Áll
2009. november 21. írta: Kínai Kálmán és Trágár Tóni

Áll

  Szemerkélő eső, tilosban parkoló rendőrautók, a fogdaépület bejáratát évtizedes állványzat tartja, hogy le ne szakadjon. Körülötte két tucat rohamrendőr, velük szemben kétszáz csendes tüntető egy betiltott szervezett egyenruhájában - várják, hogy kiszabaduljanak vezéreik. Néhány óra bohóckodás után ki is szabadulnak. Mindenki örül: a rendőrök hazamehetnek aludni, a gárdisták pedig új hőstettet hajtottak végre.

***

  Meggárduló honfitársainkat alapvetően megértjük. (Fél)katonásdit játszani, a közösség védelmezőjének szerepében tetszelegni talán a legősibb mesterségnél is ősibb dolog, ráadásul régi alapszabály, hogy egyenruhában sokkal jobban lehet csajozni, mint anélkül. Sőt a gárdában szép számmal vannak nők is, így egy-egy örsi gyűlés szerelmek kibimbózásának remek színtere is lehet. És az egész egy remekül működő közösségnek tűnik - elfogadott vezetőkkel, riadólánccal, izgi programokkal, hűséggel, barátsággal, önfeláldozással, mindezt megerősítve az üldözöttség érzésével. Szóval gárdistának lenni alapvetően jó buli, kár, hogy az egészet politikai hatalomra törő gátlástalan akarnokok találták ki.

***

  Mint ismeretes, tegnap először Csepelen, majd a Gyorskocsi utcában folytatódott a Magyar Állam-Magyar Gárda meccs. Maga a játék kifejezetten unalmas, de nem is ez vele a fő probléma, hanem az, hogy meglehetősen bundaszagú. Azon lehet vitatkozni, hogy hülyeség volt-e a gárdát betiltani - szerintünk speciel az volt -, viszont ami azóta folyik, az vagy szánalmas, vagy ijesztő. A kormány mindenféle mellénytörvénnyel szórakozik, az ballib értelmiség már azt se tudja, hogy Orbán Viktortól vagy a gárdától szarja össze magát naponta nyolcszor, a rendőrség pedig az értelmetlen erőszakoskodás és a sunnyogó töketlenkedés sikeres kombinációjával a maga és az állam maradék tekintélyét is módszeresen lerombolja. Mintha csak az lenne a cél, hogy a Magyar Gárdát tényleg számottevő erővé tegyék, a Jobbik pedig valóban erős középpárttá váljék. Persze a dolog figyelemelterelésnek is remek: az egyenruhás gárdisták igen fotogének, szemben a hitelszerződés-záradékokkal, az átutalási megbízásokkal meg a közbeszerzési pályázatokkal.

  Ceterum censeo: takarodjatok már el a picsába, de tényleg. 

 

 

 Folyt. köv: megtekinthetik videónkat Kiss Róbert gárdafőkapitány csodálatos szabadulásáról. És aki megint beleköt a képeink minőségébe, arra rászabadítjuk Belovitz Károly barátunkat.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr451541031

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Jobbik, Morvai, zsidók 2009.11.21. 20:17:21

Zajlik az élet a Jobbik háza táján. A napokban lehetett olvasni arról, hogy már Amerikában is téma a Morvai féle társaság. Konkrétan a párt pénzügyi hátteréről érdeklődött az amerikai külügyminisztérium és a CIA. Aztán Kriszina megjelent a tegnapi &bdq...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

warren buffet 2009.11.21. 18:29:31

@Thulsa Doom:
jol be kéne ide hivni vm értelmes népet mondjuk a norvégokat vezetőknek, a magyaroknak meg megtiltani a politikussá válást mint szakmát.ennyi.:)

bryan 2009.11.21. 18:29:32

Bocsánat az anyázásért, csak semmi nem tudja annyira felcseszni az agyam, mint a külföldről makogó hülyegyerekek.

Google 2009.11.21. 18:30:38

@xzvjjo:

Ja. És ha Morvai Hisztike nem lenne, itt második Palesztina lenne.
Tudjuk.

xzvjjo (törölt) 2009.11.21. 18:31:12

@Jómunkásember: a svédeket kell, azok még a 70es években is sterilizálták a nép selejtjét

vagy a szlovákokat, ők is jók ebben

bryan 2009.11.21. 18:31:48

Bocsánat az anyázásért, az ilyen külföldről hazamakogó szerencsétleneknél semmi nem tudja jobban felcseszni az agyam.

xzvjjo (törölt) 2009.11.21. 18:31:50

@Google: nem, nem venném el az érdemet Dolfibácsitól :D

Egregor 2009.11.21. 18:32:58

@bryan: és ezt mire is alapozod? Tapasztalatból beszélsz, vagy csak hülyeségeket firkálsz?

bryan 2009.11.21. 18:33:15

@bryan:
Talán még a halódó blogmotor van rajta a listámon.

warren buffet 2009.11.21. 18:33:31

@xzvjjo:
egy dolog biztos.
senki nem nyul olyan szerencsétlenül bármihez mint a magyar politikusok.mindegy melyik oldal.

