Tomcat visszavág
2009. szeptember 18. írta: TuRuL_2k2

Tomcat visszavág

  A radikáljobbos szubkultúrában dúló háború folytatódik: a Tomcat (Bombagyár) vs. Jobbik (Kuruc.info) death match újabb menetében Tomcat közzétett egy listát, amely állítása szerint a Jobbiknak Zuglóban ajánlószelvényt adók személyes adatait tartalmazza és egy levelezőlistán küldte körbe a párt egyik aktivistája. A blogger húzása érdemi válasznak tűnik a ferencvárosi választási pengeváltásra és a Kuruc.info Spiclicat-hadműveletére.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr431391059

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Van egy történetem az iskolából - 3. rész 2009.09.19. 20:54:07

Történetem első részében szó volt arról, hogy igenis lehet a mai gyerekekkel bánni, még akkor is, ha speciális igényűek, bár kreativitásra nagy szükség van. A második részben pedig arról volt szó, hogy a kreatív tanárt, aki rendben ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.09.18. 17:27:44

De erdekes, alig tobb, mint fel eve tortent valami nagyon hasonlo a Jobbik brit baratjaval, a BNP-vel.

www.theregister.co.uk/2008/11/18/bnp_loses_list/
"The British National Party has lost its membership list - the whole thing has been published online.

The list includes names, addresses, phone numbers and email addresses of all members up to September 2008. It also includes some people's ages, especially those under 18 - the BNP offers family membership for £40. Many entries also contain more personal comments about jobs or hobbies. That's how we know that that BNP members include receptionists, district nurses, amateur historians, pagans, line dancers and a male witch.

Members have unsurprisingly reacted with outrage. One commenter said: "I'm also on the list, what the f#ck is going on? I could lose my job." Another: "The most shocking thing is some of the comments by the names! God help anyone who is in the army, the pison [sic] service, health care, police officer or a teacher." Several professions in the UK are expected to refrain from party political activities. More outraged racists rightwingers here."

abandi 2009.09.18. 17:34:08

Yes-Yes-Yes!
New world order..
No problemo...
shalom
(insallah)

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.09.18. 19:11:41

És van rajta valami érdekes név? Schmitt Pál például? Vagy Krausz Tamás? Vagy miért kéne ezen most elcsodálkozni? Majd akkor szóljatok, ha a homevideókat is közzéteszik.

irrelevant 2009.09.18. 20:10:22

The Ultimate Freak Show

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.09.18. 20:14:43

Jobbik(Kuruc.info) - Bámulatos.
Inkább a riadt kisegér ábrázatot kéne levenni, amikor HírTv-ben makogunk.

irrelevant 2009.09.18. 20:24:41

@Mr Falafel: Báááááncsáááák a Jobbikot! Óóóójaaaaaj!

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.09.18. 20:32:06

abetyárját! ez aztán a durranás! LOL
egyetlen más párt nem használja fel a kopogtató cédulákat adatállomány összeállításra. rohadt geci jobbik! :))))

irrelevant 2009.09.18. 20:37:08

@Grift: Aszittük, hogy a talpig becsületes mélymagyarokból álló Jobbik, mely a társadalmat a hagyományos értékek felé próbálja terelgetni, a nemzet valódi letéteményese, az egyetlen magyarofil párt, melynek egyik prominense a választási csalások miatt hidakat lezáró Butaházy, na szóval azt hittük, hogy egy ilyen párt nem követ el törvénytelenséget, választási csalást, személyi adatokkal történő visszaélést, bűncselekményt, mert így csak segget csinál a szájából :( Egy illúzióval kevesebb. :(((

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.09.18. 20:40:50

@otvospeter:
igeeeeeen? de hiszen ezt az lmp-ről hittük!
a nácikokról mindig is tudtuk, hogy iszonyatosak! :))

irrelevant 2009.09.18. 20:42:55

@Grift: Hú, jól visszavágtál! :)

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.09.18. 20:45:07

@otvospeter:
visszavágtam? nem akartam én olyat. mi a bánatos fasz közöm van nekem a tahó jobbikhoz? azok a barmok arra lesznek jók, hogy őrizzék a tábort ahol ti lesztek elszállásolva. :))

irrelevant 2009.09.18. 21:00:25

@Grift: Na, ez már sokkal jobb volt! :))

Bell & Sebastian 2009.09.18. 21:08:45

Urak!

Kinek kell szurkolni?
(szavazni plán-e...)

Ja, ha az orosz vodkát is szeretem, meg a francia borokat is utálom, akkor most mi legyen?

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2009.09.18. 21:30:21

LOL. Teljesen összezavarodtam, most akkor melyikük a jó náci, meg melyikük a rossz náci?
Vajon melyikről fog hamarosan "kiszivárogni", hogy "valójában zsidó"?

@Doomhammer:

"amateur historians"

Na igen, ez annyira kibaszottul tipikus az ilyen formációk rajongói között. XD

Oblomov 2009.09.18. 21:43:34

Hír majd az lesz, ha egymás ellen a romákkal szövetkeznek.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.09.18. 21:53:55

@Bell & Sebastian:

Alien vs. Predator.

Ebben a csatában nem az a lényeg, hogy kinek szurkolsz, hanem az, hogy élvezed az előadást. :)))

Bell & Sebastian 2009.09.18. 22:03:41

@mefisto:

Strangers in the Night

Strangers in the night exchanging glances
Wond'ring in the night
What were the chances we'd be sharing love
Before the night was through.

Something in your eyes was so inviting,
Something in your smile was so exciting,
Something in my heart,
Told me I must have you.

Strangers in the night, two lonely people
We were strangers in the night
Up to the moment
When we said our first hello.
Little did we know
Love was just a glance away,
A warm embracing dance away and -

Ever since that night we've been together.
Lovers at first sight, in love forever.
It turned out so right,
For strangers in the night.

Love was just a glance away,
A warm embracing dance away -

Ever since that night we've been together.
Lovers at first sight, in love forever.
It turned out so right,
For strangers in the night.

Do dody doby do
do doo de la
da da da da ya

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.09.18. 22:20:07

@Grift:

Miért, megyünk kirándulni? De te is jössz ám velünk.

valójábannemberci 2009.09.18. 22:22:05

@Bell & Sebastian:
"Do dody doby do
do doo de la
da da da da ya"
Megtaláltam az élet értelmét. :D

Bell & Sebastian 2009.09.18. 22:29:59

@berciXcore:

Franky-boy is a másodlagos elosztás híve volt, útálta a konkurrenciát...

Bell & Sebastian 2009.09.18. 22:47:27

Jóemberek és politicusok, valamint Lendvai Ildikó!
Merítkezni csak tiszta forrásban!
Tucsonban még megcsíphető!

www.youtube.com/user/montypython?blend=3&ob=4

Addig is egy EU-kompatibilis változat:

www.youtube.com/watch?v=aiVOG199X2c&feature=related

medve2 2009.09.18. 22:58:32

Biztos vagyok benne, hogy Novák Előd vizsgálatot indít a Jobbik ellen, hiszen a Jobbik az más mint a többi párt. No meg aztat is hallottam, hogy Morvai már felajánlotta mind a havi 20 ezer euróját jótékonysági célokra, mert a Jobbik más mint a többi.

