Anti-fagyasztók - Ilyen ország pedig nincs XCII.
2008. május 28. írta: TuRuL_2k2

Anti-fagyasztók - Ilyen ország pedig nincs XCII.

 „A nyugdíjak reálértéken történő befagyasztását a megkérdezettek kétharmada (65 százaléka) nem helyesli. Ezt a tervezett intézkedést még az ellenzéki szavazók többsége is elutasítja (51 százalék), és hasonlóan gondolkodik a bizonytalanok csaknem 70 százaléka is. Az érintettek, azaz a hatvan év felettiek 83 százaléka egyáltalán nem támogat egy ilyen intézkedést, de még a 18-39 évesek többsége is (53 százalék) ellenzi, hogy a nyugdíjat pusztán az infláció mértékével emeljék.” - mondja a Népszabadság megbízásából készült Szonda-felmérés.

 A pontos kutatási kérdés nem derül ki a cikkből, pedig nem mindegy, hogy például a következő három közül melyik megfogalmazással kérdezünk:
„Egyetért-e azzal, hogy a nyugdíjakat az infláció mértékével kell emelni, hogy megőrizzék értéküket?”
„Egyetért-e azzal, hogy a nyugdíjakat csak az infláció mértékével emeljék?”
„Egyetért-e azzal, hogy a nyugdíjak reálértékét be kell fagyasztani?”

 De a kérdéstől és a vélelmezhető kérdezői szándéktól függetlenül is brutálisak az eredmények. Tényleg úgy gondolják az emberek, hogy ennél is többet kell költenünk nyugdíjakra?

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr79491445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ombudsmanyus 2008.05.28. 11:04:49

A Szondánál és megrendelőjénél teljesen egyértelmű a manipulációs szándék. Azt még nem lehet tudni, mi is hangzott el pontosan az ominózus beszélgetésen, a felmérés azokra az állításokra vonatkozik, amikre a kiszívárgott részleteket az MSZP és a Szabad Nép "lefordította".
Lehet ezt még fokozni, és fogják is.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.05.28. 11:04:51

"de még a 18-39 évesek többsége is (53 százalék) ellenzi, hogy a nyugdíjat pusztán az infláció mértékével emeljék.”
sok ismeretelen szó lehet ebben a mondatban...
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.05.28. 11:04:53

Závecz Tibor, te is tudod, hogy mi is tudjuk.
Szakma?
Szégyelld maagd!

Francois Pignon 2008.05.28. 11:26:24

"Egyet ért-e azzal, hogy ne költsenek többet nyugdíjakra?"

Emlékeim szerint a márciusi népszavazás előtt meg kihozta a Napló szavazása, hogy a nemek fognak győzni.
Amúgy meg persze, több pénzt az embereknek, több pénzt a nyugdíjasoknak, aztán csak egy kicsi generációs ellentétet kell szítani ahhoz, hogy teljesen más eredmények jöjjenek ki. Vannak, akik értenek ehhez.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.05.28. 11:45:39

Francois Pignon:
A Szonda azért már kategória, mint egy Napló-szavazás.

Francois Pignon 2008.05.28. 11:48:59

Az kétségtelen. Valamelyik nyáron volt olyan kérdés ott, hogy "Önnek marad-e pénze idén nyaralni?" A nemek taroltak, én meg azon gondolkodtam, ha valakinek nem jut nyaralásra, miért bassza el emeltdíjas smsekre.

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2008.05.28. 11:54:07

Tanulság: ha szarral játszol, könnyen összekenheted magad. Még a szemedet sem szabad megvakarni, bármennyire is viszket!

De már várom, hogy az MSZP hogyan hibázza el ezt a nagyszerű ziccert, ti. mindig elhibázzák.

táltos 2008.05.28. 12:06:37

nem csak a kérdések lehetnek beszédesek, de maga az eredmény is. A velünk élő kádár-rendszer, úgy tűnik legyőzhetetlen. Ja és a magyarbálinti reformok is lassan beérnek.:)

CrL 2008.05.28. 12:10:39

mókás, hogy a szemináriumon készült felvételt még mindig nem hallottuk. nem mintha, változtatna a lényegen, csak ha már országosan verik a port akkor nem ártana. vagy direkt tartogatják jobb időkre?

kispufi 2008.05.28. 12:10:45

mszp és a ziccerhibázás? ugyan már, hát kik és hogy is hozták vissza a szarból a kormányzást? ezt az egyet tudják, meg ennek csatolt részeit, manipulálni, ellenségképet gyrátani, megszotani és uralkodni. ja, kormányozni, azt nem, az továbbra is ott van a fekáliában, a klasszikus szenvedélyes igazságbeszédben is pontosabb lett volna a szarból visszahozott hatalom, mint kifejezés.

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2008.05.28. 12:31:40

Kispufi: ne keverjünk a kettő dolgot: a politikai cselekvéseket és a politikai kommunikációt. Az MSZP-nek kommunikációs ziccere van/volt most, hogy Orbán "kis-őszödi" szövege előkerült. Legott a legrosszabbra használták ki: rávertek a hivatalos Fidesz-kommunikációra kádárizmusban, végre-végre-végre megvédhetik a nyugdíjasokat, akiket a Gonosz Fidesz ugye-ugye-ugye sanyargatna. Ez a könnyebbik út, és melyiket válasszák, ha nem a könnyebbiket. (A nehezebb az lett volna, ha azt mondják: Orbánnak igaza van, és netán próbálják a kommunikációt a valóság felé tolni. Mondjuk, most, ciklus közepén már mindegy.)

irrelevant 2008.05.28. 12:41:22

Tudjátok be a bunkóságomat fiatal koromnak. Tudom, hogy a kisnyugdíjasok szarul élnek. Hogy alig tudják kifizetni a kaját meg a rezsit. De kurvára elegem van már abból, hogy itt minden a nyugdíjasokról szól. Ez már sovinizmus, bassza meg. A fiatalok seggét miért nem nyalja senki?

Francois Pignon 2008.05.28. 12:46:58

Ha méltóztatnának olyan arányban szavazni menni mint a nyugdíjasok, nyalnák.

irrelevant 2008.05.28. 12:52:17

Ha fűt-fát ígérgetnének nekik is, méltóztatnának szavazni. Nem csodálom, hogy nem sok 18 évest vonz az, hogy eldöntse, 13. vagy 14. havi nyugdíj legyen.

Francois Pignon 2008.05.28. 12:54:32

Csak nem egy klasszikus tyúk-tojás dilemmához értünk? Maradjunk annyiban, nem hibáztatható csupán az egyik fél.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2008.05.28. 13:00:08

Hozzászólok, na vazze!

Közvéleménykutatás:

"A" verzió:

1. Tudja-e Ön azt, hogy Gyurcsány Ferenc rendszeresen futással edzi magát?
2. Tudja-e Ön azt, hogy Gyurcsány Ferenc a fizetésének egy részét jótékonysági célokra fordítja?
3. Egyetért-e Ön azzal, hogy Gyurcsány Ferenc mondjon le?


"B" verzió:

1. Tudja-e Ön, hogy Gyurcsány Ferenc KISZ titkár volt?
2. Tudta-e Ön, hogy Gyurcsány Ferenc többszörös milliárdos?
3. Egyetért-e Ön azzal, hogy Gyurcsány Ferenc mondjon le?
________________

Na ugyanazt hozná ki az "A" illetve a "B" verzió a 3. kérdésnél? Na persze, csak ennek az eredményét közölnénk, a közvetlen megelőző kérdések milyenségét, eredményét nem.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2008.05.28. 13:04:21

"A nyugdíjak reálértéken történő befagyasztását..."

Nabazmeg, esztet
ad1. nem értik;
ad2. a befagyasztás szótól úgy megrémülnek, mintha legalábbis az ő szottyadt seggük (bocsika!) fagyott volna oda a vasúti sínre, miközben már szemből látható az érkező vonat...:-o))

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2008.05.28. 13:12:18

CrL,

ébredj fel vazze, me' tökön leszel rúgva!;-) Megértetté?:o)))

Francois Pignon 2008.05.28. 13:16:15

CrL,
ébresztő!: "Orbán Viktor tízéven keresztűl, minden évben elvette a nyugdíjasok egyhavi nyugdíját!" (egy kommentből)
Árnyékállam, bakker, árnyékállam!

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.05.28. 13:18:41

CrL,
ezt úgy a népszavazás másnapján elkezdták - mármint a felkészülést a Fidesz mumus felfestésével. Mehet a Tirpákra ez is.

Az antifasiszta mumusnál már az öreg zsidó néniket is jobban izgatja a nyugdíj, erre gyúrnak. Ha mondta OVi, ha nem, ez lesz a téma: a nyugdíjak.

Modernizáció? reformok? ugyan kérem!?

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2008.05.28. 13:24:05

CrL,

baszki benéztem a linkre, oszt megláttam a 12:25-s kommentet.... Te atyaúristen!:ooooo, vki visszaél a nevemmel, az nem én vagyok, kikérem magamnak!

Ha megtudom, ki volt, esküszöm, h szíjjat hasítok a nyálából!:o))

Üdv., és köszi a linket!

dr. Wilbur Swain 2008.05.28. 13:24:56

az emberek még mindig hülyék - nem lep meg...
én a rendőr-, katona-, stb. nyugdíjakat is felülvizsgálnám

Francois Pignon 2008.05.28. 13:26:20

Malacka, ne tagadj, már ott is ébresztőztél.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.05.28. 13:33:32

Amit elvesznek a kimamáktól a GYED-en, megkapják a nyugdíjasok választások előtti emelésben.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.05.28. 13:37:41

Őrnagy,
látta? elvennék a maga nyugdíját is!
Most már tüzeljen!

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.05.28. 13:41:02

A dolgok visszakerülnek a helyükre. Ha visszahozni nem tudjuk a kádári Magyarországot, amíg lehet, foggal-körömmel ragaszkodjunk hozzá.

Bummer 2008.05.28. 13:55:02

Nagyon nem mindegy, hogy a nyugdíjas vásárlói kosár inflációjával vagy az átlaginflációval emelnek.

suski 2008.05.28. 14:25:33

nagyon nem mindegy, hogy 25 ezres vagy 250 ezres nyugdíjról van-e szó, hogy vki egyedül él panelben, vagy a családjával/házastársával együtt; hogy vki dolgozik-e mellette. Ezt mind fel kellene mérni és erre alapozva szabadna csak a nyugdíjakkal variálni.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2008.05.28. 14:42:28

Továbbá nagyon nem mindegy, h ingó firma, vagy fingó irma:o))))

Zetek 2008.05.28. 15:31:55

Ezért kellene Orbánnak élőben előadnia, hogy mi a fenét akart mondani.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2008.05.28. 15:56:03

zetek,

van felvétel nyugi, csak még nem tudják, hogy miképp nyomják ki, hogyan tegyék közkinccsé, nehogy törvénytelen legyen, de állítom neked, h egy csomó neves politikus már belehallgatott... napersze főleg ballibbancsok

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.05.28. 16:01:36

malacka,
azt ugyi senki sem gondolja, hogy OVi csak eleresztette magát?
Amit mondott, tudatosan tette.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.05.28. 16:07:23

Tölgy, én nem megyek el 40 évesen nyugdíjba, mint a többi külszolgálatos tiszt. Dandártábornok akarok lenni.

mézesbandi 2008.05.28. 16:24:52

Nyomják bizony, Dési úr a Klubrádióban, Orosz úr a Klubrádióban, Dési úr az Atv-ban, Dési-Mészáros-Bolgár-stb az ATV-ben, drágabolgárúrazorbán a Klubrádióban. Mindig azon gondolkodom, hogy miért is ennyire függetlenek ezek a sajtómunkások, miért is ragaszgodnak annyira az objektív,mindenkitől független véleményükhöz. Aztán vagy két hete azt hallom a Lánchídrádión Havas Henriktől, hogy ő 1978-ban került a rádióhoz, és ott akkor az olyan menő emberek, mint Bolgár György 15.000 forintot kerestek havonta. Nincs több kérdésem.

Bit Rot 2008.05.28. 16:49:57

Ez a kapcsolat.hu nagyon kemény:

Felütésnek ott a Ferkó szöveg:
"Azt jelenti, hogy a Fidesz felmondja azt az egyezséget, amelyet több mint egy évtizede kötöttünk a nyugdíjasokkal. Ez arról szól, hogy együtt sírunk, együtt nevetünk."

