Székely hazaáruló - Ilyen ország pedig nincs CXCIV.
2009. július 24. írta: TuRuL_2k2

Székely hazaáruló - Ilyen ország pedig nincs CXCIV.

  A székely himnusszal indították tegnap az újpesti szurkolók a Steaua Bucuresti elleni meccset, hogy aztán később buziszékelyezéssel és hazaárulózással folytassák - a román csapat első gólját Székely János szerezte.

  A lila intelligencia erejéből futotta még igazi, frappáns visszavágásra is (rögtön kettőre):

A magyar édesanyák a világ legszebb asszonyai
Oly gyönyörűek, melyekről ti álmodni sem mertek
A leendő királyaitok

Honnan tudod, hogy cigány vagy?
Románul beszélsz

  [Reakciós kampányüzenet: csapataink harcban állnak a GoldenBlog frontján, támogasd őket szavazatoddal! (Az első helyre tett blogot szereted a legjobban.)]

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr841264947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.07.24. 12:45:01

Érdekelnek valakit is a különböző klubbok iqlight ultrái?

Egyébként miért "ilyen ország nincs", ugyanolyan primitívek a huligánok minden országban?

2009.07.24. 12:53:39

ja, ja épp az odavágó bizonyítja, hogy van ilyen ország.

states 2009.07.24. 12:54:30

Ilyen posztokat ne írjatok, mert az embernek elmegy még az az egyébként sem létező kedve is ettől az országtól...

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2009.07.24. 12:58:16

@TaTa86.:
Persze, ugyanolyan primitívek, de ez a székelyhimnusz-buziszékely azért adja az ívet rendesen. :]

zoli29 2009.07.24. 12:58:49

@TaTa86.:

Szerintem ez igenis "ilyen ország"-kategória.
Amikor meghallottam, én is nehezen tudtam felfogni, hogy hogy lehetnek ekkora taplók az újpesti szurkolók (mármint az a részük, aki ezeket skandálta).

zoli29 2009.07.24. 12:59:21

@states:

Mi a probléma a post-tal?

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.07.24. 13:00:31

Ennyit a jobbradikálról.

A románok meg a magyar rendőrök kisbuszán törlesztettek az ezredévnyi magyar elnyomásért.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.07.24. 13:02:34

@tölgy:
nem tudom milyen oldaliak ezek, meg polradikálok e egyáltalán. szerintem csak állatok.

Taktikai Atompingvin 2009.07.24. 13:06:20

Várom a kurucinfó véleményét

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.07.24. 13:14:54

@Zoli28: Most akkor mond azt hogy meglepődtél...

@states: Úgy látszik ez a nap a kötelező aszkézis napja. A reakció megkorbácsolja saját hátát amiért magyarok, és fehérek, hogy továbbra is a szalonban maradhassanak.

Regno delle Due Sicilie · http://regnodelleduesicilie.blog.hu 2009.07.24. 13:18:21

azért ez nem akkora önellentmondás: a himnuszt el szokták énekelni, a "buzi Székely" a gólt szerző játékosra vonatkozott és úgymond a "hazaáruló" konkretizálása volt.

egyfajta nacionalista fociszurkoló- kultúrában az tökre nem ellentmondás, hogy szeretik a székelyeket, de ha egy Székely nevű magyar román csapatnak rúg gólt magyar csapat ellen, akkor őt alázzák...az egybeesés (székely - Székely) persze mulatságos, de nem több véletlennél...

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.07.24. 13:22:32

@Grift:

Az állatok logikusabban viselkednek, és nevelhetők, szelidíthetők....

zoli29 2009.07.24. 13:25:45

@TaTa86.:

De most nem az a kérdés, hogy meglepődtem-e, vagy sem, hanem hogy hogy értékeljük az újpesti ultrák akcióját.

Egyébként pedig igen, meglepődtem. Tudtam, hogy hajlamosak a primitív viselkedésre, de azt nem gondoltam volna, hogy egy erdélyi magyart lehazaárulóznak, csak mert a Steaua színeiben gólt lő nekik.

érdektelen 2009.07.24. 13:28:10

Frappáns úgy lett volna, ha románul írják ezeket a vásznakra.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2009.07.24. 13:31:08

@leila -:
Erről már nem is beszélve - a román iqbetyárok legalább lefordították.

hiba 2009.07.24. 13:32:29

@TaTa86.: Engem azért érdekel, mert van amikor magukat politikusnak tartók képesek hivatkozni bizonyos "szurkolói körökre", meg fel vagyunk háborodva, hogy bántják őket külföldön, pedig nem is csináltak semmit, csak végigcigányozták Romániát. Talán minden országnak ki kéne jelentenie, hogy leszarja futballszurkolónak nevezett állampolgárait, tetteikért semmilyen felelősséget nem vállal és minden más országban kezeljék úgy őket ahogy jónak látják. Vagy csináljanak erre valami sportot, hogy foci nélkül időnként összeeresztik őket egy-egy lepukkant stadionban, mait csak kívül őriznek rendőrök.

Taktikai Atompingvin 2009.07.24. 13:34:57

@leila -: Télleg, a románok is magyarul írták.Ennyi marhát, úgy próbálnak beolvasni, hogy senki se érti.Benne van ebben az egész "MAGYAR" szubkultúra mindenestől...

Bell & Sebastian 2009.07.24. 13:35:25

Emberek!

Akkor ne járjatok meccsre, ne nézzétek a TV -ben, se a sportrovatban, se itt ne olvassátok!

Ezer éve még döglötten vonszolták ki a veszteseket!

Malac69!
Te beszélsz? Nálad még a rántott mosogatóronyot is feltálalják!
Légy vega, béke Veled, Tezsvírem! :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.07.24. 13:36:30

@hiba:

Nem rossz ötlet, nem rossz! Sok pénz van benne! :)

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.07.24. 13:36:39

@hiba: Egyet értek. Én mindkét balhét leszartam.
"minden más országban kezeljék úgy őket ahogy jónak látják."
...a törvények betartásával.

A lengyel ultrák csinálják amúgy a legjobban. Szerveznek egy talit, ott összeverik egymást fegyverek nélkül, aztán (általában, nagyobb) balhé nélkül végigszurkolják a meccset.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.07.24. 13:40:23

@Zoli28: Ez körülbelül olyan mintha fogyatékosokon élcelődnél, hogy Né'mán! Ez tényleg retardált!

states 2009.07.24. 13:54:12

@Zoli28:
A poszttal semmi, csak az országgal, amiben élünk, nem jó érzés, ha az ember időnként undort kap a saját hazájától, vagy mijétől. És egyre gyakrabban...

zoli29 2009.07.24. 13:59:18

@states:

Ja, így már értem, és nagyon egyetértek.

Bladecatcher 2009.07.24. 14:01:21

Na most én már csak arra lennék kíváncsi, hogy ha teszem azt a CFR Kolozsvárral kerül egybe az UTE, akkor áruló lesz-e Kabát Péter, mert gólt lő az erdélyi Chelsea-nek?

Vagy az ilyen kínos pillanatokra való a mindig aktuális "Lipcsei Peti, lófejű g..ci" kezdetű rigmus?

civilkontrol 2009.07.24. 14:20:41

A Huligánok c. film a műfaj angol kéviselőiről szól. Nagyon ajánlom, érdekes és frodó is jól küldi a főszerepet.

Engem az egészben a téves következtetés kúr fel a legjobban. Nem az "nb1" tehet róla és nem is a szurkolók 100%-a. Egyszerüen egy adag harsány előembernek módszeresen sikerül lejáratni valami olyat, ami 20 évvel ezelőtt a Nagyapám kiséretében alanyi jogon járt nekem és JÓ VOLT! Jó volt szurkolni több tízezer emberrel! És ezek a száműzni való félállatok most elveszik ezt az örömöt mindenkitől!

Ha lenne rá módom, drasztikusan törvénykeznék...

civilkontrol 2009.07.24. 14:28:08

@states: , @Zoli28: Ne már!
Nem rózsás a helyzet, de ez túlzás.

A primkóság rájött, hogy médiasztár lehet, ha egyszerüen csak hozza a formáját. És ez igaz az élet minden területére a mónika sótól a a fekete mellényeseken át a huligánokig.

De ezek nincsenek annyian, mint amennyit látni őket a sajtóban/médiában! Az emberek döntő többsége épp úgy elborzad, mint itt mindenki, csak ennek leközölése nem hoz profitot :o(((

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.07.24. 14:41:03

@TuRuL_2k2:

én úgy tudom, a hazaáruló székelyjános fordította le nekik. más információk szerint ő maga írta! :)))

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.07.24. 14:42:55

@sün!malac69 az uborkaszezon főzöldsége:

a kommunista holdrablóval mindenben egyetértesz? a gázkamrás rigmussal mi volt a baj? :))

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.07.24. 15:23:32

@Bell & Sebastian:

Mi van? Mi van? Mi van?
Beszóltál, b+, beszóltál?:o)

@Grift:

Néha a komcsiknak is igaza lehet. Legutóbb Thürmer Gyuszinak, mint kommancsnak, adtam igazat, mikor cizelláltan a halál penészes péniszére küldte el Bajnait, miután ugyanezt tette gyurcsánnyal.

cserenkov 2009.07.24. 15:33:38

Na ezért kerüli el nagy ívben Bölöni a magyar futballt!
Amikor román szöv.kap. volt megkapta a magáét a román sajtótól is. Amikor pedig csapatával legyőzte a magyar válogatottat, akor Ő is megkapta a magyar szurkolóktól, hogy hazaáruló!
Nem irígylem az erdélyi magyarokat!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.07.24. 15:35:21

az a székely bemutatott a magyaroknak úg tudom.
podolski legalább nem úgy örült a góljának a lenygelek ellen, mint egy b*zi.
mellesleg, podolskit, mintha lehazaárulózták volna, tehát a cím "ilyenosrzág nicsnmégegy" helytelen, egy már biztos van.

cserenkov 2009.07.24. 15:49:54

@tesz-vesz:
Nem mutatott be a magyaroknak, csak az Újpest kispadjával szólalkozott össze.
Az, hogy ott mi hangzott el azt nem tudom.
De:
Eszembe jutott, hogy kb. 15 éve - vagy több - Eszenyi Dénes(ősújpesti) a Mechelen színeiben szinte egymaga ejtette ki az Újpest csapatát vmelyik európai - UEFA vagy KEK - kupameccsen.
Mindhárom gólja után úgy örült, mint aki örül a góljának...

zoli29 2009.07.24. 15:52:07

@tesz-vesz:

Az "ilyen ország pedig nincs" szlogent természetesen nem szó szerint kell érteni. Ha szó szerint értenénk, akkor minden egyes post végkövetkeztetése az kellene, hogy legyen, hogy Magyarország de facto nem létezik.

A cím értelme, hogy a szerző minden egyes alkalommal rácsodálkozik, milyen abszurd dolgok történhetnek meg a mai Magyarországon.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.07.24. 16:19:25

@tesz-vesz: ui: akárhogy nézem, nem látom a reakción, azt, h miért voltak iylen kemények a magyar focihuligánok.
nahát, így hajlamoshajlandó vaygok azt gondolni, h a magyarok tényleg überhülyék, főleg a szélsőjobboldali kopaszok

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.07.24. 16:21:26

@tölgy: honnan veszi h ez a jobbradikál?
nohát, ennyire lement a szint?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.07.24. 16:23:33

@sün!malac69 az uborkaszezon főzöldsége:
ez logikus (leg nekem logikus volt h valamit csinálnak, neked nem),
és meglehet őket szelídíteni, igaz, ember kell hozzá, nem gerinctelen féreg

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.07.24. 16:31:34

@cserenkov: az igazsághoz hozzátartozik, h ez nem válogatott meccs volt, csak könyörgöm: azért az észt én megszoktam már a vastagbőrőn, itt meg nem igazán akarják mutatni, az előtörtnetet. ja tudom: felesleges indulatokat szül, értem. ahogy kommunisták és mszp-sek tették, úgy már itt is ez lett a divat
@Zoli28:
aha, na szevasz

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2009.07.24. 16:38:41

@Grift:

"nem tudom milyen oldaliak ezek, meg polradikálok e egyáltalán."

LOL. Hát, ekkora álszent faszságot igen rég olvastam. Ez a nap kommentje. Köszönjük. :DDDDD

Zetek 2009.07.24. 16:44:06

Mi a probléma? Most igazuk volt.

cserenkov 2009.07.24. 16:45:24

@tesz-vesz:
Asszem az előtörténetet mindenki ismeri! Eleget foglalkoztak vele a médiumok. Elég nagy botrány volt belőle.
De én itt most szerencsétlen Székely-t akartam megvédeni(már ha egyáltalán rászorul erre). Futbalistaként az volt a dolga, hogy segítse a Steauát. Arról nem is szólva, amit már előttem megjegyzett valaki, hogy hogyan érezhette magát
Bukarestben (az a felirat neki is szólt)+ahogy itthon viselkedtek vele. Ha valaki most nagyon szarul érezheti magát, akkor szerintem az Ő!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.07.24. 17:07:30

@cserenkov: az előtörténetet mindig meg kell nevezni, egyszerűen ez a korrekt, így teljes a történet, és most nehog yelkezd védeni a reakción, mert nem méltóak a védelmedre.
kettő: most mit is mondott állítólag székely a nyilatkozatiban? mit is mond a nyilatkozatban? "...ROMÁN VAGYOK..."

így tényleg hiba volt leárulózni

wladyslawsky (törölt) 2009.07.24. 17:07:46

SZÉKELY SAJÁT MAGA NYILATKOZZA, HOGY Ő ROMÁN ("...SZÉKELYNEK HÍVNAK,DE ROMÁN VAGYOK...")

amit mindennél jobban alátámaszt, hogy bizony igencsak hadilábon áll a magyar nyelvvel...

innen letölthető a nyilatkozat: data.hu/get/1581931/szekely.avi.html

Regno delle Due Sicilie · http://regnodelleduesicilie.blog.hu 2009.07.24. 17:45:27

a Steaua amúgy a legsikeresebb román focicsapat, a román hadsereg csapata (volt 98-ig), de azóta is elég híresen sok a román ultrasovén szurkolója, kicsit olyan mint a Fradi idehaza... a tulaj, Becali épp most jutott be az európai parlamentbe a Nagy-Románia Párttal, bár állítólag nem mehet: www.dunatv.hu/kulfold/becali.html

röviden annyit, h magyarok éppenséggel nem szoktak a Steauaban játszani, szóval nem annyira meglepő hogy Székely magyar identitása halvány...ezt abból ki lehet találni hogy aláírt oda...

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2009.07.24. 18:13:33

Akkor Székely egy székely, aki román, vagy most ezt így hogy?

cserenkov 2009.07.24. 18:19:48

@tesz-vesz:
Hát! Szomorú volt hallani Székelyt.
Ettől függetlenül úgy gondolom, hogy se Jenei Imre, se Bölöni László, se Károlyi Béla, se Selymes Tibor, se Szabó Kati, se a téli olimpiákon szereplő magyar nemzetiségű román korongosok nem hazaárulók, pusztán azért, mert Romániának szereztek dicsőséget a sportéletben.
Ami a Romániában történteket illeti, arra a transzparensre azért nem érdemes szót vesztegetni, mert annyira kisstílű, pitiáner akció volt, hogy szerintem csak egy hülye sértődik meg rajta komolyabban. Tökéletesen egyetértek a Vastagbőr publicistájával ebben a kérdésben:
vastagbor.blog.hu/2009/07/24/nem_jott_ossze_az_ujpestnek#more1264480

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.07.24. 18:28:46

@cserenkov: én mikor elolvastam a román feliratot, csak szomorú lettem.
azt szabad?

cserenkov 2009.07.24. 18:54:44

@tesz-vesz:
Nem én mondom meg, hogy mit szabad és mit nem.

Regno delle Due Sicilie · http://regnodelleduesicilie.blog.hu 2009.07.24. 19:13:18

@Úlfhéðinn: ki mondta hogy székely a csavó? Székely a neve, de amúgy ő maga temesvári - nyilván nem a nevek alapján működik, gondolj csak a Németh, Tóth, Horváth, stb. nevekre, akik rendszerint magyarok...

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2009.07.24. 19:39:32

@francesco lorenzo:

Senki nem mondta. Tippeltem, nyilván nem a neve alapján. Azért kösz a pontosítást.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.07.24. 21:07:44

@Úlfhéðinn: senki nem mondta??
az a poszt címe is, mindenki erre gondolt.

Regno delle Due Sicilie · http://regnodelleduesicilie.blog.hu 2009.07.24. 21:19:25

@tesz-vesz: igen, mint fentebb is próbáltam írni, azon akadt fenn a cikkíró hogy a Székely névű manus és a székely etnikum is létezik, és míg az alázás az előbbinek jutott, az utóbbit éltette az újpesti tábor.

arra nem gondolt, hogy az előbbi nem része az utóbbinak és csak (részben) véletlen egybeesésről van szó.

gondoljuk el, hogy ha Magyar János lett volna a Steaua gólszerzője, az is lehet "buzi Magyar!" lett volna a rigmus - akkor a cikkíró szerint az ultrák lettek volna nemzetellenesek, ill. hazaárulók... no comment

hiba 2009.07.24. 22:05:18

@francesco lorenzo: A Székely ősi román név, nyilván semmi köze a magyarokhoz, mint ahogy ezt ezek szerint Ő is nyilatkozta és abban sincs semmi balkáni báj, hogy ezt annyira bizonyítani akarja, pont Ő lő gólt és hergeli a rácsokon lógó magyar nemzeti érzelmű futballszurkuló etnikumot, akik erre a logikus, hazaáruló Székely rigmussal válaszolnak. Igazad van, na. Nincs ebben semmi különösen posztolni való. Én a magam részéről ma este is örülök annak, hogy az ultrák tiszta szívvel szeretik az igaz székelyeket a népek hazájának zajló tengerében. Ez szép.

