A bejegyzés trackback címe:
https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr941227236
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Mindenes 2009.07.05. 18:19:45
IngyenreklámAzért Vona Gábor nem hülye, ez biztos. Tökéletesen tudta, hogy ha a törvénytelenül nem engedélyezett, de emiatt mégis szabálytalan tüntetésre kimegy, beviszik. Csodás képek is készültek róla, amit a Jobbikkal szövetséget kötött rendőrszakszerv…
Trackback: MALAC NEWS 2009.07.05. 18:02:54
Ágyúval verébre
Újabban úgy vagyok vele, hogy bármennyit nézek közéleti műsorokat a televízióban, olvasok híreket a neten, járkálok blogokba mások véleményének kifürkészése érdekében, csak nem világosodom meg. Viszont épp ellenkezőleg, egyre kaotikusab…
Trackback: Mandiner 2009.07.05. 17:30:03
Beszámoló közelebbrőlMi is történt szombaton? Több demonstrációt is bejelentettek különböző szervezetek, ám ezek közül a rendőrség csak egy ugrálóvárasat engedélyezett.
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Dark_23 · http://felidoben2-1.blog.hu/ 2009.07.05. 21:36:55
Morvai asszonyság nem volt valahol ott ? gázmaszkban ?
Azor 2009.07.05. 21:42:28
az utolsó kép nagyon király :)
aesculus · http://taj-kert.blog.hu/ 2009.07.05. 21:43:19
Még az Amnesty szerint is túlzó volt a rendőrsági fellépés. Pedig ők igazán ritkán mondanak csúnyát az országra "progresszív" kormány idején. Ki tudja, lehet, hogy pár hónap múlva a Tasz is megszólal?
Karmadealer · www.sajtoszsemle.blog.hu 2009.07.05. 21:59:30
Nehéz nem feltenni a kérdést, hogy kinek áll érdekében hőst csinálni Vona Gáborból és a gárdából?
aesculus · http://taj-kert.blog.hu/ 2009.07.05. 22:08:35
@Karmadealer: szerintem ma Magyarországon mindenki tudja a választ. Még a megmaradt szoci-szadesz szavazók is.
Arma Gedeonka 2009.07.06. 00:28:20
Nem tudom, hogy rakódnak be ide ezek a trackback-ek, én is elkövettem a blogomon ezt:
www.olajcsucs.blogspot.com/
"A legújabb események tükrében nem lehet nem észtevenni, hogy klasszikus forradalmi helyzet van kialakulóban Magyarországon.
Itt természetesen nem arra gondolok, amire az utcai tüntetések veterán látogatói és az ilyesmiért rajongók közül sokan, hogy utcai megmozdulásokkal kéne forradalmat csinálni csak azért, mert valakikre nagyon haragszunk. Csak ilyentől sose lenne forradalom."
"Ha így megy tovább, a hazafias szavazótábornak sürgősen végig kell gondolnia, hogy a kormányzat nemzeti erők kezébe vételében valóban az-e a legkívánatosabb menetrend, hogy előbb kormányozzon Orbán, a Fidesz, akár kétharmaddal is, miközben a Jobbik a nemzeti érdekek kendőzetlen képviselőjeként parlamenti ellenzékként őrködik a kormányzás felett, akár szereposztást is eljátszva (amit nem vállalhat nyíltan a Fidesz, azt kimondja a Jobbik), vagy e koncepció felett eljárt az idő.
Az események bármikor vágtába kezdhetnek, a világgazdaság megrendülése kiszámíthatatlan idejű, de biztosan várható esemény, amikor a forradalmi helyzet másik feltétele, jellemzője, a tömeges egzisztenciavesztés, elnyomorodás is adott lehet hirtelen (nem mintha nekem hiányozna!), és az akkor szükséges radikális nemzetmentő politikához hiteltelen lenne a Fidesz Rogánostól, Lázárostól.
(Orbánostól???)
Lehet, hogy helyből, első lépcsőben reális alternatívaként kell megfontolnunk Vona miniszterelnökségét???"
"És ezen nem változtat semmit, hogy a hatalom, a titkosszolgálatok célja most épp valami ilyesmi, a Fidesz gyengítése. Ők tegyék a maguk dolgát, amíg tehetik, (amíg nem tudjuk megakadályozni) mi meg tegyük, ami a mi dolgunk."
www.olajcsucs.blogspot.com/
"A legújabb események tükrében nem lehet nem észtevenni, hogy klasszikus forradalmi helyzet van kialakulóban Magyarországon.
Itt természetesen nem arra gondolok, amire az utcai tüntetések veterán látogatói és az ilyesmiért rajongók közül sokan, hogy utcai megmozdulásokkal kéne forradalmat csinálni csak azért, mert valakikre nagyon haragszunk. Csak ilyentől sose lenne forradalom."
"Ha így megy tovább, a hazafias szavazótábornak sürgősen végig kell gondolnia, hogy a kormányzat nemzeti erők kezébe vételében valóban az-e a legkívánatosabb menetrend, hogy előbb kormányozzon Orbán, a Fidesz, akár kétharmaddal is, miközben a Jobbik a nemzeti érdekek kendőzetlen képviselőjeként parlamenti ellenzékként őrködik a kormányzás felett, akár szereposztást is eljátszva (amit nem vállalhat nyíltan a Fidesz, azt kimondja a Jobbik), vagy e koncepció felett eljárt az idő.
Az események bármikor vágtába kezdhetnek, a világgazdaság megrendülése kiszámíthatatlan idejű, de biztosan várható esemény, amikor a forradalmi helyzet másik feltétele, jellemzője, a tömeges egzisztenciavesztés, elnyomorodás is adott lehet hirtelen (nem mintha nekem hiányozna!), és az akkor szükséges radikális nemzetmentő politikához hiteltelen lenne a Fidesz Rogánostól, Lázárostól.
(Orbánostól???)
Lehet, hogy helyből, első lépcsőben reális alternatívaként kell megfontolnunk Vona miniszterelnökségét???"
"És ezen nem változtat semmit, hogy a hatalom, a titkosszolgálatok célja most épp valami ilyesmi, a Fidesz gyengítése. Ők tegyék a maguk dolgát, amíg tehetik, (amíg nem tudjuk megakadályozni) mi meg tegyük, ami a mi dolgunk."
Bell & Sebastian 2009.07.06. 01:29:13
Javult a képkompozíció, élesség, megvilágítás, van mondanivaló.
Alakul...
Alakul...
mialenyeg 2009.07.06. 02:16:53
Ezt kellett oszlatni?? De miert?
Viktus 2009.07.06. 08:34:31
@mialenyeg:
Az mszp szerint az a legeslegfélelmetesebb dolog az országba, ha ezek üldögélnek a mezőn ... na ezért vetették be a pártjuk fegyveres testületét.
Az mszp szerint az a legeslegfélelmetesebb dolog az országba, ha ezek üldögélnek a mezőn ... na ezért vetették be a pártjuk fegyveres testületét.
Pelso.. 2009.07.06. 08:48:50
@Kínai Kálmán és Trágár Tóni:
A két utolsó képet lementhetem?:)
Szeretnék sokszor nevetni.
Valami jó szdsz-s transzparens kellett volna még, remélem legközelebb az is lesz:)
A két utolsó képet lementhetem?:)
Szeretnék sokszor nevetni.
Valami jó szdsz-s transzparens kellett volna még, remélem legközelebb az is lesz:)
Arma Gedeonka 2009.07.06. 08:50:40
@Viktus:
Érdemes kettéválasztani "az mszp" és a hatalom, illetve a rendelkezésére álló titkosszolgálatok körét.
Szerintem most jópár vidéki mszp-s káder érezheti át annak keserűségét, hogy ő csak a Külső Párt tagja, a Belső Párt irányjtói pedig olyasmit csinálnak a feje felett saját szűkebb érdeküket követve, ami szegény kis hülye külsősök egzisztenciájának rombadőlését csak gyorsítja.
Érdemes kettéválasztani "az mszp" és a hatalom, illetve a rendelkezésére álló titkosszolgálatok körét.
Szerintem most jópár vidéki mszp-s káder érezheti át annak keserűségét, hogy ő csak a Külső Párt tagja, a Belső Párt irányjtói pedig olyasmit csinálnak a feje felett saját szűkebb érdeküket követve, ami szegény kis hülye külsősök egzisztenciájának rombadőlését csak gyorsítja.
Viktus 2009.07.06. 09:03:45
@Arma Gedeonka:
A belső irányításban is vannak zavarok :P a komcsiknál megesik ilyesmi.
Kiretusálták Gyurcsány Ferenc exminiszterelnök fotóit A szegedi nagyárvíz képeskönyve című, a polgármesteri hivatal gondozásában megjelent könyv javított és bővített kiadásából - írja a 168 Óra című hetilapban megjelent jegyzetében Mester Ákos főszerkesztő. (...) A változás oka, hogy az újabb kiadásban már láthatók azok a friss felvételek is, amelyek a nagy árvíz 130. évfordulója alkalmából rendezett ifjúsági felvonuláson készültek. Népszabadság
:D
A belső irányításban is vannak zavarok :P a komcsiknál megesik ilyesmi.
Kiretusálták Gyurcsány Ferenc exminiszterelnök fotóit A szegedi nagyárvíz képeskönyve című, a polgármesteri hivatal gondozásában megjelent könyv javított és bővített kiadásából - írja a 168 Óra című hetilapban megjelent jegyzetében Mester Ákos főszerkesztő. (...) A változás oka, hogy az újabb kiadásban már láthatók azok a friss felvételek is, amelyek a nagy árvíz 130. évfordulója alkalmából rendezett ifjúsági felvonuláson készültek. Népszabadság
:D
zoli29 2009.07.06. 09:07:08
@Kínai Kálmán és Trágár Tóni:
Szerintem ezekkel a videókkal új műfajt teremtettetek (hibáival, hang-képminőséggel együtt), és nekem ez így tetszik. ;)
Szerintem ezekkel a videókkal új műfajt teremtettetek (hibáival, hang-képminőséggel együtt), és nekem ez így tetszik. ;)
Arma Gedeonka 2009.07.06. 09:09:41
@Viktus:
Gyakorlatilag szegény hülye maszop-kéderekkel és szavazóbázissal már régóta olyasmit nyeletnek le fentről, amihez nemigen van gusztusuk.
Gondoljunk a buzifelvonulások melletti kiállásokra, a nácizásokra, a cigánybűnöző-pátyolgatásra a párt vezérkara, sajtója és ideológusai által.
A tipikus (volt) szoci szavazó nem egy multikultihívő, Sztojka-barát, buzipropaganda-rajongó. Ezzel szemben rendpárti, békés fogysztásra vágyó, többnyire elcsökevényesedett nemzettudatú kisember.
Egzisztenciájuk, biztonságérzetük tömeges megrendülésével az ilyenek radikalizálhatók, felbolydulhat a méhkas. Ezt látjuk máris a szavazóknál, a vidéki pártkáderek pedig dobálják a cuccot a mentőcsónakokba. retusálnak, fideszhez állnak, (Pécs) stb.
Viszont nézzük meg ugyanezt a Fidesznél!
A holó-emléknapot bevezető, polkorrekt helyen testvérpártot kereső párt vidéki káderei zsidózásra ráduplézéssal szoktak ám felelni! Még egy párt, amelynek vezetése vidéki bázisával mossa a padlót, amíg az meg nem unja.
Gyakorlatilag szegény hülye maszop-kéderekkel és szavazóbázissal már régóta olyasmit nyeletnek le fentről, amihez nemigen van gusztusuk.
Gondoljunk a buzifelvonulások melletti kiállásokra, a nácizásokra, a cigánybűnöző-pátyolgatásra a párt vezérkara, sajtója és ideológusai által.
A tipikus (volt) szoci szavazó nem egy multikultihívő, Sztojka-barát, buzipropaganda-rajongó. Ezzel szemben rendpárti, békés fogysztásra vágyó, többnyire elcsökevényesedett nemzettudatú kisember.
Egzisztenciájuk, biztonságérzetük tömeges megrendülésével az ilyenek radikalizálhatók, felbolydulhat a méhkas. Ezt látjuk máris a szavazóknál, a vidéki pártkáderek pedig dobálják a cuccot a mentőcsónakokba. retusálnak, fideszhez állnak, (Pécs) stb.
Viszont nézzük meg ugyanezt a Fidesznél!
A holó-emléknapot bevezető, polkorrekt helyen testvérpártot kereső párt vidéki káderei zsidózásra ráduplézéssal szoktak ám felelni! Még egy párt, amelynek vezetése vidéki bázisával mossa a padlót, amíg az meg nem unja.
Viktus 2009.07.06. 09:14:48
@Arma Gedeonka:
A Fidesz helyi tapasztalataim szerint régen sz*rik a vidéki bázisra. Nálunk pl. mindig a központ kijelöli ki legyen a Fideszes mufti mindezt olyan jó érzékkel, hogy azt a Fideszesek sem nagyon szokták szeretni ...
A Fidesz helyi tapasztalataim szerint régen sz*rik a vidéki bázisra. Nálunk pl. mindig a központ kijelöli ki legyen a Fideszes mufti mindezt olyan jó érzékkel, hogy azt a Fideszesek sem nagyon szokták szeretni ...
Arma Gedeonka 2009.07.06. 09:25:48
@Viktus:
az ilyen leszart fideszesekre most már nemcsak saját pártközpontjuk taszító ereje hat, hanem a Jobbik vonzereje is, mert ott egyelőre (és remélem, még sokáig) nagyfokú összhang van a vezetés és a bázis, illetve szimpatizánsok között.
Simán lehet, hogy a most nagyon felkapott fotó a lecsukott leendő miniszterelnökökről nagyon bejön, és Orbán újra elveszti az esélyt a választás előtt, mint az utóbbi választásokon már megszoktuk.
Egy valamit nem értek még a vidéki agyammal, hogy amennyiben a hatalom manipulál úgy, hogy a Jobbik erősítésével a fideszt gyengíti, az hogy fér össze azzal, hogy kettejük közül a Jobbik ígér radikálisabb elszámoltatást.
Csak találgatok, az igazán nagykutyák, akiknek életét is kellene félteni, ha a válság így halad, már megszervezték a külföldi menedékhelyet, időnyerésnek meg jól jön nekik a jobboldalon belüli hatalmi harc? Alsóbbszintű kádereik meg majd alkalmazkodjanak a számukra is elég ellenségesnek várható új helyzethez?
az ilyen leszart fideszesekre most már nemcsak saját pártközpontjuk taszító ereje hat, hanem a Jobbik vonzereje is, mert ott egyelőre (és remélem, még sokáig) nagyfokú összhang van a vezetés és a bázis, illetve szimpatizánsok között.
Simán lehet, hogy a most nagyon felkapott fotó a lecsukott leendő miniszterelnökökről nagyon bejön, és Orbán újra elveszti az esélyt a választás előtt, mint az utóbbi választásokon már megszoktuk.
Egy valamit nem értek még a vidéki agyammal, hogy amennyiben a hatalom manipulál úgy, hogy a Jobbik erősítésével a fideszt gyengíti, az hogy fér össze azzal, hogy kettejük közül a Jobbik ígér radikálisabb elszámoltatást.
Csak találgatok, az igazán nagykutyák, akiknek életét is kellene félteni, ha a válság így halad, már megszervezték a külföldi menedékhelyet, időnyerésnek meg jól jön nekik a jobboldalon belüli hatalmi harc? Alsóbbszintű kádereik meg majd alkalmazkodjanak a számukra is elég ellenségesnek várható új helyzethez?
Pelso.. 2009.07.06. 09:43:40
@Arma Gedeonka:
"Egy valamit nem értek még a..." -hez:
Az attól függ, hogy ki hány miniszteri posztot ígér, amiért már nem korpásodik a haj..
"Egy valamit nem értek még a..." -hez:
Az attól függ, hogy ki hány miniszteri posztot ígér, amiért már nem korpásodik a haj..
Viktus 2009.07.06. 09:43:48
@Arma Gedeonka:
A két nagy párt tökelenség okozta a Jobbik erősödését nincs itt semmiféle manipuláció csak az őstulkok nehezebben tudnak reagálni.
A Jobbik olyan problémakörökkel kezdtek operálni, amelyek a társadalom egy jelentős hányadát igen erősen foglalkoztatják csak nyíltan nem mertek róla beszélni, mert elnyomták a vélemény szabadságát. A közéletben viszont megjelent a Jobbik, és áttörte a falat aztán kiderült, hogy mégis lehet beszélni bizonyos dolgokról a nép elkezdett beszéni.
Ez az MSZP ügynökösdi igaz lenne már régen felkapott lett volna a Jobbik. A Jobbik viszont Vona Gábor megjelenése után kezdett szárnyat bontogatni igazából ő jött rá , hogy milyen témaköröket kell megragadni.
Előtte a Jobbik akciózása kb. annyiban merült ki, hogy pampogtak egy sort a karácsony kiüresedése miatt meg gagyi kereszteket állítgattak itt-ott karácsonykor. Na az nem nagyon érdekelte a népet.
A két nagy párt tökelenség okozta a Jobbik erősödését nincs itt semmiféle manipuláció csak az őstulkok nehezebben tudnak reagálni.
A Jobbik olyan problémakörökkel kezdtek operálni, amelyek a társadalom egy jelentős hányadát igen erősen foglalkoztatják csak nyíltan nem mertek róla beszélni, mert elnyomták a vélemény szabadságát. A közéletben viszont megjelent a Jobbik, és áttörte a falat aztán kiderült, hogy mégis lehet beszélni bizonyos dolgokról a nép elkezdett beszéni.
Ez az MSZP ügynökösdi igaz lenne már régen felkapott lett volna a Jobbik. A Jobbik viszont Vona Gábor megjelenése után kezdett szárnyat bontogatni igazából ő jött rá , hogy milyen témaköröket kell megragadni.
Előtte a Jobbik akciózása kb. annyiban merült ki, hogy pampogtak egy sort a karácsony kiüresedése miatt meg gagyi kereszteket állítgattak itt-ott karácsonykor. Na az nem nagyon érdekelte a népet.
Arma Gedeonka 2009.07.06. 09:57:18
@Viktus:
A Láthatatlan Kéz vezérelte a tehetséges Vonát a jó potenciálú Jobbik élére... :-)
De ami azt illeti, hogy melyik őstuloknak van még tulokmércével is kisebb agya, a friss blogbejegyzésemben kitérek rá (Reklám, reklám!):
olajcsucs.blogspot.com/
"
A Fidesz még a legutóbb is nemzetiszín pántlikás globalizátor pártként foglalt állást a vidéki közbiztonság kérdésében, "Vörös Gárdának" minősítve azt a fogcsikorgatva kikínlódott szerencsétlen szoci javaslatot, ami nyilvánvalóan a Jobbik hatására, de persze a Jobbik csendőrség-koncepcióját kiherélve, elbalfaszkodva települési őrségek létrehozását vetette fel.
A Fidesz nem a szoci változat felvizező jellegét és dilettantizmusát bírálta (még nem döntötték el a szocik, hogy az őrségnek lenne-e lőfegyvere, ha nem, akkor minek az egész), hanem globalista polkorrekt módon az egészet.
Tehát még annyi politikai intelligencia sem volt a Fideszben, mint a szocikban, hogy ha tetszik, ha nem, a népakaratot kell elfogadni, muszáj a Jobbiktól tanulni. Még a szocik is felfogták, a Fidesz egyelőre nem. Szégyen.
És hol a Fidesz alternatív, konstruktív javaslata e téren, ha az eddigieket elveti? Sehol! Huszadrangú csip-csup ügyekkel foglalkoznak a párt megszólalásaiban, a sorskérdéseket hanyagolják, vagy azokban nemzetellenes álláspontot foglalnak el és várják a kétharmados sültgalambot. Remélem, meg fogjuk őket leckéztetni a szavazófülkében."
A Láthatatlan Kéz vezérelte a tehetséges Vonát a jó potenciálú Jobbik élére... :-)
De ami azt illeti, hogy melyik őstuloknak van még tulokmércével is kisebb agya, a friss blogbejegyzésemben kitérek rá (Reklám, reklám!):
olajcsucs.blogspot.com/
"
A Fidesz még a legutóbb is nemzetiszín pántlikás globalizátor pártként foglalt állást a vidéki közbiztonság kérdésében, "Vörös Gárdának" minősítve azt a fogcsikorgatva kikínlódott szerencsétlen szoci javaslatot, ami nyilvánvalóan a Jobbik hatására, de persze a Jobbik csendőrség-koncepcióját kiherélve, elbalfaszkodva települési őrségek létrehozását vetette fel.
A Fidesz nem a szoci változat felvizező jellegét és dilettantizmusát bírálta (még nem döntötték el a szocik, hogy az őrségnek lenne-e lőfegyvere, ha nem, akkor minek az egész), hanem globalista polkorrekt módon az egészet.
Tehát még annyi politikai intelligencia sem volt a Fideszben, mint a szocikban, hogy ha tetszik, ha nem, a népakaratot kell elfogadni, muszáj a Jobbiktól tanulni. Még a szocik is felfogták, a Fidesz egyelőre nem. Szégyen.
És hol a Fidesz alternatív, konstruktív javaslata e téren, ha az eddigieket elveti? Sehol! Huszadrangú csip-csup ügyekkel foglalkoznak a párt megszólalásaiban, a sorskérdéseket hanyagolják, vagy azokban nemzetellenes álláspontot foglalnak el és várják a kétharmados sültgalambot. Remélem, meg fogjuk őket leckéztetni a szavazófülkében."
zoli29 2009.07.06. 10:13:49
@Arma Gedeonka:
A Jobbik balra tolódik? :DD
"Tehát még annyi politikai intelligencia sem volt a Fideszben, mint a szocikban, hogy ha tetszik, ha nem, a népakaratot kell elfogadni, muszáj a Jobbiktól tanulni. Még a szocik is felfogták, a Fidesz egyelőre nem. Szégyen."
A Jobbik balra tolódik? :DD
"Tehát még annyi politikai intelligencia sem volt a Fideszben, mint a szocikban, hogy ha tetszik, ha nem, a népakaratot kell elfogadni, muszáj a Jobbiktól tanulni. Még a szocik is felfogták, a Fidesz egyelőre nem. Szégyen."
Viktus 2009.07.06. 10:20:40
@Arma Gedeonka:
Vona Gábor próbálkozott Orbánék körül is csak gondolom tapasztalhatta Viktor mellett önálló egyéniséget nem nagyon tűrnek el :P csak a Szijjártó féle profi seggnyalókat ...
A Fidesz foglalkozik alapvetően a témával csak ők lényegében nem pl. csendőrséget akarnak ( szerintem is lényegtelen az elnevezés ) meg nem falusi bohóckodást, hanem a rendőrség valódi funkcióját akarják gyakoroltatni a tisztelt hatóságokkal a budapesti mszp pártvédelmi alakulatok vidékre helyezésével, és az állomány létszámának-felszerelésének gyarapításával.
Az más kérdés a média ezzel nem foglalkozik nagyon, mert nem túl hangzatos mint az új szenzációs elnevezések köztudatba dobálása lásd. csendőrség, települési őrség ...
Vona Gábor próbálkozott Orbánék körül is csak gondolom tapasztalhatta Viktor mellett önálló egyéniséget nem nagyon tűrnek el :P csak a Szijjártó féle profi seggnyalókat ...
A Fidesz foglalkozik alapvetően a témával csak ők lényegében nem pl. csendőrséget akarnak ( szerintem is lényegtelen az elnevezés ) meg nem falusi bohóckodást, hanem a rendőrség valódi funkcióját akarják gyakoroltatni a tisztelt hatóságokkal a budapesti mszp pártvédelmi alakulatok vidékre helyezésével, és az állomány létszámának-felszerelésének gyarapításával.
Az más kérdés a média ezzel nem foglalkozik nagyon, mert nem túl hangzatos mint az új szenzációs elnevezések köztudatba dobálása lásd. csendőrség, települési őrség ...
Arma Gedeonka 2009.07.06. 10:37:21
@Viktus:
Vona épp azzal a programmal lett Jobbik elnök, hogy a párt ne támadja a Fideszt, hanem legyen belátó azzal, hogy a Fidesznek muszáj nemzetközi elvárásokhoz igazodnia, tehát csendes munkamegosztást kínált fel. Molnár Tamás és a radikálisan Fidesz-támadók ekkor el is hagyták a pártot.
Ahhoz Orbánnak és holdudvarának keményen meg kellett dolgoznia, hogy Vona most már teljesen ellenfél legyen (és nem riadtak vissza a kihjvástól...), bár még most is olyanokat mond, hogy amennyiben a Fidesz nemzeti érdeket képvisel támogatni fogják, amennyiben nemzetelleneset, abban ellenzéke lesznek.
De ez még az átkos múlt héten volt, a legújabb fejlemények előtt, amikor józanul csakis ellenzéki szerepre készülhettek.
A Fidesz hallgatása e pillanatban még pozitívan is értékelhető, még nem égettek fel minden hidat maguk előtt a kormányzáshoz, még nem zavartak át végleg tömegeket maguktól a Jobbikhoz. Szerintem most rövidesen eldől, hogy végül melyik utat választják.
Ha szabad súgnom, a külföldi körök elvárásai már nem sokat számítank, most nemsokára itthon kell jóban lenni a néppel...
Vona épp azzal a programmal lett Jobbik elnök, hogy a párt ne támadja a Fideszt, hanem legyen belátó azzal, hogy a Fidesznek muszáj nemzetközi elvárásokhoz igazodnia, tehát csendes munkamegosztást kínált fel. Molnár Tamás és a radikálisan Fidesz-támadók ekkor el is hagyták a pártot.
Ahhoz Orbánnak és holdudvarának keményen meg kellett dolgoznia, hogy Vona most már teljesen ellenfél legyen (és nem riadtak vissza a kihjvástól...), bár még most is olyanokat mond, hogy amennyiben a Fidesz nemzeti érdeket képvisel támogatni fogják, amennyiben nemzetelleneset, abban ellenzéke lesznek.
De ez még az átkos múlt héten volt, a legújabb fejlemények előtt, amikor józanul csakis ellenzéki szerepre készülhettek.
A Fidesz hallgatása e pillanatban még pozitívan is értékelhető, még nem égettek fel minden hidat maguk előtt a kormányzáshoz, még nem zavartak át végleg tömegeket maguktól a Jobbikhoz. Szerintem most rövidesen eldől, hogy végül melyik utat választják.
Ha szabad súgnom, a külföldi körök elvárásai már nem sokat számítank, most nemsokára itthon kell jóban lenni a néppel...
Arma Gedeonka 2009.07.06. 10:43:53
@Viktus:
hogy a Jobbik bedobta a hangzatos "csendőrség" jelszót, az kommunikációs profizmus, vagy a friss kéz, friss tehetség szerencséje (illetve a Gondviselés műve), amikor a sajtó rákérdez, Vona teljesen józanul válaszolja, hogy se kakastollhoz, cse külön szervezethez nem ragaszkodnak, ha a leghatékonyabb megoldás a meglevő rendőrségi kereten belüli megerősített vidéki jelenlét, akkor legyen úgy.
A Fidesz megítélésében itt az a mérce, hogy mivel politikai pártokról van szó, akik általános szavazójog és parlamentarizmus keretei között versengenek a felhatalmazásért, ki tudja hatékonyabban eljuttatni az üzenetet.
A Jobbik nyert.
DE vitatom álljtásod, hogy a mélyben a Fidesz erre készül, csak ügyetlenül elhallgatja.
Ha nagyon készülne, nem tudná elhallgatni.
A hatalomvágy mindent hátrébbsorol, illetve az ő polkorrekt dogmához igazodásukkal nem is képes a problémákkal teljesen szembenézni.
Pl. az In-Kal jelenléte, stb.
A Jobbikot e téren se akadályozza semmi, mert volt szíves fütyülni a dogmákra.
Természetesen a vidéki fidezses vezetőktől jönnek az öszinte, kemény "jobbikos" megnyilvánulások, amin sipítozik is pl. Lendvai, ez aggaszthatja a Fidesz vezérkart.
Világos, hogy hamar átmehet a polgári szakértelem és szavazóbázis a Jobbikhoz és akkor nem lenne rossz tréfa egy Vona.kormány perspektívája.
Kíváncsian várom, valóra váltja-e Orbán a "bilincsből vezet az út a miniszterelnöki székbe" jóslatot.
hogy a Jobbik bedobta a hangzatos "csendőrség" jelszót, az kommunikációs profizmus, vagy a friss kéz, friss tehetség szerencséje (illetve a Gondviselés műve), amikor a sajtó rákérdez, Vona teljesen józanul válaszolja, hogy se kakastollhoz, cse külön szervezethez nem ragaszkodnak, ha a leghatékonyabb megoldás a meglevő rendőrségi kereten belüli megerősített vidéki jelenlét, akkor legyen úgy.
A Fidesz megítélésében itt az a mérce, hogy mivel politikai pártokról van szó, akik általános szavazójog és parlamentarizmus keretei között versengenek a felhatalmazásért, ki tudja hatékonyabban eljuttatni az üzenetet.
A Jobbik nyert.
DE vitatom álljtásod, hogy a mélyben a Fidesz erre készül, csak ügyetlenül elhallgatja.
Ha nagyon készülne, nem tudná elhallgatni.
A hatalomvágy mindent hátrébbsorol, illetve az ő polkorrekt dogmához igazodásukkal nem is képes a problémákkal teljesen szembenézni.
Pl. az In-Kal jelenléte, stb.
A Jobbikot e téren se akadályozza semmi, mert volt szíves fütyülni a dogmákra.
Természetesen a vidéki fidezses vezetőktől jönnek az öszinte, kemény "jobbikos" megnyilvánulások, amin sipítozik is pl. Lendvai, ez aggaszthatja a Fidesz vezérkart.
Világos, hogy hamar átmehet a polgári szakértelem és szavazóbázis a Jobbikhoz és akkor nem lenne rossz tréfa egy Vona.kormány perspektívája.
Kíváncsian várom, valóra váltja-e Orbán a "bilincsből vezet az út a miniszterelnöki székbe" jóslatot.
Arma Gedeonka 2009.07.06. 10:50:31
Még hozzáteszem, hogy bármit is lép végül Orbán (1. eleget tesz a ballib elvárásnak és teljesen szembefordul a Jobbikkal, Gárdával, elveszítve saját bázisa jó részét, 2. teljesen átveszi a Jobbikos irányvonalat minimum közbiztonsági és globalizációellenes kérdésben. átmenetileg kiváltva a globalista körök haragját, 3. tovább lapul az ügyben)
Mindenképpen lépéshátrányban van a Jobbikkal szemben, mert a Jobbik nem latolgat, óvatoskodik, taktikázik, hallgat, hanem nyjltan, őszintén mondja, amit gondol, ezzel népszerű, míg a Fidesz már e pillanatig is sokat sunnyogott, tehát máris kevésbé mutatkozik vezetésre alkalmasnak.
Mindenképpen lépéshátrányban van a Jobbikkal szemben, mert a Jobbik nem latolgat, óvatoskodik, taktikázik, hallgat, hanem nyjltan, őszintén mondja, amit gondol, ezzel népszerű, míg a Fidesz már e pillanatig is sokat sunnyogott, tehát máris kevésbé mutatkozik vezetésre alkalmasnak.
Viktus 2009.07.06. 10:53:42
@Arma Gedeonka:
Az embereknek alapvetően mindegy ki csinál rendet a rendőrség, csendőrség, gárda csak rend legyen.
Nem a Fidesz hallgatja el, hanem a média nem rugózik annyira rajta max. rövid soros hírként jelenik meg. Az EP választások előtt is szórtak anyagokat a közbiztonsági tervezeteikről ...
Az igaz a Fidesz sem erőlteti túlságosan ezt a kérdést a médiában.
Az embereknek alapvetően mindegy ki csinál rendet a rendőrség, csendőrség, gárda csak rend legyen.
Nem a Fidesz hallgatja el, hanem a média nem rugózik annyira rajta max. rövid soros hírként jelenik meg. Az EP választások előtt is szórtak anyagokat a közbiztonsági tervezeteikről ...
Az igaz a Fidesz sem erőlteti túlságosan ezt a kérdést a médiában.
zoli29 2009.07.06. 10:57:45
@Arma Gedeonka:
A szombati "katarzis" után mintha még mindig egy rózsaszín felhőn keresztül látnád a Jobbik helyzetét.
Vannak egyéb tényezők is, amik miatt a szombati események nem feltétlenül használnak a Jobbik támogatottságának.
Persze a radikálisabb szavazóknak biztos' bejött a látvány, hogy Vonát bilincsben viszik el; de azok, akik éppen a rendpártiság miatt szimpatizálnak a Jobbikkal, már nem biztos, hogy ugyanígy látják a helyzetet.
A szombati "katarzis" után mintha még mindig egy rózsaszín felhőn keresztül látnád a Jobbik helyzetét.
Vannak egyéb tényezők is, amik miatt a szombati események nem feltétlenül használnak a Jobbik támogatottságának.
Persze a radikálisabb szavazóknak biztos' bejött a látvány, hogy Vonát bilincsben viszik el; de azok, akik éppen a rendpártiság miatt szimpatizálnak a Jobbikkal, már nem biztos, hogy ugyanígy látják a helyzetet.
Viktus 2009.07.06. 11:02:37
@Arma Gedeonka:
A Jobbik nem lenne képes az államvezetésre nincsen meg hozzá a megfelelő szakértői háttér ezt ők is tudják.
A Jobbik pillanatnyilag egyfajta garancia, hogy a Fidesz az elkövetkezendő kormányzati ciklusban nem töketlenkedhet, mert 2014-ben már lehet a Jobbik a váltópártja, mert addigra kiépítheti a megfelelő struktúrát az értelmiségi-szakértői háttérrel.
A Jobbik nem lenne képes az államvezetésre nincsen meg hozzá a megfelelő szakértői háttér ezt ők is tudják.
A Jobbik pillanatnyilag egyfajta garancia, hogy a Fidesz az elkövetkezendő kormányzati ciklusban nem töketlenkedhet, mert 2014-ben már lehet a Jobbik a váltópártja, mert addigra kiépítheti a megfelelő struktúrát az értelmiségi-szakértői háttérrel.
Viktus 2009.07.06. 11:06:21
@Zoli28:
@Zoli28:
Pedig bizony így látják , mert még a balliberális szerviens média is a hülye vágóképeivel, kommentárjaival sem tudott mást mutatni, mint a gonosz csúnya náczi középosztálybeli középkorú emberek-idősek ülnek egy mezőn , és a rendőrök százával brutálisan ütik, fújják őket lefele.
Miközben, ha kimegy az utcára a rendpárti azt látja rend az nincs rendőr sincs max. trafipaxozni meg helyszínelni ...
@Zoli28:
Pedig bizony így látják , mert még a balliberális szerviens média is a hülye vágóképeivel, kommentárjaival sem tudott mást mutatni, mint a gonosz csúnya náczi középosztálybeli középkorú emberek-idősek ülnek egy mezőn , és a rendőrök százával brutálisan ütik, fújják őket lefele.
Miközben, ha kimegy az utcára a rendpárti azt látja rend az nincs rendőr sincs max. trafipaxozni meg helyszínelni ...
Arma Gedeonka 2009.07.06. 11:07:22
@Zoli28:
Te is meg Viktus is alábecsülitek annak a tényezőnek a jelentőségét, hogy egy nem is rég kezdődött világgazdasági válság zajlik.
Akik a rendpártiság miatt rokonszenveznek a Jobbikkal, máris azt látják, hogy a rendőrséget sem a bűnözők ellen küldik, hanem azok ellen, akik hajlandók önkéntes rendfenntartó erőbe belépni, ha már a rendőröknek nincs megengedve vidéken a megfelelő fellépés.
A kormányzóképesség, meg a rendpártiság terén is teljesen felboríthatja a mai viszonyrendszert a válság fokozódása, milliók egzisztenciális ellehetetlenülése.
Ilyen pedig nagyon esélyes , lehet, hogy hamar.
Te is meg Viktus is alábecsülitek annak a tényezőnek a jelentőségét, hogy egy nem is rég kezdődött világgazdasági válság zajlik.
Akik a rendpártiság miatt rokonszenveznek a Jobbikkal, máris azt látják, hogy a rendőrséget sem a bűnözők ellen küldik, hanem azok ellen, akik hajlandók önkéntes rendfenntartó erőbe belépni, ha már a rendőröknek nincs megengedve vidéken a megfelelő fellépés.
A kormányzóképesség, meg a rendpártiság terén is teljesen felboríthatja a mai viszonyrendszert a válság fokozódása, milliók egzisztenciális ellehetetlenülése.
Ilyen pedig nagyon esélyes , lehet, hogy hamar.
Arma Gedeonka 2009.07.06. 11:09:43
Még annyit, hogy a rendpártiságból Jobbikhoz tévedt szavazó egyelőre azt látja, hogy a füvön ülő gárdisták tényleg gandhis stílusban (ne menjünk most bele mi volt az igazi Gandhi, nem éppen az, ami a szentképen van), látható erkölcsi fölényük tudatában békésen állják a rendőrök terrorját.
Tehát a Gárda ezzel nem ábrándította ki őket.
Tehát a Gárda ezzel nem ábrándította ki őket.
zoli29 2009.07.06. 11:22:35
@Arma Gedeonka:
Persze, az is benne van a pakliban, hogy a Jobbik továbberősödik. Én csak azt mondom, hogy a helyzet nem olyan egyértelmű, ahogy te levezetted.
Pl. Morvai bátor szókimondása lassan dühöngésbe csap át (lásd ma reggeli Mokka), és 2010-ben mégis csak arról fognak dönteni az emberek, hogy ki vezesse az országot, ebből a szempontból pedig nem biztos, hogy ez egy jó pont.
A Jobbiknak is el kell döntenie, hogy melyik vonalat viszi tovább: "hangoskodó" protesztpárt marad, vagy elindul egy kormányképes erő "imidzse" irányába.
Ha nem teszi le a voksát valamelyik mellett, akár két szék közt a pad alá is eshet (amin én egy 6-7%-os választási eredményt értek), ha pedig leteszi, annak egyik oldalon újabb szavazók megnyerése, másik oldalon viszont ugyanúgy voksok elhullajtása lehet az eredménye.
Magyarul: a Jobbik nagyot hibázik, ha azt gondolja, hogy gyakorlatilag teljesen mindegy, mit csinálnak, ők már sínen vannak.
Persze, az is benne van a pakliban, hogy a Jobbik továbberősödik. Én csak azt mondom, hogy a helyzet nem olyan egyértelmű, ahogy te levezetted.
Pl. Morvai bátor szókimondása lassan dühöngésbe csap át (lásd ma reggeli Mokka), és 2010-ben mégis csak arról fognak dönteni az emberek, hogy ki vezesse az országot, ebből a szempontból pedig nem biztos, hogy ez egy jó pont.
A Jobbiknak is el kell döntenie, hogy melyik vonalat viszi tovább: "hangoskodó" protesztpárt marad, vagy elindul egy kormányképes erő "imidzse" irányába.
Ha nem teszi le a voksát valamelyik mellett, akár két szék közt a pad alá is eshet (amin én egy 6-7%-os választási eredményt értek), ha pedig leteszi, annak egyik oldalon újabb szavazók megnyerése, másik oldalon viszont ugyanúgy voksok elhullajtása lehet az eredménye.
Magyarul: a Jobbik nagyot hibázik, ha azt gondolja, hogy gyakorlatilag teljesen mindegy, mit csinálnak, ők már sínen vannak.
Google 2009.07.06. 11:26:26
Csak azt tudnám, mi a garancia arra, hogy Vona állja a szavát?
Az pedig mindennek a teteje, hogy a Parlamentbe bekerült Jobbik felügyelné a Fideszt, nemzetnek tetsző törvényeket hoz-e?
Hol szerezte Vona és pártja ilyen rövid idő alatt a csalhatatlanságát?
Gyurcsányéknak is elhitték, hogy ők az adócsökkentés kormánya hogy biopoliszok építkezésén törik a fejüket, és hogy már csak azt nem tudják, hogyan is szállítsák házhoz a jólétet.
Most a rendet és a hazát adnák vissza. Ugyanúgy.
Az pedig mindennek a teteje, hogy a Parlamentbe bekerült Jobbik felügyelné a Fideszt, nemzetnek tetsző törvényeket hoz-e?
Hol szerezte Vona és pártja ilyen rövid idő alatt a csalhatatlanságát?
Gyurcsányéknak is elhitték, hogy ők az adócsökkentés kormánya hogy biopoliszok építkezésén törik a fejüket, és hogy már csak azt nem tudják, hogyan is szállítsák házhoz a jólétet.
Most a rendet és a hazát adnák vissza. Ugyanúgy.
Arma Gedeonka 2009.07.06. 11:29:57
@Zoli28:
Valóban hiba lenne, de nekem úgy tűnik, hogy ebbe a hibába, hogy úgy érzik, sinen vannak, nem annyira a Jobbik esett bele, hanem a Fidesz.
És nem is téved, csak jön a vonat...
Morvait nem láttam, itt hál Istennek nem lehet Mokkát nézni, mellesleg én olyat nem vezettem le, hogy a helyzet egyértelmű.
A Fidesz elvileg 3 utat választhat e pillanatban, azt írtam.
Csak az egyértelmű nekem, hogy gazdasági összeomlás jön világszerte (de fázisokat és időpontokat nem tudok előrejelezni, ez káoszjelenség, meg mindenki manipulál, aki tud), az egyértelmű, hogy túl kéne élni, az országot, népét meg kéne menteni.
Még az egyéretlemű (nekem), hogy ehhez olyasmi irány a megfelelő, amihez e pillanatban a Jobbik áll legközelebb. Ha a Jobbik nagyot hibázna, vagy ellehetetlenítenék valami ármánnyal, akkor is csak ez lenne a nemzetmentés lehetséges iránya, csak akkor más poltikai erőnek kellene vezetnie, mondjuk a Fidesznek, vagy a Magyar megmentés Pártjának, tökmindegy.
Történelmileg úgy alakult ki, hogy a Jobbik állt a dolog élére, a Fidesz meg még hátrafelé ül a lovon.
Valóban hiba lenne, de nekem úgy tűnik, hogy ebbe a hibába, hogy úgy érzik, sinen vannak, nem annyira a Jobbik esett bele, hanem a Fidesz.
És nem is téved, csak jön a vonat...
Morvait nem láttam, itt hál Istennek nem lehet Mokkát nézni, mellesleg én olyat nem vezettem le, hogy a helyzet egyértelmű.
A Fidesz elvileg 3 utat választhat e pillanatban, azt írtam.
Csak az egyértelmű nekem, hogy gazdasági összeomlás jön világszerte (de fázisokat és időpontokat nem tudok előrejelezni, ez káoszjelenség, meg mindenki manipulál, aki tud), az egyértelmű, hogy túl kéne élni, az országot, népét meg kéne menteni.
Még az egyéretlemű (nekem), hogy ehhez olyasmi irány a megfelelő, amihez e pillanatban a Jobbik áll legközelebb. Ha a Jobbik nagyot hibázna, vagy ellehetetlenítenék valami ármánnyal, akkor is csak ez lenne a nemzetmentés lehetséges iránya, csak akkor más poltikai erőnek kellene vezetnie, mondjuk a Fidesznek, vagy a Magyar megmentés Pártjának, tökmindegy.
Történelmileg úgy alakult ki, hogy a Jobbik állt a dolog élére, a Fidesz meg még hátrafelé ül a lovon.
Arma Gedeonka 2009.07.06. 11:33:01
@Google:
amjg van parlamentarizmus és általános választójog, addig a választók felügyelik a Fideszt és a Jobbikot, meg bárkit, hogy a tömeg szerint közérdeknek érzett dolgot képviselik-e.
Elvi garancia nincs arra, hogy Vona, vagy bárki állja a szavát, de ha nem állná (miért ne állná), annak lenne következménye a következő választáson - ha lesz olyan.
amjg van parlamentarizmus és általános választójog, addig a választók felügyelik a Fideszt és a Jobbikot, meg bárkit, hogy a tömeg szerint közérdeknek érzett dolgot képviselik-e.
Elvi garancia nincs arra, hogy Vona, vagy bárki állja a szavát, de ha nem állná (miért ne állná), annak lenne következménye a következő választáson - ha lesz olyan.
zoli29 2009.07.06. 11:44:13
@Arma Gedeonka:
A Fidesz láthatóan középre tolódik. Még pedig azért, mert tisztában van vele, hogy együttműködésre van ítélve a nagytőkével, a nemzetközi tőkével, az IMF-fel. Aki azt állítja, hogy kompromisszumok nélkül talpra lehet állítani ezt az országot (mint ahogy a Jobbik hirdeti), az nem tudja, mit beszél.
Az elmúlt 7 év kormányzását az jellemezte, hogy nem csak, hogy a kormány kompromisszumkész volt, hanem egyenesen elébe ment a nyugati tőke elvárásainak, hogy bizonyítsa lojalitását (lásd Gyurcsány nyilatkozatai az EU mezőgazdasági támogatásairól).
Orbán abban fog különbözni, hogy amennyire lehetséges, képviselni fogja a magyar érdeket (ami miatt egyébként sok országban nem is szeretik, mert nehéz tárgyalópartner), de kompromisszumokat neki is kell kötnie, nem is keveset. Ha nem így tenne, azzal Magyarországnak ártana.
Ezt mindenkinek meg kellene értenie, mielőtt jövő áprilisban behúzza az ikszet.
A Fidesz láthatóan középre tolódik. Még pedig azért, mert tisztában van vele, hogy együttműködésre van ítélve a nagytőkével, a nemzetközi tőkével, az IMF-fel. Aki azt állítja, hogy kompromisszumok nélkül talpra lehet állítani ezt az országot (mint ahogy a Jobbik hirdeti), az nem tudja, mit beszél.
Az elmúlt 7 év kormányzását az jellemezte, hogy nem csak, hogy a kormány kompromisszumkész volt, hanem egyenesen elébe ment a nyugati tőke elvárásainak, hogy bizonyítsa lojalitását (lásd Gyurcsány nyilatkozatai az EU mezőgazdasági támogatásairól).
Orbán abban fog különbözni, hogy amennyire lehetséges, képviselni fogja a magyar érdeket (ami miatt egyébként sok országban nem is szeretik, mert nehéz tárgyalópartner), de kompromisszumokat neki is kell kötnie, nem is keveset. Ha nem így tenne, azzal Magyarországnak ártana.
Ezt mindenkinek meg kellene értenie, mielőtt jövő áprilisban behúzza az ikszet.
Arma Gedeonka 2009.07.06. 11:56:28
@Zoli28:
Azért a Jobbik is óvatos e téren, bár nyilván lehet előkeresni különböző helyeken elhangzó dolgokat, többnyire olyasmiket mondanak, hogy újra kell tárgyalni az adósságot, részleges, vagy teljes elengedést kell elérni, meg hogy a multik élősködnek.
Ez nem szélsőségesen radikális, az adósságunk (az USÁ-éhoz hasonlóan!) visszafizethetetlen, amennyiben elfogadjuk az érvényben levő szótárat, hiszen a "bejött" (?) hitel sokszorosa kiment már "törlesztés" gyanánt.
Elég kivételes heylzet, amikor az őrült beszéd a józan és a fennnálló világrend az őrült.
A különleges az, hogy msoot láthatóan omlik a világrend és a menekülés útja a nemzeti önellátás helyreálljtása.
Ezt persze Orbán is tudja és pl. az itteni reakciós kör nagyon utálja, amikor elejt erről egy-két szót.
Azért a Jobbik is óvatos e téren, bár nyilván lehet előkeresni különböző helyeken elhangzó dolgokat, többnyire olyasmiket mondanak, hogy újra kell tárgyalni az adósságot, részleges, vagy teljes elengedést kell elérni, meg hogy a multik élősködnek.
Ez nem szélsőségesen radikális, az adósságunk (az USÁ-éhoz hasonlóan!) visszafizethetetlen, amennyiben elfogadjuk az érvényben levő szótárat, hiszen a "bejött" (?) hitel sokszorosa kiment már "törlesztés" gyanánt.
Elég kivételes heylzet, amikor az őrült beszéd a józan és a fennnálló világrend az őrült.
A különleges az, hogy msoot láthatóan omlik a világrend és a menekülés útja a nemzeti önellátás helyreálljtása.
Ezt persze Orbán is tudja és pl. az itteni reakciós kör nagyon utálja, amikor elejt erről egy-két szót.
Google 2009.07.06. 12:01:06
@Zoli28:
Igen, itt van a kutya elásva.
Ha a Jobbik azt mondja, saját erőnkből, hitelek és kompromisszumok nélkül talpra tudunk állni- most, hét év csődkormányzás után- eljelentékteleníti a szoclib kormányzás összes gazemberségét.
Nem is történtek itt szörnyű dolgok, csak a Jobbik jobban "megcsinálná"!
Igen, itt van a kutya elásva.
Ha a Jobbik azt mondja, saját erőnkből, hitelek és kompromisszumok nélkül talpra tudunk állni- most, hét év csődkormányzás után- eljelentékteleníti a szoclib kormányzás összes gazemberségét.
Nem is történtek itt szörnyű dolgok, csak a Jobbik jobban "megcsinálná"!
Arma Gedeonka 2009.07.06. 12:07:26
@Google:
nem gondolod komolyan. Volt egy ország külföldi adósságok nélkül, bár megszállva, a szoci tábor tagjaként, erősen korlátozott szuverenitással és a rénkkényszerített társadalmi-politikai-gazdasági rendszer miatt az erőforrásait erősen pocsékolva, de Ugandát is számítva a világ fejletttebbik részében,. A rossz hatékonyságú irányjtás ellenére a közvagyon az országé volt.
A külföldi hitelek hatáésára egyre lejjebb kerültünk a gödörbe, a nemzeti vagyon nagy része külföldi kézbe került, meg lepusztult, a bejött hitel sokszorosát kifizetük már törlesztésnek és az adósság csak nőtt, most még a maradék vagyont követelik cserébe, erdők, vizek, termőföld, azután talán a bőrünket akarnák lenyúzni.
Ha eddig a külföldi hitelek felvétele töretlenül ezt a pusztulási pályát eredményezte, akkor komolyan gondolod, hogy a további hitelek felvételével ugyanezen köröktől fogunk "talpra állni"???
nem gondolod komolyan. Volt egy ország külföldi adósságok nélkül, bár megszállva, a szoci tábor tagjaként, erősen korlátozott szuverenitással és a rénkkényszerített társadalmi-politikai-gazdasági rendszer miatt az erőforrásait erősen pocsékolva, de Ugandát is számítva a világ fejletttebbik részében,. A rossz hatékonyságú irányjtás ellenére a közvagyon az országé volt.
A külföldi hitelek hatáésára egyre lejjebb kerültünk a gödörbe, a nemzeti vagyon nagy része külföldi kézbe került, meg lepusztult, a bejött hitel sokszorosát kifizetük már törlesztésnek és az adósság csak nőtt, most még a maradék vagyont követelik cserébe, erdők, vizek, termőföld, azután talán a bőrünket akarnák lenyúzni.
Ha eddig a külföldi hitelek felvétele töretlenül ezt a pusztulási pályát eredményezte, akkor komolyan gondolod, hogy a további hitelek felvételével ugyanezen köröktől fogunk "talpra állni"???
zoli29 2009.07.06. 12:10:40
@Arma Gedeonka:
"újra kell tárgyalni az adósságot, részleges, vagy teljes elengedést kell elérni, meg hogy a multik élősködnek."
Ez jól hangzik, de semmi realitása nincs, és ebben a közgazdász-szakma egységes. Illetve próbálkozhatunk ilyesmivel, de akkor minden hitelünket elveszítjük nagyjából az egész világon.
"A különleges az, hogy msoot láthatóan omlik a világrend és a menekülés útja a nemzeti önellátás helyreálljtása."
Igen, de nem a teljes bezárkózásé, amit Vonáék hirdetnek. Meg kell találni az optimális egyensúlyt.
"újra kell tárgyalni az adósságot, részleges, vagy teljes elengedést kell elérni, meg hogy a multik élősködnek."
Ez jól hangzik, de semmi realitása nincs, és ebben a közgazdász-szakma egységes. Illetve próbálkozhatunk ilyesmivel, de akkor minden hitelünket elveszítjük nagyjából az egész világon.
"A különleges az, hogy msoot láthatóan omlik a világrend és a menekülés útja a nemzeti önellátás helyreálljtása."
Igen, de nem a teljes bezárkózásé, amit Vonáék hirdetnek. Meg kell találni az optimális egyensúlyt.
bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2009.07.06. 12:15:16
A Fidesz valóban elment nyaralni, csak Zoli28-at hagyta itt, hogy tartsa a frontot :-D (...) :-D (...) :-D ...
ü
bbjnick
ü
bbjnick
Arma Gedeonka 2009.07.06. 12:17:25
@Zoli28:
Mikor hirdettek Vonáék teljes bezárkózást?
Segjtek: soha.
A közgazdász szakma messze nem egységes adósságelengedés ügyben, csak az utóbbi évtizedekben rengeteg adósságot engedtek el, cégekét, bankokét, magánszemélyekét, országokét. VAn pl. az egyéni csőd intézménye az USÁ-ban, bár nemrég szigorították, az egy intézményes részleges adósságelengedés.
A világ pénzügyi rendszere pilótajátékká vált, pl. Kalifornia állam se tudja fizetni adósságait és az USA egéászére is ez vár.
A pénzrendszer elszállt, az adósságok visszafizethetetlenek. Persze nem lehet előrerohanni, mindent a maga idejében, de a világgazdaság újraindításának sok közgazdász szerint része lesz egy nagy (és katasztrofális...) adósságelengedés.
A nekünk nyújtott hitelektől eddig csak lejjebb kerültünk a gödörbe, mitől változna ez most?
Mikor hirdettek Vonáék teljes bezárkózást?
Segjtek: soha.
A közgazdász szakma messze nem egységes adósságelengedés ügyben, csak az utóbbi évtizedekben rengeteg adósságot engedtek el, cégekét, bankokét, magánszemélyekét, országokét. VAn pl. az egyéni csőd intézménye az USÁ-ban, bár nemrég szigorították, az egy intézményes részleges adósságelengedés.
A világ pénzügyi rendszere pilótajátékká vált, pl. Kalifornia állam se tudja fizetni adósságait és az USA egéászére is ez vár.
A pénzrendszer elszállt, az adósságok visszafizethetetlenek. Persze nem lehet előrerohanni, mindent a maga idejében, de a világgazdaság újraindításának sok közgazdász szerint része lesz egy nagy (és katasztrofális...) adósságelengedés.
A nekünk nyújtott hitelektől eddig csak lejjebb kerültünk a gödörbe, mitől változna ez most?
zoli29 2009.07.06. 12:19:14
@bbjnick:
Tudom, egyszerűbb az embert beskatulyázni, mint vitatkozni vele, mert nem kell hozzá gondolkodni...
Tudom, egyszerűbb az embert beskatulyázni, mint vitatkozni vele, mert nem kell hozzá gondolkodni...
reality 2009.07.06. 12:19:55
@Arma Gedeonka: "Még az egyéretlemű (nekem), hogy ehhez olyasmi irány a megfelelő, amihez e pillanatban a Jobbik áll legközelebb."
Ezt kifejtenéd nekem? Nagyon kíváncsi lennék!
Ezt kifejtenéd nekem? Nagyon kíváncsi lennék!
Arma Gedeonka 2009.07.06. 12:20:09
Vona, Morvai emlegetik az elhanyagolt keleti piacokat, a termálvizeinkben rejlő turisztikai potenciált, nyilván külföldi turistákra is értve, meg hogy az ország (szerintük, én ezt vitatom...) esetleg harmincmillió embert képes élelmezni. Logikus, hogy ezt az élelemexport lehetőségére gondolva mondják.
Tehát bezárkózási szándékról szó sincs náluk, más kérdés, hogy mi a reális e szép álmokból.
Tehát bezárkózási szándékról szó sincs náluk, más kérdés, hogy mi a reális e szép álmokból.
bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2009.07.06. 12:22:15
@Arma Gedeonka:
Nem lesz olyan "katasztrófális" az az adóságelengedés. Én még nem láttam olyan mérleget, amely arról szólt volna, hogy kiktől vettünk fel, mikor és mennyit és mikor és mennyit fizettünk vissza. Mondom, nem láttam ilyen kimutatást, de ha valaki elkészítené erősen gyanítom, hogy nem kellene szégyenkeznünk...
ü
bbjnick
Nem lesz olyan "katasztrófális" az az adóságelengedés. Én még nem láttam olyan mérleget, amely arról szólt volna, hogy kiktől vettünk fel, mikor és mennyit és mikor és mennyit fizettünk vissza. Mondom, nem láttam ilyen kimutatást, de ha valaki elkészítené erősen gyanítom, hogy nem kellene szégyenkeznünk...
ü
bbjnick
zoli29 2009.07.06. 12:23:23
@Arma Gedeonka:
Ha a pénzpiacok nem hajlandók finanszírozni M.o. államadósságát, mert nem bíznak benne (márpedig most ez a helyzet), akkor nincs más lehetőség, mint az IMF-hitel. Legalábbis ha nem akarjuk, hogy beálljon az államcsőd. Persze választhatjuk az utóbbit is, Vona éppen ezt javasolja. Meg azt, hogy kergessük el a multikat az országból. Hajrá!
Ha a pénzpiacok nem hajlandók finanszírozni M.o. államadósságát, mert nem bíznak benne (márpedig most ez a helyzet), akkor nincs más lehetőség, mint az IMF-hitel. Legalábbis ha nem akarjuk, hogy beálljon az államcsőd. Persze választhatjuk az utóbbit is, Vona éppen ezt javasolja. Meg azt, hogy kergessük el a multikat az országból. Hajrá!
bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2009.07.06. 12:29:24
@Zoli28:
"Tudom, egyszerűbb az embert beskatulyázni, mint vitatkozni vele, mert nem kell hozzá gondolkodni..."
Nagyon jól teccik mondani, milyen igaz!
ü
bbjnick:-)
"Tudom, egyszerűbb az embert beskatulyázni, mint vitatkozni vele, mert nem kell hozzá gondolkodni..."
Nagyon jól teccik mondani, milyen igaz!
ü
bbjnick:-)
Arma Gedeonka 2009.07.06. 12:30:50
@reality:
Lehet a pártpropaganda felől közeljteni és a tényleges tevékenység felől.
A jelszavak: Rend, Ébredés, Jólét, vagy ilyesmi. Szerintem a Jólétet elfelejthetjük, ez nekik se fog bejönni, a reális cél a tömeges éhhalál elkerülése lesz.
Rend nélkülözhetetlen lesz a kollektív túléléshez a gazdasági-társadalmi katasztrófa közepette.
Az Ébredés garantált a fogyasztói álomból.
Nézzük a gyakorlati cselekvést, mik a Jobbik fő témái:
- első helyen a cigánybűnözés megfékezése, tegyük hozzá, Vona már azt is felajánlotta, hogy ha kell, nem használja e kifejezést, mert nem akarja a normális cigányokat bántani.
A Jobbik volt az egyetlen párt, amely ezt a tabut áttörte és rákényszerített mindenki mást a témával foglalkozásra, Mszp-t, Fideszt, mindenkit.
- multiellenesség, uzsoracivilizációval szembeszállás, önellátó (nagyrészt, a maitól nagyobbrészt önellátó) nemzetgazdaság helyreálljtása, munkahelyek, élősködő multik adóelkerülésének véget vetni.
Globalizációellenesség, EU- szuperállam-ellenesség.
Nem magyar, hanem világszintű katasztrófa okozója mindaz, ami ellen fellépnek, a globalizáció már bukik az erőforrásbázis kimerülése miatt, a kiút csak a gazdaságok újralokalizálása lehet (mert harmadik út nincs), csak a Jobbik képviseli következetesen. (sőt, nekem nem elég következetesen...)
- izraelita honfoglalással sezmbeni ellenállás, honvédelmi képességek helyreálljtása, a Gárda az egyes és e ponthoz is illik, de csak mint a megoldás része, nem egésze.
E blog szerkesztői zöme számára ez náci program, én biztos vagyok benne, hogy a cionizmus egy komoly veszély országunkra, mert Cion I. bukóban van, fenntarthatatlan, nehétzz elhinni, hogy akkor belátják a tévedést, előbb megpróbálják ugyanazt máshol. Sok jele van, hogy nálunk.
Ehhez nem kell senki elen gyűlölködni, csak egészséges önvédelmi ösztön, hogy ellen akarunk állni. Ha kiderül, hogy vakriasztás, majd le lehet fújni a riadót, addig is kell a készenlét, az ellenállás.
Lehet a pártpropaganda felől közeljteni és a tényleges tevékenység felől.
A jelszavak: Rend, Ébredés, Jólét, vagy ilyesmi. Szerintem a Jólétet elfelejthetjük, ez nekik se fog bejönni, a reális cél a tömeges éhhalál elkerülése lesz.
Rend nélkülözhetetlen lesz a kollektív túléléshez a gazdasági-társadalmi katasztrófa közepette.
Az Ébredés garantált a fogyasztói álomból.
Nézzük a gyakorlati cselekvést, mik a Jobbik fő témái:
- első helyen a cigánybűnözés megfékezése, tegyük hozzá, Vona már azt is felajánlotta, hogy ha kell, nem használja e kifejezést, mert nem akarja a normális cigányokat bántani.
A Jobbik volt az egyetlen párt, amely ezt a tabut áttörte és rákényszerített mindenki mást a témával foglalkozásra, Mszp-t, Fideszt, mindenkit.
- multiellenesség, uzsoracivilizációval szembeszállás, önellátó (nagyrészt, a maitól nagyobbrészt önellátó) nemzetgazdaság helyreálljtása, munkahelyek, élősködő multik adóelkerülésének véget vetni.
Globalizációellenesség, EU- szuperállam-ellenesség.
Nem magyar, hanem világszintű katasztrófa okozója mindaz, ami ellen fellépnek, a globalizáció már bukik az erőforrásbázis kimerülése miatt, a kiút csak a gazdaságok újralokalizálása lehet (mert harmadik út nincs), csak a Jobbik képviseli következetesen. (sőt, nekem nem elég következetesen...)
- izraelita honfoglalással sezmbeni ellenállás, honvédelmi képességek helyreálljtása, a Gárda az egyes és e ponthoz is illik, de csak mint a megoldás része, nem egésze.
E blog szerkesztői zöme számára ez náci program, én biztos vagyok benne, hogy a cionizmus egy komoly veszély országunkra, mert Cion I. bukóban van, fenntarthatatlan, nehétzz elhinni, hogy akkor belátják a tévedést, előbb megpróbálják ugyanazt máshol. Sok jele van, hogy nálunk.
Ehhez nem kell senki elen gyűlölködni, csak egészséges önvédelmi ösztön, hogy ellen akarunk állni. Ha kiderül, hogy vakriasztás, majd le lehet fújni a riadót, addig is kell a készenlét, az ellenállás.
Arma Gedeonka 2009.07.06. 12:35:01
@bbjnick:
nem is a magyar adósság elengedésére gondoltam, hogy katasztrofális lesz, hanem a világ összes adósságáéra!
HA elvész a bizalom a pénzben, abban, hogy valaki fizetni fog az áruért, leáll a gazdaság.
Pedig az adósságok összessége visszafizethetetlen, az adóssághegyet a jövőbeni növekedés reményében fújták fel, ha eláll a növekedés (és leáll), akor nincs miből visszafizetni.
És nincs miből.
De aha elengedik az adósságokat (vagy nem engedik el, csak tömegesen nem fizetik vissza), akkor ki fog hitelbe szálljtani? Pedigf a mai gazdaság leáll hitel nélkül.
Ez a fordulópont lesz a dráma, utána a romokból már újjáépülhet valami, kevesebb hitellel (vagy semmivel???), de azt nem mindenki fogja már megérni...
nem is a magyar adósság elengedésére gondoltam, hogy katasztrofális lesz, hanem a világ összes adósságáéra!
HA elvész a bizalom a pénzben, abban, hogy valaki fizetni fog az áruért, leáll a gazdaság.
Pedig az adósságok összessége visszafizethetetlen, az adóssághegyet a jövőbeni növekedés reményében fújták fel, ha eláll a növekedés (és leáll), akor nincs miből visszafizetni.
És nincs miből.
De aha elengedik az adósságokat (vagy nem engedik el, csak tömegesen nem fizetik vissza), akkor ki fog hitelbe szálljtani? Pedigf a mai gazdaság leáll hitel nélkül.
Ez a fordulópont lesz a dráma, utána a romokból már újjáépülhet valami, kevesebb hitellel (vagy semmivel???), de azt nem mindenki fogja már megérni...
bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2009.07.06. 12:44:04
@Arma Gedeonka:
Értem én amit mondasz. Amit kevésbe értek, az az, hogy miért nem dolgoznak össze azok, aki számára ez nyilvánvaló:-(
Kíváncsi leszek, hogy a Jobbik EU-képviselői hogyan fogják az ottani lehetőségeket kihasználni és a hozzájuk hasonlóan antiglobalista képviselőkkel hogyan tudnak majd közösen dolgozni.
Az Unio nem fátumszerűen globalista, ha túlsújba kerülnek a "nemzetiek", akkor (akár) kellő nyomást (is) tudnak gyakorolni azirányba, hogy az Unio szekérrúdját megfordítsuk:-)
És: ha nálunk egy valóban nemzeti kormány jön létre, az is folytathat tárgyalásokat azokkal, akikkel lehet (pld. lengyelek???), hogy közösen képviseljünk egy új európai modellt:-)
ü
bbjnick
Értem én amit mondasz. Amit kevésbe értek, az az, hogy miért nem dolgoznak össze azok, aki számára ez nyilvánvaló:-(
Kíváncsi leszek, hogy a Jobbik EU-képviselői hogyan fogják az ottani lehetőségeket kihasználni és a hozzájuk hasonlóan antiglobalista képviselőkkel hogyan tudnak majd közösen dolgozni.
Az Unio nem fátumszerűen globalista, ha túlsújba kerülnek a "nemzetiek", akkor (akár) kellő nyomást (is) tudnak gyakorolni azirányba, hogy az Unio szekérrúdját megfordítsuk:-)
És: ha nálunk egy valóban nemzeti kormány jön létre, az is folytathat tárgyalásokat azokkal, akikkel lehet (pld. lengyelek???), hogy közösen képviseljünk egy új európai modellt:-)
ü
bbjnick
Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.07.06. 12:52:06
@bbjnick:
az eu nem fátumszerűen globalista, hanem szándékoltan. az eu-t ezért hozták létre a világ urai.
az eu nem fátumszerűen globalista, hanem szándékoltan. az eu-t ezért hozták létre a világ urai.
Arma Gedeonka 2009.07.06. 12:53:56
@bbjnick:
Világos, de eleve túlzott leegyszerűsítés "AZ UNIÓ"-ról beszélni.
Világos, hogy a dolog létrehozói globalisták és összeesküvők voltak, az egységmozgalom egy régi szabadkőműves projekt és sok naív embert sikerült meggyőzni, hogy csak jgy lehet kiküszöbölni a további európai háborúkat. Illetve, amíg a világgazdaság növekvő szakaszban volt, az EU-ne belül valóban nőhetett a jólét a közös piac révén is.
De "az EU"-ban ott vagyunk mi mind, az euroszkeptikus, vagy egyszerűen józan és hazafias EP-képviselők is, mindenki.
Egyértelmű, hogy nem az EU felsozlatásának követelésével kell kezdeni, hanem a tagországok nemzeti önállóságának erősítéséért kell dolgozni. Ha a folyamatok megérlelik a szuperállam mai szintjének lebontását, akkor meg abban kell majd részt vennie a jobbik képviselőinek.
A lengyelek mellélövés, per pillanat az integráció egyik nyertes országa, az EU-szkeptikusok kihullottak az EP-ből és a szejmből is.
Majd visszajönnek...
Világos, de eleve túlzott leegyszerűsítés "AZ UNIÓ"-ról beszélni.
Világos, hogy a dolog létrehozói globalisták és összeesküvők voltak, az egységmozgalom egy régi szabadkőműves projekt és sok naív embert sikerült meggyőzni, hogy csak jgy lehet kiküszöbölni a további európai háborúkat. Illetve, amíg a világgazdaság növekvő szakaszban volt, az EU-ne belül valóban nőhetett a jólét a közös piac révén is.
De "az EU"-ban ott vagyunk mi mind, az euroszkeptikus, vagy egyszerűen józan és hazafias EP-képviselők is, mindenki.
Egyértelmű, hogy nem az EU felsozlatásának követelésével kell kezdeni, hanem a tagországok nemzeti önállóságának erősítéséért kell dolgozni. Ha a folyamatok megérlelik a szuperállam mai szintjének lebontását, akkor meg abban kell majd részt vennie a jobbik képviselőinek.
A lengyelek mellélövés, per pillanat az integráció egyik nyertes országa, az EU-szkeptikusok kihullottak az EP-ből és a szejmből is.
Majd visszajönnek...
Arma Gedeonka 2009.07.06. 12:54:38
@reality:
Akkor nevess.
Akkor nevess.
bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2009.07.06. 13:04:23
@Grift: & @Arma Gedeonka:
Minden jó dolog egyben egyszerű is.:-) Egyszerűen meg kell próbálni "nemzetibbé" tenni az uniót. Ha pedig nem megy, akkor mindenki a hóna alá csap egy széktámlát (kiveszi a hozzájárulását a projektből) és hazamegy:-D
A Beatles együttesben is mennyi pénz volt és mégis feloszlott:-D
ü
bbjnick
Minden jó dolog egyben egyszerű is.:-) Egyszerűen meg kell próbálni "nemzetibbé" tenni az uniót. Ha pedig nem megy, akkor mindenki a hóna alá csap egy széktámlát (kiveszi a hozzájárulását a projektből) és hazamegy:-D
A Beatles együttesben is mennyi pénz volt és mégis feloszlott:-D
ü
bbjnick
Arma Gedeonka 2009.07.06. 13:07:38
@bbjnick:
Nem a vágyainkon múlik.
Ha a globalizáció hajtóerői nem gyengülnének el, hiába akarnánk nemzetibb uniót, nem sikerülne. HA meg a globalizáció objektjv okból kifullad (és ezt teszi), akkor még a volt lelkes komprádorok se tudnak mást kitalálni, minr a relokalizációt. Ha nem lehet a cipőt Kínából beszerezni, akkor muszáj megint itthon gyártani, a harmadik út a mezíláb járás...
Nem a vágyainkon múlik.
Ha a globalizáció hajtóerői nem gyengülnének el, hiába akarnánk nemzetibb uniót, nem sikerülne. HA meg a globalizáció objektjv okból kifullad (és ezt teszi), akkor még a volt lelkes komprádorok se tudnak mást kitalálni, minr a relokalizációt. Ha nem lehet a cipőt Kínából beszerezni, akkor muszáj megint itthon gyártani, a harmadik út a mezíláb járás...
Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.07.06. 13:12:50
@bbjnick:
ha unió, akkor nem nemzeti. vagy unió, vagy nemzet. ezt a jelenlegi szemétdombot csak megszüntetni lehet. /lehetne/ de gondolj csak bele, itt, ezen a blogon is minden szerző igennel szavazott az eu belépéskor. akkor meg miről beszélünk?
de rajtunk a "nemzeti" sem segít, mert méltatlanok vagyunk a nemzeti létre...
ha unió, akkor nem nemzeti. vagy unió, vagy nemzet. ezt a jelenlegi szemétdombot csak megszüntetni lehet. /lehetne/ de gondolj csak bele, itt, ezen a blogon is minden szerző igennel szavazott az eu belépéskor. akkor meg miről beszélünk?
de rajtunk a "nemzeti" sem segít, mert méltatlanok vagyunk a nemzeti létre...
bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2009.07.06. 13:15:53
@Arma Gedeonka:
Azért akarni sem árt:-D Az egyik cimborám szokta mondogatni, hogy mikor az orosz-ukrán gázvita miatt leállt a gázszolgáltatás, akkor Fico járt el jól, hogy kiment Kijevbe és Moszkvába és, nem törődve az erőviszonyokkal, bejelentette, hogy: őt nem érdekli az orosz-ukrán vita, neki pedig gáz kell:-) És lett:-)
Olyan emberek kellenek a kormányzásba, akik akarni is tudnak, akik meggyőződéssel tudják képviselni nemzeti érdekeinket:-)
ü
bbjnick
Azért akarni sem árt:-D Az egyik cimborám szokta mondogatni, hogy mikor az orosz-ukrán gázvita miatt leállt a gázszolgáltatás, akkor Fico járt el jól, hogy kiment Kijevbe és Moszkvába és, nem törődve az erőviszonyokkal, bejelentette, hogy: őt nem érdekli az orosz-ukrán vita, neki pedig gáz kell:-) És lett:-)
Olyan emberek kellenek a kormányzásba, akik akarni is tudnak, akik meggyőződéssel tudják képviselni nemzeti érdekeinket:-)
ü
bbjnick
Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.07.06. 13:19:00
@Arma Gedeonka:
nem, egyáltalán nem. mármint az eu kapcsán. a hatalombirtokosok azért hozták létre, hogy könnyebb legyen az igázás. a népek meg már nem rendelkeznek öntudattal. mikor 120ezer ember vonul a buzikkal bécsben? ugyan.
majd szépen lassan széljobbra lendül az inga és az újfasizmus kitisztítja ezt az istállót, és akkor majd, talán, lesz esély egy új rendre.
nem, egyáltalán nem. mármint az eu kapcsán. a hatalombirtokosok azért hozták létre, hogy könnyebb legyen az igázás. a népek meg már nem rendelkeznek öntudattal. mikor 120ezer ember vonul a buzikkal bécsben? ugyan.
majd szépen lassan széljobbra lendül az inga és az újfasizmus kitisztítja ezt az istállót, és akkor majd, talán, lesz esély egy új rendre.
bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2009.07.06. 13:27:28
@Grift:
Más nevében nem tudok nyilatkozni, de a magaméban igen. Én méltónak érzem magam a nemzeti létre:-)
ü
bbjnick
Más nevében nem tudok nyilatkozni, de a magaméban igen. Én méltónak érzem magam a nemzeti létre:-)
ü
bbjnick
Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.07.06. 13:30:58
@Zoli28:
amit a radikális tisztítószernek ki kell. aztán ő megy a fenébe egy vizes lemosással. :)
amit a radikális tisztítószernek ki kell. aztán ő megy a fenébe egy vizes lemosással. :)
Arma Gedeonka 2009.07.06. 13:36:48
@bbjnick:
Persze, de ez csak szükséges, de nem elégséges feltétel.
Ha szerencsénk van, a nemzeti érdekképviseletet célul kitűző politikusok épp akkor jöttek fel, amikor a világpolitikai és világgazdasági feltételek lehetővé teszik, hogy ne tüntessék el őket és ne korrumpálódhassanak a globalizáció kiszolgálóivá.
Se túl korán, se túl későn, hátha most így sikerül.
Persze, de ez csak szükséges, de nem elégséges feltétel.
Ha szerencsénk van, a nemzeti érdekképviseletet célul kitűző politikusok épp akkor jöttek fel, amikor a világpolitikai és világgazdasági feltételek lehetővé teszik, hogy ne tüntessék el őket és ne korrumpálódhassanak a globalizáció kiszolgálóivá.
Se túl korán, se túl későn, hátha most így sikerül.
Arma Gedeonka 2009.07.06. 13:38:04
@Grift:
milyen , szerinted is neonáci, vagy újfasiszta programelemet tudnál mondani, ami most hasznos lehet?
Mert a régi nácikról az ugrik be, hogy tönkretették a hazájukat, átadtak egy csomó területet másoknak, meg ilyenek...
milyen , szerinted is neonáci, vagy újfasiszta programelemet tudnál mondani, ami most hasznos lehet?
Mert a régi nácikról az ugrik be, hogy tönkretették a hazájukat, átadtak egy csomó területet másoknak, meg ilyenek...
bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2009.07.06. 13:55:01
@Arma Gedeonka:
A nemzetiszocializmus és a fasizmus az két meglehetősen különböző káposzta. Nem is tudom, létezik-e ma valahol újfasizmus...
Ezek a kukaborigatós, punkkokkal, "anarchistákkal" pofozkodós unatkozó fiatalok többnyire csökött műnácik.
Ellenben a klasszuikus fasizmus nemzet- és állameszméjében számos megfontolandó elem létezik:-)
ü
bbjnick
A nemzetiszocializmus és a fasizmus az két meglehetősen különböző káposzta. Nem is tudom, létezik-e ma valahol újfasizmus...
Ezek a kukaborigatós, punkkokkal, "anarchistákkal" pofozkodós unatkozó fiatalok többnyire csökött műnácik.
Ellenben a klasszuikus fasizmus nemzet- és állameszméjében számos megfontolandó elem létezik:-)
ü
bbjnick
Arma Gedeonka 2009.07.06. 14:00:17
Én antimodernista vagyok, nekem a fasizmus is túl modern...
reality 2009.07.06. 14:06:26
@bbjnick: Attól, hogy van egynéhány eleme, amely megfontolandó, a fasizmus nem biztos, hogy elfogadható ideológia.
bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2009.07.06. 14:08:18
@Arma Gedeonka:
:-D (...) :-D (...) :-D ...
Azért egy részben hivatásrendi alapon szerveződő felsőház, vagy az elidegeníthetetlen nemzeti vagyon (melyre legfeljebb, ha használati jogok szerezhetők meghatározott időre --- kvázi "hűbérként") szerintem nem az ördögtől való gondolatok:-)
ü
bbjnick
:-D (...) :-D (...) :-D ...
Azért egy részben hivatásrendi alapon szerveződő felsőház, vagy az elidegeníthetetlen nemzeti vagyon (melyre legfeljebb, ha használati jogok szerezhetők meghatározott időre --- kvázi "hűbérként") szerintem nem az ördögtől való gondolatok:-)
ü
bbjnick
bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2009.07.06. 14:12:45
@reality:
A fasizmus a XX. század első felének problémáira próbált választ adni. Ma a XXI. század első felében élünk. Nyilván, hogy a magunk korára a magunk válaszait kell megtalálnunk, de tanulni (Arisztotelésztől Szent Ágostonig, Vicotól Mussolliniig) senkitől sem szégyen. Szerintem.
ü
bbjnick
A fasizmus a XX. század első felének problémáira próbált választ adni. Ma a XXI. század első felében élünk. Nyilván, hogy a magunk korára a magunk válaszait kell megtalálnunk, de tanulni (Arisztotelésztől Szent Ágostonig, Vicotól Mussolliniig) senkitől sem szégyen. Szerintem.
ü
bbjnick
Arma Gedeonka 2009.07.06. 14:19:01
@bbjnick:
"az elidegeníthetetlen nemzeti vagyon (melyre legfeljebb, ha használati jogok szerezhetők meghatározott időre --- kvázi "hűbérként") szerintem nem az ördögtől való gondolatok:-)"
Nem bizony, ez az ősi magyar nemzetségi és faluközösségi földbirtoklás elve...
Az derék dolog, hogy a fasiszták is eleinktől tanultak! :-)
"az elidegeníthetetlen nemzeti vagyon (melyre legfeljebb, ha használati jogok szerezhetők meghatározott időre --- kvázi "hűbérként") szerintem nem az ördögtől való gondolatok:-)"
Nem bizony, ez az ősi magyar nemzetségi és faluközösségi földbirtoklás elve...
Az derék dolog, hogy a fasiszták is eleinktől tanultak! :-)
Google 2009.07.06. 14:25:11
@Arma Gedeonka:
Persze hogy a Vonától, Morvaitól fogunk "talpra állni". Tudom én.
Viszont amikor itt húsz éveznek, Gyurcsányékat böfögik vissza, legyenek bármilyen jobbikok.
Nemcsak húsz éve, azelőtt is hitelekből tartották fenn az országot. Ezeket nyögjük azóta is.
Persze hogy a Vonától, Morvaitól fogunk "talpra állni". Tudom én.
Viszont amikor itt húsz éveznek, Gyurcsányékat böfögik vissza, legyenek bármilyen jobbikok.
Nemcsak húsz éve, azelőtt is hitelekből tartották fenn az országot. Ezeket nyögjük azóta is.
Arma Gedeonka 2009.07.06. 14:27:04
@Google:
én azt mondom, kettő, te meg erre azt válaszolod, nem , mert kettő...
Az országot amúgy nem hitelekből tartják fenn, se húsz éve, se a Kádár-kor óta. Azok révén rabolják ki.
én azt mondom, kettő, te meg erre azt válaszolod, nem , mert kettő...
Az országot amúgy nem hitelekből tartják fenn, se húsz éve, se a Kádár-kor óta. Azok révén rabolják ki.
mialenyeg 2009.07.06. 14:40:50
@Arma Gedeonka: Az van, hogy vagy le van zsirozva, hogy a Jobbik nem fog elszamoltatni, vagy egyszeruen csak akkora kaosz van mar, hogy nem kiszamithato, hogyan lehetne szavazatokat atcsoportositani. En az utobbiban hiszek.
Arma Gedeonka 2009.07.06. 15:00:41
Semminek a lezsírozásában nem bízhat senki egy olyan korszakban, amire épp a korábbi viszonyok felfordulása, összeomlása jellemző.
Már az is hihetetlen lett volna pl. 3 éve, hogy ilyen témákról lesz szó a médiában, politikában, amiket a Jobbik képvisel és nyomában mások is (kénytelenül), hogy Bajnai arról szónokol, hogy már egy tyúklopás is bűn, stb.
Ki hitte volna 3 éve, hogy 3 EP-képviselőjük lesz ilyen témákkal? HOgy ezzel egyáltalán labdába rúghatnak?
Már ez is a felbomló világrend (a "rend" szónak nem az én értékrendem szerinti értelmében, hanem Status Quo értelmében) biztos jele.
És a folyamat nem látszik itt megállni.
A korábbi ilyen felfordulások mindig vérontásba torkolltak, pont most lenne másképp?
Már az is hihetetlen lett volna pl. 3 éve, hogy ilyen témákról lesz szó a médiában, politikában, amiket a Jobbik képvisel és nyomában mások is (kénytelenül), hogy Bajnai arról szónokol, hogy már egy tyúklopás is bűn, stb.
Ki hitte volna 3 éve, hogy 3 EP-képviselőjük lesz ilyen témákkal? HOgy ezzel egyáltalán labdába rúghatnak?
Már ez is a felbomló világrend (a "rend" szónak nem az én értékrendem szerinti értelmében, hanem Status Quo értelmében) biztos jele.
És a folyamat nem látszik itt megállni.
A korábbi ilyen felfordulások mindig vérontásba torkolltak, pont most lenne másképp?
Google 2009.07.06. 15:55:45
@Arma Gedeonka:
Ami a hiteleket illeti, kíváncsi vagyok Kádár apánk hogyan kormányozgatott volna nélkülük annyi időn át. Minden ország vesz fel hitelt, a hogyanban van a különbség, abban, mire, hogyan használja.
Az, hogy a szoclibek gazemberek voltak - nemcsak 3 éve, ők mindig ilyenek - nem jelenti azt, hogy most a Jobbikot vállaljuk fel.
Van más megoldás is. Olyan, melyet sok-sok éve ismerünk, nem tavaly-tavalyelőtt jött elő a semmiből.
Ami a hiteleket illeti, kíváncsi vagyok Kádár apánk hogyan kormányozgatott volna nélkülük annyi időn át. Minden ország vesz fel hitelt, a hogyanban van a különbség, abban, mire, hogyan használja.
Az, hogy a szoclibek gazemberek voltak - nemcsak 3 éve, ők mindig ilyenek - nem jelenti azt, hogy most a Jobbikot vállaljuk fel.
Van más megoldás is. Olyan, melyet sok-sok éve ismerünk, nem tavaly-tavalyelőtt jött elő a semmiből.
Arma Gedeonka 2009.07.06. 16:05:34
@Google:
Nézz már utána, mikor kezdte Kádár felvenni a hiteleket és mire mentek el. Nem minden ország vesz fel hitelt, a hitelfelvétel lehetett volna magánbiznisz, a bankszterek azért tukmálták rá kormányokra, mert akkor a nemzeti vagyont lehetett lenyúlni a kamatos kamat , az uzsora révén. tehát a még meg sem született léeendő adófizetőket is előre el lehetett adósjtani, ami magánszemélyeknél, cégeknél nem megy.
És mi a te sokéve ismert megoldásod?
Mellesleg én se mondom, hogy a Jobbiknak monopóliuma van a jóra, szabad a pálya, elvileg pl. a szocik is csinálhatták volna jobban. Nem csinálták.
Nézz már utána, mikor kezdte Kádár felvenni a hiteleket és mire mentek el. Nem minden ország vesz fel hitelt, a hitelfelvétel lehetett volna magánbiznisz, a bankszterek azért tukmálták rá kormányokra, mert akkor a nemzeti vagyont lehetett lenyúlni a kamatos kamat , az uzsora révén. tehát a még meg sem született léeendő adófizetőket is előre el lehetett adósjtani, ami magánszemélyeknél, cégeknél nem megy.
És mi a te sokéve ismert megoldásod?
Mellesleg én se mondom, hogy a Jobbiknak monopóliuma van a jóra, szabad a pálya, elvileg pl. a szocik is csinálhatták volna jobban. Nem csinálták.
reality 2009.07.06. 16:18:25
@Arma Gedeonka: Éljen! Magyarország lesz az első eu-s tagállam, amelyik nem kér a hitelekből, és ő majd megmutatja, hogy nincs szüksége senkire és semmire, mert egy szuperállam. Majd családi gazdaságok (vagy kibucok?) exportálnak modern két kézzel, esetleg lóval, ökröcskével szántott-aratott búzát meg egyéb keleti piacokon kelendő termékeket, terményeket.
Nem, nem kell az innováció, az intellektus. Éljen az új proletariátus! :)
Ez egy vicc!
Valaki csípjen meg, hogy felébredjek!
Nem, nem kell az innováció, az intellektus. Éljen az új proletariátus! :)
Ez egy vicc!
Valaki csípjen meg, hogy felébredjek!
mialenyeg 2009.07.06. 16:47:24
@Arma Gedeonka: Lehet hogy lesz megegy zuzos "2006 Oktober", de komoly verontas csak akkor ha ez Europa nagyobb reszen is igy lenne. Ma nagyon masok az erdekviszonyok meg a nemzetkozi kapcsolatok, mint az elmult esetekben.
reality 2009.07.06. 17:08:18
@Google: A fidesz nem is létezik. Nem is volt EP választáson 56%. Az csak e médiahack volt. Tulajdonképpen a jobbik és az mszp fej-fej mellett halad (ami még igaz is). Muhaha. Jól szórakozok.
WysiWyg 2009.07.06. 17:41:42
@Arma Gedeonka: Számomra teljesen világosan (igaz, hogy csak egyszer) leszögezte a Fideszből valaki, hogy nem kell se csendőrség, se gárda, se In-Kal, se senki, mert van. Úgy hívják, rendőrség. Más kérdés, hogy a rendőrök manapság a hülye vezetőik hülye parancsait kénytelenek teljesíteni.
vizipipa 2009.07.06. 18:08:24
@Viktus: "A Fidesz helyi tapasztalataim szerint régen sz*rik a vidéki bázisra. "
Na persze, Dajcs Tomi VII. ker.-i regnálása az mi volt?
És még így is kaptak az EP választáson 44,60%-ot a kerületben, ami ugyan gyengébb a Bp.-i 48,12%-nál, de nem vészes.
Na persze, Dajcs Tomi VII. ker.-i regnálása az mi volt?
És még így is kaptak az EP választáson 44,60%-ot a kerületben, ami ugyan gyengébb a Bp.-i 48,12%-nál, de nem vészes.
Viktus 2009.07.07. 21:45:17
@vizipipa:
www.kuruc.info/r/26/43266/ Én ilyesmikre gondoltam ... furcsa egyébként most húzták elő ezt a régi ügyletet, de ez az úr nem túl népszerű erre nem értettem sosem minek őt futtatja a Fidesz ... a KDNP me Szinyeit az anno leszerepelt polgármestert.
www.kuruc.info/r/26/43266/ Én ilyesmikre gondoltam ... furcsa egyébként most húzták elő ezt a régi ügyletet, de ez az úr nem túl népszerű erre nem értettem sosem minek őt futtatja a Fidesz ... a KDNP me Szinyeit az anno leszerepelt polgármestert.
zoli29 2009.07.07. 22:04:36
@Viktus:
Én készséggel elolvasok bármit, de a kuruc.info-n kívül nem ártana egy másik forrást is megjelölni, hogy kevesebb legyen bennem a kétség az információ hitelességét illetően.
Én készséggel elolvasok bármit, de a kuruc.info-n kívül nem ártana egy másik forrást is megjelölni, hogy kevesebb legyen bennem a kétség az információ hitelességét illetően.
Viktus 2009.07.07. 22:30:59
@Zoli28:
Buta vagy arról nem tehetek fingom sincs melyik százéves megyei hírlap cikket húzták elő.
Okos ember tud szelektálni az információk közt így elolvashat bármit. A buta meg cenzúráz alapból.
Buta vagy arról nem tehetek fingom sincs melyik százéves megyei hírlap cikket húzták elő.
Okos ember tud szelektálni az információk közt így elolvashat bármit. A buta meg cenzúráz alapból.
reality 2009.07.07. 22:35:34
@Viktus: Tudni kell, hogy a megyei hírlap erősen szoci kézben van.
Már megint a személyeskedés. Azt hiszed, ettől hangsúlyosabb az, amit állítasz?
Éa az írásjelek használata, tisztelet az anyanyelv iránt.
Már megint a személyeskedés. Azt hiszed, ettől hangsúlyosabb az, amit állítasz?
Éa az írásjelek használata, tisztelet az anyanyelv iránt.
Viktus 2009.07.07. 22:47:59
@reality:
Az részben igaz csak ez elég tényszerű írás sajnos. Az időzítés ami érdekes ...
Nem hangsúlyosabb az csak egy tényszerű kiegészítés, ha v.ki butácska, és nem olvas el v.mit az az ő dolga okos ember bármit eltud olvasni a kurucon is. Egyébként megjelölte a kuruc a forrást ahonnan előkaparta.
Mondjuk alapban nem hinném, hogy Szabó Zsoltot indítanák leszerepelt, mint Érsek, vagy Szinyei ... mondjuk a félkomcsi Berényi sem volt egy szuper választás 2006-ban.
Filmezek nem tisztelek este :D
Az részben igaz csak ez elég tényszerű írás sajnos. Az időzítés ami érdekes ...
Nem hangsúlyosabb az csak egy tényszerű kiegészítés, ha v.ki butácska, és nem olvas el v.mit az az ő dolga okos ember bármit eltud olvasni a kurucon is. Egyébként megjelölte a kuruc a forrást ahonnan előkaparta.
Mondjuk alapban nem hinném, hogy Szabó Zsoltot indítanák leszerepelt, mint Érsek, vagy Szinyei ... mondjuk a félkomcsi Berényi sem volt egy szuper választás 2006-ban.
Filmezek nem tisztelek este :D
reality 2009.07.07. 23:09:56
@Viktus: Reménytelen vagy. egyszer talán felnősz. :)
Amúgy van Hatvanban valaki, aki alkalmas lenne, hogy indítsák?
Amúgy van Hatvanban valaki, aki alkalmas lenne, hogy indítsák?
Viktus 2009.07.07. 23:45:45
@reality:
Jelenlegi Fideszes nem nagyon mindenkit elzavartak maguktól, aki értelmes volt ...
Orojan Sanyiból lehet egyszer v.mi lelkes, értelmes nem mocskolódott be semmivel csak még fiatal nagyon.
Jelenlegi Fideszes nem nagyon mindenkit elzavartak maguktól, aki értelmes volt ...
Orojan Sanyiból lehet egyszer v.mi lelkes, értelmes nem mocskolódott be semmivel csak még fiatal nagyon.
reality 2009.07.07. 23:48:50
@Viktus: Ja, és pont ezért félek. Nehogy az a kis törekvő eminens legyen. Nagyon nem lenne jó. Egy kis "életet" kellene tanuljon. az az igazság, hogy a politika nehéz hivatás és ingoványos talaj. De nem lehetetlen jól végezni.
Viktus 2009.07.08. 00:07:27
@reality:
Szerintem nem az a fajta alapvetően. Az olyanok nem szeretik megragadni pl. a munkát. A kettősállampolgárságos kampányban meg hóban-fagyban jött ki szórólapozni.
A hatvani Fidesz az sajnos elég régóta sz@r. A Fidelitas az jó volt pl. Sanyi meg Ivett anno majdnem beléptem, de Szinyei félékkel egy platformon lenni brrr :P azt csodáltam, hogy bírják. Ráadásul mindezt fokozták a Berényi komcsi csapattal, akik hálából azóta is bőszen nyalnak a szociknak ... na az csoda, hogy Sanyi pl. ehez jó arcot tudott vágni.
Szerintem nem az a fajta alapvetően. Az olyanok nem szeretik megragadni pl. a munkát. A kettősállampolgárságos kampányban meg hóban-fagyban jött ki szórólapozni.
A hatvani Fidesz az sajnos elég régóta sz@r. A Fidelitas az jó volt pl. Sanyi meg Ivett anno majdnem beléptem, de Szinyei félékkel egy platformon lenni brrr :P azt csodáltam, hogy bírják. Ráadásul mindezt fokozták a Berényi komcsi csapattal, akik hálából azóta is bőszen nyalnak a szociknak ... na az csoda, hogy Sanyi pl. ehez jó arcot tudott vágni.
Az utolsó 100 komment: