Az előkészítő manőverek után ma megnyílt a kampány hagyományosan legvéresebb terepe, a nyugdíjasfront. A 2002-ben és 2006-ban megszokott felállás szerint az MSZP és a Fidesz teljes erőbedobással küzd az idősek kegyeiért, akik aztán elmennek s (nagyrészt) leszavaznak a szocialistákra. Meglátjuk, 2010 hoz-e változást a korábbi országgyűlési választásokhoz képest, kinek hisznek, kiben bíznak nyugdíjas és nyugdíjközeli polgártársaink.
A kommunikációs küzdelem a legszebben a mai Népszabadságban bontakozott ki. Az 5. oldalon ezzel a szofisztikált hirdetéssel kóstolgatják a szocialisták a Fidesz svéd nyugdíjmodellre vonatkozó felvetését:
Ilyenkor általában el szokott telni egy-két nap, míg megérkezik az ellencsapás. A Népszabadság olvasóinak azonban nem kellett várnia a válaszra, csak továbblapozniuk a 19. oldalig:
Az instant reakció kétségkívül tetszetős, de felvet néhány kérdést. Melyik hirdetés volt előbb? Ki szerzett tudomást a rivális akciójáról és hogyan? Csak annyit tudtak a másikról, hogy milyen felületeket foglalt, vagy azt is, hogy mit fog ott megjelentetni?
Amúgy az igazi rock'n'roll az lett volna, ha oldalpárra szerkesztik a két, azonos méretű hirdetést.
Az utolsó 100 komment: