Reakció Kérdőív
2009. április 27. írta: Redakció

Reakció Kérdőív

 A Reakció kérdez, a kommentelő/olvasó válaszol. Készítettünk egy kérdőívet, hogy megtudjuk, szerintetek merre van az előre. A felugró ablak csak egyszer jelenik meg (már annál, aki nem blokkolja), elnézést, ha zavaró.

 Frissítés: A kérdőívet lezártuk. 818-an töltötték ki a teljes ívet, köszönjük a válaszokat. Egy ideig el fog tartani a kiértékelés, jelentkezni fogunk az összefoglalókkal.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr291081993

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kérdőív a Mandiner olvasóinak, 2011 2011.01.25. 18:33:09

  A tavalyihoz és a tavalyelőttihez hasonlóan idén is megkérdezzük kedves olvasóinkat, mi a véleményük a Mandinerről. A kérdőív itt érhető el néhány napon keresztül, köszönjük mindenkinek, aki kitölti. A válaszok kiértékelésével a blogon...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

APOSTOL - Szemben az árral. · http://1gondolat.blog.hu 2009.04.23. 14:54:53

spiral.blogter.hu/337702/ciganyellenesek_az_egyhazi_iskolak_jezus_nem_valogatott

Erről nem írtok? Ha csak egyetlen szerző lenne, megérteném, de rengetegen vagytok...


A kérdőívet meg ígérem, kitöltöm majd. Már ha az én válaszaim is érdekelnek.

acidszarka · http://kigondoltam.blog.hu 2009.04.23. 15:16:24

Metroszexuális:)

Amúgy az eredmények nyilvánosak lesznek? Főleg a szerzők értékelésére gondolok.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.04.23. 15:16:48

Jó hogy van olyan lehetőség is, hogy nem válaszolok.
@Spirál:
Engem nagyon

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.04.23. 15:26:50

@ergé:
Csak a U2 kép miatt :)
De igazából azt se tudom mit jelent, csak a South Parkból.
Ne vedd mellre, vicc volt :)
Elhatárolódom magamtól.
Kérdezd meg Bedét, hogy a U2 MENŐ-e:)

barang 2009.04.23. 15:30:13

arra lennek kivancsi, hogy mit kezdtek azzal, hogy a kerdöivet kitoltok 33% szerint a reakcio bator. tovabbi 12% szerint nagyon:) eleg noklapja

Krokodil · http://sardobalo.blog.hu 2009.04.23. 15:36:34

@barang: szerintem ez a kitöltők szűrése volt, hogy hány % válaszol hülyeséget hülye kérdésre. :)

instant legenda 2009.04.23. 15:54:42

Egy online oldal hogy lehet metroszexuális?

devuscka 2009.04.23. 15:56:29

a 'pénz' miért érdekel benneteket?
Befolyásolja a gondolataimat? (persze igen!.. ha nincs pénzem és éhes vagyok..)de ezek akérdések nem definiálják a vagyoni hovatartozásom.. (talán ha azt kérdeznétek mely 'magazinokat' járatom--még valami kiderülhet.. feltéve,hogy 'tisztességes' vagyok)
Szóval a jövedelem , miért is?

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2009.04.23. 16:04:07

@devuscka:
A demográfiai kérdések megegyeznek a nyomtatott sajtó felmérésére használt MédiaAnalízis kérdéseivel - ez azért kell, hogy össze tudjuk hasonlítani az olvasótábor életkori/iskolázottsági/jövedelmi összetételét pl. a Népszaváéval. :)

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2009.04.23. 16:05:27

@barang:
Ez mindössze arra szolgál, hogy az oldalról kialakult benyomásokról valami képet adjon. Vannak ennél is elvontabb kutatási módszerek, azt is kérdezhettük volna pl. hogy ha a Reakció autó lenne, akkor szerinted milyen márkájú?

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2009.04.23. 16:06:34

@instant legenda:
Tettünk bele a töltögetés unalmának oldására szánt válaszokat is - majd kiderül, lehetünk-e metroszexuálisok.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2009.04.23. 16:07:20

@Spirál:
Persze, minden válasz érdekel!
A linkelt esetről most olvasok először. Nevidám.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2009.04.23. 16:08:06

@trolibusz:
Igen, kielemezzük a válaszokat, az összefoglalót publikáljuk.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.04.23. 16:19:01

pedig a legjobb kérdés! : "ha a Reakció autó lenne, akkor szerinted milyen márkájú? "
hát, pl. KKTT esetében egy feltűnően koppintott, de Sanghaiban összeszerelt luxusdömper, benne thai és koreai lányokkal.

hm, nálam meg egy szamárkordé :)

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.04.23. 16:21:22

Bakura tesztjét is tegyük közzé! :P
szereznék ilyen válaszokat látni (lehetséges?) :
radikális liberális
keresztény egyháztagadó
autoriter demokrata
mazochista
"szórakozni járok ide"
"néha sírok, de az a legény, aki állja"

ilyesmiket várok tőle :P

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2009.04.23. 16:37:23

Azér' ez a nemtudja/nekakarja elárulni mint külön oszlop, hát... Most őszintén, ha valahova nem írok egy választ se, az nem épp ugyanezt jelenti? És így, hogy van ez az oszlop, így vajon mit fog jelenteni, ha valahol egyet se pöttyintek? Azt hittem, a reakciót viszonylag értelmes emberek bütykölik...

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2009.04.23. 16:55:06

"A felugró ablak csak egyszer jelenik meg (már annál, aki nem blokkolja), elnézést, ha zavaró."

Má' milyen felugró ablak? Én egy darabot se láttam. ;)
Meg úgy látom, egy ember annyiszor tölti ki, ahányszor akarja.
Őrnagy majd kitölti ötvenszer, hogy mind buzik vagytok, aztán lehet mosakodni. :)
Szóval hamár teszt, lehetett volna komolyabban venni (emlékeztek, amikor vmelyik intézet, vagy újság politiko-tesztjét kritizáltátok?).
Érdemi infot nem nagyon tudtok majd leszűrni belőle sztem. Persze ha_üzleti_célt szolgál, az más. ;)

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.04.23. 17:06:31

A metrószexuális nem buzi, csak igényes.:) Lehet a mai világban több csajt tud felszedni, mint egy digó.

APOSTOL - Szemben az árral. · http://1gondolat.blog.hu 2009.04.23. 17:44:27

@murci/szamárfül: Nem láttam még a tesztet, de látatlanban megígérem, hogy felteszem a saját blogomra, ha van rá igény a saját válaszaimat!

Ismersz már, tudod hogy megteszem ha kell. :))

Mindig is felvállaltam magam és a nézeteimet.

Google 2009.04.23. 17:58:50

@Őrnagy Őrnagy:

Azt hittem, hogy a metrószexuális, szeretné a 4-es metrót, de észrevette, hogy nincs. Ezért símán felül a 7-es buszra. Csajok ott is vannak.

mildi 2009.04.23. 18:20:59

@Őrnagy Őrnagy: elhasználja szájfényemet, a méregdrága szemránc- és anticellulit krémemet, formára szedi a szemöldökét...nem jön be.
tusoljon le, mosson fogat, borotválkozzon meg (finom arcszesz rulez), öltözzön fel normálisan (tiszta, vasalt). ennyi pont elég az igényességhez. legalábbis kívülről :D

APOSTOL - Szemben az árral. · http://1gondolat.blog.hu 2009.04.23. 18:21:25

Kitöltöttem, és kijegyzeteltem magamnak. :)

hcrules 2009.04.23. 19:04:17

Az is tetszik hogy KK-t és TT-t lehet külön értékelni :)

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.04.23. 19:15:31

@mildi:
Köszönöm a felvilágosítást.
Rosszul hangzik ez a metrosexuális izé

eN 2009.04.23. 19:56:25

Már megbocsássatok, de milyen kérdőív az, amelyik nem kérdez rá, hogy szerintünk a Reakció MENŐ-e?
meg vagyok sértve. *duzzog*

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.04.23. 20:10:40

@mildi: és klassz kiegészítője egy oylan dugóhúzó-alakú vasúti ajtónyitó izé!
:P

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.04.23. 20:13:12

@Őrnagy Őrnagy: pedig ez van a seregben is, ott mki alapból metró...izé, nem? ragyogjon az a szíj, suvickolja ki a bakkancsát!

na, vallja be.

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.04.23. 20:21:13

Kitöltöttem.

Nem nagyon értem ugyan, hogy mire mentek majd a válaszaimmal, de szívesen, máskor is.

A metrószekszuális fogalmát továbbra sem fogtam fel, mildi utalásai ellenére sem. Én rendkívül hagyományos vagyok, a férfi-nő kapcsolatok makacs híve. Továbbá koromnál fogva egy meghitt zugot már okvetlen előnyben részesítek egy metrószerelvénnyel szemben. Szóval én ezt nem értem.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.04.23. 20:32:55

@Elpet: ha nincs minden nyakkendődhőz külön mintájú esernyőd, akkor nem kell félned.

devuscka 2009.04.23. 20:37:18

@Elpet:
én sem tudtam, de rákerestem..(minden megtalálható)
www.idegen-szavak.hu/keres/metroszexu%C3%A1lis
www.metroszexualis.hu/?page_id=4

" A metroszexuálisok abszolút heterók. Nem feltétlenül élnek tartós párkapcsolatban, és imádatuk tárgya nem egy-egy szép n?, sokkal inkább saját személyiségük.

A Jelen
A metroszexuális - David Beckham
A jelenkor példaképe egyhangúlag David Beckham, aki a pletykák szerint több id?t tölt a tükör el?tt, mint az összes eddigi barátn?je együttvéve.Rendszeresen jár fodrászhoz, kozmetikushoz, arc és szemfestéket, valamint ránctalanító krémet használ. A?s ami a legfontosabb metroszexuális ismérv: mindezt nagyon élvezi."
miért pont 'metro'?

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2009.04.23. 20:39:03

@Dr. Zerge:
Nyugalom, olyanok is ellenőrizték & jóváhagyták a kérdőívet, akik ebből élnek.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2009.04.23. 20:40:32

@Úlfhéðinn:
Annyiszor tölti ki, ahányszor akarja - olyan ellenőrző algoritmussal dolgozunk, hogy a végső mintába nem sok esélye van bekerülni.

negeev 2009.04.23. 20:41:56

Kitöltöttem. Szeretek töltögetni. :P

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.04.23. 20:50:27

@murci/szamárfül:
@devuscka:

Akkor ez ilyen "hogyan lehetsz trendi, ha nem vagy homoszexuális" című történet, köszönöm, nem kérek belőle.

David Beckham sem egy igazi hívónév a számomra.

negeev 2009.04.23. 20:56:02

OFF

Nem ide tartozik, meg egy kicsit bulvárhír, de ezen eléggé kiakadtam:

www.hetivalasz.hu/cikk/0904/miss_california

ON

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.04.23. 21:15:35

@negeev:

Nézd, talán kibírja a kis hölgy, hogy nem lett szépségkirálynő. Majd férjhezmegy, és szül szép gyermekeket. Ez százszor többet ér minden trendi őrjöngésnél. És nem lesz kevésbé szebb sem attól, hogy szúrósszemű jogharcosok vádló tekintettel méregetik. Szánalom ez.

devuscka 2009.04.23. 21:17:04

@Elpet:
én régen talán 'nárcisztikus'-nak mondtam volna, de érzem nem igazán felel meg ennek a 'metroszexuális' fogalomnak.
Még mindig nem értem miért 'metro'?
- keresem, de csak ezt találtam:

www.168ora.hu/tudas/homo-hetero-metro-21934.html

"Smoothie
És ha mindez még nem lenne elég, már megjelent a metroszexualitás attitűd továbbfejlesztett változata, a smoothie, vagyis a sima. Az új "fajt" a Salon szerzői azonosították be.
Új faj (?) kérem! ... ;)

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.04.23. 21:43:47

@devuscka:

Én úgy tudom, a "nárcisztikus" jelző egy személyiség-típust jelöl. Sokan vagyunk ilyenek, akik bolgokra írogatunk. De azért mondjuk én nem rúzsozom a számat.

Alapvetően minden férfi önimádó, de ez nem okvetlenül beteges dolog. Ki kell élni küzdelemben, alkotásban, van annak normális módja. A férfi, aki saját külsejére fordítja legfőbb figyelmét, meghasonlik saját férfi-létével, mivel alkotóerejével nem a külvilágot kívánja formálni. Egy férfi nem saját magával, hanem művével kell lenyűgözze a nőt, aki viszont lényével bűvöli el a férfit. Ez a világ rendje.

irrelevant 2009.04.23. 22:00:27

Örülök a kérdőívnek, végre lepontozhattam a picsába KK&TT-t.

devuscka 2009.04.23. 22:18:15

@Elpet:

"Egy férfi nem saját magával, hanem művével kell lenyűgözze a nőt, aki viszont lényével bűvöli el a férfit. Ez a világ rendje."
Ez egy szép, tradicionális szerepfelfogás.. (nekem teccik) de ma azt mondanák: 'nemmenő' :)

A kérdés a reakciósokra vonatkozott: ezek szerint ők nem 'A metropoliszok különösen igényes, elitkörökben mozgó férfitípus'-ai?
pedig feltették magukra - valamelyik biztosan egyezik.. ;) -
szegény 'lolka'..
(tényleg 'férfiasnőre' nincs valami trendi kifejezés? Nem minha lelkylola-t annak gondolnám)

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.04.23. 22:30:18

@devuscka:

Bármilyen különös, ez ma is így működik. Nézzük ezt az egyszerű képet:

Férfi, mindenféle vállalatai vannak, nagy fekete autóval, vagy nyitott sportkocsival jön. Erős, cselekszik és hódít.
Nő, szép, dekoratív, kerthelyiségben ül egy ital mellett szívószállal. Semmit nem tesz, csak van, és vonz.

Lefordíthatod ezer egyéb élethelyzetre, az alapfelállás ez, az ember ilyenre van kitalálva.

Ugyanez a vezérigazgató asszonnyal és a presszóban üldögélő szépfiúval milyen már? (Persze volt, van és lesz ilyen is mindig)

Nincs modernség, a világ és az ember mindig ugyanaz.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.04.23. 22:30:38

@otvospeter:
Én próbáltam félretenni a személyes érzelmeimet, inkább valóban az írások minősége alapján pontoztam.
Pl van pár szerző, akikkel itt nem vagyok túl jóban, de attól elismerem, hogy jó tolluk van.

irrelevant 2009.04.23. 22:53:53

@Őrnagy Őrnagy: Az én értékelésemben sincs semmi személyes, legalábbis a szerzők iránt. Egyszerűen arról van szó, hogy amikor KK&TT vagy Lola írásait olvasom, akkor előjön a "miért is járok én ide és miért is olvastam én valaha is a Reakciót?" érzés, aztán Turul és ergé miatt mindig visszatévedek. Szegény ergé, csak zenés posztjai ne lennének :DDD

Pas · http://pasthelod.hell-and-heaven.org 2009.04.23. 22:55:26

ilyen sok szerzőtök van? fel se tűnt. :]

Kár, hogy nem volt ilyen kis "írj szerelmeslevelet a Reakció stábjának" szövegdoboz. Bzitos beírtam volna, hogy ..

.. pont leszarom melyik nick alatt jön le egy írás. Ha úgy gondolom jó dolgok vannak benne, tények, érvelés, hivatkozás, lófasz, akkor tőlem még akár Winnetou néven is lehet.

.. ha meg faszság, szarkeverés, FUD és hülyeség, akkor meg mégúgyabb a helyzet.

Ezért nem lenne mondjuk rossz a pontozás, és akkor lehetne ügyes kontigenciatáblákkal játszani és korrelációt vizsgálni.. aminek persze nem biztos, hogy van lenne értelme, mert sokan reflexből név alapján köveznek meg írásokat.

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2009.04.23. 22:55:27

@Google:
Pár hete a 7-es buszon mellettem utazott két tipikus metrosexi
gyerek, 25-30 körüliek. A Keletinél, ahol a feltúrás miatt kanyarog
a busz elkezdtek politizálni: ez a kurva metro sose lesz kész bazmeg, rohadjon meg ez a Demszky!
(szóval majdnem eltaláltad . )

Pas · http://pasthelod.hell-and-heaven.org 2009.04.23. 22:59:33

Igényes? Egy faszt. Attól, hogy pénzt & időt költ fodrászra meg kozmetikumokra meg egyéb szarságra, nem lesz igényes, csak kis buzi, akinek még annyi önbizalma sincs, hogy elhitesse magával, nem a külső a lényeg.

Ha igényes lenne, nem cigizne, nem zabálna össze-vissza úgy, hogy a bőrén foljon ki a McDonácos zsírkrumpliból az összes E-adalék.

Ha igényes lenne, akkor esetleg nem járna kocsival, elősegítve a tisztább levegőt.

medve2 2009.04.23. 23:14:40

Nos, a szerzők értékelését kihagytam, a többit kitöltöttem. Remélem kapunk majd egy tájékoztatást at eredményről, én is kiváncsi lennék az ered,ényre.

Kopiás Attila Steve 2009.04.24. 00:21:24

Hát, kitöltöttem, de szerintem elég szar. Mármint definiálatlanok a politikai fogalmak (jobboldalit hazai, nemzetközi vagy politológiai értelemben értjük-e, baloldal dettó). Meg rá kellett jönnöm, hogy a legtöbb szerzőhöz nem kötöm a munkásságát. Meg a tematikusságra vonatkozó kérdések is olyanok voltak, hogy ha konkrétan akarok válaszolni, akkor nem értek vele egyet, miközben ha kicsit okosabban lenne megfogalmazva ugyanaz, lehet, hogy nagyon egyetértek lenne. Szóval szerintem ne nagyon bízzatok meg az eredményben...

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.04.24. 00:21:48

Kitöltöttem.

@Redakció

A jövedelmi kérdéseket szerintem hanyagoljátok! Utálom, ha valaki a pénztárcámban/bankszámlámon akar turkálni!

Off:

@Őrnagy Őrnagy:

Az ott egy osztrák haditengerészeti zászló? :)

On:

davkedav 2009.04.24. 00:34:16

@Elpet: "Férfi: erős, cselekszik és hódít."
Tóth Árpád?
József Attila?
Woody Allen?

"Nő: csak van, és vonz."
Jeanne D'Arc?
Egri nők?
Holofernészt lefejező Judit?
Lara Croft? :)

Csak kérdezem.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2009.04.24. 00:58:35

@mefisto:
Nem turkálunk senkinek semmijében. Aki nem válaszol a jövedelmi kérdésre, az nem válaszol - aki válaszol, annak az adata egy lesz az ezres minta válaszai közül. Teljesen anonim, azonosíthatatlan módon.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2009.04.24. 01:06:14

@KA_Steve:
A kérdéseket ketten állítottuk össze, akik valamennyire értünk hozzá (tanultunk az egyetemen 1-2 félévnyi kvantitatív kutatást, és némi gyakorlatunk is van benne). Aztán az egészet átnézte és kisebb dolgokban korrigálta egy profi is, aki sok éve ezzel (piackutatással) foglalkozik, sőt, tanítja is.

Meggyőzhetsz róla, hogy használhatatlan az egész, de ahhoz ennél több kell. :)

Kopiás Attila Steve 2009.04.24. 04:50:50

@TuRuL_2k2: No, látod én meg egyáltalán nem értek hozzá, csak butauserként tapasztaltam, hogy amit bökök nem egyezik azzal, amit gondolok, de nincs jobb. Mittomén, lehet, hogy ez ilyen okosság, és akkor mindenkinél így van és a végén azért kijön belőle a tuti.

Én pölö magamat és a reakciót is a nem besorolható/vegyes kategóriába raktam. Magamat azért, mert a magyar baloldaltól távol állok, a hagyományos baloldaltól még távolabb, az elméletileg vett baloldali értékek meg nem fednek le elégg. Liberális dettó.
A Reakcióról meg tudom ám én, hogy mi volt a folyamat, honnan jöttök, milyen érdekviszonyok vannak a jelenlegi ellenzéki erőkkel, nagy közelítéssel simán rá lehetne mondani, hogy jobbos. Na de azért annyira nem vagytok ám pusziban a Viktorékkal sem, a jobbos gazdaságpolitikai cikkek balosakkal váltogatják egymást sötöbö.
Gyakran a jobb-bal konzervatív-liberális pólusokat pont ellenkezőleg veszem föl mint az aktuális reakció szerző, osztán a két vegyes válasz alapján ebből semmi nem látszik.
De mindegy, fenének pofázok bele mindenbe ha egyszer nem értek hozzá... :+)

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.04.24. 07:02:06

@davkedav:

A férfi: alkot és létrehoz.

A nő: óv és megőriz.

Vannak férfias nők és nőies férfiak is.

Lara Croft jó nő, de a típus nem elterjedt.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.04.24. 08:10:31

@mefisto:
Osztrák-magyar haditengerészeti lobogó:)
Gondoltam, hogy a 48-as VII hadtest zászló miatt miatt egyesek még lenáciznak, vagy republikánus érzelmekkel vádolnak meg mások,

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.04.24. 08:13:18

@otvospeter:
Igen, ergé nem tanulta meg a matulától, hogy csak olyan brit zenekarokról szabad írni, amelyeket senki sem ismer, csak úgy lehet MENŐ

szubjektiv 2009.04.24. 09:28:06

@TuRuL_2k2:
Tök béna volt ez a jobboldali, baloldali besorolás, de téged nagyon jónak értékeltelek:)
Lehetett volna teret adni az önmeghatározásnak.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.04.24. 09:38:37

@TuRuL_2k2: illetve a Kvantitatív kutatásnak az a baja, hogy a kutató beszűkíti a válaszadási lehetőségeket. Így nyilván lesz infó veszteség, de a megrendelőnek konkrétabb választ lehet adni.

Egyébként hogy lesz ebből reprezentatív?

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2009.04.24. 09:40:32

@szubjektiv:
Igazán kedves. :]
Persze, a kérdőív akármelyik elemét lehetett volna sokkal bővebb és részletezőbb megoldással. A Reakció és a T. Olvasó politikai értékválasztásai simán elbírna egy önálló kérdőívet, lehet, hogy lesz is majd ilyen a jövőben. A mostaniban sajnos ez a két kérdés jutott neki, ami nagy vonalakban vissza tudja adni a benyomásokat - már így is elég hosszú a kérdéssor, sok további kérdés esetén nagy mértékben nőtt volna a válaszadást félbehagyók aránya (most 10% alatti).

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2009.04.24. 09:44:18

@calam:
Meg a feldolgozás is egyszerűbb és gyorsabb. Ha sok nyitott kérdést tettünk volna fel, akkor komoly apparátus kellene a százféle válasz kiértékeléséhez - az meg sajnos jelenleg nem áll rendelkezésünkre.

