Borotvált kontra borzas
2009. április 22. írta: nénike

Borotvált kontra borzas

 Tudjátok, van a Szadiban az a kopasz gyerek. Meg van egy borzas, szakállas is. Sokat látott férfimagazin-/ÉS-olvasók körében sem eldöntött tény, melyik a jobb: kinek a borzas, kinek a borotvált jön be. Kinek Gusztos, kinek Horn. Közéleti pletykák szerint az Új Generáció képviselői szemében régóta szálka a borzas, nekünk azonban az alább tálalt kopasz-veszély témában határozottan Gábor mondókája tűnik érthetőbbnek.

  Horn Gáborral eddig két dologban értettünk egyet. 1. A tavalyi népszavazás kontextus-értelmezése: Feri, menj a picsába! (kipipálva) 2. a tolerálandó magyarországi kisebbségek rezervátumában bizony a bakancsos kopaszoknak is illendő helyet szorítani.

 Gusztosnak talán nem szóltak a libsi kampány főbb irányairól, mindenesetre - ha csak képletesen is, elég csúnyán tökön rúgta Horn Gábor tolerancia tárlatának terepnadrágos (T alliteráció), pitbullos figuráját, amikor terrorcselekményekkel vádolta meg a jobbikos, gárdás hülyegyerekeket. Fodor ma emelte a tétet: „A Jobbik neonáci párt, ezt bizonyította a múlt hétvégi - holokauszttagadó - megmozdulás is, a Magyar Gárda pedig a Jobbik párthadserege, méghozzá olyan párthadsereg, amelynek léte alkotmányellenes.”

 Hülyének lenni, cigányozni, zsidózni, nemzeti szocializmust ködös utalásokkal fényezni azonban ma Magyarországon még alkotmányos állampolgári jog, erről bárki megkérdezheti Konrád Györgyöt. Majd, ha ez a combos MSZP-SZDSZ (de facto) koalíció beemeli a Btk-ba holokauszt tagadás tényállását, betiltja az árpádsáv közszemlére tételét, Horn Gábor pedig a levágott szakállának pamacskáit kat-levélbe csavarva adja át bűnbánata jeléül Gusztosnak, akkor lehet ideológiai alapon ledózerolni a Magyar Gárdát és holdudvarát. Addig fegyelmezett pártkatonaként tessék őket tolerálni.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr911079919

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: mental graveyard 2009.04.22. 22:05:55

TilcsákbeaHiller István, oktatási és kultúrális miniszter volt szíves ismét előrántani a tilcsákbea szólamokat. Legyen büntethető a holokauszt-tagadás. Vegyék bele a BTKba soronkívül. Azért ízlelgessük már ezt a dolgot. Adva van egy két tíz ember, aki s…

Trackback: Golyóálló gondolatok 2009.04.22. 16:23:26

A hülyeséghez való jogA szabadság csodálatos dolog. Rengeteg elidegeníthetetlen jogot garantál, s cserébe annyi kötelességet vár el, hogy ember legyél, és ne tegyél más ember kárára. Jogod van azt csinálni, mondani, és gondolni amit akarsz, elvileg ezért…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

X Y kronosz óra 2009.04.22. 16:14:04

Ha Hilleren múlna, már büntetnék a holokauszttagadást.
www.zoom.hu/belfold/hiller-legyen-buncselekmeny-a-holokauszttagadas-45530.html

Most, ha azt mondom, hogy a holokauszt tagadása belefér a szólásszabadságba, akkor liberálisabb vagyok mint Gusztos?

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.04.22. 16:22:27

fú, ez elég egyszerűre sikerült.

polom13 2009.04.22. 16:22:28

A szombati holokauszttagadó megmozduláson a Magyar Gárdából kilépett korábbi"főkapitány"új gárdája vett részt.Ezek a hülyék osztódással szaporodnak.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.04.22. 16:35:33

@X Y kronosz óra:
Nem, hanem nácibb.

De akkor már nem kéne megállni, pl tiltani kéne az Evolúció tagadását is.

X Y kronosz óra 2009.04.22. 16:41:32

@Őrnagy Őrnagy:

Nézd Őrnagy, nekem simán belefér a holokauszt tagadás, meg a menetelés is, annak ellenére, hogy ki nem állhatom ezeket a frusztrált pöcsfejeket. Ne tegyél már egyenlőségjelet a szólásszabadság elismerői és a nácik közé!

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.04.22. 16:44:05

Magyarországon NEM feltétlenül alkotmányos jog cigányozni, zsidózni, nácizmust fényezni. Vannak olyan alakzatai a cigányozásnak, zsidózásnak, nácizmus fényezésnek amelyekről szinte bizonyosan lehet tudni, hogy az alkotmány (kurrens értelmezése azaz a szólásszabadság klauzula hatálya alá helyezi. Vannak olyan alakzatai amelyekről tudni lehet, hogy büntethetőek, és vannak olyan alakzatai amelyekről az Alkotmánybíróság meglehetősen homályosan azt mondta, hogy szankcionálhatók lehetnek, ha lenne egy megfelelő törvény. A volt LB elnök ezzel kapcsolatban kérdést intézett az AB-hez amire állítólag hamarosan válaszolnak. Sólyom és Szabó András anno az amerikai szólásszabadság értelmezést tette magáévá, de... még a szólásszabadság kérdéseben is csak a gyűlöletbeszéd ügyben. A Sullivan kontra New York Times-ról már szó sincs. Abszolút archaikus helyreigazitási és libel-law mellett létezik egy "clear and present danger" szerű doktrina, ami talán Amerika után a második legliberálisabb szólásszabadságértelmezés, véletlenül kizárólag nácibeszéd ügyben (30/1992). Ugyanis Magyarországon szabad a zsidókról bármi mocskot összehordani de ha azt mondom, hogy a Himnusz kiflit lopott a közértben esetleg bezárhatnak. Gratulálunk.

A 30/1992 szerintem túlzás de fogadjuk el létezőnek, még az is ad bizonyos mozgásteret a törvényhozóknak a nácibeszéd korlátozására (sőt úgy van megfogalmazva, mintha erre kicsit fel is hívnák a törvényhozók figyelmét). A szocialisták ezzel szemben olyan törvénytervezeteket terjesztenek be, amiről tudni lehet, hogy még egy finomított 30/1992 szerint is brutálisan alkotmányellenes. Mégegyszer, az én nézeteim szerint nem lehet kiragadni az amerikai szólásszabadsági logikából egy elemet, konzekvensnek kell lenni, legalábbis valamennyire.

Az is érdekes, hogy a First Amendmentnek a magyar alkotmány 60/3-ra vonatkozó (separation of church and state) már nem óhajtották a jeffersoni elvek és azok kurrens kiterjesztése mentén értelmezni, holott milyen érdekes az Alkotmányban a jeffersoni szóhasználat köszön vissza. Az is roppant különös, hogy az AB a népszavazásról szóló paragrafus alábbi részét

c) az Alkotmány népszavazásról, népi kezdeményezésről szóló rendelkezéseiről,

úgy értelmezte komolyabb röhögés nélkül, hogy ez azt mondja ki, hogy az Alkotmányról általában nem lehet népszavazni.

A magyar AB tisztelet a kivételnek a judicial activity legmélyére süllyedt középszerű óriásegójú káeurópai jogászkák gyülekezete (most komolyan mely magyar testületre lehetünk büszkék, ami nem vizilabdával vagy kombinatorikával foglalkozik) gondolkozzunk már el a kontraszelekció szó jelentésén.

P.S Gusztos egy majom, ergo a poszt alapvető üzenetével maradéktalanul egyetértek. (szerintem a Horn is egy majom, de ez egy másik kérdés)

APOSTOL - Szemben az árral. · http://1gondolat.blog.hu 2009.04.22. 16:44:19

Gusztos Péter az egyik kedvenc politikusom.
És ő tolerálja a Magyar Gárdát, azért mert harcol ellene.

Ti az SZDSZ-t és a liberalizmust utáljátok. (Ez utóbbit persze el nem ismernétek.) Harcoltok is ellene.
Mégis rosszul esne nektek, ha azzal vádolnám a Reakciót, hogy nem tolerálja az SZDSZ létét.

heima (törölt) 2009.04.22. 16:51:26

@Spirál: én vállalom, utálom a liberalizmust is

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.04.22. 16:51:40

Szeretném megjegyezni, hogy a holokauszt tagadásról számos európai államban van törvény, de ezeknek az alkalmazása nem egészen az, hogy " vazze volt Holokauszt vagy nem, micsoda, na húzz a kóterbe". A Holokauszt tagadás Európában leginkább a zsidóellenes nácijellegű uszítás nem túl rejtett formájában büntethető. Az elvi jellegű, a zsidók ellen nem uszuló sima debilség az nem. Irodalma van a dolognak, és mint antijogászbölcsésznek nem vol túl kellemes hosszan ilyesmit olvasni. Tessék már utánanézni, mondjuk a Section 130-nak a német törvénykönyvben. Jaj, azt mondtam a Reakción, hogy valaminek utánanézni, na ezért ki leszek tiltva, ilyet mondani rosszabb mint a Trianontagadás :))

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.04.22. 16:57:42

végezetül. azt én gyakorlatilag kizártnak tartom,hogy a holokauszt tagadás büntetőjogi szankcionálását a 30/1992 teljes eltörlése nélkül meg lehetne valósítani. elég hosszú lenne a holokausztban megölt rokonaim listája, de ennyit nekem nem ér.

Lenne viszont egy kiváló alternatív javaslatom. Mondjuk a holokauszttagadó szarháziakat baszarintsa ki jobbérzésű ember a saját blogjából. Ahhoz a magyar államnak semmi köze. Nézzük le és nem kicsit a holokauszt tagadókat, és ezzel egy időben próbáljunk egy kicsit empatikusabbak lenni azokkal szemben akik marhára nem mondják azt amit mi, de nyilvánvalóan nem debilek vagy gonoszok. Pl. a jobberkákkal szemben a ballerkáknak, libsikéknek. Na milyen voltam, nem írtam le fordítva, és nem is írom le, mert csak :))

hiba 2009.04.22. 17:01:08

@polom13: szerencsére a barátnőjét feldaraboló elmebeteg is a nemigazi magyargárda tagja. már úgy féltem, hogy az igazi magyargárdába furakodtak ilyen alakok.
A távozó jobbikosok pont a gárda kezelhetetlenségére hivatkoztak mikor ellenezték. most majd Vona megeszi amit főzött.
Ja és mitől nem neonáci párt a Jobbik jelenleg?

hacsaturján 2009.04.22. 17:04:24

@jotunder:

eztet így, ebben a formában nem lehet, mert a tótavé simán kirakja ezeket a faszokat, mígazonban hogy venné az ki magát? :))))

heima (törölt) 2009.04.22. 17:09:29

@jotunder: az a baj h a ballerkák és libsikék erőltetik rá a témát az országra, kb senkit nem érdekelnek Magyarországon a zsidók, praktikusan el lehet éldegélni egymás mellett, csak idő után unalmas h ballerkáknak és libiskéknek egyetlen legitimációs szalmaszáluk a nácizás, és elvárják a néptől h a hős antifasizmusban osztozzanak, mert különben nácikok ők is, különösen ha a patásra szavaznak, aki nem határolódik el. klasszikus piacteremtés, a legyilkoltak meggyalázása.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2009.04.22. 17:11:20

@Spirál: Gratulálok hozzá, hogy ennyi eszed van - Gusztustalan Péter, a drogosok, buzik, cigánybűnözők fővédnöke a kedvenced? Kevés nála undorítóbb és kártékonyabb féreg rágja a magyar közéletet... Az a fantasztikus benne, hogy még látványos nagyot lopnia se kell (ezzel persze nem állítok ki neki bizonyítványt, hogy nem lop, hiszen ebben éppen nem vagyok biztos) ahhoz, hogy igazi közutálatnak örvendjen.

polom13 2009.04.22. 17:12:31

@hiba
Nem védtem a Jobbik-ot(utálom őket,mint a sz*rt)csak egy tényt közöltem,hogy a valóság alapján írjuk le a véleményünket.

tevevanegypupu 2009.04.22. 17:17:31

Latnivalo, kozeledik az EU valasztas es az szdsz valahogy be szeretne kerulni..Meginditottak a musort.

Uzoni Ábel · http://ezerleutes.freeblog.hu/ 2009.04.22. 17:17:32

Kevin Myers. Imadom a palit, nagy csoka, Irorszag orszagos napilapjaban publikal. Csekk this out - a cikk lenyege:
I'm a holocaust denier; but I also believe that the Nazis planned the extermination of the Jewish people, as far as their evil hands could reach. And because the Nazis lost, the free-speech party won. So, this means that the bishop (akirol korabban ir, hogy rafogtak, h. holokauszttagado) can believe, and even publicly state, if he wants, that Auschwitz was an ice-cream parlour and the SS was a dance troupe.
Hoppa. Ez kemeny, nem? Nagyon is sok olvasoja van az Independentnek errefele!
www.independent.ie/opinion/columnists/kevin-myers/im-a-holocaust-denier-but-i-also-believe-the-nazis-planned-the-extermination-of-the-jewish-people-1660201.html

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.04.22. 17:23:48

@heima: ez így van, mindenért a ballerkák és a libsik felelősek, ők erőltetik ezt az egészet rá az országra. mert itt van ez a csudaország, cukiország, sütikeillatúország amelyik belenézett a történelme szemébe de oly huncutul, hogy az akkorát pislantott mint a Kerekerdő, és lett ám olyan morális kigyúrtság hogy Hetedhétországra szóló lakodalmat csaptak és máig élnek hogyha meg nem haltak.

Carnivora (törölt) 2009.04.22. 17:25:00

REAKCIÓ NEM ADHATJA LE ENNYIRE A SZINTET!

A balliberális média megérthető léttükből fakad a hazudozás, de a Dósa féle brigádhoz nemhogy a magyaros gárdának sincsen semmi köze a jobbiknak is kb. annyi, mint a szadinak. A reakció szerkesztői is írogatás előtt tanulmányoznák a hattért két kattintással ezt tudhatnák ...

polom13 2009.04.22. 17:25:20

Szerintem a holokauszt megtörtént a nácik meggyilkoltak 6millió zsidót.
De tegyük fel,hogy tilos lesz a holokauszttagadás és valaki(jó szándékkal,de tévesen)5millió áldozatról beszél.Ő majd felfüggesztet kap?

polom13 2009.04.22. 17:28:59

Havas(Horn)Szófia(Szonja)ellenforradalomnak nevezte '56-ot.
Akkor most őt is sitteljük le?

kill004 2009.04.22. 17:32:10

@jotunder: Nem, ez szarszagú ország.

Carnivora (törölt) 2009.04.22. 17:33:33

@polom13:

Az is vicc mindenfele. Következő mi lesz fidesz alatt tilos lesz ateistának lenni ... mindenki azt tagad amit akar ...

A társadalmi civil kontrollt találták ki ennek kontrollálására. -

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2009.04.22. 17:34:32

@jotunder:

Tündér, ne terelj már. mindenki azért felel, amit megtett, vagy amit nem tett meg. szerintem ezt világosan látja mindenki.
noha mindkét oldal sajátja a felelősség másikra hárítása.
gyurcsányahibás vs patásördög.

Gusztos meg lassan felveheti állandó jelzőnek az antirasszistát.

a szadesz - aki kisajátította magának a liberális szó használatát - olyan feketefehér monológot nyom évek óta, hogy az már káros. jóformán Shadwell boszorkányvadász őrmester ugrik be róluk, aki szerint mindenki kis déli buzzancs, ő pedig definíció szerint az északi sarkon áll.

tevevanegypupu 2009.04.22. 17:34:54

Az 1956-os forradalom tagadasa nem bun, ott csak 200000 (plusz egy??) ember ment el az orszagbol, ugy husz ezren sebesultek meg es tobb mint ketezren meghaltak illetve kivegeztek oket. A gyilkosok kozul meg sokan elnek es virulnak. Es koalicios kormanyban voltak eszmei kovetoik az szdsz-szel. Mas kategoria..a lehetosegek igy meglehetosen leszukultek, a liberalizmuszarojelbe kerult, az erdekek viszont eloterbe. Ongondoskodas.

hiba 2009.04.22. 17:36:00

Nehéz ügy ez. Alapból azt gondolom, hogy a holokauszt tagadását nem szabadna büntetni. Ez csak a tünete egy társadalmi betegségnek, ahol a tünet elnyomásával (amit amúgy sem lehetne) csak erősítenénk a betegséget. De ha elolvasom az egyre mélyebbre süllyedő Tomcat írását a bombagyáron, ahol nyilvánvalóan szándékosan hamisan interpretál statisztikai adatokat, azért azt gondolnám jó lenne ha kapna egy tockost egy kiadós pénzbüntetés formájában.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2009.04.22. 17:37:51

@Carnivora:
A Magyar Gárdának alapításakor mégiscsak ez az ember volt a vezetője - nem lehet minden posztban elmagyarázni a radikális jobboldal hihetetlenül virulens szervezeti fejlődését.

Carnivora (törölt) 2009.04.22. 17:38:28

@hiba:

Miért is? inkvizíció a 21. században?

Miért ne beszélhetne hülyeségeket szíve joga ... magáról állít ki bizonyítványt. Nem véletlenül esett vissza a forgalma.

Carnivora (törölt) 2009.04.22. 17:39:48

@TuRuL_2k2:

Pedig nem ártana. Ezzel az erővel a Fidesz meg az SZDSZ ifjúsági csapata most is? :D

kill004 2009.04.22. 17:43:01

@TuRuL_2k2: "A különféle sajtóorgánumokban megjelent hírekkel ellentétben a Magyar Gárda ismételten közli a nyilvánossággal, hogy Dósa István 2008. szeptember 14-i lemondása óta nem a Magyar Gárda főkapitánya. "

"Az Igazság menete néven ismert megmozduláson a Magyar Gárda gárdistái hivatalosan nem vettek részt"

Ennyi.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.04.22. 17:48:18

@denever: Nem tudom miről beszélsz, gondolom valami szokásos kampf. Én a szólásszabadságról beszélek. Anno, Amerikában minden hülyeséget összeolvastam róla és azóta kényszeresen beleszólok, nem mintha okos dolognak tartanám a beleszólást. Ez van. Nem tudom mit szarok le jobban Gusztost vagy a Magyar Gárdát, de azért ez egy elég komoly verseny.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.04.22. 17:51:31

@X Y kronosz óra:
Vicceltem, igen ritkán beszélek komolyan.
No majd most:

Én híve vagyok a teljes szólás és véleményszabadságnak.

Viszont a H. tagadása elképesztően sötét dolog. Lehet, hogy nem stimmelnek a számok, lehet, hogy az oroszok hamisítottak egy-két koncentrációs tábort, de a lényeg nem változik. Szabó nénit és családját a nagyapám szomszédjából megölték mind egy szálig, azért mert zsidók voltak. Ez a lényeg. Sőt, tény.
Most hogy 3 millió 6 millió engem nem érdekel. Embereket öltek meg csupán a származásuk miatt, ezt kéne felfogni .

Különben is, egy igazi nácinak büszkének kéne lenni a Holocaustra, nem?

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.04.22. 17:53:06

@kill004: Hát van egyfajta aromátok ami nem tűnik rózsavíznek. De van valódi sütikeillat is, csak nem neked. A szarszagúságnak amúgy semmi köze a jobberkasághoz. De még mennyire nem. A másik amihez marhára nincs köze az a konkrét szarszag, mármint állattenyésztés ilyesmi, és én nem is hrabali értelemben vett szarszagról beszélek, de nem is fogok értelmező kéziszótárt állítani minden beszólás mellé. Érted-e ?

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.04.22. 17:54:43

Szabó néniéket elvitték valahová, és nem jött senki vissza. És azért vitték el őket, mert zsidók voltak. Meghaltak, de hogy hol, és miként az nem számít. A bűn az csak bűn marad. Akkor is ha gázkamrában ölték meg őket, vagy ha éhenhaltak a munkatáborban. Ezt kéne felfogni, debil nácik. A neohungaristák meg annyira nevetségesek, hogy szót se érdemelnek.

polom13 2009.04.22. 17:55:42

A Magyar Gárda,a Dósa-féle mutáció,a Nemzeti Őrsereg stb.egyaránt baromság,árt ennek az országnak,támadási alapot nyújt a teljes jobboldal ellen(egy maszop képviselő nem attól fél,hogy Vona Gábor beolvas neki,hanem hogy a Patásördög sátáni fideszes követője ül be az ő jó kis parlamenti székébe)de ha bíráljuk a "nemzeti radikálisokat"akkor pontosan,a tények alapján tegyük,mert különben játszák majd a mártírt.

kill004 2009.04.22. 17:59:37

@jotunder: AromáTOK? Te melyik nációhoz tartozol? Ó most látom te Amerikában jártál/élsz! Wauuu!

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.04.22. 18:01:00

A német Holokauszt-tagadást büntető törvény párhuzama, gondolom, e honban a szocializmus bűneinek tagadását büntető törvény lenne.

heima (törölt) 2009.04.22. 18:01:47

@jotunder: hát igen, jobberkák csináltak múzeumot meg emléknapot, letudták a kötelezőt, de ballerkáknak éslibsikéknek ez nem volt elég, a legyilkolt nagymutter vérében pancsikolva harcolnak az antifasizmus ellen 2009-ben....

Carnivora (törölt) 2009.04.22. 18:03:07

@Őrnagy Őrnagy:

Így van, de mindenkinek joga van hülyének lenni, ha v.ki szerint nem volt attól még volt a társadalmi kontroll működik ezen ügyben, és egyszerűen annak titulálja a tagadót ami , tehát hülyének.

Viszont ezt törvényileg szabályozni nevetséges ... mindenkinek joga van hülyének lenni míg nem lép át fizikális agressziós szintjére lásd. nem kezd el történészeket ütni, vagy holocaust emléktáblákat összetörni ...

A modern demokrácia alapvetően erről szól, hogy a hülyéknek is jogokat adunk , és a társadalom jórésze ilyen-olyan módon hülye.

TD223 2009.04.22. 18:04:39

Érdekes lenne, ha bevezetnék, hogy a Mazsihisz-verziót kell elhinni, minden másért börtön járna. Ez alapján Raul Hilberg, ha élne sem jöhetne Mo-ra, mert bebörtönöznék.

Az alkotmánybíróságra, ha beadnánk 20 holokausztkönyvet 20 különböző Mo-i áldozatszámmal, akkor vajon bevezethető lenne-e ez a gyalázatos törvény?

Carnivora (törölt) 2009.04.22. 18:07:56

@TD223:

Egy embert is megöltek csupán azon okból, mert zsidó vallású , vagy v.melyik őse zsidó volt az is bűn ezen rúgózni meg vicc ...

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.04.22. 18:10:28

@Carnivora:
Szerintem se kell szájkosártörvény- Bár ha nem csak a zsidókra vonatkozna, akkor jó lenne, mert Tóta W bajban lenne:) Meg Gusztos is:)

freehckr 2009.04.22. 18:13:38

Ez egyrészről a szokásos "kettős mérce", másrészről mint fentebb is említették, erősen hajaz egyfajta "inkvizícióra". Holokauszt tagadás = kerékbetörés, máglyán égetés, akasztás. Muhaha... Mi a helyzet az ateistákkal? Hiller Haver mit tenne velük?

Egyébként nem lehetne "holokauszt szkepticizmusnak" nevezni? Mivel legfőképp nem azt hangoztatja az "ellentábor" hogy nem történt meg, hanem hogy egészen másként történt.

APOSTOL - Szemben az árral. · http://1gondolat.blog.hu 2009.04.22. 18:17:10

@Molnargoreny: Hogy melyikünknek mennyi esze van, azt mi nem tudjuk megállapítani. Félek más sem. A többiek mindenesetre a kommentjeinkről kialakítanak egy képet.

De ha mint állítod lopások és hatalom nélkül is sikerült a hozzád hasonlók utálatát kiváltania, akkor az csak jelent valamit. Nálam jó pont.

Csak így tovább Gusztos Péter!

freehckr 2009.04.22. 18:19:56

@Spirál:
"Csak így tovább Gusztos Péter! "
"A többiek mindenesetre a kommentjeinkről kialakítanak egy képet"

LOL! :D

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.04.22. 18:22:49

@Spirál:
Bakura, mit szóltál a Jöjjön el a Én országom kampányukhoz?
Bár akkor még nem tértél meg.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.04.22. 18:23:37

Bakura!
Nem zavar, hogy ez az egyetlen, hivatalosan is ateista párt?

wladyslawsky (törölt) 2009.04.22. 18:48:08

@X Y kronosz óra: ha lesz a Btk-ban "holokauszttagadás" bűncselekmény, akkor ennyi erővel "Kiss József Bp. XXV. ker. Lejtő u. 63./A alatti lakos elleni rágalmazás" bűncselekmény is legyen benne...
Vagy MINDENKIRE vonatkozzon (mondjuk egy "népcsoportot ért tragédia vitatása", vagy mittudomén), vagy SENKIRE. Szerintem.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.04.22. 19:04:12

Én úgy tudom, ahol joghatást fűznek a holokauszt-tagadáshoz, ott az is bűncselekmény, ha a számokat vitatod. 6 millió, se több, se kevesebb. Azonban a h-tagadók éppen a számok nagyságát vitatják.
Szeméyles érintettség okán nem mennék mélyebben bele, de tennék egy megjegyzést. Nagyiékkal hazakerült házaspár egyszercsak eltűnt. A szomszédok csak suttogták, hogy elhurcolták őket málenkíj robotra. Senki nem látta tőbbé őket. Nem volt egyedül álló eset. Viszont az így elhurcoltakat is simán a nácik számlájára írták.

A ballibb nácizó zsidó urak meg trógerok egytől egyig. Szégyent hoznak a tisztességes (zsidó) emberekre.

Gabe2 2009.04.22. 19:15:54

Ja, hogy ez a poszt nem a p*náról szól? ;-)

Google 2009.04.22. 19:19:25

Milyen jó, hogy egyből két gárda is van.
A jót, temetőgondozást, igazságtételeket a jobbik gárda, az uszítást, bajkeverést a rosszabbik teszi. Munkamegosztás.
Mindkét előjellel létezik egy Gárda.
Most idedobták ezt a kaucsuk csontot, mi legyen a holocausttal.
Na, de mi lesz az országgal?
Horn nem a Gusztos képét tartja a kezében? Kicsit hungarizált Gusztos fiú.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2009.04.22. 19:23:17

@Őrnagy Őrnagy: A holocaust-tagadásnál csak egy sötétebb dolog van: a tagadás pönalizálása és megbüntetése.

Több oknál fogva is. A legfontosabb ok, hogy a történelmet semmilyen módon nem szabad jogszabállyá tenni. Ha valami nem kutatható, róla a vélemény nem mondható ki szabadon, az bizony nem a véleményszabadság, hanem a véleménymonopólium. Namármost igazán csak ízlés és erő kérdése onnantól, hogy az efféle büntetőjogi szájkosarakat hová-meddig terjeszti ki egy adott hatalom. Ma csak a holocaust tagadhatatlan, holnap már nem szabad beszélni a szovjet hadsereg gyilkosságairól és nemi erőszakjairól, és így tovább.

A másik ok, hogy az efféle törvényi tiltás éppen azokat erősíti,akik tagadják - hiszen nem tűnik alaptalannak az az érvük, hogy "azért kell tiltani a tagadást, nehogy kiderüljön az igazság".

Abban igazad van, hogy morálisan mindegy, hogy 3 vagy 6 millió halott volt. Az viszont nem helytálló, hogy lényegtelen az áldozatok tényleges, objektív száma. A történteket tagadhatatlanul sokan felturbózták (lásd a közelmúltban leleplezett több olyan holocaust-történetet, amelyek abszolút és nettó hazugságnak bizonyultak), és a II. világháború történelmében máig nagyon is sok a nem megfelelően tisztázott kérdés. Például még mindig "féltabu" a szövetséges hadseregek németek ellen elkövetett bűnei és a német hadifoglyokon elkövetett tömeggyilkosság. Az áldozatok száma pedig aránylag jól kutatható lenne mai, számítógépes módszerekkel. A hatmillióval az a probléma, hogy a halott-eltüntető kapacitásnak mintegy kétszerese, másrészt pedig abszolút figyelmen kívül hagyja azokat a tömegeket, akik a táborokból kiszabadulva (a végső időkben akár vonatokban felejtve) különböző okoknál fogva inkább nem tértek haza, és akár a tengerentúlra, akár Izraelbe (illetve akkor még Palesztinába), akár máshová mentek/menekültek.

Ha a hatmilliót sem lehet vizsgálni, hogy igaz-e (ahogy mr. falafel írja), akkor térdre, imához: ugyanis nem más történt, minthogy egyes történészeknek egy politikailag még nagyon keményen polarizált időben tett megállapításait - melyeket a politikai polarizáció törvényszerűen torzított - kanonizálja néhány állam.

Ja, hogy a Spirál az a bakura? Akkor már értem... Rendőr, postás, vasutas, bakura...

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.04.22. 19:29:01

@Molnargoreny:
Igazad van. Nem is vitatkozom.

Bakura megtért, de azért még a régi:)
Én örülök neki, hogy újra van blogja. Legalább nem szegény reakciósokkal szórakozom.

f.m.j. 2009.04.22. 20:49:50

@X Y kronosz óra: nem, akkor fasisztanáci vagy. Ez van, jobb, ha hozzászoksz :):)

f.m.j. 2009.04.22. 20:54:12

@Spirál: az SZDSZ nem egyenlő a liberalizmussal, és innen már hibás az egész

valójábannemberci 2009.04.22. 21:18:18

Komolyan, erre a mindenféle gárdára, meg őrseregre, meg társaira nem tudok mást idézni, mint klasszikust:
www.youtube.com/watch?v=gb_qHP7VaZE

Sajnos a palotában zajló eseményekről nem találtam videót. :(

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.04.22. 21:55:52

@Mr Falafel: Ez a szokásos féldebil MrFalalfelkedés,
íme a 130-as paragrafus.

(3) Whoever publicly or in a meeting approves of, denies or renders harmless an act committed under the rule of National Socialism of the type indicated in Section 220a subsection (1), in a manner capable of disturbing the public piece shall be punished with imprisonment for not more than five years or a fine.

zoli29 2009.04.22. 21:58:47

Jó post! Maximálisan egyetértek vele.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.04.22. 22:26:46

@tölgy: Elmagyarázom, Németországban ha a numerus clausust egy egyetemi docens az esélyegyenlőtlenségi törvényekhez hasonlítja akkor esetleg szétrúgják a seggét. Érti ugye ? Broáf.

hiba 2009.04.22. 22:39:08

epa.oszk.hu/00000/00036/00015/pdf/09.pdf
Ha valakit érdekel, hogy milyen statisztikai adatok vannak a holokausztról.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.04.22. 22:42:23

@osborne: Furcsa ember, hosszú évek óta ír az indexre, valóban elég hirtelen haragú.

tanarseged ur 2009.04.22. 22:49:14

@jotunder:
A "broáf" a segg szétrúgását alkalmazó "kurucos" vitakultúrára vonatkozik, vagy arra, ha valaki a numerus clausust és az affirmative action-t összehasonlítja? (Mert ha jól értem, az "esélyegyenlőtlenségi törvények" alatt az affirmative action értendő?)

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.04.22. 23:01:44

@jotunder:
"Nézzük le és nem kicsit a holokauszt tagadókat, és ezzel egy időben próbáljunk egy kicsit empatikusabbak lenni azokkal szemben akik marhára nem mondják azt amit mi, de nyilvánvalóan nem debilek vagy gonoszok."

Legyen.

f.m.j. 2009.04.22. 23:02:50

@fmj: ja, bocs, már bent van :) és utána gondlkodtam, hogy a forrást is megjelölhettem volna, nemrég jártam a Vastagbőrön, és onnan szórtam ide, de aki odatette, ide is idetette :):):)

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.04.22. 23:29:49

@tanarseged ur: A magyar köztársaság alkotmánya által is nevesített esélyegyenlőségi törvény és a numerus clausus azonosítását tartom gusztustalannak. Namost képzeld. Azt azonban nem akarom, hogy forgassuk fel az alkotmányos rendszerünket, hogy ezért államilag lehessen szétrúgni bárki seggét. De azt sem gondolom, hogy Németország hú de szörnyű ország mert büntetik a Holokauszt tagadást.

wladyslawsky (törölt) 2009.04.22. 23:30:03

"A következő oldalakon tanúbizonyságot teszek arról, hogy a holokauszt nem más, mint a nácik által zsidókon elkövetett tömegirtás erősen ideologizált megjelenítése. Az ideológiák természetéhez hűen, ez is, ha ugyan gyengébb fonódással, a valóság talajában gyökerezik. A holokauszt valójában nem átfogó mű, inkább részletekből összetett alkotás. Bázisdogmái fontos politikai és társadalmi érdekeket szolgálnak. Valójában a holokauszt egy nélkülözhetetlen ideológiai fegyver. Ennek köntöse mögé bújva csempészte be magát a "feláldozott nemzet" szerepébe a világ egyik legerősebb katonai hatalma, amelynek az emberi jogokat tekintve, statisztikája szörnyűséges képet nyújt. Ugyancsak e fegyver segítségével jutott az Egyesült Államok legsikeresebb etnikai csoportja külön "áldozati státuszához". Ebből a látszólagos "áldozati létből" nem csekély osztalék származtatható le. Ezek egyik legfontosabbja a mindennemű kritika elleni immunitás, teljesen függetlenül attól, hogy az jogosult vagy sem. Hozzátehetem, hogy mindazok, akik ezt a védettséget élvezik, értelemszerűen a benne rejlő erkölcsi korrupció szerves részei. Ebből a szemszögből tekintve Elie Wiesel személye, mint a holokauszt hivatalos szóvivője, nem a véletlen műve. Szerepe elvállalására nem humánus meggyőződése és nem is irodalmi lángesze ösztökélte. Wieselt a holokausztban rejlő dogmák megrendíthetetlen kihangsúlyozása és a járulékos érdekproduktumok vezérlik. "

(Norman Finkelstein - A holokauszt-ipar)

Elhatárolódom!

szpal 2009.04.22. 23:54:02

Úgy csinálnak, mintha a holokauszttagadás valami nagyon fontos téma lenne, holott a mindennapi zsidózásnak csak egy nagyon vékony szeletét adja. Tegyék csak büntethetővé itthon is, meglátjátok, máris jön az érv, hogy na ugye, a zsidók még ezt is el tudták érni. Ez egy jelentéktelen kérdés, nem is került volna szóba, ha az SzDSz nem így próbál médiafelülethez jutni.

Alfőmérnök 2009.04.23. 00:02:29

Legyen büntethető a Holokauszt-tagadás!
De legyen büntethető a középkor-tagadás és az UFOkban való hit is!

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.04.23. 00:02:57

@wladyslawsky: Finkelstein viszont nagyjából ezen bekezdés miatt nem lehetett docens Chicagoban a DePaul egyetemen. Azt mondták, hogy idegen a szöveg az egyetem katolikus hagyományaitól. Van ilyen. Chomsky sokkal keményebb faszságokat is írt. Csak közben szabadidejében Chomsky. A FInkelstein viszont a szabadidejében is csak FInkelstein. Nem kell sajnálni azért, ilyesmiből jól meg lehet élni, a szélsőjobboldali faszfejek, lovaspistik, wladyslawskyk imádják az ilyen szart, market niche, de bejön.

tevevanegypupu 2009.04.23. 00:26:59

Pokorny javaslatara a fidesz bevezette a holocaust emleknapot, Hiller mint szinten muvelodesugyi miniszter meg be akarja vezetni a holocauszt-tagadas bunteteset. Nem akar lemaradni, mert hogy nez ki az, hogy egy antiszemita-fasizalodott part holocaust emleknapot torvenyezett, egy halado, demokrata meg nem bir semmi mast felmutatni mint Havas Szofiat.

tanarseged ur 2009.04.23. 00:39:31

@jotunder:
A magyar esélyegyenlőségi törvény nagy része a hátrányos megkülönböztetés tilalmáról szól. Ezt kinek jutna eszébe a numerus clausushoz hasonlítani? Ilyen összehasonlítás legfeljebb a n.c. és az intézményesített pozitív diszkrimináció között lehetséges.

A holokauszttagadás és lehetséges tiltása viszont teljesen más tészta.

wladyslawsky (törölt) 2009.04.23. 04:25:32

@jotunder: szóval a katolikus DePaul egyetem diszkriminálja a zsidó Finkelsteint... Szemetek!

molaris 2009.04.23. 07:01:13

Gusztos Péter. Fogalom, a hülyeség egysége.Az 1 Gusz= 10Győ(zike)= 100 Torg(yán)= 1000 Sem(jén).
Mostani megnyilvánulása, hogy a Bibliai idézetet kritizálta, mint a társadalom számára ellenszenves mondatot, minden határon túl megy.
Persze érthető. A Könyvek Könyve nem PC íródott, és nem a "MAGYAR LIBERÁLISOK" alkották.
Neki Isten nem tud megfelelni!

Gabe2 2009.04.23. 07:15:51

Tudtommal numerus clausus VAN a német egyetemeken (de lagalábbis volt még néhány éve)...

states 2009.04.23. 07:35:46

A holocausztagadással szerintem önmagát és a történelmi ismereteit minősíti bárki, ezt törvényileg szabályozni baromság. Mert mi lesz például az egyéb népirtásokkal, mindegyikhez hozzárendelünk egy jogszabályt? Amúgy az egész Jobbik annyira színvonaltalan és szánalmas, hogy az embernek időnként az a benyomása, nem is a Fidesztől vesznek el szavazatokat, hanem az MSZP-től...

Pelso.. 2009.04.23. 07:40:21

Gulag sem volt, meg Recsk se.
Jelentsen már fel valaki!!

states 2009.04.23. 07:55:31

@jotunder: Azért jó lenne nem összekeverni a jobbikos-széljobb világképet Finkelsteinnel, az antiszemitimust az Izrael-kritikával és a holocausztiparral. Az utóbbi létezését nehéz lenne tagadni, elég csak utalni a hazai vonatkozásaira, a MAZSIHISZ-körüli, kárpótlással kapcsolatos visszaélésekre, a hazai zsidóság belső megosztottságára és vitáira...

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.04.23. 08:10:00

@states:
A Jobbik egy generált jelenség. Az SZDSZ generálja.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.04.23. 08:34:26

A Pokolgép megírta már 89-ben a lényeget:
" Tépett madár, mentél volna el,
nem volna már több gyűlölet,
több félelem"

APOSTOL - Szemben az árral. · http://1gondolat.blog.hu 2009.04.23. 08:48:44

SZDSZ-es BÉRPROVOKÁTOROK A REAKCIÓN!

Mint tudjuk 2006 őszén Gyurcsány Ferenc és Bajnai Gordon megrendelésére verték szét az MTV székházat, az árpádsávba öltöztetett izraeliták, hogy lejárassák a békés igaz magyar tüntetőket. Az akciót természetesen az SZDSZ szervezte, e nemzettel / vallással meglévő kiváló kapcsolatait kihasználva.

Ha már ennél a gonosz törpepártnál tartunk, mint igaz keresztény, nemzeti, magyar meg kell osztanom legfrissebb információmat olvasóimmal. A liberális párt ugyanis provokátorokat küldött a Reakcióra is! Feladatuk a cigányozás, zsidózás, a radikális jobboldal lejáratása, egyúttal a szélsőjobboldali veszély felnagyítása.

Őrnagy Őrnagy, molaris, Molnárgörény, lelkylola, turul2 és Szamárfül Ergé révén kerültek kapcsolatba Gusztos Péterrel, aki kézi vezérléssel irányítja őket! Roma kérdésekben pedig Mohácsi Viktória tanácsát követik. Pletykák szerint többen közülük cionisták, egyesek sötétebb bőrüek. Sajnos ez utóbbi infókat nem tudom megerősíteni. Nem ismerem személyesen az illetőket.

Kérek mindenkit vigyázzon az SZDSZ-szel és ne dőljön be a felsorolt bloggereknek! És főleg messze kerülje el a Reakciót!

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.04.23. 08:53:34

@Spirál:
Bakura. Ez nagyon gyenge volt. Iratkozz be Rózsa Misihez kiképzésre.

states 2009.04.23. 09:18:55

A holocausztot egyébként kezdettől fogva politikai célokra használják itthon és külföldön egyaránt. És ez sok emberben visszatetszést kelt. Izrael az egykori Palesztina bekebelezésének és saját kis külön bejáratú népirtásainak igazolására, a honi baloldal pedig politikai ellenfeleinek lejáratására használja. Ennek aztán meg is van az eredménye, az emberek jó része már a holocauszt szó hallatán is kiütést kap...

orangeman · http://chengyu.blog.hu 2009.04.23. 09:23:54

@jotunder: Jótündér, te alkotmányjogász vagy, hogy ilyen kompetensen szólsz a témához?

Az első hozzászólásod érdekes- ha nem is feltétlenül értek vele egyet.

Viszont amit az AB-ről írsz, az sztem a kuruc.info színvonala.

nénike · http://mandiner.hu 2009.04.23. 09:42:26

@Spirál:

Hogy lehet, hogy nem kerültem rá a listádra?

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.04.23. 10:06:12

@jotunder: Hogy a Himnusz kiflit lopott és mész a kóterbe? Hm... Én eddig csak azt láttam, hogy a nemzeti zászlót az elvileg magyar rendőr tapossa az utcán. És nem történt semmi.
Kinek gratulálsz?

ötvenszázalék 2009.04.23. 10:11:36

Kedves Péter!

s diplomád van é már..

Laertes 2009.04.23. 10:16:00

@jotunder:

Te bakurai sötétségben vagy.

APOSTOL - Szemben az árral. · http://1gondolat.blog.hu 2009.04.23. 12:08:52

@nénike: Csak a véletlen műve. :)

Eredetileg a Blogteren írtam meg ugyanezt. Aztán volt aki nem értékelte, így kérésére levettem.

Itt a Blogter helyett Reakciót és az ottaniak helyett, ittenieket írtam.
A Reakciósokat annyira nem ismerem, hogy ki a szélsőséges.
De Őrnagyot és Molnárgörényt be akartam tenni. A többi találomra ment. Végülis egy kutya itt az emberek 90 százaléka.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.04.23. 12:29:19

@Spirál: Megtisztelő, hogy gondoltál rám Bakura. De miért is vagyok szélsőséges? Bunkó az igen, de szélsőséges?

molaris 2009.04.23. 16:21:30

@Spirál:
Keves,nadon keves!!!:::)))

Alfőmérnök 2009.04.24. 23:46:11

@Molnargoreny:
Itt egy - valószínűleg - baloldali vélemény a holokauszt-tagadókról. Nem vagyok történész, így nem tudom megítélni, hogy igaza van-e (annyit mondjuk biztosan tudok, hogy a memoárok nem tekinthetőek hiteles forrásnak), de az kiderül belőle, hogy a hivatalos álláspont szerint a 6millát nem az Auschwitz-közeli munka- és haláltáborokan ölték meg.

es.fullnet.hu/0227/agora.htm

Akár így volt, akár nem, a probléma helyes megközelítése mindenképpen a források és az ezekből levonható következtetések minél szélesebb nyilvánosság elé tárása lenne, és nem az "eretnekek" üldözése.

Higany 2009.04.29. 22:06:14

Én csak arra lennék kíváncsi, hogyha betiltják az árpádsávot, akkor a címerrel mi lesz? :) Bár szerintem erre is megvan már a megoldás, a népköztársasági címer visszaállítása...
süti beállítások módosítása