Bell & Sebastian 2009.07.24. 22:37:53

@tesz-vesz:

Vazze, nincs tévéd, hogy egyszerre lógsz minden blogon? :)

Regno delle Due Sicilie · http://regnodelleduesicilie.blog.hu 2009.07.24. 23:01:41

@hiba: zavarban vagyok, mert vagy valami olyan szinten ironizálsz a megjegyzésemen amit nem pontosan értek, vagy szimplán tévedésben vagy (ugyanis nem olyan poszt született ami tisztában lett volna Székely románságával, és arra épített hogy az ő szidása által a székelységet is sértették, ami szerintem nem igaz) - vagy mindkettő.

amúgy: egy tízezres tábor elég nagy, az is lehet nem ugyanazok anyázták Székelyt akik korábban a himnuszokat tényleg elénekelték, ill. az átfedés a két csoport között lehetett csekély - bár ez csak lehetőség, aki ott volt nyilván jobban tudja.

Regno delle Due Sicilie · http://regnodelleduesicilie.blog.hu 2009.07.24. 23:21:47

amúgy ha megnézitek hogy mi megy német fociszurkolók között (főleg alacsonyabb osztályokban, ahol amúgy több a szurkoló mint nálunk az NB1-ben, politikai ellentétek mentén, széljobb és szélbal között) vagy pl. a nagyon művelt hollandiában ajax-feyenoord meccseken, akkor amellett tényleg eltörpül a mostani magyar-román összezördülés. amúgy a Steaua olasz edzője is erre utalt nyilatkozatában - hogy nem kell ezt túldimenzionálni. nem volt szép, de nagyon durva sem volt.

ettől még bunkók az ultrák itt is, mint mindenhol, és szomorú hogy az EU is annyit ér kb., hogy mostmár egymás nyelvén sértegetjük egymást, de itt is inkább a politikai kultúránk a beteg (meg valahogy máshogy fonódik össze a szurkolással, a nacionalizmus szintjén mármint), ami szintén szomorú, DE az ultrák ettől még nem rosszabb fiúk vagy hülyébbek itt.

na ennyi, üdv mindenkinek

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.07.25. 09:58:04

@Bell & Sebastian: hétköznap nem is nézek soha tévét, nincs mit. de ekkor töltöttem fel a netre, és állandóan megszakadt....

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2009.07.25. 10:24:25

@francesco lorenzo:

"nem volt szép, de nagyon durva sem volt."

Valóban, nem EZ volt nagyon durva. Magukat szurkolónak nevezni szerető hulladék tényleg mindenhol van a világon, és amíg "csak" egymás anyját szidják, meg idióta szövegeket pingálnak az otthonról lopott ágyneműre, addig kurvára nem érdekel. Hecceljék csak egymást, valószínűleg úgysincs más örömük az életben szerencsétleneknek.
Viszont ha 10 éves gyerekek sérülnek meg miattuk, az más kategória. Akkor azt mondom elő a gumilövedékekkel, kedves rendőrség.

k|M · reakcio.blog.hu 2009.07.26. 23:22:43

Pedig láttam tavasszal olyan meccset, ahol az UTE ultrái tapsoltak, éltették az Újpestet, rigmusokat zengtek, egy hangnyi ordenáré szöveg nem hagyta el a szájukat, majd a meccs végén békésen elvonultak.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.07.28. 09:18:06

@csodagyerek:

ó, a Magyar Nemzet már előállt a maga verziójával: a lilák békések voltak, és a végén a gonosz rendőrök lekönnygázozták őket. A román szurkolókat senki sem petárdázta, a rendőrök a román szurkolókat nem könygázozták, csak szegény véreinket.

Zokog.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.07.29. 21:20:40

@mavo: nem láttad mit kérdezem tőled a posztodban? a legújabban? nem válaszolsz? fontos kérdés pedig, szerint a válaszon egy egész ideológiai világnézet-paradigmaváltás eredménye múlhat
süti beállítások módosítása