Új és használt áruk az EP turkálóban
2009. május 12. írta: nénike

Új és használt áruk az EP turkálóban

  Szeretné, hogy Deutsch Tamás képviselje önt Brüsszelben? Vagy jobban bízik Gurmai szemembe nézel, oké Zitában? Esetleg adna egy sanszot Baló Györgynének? Hogy mondják angolul: Áder Jánosnak hívnak, Magyarországról jöttem? Ki az a Kis Zsolt és hová lett Sütő Gábor? Megannyi kínzó kérdés, egymásba gubancolódott szál. Június 7-ig már egy hónap sincs, ezért időszerűvé válik, hogy tisztánlátási képességünket leküldjük a konditerembe. Gyúrjunk rá!

  Alábbi posztunkban felszínesen megismerkedünk néhány EP képviselő aspiránssal, másokat ravaszul elhallgatunk, végül sommás ítéletet mondunk róluk, mint Bíró Zoltán Spiró Györgyről. Na kövessék a feltartott esernyőmet!

  Még mielőtt bárki is azt hinné, hogy a fogantatásától számított idő alatt, a legnagyobb ívet (Bokros Lajos jelölésével) az MDF húzta, és így a hiteltelenségi dobogó legfelső fokára Dávid Ibolya pártja kapaszkodhat fel, óvatosan jeleznénk, hogy azt a helyet már Csurka nem pártelnök István MIÉP nevű méltán elfeledett formációja bitorolja. Sütő Gábor  listavezető ugyanis a hazafiságot a Moszkvai Nemzetközi Kapcsolatok Intézetében tanulta az ötvenes években, majd a Budapest Politikai Főiskolán oktatta. Nem tudjuk, mi a neve a MIÉP jelenlegi elnökének, de humora, az van. Kellő számú kopogtató viszont nincs, (a hivatalos indoklás szerint a Le Pent ért sérelmet torolja meg visszavonulásával a MIÉP) ezért – fájdalom – Gábor bácsira nem szavazhatunk.
Sütő Gábor egyébként is olyan fiktív példa volt itt csupán, mint Ivan Uhov  a magasugró, aki nemhogy a lécet nem viszi át, de önállóan még a gatyáját is alig tudja levenni.

 Szóval vannak ezek az egyszemélyes listák, amolyan one man show, átugorja, vagy nem ugorja kísérletek. Ha tehát Ön a kicsikkel kísérletezne, elég, ha a jelöltről informálódik. Morvai Krisztinát két okból sem tudjuk jó szívvel ajánlani. 1. Humora káros az egészségre 2. olyan egytémás pártot és világnézetet képvisel, mely szembe megy az európai normákkal, így képviseletére Brüsszelben, Strasbourgban esély sincs. Az egységesülés helyett a nemzetállami érdek fölérendeltségében hisz, vitatja az EU alapvető céljait, elutasítja a lisszaboni szerződést. Maga a program  egyébként korántsem olyan hardcore, mint a gárdázást megsüvegelő népek ízlésvilágára optimalizált retorika.

  Bokros Lajosra túl sok szót nem vesztegetnénk, mindenki ismeri a kíméletlen dzsungelharcost. Bejutására kisebb az esély, mint a Magyar Királyság visszaállítására, bár ebben a kérdésben lista kettő Habsburg-Lothringen Pál György véleménye nyilván eltér a mienktől.

  Nagyobb bajban vagyunk Kis Zsolttal-, a MCF Roma Összefogás favoritjával kapcsolatban. Róla annyit, hogy egyetemista, közgazdaságtant hallgat és beszél angolul. Nehéz elképzelni, hogy Járóka Lívia árnyékában létezik-e surranó pálya a Brüsszelbe vezető cigányúton. Program nuku, már a 23 ezer kopogtató összegyűjtéséhez is gratulálunk. (Ahhoz meg nem, hogy Kolompár Orbán is rá került a listára.)

  Szabó Tímeáról, az LMP-MP jelöltjéről ugyancsak keveset tudni, életrajzából annyi kitűnik, hogy Bokros mellett ő a másik szakpolitikus. Bár Magyarország szempontjából kevésbé fajsúlyos téma a menekültügy, mandátuma feltehetőleg nem a parkolópályás pénzfelvételt (PPP konstrukció) szolgálna elsősorban.

  Szent-Iványi Istvánt nem mindegy, hogy honnan nézzük. Szép metszésű, autonóm arcéle, és a Bajnai kormányhoz fűződő szkepszise már-már elgyengülésre hajlamosíthatna. Ilyenkor azonban megszólal a vészcsengő, ő mégiscsak a NEM-re buzdító SZDSZ autodidakta külügyese. A Youtube-on válaszol a feltett kérdésekre, van némi tapasztalata is, de jelölő pártja már alig.

  A komcsi verseny második helyezettje hivatásos versenyző: Thürmer Gyula. Valószínűleg ő maga sem tudja, hogy a tormás virslin kívül mi egyéb keresnivalója lenne odakinn, hisz bolhapiszok méretű metszete sincs az Európai Uniónak az európai kommunistákkal (sem). A vázlatos iránymutatás, a mit miért mindenesetre beszédes: Az EU-bürokraták uralma helyett a népek demokratikus együttlétét akarjuk. Mondjuk meg az EU-nak: fizessen a rendszerváltásért! Ők jártak a legjobban, ők a haszonélvezők, fizessenek! Az EU segítsen megoldani a magyar társadalom gondjait!

 A két nagy párt listáján számos olyan arc tűnik fel, melyek hatalmas kérdőjelet írnak a kötött listás rendszer mögé. Nem világos, miért nem választhatom én meg a listán feltüntetett jelöltek erősorrendjét. Van pártbelügyeken túl használható érv a fenntartása mellett?

  Tény, a szoci listán a beégett elvtársakat olyan kvótás fiatal reménységek követik, akik miatt mindig kivert a víz a HÖK választáson. Érdemi cserét ott nem tudnék javasolni. Fidesznél azonban amilyen jó húzása van a siket fiatalembernek,  Kósa Ádámnak, vagy Gál Kingának, annyit visz Hankiss Ágnes vagy Deutsch Tamás, hogy Pali bácsiról már ne is beszéljünk. Bagó Zoltánt nem nagyon értjük a listán (talán valami pártszerű elnézéskérés) és még az is lehet, hogy a 15-tel bejut.

  Most pedig átadjuk nektek a szót, hogy érveljetek Lovasi András képviselőjelöltsége mellett/ellen, vigasztaljátok meg Dobolyi Alexandrát, utasítsátok rendre Szima Juditot, és kérdezzétek meg: ki a túró az a Willemse Jolán!

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr731114618

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Fideszfigyelő 2009.05.12. 11:37:09

Blogszemle: vélemények a Fidesz EP-listáról Gondolkodtam, hogy írok a Fidesz nagyszerűre sikeredett EP listájáról, de úgy láttam, hasznosabb mástól szemezgetni (némi ténymegjegyzést hozzáfűzve). (A kép az EP-listát véglegesítő Fideszes választmányi ülés…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

X Y kronosz óra 2009.05.12. 08:42:56

Timiéknél a kopogtatóm. Azért is örvendetes, hogy sikerült összeszedniük kellő számban, mert így a szadit gyengítik.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.05.12. 08:54:39

Több siketet a parlamentbe!
Akkor talán kivonulgatni sem kellene.
Mindenki elmondaná a mondókáját és utána fütyülne folyamatosan.
Itthon van szükség az ilyen tehetségekre.

Kopiás Attila Steve 2009.05.12. 08:56:08

Nem érvelnék jelöltek ellen-mellett, minap pont egy reakció-kommentet írva (emeszpések Csenyétén) esett le, hogy már nem tudom teljes melszélességgel az _összes_ EP-jelöltet ekézni... :+)

"Nem világos, miért nem választhatom én meg a listán feltüntetett jelöltek erősorrendjét. Van pártbelügyeken túl használható érv a fenntartása mellett?"

Nincs. [kampány on] Humanistáknak benne is leszen - amint véglegesedik - a programjában, hogy ilyen ne legyen. Pár országban eleve te súlyozhatod a listát, jó lenne ha egységes EU szabvány lenne. [kampány off] Gondolom az érv mellette ugyanaz mint minden esetben, hogy miért ne szóljanak bele valamibe az állampolgárok: mert azt a roppantul hozzáértő politikusok úgyis jobban tudják.

@X Y kronosz óra: A cédulát kösz. És szeretem én ezt a "szadit gyengítik" logikát, azt is biztos, az emberi jogi liberális oldalunk miatt. De a szociális érzékenységünk miatt ponthogy nem, az inkább a nagy pártoktól csábít el, míg a demokrácia-erősítő és korrupció-ellenes dolgok meg a kiábrándultaktól. És ugyanez vica versa, biztos van, aki azért nem csábul el meglévő pártjától, mert ugyan az LMP vagy a HP üzenetének valamely részével egyetért, más részével viszont nem...

Viktus 2009.05.12. 08:59:30

Morvai Krisztina legalább várhatóan produkciózni is fog v.mit nem csak ott üldögél.

states 2009.05.12. 08:59:46

Azt nem egészen értem, hogy Hankiss Ágnessel mi a bajotok, Deutsch az egészen más tészta, rá itthon lenne szükség tekintettel a népesedési statisztikáinkra, Brüsszelben teljesen hasznavehetetlen. Hacsak valami jó kis beléptető rendszerre nincs szüksége az EU-székháznak...

molaris 2009.05.12. 09:00:14

"nénike"!!

Az, hogy ki kerül erre a minden tekintetben tét nélküli listára, érdektelen. Ami érdekes, hogy ki lesz a következő EU biztos, és az, hogy (már megbocsáss) Hankiss Ágnest ne csepüljük. Ne keverjük sem Cser Ágnessel, sem Morvay Krisztinával.

Egy nő, aki okos és szép. A szépsége pedig belülről jön. Szerintem kevés társa van hazánkban.
"nénike"- ne vívd ki a haragom.::))

Viktus 2009.05.12. 09:05:04

2. olyan egytémás pártot és világnézetet képvisel, mely szembe megy az európai normákkal, így képviseletére Brüsszelben, Strasbourgban esély sincs. Az egységesülés helyett a nemzetállami érdek fölérendeltségében hisz, vitatja az EU alapvető céljait, elutasítja a lisszaboni szerződést.

Kedves nénike az okés, hogy a Fidesznek kell jó mélyen benyalni hiszen nagyon veszélyes a Jobbik, mert így talán nem lesz meg a 65 % csak 60 :D , de azért hülyeségeket nem kellene leírni. Európában nem egyedülálló jelenség a Jobbik a nemzetek európája koncepciót több csapat is képviseli. A Jobbik jelöltje nem egyedül üldögélne ott v.mennyi európai országból komoly sansza van bekerülni elég sok ilyen emberkének.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.05.12. 09:13:46

@KA_Steve:
"a szociális érzékenységünk miatt"

Hogy fog így rátok szavazni Ágy Feri?

Viktus 2009.05.12. 09:29:43

"Esetleg adna egy sanszot Baló Györgynének? "

Na nénike is volt a Csurka féle újságírós tréningen :D

A MIÉP és a Jobbik folyamatosan csulázta egymást, egészen az elmúlt hétig, amikor az EP-választásokra készülő Csurka bedobta a verejtékest: ennyi volt, nincs tovább. Pedig mennyire próbálkozott. Mindig kiírta például Morvai neve elé, hogy "Balóné", pironkodjon csak az asszonyka, amiért annak a ganajnak adta magát, fúj. Érezzük-e a pusztító csurkai humort ebben az egyszerű kis dologban? Ilyen a mi Istvánunk, pokolian tud bánni a betűkkel. És figyeljük csak a csippentett, gyomorból érkező választékosságot:

"Igencsak az egész európai párttörténetben példátlan, hogy két párt, egy balliberális
kormánypárt és a szélsőjobbosnak mondott ellenzéki egy plakáton hirdesse magát a választóknak. Most ezt is megértük. Az elöregedett zsidó emberjogi párt, az SZDSZ, egy plakátgyékényen kínálja magát Balóné Morvai Krisztina magyargárdás, bakancsos pártjával.
(...)
Határozott választási utasítással csak az az újabb ötvenezer lakóparkjaiba betelepülő palesztinai zsidó bír, aki június 7-éig érkezik kies hazánkba. Nem csodálkoznánk, ha ezek az új honfoglalók Balóné Morvai Krisztinát választanák a tőlük megszokott fegyelemmel és előrelátással. Ez aztán a rendszerváltás: zsidók jönnek a Közel-Keletről, hogy az újnáciknak mondottakra szavazzanak."

holdrablo.blog.hu/2009/05/12/szelvenysikoly
:D

Féldecis Rezsim · http://tisztaudvar.blog.hu 2009.05.12. 09:37:03

Errefelé nem jártak cédula-kommandók,sokunknak még a sublóton a bontatlan boríték....vagy a kopogtatókkal nekem kéne kopogtatnom?!

molaris 2009.05.12. 09:41:51

@Féldecis Rezsim:
Ezt egyszer tényleg érdemes lenne megnézni. Mennyi cédulát szedtek össze és mennyi a restancia. Lehet, hogy érdekes lenne az eredmény? Az enyém is megvan.

Nils. H 2009.05.12. 09:56:02

@molaris: "Egy nő, aki okos és szép. A szépsége pedig belülről jön."

És mivel belülről rohasztja a gyűlölet.... Na mindegy szépségről nem kívánok vitatkozni, de ha Hankiss Ágness számít itt "okos"nak, akkor nagy szarban a haza.

Primitív, ostoba, egyszerű egy nő.

nénike · http://mandiner.hu 2009.05.12. 09:56:28

@Viktus:

Olyan vagy, mint Gy. Német Erzsébet, MSZP frakcióvezető, aki mindig kikérte magának, ha Gyuriczáné-ként szólították.

Ami pedig a lényeget illeti, az lenne a legjobb, ha a pártok listájáról szemezgetve mindenki 22 nevet ikszelhetne be. Ez lenne a legtökéletesebb megoldás.

Kíváncsi lennék a Reakció kommentelőinek listáira.

Viktus 2009.05.12. 09:58:41

@nénike:

Nem érdekelne senkit ez a cécó akkor ... a jónép megint azon oknál fogva megyen el szavazni, hogy a Gurcsány-Bajnai-Gusztos vonalba belerúgjon egy jót.

szpal 2009.05.12. 10:01:11

Bocsánat, de nem a Fidesz keveredett a pécsi választáson csalás gyanújába? A csalás mennyire európai érték? És miközben a Fideszesek nyugodtan ülnek, Novák Előd tett feljelentést a MCF Roma Összefogás Párt és az SzDSz szabálytalan listaállítása miatt. Egy párt, amelyik cselekszik is, nem csak dumál, pedig benn sem ülnek a parlamentben!!
Nem értem, miért menne szembe a Jobbik az európai normákkal, amikor azt mondja, hogy legyen rend, tisztesség, legyen Magyarország újra a magyaroké. Büntetőjog, adójog, családtámogatás egyelőre nemzeti hatáskör, és a Jobbik várhatóan ezeken a területeken kíván akciózni. Vagy komolyan attól fél bárki, hogy a Jobbik faji törvényeket vezetne be? (Amikor a vezetője is cigány származású, t.i. van benne egy Vonával...) A mostani világgazdasági válság pedig jól megmutatta, hogy az EU-ra ne nagyon számítsunk bajaink kezelésében, vagyis a nemzetállami érdek mindenképpen elsődleges marad egy ideig. Továbbá ugye 2012-ben megnyílik a magyar termőföldpiac is - ezt a moratóriumot a 2000-es évek elején tudtuk kiharcolni, és azóta történtek olyan dolgok itthon - folyamatos stagnálás és legatyásodás - , amelyek a moratórium meghosszabbítása mellett szólnának.
www.jobbik.hu/program
ajánlom még Morvai levelét Gusztos Péter rasszistázós levelére:
www.jobbik.hu/rovatok/publicisztika/dr_morvai_krisztina_valasza_gusztos_peternek

Kopiás Attila Steve 2009.05.12. 10:03:57

@nénike: Én annyival továbbvinném, hogy 1-22 nevet. Aki akar, az bökjön egy nagyot valahova. Aki meg kicsit összetettebb személyiség, az meg írjon annyi sorszámot, amennyit csak akar, számolva persze azzal, hogy szétoszlik a szavazatereje.
Amúgy az ausztráloknál is vmi ilyen rendszer van választásokon, simán sorszámozgatnak...

molaris 2009.05.12. 10:10:00

@Nils. H:
Bumm! Ebben nem értünk egyet. Akkor mi van? Szerintem meg igen és ettől még az euro megint erősödik a forinthoz. Remélhetőleg a munkássága után nem így lesz.

Viktus 2009.05.12. 10:10:50

@szpal:

Ez a csalásosdi is szoci baromság legyen mivel palástolni a maradék híveknek a vereséget.

Semmi újdonság nincsen ebben 2006-ban is volt, hogy a Fidesz aktivák előzetesen bejárták környéküket, és aki kinyilvánította, hogy rájuk akar szavazni annak intéztek még mozgóurnát, vagy beszállítást is a szavazóhelyre ...

Mi van ebben csalás?

A 2006-os választások előtt profin kitalálták ezt csak aztán a megvalósítás nem volt tökéletes meg a Deutsch-Mikola páros hülyeségeit jól kihasználta az MSZP meg a szerviens média.

A 2006-os választásokon is volt egy önkéntes csapat minden választókörzetben lebontva alkörzetekre külön honlappal, ahol az aktívák bejelentkezhettek. Na ezek az aktívák önkéntes alapon bejárták a szavazóköröket dumcsizni, tollat-szórólapot meg kérdőívet osztogatni , aki pedig ÖNKÉNTESEN kitöltötte a támogatói cuccot az potenciális Fidesz szavazónak számított, akit finoman ösztökélni kellett, ha netán elfelejtett volna szavazni menni. Gondolom most Pécsen ugyanaz ment megvolt a lista a szimpatizánsokról, amelyik öreg meg nem tudott elmenni annak gyorsba szerveztek mozgó urnát, vagy berobogtak vele. Semmi csalás, vagy antidemokratikus cucc nincs ebben. Szervezési kérdés.

Gondolom az 1500 mszp aktivista sem dzsemborizni volt lenn ...

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.05.12. 10:11:17

Érdekes, hogy egy jobboldali konzervatívnak mondott blogban az SZDSZ-től eloldalgott mózeshitűekkel (LMP) szimpatizálnak a legtöbben. muhahaha
Ha ezekből csak egy is bejut, már biztosítva van a judeobolsevizmus továbbélése.
Előre a weizmann-i úton!

Nils. H 2009.05.12. 10:11:45

@molaris: "Remélhetőleg a munkássága után nem így lesz."

:D

Jó.

nénike · http://mandiner.hu 2009.05.12. 10:12:38

@KA_Steve:

Igen, én is úgy tudom, hogy szabad listánál (esetünkben) 22-ig akárhány nevet jelölhetsz.
Ebben az esetben viszont nem lenne se Konrád György, se Orbán Viktor, se Lovasi András a listán. És így lenne jól.

Tehetetlen Dodó 2009.05.12. 10:14:43

@Nils. H: Köszönjük a felvilágosítást. Nyilván papírod is van róla.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.05.12. 10:16:17

@KA_Steve: Tényleg hülyén jönne ki, ha az ÖSSZES EP-jelöltet kritizálnád! :)))

szpal 2009.05.12. 10:16:18

@Viktus: az EP-ben most 24 nácigyanús súlyosan gyanús euszkeppikus alak ül, csoportjuk neve Independence/Democracy, ez a parlament 3%-a:
en.wikipedia.org/wiki/Independence_and_Democracy
a nácikra tovább jellemző még, hogy főleg a tengerparti, mucsai jellegű országokat kedvelik: térkép!!!
en.wikipedia.org/wiki/File:IND-DEM_percentage_map_December_2007.PNG
botrány és írtózat....

dolphin · http://adlibitum.hu 2009.05.12. 10:19:57

En azt remelem, hogy ha Morvai bejut (ami kvazi biztos), Vadim Tudor es Becali is bejutnak. Mert azert nem keveset fogok majd rohogni azon, hogy ezek a nagy kaliberu hazafiak egy frakcioban oldjak meg ejropa probelmait...

Nils. H 2009.05.12. 10:19:59

@Tehetetlen Dodó: Jólvan te szegény, hát imádjad, nem akartam a lelkedbe gázolni...
Tudod, arról nincs papírom.

Tehetetlen Dodó 2009.05.12. 10:23:24

@Nils. H: Nem kell imádni, csak kíváncsi vagyok, mire alapozod határozott véleményedet.
Csak, mi?

dolphin · http://adlibitum.hu 2009.05.12. 10:24:44

@nénike:

Nem tudom, hogy akadna-e ma 22 politikus szeles Mo-n, osszpartilag, akiket tiszta szivvel be lehetne ikszelni, hogy Brusszelben kepvielsjek az orsagot. En speciel 8 folott mar nagy bajban lennek. De egyebkent, ennek ellenere is ez lenne a legjobb megoldas.

szpal 2009.05.12. 10:25:32

@dolphin: parlament, hely, ahol lehet beszélgetni. Morvai Erdély-ügyben nagyon mást nem tud mondani, mint amit Tőkés László mond, róla ugye tudjuk, hogy EP-képviselő most is, + jelölt. A nyugati európai urak meg eldöntik, hogy ki a meggyőzőbb, Morvai-e, Tőkés-e, vagy a többi kelet-európai radikális.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.05.12. 10:28:29

@nénike:
Nem kivitelezhető a dolog. Az átlagember kb 3-4 nevet jó ha ismer egy listáról. Meg ugye jóval több adatot kéne számolni, több szavazólap, több idő stb. A listák jelöltjeinek sorrendjét mondjuk Ügyfélkapun keresztüli internetes szavazással lehetne eldönteni.

@Mr Falafel:
Csak azért népszerűek, mert igencsak rontják az Szdsz esélyeit.
És a Humanistákkal közösködve még a neoliberális hatásokat is lenyesik magukról. Már csak az akár, hogy TGM-et nem nyerték meg :)

Téglagyári Megálló 2009.05.12. 10:34:32

@Nils. H:

Ránéztem a blogodra, láthatóan a Haladó Erőket szolgálod. Welcome!

Viktus 2009.05.12. 10:40:09

@Téglagyári Megálló:

LMP lenne a haladó erő? :D:D:D:D Az idióta hülyegyerekkel, amelyik a zászlócskát lenget a kampány videón a másik két jópofa hülyével? :D gimis diáknapi választáson elég haladó lenne az tény.

Éhesló 2009.05.12. 10:41:00

Egyre mélyebbre csúsztok.
A képviselőjelöltekkel együtt.
Gondolom ez a feladatotok, ezért nyugodtan elmondható a megbízásnak eleget tesztek!

húsgombóc · http://husgomboc.blog.hu 2009.05.12. 10:53:15

Tényleg elhiszitek, hogy bármelyik képviselőjelölt nem a pénz, és a brüsszeli élet miatt hajt.

tevevanegypupu 2009.05.12. 11:01:21

Europa szamos orszagaban van nagyon sulyos, elhallgatott vagy elhallgattatni probalt nemzetisegi kerdes. Csak menjenek az oket kepviselok az Europai Parlamentbe es vitassak meg ott. Egyutt es azokkal az orszagokkal, ahol ezek a problemak leteznek a mai napig. Jobb helyet nem lehet talalni egy kozos parlamentnel.

X Y kronosz óra 2009.05.12. 11:01:28

@húsgombóc:

Én Willemse Jolánról elhiszem, hogy nem a pénzre hajt. Azt azonban nem, hogy mire... :)

_astronaut 2009.05.12. 11:04:37

Van egy pár ember akinek biztosan nem juttatnék brüsszeli ellátást. Ezek az emberek megtalálhatóak valamennyi volt parlamenti pártban. Ami ezen kívül maradt:

Munkáspárt - Thürmer Virsli Gyula? Wuhahahahha
Jobbik - Szebb jövőt Morvai Magunkfajta Euszkeptikus Krisztina?
LMP - Na és ide mit írjak? Zöldfasiszta Szabó Tímea? Vagy ahogy a kommentek között fogalmzatatok Judeo-Ál-Neoliberilsta Tímea? Vagy csak egyszerűen Menekült Timi, aki a Helsinki bizottságban dolgozott? Pfúj timi! szégyeld magad!

zoli29 2009.05.12. 11:06:49

@szpal:

"Bocsánat, de nem a Fidesz keveredett a pécsi választáson csalás gyanújába?"

"A pécsi választási bizottság - egy ügy kivételével - valamennyi kampánysértő szabálytalanságról szóló panaszt megtárgyalt: 24 bejelentést. A Fideszt egyszer sem marasztalta el a bizottság, amely szerint az MSZP stábja hét esetben sértette meg a választási törvényt. A bizottság megállapította például, hogy az MSZP jogtalanul használta Szili Katalinra "az Összefogás jelöltje" kifejezést, mivel létezik egy "Összefogás Pécsért Egyesület, amely Pávát támogatta. Később az MSZP aktivistáinak pólóján csupa nagybetűvel szerepelt a kifogásolt szó, a választási bizottság ezt is jogtalannak ítélte. Elmarasztalták az MSZP stábját azért a szórólapért is, amely hamis tényeket közölt a fideszes politikusról."
nol.hu/belfold/lap-20090512-200905121-4

A "Kubatov Gábor-ügyet" majd csak holnap tárgyalja a választási bizottság.

_astronaut 2009.05.12. 11:07:04

Amúgy legszívesebben a REAKCIÓ-ra szavaznék:) Alapítsatok pártot fiúk és szervezzük meg az EU-t Budapesti központtal!:)

W Joe 2009.05.12. 11:08:31

Nem tudom mennyire jó stratégia olyanokat küldeni az EP-be, akiket itthon már nem viselnek el.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.05.12. 11:18:38

@Wita.hu Joe:
Az EP egyféle kádertemető-elfekvő. És a Bizottság is: pl. Kovács László.

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2009.05.12. 11:32:03

Én kivenném Deutschot a Fidesz listáról és betenném helyette Morvait. Akkor szinte tökéletes...

Dorombolo 2009.05.12. 11:36:37

@molaris:
Ja, édesapja Erdős Péter, ha van aki nem tudná, ki, ő hát a hírhedt popcenzor!

"Hankisshoz fűződik a jobboldali vuduzás megteremtése, amikor is 2006-ban a szocik szellemeskedő narancsos bukta-evését úgy kommentálta, hogy „az nem más, mint az ellenség rituális megevése és megemésztése, és ez bőven kimeríti a fekete mágia gyakorlásának fogalmát”. Hankiss Ágnes hozzátette: „minden ezotériához valamit is konyító ember tudja, hogy az átok visszaüt a gonosz varázslóra”, vagyis Gyurcsány Ferencre."
Ezt is róla olvashatjuk.

Biztos, hogy egy agyahagyott pszichológus kell nekünk egy hasonló mentális képességű Balóné mellé?

dobray · http://mandiner.blog.hu/ 2009.05.12. 11:39:10

Télleg érdekes, hogy a Jobbik-program mennyire nem durva, pár pont kidobásával egész kellemes is lehetne. De akik kiadták, és a körítésük... enélkül simán összeállhatnának egy csomó zölddel például.

2009.05.12. 11:54:00

Lovasit és Kardos-Horváth Jánost kár lenne elküldeni az EP-be
mi lenne a Kispállal, a Kiscsillaggal, a Kaukázussal és a Magashegyi undergrounddal?

