Kezd egyre idegesítőbbé válni a netes reklámok formája. Hiába a trendek, hogy kevesebb banner - több pénz, a reklámok készítői nem állnak le. (Sőt, van, aki szerint 2012 után már fizetős lesz az egész Internet.) Ugyan bizonyos szempontból kreatívabb és talán kedvelhetőbb, valójában azonban szerintem egyre idiótább az új típus. Sokszor már nem is reklámoz semmit, csak fél perces szórakozást kínál, valami pofátlanul egyszerű játékban, hogy azután egy másik szájtra repítsen, amire magától nem kattintottunk volna (kit érdekelnek a mobilos csengőhangok 2008-ban??).
Csinálj 20 felhúzást, vagy 20 felülést és nyerj, etesd banánnal a majmot, és így tovább, nyilván mindenki ismeri. A bal oldali illusztráción látható csodával azonban épp az imént találkoztam, és csak másodszorra esett le, hogy tejóég. Lődd le az összes lézeres fejű cápát! Ez komoly? Lézeres fejű cápák? Az ufó például túl hétköznapi?
Milyen agy képes ilyet szülni, nem tudom. Megnéztem egyébként, ugyanaz a gagyi csengőhangos oldal, szánalmas. Aki ért hozzá: tényleg van még biznisz a pénzért vásárolt csengőhangban?