Tomcat visszavág
2009. szeptember 18. írta: TuRuL_2k2

Tomcat visszavág

  A radikáljobbos szubkultúrában dúló háború folytatódik: a Tomcat (Bombagyár) vs. Jobbik (Kuruc.info) death match újabb menetében Tomcat közzétett egy listát, amely állítása szerint a Jobbiknak Zuglóban ajánlószelvényt adók személyes adatait tartalmazza és egy levelezőlistán küldte körbe a párt egyik aktivistája. A blogger húzása érdemi válasznak tűnik a ferencvárosi választási pengeváltásra és a Kuruc.info Spiclicat-hadműveletére.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr991391059

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Van egy történetem az iskolából - 3. rész 2009.09.19. 20:54:07

Történetem első részében szó volt arról, hogy igenis lehet a mai gyerekekkel bánni, még akkor is, ha speciális igényűek, bár kreativitásra nagy szükség van. A második részben pedig arról volt szó, hogy a kreatív tanárt, aki rendben ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

picur3ka 2009.09.19. 19:38:35

@Pierre (Bezuhov):

Nem, kerlek, a durva poszt az lesz, hogy:

Koaliciora lepett az MSZP es a Jobbik, Orban besokallt

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.09.19. 19:55:57

@picur3ka: bocsáss meg, kérlek, de a dávid ibo pártját kihagytad, szóval lesz ojjan poszt is, hogy a madöföt a hátán ( vagy a hátában ) cigőlte be a maszop, érted... :))

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.09.19. 19:57:29

@ufó - tardai arc, modorosan küldi a szlenget:
mármint becígőlte a parlamentbe, az magyari nép országgyűlésébe
yeee

Avatar 2009.09.19. 20:12:16

@Úlfhéðinn: le vagy maradva. Csurka már rég kiderítette, hogy Vona zsidó.
mandiner.hu/cikk/csurka_vona_gabor_szefard_zsido

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.09.19. 21:03:46

@Mr Falafel: @otvospeter: ja, ez a hülye LMp-s.
és így lehetett reakció szerző.
okéoké.
csak akkor kérünk radjobbos szerzőt is, ha mármégis konzervatívnak mondja a reakcio blogot spanyol a lánchid rádióban.
- mikor éppen nem részegen egy asztaltetején ordibál.

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2009.09.19. 21:22:13

@Avatar:

"le vagy maradva. Csurka már rég kiderítette, hogy Vona zsidó."

LOL. A fagyi visszanyalt? Már a Vonagló is?

Bajkon úr 2009.09.19. 21:25:12

@Úlfhéðinn: Vona-Zázrivecz nem zsidó, hanem szláv (valószínűleg cseh vagy szlovák) származású polgártársunk, miként korábbi partnere, Csurka István is.

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.09.19. 22:14:46

Ehh, a Zázrivecz épp jövevénynév a családjukban, ezt számtalanszor leírták már, ez nem jó alap a piszkálódásra. Egyébként a "Vona" név eredetét sem ismerem.
Nekem csak az az érdekes, hogy itt a vidékünkön, a Dél-Alföldön például olyan ízes régi nevek vannak, mint Tari, Lele, Hódi, Csiszár, az arcokon látható tiszta magyar paraszti vérvonallal. Gondolom mindenki tudna a saját környékéről ilyen neveket sorolni. Szóval az a furcsa, hogy a sok nagyonmagyar szervezet élén valahogy nem tűnnek fel ilyen nevek, más nevek tűnnek fel. Tudom, hogy kevert népesség vagyunk, tudom, hogy a magyarított nevek nagyon szépen, néha talán túlzottan szépen hangzanak, de azért különös ez.

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2009.09.19. 22:20:21

@Elpet:

Tökmindegy, a droidoknak mindent meg lehet ideologizálni.

Tehetetlen Dodó 2009.09.19. 22:30:03

@Elpet: Ah, Weh´! Milyen rasszista fajvédők közé keveredtem!

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.09.19. 22:44:12

@Tehetetlen Dodó:

Ó, nem. Csak épp szeretem az alföldi magyar parasztot, és szívesen látnám akár a politikában is, mert egyszerű és tiszta gondolkodású embereknek ismerem őket. De nem látom a hivatalból legmagyarabb pártokban sem őket.

Kenguru 2009.09.19. 23:18:29

@Elpet:
A III/3 állománya tipikusan alföldi szegényparszti sorból származó emberekből állt.
Ismeretlen oktból.

:)

min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2009.09.19. 23:29:23

Ahogy a népi hiedelmeket követem, itt mindenki zsidó, zsidók csatáznak zsidókkal, intrikával, zsidó ávósokkal és bírókkal, lezsidózzák egymást és közben nem veszik észre, hogy maguk mennyire zsidók. Tömören ez a lényeg. :-D

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.09.19. 23:38:46

@Kenguru:

Ez így szerintem egy légbőlkapott kijelentés, de tegyük fel, hogy úgy van. És akkor? Ezzel mit akartál mondani? Mondhattad volna, hogy a háromperháromnak szinte kizárólag magyar állampolgárok voltak a tagjai. És?

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.09.20. 07:36:07

@Elpet:
tessék elmenni egy gárdaavatásra. ott vannak. láttam, köztük voltam. fotóztam persze nem vigyázban álltam. tiszta jóarcú emberek többnyire. enyhe fröccs és izadságszaggal. csak a lovak szaga hiányzott. katonás, férfias hangulat.
az idealizált délalföldön születtek a zendülö agrárproletárok, az ostoba és bicskázó kubikosok, és pipás pista és megrendelői.

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.09.20. 08:25:49

@Grift:

Öööö, láttam fényképeket, és azt kell mondjam, hogy ez valószínűleg így igaz. Persze ironikus megjegyzésnek indult, közben pedig majdnem megfeledkeztem eredendően elitista alapállásomról, és kis híja, hogy el nem kezdtem bírálni a mindenféle politikai vezetést alkotó városi aszfaltbetyárokat, jahh, köszönet a megjegyzésért. Mindenesetre, elitizmus ide vagy oda, ha úgy fogalmazok, hogy nem vagyok elégedett a politikai elit minőségével, teljesítményével és valósághoz való viszonyával, akkor vállalható következtetést vonok le. És ez igaz a radikáljobb szervezetekre is, amit a bejegyzés jól szemléltet.

Tehetetlen Dodó 2009.09.20. 09:13:45

@Elpet: Az enyém is ironikus megjegyzésnek indult, csak nem tettem ki a szmájlit.

bandeirante 2009.09.20. 09:36:14

@Elpet: Én is a Dél-Alföldről származom, ahol olyan ízes, régi magyar nevek jellemzők, mint Hugyecz, Hrabovszki, Zahorec, Hovorka... Félreértés ne essék, a Dél-Alföldre a 18. sz. elején nagy számban betelepített tótok utódaiból (a Csurka is tót név) a legkiválóbb, intelligens és sokat dolgozó magyar parasztok lettek, de azért muszáj volt ezt megemlíteni.

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2009.09.20. 09:42:14

@Grift:

"tessék elmenni egy gárdaavatásra. ott vannak. láttam, köztük voltam. fotóztam persze nem vigyázban álltam. tiszta jóarcú emberek többnyire. enyhe fröccs és izadságszaggal. csak a lovak szaga hiányzott. katonás, férfias hangulat."

Asztakurva, nem kicsit vagy meleg. Ahhoz mit szóltak? Vagy már ők is? Mik derülnek itt ki?!

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.09.20. 09:56:49

@Bajkon úr:
Az ember származását identitása határozza meg. Az identitás nem genetikai determináltságú. Csupán a nácik és az ő stockholm szindrómás, leigázott zsidóik szerint lehet genetikailag megállapítani egy ember nemzeti identitástudatát. Vagyis te egy elfajzott, nácik által agyhalottá szopatott zsidó sarj vagy, akinek nincs kellő intelligenciája, hogy felfogja a nemzettudat XXI. századi mozgatóit. Tekintve az évezredek alatti genetikai keveredést, a nemzthez való tartozást a lelki alkatunk határozza meg. Magyar az, aki magyar kultúra egyes elemeit tudatosan magáénak érzi, és semmilyen más nép (kultúra) hagyományait nem érzi magáénak. Mindazok, akik más nép (kultúra) hagyományait magukénak érzik, nem magyarok, hanem nemzeti vagy etnikai kisebbségek. Jelen politikai helyzetben senki nem lehet magyar, aki a zsidókat, a zsidó kultúrát elfogadja, mivel a zsidók emberiségellenes bűnöket elkövető aljadék népség, akiket akár erősszakkal is kötelességünk megfékezni.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.09.20. 09:57:00

@Úlfhéðinn:
továbbra is ez a legjobb dumád? nem irigyellek. :)

medve2 2009.09.20. 10:03:09

@tevevanegypupu: Minden elmélet, mely faji alapon sztereotípiákon alapszik, baromság.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.09.20. 10:06:29

@medve2:

Minden elmélet, mely faji alapon sztereotípiákon alapszik, normális.

negeev 2009.09.20. 10:46:52

@Grift: Úlfhéðinn-höz kapcsolódva én is megemlítem, hogy ennél a bejegyzésednél tényleg kicsit rezgett a léc. :D
Persze, én inkább nem szólok egy szót se.

Karmadealer · www.sajtoszsemle.blog.hu 2009.09.20. 11:13:40

@negeev: És még mondja valaki hogy kirekesztő a jobboldal, muhaha. :-D

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.09.20. 11:17:57

@negeev:
hát persze. egy liberális, homoerotikával átszőtt világ emberei nem érthetik az egészséges férfiasság eszméjét. kegyedék egy beteg világ beteg produktumai. anyámasszonykatonái, análszexért rajongók. elvált anyák gyermekei önök. a férfi csak a gonosz hűtlenként jelent meg az életükben, az anya ferdült-gonosz lélektükrében. persze az, hogy a férfieszmény önökben azonnal homoerotikus képzeteket kelt, az azért ám pikáns! :)
de engem szórakoztatnak.
hogy a blog jeles vendégkommunistái csak ennyit tudnak, az meg egészen kiváló dolog. :))

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2009.09.20. 11:18:09

@Úlfhéðinn: Ki tudja, mi az igazság, de a kiváló Griftet láthatóan foglalkoztatja a kérdés. :)
gozdom.blogspot.com/2009/09/malnasi-fatyolkai_03.html

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.09.20. 11:21:04

@elGabor:
a beteg világ? hát, mitagadás. az ominózus meg a reakció tükörképe, mint már többször kifejtettem. :))

Karmadealer · www.sajtoszsemle.blog.hu 2009.09.20. 11:32:25

Tényleg, én is eddig udvariasan kerültem ezt a témát grifttel kapcsolatban, végül is ez egy politikai-közéleti tematikájú blog lenne vagy mifene de amióta múltkor poénból vagy komolyan kikelt az asszonnyal való hancúrozások mikéntjei és hogyanja ellen, megnéztem a blogját és egész ellentmondásos benyomásaim lettek vele kapcsolatban. De azóta inkább büszke vagyok arra hogy ilyen toleráns és nyitott ez a polgári-nemzeti kötődésű kis szellemi közösség.

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.09.20. 11:40:33

Grift szeret megbotránkoztató lenni, de igazsága van abban, hogy korunk férfiképe kissé féloldalas. Szerintem nem annyira, mint ahogyan ő felhördül rajta, de megbillent egy kissé. A nőkről alkotott kép egyébként sokkal jobban eltorzult. Mindenesetre a kiutat én nem abban látom, hogy Európát betelepítsük lombos erdőkkel és fenyvesekkel majd újra barbár törzsek csatáinak színterévé tegyük. Majd megírom ezt egyszer, bár egyelőre több a restanciám, mint az írásra fordítható időm.

medve2 2009.09.20. 11:54:45

@Karmadealer: Griftnek semmi köze a jobboldalhoz.

Oblomov 2009.09.20. 12:23:34

@Mr Falafel: mi ez a férfiatlan töketlenkedés nácikám, h. jelen pol-i helyzetben csupáncsak célzott kulturkampf-t hirdetsz?! Persze a megfékezés kifejezésen bármit érthetsz, az igaz. Kezdetben mondjuk egy nemzeti/etnikai/vallási kisebbség választójogi korlátozását, aztán majd alakul.

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2009.09.20. 13:34:02

@Karmadealer:

"De azóta inkább büszke vagyok arra hogy ilyen toleráns és nyitott ez a polgári-nemzeti kötődésű kis szellemi közösség."

Én elég toleráns vagyok, de azért a meleg nácoid már elég freakshow-kategória. Persze, tudom, nem az első eset a világtörténelemben. :/

negeev 2009.09.20. 15:01:34

@Grift: Nyugi! Csak húzunk. Hiszen nincs semmilyen ellenérvünk veled szemben.
Egyébként egyet értek veled, hogy mára teljesen kikopott a férfieszmény. Sokkal inkább az elnőiesedés indult meg a férfiaknál. Miközben ennyit mi is megérdemlünk, ha már a nők a szebbik nem! ;)
(A "kegyed" megszólítást, meg nem tudom hová tenni. Van köztünk hölgy?)

medve2 2009.09.20. 15:49:47

@Grift: Nem. Aki ilyen, az beteg!

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.09.20. 17:46:39

@negeev:
"Nyugi! Csak húzunk. Hiszen nincs semmilyen ellenérvünk veled szemben."

:) és szerinted engem lehet húzni? és ezzel? :)

de hamarosan újabb elképesztő maszturbációs gyú- és élményanyaggal szolgálok a blog kedves olvasóinak! a fogást kereső komcsik és a kiváló elgábor is izgalommal telhet el! jön a női ruhás férfi! :)

Tehetetlen Dodó 2009.09.20. 18:04:47

@korrekt orr: Kérek felvilágosítást, hogy mit kell leszűrni ebből a képsorozatból egy PC européernek?

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.09.20. 18:09:10

uraim, és egyéb kiválóságok! az ígért anyag a blogon. de fékezzék buja gondolataikat. elfojtás! lol

gozdom.blogspot.com/2009/09/komitacsi-noi-ruhaban.html

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.09.20. 18:11:51

asszem az van, hogy az antibébi tabletták hatóanyaga a női testből vizeletürítés után visszajut az ívóvízbe, és ezért történik, hogy a ffiak puhulnak...
ezért kell igaz magyari bort inni
sokat
és nem fröccsnek :)))

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.09.20. 20:25:51

@ufó - tardai arc, modorosan küldi a szlenget:

Szerintem nem. Szerintem az van, hogy a nők a bajuszos, szakállas, hátánisszőrös, kérgestenyerű, cserzettbőrű, kapadohány, izzadtság- és borszagú macsókkal szemben egyre inkább előnyben részesítik a borotvált, jómodorú, engedelmes, illatos, látványra kidolgozott testű, csinos fiúkat. Mivel módjukban áll választani, válogatnak is, a férfiak pedig igyekeznek alkalmazkodni. Már aki.

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.09.20. 20:43:59

@Elpet: válogatni, túrkálni yó dolog

"rövid a zélet
hosszú a sír
dugjon mindenki
amennyit bír"

ez az alap, normál esetbe' :)))

amit írsz az fordítva is műxik
a fejek a digital bitch-re van beindulva, vágod? :)

www.youtube.com/watch?v=VUyZ5N_Udvo

a lényeg az, hogy mindenki megtalálja párját
fizikai, lelki, szellemi síkon
én úgy lám, hogy ez összejön
nagyobbrészt

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.09.20. 20:58:10

@ufó - tardai arc, modorosan küldi a szlenget:

Ja, vágom, de vannak ám ínyencek is. Én például nagyon szeretem a túlérett camembert sajtot, van, aki a tolnai soványtól is húzza a zórát, értedmivan, hát nem vagyunk egyformák, tényleg zsák a foltját. De azért a divat sok mindent meghatároz, jó, ha el tudod kerülni a rabságát.

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.09.20. 21:16:37

@Elpet: 'a zórát'
keresgéltem egy darabot, hogy mijaz?
de ok
ezen szakadtam :DDDDDDDDDD

negeev 2009.09.20. 22:21:33

@Elpet: Az érett camembert sajt szeretete a kifinomultság kezdete.

Alfőmérnök 2009.09.20. 23:31:07

Csak zárójelben jegyzem meg: a camembert sajt szaga egyes női ismerőseim szerint erősen emlékezet a nagy mennyiségű hímivarsejtek szagára.

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.09.20. 23:55:17

@Alfőmérnök: látni a avatarodon a hímivarsejteket
vagy bocs
de nevetek :)))

tevevanegypupu 2009.09.21. 00:10:38

@medve2:
Nem lehet, hogy csak evezredes megfigyelesek utan osszegyujtott tapasztalat? Kulonben miert is baj, ha egyes nepeknek megvan a maguk jellegzetessege? Sot, tovabb megyek, egyes fajok jellegzetessegei? Arabok, azsiaiak, feketek, feherek, hinduk..mind mas, es bizony megvannak az eghajlatnak, vallasnak, a helynek ahol elnek, a kialakult szokasai.
Es miert olyan remes, ha eszreveszi es szova teszi valaki egyes vallasok eletmodkent valo megeleset, sot az ebbol kialakult magatartasformakat?

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.09.21. 07:17:45

@Alfőmérnök:

Sajnos ki kell őket ábrándítani, az nem nagy mennyiség, hanem ápolatlanság kérdése, Túró Rudi a természet ajándéka, ilyesmi.

Téglagyári Megálló 2009.09.21. 09:33:19

@Elpet:

Az igazi magyarok nem akarnak politizálni :-) Hanem dolgoznak.

Téglagyári Megálló 2009.09.21. 09:34:13

@Alfőmérnök:

avagy: ő Móricka, és mindenről az jut az eszébe

Dr. Baruch Goldstein (törölt) 2009.09.21. 10:31:48

Engem személy szerint nagyon elszomorít a fasizmus terjedése ebben a kis szar országban.

Az egész a magyar gárda nevű félkatonai szervezet megalakulásával kezdődött. TGM jogosan nevezi ezt a magyar ss-nek.

Már a jogrendünk is megbukni látszik: a rendőri jelenlét ellenére Szentendrén csendőröket avattak fel. Hova jutottunk??

Én láttam az egyenruhájukat: golyóálló mellény, majdnem fekete egyenruha. Tisztára mint a hitleri időkben. Kicsit sem félelemkeltő...

Erre most jön ez a választási csalás. Én azt mondom, börtönbe ezzel a sok kisnyilassal. A jobbik - fasisztáknak meg kell tanulnia befogni a pofájukat. Sajnos erre a jövő évi választások fényében egyre kevesebb az esély.

Itt ugrál a sok tahó magyar, hogy trianon így meg úgy, ahelyett hogy bekussolna, és megfogadná, amit Medgyessy Péter miniszterelnök mondott:
"Tanuljunk meg kicsinek lenni".

Fájdalmasan időszerű mondat. Sajnos sokan elfelejtik mostanság.

Tehetetlen Dodó 2009.09.21. 11:08:06

@Grift: Az irónia kétélű fegyver.
Vagy nem is az volt?

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.09.21. 11:14:09

@Tehetetlen Dodó:
há mos mér? nem falafel szokta magát viccből ilyen hülyének kiadni néha? :)

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.09.21. 11:22:06

@Oblomov:
Megfékezni a bűnelkövetőket (népirtók, tolvajok, hamis ideológiák terjesztői) kell. Emberek jogait a te fajtád szokta korlátozni, jude.

Tehetetlen Dodó 2009.09.21. 11:33:43

@Tehetetlen Dodó: Nem a te bejegyzésedre értettem, hanem az Aranyköviére...

Google 2009.09.21. 11:57:36

@Mr Falafel:

Maga nő is lehetne?
Komitácsi is? Női ruhában.
Hatvan dinárért/harminc ezüstért mit meg nem tesz az ember.

picur3ka 2009.09.21. 11:59:51

@Grift:

Nem, ez egy 'igazi', bekeharcos.

'Ebben a kis szar orszagban.'

picur3ka 2009.09.21. 12:00:48

Vagy 'szarorszagban', mar nem is emlekszem.

bandeirante 2009.09.21. 12:46:58

@Dr. Baruch Goldstein: Azt inkább Kovács László külügyminiszter mondta.

Dr. Baruch Goldstein (törölt) 2009.09.21. 13:20:29

@krüger: Igaz, tényleg.

Elnézést, mindenesetre a mondás így talán még aktuálisabb - a sok trianonért siránkozó tahónak.

Azt érzem, ha ez így folytatódik, egyszerűen lehetetlen lesz ebben a vacak kis országban liberális módjára létezni.

Dr. Baruch Goldstein (törölt) 2009.09.21. 13:23:13

Amíg ilyen fasiszta és kirekesztő oldalak működhetnek itt, mint a kuruc.info és a barikad.hu, addig nincs is miről beszélni igazából. Be kell tiltani az összes ilyet. Kész.

Oblomov 2009.09.21. 13:25:36

@Mr Falafel: mit jön itt az "egyesekkel", miközben a mi-tudatról értekezett. Maga ennyire hüje?

Oblomov 2009.09.21. 13:51:21

@Mr Falafel: ne tegezzen egy szociszavazó, aki a saját szövege kontextusát is letagadja. Az ugyanis szimplán az irodalmi műveletlenség jele, h. lezsidózott.

Oblomov 2009.09.21. 14:00:17

@Mr Falafel: szánalom, ahogy vergődsz.

greycow 2009.09.21. 15:12:55

@Grift: Barátom! Te is abban a tévhitben vagy, hogy a komcsi választó - ha nem lett volna a Miép-visszaléptetés - akkor nagy kegyesen esetleg megfontolta volna, hogy a Fideszre adja a szavazatát. Sajnos tévedsz: a komcsi választó, ha szeletenként vágják le a cucik a kezeit, akkor sem adja a szavazatát SOHA - érted?: SOHA!!! - a Fideszre. A maximum, hogy megdurcásodik a kedvenceire, oszt' nem megy el szavazni egyáltalán.

greycow 2009.09.21. 15:17:34

@Dr. Baruch Goldstein: Olvasd inkább kedves nílusparti székely barátom az Ótestamentumból Ezékiel próféta könyvét. S ha még ezután is azt hiszed, hogy népedet valamiféle istenség kiválasztotta, akkor tényleg sajnállak. Mert hát Ezékiel arról ír ott, hogy helikopterszerű gépekkel jöttek valakik - oszt igét hirdettek neki, a kis sutyerák zs.-nek - szó nem volt semmiféle Úr-ról, csak néhány - az akkor élő népeknél - így a zsidóknál is - jóval fejlettebb ember jól megszívatta az akkori emberiséget, így a zsidókat is.Természetesen szó sincs földönkívüliekről. Ezek az előző - nagyon fejlett - emberiség maradékai voltak. Ennyit a Bibliáról.

greycow 2009.09.21. 15:26:50

@krüger: Damjanich János, a szerb származású hős "magyar" honvédtábornok azt mondta, hogy a magyar forradalomra támadó összes szerbet, ha kell kiirtja, és a végén saját magát is, hogy egy szerb se maradjon, aki árt a magyaroknak. Na erre mit lehet mondani, ki a magyar, mi a magyar? Petőfiben lényegében szerb és szlovák vér volt, magyar nem, ettől még kitűnő magyar lett. Vagy ott van az a jugoszláv hadsereg ezredese, aki lelőtt egy amerikai Lopakodót ( ami elvileg láthatatlan a radarnak), nos őt a jugók magyarnak tartják, ő is saját magát - miközben szlovák, meg rutén, meg tudja fene milyen vér folyik az ereiben, magyar biztos nem, de magyar környezetben magyar anyanyelvű és magyar öntudatú ember lett.

greycow 2009.09.21. 15:30:47

@Dr. Baruch Goldstein: provokálsz kis metszett barátom? Fasizmus? terjedése? szeretnéd, mi? Hát tévedsz. Egyébként jobb ha a saját házadtáján sepregetsz:amiről te révedezel, azt úgy hívják, hogy nácizmus. Nem nárcizmus: nácizmus, tudod? És a nácizmus Birodalmi főideológusa a Náci Németországban nem fogod kitalálni ki volt: Alfréd Rosenberg, egy balti zsidószáramzású "német", Adolf H.kedvence. Na erre mit lépsz?

Tehetetlen Dodó 2009.09.21. 15:41:52

@greycow: (Szerintem csak ironizál. Komoly pofával, alanyi jogon nem lehet ennyire hülye senki).

