Antiszemita kiszólásokkal vádolják az SZDSZ elnökét. Ezt is megértük.
A bejegyzés trackback címe:
https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr261249016
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.07.16. 12:34:32
@rajcsányi.gellért (ergé): akkor bizony jön a párton belüli Nacht der langen Messer!
gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2009.07.16. 12:37:31
Pető okosan járt el. Előkerült volna ez a vád előbb, vagy utóbb mindenféle képpen. Az antiszemitázás az egy fegyver, tehát ilyenkor használja, amikor sarokba van szorítva. Az teljesen mindegy igaz-e, vagy sem.
Sok öreg mámi, meg málészájú kisunokája kapta most meg az ukázt: az szdsz-t az antiszemiták tették tönkre. Kész, pont. Ha valaki kérdi, mi volt az? már tök mindegy lesz, pár hónp múlva.
Olvastad a narancs cikket? Kérdezi calam. Olvastad a Retkes interjút? Kérdi valaki más. Teljesen mindegy, ki mit olvasott, egy év múlva alig fellelhető, nem is érdekel senkit. De az tuti megmarad: Az szdsz-t az antiszemitizmus tette tönkre.
Ez egy cinkus, de tök világos stratégia.
Sok öreg mámi, meg málészájú kisunokája kapta most meg az ukázt: az szdsz-t az antiszemiták tették tönkre. Kész, pont. Ha valaki kérdi, mi volt az? már tök mindegy lesz, pár hónp múlva.
Olvastad a narancs cikket? Kérdezi calam. Olvastad a Retkes interjút? Kérdi valaki más. Teljesen mindegy, ki mit olvasott, egy év múlva alig fellelhető, nem is érdekel senkit. De az tuti megmarad: Az szdsz-t az antiszemitizmus tette tönkre.
Ez egy cinkus, de tök világos stratégia.
Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.07.16. 12:40:07
@gloire:
Gloire, maga urbánus.
Gloire, maga urbánus.
heima (törölt) 2009.07.16. 12:40:34
@calam: mert igénytelen szar
szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.07.16. 12:42:25
@calam: te kis sznob! :D
amúgy mióta A szerk. rovat is meg van zavarodva, és nem igazít el engem, kis butuskát a világ folyásában (jaj, nem mondja meg, mi a véleményem!), a kult rovatot meg otthagyta BZA, helyette egy nyikhaj van, érdemes még?
amúgy mióta A szerk. rovat is meg van zavarodva, és nem igazít el engem, kis butuskát a világ folyásában (jaj, nem mondja meg, mi a véleményem!), a kult rovatot meg otthagyta BZA, helyette egy nyikhaj van, érdemes még?
Naumov 2009.07.16. 12:47:34
@gloire: Asszem Csurka írta, hogy a MIÉP-et meg a nemzetellenes erők tették tönkre. Lehet tippelni, hogy az MDF küszöbönálló tönkremeneteléért vajon ki lesz a felelős (Hamász, ufók, kurucinfó, Orbán Viktor, más)
zoli29 2009.07.16. 12:52:06
@Grift:
LOL
Úgy látszik, az SZDSZ még végóráiban is képes meghatározni a közbeszédet. Tehát mostantól aki a népi-urbánus vagy vidéki-urbánus témáról értekezik, az antiszemita. Legalábbis ha ezt az SZDSZ kapcsán teszi, akkor biztosan.
Ez egyszerűen nevetséges.
LOL
Úgy látszik, az SZDSZ még végóráiban is képes meghatározni a közbeszédet. Tehát mostantól aki a népi-urbánus vagy vidéki-urbánus témáról értekezik, az antiszemita. Legalábbis ha ezt az SZDSZ kapcsán teszi, akkor biztosan.
Ez egyszerűen nevetséges.
states 2009.07.16. 12:53:24
Hát én csak emlékeztetnék mindenkit arra, hogyan indokolta a Beszélő Kuncze pártelnökké választását anno: a szülei nem voltak sem zsidók, sem kommunisták. Az viszont egyre nyilvánvalóbb, hogy ez a Retkes a Jobbik ügynöke, és a Gárda kriptokapitánya...
zoli29 2009.07.16. 12:55:52
@states:
Ha jól tudom, Bauer Tamás indokolta a beszélőben azzal Kuncze pártelnökké választását, hogy a szülei nem kommunisták, ő maga pedig nem zsidó.
Ha jól tudom, Bauer Tamás indokolta a beszélőben azzal Kuncze pártelnökké választását, hogy a szülei nem kommunisták, ő maga pedig nem zsidó.
Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2009.07.16. 12:56:09
@Zoli28: Szerintem már nem képes annyira jelentősen meghatározni a közbeszédet, legalábbis belföldön. Az SZDSZ most már tényleg nevetségessé teszi magát, és konzervatív körökben inkább a bulvár rovatba szorul.
Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.07.16. 12:57:38
@Zoli28:
akkor, abban a közegben, a nép-urbánus vita idején, az urbánus, a zsidót jelentette. a műveletlenség nem hatalmaz fel senkit a nevetésre.
akkor, abban a közegben, a nép-urbánus vita idején, az urbánus, a zsidót jelentette. a műveletlenség nem hatalmaz fel senkit a nevetésre.
zoli29 2009.07.16. 12:59:22
@Loxon:
De látod, itt is van, aki azt mondja, hogy Pető érvelése teljesen helytálló. Lásd Grift: "az szdsz kapcsán urbánusozni az igenis zsidózás"
Szóval azzal, hogy az SZDSZ mint szervezet megsemmisül, az antiszemita kártya továbbra is használva lesz mindenkivel szemben, aki szembemegy a balliberális hálózat érdekeivel.
De látod, itt is van, aki azt mondja, hogy Pető érvelése teljesen helytálló. Lásd Grift: "az szdsz kapcsán urbánusozni az igenis zsidózás"
Szóval azzal, hogy az SZDSZ mint szervezet megsemmisül, az antiszemita kártya továbbra is használva lesz mindenkivel szemben, aki szembemegy a balliberális hálózat érdekeivel.
R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.07.16. 13:03:19
@murci/szamárfül: sztem a Szerk. rovat nem változott, most is jó, de ez nyilván olyan, hogy én meg az esetek nagy részében nem bírom a Heti Válasz szerkjét, bár a Mancs szerkje szokta ekézni a kormányt is.
A kult. rovat meg mindig is szar volt, azért nem érdemes Narancsot olvasni. Könyv, színház meg zenekirtika sokkal igényesebb pl. az ÉS-ben.
A kult. rovat meg mindig is szar volt, azért nem érdemes Narancsot olvasni. Könyv, színház meg zenekirtika sokkal igényesebb pl. az ÉS-ben.
R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.07.16. 13:04:10
@Loxon: ellenben a konzervatív körökkel, ami még a bulvár rovatba sem jó
zoli29 2009.07.16. 13:06:21
@Grift:
Barátom, azzal, hogy minősíted a vitapartnered, nem erősíted a saját érvelésed hitelességét.
Persze lehet, hogy igazad van, hogy annak idején úgy volt, ahogy mondod, de számomra, aki csak 2006 óta foglalkozom egyáltalán közügyekkel, az "urbánus" szónak semmi köze a származáshoz vagy valláshoz.
És szerintem ezzel sokan vagyunk így.
Barátom, azzal, hogy minősíted a vitapartnered, nem erősíted a saját érvelésed hitelességét.
Persze lehet, hogy igazad van, hogy annak idején úgy volt, ahogy mondod, de számomra, aki csak 2006 óta foglalkozom egyáltalán közügyekkel, az "urbánus" szónak semmi köze a származáshoz vagy valláshoz.
És szerintem ezzel sokan vagyunk így.
szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.07.16. 13:11:51
@calam: teccik A szerk? akkor most jól beáraztad magad.
bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2009.07.16. 13:12:05
@Grift:
Nem akarok én itt okvetetlenkedni, de "akkor, abban a közegben". És akkor sem antiszemita felhanggal, hanem mivel a budapesti zsidó értelmiség egy hangos kisebbsége (anno) így határozta megmagát (hogy urbánus), hát így került egymás mellé a két fogalom. Ma ez a fogalom valójában csak történeti kontextusban létezik.
Ezek az antiszemitázó "izék" valójában senem urbánusok, senem zsidók, néhány aljas, hatalomvágyó bolseviki zugértelmiségi. Politikai bűnözők. Szamojédok --- ha mond ez valamit (lásd: Hamvas B.: Ugyanis c. regényét:-D)
ü
bbjnick
Nem akarok én itt okvetetlenkedni, de "akkor, abban a közegben". És akkor sem antiszemita felhanggal, hanem mivel a budapesti zsidó értelmiség egy hangos kisebbsége (anno) így határozta megmagát (hogy urbánus), hát így került egymás mellé a két fogalom. Ma ez a fogalom valójában csak történeti kontextusban létezik.
Ezek az antiszemitázó "izék" valójában senem urbánusok, senem zsidók, néhány aljas, hatalomvágyó bolseviki zugértelmiségi. Politikai bűnözők. Szamojédok --- ha mond ez valamit (lásd: Hamvas B.: Ugyanis c. regényét:-D)
ü
bbjnick
kappel 2009.07.16. 13:12:47
Jobbszélen a helyzet: Csurka szerint a Vona zsidó, ha jól emlékszem éppen szefárd. ez vezeti a magyar nemzeti radikalizmust
A liberálszélen a helyzet: Pető szerint Retkes antiszemita.Az EP választás fölpörgette az agyakat erősen.
Innen hova tovább magyar belpol?
Zseniális. méghogy uborkaszezon.
A liberálszélen a helyzet: Pető szerint Retkes antiszemita.Az EP választás fölpörgette az agyakat erősen.
Innen hova tovább magyar belpol?
Zseniális. méghogy uborkaszezon.
R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.07.16. 13:25:00
@murci/szamárfül: már most melyik a HV, vagy a MaNcs?:)
Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.07.16. 13:26:02
@bbjnick:
ne haragudj, de rendkívül egyszerű magyarázatot kellett adnom zolinak. :)
ne haragudj, de rendkívül egyszerű magyarázatot kellett adnom zolinak. :)
zoli29 2009.07.16. 13:32:32
@Grift:
Én pedig azért írtam, amit írtam, mert attól még, hogy Pető Iván és Grift szerint az urbánus szó az SZDSZ-szel kapcsolatban zsidózást jelent, én a továbbiakban sem szeretném kihúzni a szót a szótáramból. És amikor használom, nem fogom minden egyes alkalommal elmondani, hogy amúgy semmi bajom a zsidókkal.
Mert eleve a felvetés, és az, hogy erről beszélünk, úgy abszurd, ahogy van.
Én pedig azért írtam, amit írtam, mert attól még, hogy Pető Iván és Grift szerint az urbánus szó az SZDSZ-szel kapcsolatban zsidózást jelent, én a továbbiakban sem szeretném kihúzni a szót a szótáramból. És amikor használom, nem fogom minden egyes alkalommal elmondani, hogy amúgy semmi bajom a zsidókkal.
Mert eleve a felvetés, és az, hogy erről beszélünk, úgy abszurd, ahogy van.
zoli29 2009.07.16. 13:35:30
@Grift:
Köszönöm, hogy egyszerűen fogalmaztál, de úgy látszik, nem veszed észre, hogy a véleményedet - Pető Ivánon kívül - nem túl sokan osztják.
Köszönöm, hogy egyszerűen fogalmaztál, de úgy látszik, nem veszed észre, hogy a véleményedet - Pető Ivánon kívül - nem túl sokan osztják.
jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.07.16. 13:36:30
Magyarországon a népies-urbánus baszakodásnak volt zsidulásos vonulata. Már a nyolcvanas évek elején is( nem beszélve a harmincasról). Paranoidország így muxik.
zoli29 2009.07.16. 13:42:26
@jotunder:
Igen, és a nemzeti színű zászlót a Jobbik rendezvényein is használják, úgyhogy a trikolor is lassan fasiszta szimbólum lesz, stb.
Ez az a világ, aminek remélhetőleg lassan vége lesz.
Igen, és a nemzeti színű zászlót a Jobbik rendezvényein is használják, úgyhogy a trikolor is lassan fasiszta szimbólum lesz, stb.
Ez az a világ, aminek remélhetőleg lassan vége lesz.
gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2009.07.16. 13:45:28
"Az ország városiasodott, illetve nyugati részeiben nyugati mintájú zsidóság jött létre, amely a XIX. század során nyelvében, életformájában, öltözködésében és kultúrájában egyaránt gyorsan integrálódott a magyar társadalomba. Ebben a körben még az ortodoxia is polgárosodott, legfeljebb több mindent, és tudatosabban õrzött meg a korábbi önmagából. Ezzel szemben, az ország (észak-)keleti része (Szatmár, Bereg, Kárpátalja, Máramaros,...) a kelet-európai típusú, nem polgárosodott - jiddis anyanyelvû - zsidóságnak a legnyugatibb ága. Ezen belül is a chászidizmus meglehetõsen erõs. Így Magyarországon a zsidóság két európai modellje keveredet. (A spanyol eredetû, szfárádi zsidóság nem volt meghatározó, a Balkánról beszivárgó, kis létszámú közösségek megtalálhatóak voltak Erdély néhány városában, valamint a Délvidéken.)
Ezen túlmenõen, az ortodox-reform dimenzióban is különlegesek voltak a magyarországi viszonyok. A különlegesség oka az a világviszonylatban szinte páratlanul éles szakadás, amely két, illetve három pártra szakította a magyar zsidóságot. Ezek az irányzatok: a neológia, az ortodoxia, illetve e kettõ között a status quo ante-irányzat.
A XIX. század elsõ felében és közepén voltak próbálkozások a valódi reform oldaláról, de ezek sohasem tudtak komolyabb társadalmi bázist megmozgatni. Ami viszont komoly tényezõvé nõtt, az az, amit késõbb neológ, vagy kongresszusi zsidóságnak fogunk nevezni.
A neológ elnevezés magyar különlegesség, magyar (valamint esetleg szlovák és román) kontextuson kívül, tudtommal, sehol nem használják. Az ortodox - konzervatív - reform tengelyen a konzervatív irányzattal szokták azonosítani, és valóban, az 1840-es évektõl kezdve létszámban párhuzamosan nõtt a magyar zsidóság asszimilációjával, integrációjával. "
A nepies-urbanus dilemma nem magyar dilemma, hanem egyszeruen egy atvett diskurzus a melyen megosztott magyarorszagi zsidosagbol."Az ország városiasodott, illetve nyugati részeiben nyugati mintájú zsidóság jött létre, amely a XIX. század során nyelvében, életformájában, öltözködésében és kultúrájában egyaránt gyorsan integrálódott a magyar társadalomba. Ebben a körben még az ortodoxia is polgárosodott, legfeljebb több mindent, és tudatosabban õrzött meg a korábbi önmagából. Ezzel szemben, az ország (észak-)keleti része (Szatmár, Bereg, Kárpátalja, Máramaros,...) a kelet-európai típusú, nem polgárosodott - jiddis anyanyelvû - zsidóságnak a legnyugatibb ága. Ezen belül is a chászidizmus meglehetõsen erõs. Így Magyarországon a zsidóság két európai modellje keveredet. (A spanyol eredetû, szfárádi zsidóság nem volt meghatározó, a Balkánról beszivárgó, kis létszámú közösségek megtalálhatóak voltak Erdély néhány városában, valamint a Délvidéken.)
Ezen túlmenõen, az ortodox-reform dimenzióban is különlegesek voltak a magyarországi viszonyok. A különlegesség oka az a világviszonylatban szinte páratlanul éles szakadás, amely két, illetve három pártra szakította a magyar zsidóságot. Ezek az irányzatok: a neológia, az ortodoxia, illetve e kettõ között a status quo ante-irányzat.
A XIX. század elsõ felében és közepén voltak próbálkozások a valódi reform oldaláról, de ezek sohasem tudtak komolyabb társadalmi bázist megmozgatni. Ami viszont komoly tényezõvé nõtt, az az, amit késõbb neológ, vagy kongresszusi zsidóságnak fogunk nevezni.
A neológ elnevezés magyar különlegesség, magyar (valamint esetleg szlovák és román) kontextuson kívül, tudtommal, sehol nem használják. Az ortodox - konzervatív - reform tengelyen a konzervatív irányzattal szokták azonosítani, és valóban, az 1840-es évektõl kezdve létszámban párhuzamosan nõtt a magyar zsidóság asszimilációjával, integrációjával. "
A nepies-urbanus dilemma nem magyar dilemma, hanem egyszeruen egy atvett diskurzus a melyen megosztott magyarorszagi zsidosagbol."
www.pestisul.hu/zsido_iranyzatok.htm
(a kommentfolyamról, by Doom)
Ezen túlmenõen, az ortodox-reform dimenzióban is különlegesek voltak a magyarországi viszonyok. A különlegesség oka az a világviszonylatban szinte páratlanul éles szakadás, amely két, illetve három pártra szakította a magyar zsidóságot. Ezek az irányzatok: a neológia, az ortodoxia, illetve e kettõ között a status quo ante-irányzat.
A XIX. század elsõ felében és közepén voltak próbálkozások a valódi reform oldaláról, de ezek sohasem tudtak komolyabb társadalmi bázist megmozgatni. Ami viszont komoly tényezõvé nõtt, az az, amit késõbb neológ, vagy kongresszusi zsidóságnak fogunk nevezni.
A neológ elnevezés magyar különlegesség, magyar (valamint esetleg szlovák és román) kontextuson kívül, tudtommal, sehol nem használják. Az ortodox - konzervatív - reform tengelyen a konzervatív irányzattal szokták azonosítani, és valóban, az 1840-es évektõl kezdve létszámban párhuzamosan nõtt a magyar zsidóság asszimilációjával, integrációjával. "
A nepies-urbanus dilemma nem magyar dilemma, hanem egyszeruen egy atvett diskurzus a melyen megosztott magyarorszagi zsidosagbol."Az ország városiasodott, illetve nyugati részeiben nyugati mintájú zsidóság jött létre, amely a XIX. század során nyelvében, életformájában, öltözködésében és kultúrájában egyaránt gyorsan integrálódott a magyar társadalomba. Ebben a körben még az ortodoxia is polgárosodott, legfeljebb több mindent, és tudatosabban õrzött meg a korábbi önmagából. Ezzel szemben, az ország (észak-)keleti része (Szatmár, Bereg, Kárpátalja, Máramaros,...) a kelet-európai típusú, nem polgárosodott - jiddis anyanyelvû - zsidóságnak a legnyugatibb ága. Ezen belül is a chászidizmus meglehetõsen erõs. Így Magyarországon a zsidóság két európai modellje keveredet. (A spanyol eredetû, szfárádi zsidóság nem volt meghatározó, a Balkánról beszivárgó, kis létszámú közösségek megtalálhatóak voltak Erdély néhány városában, valamint a Délvidéken.)
Ezen túlmenõen, az ortodox-reform dimenzióban is különlegesek voltak a magyarországi viszonyok. A különlegesség oka az a világviszonylatban szinte páratlanul éles szakadás, amely két, illetve három pártra szakította a magyar zsidóságot. Ezek az irányzatok: a neológia, az ortodoxia, illetve e kettõ között a status quo ante-irányzat.
A XIX. század elsõ felében és közepén voltak próbálkozások a valódi reform oldaláról, de ezek sohasem tudtak komolyabb társadalmi bázist megmozgatni. Ami viszont komoly tényezõvé nõtt, az az, amit késõbb neológ, vagy kongresszusi zsidóságnak fogunk nevezni.
A neológ elnevezés magyar különlegesség, magyar (valamint esetleg szlovák és román) kontextuson kívül, tudtommal, sehol nem használják. Az ortodox - konzervatív - reform tengelyen a konzervatív irányzattal szokták azonosítani, és valóban, az 1840-es évektõl kezdve létszámban párhuzamosan nõtt a magyar zsidóság asszimilációjával, integrációjával. "
A nepies-urbanus dilemma nem magyar dilemma, hanem egyszeruen egy atvett diskurzus a melyen megosztott magyarorszagi zsidosagbol."
www.pestisul.hu/zsido_iranyzatok.htm
(a kommentfolyamról, by Doom)
zoli29 2009.07.16. 13:51:54
@gloire:
"A nepies-urbanus dilemma nem magyar dilemma, hanem egyszeruen egy atvett diskurzus a melyen megosztott magyarorszagi zsidosagbol"
Ha jól értem a mondatot, akkor az ún. népies-urbánus dilemma a zsidóságon belül jött létre.
Akkor miért antiszemita az, aki a kettő közül az egyik álláspontot képviseli?
"A nepies-urbanus dilemma nem magyar dilemma, hanem egyszeruen egy atvett diskurzus a melyen megosztott magyarorszagi zsidosagbol"
Ha jól értem a mondatot, akkor az ún. népies-urbánus dilemma a zsidóságon belül jött létre.
Akkor miért antiszemita az, aki a kettő közül az egyik álláspontot képviseli?
mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.07.16. 13:56:03
"Ma még csak a Himnuszt éneklik a küldöttgyűlésen, holnap már a Horst Wessel Liedet!"
(Kovács elvtárs)
(Kovács elvtárs)
gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2009.07.16. 14:04:21
@Zoli28: Zolikám, súlyos kérdések ezek. Hogy akkor miért antiszemi Retkes? Az elején, én egy rövidke választ már megpróbáltam adni erre. Meet teljesen mindegy, hogy mi.
Az antiszemi, az ebben az szdsz-es kérdésben, teljesen érdektelen. Pető jól tudja ezt. Ő tudatosan nyúl ehez a toposzhoz, mert már felhívta telefonon azt a "newyorki" pinát, aki meg fogja írni a cikket. Amit majd átvesz más is:
"Magyarországon baj van. Nagy baj. Az antiszemita, fasiszta, és irredenta gondolkodás a társadalopm mélyrétegeiből kiirthatatlan. Jól látszik ez, a egyetlen valóban liberális, és következetesen antikommunista párt tönkretételének történetében is. Sose gondoltuk volna, hogy idáig jutunk. Világos, hogy mi az az út, ami ide vezetett...
Magyarország, mi lesz veled!!!?????"
Az antiszemi, az ebben az szdsz-es kérdésben, teljesen érdektelen. Pető jól tudja ezt. Ő tudatosan nyúl ehez a toposzhoz, mert már felhívta telefonon azt a "newyorki" pinát, aki meg fogja írni a cikket. Amit majd átvesz más is:
"Magyarországon baj van. Nagy baj. Az antiszemita, fasiszta, és irredenta gondolkodás a társadalopm mélyrétegeiből kiirthatatlan. Jól látszik ez, a egyetlen valóban liberális, és következetesen antikommunista párt tönkretételének történetében is. Sose gondoltuk volna, hogy idáig jutunk. Világos, hogy mi az az út, ami ide vezetett...