Hát, ez az "együtt sírunk, együtt nevetünk" valahogy a nagy megszorítások közben nem teljesült!

Egy komment:

"A FIDESZ közel húsz éve csak felforgató tevékenységet folytat. Még az sem igaz amit gondol az igazmondó OV. "

Ha Orbán hazudik, azaz nem fagyasszák be úgysem a nyugdíjakat, akkor mi a baj? :-)

Bit Rot 2008.05.28. 16:51:20

Lehet, hogy a legnagyobb büntetés az lenne az MSZP-nek, ha hagynák őket nyerni, fulladjanak bele a sz*rba amit csináltak.

Kíváncsi lennék, hogy mi lesz, amikor majd 1 millió dolgozóra jut 9 millió eltartott, akkor mit mondanak a nyugdíjasoknak? :-)

(Ja, de, tudom is a választ: "ez is Orbán miatt van".)

Bit Rot 2008.05.28. 16:52:44

Még egy gyöngyszem a kapcsolat.hu-ról:

"Úgy szeretném végre hallani,valaki megkérdezné végre nyílvánosság elótt Orbán Viktortól ,hová tűnt az a pénz (400 milliárd ft.)amit a négyes Metró építésére szánt Horn Gyula kormánya?Amit Orbán sziveskedett befagyasztani."

LOL!

CrL 2008.05.28. 16:58:39

A fiúk mostmár a hűtőgyárban dolgoznak

Invictus 2008.05.28. 17:13:41

Azért Orbán is ígért már 14. havi nyugdíjat, kampányolt a fityisz szomorú öreg nénis óriásplakátokkal stb.
Azt a populista és szociálisan demagóg kampányt sem lesz könnyű elfelejteni, amit az egészségügy témában lenyomtak két népszavazás előtt is. Meg a sok sírást a zembereket sanyargató szoci bankárkormányról.
Én örülnék a legjobban, ha a fityisz visszatalálna a "polgári" politizáláshoz, és abbahagyná az udvarlást a proliknak meg a nyuggereknek végre (akik úgyis nagy többségükben a szocikéi, nem csak anyagi hanem sokkal inkább érzelmi okokból, Orbánt például akkor is utálnák ha a 15. havi nyugdíjat is kiosztaná nekik). Csak 6 évi populista handabandázás és a szoclib koala balról előzése után kicsit nehéz lesz hitelesen előadni.

Invictus 2008.05.28. 17:23:55

Meg kéne érteni, hogy drágabolgárúr közönségét és hozzájuk hasonlókat kár körüludvarolni. Nekik ígérjen csak a fidesz minél több rosszat, hátha elvisz néhányat az agyvérzés, annyival is kevesebb szavazat az MSZP-re. :)
Én elkezdeném az ingyenélő nyuggerek elleni uszítást, kerek perec kimondanám hogy azért magasak az adók, azért gürcöltök hiába, mert az állam a mocskos burzsoá nyugdíjasokra költi a pénzt. Induljon a hajtóvadászat öregekre. ;)
Beígérnék mindent, amitől az MSZP törzsszavazói helyben infarktust kapnak majd, nyugdíjbefagyasztás, rokkantnyugdíjak felülvizsgálata, gázártámogatás felülvizsgálata, BM és katonai nyugdíjak felülvizsgálata. Hadd szóljon... Szerintem ezzel pár százalékot lehet csak veszíteni, mert a célcsoport többsége azok közé tartozik, akik tűzön-vízen át kitartanak a maszop mellett, mert az életútjukból ez következik. A Fideszre pedig sosem szavaznának úgysem.
Csak hát az a baj, hogy ez 100%-os fordulatot jelentene az elműlt évek fityiszes kommunikációjához képest, miszerint a gyurcsánykóka a mocskos kapitalisták elveszik a zemberektől amit tudnak, de ők nem hagyják/visszaadják majd.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.05.28. 17:43:42

lenne tűzijáték a médiában, Invictus! :D

CrL 2008.05.28. 17:50:41

és hatalmas tüntetések, nagy jégszoborbánnal ami elolvadna.

mithrandir 2008.05.28. 18:21:57

Meg szerettem volna kérdezni Kedves Miniszterelnökömtől, hogy ezt ugyan miképpen integrálta ki:
"Ha most befagyasztják a nyugdíjat, az évente átlagosan minden nyugdíjasnak tizenötezer forint veszteséget okozna."

De ez egy olyan blog, melyről hiányzik a gomb. Kitűnő esszenciája Ferikénk páratlan bátorságának, ugyanúgy mint a fáradhatatlan kordonépítés... :-)

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.05.28. 18:26:26

Fidesz árokásó gépei már régen berozsdásodtak, most vett nagy-nagy fagyasztógépeket.
www.dawnvale.com/images/hosh2.JPG

Ezt a nagy hatótávolságút meg kifejezetten a harci nyuggerek oszlatására
www.audiolandlb.com/images/snowmachine.jpg
static.howstuffworks.com/gif/snow-maker-4.jpg

Miből? Erre válaszoljon Orbán úr!

sejk 2008.05.28. 18:47:00

ez az ország kész van, vazz

hidden 2008.05.28. 21:25:44

Srácok, ahelyett, hogy három mondatban elintézitek, hogy a nyugdíjakat nem kell emelni, talán egy kicsit utána lehetne olvasni a témának. Az a nagy helyzet, hogy nem a nyugdíjak aggregált értékével van a fő probléma. Itt egy cikk, elég könnyen olvasható nem közgazdászoknak is: www.uni-corvinus.hu/fileadmin/user_upload/hu/tanszekek/kozgazdasagtudomanyi/tsz-gazdpol/files/Gazdpol_MI/a_nyugalom_dija.pdf
Ne vegyétek rossz néven, de nagyon igénytelen dolog úgy érvelni egy kormányprogram ellen (mert tulajdonképpen mindig erről van szó), hogy dillettánsként indultok. Ahhoz pedig, ilyen cikkeket elolvassatok, nincsen szükség szakismeretre. Ha minden ilyen gazdasági témájú cikket csak heccnek szántok, akkor visszavonom fentieket, de én attól tartok, nem erről van szó.

zoli27 2008.05.28. 21:35:37

A közvéleménykutatás eredménye tényleg lehangoló. De ez az egész politikai elit (oldaltól függetlenül) elmúlt húszéves munkásságának eredménye.

A Népszabadáság akciója minősíthetetlen.

Ami pedig azt illeti, hogy Orbán állítólagos nyugdíjpolitikája (reálértéken történő befagyasztás) mennyi pénzt venne ki a nyugdíasok zsebéből: Betlen János ma reggel a Napkeltében elmagyarázta Juhász Ferencnek, hogy ez a verzió a mostani viszonyok között magasabb nyugdíjakat jelentene, mint amit a jelenlegi nyugdíjszámítás eredményez.

Google 2008.05.28. 22:52:08

Persze, hogy dilletánsként indulunk a kormányprogram ellen, hisz minket eleve dilletánsnak tart a tisztelt kormány(od).
Ha hol azt mondja, beözönlik 23 millió román állampolgár, hogy elvegye a munkánk, iskolánk és nyugdíjunk, máskor pedig azt, hogy a Fidesz riogat, itt nem akar senki gyógyszerfelírási díjat bevezetni, most azt, a Fidesz befagyasztja a nyugdíjakat, akkor mekkorára tartanak minket és mekkorára magukat. Ők okosak, te is Hidden, te is, mi pedig vogymuk a mazsolák.
Megint kibújt a szög a zsákból, kedves Barátaim, már azt sem tudom, hányadjára máma! Mocorognak a dilletánsok, nem szeretik, hogy zsákba zárták őket! Húzzunk bele, gyerünk Barátaim, tegyük a dolgunkat! Apropó, mindenki tudja, mi a dolga? Ne engedjük, hogy befagyassza! Jelentsen is az bármit!

Steve the Great 2008.05.29. 08:57:01

Fel mernénm tételezni, hogy a kérdésben szerepelt a "befagyasztani" kifejezés... Nem hinném, hogy innentől kezdve más eredményre lehetett volna számítani...

