A Sátán és a Szent Korona
2009. január 25. írta: Francois Pignon

A Sátán és a Szent Korona

"Az országkáromló Gyurcsány Ferenc útjából elhárult az utolsó akadály is, az általa megvetett magyar nemzeti ereklye árúba bocsátása elől. (...) Sátán, el a Szent Koronától!"

  A fenti sorokat többek közt Patrubány Miklós és Vona Gábor jegyzik, akik tüntetésre hívnak az Alkotmánybíróság épülete elé. Az esemény szónoka lesz Morvai Krisztina is, mint jogász, nyilván ő tudja, miért is az alkotmánybírákat szórakoztatják majd ezzel az eseménnyel.

 Nem lepődhetünk meg már semmin, de azok kedvéért, akik nem követték a nemzet jövőét meghatározó eseményeket, tömören ismertetem az előzményeket: Az IMF-el megkötött hitelszerződésünk alapján az állami vagyon fedezetül szolgál, vagyis nemfizetés esetén elvileg a hitelezők benyújthatják rá igényüket.

Draskovics Tibor szerint ez az ilyenkor szokásos eljárás, korábban is így vettünk fel hiteleket. De nem mindenki ilyen nyugodt. Néhányan máris IMF-irodaházat vizionálnak az Országház helyén, ahonnan Dominique Strauss-Kahn a Szent Koronával a fején gyönyörködik lakhelyében, a Budai várban.

 Legyünk megértőek. Ahogy Gyurcsány Ferencnek a fasisztaveszély, ugyanolyan lételeme a jobbszélnek a nemzet sírja feletti hisztéria. És utóbbiak még szórakoztatóbbak is. Ilyen eredeti ötletei nincsenek a miniszterelnöknek. Esetleg ha tényleg eladná a koronát.

 Ami, lássuk be, igazán sorszerű lenne. Mi állíthatna valóbb emléket az utókornak az elmúlt évtizedeinkről, mint hogy adósságaink miatt elárverezik felőlünk az országot? A hiszterizálóknak viszont üzenem: nem kellene ilyen ötleteket adni. Mert Gyurcsány már amúgy is mélyen ellenzi, hogy a korona mostani helyén van. És nincs kétségem afelől, hogy honfitársaink többsége simán támogatná az eladását is, ha megkapná belőle a maga részét.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr18899310

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Tudtad? 2009.01.25. 18:50:46

Most akkor csúzliban az egész ország?A rendszerváltásnak hazudott, de a pesti utca által csak gengszterváltásnak nevezett 20 éves időszak politikai osztálya két évtized alatt végső romlásba döntötte a hazát. Mára odáig süllyedt, hogy a nagy család, a nemz…

Trackback: Sárdobáló 2009.01.25. 15:57:02

Én elmegyek a vásárba fél pénzenJobboldali emberek, politikusok, publicisták régóta azzal vádolják a "ballibeket", hogy a különböző rasszista cselekményekre adott reakciójuk valójában csak hivatásos/megélhetési rettegés, fasisztaveszéllyel való…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jozicsenko 2009.01.25. 15:17:29

nem is tudok erre mt mondani:
ha volna pénzem, magam venném meg az országházat, csinálnék belőle könyvtárat meg múzeumot, a benne lévő politikusokat meg úgy zavarnám ki, mint Krisztus Urunk a templomból a kereskedőket

(persze álmodik a nyomor)

de mindegy, ráférne arra a helyre a szellőztetés, csak a luxusapartmanok és lakónegyedek építése ellen nem lenne ny-on akkora morgás, mint anno Csau és a romániai falvak esetén...

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2009.01.25. 15:21:59

Pontosítsunk, az EU hitel lesz az:

"Akár a Szent Koronát vagy a Parlamentet is végrehajtás alá veheti az Európai Unió az általa nyújtott kisegítő hitel feltételei szerint, ugyanis a szerződés hármas számú mellékletében Draskovics Tibor igazságügy-miniszter úgy nyilatkozott: minden egyes állami vagyontárgyunk végrehajtható, ha nem teszünk eleget fizetési kötelezettségünknek..."

209.85.229.132/search?q=cache:c8mfCsEm8qMJ:www.piacesprofit.hu/%3Fr%3D22778+EU+hitel+szent+korona&hl=hu&gl=hu&strip=1

Francois Pignon 2009.01.25. 15:30:04

@gloire: Igaz, köszi a kiegészítést.
De hát ki ismeri magát ki már a sok hitel és hitelszerződés között? Csoda ha az ember elveszti a fonalat? Páran meg mást is...

2009.01.25. 15:34:27

Mátyás király 80 ezer aranyért vásárolta vissza II. Frigyestől a koronát, miután Kottanerné meglovasította azt.

Ne adjunk ötleteket, mert még tényleg elsinkófálják.

refuse/resist! · http://torzskocsma.blog.hu 2009.01.25. 15:42:55

Azok után, hogy százmilliárdokat költöttek a korrupció betonba öntött, semmitérő emlékműveibe, miért is annyira hihetetlen a korona eladása?

SheronComb 2009.01.25. 16:08:41

Ehhe, akkor az állami vagyon "privatizálása" is azt a célt szolgálta, hogy a csúnya kapitalista bankárok ne tudják rátenni a kezüket.

tevevanegypupu 2009.01.25. 16:20:55

Hanyban is hoztak vissza Magyarorszagra az amerikaiak a Szent Koronat??(:

Steve the Great 2009.01.25. 16:21:26

Má' Sátán is? Igazán szép karrier...

szpal 2009.01.25. 16:30:12

Alkotmány 74. § (2) "A Magyar Köztársaság címere hegyes talpú, hasított pajzs. Első mezeje vörössel és ezüsttel hétszer vágott. Második, vörös mezejében zöld hármas halomnak arany koronás kiemelkedő középső részén ezüst kettős kereszt. A pajzson a magyar SZENTKORONA nyugszik."

akak 2009.01.25. 16:52:25

Ha mán' hagyománytisztelet, akkor mán' legyen az.
A Donáti utcai Alkotmánybíróság nem a II., hanem az I. kerületben van.
Jó lenne, ha valaki Vonáékat és falusi embereit gájdolná a Bűnös Városban, mert még eltévednének.
Tehát: Battyhány tér, Markovits Iván utcába be, balra az Iskola utcába, ismét jobbra fel a Franklin lépcsőn, majd balra végig a Donáti utcán, míg az AB-hoz nem érnek.
Ez mind az ELSŐ kerület, kérem.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.01.25. 17:01:46

És akkor a titkos záradékról még nem is tudnak... Az ország lakóinak szervei is zálogba vannak csapva. Ha nem fizet a kormány 2010-ben, akkor mindenkinek kiveszik a félveséjét.

dobray · http://mandiner.blog.hu/ 2009.01.25. 17:13:58

@tevevanegypupu: 1978 vagy 79, piontosan nem emlékszem :)
Nem csodálkoznék, Kunbélustól sem voltak idegenek az ilyen ötletek, és ugyan nem gondolom, hogy a MAgyar Gárda becsületkódexének megfelelve a Szent Korona Jézus fejére fog kerülni második eljövetelekor, és neki készült direkte, de annyira azért még mindig államiságunk jelképe hogy az ilyen híreket illene kapásból érdemlegesen cáfolni a Miniszterelnöki Hivatalnak. Egyébként pénzbeli értéke nem sok a koronának, kifejezetten szerény királyi ék anyagiakban mérve. Ezen túl viszont felbecsülhetetlen.

a néhai papp jános 2009.01.25. 17:16:43

Dr. Kiszely István
Körösi Csoma Sándor Egyetem
Atilla Király Népfőiskola

miután harminc évig jelentett az egyházról, biztos tud egy-két dolgot a sátánról.

Francois Pignon 2009.01.25. 17:17:04

A titkos záradékot tényleg jó lenne ismerni. Például hogy melyik magyar terület melyik hitelező országhoz fog kerülni. Lehetne kezdeni a költözködést.

jozicsenko 2009.01.25. 17:20:06

@Francois Pignon:

jaja, jó volna tudni, hogy szlovákul, szerbül vagy németül tanuljunk

a néhai papp jános 2009.01.25. 17:34:01

ha valami a sátán műve, akkor az, h a malév az orosz államé. tudom, tudom, szabad piac, meg minden, de azért ez ciki, lássuk be. szűnt volna meg inkább.

Thulsa Doom (törölt) 2009.01.25. 17:46:35

Igazatok van. A polgári gondolkodású embereket nem érdekli a korona se az állami vagyon sorsa. Röhögjük ki azokat akik a koronáért vergődnek.
Az igazi pógári ember arra szavaz, aki azt ígéri nekik, hogy "három igennel sokat spórolhat", meg hogy "ne az emberek fizessék meg...". Az igazi pógár elutasítja a koronát féltó demagógokat!
Előre pógárok!

blogszemle (törölt) · http://magyar-blogszemle.blog.hu/ 2009.01.25. 18:08:25

inkább az a sátán műve, hogy a reakció magát nemzetinek meg jobboldalinak hiszi

Francois Pignon 2009.01.25. 18:11:57

Valahogy nem érzem, hogy a nemzeti értékeink és hagyományaink tiszteletének feltétlenül együtt kell járnia a sátánozós hisztériával.

tevevanegypupu 2009.01.25. 18:12:43

Vonaek nyilvan azert valasztottak eppen a Szent Koronat, mert nyilvan azzal lehet a legjobban sokkolni, valaszthattak volna akarmi mast is. Nem hinnem, hogy elvinnek a koronazasi jelvenyeket, de mindenesetre mar maga az otlet, hogy az "orszagot" tettek fel jelzalogba az mutatja az elvetemultseget es azt, hogy mindenre elszantak magukat. Tenyleg mindent eladnanak. Azt hiszem az majd kizarolag a partner tisztessegen mulhat, hogy esetleg a jovoben ne papirmase koronat es ablakuvegbol keszult orszagalmat csodalhassunk.

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.01.25. 18:22:42

dupla vagy semmi rulezzzz...

@reconquistador: szerinted ha lenne egy népszavazás a 'következő vasárnapon' arról, hogy az imf elviszi a szentkoronát cserébe gyurcsány nyilvános nyaktilózásáért..., támogatja-e igen v. nem...
akkor mi lenne a szavazás végeredménye...?

dupla vagy semmi rulezzzz...

Thulsa Doom (törölt) 2009.01.25. 18:38:53

@ufó: Az igazi pógár nem támogathat semmiféle nyaktilózást. Az igazi pógár a kővel dobálózó ellenséget kenyérrel dobja vissza.
Orbán Viktor miniszterelnök úr nevében vissza kell utasítanom még a feltételezést is, hogy mi bármi rosszat akarnánk az ellenfeleinknek.

A Jobbik meg egyértelműen az Mszp érdekeit szolgálja, ezt már Kövér László alelnök úr és Csintalan Sándor is megmondta.
Nyilvánvaló, hogy komenyisták azért hozatták vissza az átkos Kádár-rendszerben a koronát, hogy most, 2009-ben, az általuk mozgatott jobbikon keresztül megzavarják a pógárok fejét az ilyen esztelen IMF ellenes koronahisztériával.

Vissza kell utasítanunk a szélsőjobb-szélsőbal- MSZP-SZDSZ aknamunkát a szeretett Orbán elnök úr és a Fidesz ellen!

Acmee 2009.01.25. 18:41:14

@ufó:

Én odaadnám a Szent Koronát, ha az összes magyar (határon túliaknak is ér!) acélbetkóssal egyet rúghat mindegyik politikus seggébe. Ki-ki a "sérelmekhez" mért erővel... Szarul járna a jobb-közép-bal, mindenki, de még lehet, h az alsó és felső is :D

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.01.25. 18:49:09

@Acmee: yeee..., és a seggberúgás a Duna partján történjen..., no persze nem apályos időkben... :)

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.01.25. 18:53:20

@reconquistador: a 'pógárság' egy része nyaktilózások után alakula ki..., mintha ez rémlene..., akarom mondani, dehogyis rém..., sejlene fel, igen ez a jó szó, sejlene fel a századokból...

@Francois Pignon: lösz-é egy frankó poszt csehák judit alapítványához, -nak, jutattott milliónokról...? 900 körüli tán a zseton...?

Tehéntőgy 2009.01.25. 18:54:58

Vona sem eredeti, csak biztos tul sok Olsen-bandat nezett. Ott derult ki egy epizodban poenbol, hogy a dan kormany titokban eladta az altaluk epp elrabolt koronaekszereket, hogy finanszirozni tudjak az allamadossagot :-)
Feltunhetett volna azert neki meg Petur banynak, hogy anno a lengyel allamcsod sem ugy nezett ki, hogy megjottek a vegrehajtok, es nekiallltak kiramolni a Wavel kincstarat.

Francois Pignon 2009.01.25. 19:08:14

@ufó: Nem tudom, arról konkrétan lesz-e, ha valaki ír róla, akkor biztosan. De ajánlom Kálmánék minapi írását:
reakcio.blog.hu/2009/01/22/hulye_megrendelesek_miniszteriuma
És ahogy látom, politicus is készül valamivel a témában.

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.01.25. 19:13:11

MINDENKINEK

jó hír gyütt...

"Nem kell új választást tartani a ferencvárosi 12-es választókerületben, mert a részvétel meghaladja a 25 százalékot.

Este fél 6-ig a választásra jogosultak 25,72 százaléka élt szavazati jogával..."

leg'ább a pénzen spóroltunk...

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.01.25. 19:16:15

@Francois Pignon: köszi...
egyébként őket mán inspirálni próbáltam egy poszt megírására..., hogy mijér nem adnak az kínaiak számlát..., de ő(k) azt mondották volt vala, hogy őket ebben csak az érdekelné, hogy ki élne túl egy ilyen jellegű tényfel..., letárást...

jozicsenko 2009.01.25. 19:21:22

mmm, azért pár dolgot gyorsan szögezzünk le:
- a magyar korona visszadasával az akkori USA kvázi elismerte a magyar rendszert, mégha nem is vett részt politikai fővezér az átadáson, de legitimálta (56 után 23 évvel, de kellett)
- kádárék ezzel kapcsolatot építettek, D-209 ekkor már védte a hazát a gazgalád kgb-től, pár év és IMF, WB tagok lettünk, vettük fel a hiteleket (83-84, talán?)
- azok a strabagdemokraták, akik most micisapkának csúfolják, ekkor még maoisták voltak vagy hasonló alternatív utat kereső "értelmiségiek", akiket az akkori hatalom megfigyelt
- nekik -a strabag bp-i leányvállalatának, az SDSznek- nem változott a mentalitásuk: 20 év alatt a cégeket adták el, ha pénzzé tennék, miért ne adnák el a koronát? nekik soha nem volt a jelképük...
- miért lenne az szdsznek/mszmp-nek érdeke magyar jelképeket védeni? ők lemondtak róla akkor, amikor minden magyar jelképet a nácikhoz soroltak: oda jutottunk, hogy ha magyar zászló van nálam (nem náci-árpádsávos rettenetet, nem cumdeopropatria-s iszonyat, sima piros-fehér-zöld), akkor szélsőséges huligán vagyok (lsd: 2006 augusztusa, amikor egy olimpikont támadtak meg Bpen)
ha a szot üdülőt milliárdokért adták el, miért ne vágnák zaciba pár mrd-ért a parlamentet? :-)) az IMF hitelt se ők fogják visszafizetni :-)))

homoródkarácsonyfalvi 2009.01.25. 19:24:12

@ufó: Hát, kíváncsi vagyok. Szerintem minden számít, ez is.
Gy.F. most állt elő azzal, hogy teljesen felforgatja szeptemberre az országot. Nem őt kellene felforgatni?

Francois Pignon 2009.01.25. 19:26:03

@ufó: Erről biztosan nem fognak írni. Kínai Kálmántól múltkor is vettem öt pár zoknit, és nekem sem adott számlát. Ráadásul kettő már lyukas.

funfun 2009.01.25. 19:28:01

Direkt megnéztem a linket is, tényleg így szerepel: "árúba bocsátása". Mikor lesz az, hogy nemzetünk megannyi hős fia végre megtanul helyesen írni édes anyanyelvén??? Milyen magyar az, aki nem tud helyesen magyarul írni???? Na meg érthetően fogalmazni. Mit jelent a Szent Korona "elárusítása"? Nekem ez a szó tartalmilag nagyon fura.

homoródkarácsonyfalvi 2009.01.25. 19:30:01

@Francois Pignon: Igazad van a hisztériában, de szerintem van a dolognak egy másik oldala. Egy szubkultúráról van szó, amit lehet szeretni, vagy nem szeretni. Te nem szereted, és a legtöbben szerintem így vagyunk ezzel.
De szerintem az érdekes a dologban, hogyan lesz egy szubkultúrának ilyen nagy publicítása. A nagy nyilvánosságnak ugyanis az a következménye, hogy amennyiben mondjuk konzervatív, hagyománytisztelő, jobboldali ember vagy, abban az esetben előszőr azt kell megmagyaráznod, hogy te azért nem a szubkultúra vitatható kijelentéseit képviseled. Ettől kezdve hátrányban vagy, mert igyekeznek oda szorítani.
Nekem nagyon is az az érzésem, hogy Szilvásy elvtárs keze nagyon is benne van abban, hogy egy kisebbségi szubkukltúra véleménye folyik ki a sajtóból.

Bockó · https://muslimstatistics.wordpress.com/ 2009.01.25. 19:41:58

@funfun: Ismerek nagyon értelmes magyarokat, akiket egyszerűen nem érdekel a helyesírás. Nem tartják fontosnak, nem éri meg a ráfordított időt, ha a lényeg érthető marad gyorsan leírva is.

Csúfy 2009.01.25. 19:46:35

@jozicsenko: bocsika, de azok szerintem pénzváltók voltak.

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.01.25. 19:54:15

@Francois Pignon: totál lol...

:))), s még vmi...,

de most kapok magamhoz, hogy főoldal...
majd máskor a trécselést mi folytatni...

de há'...

homoródkarácsonyfalvi 2009.01.25. 19:56:24

@Francois Pignon: Vagyis hogy mennyivel jobb Gyucsányinak, ha a Szent Korona elárverezéséről beszélnek az emberek, nem arról, hogy el akarnak szerezni 20.000.000.000 USD-t az emberek kontójára.

funfun 2009.01.25. 19:57:03

@Bockó: Aha, de ez mégis csak egy felhívás, és nem a hétvégi bevásárlás listája?!
Azt meg hogy értsem, hogy nem éri meg a ráfordított időt?? Árú, áru: csak helyes karakterválasztás kérdése. Eszt mindenki tudhassa, aki eltúd számólni eggyig, nem? Azér nemárt hejessen írni, mer az nem időráfordittás, hanem alapmüvelcség kérdése. Ugye, hogy igénytelen és bántó, ha ilyen szöveget olvas az ember?

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.01.25. 19:57:39

@homoródkarácsonyfalvi: mire vagy kíváncsi...?
felforgatni vagy fellóg..., te kis huncut..., játszol-e az e betűkkel...?

különben nick-ed..., ahogyan mások is már mögjegyezték..., első osztályú...

homoródkarácsonyfalvi 2009.01.25. 19:59:25

@Francois Pignon: Vagy hogy ne erről beszéljenek:
"A miniszterelnök szerint nincs szükség új költségvetésre, de a jelenlegit több ponton módosítják, és a kormány saját hatáskörben hoz olyan intézkedéseket is, amelyek elősegítik, hogy a büdzsé az egyensúlyi pályán maradjon."

Ez egészen elképesztő: a költségvetést törvényben kell szabályozni, ha azt több ponton módosítják, akkor az új költségvetés. Szóval ez ugyanolyan parasztvakítás.

RIO 2009.01.25. 20:00:34

megannyi igazi demokratát láttam már itt hozzászólni a témákhoz, sok szépet és igazat írtak, de azt egy sem érti, hogy parlamentáris népuralom idején a mi Végső Megoldásunk csak a nyers erőszak lehet. egy értelmes embertől elvárható a belátás, de a politika egy képződmény. egy képződményt (passzív jelenség) a nem kívánt pályáról csak erővel lehet letéríteni és addig ütni jobbról-balról, amíg nagyjából a kívánt irányba halad. uff

homoródkarácsonyfalvi 2009.01.25. 20:01:56

@ufó: köszi, keress rá a falura a google-on

Francois Pignon 2009.01.25. 20:07:27

@homoródkarácsonyfalvi: Szerintem azért kapnak nagyobb teret, mert érdekesebbek. Egyszerű, de erőteljes üzeneteik vannak. Gyakorlatilag ők a politika bulvárszintjén mozognak. Van a politikában is bulvár. Az, amikor a Szuláksóba mentek el politikusok, és ez is az, amit ők csinálnak.
Ez a fajta figyelem persze kevésbé mutatkozik meg majd szavazatokban. Ahogy Győzikétől is kevés nézője fogadna el például befektetési tanácsokat.
Arra jó, hogy legalább 1%-al a parlamenti választások után majd a saját egzisztenciájukat biztosítsák.

wazzzaaa 2009.01.25. 20:12:29

Tisztelet!
900 ezer ember tuti eladná, ha tehetné:
webcast.tv2.hu/tenyek/index.php?m=video&video_id=388949

Barátom kommentárja:
"900 000 BAR listás országa vagyunk. Ba***a meg, az az összlakosság majdnem tíz százaléka!!! A dolgozók egynegyede!!! Mi a kú***annya lesz itt?!"

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.01.25. 20:13:56

@homoródkarácsonyfalvi: asszed..., hogy nem vótam kányádon...
ha öt szájam lenne, akkor se bírnék annyi hargithát letuszkolni, mint amit pakolásztak ide-oda elém..., meg az bandám elé...

azt sörötök van-e...?
székely rágógumit fogyasztottál...?-e?

totál eltértünk poszt-téma, de ez rulezzz...
:))))

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.01.25. 20:15:49

@wazzzaaa: az lesz, hogy fölöslegesen csillagozol..., merthogy azok aazz égbolton (égbóton) találhatóak...

Hitetlen (ex)Bérgyilkos 2009.01.25. 20:17:53

A 17 hónapra adott hitel éppen a választások előtt jár le, törlesztését pedig már a következő kormánynak kell megkezdenie.

Ugye nem meglepő?

füligjimmy77 2009.01.25. 20:20:47

Amúgy ki a túró veszi még komolyan ezeket az embereket? Ebből a ferencvárosi időközi választásból is az látszik, hogy a 'zemberek' magasról szarnak a politikára/politikusokra. Nem vonnék le messzemenő következtetéseket, de a parlamenti választásokat is sok helyen meg kell ismételni majd. Persze, ez nem jelenti azt, hogy a mélyen tisztelt politiai elitünk veszi az adást, és elhúz a búsba, annyiszor ismételtetnek, hogy a végén már két szavazat is elég legyen. Okos rendszer, az biztos....

Nem vagyok fideszes 2009.01.25. 20:28:10

B+, "árúba bocsájtását", hamár ekkora magyarok, talán helyesen írni kéne először megtanulni magyarul, nemdebár? Szánalmas..

homoródkarácsonyfalvi 2009.01.25. 20:28:20

@ufó: klassz, de azért nézd csak merg: homorodkaracsonyfalva.eu

homoródkarácsonyfalvi 2009.01.25. 20:30:12

@Francois Pignon: Szerintem meg azért kapnak nagyobb teret, mert mindig van ott egy-két embere a szilvásinak, aki megmondja, hogy éppen milyen aktuális baromságot kell mondani. Tehát: nem mindenki ott, hanem csak éppen, hogy rossz irányba menjenek a dolgok.

SheronComb 2009.01.25. 20:32:27

Bocs az OFF-ért

"A fideszes jelölt győzött a Ferencvárosban
A második fordulóban a két nagy párt jelöltje növelte szavazatai számát, a Jobbikra kevesebben szavaztak. Bácskai János, a Fidesz jelöltje nyert tehát nagy fölénnyel, 60 százalék fölött (zárójelben az első forduló eredménye: 58,67 százalék) a 27,7 százalékos MSZP-s Bánsághi Tamás (23,11) mögött"

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.01.25. 20:32:38

@Francois Pignon: s még egy iciripiciri adalék:"Nem kell új választást tartani a ferencvárosi 12-es választókerületben, mert a részvétel meghaladja a 25 százalékot. A 12. választókerület új országgyűlési képviselője Bácskai János (Fidesz). A részvétel 28,5 százalékos volt, két hete a választók 25,92 százaléka élt szavazati jogával.

A második fordulóban a két nagy párt jelöltje növelte szavazatai számát, a Jobbikra kevesebben szavaztak. Bácskai János, a Fidesz jelöltje nyert tehát nagy fölénnyel, 60 százalék fölött (zárójelben az első forduló eredménye: 58,67 százalék) a 27,7 százalékos MSZP-s Bánsághi Tamás (23,11) mögött. Őket követte a 7,6 százalékos Szegedi Csanád (Jobbik, 8,5 százalék), és az első fordulós szereplését nagyjából megismétlő Várady Tibor (Humanista Párt, 3,68) és Paulik Péter (Magyar Kommunista Munkáspárt, 0,78). A második forduló előtt egyedül John Emese lépett vissza a jelöltségtől. Lépését szélsőjobboldali fenyegetésekkel indokolta."

fletó figyelmébe (ha mán főoldal): " a Jobbikra kevesebben szavaztak. "

vége a fárasztó dumák-korának...

mrs. white 2009.01.25. 20:32:41

Szurkoltam Fletónak aki csak a bennfentesek számára köztudottan jobb oldali beépitett ember. Erdeti feladata az volt hogy tevékenységével szétverje a baloldalt mert ennyi hülyeséget normális ember nem csinál. a baj ott van hogy beleélte mágát a szerepbe és ripacs modon tuljátsza, 2010-ben már csak a nyugdíjas otthon szenilis lakó szavaznak az mcp-re, de addigra az országnak k.o. Valaki állítsa meg az alvó ügynököt vagy adjanak új szerepet neki.

TottaKár 2009.01.25. 20:34:30

lőnék
rúgnék
akasztanék

hazaárulásért ez jár

ja, akinek nem inge ne vegye magára kedves ferenc

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.01.25. 20:35:50

@homoródkarácsonyfalvi: ""Ember, ki a búzamag vagy,

Ne szállj le a malomkőről!

Csordul a liszt a szék-kupákba.
A magunk fogy, marad az én.
Ám ha jó kovászunk, pékünk,
Marad voltunk is - Kenyér.

Marad eszménk a leszünk..."

Mandics György: Temesvári golgota, X. verse"

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.01.25. 20:38:05

@Lófasz Hadnagy: csááá..., ki a lófasz felel a nem helyes írásért...?

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2009.01.25. 20:38:23

a szent korona csak a magyaroknak érték.
másnak csak egy furcsa, de kétségtelenül egyedi régiség.

pénzbeni értéke esetleg még függhet attól, hogy mennyiért lehet majd értékesiteni később. namármost, egy államcsődtől súlytott ország nem fog tudni túl sokat adni érte később sem.

az IMF hitelcsomagjával - különösképpen a 2010 májusában kezdődő törlesztéssel igencsak megszabták a következő kormány(ok) pályáját. ha történetesen a fidesz nyer a következő ciklusban, legalább teljesen authentikusan tudja majd mondani, hogy "az a baj, hogy ezek elkúrták."

és el is kúrták bizony, többször egymásután, anál orál brutál. ahogy kell. legalább háromszor, mert a magyar virtus szerint ez dukál.

és utána mindenki szépen bekaphatja a napi bekapnivalót. mert akkora kényszerpályán leszünk mi kb 6 évig, mint a sicc. ha meg lecsúszunk, akkor visznek mindent. a korona lesz a hab a tortán, ezért fogunk majd talán a legkevésbé aggódni. legalább NyakóPista se fenyegetőzhet a magát megkoronázni vágyó Orbánnal.

én mindenesetre nyitok egy euroszámlát ausztriában.

Francois Pignon 2009.01.25. 20:40:13

@ufó: Nem olyan bonyolult ez ugye, mindenki láthatja. ;) Ezerszer el lett mondva, a Jobbik csak kis részvétel mellett tud észlelhető eredményt elérni. Egy kevéssel emelkedett csak a részvétel az előző fordulóhoz képest, máris rosszabb eredményt értek el. És 60% feletti részvételnél ez még 3-4%-ra sem lesz majd elég.

SheronComb 2009.01.25. 20:41:31

@ufó: hess, szállj ki a fejemből:)

homoródkarácsonyfalvi 2009.01.25. 20:41:59

@mrs. white: teljesen igazad van, tönreteszi őket, de sajna az országot is. Lehet, hogy ez az ára a felszabadulásnak (lásd: renszerváltás, rendszerváltoztatás, mődszerváltás).

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.01.25. 20:43:11

éljenek az utolsó herdáló boldog napokkkk........

Hitetlen (ex)Bérgyilkos 2009.01.25. 20:43:16

@ufó: Ne írjunk már a Jobbik haláláról, könyörgöm! Egy tucat ember a különbség!

homoródkarácsonyfalvi 2009.01.25. 20:43:32

@ufó: Nézd meg a freskókat, ha lesz időd, megéri, komolyan, ilyen kvalitásu freskók ilyen állapotban nemigen maradtak fenn vidéki templomokban. Sajna az egész csak idén nyárra lesz kész, leomlott a katolikus t. födéme.

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.01.25. 20:44:44

@Francois Pignon: vidéken is így lesz...?
az országoson...

totál nem látom át, de tényleg érdekel...

homoródkarácsonyfalvi 2009.01.25. 20:45:46

@SheronComb: Gratu.
De honnan a francból van még 27 %-uk, egyszerűen nem értem, nem fér a fejembe.

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.01.25. 20:46:21

@SheronComb: picit nagyobbak vagymuk mi ti humánoida méret fejdbe nem lehetének a zufók...

:)))))

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.01.25. 20:48:32

@Hitetlen (ex)Bérgyilkos: passz..., tényleg...

dupla v. semmi...

ahogyan azt fentebb mondottam volt...
máássaall kkaappccssoollaattbbaann......

Red Velvet 2009.01.25. 20:57:34

Azért ezt a "zálogba adták a Szentkoronát" baromságot nem a Jobbik meg Patrubány találta ki, hanem Balsai dobta be. Becsületére legyen mondva később beismerte, hogy csak a sajtó figyelmét akarta felhívni.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.01.25. 20:58:24

Engem az dühít a leginkább, hogy sem a tisztelt "szélsőjobbnak", sem a "progresszív" "haladó" baloldalnak nincs arról fogalma, hogy mit is jelképez a Szent Korona, illetve konkrétan mit is tartalmaz a Szent Koronak Tan.

Tudniillik a Szent Korona Tan egy olyan komplex jogi-erkölcsi normarendszer, amely elsősorban alkotmányjogi elemeket tartalmaz, és ebben az értelemben egy fejlett, kiegyensúlyozott, a hatalmi ágak elválasztására és a felelős kormányzásra építő közjogi rendszert testesít meg.

Ezt jelenti, és nem

1.) csúnya, randa prefasisztoid eszmerendszer, amitől a legtöbb tisztességes baloldali polgárnak lerohad a farka, a maradékot meg antiszemitává teszi;

és nem is

2.) szíriusz eredetű csodafegyver, amivel ha leülünk egy szép nagy körben a Kossuth téren, akkor minden bajunkat automatice megoldja a következő ezer évre.

Francois Pignon 2009.01.25. 21:04:02

@ufó: Nem tudom, de én abból indulok ki, hogy a Jobbik bázisa nagyjából a régi MIÉP-es bázison alapul. Az pedig elég urbánus volt. Éppen Budapesten a legerősebb. (Igaz, inkább Budán.) Nem hiszek abban, hogy vidéken tömegek szavaznának rájuk. Ugyanúgy, ahogy a MIÉP is annak idején, ha városon, Pesten csak ennyit tudnak elérni, falun semmire sem számíthatnak. Lózung, hogy a cigányozás majd szavazókat hoz nekik, olyan helyeken, ahol alig halottak róluk.
Én úgy hallottam, ilyen részvétel mellett itt a Jobbik 10% feletti eredményre számított.

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.01.25. 21:07:31

@homoródkarácsonyfalvi: posztmodern korunk erre 'kényszerít'...ene, azért próbálok fennnnnttttmaradni...
szellemileg...

drhlaszlo · http://kskozlony.blog.hu 2009.01.25. 21:12:52

@mefisto:
egyik sem.

Viszont van valami "forgalomképtelen tárgy" rovat ha jól emlékszem a dologi jogban. Ez spec pont az. Kár hogy ez pont az ELTE ÁJK volt dékánjelöltje (Morvai K.) számára nem vili.

(OFF: viszont, szerintem mi már találkoztunk IRL)

homoródkarácsonyfalvi 2009.01.25. 21:13:28

@Francois Pignon: Szerintem tévedsz, a gárda ismertté tette őket az ország nagy részén

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.01.25. 21:14:23

@Francois Pignon: köszi válasz...

és moooost egy kitárulkozás...
totál nem a posztnál vagyunk, de haddddd szóljon...
ha mán főoldal...

kire nyomjam az eu szavazatomat (1db), hogy fletó minél nagyobbat bukjon...

1.fidesz...
2. jobbik...
3. ????...

Francois Pignon 2009.01.25. 21:14:32

@Red Velvet: Nem ő dobta be, már korábban is hallottam ezt, nagyobb nyilvánosságú lapként mag azt hiszem a Magyar Nemzet írt erről először. Balsai valóban említette ezt egy sajttájon, egyfajta szónoki túlzásképpen. Azt hiszem ő sem gondolhatta akkor, milyen abszurd hisztéria kezd kialakulni közben a téma körül.

BDzsH · http://varoskepp.blog.hu 2009.01.25. 21:15:14

Bocsi, lusta vagyok végigolvasni, nem tudom volt e már szó róla, de:

A korona tényleg nincs a legjobb helyen. Elég sok helyen előfordult már története során, nemegyszer a föld alatt, de most sem hinném, hogy végső helyén van.

Korábban, ugye emlékszünk a Magyar Nemzeti Múzeumban volt elhelyezve, majd 2000.január 1-én átszállították az Országházba. Ez akkor egy politikai cselekvés volt, igazából nem is lehetett más. Nincs ebben alapvetően semmi rossz, de mégis fura egy szimbolika, hogy a törvényhozás épületébe került - akárhogy is vesszük - egy királyságot jelképező tárgy. Ráadásul a koronázási palástot el kellett szakítani tőle, az maradt a múzeumban.

Méltó helye a Budavári Palotában lenne, csak az jelenleg alkalmatlan a Szent Korona és a koronázási ékszerek befogadására. De ha egyszer felújítják akkor helyet kell találni e fontos tárgyaknak. A Parlamentben viszont tényleg nincs a legjobb helyen - mármint nem szó szerint, mert a kupolacsarnok igazán impozáns, és méltó - hanem átvitt értelemben. Gyurcsánynak igaza van.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.01.25. 21:16:37

@ kicsi sáti

Naná, hogy találkoztunk.

Hogy sikerült a bankjog vizsgád?

:P

jozicsenko 2009.01.25. 21:16:46

@Csúfy: igen, rövidzárlat

(vallást nem írhattam, mert naááczi vagyok)

SheronComb 2009.01.25. 21:21:28

@ufó: egyértelmű, hogy a kisebbik rosszra.
Elég szomorú, hogy nem tudnék nyugodt szívvel x-elni senkire, akire azt mondhatnám, na jó, ők aztán tudni fogják hogy rázzák gatyába az országot. De fletóéknak menniük kell, méghozzá megszégyenülten, ezért egyértelmű hogy a fideszre.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.01.25. 21:21:58

@ BDzsH

A Korona nem a királyság, hanem az államiság jelképe - függetlenül az államformától.

A többivel egyetértek. Azzal együtt, hogy a Koronát egy közjogi jelentőséggel rendelkező épületben illik elhelyezni, erre a célra egy felújított Királyi Palota valóban alkalmasabb lenne, mint a Parlament.

TREX · http://polarmacko.blog.hu 2009.01.25. 21:28:07

1. Akik az áruba bocsátást hosszú úval írják, üljenek szépen vissza az iskolapadba, tanuljanak meg végre magyarul! Aztán, ha sikerült, magyarkodhatnak tovább.
2. Simán elhiszem, hogy elárverezik az országot. Ez nem egy lehetetlen jövőkép.
3. A koronával vissza a múzeumba!
4. Gyurcsány mondjon le!

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.01.25. 21:28:27

@SheronComb: köszi...
bár ez tényleg sza..., gáz..., ami nincs...

nyugodt szív..., gyönyörűen szóltál, írtál..., szép ez a szó összetétel..., bárcsak 'fönt' is így lenne...

amitől tartok - hosszabb távon-, hogy fletó távozni fog, de megdicsőülten tér vissza, miután senki nem lesz képes a sittet, amit maga után hagyott eltakarítani...

BDzsH · http://varoskepp.blog.hu 2009.01.25. 21:29:26

@mefisto: Értem én, és ezért is szúrtam be kötőjelek közé azt a megjegyzést, hogy AKÁRHOGY IS VESSZÜK. Lehet a korona az államiság jelképe is, de ugyanakkor a koronás fők uralmát, vagyis a királyokat is szimbolizálja.

A korona múzeumból való kihozatalának politikai üzenete az volt, hogy ez nem egy halott dolog, amit a falak közé zárunk be, és muzeológusok porolják le havonta egyszer nagy műgonddal, hanem egy nagyon is élő, és aktív tárgy, aminek hatása van a jelenünkre is. Ezzel én nem értek egyet, szerintem 2009-et írunk, interneten pötyögjük be a magunk hülyeségeit a gépbe, aztán meg ránézünk a tv-re. Egy koronának lehet szimbolikája, de a múzeumban akkor sincsen rossz helyen. A Magyar Nemzet múzeumában ráadásul, amit méltatlannak egyáltalán nem lehet nevezni.

De akkor maradjunk abban, hogy tessék felújítani az egykori királyi palotát, és akkor mindketten boldogabbak leszünk!

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.01.25. 21:32:57

@BDzsH

Bocsi, bambulok...

Témát megtárgyaltuk.

freesleep 2009.01.25. 21:48:43

még csak a mottót olvastam de miért írják a nagy magyarok hosszú ú-val az árut? ezt mondja meg vki mire ideérek majd:)

szélvédős 2009.01.25. 21:50:43

Üdv nektek

Csak ámulok és bámulok,ahogy beleolvastam ebbe a blogba.
Mikor volt a korona átvitele a parlamentbe?Hát, nem az elmúlt egy két évben.
Úgy beszélünk itt az áthelyezésről, mintha ez lett volna az Orbán kormány legnagyobb bűne(hozzáteszem, ha csak ennyi bajunk lenne 2009-ben, nem lenne rossz),ami tönkretette az országot, na meg a díszdoktorrá avatása Orbánnak(erről nem írtatok itt csak hozzáteszem, hogy legyen mitől bennetek a bosszúvágy a Fidesz ellen, hogy újra az Mszp-re szavazzatok)
Szóval a Gyurcsány dolgai, amit tett az elmúlt négy évben egy nagy semmi ehhez képest????

A Gyucsány jobboldali beépített ember, ezt is itt olvastam....ez a viccek vicce.
Kedves Mszp-re szavazók, akik a lelkiismeretüket próbálják ezzel nyugtatni, megsúgom nektek, hogy ugyanolyan rossz nyomon haladtok, mint 2006-ban az urnák előtt.

bolsh (törölt) 2009.01.25. 21:50:51

A Szent Korona Kalocsán van, jobb ha tudjátok. 2008 júliusában egy sivító gázturbinás szuperjacht jött dél felől, kiszállt Habsburg Ottó, és bekocsikázott a városba, majd kb 1 órahosszáig (négyszemközt a koronáva)l "hazatelefonált Vele" akárcsak ET tette a filmben.

Persze hivatalosan "kulturális célú magánlátogatáson" volt itt az uraság.

BDzsH · http://varoskepp.blog.hu 2009.01.25. 21:57:35

@szélvédős: Nem, nem és nem! Viszont ennek a blogbejegyzésnek a Szent Korona a témája, így talán nem a legmeglepőbb ha feljönnek régmúlt dolgok is vele kapcsolatban. Nyilván nem ez az ország legnagyobb problémája, de akkor csak arról lehet beszélni mindenhol? Nem hinném. Itt ez a téma, tessék elfogadni!

freesleep 2009.01.25. 21:59:16

hát nem derült ki az "árú" titka, mert az, hogy a nagy magyar emberek nem törődnek a csudaszép kulturális örökségünk, a magyar nyelv helyesírásával egy nyilvános írásban számomra nem elfogadható ok
fura, hogy az aranytárgyak hitelek és-hagyaték körül viszont milyen buzgón sertepertélnek....

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.01.25. 22:00:44

@bolsh: überelhetetlen vagy ...
frankón vágod...
még a turul-t be kéne nyyyyomnod egy jóccccakára...

yoda rulezzzz...

patrona- · http://gumiketrec.blogter.hu/ 2009.01.25. 22:01:04

Én megvenném a koronát, de csak azért, hogy nehogy véletlenül orbánvitya fején kössön ki(és megígérem, hogy miután megvettem én sem teszem a fejemre, még viccből sem).

seaner 2009.01.25. 22:10:47

Egy kérdés: Mit keres a korona a címerünkben?

seaner 2009.01.25. 22:14:07

A Budavári Palota sztem is jó ötlet.

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2009.01.25. 22:26:07

@homoródkarácsonyfalvi: szerintem durván alulbecsülöd az emberi hülyeséget. Kormányzati segítség nélkül is vannak hülyék elegen, ez egy ajándék a szociknak, akik örülnek neki, és a kisujjukat sem kell megmozdítaniuk, csak időről időre kiválasztani a legzamatosabb gyümölcsét a nagy hozamnak.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.01.25. 22:27:08

@ seaner

A történelmi magyar címer kb. az 1300-as évektől három fő alkotóelemből állt, az ún. Árpád-sávokból, a kettős keresztből és a Szent Koronából. 1990-ben ehhez a hagyományos modellhez tértek vissza.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.01.25. 22:31:43

@ patrona

Hehehe! Ez a legnagyobb baromság, amit az ef'tásak a Korona átszállítása ellen kitaláltak - márhogy majd Orbán biztosan megkoronázza magát. Szerintem is röhej! :)

tengier 2009.01.25. 22:57:18

azt ugye tudjátok, hogy az elzálogosított nemzeti vagyonhoz az édesvízkészlet is hozzátartozik. Az imf nem a koronát vinné először marhák.

szélvédős 2009.01.25. 23:12:19

Tengierrel egyetértek...talán Bolivíában volt-hogy az IMF ugyanígy rátette a kezét az országra és értelemszerűen a vizet korlátozták le egy általuk odatett cég számára.
Ez a cég árulta a vizet.
Ha az emberek gyűjtötték az esővizet és lebuktak büntetés kaptak...
Aztán végül egy nagy polgárháború lett a vége.

alphanumericus 2009.01.25. 23:36:55

"IMF-irodaházat vizionálnak az Országház helyén, ahonnan Dominique Strauss-Kahn a Szent Koronával a fején gyönyörködik lakhelyében, a Budai várban"

jahahahaj, ez nagyon jó! :D

CrL 2009.01.26. 00:17:13

az IMF nyitó oldalán igazi országimázsként már egy itt készült DSK interjú van:

www.imf.org/external/index.htm

many thanks, IMF!

Zetek 2009.01.26. 05:05:41

Nem világos mi ez a "Reakciós" kampánygörcsölés szegény Jobbikkal? Van értelme minden reménytelen megnyilvánulásukat kommentálni? Szegények az óriási média nyilvánosság ellenére sem tudtak komoly eredmény elérni a Ferencvárosban. Amúgy pedig igen, ha kellene nekik már régen elvihették volna a koronát.

F. T.- (törölt) · http://www.metacafe.com/watch/2123225/ 2009.01.26. 06:35:13

A nezmethalál vizíója a fasisztaveszéllyel szemben nem irreális. A veszély demográfiai.
És így tűnik el az egész fehér keresztény európai civilizáció, és néger, arab, cigány világ lesz így... :(

F. T.- (törölt) · http://www.metacafe.com/watch/2123225/ 2009.01.26. 06:36:31

Magyarországon demográfiai katasztrófa fenyeget: 2007-ben 97 613 gyerekszülésre 132 938 haláleset jutott. Évente kevesebb lesz egy Gyula vagy Szentes városnyi emberrel. És a feketeleves: 43 870 terhességmegszakítás mellé 17 500 magzati halálozás társult. Vagyis a magzati veszteségek száma összesen 61 370 volt! Ezek szerint 97 ezer megszületett csecsemőre jutott 61 ezer meg nem született. Felfoghatatlan számok!


!!!!!!!!!!!!!!!EZT MINDENKI OLVASSA EL!!!!!!!!!

debrecen-megmaradas.hu/content/view/1887/9/

juhar 2009.01.26. 06:38:56

@homoródkarácsonyfalvi: igaz, a rokonság beszámolói alapján Győr-Moson-Sopron megyében és Békés megyében is nagy népszerűségre tettek szert. Nem csak a cigányozás miatt. A semminél egy kicsit több.

juhar 2009.01.26. 07:01:50

@FerencTestvér: valóban felfoghatatlan hogy tervszerűen teszik, tesszük csonka országgá ezt a földet és szélesre tárt karokkal nézzük végig a saját halálunkat. A számok magukért beszélnek. Nagyon elő kell vennem a pozitív énem, hogy elképzeljem ez a folyamat még visszafordítható.
...ezt a tervszerűséget még tudjuk befolyásolni? ...ha igen miért nem tesszük?

Acmee 2009.01.26. 07:17:43

@juhar: GY-M-S-t és K-E-t remélem a zosztrákoknak adja az IMF, utána jó lesz :S

Viccet félretéve... Mi már akkor sírtunk, amikor meghallottuk, h kaptunk giga-hitelt az IMF-től. Előre vizionáltuk (sztem jóslatnak is elmenne), h ha ezt elkezdjük visszafizetni, 2 évig kenyér-víz. Vagy az sem. Valahol olvastam, h a felhasznált összeget 2 év alatt kell visszafizetni. Egyetlen dolgot remélek, h nem fogják a teljes keretet felhasználni, mert akkor innen még a termőföldet is elhordják, nemhogy az értékeket :S

A másik lehetőség, h a szabályok be nem tartása miatt mindenkit elhajtanak a búsba. Talán ez lenne a legjobb...

Edward Nygma 2009.01.26. 07:22:16

1. Sátánt hagyjuk már békén.
2. Azért a Parlamentben megjelenő kopasz behajtókat csak megnézném ("Jónapot, gyüttünk behajtani, TE OTT HÁTUL BEKUSSÓ'SZ!)
3. Fentebb felmerült, hogy a koronáért cserébe végigrugdoshatnánk politikusainkat. Ezt, ha lehetne, jobbról balra, majd vissza, ezt követően A-tól Z-ig oldjuk már meg.

Acmee 2009.01.26. 07:25:49

@Edward Nygma:

Mondtam, mindenkinek egyet ér! Az erő mindenki saját belátása szerint.

Na jó, a határon túliaknak joker jár, az összes politikuson kívül még egy joker-kick, tetszés szerint kiválasztva a "keretből" :D

Acmee 2009.01.26. 07:27:16

@Edward Nygma:

Ja, bocs... kis híjján 10millió rúgás fejente... Azért ne legyünk telhetetlenek :) Szadisták meg főleg ne :DDDD

Rá Dios 2009.01.26. 07:35:17

Dráma, hogy agyilag hol tartunk...És még nem is látszik a mentális lejtő alja.
Az MSZP-zöm nem képes, a Fidesz-felszín nem hajlandó gondolkodni. A maradék SZDSZ nem tudja értelmesen elmondani, amit állítólag tud, az MDF emlékeit próbálja aktualizálni, de nem megy, a KDNP meg egyszerűen nem is létezik.
A kolozsvári illetőségű - szép román nevű - mérnökember Patrubányi általa élesben talán seosem látott havasi halinagatyában pompázik, Vona "Jobbik" Gábor meg nem tudja, milyen korban, melyik országban, kinek amúltját, múltjait folytatva él...
Olvassatok több Bokrost: Igaz, a nemzet ellensége, de igazat mond. Akárcsak jónevű elődje, a trójai Cassandra...

hatláb · http://ebenci.blog.hu 2009.01.26. 08:05:04

"És nincs kétségem afelől, hogy honfitársaink többsége simán támogatná az eladását is, ha megkapná belőle a maga részét."

Remélem, tudja a cikkíró, hoy ez nagyon erős volt. Ezzel "15 millió magyart" sértett meg. Kikérem magamnak, hogy ilyet gondoljanak rólam csakazért, mert nem teszek egyenlőségjelet GYF és a SÁTÁN közé.mellesleg ma a választók többsége a jobboldalra (Fidesz) szavazna, így most sikerült a t. cikkírónak elég sok polgári-nemzeti-szittya-hazafit (megfelelőt aláhúzni) is vérig sértenie.

juhar 2009.01.26. 08:05:14

@Acmee:" Egyetlen dolgot remélek, h nem fogják a teljes keretet felhasználni"
Asszem erről a reményről már lemondhatsz... és ha már a jóslatoknál tartunk. Mi lenne, ha drága politikusaink néha könyvet is vennének a kezükbe. Nemere Pistabá 1999-ben hátborzongató dolgokat írt a MOSTANI VÁLSÁGRÓL.
...ha a kedves választópolgárok ezt tudták volna?!? Minimum nem lettünk volna EU tagok.
...de minek is kell nekünk mindent előre tudni? Jó lesz nekünk attól?

torró 2009.01.26. 08:09:58

Tehát jelenleg ott tartunk hogy minden egyes magyarra a csecsemőtől az aggastyánig bezárólag, 2milla tartozás van prezentálva a mélyen tisztelt nagy tudású kormányzó urak jóvoltából. Neked is aki nyakunkra hozta őket.DE. Közgazdászok szerint, az össz tartozásunk fejében ha Magyar országot szőröstől bőröstől eladnák már ez sem futná ki a sarunkat.
A korona itt szerintem már csak egy apróság lenne a vevő lehet hogy igényt se tartana rá.
Kösz nektek MSZP és barátai!

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.01.26. 08:13:50

"Ahogy Gyurcsány Ferencnek a fasisztaveszély, ugyanolyan lételeme a jobbszélnek a nemzet sírja feletti hisztéria."

Az a gáz, hogy a nemzethalál nem csak a jobb_szél_ víziója.

Amúgy tény, hogy a Hitler viaszmásával fotózkodó ember az rendben van, és ostoba, aki ez miatt faszizmusról hőbörög. Iigen, ez a véleményem.

Cserébe a Mikulásnak öltözött cuci képviselő sem pedofil számomra.

Na jó, utóbbi azért van, mert a Klón seggében tárolom a nyelvemet. Más ok nem lehet rá.

torró 2009.01.26. 08:51:24

Érdemes lett volna sok embernek megnézni a Hankiss Elemér Úrral készült beszélgetést nemrégen. Bokros riportokat is szívesen megnézem és más értelmes közgazdászok véleményeit is.
Azt nem értem a mi politikusaink miért nem hajlandóak eme műsorok tanulságaiból meríteni? Pedig egyszerűen egy fél órát kellene figyelmesen ülni, nem a saját hülye ötleteiken hónapokig szórakozni. És lehet hogy népszerűségeik is javulnának. Nem?
Most halottam az egyik rádió adón: a Tv székházat az állam megvette hat milliárd-t majd eladták a hollandoknak négy és félért, a Tv meg fizetett öt milliárdot bérletként, a holland cégnek. Szevasz!

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.01.26. 09:17:18

@torró: ez komcsi..., akarom mondani, komoly, ez a tvszékházas...?

seaner 2009.01.26. 09:22:51

@mefisto:
Na jó, de miért kellett visszatérni ezekhez a középkori szimbólumokhoz, amikor Magyarország köztársaság. Ott volt (van) a jó kis Kossuth címer korona nélkül, viszont 1949, 1918, 1945-48 és 1956 hagyományaival. Nekem ez sokkal jobban tetszene.

A koronára sztem semmi szükség, mert a címer önmagában kifejezi az államiságot. Ráadásul a mostani címer a Horthy rendszerbeli ún. "koronás középcímerrel" azonos, vagyis egy olyan rendszerből származik, amely híján volt a jogállamiságnak és a modern polgári demokratikus értékrendnek.

Acmee 2009.01.26. 09:29:43

@ufó:

Az.

"A Milleneumi Média Kft.-t a televízió székházának felépítésére 2001-ben az ÁPV Rt. alapította 4,6 milliárd forint törzstőkével. A tulajdonjog később a Kincstári Vagyoni Igazgatósághoz került, de 2004 szeptemberétől a Magyar Állam szerepelt tulajdonosként, a Kincstári Vagyoni Igazgatóság csak képviselte azt. Nyílt értékesítési pályázaton az akkori Wallis Ingatlan Zrt. 2006 decemberében vásárolta meg."

Nagy kuss van, h mennyiért vette meg a Wallis. Ez egy Index cikkből való idézés. A Magyar Médiában, nyíltan leírva, h hogyan lett átjátszva a tulajdonjog a magánszférába... Érdekes?

@hatláb:
Akkor felsötétítelek. Wallis csoport->egy az egyben a fideszhez köthető cégcsoport. Telibe... Nekik lett kijátszva az MTV székház. Jé... MSZP van hatalmon... Hogyisvanez?

Mostmár érted? Tökmindegy ki van éppen "kormányon". Színház az egész, a közönség előtt köpködünk, az előadás után- mikor senki nem látja- együtt megyünk sörözni.

efhábé 2009.01.26. 09:33:32

Még hogy forgalomképtelen. Majd jön a Peresz és felvásárolja azt is...

Acmee 2009.01.26. 09:39:08

@torró:

Valahogy az amcsi jelzálog-piac is hasonló volt (házra több hitel, mint az értéke). Látjuk a következményét... Kezdek fosni...

Bummer 2009.01.26. 09:45:43

@Acmee:
Hogy te mekkora tájékozatlan vagy. A Wallis "egy az egyben fideszhez köthető"??? Ez Bajnai Gordon cége volt, te mamlasz.

Acmee 2009.01.26. 09:51:37

@Bummer: Bocs, kicsit kevertem a szezont a f@szommal :$

Miért rémlett a wallis neve a jobb oldalra? hmm....

Bummer 2009.01.26. 09:54:25

@Acmee:
Azt nemtom, mert a Zorbán kormány négy éve megmutatta, hogy mennyire nincsen jobboldalhoz köthető pénznyelő-pénzforrás gép, úgy kellett létrehozni a semmiből. Sőt, mind a mai napig az a problémájuk, hogy nincsenek meg azok a kifinomult mechanizmusaik, amivel törvényesen és tisztességesen (miazhogynagyonis) tudjanak finanszírozáshoz (khm.) jutni.

Francois Pignon 2009.01.26. 11:05:00

@hatláb: Tudom, hogy erős volt. De szavazott már a többség a pénztárcája után, például amikor 19ezer forintot dobtak fel, vagy amikor a "határontúliak elveszik a nyugdíjat" témát. Sértve az érezze magát, akit illet.

Francois Pignon 2009.01.26. 12:41:43

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Abban is benne volt.
Kíváncsi lennék, mekkora az az összeg, amiért megszavaznák a korona vagy az Országház eladását. Attól tartok, hat számjegyig sem kellene elmenni.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.01.26. 13:33:40

@seaner

Azért kellett a Korona is ebbe a konstellációba, mert a három címer-elem EGYÜTTESEN alkotja a történelmi magyar címert.

Az ellenérzésedet a "középkori" szimbólumokkal szemben nem igazán értem: minden európai ország címere "középkori" eredetű. (Már amennyiben léteztek már a középkorban.)

A Horthy rendszerről meg annyit, hogy sokkal demokratikusabb volt, mint a többi közép-európai rendszer. Az antiszemita megnyilvánulásokat leszámítva az akkori Magyarország igenis egy polgári, demokratikus jogállam volt.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.01.26. 14:14:59

@ufó: "héberül, ivritül"

Hát ugye a kettő jelenleg egy és ugyanaz ...

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2009.01.26. 14:55:53

@Francois Pignon: ide passzol egyik kedvenc viccem (remélem, nem tűnik rasszistának)

A prímás támasztja a korlátot az óceánjáró fedélzetén, nézi az óceánt, szivarozik. Odarohan hozzá a brácsás:
- Té Gázsi? Té csák itt szivározó? Há sűllyed a hájó!
Mire a prímás szív még egyet a szivarjából:
- Mit idegesítéd mágád?? Há ném a tiéd...

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.01.26. 16:07:09

@mavo: az egyik ó- és a másik meg modern...
leg'ábbis így tudtam..., de Te majd fölfelvilágosítasz...
:)))

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.01.27. 09:45:26

@ufó:

ilyen alapon létezik külön ógörög meg újgörög, az ómagyarról és az újmagyarról nem is beszélve.

pucáros 2009.01.27. 10:26:09

A 70-es években egy hamburgi kocsmáros azt mondta ő tudja mi a baj nálunk. Kiváncsivátett, megkérdeztem. Elmesélte nálunk nyaralt sok kocsmába bement megkérdezte kié a kocsma? Az államé, akkor Én az állam vendégevagyok. Az alkalmazottak pedig azt lesték mennyi tudnak ellopni a felszolgált italból ételből.!! De ha az Én kocsmámba jössz az én vendégem vagy és mindent megteszek, hogy jó érezd magad, és neérezd magad meglopva.
És most a Szentkoronáró!!! Én mindenemet még a Szentkoronám is odaadnám egykorty vizért a sivatag közepén, ha az életem menthetném. Nem az számit, hogy mit adok zálogba, hanem az, hogy a kapott pénzt mireköltöm. Ha ügyesen forgatom és nem eldajdajozom nincs baj. A baj az, hogy nincsenek meg azok az emberek akikre rálehet bizni a pénzt. Pl. van egy ellenzék amely úgy szerez magának hiveket, hogy a legjobb jót is megakadályozza, hosszú távon sokezer miliárdos kártokozva veri a mellét mint jótevő. A hiszékeny emberek pedig követik.

walter77 2009.01.27. 10:43:57

Ugyan ez az egész Vona banda bohóckodik, említést sem érdemelnek. Verik a nyálukat semmi több. Az egészben az a sértő, hogy már megint egy viszonylag szűk csoport ráteszi a kezét egy olyan nemzeti jelképre, amelynek szentnek és sérthetetlennek kellene lennie. Nem az számít, hogy hol tartjk a koronát, hanem a történelem, ami hozzá kötődik.
süti beállítások módosítása