Magyarország, mi lesz veled!!!?????"
zoli29 2009.07.16. 14:06:44
@vero:
Nekem azzal nincs bajom, ha megértik egymást. Csak azzal, ha valaki esetleg nem az ő nyelvüket beszéli (márpedig sokan vagyunk ilyenek), az az ő szemükben vagy tapló vagy antiszemita.
Nekem azzal nincs bajom, ha megértik egymást. Csak azzal, ha valaki esetleg nem az ő nyelvüket beszéli (márpedig sokan vagyunk ilyenek), az az ő szemükben vagy tapló vagy antiszemita.
jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.07.16. 14:18:18
@Zoli28: Előbb sikerült a blogmotornak kiirtania a szövegem.
Ismered-e Németh László 1943-as szárszói beszédét zoli28 ?? Az a bizonyos fordulat ottan a késköszörülésről antiszemita vagy sem ? Schöpflin Gyorgy FIDESZ EP képviselő apja a kommunista Schöpflin Gyula a késköszörülés miatt akarta kinyírni NL-t a Rádióban 45 után. Kinek volt igaza zoli28 ?? A népies vonal bajnokának, vagy Schöpflin képviselő úr papájának ?? :))))
Ismered-e Németh László 1943-as szárszói beszédét zoli28 ?? Az a bizonyos fordulat ottan a késköszörülésről antiszemita vagy sem ? Schöpflin Gyorgy FIDESZ EP képviselő apja a kommunista Schöpflin Gyula a késköszörülés miatt akarta kinyírni NL-t a Rádióban 45 után. Kinek volt igaza zoli28 ?? A népies vonal bajnokának, vagy Schöpflin képviselő úr papájának ?? :))))
Dirky 2009.07.16. 14:18:35
Én azt a korszakot várom, amikor a régi mag pálfordulós része interjúban mondja el nekünk, hogy az elmúlt húsz évben ők csak a Világkormány agymosott bábjai voltak, de most valamiért öntudatra ébredtek és természetesen küzdenek a sötét oldalt követő másik személyiségük ellen. Most hétvégére tippelek, legkésőbb jövő hétfő.
vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.07.16. 14:20:50
@Zoli28: nem hiszem, hogy ilyet állított volna. csak többet megélt. pető beszédében a toposzokat sem helyükön használa, hanem a most a célszerűségnek rendeli alá. éppolyan ez a megszólalása, mint az elmúlt 20 éve. mindig a 2. sorban, sosem vállalt direkt felelősséget, most még alább megy.
pföj.
pföj.
zoli29 2009.07.16. 14:24:52
@jotunder:
Vszleg nem vagyok olyan művelt, mint te, ugyanis nem ismerem az esetet.
Én egy dolgot állítok: az "urbánus" szó eredeti jelentésének semmi köze valláshoz vagy származáshoz. Attól valakik ezt esetleg egy zsidó-nem zsidó vitában felhasználták, a szó eredeti jelentése nem változik. Pont.
Vszleg nem vagyok olyan művelt, mint te, ugyanis nem ismerem az esetet.
Én egy dolgot állítok: az "urbánus" szó eredeti jelentésének semmi köze valláshoz vagy származáshoz. Attól valakik ezt esetleg egy zsidó-nem zsidó vitában felhasználták, a szó eredeti jelentése nem változik. Pont.
zoli29 2009.07.16. 14:32:08
@jotunder:
Ja, és a mostani politikusokat szüleik alapján megítélni, nagyon nem tartom elegánsnak. Egy olyan művelt embertől, mint te, különösen nem.
Mint ahogy Gery Greyhound lenácizása is inkorrekt volt részedről.
Ja, és a mostani politikusokat szüleik alapján megítélni, nagyon nem tartom elegánsnak. Egy olyan művelt embertől, mint te, különösen nem.
Mint ahogy Gery Greyhound lenácizása is inkorrekt volt részedről.
jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.07.16. 14:33:02
@Zoli28: Én nem állítottam, hogy Pető nem beszélt faszságot, csak azt, hogy Magyarországon a népies-urbánus meccsnek volt zsidulásos vonulata, közismerten ilyen vonulata volt. a Kisebbségben meg a 43-as szárszói beszéd volt ennek a vonulaton az édi kis pántlika. Németh László egy nagyon durván antiszemita beszédet nyomott le, majd egy évvel később zsidókat bujtatott ("Te Laci, ha nem írod meg a Kisebbségben-t akkor most nem kellene bujtatnod" -szól az urban legend ha jól emlékszem Zelkről)
"…az önkritikátlan, bosszúszomjas zsidóságnak ebben a négy-öt évben rendkívül meg kellett erősödnie, s nagyon rossz füle van annak a késköszörülésre, aki nem hallja, hogy Shylocknak éppen a szív kell."
(nem olyan nehéz megtalálni a neten, mármint Németh László szövegét)
"…az önkritikátlan, bosszúszomjas zsidóságnak ebben a négy-öt évben rendkívül meg kellett erősödnie, s nagyon rossz füle van annak a késköszörülésre, aki nem hallja, hogy Shylocknak éppen a szív kell."
(nem olyan nehéz megtalálni a neten, mármint Németh László szövegét)
jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.07.16. 14:38:27
@Zoli28: Hülyemarha, ki itél itt meg kit ? Leírtam egy történetet, és segítettem neked valakit elhelyezni a történelemben. Írhattam volna, hogy Schöpflin Aladár fia, csak akkor nem érted meg. Schöpflin György azért lett brit állampolgár, mert a papája kommer volt, ugyanis belekeveredett a Rajk perbe, és szerencséjére külföldön volt éppen. Ha azt leírnám,hogy kinek a nagypapája volt Rákosi jobbkeze a Rajk perben, egy bizonyos szovjet politikai tiszt, na akkor talán valóban itélkeznék egy kicsit, de ... Nem teszem.
Karvaly 2009.07.16. 14:39:23
@jotunder: Na ja, csak azóta a beszéd óta felnőtt három generáció, Pető is már csak könyvekben olvashatta Németh Lászlót. '43-ban még az is antiszemita szinezetet kapott, ami '39 előtt nem.
just Cheech (törölt) 2009.07.16. 14:41:54
Ez jellemző petőre. Előkerült az szdsz-es csodafegyver. Már egymás ellen is használják : )
Ez már tényleg a vég : )
Ez már tényleg a vég : )
jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.07.16. 14:42:20
@Zoli28: Amikor Petőt, Kis Jánost, Bauert baszkurálták a szüleik, nevelőszüleik miatt akkor is írogattál mindenfélét ? :)) Pont annyi a relevanciája a dolognak. Istenem, csak a neofitajobber exbolsiktól mentsél meg. :))
jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.07.16. 14:44:42
@Karvaly: Hmm.. valamiért a Reakció minden tizedik beírása a zsidókról szól :)))) Nem hiszem, hogy csak Pető Iván hülye ebben az országban. :))
Karvaly 2009.07.16. 14:47:59
@jotunder: Megszámoltam. Nem minden tizedik. Sőt, ez a cikk sem a zsidókról szólt, hanem az antiszemitázásról. :)
Na persze van az úgy, hogy az ember paranoiás :)
Na persze van az úgy, hogy az ember paranoiás :)
rognork 2009.07.16. 14:49:23
népiesezni se szabad már?
heima (törölt) 2009.07.16. 14:50:36
@jotunder: jah, itt vagy pl te is
zoli29 2009.07.16. 14:51:36
@jotunder:
"Hülyemarha, ki itél itt meg kit ?"
Oops... :)
Schöplin György mint Fideszes EP-képviselő megemlítése mögött nem volt politikai szándék? Ok, legyen úgy!
"Amikor Petőt, Kis Jánost, Bauert baszkurálták a szüleik, nevelőszüleik miatt akkor is írogattál mindenfélét ?"
Igen, pl itt a Reakción is, amikor egy postban valaki Bauer édesapját emlegette.
"Istenem, csak a neofitajobber exbolsiktól mentsél meg. :))"
28 vagyok, semmi közöm a bolsevizmushoz, habár tény, hogy korábban szoci-szavazó voltam. De ez hogy jön ide?
"Hülyemarha, ki itél itt meg kit ?"
Oops... :)
Schöplin György mint Fideszes EP-képviselő megemlítése mögött nem volt politikai szándék? Ok, legyen úgy!
"Amikor Petőt, Kis Jánost, Bauert baszkurálták a szüleik, nevelőszüleik miatt akkor is írogattál mindenfélét ?"
Igen, pl itt a Reakción is, amikor egy postban valaki Bauer édesapját emlegette.
"Istenem, csak a neofitajobber exbolsiktól mentsél meg. :))"
28 vagyok, semmi közöm a bolsevizmushoz, habár tény, hogy korábban szoci-szavazó voltam. De ez hogy jön ide?
bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2009.07.16. 14:54:47
@jotunder:
No, ez szép!
Olvastad te a Második szárszói beszédet vagy a Kisebbségben?
Mert én igen.
Az általad idézett mondatot maga Németh húzta ki a szövegből (a szárszói találkozó jegyzőkönyvében olvasható 1943-ban), soha egyetlen Németh-kötetben nem jelent meg.
A beszédben a mondat közvetlen előzménye ez: „S most itt van egy béke, amelynek ők lesznek a súgói, s ők lehetnek a kinevezett megváltói is. A zsidókérdésben én sosem általánosítottam, kritikáim és írásaim ezt eléggé bizonyítják. Az azonban egészen természetes, hogy az önkritikátlan, bosszúszomjas zsidóságnak a szemérmes kultúratisztelővel szemben ebben a négy-öt évben rendkívül meg kellett erősödnie, (s nagyon rossz füle van annak a késköszörülésre, aki nem hallja, hogy Shylocknak éppen a szív kell.)”
Előtte pedig arról beszél, hogy a zsidótörvények hogyan taszítottak a magyarság iránt elkötelezett zsidókat olyan helyzetbe, amikor kényszerűen szembe kellett kerülniük a magyarsággal.
1943-at írunk, deportálásokról szó sincs és senkiben még csak fel sem merül a német megszállás lehetősége és annak következményei.
Előbb olvasd el a második szárszói beszédet és utána antiszemitázd!
ü
bbjnick
No, ez szép!
Olvastad te a Második szárszói beszédet vagy a Kisebbségben?
Mert én igen.
Az általad idézett mondatot maga Németh húzta ki a szövegből (a szárszói találkozó jegyzőkönyvében olvasható 1943-ban), soha egyetlen Németh-kötetben nem jelent meg.
A beszédben a mondat közvetlen előzménye ez: „S most itt van egy béke, amelynek ők lesznek a súgói, s ők lehetnek a kinevezett megváltói is. A zsidókérdésben én sosem általánosítottam, kritikáim és írásaim ezt eléggé bizonyítják. Az azonban egészen természetes, hogy az önkritikátlan, bosszúszomjas zsidóságnak a szemérmes kultúratisztelővel szemben ebben a négy-öt évben rendkívül meg kellett erősödnie, (s nagyon rossz füle van annak a késköszörülésre, aki nem hallja, hogy Shylocknak éppen a szív kell.)”
Előtte pedig arról beszél, hogy a zsidótörvények hogyan taszítottak a magyarság iránt elkötelezett zsidókat olyan helyzetbe, amikor kényszerűen szembe kellett kerülniük a magyarsággal.
1943-at írunk, deportálásokról szó sincs és senkiben még csak fel sem merül a német megszállás lehetősége és annak következményei.
Előbb olvasd el a második szárszói beszédet és utána antiszemitázd!
ü
bbjnick
heima (törölt) 2009.07.16. 15:01:07
@bbjnick: te is antiszemita vagy, nem lehet igazad, ennyi. és különben is köcsögfidesz!
vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.07.16. 15:02:39
@Zoli28: a komancsok (akikhez ők is tartoztak, vagy ők voltak/vannak) nem voltak ennyire liberálisok. az ellenségnek a fajtáját is kiirtották. ők alkalmazták azt, amit most tiltanak, tagadnak:
apák bűne a fiukra száll; hetedíziglen ...
empirikus megállapítások. jobban hihető, követhető mint a mostaniak kígyónyelven fogant simulékony szavai.
ha úgy tetszik id. bauer vagy pető mérvadóbb számomra mint gyermekeik.
apák bűne a fiukra száll; hetedíziglen ...
empirikus megállapítások. jobban hihető, követhető mint a mostaniak kígyónyelven fogant simulékony szavai.
ha úgy tetszik id. bauer vagy pető mérvadóbb számomra mint gyermekeik.
zoli29 2009.07.16. 15:06:17
@vero:
Minden ember tiszta lappal indul, és lehetősége van arra, hogy tisztességes életet éljen, függetlenül a felmenőitől. Ha elqrja, azért ő a felelős, nem az apja. Én így látom.
Minden ember tiszta lappal indul, és lehetősége van arra, hogy tisztességes életet éljen, függetlenül a felmenőitől. Ha elqrja, azért ő a felelős, nem az apja. Én így látom.
bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2009.07.16. 15:06:47
@jotunder:
Mégegy részlet a Második szárszói beszédből:
"Öröm volt a legnagyobb zsidóuszítások idején vegyes lakosságú tájakat látni: akkora volt a különbség a német, tót és a magyar községekben. Ott a csomagvivő gyerek is zsidóheccek újságával szórakoztatta, itt a szűrébe húzódott lélek figyelt valami őtőle idegent."
1943-ban vagyunk.
ü
bbjnick
Mégegy részlet a Második szárszói beszédből:
"Öröm volt a legnagyobb zsidóuszítások idején vegyes lakosságú tájakat látni: akkora volt a különbség a német, tót és a magyar községekben. Ott a csomagvivő gyerek is zsidóheccek újságával szórakoztatta, itt a szűrébe húzódott lélek figyelt valami őtőle idegent."
1943-ban vagyunk.
ü
bbjnick
vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.07.16. 15:23:22
@Zoli28: és a neveltetés meg a szocializáció az semmi? a géneket már nem is merem citálni.
valóban ezeket tanították, ahogy mondod. azok, akik ezzel ellenkezőleg az ősi törvény szerint rendezték át kényükre-kedvükre a világot.
a mi neveltetésünk és szocializációnk általuk szervezett/irányított és arra való, hogy a nekünk berendezett világban elbotorkáljunk anélkül, hogy sérülést okoznánk azoknak, akik ezt számunkra kreálták.
valóban ezeket tanították, ahogy mondod. azok, akik ezzel ellenkezőleg az ősi törvény szerint rendezték át kényükre-kedvükre a világot.
a mi neveltetésünk és szocializációnk általuk szervezett/irányított és arra való, hogy a nekünk berendezett világban elbotorkáljunk anélkül, hogy sérülést okoznánk azoknak, akik ezt számunkra kreálták.
vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.07.16. 15:24:30
@Zoli28: szerintem a pető félék elkúrták, mikor a bűnösökkel (apu/anyu) nem szakítottak.
zoli29 2009.07.16. 15:31:48
@vero:
"és a neveltetés meg a szocializáció az semmi?"
