Mit mondhat Wittner?
2008. október 07. írta: Skrabski Fruzsina (lelkylola)

Mit mondhat Wittner?

  Alig volt sajtóvisszhangja Wittner Mária performanszának, hogy leragasztott szájjal ült be a Parlamentbe. Tiltakozásul amiatt, hogy Arnóth Sándort meghurcolták a „lógni fogsz”-ért, valamint a gyűlöletbeszéd törvényjavaslatot is nagyon rossznak tartja.

 Wittner Mária furcsa módon nem úgy ugrál, ahogy ma a PC elvárások alapján fütyülnek. '56-os halálraítélt ugyan, díszötvenhatos, de nem úgy viselkedik, mint Mécs Imre. De miért nem?

 Szerintem olyan ember, akinek egészséges az önértékelése, ráadásul szembenézett a halállal, nem igazítja a viselkedését a társadalmi elvárásokhoz. Nem fél attól, hogy Gyurcsány Ferenc, vagy esetleg valamelyik véleményformáló értelmiségi csúnyán fog rá nézni. Márpedig Wittnerre sokan néznek csúnyán, hiszen olyan rettenetes dolgokat követett el, hogy részt vett a gárdaavatáson, mindenféle Kossuth téri rendezvényeken, sőt olyan hergelő dolgot is mondott, hogy nem bocsátunk meg.

 Wittner tehát határozottan nem PC. Azonban, ha egy ötvenhatos halálraítélt nem felel meg az Erkölcsimérce Bizottságnak, vagy a Fasisztaveszélyt Feltáró Független Egyesületnek, akkor bajban vannak. Mégse lehet túlzottan támadni egy '56-ost, mert visszaüthet.

 Szerintem ma nem Wittner ciki, hanem a terpeszkedő kommunista banda. Szerintem a kommunista múlt nem PC. Ha már olyan nagy divat lett azt antifasiszta harc, akkor részemről kezdeményezem az antikommunista harcot is. A gyűlöletbeszéd ellen, a rendőri brutalitás ellen, a kirekesztés ellen, mások megalázása és meghurcolása ellen. A legnagyobb antikommunistának pedig kikiáltom Wittner Máriát. Úgyhogy tessék szépen tisztelni! Az antikommunista tüntetésre eljöhet Feri és Klára is, lobogtathatnak egy véres lepedőt. Mindenki mindent megbánhat, átértékelhet. Mentegetőzni is szabad. Mi pedig nagyon szépen fogunk rájuk nézni.

 És beszélni fogunk.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr70701557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2008.10.08. 15:08:03

feltételezem a múlt tisztázása nem csak a kommunista múltra vonatkozna, ugye?
aki bokros munkáját lekicsinyli az nem antikommunista, hanem buta
lola, ha olvastad ungváry könyvét, akkor érthetnéd az ő álláspontját az ítélkezésről.
Azok a jó kis Pisa-tesztek, jajj, jajj

Alfőmérnök 2008.10.08. 15:12:09

plastik02:
Nekünk meg az a vicces kívülről, amit "ti"(bocs, nem ismerlek, ha nem inged...) csináltok ott bévül.
Ez csak REVANS.

Ferdinand Navarra 2008.10.08. 15:18:45

Calam, gondolom itt arra utalsz, hogy a gaz nemzeti oldalt is meg kéne nézni, nincs e közöttük valami inkvizítor őssel rendelkező, aki 500 éve boszit égetett.

Plastik, maga illetlen!

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2008.10.08. 15:21:21

lola lassan megérdemelne egy posztot az árokásón

plastik02 2008.10.08. 15:28:38

nem ingem és nem vagyok bévül. pénzszámolás közben kurvára nem lenne időm kommentelgetni.

Google 2008.10.08. 15:30:06

- Tőlem inkább lopjanak az emeszpések, mint a fideszesek, akik:

- betörnek a szerverekre, hosszú byte-ok éjszakáját rendeznek,
- soha nem dolgoztak,
- nem kapják olcsóbban az áramot,
- Orbán a nagypolgári életére nem költ el 180 milliót egy évben.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2008.10.08. 15:32:29

Google, ezeket te/ti valóban mind igaznak gondoljátok az mszp szavazókra?

kill004 2008.10.08. 15:32:35

calam 2008.10.08. 15:21:21
lola lassan megérdemelne egy posztot az árokásón

És miért is? Volt itt valami rendszerváltás féle. Akkor az egész ország ( - a komcsik) abban reménykedett, hogy egy rothadt rendszer véget ér, és valami új kezdődik. Na ebből nem lett semmi, többek közt az emlegetett kommunista elvtársak miatt. És aki ezután komcsizik az árokásó??? Tudod hülyegyerek. én emlékszem '90 március 15-én Debrecenben Thürmerék koszorúzására. Utánuk idős nénik mosták le az emlékművet, " még van pofájuk idejönni ezeknek" jelszóval. Mégegyszer: nem nácik, fasiszták, nyilasok, egyszerű mezei emberek.

kill004 2008.10.08. 15:35:42

Ja, és calam! Várom a " nem értesz hozzá; mit tudsz te erről; vitatkoznék veled de minek" és hasonló tőled megszokott "érveket".

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2008.10.08. 15:36:42

a hülyegyerekezés miatt akár figyelmen kívül is hagyhatnám a dolgot, de ez most mellékes, én is minősítettem már.
azzal van a baj, hogy szerintük mindenki kommancs, ezzel van a baj, tudod? ezért állítom, hogy megérdemelne egy posztot. azt állítani, hogy mindenki komcsi aki ma a szocikra szavazik az ostobaság

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2008.10.08. 15:37:19

kill, nem sajnos nem jött össze, reagáltam rád, szopi:)

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2008.10.08. 15:40:12

kárpáti györgy kommancs, vagy sem?

Alfőmérnök 2008.10.08. 15:46:29

calam:
nem valószínű, esete válogatja.
mindig a III/III-asokat szedik elő pedig ők így-vagy-úgy áldozatok, mert megzsarolták őket. Lehet, hogy nem álltak helyt 100%osan, de nem volt az jó nekik(lásd. Esterházy Javított kiad.), és most is őket járatják le, mikor akik meg beszervezték őket, büntetlenül éldegélnek.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2008.10.08. 15:48:54

nem tudom mennyit olvastál a témáról, de az ilyen írásokból mindig az derül ki, hogy ezek valóban sokszor áldozatok, de ez persze nem jelenti azt, hogy felmenti őket az alól, hogy hogyan jelentettek. A hírszerzős írásból inkább az derül ki, hogy szorgalmas volt, tehát nem ártatlan. Másról is elmondható hasonló viselkedés.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2008.10.08. 15:49:34

ja, értem tehát ha fideszes az ügynök, akkor nem kommancs, minden más esetben az, értem

kill004 2008.10.08. 15:50:48

calam. Most tényleg összegyütt. Hogy csináltad? XD

kill004 2008.10.08. 15:58:03

Érdekes ez az ügynök téma. Velem is próbálkoztak, (igaz csak a rendőrök) de mondottam: menjetek a picsába, oszt kész. Hogy jól megvertek utána az tény, de akkor is. :-)

mavo · http://polmavo.blog.hu 2008.10.08. 16:09:54

"arra gondolok, hogy kibaszott sokan vannak ma is, akik ujjal mutogatnak olyanokra, akikkel régen együtt fociztak, legfeljebb nem annyira feltünően. ez pedig nem szép dolog."

Pontosan. Az átkosban volt erről egy vicc, miszerint a cigányt kivágják a pártból, mert a nyilasoknak húzta a nótát. Megkérdezik tőle, miért nem tagadta le a pártbizottság előtt, mire azt mondja, nem lehetett, mind ott voltak, amikor húzta.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2008.10.08. 16:15:48

azt tudod, hogy ez az amúgy kurucos nácivadászt lejárató jobbos nácivadász?

kill004 2008.10.08. 16:21:35

JA! Csak mondom egy kis humor, ebben a nagy, fasizmus elleni harcban.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2008.10.08. 16:23:13

eddig a kommancsok elleni harcot vívtuk, most mi lesz?

kill004 2008.10.08. 16:26:21

F@szom tudja. Mindenki mindenki ellen?

Alfőmérnök 2008.10.08. 16:27:23

calam: eddig a kommancsok elleni harcot vívtuk, most mi lesz?


Folytassuk tovább...nem, nem arról van szó, hohgyha egy fideszes ügynök akkor nem kommancs.
Miért feltételezed, hogy azt gondolom, hogy a fideszben nincsenek kommancsok?

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2008.10.08. 16:33:12

mindenki a Pirézek ellen, azokat úgy is utálja mindenki!

Alfőmérnök 2008.10.08. 16:36:59

calam:

Ezúton tájékoztatlak: pirézek nincsenek. Kommunisták meg vannak.

Alfőmérnök 2008.10.08. 16:37:35

(Segítség: szerinted minek a rövidítése az, hogy KISZ?)

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2008.10.08. 16:43:58

nemá, tényleg nincsenek pirézek??? Tényleg, basszus, kurvára átvágtak. Nem hittem volna.
KISZ=Kurvák ifjúsági szövetsége?

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2008.10.08. 16:44:43

Egy másik blogon vki kommentelte ezt, de ti is biztos látjátok ott, de ha mégsem, akkor:

Stumpf István - MSZMP tag, Hazafias Népfront alelnök
Járai Zsigmond - MSZMP tag, kormánytag, III/2 ügynök
Matolcsy György - MSZMP tag, III/2 ügynök
Csurka István - III/3 ügynök
Martonyi János - MSZMP tag, kormánytag, III/2 ügynök
Chikán Attila - MSZMP tag
Pintér Sándor - MSZMP titkár
Boross Péter - MSZMP tag
Ligetvári Ferenc - MSZMP tag
Boros Imre - MSZMP-titkár, III/2 ügynök D-8
Balogh Gyula - MSZMP tag
Mikola István - Hazafias Népfront
Fónagy János - MSZMP tag
Vonza András - MSZMP tag
Szabadi Béla - MSZMP tag, munkásőr
Varga Mihály - KISZ titkár
Deutsch Tamás - KISZ titkár
Orbán Viktor - Gimnáziumi-egyetemi KISZ titkár
Kövér László - KISZ-titkár, a Forradalmi Munkás-Paraszt Kormány és Magyar Szocialista Munkáspárt Központi Bizottsága alá tartozó Társadalompolitikai Intézet munkatársa.
Pozsgay Imre MSZMP KB tag
Szűrös Mátyás MSZMP KB tag
Schmitt (független) Pál - MOB tag, jelenleg MOB elnök, a Los Angelesben rendezett olimpiai részvétel megfúrója és főkommunikátora, jelenleg a Fidesz alelnöke
Kerényi Imre - MSZMP alapszervezeti titkár, a Rogán féle narancsos forradalom lánglelkű bajnoka
Togyán József - alias Szatmári, III/III-mas együttműködő, az Orbán kormány minisztere
Szita Károly – alias Krakus, III/III-mas együttműködő