(mindegy, egyébként nemzeti-keresztény radikális vagyok, de jók ezek a zenekarok)

2009.05.12. 11:58:09

mellesleg a Jobbik és az LMP programján kívül nemigen tudom hogy mit akarnak (a sok-sok pénzen kívül) a parlamenti pártok...

X Y kronosz óra 2009.05.12. 12:09:03

Bazz, azt is megértük, hogy az MSZP több információt ad arról, hogy miért kell az ő jelöltjüket Brüsszelbe küldeni, mint a Fidesz.
A többi ká európai (pl. Lengyel)országban is ennyire buta a kampány?

Viktus 2009.05.12. 12:16:23

@X Y kronosz óra:

A Fidesz nem mer semmit írni-szólni nehogy elcsessze, mint mindig, ha kussban vannak söpörnek :D az MSZP meg már hantázhat bármit pár idiótán kívül senki sem hisz nekik.

Ara Jerezian 2009.05.12. 14:07:57

Most egy kicsit ceterumcenseozom... Látom, a reakciót nagyon veri a víz kifelé a morvaitól, mert nem az európai normákat képviseli... Ezt a részt személyesen Boross Péterrel irattátok? Tényleg, nekem is a legszimpibb az életvidám, kifejezetten vagánysrác Pöttering, egy igazi lebeman - és legalább ő az európai normák mellett van. Meg persze a lisszaboni szerződés mellett, mert a Ti provinciális látásmódotokban az számít trendinek, aki a mai európa mai normáit és a lisszaboni szerződést tövig nyalja be. Európa valamennyi országában a kis, protestpártok erősödnek, jönnek a széljobbosok, az EU-kritikusok, a balosok - itthon meg arról posztoztok, hogy miért nem lehet preferenciális szavazattal támogatni az Európai Stréberpárt egy stréber, jólfésült gáll kingáját, a megtestesült jó kislányt, aki már az áltsuliban is a tanító néni pártját fogta. (És a tanító nénik azóta is az ő pártját fogják - gondolom, nem a tehetsége okán került a lista harmadik helyére...)

Úgyhogy: Jobbik, LMP, MCF, MP - mindegy, csak ne a fidesz... (a másik három mainstream-pártot csak azért nem említem, mert talán épp emberben azok eleve fel sem merültek választható opcióként...)

És kéne még kalózpárt, nackó párt, balos szuverenisták, jobbos szuverenisták, EU-ellenes atlantisták, EU-ellenes ruszofilek, homofóbok és homofilek, anarchisták és metternichisták - csak ne ilyen stréber faszok. És pláne ne egy gáll kinga.

Ara Jerezian 2009.05.12. 14:11:49

Ja, és az mdf meg csak azért jusson be, mert kiváncsi leszek, miként magyarázza meg - ha egyáltalán a jobbos pártmédia rákérdez - a szájer, hogy a bokros miért jöhet, amikor a tőkés nem jöhetett. A fidesz olyan hihetetlenül egy befolyásos párt a kurva epp-ben, hogy azt nem tudták elintézni, hogy a tőkést felvegyék hozzájuk.

Más. Ne feledjük, júni 7-én NEM A KORMÁNYRÓL, HANEM AZ EP-RŐL VOKSOLUNK. Arról, hogy mely frakciók legyenek az erősek. És szerintem még az is jobb, ha az ESP erősebb, mint az EPP - így európai szempontból még az MSZP-re adott voks is jobb, mint a Fideszre.

Ara Jerezian 2009.05.12. 14:16:45

@lelkylola: Vigyázz, a reakción nem szabad dícsérni a morvait. Tán pöttering is olvassa a blogot, és az is lehet, hogy dühében megigazíccsa a szarukeretes szemüvegét... Egyébként meg éppen hogy nem kell a morvai a fidesz listára, mert akkor ő is mehetne az undorító konzi frakcióba. Bármelyik párt jobb, mint a FIDESZMDFKDNP... Miért nem Bokrost hiányolod a fidesz listáról? Ők fognak úgyis együttülni? (Egyébként, aki fideszes, az egyben most mdf-es is... Jaj, ezt hogy magyarázzák ki... Az ilyen félreértéseket elkerülve kell vagy az LMP-re, vagy a thürmerre, vagy a morvaira, vagy az mcf-re voksolni... és kár, hogy nem tudott elindulni a tgm és a kommancs nagykövet a csurkától...)

Ara Jerezian 2009.05.12. 14:23:34

@szpal: Ja, mindenki mucsai, aki nem a Fidesz-MDF-KDNP-trióra szavaz. Mucsaiak a francia progresszív balosok, a francia gaulleisták, az ír libertasosok, az brit ukip-osok, a skandináv júni listások, stb... Már csak az is mutatja egész nyugat-európa mucsaiságát, hogy nem jelentkeztek át Pestre, hogy a fideszre szavazhassanak. Pedig megtehették volna a rohadt mucsai állatok, s akkor még gulyás balázs (gergely?) is bekerülhetett volna a szép olldaválasztékos punkfejével... :)

Magyarország a mucsai - amennyiben továbbra is csak a három mainstream-frakcióba küld képviselőket...

Ara Jerezian 2009.05.12. 14:25:56

...ám nem lesz ez így mindig. Jobbik: 3 hely, LMP: 2 hely, MP: 1 hely, MCF: 1 hely, Fidesz: 5, MSZP: 8, SZDSZ: 1, MDF: 1

így oké... :)

Ara Jerezian 2009.05.12. 14:30:52

"Tény, a szoci listán a beégett elvtársakat olyan kvótás fiatal reménységek követik, akik miatt mindig kivert a víz a HÖK választáson", írja a pártblog. Még jó, hogy gáll kinga kapcsán semmiféle ilyen asszociáció nem jutott eszetekben... (Még jó - hiszen mit szólnának akkor odafönt, kedves fidelitas újság...?:)

hiba 2009.05.12. 14:34:20

Van egy olyan érzésem, hogy MK miatt lesz még nagy pofáraesés a jobbikban. Lessz Ő még fidesz káder ha úgy hozza a politikai forgószél. Ettől függetlenül, nagyon bírom hogy a szélsőjobb alapértékévé tette a családon belüli erőszak elleni küzdelmet. E minőségében összeurópai ügyet is képviselhet, hátha sikerül csökkenteni a bevándorló családok körében legyilkolt lányok számát.

gyz 2009.05.12. 14:39:50

@szpal: igen, fantasztikus érdem lehet a Liga Polskich Rodzinnal egy brancsban lenni. Az ország hülyéi. Végülis Hisztivel az élen már nem kell sokat dolgozni, hogy a Jobbik utolérje őket. Várom is már a buzi teletabik betiltásának követelését MO-n is.

nénike · http://mandiner.hu 2009.05.12. 14:45:18

Ha már így szóba hoztad, Gál Kinga esetében tényleg nem jutott ilyen asszociáció az eszembe. De a Fidesz első 15 helyén lévő jelölt közül simán elküldenék hatot munkaközvetítőbe, hogy inkább a polgári foglalkozásának szentelje életét.

Egyébként - ha lehet egy személyes kérdésem is - mitől van benned ennyi indulat?

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2009.05.12. 14:55:25

@Ara Jerezian: nagyon tisztelem Morvait, legalább százszor leírtam, mindenki tudja a Reakcióban. Csak egy kicsit össze vagyok zavarodva, mert nagyon nem tetszik a Jobbik cigányozása. Morvai egyébként szerintem vállalható, csak a pártjával vannak gondok. Nem azért mert nem európai, hanem egyszerűen azért, mert a finom lelkemnek, ők sokak. Szóval most fáj a fejem, mert elhatároztam, hogy Morvaira szavazok, ráadásul szerintem aktív is lenne az EP-ben, de ha rá szavazok, akkor el kellene fogadnom a Jobbik retorikáját, márpedig nekem az nem tetszik. De még egyszer: nem azért, mert fasiszta, nekem a gárda is belefér, csak az nem, fér bele hogy a cigányokat nevezik ki ellenségnek, pedig nem a cigányok tették tönkre ezt az országot, hanem a kommunisták. A cigánykérdést már rég meg kellett volna oldani, de azzal nem lehet megoldani, ha utáljuk őket. Azzal csak rosszabb lesz a helyzet. Egyébként Morvai is ezt mondja, csak Morvai, az egy személy és van mögötte egy párt...

X Y kronosz óra 2009.05.12. 15:22:24

@lelkylola:
Finom lelkednek ez megfelel? Amikor mindenki hazaáruló lesz, aki a Kossuth téren (pl. Révész Máriusz, Balogh Zoltán, Orbán Viktor, kivezényelt kerületi rendőr gyerek) a munkáját végzi?

www.youtube.com/watch?v=tQ2C0WNIg6Q&feature=player_embedded

gyz 2009.05.12. 15:46:16

@lelkylola: Hegedűst beveszi az a finom lelked? a zsideszezést?

gyz 2009.05.12. 15:48:50

@X Y kronosz óra:

Egyszerűen nem igaz, hogy ez a nő nem beteg.

Ara Jerezian 2009.05.12. 16:09:28

@lelkylola: Én sem a jobbikra, hanem a morvaira tervezek voksolni. Más úgyse hiszem, hogy kijutna tőlük... Az első eset, hogy a jelölt is számít, s nem csak a lógó (sőt...). A gárda szerintem vállalhatatlan - főleg esztétikai okokból, egy szerencsétlen béna bagázs az egész, amely szerintem az első komolyabb akciónál orra bukna a kigobózódott cipőfűzőjében, de bénaságuk ellenére igen jól szolgálnak okként arra nézvést, hogy a jobboldalt a hamburgtól tajpejig lehessen nácizni... A gárda tök felesleges, értelmetlen, kontraproduktív, és nagyon ronda...

A jobbik cigányozása hasonló taktika, mint a nyugati radjobbpártok bevándorlásozása... Ők sem gondolják egészen komolyan, a front nationalban egész kis komoly széljobbos intellektuális, nuveldroátos csapatka üldögél - de tudják, hogy ezzel (bevándorlók, cigányok) sokkal könnyebb szavazatokat szerezni, mintha oswald spenglertől olvasgatnának fel klippjeikben. Egyébként meg a morvai azért sohasem cigányozott, a szegedi csanád valami dumájától el is határolódott a gusztus péternek írt levelében...

A morvai melletti legfőbb érv pedig éppen az, hogy nem már kis elitünk valamely darabja menjen, az annyira gáz a francia meg spanyol meg ír spanok előtt... :)

Ara Jerezian 2009.05.12. 16:12:06

@nénike: Csak a szeretet és összefogás ereje szól belőlem... :))) Egyébként szerintem az egész fidesz lista - és főleg a rajta lévő fiatalabbak (ami azért elég szomorú) - iszonyúan gáz csapat, mind jólfésült kis konzigyerek... Boross Péter megnyalhatja a tíz ujját, de nekem nem jön be az ilyesmi...