Pásztor Tibor · http://pasztortibor.hu 2008.05.29. 10:43:43

Turul, a márciusi népszavazás után te tényleg csodálkozol ezen az eredményen?

k|M · reakcio.blog.hu 2008.05.29. 10:46:29

Kicsit korábbra nyúlik ez Tibor, mint március 9.

A nyugdíjaskártyára ti húztatok lapot először, de a legtöbbet is.

Pásztor Tibor · http://pasztortibor.hu 2008.05.29. 11:00:03

k|M igazad van, nem a felelősséget akartam áttolni (csak megosztani :) ), de attól még nem kéne meglepődni a kutatás eredményén. Ez a nagy magyar realitás, kellene rajta változtatni, csak ahhoz partner kell. Kettő. Az SZDSZ megpróbált szemléletet változtatni, ehhez az MSZP kicsit csikorogva ugyan, de partner volt, a Fidesz pedig nem. Orbán most is csak súgva, pár embernek volt hajlandó ilyet mondani. Olyan ez, mint a tit for tat játék.

Éljen a 14. havi nyugdíj, és a vidékiek benzintámogatása!

k|M · reakcio.blog.hu 2008.05.29. 11:09:52

Tibor, szétkorhadt alólatok az általatok lefektetett és belakott-alakított posztkommunista rendszer, ennyi az egész. Nektek kellett volna nyitni a társadalom aktív tagjai felé, nem pedig beszorulni az inaktívak és eltartottak pártja szerepébe, és akkor másként festenének a dolgok a ti szemszögetekből. De azon meg ne legyetek nagyon meglepődve, hogy a generációs kártya rendszeres kijátszása miatt az aktív korúak hangosak vagy annak látszanak - ez csupán amiatt van így, mert egymás között, különféle platformokon, blogokon is ki tudjuk fejteni, hogy szerintünk ez gáz, és a nagyvonalú szoc. ellátórendszer és a rokkantnyugdíjazás korábbi könnyebbsége konkrétan a jövőnk elrablása -, míg eközben a nyugdíjasok annyira nem verik a tamtamot a neten, hogy ide nekem a jelen utolsó garasát is.

CrL 2008.05.29. 12:06:48

és csak egy naív költői kérdés: meddig akarja még a látszatát az MSZP-(SZDSZ) fenntartani annak, hogy a kormány kormány?

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.05.29. 12:56:02

ld.: Cipolla cirkuszi számát: ha felébrednek, vége a számnak. Tehát...? :P

Pásztor Tibor · http://pasztortibor.hu 2008.05.29. 13:26:41

CrL, ha engem kérdezel, 2010 áprilisában lesznek választások.

CrL 2008.05.29. 13:30:21

köszi PT, mindenesetre jó tudni hogy nem próbálod cáfolni a kérdést ;]

Pásztor Tibor · http://pasztortibor.hu 2008.05.30. 00:07:06

CrL, ahogy Kósáné Kovács Magda mondotta, nem elég kormányozni, annak is kell látszani. 8-) Vagy hogy is mondta.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.05.30. 09:09:32

"MSZP kicsit csikorogva ugyan, de partner volt, a Fidesz pedig nem."
ez egyrész szadeszos mondat, mondom én, hogy mindegy is, melyik frakcióban ülsz, kompatibilisek vagytok ti mindnyájan...
, másrészt mi a f*szban kellett volna pertnernek lenni, ember? persze, a bűvös reform szót használhatjátok, de már nevetséges... mint minden propagandátok - vagy hazug. mint a PT-blog: annyi csúsztatással.. nagyon nyomi.

CrL 2008.05.30. 11:08:47

Tibor, frappáns idézet de kár hogy az idézett épp menekülni készül a kormányból és politikából ;P

www.fn.hu/belfold/20080520/elbujdokolna_kosane_kovacs_magda/

szubjektiv 2008.05.31. 10:50:50

Invictus teljes mértékben igazad van. Én ezt nem értem már nagyon régóta, a fideszben csupa idióta van? Hogy nincs ott egy Invictus, aki megvilágosítaná őket??? Az idősebb szoci törzsszavazó akkor is a maszopra szavazna, ha gyurcsány élő adásban fogyasztana el villásreggelire kisnyugdíjasokat.
süti beállítások módosítása