Kádár illata
2009. január 07. írta: Skrabski Fruzsina (lelkylola)

Kádár illata

 Elmentünk Spanyollal a Kádár-villába Dobogókőre. Végigszagoltuk az egész házat, felvettük nektek a kikoptatott bőrfotelt, amelyben az elvtársak ücsörögtek. A WC-t és az illatosítót is megtapogattuk, ami ott maradt 20 éve és még mindig nyomja ki magából a FA szappan-szerű szagot.  Nézegessetek tapétákat, és vicces kerámiákat, amiket Kádárék gyűjtögettek össze.  Adtam a főtitkár helyett mattot is. Spanyol pedig kihozta magából az igazi filmművészt, íme:

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr18863245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

deacon 2009.01.07. 16:18:17

10 centinél messzebbről is vetettem volna rá egy pillantást...

Mr_miszter 2009.01.07. 17:35:44

Értem én, hogy az ördög a részletekben lakozik és Kádár ugye... De azért vetettem volna (legalább) egy pillantást az egészre is. :-)

Oblomov 2009.01.07. 18:46:31

LOLA, szerintem ilyen matt nem létezik! :)

tevevanegypupu 2009.01.07. 20:54:20

A hangok nagyon hatasosak voltak, a kutyam iderohant es rameredt a gepre, hegyezte a fuleit es aztan vadul ugatni kezdett.
(:
süti beállítások módosítása