Szeretném a 14-es főközlekedési út 0 + 487-es szelvényében található győri Mosoni-Duna híd építésének baloldali ütemét készre jelenteni. Az út..., a hídnak a baloldali járdája a járulékos munkákkal együtt első osztályú minőségben elkészült, így jelentem miniszter úrnak, hogy átadható, első osztályú munkáról van szó - hangzott el a kivitelezők részéről a győri Széchenyi-híd bal oldalának avatásán.
Molnár Csaba kancelláriaminiszter hozzátette: „Remélem, hogy ősszel ugyanitt azt tudjuk elmondani, hogy a második szakasz keretében az út túlsó oldalát is megépítettük, sőt most legutoljára abban is sikerült megállapodni a Magyar Közúttal, illetve szóban Győr Város Önkormányzatával, hogy nem pusztán megépítjük az út túlsó felét is, de százmillió forintból bicikliutat is fogunk építeni.”
A kancelláriaminiszter a HírTV tudósítása szerint az átadáson a 2006 óta Győrnek ítélt hetvenmilliárdos forintos uniós támogatással kampányolt, arról azonban már nem beszélt, hogy az azóta megindított önkormányzati beruházások nagy része semmit sem kapott az odaítélt pénzből, sőt, több esetben még a szerződéskötésekre sem került sor.
Azaz a híd fele, a bal oldal elkészül, háromszázmillió forintból. A jobb oldal felújításához csak június hetedike után kezdenek hozzá. Nagyon értenek a szocik a szimbolikus politizáláshoz: míg a baloldal megállíthatatlanul halad, addig a jobboldal helyben jár és nem dolgozik.
Az már csak ráadás, hogy a városi önkormányzat és a fideszes polgármester, Borka Zsolt jelezte, a városkép szempontjából romboló hatású a híd zajvédő fala. A főépítész, Révi Zsolt is egyetért vele, hiszen még a kivitelezés előtt jelezték a problémát, mégsem történ semmi ezügyben. Maradt a zajvédő. De indulhat a baloldali forgalom a 14-es út 0 + 487-es szelvényében.