Alfőmérnök 2008.10.08. 16:53:07

jó akkor idáig eljutottunk. :))
Lépjünk eggyel tovább.
Tehát: pirézek nincsenek. Tehát az irántuk való gyűölet alaptalan, jól rámutat az emberek általános idegengyűlöletére.
A kommunistákkal szembeni gyűlölet nem alaptalan, megdolgoztak érte. Ezért van értelme komcsizni. Ők már megállapították, hogy ki náci és ki nem. Mi most azon vagyunk, hogy mi is megkonstruáljuk az identitásukat, hogy utána eldönthessük, hogy ki kommunista és ki nem.

Alfőmérnök 2008.10.08. 16:54:01

calam:
hát igen azt felesleges lenne listázni, hogy az MSZP-ben hányan voltak MSZMP tagok. :)))

Alfőmérnök 2008.10.08. 17:01:57

egyébként a szubjektív mércém alapján, a listáról (azok közül, akiket jobban ismerek) komcsi:
Szűrös Mátyás
Matolcsy György
Martonyi János

Ferdinand Navarra 2008.10.08. 17:05:16

2006 őszén előjöttek vidéken a spiclik, és figyelték, hogy kik mennek ki tüntetni. Irogatták is a jegyzetfüzetükbe. Calam, te is írtál egy listát? Úgy tűnik van érzéked.
Szóval, a kis patkányok, akik pl. 2006 szeptember-októberében leskelődtek, na ők büdös kommancsok. Ha fideszes nyalta Kádár popsiját (pl. elöl vitte az uttörő zászlót az általános iskolai április 4-én), és úgy viselkedik, mint a mostani két szar (Lengyel? Tóth?) akkor az is büdös. Amúgy a fideszesek nagy részének is van egy kis szaga, de nem olyan hányadék szagúak, min az általam komcsinak nevezett (Lendvai, Szili, GYOGYO etc..........)

Ferdinand Navarra 2008.10.08. 17:08:52

Nagyszerű, mint általában a nemzetieké...

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2008.10.08. 17:09:33

óh, mindárt sírok a gyönyörűségtől, szipp-szipp

Google 2008.10.08. 17:25:56

Calam,
a másik oldalt ha listáznátok, bedöglene a bloggép.

Egyébként kérdezted, hogy hiszem-e, hogy az MSZP-s szavazók ilyeneket gondolnak.
Igen, saját tapasztalat.
Tőlem lopjanak inkább az MSZP-sek, mint a fidesznyikok, soha nem dolgoztak, még áramot sem tudnak olcsóbban venni maguknak stb.
E' van.

Alfőmérnök 2008.10.08. 17:33:39

Ezt mondom én is: a másik oldalt nem kell listázni, csak a nevük mellé az MSZP-be egy M-betüt illeszteni. Vagy ha fiatalabbak, átírni KISZ ...valamire. Többnyire ez a "..." magasabb pozíciót jelöl, mint ami KISZes fideszesek neve mellett van.
Az lehet, h III/III-as ügynök kevesebb van köztük, de csak azért, mert ők feljebb voltak. Nem kicsiben játszottak, nem szarral dobálóztak, stb...

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2008.10.08. 17:33:57

jó, google, csak hogy tudjam, mennyire vagy okos, ezért kérdeztem. Köszönöm válaszodat

plastik02 2008.10.08. 17:37:04

"a mi zsidaink nem büdösek, csak a tieitek"

bazmeg ez már szánalmas...

(a listát mindenesetre hasonló alkalmakra elmentem :P)

tevevanegypupu 2008.10.08. 17:37:45

A listan szereplok mar joval elobb rajottek arra - a mozgalomban jatszott minimalis szerepeik ellenere - hogy milyen gazemberek azok akik iranyitjak oket..

Es ugy tunik nem gondoltak meg magukat, kirobbantottak egy rendszervaltast..Orban, Deutsch, Kover..es a tobbiek kozul sokan. Peldaul a tobbek altal kifogasolt Pozsgay akkor jelentette ki, hogy 1956 forradalom volt amikor az mszmp-s Grosz Karoly meg gondolkodott azon, hogy feherterror van-e es lovetni kellene-e?

Gyurcsany Ferenc tobb tonna kadkovet odaadna erte, ha a rendszervaltok kozott lehetett volna, de hiaba sundorgott korulottuk. Akkor kulonben is eppen el volt foglalva azzal, hogyan lehet privatizalni mindent amihez hozzaert.

Aztan Orban elmondta a beszedet Nagy Imre temetesen, Gyurcsany meg elmondta az oszodit. A ket beszed jellemzi a ket embert.

Ami pedig az ugynokkerdest illeti: ugyan kit erdekel az, hogy ki volt ugynok es ki nem, mikor a megbizoik kozul ott ulnek a kormanyban, az allamapparatusban es ugy korulbelul mindenhol? Ha letezik polip akkor azt ok hoztak letre es ok haloznak be meg mindig mindent es mindenkit.

plastik02 2008.10.08. 17:43:02

"A listan szereplok mar joval elobb rajottek arra - a mozgalomban jatszott minimalis szerepeik ellenere - hogy milyen gazemberek azok akik iranyitjak oket.."

aha...tehát aki 89 januárban lépett ki a pártból az jedi, aki augusztusban, az sith lovag. te meg valamiféle vuki lehetsz...

plastik02 2008.10.08. 17:46:36

nem lenne egyszerűbb felvállani, hogy hát igen kérlek, igen, nálunk is voltak kommerek, akik aztán meggondolták magukat és demokratizálódtak européer módra némelyik meg elnácult?
nem beszélve arról, hogy speciel az mszp is az mszmp demokratizált változata és szerintem semmivel sem rosszabb bármelyik mai magyar pártnál (ez kurvára nem bók...)
mondom ezt úgy, hogy sohase szavaztam/nék rájuk és bűzlik az egész banda. csak hát őszintén szólva nekem az összes többi is.

tevevanegypupu 2008.10.08. 18:07:12

plastik02

Teny, hogy jobb lenne ha mindenki szepen elgondolkodna es ha kozszereplo, elmondana, hogy hat igen, en is..ez meg az.
De - ez nevetsegesnek tunik - voltak kulonbsegek, hogy ki mennyire elte bele magat abba a rendszerbe. Kisz titkar es kisz titkar kozott is volt kulonbseg es ez fuggetlenul attol, hogy kibol aztan mi lett.

Mar olyan sokszor szo volt rola, de ugy latszik mindig el kell mondani, hogy nagyon sok rendes, kellemes, becsuletes parttag volt aki meggyozodesbol valt kommunistava es volt az a reteg, akik karrierbol. Ez utobbiak irgalmatlanok voltak nemcsak azokkal akik maskeppen gondolkodtak, hanem egymassal is. Feltek, rettegtek egymastol, jelentettek egymasrol es barmire kepesek voltak.

Akik nagyon magas pozicioba kerultek a parton belul azok ez utobbiak koze tartoztak, mert a kedvessegukert, embersegukert senkit nem neveztek ki mondjuk a kisz kozponti bizottsagaba. Aztan ott esetleg rajohetett, hogy nagyon nagyot tevedett es erre idejeben jott ra.

Mikor a rendszervaltas volt akkor meg tudtak az emberek, nem veletlen, hogy a regi parttagok kozul nem valasztottak meg szinte senkit es ugy latszott eltunik az mszp mint utodpart. Aztan hogy mi tortent es hogy jutottak megis ujra hatalomra es hogy maradhattak meg, hat errol lehet talalgatni.

Google 2008.10.08. 18:15:09

De. Ez nagyon nagy bók. Tudjátok ti jól!

" az mszp az mszmp demokratizált változata és szerintem semmivel sem rosszabb bármelyik mai magyar pártnál "

Plastik, ez a legnagyobb bók. Mert 18 év alatt bebizonyosodott az is, hogy nem demokratizált változat, - hogyan is, mitől is változna meg? -, valamint az is, hogy egyetlen célja a többieket magához lealacsonyítani, lehúzni. Jelentsenek föl - ez a jelszavuk.
Amit ők, főleg az utóbbi 6 évben mutattak, az a demokrácia sárbatiprása, kigúnyolása.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2008.10.08. 18:28:45

calam,

ez a listázósdi nem volt túl jó ötlet. Az egy dolog, hogy részben hamis a lista, de pont arra jó, hogy a huszonéves maszop-tagokat is egy kalap alá véve a "nagy öregekkel" ki tudják mondani a nem árokásók, hogy de a maszoposok MIND.

Alfőmérnök 2008.10.08. 18:39:46

mavo:
Hány huszonéves MSZP tagot tudsz mondani, aki vezető pozícióban van az MSZPben?

attila1 (törölt) 2008.10.08. 19:32:59

tevevanegypupu: "Aztan hogy mi tortent es hogy jutottak megis ujra hatalomra es hogy maradhattak meg, hat errol lehet talalgatni."
erről nem találgatni kell, hanem a fidesznek és támogatóinak egy kis önvizsgálatot tartani. Ott lesz a válasz valahol. Ja, hogy az fájni fog? Van ilyen...

Alfőmérnök 2008.10.08. 19:40:52

attila1:
Szerinted 90és 94 között melyik párt volt kormányon?
94 és 98 között?
Nézz utána és aztán olvasd el újra teve üzenetét.

attila1 (törölt) 2008.10.08. 20:34:38

Alfőmérnök: elolvastam, de két pohár bor után már nem vagyok elég éles. Nem arról írt, hogy nem tudja, hogy győzhetett az mszp? Ha nem, az tipikus esete annak, hogyha kiragadok a környezetéből egy mondatot, akkor esetleg egész mást jelent

Alfőmérnök 2008.10.08. 20:41:45

attila1:
Azt írtad, a fideszeseknek kell önvizsgálatot tartania. Csakhogy 94ben az MSZP az MDFet váltotta. Ez volt a kommunisták visszatérésének, újboli hatalomrajutásának pillanata. (Hacsak nem tesszük föl, hogy az MDF is poszkommunista párt.) Tehát a fideszeseknek ehhez semmi közük.

Az más kérdés, hogy 2002ben miért vesztette el a választást a fidesz. Ha erre vonatkozott a kérdésed, én azt mondom: mert bénák és a hatalomgyakorlásban/megtartásban nincs annyi tapasztalatuk, mint a komcsiknak.

További jó borozást!

Alfőmérnök 2008.10.08. 20:43:17

helyesbítés:
Hacsak nem tesszük fel, hogy az MDF is poszkommunista párt volt. (Mert hogy ma már az, az nem kérdés.)

tevevanegypupu 2008.10.08. 20:43:42

attila
Ugy talalom hogy a 2006-os borzasztoan rossz es elmebeteg kampanyuk utan tulajdonkeppen azt erdemelte a Fidesz hogy veszitsen, de azert meggyozodesem, hogy Ferinell jobbak lettek volna minden masodlagos hulyeseguk mellett is. Az ezekilencszazkilencvenes evek kozepe fele Orbant elegge meghurcoltak es elarultak. Ebbol a godorbol alltak vissza 1998-ra. Ha ideologiailag nem is lehetett azt kivanni, hogy mindenki ertsen veluk egyet, de azt azert tudjuk, hogy gazdasagi teljesitmenyuk ennel a mostani kormanynal jobb volt. Sokkal. Orbant nem kell szeretni, de vannak dolgok amiket nem lehet tagadni: az eredmenyeit es azt hogy tehetseges politikus. Gyurcsanyt lehet szeretni, viszont vannak dolgok amit nala sem lehet tagadni: a sikertelenseget, tehetsegtelenseget.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2008.10.08. 20:53:41

Lola:
Szerintem érdemes lenne az első körben megemlíteni azokat a komcsikat, akik népi ülnökként ott pöffeszkedtek a vérbíróságokon, és zsigeri aljasságból szorgalmazták a másként gondolkodók halálát. Ők civilek voltak, lett volna választásuk. Én nem értem, hogy ezeknek az embereknek legalább a fényképét és adatait miért nem hozzák nyilvánosságra, ha már népirtásért nem ítélik életfogytra őket.

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.10.08. 22:03:25

Falafel, akkor szedjük össze. Eddig ennyi a lista:
Biszku Béla
Benke Valéria
Lázár György
Berecz János
Lendvai Ildikó
Paul Lendvai

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.10.08. 22:04:18

No, meg az Ungváry könyvben is vannak jópáran. Majd lehet, hogy összeírom, de közülük nem lehet tudni, hogy ki él még.

Alfőmérnök 2008.10.08. 22:13:55

Lola, Lendvai Ildikó a vérbíróságon? Nem, ő Aczélnak volt a jobbkeze, biztos sok geciséget csinált, nem akarom védeni, de nem hiszem hogy emberek haláláért közvetlenül fefelős lenne.

Before · http://azbeszt.blog.hu 2008.10.08. 22:19:22

leklylola, baszki, egyszerű vagy, mint a vonatfütty.

tevevanegypupu 2008.10.08. 22:36:20

Aki belekerult abba a tarsasagba mar nem nagyon valaszthatott, illetve csak ketto kozott. A kekcedulas valasztasok meg a termeloszovetkezetesites idejen vagy elotte kellett volna meggondolniuk magukat, akkor meg talan ki tudtak volna lepni nagyobb kar nelkul, de utana aztan mar nem lehetett.
Kulonben azon is elgondolkodhat az ember, hogy sokan, akik a rendszervaltas utan panaszkodtak arrol, hogy elnyomtak, figyeltek oket vajon miert adhattak ki ugyanakkor annyi konyvet, lemezt, dolgozhattak radional, televizionall es ujsagoknal stb..
Es nem veletlen, hogy keves kivetellel az szdsz-nel vagy az mszp-nel landoltak (mindegy, egyformak) mikor mar letisztultak a dolgok.
Akit az elmult rendszer valoban ellensegenek tekintett az nem juthatott szohoz semmilyen formaban az biztos.
De manapsag verbirokat es bunosoket keresni..hat arrol elkestunk.

Invictus 2008.10.09. 00:02:47

Ajjaj, már megint páran direkt félreértelmezik a "kommunistázást".
Nem az a kommunista, aki ma ishiszi a marxizmust-leninizmust (bár nosztalgiát éreznek utána az elvtársak, azok a régi szép idők, a Best of Communism 1-2. CD dalai... az építőtáborok, ahol minden csajt meg lehetett kapni (pl. Lendvai Ildikót), a jó kis elvtársi bulik, az akolmeleg.. az utolsó KISZ KB fele ott ül most is a kormányban, vagy pedig milliárdos lett (vagy mindkettő, lásd Fletó), biztosan csak azért, mert mind olyan tehetséges gyerekek voltak).
A komcsi ma az, aki az MSZP-network (nevezzük polipnak?:)) részese, haszonélvezője, támogatója. Ennyi. Ideológiájuk nincs, azon felül, hogy a jobboldalon náciak vannak, a hatalmat pedig meg kell tartani mindenáron, ha belerokkan az ország, akkor is.

özvegylegény 2008.10.09. 01:08:44

PREM ISSZÁK:

1., ARNÓTH kunkapitánynak IGAZA VAN!!

2., Aki MÁRIÁRA, a Wittnerre
egy ferde SZEMPILLANTÁST,
egy köhhintést MER,
VERJE KI A RAGYA, SZÁLLJA MEG A CSOMA és a SZOVJET HADSEREG: min 46 évig !!!

özvegylegény 2008.10.09. 01:12:22

LOLA!!!

VÉREM!!

SZERELMEM!!!

Minden szavad ARANY, édi !!!!

Kündü.

özvegylegény 2008.10.09. 01:30:22

TINTAHAL:

TE érted is, amit pofázol vagy csak judeo-bolsevik vagy??!

özvegylegény 2008.10.09. 01:40:35

CALAM,

te ITT kurvára eltévedtél... EZ NEM A NOLBLOG!!!

De mégcsak nem is a W-luka....

Ez egy jobbközép, konzi BLOG, ahol JOBBOLDALI MEGSZÓLALÁS

TELJESEN "PC" !!

Amúgy 17 órakor RÁÉRNÉL a Jégbüfénél??

Sokan néznék, ahogy kiklopfollak!!!

Dr. Gyarmati Pál, "Kündü"

özvegylegény 2008.10.09. 01:56:08

calam 2008.10.08. 16:44:43
Egy másik blogon vki kommentelte ezt,....

/névsor/

A NEVEK MINŐSÍTÉSEI TÖMÉNY HAZUGSÁGOK!!!

S ha igaz lenne, AKKOR MI BAHJA LENNE A MASZOP-nak??

De abszurdum!!

Kövér Laca meg KISZ-titkár...

SŐT: Orbán Viktor MEGAZTÁNNAGYON!!

Barmok, AKKOR jártam a Jogra, Morvai, Szájer, Kövér , Fodor évfolyamán végeztem.

HAZUDTOK, mint az állat.

Deutsch Tomi MIKOR LETT VOLNA KISZ-titkár??

Mikor BEKERÜLT az egyetemre, MÁR NEM VOLT KISZ, basszátok meg !!

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2008.10.09. 07:59:25

Úgy gondolom, óriási a különbség, hogy valaki egyszerűen csak MSZMP tag volt, vagy ma is tevékenyen dolgozik a szocialista networkben. Ennyit a mi kommunistáink és ti kommunistáitok kérdésről. A lényeg a Szervezet, a Párt. A struktúra, amelyet eredetileg moszkvai mintára hoztak létre a marxista állam felállítására és működtetésére, amely azonban az eredeti célok nélkül is képes működni. Ez a szervezet kiválóan képes a hatalom megszerzésére és megtartására, emberek befolyásolására, akciók szervezésére. Nagyjából úgy néz ki, hogy képességeik ezen túl nem nagyon terjednek. Ezért nézzük rossz szemmel, hogy újabb és újabb lehetőséget akar arra, hogy az ország vezetésével próbálkozzék az élcsapat.

Aki pedig személyes és családi emlékek miatt még utálja is mindezt, annak higgyük el, hogy van rá oka.

A névsor fentiek miatt érdektelen, félrevezető, nem tartozik a tárgyhoz, és valószínűleg tele van vastag hazugságokkal.

Nem mennyiségi, hanem minőségi a különbség, hogy valaki egy, a realitásokat figyelembe vevő praktikus gondolatmenet alapján kényszerű együttműködője, vagy megfontolt kiszolgálója és haszonélvezője volt a Kádár-rezsimnek.

plastik02 2008.10.09. 09:05:16

"A komcsi ma az, aki az MSZP-network (nevezzük polipnak?:)) részese, haszonélvezője, támogatója. Ennyi. Ideológiájuk nincs, azon felül, hogy a jobboldalon náciak vannak, a hatalmat pedig meg kell tartani mindenáron, ha belerokkan az ország, akkor is."

a gyökér meg az, aki ma ezt állítja. egyszerű embereknek egyszerű jelzők persze, amik minél nagyobb halmazt lefednek. hát akkor fogyasszad...

Elpet: moszkvai minta meg a mai MSZP. hahaha...
még Gorbacsov is sírva fakadna azon a káoszon ami ma az MSZP-ben van.
az MSZP egy európai szocialista párt a lúzer fajtából (más kérdés, hogy a még lúzerebb Fidesz mellett még így is sikerült győznie). a szlovák Smer például egy sokkal ügyesebb játékos, még az ottani árpádsávosokat is befogták. Fico a legnépszerűbb politikus hazájában.

az ember akkor kommunistázik ha már elfogytak az érvei...

(lola a listához meg legalább annyit írj oda, hogy ki mit követett el. ezzel az erővel bármikor felírok neved tíz nevet)

Bajkon úr 2008.10.09. 12:07:38

Wittner Máriában minden megvan, amiért a Fidesz-MPSZ nem tud társadalmi többséget szerezni. Sértettség (részben jogosan a tönkretett élete miatt) gyűlölködés, szélsőségekkel való barátkozás, rossz stílus. Hogy nyilatkozott, amikor Kádár fejét kiásták és ellopták? Valami olyat mondott, hogy felőle ott dögölhetett, vagy rohadhatott meg, ahol van. Nem emlékszem, hogy a kettő közül melyik szót használta, de mit gondol egy átlagember arról, aki ilyet mond bárkiről, azaz egy halottról? És mit gondolnak a mai fiatalok 56-ról, ha meghallják őt erről beszélni? Felkelti az érdeklődésüket, vagy éppen menekülnek a témától is? Ez a felelősségteljes nemzeti politizálás, hogy Kárpátia pulóverben, leragasztott szájjal ott ül a T. Házban?

tevevanegypupu 2008.10.09. 12:23:10

Bajkon ur
Wittner Maria valoban kisse eros kifejezeseket hasznalt, talan lehetne diplomatikusabb nemely megjegyzese. Viszont el tudod kepzelni mit mondtak neki es mit csinaltak vele az AVH-n a kihallgatoi
Kadar Janos beleegyezesevel?

attila1 (törölt) 2008.10.09. 14:03:01

tevevanegypupu: azt mindenki könnyen elképzelheti, mit műveltek vele akkoriban, de ha ez hitelesítené a mostani viselkedését, az azt is jelentené, hogy egyenlőségjelet teszel az ötvenes évek és a kétezres évek közé. Akkor meg csak visszajutunk a sima komcsizáshoz. Aminek szerintem csak annyi szerepe van, hogy valamivel jelezze a "komcsizó", hogy ő melyik oldalon áll. A másik féltől a fasisztázás pont ugyanez.
WM-ről nekem az a véleményem, hogy évtizedekig szenvedett az előző rendszerben, arra várva, hogy egyszer majd bosszút állhat. Aztán jött a (szerencsére) vértelen rendszerváltás és rájött, hogy nem tud kin revansot venni. Ebbe pedig szellemileg belerokkant. Legalábbis a megnyilvánulásai alapján erre következtetek

attila1 (törölt) 2008.10.09. 14:10:10

tevevanegypupu: az könnyen lehet, hogy ha most a fidesz kormányozna, akkor jobb lenne a gazdasági helyzet, de figyelembe véve a két oldal kommunikációját (újságírókat, kommentelőket is beleértve) szerintem a gazdaság helyzete az utolsó, amit a többség a választásokon figyelembe vesz.
Ráadásul sokaknak így is elég jól megy, és nem csak azoknak akik az mszphez kötődnek. Például nekem eddig mindig akkor ment jobban, amikor az mszp kormányzott, pedig semmi közöm hozzájuk...

tevevanegypupu 2008.10.09. 15:36:54

attila
.
Ami az 56-os vagy mas politikai foglyok reakcioit illeti, amennyiben gatlas nelkul es gyulolkodve nyilatkoznak, reszben ertheto. Foleg akkor, ha annak a rendszernek a kepviseloi akik bortonbe csuktak, megkinoztak, tonkretettek ujra hatalomra kerultek. Es aztan erkolcsnevelo eloadasokat tartanak demokraciarol, emberi jogokrol es tarka magyarrol. Gondold csak el, hogy ez micsoda indulatot valthat ki egy evtizedekre minden jogatol megfosztott emberbol..Kepzeld el, hogy ott ult nem messze tole Horn Gyula, Havas Szofia vagy Gyurcsany, akit otthon Apro Piroska var egy hatalmas villaban..
Ezt legfeljebb csak Mecs Imre es Goncz Arpad tudja elviselni..

attila1 (törölt) 2008.10.09. 16:15:13

egypupu: ha "gátlás nélkül és gyűlölködve nyilatkoznak" az szerintem nem elfogadható, ha már egyszer parlamenti képviselő lett. Persze ott sokan mások sem tudnak viselkedni, de ez egyiket sem menti. Szerintem az, ahogy Göncz viselkedett a 90es években, az azért lehetett volna követendő példa. Gyurcsány ebből a szempontból szerintem nem illik ide, mert annyi köze a fél országnak volt az előző rendszerhez, mint neki, a felesége rokonai meg az ő politikai megítélése szempontjából lényegtelenek. Horn már persze más kérdés, azt elismerem, hogy őt személyesen egészen máshogy lehet megítélni, mint mondjuk történelmi szempontból

ÁrPi 2008.10.09. 16:54:54

attila1

""Gyurcsány ebből a szempontból szerintem nem illik ide, mert annyi köze a fél országnak volt az előző rendszerhez, mint neki, ""

DE illik oda.
Megtévedt gondolat, hogy annyi
köze a fél országnak is volt mint amennyi gyurcsánynak van.
Rossz gondolat (, vagytán a másik félországba tartozom?)

Én pl. nem vettem nagyértékü állami ingatlant ill. nagyvállalatot olyan bankhitellel amely bank felügyelőbiottságitagja Apró Piroska volt.

Sőt.

tevevanegypupu 2008.10.09. 17:29:25

attila
Gyurcsany a szemelyeben mindazt kepviseli, amitol a rendszervaltas elott es utana is nagyon sokan lehetoleg tavol akartak tartani magukat. Gatlastalan.

attila1 (törölt) 2008.10.09. 18:18:22

teve: na ez igaz. Csak hát a választék...

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2008.10.09. 18:49:38

az ÁVH-n tuti hozzá sem nyúltak.
elég beszűkült gondolkodás folyton a családjával jönni GyF-nek, erről lassan le lehetne akadni

tevevanegypupu 2008.10.09. 21:26:48

calam
lehetett eppen eleget hallani azzal kapcsolatban, mit csinaltak az AVH-n otvenhat elott es utan, ugyhogy errol ne is beszeljunk.
Ami a csaladot illeti, arrol eleg volt elolvasni az index cikket vagy jo fel eve. De persze elotte is nyilvanvalo volt, hogy mi a szerepuk Gyurcsany eleteben es kozvetlenul az orszageban is.
Abban a csaladban soha nem volt es most sem kerdes, hogy Kadart vagy Nagy Imret kovetik-e. Pedig tudtak volna valasztani, vegulis mindketten kommunistak voltak.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2008.10.09. 22:18:18

teve, ÁVH nem volt 56 októbere után, na csak kötekedtem.:)

tevevanegypupu 2008.10.10. 00:15:41

"na csak kötekedtem:)"
Tudom, hogy nem AVH neven futottak tovabb en hivom oket annak. Mert a szellem nem valtozott csak a nev..
Nahat.(:

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2008.10.10. 00:33:57

ja, ebben nem vitatkozunk, bár Ungváry szerint nem követhettek el ugyanolyan és ugyanannyi szocialista jogsértést, mint 56 előtt. De az biztos, hogy a gárda nagyon nagy része maradt, már nem emlékszem a százalékra

Ferdinand Navarra 2008.10.10. 15:23:35

Tehát a gyenge jellemű emberek XX.-XXI. századi elnevezése a kommunista, komcsi etc...

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2008.10.10. 17:37:39

fú, ehhez mit szólna Hitler, Horthy:D:D

Alfőmérnök 2008.10.10. 21:38:03

Valószínűleg ugyanazt, mint Szolzsenyicin.

dolphin · http://adlibitum.hu 2008.10.23. 14:30:06

"Szerintem ma nem Wittner ciki, hanem a terpeszkedő kommunista banda. "

Es mint ma megtudtuk, a kapitalistak is mind kommunistak...:
"Az 1956-os áldozatok csontjaira épült rendszerváltás megnyitotta az utat az internacionális globalizmus felé, amely a kommunizmus különös ötvözete - mondta Wittner Mária Csömörön a kommunizmus áldozatainak emlékművénél."

Tudom lola, Wittnernek ebben is igaza van, hiszen...

Alfőmérnök 2008.10.23. 15:27:17

Ha szószerinti az idézet, akkor Mária néni ezúttal szimplán értelmetlen dolgot mondott. Ötvözete csak min. 2 dolognak lehet, 1.nek nem.
Valószínűleg arra gondolt, hogy van bennük valami közös. Ha megmondja, mi az, én akár még igazat is adok neki.

dolphin · http://adlibitum.hu 2008.10.23. 15:30:05

"hogy van bennük valami közös."

Gondolom mindketto internacionalis...

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2008.10.23. 16:45:14

Ha felütünk egy fémekkel foglalkozó kézikönyvet, bármikor találkozhatunk olyan kifejezéssel, sőt, fejezetcímmel, hogy a "Réz ötvözetei" vagy az "Alumínium ötvözetei"

A különböző ón-, ólom-, és alumíniumbronzok és a sárgaréz mind rézötvözetekként szerepelnek a szaknyelvben. A színalumínium nemigen használatos, helyette alumíniumötvözeteket használunk, melyeket sohasem emlegetünk alumínium-réz-mangán-cink-magnézium ötvözetként, ezek neve alumíniumötvözet, vagy ötvözött alumínium. Az acélok vasötvözetek.
Mária néni nem mondott értelmetlen dolgot. A gondolati tartalomról lehet vitatkozni, ahogyan mindenről, de az "ötvözet" szó ilyen értelmezésben minden további nélkül használható.

Alfőmérnök, gondolom, nem gépész.

Alfőmérnök 2008.10.23. 16:58:51

Alfőmérnök valóban nem gépész.

Én eddig még csak úgy hallottam használni ezt a szót, pl. hogy az acél a vas és a szén ötvözete. Lehet, középiskolában nem figyeltem eléggé. Pedig nem voltam rossz kémiából.
Tévedtem, na.

Mindegy, mert nem is ez volt a kommentem lényege, hanem hogy szemben dolphinnal én úgy gondolom, nem feltétlenül baromság, amit mondott (vagy mondani akart), már ami a gondolati tartalmat jelenti.

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2008.10.23. 17:19:52

Alfőmérnök

Bocsásson meg, nem akartam kioktatni, csak legalább ezen a helyen elejét akartam venni, hogy Wittner Máriát gúnyolják emiatt a szófordulat miatt. Úgyis fogják másért, legalább ezt hadd védjem ki.

Alfőmérnök 2008.10.23. 17:27:35

Elpet
Nem éreztem kioktatásnak, én egyébként nem gúnyolódásnak szántam és sajnáltam volna, ha emiatt gúnyolódnak rajta és ebben nekem is részem van.

ON

Alfőmérnök 2008.10.23. 17:33:55

Népszava:
"Wittner Mária botrányos kijelentéseket tett"

dolphin · http://adlibitum.hu 2008.10.23. 17:49:42

Alfomernok,

ha WM azt akarta mondani, hogy o (es egyebkent meg sokan) ma is a rendszer vesztesenek erzi magat, akkor termeszetesen akar igaza is lehet (bar, aki kepes munkahelyi hianyzas miatt 100 rongyot kiperkalni, az vitathato, hogy per pillanat mennyiben tekintheto vesztesnek (es mielott valaki belemagyarazna, egyaltalan nem sajnalom tole a penzt)). De amit mondott az azt jelenti, hogy ideologiailag az a globalis piacgazdasagi rendszer, amiben ma elunk, levezetheto a kommunizmusbol.

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2008.10.23. 17:52:12

Alfőmérnök

Nem Önre gondoltam a gúnyolódást illetőleg

Alfőmérnök 2008.10.23. 18:04:58

dlophin:
Hát akkor vagy nem fogalmazott pontosan, vagy szamárságot mondott. De botrányosnak semmiképpen nem botrányos, igaz ezt nem is Te írtad, hanem a népszava.
Sejtésem szerint az lehetett a mondanivalója, hogy van "harmadik út" is. Jó lenne az egész szöveget is ismerni, de eddig mindenhol csak az MTI zanzát találtam.

Elpet:
Ok, off off.

özvegylegény 2008.12.15. 01:16:15

Éljen sokáig DRÁGA WITTNER MARIS, a Nemzet Nagyasszonya !!!!!!!
süti beállítások módosítása