Egregor 2009.11.21. 18:33:37

@El Topo (Sgt. Elias): Azért Morvai elég sokat letett az asztalra pl. a nők védelmében.

bryan 2009.11.21. 18:34:56

@Egregor:
Történelmi tapasztalat. Olvasgass a hasonló szervezetek történetéről.

warren buffet 2009.11.21. 18:35:37

@Egregor:
a fehér,katolikus, 3 generáciora bizonyitottan magyar felmenőjű nőkért?;)

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.21. 18:35:39

@Herr SturmLiberator: juhhé, ezek jó hírek, remélem az egyiknek legalább sikerül.

xzvjjo (törölt) 2009.11.21. 18:36:33

@bryan: tényleg? akkor a kommunistákat türmerel is tiltsuk be gyorsan :D

lám mi lett belőlük! a balos terroristákról ne is beszéljünk

elizon pucsnik 2009.11.21. 18:37:09

Hosszú idő után ismét felbukkant egy fekete autó egy roma településrészen.
Ezúttal Tapolcán, a cigánysoron gördült végig a fekete terepjáró a romák legnagyobb rémületére, és a következő félelemkeltő szavakkal terrorizálták a békés kisebbségieket a feltehetően gárdista utasok:
- Munka!
- Törvény!
- Erkölcs!
- Fürdés!
A megfélemlített romák azóta sem tértek magukhoz, többen a Kanadába való kivándorlást fontolgatják.

xzvjjo (törölt) 2009.11.21. 18:38:52

@Jómunkásember: nem kifejezetten. nagyon szar ez a wasp/náci párhuzam a tények ismeretében de mit várjunk tőletek? :D

Thulsa Doom (törölt) 2009.11.21. 18:39:12

@Jómunkásember: Gondolom nem voltál Skandináviában vagy ha igen, akkor elég régen lehetett. Az ottani kiváló politikusoknak hála az utcát ellepték segélyért bevándorolt fekák meg arabok. Az ottani őslakos fiataloknak meg az az egyetlen szórakozása, hogy bebasznak a freeshopos kompon bevásárolt piától.
Na ennyit a nagyszerű politikusokról.

bryan 2009.11.21. 18:39:46

@xzvjjo:
Ha Thürmerék milíciája "masírozna" az utcákon, ugyanez lenne a véleményem. A széljobb és a szélbal között kevesebb a különbség, mint gondolnád.

xzvjjo (törölt) 2009.11.21. 18:41:05

@bryan: nemzeti+szocialista. te is észrevetted? nem is vagy olyan hülye :D

xzvjjo (törölt) 2009.11.21. 18:41:44

@Thulsa Doom: hanyatlik a fehér faj jajj jajj

warren buffet 2009.11.21. 18:44:48

@Thulsa Doom:
nyilván előrébb is tartunk, csak ugy tolonganak a norvégok, finnek és svédek h ide emigralhassanak.:D

warren buffet 2009.11.21. 18:45:47

@xzvjjo:
nyugi, jo kis MILF a csaj.:D

xzvjjo (törölt) 2009.11.21. 18:46:45

@Jómunkásember: tudom sunáznád

nekem nem jó mert nem császáros túl tág

warren buffet 2009.11.21. 18:49:14

@xzvjjo:
mindkét oldalt megfricskáznám ahogy épp csokisba tolom amikor a balo ránknyit.

xzvjjo (törölt) 2009.11.21. 18:51:10

@xzvjjo: (de szavazatot azért kapott)

xzvjjo (törölt) 2009.11.21. 18:53:17

@Jómunkásember: én jobb szeretem ha minden irányból komfortos de te tudod

szerintem nem férsz az életébe hiába él külön a férjétől

azért drukkolok a románcotoknak :D

xzvjjo (törölt) 2009.11.21. 18:56:42

kár hogy most mennem kell de a mama azt mondja vegyem a pizsim mindjárt hét :(

warren buffet 2009.11.21. 18:56:47

@xzvjjo:
őszinték az érzelmek.:D

mondjuk ezt a sztojkát pl célszerű lenne egyből fejbelőni.most mutatták a hirekben.ölt mert a cozma "csunyán nézett".
anyád.

suski 2009.11.21. 18:59:22

@zorbaviki: na hát ez is abszurdisztán, balkán vagy a világ vicce, nem is tudom minek nevezzem , hogy Mo-on nem mûködhet (állítólag) vendéglátóhely védelmi pénz nélkül és ebben a rendôrök is benne vannak a szóbeszéd szerint. Hát hol a faszomba élünk??? És nem csak a cigányok, hanem más maffiák is fosztogatnak. Mintha ez tök természetes lenne.
@bryan:"Ha a gárdával akarod védetni magad, az végső soron sokkal drágább, mint a védelmi pénz kifizetése, ők ugyanis nem érnék be ennyivel, ha hatalmuk lenne, egy idő után azt vennéd észre, hogy a gárdisták elkezdenek nálad ingyen inni és nem hagyják, hogy saját véleményed legyen a zsidókról, vagy a cigányokról, vagy úgy egészében semmiről"

ja, mert azok olyanok, te nyilván ismered ôket. Megáll az ész. Csak így tovább az elôlítéletek elleni harc rögös útján!

@Tündér_Lala: "Ha a meghal közülük néhány (pld. a suzukis fejébe bele áll a balta) mi történhetett volna"

kicsit kezdem elveszteni a fonalat. Fejszét mások agyába vagdosni (cigányoknak is ) törvénybe ütközik.
Meg mi az, hogy nem járnak el??? Hát hogy a fenébe ne járnának el??

bryan 2009.11.21. 19:22:47

@suski:
A gárda egy bizonyos típusú szervezet, léteztek már ilyen szervezetek, melyek ezt tették. Ebből is gondolom, hogy a gárda is ezt tenné, ha módja lenne rá. A focihuligánok, az etnikai alapon működő gangek is viszonylag kiszámíthatóan működnek, meg a pártmilíciák is, ebben semmi meglepő nincs. A mögöttük álló ideológia meg általában majdnem tök mindegy (hacsak nem vagy zsidó vagy "kulák"). Szociálpszichológia, meg történelem tanulmányozása nem ártana.

warren buffet 2009.11.21. 19:25:23

@bryan:
most komoly h gárdaszimpatizánsokat akarsz meggyőzni?:)

soproni1 2009.11.21. 20:10:34

A héten a rádióban volt egy fickó, aki azt a hasonlatot mondta a jobbik-cigány verekedésre, hogy olyan, mint amikor az utcaseprő megveri a hajléktalant,mert szemetel. Mindenki képes valamilyen szinten a másik fölé helyezkedni.

