Lehallgatva - Ilyen ország pedig nincs CXI.
2008. július 21. írta: TuRuL_2k2

Lehallgatva - Ilyen ország pedig nincs CXI.

 Tomcat lehallgatását tavaly egy olyan eljárás alapján rendelték el, amit már két évvel korábban megszüntettek. Úgy látszik, ez a rendőrségnél nem különösebben szokatlan megoldás, hősünk előzetes letartóztatását anno szintén jó néhány nem létező, vagy éppen lezárt ügyre hivatkozva indítványozták.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr65577658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

br · http://www.szalaiannamaria.net 2008.07.21. 17:14:39

Megelőzve Tomcat jellemi minősítését, nem az a lényeg, hogy kin követte el a rendőrség a sorozatos törvénysértéseket, hanem az, hogy elkövette.

Ez nem személyes szimpátia, hanem demokrácia és törvénytisztelet kérdése.

A magyar bíróság, rendőrség és ügyészség nem elég önálló.

gargoyle 2008.07.21. 17:19:02

br: az elso 2 mondattal egyetertek, az utolso nem ertem hogy jon ide. en ugy velem az "onallosag" lehet 100%os is, tetszoleges konkret utasitas nelkul is megjatszak ezt a rendorok nem csak tomcat de mas ugyeben is. ezen nem segit az onallosag novelese. buntetni kell, es ezzel parhuzamosan oktatni a rendoroket. ez mukodhet maximum.

br · http://www.szalaiannamaria.net 2008.07.21. 17:23:07

Nyilván követ el a rendőrség törvénysértést simán csak szervezeti hanyagságból, politikától függetlenül is, de Tomcat ügyébe (az előzetes, a vádemelés, a lehallgatás...) elég erőteljesen beleszólt a politika.

Ne akarja nekem senki elmagyarázni, hogy a rendőrség nem tudja, hogy a füstbomba az rendzavarás maximum, nem terrorizmus.

amondó (törölt) 2008.07.21. 17:33:02

"a füstbomba az rendzavarás maximum, nem terrorizmus. "

Hát ezt magyarázd bármilyen reptéri biztonsági szervnek. Már ha lesz időd magyarázni, mielőtt beléd eresztenek egy sorozatot.

phaidros 2008.07.21. 17:49:16

Amondó,
ezt most megaszondtad, de az utcára pl. vihetsz magaddal körömollót is. Meg MSZP-s nyugdíjastüntetésre is. Sőt, egészen nagy mennyiségű folyadékot is. Hamár. ;)

gargoyle 2008.07.21. 17:50:53

br: egyreszt dontsed el milyen jelleggel szolt bele a politika mert felvaltva olvasom hogy elvittek a szegeny martirt politikai utasitas okan masreszt pedig azt hogy nem vittek el a szemet provokatort politikai utasitas nyoman (: ha hiheto a dolog megfontolom de a ketto egyutt nem mukodhet, az belathato.

egyreszt adott helyzetben egy fustolgo ketyego csoalaku bizbaszra nincs rairva hogy NEM BOMBA VAGYOK CSAK FUST, masreszt aki most csak fustbombat gyart az kesobb rendeset is gyarthat, ha extrapolaljuk az eddigi eletpalyajat, harmadreszt a fustbomba is lehet olyan cselekmeny ami indokolja a lehallgatast, az erzsebet hidon allni sem buncselekmeny, de latod hogy csoportosan, a forgalmat akadalyozva es koveket dobalva mar annak szamit.

phaidros 2008.07.21. 17:58:54

Gargoyle,

"Extrapoláljuk az életpályáját!" :D

Kísérletképpen extrapolálnám Gyurcsány Ferenc életpályáját, néhány közismert tény alapján:

- ÁFA-csalás
- kapcsolatokkal való visszaélés a privatizáció során
- nagy nyilvánosság előtt hazugság

A fentiekből csak az első büntetendő, de az elévült. Politikai kapcsolatokkal visszaélve szerezte vagyonát az államtól, ez sem büntetendő, de erkölcsileg megkérdőjelezhető, akárcsak a harmadik pont. Fentiek alapján javasolnám az illető közügyektől való eltiltását, és az adóhatóság általi folyamatos megfigyelését, valamint a közéleti tevékenységtől való eltiltását.