Drang 2009.09.19. 01:41:07

Tomcat kopogtatócédulákat hamisított. A Jobbiknál valaki (ha egyáltalán valós a történet) egy listára felírta azokat, akik nekik adták az ajánlószelvényüket. Ezt kivétel nélkül minden párt megtette és megteszi. Tomcat már rég kiírta magát a radikáljobbos táborból, amely egyébként már messze több, mint egy szubkultúra. Gondolom a posztírónak pont ez fáj. Fosik a Fidesz neokon-liberál irányzata a Jobbiktól.

Bell & Sebastian 2009.09.19. 02:32:41

@Drang:

Tévedel, az US/D/F/RU ellenszéltől sokkal jobban (fél), a neokon irányzat a belesimulást, a nemzeti-családi vonal az ellentartást jelenti ezúttal a világtrendnek.

Konfrontatív évek előtt állunk, gyakorlatilag pénz- és eszköztelenül úgy, hogy három fenékkel farkasszemezünk: USA, EU és Maci. Még mondja valaki, hogy nincs választék!

Tényleg fosik, csak nagyobb a baj ennél.

Drang 2009.09.19. 03:12:55

@Bell & Sebastian:
Túl nagyot markoltak már ezek eddig is. Ezért reagálnak hisztérikusan minden renitens megnyilvánulásra. Csakhogy a hisztérikus reagáláson kívül más eszközük nemigen van (na jó, az oroszok el tudják zárni a gázt, de akkor nekik se lesz bevétel). Éppenhogy vákumban vagyunk, ami mindig történelmi esélyt jelent.

2009.09.19. 05:52:25

(Üdvözlöm a fidesz aktivistáit, akik 2002 óta mindig jönnek kopogtatóért, és szavazás előtt beköszönni. A szinten csak hozzám. Biztosan jó a memóriájuk. Szívesen látom őket a jövőben is.)

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.09.19. 08:21:25

@Drang:

Lehet, hogy több mint szubkultúra, csakhogy ez kevés. Működik ez a világ, amiben élünk, és elég bonyolult módon működik. Ezt a működést ismerni és érteni kell ahhoz, hogy valaki változtatni tudjon rajta. Nem elég lángoló tekintettel azt akarni, hogy végre minden jó legyen és megszűnjön a nemzetet sújtó igazságtalanság.
Nem fosik tőletek senki, de teljesen jól látható, hogy a polgári politizálást pontosan olyan ellenségnek tekintitek, mint a ballib kormányzást, elég furcsa lenne erre baráti mosollyal reagálni.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.09.19. 08:24:30

Pont a kiváló adatbázis-építési lehetőség miatt szeressék a pártok a kopogtatócédulát.

Na meg persze egy országgyülevész választáson 176 egyéni kerületenként minimum 750 érvényes (azaz összesen 132.000 !) kötelezően begyűjtendő cetli miatt a kicsiknek eleve nehéz labdába rúgni, egy gonddal kevesebb a nagyoknak, így lesz ebből kétpártrendszer.

A nyolc millás lakosságú osztrák szomszédainknál szövetségi szinten elég 2.600 támogató aláírás az induláshoz... az, hogy ott a jelölteknek még le is kell perkálniuk készpénzben 435 Euro / fő nyomdaköltséget a szavazólapjaikra, említésre sem méltó.

A Jobbik vs. TomCat dolog meg tipikus példája annak, amikor Brian élete módjára egymásnak esik a Júdeai Népfront a Júdea Népe Frontjának.

Itt a sztori, aki nem ismeri:

* Brian: Ti vagytok a Júdeai Népfront?
* Reg: A jó édes anyád!
* Brian: Mi?
* Reg: Méghogy Júdeai Népfront! Mi a Júdea Népe Front vagyunk! Méghogy Júdeai Népfront! (nevet)
* Brian: Én is... csatlakozhatnék?
* Reg: Nem, kopj le!
* Brian: Nem akarok ilyet árulni, ez csak egy meló. Ugyanúgy utálom a rómaiakat, mint bárki más!
* Judith: Ez biztos?
* Brian: Ó, holtbiztos! Régóta utálom a rómaiakat.
* Reg: Figyelj! Ha csatlakozni akarsz a mozgalomhoz, tényleg utálnod kell a rómaiakat.
* Brian: Utálom!
* Reg: Igen, és mennyire?
* Brian: Nagyon!
* Reg: Fel vagy véve. Figyelj! Egy valamit utálunk jobban a rómaiaknál, azt a büdös Júdeai Népfrontot!
* Francis: És a Júdeai Nemzeti Frontot is!
* Stan: És a Júdea Népe Frontot. A Júdea Népe Frontot. Köpködők!
* Reg: Mi vagyunk a Júdea Népe Front!
* Stan: Ó. Azt hittem, mi a Nemzeti Front vagyunk.
* Reg: Népe Front!
* Francis: És mi van most a Nemzeti Fronttal, Reg?
* Reg: Ott ücsörög. (rámutat egy magányosan ülő idős emberre)
* Reg, Stan, Francis, Judith: KÖPKÖDŐ!

Abszurdisztán 2009.

gyz 2009.09.19. 09:08:41

Barátaim, Magyarok!

Cáfolhatatlan bizonyítékok vannak a kezemben, hogy mind a jobbik, mind a Tomcat-féle liberális kóceráj valójában egy Tel-Avivban bejegyzett, deklaráltan ősi hazánk kisemmizésére, magyar értékeink sárba tiprására és nevetségessé tételére létrehozott szervezet ügynökeiből és aktivistáiból áll, akik hosszú évek alatt szivárogtak be hazánkba. Ne higgyetek a zsidófeleség Morvainak és bandájának!

Ugyanakkor tájkoztatlak benneteket, hogy néhány, a hazáért valóban aggódó, tettre, harcra kész honfitársammal létrehoztuk a Valóban és Teljesen Magyarok Keresztény-Sámánista Turulvérű Bajtársi Szövetségét, melynek célja a magyar érdekek megalkuvásmentes képviselete, és a népnyúzó, idegen érdekeket kiszolgáló, báránybőrbe bújt cionista farkasok kisöprése szeretett hazánkból!

Szándékunkban áll minél hamarabb párttá alakulni, hogy 2010-től egy valóban magyar párt képviselhesse a magyar érdekeket határainkon belül és azon kívül is.

Kérem, támogassatot minket a hazánkért folytatott fáradhatatlan munkánkban. Szebb jövőt!

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.09.19. 09:23:05

@otvospeter:
Tegnap megnéztem a vezéreteket. Azt mondta, őt nem húzzák le a földre a rezsi csekkek, hanem szárnyal a magasban. Kurva nagy mázlitok, hogy a HírTv-t csak ultra fideszesek nézik.

gyz 2009.09.19. 09:29:49

@Mr Falafel: zászlókat és MAGYAR jelvényeket árusító üzletekben, MAGYAR könyvesboltokban és a Viking Klubban találsz jelentkezési lapot.

gyz 2009.09.19. 09:32:04

@Mr Falafel: ja, és ha nem haragszol, a jelentkezéshez egy keresztlevelet is hozzál, légy oly testvérem.

(nem vagyunk antiszemiták, nekem is van egy zsidó barátom, ez csak amolyan formaság)

medve2 2009.09.19. 09:46:08

@Drang: Szerintem más a helyzet. A Jobbik mindenkit feljelentett Ferencvárosban, és most kiderült, semmiben sem más, mint a többi. Erre központi utasításra a jobbik-droidok pánikolnak a neten.

medve2 2009.09.19. 09:49:13

@csi: De hát a Jobbik arról híres, hogy nem fognak bekopogni hozzád, és ők mások. Például EU-parlamenti fizetésüket is rég felajánlották jótékonysági célra. Ők szentek!

medve2 2009.09.19. 09:50:53

@Elpet: Ellenség a polgári politizálás? Ők a Fideszt gyűlölik és ma már vele szemben határozzák meg magukat

medve2 2009.09.19. 09:53:10

@gyz: Ácsi. A keresztények között is vannak zsidók. Tehát alá kell írni, hogy megtagadod az Ószövetséget!!!

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.09.19. 10:20:55

Szabad legyen azt mondani, kedves Barátaim, tisztelt Hölgyeim és Uraim, hogy tegyük a dolgunkat:
foglalkozzunk komolyabb dolgokkal!

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.09.19. 10:22:54

@Mr Falafel:

nana, nemcsak ultrafideszesek! És nemcsak a Hírtv-t, hanem az összest: echo, atv, Napkelte, Este, bármi, amitől tájékozottabb lesz az ember, mert nemcsak szavakat olvas a neten másnap, hanem arcokat is lát, hangsúlyokat is hall, árulkodó mimikákból is olvashat, etc...

Üdv.

gyz 2009.09.19. 10:31:21

@medve2: az igazi keresztények között kizárt. Az Ószövetség sosem volt része a kereszténységnek. Jézus-Kerecsen sosem közösködött volna nemzetveszejtőkkel. Ezt csak a komcsik terjesztették el, hogy eltöröljék az összes ősmagyar emléket, amely Jézus magyar származását bizonyítja.

És persze csak azt a keresztlevelet tartjuk elfogadhatónak, melyet egészséges lelkületű és nemzettudatú plébános állított ki. Ismerjük őket.

irrelevant 2009.09.19. 11:07:38

@Mr Falafel: Mellélőttél, nem vagyok fideszes :)

plastik02 2009.09.19. 11:35:29

a Monthy Pyton idézetben a 'KÖPKÖDŐK' az valójában 'szakadárok', csak a fordító elkúrta.

ti olvastátok amúgy a listát? hogy adhat valaki a jobbiknak kopogtatócédulát Grosszmann névvel? :D

Alfőmérnök 2009.09.19. 11:47:49

Azt hiszem, az ajánlószelvényekkel kapcsolatban (is) igaza volt Krassónak. Semmi értelme nincs, azon kívül, hogy személyes adatokhoz lehet hozzájutni.

negeev 2009.09.19. 12:00:01

Néhanapján mondja már el egy Jobbikos, hogy mi a fenéért szavaz rájuk.

Tehetetlen Dodó 2009.09.19. 12:11:52

@Alfőmérnök: Igaza volt. A többiben is. (Ha élne még, biztos sitten lenne ebben a rendszerben is...)

Tehetetlen Dodó 2009.09.19. 12:12:45

@plastik02: Miért, svábok nem szavazhatnak a Jobbikra?

tevevanegypupu 2009.09.19. 12:31:30

Nem hinnem, hogy barki is "fosik" a Jobbiktol, hivatalosan bejegyzett part, az szavaz rajuk aki akar. Van szelsojobboldali part szinte minden orszagban, sok helyen bekerulnek meg a parlamentbe is, nehany helyen pedig ok kormanyoznak. Nem orom, ha egy szelsoseges part tul nagy hatalomhoz jut, de ahogy eddig latszik meg nem tettek tonkre az orszagot, semmi olyat nem cselekedtek, amit a het eve kormanyon levo szocialliberalis part megtett: allamcsod, demokratikus jogok megtagadasa, hazugsagok, korrupcio, eroszak. Lehet, hogy a Jobbik bekerul a parlamentbe. Majd akkor es ott kiderul, mennyit artanak vagy hasznalnak. Addig az egesz csak hiszteria..

tewton 2009.09.19. 12:33:58

@Tehetetlen Dodó:
a svábok? miazhogy, nagyon is!
a svábok 1) közismerten rendpártiak, mint a németek, 2) mivel németek, nácik is. szóval genetikailag kódolt a dolog náluk, és ezek mind köztudott tények.)

Tehetetlen Dodó 2009.09.19. 12:36:07

@tevevanegypupu: Teljes mértékben egyetértek. És teljes mértékben felesleges előre hisztérikusan rettegni.
(Megjegyzem továbbá, hogy amikor a MIÉP bekerült a parlamentbe, milyen ballibbancs örjöngés támadt, és nem történt semmi. Sőt, emlékezetem szerint végig elég tisztességesen viselkedtek és támogattak minden olyan kezdeményezést, amelyben a saját nemzeti politikájuk megvalósulását látták. Úgyhogy én nyugodt arcizmokkal várom, hogy mi következik).

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.09.19. 12:41:48

@plastik02:

Nézd, ha a Magyar Gárda Kft-t bejegyeztető és a Magyar Gárda Egyesület egyik alapítójaként ismert férfiút, a Jobbik gazdasági igazgatóját Schön Péternek hívják, akkor Grosszmann nyugodtan adhatja a kopogtatócéduláját.
Ízlelgessük csak. Schön Péter, a Jobbik gazdasági igazgatója. Igazán jól hangzik.

hetivalasz.com/cikk/0807/nincs_hatraarc
utalás az utolsó bekezdésben.

tevevanegypupu 2009.09.19. 12:44:14

@Tehetetlen Dodó:
Ha mar rettegni kell valamitol, akkor minden nagyobb szavazasnal inkabb az altalam is olyannyira megcsodalt szdsz-tol rettegek, es attol, hogy valamilyen formaban ujra bekerulnek az orszaggyulesbe.

Tehetetlen Dodó 2009.09.19. 12:46:45

@tevevanegypupu: Ez az. Meg attól, hogy ez a bolsevik banda mit fog még kitalálni a hátralévő fél évre.

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.09.19. 12:49:10

@Tehetetlen Dodó:

Azért a MIÉP és a Jobbik közé ne tegyél egyenlőségjelet. Emlékezz csak vissza a Hősök terén tartott MIÉP naggyűlésekre a nemzeti ünnepek alkalmával, és az ott összegyűlt tömeget hasonlítsd össze a mai radikálmagyar arcokkal.

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.09.19. 13:01:09

Továbbá Csurka soha nem tett keresztbe a Fidesz kormánynak, bár az nyilvánvalóvá tette, hogy nem kívánja a MIÉP-et felvállalni. A Jobbik az EP-ben azzal kezdte, hogy a nemzetközi nyilvánosság előtt nekiugrott a Fidesznek.

hvg.hu/vilag/20090722_fidesz_jobbik_EP_vita_rendori_tulkapasok.aspx

Nem nagyon látom okát, miért kellene az Országgyűlésben bármi jóra számítani tőlük.

tevevanegypupu 2009.09.19. 13:23:58

Csurka es Vona nem egy kategoria ez nem is lehet vita targya. De ugy latszik van egy reteg Magyarorszagon, akiknek annyira eleg volt az elmult evek politikajabol, hogy kaphatoak sokkal radikalisabb megoldasokra is, legalabbis annyira szelsosegesekre, amit a torveny meg megenged.
Csurka idejeben nem ilyen volt a helyzet, ot inkabb - akkor meg eros volt az szdsz is - az antiszemitizmusa
miatt tuntettek el. Es kiderultek korulotte penzugyekkel kapcsolatos, nem eppen tiszta dolgok is.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.09.19. 13:29:40

annyit még ember nem ártott a fidesznek, mint csurka a visszaléptetésekkel, mintegy igazolva a komcsi választóknak, hogy a miép és a fidesz egy tőről fakad.

medve2 2009.09.19. 13:44:22

@plastik02: Úgy hogy sváb, például.

medve2 2009.09.19. 13:45:26

@negeev: Mert 47-szer avatnak gárdistákat, mert Vona egy führer és mert csendőreik is vannak. Nem vonzó?

medve2 2009.09.19. 13:47:39

@tevevanegypupu: Ebben igazad van, de azért rögzítsük: nézeteik alapvetően antidemokratikusak. Tehát én szeretném azelőtt kifejezni fenntartásaimat velük szemben, mielőtt még bizonyítják majd a parlamentben, hogy seggfejek.

medve2 2009.09.19. 13:50:10

@Elpet: Miután sejthető, kik állnak mögötte, kik pénzelik, ne lepődj meg.

medve2 2009.09.19. 13:51:09

@tevevanegypupu: Mert a Jobbikot nem lengi körül az antiszemitizmus?

medve2 2009.09.19. 13:51:46

@Grift: És még többet is ártott ennél.

after80 · http://sasfeszek.blog.hu 2009.09.19. 14:06:34

@medve2: A zsidók az újszövetséget nem fogadják el. Ahogy Jézust sem, mert várják a messiást!

tevevanegypupu 2009.09.19. 14:18:49

@medve2:
De igen, a Jobbik is antiszemitanak latszik. Viszont ez nem tilos..ne tevesszuk ossze ezt sem a fasizmussal, sem a nacizmussal. Eloitelet letezik nepcsoportok, vallasok, borszin, viselkedesformak ellen osidok ota mindenhol. Es neha igazolodni is latszik ez az eloitelet. Amig torvenyes keretek kozott mukodik, mondhatni unszimpatiakent nyilvanul meg, addig el lehet fogadni. Akar a parlamentben is. Toleraltuk Gusztos Peter egyhazellenes kirohanasait is.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.09.19. 14:39:08

@Mr Falafel: "Kurva nagy mázlitok, hogy a HírTv-t csak ultra fideszesek nézik." -- Ezek szerint maga ultra fideszes?

Azért az megvan, hogy van, akit a csekkek azért nem húznak le, mert nagy a jövedelme, és van, akit azért, mert nincs sok csekkje, nem a szükségletei rabja?

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.09.19. 14:39:25

@gyz:
Ősi magyar nemesi család sarja vagyok. Nemesi levelünk öregebb, mint a Nagyenyedi fűzfa.
Ja, és ma a Dohány utcában lebasztam egy zsidót, mert az út közepén bámészkodott. Mondtam neki, hogy "hozzá' fel a járdára, ostoba zsidaja!".

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.09.19. 14:46:43

@tölgy:
Én csak tájékozott szeretnék lenni. Gondoltam, megnézem a Führert, szokott jókat mondani. Most is mondott jót, de ez a szárnyalós beszólás nem teccett. Nem érdekel, hogy barlangban lakik, oszt nincs is csekkje, vagy a szőlőbányák olyan jól hoznak, hogy ihaj, legyen benne empátia, és ne vigyorogjon, ha erről beszél, mert bicskanyitogató. No, nem nekem, mert engem ez a probléma nem érint. Viszont néppártként éppenséggel a plebszre hajtanak. A proli meg nem szereti, ha a gondjait könnyedén kezelik.
És tegyük hozzá, a Fidesz sikere minden magyar identitású ember egyetlen reménye.

negeev 2009.09.19. 16:00:41

@Mr Falafel: Örülök, hogy újra megjelentél közöttünk. Látom, még mindig haragos vagy. Régebben az emberek szanatóriumba jártak, ha gondjaik voltak.

gyz 2009.09.19. 16:33:36

@Mr Falafel: nagy betűvel írod a dohány utcát?

bocs, ilyenek nem kellenek.

negeev 2009.09.19. 16:54:51

Kedves Reakciósok!
Már egy ideje bennem van a kérdés:
Mintha mostanában nem nagyon pörögne az oldal. Kevés cikk van, amit meg mégis feltesztek, az sem mozgatja meg annyira az embereket.
Sok a tanulás? Vagy a munka? Mindenesetre ez így sehogy sem jó.
Csak szólok.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.09.19. 18:07:32

@negeev: átlanános a lustulás máshol is. Kezdődik az ősz és lecsengett az EP választási cirkusz. Jobb is egy kis pihi, mielőtt indul a nagy meccs 2010-ben. Ott lesz ám min variálni...

Tehetetlen Dodó 2009.09.19. 18:13:51

@Elpet: Nem tettem. Csak várjuk ki a parlamenti felállást. Nem hiszem például, hogy a Jobbik a maszoposokat támogatná a Fidesz helyett. Ez a végüket jelentené, mert egy biztos: legyenek bármilyenek is a vezetői, a mezei jobbik-szimpatizánsok nem viselnék a bolsik támogatását.
A parlamentben meg egyébként is kénytelenek lesznek konszolidáltabban viselkedni.
Ezért mondom, hogy előre ne ítélkezzünk és gerjesszük mi is a feszültséget.

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.09.19. 19:05:49

@negeev: Há mióta visszavonult az Eredendő Gonosz nehezebb itt is az élet, hát még ha jövőre eljő a Kánaán... pfej, bele sem merek gondolni. A legdurvább poszt az lesz, hogy de vicces a Kövérlaci nádfedelsházas bajusza

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.09.19. 19:20:09

@gyz:
Attól, hogy ezek ott grasszálnak, még Budapest egyik utcája, és én nem hagyom, hogy Budapest judapest legyen.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.09.19. 19:22:14

@negeev:
A Mandiner felvirágoztatása a fő projekt. Bújik a szög a zsákból.

negeev 2009.09.19. 19:22:37

@Herr SturmLiberator: Reméljük, csak tényleg erről van szó. Nem pedig a lelkesedés elvesztéséről. Azért bízom bennük.

negeev 2009.09.19. 19:25:08

@Mr Falafel: Áh! Azért ott sem történik sok minden. Mondjuk neked csak jobb, ha eggyel kevesebb zsidri oldal lesz. Nemde? :P

picur3ka 2009.09.19. 19:38:35

@Pierre (Bezuhov):

Nem, kerlek, a durva poszt az lesz, hogy:

Koaliciora lepett az MSZP es a Jobbik, Orban besokallt

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.09.19. 19:55:57

@picur3ka: bocsáss meg, kérlek, de a dávid ibo pártját kihagytad, szóval lesz ojjan poszt is, hogy a madöföt a hátán ( vagy a hátában ) cigőlte be a maszop, érted... :))

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.09.19. 19:57:29

@ufó - tardai arc, modorosan küldi a szlenget:
mármint becígőlte a parlamentbe, az magyari nép országgyűlésébe
yeee

Avatar 2009.09.19. 20:12:16

@Úlfhéðinn: le vagy maradva. Csurka már rég kiderítette, hogy Vona zsidó.
mandiner.hu/cikk/csurka_vona_gabor_szefard_zsido

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.09.19. 21:03:46

@Mr Falafel: @otvospeter: ja, ez a hülye LMp-s.
és így lehetett reakció szerző.
okéoké.
csak akkor kérünk radjobbos szerzőt is, ha mármégis konzervatívnak mondja a reakcio blogot spanyol a lánchid rádióban.
- mikor éppen nem részegen egy asztaltetején ordibál.

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2009.09.19. 21:22:13

@Avatar:

"le vagy maradva. Csurka már rég kiderítette, hogy Vona zsidó."

LOL. A fagyi visszanyalt? Már a Vonagló is?

Bajkon úr 2009.09.19. 21:25:12

@Úlfhéðinn: Vona-Zázrivecz nem zsidó, hanem szláv (valószínűleg cseh vagy szlovák) származású polgártársunk, miként korábbi partnere, Csurka István is.

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.09.19. 22:14:46

Ehh, a Zázrivecz épp jövevénynév a családjukban, ezt számtalanszor leírták már, ez nem jó alap a piszkálódásra. Egyébként a "Vona" név eredetét sem ismerem.
Nekem csak az az érdekes, hogy itt a vidékünkön, a Dél-Alföldön például olyan ízes régi nevek vannak, mint Tari, Lele, Hódi, Csiszár, az arcokon látható tiszta magyar paraszti vérvonallal. Gondolom mindenki tudna a saját környékéről ilyen neveket sorolni. Szóval az a furcsa, hogy a sok nagyonmagyar szervezet élén valahogy nem tűnnek fel ilyen nevek, más nevek tűnnek fel. Tudom, hogy kevert népesség vagyunk, tudom, hogy a magyarított nevek nagyon szépen, néha talán túlzottan szépen hangzanak, de azért különös ez.

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2009.09.19. 22:20:21

@Elpet:

Tökmindegy, a droidoknak mindent meg lehet ideologizálni.

Tehetetlen Dodó 2009.09.19. 22:30:03

@Elpet: Ah, Weh´! Milyen rasszista fajvédők közé keveredtem!

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.09.19. 22:44:12

@Tehetetlen Dodó:

Ó, nem. Csak épp szeretem az alföldi magyar parasztot, és szívesen látnám akár a politikában is, mert egyszerű és tiszta gondolkodású embereknek ismerem őket. De nem látom a hivatalból legmagyarabb pártokban sem őket.

Kenguru 2009.09.19. 23:18:29

@Elpet:
A III/3 állománya tipikusan alföldi szegényparszti sorból származó emberekből állt.
Ismeretlen oktból.

:)

min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2009.09.19. 23:29:23

Ahogy a népi hiedelmeket követem, itt mindenki zsidó, zsidók csatáznak zsidókkal, intrikával, zsidó ávósokkal és bírókkal, lezsidózzák egymást és közben nem veszik észre, hogy maguk mennyire zsidók. Tömören ez a lényeg. :-D

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.09.19. 23:38:46

@Kenguru:

Ez így szerintem egy légbőlkapott kijelentés, de tegyük fel, hogy úgy van. És akkor? Ezzel mit akartál mondani? Mondhattad volna, hogy a háromperháromnak szinte kizárólag magyar állampolgárok voltak a tagjai. És?

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.09.20. 07:36:07

@Elpet:
tessék elmenni egy gárdaavatásra. ott vannak. láttam, köztük voltam. fotóztam persze nem vigyázban álltam. tiszta jóarcú emberek többnyire. enyhe fröccs és izadságszaggal. csak a lovak szaga hiányzott. katonás, férfias hangulat.
az idealizált délalföldön születtek a zendülö agrárproletárok, az ostoba és bicskázó kubikosok, és pipás pista és megrendelői.

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.09.20. 08:25:49

@Grift:

Öööö, láttam fényképeket, és azt kell mondjam, hogy ez valószínűleg így igaz. Persze ironikus megjegyzésnek indult, közben pedig majdnem megfeledkeztem eredendően elitista alapállásomról, és kis híja, hogy el nem kezdtem bírálni a mindenféle politikai vezetést alkotó városi aszfaltbetyárokat, jahh, köszönet a megjegyzésért. Mindenesetre, elitizmus ide vagy oda, ha úgy fogalmazok, hogy nem vagyok elégedett a politikai elit minőségével, teljesítményével és valósághoz való viszonyával, akkor vállalható következtetést vonok le. És ez igaz a radikáljobb szervezetekre is, amit a bejegyzés jól szemléltet.

Tehetetlen Dodó 2009.09.20. 09:13:45

@Elpet: Az enyém is ironikus megjegyzésnek indult, csak nem tettem ki a szmájlit.

bandeirante 2009.09.20. 09:36:14

@Elpet: Én is a Dél-Alföldről származom, ahol olyan ízes, régi magyar nevek jellemzők, mint Hugyecz, Hrabovszki, Zahorec, Hovorka... Félreértés ne essék, a Dél-Alföldre a 18. sz. elején nagy számban betelepített tótok utódaiból (a Csurka is tót név) a legkiválóbb, intelligens és sokat dolgozó magyar parasztok lettek, de azért muszáj volt ezt megemlíteni.

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2009.09.20. 09:42:14

@Grift:

"tessék elmenni egy gárdaavatásra. ott vannak. láttam, köztük voltam. fotóztam persze nem vigyázban álltam. tiszta jóarcú emberek többnyire. enyhe fröccs és izadságszaggal. csak a lovak szaga hiányzott. katonás, férfias hangulat."

Asztakurva, nem kicsit vagy meleg. Ahhoz mit szóltak? Vagy már ők is? Mik derülnek itt ki?!

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.09.20. 09:56:49

@Bajkon úr:
Az ember származását identitása határozza meg. Az identitás nem genetikai determináltságú. Csupán a nácik és az ő stockholm szindrómás, leigázott zsidóik szerint lehet genetikailag megállapítani egy ember nemzeti identitástudatát. Vagyis te egy elfajzott, nácik által agyhalottá szopatott zsidó sarj vagy, akinek nincs kellő intelligenciája, hogy felfogja a nemzettudat XXI. századi mozgatóit. Tekintve az évezredek alatti genetikai keveredést, a nemzthez való tartozást a lelki alkatunk határozza meg. Magyar az, aki magyar kultúra egyes elemeit tudatosan magáénak érzi, és semmilyen más nép (kultúra) hagyományait nem érzi magáénak. Mindazok, akik más nép (kultúra) hagyományait magukénak érzik, nem magyarok, hanem nemzeti vagy etnikai kisebbségek. Jelen politikai helyzetben senki nem lehet magyar, aki a zsidókat, a zsidó kultúrát elfogadja, mivel a zsidók emberiségellenes bűnöket elkövető aljadék népség, akiket akár erősszakkal is kötelességünk megfékezni.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.09.20. 09:57:00

@Úlfhéðinn:
továbbra is ez a legjobb dumád? nem irigyellek. :)

medve2 2009.09.20. 10:03:09

@tevevanegypupu: Minden elmélet, mely faji alapon sztereotípiákon alapszik, baromság.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.09.20. 10:06:29

@medve2:

Minden elmélet, mely faji alapon sztereotípiákon alapszik, normális.

negeev 2009.09.20. 10:46:52

@Grift: Úlfhéðinn-höz kapcsolódva én is megemlítem, hogy ennél a bejegyzésednél tényleg kicsit rezgett a léc. :D
Persze, én inkább nem szólok egy szót se.

Karmadealer · www.sajtoszsemle.blog.hu 2009.09.20. 11:13:40

@negeev: És még mondja valaki hogy kirekesztő a jobboldal, muhaha. :-D

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.09.20. 11:17:57

@negeev:
hát persze. egy liberális, homoerotikával átszőtt világ emberei nem érthetik az egészséges férfiasság eszméjét. kegyedék egy beteg világ beteg produktumai. anyámasszonykatonái, análszexért rajongók. elvált anyák gyermekei önök. a férfi csak a gonosz hűtlenként jelent meg az életükben, az anya ferdült-gonosz lélektükrében. persze az, hogy a férfieszmény önökben azonnal homoerotikus képzeteket kelt, az azért ám pikáns! :)
de engem szórakoztatnak.
hogy a blog jeles vendégkommunistái csak ennyit tudnak, az meg egészen kiváló dolog. :))

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2009.09.20. 11:18:09

@Úlfhéðinn: Ki tudja, mi az igazság, de a kiváló Griftet láthatóan foglalkoztatja a kérdés. :)
gozdom.blogspot.com/2009/09/malnasi-fatyolkai_03.html

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.09.20. 11:21:04

@elGabor:
a beteg világ? hát, mitagadás. az ominózus meg a reakció tükörképe, mint már többször kifejtettem. :))

Karmadealer · www.sajtoszsemle.blog.hu 2009.09.20. 11:32:25

Tényleg, én is eddig udvariasan kerültem ezt a témát grifttel kapcsolatban, végül is ez egy politikai-közéleti tematikájú blog lenne vagy mifene de amióta múltkor poénból vagy komolyan kikelt az asszonnyal való hancúrozások mikéntjei és hogyanja ellen, megnéztem a blogját és egész ellentmondásos benyomásaim lettek vele kapcsolatban. De azóta inkább büszke vagyok arra hogy ilyen toleráns és nyitott ez a polgári-nemzeti kötődésű kis szellemi közösség.

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.09.20. 11:40:33

Grift szeret megbotránkoztató lenni, de igazsága van abban, hogy korunk férfiképe kissé féloldalas. Szerintem nem annyira, mint ahogyan ő felhördül rajta, de megbillent egy kissé. A nőkről alkotott kép egyébként sokkal jobban eltorzult. Mindenesetre a kiutat én nem abban látom, hogy Európát betelepítsük lombos erdőkkel és fenyvesekkel majd újra barbár törzsek csatáinak színterévé tegyük. Majd megírom ezt egyszer, bár egyelőre több a restanciám, mint az írásra fordítható időm.

medve2 2009.09.20. 11:54:45

@Karmadealer: Griftnek semmi köze a jobboldalhoz.

Oblomov 2009.09.20. 12:23:34

@Mr Falafel: mi ez a férfiatlan töketlenkedés nácikám, h. jelen pol-i helyzetben csupáncsak célzott kulturkampf-t hirdetsz?! Persze a megfékezés kifejezésen bármit érthetsz, az igaz. Kezdetben mondjuk egy nemzeti/etnikai/vallási kisebbség választójogi korlátozását, aztán majd alakul.

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2009.09.20. 13:34:02

@Karmadealer:

"De azóta inkább büszke vagyok arra hogy ilyen toleráns és nyitott ez a polgári-nemzeti kötődésű kis szellemi közösség."

Én elég toleráns vagyok, de azért a meleg nácoid már elég freakshow-kategória. Persze, tudom, nem az első eset a világtörténelemben. :/

negeev 2009.09.20. 15:01:34

@Grift: Nyugi! Csak húzunk. Hiszen nincs semmilyen ellenérvünk veled szemben.
Egyébként egyet értek veled, hogy mára teljesen kikopott a férfieszmény. Sokkal inkább az elnőiesedés indult meg a férfiaknál. Miközben ennyit mi is megérdemlünk, ha már a nők a szebbik nem! ;)
(A "kegyed" megszólítást, meg nem tudom hová tenni. Van köztünk hölgy?)

medve2 2009.09.20. 15:49:47

@Grift: Nem. Aki ilyen, az beteg!

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.09.20. 17:46:39

@negeev:
"Nyugi! Csak húzunk. Hiszen nincs semmilyen ellenérvünk veled szemben."

:) és szerinted engem lehet húzni? és ezzel? :)

de hamarosan újabb elképesztő maszturbációs gyú- és élményanyaggal szolgálok a blog kedves olvasóinak! a fogást kereső komcsik és a kiváló elgábor is izgalommal telhet el! jön a női ruhás férfi! :)

Tehetetlen Dodó 2009.09.20. 18:04:47

@korrekt orr: Kérek felvilágosítást, hogy mit kell leszűrni ebből a képsorozatból egy PC européernek?

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.09.20. 18:09:10

uraim, és egyéb kiválóságok! az ígért anyag a blogon. de fékezzék buja gondolataikat. elfojtás! lol

gozdom.blogspot.com/2009/09/komitacsi-noi-ruhaban.html

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.09.20. 18:11:51

asszem az van, hogy az antibébi tabletták hatóanyaga a női testből vizeletürítés után visszajut az ívóvízbe, és ezért történik, hogy a ffiak puhulnak...
ezért kell igaz magyari bort inni
sokat
és nem fröccsnek :)))

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.09.20. 20:25:51

@ufó - tardai arc, modorosan küldi a szlenget:

Szerintem nem. Szerintem az van, hogy a nők a bajuszos, szakállas, hátánisszőrös, kérgestenyerű, cserzettbőrű, kapadohány, izzadtság- és borszagú macsókkal szemben egyre inkább előnyben részesítik a borotvált, jómodorú, engedelmes, illatos, látványra kidolgozott testű, csinos fiúkat. Mivel módjukban áll választani, válogatnak is, a férfiak pedig igyekeznek alkalmazkodni. Már aki.

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.09.20. 20:43:59

@Elpet: válogatni, túrkálni yó dolog

"rövid a zélet
hosszú a sír
dugjon mindenki
amennyit bír"

ez az alap, normál esetbe' :)))

amit írsz az fordítva is műxik
a fejek a digital bitch-re van beindulva, vágod? :)

www.youtube.com/watch?v=VUyZ5N_Udvo

a lényeg az, hogy mindenki megtalálja párját
fizikai, lelki, szellemi síkon
én úgy lám, hogy ez összejön
nagyobbrészt

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.09.20. 20:58:10

@ufó - tardai arc, modorosan küldi a szlenget:

Ja, vágom, de vannak ám ínyencek is. Én például nagyon szeretem a túlérett camembert sajtot, van, aki a tolnai soványtól is húzza a zórát, értedmivan, hát nem vagyunk egyformák, tényleg zsák a foltját. De azért a divat sok mindent meghatároz, jó, ha el tudod kerülni a rabságát.

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.09.20. 21:16:37

@Elpet: 'a zórát'
keresgéltem egy darabot, hogy mijaz?
de ok
ezen szakadtam :DDDDDDDDDD

negeev 2009.09.20. 22:21:33

@Elpet: Az érett camembert sajt szeretete a kifinomultság kezdete.

Alfőmérnök 2009.09.20. 23:31:07

Csak zárójelben jegyzem meg: a camembert sajt szaga egyes női ismerőseim szerint erősen emlékezet a nagy mennyiségű hímivarsejtek szagára.

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.09.20. 23:55:17

@Alfőmérnök: látni a avatarodon a hímivarsejteket
vagy bocs
de nevetek :)))

tevevanegypupu 2009.09.21. 00:10:38

@medve2:
Nem lehet, hogy csak evezredes megfigyelesek utan osszegyujtott tapasztalat? Kulonben miert is baj, ha egyes nepeknek megvan a maguk jellegzetessege? Sot, tovabb megyek, egyes fajok jellegzetessegei? Arabok, azsiaiak, feketek, feherek, hinduk..mind mas, es bizony megvannak az eghajlatnak, vallasnak, a helynek ahol elnek, a kialakult szokasai.
Es miert olyan remes, ha eszreveszi es szova teszi valaki egyes vallasok eletmodkent valo megeleset, sot az ebbol kialakult magatartasformakat?

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.09.21. 07:17:45

@Alfőmérnök:

Sajnos ki kell őket ábrándítani, az nem nagy mennyiség, hanem ápolatlanság kérdése, Túró Rudi a természet ajándéka, ilyesmi.

Téglagyári Megálló 2009.09.21. 09:33:19

@Elpet:

Az igazi magyarok nem akarnak politizálni :-) Hanem dolgoznak.

Téglagyári Megálló 2009.09.21. 09:34:13

@Alfőmérnök:

avagy: ő Móricka, és mindenről az jut az eszébe

Dr. Baruch Goldstein (törölt) 2009.09.21. 10:31:48

Engem személy szerint nagyon elszomorít a fasizmus terjedése ebben a kis szar országban.

Az egész a magyar gárda nevű félkatonai szervezet megalakulásával kezdődött. TGM jogosan nevezi ezt a magyar ss-nek.

Már a jogrendünk is megbukni látszik: a rendőri jelenlét ellenére Szentendrén csendőröket avattak fel. Hova jutottunk??

Én láttam az egyenruhájukat: golyóálló mellény, majdnem fekete egyenruha. Tisztára mint a hitleri időkben. Kicsit sem félelemkeltő...

Erre most jön ez a választási csalás. Én azt mondom, börtönbe ezzel a sok kisnyilassal. A jobbik - fasisztáknak meg kell tanulnia befogni a pofájukat. Sajnos erre a jövő évi választások fényében egyre kevesebb az esély.

Itt ugrál a sok tahó magyar, hogy trianon így meg úgy, ahelyett hogy bekussolna, és megfogadná, amit Medgyessy Péter miniszterelnök mondott:
"Tanuljunk meg kicsinek lenni".

Fájdalmasan időszerű mondat. Sajnos sokan elfelejtik mostanság.

Tehetetlen Dodó 2009.09.21. 11:08:06

@Grift: Az irónia kétélű fegyver.
Vagy nem is az volt?

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.09.21. 11:14:09

@Tehetetlen Dodó:
há mos mér? nem falafel szokta magát viccből ilyen hülyének kiadni néha? :)

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.09.21. 11:22:06

@Oblomov:
Megfékezni a bűnelkövetőket (népirtók, tolvajok, hamis ideológiák terjesztői) kell. Emberek jogait a te fajtád szokta korlátozni, jude.

Tehetetlen Dodó 2009.09.21. 11:33:43

@Tehetetlen Dodó: Nem a te bejegyzésedre értettem, hanem az Aranyköviére...

Google 2009.09.21. 11:57:36

@Mr Falafel:

Maga nő is lehetne?
Komitácsi is? Női ruhában.
Hatvan dinárért/harminc ezüstért mit meg nem tesz az ember.

picur3ka 2009.09.21. 11:59:51

@Grift:

Nem, ez egy 'igazi', bekeharcos.

'Ebben a kis szar orszagban.'

picur3ka 2009.09.21. 12:00:48

Vagy 'szarorszagban', mar nem is emlekszem.

bandeirante 2009.09.21. 12:46:58

@Dr. Baruch Goldstein: Azt inkább Kovács László külügyminiszter mondta.

Dr. Baruch Goldstein (törölt) 2009.09.21. 13:20:29

@krüger: Igaz, tényleg.

Elnézést, mindenesetre a mondás így talán még aktuálisabb - a sok trianonért siránkozó tahónak.

Azt érzem, ha ez így folytatódik, egyszerűen lehetetlen lesz ebben a vacak kis országban liberális módjára létezni.

Dr. Baruch Goldstein (törölt) 2009.09.21. 13:23:13

Amíg ilyen fasiszta és kirekesztő oldalak működhetnek itt, mint a kuruc.info és a barikad.hu, addig nincs is miről beszélni igazából. Be kell tiltani az összes ilyet. Kész.

Oblomov 2009.09.21. 13:25:36

@Mr Falafel: mit jön itt az "egyesekkel", miközben a mi-tudatról értekezett. Maga ennyire hüje?

Oblomov 2009.09.21. 13:51:21

@Mr Falafel: ne tegezzen egy szociszavazó, aki a saját szövege kontextusát is letagadja. Az ugyanis szimplán az irodalmi műveletlenség jele, h. lezsidózott.

Oblomov 2009.09.21. 14:00:17

@Mr Falafel: szánalom, ahogy vergődsz.

greycow 2009.09.21. 15:12:55

@Grift: Barátom! Te is abban a tévhitben vagy, hogy a komcsi választó - ha nem lett volna a Miép-visszaléptetés - akkor nagy kegyesen esetleg megfontolta volna, hogy a Fideszre adja a szavazatát. Sajnos tévedsz: a komcsi választó, ha szeletenként vágják le a cucik a kezeit, akkor sem adja a szavazatát SOHA - érted?: SOHA!!! - a Fideszre. A maximum, hogy megdurcásodik a kedvenceire, oszt' nem megy el szavazni egyáltalán.

greycow 2009.09.21. 15:17:34

@Dr. Baruch Goldstein: Olvasd inkább kedves nílusparti székely barátom az Ótestamentumból Ezékiel próféta könyvét. S ha még ezután is azt hiszed, hogy népedet valamiféle istenség kiválasztotta, akkor tényleg sajnállak. Mert hát Ezékiel arról ír ott, hogy helikopterszerű gépekkel jöttek valakik - oszt igét hirdettek neki, a kis sutyerák zs.-nek - szó nem volt semmiféle Úr-ról, csak néhány - az akkor élő népeknél - így a zsidóknál is - jóval fejlettebb ember jól megszívatta az akkori emberiséget, így a zsidókat is.Természetesen szó sincs földönkívüliekről. Ezek az előző - nagyon fejlett - emberiség maradékai voltak. Ennyit a Bibliáról.

greycow 2009.09.21. 15:26:50

@krüger: Damjanich János, a szerb származású hős "magyar" honvédtábornok azt mondta, hogy a magyar forradalomra támadó összes szerbet, ha kell kiirtja, és a végén saját magát is, hogy egy szerb se maradjon, aki árt a magyaroknak. Na erre mit lehet mondani, ki a magyar, mi a magyar? Petőfiben lényegében szerb és szlovák vér volt, magyar nem, ettől még kitűnő magyar lett. Vagy ott van az a jugoszláv hadsereg ezredese, aki lelőtt egy amerikai Lopakodót ( ami elvileg láthatatlan a radarnak), nos őt a jugók magyarnak tartják, ő is saját magát - miközben szlovák, meg rutén, meg tudja fene milyen vér folyik az ereiben, magyar biztos nem, de magyar környezetben magyar anyanyelvű és magyar öntudatú ember lett.

greycow 2009.09.21. 15:30:47

@Dr. Baruch Goldstein: provokálsz kis metszett barátom? Fasizmus? terjedése? szeretnéd, mi? Hát tévedsz. Egyébként jobb ha a saját házadtáján sepregetsz:amiről te révedezel, azt úgy hívják, hogy nácizmus. Nem nárcizmus: nácizmus, tudod? És a nácizmus Birodalmi főideológusa a Náci Németországban nem fogod kitalálni ki volt: Alfréd Rosenberg, egy balti zsidószáramzású "német", Adolf H.kedvence. Na erre mit lépsz?

Tehetetlen Dodó 2009.09.21. 15:41:52

@greycow: (Szerintem csak ironizál. Komoly pofával, alanyi jogon nem lehet ennyire hülye senki).

Oblomov 2009.09.21. 16:13:07

@Tehetetlen Dodó: Az a sóhaj, hogy egy pol-i párt ne félkatonai jellegű pártmiliciával akarjon parlamentbe jutni, az nem irónia. A "kisnyilasokat", amennyiben azok, remélem, Te sem tekinted reguláris állami haderőnek, ami egyfajta rongyosgárdaként visszafoglalhatja pl. a Felvidéket. Viszont seperc alatt bármit megcsinálnak, amit parancsba kapnak a pol-i irányításuktól, hisz önként nem típikusan echte civilek.
@greycow: Rosenberghez nincs köze fenti dolognak.

bandeirante 2009.09.21. 16:28:01

@greycow: Én talán nem ugyanezt írtam?

bandeirante 2009.09.21. 16:31:24

@greycow: Amúgy Damjanichnál nem jogos a magyar szó idézőjelbe tétele. Ekkor ugyanis még működött a hungarus tudat, tehát nem az volt a magyar, aki magyarul beszélt, hanem az, aki a Magyar Királyság polgára volt. Ugyanez vonatkozik Petőfire is. Meg mindenki másra. Pont 1848-ban bomlott fel ez a tudat.
Amúgy pl. a svájci származású Hentzi testvérbátyja Torda polgármestere volt.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.09.21. 16:39:47

@Oblomov:
Reguláris állami haderő?:-)))
Szerinted a Jobbik annak szánja a Gárdát, ribanc?

Oblomov 2009.09.21. 16:42:25

@Mr Falafel: nemá én taníccsalak olvasni!

Oblomov 2009.09.21. 16:51:52

@Mr Falafel: nem a személyem érdekes, hüjegyerek, hanem h. tudj olvasni.

Oblomov 2009.09.21. 17:06:09

@Mr Falafel: kurva nehezen fogtad fel.

Google 2009.09.21. 17:18:05

@Mr Falafel:

Rossz napja van, hogy már az ember anyját sem hagyja békén?
Illemtant hol tanult?

Oblomov 2009.09.21. 17:23:11

@Google: hithű fidesznyik pitizik a nácinak? Ez má' politika!

Google 2009.09.21. 18:14:50

@Oblomov:

Annak tűnik?
Hát nem annak szántam.
Náci, náci, zavarban vagyok. Akkor miért szavazott az MSZP-re annak idején?
Szocináci esetleg?

korrekt orr 2009.09.21. 18:29:42

@Google:
hagyjátok már békén: az elvtárs csak a munkáját végzi, máskülönben az enbéhá nem utalja át a zsetont hó elején.

Oblomov 2009.09.21. 18:35:06

@Google: maga okos, tehát ne adja a hülyét. Alapvetően én is lexarom, h. anno kire szavazott vki. Viszont diszlexiás hüjegyerek mai nézeteivel van most itt jelen, amiket ütni kell. Nem ejrópai konzervek még "gondolkodhatnak" kis ideig, de legalább seggét ne nyalják.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.09.21. 19:08:57

@korrekt orr:
Ne kényszeríts rá, hogy küldjük érted a fekete autót.

Oblomov 2009.09.21. 20:00:45

@Mr Falafel: mintha felfogtad volna má', h. szémélyünk nem fontos. Gondolj vissza, és ne riszáld magad.
Átvitt értelemben sem vetélkedik az MDF a náci (és exkomcsi) szavazókért, néppárti ambíciói nincsenek, sőt az egy a tábort is negálja. Tudtommal.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.09.21. 20:57:30

@Oblomov:
Á, értem már, skiziod vagy!
Ki a faszom a beszélt az MDF-ről? Az MDF egy méretes zsidó brokit szopogató útszéli kurva.

Oblomov 2009.09.22. 07:19:29

@Mr Falafel: mit értesz? Nem megvilágosodtál, csak bekapcsolt a közvilágítás.

Dr. Baruch Goldstein (törölt) 2009.09.22. 20:20:55

@greycow:

Ha nyomokban is tanulmányoztad volna a zsidók történetét, akkor tudnád, hogy nem lehet összehasonlítani más népek történetével.
Egyébként meg nem tudom hogy mered a szádra venni szent könyvünket ilyen aljas célozgatások érdekében, de közlöm veled, hogy a veled való beszélgetést befejeztem.

A náci célozgatásokról meg csak annyit, hogy engem egy ilyen kis vacak antiszemita, mint te, ne merjen lenácizni. Épp eleget szenvedtünk alattuk ahhoz, hogy tudjam, mennyire aljas sértés ez.

szavazzfasszal · http://szavazzfasszal.blog.hu 2010.01.22. 02:06:05

Ha nem értesz egyet egyik párttal sem: Szavazz fasszal!
süti beállítások módosítása