Az jobbikos azt mondja: hööö, geci !
A cigány azt: hááá' geci !

A kultúrális, szociális háttér, társadalmi, anyagi helyzet, jellegzetes öltözködési szokások azonosak.

suski 2009.11.21. 20:20:52

@bryan: hát igen, ha a gárdáról van szó, akkor "tudományosan megalapozott" a "félelem ", konkrétum semmi, mert ugye nem nyúltak senkihez. Viszont ha vki nem bízik a cigányokban, akkor az rasszizmus és pfuj, elôítélet.

phaidros 2009.11.21. 20:20:59

A Jobbiknak a legnagyobb bűne szerintem, hogy a cigányproblémát állítja be az ország legnagyobb problémájának. A gárdisták bűne meg annyi, hogy ezt elhiszik.

De nem tudok nem elmenni amellett, hogy nem csinálnak mást, mint amit az MSZP és az SZDSZ is mindig tett (csak ellenkező előjellel). Egyik sem igényel gondolkodást, csak jól táplált és irányított gyűlöletet.

Még a végén kénytelen leszek elmenni szavazni, pedig nem akarok.

@soproni1: elég jó hasonlat valóban.

suski 2009.11.21. 20:23:25

@soproni1: csak szólok, hogy nem volt jobbik-gárda verekedés, de véleményed attól még persze lehet róla.

soproni1 2009.11.21. 20:34:41

@suski:

Kár, hogy nem volt. Akkor kiderült volna, hogy a két rassz hogy viselkedik éles helyzetben, a cigányoknak sem ártatlan járókelővel kell harcolniuk és a kopaszoknak sem 5 éves gyerekre lövüldözni a falu végen.

pandacsökiboborján 2009.11.21. 20:55:33

@soproni1: vigyázz mit mondasz geci,mert Pörzse pofán vág.

soproni1 2009.11.21. 21:23:00

@pandacsökiboborján:

Pörzse szegény sem eredetiben olvassa Goethe-t, ezért inkább üt ( persze csak a gyengébbet ).

Húsz éve volt valami reggeli műsorban műsorvezető. Nem egy Süveges Gergő, az biztos. Nem lennék a gyereke ( sem )egy ilyen agresszív állatnak.

pandacsökiboborján 2009.11.21. 21:37:11

@soproni1: ha eredetiben olvassa Goethet még nem vághatja pofán a biztosan tejesen ártatlan, szocialista,étteremben vedelő szarházit?

Várkonyi 2009.11.21. 21:52:14

@phaidros: "A Jobbiknak a legnagyobb bűne szerintem, hogy a cigányproblémát állítja be az ország legnagyobb problémájának."

Tévedés. A Jobbik feladata a magyarság megmentése. Ebbe a cigányprobléma megoldása is nyilván beletartozik, de nem ez a legfontosabb.

"De nem tudok nem elmenni amellett, hogy nem csinálnak mást, mint amit az MSZP és az SZDSZ is mindig tett (csak ellenkező előjellel)."

Példa?
Vagy itt az a baj, hogy kölcsönösen vádolják egymást? Remélem nem kapsz szívrohamot a megdöbbenéstől, de ez egy demokráciában így működik - legalábbis egyelőre.

Egyébként meg olvass kicsit:
www.jobbik.hu/rovatok/egyeb/kiskate

teknős 2009.11.21. 22:05:56

@Várkonyi: Sajnos, a Jobbik szemforgatása a ballibekével vetekszik.

Igen sajnálatos, hogy sok jószándékú ember nem veszi észre, hogy a megtévesztésben éppen olyan mesterek, mint az emeszpé.
Csak éppen más szegmenst céloztak be.

De ti, akik jó magyarnak valljátok magatokat, hihetetlenül gyávák vagytok. Azt képzelitek, hogy jobbak, magyarabbak vagytok, pedig nem.

Ugyanazok a módszerek, ugyanabban a szabályrendszerben. A Jobbik vezetése úgy tesz, mintha felrúgná a státusquot, a valóságban azonban semmit sem tesz másképp, mint a többi szabályos párt.

Egyetértek a postiróval, a betiltással csak azt a látszatot keltik mintha tettek volna valamit.

Várkonyi 2009.11.21. 22:30:23

@teknős: Szia!

Még régebben láttam néhány hozzászólásod a "csak a jobbik" nevű kamublogon.

Hogy vagy?

"Igen sajnálatos, hogy sok jószándékú ember nem veszi észre, hogy a megtévesztésben éppen olyan mesterek, mint az emeszpé.
Csak éppen más szegmenst céloztak be."

Érv nulla, dehát egy "igazi" fideszes erről ismerkszik meg, ugye?

"De ti, akik jó magyarnak valljátok magatokat, hihetetlenül gyávák vagytok. Azt képzelitek, hogy jobbak, magyarabbak vagytok, pedig nem."

