Jobbra tolódik Balázs Pali!
2009. november 18. írta: rajcsányi.gellért (ergé)

Jobbra tolódik Balázs Pali!

„Kedves Kollega!

  Engedd meg, hogy tájékoztassalak egy változásról, a mai naptól Balázs Pali sajtóügyeit a Bizsopress intézi. Ajánlom figyelmedbe a határon túli magyarok szemponjából is érdekes első infonkat.

  Remélem érdekesnek találod és megtud jelenni nálatok. Kérlek, ha bármibentudok segíteni keress bátran. Amennyiben fotó szeretnél, jelezd és küldöm. Természetesen Pali örömmel válaszol kérdéseidre, ez ügyben is állok a rendelkezésedre. (...)

  Megejtő klipet forgatott Balázs Pali

  A tőle megszokott vidám, pörgős dalok helyett valami egészen újjal jelentkezik Balázs Pali. Az énekes Összetartozunk címmel készítette el nemrég új videóját, amiben a határon túli és anyaországbeli magyarság kapcsolatának fontosságára hívja fel a figyelmet. Az országhatáron túl is szép számú fellépése van Balázs Palinak.

  Az énekes Határtalan randevú címmel indult világjárásra. A Felvidéken, Kárpátalján, Erdélyben, a Vajdaságban és Horvátországban is nagysikerű koncerteket adott. Az előadásaira mindenhol rengetegen voltak kíváncsiak, az előadó azt mondja, szinte a levegőben lehetett érezni a határon túli magyarokból áradó örömöt és szeretet. Mindenki előtt szép példa lehet!

  Példaértékű volt számomra az a fajta összetartás és egymás iránti tisztelet, amelyet szinte minden térségben tapasztaltam. Valószínűleg azért, mert a mindennapokban csak egymást segítve tudnak boldogulni az ott élő magyarok - mesélte tapasztalatait Pali. Szinte egy egész könyvre való élménnyel gazdagodott az énekes a határon túli fellépésein. Egy horvátországi buli előtt például a helyi művelődési ház vezetője olyan fényképeket mutatott neki, amik még a szerb-horvát háború idején készültek. Szinte az egész település romok alatt hevert a bombázások miatt, a művelődési ház is a pusztítás áldozata lett. A háború után a helyiek ugyan összefogtak és saját erejükből újjáépítették a közösségi házat, de több olyan épület is található a faluban, amin még ma is látszanak a háború nyomai.

  Ihletett kapott az ismerős idegenben

  Pali klipes szerzeményének ötlete is két horvátországi fellépés között született meg. Az újdonság megírására az énekesnek annyi időre volt szüksége, míg egyik helyszínről a másikra átért. - Az autóban ülve írtam egy dalt azokból a tapasztalatokból és hatásokból merítve, amelyek örök élményként maradnak meg szívemben.

  Úgy vettem észre, hogy bárkit bárhova sodort a történelem, az élet, mindent megtesz azért, hogy megőrizze magyarságát - emlékezett vissza az Összetartozunk című dal megszületésének körülményeire és ihletére a szerző, és egyben előadó. Az, hogy ebből a dalból klip készülhessen hosszas szervezést igényelt. Forgattak a határ menti Hidasnémetiben és Visegrádon a Zsitvay kilátóban is, de a videóba bekerült több archív felvétel az anyaországon kívüli magyarok életéből, ünnepeiből is.

  Pali, tehát egyre népszerűbb itthon és külföldön is.

  A határon túlra rekedt magyaroknak pedig minden, ami az anyaországból érkezik, különös jelentőséggel és értékkel bír. Mert ők még tudják: Összetartozunk!"

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr641533619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.11.18. 12:12:17

már látom BP-t OVI mellett a színpadon :o))

Josef (K.) 2009.11.18. 12:18:26

Ebből csak annyi derül ki, hogy Balázs Pali a határon túli magyarok legjobb barátjának probálja meg beállítani magát. Ebben semmi sem utal arra, hogy jobboldalinak is tartaná magát.

Steppenwolf 2009.11.18. 12:25:06

Ez valóban nem jobbratolódás, csak egyszerűen új piacot keres.

kispufi 2009.11.18. 12:35:45

nagyon visszafogottan reagáltok, kommentelő társaim, vegyétek észre, ez nyílt fasizálódás. itt az ideje egy antifa-demonstrációnak. hát sehol egy geczy zsolt? (jól írtam, remélem).
ébresztő, pszichopaták!

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.11.18. 12:36:34

retusáljátok már le a fejét
épp ebédeltem..

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.11.18. 12:38:45

@szamárfül:
nyugtass meg! nem az erekció zavarta meg azt az ebédet, ugye? :)

Josef (K.) 2009.11.18. 12:40:22

Valószínűleg Rajcsányi azt hiszi, hogy aki törődik a határon túli magyarokkal, az csak jobboldali lehet. (Így Balázs Pali esetét értelmezve arra jut: a határon túli magyarok legjobb barátjának akar látszani, ez ekvivalens azzal, hogy látszólagosan jobbra tolódik.)

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2009.11.18. 12:44:20

Honnan veszed, hogy jobbratolódik? Lehet, hogy már eddig is hardcore jobbos volt, és csak az tartotta vissza attól, hogy belépjen egy szkinhedzenekarba, hogy akkor le kéne csapni a trademark sérót. Erre nem is gondoltok, he?

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.11.18. 12:44:49

@Josef (K.): Hát a bizonyos december 5 után jogosan hiszi. Volt olyan rendszeresen Erdélybe járó mszps ismerősünk, aki nemmel szavazott. Patkány.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.18. 12:45:36

Szép kezdeményezés, bár követné a példáját több magyar zenekar és énekes(nő) is.

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2009.11.18. 12:46:13

@Josef (K.): ha rendelkeznél iróniával, megértenéd a cím többféle értelmezhetőségét ;)

tempetőfi 2009.11.18. 12:49:19

Nah, én képes voltam végighallgatni a számot, mink már ilyenek vagyunk, minden baromságot el lehet adni nekünk Csíksomlyóval és a piros-fehér-ződ szívvel.
Fanka Deli azért ennél egy fokkal mégiscsak jobb, akármiket mondikál, nőben Dancs Annamari is übereli, szóval Balázs Palinak van még mit fejlődnie.

Szt. Ahanov 2009.11.18. 12:52:25

Szegény határontúliak. Nincs elég bajuk...

bástya · http://magyarcitrom.postr.hu 2009.11.18. 12:52:31

Hiába, új világ jön, nem lehet elég korán felkészülni.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.18. 12:52:35

@tempetőfi: "mink már ilyenek vagyunk, minden baromságot el lehet adni nekünk Csíksomlyóval és a piros-fehér-ződ szívvel." ELHATÁROLÓDOK!

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.11.18. 12:53:02

nem bírtam elkapni a videóról, de ugye zöld a cipője?

nem röhög! lehet, hogy ez lesz a himnusz az állampolgárság megszavazása után.

Szt. Ahanov 2009.11.18. 12:54:54

GYÁÁÁÁÁÁÁÁ! Elindítottam a videót! Vágjátok le a kezem!!!

Szt. Ahanov 2009.11.18. 12:57:01

Azért az öröm, hogy a sajtós helyesírása tökéletes összhangban áll a Balázs Pali-i zene minőségével. ;)
Csak hogy valami pozítivat is mondjunk.

cserenkov 2009.11.18. 12:57:54

Fásy Ádám is ódákat zengett a gyulai pálinkafesztiválon Kolozsvárról. Valami ilyesmit. "Tegnap felléptünk ebben a csodálatos magyar városban".
Attól tartok, ha mondjuk öt év múlva eljutok megint Erdélybe, akkor ugyanazzal a gagyival találkozom mindenhol, amivel itthon.
Tavaly a Csíksomlyói búcsúra tartván felvettem két székely stoppost, akik arról áradoztak, hogy milyen jó az RTl Klub, meg a TV2("a legjobb csatornák").
Egyébként az ATV-s Fásy Ádám is ódákat zengett a gyulai pálinkafesztiválon Kolozsvárról. Valami ilyesmit. "Tegnap felléptünk ebben a csodálatos magyar városban".

Josef (K.) 2009.11.18. 12:59:07

@rajcsányi.gellért (ergé):

Ha rendelkezne szövegértelmezési képességgel, akkor megértené, hogy nem azt kifogásolom, hogy a cím irónikusan megkérdőjelezi Balázs Pali kezdeményezésenek őszinteségét. Azt kifogásolom, hogy a határon túli magyarokkal való őszinte/nem őszinte törődést azonnal azonosítja az őszinte/nem őszinte jobbratolódással.

bright.side 2009.11.18. 12:59:24

@vero: És ez OV-nek jót tesz vajon...? :-)))

tempetőfi 2009.11.18. 13:02:11

@Talon Karrde: Határolódj, öcsém, ettől a falunapok "sztárjai" még nem lesznek jobbak. Minden X-kategóriás celeb itt playbackel, kiteszi a piros-fehér-ződ szivit néhány ezer forintér'; akár dicséretesnek is mondhatnók, ha nem lennének olyan csapnivalóak.
Apropó: ha még emlékszel rá, Csíkszeredában tündökölt a Fásy mulató, vagy hogyhíjják, és a Csíki Hírlap (vélemény) SMS-rovata vagy két hétig ettől zengett.
Hogy minek.
@Őrnagy Őrnagy: Vártam a slusszpoént. Vagy a katarzist. De sehun semmi.

suski 2009.11.18. 13:02:16

ez meg ki a ...? Ilyen fejjel 2009-ben??????? A chilei "magyar" elnökjelölt rokona?

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.11.18. 13:02:17

@bright.side: nemtom. :D nálam nem lesz menő, de ha bevállalja hozott még egy embert.

bela2255 2009.11.18. 13:03:20

@Szt. Ahanov: Medzsünk, neki kicsit madzsar. Puli kutyától mit vársz?

Josef (K.) 2009.11.18. 13:04:58

@Őrnagy Őrnagy:

Csak baloldaliak szavaztak "nem"-mel a kettős állampolgárságra vonatkozó kérdésre?
Minden baloldali "nem"-mel szavazott?

suski 2009.11.18. 13:05:37

@vero: azaz, lusta voltam megkeresni...ilyen hányadékot azóta nem láttam.

Bell & Sebastian 2009.11.18. 13:06:15

Ősi magyar fajta a racka juh.

A többit, -lekicsinylően-, csak birkának nevezzük.
Csavaros szarvát Photoshoppal eltüntették - csavaros esze meg nem is volt!

bela2255 2009.11.18. 13:06:38

Határon túlra rekedt magyarok.

KÍÍÍÍÍÍÍÍRÁLY. Sajtóst nyelvrendőrségre!!!

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.11.18. 13:07:50

@Josef (K.):

Gyakorlatilag igen, zömmel így volt.

bela2255 2009.11.18. 13:10:14

Kezdem élvezni a sajtós nyelvezetét:

"Szinte az egész település romok alatt hevert"

NEEEEEEMMM nyelvi kivégzőosztag, de lassan, nem elsietni!

Szt. Ahanov 2009.11.18. 13:13:57

@bela2255: Isten ments, hogy Balázs Palit bántsam, de hogy egy "sajtós" ilyet kiadjon a kezéből, az gáz. (Persze hülye vagyok, nyilván a cikk nem is a Magyar Nyelv-ben fog megjelenni...)

cs242 2009.11.18. 13:14:58

Nagy dolog, itt a Dupla Kávé: Ott, ahol zúg az a négy folyó...
www.youtube.com/watch?v=ViarUcosjpw

A sajtós helyesírása borzalom. Amúgy bánja a franc, még mindig jobb, mintha a szokásos cigány dajdaj szólna. Különben is, Balázs Pali úgy énekelte régebben, hogy "Bocsássa meg, nekem a vlág, szeretem a MAGYAR muzsikát", holott a szöveg "cigány muzsika" eredetileg! Na, azé' rájöttem: igen Pali mindig is náci volt, csak a karrier érdekében titkolnia kellett. Gondoljatok a "Hova visz a vonat" című számra, ami egyértelműen a deportálásokra vonatkozik, vagy a "Kék a szeme...", amely az árja fajról szól!
Egyébként a kárpátiánál még ez is jobb.

Szt. Ahanov 2009.11.18. 13:16:25

@Josef (K.): Nem valószínű, de ami tény, hogy a jobboldali párt(ok) mellette kampányoltak, az MSZP-SZDSZ pediglen ellene. De szerintem Ön kicsit túlspilázta már ezt a témát. ;)

Bell & Sebastian 2009.11.18. 13:17:08

@cs242:

Kék a szeme - Lagzi Lajcsi
Aranyeső - trad. szerb cigány

GargleBlaster · http://autostat.hu/hasznos 2009.11.18. 13:18:13

könyörgöm. ki ez az ember és mit művel? beszarás. és van valaki ezt védi? amúgy némi aktualitásként érdemes megnézni a boritóján a sláger rádiót mint támogatót. asszem annyira nem bánom, hogy megszűnik.

cs242 2009.11.18. 13:18:47

@Bell & Sebastian: na és, Lajcsi is náci biztos!!!!
Egyébként van, aki nem fogta fel az iróniát? Juhhéj, mik vannak...

Joseph Adama (törölt) 2009.11.18. 13:18:56

@Josef (K.):
- Mszp-szdsz kampány ? Az mi volt?
- Ha kell Balázs Pali a baloldalnak, nekik adom.
-Ha kell a magyar baloldal valakinek is ezen a bolygón, neki adom.
- Szép napot ! ;)

cs242 2009.11.18. 13:21:24

@Joseph Adama:
Én ezt a magyar jobboldalt is odaadnám, nem lenne kár értük. Mondom ezt "nemzeti" érzelmű emberként.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.18. 13:21:28

@tempetőfi: "Határolódj, öcsém, ettől a falunapok "sztárjai" még nem lesznek jobbak. Minden X-kategóriás celeb itt playbackel, kiteszi a piros-fehér-ződ szivit néhány ezer forintér'; akár dicséretesnek is mondhatnók, ha nem lennének olyan csapnivalóak."
Én nem néztem meg a klippet mert nem érdekelt.
Nem volt poénos minden erdélyi magyart ("mink már csak ilyenek vagyunk") idiótának beállítani, aki ilyen zenére bukik.

"Apropó: ..."
Nem tudom miről beszélsz.

tempetőfi 2009.11.18. 13:26:49

@Talon Karrde: Tényleg nem poénos.Nem is röhögök, amikor mégis lenyomják a torkunkon ezeket, eszitek, nem eszitek, mer' már csak a "rekedt nemzetrészek" képezik a piacukat.
Utána meg obligát módon "feltöltődnek".

Joseph Adama (törölt) 2009.11.18. 13:28:47

@cs242:
A lényeg az volt -lehet ködös voltam picit-, hogy egyik sem kell már senkinek.
Higgye el, az ön felajánlása sem lesz kelendő. :)

Szibarita 2009.11.18. 13:34:12

Ez az a topik, ahol meg a legmersekeltebb jobbosok is eloadjak, hogy bizonyos temak (es erzekenysegek) csak az ovek, most hogy kezd kinyilni a csipajuk?

Ez olyan, minthogy a haza nem lehet ellenzekben?

Nekem minden erdelyi baratom (szlovakiai nincs) azon az allasponton van, hogy jo lenne, ha a magyar politika nem probalna beleugatni az o ugyeikbe. Kivetel nelkul.

En peldaul ehhez tartom magam, kar hogy a Fideszt (es titeket sem) csoppet sem erdekli az o velemenyuk, marad az a leereszkedo meghatottsag az iranyukba, ami mindig is a jobboldal sajatja volt.

Hanyinger.

cserenkov 2009.11.18. 13:37:38

@Szibarita:
Magyarázd már el, hogy miért nem haknizott arrafelé Palika, Ádámka meg a többi gagyi ügy 5-10 évvel ezelőtt.

Joseph Adama (törölt) 2009.11.18. 13:37:42

@Szibarita:
Hidd el, az álszent szövegeidtől mi is behányunk. ;)
Továbbá remélem tudod, hogy "erélyi barátaidat" most felhasználtad egy kis fideszezésre.
HITELES VAGY, de nagyon

Szibarita 2009.11.18. 13:39:31

@Joseph Adama: Vilagos, hazudok ha nem azt mondom, amit te. Nem allitom, hogy reprezentativ csoport, de azt igen, hogy nalad jobban tudom, leven nekem mondtak.

Tovabba nem Fideszezek, hanem Fideszesezek. Nagy kulonbseg.

Szt. Ahanov 2009.11.18. 13:39:49

Funkcionális analfabéták, sorakozó!

bela2255 2009.11.18. 13:42:55

@Szibarita: A szlovákoknak is tele van a ... -juk a magyar "jobb"-oldali politikával. De ez még annál is rosszabb. Egy magyarul nem tudó sajtós, egy hortobágyi pulira hajazó "énekes sztár".

"Balsors akit régen tép"

Balsors OK, de még ez is ?

Joseph Adama (törölt) 2009.11.18. 13:43:36

@Szibarita:
Nem hazudsz, csak pártkatona vagy. Remélem , mert ha ingyen csinálod, akkor hát... :D
És nyilván mind ezt mondták. Hiszen nincs közöttük véleménykülönbség. Ezek a HTM-ek mind egyformák. Pl.: Mind a fideszre szavauzan, ha kapna állampolgárságot és mind utálja Orbánt, meg a fideszt.
- Mszp pártközpontban nem egyeztetnek néha a hivatalos véleményről ? :D

Joseph Adama (törölt) 2009.11.18. 13:46:22

Amúgy én független vagyok, de a Föld bolygón élő barátaimnak már nagyon elege van az mszp-ből. ;)

bela2255 2009.11.18. 13:47:19

@Joseph Adama: Nem pártkatona, csak realista.

Fáj, nem fáj ez van

Joseph Adama (törölt) 2009.11.18. 13:48:40

@bela2255:
Akkor legyen már PROGRESSZÍV realista ;) Az olyan szép és modern. Már 19-ben is az volt. :)

tempetőfi 2009.11.18. 13:55:20

@Szibarita: Minden erdélyi barátja ezek szerint beszopta az RMDSZ "ne szóljanak bele" retorikáját. Ami egyébként jogosan emlékeztet a kádárista "be nem avatkozás politikájára". Ha még emlékszünk rá.

Joseph Adama (törölt) 2009.11.18. 13:59:41

@bela2255:
A magyar baloldal 19-től nyomja ezt a "modern", "progresszív", "realista" stb propagandát. De ezt azóta sem sikerült elérniük.
De jól hangzik, talán téged még meg is nyugtat. ;)

Rikki Harcos 2009.11.18. 14:00:36

a határontúl is ugyanolyan arányban élnek a primitív ****ok, akiknek bejön Balázs Pali, ott sem minden korondi kerámiából van, hanem főleg kínai gagyiból, és szarvasos mozgóképből

Szibarita 2009.11.18. 14:13:50

@Joseph Adama: Akkor meg egyszer: Nem az volt az allitas, hogy minden HTM ezt mondja, azt mondtam, hogy a barataim (gyk: azok a barataim, akikkel ezt a dolgot megbeszeltem egyaltalan). Ilyen 3 van. Hogy ok egybehangzoan ezt mondjak, abbol nem kovetkezik, hogy mindannyian ezt mondjak.

Mar ha elsore nem volt nyilvanvalo.

Josef (K.) 2009.11.18. 14:16:13

"Ez az a topik, ahol meg a legmersekeltebb jobbosok is eloadjak, hogy bizonyos temak (es erzekenysegek) csak az ovek, most hogy kezd kinyilni a csipajuk?"

Igen, valahogy így áll a dolog. Bár ezek csak a legmérsékeltebb fideszesek. A mérsékelt jobbosok (azaz az mdf-esek) nem sajátítják ki ezeket a témákat. A 2004-es népszavazásnál is ez volt a helyzet. A kettős állampolgárságra az mdf "igen"-t mondtott, sőt az mdf már 2004 nyarán támogatásáról biztosította a kettős állampolgárság intézményét. A munkáspártnak a "kórházak privatizációja" elleni népszavazási kérdésére meg "nem"-et mondtak, ugyanakkor az állam felelősségét is hangsúlyozták. Míg a Fidesz az önmagát kommunistának deklaráló Munkáspárt stratégiai szövetségese lett.

tevevanegypupu 2009.11.18. 14:16:46

KI az a Balazs Pali?? Ugy latszik meg minden hataron nem tudott attorni..(:

Joseph Adama (törölt) 2009.11.18. 14:20:36

@Szibarita:
Így már más. További jó háynást ! ;)
@Josef (K.):
Megnyugodtam, hogy a frakcióval sem rendelkező mdf, aminek hetente megfeleződik a tagsága nem sajátít ki semmit.
Amúgy igent mondtak már az mszp-szdsz-mdf közös miniszterelnök jelöltre ? :)

Josef (K.) 2009.11.18. 14:23:02

@bela2255:

"A szlovákoknak is tele van a ... -juk a magyar "jobb"-oldali politikával. "

Orbán Viktor: "a Dzurinda-féle párttal (Szlovák Demokratikus és Keresztény Unió) például szorosabb kapcsolatot ápolok, mint a Bugár-féle párttal"

Szibarita 2009.11.18. 14:24:19

@Joseph Adama: Ugye pont ez az. Nem mas, leven ugyanezt allitottam korabban, az egyetlen dolog ami on es az uzenetem koze allt, az az on korlatos mivolta.

@tempetőfi: Hogy ki mit "szop be", azt inkabb a szemelyesen erintettektol fogadom el, mint egy kibictol, ugye. Kiterjesztett ertelemben pontosan ez a bajom a jobboldali erzelgosseggel is. Az egesz hozzaallasbol sut a megerto fejsimogato hozzaallas.

Kb ugyanolyan undorito, mint szocialis kerdeseket feszegetni, amikor szolidaritasra vagynak.

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2009.11.18. 14:24:21

@Josef (K.): "A mérsékelt jobbosok (azaz az mdf-esek) nem sajátítják ki ezeket a témákat."

Olyan mérsékelt lassan az a jobbosság, mint a reggeli ital tejtartalma. Bár jogos, van még mérsékeltebb, a Kolbász Jóska.

Joseph Adama (törölt) 2009.11.18. 14:26:35

@Szibarita: "az az on korlatos mivolta."
Nyilván, és ha ezt még 10-szer elmondod magadban, még el is hiszed. ;)

suski 2009.11.18. 14:27:10

fiúk , nem lehetne visszatenni a tegnapi címlapotokat Kínaiék péniszes dekorációjával inkább????

Hová passzolna be Balázs Pali feje? az ázsiai és a fehér, vagy a fehér és a fekete péniszméret közé?

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2009.11.18. 14:29:37

@cs242:
Dupla Kávé: Ott, ahol zúg az a négy folyó??? :O
Sokkot kaptam.

tempetőfi 2009.11.18. 14:30:12

@Szibarita: Személyesen érintett vagyok. És simogatom a fejem.

Téglagyári Megálló 2009.11.18. 14:42:37

@tevevanegypupu:

Hú, ő egy sztár. Haja Soltész Rezsőt idézi, ha ez még mond valamit.

tevevanegypupu 2009.11.18. 14:47:48

@Téglagyári Megálló:
Koszonom, Soltesz meg mond valamit, de ezeket a maiakat mar nem akarom kovetni. De ahogy elnezem, a regiek kozul sem sokat. Esetleg Brody es Presser(ha nem politizalnak eppen). Maradok Cseh Tamasnal.

feliguresvagyfeligtele 2009.11.18. 14:59:10

Egyáltalán nem biztos, hogy a Fidesz alakít kormányt jövőre.

bela2255 2009.11.18. 15:02:20

@feliguresvagyfeligtele: De igen, akarom! Akkor nem lehet mellébeszélni.
2 hónap=-160%

elfelejtette 2009.11.18. 15:02:37

@feliguresvagyfeligtele: De ezt Balázs Pali nem tudja, ezért tolódik!

feliguresvagyfeligtele 2009.11.18. 15:05:43

BP egy rövid ideig lakott az alattunk lévő lakásban (míg nem épült fel a palota...), meglepően kulturált csóka. Mondjuk a BMW- je libafoszöld volt.

Sákif za morro? 2009.11.18. 15:10:10

Tehát Pált csak a szeretet viszi oda? Nem a pénz, ugye? Nyugtassatok már meg! Felvegyem az azbeszt kabátomat?

Kóóóperálhatnának Kozsóval.

átlátó 2009.11.18. 15:11:52

Engem nem érdekel, hogy ki "magyarkodik", ha magyarkodik. Attól függetlenül, hogy Balázs Pál művészi önmegvalósulását kritikusan szemlélem.

Joseph Adama (törölt) 2009.11.18. 15:12:29

@bela2255: Akkor hajrá, szavazz a fideszre ! :D

abandi 2009.11.18. 15:13:04

Környezetszennyezés.

Joseph Adama (törölt) 2009.11.18. 15:13:35

@Ben Zinkoot: SZomorúszamurájból szomorú székely? xD neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.18. 15:53:24

@tempetőfi: Egy vagy a kommentelők közül. Olyan, amilyen, de ennyi pont elég. Nem kell habosítani.

tempefoi · http://tempefoi.blog.hu/ 2009.11.18. 16:06:11

Akkor is ekkora lenne a felhajtás, ha minden előzmény nélkül a kirekesztés ellen vagy a másság tiszteletéről kezdene beszélni?

Vagy ha bejelentené, hogy barátja van?

Miért ne foglalkozhatna a határon túli magyarsággal egy énekes? Borzasztó, hogy ha valaki azt teszi, ami a világ legtermészetesebb dolga, abszurddá válik.

Azt, hogy a nemzet által lakott terület jócskán meghaladja az országét, s az ebből adódó feladatokat és szerepvállalást a mindennapi élet részének kellene tekinteni.

KB így: Gipsz Jakab,a népszerű harangöntő, aki eddig kézen állva közlekedett, az utóbbi időben egyre gyakrabban jár két lábon.

Van ennek hírértéke?

Publius Decius Mus 2009.11.18. 16:28:07

Nincs itt semmi nagyobb csúsztatás, a baloldal mindenkitől elhatárolódik aki bármilyen megfontolásból törődik a határon túliakkal. Ergó az illető "jobboldali" lesz.

andrush 2009.11.18. 16:41:24

Van akinél ez be fog jönni, és felkerül méltó helyére Balázs Pali, a Kárpátia zenekar mellé!

Egyébként kezd egy kicsit fárasztó lenni, hogy az a magyar, aki télen-nyáron nyalja szegény határontúliak seggét. Tök jó, hogy vannak meg minden, üdvözlöm őket innen is, de sztem a nemzeti érzés nem ott kezdődik, hogy leszopom magam csíksomlyón...

Pala 2009.11.18. 16:41:48

Náci! Náci! Hát hogy szabad ilyet mondani, hogy összetartozunk?! Ez gyűlöletkeltés!
:->

Bell & Sebastian 2009.11.18. 17:01:26

Balázs Pali CD -t hol lehet kapni?
Mer' a Pirate Bay -on egy szál sincs!
Rohadt rasszisták!

A magyarnak márpedig ez kell, de minimum Márió, aki mindenhová sildes sapiban, tengerészpólóban, nyaksálban és talpig tangóharmonikában jár (mint egy franszia buzette) - viszont játszani rajta legalább nem tud.

tewton 2009.11.18. 17:26:31

@Bell & Sebastian:
Márió dizájnját a menedzsere okozza.

Amúgy meg ez anti-postásizmus, amit minden européer nevében falháborítónak tartok!

átlátó 2009.11.18. 17:40:39

Amúgy pedig ajánlom megtekintésre Komáromi István "jutalom" című klipjét. (A SANAX karnyújtásnyira legyen, én előre szóltam.)

Bell & Sebastian 2009.11.18. 18:10:18

@tewton:

Pszichoszexuális fejlődésem legneuralgikusabb pontja a Bugyi tezsvírek megakoncertje volt, abba a feledhetetlen kakafóliás összhangzatba máig beleborzongok. De nem hányom a szemükre!
Minden gyanús, minden gagyi, ami már elsőre érthető, mert az másodjára nem kell.
Das Leben ist zu kurz für Elise immer Claydermanus! - azaz mindig van még lejjebb.

tempetőfi 2009.11.18. 18:22:10

@Talon Karrde: Öcsi, nyugoggyá' le és nézegesd Cholnoky fényképeit, jót tesz a lelkivilágunknak, én mondom.

magic11 · http://www.autostat.hu/markatoertenetek/7-markatoertenetek/358-chrysler 2009.11.18. 18:43:47

ez igen! éljen pali bácsi! zámbó jimmy után ő is nagy eséllyel pályázhat a kárpát medence királya címre!

Molay · http://sotetkozepkor.blog.hu 2009.11.18. 19:03:39

@Josef (K.): Engem azért érdekelne, hogy baloldali értelmiségi vagy művész (nem politikus) mikor kötelezte el magát olyan horderejű nemzeti ügyek mellett utoljára, mint a határon túli magyarok. Bizonyára van ilyen, de szerintem olyan kevés, hogy érdemes kísérletet tenni az összegyűjtésére. Azt is izgalmas lenne látni, hogy hol merült ez fel egyáltalán.

Nem beszélve arról, hogy miért nem véletlen, hogy a zsigeri reakció az, hogy valóban: aki törődik a határon túli magyarokkal az csak jobboldali lehet. (Vagy helyesebben: baloldali nem nagyon lehet.)

Preskin 2009.11.18. 19:10:24

"Jobbra tolódik Balázs Pali !"

Ez úgy lehetséges, hogy balról tolják(háturul?-)a rackírozott lóarcút. Méghogy művész ?
Beheszaharás !
Inkább a zájlávnyú beijbi-t a sasjóskától !-(

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.18. 19:18:10

@Szibarita: Ezután mondd azt hogy "Ilyen 4 van." Habár nem ismerlek egyetértek veled.

Josef (K.) 2009.11.18. 19:44:23

@Molay:

"Nem beszélve arról, hogy miért nem véletlen, hogy a zsigeri reakció az, hogy valóban: aki törődik a határon túli magyarokkal az csak jobboldali lehet."

Egyeseknél tényleg ez a zsigeri reakció (lásd RG), egyetértek. Abban valószínűleg különbözik a véleményünk, hogy ez mi miatt van. Szerintem ebben nagy szerepet játszik az, hogy egyes "jobboldali" körök (fidesz, jobbik) megpróbálják kisajátítani a "nemzeti témákat".

Érdemes arra is emlékezni, hogy hogyan próbált Orbán az RMDSZ ellenében egy ottani fideszes fiókszervezetet létrehozni. Azt bebukta. Most a szlovákiai magyaroknál támogatja azt, aki jobban nyal neki. Minek avatkozik bele ezekbe az ügyekbe?

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.18. 19:50:49

@Josef (K.): Mert elhatalmasodott rajta küldetéstudat.

Molay · http://sotetkozepkor.blog.hu 2009.11.18. 20:23:59

@Josef (K.): Az én kérdésem csak arra vonatkozott, hogy az elmúlt 20 évben milyen baloldali szellemi műhelyben, melyik mérvadó szellem eszméi között vetődött fel a nemzeti kérdés? Egy magára adó független politikai gondolkodó kurzustól függetlenül bevehetné a témái közé a nemzeti kérdést.

Csoda-e ha a baloldal teljes érdektelensége (de lehet, hogy én tudom rosszul) mellett csak a jobboldalon indult el a kérdés tematizálása - még ha a paletta elég színes is? Mi akadályozta meg a baloldalt 20 évig, hogy értelmes nemzetstratégiát dolgozzon ki?

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.11.18. 21:14:35

@Molay: Nemzetstratégiát minden hülye tud csinálni. Ugyanis könnyű. Középszerűnél lényegesen gyengébb tudóskának kell lenni, politikai hátszéllel, és komoly munka helyett kell nemzetstratégiát csinálni. Magyarországon a vezető nemzetstratéga amúgy baloldali. Intézetigazgató, exminiszter, exakadémiai elnök. Gratulálunk.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.11.18. 21:18:25

@Molay: Hollandiának nincs nemzetstratégiája, Svájcnak sincs. Valójában az Amerikai Egyesült Államoknak nincs nemzetstratégiája, kivéve egyfajta katonai stratégiát. Egy országnak ne nemzetstratégiája legyen, hanem mondjuk magas hozzáadott értéket termelő ipara, a világ legjobb száz egyetemébe tartozó felsőoktatási intézményei, véresre képzett felső egy százaléka, nagyon jó felső tíz százaléka és szorgalmas következő harminc százaléka. Ez kell, nemzetstratégia meg nem.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.11.18. 21:30:37

Off:

Tudom, hogy egy szociopata állat vagyok, hogy ezt nézem, de Debreceni és Bauer éppen most bizonygatja az ATV-ben, hogy ne merészeljen senki mást állítani, amíg kétséget kizáróan be nem bizonyítja, hogy NEM Orbán Viktor a felelős a ritka szar rendészeti állapotokért. Merthogy nem lehet megkerülni a felelősségét.

Gondoltam, ezt most elmondom. :)

On:

Molay · http://sotetkozepkor.blog.hu 2009.11.18. 21:31:04

Valóban nem a nemzetstratégia szó a legjobb (elhasználódott, bár nem feltétlenül Glatz nyilvánosságot alig kapó, rendszert nélkülöző eszmefuttatásai alapján kell megítélni a szó értékét). Attól még a kérdéseim változatlanok.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.11.19. 06:48:23

Fontos kérdés rázza a villamost:
Balázs Pál milyen sampont és hajöblítőt használ?

Válaszukat előre is köszönöm!
süti beállítások módosítása