert komolyan akartad venni, hogy jót gyűlölködhess felette. Égészségedre.

kitvalasztanal.hu - Választási tippért notebook! · http://www.kitvalasztanal.hu 2010.02.06. 12:52:02

@mavo: Gratulálok, előbújt az IQ :)
Hány bögrét kapsz ezért a Jobbiktól? Ennyire jellemtelenül, alpári stílusban írsz még párat generációkon keresztül nem kell bögrét vennetek :P

jah, és csak, hogy értsd 20as IQ-val (hogy írni/olvasni?) objektíven elemeztem a képet.

törppapa 2010.02.06. 12:52:10

@reccs
Lehet, hogy a nácizással vicceltek. Lehet, hogy már túl érzékeny vagyok.
De az, hogy a nemzeti ünnepeinken évek óta nincs zászlódíszben az ország, sajnos nem vicc, hanem tény. Az előbb felsorolt országok mellé nyugodtan felsorolhatnám a szlovákokat, a románokat, és az össszes többi országot is... Mindenhol tisztelik és becsülik saját identitásukat. Nem én gyűlölködök!!!

mrs. white 2010.02.06. 13:03:10

Nem tudom ki hogy van vele de nekem nem az jutott eszembe hogy Orbán milyen jól vagy rosszul néz ki, hanem hogy a szerkesztő idióta. Egész egyszerűen ilyen modon szerkeszteni dilettanizmus. Ilyet már egy falusi iskola papírgyüjtési kiadványában sem adnak ki mert annyira igényesek a nyolc osztályosok. A tulajdonos helyében komolyan elgondolkoznék, hogy ilyen emberanyaggal akarok-e dolgozni a továbbiakban.

Nils. H 2010.02.06. 13:06:24

@Nils. H: Most láttam a nyomtatott népszabót, teljesen normális képpel hozták, címlapon Orbán.

___
@Elpet: Ja, a népszabadság a komcsik seggét nyalja. Ha mégsem, azt nem hisszük el, az trükk. Hát ez így egy kicsit.... egyszerű. De persze te tudod.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.02.06. 13:22:24

@negeev: "Senkitől sem nyerő az előnytelen fénykép beállítás. Mindenkiről lehet olyat készíteni. Ezért is snassz manipulálásnak."

Ez így van. Csak azt írtam, hogy ezt a képet én nem érzem előnytelennek. Szokatlan, ez igaz, de legalább nem unalmas.

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2010.02.06. 13:23:02

@Nils. H:

Az élet lényeges dolgai nagyon egyszerűek.

Pelso.. 2010.02.06. 13:26:57

@Elpet: Hát persze. Függetlenek, semlegesek nem is léteznek, az "aki nincs velünk, az ellenünk van" elve alapján, ugye.

hapcika 2010.02.06. 13:35:34

Fidesz elnökeként ment fel beszédet mondani ( Fideszre semmi se utalt, még egy pici n.sárga pötty se) és a zászlók, jelvények alapján a köztártsasági elnököt játszotta el.

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2010.02.06. 13:41:24

@Pelso..:

Lehet, hogy van függetlenség, akinek az egy kívánatos állapot, ám élvezze, lelke rajta.

Én elsősorban arra gondolok, hogy amit ma Magyarországon független értelmiségnek neveznek, az saját magát a bírálat hordozójaként definiálja. Csak az az érdekes, hogy a baloldalt illető bírálatuk mindig parciális, jobboldali irányban ugyanez minden esetben fundamentális. Lehet persze mindenkit hülyének nézni, de ez a függetlenség álcázott baloldaliság csupán, amitől óva inteném a jobboldali fiatal értelmiséget, mert andalító illata végzetes álomba merít.

tewton 2010.02.06. 13:56:34

@hapcika: odanézz, a Meseházy is köztársasági elnököt játszik!

nol.hu/belfold/mozgalmat_indit_mesterhazy

Parmezanidész · http://bemorgo.blog.hu 2010.02.06. 14:06:14

Volt Doug the Head.
Ez Viktor, a Fej.

drkovax 2010.02.06. 14:37:49

@Fedor: Ez a baj Fedor. Hogy szerinted inkább nem előnytelen,csak ne kelljen beismerni a manipulációs szándékot.
"Független" értelmiség... oh!

elfelejtette 2010.02.06. 15:07:45

@Spéter46: En tudok fotoshoppolni, te szerencsetlen barom, hogy stilszeru legyek.

elfelejtette 2010.02.06. 15:16:06

@Elpet: Pontosan. Egyebkent foleg igy kampanyidoszakban szokott jobboldalt basztato uzemodba atmenni, a fuggetlennek valo latszas megmarad ezen idoszakon kivulre.

gyaloghartur 2010.02.06. 16:11:16

Az igazi humor az orsósózással kezdődik és a gyurcsótányozással ér véget...