Pedig nem. LOL (mindig fáj, amikor elevenembe találnak)

"Ugyanazok a módszerek, ugyanabban a szabályrendszerben. A Jobbik vezetése úgy tesz, mintha felrúgná a státusquot, a valóságban azonban semmit sem tesz másképp, mint a többi szabályos párt."

Miért, mit kéne másképp tennie, mondjad, gyöngyvirágom!

Status quo= fennálló (jelenlegi) helyzet. Mit fogad el a Jobbik, amit nem kéne?

Alfőmérnök 2009.11.21. 22:40:36

@El Topo (Sgt. Elias): Szerintem te félreértesz valamit. Mert az egy dolog, hogy a faszodnak még nem volt dolga nővel, ilyen értelemben mondhatjuk, hogy sokat tett a nők védelme érdekében. De Egregor sztem nem erre gondolt.
Legalább ezt olasd el:
hu.wikipedia.org/wiki/Morvai_Krisztina

Ez neked semmi, okostóni?

soproni1 2009.11.21. 22:50:38

@pandacsökiboborján:

Ha az a vedelő szarházi magyar volt, akkor a magyaroknak kellene Pörzsét seggbe kúrni, ha cigány volt, akkor meg a romáknak kell revansot venni.
Az agresszív emberrel az a baj, ha kell akkor magyargyűlölő, ha kell akkor minden más nemzetgyűlölő. Az agresszivitás belső problémák miatt alakul ki, ha nem kezelik időben, akkor jön családon belül is és gyereket, nőt is megtalál Sándorunk.

teknős 2009.11.21. 23:00:04

@Várkonyi: 2002- től több éven keresztül voltam a szerkesztője a Jobbik.net portálnak. Ezért hiszik azt egyesek, hogy nekem valami közöm lenne a szélsőjobbhoz, vagy a Jobbikhoz. Odahívott valaki arra a kamublogra. Egészen mély ismeretekkel rendelkezem az IGAZSÁG-ot birtokló magyarokról. 2002-ben éppen Vonával folytattunk tárgyalásokat a névazonosság okán, annak is tanúja voltam, hogyan próbálta meg beszervezni RFE-t Vona a Gárdába.

Semmit sem tesztek másképp, de szeretnétek ezt hinni magatokról, hogy ti mások vagytok.

Ahogyan az emeszpé egyensúlyozik a 3,60-as kenyérrel és a kapitalizmussal, éppen úgy egyensúlyoztok ti is a cigánykérdéssel és törvényességgel. Ugyanaz a mődszeretek, ugyanúgy próbáljátok a nemzeti oldalt megfosztani a kormányzástól, ahogyan az emeszpé.
Vonát ismerve, hamarosan az emeszpé helyén lesz a Jobbik.

Bár már három szélsőjobbost is nehéz egy pártban összetartani!

Várkonyi 2009.11.22. 00:04:07

"Egészen mély ismeretekkel rendelkezem az IGAZSÁG-ot birtokló magyarokról."

Húha, ez nagyon ezoterikusan hangzik. Talán csak nem a Szent Grál került (megint) elő?

"Ahogyan az emeszpé egyensúlyozik a 3,60-as kenyérrel és a kapitalizmussal, éppen úgy egyensúlyoztok ti is a cigánykérdéssel és törvényességgel."

Tehát: ugyanazok a módszereik. A hipotézis kedvéért fogadjuk el, hogy ez igaz. Akkor már a mondanivalójuk is azonos? Tehát: az mszp hazudott a 3.60-as kenyérrel. Akkor a Jobbik is hazudik, amikor már létező megoldásokkal (pl. Érpatak) kezeli a cigányproblémát?

A fityesz vajon nem hőbörög heti (2006 őszén: napi) szinten, hogy "monnyonle", "szakértői kormány", és egyéb ostobaságok? Ha másban nem , de a módszereiben pont azonos a Jobbikkal, és az mszp-vel is. Persze aki ott volt 2006 őszén minden egyes fideszes tüntetésen, az tudja, hogy Viktor-Viktor egyéb nyuszikat is próbált elővarázsolni a kalapból ("24 órája van", "Takarodjon"), csak hát besült a mutatvány.

Ennyi a nagy különbség.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2009.11.22. 05:02:42

@Kínai Kálmán és Trágár Tóni:

"Nem nézzük le a gárdistákat, csak sajnáljuk, hogy kénytelenek egy párthadseregben megélni nemzeti/közösségi érzéseiket." --- írod.

Bizony sajnálják azt ők is. "Ezek" az emberek ott voltak 1990-ben az MDF "körül", 1996-ban a MIÉP "körül", 2002-ben a FIDESZ "körül", félelmeikkel, elvárásaikkal és együttműködési készségükkel. Mit kaptak? A pol. "elit" visszaélt bizalmukkal (közbevetőleg: lássuk be, az egyik legcsúnyább arculr*cskázás a FIDESZ polgári körökkel kapcsolatos csúnya "játszódása" volt) és effektív életveszélybe sodorta őket. Most ott vannak a JOBBIK "körül" (ki gárdában, ki nem gárdában). Csak élni akarnak, bakker! Olyan sok ez? Hogy politikai manipuláció áldozatai? Bizonyára. Mint ahogyan eddig is manipulálta őket valamennyi pártformáció, amitől vártak valamit. Van más választásuk?

(Nem azért beszélek róluk és nem rólunk, mert nem érzek velük közösséget, hanem mert nekem - amióta a KDNP összebútorozott a FIDESSZEL - nincs pártreferenciám:-D)

S hogy mi volna a megoldás? Hát semmiképpen nem az, amit most a pártok, a FIDESSZEL egyetemben bemutatnak "gárdaügyben":-(

magyarido.blog.hu/2009/05/20/napi_elkeserito_es_folderito_20_dik_maj_2009

ü
bbjnick

Pelso.. 2009.11.22. 08:27:53

@Várkonyi: A magyarságtudat s a nemzeti összefogás fogalomköre túl van ideologizálva, makacs hirdetői számára önmagában ezért is kevés s időleges bázist tud biztosítani. Észre kellene venni, hogy a semmiből előjött megmondó emberkék (szolidan: majd megvesznek egy leendő min. államtitkári posztért) erőltetnek egy kocka alakú sablont, amit aztán a széles közvéleménynek gurítani kellene. Bármennyire is látványos akciók történnek hétről hétre, a többség ezt nem veszi be,persze rögtön meg is kapják hazaáruló címkét.
Kétségtelen, mindez pillanatnyilag elég néhány képviselői bársonyszék birtoklásához, de csak a gazdasági helyzet javulásáig.
Mit tesz akkor Vona, ha s választók elvárják, hogy immár akkor teljesen félretéve a demagóg stratégiát, interpellálnia kell mondjuk oktatás vagy egészségügy szerkezet átalakítás ügyben?
Mit tesz akkor, ha a közeljövőben számára úgy szűkül be a mozgástér, hogy a többi párt bedob egy még nála is magyarabb, még jobbik formációt, netán előrelépések történnek cigánykérdésben? Rögtön elfogy munició, ugye.

Nem doktor 2009.11.22. 08:50:37

Az mi az a szőrös dolog a felső képen cigarettázó sapkástól jobbra?

Tündér_Lala 2009.11.22. 09:32:52

@Nem doktor: Egy másik palinak a szakállas arca.

Várkonyi 2009.11.22. 09:45:06

"A magyarságtudat s a nemzeti összefogás fogalomköre túl van ideologizálva, makacs hirdetői számára önmagában ezért is kevés s időleges bázist tud biztosítani."

Én másképp gondolom, de végülis majd a jövő eldönti, kinek van itt igaza.
(Ideológia helyett szerintem inkább az a veszély, hogy kevés emberhez tudunk eljutni.)

"Észre kellene venni, hogy a semmiből előjött megmondó emberkék "

Miért, anno Orbán honnan jött elő? Gyurcsány honnan jött elő?
Egy ember értékét más határozza meg, minthogy "honnan jön".

"Bármennyire is látványos akciók történnek hétről hétre, a többség ezt nem veszi be,persze rögtön meg is kapják hazaáruló címkét."

Tehát: Én(jobbikos)=+ Ő(mszp, szadesz)=- , tehát öljük meg?
Szerintem senki sem "áruló", kivéve néhány embert a legtetején a dolgoknak.
Egyébként meg senki átlagjani nincs leárulózva.

"Mit tesz akkor Vona, ha s választók elvárják, hogy immár akkor teljesen félretéve a demagóg stratégiát, interpellálnia kell mondjuk oktatás vagy egészségügy szerkezet átalakítás ügyben?"

Majd meglátod. Ami pedig Vona demagógiáját illeti, hát Viktor-Viktor legalább annyira populista, ami ugyanazt jelenti...
A Jobbik oktatási kabinetje már most nagyon sokat dolgozik azon, hogy ilyen helyzetekben Vona Gábornak "legyen mit mondania".

"Mit tesz akkor, ha a közeljövőben számára úgy szűkül be a mozgástér, hogy a többi párt bedob egy még nála is magyarabb, még jobbik formációt, netán előrelépések történnek cigánykérdésben? Rögtön elfogy munició, ugye."

Bonyolultabb helyzet ez annál, pajtás.
Egyébként meg nem valószínű, hogy bármely párt bedobna bármi ilyesmit is. Ha mégis igen, a Jobbik stratégiája egyértelmű: bármely nemzeti kezdeményezésben hajlandóak vagyunk együttműködni.

picur3ka 2009.11.22. 12:31:50

@Herr SturmLiberator:

A legnagyobb vicc, hogy mar cigany csaladok is hivtak ki oket.

Voltak mar olyan onkormanyzatok, akik ilyesmit tettek: bereltek orzo-vedo ceget, kamararendszert szereltettek fel. Egy-ket esetrol tudok, hogy ezert a cigany onkormanyzat feljelentette oket.

Rikki Harcos 2009.11.22. 14:53:30

@Nem doktor:
ez jó kérdés, nekem először puna ugrott be

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.11.22. 15:56:24

@picur3ka:

"Egy-ket esetrol tudok, hogy ezert a cigany onkormanyzat feljelentette oket. "

Jobban mondva Horvát Áládárkáék. Őt már a turbólibbantak is leszarják, ad acta a firkálmányt és kész.

teknős 2009.11.22. 16:20:45

@Várkonyi: Semmit sem kezel a Jobbik, semmilyen megoldásokkal. Nincs is rá agyi kapacitása.

Már sajnálom, hogy megszólítottalak. Messze nem vagy azon a színvonalon, hogy érdemes lenne veled a Jobbikról beszélgetni.

El Topo (Sgt. Elias) 2009.11.22. 17:16:56

@Alfőmérnök:

Többet tettem a nőkért, mint Morvai Krisztina, ha ezer évig él még.:)

El Topo (Sgt. Elias) 2009.11.22. 17:19:16

@soproni1:

Pörzse feleségét mondjuk nem nagyon féltem! Sőt, megkockáztatom, hogy Sándor éppen azért ilyen ideges, mert hát otthon hogyismondjam, nem ő hordja a nacit!:D

Várkonyi 2009.11.22. 17:37:38

@teknős:
Egyetértünk: más színvonalon vagyunk, valóban.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.11.22. 21:09:47

@teknős:
Veled csak a hazatelepedésedről lehet érdemi diskurzust folytatni. Páldául így: takaroggy haza izraelbe!

teknős 2009.11.23. 10:47:14

@Mr Falafel: Na, megjött a tipikus jobbikos válasz.

Mellesleg engem, mint antiszemitát jegyzett az antiszemitizmus.hu.
Ez akkor volt, amikor még te is meg Várkonyi is annak az emeszpének a hátsóját nyaltátok, akik koalícióra léptek a zsidókkal.

Egyébként miért nem segítesz a Jobbiknak? Még egy ilyen bukott informatikus is jól jön nekik, rögtön megkétszereződne az IQ-juk.

s_timcsi · http://autostat.hu/cikk-kereso 2009.11.23. 16:04:55

Ez aztán gyönyörű! Gratulálok Magyarország! Éjen a Balkán!

Várkonyi 2009.11.23. 16:34:28

@s_timcsi: "Éjen a Balkán! "

Szerintem is. Éjen!

Várkonyi 2009.11.24. 14:51:13

kuruc.info/r/34/50952/

Eladják a földünket, a mocskos férgek felvásárolják a védett erdőket, természetvédelmi területeket is.

Egyszerűen NEM HISZEM EL.

Aki ezt kitalálta, azt fel kell akasztani.

DE még szerencse, hogy itt a Gárdáról és egyéb dolgokról van szó, nem pedig az ilyen, minden alapot nélkülöző rémhírekről...

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2009.11.24. 15:03:35

@Várkonyi: "Egyszerűen NEM HISZEM EL."

Az kiváló, mert én sem. Akkor tehát erről ennyit.

Várkonyi 2009.11.24. 15:26:22

@elGabor:
Azt nem hiszem el, hogy ilyen megtörténhet.

De már kezdem elhinni.

bryan 2009.11.24. 15:49:58

@Várkonyi:
Kb. 2500 ha (elég változó minőségű)területet adnak kárpótlásként, amennyiben megbízhatók a cikkben írtak.
Viszonyításként az árakról, tavalyi forrás:
www.napi.hu/default.asp?cCenter=article.asp&nID=364412&place=
Gyanús? Igen. Spekuláció lesz? Nyilván. Hatalmas összegekről beszélünk? Relatíve nem. Nem kéne eljátszani a nagyhalált, minden államilag rendezett árverés hasonló körülmények között zajlik legalább húsz éve. Ja, hogy most jórészt zsidóknak jut majd ez a föld, míg tovább nem adják? Ez biztos sokaknak nagyon fáj.
A volt munkaszolgálatosok megérdemelnék a ezt az összeget, de sajnos kevés jut majd el azokhoz akik tényleg rászorulnak.

Várkonyi 2009.11.24. 16:17:56

@bryan:
Kb. 2500 ha (elég változó minőségű)területet adnak kárpótlásként

Hazugság, ennyit adtak eddig át.

Arról nincs szó, már csak azért sem, mert titkos, hogy mennyi lesz az egész.
Az államnak semmibe nem kerül, kiad egy papírt, ráírja hogy kárpótlási jegy, majd azt a sok zsidó beváltja állami földre.

Az meg megint baromság, hogy itt a föld értéke a lényeg, hiszen belterületté kívánják nagy részét minősíteni, és akkor rögtön 10-szeres lesz az ára, és az épül rajta - zsidó hotel, kaszinó, amit csak akarnak.

Úgyhogy ne ködösíts, zsidó.

Egyre inkább kezd elegünk lenni, hogy a fajtád építi a lakóparkjait, veszi a földet, a plázákon és a kaszinókon keresztül meg viszi ki a pénzt az országból. Hát a lófaszt.

bryan 2009.11.24. 16:48:56

@Várkonyi:
2500 hektárt, bocs ennek többszörösét belterületté minősíteni, rövid idő alatt? Neked elgurult a gyógyszered. Egyébként nem vagyok zsidó csak szólok. Másrészt eldönthetnéd, hogy a termőföld aggaszt, vagy az, hogy a külvárosokban hatalmas plázák, meg kaszinók épülnek, mint például a méltán világvárosi rangú Egerfarmoson. Ilyen szempontból a Solymár és Törökbálint, ér valamit, de az sem hiszem, hogy annyira közel lenne a településekhez, mert ott már eléggé be vannak táblázva a dolgok.

Várkonyi 2009.11.24. 19:01:13

"Másrészt eldönthetnéd, hogy a termőföld aggaszt, vagy az, hogy a külvárosokban hatalmas plázák, meg kaszinók épülnek, mint például a méltán világvárosi rangú Egerfarmoson."

Engem speciel mindkettő aggaszt. Én már csak ilyen vagyok...

Nem vagy zsidó? Akkor ne is védd a szarságaikat.
Ez a 2500 hektár csak az első hullám. Azonkívül ha tényleg vannak bennük ősgyepek és védett erdők - amit AZONNAL ki kell vizsgálni - akkor bizony csak a civil összefogás ment meg minket ettől. Vagyis: polgári engedetlenség, minimum.

bryan 2009.11.24. 20:06:45

@Várkonyi:
Miből gondolod, hogy ez az első hullám? Szerintem is jócskán gyanús az ügylet, lesz közte telekspekuláció, meg lesznek jócskán olyan zsidók és más volt munkaszolgálatosok, is akiket csúnyán át fognak verni. De nem kell mindent a "világösszeesküvés" részének látni. A védett erdő pedig védett erdő kell, hogy maradjon, az ilyeneket roppant nehéz átsoroltatni más kategóriába. Ha valamit a területen élők érdekében akarnának tenni, dobni kéne a zsidók emlegetését és simán az ügylet átláthatatlanságát és a spekulációk gyanúját kéne hangoztatni. Ezzel sokkal több hasznos szövetségest lehetne szerezni, mint zsidózással. Lásd Sukoró.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.11.24. 21:11:59

@bryan:

Hát nem egészen. SZVSZ igenis ki lehet mondani, ha az ingatlanpanamázó zsidó, az uborkatolvaj cigány, a sörétespuskás meg turbómagyar volt. A probléma ott kezdődik csak, ha minden baj mögött zsidóveszélyt, minden magyar mögött meg náciveszélyt látunk stb... ne essünk a ló se egyik, se másik oldalára, próbáljunk a nyeregben maradni, ha már nagy lovas nemzet szerepében pózolgatunk.

bryan 2009.11.24. 22:57:31

@Herr SturmLiberator:
Addig semmi baj, míg annyit mondasz, igen ezt és ezt követte el zsidó. Pont. De nálunk ezt nem lehet csak úgy megtenni, mert beindul a barikád vs. népszava deathmatch és a lényegről mindenki nagyon gyorsan megfeledkezik.

abandi 2009.11.25. 00:43:47

@Herr SturmLiberator:
Büdös zsidó, rühös cigány, turbó magyar.
Hamár kevés a sörétes puska.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.11.25. 08:59:43

@abandi: a macska szája macskaeledel szagú. Hamár kevés a kaviár.

@bryan: de, igenis meg lehet tenni. Pláne, hogy CSAK a különféle kisebbségi elkövetők ilyenségéről szokás hallgatni a PC keretében, bezzeg ha áldozat, soha. Ettől aztán - ki hitte volna - berág a jónép joggal. Finomkodással többet ártasz, mint használsz, ezt nem ártana lassan felfogni. Tehát ne hallgassuk el senki hovatartozását se (se áldozat, se elkövető), angolszász módra szép hivatalos statisztikába is rendezhetjük. Így aztán objektív utóítélet marad csak, kellemes jogállami megközelítés a kellemetlen kérdésekhez. A média se elméletek és megérzések alapján variálgatna onnantól.

teknős 2009.11.25. 12:12:37

@Talon Karrde: Csak most és csak neked:

www.antiszemitizmus.hu/elektronikus+sajto/wwwjobbiknet/wwwjobbiknet.html

2005. május 2. Gondolom nicknévről hallottál már...

bryan 2009.11.25. 13:50:25

@Herr SturmLiberator:
A statisztikát már megbeszéltük, részemről oké lenne, ha anonim lenne és meg tudnának egyezni a készítők, ki számít cigánynak. Az viszont elég furcsa lenne, ha minden bűncselekménynél odamondanák: ez a bankrabló sváb kötődésű magyar volt, ez egy ortodox zsidó, ő pedig egy erdélyi családból jött. Ugye te se erre gondolsz? Tehát azt mondod, legyen az, hogy amikor cigányok elkövetnek valamit, akkor mindig tegyék hozzá, hogy ezt cigány követte el, tehát ezzel jelezzék, hogy ennek jelentősége van, ellenben mondjuk más etnikai jellegnek pedig nyilvánvalóan nincs, ez szerintem így gáz. A média azt közvetítse aminek az eset kapcsán relevanciája van, tehát, ha rasszista indulatból lelőnek, megkéselnek, megtámadnak valakit, akkor az etnikumnak van jelentősége, ha kirabolnak valakit az utcán, mert kell a pénz, akkor viszont nincs. A cigányok által elkövetett bűncselekményeknél szinte mindig jelzik az elkövető származását a médiában egyébként, de gondolom ezt te is tudod.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.11.25. 22:39:19

@bryan:

"A cigányok által elkövetett bűncselekményeknél szinte mindig jelzik az elkövető származását a médiában egyébként, de gondolom ezt te is tudod. "

Hol élsz? A radikális médiában igen, a többi hallgat, ami bumerángként üt vissza.

"Az viszont elég furcsa lenne, ha minden bűncselekménynél odamondanák: ez a bankrabló sváb kötődésű magyar volt, ez egy ortodox zsidó, ő pedig egy erdélyi családból jött. Ugye te se erre gondolsz?"

De igen. Meneküljünk előre, ne a radimédiából kapjon infót a jónép a csatolt kakibarna ideológiával egyetemben. Olvass csak amcsi híreket, ott se takargatják a bűnöző hátterét, színét, vagyoni státuszát, szakmáját se.

Itt meg okulásképp egy angol hivatalos statisztika etnikai kontextusokkal együtt:

www.homeoffice.gov.uk/rds/pdfs06/s95race05.pdf

Simán kategorizál white, black, asian, other szerint... nézi az áldozat, a kőrözött személy és a börtönön belüli megoszlás szerint is. Magyarán mindaz, amit nálunk követelni fúj-fúj náciság, az Egyesült Királyságban EU kompatibilis gyakorlat. A következő siránkozásánál Mohácsi Viktória pofájába lehet dörgölni nyugodtan, ez lenne a lehetmás...

bryan 2009.11.26. 15:52:01

@Herr SturmLiberator: Nem a statisztika lehetőségeit vitatom, hanem a médiával kapcsolatos részt. Ott milyen nevetséges lenne már, ha ott elemeznék, hogy végül is sváb, vagy tót származék volt az aki leütött valakit az utcán? Tők értelmetlen. Mikor volt az az az eset, amikor egy bűnesetről hallottál, a médiából aminek megvoltak a tettesei és nem tudtad, hogy cigányok-e.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.11.26. 16:03:53

@bryan:

"Mikor volt az az az eset, amikor egy bűnesetről hallottál, a médiából aminek megvoltak a tettesei és nem tudtad, hogy cigányok-e."

Házi feladat: olvass már magyar médiát, utána szedd csokorba, hogy a PC korrekt, vagy a Radiátorista média hallgatja-el tendenciózusan az elkövető származását. Ne nézzük ennyire hülyének egymást.

bryan 2009.11.27. 01:00:38

@Herr SturmLiberator:
Ha valaki csak rtl klubról, blikkből, meg sláger rádióból tájékozódik az is képben van ilyen eseteknél, vajon, hogy van ez?

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.11.27. 06:44:40

@bryan:

A privát TV-k fele annyi etnikai felhangú ügyet se tárgyalnak mint az on-line ill. nyomtatott média és abból is csak a legdurvábbakat. Mozgóképen meg látszik a delikvens hovatartozása kikockázás mellett is. Ne hasonlítsd az almát a körtéhez. Hiába maszatolsz, tudod miről van szó. Van nem tudod, vagy nem akarod felfogni. Igazi Labad Memokrata Pövetség...

bryan 2009.11.27. 14:34:15

@Herr SturmLiberator:
Elmondtam, mit gondolok, nem maszatoltam, de akkor egyszerűsítem: etnikai alapú statisztika készítése oké, bűnügyeknél a tettes származásának közlése, ha ez a bűntény szempontjából nem releváns, nem oké. Ebben nem tudom mi a maszatolás.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.27. 14:59:31

"bűnügyeknél a tettes származásának közlése, ha ez a bűntény szempontjából nem releváns, nem oké"
Jó mondat.
Legalább egy példát adnál esetleg, hogy mikor releváns? Egy fiktív bűntényt is kitalálhatsz.

bryan 2009.11.27. 16:19:16

@Talon Karrde:
Többet is:
Cigánygyilkosságok, ahol a gyilkosságok oka az áldozatok származása volt ilyen. Illetve bármely bcs, mely után a széljobb, esetleg a szélbal megjelenik és az etnikai hátteret állítja középpontba, ezzel azt relevánssá teszi. (Józsika, meg a kiskunlacházi gyilkosság remek példák). Vagy mondjuk ott volt a nemzetvédelmi egyetemen történt azeri (?) ölt örményt (?) nem vagyok biztos a származásban, de arra emlékszem, hogy az indítékot otthonról hozta a gyilkos. Itt fontos a származás, a leütéses kéregetésnél nem, max ha a tettest még nem kapták el, és a származása segítheti elfogását, illetve statisztikánál használható lehet.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.27. 17:30:41

@bryan: Én feladom a veled való vitát, mert parttalan. Kösz a beszélgetést.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.11.27. 18:18:37

@bryan: újabb házi, görgess vissza és olvasd el a válaszaimat. Ha nem dereng a fény, ismételd meg az eljárást szükség szerint.

Lassan Megérthetnéd Pupák...

bryan 2009.11.27. 19:10:36

@Herr SturmLiberator:
Te nem értesz dolgokat. A mainstream média nem "tendenciózusan hallgatja el" az elkövető származását, hanem csak nagyjából eleget tesz, a szerintem ebből a szempontból jó törvénynek, ami erre kötelezi, fontos különbség.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.11.27. 19:28:03

@bryan:

Lobotomizált Megmondológus Professzorkám... mintha pont ezt a PC gyakorlatot kifogásolnám, lásd ezen poszt mentén született x commentemben felsorolt okok. Amikben azt is elmagyarázom, miért szar ez ahogy van, miért hülyeség, amit erőltetsz. Igen, fusd át még párszor, hátha lejön a mondókám.

bryan 2009.11.27. 19:35:11

@Herr SturmLiberator:
Én pedig leírtam, kb ugyanannyiban, hogy miért nem jó az, amit te javasolsz. Holtpont. Ha van valami meggyőzőbb érved, vagy ötleted azért írd meg majd.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.27. 21:15:08

@bryan: Szólok félemeletnek és kicsinál, vigyázz!

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.11.27. 21:41:40

@bryan:

Első lecke. Énekelje utánam:

Boci-boci-tarka
Se-füle-se-farka...

bryan 2009.11.27. 22:04:40

@Herr SturmLiberator:
Ez érvnek kissé sovány. De mindegy, ha erre telik, erre telik.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.11.27. 22:20:15

@bryan:

Nem, ez a színvonalad. Ezidáig más-más posztokban kezdted újra, most már cikken belül is egy helyben pörögsz. Te már rég nem másokat győzködsz, csak saját életképtelennek bizonyult elveidet mantrázod önmagad hite megőrzéséért.

Szomorú eset. Béke poraidra.

feketekun 2009.12.01. 09:47:00

Már bocsánat,de én erősen jobboldali vagyok,mégis valahogy nekem ez az egész olyan gittegylett filingnek tűnik.
Csak egy kis apróság.A gárda felvonul valahol.és jönnek a romák de nem csak gádzsóznak,hanem ütnek is kapával kaszával,meg ami a kezük ügyébe kerül.
Na! mit csinálna a gárda?Állná az ütéseket mint a Ganhiék híres verettetésénél az indusok?
Hümmm?
süti beállítások módosítása