Nehéz búcsú Gy. F.-től
2009. április 14. írta: Kínai Kálmán és Trágár Tóni

Nehéz búcsú Gy. F.-től

 A Gyurcsány Ferenc-búcsúztató költészeti mikrokonteszt folytatódik, mi az alábbi munkánkkal pályázunk: 

Kínai Kálmán és Trágár Tóni: Nehéz búcsú

 

Törött a fogantyú, elszakadt a spárga,
Rángatom, szerelem szék tetején állva,
A kar is kiakadt, a rugó eltörött,
Izzadva matatok fenn a csövek fölött.
Fejem a tartályban, csurom víz a karom,
Alattam csendesen gőzölög a halom,
Beszart a szerkezet, hozom hát a vödröt,
Zúdítok, locsolok, csurgatok és öntök.
Nem mozdul, csak mállik, darabonként szakad,
Húsz-harminc forduló, de még mindig marad.
Zúdítok, locsolok, alig bírom szagát,
Száz liter, ezer is, büszkén tartja magát,
Elfárad a karom, begörcsöl a lábam,
Míg végre eltűnik lenn a csatornában.
Férfi munka volt ez, eltűnt hát a nagyja,
Ám van még maradék, csúnyán letapadva.
Hozni kell a kefét, dörzsit, hipót, rongyot,
Megújult erővel a csészének rontok.
Sikálom, kefélem, térden állva, fekve,
Elszakad a kesztyű, megreped a csempe,
Törik a kefenyél, habos szájam-szemem,
Sikálom, kefélem, rugdosom és verem,
Smirglivel dörzsölöm, körömmel kaparom,
Lefolyóban turkál könyékig a karom,
Sikálom, kefélem, ragad, marad, tapad,
Kefélem, sikálom, simul, reked, akad.
Sikálom, kefélem, de nincs semmi sanszom,
A féknyom örökre ott lesz a fajanszon.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr841064592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Refuse/Resist! 2009.04.14. 16:19:07

Elmorzsoltam kettő könnycseppet. Tényleg.

heima (törölt) 2009.04.14. 16:47:06

és a miniszterelnok.hu már Gordonról szól, egyszerűen zseniális

Zsu88 2009.04.14. 16:51:16

Sziaszok! Régen Elekes Blanka voltam, most már Zsu vagyok. Zsu888@gmail.com néven publilálok a blogomban. Most olvastam a legújabb Tóta-cikket, hát esküszöm, ezt az embert az Isten vezeti, mert pont erre jöttem rá én is a napokban az Egyházról.

De még Tóta előtt fogalmaztam meg.

Kenjük fel Prófétának! :DD

Karcolt lendület 2009.04.14. 17:16:37

@/murci:
Ugyanerre a témára az egyik kedvenc mutatványom:
www.youtube.com/watch?v=LUSVHnjAFyU&feature=related

Bár a tiéd illik jobban a témához. :-)

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.04.14. 17:23:11

@Karcolt lendület: az enyém Bajnaira, a tied inkább Lendvai anyóra illik, ő is épp oylen bravúros :P

VIKUNYA 2009.04.14. 18:38:45

lendvai a demokrácai harcos védelmezője!!!

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.04.14. 19:22:31

hja..., nem kellett volna akkorát a klotyóba költeni...

hajnóczy péter egyik novellájában, ha nem csalatkozik emlékezetem, a takarítónő ácskapoccsal vagy mivel veri szét a szarkupacot, hogy el tudja tüntetni...

kill004 2009.04.14. 19:59:49

@ufó - tavasszal zöldbe borul, aztán esik-kel: Szintén szereti Hajnóczyt? Örömmel tölt el. :))

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2009.04.14. 20:25:03

Vallomás a végén

Loptam éjjel, loptam nappal
Hazudtam is húsz kalappal
Istenem, bár jól megvertél
Megmaradt az Altus Rt...

Isten? Miért veszem számra
Hisz' nem hiszek - csak apámra
Gondolok, mert ő is lopott
Fillérekért sitten szopott.

Bezzeg én, ki milliárdot
Csórtam, zsaru meg nem bántott...
Ellenségeimet lőtték
Kár, hogy fel még nem kötötték...

Mennem kell, mert a nép ordít
De hagyok egy mikro-Toldit
Gordonka a bársonyszékben
Oboázik nekem szépen...

Fizet majd az orosz gázos
Bár tudásom nem épp csábos
Júdáspénzt ad Putyin nékem
Nyald a seggem, magyar vérem!

PS2 2009.04.14. 22:17:55

Ma már szerencsére anakronisztikus, de egy 2006-os emléket ideidézek, a GYF tündöklése és bukása c. ciklus közepe tájára.

A magyar miniszterelnök

Apró Antal véres kardja
Fogason függ, rozsda marja,
Velem újra felragyog:
Én Gyurcsány Ferenc vagyok!

Munkátlanság csak az élet.
Lenyúltam pár villát, céget,
Besöpröm a kamatot:
Én Gyurcsány Ferenc vagyok!

Párttagot veszek halomra,
Árulással hatalomra
Könnyüszerrel így jutok:
Én Gyurcsány Ferenc vagyok!

Mit, a nemzet egyesülne?
Járjon inkább szemlesütve,
Megosztva uralkodok:
Én Gyurcsány Ferenc vagyok!

Másfél évig szart keverek,
Nem kormányzok, csak úgy teszek,
100 lépésben totyogok,
Én Gyurcsány Ferenc vagyok!

Hej, te kurva ország, baszd meg,
Gyere bátran és szavazz meg,
Oly gyengéden bókolok:
Én Gyurcsány Ferenc vagyok!

Hazudozzon csak az Orbán –
Vizitdíjra gondolok tán?
Lárifári, magyarok!
Én Gyurcsány Ferenc vagyok!

Mi derül ki? Én hazudtam?
Azt ki mondta? Ha én mondtam,
Igazságot, fényt hozok,
Hisz Gyurcsány Ferenc vagyok!

Áhitattal térdepelek,
A tömegbe úgy lövetek.
Hazatakarodjatok –
Én Gyurcsány Ferenc vagyok!

Szerzett joggal, ősi házban
Népemet ha leigáztam,
Mennybe visznek angyalok:
Én Gyurcsány Ferenc vagyok!

2006.10.26.

[Brn] · http://46os.blog.hu 2009.04.14. 22:21:21

Fityma csattog, dob pereg,
Bajnai Gordon jó gyerek.

Paszternak 2009.04.15. 04:42:33

Most, hogy a Férfi eltávozott, beszélgessünk a hüvelygombáról.
süti beállítások módosítása