Oblomov 2009.09.21. 16:13:07

@Tehetetlen Dodó: Az a sóhaj, hogy egy pol-i párt ne félkatonai jellegű pártmiliciával akarjon parlamentbe jutni, az nem irónia. A "kisnyilasokat", amennyiben azok, remélem, Te sem tekinted reguláris állami haderőnek, ami egyfajta rongyosgárdaként visszafoglalhatja pl. a Felvidéket. Viszont seperc alatt bármit megcsinálnak, amit parancsba kapnak a pol-i irányításuktól, hisz önként nem típikusan echte civilek.
@greycow: Rosenberghez nincs köze fenti dolognak.

bandeirante 2009.09.21. 16:28:01

@greycow: Én talán nem ugyanezt írtam?

bandeirante 2009.09.21. 16:31:24

@greycow: Amúgy Damjanichnál nem jogos a magyar szó idézőjelbe tétele. Ekkor ugyanis még működött a hungarus tudat, tehát nem az volt a magyar, aki magyarul beszélt, hanem az, aki a Magyar Királyság polgára volt. Ugyanez vonatkozik Petőfire is. Meg mindenki másra. Pont 1848-ban bomlott fel ez a tudat.
Amúgy pl. a svájci származású Hentzi testvérbátyja Torda polgármestere volt.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.09.21. 16:39:47

@Oblomov:
Reguláris állami haderő?:-)))
Szerinted a Jobbik annak szánja a Gárdát, ribanc?

Oblomov 2009.09.21. 16:42:25

@Mr Falafel: nemá én taníccsalak olvasni!

Oblomov 2009.09.21. 16:51:52

@Mr Falafel: nem a személyem érdekes, hüjegyerek, hanem h. tudj olvasni.

Oblomov 2009.09.21. 17:06:09

@Mr Falafel: kurva nehezen fogtad fel.

Google 2009.09.21. 17:18:05

@Mr Falafel:

Rossz napja van, hogy már az ember anyját sem hagyja békén?
Illemtant hol tanult?

Oblomov 2009.09.21. 17:23:11

@Google: hithű fidesznyik pitizik a nácinak? Ez má' politika!

Google 2009.09.21. 18:14:50

@Oblomov:

Annak tűnik?
Hát nem annak szántam.
Náci, náci, zavarban vagyok. Akkor miért szavazott az MSZP-re annak idején?
Szocináci esetleg?

korrekt orr 2009.09.21. 18:29:42

@Google:
hagyjátok már békén: az elvtárs csak a munkáját végzi, máskülönben az enbéhá nem utalja át a zsetont hó elején.

Oblomov 2009.09.21. 18:35:06

@Google: maga okos, tehát ne adja a hülyét. Alapvetően én is lexarom, h. anno kire szavazott vki. Viszont diszlexiás hüjegyerek mai nézeteivel van most itt jelen, amiket ütni kell. Nem ejrópai konzervek még "gondolkodhatnak" kis ideig, de legalább seggét ne nyalják.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.09.21. 19:08:57

@korrekt orr:
Ne kényszeríts rá, hogy küldjük érted a fekete autót.

Oblomov 2009.09.21. 20:00:45

@Mr Falafel: mintha felfogtad volna má', h. szémélyünk nem fontos. Gondolj vissza, és ne riszáld magad.
Átvitt értelemben sem vetélkedik az MDF a náci (és exkomcsi) szavazókért, néppárti ambíciói nincsenek, sőt az egy a tábort is negálja. Tudtommal.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.09.21. 20:57:30

@Oblomov:
Á, értem már, skiziod vagy!
Ki a faszom a beszélt az MDF-ről? Az MDF egy méretes zsidó brokit szopogató útszéli kurva.

Oblomov 2009.09.22. 07:19:29

@Mr Falafel: mit értesz? Nem megvilágosodtál, csak bekapcsolt a közvilágítás.

Dr. Baruch Goldstein (törölt) 2009.09.22. 20:20:55

@greycow:

Ha nyomokban is tanulmányoztad volna a zsidók történetét, akkor tudnád, hogy nem lehet összehasonlítani más népek történetével.
Egyébként meg nem tudom hogy mered a szádra venni szent könyvünket ilyen aljas célozgatások érdekében, de közlöm veled, hogy a veled való beszélgetést befejeztem.

A náci célozgatásokról meg csak annyit, hogy engem egy ilyen kis vacak antiszemita, mint te, ne merjen lenácizni. Épp eleget szenvedtünk alattuk ahhoz, hogy tudjam, mennyire aljas sértés ez.

szavazzfasszal · http://szavazzfasszal.blog.hu 2010.01.22. 02:06:05

Ha nem értesz egyet egyik párttal sem: Szavazz fasszal!
süti beállítások módosítása