Laborc lelép
2009. július 20. írta: rajcsányi.gellért (ergé)

Laborc lelép

 Lemondott Laborc Sándor, az NBH főigazgatója, de ne örüljün senki: ahogy kinevezése, úgy a távozása sem fog bekerülni a magyar demokrácia legfényesebb pillanatai közé. Ellenkezőleg: a Gyurcsány-kormány hosszú árnyéka nyújtózik fölöttünk, és Labor lelépése sem fogja eloszlatni a sötétséget.

 Laborc másfél éves NBH-főigazgatói pályafutása egyszerre példája a kormányzati gátlástalanságnak és alkalmatlanságnak. Szilvásyék mindenen áterőszakolva, az ellenzéki tiltakozás és az Országgyűlés Nemzetbiztonsági Bizottságának elutasítása ellenére ragaszkodtak a moszkvai KGB-egyetemen végzett Laborc kinevezéséhez.

 Szerencsésebb helyzetű országokban az emberek nem hallanak a titkosszolgálatokról: diszkréten, a nyilvánosság kizárásával (de demokratikus kontroll alatt) végzik tevékenységüket. Laborc rövid NBH-vezéripályafutását azonban egy általa tett feljelentés és az azt követő, homályos és burjánzó megfigyelési ügy fémjelezte.

 A most lemondott főigazgató UD Zrt. ügyben tett feljelentésének négy pontja (a lőfegyverrel visszaélés, az Origo levelezőlistájának, a kormányzati informatikai rendszernek és az NBH egyik szerverének megtámadása) közül egyikre sem találtak bizonyítékot a nyomozás során. A kormányzati alkalmatlanság biztos jele, hogy az egész ügyet a nyilvánosság előtt tartó és mozgató Szilvásy György végül maga került a gyanúsítottak közé. Herényi Károly és Dávid Ibolya sem aludhatnak nyugodtan őszig, amikor mentelmi joguk felfüggesztéséről fog dönteni az Országgyűlés.

 Laborc központi figura volt a történetben, kész csoda, hogy eddig kapaszkodni tudott a székébe. Amilyen nevetséges, annyira ijesztő is lemondásának indoklása: "olyan anomáliákat érzékelt az UD Zrt. ügyében folyó vizsgálat kezelésében a nyomozóhatóság, illetve az ügyészi szervek részéről, amelyek a feljelentés pontjainak nagyobbik részében a nyomozás megszüntetéséhez vezettek, és ez nem teszi számára lehetővé, hogy a jövőben teljes értékű munkát folytasson".

 A nyilvánvaló hadova mellett tehát a titkosszolgálat feje a nyomozó hatóságokat és az ügyészséget vádolja anomáliákkal. Furcsa, hogy Bajnai Gordon a lemondást tudomásul vevő válaszában nem foglalkozik a laborci vádakkal: "köszönettel nyugtázza" és megdicséri a főigazgató teljesítményét, még a Magyarok Nyilai ügyében végzett munkájára is elismeréssel csettint. Bár nem vagyok járatos a titkosszolgálatok szóhasználatában, de a "baráti országok" kitétel is erősen elmúlt időket idéz meg bennem, de ez legalább ismerős hangnem lehet a moszkvai végzettnek.

 Laborc Sándor lemondásával az ügy messze nem ért véget: nem tartom elképzelhetetlennek, hogy ezzel a lépésével csak megelőzött egy eseményt. Tegye fel a kezét, aki meglepődik majd, ha a következő napokban esetleg Laborc meggyanúsítását hallja majd a hírekben. De addig őt is megilleti az ártatlanság "védelme", copyright Budai Bernadett.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr651256979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Oblomov 2009.07.23. 10:20:32

@Zoli28:
Debreczeni megkifogásolt cikkét fentebb belinkeltem.

hapcika 2009.07.23. 10:24:57

@tevevanegypupu: A D 209 ügynöki besorolással annál operálj, akinél biztosan tudod, nem ismeri az ügyosztályok besorolását. A törvény szerint a 3-as főcsoportfőnökség 3/3 ügyosztálya, a belügyi ügyosztály ( C) tagjai az elitélendőek. Mint írtam ezzel az ügynöki körrel van baj. A D209 ügynök, mint a betűjelzés is mutatja a 3/4 csoportot takarja, ők a külföldi gazdasági és pénzügyi hírszerzés. A Kivágóné féle 3/8 csoport az akkori Idegenrendészeti Hivatal munkáját ellenőrízték.
Nem tudom miért emlegeted állandóan a régi pártot és a Kiszt. 90 előtt ez a két szervezet volt, így aztán amikor OV-t és társait kiválasztották( igen jól írtam, kiválasztották) a Jogászkollégiumba, ők és az évek folyamán ugyanitt átképzett több száz kollégista úgy lépte át a küszöböt, hogy zsebében ott volt a pártagköny, a Kisz tagkönyv és egy ajánlás valamelyik pártszervezet részéről, hogy az illető melyik fontos pártkáder gyermeke, az illető miért fontos a pártnak és milyen céllal küldik oda. A Jogászkollégium megnevezés az angol "college" mintájára alakították ki, amit te is úgy ismersz főiskola és ilyen diplomát is osztottak. Az államigazgatás területére képeztek ki embereket államjogi,gazdasági, pénzügyi társadalomtudományi területekre, országos, megyei, járási, települési szintekre. Az itt kiadott diplomával pl: tanácstitkári állást lehetett betölteni, ez most a jegyzői állásnak felel meg. 90 előtt a tanácstitkári állást betöltők a 3/3 ügyosztálynak jelentettek. Az itt kiválasztott elitet továbbküldték egyetemekre tanulni. 90-ben megszakadt a kollégiumi élet, átszervezték és az ELTE-hez csatolták hivatalosan is. Addig csak felügyelte az ELTE. 83-ban a KB javaslatára nevezték ki az ÁJK tanszékvezető tanárának Sólyom Lászlót, lett a helyettese Bihari Mihály és később itt lett tanársegéd Paczolay is. Az ELTE kiválasztotjai között volt Morvai Krisztina és Eduardó Rózsa-Flores, Antoniewicz Roland. A kollégium vezetője Stumpi volt, nevelőtanárok közt volt Kövér, Lengyel, Kéri ( ő volt OV ofőnöke), de tanított itt Csillag, Matolcsy, és még ki tudja ki még. Az egész rendszer egy 82-es PB rendelet után a KB külömböző osztályai dolgozták ki és ők válogatták össze a tanárokat és a diákokat. Az egészért a Hazafias Népfront frissen kinevezett elnöke Pozsgay Imre felelt. Azt remélem nem kell leírni ki vezette a pártot 82-ben és így a PB-t is. Akkor úgy látták 20 év kell az átalakuláshoz, de ez nagyon felgyorsult Gorbi és a gazdasági átszerveződések és az adó bevezetése miatt. Az pedig, ha félresikerült valami az nem a Kádárék bűne, hanem a folyamatban szereplők aljassága. A jelenlegi ügyben nem csak az fontos, hogy az ügyészség miért vette el a rendőrségtől az ügyet, miért viszi holtvágányra, hanem az is fontos miért telefonált a legfőbbügyésznek Sólyom és miként utasíthatta jogkör nélkül a nyomozás megváltoztatására Kovács urat. Ilyen telefon nyomán változtatott az ügyben módszert a Fidesz és takarja utasítgatásaival Sólyom hibáját. De ilyen parancs ment az ügyészségre a Jobbik miatt is és ezért nem halad a romagyilkosságokban sem a nyomozás. Ezért írtam le a kolesz alapítását, hogy ne legyen kétséged, hogy ki büntet kit. Az MSZP büntetni kell mert eltért az egyezségtől, Dávid Ibolyát meg kell büntetni, mert kizárta a sok 3/3 ügynököt a pártból. Az MDF-t se ellenzékiek alapították, hanem kőkemény 3/3 ügynök sereg. A SZDSZ úgy jön a képbe, hogy ilyen párt nem volt 47-ben. Akoriban nem volt liberális pártja Mo-nak. Nem lennék meglepve, ha Fodor jövőre helyett kapna, mint oktatási miniszter OV kormányában. Nézz utánna a dolgoknak, ki kinek az embere, de azt se írd,hogy OV a Főnök jobboldalon, mert nem igaz, a Főnök Sólyom, Pozsgay, Szűrös, Bihari.

zoli29 2009.07.23. 10:25:08

@Oblomov:

A Teve utcai lövöldözés ügyében a rendőrség (Bencze) nyilvános elmondta, hogy ők ugyan elindultak egy nyomon, de az ügyészség közbeszólt, ezért elakadt a nyomozás. Szóval van rá precedens.

Az UD-nyomozás lezárása miatt (eddig legalábbis) kizárólag politikusok verik a tamtamot, ami számomra nem eléggé meggyőző. Ők robbantották ki az ügyet, és nyilván érdekükben áll, hogy még felszínen tartsák.

zoli29 2009.07.23. 10:30:38

@hapcika:

Gratulálok! Ez egy remekmű. Miért nem keresel meg vele országos médiumokat? Ha vannak bizonyítékaid, biztosan lenne, aki szívesen leközölné.
Vagy nincsenek?

zoli29 2009.07.23. 10:32:00

@Zoli28:

"Ha vannak bizonyítékaid, biztosan lenne, aki szívesen leközölné."

Habár épp az UD-ügy a bizonyíték, hogy még bizonyítékok sem kellenek feltétlenül.
Ajánlom az ATV-t, TV2-t, Népszabadságot.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.07.23. 10:32:03

@hapcika:

na, csillagom, neked sem lehet könnyű! :)))

hapcika 2009.07.23. 10:39:43

@Zoli28: Kicsit fiatal vagy ahhoz, hogy értékeld az írást. Dávid se tudja bizonyítani, mert előbb Kövér, vagy Simicskó, vagy Demeter nézi át a bizonyítékokat és csak azután kerül a Központi Nyomozóügyészségre. Próbáld megérteni amit írtam és nem gúnyolódni. Te is Kövér embere vagy?

Oblomov 2009.07.23. 10:40:40

@Zoli28: az UD nem állami szerv, hanem ostor. Nade kijé? Kijé a kéz, ami mozgatja?

zoli29 2009.07.23. 10:42:58

@Oblomov:

Hát igen, ez a nagy kérdés, ami válaszra vár... :D

hapcika 2009.07.23. 10:49:20

@Zoli28: Csak két kérdés még, azután megyek dolgozni: Tudod-e miért csókolnak sokan kezet Kövérnek a választmányi gyűléseken? Tudod-e, ha jól végzi a dolgát Kövér, mekora Apeh tartozást írnak jóvá jövőre a Kövér klánnak?

Tehetetlen Dodó 2009.07.23. 10:49:53

@Zoli28: Nagy dolog. Ha egyszer jól pofánvágják, majd ez a gennygóc Debreczeni is megtanulja, hogy nem lehet gátlás nélkül másokat rágalmazni.

Tehetetlen Dodó 2009.07.23. 10:51:37

@Oblomov: Semmi kétség sincs: az ostort a Vérfarkas suhogtatja, hogy letörje véle bimbózó demokráciánk legillatosabb virágait.

zoli29 2009.07.23. 10:52:49

@hapcika:

"Tudod-e, ha jól végzi a dolgát Kövér, mekora Apeh tartozást írnak jóvá jövőre a Kövér klánnak?"

Nem tudom, de boldogok a tudatlanok. :D

tevevanegypupu 2009.07.23. 10:53:23

@hapcika:
JezusMaria.Te nagyon bennfentes vagy.
A Jogaszkollegiumrol termeszetesen tudtam, tud arrol mindenki, akit kicsit erdekel a politika. De nagyon bonyolultnak es tulsagosan komplikaltnak irod le az ugyeket, sok logikai bukfenccel, amit nem ertek, illetve ugy latom, a valosagban nem egeszen ugy alakultak a dolgok.
David Ibolya elnok akar maradni egy 3per3-as ugynokok alapitotta partban, akiket kidobott azert, mert o maga az MDF-et balra akarta vinni..vagyis a regi 3per3-as ugynokok volt kollegai es megbizoi - az MSZP - fele.
Innentol kezdve ha tudom is kovetni az esemenyeket, annyira valoszinuetlennek tunik minden - peldaul Solyom David ellenessege, akit vegulis az MDF javasolt koztarsasagi elnoknek - hogy nem akarok belebonyolodni.
Egy biztos: het eve mszp-szdsz kormany van, ennyi ido boven eleg volt arra, hogy teljesen beepuljenek a hatalomba, minden fontos poziciot megszerezzenek es szinte korlatlanul iranyitsanak mindent. Ez teny..a tobbi lehet igazsag es lehet kombinacio. Ki tudja biztosan?

Oblomov 2009.07.23. 10:54:06

@Zoli28: nem nagy, hanem költői. :D

Oblomov 2009.07.23. 10:58:01

@Tehetetlen Dodó: ki a virágot szereti...azt Elnök Úrnak már nem is hívhatják?

zoli29 2009.07.23. 10:58:22

@Oblomov:

Igen, mert a választ mindenki tudja, de senki nem meri kimondani. Mert mindenki fél az eljövendő prezidenciális féldiktatúra bosszújától.

Vazze, ezen már nevetni sem lehet, annyira gáz.

Tehetetlen Dodó 2009.07.23. 10:59:32

@hapcika:
Most már minden világos:
Az MSZMP fideszes szárnya a kezében tartja az ügyészséget és az igazságszolgálatatást és ezek segítségével kinyírta az MSZMP emdéefes és maszopos szárnyát.

Az MSZMP jobbikos szárnya meg most tör fel Morvai Krisztinával.

Csak szegény szadinak maradt az MSZMP ávéhás szárnya.

Szárnyaló képzelet.

hapcika 2009.07.23. 11:03:20

@tevevanegypupu: Sólyom Dávid ellenessége onnan van, hogy Sólyom az egyik MDF alapító. Ő szervezte meg és ő is felügyelte 2002-ig. Ami fáj neki, hogy DI sorra kidobta a régi alapítókat, mert megunta, hogy megbukik minden átszervezés a régi ügynöktársakon. Nem akarja az MDF-et Sólyom és OV ellenőrzése alá bevinni. 20 év kellett a Fidesznek is, hogy felszámolják az SZDSZ-t. Fodor mikor elnök lett kivitte az MSZP háta mögé bújt SZDSZ-t a napfényre és ott már gondtalanul levadászták OV-ék.

Oblomov 2009.07.23. 11:03:55

@Zoli28: azért ez az egész jelenség nem olyan vicces.

tevevanegypupu 2009.07.23. 11:05:14

@Tehetetlen Dodó:
Mindenesetre kicsit elszedultem, ez nekem olyan mint a Rubik kocka..(:

zoli29 2009.07.23. 11:06:09

@Oblomov:

Hát, én ugyanezt mondom. Csak abban nem vagyok biztos, hogy mindketten ugyanarra is értjük. :)

zoli29 2009.07.23. 11:07:17

@hapcika:

Minél mélyebbre megyünk, ez annál szórakoztatóbb. :D

Ravasz Cugel 2009.07.23. 11:10:50

@hapcika:
Szemléletes, amit írsz. Legalábbis azoknak, akik nem olvasták Pozsgay visszaemlékezéseit, vagy soha nem hallottak vele mélyinterjút. A szervezeti felépítést jól ismered. Néhány ponton vitatkoznék, de nüanszokon nem érdemes kekeckedni. Viszont több ponton is helytelen következtetéseket vonsz le. A titkosszolgálatok és egyéb fedett szolgálatok, mint amilyenek a Főcsoportfőnökségek is voltak, aktáit, kapcsolatrendszerét nem a Fidesz birtokolja.

www.utolag.com/AproPiroska.htm

Érdemes továbbá az S Komplex Nemzetközi Biztonságvédelmi Rt. dolgainak utánanézni.

tevevanegypupu 2009.07.23. 11:13:56

@hapcika:
Ugy beszelsz, mintha minden partban - kiveve a fideszt - tehetetlen, szerencsetlen es hulye emberek lennenek, akiket csak ugy lehet ide-oda dobalni, kizarni, lehetetlenne tenni. Ahogy lattatni engedik valamennyire mukodesuket a partok, ugy tunik, hogy meglehetosen tehetseges es elegge galad lelkek mozognak meglehetosen fontos poziciokban, akiket nem lehetcsak ugy "kinyirni"..
Es elfelejtkezel a szavazokrol, akiket azert mind nem lehet megvenni..
Az mszp, szdsz es mdf szavazoi azert
valamennyit megiscsak szamitanak.
De meg ha ugy is lenne ahogy mondod az MDF-fel kapcsolatban: nem logikus, hogy akik megalapitottak a partot azok szeretnek iranyitani is? Egy part az megiscsak egy part, ami celokkal, elkepzelesekkel jott letre. Ha Ibolyanak ez nem tetszik, akkor nem az lenne logikus, hogy o maga is alapit egyet es otthagyja a regit?

Pelso.. 2009.07.23. 13:29:54

@Zoli28:


Némi kételyemet fejeztem ki mindössze.
Sem az ügyészséggel, sem a Fidesszel nem vitatkoztam konkrétan.
Valamit nagyon félre akarsz érteni.

zoli29 2009.07.23. 13:35:07

@Pelso..:

A hsz-edet olvasva annyira nagyon azért nem értettem félre. :)

Oblomov 2009.07.23. 13:48:28

Off, de ezt az apológiát zabálta meg a reakciós motor:
@Ravasz Cugel: A. Piroska szüleiről szépet olvastam a minap.

"A koporsója előtt egyetlen koszorú, Apró Antaléké hirdette, hogy Zsindely Ferenc emberséges ember volt akkor is, ha egy bukott rezsim minisztere. ... A temetés után letaglózva ültem a sógoroméknál a kis szobában, ahol együtt laktunk - egyedül.
Telefonhoz hívtak. Apró Klári azt mondta: "Klára néni nem maradhat egyedül Lellén. Jöjjön fel. Mi gondoskodunk lakásról, és a nyugdíját is rendeztetjük, hogy meg tudjon élni." - Ámulva tettem le a kagylót és az az Ige csendült meg bennem: "Nem tudjátok, hogy mikor fogadtok be angyalokat."
Három nap alatt kezemben volt a lágymányosi lakótelepen egy kétszobás, távfűtéses, első emeleti gyönyörű kis lakás kiutalása. És kiemelt nyugdíjat kaptam! Mert semmit sem lehet Istennek adni, hogy Ő azt kamatos kamatokkal vissza ne adná."
(Zsindelyné Tüdős Klára: Csizma az asztalon)

Oblomov 2009.07.23. 13:56:39

@Pelso..: ne is! Bár (fiatal) demokratának lenni annyi, mint nem félni. (vagy vmi ilyes.)

ÁrPi 2009.07.23. 14:04:47

@Zoli28:

Hervadttulipánzöld csövet kell a szemed elé tenned és mindent jól és széleslátókörüen látol majd!
(Oblomov narancs-sárga csőről tesz javaslatot itt föntebb..)

Oblomov 2009.07.23. 14:14:44

@ÁrPi: az már katonai távcső.

ÁrPi 2009.07.23. 14:21:15

@Oblomov:

Én nem egy katonai zöld távcsőre gondoltam, hanem az általad említett
" n.sárga cső" mdf-zöld szinü analógiájára.

Tehetetlen Dodó 2009.07.23. 14:30:12

@Oblomov: Ez gyönyörű történet, megkönnyeztem.

Oblomov 2009.07.23. 14:33:09

@ÁrPi: az természetes, h. már ismerjük egymás pártszimpátiáit. Ami bosszant, az a vitát megkerülő érvmentes és szellemtelen szófosás. Szólj rám, ha ilyet produkálnék.

ÁrPi 2009.07.23. 14:35:23

@Tehetetlen Dodó:

Hadd idézzem az őszödi beszéd ide oda vágó részét:

"Lószart mama!"

Tehetetlen Dodó 2009.07.23. 14:37:33

@ÁrPi: A memoár-kötetben ez is nyilván sokkal meghatóbban lesz fogalmazva.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.07.23. 18:11:03

@tevevanegypupu: Laborc szerint az NNI-t (rendőrség) korlátozta az ügyészség a nyomozásban, nem az NBH-t. A rendőrségi nyomozást az ügyészség felügyeli, az NBH eleve nem is nyomozhat.

Az összeesküvés-elmélet egyszerű és kerek: az UD Zrt. elleni rendőrségi nyomozást a Fővárosi Főügyészség felügyeli. A Fővárosi Főügyészt, Ihász Sándort, még Polt Péter nevezte ki. Ő az az ügyész, aki úgy formailag mint esztétikailag megújította a gyanúsítotti kihallgatás műfaját Kulcsár esetében, mint arról a népszerű videó tanúskodik. A kihallgatás szakszerűségét utóbb Polt vizsgálata természetesen igazolta. Ő volt a kovácsa Rejtő E. állítólagos vádalkujának is (amit természetesen tagadnak, mindenesetre Rejtő E.-t felmentette a bíróság).

Ihász a kinevezése után lefejezte a Fővárosi Főügyészséget és a saját embereit állította minden vezetői posztra.

Ugyancsak a Fővárosi Főügyészség nyomoz az ingatlanpanamába keveredett két kerület MSZP-s politikusai után. Az is Ihász volt, aki bcs. hiányában elutasította Keller feljelentéseit.

Ahol Ihász dr. felügyeli a törvényességet, ott előbb-utóbb a Fidesz számára pozitív fordulatot vesznek a politikailag érzékeny büntetőügyek, feltűnően jól tájékozottá válik a jobboldali sajtó, és beválnak Demeter Ervin jóslatai.

Láthatóan szó sincs a Vérfarkas mindenhová kinyúló csápjairól. Egyetlen emberről van szó, akinek a függetlensége kicsit poltos.

Oblomov 2009.07.23. 20:30:01

Na most akkor szerezném leszögezni, hogy én Elnök urat írtam, és semmiféle Vérfarkas urat nem ismerek.

tevevanegypupu 2009.07.23. 20:35:55

@Kettes:
Varjuk meg az oszt, akkor majd folytatodik ez az ugy. De mindenesetre ugy latom a megosztas igazsagos: a fidesz az ugyeszseget, az mszp-szdsz a rendorseget birtokolja.(:

tevevanegypupu 2009.07.23. 20:49:36

@Oblomov:
Lebbezzen fel, meglatja az igazsag mindig kiderul.(:

Oblomov 2009.07.23. 20:55:09

@tevevanegypupu: majd erre a sárga flepnire hivatkozom, amit tölgy doki rám ragasztott.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.07.23. 22:36:59

@tevevanegypupu: Nem kell megvárni. A Fővárosi Főügyészség már holnap reagálni fog Laborc vádjaira és feketén-fehéren bebizonyítja, hogy azért nem volt indokolt szakértőt kirendelni a kémszoftver megkeresésére, mert megkérdezték az UD Zrt. vezetőit és ők azt mondták, hogy nincs olyanjuk.

Aztán Kovács Tamás indít egy vizsgálatot, amit delegál Ihászra, aki személyesen vizsgálja ki és állapítja meg, hogy az ügyész minden intézkedése törvényes, indokolt és szakszerű volt.

Aztán Cserpalkó közli, hogy mindenki el van tévedve, és annak van igaza, aki meg tudja gyanúsítani a másikat.

tevevanegypupu 2009.07.23. 23:29:43

@Oblomov:
ugy latom mind kaptunk sarga cedulat.

@Kettes:
Ez azert igy tul egyszerunek tunik. Eroviszonyok a masik oldalon is vannak, tudjuk, lattuk, demonstraltak.

hapcika 2009.07.24. 00:26:13

@tevevanegypupu: Csak azért látod így, mert nem éltél benne. Írtam neveket is csak nem rakod a megfelelő helyre őket. Kovács Úr, azelőtt katonai főügyész, 90 előtt Sólyom munkatársa a központi bizottság igazságszolgáltatási osztályán. Sólyom László a parlament irattárának vezetője, 83-tól az Elte ÁJK tanszékvezető tanára, felügyeli a jogászkollégiumot, MDF-s alapító, alkotmánybíróság első elnöke, most közt.elnök.. Bihari Mihály 83-tól az ELTE AJK tanszékvezetői helyettese, MDF-s alapító, 82-től a KB egyik osztályát a Társadalomtudományi Intézetet vezeti, itt dolgozik Kövér László is. Alkotmány biró, majd az AB elnöke. Amikor a négyek bandáját kizárják a pártból, azért a KB zárta ki őket először, mert mind a négy a KB valamelyik osztályán dolgozott. Paczolay a jelenlegi AB elnök, tanársegéd volt Sólyom alatt. Baka Sólyom csicskája volt az alkotmányozás folyamán a 80-as évek végén. Jelenleg a közjogi méltóságok közül három a Sólyom embere és így minden vádat, rágalmat végigvisznek és ez így elég hátborzongató! A demokrácia halott és minden reform amit nem akar a Sólyom az halvaszületett ötlet. Nem én vagyok bonyolult, hanem a helyzet, mert még nem mondta meg senki Sólyomnak, ezt elkurtátok, de nagyon Böszme módon. Pozsgay meg az ír, amit akar, a régiek tudják egy hazug szemétláda, legnagyobb tette, hogy elrendelte Kádár gyógyszereinek megvonását. Egyik komcsi ordít a másik komcsira: Te rohadt komcsi!

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.07.24. 07:13:50

@tevevanegypupu: A három közül melyik nem fog megtörténni szerinted? :-)

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.07.24. 07:43:00

Épp most beszélt a Napkeltében a nagy Juhász Ferenc. Szó esett az UD ügyről is, Juhász mondogatta, hogy Demeter Ervin így meg úgy.

Igazából nem szól valami nagyot a dolog.

Az MSZP-s elvtársak túl sokszor mondogatták, hogy "Na és?"

zoli29 2009.07.24. 08:53:16

@Elpet:

Somogyi pedig lényegében azt mondja, hogy az ügyészség olyan elképesztő módon kezeli az UD-ügyet, hogy Dávid Ibolyának esetleg élni kellene a mentelmi jogával.

www.hirado.hu/Hirek/2009/07/24/06/Somogyi_nem_hagyja_cserben_David_Ibolyat.aspx

tevevanegypupu 2009.07.24. 09:40:22

@hapcika:@Kettes:

Benneteket olvasva egy Woody Allen mondas jut az ember eszebe: "Ket ut van elottunk. Az egyik rettenetes, a masik borzaszto. Nagyon jol gondoljuk meg, hogy melyiken induljunk .."

David Ibolya Orban igazsagugyminisztere volt. Ha mindez ugy van es volt, ahogy irtatok, akkor tudja hogyan es mi ellen vedekezzen. Hiszen annak a hatalomnak a kidolgozasaban - a fideszes oldalon -o is segedkezett.

A telefonbeszelgetesek igazoljak, hogy ot megfigyeltettek volna, de ugyanez a beszelgetes azt is bizonyitja, hogy a megfigyeles nem tortent meg. Viszont egy maganbeszelgetes illetektelenul kerult felvetelre es titokzatos modon jutott el hozza. Hogy nyilvanossagra hozta - azert, hogy megmaradhasson az mdf elnokenek - talan nem gondolt arra, hogy nagy kockazatot vallal.
Azzal semmikeppen nem szamolt, hogy partfogoi hirtelen elvesztik azt a hatalmat, amivel - illegalis modon - tamogattak. Profikkal all szemben es eleg nagy bajban van. De nem azert mert artatlan, hanem mert o maga is elkovetett torvenybe utkozo dolgokat.

Az utobbi het ev olyan volt, hogy meg ha ket volt kommunista csoport kuzdelme is a rendszervaltas utani idoszak a hatalom megtartasaert, akkor is jojjon a fideszes reszleg. Akarkik is voltak es akarmire is kepeztek oket a nyolcvanas evekben, mar regota azt az iranyvonalat kepviselik, ami
jobb az orszagnak.

hapcika 2009.07.24. 10:03:18

@Zoli28: Lezárom a felsorolást és egy utolsó momentumot írok még az ügyhöz.Leírtam a Kóczián blogjánál is leírom ide is, egy újabb nézőpont. Mi van akkor, ha nem az UD Zrt a lényeg az ügyben? Lehet a cél az volt, hogy az OTP védelem nélkül maradjon és a bankon keresztül támadást lehessen intézni a forint ellen? Volt ilyen ősszel és nem csak Soros, hanem Fideszes megyei, városi önkormányzatok is megtollasodtak az akcióból. Lásd Baranya megyei ök, békéscsabai ök meg Tóth Károly képviselő is említette, hogy önkormányzatok százai játszottak a forint spekulációval. Jelenleg is azért instabil a forint helyzete, mert a bankoknak aláírtak, hogy az uniós és egyéb eurójukat ebben az évben 250 ft áron váltják be. Rengeteg devizahitelest is átvertek ezzel a trükkkel. Így már értelme kezd lenni a dolognak és DI csak megvezették, hogy egy kicsit lejárassák. Somogyi meg kezdte sejteni a dolgokat, de mivel nem tudja bizonyítani sejtelmesen beszél és írogat. Ha ezt bizonyítani lehet, 720000 devizahitelesnek kell magyarázni a dolgot. Na, ennek a takarásához kellenek a jóbarátok.

hapcika 2009.07.24. 10:05:06

@tevevanegypupu: Az előbbi kommentembe leírtam Zoli28-nak.

zoli29 2009.07.24. 10:11:46

@hapcika:

Azt túlságosan vadnak tartom, hogy azért spekuláltak volna a Ft-tal, hogy ebből önkormányzatok megtollasodjanak. Habár ki tudja.

Azt viszont biztosra veszem, hogy az UD ellehetetlenítésének elsődleges célja volt az orosz befolyásszerzés a MOL-ban, illetve az OTP megrendítése. Túlságosan sokminden stimmel ahhoz, hogy ne így legyen.

tevevanegypupu 2009.07.24. 10:25:42

@hapcika:
Ha az onkormanyzatok is reszesedtek ebbol a forint-valuta manipulaciobol, akkor el is vesztik a nyereseguket, hiszen eppen toluk vonjak meg Bajnaiek a tamogatast es vesznek el tizmilliokat.
Vagy nagyon egyszeru az egesz vagy annyira komplikalt, hogy nem nagyon lehet kitalalni mi is a cel.Viszont Ibolyat eleg csunyan atverhettek a szovetsegesei, ha azt a szerepet szantak neki, hogy segitsen Csanyi hatalmat egy kicsit megnyirbalni.

hapcika 2009.07.24. 10:30:49

@Zoli28: Az orosz rész azért nem jó szerintem, mert az oroszok már belül vannak az OTP-n. Az önkormányzati dolog akkor derült ki, amikor megírták a Baranya megyi ök-t, mint példát a sok közül, hogy 180 milliót nyert az ügyleten. Emlitették még Békéscsabát is, viszont egészen januárig hallgattak Sorosról, meg arról, hogy mások is nyertek az üzleten, de csak Soros büntették meg.Nyereség viszont, hogy a PSZÁF főnökét végre leváltották.
Az viszont zavaró, hogy Kövérék mindent hamarabb tudnak meg, mint a titkosszolgálat. Lehet, hogy csak a régi lehallgatószoftvert találta meg Szilvássy?

zoli29 2009.07.24. 10:34:58

@hapcika:

Az oroszok azután kerültek belülre, hogy az UD-t lekapcsolták.

Ez a Kövér körüli sejtelmes hangulat pedig fel van fújva. Valószínűleg minden pártnak vannak informátorai rendőrségen, ügyészségen belül, de a sajtó csak akkor hangoskodik, ha a Fidesz kapcsán merül fel a gyanú, hogy bennfentes infóik vannak.

Amúgy ebben az esetben mit tudott meg Kövér hamarabb, mint a titkosszolgálat?

ÁrPi 2009.07.24. 11:17:53

@Zoli28:

Érdekes konteo és titkoszolgálatrajongók vannak itten...:-) (Gondolok mostitt Kettesre és hapcikára) Nézd mire gondolok:

Ketteske azt írja (kérdezi) csodagyerek nicktől ehelyütt
( @Kettes: ) hogy

""Te rábíznád a MOL és az OTP ipari kémelhárítását nyeretlen kétévesekre? :-o Ó, ó.""

Én ezt Ketteskétől úgy veszem hogy az UD zRT-re gondol eme mondatában.

Másrészröl PEDIG hapcika azt írja úgyérzem igazán komolyan töprenkedően, hogy

""viszont zavaró, hogy Kövérék mindent hamarabb tudnak meg, mint a titkosszolgálat. Lehet, hogy csak a régi lehallgatószoftvert találta meg Szilvássy""

EMEZzel hapcika olyasmit tételez hogy azt UD zRT mégis esetlegesen jobb versenyló (árnyék-mafiapolip-ló, ámde hagyjuk ezt a fideszes, bagatellizáló offenzivát! :-) az imperiál-nál.


Duettjüket olvasva inkább a buddhista logika tetralemma tanításán való elmélkedésre érzek hajlandóságot :-)

ÁrPi 2009.07.24. 11:47:00

Hogyan van az, hogy egyáltalán felbukkanhatnak koncepciós- konspirációs teóriák, amelyek szerint a mai magyarországi önkormányzatok (alighanem csakis a Fideszesek) irdatlan mennyiségü likvid pénzvolumenükkel (UD zRT-n és OTP-n keresztül) meggyengíthetnék a ((magyar)) nemzetivaluta árfolyamát.

HÖ????


Néhány magyarhoni önkormányzat megfeltételezett néhány százmillió Forintja milyen arányban áll példul az angol font válságához vezető Soros-i pénzvolumenhez?

Oblomov 2009.07.24. 12:06:02

@hapcika: Soros most az OTP árfolyamra játszott, nem a forintéra. (Amire viszont az önkormányzatok, akik: olcsón 240-50 körül vettek eurót, és "drágán", 280-290 körül adták el.) Soros viszont shortolta a magánbank OTP-t, de csak a gyors árfolyamnyereségért, amivel a forint/euro árfolyam alakulását nem lehet befolyásolni.

Az oroszok pedig a MOL-ban vannak benne, nem az OTP-ben. A MOL-részesedésüket az ÖMV-től vették, az akkori piaci ár kétszereséért (18e fölött). Nemtom, hogy lehetett volna mindezt megakadályozni. De sem az UD, sem fideszék nem tudják, hiszen a részvényhányadok adás-vétele tiszta piaci tranzakció.

Oblomov 2009.07.24. 12:09:26

@Oblomov: ja, és a MOL-üzletet tőzsdén kívül realizálták, így az lényegesen nem mozgatta meg a MOL tőzsdei árfolyamát.

tevevanegypupu 2009.07.24. 12:13:15

A MOL reszvenyekkel kapcsolatos eladasrol valoszinuleg Gyurcsany tudna meselni par dolgot. Az o hirtelen-varatlan lemondasa is erdekes elozmenye ennek az egesz bonyolult es atlathatatlan konspiracios-koncepcios bohozatnak.

Oblomov 2009.07.24. 12:29:29

@tevevanegypupu: Főleg a MOL, de az OTP is nemzetstratégiailag fontos cégek, de alapvetően multinacionális magáncégek, amiknek profitot kell termelniük. A MOL esetében az orosz részesedés tulképpen normális, olajuk profitján kívül a feldolgozáson és a szállításon kívül is akarnak részesedni a haszonból. Ami abnormális mégis benne, hogy az orosz részesedés nem feltétlenül tisztán csak profitvezérelt, hanem ott van mögötte Putyin és az orosz állam nagyhatalmi politikája.

Oblomov 2009.07.24. 12:32:10

@Oblomov: ...a feldolgozáson és a szállításon KERESZTÜL is akarnak részesedni a haszonból.

tevevanegypupu 2009.07.24. 12:36:11

@Oblomov:
Valoszinuleg nem profitvezerelt - bar az is jol johet - hanem politikai kerdes volt. Ezert nagyon nem mindegy, hogy ebben a tortenetben kinek mi a szerepe es a magyar allam mit tud egyaltalan tenni. Az ilyen cegeknel valahogy megiscsak kellene, hogy az allamnak legyen beleszolasa, hogy kinek adhatnak el. De itt viszont rogton felmerul, hogy a kormanyok - amik hol ide, hol oda akarnak csatlakozni - eppen kinek a szekerehez kotottek a maguket. Sok valasztasunk nemigen lehetett sosem.

Oblomov 2009.07.24. 12:59:30

@tevevanegypupu: a multi magáncégek befolyásolása nem egyszerű, mert saját alapszabályukon keresztül történik, ami nem lehet ellentéstes a versenyjoggal, a tőke szabad áramlásának előírásával, stb. A magyar állam az aranyrészvény megszüntetése után is rendelkezik vétójoggal, de az a meglevő MOL-alapszabály megváltoztatása elleni védelmet jelenti. Ez nem került veszélybe az ÖMV részvényplakett oroszokhoz kerülése miatt.

tevevanegypupu 2009.07.24. 13:06:26

@Oblomov:
Kovetkezteteskeppen barki megvehet egy nekunk nagyon fontos ceget, amivel aztan iranyithat is. Foleg ha igerget az eppen esedekes kormany egyes tagjainak is valami kis morzsat akkorra is, ha mar eppen nem ok lesznek kormanyon.

Oblomov 2009.07.24. 13:25:33

@tevevanegypupu: nézd meg a MOL tulajdonosi szerkezetét. Csupa "szakmai befektető", mint az OTP is :), akik a profit miatt rakták oda a pénzüket, és keményen ellenőrzik a menedzsmentet, valamint egymást, a közöttük létező tulajdonosi arányok fennmaradását. Tehát mindezt döntően ők ellenőrzik - többek között az OTP - nem az állam, mert ők szavazhatnak az alapszabály módosításáról. Az állam az ún. "B" sorozatú egyetlen db részvényével akkor vétózhat, ha nem tetszik neki az új, de a részvényesek többsége által megszavazott módosítás. Többre nem képes.

www.mol.hu/hu/a_molrol/befektetoknek/reszvenyesi_informaciok/tulajdonosi_szerkezet/

Oblomov 2009.07.24. 13:37:45

@Oblomov: és a menedzsment irányít, nem a részvényesek. Attól baráti, vagy ellenséges egy befektető, hogy elfogadja, vagy sem az adott menedzsmentet. Az ÖMV pakettel azonban az oroszok jelenleg kevesek ahhoz, hogy elcsapjanak akárcsak egyetlen vezetőt is.

Oblomov 2009.07.24. 14:32:03

@hapcika:
Sokkal inkább az UD-t akarta a fidesz-média kitakarni az ÖMV-s Mol üzlet körüli felhajtással, mint fordítva. Dávidék pedig rendesen belecsaptak a lecsóba, amikor kijöttek a CD-leirattal. Egyetlen megoldás maradt, Csányinak el kellett hajtania az UD-seket, mert az OTP-re baromi nagy veszélyt jelent annak gyanúja, hogy egy politikai pártnak a "titkosszolgálata" van nála, ill. a MOL-nál alkalmazásban. Mert mit is mondott Futó Barnabás első felindulásában?
"A logika azt diktálja, hogy a Dávid Ibolyát érintő történetben is legyen gyanúsított...". Aztán vagy sikerül így elvarni az UD körüli szálakat, vagy sem. Valszeg nem oldják fel Dávidék mentelmi jogát, így oldják meg a helyzetet. A másik verzió inkább eszkalálná, mintsem altatná az ügyet.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.07.24. 15:14:03

@ÁrPi: Valami baj van a felfogásoddal? Pont arról beszéltem, hogy az UD Zrt egy profi cég, nem nyeretlen kétévesek gyülekezete.

@Zoli28: Apropó, feltűnt már Gyurcsány a Gazprom igazgatóságában? Mintha a MOL-részvényszerzésnél ezt tartottátok volna Gyurcsány-Szilvássy-MOL-UD Zrt alternatív konteó egyik legfontosabb potenciális bizonyítékának. ;-)

Oblomov 2009.07.24. 15:53:47

@Kettes: tegyük fel, meggyanúsítják, ill. kiadják Dávidékat. Vehet-e fordulatot az ügy a bírósági szakban? Mert ha igen, ha idézhetik az állandóan előre kotyogó Demetert pölö, akkor Orbánék feje politikai értelemben éppúgy hullhat, miként most Dávidéké.(Ez a lehetőség magyarázná a főbíróválasztás körüli fidesz-balhét is, amit lássuk be, buktak.)

Oblomov 2009.07.24. 16:11:10

@Oblomov: másként felvetve. Mi a jelentősége annak, hogy jelenleg zsarolással és kényszerítéssel vannak meggyanúsítva, és nem a személyes adatokkal való visszaéléssel, amit pedig Futó Barnabás felkomferált.

zoli29 2009.07.24. 16:24:41

@Kettes:

Le kellene szokni a sablonokban való gondolkodásról.
Én egy qrva szóval nem beszéltem sehol Gyurcsány Gazprom-igazgatósági tagságáról.

Viszont:
Kinevezik az KGB-főiskolán okított Laborcot az NBH élére, amit nem csak a Fidesz meg az SZDSZ, hanem a mértékadó nyugati sajtó is szóvá tesz.
Laborc ténykedése idején aztán elindul az UD elleni kutakodás, majd házkutatást tartanak náluk, és lefoglalják az összes technikai eszközt, amire a munkájukhoz szükség lehet.
Kiderül, hogy az UD-nek megbízása volt a MOL-tól, amelynek lényege az volt, hogy próbálják megakadályozni ill. felderíteni a MOL bizalmas belső információinak kiszivárogtatását (ez is érdekes, hogy vajon a MOL-menedzsment miért nem bízott az NBH-ban, hiszen ez vszleg az ő feladatuk lenne).
Nem sokkal az UD-ügy kirobbanása után a Szurgut bevásárolja magát a MOL-ba.
A Szurgut mögött sokan Putyint sejtik, aki Gyurcsánnyal a "Nyugat" szerint túl szorosra fűzte a viszonyát.

tevevanegypupu 2009.07.24. 16:47:48

www.hirszerzo.hu/cikk.nemzetbiztonsagi_maszkirovka.117096.html

Itt a szerzo ugy ertekeli az ugyet, hogy feltetlenul a kozszolgak, az allam hivatalnokai, vagyis NBH az inkabb felelossegre vonhato, ha visszael azzal a hatalommal amit a polgarok adtak neki. Tehat illegalisan, politikusok vagy a kormany megbizasabol a politikai ellenfel zsarolasara kezd nyomozasba.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.07.24. 16:54:21

@Zoli28: Te beszélsz? Pont te gondolkodsz a sablonban. Ezúttal "post hoc ergo propter hoc", utána, tehát miatta, állítod. :-)

@Oblomov: 98%-os váderedményesség mellett, amit a magyar igazságszolgáltatás produkál, gyakorlatilag az ügyész hozza az ítéletet. A legfőbb bíró a polgári peres ügyek miatt kell, abból lehet szépen keresni.

Tehetetlen Dodó 2009.07.24. 17:03:25

@Zoli28: Ejnye, rosszul látod Te eztet. Még mi nem jut eszedbe erről a makulátlan emberről?
Hiszen ő csak imádkozik és dolgozik, ahogy egy jó bencéshez illik:
ora et labora.

Oblomov 2009.07.24. 20:16:43

@Kettes: Akkor Debreczeni Józsi nagyobb bajban van szegény, mint Dávidék. Olyasmit kellene bizonyítania, amit Laborc sem tudott a komplett NBH-val, vagy aminek kinyomozását az ügyészség nem engedi a rendőrségnek. Esetleg még az segíthet rajta, ha a sajtóban már tényleg megjelent információkról mondott véleményt. Vagy az sem.

Volt már vajon ilyen jellegű vádemelés publicista ellen 90 után?

tevevanegypupu 2009.07.24. 20:44:59

@Oblomov:

Debreczeni remenykedjen, hogy David Ibolya segit rajta, mert igazan olyan lovagiasan latta el mar evek ota a vedelmet zengzetes ujsagcikkekben, hogy Ibolya nem hagyhatja, hogy lovagja a sitten vegezze miatta..

De jobb lenne, ha a mentelmi jogot Davidnal es Herenyinel felfuggesztenek es kiderulne mindenkirol miben bunos, legyen az akar a fidesz is. Nem szivesen szavaznak olyan partra, ami sotet ugyletekkel probal mindenaron iranyitani a hatterbol..Ebbol mar eleg volt az elmult evekben.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.07.24. 21:24:41

@Oblomov: Persze, Bencsik Andrást jogerősen tíz hónapra ítélték rágalmazásért, két évre felfüggesztve.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.07.24. 21:32:08

@tevevanegypupu: Papp László Tamás imádja a seggébe dugni a hüvelykujját és aztán szagolgatni (metafora, nem kell szó szerint érteni). Ebből néha jó publicisztikák sülnek ki, néha meg hülyeségek.

PLT szerint "durvább, ha állami elhárítók dolgoznak politikusokra, mintha maszek társaságok. Egy párt adhat megbízást magándetektívnek politikai érdekből adatgyűjtésre, egy miniszter nem adhat ukázt „a” Cégnek ilyen adatgyűjtésre, sem adatcsepegtetésre."

Erről szó sincs, még az ügyészség szerint sem. Az NBH nem politikusokra dolgozott, hanem az UD Zrt-re és így kerültek politikusok a látóterükbe. PLT egy az egyben átvette Demeter - nyilvánvalóan manipulatív - értelmezését. Ezzel szemben a hanganyagok azt bizonyítják, hogy az UD Zrt nem egyszerűen adatokat gyűjtött, hanem politikusokra dolgozott, törvénytelen titkosszolgálati eszközökkel. Ez teljesen illegális, kár, hogy az ügyészség nem lát benne bűncselekményt.

tevevanegypupu 2009.07.24. 23:55:24

@Kettes:
A metaforabol itelve PLT-nek ez a cikke nem a kivant iranyba vitte a szerzot..(:

Mostanaban a liberalis szimpatizansok kulonben is megharagudtak a Hirszerzore, multkor Bauer Tamas irt meltatlankodoan egy masik ujsagiro egyik cikkerol.

Azt hiszem ennek az UD Zrt ugynek nagyobb volt a fustje mint a langja, es szep lassan elcsendesedik. Meg a legnagyobb csoda is harom napig tart nalunk, egyedul Gyurcsanynak nem volt szerencseje, az oszodi beszedet csak nem akarjuk elfelejteni.

Oblomov 2009.07.25. 00:54:53

@Kettes:
Bencsik esetében is volt olyan minősítettség, hogy "aljas indokból" követte el a rágalmazást? Mert ez naon brutál.

@tevevanegypupu:
Van, h. pl Zoli28 a maga érvelését támogatja meg, de nem gondolnám, hogy az ön lovagjaként lovagiasságból, hanem inkább egyfajta meggyőződésből.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.07.25. 07:49:09

@tevevanegypupu: Nem haragszom én PLT-re, írhattam volna azt is, hogy a véleményét véletlenszám-generátorral állítja elő, csak az kevésbé lett volna hatásvadász. :)

A Heti Válaszban egy Dévényi nevű nyalonc is megpróbálkozik a valóság újraértelmezésével, sajátságosan az írás tromfja a Mac-MEH elhallásról terjesztett vicces dezinfó. Tényleg jót röhögtem, de nem pont azon, amire Dévényi gondolt.

@Oblomov: Azt nem tudom. A különös kegyetlenséget, a kéjvágyat, a szerelemféltést és a haszonszerzést nyilván nehezebb rábizonyítani, mint az aljas indokot, az meg hogy csak úgy rágalmaz valaki, mert az a véleménye, elég életszerűtlen. :)

tevevanegypupu 2009.07.25. 09:10:19

@Kettes:
ketsegtelenul.(:
Nem lehetseges, hogy PTL veletlenul igazi liberalis es mindent szova tesz ami nem tetszik neki?

@Oblomov:
a hasonlat kicsit santit.(:

tevevanegypupu 2009.07.25. 09:54:10

@Oblomov:
A hozzaszolasaibol itelve Zoli28 eleg jobbnak tunik. Annal jobban mar csak szelsoseges lenne, ne kivanja, hogy a magyarorszagi helyzet ugy alakuljon - mondjuk Davidekat felmentik - hogy meg jobb legyen.(:

Oblomov 2009.07.25. 10:23:16

@tevevanegypupu:
Jin-Jan, jobb-bal - így kerek. Akkor van baj, mikor az egyik eltűnik. Barátom pl. azért kezdett gyanakodni arra, hogy nejének féllábú szeretője lehet, mert egyik zoknija rendszeresen elűnik.
JOBB világ akkor lenne Magyarországon, ha hármasával árulnák a zoknikat, nem párban. "Kettőt fizet, hármat kap." "Lepje meg szeretőjét is egy zoknival!" Szélsőséges lenne, de hungarikum. Szerintem a magánnyomozók lobbyznak ellene, kenyérféltésből.

(Bocsika).

tevevanegypupu 2009.07.25. 10:34:01

@Oblomov:
az teljesen normalis, ha fel zokni eltunik a mosasnal, ez kerem vilagjelenseg - legjelentosebb jobboldali magyar politikusunk is megmondta - nyugtassa meg a baratjat. Na persze hogy KI tunteti el a masik felet es MIERT..erre bonyolult magyarazatokat is adhatunk, de minek? Lecsuszott a lefolyoba..(:

Oblomov 2009.07.25. 10:40:52

@tevevanegypupu:
Nem tudtam, h. Horthy is meditált már ezen a problémán.

tevevanegypupu 2009.07.25. 11:06:27

@Oblomov:
XXI. szazadban gondolkodom. Es mint tudjuk - a baloldal szerint - Horthy legjobb tanitvanya most (is) politikus.(:

Oblomov 2009.07.25. 11:51:17

@tevevanegypupu:
Hazug csúsztatás, aljas indokból. Horthy sose volt populista. (Az álparlamentarizmust, azt mondjuk ő is kedvelte.)

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.07.25. 12:12:31

@tevevanegypupu: Azt nem liberálisnak hívják, hanem házmesternek. :)

tevevanegypupu 2009.07.25. 12:14:56

@Oblomov:
Ilyen finom megkulonboztetest az aljas indokbol csusztatok nem tesznek. Mindketto fasiszta es kesz. Tenyek - legalabbis Orban eseteben - nem osztanak-szoroznak. De enyhito korulmenyeket Horthynal sem vesznek figyelembe.

Oblomov 2009.07.25. 12:40:08

@tevevanegypupu:
Jaja! Fogalmuk sincs, milyen egy valóban nyílt diktatúra. Egyszerűen nincs érzékük a finom megoldásokhoz!

tevevanegypupu 2009.07.25. 12:55:44

@Kettes:
annyiban ketsegtelenul hasonlit a ket eszmevilag egymashoz, hogy mindketten szeretnek mas haza elott seperni es lassan eltunnek a kozeletbol.(:

@Oblomov:
Ugyugy! Igaza is van, tenyleg sokaknak fogalma sincs rola!

Oblomov 2009.07.25. 13:06:48

@tevevanegypupu:
Mentem, dolog van. Szidjuk mi még majd a demagógokat, nagy egyetértésben. Most hadd szusszanjanak.

Alfőmérnök 2013.04.23. 15:50:45

@Lion K: Összefoglalná röviden a cikk tartalmát?
süti beállítások módosítása