Mégis utálunk, szar Szlovákia (Reakció TV)
2008. november 10. írta: Kínai Kálmán és Trágár Tóni

Mégis utálunk, szar Szlovákia (Reakció TV)

„Szlovák tévéseket köptek le a szurkolók” - állt az Index címlapján szombat délután, míg a Hírszerző „Köpdösés, lökdösődés, »Vesszen Trianon!«” címmel próbálta felkelteni az olvasók érdeklődését. Mindezt annak kapcsán, hogy a magyar futballszurkolók szombaton a Miniszterelnöki Hivatal Kossuth téri épülete előtt tiltakoztak az egy héttel korábbi szlovák rendőri brutalitás ellen. Pedig mi ilyen békés, korrekt tüntetést még nemigen láttunk. Nem vonjuk kétségbe, hogy a szlovák tévéseknek tényleg beszóltak, sőt tán meg is köpdösték őket, de ezt kiemelni egy kétórás, több ezres tüntetésről, meglehetős primitívségről tanúskodik. (Amúgy arra kiváncsiak lennénk, honnan tudták az ultrák, hogy melyik tévés honnan van; Tóni például, ha nagyon másnapos - márpedig ma ez volt a helyzet -, pont úgy néz ki, mint egy szlovák, mégsem bántották, mint ahogy a többi ötven kamerás embert sem.)

 A különböző csapatok ultrái (mínusz MTK) megtették, amire az elmúlt húsz évben senki nem volt képes nálunk: félretették ellentéteiket, és közösen léptek fel egy ügyért. Az ősi riválisok fegyelmezetten, együtt vonultak be, és példás egyetértésben, közösen gyalázták a szlovákokat. A hivatásos forradalmárok néhány képviselője is megjelent (Budaházy, Gonda), de ők nem zavartak sok vizet. A szónokok lényegretörők és visszafogottak voltak, még a „tót” szót sem mondták ki. A rendezvény, miután a szervezők petíciójukat átadták egy szemüveges illetékes elvtársnak, atrocitás nélkül ért véget.

 Persze a „Ki a faszom az a Jan Slota / Óóóó / Egy faszszopó”, illetve az „Utálunk, szar Szlovákia” jelszavakat szerintünk sem kéne állami politika szintjére emelni, de egy focidrukker-rendezvényen ezek bőven beleférnek, főleg, hogy a résztvevők jelentős részét egy hete minden ok nélkül péppé verték. Különben is az az ország, ahol a dunaszerdahelyihez hasonló események megtörténhetnek, tényleg szar; s ha már így magunk között vagyunk, ismerjük el: Slota tényleg egy faszszopó.

 Ui.: Továbbra is várjuk, hogy a tarka magyarok, a demokratikus chartások és Mohácsi Viktória tiltakozó gyűlést tartsanak a Stefánián.

 És a Fidesz is tehetne többet annál, mint hogy Szijjártó Péter és Kontrát Károly - amúgy kik is ők? - sajtótájékoztatót tartanak, amelyen felszólítanak, tiltakoznak és leszögeznek. Reméljük, nem az a helyzet, hogy a kommunikációs stábban egymás mellé tették a legutóbbi két népszavazás eredményeit, és megállapították: 300 forint menő, hátéem nem menő, tehát hagyjuk az ügyet elsikkadni. Ha mégis így lenne, innen üzenjük nekik: egyszerűen senkik vagytok.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr35757989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nzoltan 2008.11.10. 07:47:01

Tegnap néztem a Hetihetest, ahol dunaszerdahelyi lakosok leveléből szemezgettek. Sérelmezték, hogy zászlóba burkolózott magyarok masíroztak a meccsre és ez milyen felháborító, félelemkeltő, stb. Hajós kivételével mindenki mondta a magáét, Váncsának is volt egy vicces mondata, de a többiek az eset kapcsán a szlovák rendőrök mellé álltak. Mondván csak balhézni mentünk oda.

Én megértem a helyi lakosokat, hogy átmegyünk balhézni, aztán dunaszerdahelyimagyarokat éri inzultus az eset után, de ezt ne kezeljük már úgy mintha csak a magyar szurkolók viselkedése hagyna maga után kívánni valót.

2001-ben, vagy 2002-ben már pontosan nem is emlékszem, Szlovák-Magyar meccs volt az MTK stadionban, amivel akkoriban szemben laktam egy tízemeletesben. Mást se lehetett látni a körúton, mint szlovák zászlóban masírozó, szlovák zászlót lengető drukkereket, akik leköpdösték a járókelőket.
Köztük minket is próbáltak, csak épp nem találtak el. A több száz üvöltüző szlovák között igencsak félelmetes volt hazamenni.

Én azt gondolom, hogy két dolog mindig is összetartozott: a szar meg a foci. Tök mindegy az milyen színű.

Nzoltan 2008.11.10. 07:48:22

Szlota persze fasszopó, töketlen Ferivel együtt.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2008.11.10. 08:11:33

Slota fasszopó, aki meg átmegy a szomszédba provokálni, az tök rendes. És ha megverik, hát mártír. Igen, tudom, minden írt és íratlan szabályt felrúgva agyalták meg őket, de házhoz mentek, holott ha máshonnan, az ominózus meccs kapcsán sejthették volna, odaát kevés ürügy kell.

A viszonyt biztos javítja majd ez a kis ajrópéer köpködés, tehát megérte más tahóságáért tüntetve megmutatni a világnak, hogy kutya-eb relációban vagyunk.

Bazmeg, ha Szlovákiában lenne hatvanórás tüntetés, aminek kapcsán tökmellesleg leköpnék a magyar sajtósokat fél perc erejéig (az ugye, milyen kevés hatvan órához képest, ugye!), ti ugrálnátok az első sorban, hogy faszkorbácsot nekik, szemétparaszt tótok.

Faszkivan, faszkivan, faszkivan.

smalladam 2008.11.10. 08:41:11

"Amúgy arra kiváncsiak lennénk, honnan tudták az ultrák, hogy melyik tévés honnan van"

ezt töbnyire elég könnyű kideríteni mivel a stábok magukon szokták hordozni (kamerán, mikrofonon, ruhán, nyakbaakasztón) a tévéjük logóját, plusz olyan nyelven beszélnek.

amúgy az ultrák egyszer már megvalósították a példás együttműködést a tévéostromkor

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2008.11.10. 08:55:41

Ja, hát más faszával verni a csalánt, az mondjuk a legkönnyebb dolog, kedves KK&TT.
"Mennyetek! Csinájjátok! Mi majd filmezunk, meg okosságokat írunk a zügy érdekében". :/

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.11.10. 09:12:18

Kinn voltam, nagyjából így volt. Rendezett, összehangolt
tüntetés, normális hangulat volt, mintha csak nem is itthon lennénk.

Ez az írás egyébként remek fasszopó méterként
kezd működni. Idáig Úlfhéðinn és mavo lettek
bemérve.

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2008.11.10. 09:19:59

1. Tévedsz gloire, a köcsögméter nem is szükséges, hiszen te például fennen hirdeted magadról, hogy az vagy.

2. A cikk szerzőihez volt egy megjegyzésem, veled nem kívánok társalogni, ismerem a szintedet.

molaris 2008.11.10. 09:22:59

Próbáljunk meg higgadtan és nyugodtan értékelni.
Előzetesen. "Nzoltan"- a HH mint hírforrás?:):):)
Lényegileg. Adott egy államalakulat. Se eleje, se vége. A pánszláv caládhoz tartozóként lébecolnak itt, és egyesítve a csehekkel(sic), lettek először igazán valakik. Ugyan mutassanak már fel egy magát "szlovák"- nak valló történelmi nagyságot. Akkora folt ez, amit nehéz kiheverni, így, hát szlovákosítanak. Amerika- szindróma ez javában, csak hát ...? Csak hát Amerika kinőtte, ők meg itt ragadtak. Semmi baj a "Tót atyafiak"- kal. A baj ott kezdődik mint Romániában. Traianus forog a sírjában- ez természeti csapás, mint földrengés- mert vannak olyanok akik dako- román kotinuitásról szónokolnak. Amikor Mátyás hülyére veri Boroszlónál az Apósát, vége a szlovák villanásnak. Valahogy nem tudtak megélni itt a lengyel- magyar résben, mint hatalom. Azért ennyi felgyülemlett elégedetlenség magyarázat arra, hogy egy nép keresi gyökereit. De!- ez ugyebár mégsem lehet Janosik. Na!,- ja, mintha nekünk meg Vidrócki . Ezt nehéz kinőni. Szerintem a csehekkel még viszontagságosabb lesz a jövőjük. Ha elfogy a "magyar- kártya", a cseh jön.

sergei 2008.11.10. 09:24:09

Szívemből szóltál, Gloire! :)

molaris 2008.11.10. 09:26:06

Ja!!!- az sör, és igen finom./P. U.- mert ez nem a reklám helye./

sergei 2008.11.10. 09:26:55

Egyébként nálam ez verte ki a biztosítékot: index.hu/politika/kulfold/slotapara410/

Ugye nem veszik komolyan ezt az embert a nemzetközi politikában? Ugye nem?

Henci 2008.11.10. 09:39:22

Annyit hadd tegyek hozzá, hogy a tüntetés idején Kecskemét-MTK meccs volt, ezért sem voltak ott az MTK s a KTE ultrái.
Egyébként azon a meccsen ugyanezek az énekek szóltak (mindkét "kemény mag" részéről) és a kecskemétiek kirakták a "Ne bántsd a magyart!" feliratot is.
Szóval nem érzem korrektnek a "mínusz MTK" kitételt a cikkben.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.11.10. 09:43:29

mavo,

kérlek, az "átmegy provokálni" témát hagyd már.

voltál már focimeccsen? tök normális és megszokott, hogy a szurkolók zászlókkal felszerelkezve mennek. és a DAC pont a magyarságot testesíti meg odaát. mivel kellett volna menniük? szlovák címerpajzzsal?

baromi jól passzol a polkorrekt megmondásod a jelenkor beszédeibe. mert itt mindenki provokál. még szerencse, hogy "koncert közben sosem gondolok rátok. besúgók és provokátorok."

ne provokálj te se, oké?

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.11.10. 09:50:07

Engem a barátaimmal Bacau megyében kapcsolt le a Secu és dugott áristomba. Magyarul beszéltünk - nagyon provokatív dolog az kérem, főleg csángó vidéken.

Ferdinand Navarra 2008.11.10. 10:01:36

Ez vicces!
Jan Slota parodia (Film o slovensko-madarskych vztahoch)
(Egy film a szlovák-magyar kapcsolatokról)

www.youtube.com/watch?v=LWwrQXnW_8k

Nehuzdle Merrosz 2008.11.10. 10:14:03

"Érdemes lenne mérlegelni, vajon nem fenyegeti-e hasonló helyzet Erdélyt és a Vajdaságot is. És ha a válasz igen, akkor nem kellene-e Szlovákiának a hasonló szélsőséges veszélynek kitett, Magyarországgal szomszédos többi állammal is összehangolnia a lépéseit." Jan Slota
Én is csak azt tudom kérdezni, amit sergei: Ugye ennek a paranoiás hiénának nem hallatszik a hangja a nemzetközi politikában?

És még vannak olyan "magyarok", akik szerint nekik kell félni tőlünk...

f.m.j. 2008.11.10. 10:14:50

Lehet, hogy pont ez kell, hogy a magyarok elfelejtsék egymást marni. Nyilvánvaló, hogy az üldöztetés, tiltás pont az ellenkező hatást éri el... Szóval Fico rossz taktikát választ.
Bár ilyen "egyszerű" lenne...

Ferdinand Navarra 2008.11.10. 10:23:12

Már látom a jövőt: GYOGYÓ vezér mögött menetelnek a plazmatv magyarok megvédeni a TESCOT és a CORÁT.
Nem csodálnám, ha a DAC rendőrei és 1023 rendőrei között személyazonosság lenne.

f.m.j. 2008.11.10. 10:34:39

Én pedig simán elképzelhetőnek tartok egy Magyaro. elleni szerb-román-szlovák háborút Gyurcsányék és Orbánék töketlensége miatt, és az Unió szépen véginézi... miért is avatkozna bele?
Nem is olyan vicces ez az egész már... régóta nem...

mavo · http://polmavo.blog.hu 2008.11.10. 10:35:07

többeknek,

amíg mi lealacsonyodunk erre a szintre, addig nincs mit reklamálnunk tót testvéreinknél, talán ennyi.

Tényleg érdekelne, milyen hőbörgést váltana ki, ha szlovákok tüntetgetnének a pozsonyi követség előtt, és köpködnének le pár magyar újságírót ...

Francois Pignon 2008.11.10. 10:36:10

A petíciónak vajon itt is része volt, hogy a Fradi kerüljön vissza az első osztályba?

mavo · http://polmavo.blog.hu 2008.11.10. 10:41:07

Érdekes lenne az a Slota-paródia, csak sajna nem tudok szlovákul. :-)

Francois Pignon 2008.11.10. 10:42:08

mavo, nem jelentéktelen külömbság amúgy, ha pár ezer futballszurkoló tesz-mond valamit, meg ha a rendőrség, az állami szervek, vagy mint legutóbb, a parlament 80%-kal hoz nyilvánvalóan a magyarokkal szemben törvényt.
Nálunk nácik legfeljebb az utcán kiabálnak. Ott meg a kormányban.

Francois Pignon 2008.11.10. 10:45:43

Természetesen, nyilván nem használ az ügynek a köpködés vagy a táblalefestés. De azt hiszem örülhetnének a szlovákiai magyarok ha csak ennyi gondjuk lenne.

zoli29 2008.11.10. 10:57:40

Szerintem normálisan gondolkodó ember nem gondolja, hogy a zászlóégetés vagy a "szar szlovákiázás" helyes dolog. Nyilvánvalóan helytelen.
De rendőrök ettől még nem verhetnének meg civileket büntetlenül.

Francois Pignon 2008.11.10. 11:03:02

Minap volt téma az eset a sporttévében is, Rónai Egon valahogy még a tisztán sporttémáknál is mindig tudatja, kinek a seggéhez van nőve a nyelve, de azért így is ki tudta nyitni a bicskát a zsebemben, amikor valahogy úgy vezette fel a témát, hogy ne csodálkozzunk a szurkolóverésen, ha szlovák zászlót égetnek a követség előtt.

zoli29 2008.11.10. 11:04:10

mavo,
Az a baj, hogy míg nálunk egy Parlamenten kívüli töpekisebbség éget csak szlovák zászlót, meg masírozik egyenruhában, addig Szlovákiában maga a kormány diszkriminálja a szlovákiai magyarokat, és szítja a gyűlöletet.

A kettő még csak megközelítőleg sem ugyanaz a kategória.

zoli29 2008.11.10. 11:07:07

FP,

Amit a Zuhanyhíradóban adtak előzetest a Heti Helyzetről, abban tényleg ezt a részt emelték ki, de magában a műsorban előtte hosszasan beszéltek magáról a szlovák rendőri brutalistásról.
Amúgy én is kiakadtam a Rónai Egonra.

A Zuhanyhíradóban meg egyedül a Nyilasi állt ki a magyarok mellett, a többi mismásolt.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2008.11.10. 11:07:37

No, ezt a sok szép hírt olvasva teljesen elhatalmasodott rajtam az egykori rádiós zeneiszerkesztő:-)
Tehát: Szív küldi szívnek! M. V. képviselőasszonynak Brüsszelbe és J. S. pártelnökúrnak Pozsonyba küldjük a következő zenei videót, hálából az irántunk táplált jóindulatukért és az értünk végzett önzetlen és áldozatos munkájukért. Hadd szóljon!

www.youtube.com/watch?v=q2rIrKenXas&feature=related

Askeladden (törölt) 2008.11.10. 11:12:27

"De rendőrök ettől még nem verhetnének meg civileket büntetlenül."

Ja. De a rendőrők gyakorlatilag semmit sem csinálhatnak. Hála az SZDSZ-nek a törvény inkább a bűnőzőt (pl, futbalhuligánt) védi. Szlovákiában nincs SZDSZ-szerű párt, ott a rendőrségnek még van tekintélye.
Elméletileg ugyan Magyarországon is lehetne feljelentést tenni a rendbontók ellen, de gyakorlatilag egy reménytelen, kilátástalan vállalkozás. Előkerülnek a szélsőjobbos "jogvédők", a rendőrőket meghurcolják, az eljáró hivatalos személyek magántelefonszámai meg szélsőséges portálokra kerülnek fel.

Szerintem nem volt elegáns a szlovák rendőrség fellépése, főleg, hogy nem tudnak videót prezeltálni, de az is türhetetlen, hogy meccsen mindent meg lehet csinálni. A normális eljárás a rendbontás dokumentálása és a rendbontók kiemelése, bíróság elé állítása lenne.

zoli29 2008.11.10. 11:23:10

Askeladden,
Mégis mit tettek Dunaszerdahelyen a szurkolók, amire azt mondod, hogy "tűrhetetlen, hogy meccsen mindent meg lehet csinálni"?
Az, hogy "szar szlovákiáztak", tényleg udvariatlan, és a magyar kormánynak nyilvánvalóvá kell tennie, hogy nem azonosul ezekkel a rigmusokkal.
De véleménnyilvánítás miatt sehol nem bántalmazhatnak rendőrök civileket. Ez nem az egyes országok törvényein múlik, hanem nemzetközi emberjogi egyezményeken.

Francois Pignon 2008.11.10. 11:24:24

Askeladden,
nekem nem úgy tűnik, mintha az SZDSZ nagyon fel lenne háborodva az indokolatlan rendőri erőszakon. Ha jól emlékszem, az szdszes főpolgármester kitüntette Gergényit a 2006 okt. 23-i fellépés után, és a nemhivatalos álláspont is az volt: "minek mentek oda".

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.11.10. 11:29:46

"A különböző csapatok ultrái (mínusz MTK) megtették, amire az elmúlt húsz évben senki nem volt képes nálunk: félretették ellentéteiket, és közösen léptek fel egy ügyért."

Mi ez a zsidozas itten?
Valami erdemi magyarazatot akarok hallani, nem azt, hogy "nem ertunk a focihoz".

Askeladden (törölt) 2008.11.10. 11:33:14

Miért vonatkoznak a "szurkoló"-kra külön törvények? Ha egy normál hétköznap egyedül a városban szarszlovákiázok/siegheil-ezek/kartlendítek/mocskoszsidózok/stb. akkor csak megtalálnának a rendőrök, igazoltatnának és felszólítanának, hogy ugyan hagyjam már abba! De ha meccs van akkor lehet! Akkor teljesen normális?

Francois Pignon 2008.11.10. 11:36:33

Hehe, Kálmánék zsidóztak, csak nem? Kiírták magukat a kultúremberek közösségéből? ;)

Askeladden (törölt) 2008.11.10. 11:41:59

"De véleménnyilvánítás miatt sehol nem bántalmazhatnak rendőrök civileket."

Ja azért tényleg nem, ezért voltak bénák a szlovák rendőrök. Mert ha a cselekmény abbahagyására szólítanak fel és megpróbálják kiemelni a rendbontókat és közben a rendőröket támadás éri és elcsattan egy-két pofon akkor már más a helyzet. Ez így öngól.

A rendőr nem büntethet, nem az a dolga, de előállíthat és megtörheti az ellenállást ha ennek ellenszegülnek. Büntetni a bíróság jogosult, de az SZDSZ kiszabadította a szellemet a palackból: korlátlan a szabadsága a szabadság ellenségeinek is. Vissza is élnek vele rendesen. Kinek jó ez? Egy-két szélsőjobbos bajheverőnek, vezér"szurkoló"-nak, ügyvédeknek, médiageciknek oldaltól függetlenül.

plastik02 2008.11.10. 11:42:10

baszottul megkönnyebültem én is, hogy a focidrukkerek kibékültek mikor végre közös ellenséget találtak.
azért remélem a következő NB I-es mérkőzésre már helyreáll a rend és hullanak a fogak. addig meg szar Szlovákia...

a szlovák és a magyar idióta ugyanabban a tortaformában nevelkedik. nekem egykutya...
(most a tüntetésről beszélek nem a DAC meccsről)

Francois Pignon 2008.11.10. 11:43:24

Egyébként volt már példa hasonló szurkolói összefogásra, a 2005 dec 5-i népszvazás idején hoki- és focimeccsen is láttam közös drapit, Fradi és Újpest szurkolóktól közösen is.

plastik02 2008.11.10. 11:44:02

baszottul megkönnyebültem én is, hogy a focidrukkerek kibékültek mikor végre közös ellenséget találtak.
azért remélem a következő NB I-es mérkőzésre már helyreáll a rend és hullanak a fogak. addig meg szar Szlovákia...

a szlovák és a magyar idióta ugyanabban a tortaformában nevelkedik. nekem egykutya...
(most a tüntetésről beszélek nem a DAC meccsről)

Kínai Kálmán és Trágár Tóni 2008.11.10. 11:45:07

Askeladden, mi is nagyon sajnáljuk mindazokat a rendőröket, akiket durván meghurcoltak 2006 ősze után. Szörnyű, ami velük történt.

heima (törölt) 2008.11.10. 11:47:43

"Mert ha a cselekmény abbahagyására szólítanak fel és megpróbálják kiemelni a rendbontókat "

Mégis milyen rendbontás volt a meccs alatt, ami miatt a DAC szurkolótáborból bárkit ki kellet volna emelni? Ne hazudjuk már le a csillagokat az égről...

zoli29 2008.11.10. 11:48:00

Askeladden,
"Ha egy normál hétköznap egyedül a városban szarszlovákiázok/siegheil-ezek/kartlendítek/mocskoszsidózok/stb. akkor csak megtalálnának a rendőrök, igazoltatnának és felszólítanának, hogy ugyan hagyjam már abba!"

Láttad, hogy a szlovák rendőrök igazoltattak volna, vagy kivezették volna a szurkolókat a stadionból? Mert én nem. Én azt láttam, hogy válogatás nélkül ütötték a szurkolókat, ahol érték őket.
Én nem a szurkolók viselkedését védem, mert én sem értek egyet a "szarszlovákiázással" meg a zászlóégetéssel. Tudtommal mindenki azt kifogásolja, hogy a szlovák rendőrök brutálisak voltak, és nem jogszerűen jártak el.

plastik02 2008.11.10. 11:57:51

zoli_28: "Én nem a szurkolók viselkedését védem, mert én sem értek egyet a "szarszlovákiázással" meg a zászlóégetéssel. Tudtommal mindenki azt kifogásolja, hogy a szlovák rendőrök brutálisak voltak, és nem jogszerűen jártak el."

ya, csak ez a cikk nem erről szól

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2008.11.10. 11:59:15

Remek cikk KK&TT!

Askeladden: Azért legyen már különbség abban, hogy meccs közben szarszlovákiázik valaki, mikor a túloldalról jön a szarmagyarozás, és a között ha valaki a kormányból szarmagyarországozik, majd az egész parlament két párt híján törvénybe iktatja ezt.

mavo: Szerencsére te nem tudsz lesüllyedni a szlovák szintre. Ők csak primitív módon állnak ki a sajátjaikért, te gyáva módon még a sajátjaiért sem tudsz kiállni. Úgyhogy Slotához neked emelkednek kéne.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2008.11.10. 12:02:04

"300 forint menő, hátéem nem menő"

Ez sajnos telitalálat, itt van a kutya elásva, a fidesz nem akar 2 hónapig 3%-os esést a közvélemény-kutatáson. Ennyit az "új többségről".

zoli29 2008.11.10. 12:08:46

plastik02,
"ya, csak ez a cikk nem erről szól"

Miért, szerinted miről szól?

states 2008.11.10. 12:17:17

A kettős állampolgárságra vonatkozó népszavazás óta tudjuk, hogy ez többségében egy büdös bunkó fogyatékos nép, büdös bunkó hazaáruló baloldallal, büdös bunkó hazaáruló kormánnyal és büdös bunkó hazaáruló médiával. Tisztelet a kivélnek. Persze le lehetne ezt írni mindezt hosszabban, választékosabban, eufemisztikusabban is, de így jobban kifejezi a magyar valóságot. Ficóék pedig csak azt csinálják, amire felhatalmazást, biztatást kaptak a fentiek értelmében, tölünk. Igazuk van, ezt érdemeljük...

Ács Ferenc 2008.11.10. 12:27:05

A "hazafiak" már 2008 januárjában is "segítséget nyújtottak" a felvidéki magyarságnak:
www.youtube.com/watch?v=gaOOmTNhteo

Ezek és a királyhelmeci nyilas zsúr több millió szlovákot erősíthet meg abban, hogy helyes a Fico-Slota-féle sovinizmus, hiszen itt tényleges a veszély. S ahogy már smalladam utalt rá, a "pártok feletti" huligán-egység már korábban létrejött: az MTV-t együtt, vállvetve ostromolta lila és zöld hool 2006 szeptemberében.

plastik02 2008.11.10. 12:33:54

zoli_28:
ez arról, hogy milyen kurvajó, hogy végre lilák és zöldek együtt hörögnek és nemzeti egység meg miagymás. és Szlovákia amúgy is rakás szar, mert ott a rendőrök...

viszont azt még senki nem árulta el mégis mit vár a kormánytól intézkedések címén. pedig engem érdekelne.

zoli29 2008.11.10. 12:34:12

Ács Feri,
"Ezek és a királyhelmeci nyilas zsúr több millió szlovákot erősíthet meg abban, hogy helyes a Fico-Slota-féle sovinizmus, hiszen itt tényleges a veszély."

Tudtommal a királyhelmeci eset után a magyar kormány közleményt adott ki, amiben az is szerepelt, hogy elutasítják a szlovákellenességet, illetve, elhangzott, hogy nem kifogásolják a 28 egyenruhás előállítását, csak annyit kértek, hogy a szlovák hatóságok tartsák be a jogszabályokat.
Mikor hallottál akár csak ehhez hasonló megnyilatkozást a szlovák kormánytól a Malina Hedvig eset vagy a dunaszerdahelyi szurkolóverés kapcsán?

Természetesen nincsen semmilyen magyarveszély Szlovákiában, mert a magyar állam soha nem támogatta a soviniszta eszméket, ha pedig szélsőséges csoportok törvénysértően járnának el Szlovákiában, a rendőrségnek joga van fellépni ellenük.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2008.11.10. 12:37:57

"Ezek és a királyhelmeci nyilas zsúr több millió szlovákot erősíthet meg abban, hogy helyes a Fico-Slota-féle sovinizmus, hiszen itt tényleges a veszély."

Ha figyeled a híreket, márpedig figyeled, akkor tudod, hogy a tótok nagy része, már ez előtt is meg volt győződve arról, hogy a Fico-Slota-féle sovinizmus az helyes. Nehogymár arra fogják, hogy 50 civil odament formaruhában, és koszorúzott? (Ugye tudjuk kik koszorúztak 65 éve, Árpád-sávos karszalagban?) Nonsence!

Mellesleg egy kicsit durva, hogy egy EUs országban engedélyt kell kérni egy másik EUs ország himnuszának eléneklésére. Az is röhej, hogy egy országban ahol az 1000 koronáson Hlinka van, tiltott önkényuralmi jelképekről, és fasisztákról beszélnek, főleg hogy az Őrsereg karszalagjában nincs önkényuralmi jelkép. De itt is, nemhogy kiállnánk a magyarokért, inkább a mi kurva anyánkat.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2008.11.10. 12:38:30

Ács Feri! Neked kell magyarázni, hogy az, amit nemzeti radikalizmusként emleget a ménsztírm, az nem más, mint a vörösingesek kreatúrája? Ha a vörösingesek gazdasági és információs fölényükkel visszaélve mindenkit stigmatizálnak, akkor nem kell csodálkozni, hogy a nemzetiradikalizmus is mindig kap utánpótlást. Egy normális légkörben ezek a keménygyerekek semmi perc alatt marginalizálódnának és visszaszorulnának a hüjeabíró-szubkult világába.

Hüjeabíró!!!

ü
bbjnick

plastik02 2008.11.10. 12:43:43

Tata86: speciel az Őrseregnek valóban a kurva anyját...

zoli29 2008.11.10. 12:44:25

plastik02,
"Szlovákia amúgy is rakás szar"

Valóban ezt állítja a cikk, de ezt nyilvánvaló tendenciákból vonja le, és én is egyetértek vele, csak én mondjuk finomabban fogalmaznék.
Miért neked mi a véleményed arról a magyarellenes ámokfutásról, amit a szlovák kormány az elmúlt években, hónapokban és hetekben folytat?

A különböző szurkolói csoprtok összefogása, én is úgy érzem, hogy túl van dimenzionálva, ebben egyetértünk.

"mégis mit vár a kormánytól intézkedések címén"
1. Eleve "érdekes", hogy pozsonyi nagykövetünk még aznap kijelentette, hogy nem lát okot arra, hogy diplomáciai lépések történjenek
2. A magyar kormánynak még aznap meg kellett volna kérnie a szlovákokat, hogy vizsgálják ki az esetet
3. Be kellene rendelni a szlovák nagykövetet a Külügyminisztériumba
4. Miután már több, mint egy hete nem kerültek elő a Szlovákia által emlegetett bizonyítékok, az Unióhoz kellene fordulni, fel kellene szólalni az Európa Parlamentben

Ács Ferenc 2008.11.10. 12:46:37

Sajnálom, de sületlenségekre nem fogok válaszolni. Aki a kontraproduktív hőbörgés helyett valóban tenni szeretne a határon túli magyarságért, az támogasson olyan civil szervezeteket, amelyek tagjai szabad idejükben ezzel foglalkoznak. A miénk például ez, ajánlom a kárpátaljai programunkat mindenki figyelmébe:

www.harmashalom.hu

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2008.11.10. 12:48:24

plastik02: Belföldön igen, ha a tótok támadják törvénytelenül őket akkor nem.

zoli29 2008.11.10. 12:53:03

Ács Feri,
Mi a sületlenség abból, amit írtam?

Askeladden (törölt) 2008.11.10. 12:53:37

"kiállnánk a magyarokért"

A fradisták, a focihuligánok, az őrseregesek lejáratják a magyarságot, ezektől elhatárolódni kell, nem "kiállni" mellettük!
Nem a szélsőségesek forgatókönyvét kellene megvalósítani. Nevetséges, hogy ilyen nyilvánvaló beteg bajkeverőkkel foglalkozik a média. :-( Természetesen az is siralmas, hogy Slota kormánytényező Szlovákiában, de ezt csak szomorúan tudomásul venni van lehetőségünk és reménykedhetünk egy kormányváltásban, inkább a Slota-ellenes szlovákoknál kellene szövetségeseket találnunk, nem neki menni mindennek, ami szlovák. Persze miért lenne normális kormánya Szlovákiának, hiszen Magyarországnak sincs és még kormányképes ellenzék sem nagyon van. Nagyon észre kellene már térni!

plastik02 2008.11.10. 12:57:19

tata: külföldön is a kurva anyjukat, sajnálom.

zoli_28: nem azonosítom Szlovákiát a szlovák kormánnyal, szerintem te is kiakadnál ha Magyarország egyenlő lenne a magyar kormánnyal. nyilván a magyarok úgy általában nincsenek elragadtatva a helyzettől, hogy az ország északi feléből létrehoztak egy új államot és ennek az országnak bizonyos lakói előszeretettel köpködnek minket meg határontúli testvéreinket.

ettől függetlenül az ország ott van, előreláthatólag ott is marad még jó ideig, tehát nem értem miért gondoljam más ország lakóit cakkumpak szarnak. magáról az országról nem is beszélve, hiszen ha nagyon demagóg akarok lenni, akkor a szar Szlovákia az lényegében szar Felvidék.

rengeteg magyar ember él ott békében rengeteg szlovákkal és akkor a szlovák idióta rendőrök és a magyar idióta játékkatonák miatt most ők szopnak bizony mindkét oldalon.

nekem ennyi, nem pedig szar Szlovákia. primitív reakció egy primitív akcióra. semmi ok büszkeségre...

zoli29 2008.11.10. 13:02:44

Askeladden,
"és még kormányképes ellenzék sem nagyon van"

Kimondtad a lényeget, testvérem! Azért falaz a szlovák kormány Malina Hedvig megverőinek, azért erősítette meg a szlovák parlament meg a Benes-dekrétumokat, azért verik a magyar szurkolókat Dunaszerdahelyen, mert nincs kormányképes ellenzékünk.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2008.11.10. 13:03:43

Askeladden: Az Őrsereg most amúgy milyen kirívó dolgot akart csinálni? Egy magyar lakosságú faluban akart megkoszorúzni formaruhában (nem egyenruhában, az a katonáknak van, civileknek nincs) egy világháborús emlékművet. Ettől kéne elhatárolódni?Ez a fasiszta provokáció? Ez ér 6 év börtönt?

"Nem a szélsőségesek forgatókönyvét kellene megvalósítani. "
Én annyira örülnék, ha lenne akármilyen forgatókönyv. Te tudsz ilyenről? Van a fidesznek, mszpnek, szdsznek, mdfnek valami koncepciója, forgatókönyve amit követni lehetne?

"de ezt csak szomorúan tudomásul venni van lehetőségünk és reménykedhetünk egy kormányváltásban"
Elmész te a francba. Nem tudom, akármelyik nemzet hova jutott volna ilyen mentalitással. Valószínűleg pont ide. Ezért tartunk itt:
600 milliárd metróra: "ezt csak szomorúan tudomásul venni van lehetőségünk és reménykedhetünk egy kormányváltásban"
9,6%os hiány: "ezt csak szomorúan tudomásul venni van lehetőségünk és reménykedhetünk egy kormányváltásban"
stagnáló gazdaság: ezt csak szomorúan tudomásul venni van lehetőségünk és reménykedhetünk egy kormányváltásban
tb, nyugdíjkassza összeomlása: "ezt csak szomorúan tudomásul venni van lehetőségünk és reménykedhetünk egy kormányváltásban"
cgiánybűnözés: "ezt csak szomorúan tudomásul venni van lehetőségünk és reménykedhetünk egy kormányváltásban"

Nagyon észre kellene már térni!

zoli29 2008.11.10. 13:06:19

plastik02,
"nem azonosítom Szlovákiát a szlovák kormánnyal"

Ebben nincs vita közöttünk, ebből a szempontból tényleg nem jó a megfogalmazás. De szerintem ezt a rigmust éneklőknek egy jelentős része is ugyanígy gondolja.
Mikor hallottál te Szlovákiát gyalázni embereket a Fico-kormány előtt?

plastik02 2008.11.10. 13:09:53

zoli_28:"Mikor hallottál te Szlovákiát gyalázni embereket a Fico-kormány előtt?"

bocs, de ezt most nem értem.

"De szerintem ezt a rigmust éneklőknek egy jelentős része is ugyanígy gondolja."

:D nyilván Slota sem úgy gondolja...

states 2008.11.10. 13:11:32

zoli_28
Talán azért kormányképes kormány kellene mindenek előtt. Mert hogy az ellenzék milyen lenne kormányon, az nem állapítható meg, ha ellenzékben van. De hát az elhülyült magyar választópolgárral Gyurcsányék már azt is elhitették, hogy az ellenzék felelőssége ugyanakkora, mint a kormányé...

Askeladden (törölt) 2008.11.10. 13:14:24

zoli_28:
Orbán a kocsiján egy "Nagy-Magyarország" matricával egy vicc. :-(

Ha jobbközép-liberális kormányai lennének ennek a két országnak, akkor tényleg nem lennének határok, Dél-Szlovákia gyakorlatilag Észak-Magyarország lehetne, nem lenne gond a nyelvhasználat, a gazdasági kapcsolatokon lenne a hangsúly, nem a múltbéli sérelmek felhánytorgatásán. De ezt empátiával, az érzékenypontok tiszteletbe tartásával lehetne elérni, mindkét részről.

zoli29 2008.11.10. 13:17:51

plastik02,
"zoli_28:"Mikor hallottál te Szlovákiát gyalázni embereket a Fico-kormány előtt?"

bocs, de ezt most nem értem."
Ezzel arra próbáltam utalni, hogy a "hazafiaknak" sem általában a szlovák emberekkel van bajuk, hanem a mostani kormányzó elitjükkel.

":D nyilván Slota sem úgy gondolja..."
Ezt meg én nem értem :D

states,
Felhívom figyelmed az iróniára, mint retorikai eszközre :)
Ezt próbáltam alkalmazni, de ezek szerint nem volt nyilvánvaló.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2008.11.10. 13:21:10

"Ács Feri · reakcio.blog.hu 2008.11.10. 12:46:37
Sajnálom, de sületlenségekre nem fogok válaszolni. Aki a kontraproduktív hőbörgés helyett valóban tenni szeretne a határon túli magyarságért, az támogasson olyan civil szervezeteket, amelyek tagjai szabad idejükben ezzel foglalkoznak. A miénk például ez, ajánlom a kárpátaljai programunkat mindenki figyelmébe:

www.harmashalom.hu"

Tudod, Ács Feri, én nagyra értékelem a te méltóságteljes fölényedet és önbizalmadat, ami, gondolom, addig tartható is, amíg az embernek nem kell azzal szembesülnie, ami valójában ez az ország manapság. De, igazad van, hagyjuk.:-(

ü
bbjnick

plastik02 2008.11.10. 13:23:15

zoli_28: arra értettem, hogy ha a szar Szlovákiát nem úgy értik a kedves sporttársak, akkor nyilván Slota sem úgy gondolta, hogy tankkal Budapestre meg hasonló civilizált megnyilatkozások.

zoli29 2008.11.10. 13:24:49

Askeladden,
Askeladden 2008.11.10. 13:14:24

Nem értem, hogy jön ide Orbán matricája, meg a többit sem igazán értem.

plastik02 2008.11.10. 13:27:23

persze az teljesen igaz, hogy Slota kormánytényező, ezek az arcok meg nem, de az, hogy mit hogyan gondolnak és hogyan mondják nem ettől függ.

zoli29 2008.11.10. 13:30:12

plastik02,
Az a különbség, hogy a magyar szurkolók nem a hivatalos magyar álláspontot hangoztatják, hanem a saját véleményüket, amitől a kormány el is határolódik.
Ezzel szemben Jan Slota az egyik szlovákiai kormánypárt elnöke, a szlovák parlament pedig gyakorlatilag törvényerőre emelte a magyarellenességet (lásd Benes-dekrétumok ügye, szlovákiai települések támogatása uniós pénzekből, stb.)

Széna Tomi 2008.11.10. 13:31:23

A provokációt hangsúlyozóknak:
Emlékszem, volt pár éve egy eset, amikor egy cigány fiú felkötötte magát a börtönben, és utána szerveztek egy tüntetést a cigányok, mert úgy gondolták, hogy a BV hibája volt a dolog. Nem voltam ott, de el tudom képzelni, milyen szitkok röpködhettek a levegőben.
Képzeljétek el, hogy ezt látjátok egy amatőr videófelvételen: ott tüntet az a pár száz cigány, és egyszer csak megindulnak a rendőrök, és szarrá verik őket. Másnap a rendőrfőkapitány, a belügyminiszter és a miniszterelnök is azt mondja, hogy a fellépés jogos és arányos volt. Hozzátéve, hogy szitkokkal provokálták az állományt, és néhány olyan lovári kifejezés is elhangzott, ami valóban sértő lehetett azoknak, akik értették.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2008.11.10. 13:33:24

"nem azonosítom Szlovákiát a szlovák kormánnyal"

Gondolom ismeritek: "Minden nemzetnek olyan kormánya van amilyet megérdemel..."
A magyarokat kritizálni (szidni) is teljesen jogos a kormányért. Megszavazták, demokratikusan, és hagyták is kormányon.
A szlovák nácik általában 10%-ot érnek el. Továbbá látjuk hogy náluk amit jelent a szociáldemokrata. A Jobbikot körözi nacionalizmusban.
Az összes tót párt megszavazta most a magyarellenes törvényt, akivéve a magyarok és a 10%os konzervatívok. 80% úgy gondoltak, hogy ez kell. Még az ellenzékiek is. Nyilván azért szavazták meg, mert jó pontot akartak a választóik körében. Vagyis durván a tótok 80% magyarellenes vagy "nem határolódik el".
Akkor meg nem értem, hogy mit kell itt Slotázni.

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2008.11.10. 13:37:30

OFF?

Ha már sport, van jó hír is:

jegkorong.blog.hu/2008/11/09/magyarorszag_litvania_2

Az ún. "ultrák" (LOL, az nem valami mosópor volt) meg olvasgathatnák az ottani kommenteket kicsit. Tanulságos lenne...

Szimpatikus egy bagázs, az biztos. :D

ON

jozicsenko 2008.11.10. 13:38:49

hi!

mind elfelejtettétek bevenni a Cavingtont, a teljes gárda azonnal menjen és keresse meg!!!

kb két éve valahol szlovákiában fiatal szlovákok magyar zászlót égettek! (még a TV2 is leadta, a youtube tele volt vele, de most sehol sem találom: valami szar szlovák metál dübörgött, a tátrában kiránduló fiatalok poénkodtak "csak" )
Kingova Gönczova ki se kérte magának, itt kezdődött a baj
nincs adatom, de az elmúlt években Szlovákiában folyamatosan festettek le falakat, ellenünk

és most Ficoék kérik ezt számon rajtunk???? (valahol korábban leírták, hogy mi vagyunk az osztályban a hülyegyerek, akit mindenki megver, de ugy látszik, még intőt is kapunk, mert visszaszóltunk? heee???)

ezek a hülyék a parlamentben meg még ugrálnak is hozzá????

emberkék!!! tényleg ennyire feledékeny hülye itt mindenki???

strix 2008.11.10. 13:41:37

"Pedig mi ilyen békés, korrekt tüntetést még nemigen láttunk"

Hát ja, végülis csak a saját anyjukat nem vették a szájukra, a videókat végignézve áradt belőle a világbéke.

Meglehetős álnaivitásról tanúskodik elmenni egy olyan tüntetésre, amiről tudja az ember, hogy tele lesz szélsőséges elemekkel, aztán utána megkérdezni, hogy de miért velük foglalkozott a média. Mert az olyan.

Na de ahogy a csaj is elköszönt a színpadon, kitartást mindenkinek...

zoli29 2008.11.10. 13:42:40

jozicsenko,
A szavaidból úgy veszem ki, hogy nem értesz egyet azzal, ha a szlovákok primitív dolgokat mondanak, és tesznek.
Akkor most ereszkedjünk le az ő szintjükre, és legyünk mi is primitívek?

Azzal persze egyetértek, hogy a magyar diplomáciának sokkal kemlnyebben kellene fellépnie.

Askeladden (törölt) 2008.11.10. 13:47:45

"kb két éve valahol szlovákiában fiatal szlovákok magyar zászlót égettek! "

A magyar nagykövetség előtt, szlovák rendőrök szeme láttára?

youtube-os szlovák zászló égetés már volt magyar részről, de röhejesre sikeredett:
1. kivették a zászlóból a címert, mert azt magyar jelképnek tartották és nem akarták elégetni.
2. Slota-fejjet tettek a helyére
3. Összekeverték a színeket, mert ennyit tudtak szegénykéim. :-(

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2008.11.10. 13:50:52

"A magyar nagykövetség előtt, szlovák rendőrök szeme láttára?"

És magyar rendőrök által szétvert szlovákok égettek magyar zászlót, tehetetlen dühükben, vagy brahiból, nettó magyarellenességből?

jozicsenko 2008.11.10. 13:51:03

Szia!
igazad van: nem értek egyet azzal, ha a szlovákok primitiv dolgokat mondanak és tesznek.
és nem tetszett, hogy lementünk az ő szintjükre:

nagyon nem tetszett, hogy szlovák zászlót égettek!

Igazából az nem tetszik, hogy a Gyurcsányék hapták vágják magukat Slota elött

20 évvel ezelött még érthető volt, mert ugye:

" a testvéri szomszédos szocialista államokat érzéseiben megbántani nem szabad, ottani magyarságról beszélni nem kellene"

emlékeztek még ezekre a mondatokra, erre a gondolkodásra?

a SZU felbomlása után minden szomszédból azonnal előtört a náci, mindenhol verik a magyarokat (2006 óta itthon is)...

ami fáj, hogy a ártunk és ormányunk ennyire fél magyarnak lenni...

greg1749 2008.11.10. 13:52:17

nagyon cukik a fiúk!!
főleg, akik beszédeket mondtak, egy kicsit izgultak, volt aki felolvasta, láthatólag készültek!
olyan emberi

sasa13 2008.11.10. 14:16:44

En roviden osszefoglalom dunaszerdahelyi DAC drukkerkent vegul is meit ertetek el kedves barataim.
1. A DAC az elkovetkezo 2 hazai meccset ures lelatoknal jatsza
2. Penzbuntetes a klubbnak
3. A Szlovak parlament uj rendelete szerint, mas zaszlok propagalasa, kiaasztasa sportrendezvenyen (pl. dac meccsen) TILOS - ezzel jaro szankciokkal
4. A rendorseg azzonal betilthatja az osszes potencialisan problemnatikusnak tuno sportesemeneyeket (DAC- Slovan, DAC -Trnava stb..stb...)
5. Munkahelyemen egyfolytaban magyarazkodnom kell a szlovak kollegaimnak, ugyanis ez mar abszolut nem vicces ami itt megy

es most egy par hipotetikus kerdes:
Mit is szeretnetek az adjatok vissza felvideket es satobbi baromsaggal mikor mar egyszer elutasitottatok a kulfoldi magyarokat. Mellet vern nektek kurva jo, mi meg szopjuk meg mi? Kurva kivancsi lennek ha az a fel millio magyar atvandorolona magyaroszagra es elvenne a munkatokat azonnal lefagyna a kepetelrol a vigyor. Egy dolgot szeretnek, elni es elni hagyni. Minden az akcio es reakcio leven mukodik. Szlovakiaban be van tiltva a nacionalista, fasiszta szimbolumok nyilvasos propagalasa. Es akkor idejonnek kiralyhelmecre a reg nyilas egyenruha koppintasaban csinalni a fesztivalt.
Komolyan mondom kedves magyara barataim, nektek az kell hogy a szlovakiai magyarok rugjanak titeket picsan.

ui: akar a halal 69% jovedelmi adot fizetni, kurva jo nekem a 19 szazalek...

heima (törölt) 2008.11.10. 14:19:54

kedves futballhuligán ellenes elvátrsak, bántják a magyart a Felvidéke, Összefogásra van szükség! Menjetek ki ti is tüntetni a focista és radikális elvtársakkal együtt, mert ilyen nyílt magyarellenes cselekedetek idején félre kell tenni az ellentéteket, a pártoskodást. Össze kell fognotok tehát a radikálisokkal, mert ha nem teszitek, az nem jó az országnak, nem jó a nemzetnek és ezzel a magyarellenesek oldalára álltok!

Összefogás!

zoli29 2008.11.10. 14:22:18

sasa13,
Nagyon eredeti...

greg1749 2008.11.10. 14:24:23

Sasa!
Szlovákiából nem ér beleszólni!
Te ezt nem értheted....

nemkellnemzetivagta 2008.11.10. 14:38:00

ha kifogynánk a brilliáns ötletekből:

hu.wikipedia.org/wiki/Futballháború

Askeladden (törölt) 2008.11.10. 14:38:15

"nektek az kell hogy a szlovakiai magyarok rugjanak titeket picsan."

Így elég nagy általánosítás, hogy: szlovákiai magyarok, meg magyarországi magyarok. A magyar nemzet azért egységes, nyelvileg, kulturálisan. A magyar soviniszták (éljenek bárhol) ezen az egységen kívűl vannak, hiába teszik meg magukat etalonnak.

Elhatárolódni! Tényleg rémes ez a szó, de nincs jobb!

A "magyar" nem egyenlő a "nagymagyar sovinisztá"-val! Nem és nem! Az egy külön állatfaj.
Nekem az európai értékrendő szlovák a testvérem, a magyar soviniszta és a szlovák soviniszta egyformán undorító számomra. A magyar hatóságok lépjenek fel a magyar szélsőség ellen és követeljék, hogy a szlovák hatóságok is lépjenek fel a szlovák szélsőség ellen.
De itt inkább mindenki a saját nacionalista szélsőségével bratyizna. Ez nem "nemzeti egység", ez nacionalista örjöngés. :-(

Invictus 2008.11.10. 14:43:32

Askeladden 2008.11.10. 14:38:15

"Nekem az európai értékrendő szlovák a testvérem"

Kétlem, hogy sok európai értékrendű szlovákot találnál. :)
Olyat, aki addig boldogan egyetért veled, amíg a magyar "sovinisztákat" szidod, olyat rengeteget (gyakorlatilag az összeset).
De "európai értékrendűt"? Csak nálunk divat ez a nagy fennkölt európaiságról való ábrándozás. Más országokban elöször szlovák, lengyel stb. az emberek, max. utána európaiak. Az csak a honi ballib idióták körében divat (jó máshol is van ilyen, de törpe kisebbségben), hogy új "európai" identitást keresnek maguknak, ami mintegy meghaladja a bűzös, maradi nacionalizmust. Aki európainak álmodja magát, az ugyanúgy képzeleg, mint aki mondjuk 20 éve jugoszláv nemzetiségűnek tartotta magát. Vagy szovjet embernek.

Invictus 2008.11.10. 14:46:08

sasa13 2008.11.10. 14:16:44

"mikor mar egyszer elutasitottatok a kulfoldi magyarokat"

Azok azok voltak, akik megválasztották Gyurcsányt. És ők most is veled értenének egyet, nyugi. Sőt, Slotával is egyetérnenének sokan, amíg a magyar szélsőségeseket kell szidni. :)

Ferdinand Navarra 2008.11.10. 14:46:43

Kiindulási pont a szélsőséges MSZP és SZDSZ elleni közös fellépés. Amikor már nem lesz "húscafat, tójószárnyas, fasisztamosdató, őszintétlen, elkúrta".

Ferdinand Navarra 2008.11.10. 14:48:20

akkor majd lehet a szép közös jövőről együtt gondolkodni.

Invictus 2008.11.10. 14:48:48

Amúgy ha dac drukker vagy sasa13, gondolom kint is voltál a meccsen. Hogy láttad az ott történteket? Jogos volt a rendőrök fellépése, és arányos? Mert ideátról úgy tűnik, hogy előre eltervelt magyarverés volt, amilyen 1992-ben Pozsonyban a Slovan-FTC meccsen is volt.

Alfőmérnök 2008.11.10. 14:49:43

Askelladden:
"A magyar hatóságok lépjenek fel a magyar szélsőség ellen és követeljék, hogy a szlovák hatóságok is lépjenek fel a szlovák szélsőség ellen."


Az itt a bökkenő, hogy a szlovák hatóságuk MAGUK a szélsőségesek. Meg a szlovák parlamenti pártok. A magyar parlamenti pártok ILYEN ÉRTELEMBEN nem szélsőségesek. (Most olvasom Gyurcsány legújabb bon mot-ját:"A szélsőségesek olyan bajt okozhatnak, aminek az árát az unokáink is fizetni fogják." Nehogy már az a néhány tucat suhanc tehessen mindenről, bazmeg!)


A focilelátón levő "szélsőségesség" bevett szokás (noha nekem nem szimpatikus), az egész világon így van. Káromkodnak, üvöltöznek, ilyen-olyan zászlókat lengetnek. (Persze nem mindenki, de egy kemény mag mindenhol van.) De amíg nem törnek-zúznak, sehol nem avatkozik be a rendőrség. Íilyen brutálisan biztos nem.

nemkellnemzetivagta 2008.11.10. 14:51:11

"Kétlem, hogy sok európai értékrendű szlovákot találnál. :)"
nálunk viszont hemzsegnek. annyira szeretem ezt a sunyi összekacsintós paternalizmust. valami hasonló lehetett abban, hogy a szlovákok inkább álltak össze a csehekkel, a horvátok meg a szerbekkel, akiket ki nem állhattak. forog tőletek a gyomrom.

Askeladden (törölt) 2008.11.10. 14:57:26

"Aki európainak álmodja magát, az ugyanúgy képzeleg, mint aki mondjuk 20 éve jugoszláv nemzetiségűnek tartotta magát. Vagy szovjet embernek."

ja, kézenfekvő ez a párhuzam, de nem egészen erről van szó.
Szerintem lehet valaki hazájára, nyelvére, történelmére büszke magyar, hogy elismeri a szlovák nemzet létezését, sőt még azt is el tudja fogadni, hogy léteznek a szlovákságukra büszke emberek. Persze egyszerűéknek ez túl magas, de elméletileg létezhet. Főleg, ha a nemzeti érzés nem valakik ellen szól. Most a szlovák és a magyar soviniszmusok egymást erősítő, hergelő pályán vannak.

sasa13 2008.11.10. 15:00:23

ahogy en lattam? nem volt jogos a beavatkozas, jobb pelda nincs is erre mint hogy a szlovakok mar 2hete keresnek valamit amivel be tudnak bizonyitani hogy jogos volt.Na de viszont szerintem tisztelet a kivetelnek a magyar szurkolok tobbsege provokalni jott ide. A fele azt sem tudta ki az az dac, es reszegen kovalygott a sation korul. tehat nem volt jogos tovabbra is ezt allitom, de azert a kemenymag jo resze nem a palyat nezte hanem a sloanistakat es termeszeten ment az adok kapok. Aki DAC drukker az tudta hogy nem gyozhetunk Kweuke es Marcint nelkul.... Es amugy is a Slovan a Szlovakia kirakat csapata lesz...Dontik bele a penzt ezerrel, a tavaly elott BL Artmediabol aki tudott focizni mind ott van.

Askeladden (törölt) 2008.11.10. 15:05:57

Alfőmérnök:

ja, ez a probléma! A szélsőséges Slota és a koncepciótlan Gyurcsány kormánytényezők! Ezért a szlovák és a magyar értelmes embereknek nem ezeknek az idiótáknak a füttyszavára kellene ugrálni, hagyni egymást hergelni, hanem megszabadulni tőlük!
Nehéz eset, mert ilyenkor nagyon rossz társaságba is keveredhet az ember. :-( Szerintem ezért vannak még mindig hatalmon.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2008.11.10. 15:08:20

sasa13: Lengyel Krisztián, akit félholtra vertek, Dunaszerdahelyi. A szurkolók 80%-a szintén. Ez nem úgy volt, hogy kimentek a fradisok a helyi falu meccsére keménykedni, hanem a DAC a felvidéki magyar identitás egyik szimbóluma, ez a meccs ott nagyjából az évtized meccse volt.

Askeladden (törölt) 2008.11.10. 15:11:41

"magyar szurkolok tobbsege provokalni jott ide"

Itt Magyarországon ahhoz szoktak, hogy ehhez joguk van.
Szerintem is csak jogállami eszközökkel lehet elvenni a kedvűket az ilyesmitől. Most mártirszerepben tetszelegnek és megtalálták a számításukat. A félidióta fradistáknak joguk van hülyének lenni, de a hivatalos erőszakszervezet tagjainak csak a jogállami keretek között van lehetőségük eljárni. Ez van, így kellene elkenni a szájukat. Ehhez már intelligencia is kellene.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2008.11.10. 15:16:47

Askeladden: Mint írtam, a szlovák parlament 80% megszavazta a Lex DAC-ot. Ez nyílt magyarellenesség. Nem 1 szál Slota, hanem gyakorlatilag a teljes Szlovák Állam. És ez nem az első eset. A Benes-dekrétumokat is megerősítették.

Fel tudod, fogni, hogy náluk az van a törikönyvben hivatalos tananyagként ami nálunk a kurucon? Hogy a tótok nagy része tényleg azt hiszi, hogy mindenért a magyarok a hibások, akik elnyomták őket és folyamatosan kegyetlenkedte velük?

Askeladden (törölt) 2008.11.10. 15:19:59

ja, szomorú dolgok ezek, de nem hiszem, hogy 16 éves fradista szkinhedek a hivatottak arra, hogy helyretegyék a dolgokat.

plastik02 2008.11.10. 15:26:42

"kb két éve valahol szlovákiában fiatal szlovákok magyar zászlót égettek! (még a TV2 is leadta, a youtube tele volt vele, de most sehol sem találom: valami szar szlovák metál dübörgött, a tátrában kiránduló fiatalok poénkodtak "csak" )
Kingova Gönczova ki se kérte magának, itt kezdődött a baj"

a youtube-on mit kérjen ki magának? nem is értem.

"greg1749234ö2925 2008.11.10. 14:24:23
Sasa!
Szlovákiából nem ér beleszólni!
Te ezt nem értheted...."

:DDD

Askeladden (törölt) 2008.11.10. 15:30:53

Új magyar nacionalizmus kell! Kidobni a vesztes, ezért röhejes turulos, nagymagyarországos horthys/szálasis, avitt nacionalizmust!
Helyette arra kell büszkének lenni, amire tényleg lehet. Nem kell történelmet hamisítanunk, mert a zivataros történelmünk minden kozmetikázás nélkül is ér valamit, nem kell szégyelnünk. Szégyenkezni akkor kellene, ha olyanra akarunk büszkék lenni, amire nem kellene. A Trianon-hisztin túl kellene lépni. Nagy-Magyarország embléma helyett hasznosabb lenne inkább azoknak a területek térképét tudatosítani, ahol jogos lenne a magyar nyelvű hivatalos nyelv bevezetése. Persze ez a terület kisebb, nem annyira esztétikus az alakja, de 100%-ban válalható és az európai normáknak sem mond ellent.

jozicsenko 2008.11.10. 16:02:28

plastik02 2008.11.10. 15:26:42
szlovák szöveg, szlovák uszítás, szlovák nacionalizmus

magyarellenes

ha akkor fellépett volna, most lenne mire hivatkozni: mit ugráltok, ti két éve nem találjátok, kik égettek magyar zászlót?

bár persze, igazi csukafogta róka a dolog: mi alapon kéri GyF számon a magyarverést szlovákiában, ha itthon ugyanezért kitüntetés jár?

csak most a csuka jobban fogja a rókát, mintahogy a róka szeretné...

Google 2008.11.10. 16:07:25

A Gyurcsány-kormányon azt is számon kérhetnék a szlovákok, hogy miért szlovák terroristázik már évek óta?
Fogja meg egy kicsit szorosabban az a csuka a rókát, ha lehet!

Askeladden (törölt) 2008.11.10. 16:13:17

"példás egyetértésben, közösen gyalázták a szlovákokat."

erekció, morzsizás volt? :-(

plastik02 2008.11.10. 16:19:03

joszicsenko: az hogy a youtube-on ki mit csinál azt a youtube dolga tisztogatni, nem pedig különböző országok kormányainak a felelőssége.

szeretem mikor valaki azzal jön, hogy a magyar kormány milyen hevesen bólogat ha a szlovákok finganak. ti nem néztek tévét, olvastok újságot, bármi?? folyamatosan megy az adok-kapok a két ország kormánya és tisztviselői között. Gyurcsány és Ficó pedig kb. leköpi egymást a hivatalos találkozókon is. elég szégyen mondjuk ez is...

sasa13 2008.11.10. 16:27:31

RE: TaTa86.
nekem nem kell irni hogy a DAC felvideki csapat, gyerekkoromtol jarok dac meccsre. marha erdekes hogy az eddigi mecccseken 1-2-3 ezren voltunk, tavaly a masodik ligaban 1200-an. most meg hirtelen azt allitod nekem hogy 16 ezer szerdahelyi felkerekedett meccset nezni? Mert ez a felvideki csapat? nagy szart. Ha nincs a Slovanos balhe tovabbra is magyar zaszlonk van a stadionon a kek-sarga mellett, De most mar ez sem lesz, mint irtam feljebb.

nemkellnemzetivagta 2008.11.10. 16:28:51

hogy a turbójobb fletó (náciveszély) után most ficót (magyarnáciveszély) segíti hozzá egy kis plusz legitimációhoz, azért az tényleg óriási teljesítmény.

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2008.11.10. 16:31:17

Nyugi sasa, megmentünk, ha beledöglesz is.

sasa13 2008.11.10. 16:32:26

es igen is innen kell beszolni :))
ti egy tiszta mas orszagban eltek, ezt nem erthetitek. itt mar komoly gyulolkodesi folyamat van. es igazabol nem segit rajta a hatar blokkolas, meg a zaszloegetes, meg a tuntetes. a szlovakok szemeben a szlovakiai magyar = magyarorszagi magyarral aki szet akarja verni az orszagat. Nektek meg csehek vagyunk (talan egyparan tudjak hogy szlovakia kulon allam, de felenek meg mindig nem esett le) Tehat a helyzetunk,se itt , se ott.....
Itt idegen, nalatok kulfoldi, ertheto? tudom hogy nem, nehez megerteni....

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2008.11.10. 16:43:36

sasa13: "itt mar komoly gyulolkodesi folyamat van."
Miért nem tesztek ellene semmit?
"Nektek meg csehek vagyunk"
Na ezt nem értem. Miért vagytok nekünk csehek? Amúgy hol laksz? :)

Askeladden (törölt) 2008.11.10. 16:44:04

sasa13:

Most sajnáltatod magad?
Mégis mit vársz a futbalhuligánoktól?

zoli29 2008.11.10. 16:44:07

sasa13,
Az nem a magyarországi magyarok hibája, hogy olyan kormányotok van, amilyen. Lassan már ott tartunk, hogy aki magyar állampolgárságú, az egyáltalán ne menjen Szlovákiába, mert már a puszta jelenléte is provokáció.
Egyébként én úgy tudom, hogy a DAC-szurkolók (legalábbis egy részük) kimondottan örülnek, ha anyaországiak mennek nekik szurkolni.
Ennek természetesnek kellene lennie. És még ha elítélendően is viselkednek egyes szurkolói csoportok, ez akkor sem normális, hogy másnap törvényben betiltják a nemzeti zászlók használatát focimeccseken.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2008.11.10. 16:49:10

Amúgy:A Felvidéki szurkolók levele:

"KEDVES ANYAORSZÁGI TESTVÉREINK!

Boldogság, öröm, meghatottság és könnyek - ezek a szavak jutnak az eszünkbe, ha a szombati mérkőzésre gondolunk, amelyen egy nemzet, egy nép összefogott sajátjaiért, kiállt a felvidéki magyarokért.

Leírhatatlan érzés volt látni, hogy Csonka-Magyarország minden szegletéből jöttek buzdítani a felvidéki magyarság bástyáját, jelképét, a dunaszerdahelyi DAC-ot. Megható volt látni azt, ahogy ősi ellenfelek egymás mellett állva, zászlóikat egymás mellé kirakva egységesen szurkoltak és álltak ki a Felvidékért, a magyarságért. Hadd ne említsük név szerint azoknak a csapatoknak a nevét, melyeknek szurkolói eljöttek, félünk ugyanis, hogy véletlenül kifelejtenénk valakit, ezzel mélységesen megbántva őket.

A DAC jelenleg a legnagyobb magyar „színház” a Felvidéken. Minden előadására 6-7000 magyar vált jegyet, s ez az, ami a legjobban szúrja a szlovák politikai elit szemét. Hétről hétre ugyanis magyar zászlók hada küzd a felvidéki magyarság létjogosultságáért.

Engedjétek meg, hogy most ne térjünk ki a mérkőzés alatt történtekre, mert e levél a hála és a köszönet levele.

Köszönjük Nektek, hogy eljöttetek, hogy támogattatok és biztattatok minket. Köszönjük az érzést, hogy Veletek együtt szurkolhattunk, mert így még a brutális rendőri attakot is könnyebben viseltük. Külön köszönet az erdélyi szurkolóknak, hogy pénzt és fáradságot nem kímélve utat találtak Dunaszerdahelyre, és jelenlétükkel erősítették bennünk a hitet, hogy ha a magyarokról, a magyarságról van szó, össze tudunk fogni!

Köszönjük!!!"

Askeladden (törölt) 2008.11.10. 16:56:24

"a DAC-szurkolók (legalábbis egy részük) kimondottan örülnek, ha anyaországiak mennek nekik szurkolni."

Azért nem mindegy, hogy normális emberek állnak ki a szlovákiai magyarok mellett vagy fradista szkinhedek, akik a saját pecsenyéjüket akarják sütögetni. Kétélű a dolog. Én azt ajánlanám a szlovákiai magyaroknak, hogy inkább a szlovák demokraták, liberálisok, kereszténydemokraták, barátságát keressék, mint a hivatásos magyarokét. Minden normális magyar szurkol a htm-eknek, azok is, akik nem szavaztak igennel a kettősállampolgárság kérdésében. Az másról szólt. Az volt felelőtlen, aki erőltette a dolgot.
A sósmogyorós zacskón meg a magyar nyelvű leírásnál ott a magyar zászló. :-)

zoli29 2008.11.10. 17:01:18

Askeladden,
Miért gondolod, hogy minden fradista szkinhed? Nem gondolod, hogy olyanokat is sértegethetsz, akik erre nem szolgáltak rá?

"Én azt ajánlanám a szlovákiai magyaroknak, hogy inkább a szlovák demokraták, liberálisok, kereszténydemokraták, barátságát keressék, mint a hivatásos magyarokét."
A határontúli magyarok biztosan arra vártak, hogy te megmondd nekik, kihez érdemes fordulniuk, és most, hogy az üzeneted eljutott hozzájuk, végre megkönnyebbültek.

acidszarka · http://kigondoltam.blog.hu 2008.11.10. 17:02:44

Az ősi riválisok fegyelmezetten, együtt vonultak be, és példás egyetértésben, közösen gyalázták a szlovákokat.

LOL

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2008.11.10. 17:08:04

"Azért nem mindegy, hogy normális emberek állnak ki a szlovákiai magyarok mellett vagy fradista szkinhedek"
Ez mind szép és jó, de hol vannak a "normális emberek"?
Ez véletlenül nem az a csendes többség, amelyik jókat szórakozik azon, hogy tinilányokat vernek szét a rendőrök, és nyuggereket viperáznak? Nem azok ők akik, 10szeres fölényben is lapítanak, ha felszáll a villamosra 3 cigány?

amondó (törölt) 2008.11.10. 17:27:21

Egyetértek a cikkel. De nem tudom miért kell a tarkamagyarokat belekeverni. Ami ellen ők tüntettek, az - többek között- az volt, hogy itt konkrétan verték és dobálták a felvonuló melegeket és szimpatizánsokat.

Miért kötelező mindig ez a kettős mérce? Engem például egyaránt felháborít Slotának és nácijainak ámokfutása, valamint az itthoni homofóbia.

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.11.10. 17:40:06

Hány feldolgozása van a Guantanamerának a "szar Szlovákián" és a "Szlovákok nincsen hazátokon" kívül?

plastik02 2008.11.10. 17:46:05

lola:

www.youtube.com/watch?v=A6iYXuq1OpM

nekem mindig ez ugrik be másodszorra. persze csak a szar Szlovákia után.

thetriggerhappy 2008.11.10. 18:18:03

Vicces az MTK emlegetése, főleg, hogy a ma a magyar zászló lengetésének jogáért (helyesen) kiálló ultrák fenyegették őket a bajnokavatón előkerült egy darab izraeli zászlóért.....
tudom, amit szabad jupiternek......

Francois Pignon 2008.11.10. 18:39:15

Olyan is van hogy "rabszolgák vagytok", amit nem is igazán tudok értelmezni.

states 2008.11.10. 18:45:50

Francois Pignon
A szláv szó eredeti jelentése szolga /sclave/...

zoli29 2008.11.10. 18:56:19

plastik02,
Jó ez a Wycliffe-szám. Vicces, hogy már nekem is a "szar szlovákia" jut először eszembe, nem az eredeti.

Van egy induló, amit mindenféle sporteseményen szoktak énekelni, és kb. két héttel ezelőttig (kb. 20 éven keresztül) nem értettem a szöveget.
Most értttem meg, hogy azt éneklik: "Magyarországé, Magyarországé, lesz még Erdély Magyarországé!". A tartalmától természetesen elhatárolódok :)

Francois Pignon 2008.11.10. 19:00:38

Hmm, nem is gondoltam volna hogy a szurkereink ilyen finom nyelvi műveltséggel rendelkeznek.

Francois Pignon 2008.11.10. 19:03:35

És a rigmus egyben alkalmazható a rendőrökre is, ha a "szerv" kifejezésre gondolunk. ;)

plastik02 2008.11.10. 19:35:24

zoli_28: ez még a Fugees, nem Wycleff szóló project.

heima (törölt) 2008.11.10. 22:19:56

Nézzük csak, buziverés júliusban volt, ha jól emlékszem, a tarkamagyar meg októberben, akkor olyan január környékén számíthatunk a tarkamagyar II-re, természetesen Fletóval kéz a kézben.

Összefogás!

TREX · http://polarmacko.blog.hu 2008.11.10. 22:57:51

Arra gondoltam, ki kellene vonulni random felvidéki meccsekre (nem csak DACból), a füldkeregség összes nemzeti zászlaját felvonultatva (nincs is olyan sok, összejönne). Verjen a rendőr, ha aka! Miért? Mert kanadai zászló van nálam? Mert perui? Mert svéd, albán, török, ukrán, lengyel, argentín, portugál, finn, tajwani, kínai és orosz és magyar és olasz és montenegrói? Hö? Ezért kalaplja ki belőlem a szuszt?...
Szánalom.
Akkor lenne nemzetközi sajtóvisszhangja.

TREX · http://polarmacko.blog.hu 2008.11.10. 23:03:03

Földkerekség és kalapálja. (Ebből is látszik, ha ez a téma előjön, mindig felhúzom magam, és úgy írok, ahogy ordibálni sem tudnék.)

Kínai Kálmán és Trágár Tóni 2008.11.11. 01:58:35

Ha valakit érdekel, a "Szar Szlovákia" itt hallgatható meg kínaiul, az isteni Theresa Teng előadásában: www.youtube.com/watch?v=JP2L4nfNrMY

kokoro 2008.11.11. 10:14:42

jó cikk, csak ne süllyedjünk a stop.hu színvonalra

hcrules 2008.11.11. 14:34:07

lelkylola,

Nos, csak nálunk Debrecenben is van jó pár variáció. Az egyik ua. mint a "szar Szlovákia," csak behelyettesítve Ferencváros/Nyíregyháza/Békéscsaba. Aztán ott a "Zsombi csak egy van, Kerekes Zsombi csak egy van", ha vezetünk a Fradi ellen akkor "Váltsál csatornát, fradista váltsál csatornát," a klasszikus "nincsen hangotok, parasztok" valamint ikertestvére, a "harmincan vagytok, parasztok" Most hirtelen ezek jutottak eszembe :)

nénike · http://mandiner.hu 2008.11.12. 15:12:48


Pozsonyban 1992-ben már a meccs előtt verték a magyarokat a fekete maszkos szlovák "rendfenntartók".

index.hu/politika/belfold/tegnapiujsag/2008/09/16/1992_szlovak_kommandosok_szetverik_a_magyar_szurkolokat_poszonyban/

mavo · http://polmavo.blog.hu 2008.11.20. 13:40:10

TaTa86,

azok, akik Szlovákiát gyalázni járnak meccsre, akik szlovák zászlót égetni, szlovákokat sértegetni mennek el tüntetni, azok nem az enyémek, és eszem ágában sincs védeni őket.
süti beállítások módosítása