Ara Jerezian 2009.05.12. 16:15:16

@gyz: A lengyel családok ligája sokkal közelebb áll lényegében a kdnp-hez, mint a jobbikhoz... A jobbik inkább a nyugatos radjobbpártokra hajaz, főleg az osztrákokra meg az olaszokra... Egyébként meg a lengyel csalédok ligája nem fog bejutni úgysem, az eukritikus frakcióknak is újra kell szerveződniük, mert a nemzetek európája unió valszín nem marad fenn (an tart az epp-be, ff a libekhez), s lehet, hogy megint sikerül összehozni az its-t - bár szerintem a morvai inkább illenék egy eu-kritikus modern formációba (mondjuk az ods vagy a libertas mellé), mint egy öreguras széljobb csapatba...

Ara Jerezian 2009.05.12. 16:16:56

Ja, és a fidesz örjöngött a kacsa testvérek mellett, elfelejtve még aztat is, hogy mintha tuskkal ülne egy frakciciben... a jobbik lengyel liezonja a samoobronáig ért - ami nem mondom persze, hogy nem übergáz... De pl. a lett meg az észt nackók hihetetlenül pöpec arcok, azokkal igenis közös üljön a morvai...

Ara Jerezian 2009.05.12. 16:18:42

Ja, és a fidesz marad az epp-ben, vagy megy az ods-szel? (A kérdés költői...)

gyz 2009.05.12. 16:28:28

@Ara Jerezian: Igen, hát Lepper is kitűnő társaság. A zsák, ugye, megtalálja a foltját.

az euszkeptikussággal önmagában nem lenne bajom, kár, hogy általában komoly pszichiátriai tüneteket produkáló alakok képviselik.

Azt nem értem, hogy ha a Vonáék oly csalhatatlanul fedezték fel - amúgy nagyon helyesen - Gyurcsányon a téboly jeleit, akkor ezt Hisztin miért nem veszik észre.

ÁrPi 2009.05.12. 17:17:05

@szpal:

"" A mostani világgazdasági válság pedig jól megmutatta, hogy az EU-ra ne nagyon számítsunk bajaink kezelésében, ""

Ejdehát miért ne számítsunk az EU jóindulatára, hiszen egy nehézen visszafizethető nagy kölcsönnel de mégiscsak kisegítették hazánkat a csődhelyzetből tavaly ősz végén.

jan 2009.05.12. 23:25:43

A Sütő Gáborról szóló adatoknál tisztességesebb lett volna egyenesen a kuruc.infót belinkelni, ha az a forrás, nem pedig keresni egy obskurus gyergyói honlapot, és úgy tenni, mintha ott találtátok volna...

states 2009.05.13. 04:51:51

@Dorombolo:
Ja ez, hogy kinek ki az apja, Csurkának volt a kedvenc publicisztikai eszköze, lásd, Apák és fiúk. Úgyhogy teljesen érdektelen ki volt Hankiss Ágnes apja. És az is gyenge érv, hogy hányt Gyurcsányéktól, sokan vagyunk és voltunk így ezzel, vuduzás ide vagy oda, az ominózus sorok legfeljebb a szocik gátlástalanságáról szólnak, semmi egyébről. A Fidesz EP-listájának egyetlen igazi botrányköve az Deutsch, ahol ő hatodik lehet, ott Hankiss nyugodtan lehetne akár első is, arról nem is beszélve, hogy, mint értelmiségi is letett ezt, azt az asztalra ellentétben jó Tominkkal, aki legfeljebb csak néhány lepedőn tette ugyanezt...

tevevanegypupu 2009.05.13. 09:27:30

A vuduzas azert egy kicsit eros Agitol, Hankiss Elemer volt felesegetol, Erdos lanyatol.(: Kulonben nincs baj vele, bar neha kicsit ot is elragadjak az erzelmek. Deutsch pedig reszt vett a rendszervaltasban, kovetkezeskeppen szazszor inkabb ott lehet a helye az EP-ben mint mondjuk az mszp-s Kovacs Laszlonak - nagy valoszinuseggel Deutsch rendelkezik legalabb ugyanolyan ertelmi kepessegekkel mint o - vagy az mszp egesz tarsasaganak. Az is muris, hogy addig szorakoztak a hivatalok mig TGM lemaradt..

Viktus 2009.05.14. 14:16:17

Morvai Krisztina azt mondta: vidéken vissza kell állítani a csendőrséget, hogy "ne az áldozat, a bűnöző reszkessen", ugyanis véleménye szerint mára létrejött egy "harmadik világbeli állapot", és az állam nem tölti be szerepét.

-

Igaza van ... ennyi a rózsadombról okoskodóknak lásd. a szerzőt ... legalább egy politikus kimeri mondani milyen szar van itt a palacsintában.

nénike · http://mandiner.hu 2009.05.14. 14:25:33

@Viktus:

Ez a ki meri mondani nagyon gyenge érv, amellett a populista szavazatszerző szándék egyik legátlátszóbb jele.
Medgyessy is ki merte mondani, amit a nyugdíjasok mindig is éreztek: kell a 13. havi nyugdíj. A Fidesz meg már azt is megérezte, hogy az időseknek a 14. havi is bejönne. És ki merték mondani!

Morvai meg azti merte kimondani, hogy mindenki hazaáruló, aki a parlamentben dolgozik.

Viktus 2009.05.14. 14:57:23

@nénike:

Könnyű pofikázni onnan a populizmusról meg egyéb handabanda. Költözz ide le vidékre, amikor az utcán nem lehet nyugodtan végigmenni a békés etnikumtól ... a rendőrség meg sehol, sámli. -

Viktus 2009.05.14. 15:13:17

http://vastagbor.blog.hu/2009/05/14/bekes_egymasmellett_eles

ennyi :(
süti beállítások módosítása