EB
2008. június 29. írta: spanyol'

EB

 Jó most spanyolnak lenni.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr18545290

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: alternatíva 2008.07.01. 23:26:21

Public viewing - fociebé Berlinben Berlin vagy Santana, Santana vagy Berlin - választhattam, és szerintem töklogikus, hogy Santanát választottam, de a sors kifürkészhetetlen útjai (szörnyű!) mégiscsak Berlinbe vittek, és ezzel le is zártam ezt a katasztro…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bloodhound v2.0 2008.06.30. 10:51:00

én jól érzem magam a bőrömben így is... :)

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.06.30. 10:55:00

khm, nem folytatjuk a közhelyszótárat?
pl.
Savanyú a német káposzta?
(na jó, ezt úgy hallottam)

Francois Pignon 2008.06.30. 11:32:33

Hát közhelyből kaptunk eleget tegnap is, meg az elmúlt hetekben. Például, hogy a szép foci győzött a német ipőarosok felett, azt legalább kéttucatszor. Én persze még mindig nem értem, miért lenne kevésbé szép egy beadásból fejelt gól, mint amikor felívelik Torresnak. Vagy mitől volt szebb a spanyol-olasz 0-0, mint a németek győzelme a portugálok vagy a törökök ellen. Dehát tudjuk, a közhely a sportújságíró legjobb barátja.
süti beállítások módosítása