Sebastian Knight 2010.02.06. 18:10:51

Még a Konzervatórium is dolgozott efféle vizuális lejáratással O.V. és társai felé, de még milyennnel.

www.konzervatorium.hu/cikkeink/koezeletpolitika/128-a-kis-masamod

fehértehén 2010.02.06. 19:43:45

@mavo:

Mavo mester, tényleg nem értelek. Sztem nincs mit hőzöngeni rajta, természetes, hogy ennél jóval durvábbak is megjelentek már, de attól még azt hiszem bátran meg lehet jelezni, hogy nettó manipulatív, pontosabban talán előítélethízlaló. Aztán, hogy mi más az még, az itt most kurvamindegy. Értem én persze a hős értelmiségünk (bal-jobb, bár ez történetesen inkább balra jellemző) bolgáruras zoomjátékát. Ha Mi csináltunk nettóbaromságot, azonnal összefüggéskeresés, analízis, komparatív játék és filozófia senki fasza kine maradjon a játékból(pinatágítás), Ha a másik oldal akkor szűkítünk, mert van morál, van Szalon, jó és rossz, és legfőképp vmi, amitől félni kell tehát csavarjuk az optikát az ellenkező irányba.
Namost, hogy ezt óvodás játékot sokan játszák azt értem, csak nagyon unom. Szerintem nem vagyok egyedül.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.02.07. 07:19:33

@fehértehén:

sokadszor kérem, MI AZ. amitől ez olyan geci kép.

mer érted, szóval egymajdnem tetszőleges magyar nemzetben megjelenő klón vagy mesterszarházi fotónál percig se kéne gondolkodni: kilóg a nyelve, eltorzult a szája, görbe az orra, eláll füle, habzik a szája ... mittom. bárkinek elmagyarázható egy mondattal, mi benne a manipulatív

ehhez képest ti itt többen is bizonygatjátok, ez egy tökgeci fotó, de ahányszor rákérdezek, hogy MI is a tökgeci benne IGAZÁBÓL, annyi a válasz, hogy hát izé. manipulatív. de hogyan? durva. de hogyan? izés. de hogyan.

magyarul atom durván MELLÉBESZÉLTEK

és mint már más is megjegyezte: mesterizé mint oszama az vicces és abszolút nem manipulatív, orbán feje zászlók az skandallum

kettős mérce? ááááááááááááááá, dehogy ...

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.02.07. 07:21:30

@Elpet:

ne félj kedves elpet, nem fogon rád erőltetni a függetlenséget

sőt. még azt se, hogy legalább megpróbáld megérteni, a függetlenség nem szitokszó

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.02.07. 07:27:36

@fehértehén:

ja, és én nem vagyok bolgárúr.

kibaszottul nem.

és ha egy idióta érvek helyett vele próbál vele összemosni, annak a jó kurva anyját

teccikérteni?

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2010.02.07. 07:43:23

@Úlfhéðinn:

"Létszükséglet egy olyan törvény mielőbbi kidolgozása, amely szabályozza a leendő miniszterelnök képi megjelenítésének megengedett és tiltott módozatait. Nem engedhetjük, hogy a Miniszterelnök Urat a kommunista agitátorok törpeként jelenítsék meg!"

Egyszerűen egy állami szerv, mondjuk az MTI, kiosztja majd az eseményhez illő fotót és azt kell használni.
Például az országértékelőhöz egy alulról fotózott keménytekintetű, vödörfejű, nagydarab Orbánt,
a disznóvágáshoz egy gumicsizmás, pirospozsgás, mosolygó Orbánt,
a külföldi tárgyalásokhoz egy magas,sudár, egyenesorrú európai Orbánt,
a nép közé vegyüléshez egy pulcsis, görbelábú, borzas Orbánt.
Az osztálytermekbe és munkahelyekre pedig mindenki megkapja az Orbán nemzetiszín keretben - tipusképet.

Samott 2010.02.07. 08:30:01

@simonmondja.: a aratashoz meg egy a buzamezoben kalaszt morzsolo Orbant? Ja nem, ilyen mar volt, csak az a faszi kopasz volt.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.02.07. 09:47:14

@simonmondja.:

na, speciel az MTI nevű enyhén elavult tárgyat pont a fidesz akarja megszüntetni ...

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.02.07. 09:52:46

@süssmájer:

úristen, orbán vigyorog a képen. skandallum! skandallum!

asszem, igaza van Úlfhéðinn kartársnak. kell az a törvény. és legyünk már kicsit radikálisabbak: legyen benne név szerint Orbán Viktor Miniszterelnök Úr, nehogy már valami büdös komcsira is alkalmazni merje valaki.

fehértehén 2010.02.07. 13:25:36

@mavo:

Úgy látszik semmi nem hat azirányba, hogy megpróbáld megérteni mit mondtam.
I. Említettem, hogy különösebb hőzöngenivalót én sem nem látok benne, hogy jóval durvábbak is léteznek, (igen a MN-ben is szép számmal!) tehát ezen nem vitatkoztam, nem tűnik "tökgecinek" se, a rakás itthoni és külföldi fotókat tekintve különösképp nem.
II. Nem téged bolgáruraztalak,hanem értelmiségi köröket (mindkét oldalt), amik kétségtelenül, úgy tűnt hatottak rád.
De
Talán azt elismerhetjük, hogy mai média erősen manipulatív fotókkal játszik (tökmindegy hol). Ez esetben a fekete háttér a zászlók karlendítéses szöge és ritmusa (amit csak innen tudsz igazából levenni mert ha szemből fotóz a mókus az teljesen ártalmatlan) az alulra helyezett fej amimegint csak "helyére" került na erre mondtam, hogy megerősíthet előítéleteket.
Semmi gond, noltól nem várok mást de azért ezt szabadjon már megállapítani, 2010-ben amikor egy "vizuális marketing tartalom és stratégiák" c. nyugdíjasoknak indított előadásssorozat I/tizenhetedik percében megismerkedik az ottlévő az ilyesfajta trükkök összes olvasati lehetőségével.

picur3ka 2010.02.07. 14:44:41

@elfelejtette:

Melyik kiralyunk volt naci?

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.02.07. 15:46:23

@kitvalasztanal.hu - Tippelős választási oldal:

na, végre nézett már jobbikosnak egy íkúhuszár, asszem erre innom kellene, mert ritka esemény az életemben

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.02.07. 15:46:55

@kitvalasztanal.hu - Tippelős választási oldal:

na, végre nézett már jobbikosnak egy íkúhuszár, asszem erre innom kellene, mert ritka esemény az életemben

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.02.07. 15:48:22

@fehértehén:

"a fekete háttér a zászlók karlendítéses szöge és ritmusa"

ismered azt a szót, hogy paranoia?

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.02.07. 15:54:01

de legalább valami igazán tököset próbálnál belemagyarázni bazmeg ... mittom.

háhá! a zászlók, ha nagyon úgy akarjuk látni, valami kámzsaszerű formát tudnak kiadni

hoppá! a büdös komcsik összemossák A Miniszterelnök Urat a Ku Klux Klánnal

hú, de aljasok ezek! férgek! nyüvek! pondrók!

fehértehén 2010.02.07. 17:00:28

@mavo:

Hát erre nincs mit mondanom barátom.Ha vki történetesen konzi szagú véleményt mond, arra rögtön indítod a baromsághengert, akkor én tényleg felesleges vagyok ebben a diskurzusban. Ha majd egyszer csendben lelépsz a magyarnaracs,186 óra vs. bayerzsolti,pörzsesanyi pankrációról akkor talán. Addig is járj-kelj egy kicsit HHalomtól nyugatra vagy tőlem akármerre, olvass, élj hétköznapokat, szórakozz, beszélgess. Jót tesz.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.02.07. 18:33:04

@fehértehén:

te engem ne gyanúsítgass 168 rókával, mert kettészellek!

de aki zászlókba karlengetést bír belelátni, az konkrétan paranoid idióta.

tewton 2010.02.07. 18:39:14

@mavo: "aki zászlókba karlengetést bír belelátni, az konkrétan paranoid idióta"

hát volnának konkrét jelöltjeim e címre :)

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.02.07. 19:42:46

@tewton:

"hát volnának konkrét jelöltjeim e címre :)"

odáig rendben, hogy az orbánt faszistázók és cigányozók is ölég nagy barmok

fehértehén 2010.02.07. 20:08:34

@mavo:
"aki zászlókba karlengetést bír belelátni, az konkrétan paranoid idióta."

Kezdünk egyetérteni. Róluk írtam.tapasztalataim alapján vannak azért egypáran. És számukra ez a fotó (és nem egy szemmagasságú, felülről,oldalró készített, hanem ez!) megerősítés.Hízlalda!
Ennyi. Több dumát részemről azért ez nem ér meg.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.02.07. 21:55:50

@fehértehén:

csakhogy pont a népszabóság olvasói közt viszonylag kevés az ilyen droid. egy népszagánál esetleg lehetne szempont

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.02.07. 21:57:52

ja, és nézd már meg jobban ez egyáltalán nem alulról veszi viktort, hanem majdnem fejmagasságban

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2010.02.07. 22:25:02

@mavo:

Rendben.

Mérgelődéseidet továbbra is figyelemmel, időnként élvezettel olvasom.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.02.07. 23:06:08

@Elpet:

én meg telibe szarom a véleményed.

baj? :-D

Bloodscalp 2010.02.08. 20:18:00

Azért megnézznék egy mandiner-blogtalit:)

Bloodscalp 2010.02.08. 20:19:05

Azért megnézznék egy mandiner-blogtalit:)

Bloodscalp 2010.02.08. 20:45:41

hol mikor volt?:) -nem pesti vagyok...
sok anyázás volt?:)

Bloodscalp 2010.02.08. 21:46:16

Olvastam...nem mintha az lett volna, de nem vitából mondom....

Amugy nem tünne rossz oldalnak ez, fiatalok pár jó ötlettel, csak sokszor következetlenek, és a politikai elfogultság...:)
süti beállítások módosítása