Persze, hogy az is számít. De éppen azoknak az embereknek a példája (mert vannak ilyenek is), akik ugyanúgy a kommunizmusban szocializálódtak, szülei párttagok, ne adj' Isten pártfunkcik voltak, ők maguk mégis megtagadták a diktatúra eszméjét, mutatja, hogy végül minden ember maga dönti el, milyen elvek mentén éli le az életét.
"és a neveltetés meg a szocializáció az semmi?"
Persze, hogy az is számít. De éppen azoknak az embereknek a példája (mert vannak ilyenek is), akik ugyanúgy a kommunizmusban szocializálódtak, szülei párttagok, ne adj' Isten pártfunkcik voltak, ők maguk mégis megtagadták a diktatúra eszméjét, mutatja, hogy végül minden ember maga dönti el, milyen elvek mentén éli le az életét.
vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.07.16. 15:39:54
@Zoli28: a pető típus szavakban megtagadta a diktatúra eszméjét, de cselekedeteik az elmúlt 20 évük mérlege alapján milyen elvek mellett éltek/élnek?
zoli29 2009.07.16. 16:07:50
"Tovább folytatódnak az SZDSZ-ben a belső harcok. Ezúttal 12 pontos tiltakozó nyilatkozatot tett 229 párttag egy blogoldalon. Az MTI úgy tudja: azért ennyien írták alá a nyilatkozatot, mert számuk így eggyel meghaladja a Retkes Attila elnökre vasárnap leadott voksokét."
Almát a körtével.
228 küldöttet nem lehet összehasonlítani 229 mezei szdsz-taggal, miután egy küldött nem saját magát, hanem az őt küldő SZDSZ-szervezet többségi véleményét képviseli.
inforadio.hu/hir/belfold/hir-291984
Almát a körtével.
228 küldöttet nem lehet összehasonlítani 229 mezei szdsz-taggal, miután egy küldött nem saját magát, hanem az őt küldő SZDSZ-szervezet többségi véleményét képviseli.
inforadio.hu/hir/belfold/hir-291984
jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.07.16. 16:16:06
@bbjnick: En nem allitottam, hogy Nemeth Laszlo antiszemita volt, csak azt, hogy sikerult neki egy antiszemita fordulatot hasznalnia, ami resze volt a nepies-urbanus ize antiszemita legendariumanak. A nepi irok egy resze egeszen durvan antiszemita volt mint pl. Erdelyi Jozsef a Solymosi Eszter verevel. Ez egy eleg szomoru tortenet. Az igaz, hogy kicsit tul van jatszva.
homoródkarácsonyfalvi 2009.07.16. 16:26:40
@gloire: A magyaroszági zsidóság ugyancsak rétegzett, egységként gondolni rájuk szerintem vagy butaság, vagy tényleg antiszemitizmus. Ez kb. olyan disznóság, mint amikor a Pető féle társaság azt mondta a határon túli magyarok állampolgárságának a vitájában, hogy "azok" áttelepülnek.
Szóval szerintem innen fúj az antiszemita szél.
Mindenesetre jó volna, ha a magyar zsidóság normális része kikérné magának azt, hogy a nevében, politikai haszonszerzés miatt csinálnák a disznóságaikat a gyökértelenek.
Szóval szerintem innen fúj az antiszemita szél.
Mindenesetre jó volna, ha a magyar zsidóság normális része kikérné magának azt, hogy a nevében, politikai haszonszerzés miatt csinálnák a disznóságaikat a gyökértelenek.
homoródkarácsonyfalvi 2009.07.16. 16:28:43
@jotunder: A Szadesz dolgainak semmi köze nincs sem az antiszemitizmushoz, sem a szidósághoz, hanem egyszerűen néhány gazember fedésnk hsználja a kérdést a lopásokhoz.
tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.07.16. 16:58:24
@jotunder: Nem az a kérdés voltak és vannak-e antiszemiták. Pető egy konfliktusban ezt a bunkót húzza elő jobb híjján az elvtársával szemben.
Ez van annyira olcsó, mint mikor Csurka Vonát lezsidózta.
Ez van annyira olcsó, mint mikor Csurka Vonát lezsidózta.
Google 2009.07.16. 17:35:09
@tölgy:
Hát kb. ugyanazon a pályán szaladgálnak. Míg az egyik feltörekvő (Jobbik), a másik (SzDSz) a pályája alkonyán jár.
De egyik sem különb a másiknál. Rém antikommunistaként kezdik, oszt' ki tudja, hogy fejezik be?
Hát kb. ugyanazon a pályán szaladgálnak. Míg az egyik feltörekvő (Jobbik), a másik (SzDSz) a pályája alkonyán jár.
De egyik sem különb a másiknál. Rém antikommunistaként kezdik, oszt' ki tudja, hogy fejezik be?
OftF 2009.07.16. 17:59:42
Javaslom, hogy mindenkit, aki olyan szavakat használ, mint pár jogerősen börtönben ülő gyilkos, akasszunk fel.
Kezdhetünk például egy határozott névelő vizsgálatával. Nem mondom ki, hogy melyikkel, mert félek, hogy ellenem fordítjátok.
Kezdhetünk például egy határozott névelő vizsgálatával. Nem mondom ki, hogy melyikkel, mert félek, hogy ellenem fordítjátok.
bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2009.07.16. 18:02:14
@Google: & @Zoli28:
Azért nem árt némi óvatosság. Túl egyszerű volna annyival elintézni, hogy ezek mind egyformák, mind ugyanaz a selejt, de mi, a mértékadók, majd, hipp-hopp, megoldjuk, csak engedjenek bennünket a pályára.
Tegnap olvastam egy Csizmadia Ervin-cikket. Bemondja az Ervin rendesen a frankókat, ahogy kell: csak ezt próbálja valaki cselekvésre konvertálni!
www.gondola.hu/cikkek/66123
Legalább kérdeznünk meg kellene tanulni: akár Önmagunkra is, ugye, rákérdezni, hogy: hol is tartunk mi tulajdonképpen, mi is a szerepünk a jelenlegi állapotok kialakulásában?
Legalább így:
konzervativok.blogspot.com/2009/07/kik-es-mi-okozzak-jobbik-eloretoreset.html
Legalább így.
ü
bbjnick
Azért nem árt némi óvatosság. Túl egyszerű volna annyival elintézni, hogy ezek mind egyformák, mind ugyanaz a selejt, de mi, a mértékadók, majd, hipp-hopp, megoldjuk, csak engedjenek bennünket a pályára.
Tegnap olvastam egy Csizmadia Ervin-cikket. Bemondja az Ervin rendesen a frankókat, ahogy kell: csak ezt próbálja valaki cselekvésre konvertálni!
www.gondola.hu/cikkek/66123
Legalább kérdeznünk meg kellene tanulni: akár Önmagunkra is, ugye, rákérdezni, hogy: hol is tartunk mi tulajdonképpen, mi is a szerepünk a jelenlegi állapotok kialakulásában?
Legalább így:
konzervativok.blogspot.com/2009/07/kik-es-mi-okozzak-jobbik-eloretoreset.html
Legalább így.
ü
bbjnick
jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.07.16. 18:05:51
"Pető szerint a Retkes által használt szavak - például az urbánus, a vidéki gyökértelenség, a gőgösség - olyan kifejezések, amelyek általában az SZDSZ-t támadó antiszemita vádakban jelennek meg. Pető hozzátette: nem gondolja, hogy Retkesnek antiszemita szándékai lennének, azt viszont a pártelnöknek tudnia kéne, hogy ezek a kifejezések az antiszemita jellegű toposzokban szoktak felbukkanni."
