Végjáték a Bukás előtt?
2009. február 23. írta: TuRuL_2k2

Végjáték a Bukás előtt?

 Ma szavaz a T. Ház az Országgyűlés feloszlatásáról. Mivel az MSZP mellett az SZDSZ sem fogja támogatni az előterjesztést, ezért valószínűleg nem oszlik a Parlament. De mintha benne lenne a levegőben, hogy ez így nem mehet sokáig.

 Karsai József arról beszél, hogy az MSZP-nél három biztos hellyel számolnak az Európai Parlamentben - ez 10 és 15 százalék közötti listás szereplést jelentene. Persze az ilyen nyilatkozatok arra is jók lehetnek, hogy az esetlegesen megszerzett 4-5-6 mandátumot sikerként, előrelépésként lehessen ünnepelni.

 Békesi László, a Horn-kormány (egyik) pénzügyminisztere a legújabb Gyurcsány-csomag kapcsán kijelenti a miniszterelnökről, hogy „Épeszű ember ilyet nem mond”. Heim Péter, az Aegon Alapkezelő vezérigazgatója szerint praktikusan államcsődről beszélhetünk. A gazdasági szakemberek nagyon borús jövőt festenek a kormány intézkedései alapján.

 A kormányfő és a tárcák politikai vezetői eközben egyre őrültebb és kétségbeesettebb csodafegyverekkelprogramokkal állnak elő. Például teljesen eltérő engedélyezési eljárásokat próbálnak összevonni a Szent Beruházások nevében. A nagy ügybuzgalom rejtette veszélyekre már az Állami Számvevőszék is felfigyelt. Az ÁSZ elnöke, Kovács Árpád múlt szerdán azt mondta, a válság mérséklésére irányuló valamennyi intézkedésnek ki kell zárnia, hogy Magyarországon az a szemlélet érvényesüljön, hogy a válságkezelés könnyebb módja a meglévő szabályok kiiktatása, és az egyszerűsítés jegyében eltekintenek az engedélyek beszerzésétől: „Még egyszer nem követhetjük el azt a hibát, amit a magyar gazdaság a kilencvenes évek elején elkövetett, hogy a privatizációs átmenetben kiiktatta az ellenőrzést.”

 A minisztériumok apparátusa is érzi a kilátástalanságot, nincs motiválva a munkára - várja a teljes összeomlást. Az MSZP stábjából is érkeznek olyan jelzések, hogy teljesen reménytelennek látják a helyzetet. A közvéleménykutatók még nem publikált mérései szerint a válság a szocialisták maradék bázisát is a padlóra küldheti. Csak Gyurcsány és néhány minisztere, no meg Gréczy Zsolt („a forint megint 300 alatt”; „egy kormány, amely rendbe tette az államháztartást, versenyképessé tette a magyar adórendszert”; „2010 tavasza még messze van, azt érzem, jön még az a trendforduló, amelyre oly sokan várnak Magyarországon”) és a Kormányszóvivői Iroda mér megrendítő csapásokat az ellenre nap nap után. Pont, mint a Bukás előtt:

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr92953931

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kötöttségek nélkül 2009.02.23. 16:47:23

Kijózanító győzelemAz ország - felőlem nézve, vagyis baloldali-liberális szemmel - lényegesen jobban járna, ha a 2009-es európai választásokkal egy időben megtartanánk az előrehozott parlamenti választásokat is. Ily módon a Fidesznek, illetve Orbán Viktor…

Trackback: A Tea-Kör 2009.02.23. 14:01:01

Az államcsőd én vagyok — Az államcsőd én vagyok. Nyugodtan lehetne ez a mondat Gyurcsány Ferenc szlogenje, ha már úgyis a szenvedélyes igazságbeszédek híve. 2006-ban is egész közel vitte az országot az államcsődhöz; ha tavaly nem ment meg minket az…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CrL 2009.02.23. 15:57:14

@tölgy: még a kényszernek sem biztos

Bummer 2009.02.23. 16:04:13

És mi lenne mondjuk, ha a 400 eurós árfolyamot úgy érnénk el, hogy az állam nyomtat forintot?
Ezzel a költségvetésnek 3600 milliárd Ft-ot tudnának teremteni, megoldódna minden probléma. Ha már úgyis 400 Ft lesz az euró, legalább legyen értelme is.

tevevanegypupu 2009.02.23. 16:06:21

Alig varjak a kenyszert..ott van a rendorseg uj, jo, alig kiprobalt felszerelese es a vizagyukat is be kell jaratni.

reality 2009.02.23. 16:12:06

És akkor mi lesz, bedől minden, teljes csőd, fusson ki merre lát? Mi leszünk (ööö izé vagyunk) Európa szégyene? Már semmi remény? Nem bírják az idegeim ezt a kilátástalanságot!

cziffra plachta zasztava · http://www.cziffra.blog.hu 2009.02.23. 16:14:58

mikor szavaznak vegre? unalmas kerdesek mennek. tudtok vmit?

Bummer 2009.02.23. 16:19:51

@cziffra plachta zasztava:
Teljesen nyitott a kérdés.
Válságban különösen hajlamosak a képviselők lemondani a biztos egzisztenciáról.

Rwindx 2009.02.23. 16:20:57

Én sem hiszem hogy oszlatás lenne. Ezek max 2 esetben oszolnának, ha fegyvert tartanának a fejükhöz, vagy ha azt a fegyvert már el is sütötték volna.

Bummer 2009.02.23. 16:25:06

Valahogy elképzelem a képviselőket, ahogy beadják a feleségüknek:
- Drágám, júliustól megint autófényező leszek. Tudom, hogy havi négyszázezerrel csökken a jövedelmünk, vissza kell adnunk a lakást, az autót, és vissza kell költöznünk a szüleidhez a pincébe, a gyerekeket pedig be kell raknunk a magániskolából az államiba (ki volt az az agyalágyult, aki kitalálta a cigány integrációt), de értsd meg, az ország érdeke, hogy választás legyen. Fontosabb, hogy stabil, tárasadalmi támogatottsága legyen a kormánynak, mint hogy tovább vegetáljon az ország. Gondolj arra, hogy én csak egy képviselő vagyok, de mi lesz azokkal a milliókkal, aki a bizalmi válság miatt kerülnek utcára. Az ékszereidet szerintem már most vigyük be a zaciba, mert most még erős a forint.

dzsucseharcos · http://songun.blog.hu 2009.02.23. 16:25:46

@tevevanegypupu: Ráadásul ha zavargás lenne, csak méginkább felértékelődne az ősérték, a Stabilitás. A kormány népszerűsége emelkedne, mivelhogy az ellenzék "fasiszta terroristákkal kokettál" és "nincs alternatív javaslata, csak tör-zúz és zavart kelt". Továbbá aki szembeszegül a kormánnyal (és így a Stabilitással), az felelős az összeomlásért, nem a kormány, mely megvédte volna a Stabilitást. Az tiszta sor, hogy 2010-ig nem lesz semmi változás, még látványos pénzügyi összeomlás esetén sem, sőt, extrém helyzetek lehet, hogy a kormányt erősítenék egy ilyen különleges mentalitású országban, mint ez.

cziffra plachta zasztava · http://www.cziffra.blog.hu 2009.02.23. 16:26:08

akkor lesz oszlatas, ha ferenc is ugy akarja. szepen ralocsoli a fideszre a valsagkezelest, aztan visszasetal a hatalomba.

X Y kronosz óra 2009.02.23. 16:29:33

Már félezren sétálnak

Miközben a parlamentben ötven képviselő hallgatja az azonnali kérdéseket és válaszokat, a Kossuth téren ütemesen gyarapszik a sétával - jelen esetben inkább ácsorgással - a Parlament feloszlatása mellett demonstrálók száma. A tömegben felbukkant egy Jobbik-zászló is, rendőröknek viszont továbbra sincs nyoma. Ennek ellenére teljesen békés a hangulat, a tiltakozók még csak nem is zajonganak.

"Fegyverbe! fegyverbe!" - skandálja a közel ötszáz fős tömeg a Kossuth téren, ahol emellett még a szokásos jelszavak, a "Gyurcsány, takarodj!" és a "Gyertek ki!" hangzik el a leggyakrabban, és néha a focipályák lelátóiról ismert rigmusok is elhangzanak. Új fejlemény, hogy három szakaszny rohamrendőr érkezett a Parlament mellé. Ők egyelőre az épület főbejáratának északi oldalán gyülekeznek az árkádok alatt. Kordonokat még nem állítottak fel, de a tiltakozók maguk állják el saját útjukat az épülethez.

szpal 2009.02.23. 16:29:54

csodálom, hogy milyen naívak itt egyesek. Önfeloszlatás? Te megtennéd a helyükben? Nem hülyék azért.

Francois Pignon 2009.02.23. 16:35:18

@X Y kronosz óra: Fokozódhat a helyzet, mert úgy látom, a tévé parlamenti közvetítés helyett komolyzenét sugároz. ;))

snakekiller23 2009.02.23. 16:36:20

@Francois Pignon:

Nuygi, egyszerűen default eddig tart a TV-közvetítés.

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.02.23. 16:44:58

Wagner? Mit adnak? Wotan búcsúja?

szpal 2009.02.23. 16:49:39

Tegye a szívére mindenki a kezét, és vallja be, hogy bizony nincs otthon behűtve a pezsgő. Ez azért minden okoskodásnál többet elárul.

Bummer 2009.02.23. 16:50:53

@Kötöttségek nélkül:
Hogy érti, hogy "magamfajta"? Fel vagyok háborodva.

tevevanegypupu 2009.02.23. 16:59:27

@dzsucseharcos:
A Stabilitas a kormany maga. Megmozdithatatlanok.Oda vannak enyvezve. Leginkabb a kezuk. De inkabb a Haladas mint a Fasizmus Torpe Csuszomaszoi, akik duborgo bakancsokkal menetelve vezetnek vissza Arpad nepet a mocsarba. Inkabb a ruszkik mint az etruszkok! Eljen a Harom Tavasz Unnepe!

ladislaus 2009.02.23. 17:03:54

szadeszesek megszedik meg magukat egy evig a fizetesbol meg az egyeb juttatasokbol. Hulye lenne kitenni sajat magat. gerinctelen banda! maszop fosik, ez teny. az is belulrol rohad. mdf szinten, ibolyka vesz meg par kalapt... es ezek a fidesz hatan setaltak be 2002-ben!!! Pofan leszakad. darabokra kellene szedni azokat is! miatta nincs egyszeges jobb oldal

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.02.23. 17:08:37

@Bummer: Ezt a Babarczy Eszterrel beszélje meg :-)

tevevanegypupu 2009.02.23. 17:15:56

Istenek alkonya. Csak kicsit sokaig tart a sotetseg..Delben is.

szpal 2009.02.23. 17:20:48

@lelkylola: a romákra gondolsz? az szdzs vajon most miről akar népszavazást szervezni? van ilyen kérdésük is, hogy vahon van-e 200.000 liberális, aki szerint Isten nem balos, vagy jobbos...

Parajpuding 2009.02.23. 17:22:22

Csak úgy elmélkedem:
Ha most a Fidesz lenne Orbánnal az élen. Hasonlóság erős. Ő sem az igazmondásáról híres, sőt éppenúgy dlettáns. A bagázsa is. MSZP - Fidesz, egyre megy. Valószínüleg az esetükben sem lenne jobb állapotban a gazdaság. Ők sem loptak volna kevesebbet... és sorolhatnám. Naszóval a Fidesz megszavazná a parlament feloszlatását? Ugyanmár! Most ők megszavazzák, a fordított esetben az MSZP tenné ugyanezt. Tragikomédia ez az ország.

Kösz jól vagyok! Ne tessék aggódni! · http://tudtad.blog.hu 2009.02.23. 17:25:53

Ez a videó fantasztikus. Nagyon fasza. Természetesen biztos, hogy nem lesz itt semmi féle oszlatás. Maximum a Kossuth téri tüntetőket fogják feloszlatni.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.02.23. 17:27:08

@Parajpuding:
Neked egyre megy, mert egy szellemi éhenkórász vagy. Jó esetben! Mert lehetsz valami buzeráns libbancs is, ami sokkal rosszabb.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2009.02.23. 17:27:57

HÉÉÉÉÉÉÉÓÓÓ!!! MSZP! B*ZI MSZP!!!

RETTEGJETEK, RETTEGJETEK!!!

CSAK A BILINCSBEVERT KOMMANCS A JÓ KOMMANCS!

RETTEGJETEK!!! RETTEGJETEK!!!

No, most fogják szétverni azt a párszáz embert, aki összegyűlt a Parlament előtt. Milyen bátrak, ó, milyen bátrak!

Mi a különbség 1989 és 2009 között??? :-)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.02.23. 17:29:20

Talán ha nem 6 ember lenne a Kossuth éren, hanem 600 000, akkor más lenne a szituáció ...

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2009.02.23. 17:32:34

Hmmm! Sehol nem lehet a parlamenti vitát megnézni:-( Sem tévén, sem az interneten:-( Milyen bátrak, ó, milyen bátrak!

HÉÉÉÉÉÉÉÓÓÓ!!! MSZP! B*ZI MSZP!!!

RETTEGJETEK!!! RETTEGJETEK!!!

elfelejtette 2009.02.23. 17:32:50

Azért nem semmi az SZDSZ. Miközben hangosan ágál, és vitatja a kormány mindegyik tervét, közben megszavazza a kulcsfontosságú javaslatokat, nehogy megváltozzon a hatalmi felállás. Mert hogy az előrehozott választás szerintük nem időszerű. Mégis mikor máskor lenne időszerűbb? Ha minden rendben volna?

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.02.23. 17:38:24

@tevevanegypupu: A kényszer sokféle lehet és sokfelől jöhet, nemcsak az utcáról.
De még az utcáról is jöhet akkora, amihez kevés a vízes ágyú.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.02.23. 17:39:23

@szpal: Nálam bor van, és régóta be van készítve. Ki tudja? :)

dr. Wilbur Swain 2009.02.23. 17:42:38

támogatnám a parlament feloszlatását
kardlappal

elfelejtette 2009.02.23. 17:42:43

Én is a borra szavazok. Csakis száraz fehér borra. VÖRÖSET SOHA! :D

2009.02.23. 17:45:33

Nem valószínű, hogy megszavazzák.
Övék az ország. És ez így nekik jó.
Nekünk nem annyira...

CrL 2009.02.23. 17:51:10

tölgy, de milyen külső kényszerekre gondol? Klára asszony kiszeret Feriből?

RIO 2009.02.23. 17:57:02

uszítok:
oszlassuk fel a parlamentet és a rendőrséget egy füst alatt. az égő házak, autók és elszenesedő holttestek füstje alatt.

tevevanegypupu 2009.02.23. 17:57:04

@tölgy:
az az erzesem, hogy valami verlazito komedianak vagyunk tudatlan szemleloi. Ezek a kekcedulas valasztasok, az 56-os gyilkosok, a 68-as bevonulok, a Grosz Karoly fele sotet alakok utodai, szellemi orokseguk vallaloi. Es vannak az EU-ban is akik tamogatjak oket. Meg fogjak uszni ezt is, mint ahogy mindig, mindent megusznak. Maradnak es talan meg 2010 sem remenytelen nekik.
SZDSZ ugyszinten..rendszervaltok..Marai mondta egyik irasaban, hogy nem hisz nagyon a magyar szamizdatok valodisagaban. Olyan kicsi orszagban mint Magyarorszag, elkepzelhetetlen, hogy ezek ne a hatosag engedelyevel mukodjenek. Nem mindenki, de sokan valoszinuleg kaptak "tamogatast". Ahogy most es 1994 ota viselkednek, egyaltalan nem valoszinutlen, amit Marai allitott.

Pelso.. 2009.02.23. 18:05:55

Parajpuding,

Az a gyanúm, hogy valójában a Fidesz sem akarja jelenleg a feloszlatást, inkább ezzel szondáz, kísérletez, némi hangulatot generál.

pitaa 2009.02.23. 18:08:09

remélem buknak ezek a gecik végre... eljött az idő

KopaszMercis 2009.02.23. 18:10:20

allam csod allam csod
modnjatok sokan egyszerre hatha bejon

az utolso dolog ami kene most nektek az egy elorehozott valasztas :)

teknős 2009.02.23. 18:10:30

bbjnick! Szimpatikus vagy!

Pelso.. 2009.02.23. 18:12:52

Aztán, ha ma buknak, mi lesz másnap?

KopaszMercis 2009.02.23. 18:13:08

Jah az anti operbaloskat is hogy szajba baszkodtak...

elfelejtette 2009.02.23. 18:15:59

@dzsucseharcos:

Nem semmi, a Jegybank elnök és az MSZP képviselője üzengetnek egymásnak.

2009.02.23. 18:17:01

Választási törvényt módosítani: Csak egyéni képviselők legyenek, s visszahívhatóak. Ja, és összesen 99.

Szakértői kormányt 2 éves mandátummal, AZONNAL! Csak pártonkívüli szakemberekből.

Pártok gazdálkodását húsz évre visszamenőleg átvilágítani (nem úgy mint eddig), ahol svindli van, az akkori pártvezetést lecsukni.

Lennének még ötleteim.

pli001 2009.02.23. 18:25:16

Javaslatom a következő!
Kezdjünk aláírásgyüjtésbe a neten, a következő témakörben:

Van-e 200001 ember az országban, aki az SZDSZ-re szavazna, ha segítene feloszlatni az Országgyűlést. Hátha. :)
P.

ÁrPi 2009.02.23. 18:28:01

Pelso.. 2009.02.23. 18:12:52
Aztán, ha ma buknak, mi lesz másnap?

Huszonnegyedike. Olyan módon mint 08.március 10-én volt csak márciustizedike.


: febr. 23. 18:16
Kóka az ellenzéki felszólalók után felszólalva a Reformszövetség javaslatainak fontolgatását javasolja (az ellenzéknek) és erre hivatkozva NEM oszlat.

KopaszMercis 2009.02.23. 18:40:20

@zulu:

teso en moged allok uzival.. csak ne hivd szakerto kormanynak meg ettol a viktorista butasagtol beszarok.

Diktator kell ide. Es nem olyan akinek attol all a fasza hogy a korona usztatja.. igassagosmatyas kell nekunk!

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2009.02.23. 18:41:08

Szeretnék egy kamerát ami mutatja ahogy egymás közt ájuldoznak a röhögéstől, hogy a népek elképzelik, hogy attól, hogy ők esetleg föloszlatják a parlamentet, új választást írnak ki és a Másik nyer, akkor attól valami változik.

Nem, mert együtt csinálják:

www.kibulizottorszag.net

Amíg ez nem tudatosul az emberekben szerte az országban, nem fog változni semmi. Sajnos.

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2009.02.23. 18:49:34

nem oszlanak:

A Fidesz indítványát a képviselők 204 nem, 170 igen és egy tartózkodás mellett utasították el, a népi kezdeményezést 205 nemmel, 170 igennel.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2009.02.23. 18:49:36

@A Nép - Te vagy!:

Kedves A Nép...!

"együtt csinálják" --- írod. Ez valószínűleg így van. De! Ha már velem fizettetik ki a show-t, akkor legalább azt hagy döntsem el, hogy melyik szereplőt akarom látni (esetleg, melyikről gondolom úgy, hogy az előadás közelebb áll az én ízlésemhez).

HÉÉÉÉÉÉÉÓÓÓ!!! MSZP! B*ZI MSZP!!!

ü
bbjnick

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2009.02.23. 18:54:10

Szerintem kapnak egy pár hógolyót a kijövő képviselők, akkor a rendőrség közbelép. És jön 2006. október 23-a második felvonása. (Remélem nem így lesz.)

KopaszMercis 2009.02.23. 18:55:31

@lelkylola:

miert vernek szet oket? ok szelso jobbosok.. ha csak nem gyujtjak fel az egesz varost oket nem piszkaljak! Es akkor sem normalisan.. sok ezerbol egyet megvakitottak. Bena szar rendorseg.

Bezzeg ha az operabal kornyekere pankok mennek.. na ott mar utni kell!

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2009.02.23. 19:02:30

@lelkylola:

No, ezeknek az emeszpés képviselőknek haza kell menniük a választókerületükbe:-D

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2009.02.23. 19:10:44

OFF: hoppá erről lemaradtam, ilyen is volt ma:
Az Országgyűlés 185 igen, 4 nem és 184 tartózkodás mellett nem vette tárgysorozatba az eltitkolt pártállami múlt megismerhetőségéről szóló SZDSZ-es javaslatot.

index.hu/belfold/2009/02/23/nem_targyalja_a_parlament_a_partallami_multat/

2009.02.23. 19:15:44

Nem oszlanak.

A Nép - Te vagy! 2009.02.23. 18:41:08
Ott az igazság!
Ahogyan azt Bereznay András megírta.

trejo 2009.02.23. 19:32:06

a finis nem olyan lesz, mint várnánk,
biztos, hogy előtte és közben bekavarnak nekünk

ebben a cikkben lehet valami itt:

"A FINIS: a végjáték egyik forgatókönyve"
magyarcentrum.hu/pub/0902/finis/

a gondolat az benne, hogy Gyurcsány és az SZDSZ nem teszi azt, amit tennie kellene, mert már rég túlmentek minden határon.
akkor hogy adják át a "hatalmat" - a kormányt?

úgy, hogy előtte jól letámadnak minket, úgy, hogy a külföldi sajtó felé előadhassák: szésőségesek kaparintoták meg a hatalmat, és ez egy puccs ...

stb, stb

napjaik vannak hátra!
3 hónap, és tutira választunk - nem lehet másképp :)

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2009.02.23. 19:47:29

@bbjnick:

Hm. Ja, hogy show? És a másik ízlésének a másik jön be, és közben egymást ütitek, csak ízlésből és együtt dolgoztok magatok ellen? Persze szabad, de érdemes?

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.02.23. 20:06:50

én meg inkább azt mondom, hogy addig iszom, ameddig nem húz el a búsba a maszop meg a 2 törpepárt

viszkikóla rulezzz...
ha kell, évekig iszom, vedelem..., akár húzóra is...

;)))

tevevanegypupu 2009.02.23. 20:13:18

Koka azt mondja, hogy nem szeretne, ha arrol vitatkoznanak, hogy a ket kispart megszavazza-e a kormany "alkalmatlan" programjat...blablabla..a reformszovetseg programjat fogjak tamogatni mostantol fogva es kesz, az fix!(:

tevevanegypupu 2009.02.23. 20:16:14

Ja igen, David Ibolya is hasonlokeppen, egymas sarkat taposva nyilatkoztak ezt, szoval nagyon komolyan gondoljak. De elsosorban ha lehetne meg maradnanak egy kicsiket..

elfelejtette 2009.02.23. 21:12:01

Egy SZDSZ-es és egy MDF-es tartózkodott. Sőt, Fodorék komolyan latolgaták, hogy nem Nem-mel szavaznak, hanem tartózkodnak majd, de aztán mégis a nemre nyomtak, mer' a zországérdeke. Javítson ki valaki, ha tévednék, de ugye a végeredmény szempontjából ez tökmindegy, mivel az igeneknek kell többségben lenniük. Biztos megvan az oka, meg az értelme is, bár szerintem nem sokan maradtak, akiket meghat ez a finom taktikázás.

elfelejtette 2009.02.23. 21:12:57

Ja igen, ez az előbbi a feloszlatásról történt szavazásra vonatkozik.

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.02.23. 21:22:11

@elfelejtette: "Sőt, Fodorék komolyan latolgaták, hogy nem Nem-mel szavaznak, hanem tartózkodnak majd..."

annyit javítanék, hogy ez 'fotosop'-olás, magyarán: porhintés...

mindenkinek: aki nem tudta előre, hogy mi lesz a végeredmény, az menjen el... a ööö...
a Kanári-szigetekre...
;)))

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2009.02.23. 21:27:10

@A Nép - Te vagy!:

Kedves A Nép...!

Nekem nagyon kifinomult ízlésem van, ugyanakkor maga vagyok a megtestesült empátia:-) Kicsit komolyabban: ha csak odáig is eljutnánk, hogy a politikai osztály megértené, hogy pozíciói megtartásáért figyelembe kell vennie a választók igényeit is, már jóval előrébb lennénk. Igenis, akarjanak a politikusok megfelelni az ízlésemnek.:-)

ü
bbjnick

elfelejtette 2009.02.23. 22:28:22

@ufó - a tejfölösképű zsúrfiúból lett zombi:

"annyit javítanék, hogy ez 'fotosop'-olás, magyarán: porhintés..."

Porhintés, mégis kinek? De a kérdés, hogy még ha nem is porhintés, számít ez valamit? Szerintem nagyon nagyon kevés ember maradt, akit ez bármiről is meggyőzne. Érdekes, ahogy taktikáznak, csak szerintem semmi értelme nincs már.

segabor 2009.02.23. 22:30:02

Jártam kint a Kossuth téren. Találkoztam 100 izgágával és pár tucat igen fázós rohamrendőrrel. GyF nem oszlott, hazamentünk.

Répapapa 2009.02.23. 22:45:43

neszójjábe-ésakkormivan. ugyanúgy nem történik semmi - Atlantiszt is megtalálták: szalka.blog.hu/2009/02/23/vegre_megint_felfedezheto_atlantisz
hazamehettek.

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.02.23. 22:50:14

@elfelejtette: hogy kinek...? vagy... kiknek?

majd megtudjuk..., és azt is, hogy számít-e ez valamit...

természetesen 'számít' ez..., értelme pedig van az ő szemszögükből, ja...

min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2009.02.23. 22:59:01

És tessék! Rögtön kezdik halomra ölni szegény romákat is, és közben leég a radiátor! Olyan büdös, hogy Brüsszelig érezni, és előre tudható, mert hip-hopp-hoppanálva máris itt van Viki "Poppins" Mohácsi, hogy bemondja a frankót a frissen frakcionalizálódó cigánypárt nevében. Tudjátok, akié a 2006 októberében felvonult gumicsúzlis gárda. Szegények le se merték venni a maszkot, nehogy meglássák a barna búrájukat, és bántsák őket a szemétnáci öreganyók. Mert ezek vannak többségben az elnácisodott SZADESZES Budapesten. Rettegjenek, emberek!

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2009.02.23. 23:01:03

Nem kel besz*rni, gondolkodni kell (szerintem).

Ha egy picit is gondolkodunk, láthatjuk, hová juttatta az 1990-es történet morálisan az országot (az elszámoltatás, az igazságtétel elmaradását nyögjük most). Mégegyszer ezt nem lehet végigjátszani. Tehát, ha lesz új kormány, akkor lesz számonkérés is (mert ha nem, akkor Magyaro. praktikusan finished; egyszerűen nincs már lejjebb). Idő kérdése.

HÉÉÉÉÉÉÉÓÓÓ!!! MSZP! B*ZI MSZP!!!

RETTEGJETEK!!! RETTEGJETEK!!!

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.02.23. 23:02:08

@CrL: Az én fantáziám végtelen.

Azonban csak azt akartam megfogalmazni, hogy Fecó önként sehová sem megy.
A támogatói, képviselők és holdudvar számára pedig minden nap nyereség, mert 2010 után ki tudja mi jön és mennyi ideig tart.

Az milyen, hogy az ATTAc-os TGM vasárnap ott volt Fecó értelmiségi eligazítóján? A Nagy Rendszerkritikus :)

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2009.02.23. 23:04:08

@min0rity r3port:

Hát nem érdekes, hogy ma hajnalra gyújtogattak a szemétnáci cigány NBH-sok??? Pont a parlament önfeloszlatását megelőző éjszaka??? :-(

ü
bbjnick

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.02.23. 23:12:12

@tölgy: nono...
tgm még fog villantani...
mér baj az, hogy testközelből tudósít...?

reality 2009.02.23. 23:18:56

@bbjnick: Most lenne itt a gondolkodás ideje. Itt a Reakción is. Szükség lenne a helyzet, a lehetséges események kielemzésére, egy fajta műhelyre - mit lehet tenni, milyen megoldások vannak. Tudom, nem egy nagy tényező a Reakció, de amennyit tőle telhet, az megtehetné. Szükség van a jobboldal kritikájára is, de ésszel. Durva dolgok lesznek még itt!

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2009.02.23. 23:39:53

@reality:

Azám, Reality, az egész úgynevezett jobboldalon nagy szükség volna az értelmes elemző párbeszédre. De, ahogy én látom, már itt is megindultak a helyfoglaló játszmázások (úgy értem a jobboldalon); pedig nagyon nem kellene előre inni a medve bőrére. Ha mégegyszer elbaltázzák/elbaltázzuk (mint 1990-ben), akkor "tényleg lesz itt b*zmeg"...

ü
bbjnick

reality 2009.02.24. 00:08:09

@ergé: Jaj, ne mán! Nem egy komplett programra gondoltam (amúgy ezt már szemezgettem - ebben a tájban kezdtem el olvasgatni a Reakciót), hanem amolyan stratégia elemzésekre, rövid ötletelgetésekre, ami a blog profiljának is megfelelő.

reality 2009.02.24. 00:12:21

@bbjnick: "nagy szükség volna az értelmes elemző párbeszédre" No, valami ilyesmire gondolok.
Szóval az lenne a lényeg, hogy a balliberális oldal lépéseire mi lenne a megfelelő válasz. Mert szerintem itt most már egyre jobban fel fognak gyorsulni a dolgok, és szükség lenne az éleslátásra, valamint hogy mi mezei emberkék megértsük a történéseket, felvázoljuk a lehetőségeket, hogy ne csak kapkodjuk értetlenül a fejünket.
"már itt is megindultak a helyfoglaló játszmázások (úgy értem a jobboldalon); pedig nagyon nem kellene előre inni a medve bőrére"
Ezt hogy érted?

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2009.02.24. 00:38:39

Papírforma. Ki is gondolta, hogy ezek majd szépen feloszlanak? Majd ha krómkénsavban oszlatjuk őket, akkor...

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2009.02.24. 00:50:57

@reality:

Úgy értem, Reality, ahogyan mondtam/írtam. Még nincs is pozícióosztás, de már helyezkednek, rondítják egymást, kaszálják egymást az elképzelt helyekért...:-( Olvasgass különféle jobbos újságokat, portálokat. Szomorú ez.

ü
bbjnick

urbangeri · http://ujgen.blog.hu 2009.02.24. 01:35:29

Az előrehozott választás egyetlen esetben nem időszerű, ha Gyurcsány 400-450 mrd-os kiadáscsökkentést is odaraknagyvű "reformprogramja" mellé.

De valahogy a Fidesz sem tüsténkedik semmiféle program lerakásával. talán abban reménykedik a felsővezetés, hogy az IMF valami keményebb programot is kikényszerít ennél? 90%-os adósságnál nem lesz könnyű talpra állni, és a 3. év tájékán már egyre röhejesebb lesz hallgatni a rohadt MSZP, nem is gondoltuk volna szólamokat.

ujgen.blog.hu/2009/02/24/a_szanalmas_frakcio

CrL 2009.02.24. 02:19:21

@tölgy: a fantáziám nekem is ;]

olvasta a szöveget amit azon az eligazítón Feri lenyomott?

www.miniszterelnok.hu/mss/alpha?null&m10_doc=2328&pg=2

Frank a rendszerváltástól indul muahah.

(TGM-nek meg az iránytűje az elmezavar jelzésen volt már, kellett egy kis tisztulás)

CrL 2009.02.24. 04:10:53

@urbangeri: ne haragudj de a Fideszezés már nem hoz a szadesznak semmit. hogyhogy nem vagy LMP-s?

molaris 2009.02.24. 05:27:30

@zulu:
Mintha azt írtad volna, amiket én szoktam írkálni.
Különben a hétvégi Simon Gábor féle affér senkit nem érdekel? Ez az államtitkárka megint megmutatta milyen is a szoci virtus. Neki ugyan ne ugasson egy stewardes. Kíváncsi leszek mit kap "repülés biztonságának veszélyeztetéséért", és miként tálalják?

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.02.24. 07:01:09

Fodor Gábor a Napkeltében felvonultatta a szokásos mellébeszélés teljes kelléktárát. Viszont Jegyes-Tóth Krisztának nagyon csinos az új frizurája, máris volt valami jó a mai napon.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.02.24. 07:24:15

Miközben Kóka arról szónokolt, hogy azért szavaznak nemmel, mert az egész probléma abból fakad, hogy Orbán Viktor hataloméhes, addig fodor Gábor valami napilapot olvasott. Az egyik félrebeszél, a másik le sem szarja az egészet. Mégis a médiumok zömében ők nyilatkoznak. Hogy egy klasszikust idézzek: Egy szemkilövető törpepárt tematizálja a válság mindennapjait.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.02.24. 08:57:32

@CrL: Ez a f@rok tényleg azt hiszi, hogy kizökkent az idő, ő kárhozat, ő született helyrehozni azt.

Egyszerre kell küzdeni a gazdasági válságért, a modernizációért és a szélsőjobb ellen. A sz@rhoz neki személyesen semmi köze nincs. Idepottyant a Holdról úgy 1-2 éve.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.02.24. 09:29:24

@trejo: Ha volna egy kis eszük, leadnák az egész sz*rkupacot, aztán szorítson meg a Fidesz, és utálják meg őket. 2014-ben úgyis ők nyernek megint, bár a demográfia ellenük dolgozik. De nem, nem bírják ki azt a 4 évet hatalom nélkül, inkább maszatolják tovább a szart.

Samott 2009.02.24. 09:52:45

@Vizibusz: Pont ez lesz, csak kihuznak meg egy evet... mikor derult ki az oszodi beszed? Ket es fel eve? Azota ez a lemez megy: most mar aztan megbukott / mikor mond mar le / zavarjak mar el / oszlatjak mar fel... unalmas. Megmondom mi lesz: Feri szepen ellavirozgat a valsagban, igyekszik mindent rakenni, nem kulonosebben erdekli mi lesz az orszag sorsa, hiszen jovore ugyis buknak... most oszinten, miert vegezne el a piszkos munkat? Toldozgat-foltozgat, probalja a viz felett tartani az orszagot... jovore lesz egy jo fel evunk, elkolti o is a koltsegvetest fel ev alatt, aztan rakja rendbe a fidesz az orszagot ahogy tudja. Lesz itt meg siras-rivas, megszoritas... meg Orban takarodj. Most nem olyan orszagot kapnak majd mint 98-ban... en nyugodt vagyok, jol keresek, teljes fizumra be vagyok jelentve... a mainal jobban mar nem sarcolhatnak meg. Ha meg megprobaljak, akkor rabolintok valamelyik kulfoldi ajalnlatra... :) Hatradoltem, nezem a katasztrofafilmet... tenni ellene ugyse tudok semmit.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2009.02.24. 09:55:14

No, a tegnapi "siker" agyukra ment a szociknak. Kórozs Lajos államtitkár az imént magyarázta meg Farkas Flóriánnak, hogy az elmúlt időszak gyilkosságaiért Bayer Zsolt a felelős (és a Lungo drom, mert kiállt Bayer mellett):-D Csak így tovább elvtársak, lehetetlenítsétek el magatokat minél jobban, hogy a saját erkölcstelenségetek és debilitásotok csapdájából a b*dös életbe ne tudjatok kikecmeregni. Alakul ez, mingt púpos gyerek a prés alatt:-(

Veder1 2009.02.24. 10:11:19

Juhéé, szar lesz az élet, juhéé, tönkremegyünk, juhéé, nem fogunk mit enni! A picsába!!!

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.02.24. 10:46:57

Megyek a Holdra, igaza van Gazinak.

"Lehet, hogy a földön boldogabb az élet, boldogabb az élet juhehehé
Csakhogy én már régen fönn a Holdon élek juhehehé
Felveszek a szkafanderem, rácsapok a babám feneke
Jó nekem a Holdon, elrepül a gondom, live is ok' itten juhehehé

Odalenn meg kannibál űrhajók repülnek, össze-összemennek juhehehé
Most meg ide lőnek, egy hosszú létrán jönnek, de elrúgom én őket juhehehé
Menjetek csak vissza-vissza, le a földre
Más dolgom van, behúzok a firhang
Egy Mars-adót keresek, szállok a zenével
Boldogok legyetek juhehehé!"

(Waszlavik Gazember Petőfi Velorex)

urbangeri · http://ujgen.blog.hu 2009.02.26. 05:09:35

@CrL: Azért Fidesz is a játék része. Az oké, h általános sablonná vált, h Gyurcsány hazudott, csak hát még mindig kissebbet, mint a Fidesz (2006 kampány).

A ballib koala hazugsága amúgy összetett, mert az SZDSZ élén Kókával az én jelenlegi tudásom szerint egyszerűen 8-900 mrd-dal benézte (8-at várt 11,5 helyett) a 2006-os hiányt. Az MSZP élén Gyurcsánnyal és Veressel nem is dübörgött. Tehát miközben az MSZP/Gyurcsány még a koala partnert is átvágta, addig az SZDSZ jóhiszeműen kamuzott, és igazából egy orbitális baklövést nyomott.

Az SZDSZ akkor vált gázossá, amikor nem vallott színt, mert 2006 májusában kábé ki kellett volna lépnie a kormányból, de minimum Veres János fejét követelnie bennmaradásért cserébe, de ehelyett lapított a hatalomért. Másrészt 2-ős stratégiai hibát is elkövetett gazdaságpolitikai szinten, támogatott egy rossz szerkezetű, adónövelő kiigazítást, valamint a rövid távú gazdaságélénkítés helyett belekezdett az egészségügy hosszútávú átalakításába, amire igazából nem tudta megszerezni a társadalmi támogatást (és egyéb hibák).

Na most ezzel szemben a Fidesz/Orbán folyamatosan azt kamázza, h a Kádár rendszer fenntartható, csak le kell váltani ezeket. De szociális vívmányok maradhatnak, az egészségügyet meg finanszírozza a pár hülye adófizető (itt a közalkalmazottak is-TB) és használja nyugodtan mindenki (inaktívak). Felsőoktatásban meg az van, hogy megint fizessenek a hülye legális jövedelemmel rendelkezők (a geci multik többnyire és néhány legálisan tevékenykedő magyar cég), igaz ott már inkább a felső és közép osztály a haszonélvező. És a Fidesz se mondja egy szóval sem, h a rendszer fenntarthatatlan. So hazudnak, bár a felelőség őket kevésbé terheli, vagyis nehéz összehasonlítani pl. az SZDSZ-szel, aki igazat mond, csak hozzájárul a kisebbségi kormány életben tartásához.

Végül is mindenkinél az egyéni preferencia dönt, a hazugságot ítéled el, v. a létező rosszat. Plusz a rossz alternatívája a a remélhetőleg hazug genya, akinél valaha szar volt a hangulat de a gazdaság csak kicsit. A genyát, aki vagy cselekedni fog vagy sem, de ha te akarnál cselekedni akkor betesz. Persze ha ő akar, akkor viszont feltétlen támogatást vár el.

urbangeri · http://ujgen.blog.hu 2009.02.26. 05:21:35

@Mr Falafel: miféle minden médium?! Két nappal a szavazás után hozta le a Népszabi az SZDSZ indoklását, Molnár Lajos véleménye képiben. nol.hu/velemeny/lap-20090225-20090225-41
Tényleg minden médiából az SZDSZ folyik. (Mondjuk tévét nem nézek, de a neten senki nem hozta le az SZDSZ indokait v nekem kéne átalakítanom a hírfogyasztásom.)
süti beállítások módosítása