Egy kitűnő jelölt - Ilyen ország pedig nincs CLVI.
2009. március 27. írta: TuRuL_2k2

Egy kitűnő jelölt - Ilyen ország pedig nincs CLVI.

Az MSZP nem ismeri, de jó jelöltnek tartja Patait 
A szocialista frakció nincs igazán tisztában azzal, hogy ki az a Patai Mihály, de ha az SZDSZ-nek jó, akkor ők is támogatják, csak hogy elkerüljék az előrehozott választást. (Index)

 Ebben az egymondatos hírben benne van a miniszterelnök-felhajtós vergődés minden nyomorúsága. Ha szombaton volt is bárkinek olyan tévképzete, hogy Gyurcsány lépése kivételesen nagyvonalú és önzetlen, az mostanra biztosan elmúlt.

 Hatalomban tartani az MSZP-t, és megpróbálni visszahozni a szarból 2010-et, bármi áron - ennyi.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr921028737

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: dolgok 2009.03.27. 12:44:31

Ha én leszek az elnökJelentkezek, hogy én legyek az elnök, mer momentán éppen nincs munkám.A programot pontokba szettem, és most közreadom, hogy olvassátok el. Céjja, hogy mindenki boldog legyen, és sokkal könnyebben elboldogujjunk az életbe, éshogy az el…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zoli29 2009.03.28. 13:23:12

A legújabb verzió: Bajnai mint m.elnök, Szekeres mint pártelnök, de ebből Bajnait állítólag már cáfolták is.

Egyre többen azt mondják az elnökségből, hogy véget kéne vetni a cirkusznak, és jöjjenek a választások:
atv.hu/hircentrum/090328_mar_a_szocik_is_abba_akarjak_hagyni_a__parodiat_.html

zoli29 2009.03.28. 13:32:41

Most, hogy süllyed a hajó, a NOL külön írást közöl az MSZP Ésszerűség és Felelősség Platformjának álláspontjáról, miszerint "Inkább Bokros, mint előrehozott választás".
Bezzeg amikor ugyanez a platform Gyurcsányt bírálta, akkor a HírTV-n kívül kutyát sem érdekelte a véleményük.

Persze érthető, mert egy Fidesz-kormány alatt a Népszabó aligha számíthat adófizetői forintokra.

nol.hu/belfold/inkabb_bokros__mint_elore_hozott_valasztas

zoli29 2009.03.28. 13:43:38

Ez meg mi? Orbán el akarja kerülni az előrehozott választást?
www.fn.hu/belfold/20090328/orban_kettos_allampolgarsagot_iger/

Hattory Hanzo 2009.03.28. 13:46:30

TipMix-be berakhatnák, lenne kötésem az albán-magyar és a holland-skót mellé.

medve2 2009.03.28. 13:53:42

Uraim! Van már olyan portál, mely szerint Molnár Csaba közlekedési miniszter is felmerül miniszterelnökként. Bajnai mellett.

states 2009.03.28. 13:56:36

@Zoli28:
Már feljebb írtam, hogy Orbán már megint egyik baromságot a másik után nyilatkozza, az ember egyszerűen nem hisz a szemének, legjobb lenne, ha végre elhúzna Gyurcsány után ő is...

Republikánus Péter 2009.03.28. 14:00:58

Akárhogy is, méltó befejezése ez az elmúlt hét évnek.

zoli29 2009.03.28. 14:03:13

@states:

Ha valami összeránthatja az MSZP-t meg az SZDSZ-t, akkor egy ilyen kijelentés biztos...
Nem értem, miért van erre szükség. Illetve van egy ötletem, de ha bebizonyosodik, hogy ez igaz, akkor Orbán sux...

states 2009.03.28. 14:17:35

@Zoli28:
Az hagyján, de ebben a gazdasági helyzetben ez olyan magas labda, ami alapjaiban változtathatja meg a mostani szituációt, ezt a f@szt valahova be kellene zárni, hogy ne tudjon megnyikkanni a választásokig...

zoli29 2009.03.28. 14:20:28

@states:

A Jobbik meg előrehozott választásokat követel a MEH előtt.

SheronComb 2009.03.28. 14:31:21

"Gráf visszalépése után úgy tűnik, hogy a miniszterelnöki és a pártelnöki poszt kettéválasztására hajlik az MSZP elnöksége. Előbbire Kiss Péter, utóbbira Szekeres Imre esélye két órás állapot szerint. Kiss Péter viszont egyáltalán nem biztos, hogy elvállalná a kormány vezetését." Index

Lehet már valahol fogadást kötni?

tevevanegypupu 2009.03.28. 14:36:04

Ha Orban nem bir magaval, meg megjarhatja nagyon konnyen. Eppen eleg tevedese volt ahhoz, hogy az ember megkerdojelezze a jozan itelokepesseget. Jo lenne ha nem vesztene el a fejet es nem kepzelne azt, hogy a fidesz kivalosaga juttatta el oket az esetleges gyozelem kapujaba, mert tavolrol sem ez a helyzet. Naponta adhatnanak hàlat az mszpnek es az szdsznek, hogy igy alakult. Mersekletet kerunk.

reality 2009.03.28. 14:54:31

@Zoli28: @states: Nyugodjatok már meg! Semmi különöset nem mondott, csak annyit, hogy az állampolgársági kérdésről majd tárgyalnia kell egy megfelelő kormánynak. Majd a strátusztörvényt hozta elő. Tehát tkp. arra helyezte a hangsúlyt. És mindezt KMKSZ ünnepi rendezvényén tette.
Bármit mondott volna, kiforgatták volna. Miről kellett volna beszélnie: az időjárásról?
Úgy tesztek, mintha nem tudnátok, hogy a honi sajtó miként tálalja ezeket a dolgokat.

reality 2009.03.28. 14:56:38

Ja, és lehet mondani, hogy sok mindent elbaszott, csak bele kellene gondolni, hogy a másik oldalon még többet elcsesztek, mégis ők voltak többségben. Vajon miért?
Nem menteni akarom, csak nem hiszem, hogy pártelnökként kussolnia kellen akár egy évig is.

Google 2009.03.28. 16:17:43

Felébredt a Jobbik a téli álmából? Kijött a barlangjából és éppen a MEH elé?
Most mit akarnak? Vagy éppen ennyire nem tudják értelmezni a történteket?
Talán kisegítőkre lenne szükségük.

medve2 2009.03.28. 16:32:21

@Google: Elvégre itt az ideje, hogy a Jobbik megtámogassa az mszp-t.

medve2 2009.03.28. 16:38:55

@tevevanegypupu: Ez csak részben igaz. Az elmúlt időszakot eléggé ügyesen oldották meg, ő is. Szerintem a számonkéréses beszéde nem volt hiba, legalább mindenki tudja hova helyezni Fletó bírósági megjegyzéseit.

osborne 2009.03.28. 16:43:30

ó mennyire aggódnak a szadeszék a zországért, jubilálnak ;]

Fodornak nincs mondanivalója

inforadio.hu/hir/belfold/hir-266933

Oblomov 2009.03.28. 16:58:42

Bajnaival a debreceni szadesz esélyeinek végleg gordonkáztak.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.03.28. 16:59:54

@medve2:
Így van, brumi, aki nincs veled, az ellened van, vagyis maszopos. Aki nem ül zabszemmel a seggében, mint a hülye fajtád, az mindjárt a ti esélyeiteket rontja.

tevevanegypupu 2009.03.28. 17:27:49

@medve2:
Mindennek megvan a maga ideje. Jelenleg egy kisebbsegi kormany van Magyarorszagon, nincs elorehozott valasztas meg, jelenleg Gyurcsany - ugyan lemondott - a miniszterelnok es ugy tunik meg nem jatszottak le a jatszmajukat. Majd ha a fideszt megvalasztjak (megvalasztjuk), mert olyan a programja ami megfelelo, majd utana beszeljen tavolabbi terveierol. A kettos allampolgarsagra igennel szavaztam es ha megint felteszik a kerdest nyilvanvalo, hogy megint igennel fogok..de ettol egyelore messze vagyunk. Joelore hitegetni, bolonditani embereket nem lehet cel es eszkoz egy esetleges valasztasi gyozelemhez.. A felelossegrevonas kerdese is nyilvanvalo, de sajnos azt is csak bizonyitekokkal a kezben lehet. Felelos politikus elore nem fenyeget. Lesz meg lehetoseg - remeljuk - hogy ezt a kerdest is tisztazni lehessen.

zoli29 2009.03.28. 17:37:19

@reality:

Te is tudod, hogy a baloldal be van szarva, hogy Fidesz-kétharmad esetén állampolgárságot és választójogot adnának a határontúli magyaroknak.
Az, hogy OV az MSZP összeomlásának határán bedobja a témát, az vagy óriási taktikai hiba, vagy annak a jele, hogy igazából nem is akar előrehozott választást.
Remélem, hogy előbbi!

medve2 2009.03.28. 17:37:26

@Mr Falafel: Igen, szent meggyőződésem, hogy a magukat radikálisnak nevezők Gyurcsány utolsó mentsvérai. Elvégre valamiért pénzelni kell a Jobbikot Moszkvából. Bizonyára nézeteik miatt.

medve2 2009.03.28. 17:38:03

@Zoli28: Jó, ebben igazad van.

medve2 2009.03.28. 17:38:51

@tevevanegypupu: OK. Amúgy Bajnai át fog menni.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.03.28. 17:45:49

@medve2:
Jó a dumád, pubi. Hol képeztek ki? Tel-Avivban?

zoli29 2009.03.28. 17:52:31

Kóka most próbál meggyőzni pár szadeszost, hogy támogassák Bajnait...

reality 2009.03.28. 18:04:11

Bajnain túl vannak, Gyurcsány a téma

Az MSZP elnöksége és a megyei elnökök találkozójáról kiszivárgott információk szerint megállapodtak Bajnai jelölésében. Most Gyurcsány pártelnök sorsa a téma.

index

lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2009.03.28. 18:39:58

Bajnainak vannak NKTH-s, NFÜ-s kapcsolatai, ott a szadeszos sleppnek számolatlanul nyomták a zsét. Meg lennék lepve, ha Bajnait nem szavaznák meg.

medve2 2009.03.28. 18:54:26

Egy faszkalap "tüntető" leköpte Fletót a TV-k előtt. Mártírt kell csinálni belőle. Kezdődnek a provokációk.

Google 2009.03.28. 19:10:08

Miért ülnénk most zabszemmel a fenekünkben?
Semmi okunk nincs rá.
Most az ünneplésnek, nem a köpködésnek van itt az ideje.

zoli29 2009.03.28. 19:50:19

@medve2:

Szerintem ez nem teszi Gyurcsányt mártírrá. Méltó zárása volt ez a pályafutásának.
Holnap reggel a Napkeltében azért még egyszer, utoljára tisztára mossák.

Oblomov 2009.03.28. 20:05:52

Biztos, hogy nem ezt, nem így akarták, de azért köszönöm, SZDSZ!

osborne 2009.03.28. 21:00:33

egyébként ha Gyurcsány lemond pártelnökségről milyen posztot akar/kap majd? Vagy lép majd Gazpromhoz/bárhova?

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.03.28. 22:14:29

Most olvasom az Indexen, hogy utolsó esélyként Bajnaival le akarnak játszatni egy 600 milliárdos megszorítást. Valószínűnek látom, hogy inkább ezt fogják meglépni, mint hogy belemenjenek az előrehozott választásba, ami azonnali bukás, inkább választják a nagyobbat, ami csak jövőre jön. Elkeserítő. Ahogy végigolvastam, a megszorítások szerkezete olyan, hogy nem kíméli a társadalmilag legvédtelenebb, új megoldásokat választani képtelen rétegeket sem. Emellett kb ugyanolyan összegű belső keresletcsökkenést eredményez, mivel semmilyen új jövedelemforrás nem lép a kivont összegek helyébe. Szépen végigsöpör ez majd az egész gazdaságon. Szar világ jön, nagyon-nagyon szar, ha most nem történik valami döntő és erőteljes fordulat. Bajnai nem az a személy, akitől egy ambíciózus váltást el lehetne várni.
Volna még egy javaslatom a miniszterelnök-beszerzésre. Le kell itatni valakit, és aláíratni vele egy 1 évre szóló szerződést súlyos bánatpénz megfizettetésével visszalépés esetén.

Francois Pignon 2009.03.28. 22:27:18

Erwin Koeman for prime-minister!!!

Hogy-hogy nem jutott még eszükbe külföldről igazolni? ;)))

medve2 2009.03.28. 23:43:40

@Elpet: Hát, ha ez igaz, akkor itt még hatalmas balhék lesznek.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.03.29. 00:05:47

@Francois Pignon:

nem hiszem, h kijutunk, de már az is nagyszerű eredmény, h olyan jól állunk a csoportban, ahogy már ezer éve nem álltunk egyetlen selejtezőben sem.

medve2 2009.03.29. 09:34:33

@Elpet: Hát, akkor legyen.Ez kvázi olyan, mintha Bokrost választanák, csak a környezetemben lévő nők szerint Bajnainak annyi előnye van, hogy "jóképű".

zoli29 2009.03.29. 09:52:34

@medve2:

Ha előrehozott választások lennének (amit én még most sem tudok nagyon elképzelni), és a Fidesz győz, akkor is megszorítások jönnek, mert ez közgazdaságilag kikerülhetetlen.

medve2 2009.03.29. 09:58:13

@Zoli28: Én egy dolgot várnék el egy kormánytól. Csináljon, amit gondol, de lássam értelmét. És szerintem az egész magyar társadalom így van ezzel.

Amúgy ez alapján a hír alappján már csak az a kérdés, megvesznek-e még 1 szdsz-es ÜT tagot. Ilyeneken múlik:

"Úgy tudjuk, hogy szombat este az SZDSZ ügyvivő testületének 13 tagjából heten kizárták, hogy megszavazzák Bajnai Gordont. Ha értesüléseink helytállóak, akkor kizárt, hogy Bajnai átmenjen az SZDSZ-en, így előrehozott választások lehetnek – amennyiben az MSZP tartja megát szombati álláspontjához, miszerint több jelölttel már nem kísérletezik."

zoli29 2009.03.29. 10:09:36

@medve2:

Ha az üt el is utasítja Bajnait, a frakcióban még így is lehetnek átszavazók (Kóka, Sándor Klára, Kuncze, Eörsi), és már meg is van a kormánytöbbség.

medve2 2009.03.29. 10:21:53

@Zoli28: Hát Igen, ez még hátravan, hogy az szdsz is szakadjon. És majd egy egész ország izgulni fog, hogy 14-én lesz e egy fős többség egy illegitim és 600 milliárdot megszorító miniszterelnök megválasztásához. Mert azért azt ne feledd, hogy Karsai féle szociknak is meg kell szavazniuk.

zoli29 2009.03.29. 10:29:29

@medve2:

Az, hogy Gyurcsányt elzavarták, azt jelzi, hogy a szocikban még van életösztön. Ha az SZDSZ-ben is lenne, akkor maguk kezdeményeznék hétfőn a Parlament feloszlatását.

tevevanegypupu 2009.03.29. 10:32:22

@medve2:
Orban mar megint elore iszik a medve borere. Tulajdonkeppen jo lenne, ha most mar valoban eloadna eloszoban az egesz programjat - ideertve a kettos allampolgarsaggal kapcsolatos fidesz-elkepzeleseket is. Nem kiemelve ezt-azt az elkepzelest, hanem az egeszet. Akarhogy is fog fajni, de ontson tiszta vizet a poharba. Ne igergessen, ne hazudjon, eleg sok minden megeltunk mar ahhoz, hogy meertsunkegy tiszta, valos helyzetet, akarmilyen vacak is.

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.03.29. 10:35:33

@Zoli28:

Zoli, gondolod, hogy azt a feladatot, amit Surányi nem vállalt el, azt majd Bajnai sikerre viszi? Ennek az egész cirkusznak akkor lett volna értelme, ha kellő tekintéllyel bíró embert találnak, hogy a neve valamiféle komolyságot adjon egy év vergődésnek. Ezt olyan ember, akinek a neve valódi súllyal bír, nem vállalja el. Ilyen név nélkül viszont reménytelen az egész akció. Ha lesznek olyan bolondok, hogy belemennek, az megint csak nagyobb bukást fog jelenteni végső soron számukra. Ezt szerintem ők is látják.

medve2 2009.03.29. 10:35:37

@Zoli28: Igazad van, nem volt bölcs dolog ezt bejelenteni. Különösen úgy, hogy például az ukrán törvények tiltják a kettős állampolgárságot, az EU-tag határon túli magyaroknáll pedig tök felesleges. Vagyis az egésznek mára értelme csakis Szerbiában van. De nem kell befosni, elvégre tegnap maga az mszp ajánlott miniszterelnöknek egy kettős állapolgárt:-)

medve2 2009.03.29. 10:36:52

@medve2: Hát Igen, ez egy nagy kérdés lesz. Én is úgy gondolom, hogy a nagy többség nyíltságot fog elvárni Orbántól, és én sem félnék ettől.

medve2 2009.03.29. 10:37:57

@medve2: Bocsi, ez tevevanegypupunak akartam címezni.

tevevanegypupu 2009.03.29. 10:38:18

@Zoli28:
az szdsz-ben nagyon eros eletoszton van. Azert szavaznak meg mindent, es azert mondjak elotte valo nap, hogy tiltakoznak az ellen amit masnap megszavaznak..Csak a sajat 200000+1 szavazojuknak beszelnek, akik tokeletesen helyeslik is ezt a taktikat.

medve2 2009.03.29. 10:38:48

@Elpet: Azt hiszem elég nagy hiba részünkről, ha racionalitás keresünk abban, amit csinálnak.

medve2 2009.03.29. 10:41:33

@tevevanegypupu: Én egy kicsit máskép látom, már ami a szdsz szavazóit illeti. Ezzel azt érik el, hogy aki keményebb fellépést vár el tőlük, eltávolodik, no meg az is, aki mszp koalíciót vár el tőlük, az is. Az szdsz-nek az elmúlt héten sikerült elérnie, hogy a megszűnt frakciójú mdf-et felhozzák, ami rájuk nézve végzetes. Immár lassan náluk sincs más tét, mintsem hogy még egy picit képviselők legyenek. Ezért fognak belemenni, szerintem.

zoli29 2009.03.29. 10:41:58

@tevevanegypupu:

Nem gondolhatod komolyan, hogy Orbán majd egy politikai naggyűlésen bejelenti, hogy megadóztatják a minimálbért, befagyasztják a szociális kiadásokat és a nyugdíjakat, leállítják a 4-es metró építését, stb.

Amikor már látszik, hogy mikor lesznek a választások, akkor kellene elkezdeni szépen lassan áthangolni a retorikát, arra fektetve a hangsúlyt, hogy az elmúlt 7 év gazdaságpolitikája miatt a következő évek mindenképpen nehezek lesznek, de az új kormány mindent meg fog tenni azért, hogy ne a lakosságra tegyenek minden terhet.
Ha van esze a Fidesznek, akkor kormányra kerülésük esetén az első lépésük az első lépésük az lesz, hogy a kormánytagok és a képviselők fizetését legalább 10%-kal (de inkább többel) csökkentik, és totálisan befagyasztanak mindenfajta kormányzati luxuskiadást.
Ezzel lehetne erkölcsi alapot teremteni a megszorítások bevezetéséhez. Amúgy nem is értem, hogy milyen tanácsadói vannak Gyurcsánynak, hogy ezt nem lépték meg már tavaly ősszel, a válság legelején...

tevevanegypupu 2009.03.29. 10:42:57

@medve2:
Inkabb ne legyen ketharmad, de hazugsaggal se lehessen vadolni.

tevevanegypupu 2009.03.29. 10:46:05

@Zoli28:
tudod mit? Ne hangoljak at a retorikat, ne maszatoljanak, ne hazudozzanak, ebbol mar eleg volt..Nezd me hova jutott az, hogy "athangoltak a retorikat.." Nem a szocialdemokraciaval vagy a liberalizmussal van kulonosebben baja a zembereknek hanem a hazugsagaikkal. Mi, mas partokra szavazok is elso ervkent mindig azt hozzuk elo, hogy ugy nyertek valasztast, hogy hazudtak. Nem kell.

tevevanegypupu 2009.03.29. 10:50:36

@medve2:
azt hiszem az szdsz-re illik az, hogy rendszert valtani tudtak, de utana aztan szinte semmi nem sikerult igazan jol nekik. Nem politikusok hanem forradalmarok vagy anarchistak..es sokan kozuluk raadasul meg csalova is valtoztak a hatalom kozeleben.

zoli29 2009.03.29. 10:53:46

@tevevanegypupu:

Egyetértek: én is azt mondom, hogy ne hazudjanak. De azt még sem lehet megtenni, hogy eddig folyamatosan szidták a kormányt (amúgy helytelenül), amiért sarcolják az embereket, majd egyszer csak egy sajtótájékoztatón bejelentik, hogy "eddig rosszul gondoltuk, mégis meg kell húzni a nadrágszíjat".
Egyszerűen úgy kell fogalmazni, hogy az embereket a választások után majd ne érje meglepetésként, amikor bejelentik a megszorításokat.

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.03.29. 11:06:44

@Zoli28:


Úgy gondolod, hogy a lakosság széles tömegeit sújtó intézkedéseken kívül másra nincs lehetőség? Ha évente 100 km autópálya épül, az hány milliárd forint is évente? 120 milliárd forint cigány integrációra eredmény nélkül nem sok egy kicsit? Ez csak két példa. Viszont amennyiben Orbán látványosan és jó kommunikácóval rálép néhány ilyen dologra, akkor egyrészt máshonnan kevesebb pénzt kell elvonni, másrészt mindenki könnyebben veszi az őt ért megszorításokat, ha látja: most egy darabig a kenyér égett alját mindenkinek rágni kell, ha már eddig a ropogós héját ettük. Ez persze csak egy tipp, nem biztos, hogy így fogják tenni, én mondjuk nagyon megfontolandónak tartom.

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.03.29. 11:08:37

@medve2:

Ja, nincs benne nagyon sok ráció, de ennyi eszük azért talán van.

Thulsa Doom (törölt) 2009.03.29. 11:13:57

@Zoli28: Pedig az lesz. Majd bejelentik, hogy nem fejtették ki a valóságot teljesen.

Fidesz mai híveinek kilencven százaléka azért fog rájuk szavazni, mert azt hiszi, hogy Viktorral majd anyagilag jobban jár. De miért is ne járna jobban? Hiszen rendeztek egy "szociális népszavazást" ami ezt a hitet erősítette bennük. Tizennegyedik havi nyugdíj, "van itt pénz, csak Gyurcsány ellopja"... ezeknek mit fog mondani a választás után? ÖÖÖÖÖÖ elnézést hölgyeim és uraim...?

A Fidesz helyzete is sakk-matt, csak annyi különbséggel, hogy ők az Mszp-nél nagyságrendekkel hülyébbek a politikai játszmákhoz, hatalomszerzéshez és megtartáshoz. Orbán nem akar kormányozni, mert ő is tudja amit leírtam. Ha véletlenül hatalomra is kerülnének nem adok néhány hónapot és ők is futva fognak menekülni a népharag elől.

zoli29 2009.03.29. 11:16:32

@Elpet:

Az ország csak akkor válik újra finanszírozhatóvá, ha megint elkezdik vásárolni az államkötvényeinket. Ehhez vissza kell nyernünk a piacok bizalmát, márpedig a piacok kiadáscsökkentést akarnak.
Biztos, hogy akár százmilliárdokat is meg lehet spórolni anélkül, hogy pénzt vennénk el az emberektől, de az ma már nem elég.

Nem azt mondom, hogy a megszorítás önmagában elég, de hogy szükséges, az sajnos biztosra vehető.

zoli29 2009.03.29. 11:21:00

@eugenika:

Mégis van különbség a mostani kormány és a Fidesz helyzete között. Ugyanis a Fidesz ellenzékben van, vagyis nem saját magától fogja átvenni a kormányrudat (ha átveszi), hanem a szociktól, akik 7 éve kormányon vannak.

Ettől függetlenül az utolsó mondatod könnyen valóra válhat. Nemsokára meglátjuk.

medve2 2009.03.29. 11:27:31

@eugenika: Nem. A Fidesztől azt várják el híveik, hogy legyen valami értelme a kormányzásnak és hogy egyáltalán legyen kormányzás.

medve2 2009.03.29. 11:31:01

Mondtam én, hogy meglesz: Forrásaink szerint szombat este még két-három szavazatnyi előnyben voltak a liberálisok ügyvivői között a Bajnai jelöltségét ellenzők. A párt ügyeit ismerők közül többen valószínűsítik, hogy "egész éjjel ment a telefonálgatás" a szavazati arányok megfordítása érdekében. Jelenleg döntetlenközeli a helyzet, mondta egy forrásunk, aki szerint most egyetlen ember véleményének megváltoztatása is mgfordíthatja az állást.

Thulsa Doom (törölt) 2009.03.29. 11:44:59

@medve2:
A hívek lehet, de ez egy törpe kisebbség. A szavazóik néhány százaléka.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.03.29. 11:46:08

@eugenika:
Vélelmed azon a néhány, az etno-financialista gengszter banda által csökött agyatokba sulykolt mantrán alapszik, miszerint 1., Orbán sem tenne mást ebben a helyzetben; 2., a népszavazás arról szólt, hogy ingyen oktatást és egészségügyet akarunk, vagyis nem akarunk fizetni; 3., Orbánék is loptak.
Ki kell ábrándítsalak, ostoba nyomek, a Fidesz kormány csakis abba bukhat bele, ha nem viselkedik eléggé hazafiként. Ha nem törli el a judeobolsevikok magyarellenes tevékenységének minden nyomát. Gondolok itt törvényekre, rendelkezésekre, rossz beidegződésre az államapparátusban.
gondolkoztál már azon, nyomek, hogy miért pont a magyarok a rasszisták, miközben szlovákiában, Romániában és a szerbeknél tombol a nacionalizmus, és a kisebbségeket nyírják ezerrel, itt meg gyakorlatilag egy idegen etnikum irányítja az országot, és egy magyar pisszenésre is rasszistázni kezd? Alábecsülöd a szabadságvágyunkat, rühes, ezért kegyetlenül szenvedni fogsz, amikor a nemzeti állam kiépül, és gyarapodni fogunk.

Thulsa Doom (törölt) 2009.03.29. 11:51:08

@Zoli28:

A politika úgy működik, hogy a kormány megalakulását követő néhány hónap múlva már a kutyát sem érdekli ( a hivatásos törzsszurkolókat leszámítva), hogy a kormányzó párt meddig volt ellenzékben. Ez mindig is így volt és ezután is így lesz, függetlenül attól, hogy nekünk tetszik-e.

Google 2009.03.29. 11:52:14

Nemcsak a hívek, a szavazóik is szeretnének végre egy működőképes országot.De ki nem szeretne?
Trükkökből élni eddig elment, innen már lehetetlen.

Bajnai, majd ha az országot is a Hajdú-Bét sorsára juttatja -nem lesz nehéz dolga, ezzel még ő is megbírkózik majd -,elmondhatja, mint anno: nem értettünk hozzá, mi pénzügyi befektetők vagyunk.

Thulsa Doom (törölt) 2009.03.29. 11:55:23

@Mr Falafel:

Kicsit túladagoltad a kannásbort tegnap este!.)
Kevesebb műtrágyásbor, több agysejt!

zoli29 2009.03.29. 11:58:28

@eugenika:

"a kormány megalakulását követő néhány hónap múlva már a kutyát sem érdekli ( a hivatásos törzsszurkolókat leszámítva), hogy a kormányzó párt meddig volt ellenzékben"

Szerintem ez erős túlzás. Az emberek 70-75%-a tisztában van vele, hogy ki volt döntési helyzetben az elmúlt 7 évben, és azt is láthatta, hogy a Fidesz folyamatosan bírálta őket. Ez lélektanilag teljesen más helyzet, mint amikor Gyurcsány, mint miniszterelnök 1 hónappal korábban még azzal kampányolt, hogy ötéves adócsökkentés jön (törvénybe is foglalták), majd a választások után ugyanő bejelenti, hogy mégsincs adócsökkentés.

Biztos, hogy esni fog a Fidesz népszerűsége, de hogy "kutyát sem érdekli" majd, ki volt kormányon 2002 óta, erős sarkítás.

lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2009.03.29. 12:09:00

@eugenika: Az a 90% erős túlzás. Azért ne felejtsük el, hogy a fidesznek akkor is volt kb. másfél millió híve, amikor szó sem volt még szociális népszavazésról. Ebből a törzsszavazói magból szerintem valamennyit veszítettek, és egy másik kb. másfél millát nyertek a szociális népszavazás és társaik dolgokkal.

Úgyhogy én olyan 50%-ra saccolnám ma a fidesz szociálisan érzékeny szavazótáborát. És ezt sem fogja 100%-ban elveszíteni, főleg nem az első pár hónapban.

medve2 2009.03.29. 12:17:03

@tevevanegypupu: Én ezt a kétharmadot semmikép sem tartom reálisnak, bármit mutatnak a közvélemény-kutatások.

lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2009.03.29. 12:19:08

Gusztos: Jöjjön, aminek jönnie kell

Mielőtt bement az SZDSZ-es egyeztetésére, Gusztos Péter frakcióvezető-helyettes ezt üzente a Facebookon: Jöjjön, aminek jönnie kell.

(index.hu)

hm... a szadisok meddig játszhatják el ezt a kint is vagyunk bent is vagyunk játékot?

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.03.29. 12:20:24

@eugenika:
Ha mostantól húsz évig napi 6 liter kannást innék, akkor is több agysejtem maradna, mint neked most van. Végetek, van, nyomek! Húzhazjátok még egy picit, de minél tovább húzzátok, a nemzeti radikalizmus annál erősebben kerül a parlamentbe.

medve2 2009.03.29. 12:23:26

@꒐ʃʈʊᓈᘣ: Oh, még legalább 1 évig.

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.03.29. 12:24:22

Nem az a legfontosabb, hogy lesz-e szociális megszorítás, hanem hogy milyen pozitív célokat tud adni az új kormány. Amennyiben vannak hihető rövid- és középtávú, konkrét célok, amelyek teljesülésével párhuzamosan mindenki tud az egyéni életére vonatkozó, fejlődést magában foglaló terveket felállítani, akkor zemberek jelentős része még a megszorításokat is elfogadja. A mostani vezetés által okozott válság jelentős összetevője a perspektívátlanság, jövőkép nélküliség. A Fidesznek ebben kell nagyot alkotnia, és abban, hogy a jövőkép a társadalom nagy része számára vonzó és elérhetőnek tűnő, ugyanakkor abszolút értelemben is reális kell legyen. Nem kis feladat. Nem is hibáztatnék senkit, ha szkeptikus ezzel kapcsolatosan, ám ebben a pillanatban ez az egy esélyünk van. A mostani MSZP-SZDSZ vezetés olyan bizalmi deficittel bír, hogy képtelen a társadalmat céltudatos áldozatvállalásra mozgósítani.

medve2 2009.03.29. 12:28:35

Szerintem még korai erről beszélni, még nem tudni, nem Bajnaival kell-e még 1 évig pöcsölni.

osborne 2009.03.29. 12:31:44

@medve2: téged meglepne ha szadi megint megmentené a szocikat? ;]

tevevanegypupu 2009.03.29. 12:43:17

@medve2:

ketharmad nem valoszinu.;viszont - almodjunk nagyon - ha esetleg az szdsz kiesne, akkor talan lehetne targyalni a szocialistakkal. Vegulis nehany megjegyzesukbol azert lehet sejteni, hogy sokszor engedtek nyomasnak, zsarolasnak. Ha valoban az orszag erdeket nezik akkor muszaj lesz "nemzeti" hatarozatokat is hozni. Mert rendben van, hogy meg kell felelni az Europai Unio bizonyos normainak, de azert az elso megiscsak az orszag lakossaga. Es ha megnezzuk, akkor igy van ez a vilag rendjet meghatarozo nagy orszagoknal is. Probalna csak Amerikaban vagy akar Franciaorszagban egy part azt hangsulyozni, hogy elobb a vilag aztan majd johet az orszag is..Nalunk kicsit tulzasa vittek a kozmopolitizmust vagy az internacionalizmust, kinek hogy tetszik.

medve2 2009.03.29. 13:51:34

@osborne: Nem, ez lenne a logikus. De múlt hét szombat óta semmi logika nincs abban, amit az MSZP és az SZDSZ csinál.

medve2 2009.03.29. 13:52:26

@tevevanegypupu: Szerintem meg lőni fognak az első pillanattól.

Thulsa Doom (törölt) 2009.03.29. 14:00:09

@Mr Falafel:

Mármint a Fidesz lenne a nemzeti radikalizmus?
Bizonyára fellendítenétek a gazdaságot a nagyüzemi turulszobor gyártással és a zászlóvarrással. Én szurkolok neked!
Már varrattam is magamnak egy cifraszűrt meg egy kunsüveget, hogy feltűnés nélkül elvegyülhessek majd köztetek, nemzeti radikálisok között.

medve2 2009.03.29. 14:24:58

Megyek szoesztázni, úgy látom addig semmi sem derül ki: Véget ért az SZDSZ ügyvivőinek és frakciójának délelőtt 9 óta tartó közös tanácskozása. A megbeszélésről távozók közül senki nem nyilatkozott, csak annyit közöltek, háromkor az MSZP-vel találkoznak.

osborne 2009.03.29. 15:18:00

Az Index információi szerint az SZDSZ ügyvivőinek és frakciójának vasárnapi együttes ülésén 6:6-ra végződött az informális szavazás arról, hogy a párt támogassa-e Bajnai Gordon miniszterelnökségét. Úgy tudjuk, a szavazáson nem vett részt Demszky Gábor, így most lényegében a főpolgármesteren áll vagy bukik Bajnai és a kormány sorsa.

akkor ez eldőlt, Budapest modern Kádár Jánosa sosem dobná fel ezt a kormányt.

tevevanegypupu 2009.03.29. 15:50:49

@medve2:
Mivel? Egy idore az egesz toltenytarat kilottek. Egyelore szedjek csak szepen ossze a sebesulteketM

medve2 2009.03.29. 15:53:32

Ez egész egyszerűen hihetetlen. Minden nap kiderül: van lejjebb.

osborne 2009.03.29. 15:55:56

Fodor Gábort kitüntetem az év legiritálóbb és egyben legplasztikusabb politikusának:

index: Fodor: Káros az országnak, ami történik

"A helyzet pillanatról pillanatra váltizik, erre próbálnak reagálni, de van egy pont, ami után ezt már nem érdemes folytatni. Mindenesetre holnap újra összeülnek."

káros ami történik de majd holnap holnap holnap döntünk ;]

tevevanegypupu 2009.03.29. 16:15:00

@osborne:
nem Fodor tehet rola..o csak eszkoz, bar a helyeben ezt mar regen abbahagytam volna. Van jo kis allasa 15 ezerert az ELTE-n..((:

osborne 2009.03.29. 16:21:57

@tevevanegypupu: jó ez igaz abban az értelemben, hogy FG inkább szóvivő mint pártelnök. ;] (felelősség azonban őt is terheli, nem kicsi, nagy)

amúgy 7-ik nap és még mindig nincs megyegyezés:

dog-comedy.

lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2009.03.29. 16:47:40

@tevevanegypupu: A Kecskeméti utcában még mindig kint van az a tábla, hogy doktor ez, doktor az, stb., Fodor Gábor?

osborne 2009.03.29. 17:03:53

haha ez már tényleg Monty Python

index: Nem is szavaztak Bajnairól az SZDSZ ügyvivői, mert nem is biztosak benne, hogy ki/kik a szocialisták miniszterelnöke-jelöltje/i. Este azért újra tanácskoznak majd, bár nem tudják, miről.

reality 2009.03.29. 17:57:55

@osborne: Ez azért van, mert kitett valaki a falra egy paírlapot ezzel a szöveggel: "Holnap döntünk".

osborne 2009.03.29. 19:05:57

@reality: kisbetűs részben pedig odaírták: nincs lé kampányra

A Zoom úgy tudja, hogy a (szadesz) megbeszélésen az előrehozott választások támogatása is szóba került. Információnk szerint ezt, ha lehet elkerülné a párt, egy esetleges őszi kampányra ugyanis nincs meg a pénzügyi fedezet.

medve2 2009.03.29. 19:42:54

Bajnai éjfélig adott időt. Várják a szadesznél. Fergeteges izgalmak:-)

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.03.29. 20:01:53

@eugenika:
Nem a Fideszre gondoltam. Egyébként bármit felvehetsz, úgyis kilóg a kaftán.

medve2 2009.03.29. 20:30:21

Te vagy egy szegény szerencsétlen vagy, vagy egy komcsi provokátor.

medve2 2009.03.29. 20:31:49

@osborne: Ezek az igazi elvi döntések. Szerintem is megegyeznek.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.03.29. 20:56:38

@medve2:
Ne agyalj, brumi, ahhoz te kevés vagy.
süti beállítások módosítása