Ezt mondta a Peto. Szoktak felbukkanni antiszemita toposzokban, meg szoktak felbukkanni nem-antiszemita toposzokban is. Ezt kicsit eltulozta Peto. Ez leginkabb a kigyo es beka egymasra kiabalasa.
Ezt mondta a Peto. Szoktak felbukkanni antiszemita toposzokban, meg szoktak felbukkanni nem-antiszemita toposzokban is. Ezt kicsit eltulozta Peto. Ez leginkabb a kigyo es beka egymasra kiabalasa.
Sebastian Knight 2009.07.16. 18:55:24
Retkes az SZDSZ dísz-antiszemitája. A helyzet fokozódik.
tevevanegypupu 2009.07.16. 19:02:32
Nem egyformak, dehogy, a Jobbik es az SZDSZ. Es ez meg akkor is igy van, ha mindketten inkabb baloldaliak.
min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2009.07.16. 20:07:04
Eddig meg komcsizták, hehe. Nekem mindegy, csak szűnjön meg...
pierre bayle 2009.07.16. 20:09:30
Na én liberálisként azt mondom, hogy ennek a szadesz nevű dolognak vége, szerintem sokáig nem volt rossz (tudom, tudom, lehet fröcsögni), de most ez kész van. El lehet kezdeni a gondolkodni azon, h az ún. liberális beállítottságú emberek hol találhatnak politikai otthonra. Tán az LMP? Elég zavarosnak tűnik, de még kifuthatja magát...
Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.07.16. 20:11:09
@pierre bayle:
természetes otthonotok az lmp.
természetes otthonotok az lmp.
tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.07.16. 20:26:11
@Grift: mint "lump"?
:)
:)
pierre bayle 2009.07.16. 20:38:50
@Grift: majd akkor, ha eldöntik, hogy altermondialista szélbalosok vagy ilyen emberjogi/zöldszerűk. Én az utóbbival szimpatizálnék, előbbivel úgy vagyok, hogy minden országban kell egy, de ne legyen túl erős...
vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.07.16. 22:19:42
basszátok meg, ne legyetek naivak.
at erejük most szétoszlik. ahová tudak, szétterülenek. de a TELEVÍZIÓ újság,a a lencse, amely fókuszál ugyanabban a kézben marad.
a métely nem pusztuélt el, csak elhagyja a gazdatestet.
at erejük most szétoszlik. ahová tudak, szétterülenek. de a TELEVÍZIÓ újság,a a lencse, amely fókuszál ugyanabban a kézben marad.
a métely nem pusztuélt el, csak elhagyja a gazdatestet.
Thulsa Doom (törölt) 2009.07.16. 22:57:19
Aki nem szereti Petőt, az antiszemita!
Közelebbről, akit Pető nem szeret, az antiszemita!
De ki a faszom az a Pető?
Közelebbről, akit Pető nem szeret, az antiszemita!
De ki a faszom az a Pető?
osborne 2009.07.17. 01:15:23
na megszólal a másik lángelme:
Ennek az SZDSZ-nek vége - nyilatkozza lapunknak Magyar Bálint, aki szerint az új elnök a legvadabb SZDSZ-ellenes vádakat "böfögi vissza".
nol.hu/lap/mo/20090717-ennek_az_szdsz-nek_vege
Szóval Retkes antiszemita és böfög. Egész jó az irány.
Horn úr, merre jár? Ön jön a nyers verdikttel. Ne tartsa vissza, mostmár úgyis mindegy ;]
Ennek az SZDSZ-nek vége - nyilatkozza lapunknak Magyar Bálint, aki szerint az új elnök a legvadabb SZDSZ-ellenes vádakat "böfögi vissza".
nol.hu/lap/mo/20090717-ennek_az_szdsz-nek_vege
Szóval Retkes antiszemita és böfög. Egész jó az irány.
Horn úr, merre jár? Ön jön a nyers verdikttel. Ne tartsa vissza, mostmár úgyis mindegy ;]
tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.07.17. 08:59:17
@osborne: "a volt szocialista országokon belül az SZDSZ az egyetlen olyan" rendszerváltó párt, amelyik koalíciót kötött a posztkomcsi párttal.
"Az SZDSZ-es értelmiségi elit mindig kérlelhetetlen következetességgel próbálta képviselni elvi álláspontját. Ez az elemző gondolkodásból adódik, hiszen a kutatók megpróbálnak következetesek lenni, és minden ellentmondást kiiktatni gondolatmenetükből." - bizonyos témák dogmatikus kezelésének eufemisztikus beismerése.
Az meg nagyon hiányzik Bálinttól, hogy beismerje: ő is a "hatalom teljes mértékben pöpec" szellemében mindent lenyelt Horntól, a Pojácától, most a Szakértőtől.
"Az SZDSZ-es értelmiségi elit mindig kérlelhetetlen következetességgel próbálta képviselni elvi álláspontját. Ez az elemző gondolkodásból adódik, hiszen a kutatók megpróbálnak következetesek lenni, és minden ellentmondást kiiktatni gondolatmenetükből." - bizonyos témák dogmatikus kezelésének eufemisztikus beismerése.
Az meg nagyon hiányzik Bálinttól, hogy beismerje: ő is a "hatalom teljes mértékben pöpec" szellemében mindent lenyelt Horntól, a Pojácától, most a Szakértőtől.
tevevanegypupu 2009.07.17. 09:29:51
Juj de ellenszenves, bekepzelt, lekezelo es boszme alak ez a Magyar.
Szegeny Retkes, szinte megsajnalja az ember, pedig nyilvan ott volt o is minden akcional ha szavazni kellett.
Szegeny Retkes, szinte megsajnalja az ember, pedig nyilvan ott volt o is minden akcional ha szavazni kellett.
osborne 2009.07.17. 09:46:11
@tölgy: @tevevanegypupu: Magyar úr egy liberális szimbólum, nem fog böfögni mint ez az náci Retkes. Csak a mogyit veszi fel mint mindig (2010-ig biztosan.)
Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2009.07.17. 10:14:13
@osborne: Tényleg nincs ezekkel a szadeszosokkal túl sokat foglalkozva?
Annyira, de annyira leszerepeltek. Mit kell ezen _Magyar_ázni?
Annyira, de annyira leszerepeltek. Mit kell ezen _Magyar_ázni?
tevevanegypupu 2009.07.17. 10:19:10
"Mit kell ezen_Magyar_àzni?"
A helyzet az, hogy jol esik sokszor leirva latni, hogy ugy nez ki - meg mindig csak ovatosan lehet allitani - az szdsz-nek vege van. Es hogy megerdemeltek. Egyszeruen csak jolesik.(:
A helyzet az, hogy jol esik sokszor leirva latni, hogy ugy nez ki - meg mindig csak ovatosan lehet allitani - az szdsz-nek vege van. Es hogy megerdemeltek. Egyszeruen csak jolesik.(:
wladyslawsky (törölt) 2009.07.17. 10:20:43
Amikor kritikával illetnek egy embert (aki nem zsidó),a kritikával illetett személynek az elhangzottakkal kell foglalkoznia, érvelnie kell, meg kell próbálnia megvédeni az igazát. Ami aztán vagy sikerül vagy nem.
Amikor kritikával illetnek egy embert (aki zsidó),a kritikával illetett személynek nem kell az elhangzottakkal foglalkoznia, ehelyett bőven elég ha antiszemitának bélyegzi a kritizálóját - és máris neki lett igaza! (hiszen a másik fel antiszemita, már majdhogynem náci, azoknak meg européer kultúrember soha nem ad igazat)
Amikor kritikával illetnek egy embert (aki zsidó),a kritikával illetett személynek nem kell az elhangzottakkal foglalkoznia, ehelyett bőven elég ha antiszemitának bélyegzi a kritizálóját - és máris neki lett igaza! (hiszen a másik fel antiszemita, már majdhogynem náci, azoknak meg européer kultúrember soha nem ad igazat)
Tehetetlen Dodó 2009.07.17. 10:38:44
@tevevanegypupu: Így igaz.