Nem lesz reprezentatív, legfeljebb a Reakció olvasóira vonatkoztatva. Még esetleg elképzelhető, hogy csinálunk valamilyen súlyozást KSH-s adatok segítségével (érdekes, hogy míg a háztartásnagyságok eloszlása erősen hasonló a teljes népességéhez, miközben a többi demográfiai mutatóé nagyon-nagyon eltér).

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2009.04.24. 09:48:33

@KA_Steve:
Nem azt mondtam, hogy ne írd le a véleményed. :)
Valóban, lehetett volna sokkal szofisztikáltabb politikai értékválasztás-mérést tenni a kérdőívbe, de az elvitte volna a nagy részét, s nem jutott volna hely (idő) a minket érdeklő többi dologra. Ezek között a keretek között most sem tudnék jobbat.

A kvantitatív kutatások óhatatlanul egyszerűsítenek és sok apró információ vész el.

irrelevant 2009.04.24. 09:59:32

@Őrnagy Őrnagy: Nem csak azokról szabad, de csak azokról érdemes. :)

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2009.04.24. 10:25:54

@TuRuL_2k2:

Ez ebben az országban sajnos semmire sem garancia.

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2009.04.24. 10:31:34

Uhh, bakker, azér' amit itt metroszexualitás és férfi-női szerepek és tennivalók tárgyában nagyhirtelen összehord a nagyérdemű, az nem akármi... Főleg ezek a kijelentőmódok, hogy mi is a férfi dolga, mivel is kell lenyűgöznie a nőt, és viszont, hogy a nő miért van egyáltalán a teremtésben... Nagy áldás ez a rengeteg kifinomult elme sokat szenvedett kis balkáni hazánknak...

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.04.24. 11:02:09

@TuRuL_2k2: mármint, hogy milyen értelemben hasonlít a háztartásnagyság a tejes népességhez és a többi mennyiben tér el? Nem értem, bocsánat:S

Tehéntőgy 2009.04.24. 15:11:37

Jo a kerdoiv, szamarful/murci miert maradt le a szerzolistarol? Vagy csak en nem vettem eszre? Kuldok neki egy "jo" besorolast :-)

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2009.04.24. 15:44:40

@Tehéntőgy:
Nem, sajnos tényleg lemaradt, az én hibámból. A 2009-ben posztot jegyző nickeket néztem csak végig az adminon. :/

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.04.24. 15:57:44

@Tehéntőgy: kösz! :)
mi kérődzők tartsunk össze!

(oops, épp egy napot késtem... de nem baj, jó írókkal együtt maradtam ki)
@TuRuL_2k2: sebaj, vendégszerzőkkel ne terheljük a @PAStheLoD hez hasonló figyelmes olvasókat :)

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.04.24. 17:40:46

OFF: Zene, mindenkinek, de Ufónak leginkább, ha erre azonosítatlanrepül:

www.youtube.com/watch?v=0_EFdod4YDo&feature=related

Oly régen hallottam, gondoltam megosztom. A fiatalabbak lehet, nem is ösmerik.

ON

A videón szereplő zenészek nem metrószekszuálisok, ha jól értelmezem a fogalmat.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.04.24. 20:58:02

15:57:44: juj mekkora marhaságot írtam.
most átírnám a múltat...

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.04.24. 21:18:22

@murci/szamárfül:
végképp eltörölné, igaz-e?
mostan maga lebukott... :DDDD

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.04.25. 12:15:50

Ha Morvai Krisztina délelőtt 10 órakor valahol beszédet tart, délben már 5-6 poszt is úgy kezdődik, hogy hülyemorvai. Szanyi Tibor napokkal ezelőtt leparasztozta az államfőt, mégsem láttam egyetlen posztot sem az ügyben.
Ahogy beleerősít a bolsevista horda, úgy lesz langyibb a Reakció?

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2009.04.25. 14:05:14

@Mr Falafel:
Sajnos nem tudunk mindenről írni, mindent lefedni. Ha a kommunából valaki kedvet érez valamihez, akkor ír róla.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.04.25. 15:36:20

@TuRuL_2k2:
@TuRuL_2k2:
Nem az a gond, ha nem igény szerint, hanem kedvtelésből írtok. A gond az, hogy többször van kedvetek jobboldalt baszogatni, mint a bolsevikokat.

countrystudy 2009.04.25. 16:24:31

@Mr Falafel: ja,néha én is azt érzem,van egy kis W-fóbia errefelé. El kéne felejteni őt,végre.

gólhaj · http://kroki.blog.hu/ 2009.04.25. 17:12:49

fúúúúúúú oylan izgii!
ezután mi lesz?

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.04.25. 21:02:05

@TuRuL_2k2: vigyázz, még egyesek mag azt hiszik majd el, hogy tényleg "kommuna" :D

teknős 2009.04.26. 07:35:09

Azt azért szeretném tudni, hogy hová lett a polgári underground! Érzékelitek-e a saját változásotokat?
Nem tűntök másnak, mint" pocakosodó" és kissé szalonjobbosoknak. Az, hogy időnként megjelenik egy-egy belevaló írás is, csak kiemeli a kontrasztot.

Az olyan álláspont, amire ti helyezkedtek általában 10-15 évvel ezelőtt "reakciós" lett volna.

Mindezek ellenére szeretem a blogot.

Pelso.. 2009.04.26. 07:48:13

Óh, a 60-as évek boldog kommunái... Csajok vannak?

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2009.04.26. 08:57:45

@teknős:
Biztosan változunk, de ezt belülről nehéz észrevenni. Reméljük, a pocakosodás még kicsit odébb van... :)

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.04.26. 12:19:11

@TuRuL_2k2:

A pocakosodást észre fogod venni. Ha másból nem, abból mindenképpen, hogy feltűnik: egy ideje már nem veszel fűzős cipőt, csak belelépőst, a hosszú szárú kapcsos bakancsot pedig kimondottan mellőzöd.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2009.04.26. 14:09:37

@Elpet:
:)

Előbb-utóbb biztos eljön az az idő. De még talán van néhány év addig, tavaly szeptemberben még megkérdezték egy étteremben, amikor bort rendeltem, hogy elmúltam-e már 18. :]

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.04.26. 20:04:24

@Téglagyári Megálló: Ne, csak Tibort ne. Az életemet keseríti meg az az alak. És még vizsgáztatni is fog. Szerencsére életemben már csak egy órát fog tartani, aztán a nevét is jó messzire elkerülöm. Aki Tibort előszedi az mindig gondoljon arra, hogy sok száz diák életét keseríti meg azzal, hogy olyankor is rá kell gondolnia, amikor nem tart órát...

(250-es előadáson 30 szoktak ülni, azok is újságot olvasnak, és csak néhány hülye van, aki szerint jó, és érdekes dolgokat mond.)

Szájmon 2009.04.26. 22:37:20

Szerintem ebből a kérdőívből nem fogjátok megtudni, hogy merre van az előre.

szpal 2009.04.27. 11:50:29

@Szájmon: én arra vagyok kiváncsi, h. a reakció olvasóinak hány százaléka jobbik szavazó.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2009.04.27. 12:19:32

@szpal:
Pártpreferenciára nem kérdeztünk rá, de azt meg fogjuk tudni mondani, hogy hányan vallották magukat "radikálisan jobboldalinak".

TREX · http://polarmacko.blog.hu 2009.05.28. 00:40:51

Na, eltelt egy kerekded hónap, úgyhogy ide az összefoglalókkal, de izibe! Leginkább az egész kérdőívesdi értelmére lennék kíváncsi. ^^
süti beállítások módosítása