"Extrapolálás."

LOL

phaidros 2008.07.21. 17:59:33

Elnézést az ismétlésért, kiváncsi vagyok, ebből mit "extrapolálsz". :)

Francois Pignon 2008.07.21. 18:12:37

Közveszélyokozás, és robbanószerrel való visszaélés miatt emeltek vádat, nem terrorizmus miatt.
És panellakás konyhályában akár csak füstbombát kotyvasztani nekem elég közveszélyesnek tűnik.

Reaktor 2008.07.21. 18:27:11

Pignon, en sem szivesen laknek senkinek a szomszedsagaban, akinek fustbomba gyartas a hobbija :)

Viszont titkosszolgalati lehallgatashoz, vagy a ket honapos kenyszerpihenohoz torveny altal eloirt kovetelmenyek kellenek. Pl. a buntetesi tetel nagysagara vonatkozoan. Ezek tenyszeruen nem alltak a rendorseg rendelkezesere.

Masreszt ameddig a titkosszolgalati alezredes tomcat utan rohangal, ki talalja meg a Gepidamat?

Google 2008.07.21. 18:32:16

Azt mondom, elég lenne a nehéz napokon (homoszexuális felvonulás, antifasiszta tüntetés stb.) programot szervezni neki. És akkor elvbarátai és nem elvbarátai kisebb kárt okoznának.
De nem ez a cél!
Telefont törvénytelenül pedig ne halgassanak le, mert megmagyarázni mindent megtudnak, ma Tomcat-et, holnap mást hallgatnak le - jogtalanul.
Gondolom, mára már többeknek feltünt, hogy a NBH, rendőrség nem tudja/nem akarja megakadályozni: a kukaborogatásokat, gyújtogatásokat, kövek felszedését, dobálását, maszkírozott egyedek vonulását, rendbontását - ami felháborító.

br · http://www.szalaiannamaria.net 2008.07.21. 18:47:25

garoyle:

"egyreszt dontsed el milyen jelleggel szolt bele a politika mert felvaltva olvasom hogy elvittek a szegeny martirt politikai utasitas okan masreszt pedig azt hogy nem vittek el a szemet provokatort politikai utasitas nyoman"

Ez pont az álláspontomat támasztja alá, akkor lenne az érvrendszer inkonzisztens, ha a kormánynak kedvező Budaházy ill. Toroczkay nem tombolhatna az utcán, hanem szakszerűen és jogkövetően le lennének kapcsolva. Ennek az ellenkezője történik.

Tomcatnél meg pont a letartóztatás, illetve az előzetesbe helyezés volt a politikai érdek, mert ezzel egyrészt elérték Tomcat radikalizálódását, másrészt meg a bombával való fenyegetés tetszetős bulvárhír lett.

"egyreszt adott helyzetben egy fustolgo ketyego csoalaku bizbaszra nincs rairva hogy NEM BOMBA VAGYOK CSAK FUST"

Nem jutott el odáig Tomcat, hogy használja ezeket a füstbombákat, de természetesen ha gyanús dolgot talál a rendőrség, nem feltételezheti, hogy ártalmatlan dologról van szó.

"masreszt aki most csak fustbombat gyart az kesobb rendeset is gyarthat"

GyártHAT. Ez egy elég nagy -HAT. Ugyanez a baromság megy marihuána ügyben is, a gateway drog nevű logikai förmedvény álnevén (hozzáteszem, soha nem szedtem/szívtam semmiféle drogot, csak zavar a logikai bukfenc). Az emberek 99.99%-a tudja mi a különbség a füstbomba, a tojásdobálás és a kővel dobálás, pokolgép-készítés között. Ez nem extrapoláció, hanem feltételezés, hogy "ha az egyik", "akkor a másik" is. Hamis érvelés.

Majd ha pokolgépeket gyárt Tomcat, akkor tessék terrorizmussal és robbanószerrel való visszaéléssel vádolni.

"harmadreszt a fustbomba is lehet olyan cselekmeny ami indokolja a lehallgatast"

Banánköztársaságban?

"az erzsebet hidon allni sem buncselekmeny, de latod hogy csoportosan, a forgalmat akadalyozva"

Eddig ez nem bűncselekmény vagy probléma egyetlen nyugati, emberi jogokat tiszteletben tartó államban sem.

"es koveket dobalva mar annak szamit."

Kővel dobálva már igen.

br · http://www.szalaiannamaria.net 2008.07.21. 18:50:18

phaidros: "A fentiekből csak az első büntetendő, de az elévült"

Azt ne felejtsük már el, hogy csak azért évült el mert az ügyészség ült rajta fél évet a feljelentéstől számítva, többszörösen törvényt sértve ezzel (vannak 30 napos határidők de nem fél évesek), majd miután jogilag elévült a bűncselekmény ejtették a dolgot.

br · http://www.szalaiannamaria.net 2008.07.21. 18:56:42

Francois Pignon: a terrorizmus vád valószínűleg a rendőrségtől származik:

"A rendőrség terrorcselekmény előkészítése miatt vádemelést javasolt Polgár Tamás ellen, két társa ellen pedig közveszélyokozás előkészülete miatt."

Gondolom az ügyészség finomított a dolgon, de akkor is abszurd.

Cypriánus 2008.07.21. 19:48:42

Egy bloggert lehallgatni? Ez valami vicc?!?

Francois Pignon 2008.07.21. 20:00:22

Igen, még a rendőrségi szakaszban volt szó terrorcselekmény előkészületéről. Ehhez képest az ügyészség döntése a közveszélyokozásról kellemetlen hír lehet Tomcatnek, mert annak jóval több esélye van a bíróság előtt.

Tassadar 2008.07.21. 21:16:24

"masreszt aki most csak fustbombat gyart az kesobb rendeset is gyarthat"

Jó ennyi erővel aki petárdát dobál az kesöbb kézigránátot is dobálhat, nem?
Ekkora baromságokat...

jvizkeleti · http://mandiner.blog.hu/ 2008.07.21. 22:11:16

Itthon nem a törvény az úr. Már csak egy lépésre vagyunk a koncepciós perektől. Az egy dolog hogy Tomcat az utóbbi időben teljesen megőrült, a törvény akkor is törvény...

vizipipa 2008.07.21. 22:34:32

...nem az a lényeg, hogy kin követte el a rendőrség...
Hát, ez bizony már évek óta nem igaz. Mert ez bizony feltételezné, hogy az árok mindkét oldalán lévőkkel vannak ilyen esetek. Viszont erről nem tudok.
Lehet persze, hogy a hiba bennem van. Soroljátok az eseteket a másik oldalról!

Francois Pignon 2008.07.21. 22:39:04

Nekem rémlik valami, hogy Hillert és Magyar Bálintot is lehallgatták. ;))))
reakcio.hu/mediawiki/index.php?title=Mucuska-%C3%BCgy
A szórakoztató telefonbeszélgetésekért: köszönjük Mucuska. ;)))

Kopiás Attila Steve 2008.07.21. 23:00:18

pipa: itt és most a rendőrség debilségének megítélése szempontjából mindegy. Arra utal itten a művész, hogy a hazánkban megszokott móddal ellentétben nem a személyes szimpátiája alapján áll ki egy döntés ellen, hanem szimplán a korrekt jogalkalmazáshoz kötődő elvei miatt, amiket amúgy én is maximálisan osztok.
Mert következő körben el lehet azon filózni, hogy a rendőrség tényleg előítéletes-e a szélsőjobbal (igen) és hogy miért nem visz el nemszélsőket és nemjobbosokat. Szerintem azért mert se Turul_2k2 se Vajnai nem tervezgettek konkrét emberek ellen megvalósítandó akciót, ez előbbi szimplán blogot ír, utóbbi meg linuxot akar az oktatásba és kommunizmust a gazdaságba mely tevékenységek egyike sem feltételezi, hogy ebből terrorizmus fogja kinőni magát. Ha valaki robbanó-pukkanó dolgokat fabrikál, melegfelvonulást tojászáporral akar megtámadni, hajítógépet épít és antifa demonstrálókat fenyeget vele, fehér faji ellenállás kézikönyvét publikálja stb stb, akkor az viszont gyanús, hogy akár direktben, akár felbújtóként kapcsolódik a szubkultúrájában felbukkanó törvénytelenségekhez. Szóval azon, hogy miért éppen őt figyelje a titkosszolgálat, szerintem tök sokat lehetne vitatkozni... De mindez tökmindegy, mert a cikk nem erről szólt, hanem arról, hogy a rendőrség törvénytelenséget követ el és szerintük ez így ok is. Ami gáz. Tök mindegy, ki a sértettje, a rendőrségnek (inc titkosak) kutya kötelessége lenne legalább törvényesen működnie ha már jól egyelőre nem megy...

hiba 2008.07.21. 23:41:23

Basszus KA_Steve az ember már kedvenc blogján se okoskodhat kedvére. Idejössz és elmondod sokkal jobban amit mondani akartam. :)

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2008.07.21. 23:49:02

OFF, de fontos

Elfogták Radovan Karadzicot!

Francois Pignon 2008.07.21. 23:52:03

Jaja, én is a CNN brékingnyúzot nézem.

IHCS 2008.07.21. 23:56:44

Ha igaz, akkor a fentieket osztom. De kérdem én Turult a tények tekintetében Tomcat eléggé megbízható hírforrás ahhoz, hogy csak rá hivatkozva ezt a posztot megcsináld?

bjela szila 2008.07.22. 02:55:17

ka steve - teljesen egyetértek .
orwelli helyzet terroristagyanú , ha finganod kell .
egyenes következménye annak , hogy politikus , miniszter kiugat a bírónak , alkotmánybírónak , hogy döntsön ! ez a csúcs , alább csak értenek a szóból ...
draskovics minden volt már , állítólag ő lesz az új tisztifőorvos . lehet nem ért hozzá , de ügyesen nézi állatnak a népet .
de hogy keserítselek ? veres-pintér , simicska - boldvai érzed a hasolóságot ? akkor választhatsz egyáltalán valakik közül , vagy csak zászlócsere és minden megy tovább ?

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.07.22. 07:46:57

IHCS:
Aligha lehet engem Tomcat iránti túlzott pozitív elfogultsággal vádolni. :) A korábbi ügyről más forrásból is tudom, hogy így történt, s a mostani esetén sincsenek különösebb kételyeim.

IHCS 2008.07.22. 09:44:45

Szia Turul! A mai magyar világról alkotott képembe nekem is belefér a közölt információ, de éppen ezen elfogultságom miatt vagyok óvatos, de ha az első fele megerősített információkon alapul akkor amásodiktól függetlenül a fentiekkel továbbra is egetértek. (Egyébként is egyetétenék vele csak legfeljebb nem a konkrét esetre hivatkozva. ;-) )

Bummer 2008.07.22. 10:10:08

Nos, a füstbomba, amit Tomcat mester csinált, az valójában sárga lőpor, elvileg robbanni is tud.
Ő persze váltig állítja, hogy nem robban, és ez igaz is, amíg le nem fojtja.

Bummer 2008.07.22. 10:12:40

IHCS, a konkrét eset teljesen vérlázító, éppen azért, mert az előzetes letartóztatást megszüntető bírósági határozat kiemeli, hogy az előzetes letartóztatásnak az a feltétele, hogy már büntetőeljárás is folyik ellene, már a letartóztatáskor sem volt igaz.
A másik, ami miatt vérlázító, hogy úgy próbálnak egy radikális, közszereplővé válni akaró embert elhallgattatni, hogy valódi mártírt csinálnak belőle.

INkvizítor 2008.07.22. 10:25:43

A gáz az, ha a rendörség törvénytelenül alkalmaz eszközöket, vagy törvénytelenül bánik valakivel, akkor a sértett mintegy igazolást kap (vérmérséklettő függően) a törvények és szabályok be nem tartására... ezzel kiengedik a szellemet a palackból. (na ugye hogy diktatúra van :))

hiba 2008.07.22. 10:56:15

Gyanús nekem, hogy a rendőrség gyakran él ezekkel a módszerekkel, csak másoknak nincs népszerű nenonáci blogja és megszállott ügyvédje.
höm: mondjuk annak a csapatnak már mindegy. Nekik nem diktatúra van, hanem cigány és zsidó elnyomás, terror. A maguk részéről Ők már régen szarnak Magyarország törvényeire, azokat csak másokon kérik számon. Enyhe logikai bukfenccel. Ez persze nem menti a rendőrséget.

IHCS 2008.07.22. 12:14:54

Bummer! Én nem vagyok egy számítógép guru, de talán még én is tudnék csinálni neked bármilyen tényállásról egy ilyen pecsétes dokumentumot (pedig nem is vagyok pólógyáros, de az öregeim krumplinyomdája biztos működne).
Na de egyébként ha a dokumentum valódi, akkor teljesen igazad van. Az a baj, hogy az elmúlt hat év alapján a vérem már kezd immunissá válni az ilyen lázítással szemben és ez az igazi gáz. Mára a vérlázító vált a világ normál állapotává.

Bummer 2008.07.22. 12:53:58

IHCS, felhívnám a figyelmedet, hogy Tomcat kint van. Tehát a bíróság kiengedte. Tehát nem álltak fenn az előzetes letartóztatás feltételei. Már akkor sem, amikor lecsukták, mert ha a szökés/elrejtőzés/bűnismétlés lett volna az ok, akkor ez az ok később se szűnt volna meg. So simple.

Kopiás Attila Steve 2008.07.22. 13:16:43

hiba: boccs... :+)

bjela: hát, ne tőlem kérdezd. Én sok különbséget nem látok az oldalak között, a jobbosak azzal szoktak védekezni, hogy deazmikorvoltmár. köszi... Jó lesz az oldalváltás, végre emlékezni fognak megint, hogy ááá, szóval ezért nem szerettük ezt sem... :+)

Reaktor 2008.07.22. 13:16:56

Urak, itt nem csak Tomcat szemelyisegi jogairol van szo. Arrol van szo, hogy a titkosszolgalat erosen kezivezerelt. Ha kell, ellatogatnak az ujsagirokhoz is. Ha kell, jelentest adnak ki terrorveszelyrol. Ha kell, elolvassak a Te emailjeidet. Vagy lehallgatjak Viktor beszelgeteset. Jol van ez igy?

jozicsenko 2008.07.22. 15:34:50

a jelenlegi hatalom a legrosszabb komunista időket idézően gondolkozik, sajnos...

a politikai ellenfelét bármikor, bármivel megfenyegeti, bármivel összemossa...

gondoljatok kérlek:

az állítólagos "szlovák" terroristákra
a 2006 szeptemberi (elmaradt) FIDESZ nagygyülésre, ahol a rendőrség NEM akarta megvédeni a gyülés résztvevőit (mondták volna ezt a melegbüszkeségnél, mit kaptak volna)
az állandó: MagyarGárda-Jobbik-Fidesz vonallal (ugyanolyan paranoia, mint "NewYork-Párizs-TelAviv" tengely a másik oldalon, nem? ;-) )
a háztetőkre kivezényelt mesterlövészekre (ha tényleg fontos a munkájuk, nem láthattuk volna őket, egyszerű patyomkinhadmüvelet volt, sajnos)
Tomcat lehallgatására (itt beszéltek róla)
a kurucz.info eltüntetésére (a végén elüldözik őket Iránba, oszt jónapot...)
az állandó mozgósításokkal (Magyar Charta, Hollán u, Szetey háromszöge, melegvonulás): ha nem vagy velünk, nem határolódsz el velünk, AZONNAL, akkor ellenünk vagy ->MG, jobbik, tudjátok, Nácik, Fasiszták, Holokauszt, stb

s a legszomorúbb, hogy Tenni SEM akarnak ellene, hiszen hiába ismerik a gyújtogatókat/dobálókat, most épp a kormány malmára hajtják a vizet...

INkvizítor 2008.07.22. 21:49:28

jozicsenko igazad van ..
egy apróbb módosítással a paranoiás részhez:

"NewYork-Párizs-TelAviv"- ez a L'oreal :)

amire te gondolhattál az a NewYork-Brüsszel-TelAviv

mint paranoiás mondom neked! má' csak tudom mitől félek.. :)))

Kopiás Attila Steve 2008.07.23. 03:45:14

Reaktor: nem, nincs jól... De olyan országban, ahol a Greenpeace és a hozzám hasonló erőszakmentességet hirdető arcok gyanús szélsőbalos elemként szerepelnek, mondván, hogy biztos csak idő kérdése mikor válnak radikálissá, sokat nem várok el tőlük. Volt szerencsém egyszer látóterükbe kerülni (szabálysértési nagyságrend, bíróság szerint végül az se volt, de elég látványos volt ehhez), eléggé meg tudtak lepni amikor egy év múlva rámcsörögtek h találkozzunk mert infót gyűjtenek valakiről. Nem egy FBI na...

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.07.23. 13:41:47

Nos, az ilyen aljas rendőri és "igazságszolgáltatási" eszközök miatt írogatok a Bombagyárba is.

Francois Pignon: az a füstbomba csak a nevében bomba. Merthogy sehogy, semmikor se robban! Kizárólag füstöl. Bármilyen panellakásban tarthatnak melletted egy kanna benzint (autóhoz, tartalékként, teljesen legálisan), annak az objektív veszélyessége ezerszerese a Tomcat-féle füstgyertyának (mert az nem bomba és még csak lánggal égni se képes).

Egy dolgot kellene alapvetésként leszögezni. Nevezetesen, hogy a rendőri hatalommal való visszaélés a létező legveszélyesebb a demokrácia ellen, merthogy a rendőr ellen nem lehet rendőrt hívni... Ugyanez igaz a bíróra, aki mondvacsinált ürüggyel, politikai okból vág sittre valakit.

Vessük össze továbbá TC ügyeit a mostani soroksári cigánycsalád-igazoltatással. Nem hinném, hogy ott baszolút lyukra futottak volna a zsaruk: nyilván a becses igazoltatottak annyit ültek már (nem füstgyertyák miatt...), hogy tagjai lehetnének a Fülig Jimmy-féle "Hűséges Almák"-klubnak. Ehhez képest szíre-szóra azonnal fegyelmi indult a rendőrök ellen. Ugyanakkor a TC elleni ordító törvénytelenségekért legfeljebb előléptetéseket osztottak.

És igen, okosan mondja, aki Gyurcsányt veszi a párhuzamba: ő ugyanis bűnöző. Meg ott a maffiózó Veres János, akinek már a fiai is ugyanolyan cégéres gazemberek, mint ő. Akkor ezt most hogy?

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.07.23. 13:42:47

baszolút=abszolút, ez szándék nélküli elütés volt, ha kissé zavaróra is sikeredett.

Kopiás Attila Steve 2008.07.23. 14:47:46

Mg: Hát nem tudom... Mi az az egységes, konzekvens világnézet, ami alapján egy igazságtalan, részrehajló, erőszakos rendszer ellen egy igazságtalan, részrehajló, erőszakos csoportban éri meg szerveződni? Olyanban, amit ha kritizálsz, egyből azzal jönnek, hogy deagyurcsányis, azaz saját magát helyezi egy szintre?

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.07.23. 15:16:37

Nem szerveződöm: írok (néha rádiózok). Ha nem érted, nem baj. Én nem dobtam meg senkit semmivel, semmikor (bár a tojást és a halcsalit nem tartom egetverő afférnak erre a fejlett demokráciákban is számos, büntetlen példa van, ez belefér - a kő vagy Molotov persze nem).

Arról van szó, hogy amennyiben valakit aljasul és igazságtalanul üldöznek, azt támogatni kell. Nem a végtelenségig és nem mindenben - de ki kell állni mellette. Turul ezt itt tette meg, én meg ott.

hiba 2008.07.23. 15:41:23

MG: A "rendőr ellen nem lehet rendőrt hívni" jelentőségével egyetértek. Azt is megértem, hogy felháborodsz azon, hogy a cigányok ellen intézkedő rendőrök ellen eljárás indul, TC ügyeiben meg nem. Erről szerintem nincs itt vita, nem is lehet. Ott van a nézeteltérés talán, hogy szerintem a rendőrségnek minden törvényes eszközzel, és profin működve meg kéne akadályoznia a TC féle brigádot, hogy egy helyes kis terrorszervezetté nője ki magát. Merthogy TC is ordító törvénytelenségeket követ el, amikor mások szabadságát durván korlátozza és a kiirtásukra buzdít.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.07.24. 01:03:53

A kiirtásra buzdítás az faszság, ezt már többször meg is írtam Bombagyáron belül is, mint az immár köztudott - ugyanakkor nem kell azért szó szerint komolyan venni. Nem irtottak ki senkit, ezt nem kéne elfeledni.

Azon pedig el kéne gondolkodni, hogy Tomcatból, a jobbra-balra minden hülyeség irányában provokatívan sziporkákat lődöző bloggerből hogyan is sikerült egy immár csak az egyik oldal gazemberségeire fogékony embert csinálni - arról talán meg kéne azokat kérdezni, akik mondvacsinált hazug ürüggyel hónapokra bezárták. Ha velem tennének ilyet, ki tudja, lehet, hogy megkeresném a felelősöket és ellátnám a bajukat alaposan. Merthogy a "hatóság" sose fogja elismerni, hogy teljességgel jogon kívül járt el, hazudott és csalt, hogy előzetesbe vághassa a semmiért. A füstgyertya ugyanis semmivel nem tesz több kárt, mint a ma már (egyelőre?) legális tojás.

Nincs terrorszervezet (a duma még nem terror, és a terrorszervezeteket nem nyilvános honlapokon alapítják) - de van egy alapvetően jogfosztott politikai oldal. Messze nem a "szélsőjobb" csupán: hanem tulajdonképpen bárki, aki a kormánynak nem tetszik. Annak a kormánynak, amiben sima köztörvényesek regnálnak, mint említettem. Ez nekem nem rendszerváltás, kérem.

hiba 2008.07.24. 10:32:10

MG: Ez egy régi vita köztünk, hogy most a szavaknak van ereje vagy nincs. Maradjunk abba, hogy közös hazánk jelenlegi törvényei szerint a gyűlöletre és a gyilkosságra való uszítás bűn. TC pedig többszörösen elköveti ezt a bűnt. Innentől ne csodálkozzon ha basztatják. Illetve nem kéne csodálkoznia, ha jogszerűen tennék. Mint ahogy bűnözőket bujtató cigánycsaládoknak sem, ha kommandósok vonulnak ki hozzájuk. Érdekes módon, e két csapatban egyre több közös vonást lehet felefedezni, de legalábbis mindketten azzal érvelnek, hogy hát Ők itt jogfosztottak, nem tudnak mást tenni mint füstbombát gyártani illetve megélhetési bűnözni.

maior exercitus · http://defense.blog.hu 2008.07.24. 13:23:55

A rendőrség VÉGTELENÜL ALJAS...

Egy nagyobbkaliberű gazd, bűntettekért felelős ügyfelemet - a kiadatást SENKIVEL alá nem író - Dominikáról illegálisan hozta haza egy magyar Interpol csoport,

majd AZT HAZUDTÁK, hogy a Ferihegyi reptéren ismerték föl és kapcsolták le...

Mivel a cselekményei büntethetősége ELÉVÜLT, az iratok között korábban
nem lévő
NEMZETKÖZI KÖRÖZÉST HAMISÍTOTTAK visszamenőleg az elévülés előttre.

Persze, a lefogott ipsét sem kell sajnálni, de HA JOGÁLLAMI GARANCIKÁT ilyen arcátlanul föl lehet rúgni,
akkor itt NINCS JOGÁLLAM!!

maior exercitus · http://defense.blog.hu 2008.07.24. 13:30:19

De a zsaruk fenti mocskos manőverei CSAK BÍRÓI ENGEDÉLY BIRTOKÁBAN történhettek meg - szerencsére a
bugris fakabátoknak NINCS szabad kezük...-

de így még felháborítóbb az eset: kifejezetten tudatost törvénysértésekről van szó,

BÍRÓ - és párhuzamosan az Ügyészség - tudtával és belegyezésével!

hiba 2008.07.24. 13:41:22

Hát bmeg Kündü szép kis alak vagy Te. Telesírod a blogot a mélymagyar sértettségeddel, az országot szétlopó bűnözők pénzét meg elfogadod. Biztos megmagyarázod magadnak, de a kommentjeid fényében ez kifelé magyarázhatatlan. Csalódtam benned.

Rwindx 2008.07.24. 16:28:34

hiba:
nem szeretném megvédeni maiort, gondolom meg tudja magát védeni. De alapvetően egy ügyvéd nem felment bűnözőket, hanem a törvények által garantált jogokat biztosít a vádlottaknak.

Egy ügyvéd mondjuk akkor kezd undorítóvá válni amikor pl megfenyeget egy megyei jogú várost hogy kisebbségeket telepít a belvárosba a megbízója, ha a város nem teljesít egy olyan követelést, ami szerződésben nem szerepel egy belvárosi épületfejlesztés során. És mondjuk ha felemeled a szavad a zsarolás ellen, akkor rasszista is vagy.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.07.25. 03:05:09

hiba: vajon a nácivadászok című társaságot (akik ugyanúgy uszítanak, személyes adatokat tesznek közzé, stb.) miért nem izélgeti a kormány? mert nekik - illetve egy írországi faszkalapnak, kiderült, hogy kicsoda - szabad, mert az ő jogsértése kellemes a kormány füleinek.

Nem mintha az lenne a gondom, hogy engem kiraktak (egyrészt oltári nagy röhej és magukat égetik vele, továbbá próbáljon meg engem valaki megtámadni...), hanem az, hogy amiért a kurucinfó esetében hatalmasaink az amerikai kormányig futottak, ugyanaz a jogsértés a túloldalon semmilyen hatóságot nem zavar. Nos, innentől kezdve úgy vélem, semmiféle demokrácia nincs. Sőt: ha valakit a hatalom jogfoszt, azt ezzel fel is jogosítja, hogy maga se tartsa be a törvényeket. Az nem működik, tudod, hogy focipályán a bíró elkezdi ütni-verni az egyik csapat tagjait, ők meg szépen tartják a fejüket, merthogy bírót verni nem szabad...

hiba 2008.07.25. 09:20:02

Nem hiszem, hogy sokáig fennmaradhatnak ott a személyes adataid, merthogy nem is önálló szerveren vannak. A szolgáltató el fogja távolítani őket. Ha nem, akkor neked van igazad.
Szerinted szervezettségileg és társadalmi hatásilag Ők egy szinten vannak a kuruccal? Szellemileg persze egy szint.
süti beállítások módosítása