Bármennyire unom is őket, azért kéjes pofával nézem, ahogy marakodnak egymssal a nagyértékű pozíciók felett, és saját maguk zúdítják egymásra azokat a szidalmakat, amelyekkel mindeddig másokat vádoltak, napi rendszerességgel.
Bármennyire unom is őket, azért kéjes pofával nézem, ahogy marakodnak egymssal a nagyértékű pozíciók felett, és saját maguk zúdítják egymásra azokat a szidalmakat, amelyekkel mindeddig másokat vádoltak, napi rendszerességgel.
tevevanegypupu 2009.07.17. 10:46:18
@Tehetetlen Dodó:
Nem erdekes, hogy alakultak es miert, az csak valami ize volt, talan urugy valamire.A meltatlan veg onmagaert beszel.
Nem erdekes, hogy alakultak es miert, az csak valami ize volt, talan urugy valamire.A meltatlan veg onmagaert beszel.
Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2009.07.17. 10:46:40
@tevevanegypupu: ezt az érvet elfogadom. :>
@Tehetetlen Dodó: Ez továbbra sem igazán marakodás, hanem taktikázás.
@Tehetetlen Dodó: Ez továbbra sem igazán marakodás, hanem taktikázás.
tevevanegypupu 2009.07.17. 10:50:20
@Loxon:
nem ketseges, hogy nincs meg teljesen vege, de amit itt esetleges kozjatekkent eljatszanak, az olyan szanalmas. Jellemzo, kiszamithato volt, es legalabb egy kicsit meg jobban latni engedi az igazi arcukat. Nincs nekik.
nem ketseges, hogy nincs meg teljesen vege, de amit itt esetleges kozjatekkent eljatszanak, az olyan szanalmas. Jellemzo, kiszamithato volt, es legalabb egy kicsit meg jobban latni engedi az igazi arcukat. Nincs nekik.
osborne 2009.07.17. 10:51:55
@tevevanegypupu: temetnek de nem lépnek ki, így ők és az LMP is nagyon jól jár
heima (törölt) 2009.07.17. 12:53:25
@pierre bayle: vár rátok a likud
jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.07.17. 15:58:27
@heima: ??? Orbán Viktor azt mondta, hogy a Likud az a FIDESZ testvérpártja stipistopi. Marad a Kadima.
Shyad-Khourongai · http://hulyeseg-lexikon.blog.hu/ 2009.07.21. 18:25:26
Ezt a gyöngyszemet most találtam:
Téma: Még egy kis soproni
Pesszimista verzió:
Nincsen karikás ostorom, Nincs lakásom, se autóm, és lehet, hogy maholnap munkám sem lesz. Albérletben élek, és ott is fogok megrohadni. Nem vagyok gazdag és nem hordok márkás gatyát. A világ egyik legszebb és legnehezebb nyelvét beszélem, amit rajtam kívül még több millióan lesz...nak. A vezetéknevem megelőzi a keresztnevem, és nem tartom furcsának ha valaki Bélának nevezi el a kisfiát. A Trabantom megelőzi a gyalogosokat és kerékpárosokat, és nem örülök, ha a turisták összekevernek a bevándorlókkal. Büszkén gondolok O. V-ra, az igazságosra, Gy. F-re, népünk megmentőjére, a tömegközlekedésünkre, az oktatási és egészségügyi rendszerünkre, a közbiztonságunkra, az államadósságunkra, a gyorsan épülő 4-es metrónkra és M0-ás körgyűrűnkre, a faji öldöklőinkre, a tanárverő diákjainkra, a focistáinkra, a kivándorló feltalálóinkra, az adócsaló gazdagokra, az élősködő bevándorlókra. Pesszimizmusban, dohányzásban, alkoholizmusban, rákos megbetegedésekben, öngyilkosságban, a jogszabályok kijátszásában, a törvények megkerülésében mi vagyunk a császárok, és igenis nálunk él a világon a legtöbb pornós. Magyarország, én így szeretlek!
Cigány verzió:
Nincs munkaviszonyom, nem vagyok dicsak és nem hordok 120 grammnál könnyebb aranyláncot. a világ egyik legegyszerűbb és legprimitívebb nyelvét beszélem és rajtam kívül csak egy megyénkben félmillióan értik,hogy mire gondolok,amikor azt mondom:"Kandesz rakló" Magyarnak hisznek, ha külföldre megyek, és nagyon örülök, hogy a magyar politika összekeveri az igazságszolgáltatást a rasszizmussal. Büszkén gondolok anyámra, mindkét apámra és a 14 különböző vezetéknevű féltestvéremre. Nem szeretem a Magyar Gárdát, a rosszul helyszínelő rendőröket és az olaszliszkai sofőröket. Itt élek Európa szívében, mégis azt mondják, nem vagyok idevaló. Enyingen mi vagyunk a császárok és igenis nálunk vannak Európa legterrorizálhatóbb magyarjai...Magyarország én benépesítelek!!
Téma: Még egy kis soproni
Pesszimista verzió:
Nincsen karikás ostorom, Nincs lakásom, se autóm, és lehet, hogy maholnap munkám sem lesz. Albérletben élek, és ott is fogok megrohadni. Nem vagyok gazdag és nem hordok márkás gatyát. A világ egyik legszebb és legnehezebb nyelvét beszélem, amit rajtam kívül még több millióan lesz...nak. A vezetéknevem megelőzi a keresztnevem, és nem tartom furcsának ha valaki Bélának nevezi el a kisfiát. A Trabantom megelőzi a gyalogosokat és kerékpárosokat, és nem örülök, ha a turisták összekevernek a bevándorlókkal. Büszkén gondolok O. V-ra, az igazságosra, Gy. F-re, népünk megmentőjére, a tömegközlekedésünkre, az oktatási és egészségügyi rendszerünkre, a közbiztonságunkra, az államadósságunkra, a gyorsan épülő 4-es metrónkra és M0-ás körgyűrűnkre, a faji öldöklőinkre, a tanárverő diákjainkra, a focistáinkra, a kivándorló feltalálóinkra, az adócsaló gazdagokra, az élősködő bevándorlókra. Pesszimizmusban, dohányzásban, alkoholizmusban, rákos megbetegedésekben, öngyilkosságban, a jogszabályok kijátszásában, a törvények megkerülésében mi vagyunk a császárok, és igenis nálunk él a világon a legtöbb pornós. Magyarország, én így szeretlek!
Cigány verzió:
Nincs munkaviszonyom, nem vagyok dicsak és nem hordok 120 grammnál könnyebb aranyláncot. a világ egyik legegyszerűbb és legprimitívebb nyelvét beszélem és rajtam kívül csak egy megyénkben félmillióan értik,hogy mire gondolok,amikor azt mondom:"Kandesz rakló" Magyarnak hisznek, ha külföldre megyek, és nagyon örülök, hogy a magyar politika összekeveri az igazságszolgáltatást a rasszizmussal. Büszkén gondolok anyámra, mindkét apámra és a 14 különböző vezetéknevű féltestvéremre. Nem szeretem a Magyar Gárdát, a rosszul helyszínelő rendőröket és az olaszliszkai sofőröket. Itt élek Európa szívében, mégis azt mondják, nem vagyok idevaló. Enyingen mi vagyunk a császárok és igenis nálunk vannak Európa legterrorizálhatóbb magyarjai...Magyarország én benépesítelek!!
Az utolsó 100 komment: