Nem szól ránk a házmester
2008. április 09. írta: Skrabski Fruzsina (lelkylola)

Nem szól ránk a házmester

 Ide költözött a földszintre az új szomszéd lány. Piros haja van, térdig húzott csíkos zoknija és mindenféle piercingje. Huszonéves, egyetemista. Örültem, hogy a fiatalok felüdítik a zárkózott, nénikés, kertben ugató kutyás környéket - egészen máig. Ugyanis kinyitottam az ablakot, ők is kinyitották, majd megérkeztek a barátaik és üvöltetik Bebét. Nem ezt, hanem ezt. Meg ilyesmi színvonalú dalokat. Vagy akár ilyet.

 Mi van akkor, ha nem egyezik a szomszéddal a zenei ízlésünk? Ráadásul jön a nyár. Jaj.

 Persze bőven van miért vezekelnem. Hiszen ugyanebben a házban éltünk anno a nővéremmel, és szolidan tűrték a nénikék, hogy István, a királyt üvöltöttünk hajnali négykor, meg minden mást. Egy szót se szólhatok.

 De ez mégis fáj: „lágy tapintás”, „tini lány vagyok”, „bármit megkapok” - ezek a mostani hangfoszlányok, hozzáíllő zenével.

 Az ingatlanhirdetésekbe esetleg bele lehetne tenni, hogy lakást keresek olyan környéken, ahol latin zenét hallgatnak, vagy éppen Bebét. Ízlés szerint. Akkor kinyitnánk az ablakot, és boldogan ráznánk a fejünket a szomszéd zenéjére.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr46418658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bazalttufa · http://konzervatorium.blog.hu 2008.04.09. 20:13:14

A. E. Bizottság

Neki egy nap elég lenne.

lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2008.04.09. 20:24:51

Lola,

Locustot nekijuk ezerrel:
youtube.com/watch?v=O4I119QfDBY

Azert az AE bizottsag is eleg idegesito tud lenni. Egyszer a kolszban harom emeletrol odebbrol jottek, hogy halkitsam le az ef Zambot. Azok a regi szep idok :)

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.09. 20:28:48

Recipe Ferrum über alles ja ja :)))))

Egy nap A.E.Bizottságtól én is kikészülnék ,az már biztos.
Molnárgörény, korszerűtlen vagy :)

Gabe2 2008.04.09. 20:47:00

Larks' tounges in aspic! Fracture! 21th Century schizoid man!

Oblomov 2008.04.09. 21:00:58

No War, Lolácska! Át kell küldeni az embert a huszonéveshez. :)

Manyi Béci 2008.04.09. 21:08:13

"Persze bőven van miért vezekelnem. Hiszen ugyanebben a házban éltünk anno a nővéremmel, és szolidan tűrték a nénikék, hogy István, a királyt üvöltöttünk hajnali négykor, meg minden mást. Egy szót se szólhatok."
De mégis szólsz, Lolácska:)
Hogy ezek a piros hajú lányok milyen..öö..milyenek is?:)
Pffh..ezek olyanok, asszem.
Az István, a király, az egészen más volt!
Hm…
Hiába, na, búza, ocsú. Nénikék meg így jártak, ennyi.
És milyen jól elmondták a hozzászólók is, hogy melyik a SZÍNVONALAS zene.
Már ezért megérte, na. Egy kis önfényezés, a finom érzékenység bemutatása, a búzatudat megerősítése.
Hajrá!
Még több ilyen postot! Éjjen, éjjen!

tewton 2008.04.09. 21:15:38

Béci,
maga is megemlítheti a Blue System-gyűjteményét. Vagy nyomulhat PéterfyBorival is. Whatever. Nincs kirekesztve innen.

De ha nem látná, itt egy konkrét probléma megoldásáról van szó. Nem a SZÍNVONALról, mint vélni tetszik, hanem hatékonyságról. Az egy másik rovat, ahol az elitista ízlésünket fényezzük. Itt a fegyvereinket :)

Lakott már kollégiumban? Hallgatott már AE Bizottságot? Jégkrémbalettet? atonális zenét?

plastik02 2008.04.09. 21:20:53

te mit hallgatsz lola? mert az ellencsapás egyértelmű. csak izmos hangcucc kell.
javaslom a mély basszusokat, azt nehezen tudják ignorálni.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.09. 21:21:23

Manyi,
azt hiszem nem csíped Lolát. De én igen!
Na most, az van, hogy ezek a zenék tényleg pocsékok, bár Pityu a király is az.
O tempora, o mores.

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.04.09. 21:21:51

István,

LOCUST:-DDDDDDDDDDD Nálad a pont!:-DDDDDDDDDDd

Bivalyné Húszéves Erzsi · http://www.bhsz.blog.hu 2008.04.09. 21:25:44

A Dillingerben melléfogott a srác, hallottátok?

Manyi Béci 2008.04.09. 21:27:01

Tewton, kedves,
ne legyen már ilyen bamba, legyen szíves:)
értem én, hogy ez a búzablog, ahova a rendesek játnak, de akkor is.
Pontosan arról van szó, amiről írtam.
Az ilyet akkor is észre kell venni, ha a mieink teszik, tudja.

Konkrét probléma megoldása, ja persze.
Maga mit csinálna, ha a szomszédban hangos zene szólna? Juj, tényleg, mit is?
Naugyeugye.

Manyi Béci 2008.04.09. 21:30:13

Tölgy,
egészen elképeszt, hoy mekkora tuskóságokat ír rendszeresen lola nick, igen.
Érzelmekről azonban nincs szó, természetesen, egyszerű véleményt mondtam most is. Azt ugyebár lehet:)

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.04.09. 21:33:16

A Locust az ilyen rockkos lett? Nekem egy '95-ös albumom van
tőlük, de az kisérleti-ambient-techno-zúzda szerű.

Egyébként, ha már fegyver, nagyfater hangmérnök volt, és
épített hangfalakat és végfokokat, meg mindent.
Vele hallgattunk sokat un. teszt lemezeket.

Ezeket a cucc (sztereo, crossfeder, hangátvitel stb.) beállításához
használják. Minden hangtartományt megmozgat, 45 percben.
Boeing! (leszáll, felszáll) mozdony! légkalapács! sziréna! harang!
láncfűrész! Na az büntető tud lenni.

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.09. 21:34:29

Lola azért nem bontotta ki az igazság minden szeletét. Ha jól emlékszem, azt mesélte, hogy annak idején még a Gecizőkkel is lebzselt :)

De javíts ki, Lola, ha tévedek :)

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.04.09. 21:35:53

kik ezek a.... kik... kik ezek a zembe... kikezeka.... kikezekazemberek...

ami gyilkos tud lenni, az két nóta a bizottságtól.
- fekete krém
- amikor a kígyókkal

ezek a legmélyebb depresszióban tespedőkből is vérben forgó szemű vadállatot faragnak.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.04.09. 21:39:10

bár Paul Simon "one trick pony" című etűdje is mérgező, ha megfelelő mennyiségben ismétlik.

erre több író is hivatkozott már - bár némelyikük erre alkot.

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.09. 21:39:26

Magyar underground slágert ajánlok

Tudósok: Apa kocsit hajt

youtube.com/watch?v=ExxRSGObfj8&feature=related

Hallgatás közben olvass dr Máriást, és anyagozás nélkül átkerülsz a Hold sötét oldalára :D

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.04.09. 21:41:57

A dillingerben nem nyúlnak mellé csak kakofóniát nyomnak. Sok disszonancia, sok jazz:))) Az arcok nem a saját farukból bújtak elő, hanem a jazz tanszakról. Állatok:)

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.04.09. 21:43:01

gecizők, anyátok, büdösök, csá misi, bútorért, stb. Vannak finomságok.

Francois Pignon 2008.04.09. 21:45:38

reactionary
Látom, vágod a durvább bandákat. ;))

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.04.09. 21:46:44

akár a kortárs zene egyik gyöngyszeme, a tudósok "lapátold a kabátod" c. műremeke is gyors sikert érhet el.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.09. 21:47:07

Manyi,
én mindig élvezettel olvasom a véleményét. meg a stílusát.
De érdemes egy ilyen témán?
Lola öregszik, máshogy észleli a világot. Na und?

tewton 2008.04.09. 21:52:37

Béci,
Maga teoretikusabb, mint egészséges. A piroshajú lányok ebből a szempontból ugyanolyanok, mint a kopaszfejű bomberesek.

Mit csinálnék, mit csinálnék? attol függ. Urbánus környezetben gondolom, átmennék szólni először. Aztán másodszor is.

Aztán ha az se hsználna, végigcsekkolnám az itt felsorolt anyagokat, megirnék egy CD-t és hajrá. Mindig is szerettem volna azt ordítani Bachtól, hogy Herr, Herr, Unser He-e-e-e-e-e-ersche-e-er.

Persze mindezt csak akkor, amikor az érzékeny, csaknem-bölcsész humanista hozzáállás nem segít.

És Kegyed hogyan csinálná? Feladat: a csend mint status quo elérése, miközben a szomszéd üvölteti a zenéjét. A Kegyed kedvéért legyen a szomszéd zenéje pl. Hungarica :)
Várom a megoldási javaslatot.

irrelevant 2008.04.09. 21:52:43

Én egy ilyen helyzetben betennék valami, az élvezhetetlenség határát súroló underground elektrót (Autechre, Vitalic, ilyenek), ablak kinyit, volume up, aztán verseny. Tekerje a csaj a latin nyálzenéjét, amíg bírja :D

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.09. 21:57:13

Otvospeter: Aphex Twin - Come To Daddy is megfelel a célra :-)))

Manyi Béci 2008.04.09. 21:59:41

Tölgy,
Én többet is kiolvastam a postból, és hát,
mit csináljak, az ilyesmire mindig ugrom:)

Amúgy pedig a probléma megoldása igen egyszerű (most természetesen azt a blődséget fel sem vetem, hogy megkérjük a szomszédot: kicsit halkabban hallgassa a zenéjét): artikulálatlan hangon folyamatosan vidám dalokat kell énekelni a szomszéd ajtaja előtt.
Minden mást űberel:)

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.04.09. 22:00:56

én játszottam ilyen meccseket anno. általában én nyertem, mert ha nagyon megszorultam, előkerült az erőlködő meg a gittyó és, azzal rásegítettem. Btw. asszem a Reign in blood volt az aduász. (a south park alkotói is erre jöttek rá a Die, Hippy, Die résznél:)))

tewton 2008.04.09. 22:05:06

Béci,
Maga mindig jön a vidám dalokkal. Próbálta ezt már körfolyósón a nyolcban? Vagy panelban?

Ps. Nem piros a haja véletlenül? csíkos zokni? :)

irrelevant 2008.04.09. 22:08:23

Ergé: Utánanéztem.

Hát igen.

Manyi Béci 2008.04.09. 22:08:52

tewton 2008.04.09. 21:52:37
Hm.
Most lehülyézett, tewton?:)
Tudja mit? Nem hülyézem vissza. Ha nem látja, nem érti, amit mondtam, hát ez történt.:)

Volt egyszer egy hasonló problémám, éjszakai zajongás folyamatosan, hetekig. Többszöri sikertelen beszélgetés után egyik hajnalban becsöngettem a lakásba, jó sokáig kellett, mert alig pár órája feküdtak le szegénykék, és mikor végre kinyitották az ajtót, mosolyogva megkérdeztem tőlük: Ugye, milyen rossz? Megoldódott.:)

Bit Rot 2008.04.09. 22:10:29

Egy kis Tereskova zene méltó visszavágás ilyenkor! :-)

Manyi Béci 2008.04.09. 22:10:47

"Próbálta ezt már körfolyósón a nyolcban? Vagy panelban?"

Tewton, én tekintettel vagyok a szomszédokra, sosem tennék ilyet!

tewton 2008.04.09. 22:21:40

Béci,
nem, csak az ingerültsége okát firtattam. A hülyézés máshogy néz ki :)

A megoldása tipikusan női megoldás. Az itt olvasható egyéb megoldások mind tipikusan férfias, konfrontatív megoldások. Nyers erő, kegyetlenség, hidegvér. Béci, nem lehet, hogy maga - nő?

tewton 2008.04.09. 22:25:14

(egyébként a megoldása finom és energiatakarékos megoldás. De előtte ott voltak azok a hetek ... aminek az elviseléséhez talán nem lett volna türelme egy kollégiumviselt embernek)

Manyi Béci 2008.04.09. 22:26:00

Tewton

Hiszen nem vagyok ingerült:) Írtam egy véleményt a postról.

Az okos férfimegoldások sajnálatosan előbb készítik ki a saját családunkat, mint a szomszédot.
Ennek ellenére természetesen ezek a jó megoldások!

rez 2008.04.09. 22:30:40

hehe... szerintem is jó ötlet a king crimson... monnyuk a thrakattack c. album...
de szerintem hatásosabb lenne a fantomas :-D

tistedur 2008.04.09. 22:34:04

de egyébként lolához talán valami nőiesebb megoldás illenék :)

Francois Pignon 2008.04.09. 22:35:25

Talán festesse pirosra a haját és lövessen pár piercinget.

tewton 2008.04.09. 22:43:04

Béci,
meg kellene kérdeznie Doomot:)
A női megoldás is jó, csak kérdés, hogy hányan bírnák heteken át a férfiak közül a dolgot.

De nem figyelte meg a férfimegoldásokat. A logika az, hogy ugyanaz a dolog minket ne készítsen ki, az ellenfelet meg igen. Balancing. De ha van család, akkor őket is be lehet vonni. Gyerekordítás, ártatlan gyermeki kiabálás a lépcsőházban, stb. Egy nagy nyertes közösség az egész család.

mindezt persze csak akkor, ha más nem használ.

lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2008.04.09. 22:46:22

Ha mar Tudosok, akkor persze mehet a Bada Dada versei is:

youtube.com/watch?v=g8lhjsxP4JQ

Meg egy Lokust, ez is aranyos:

youtube.com/watch?v=3DUce8VGl-Y

irrelevant 2008.04.09. 22:52:54

Ez a legdurvább zene, amit ismerek:

youtube.com/watch?v=BK-9i-brnAU

A Kataklysm ehhez képest lepkefing.

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.04.09. 22:53:32

azon csodálkozom, hogy a bunkót még senki nem vette elő. Ha minden kötél szakad, a paraszttal kell elvenni a latinrinyás szomszéd kedvét:

youtube.com/watch?v=xcr4_xeQrAI&feature=related

Ezek simán sültkolbásszal szelik a kenyeret:)

lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2008.04.09. 22:57:15

Peter!

Nem rossz probalkozas! Leginkabb erre hasonlit:

youtube.com/watch?v=toUcTzZS43s

:)

2008.04.09. 23:24:54

Carpathian Forestet a népnek...

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.09. 23:29:55

Az az igazság, hogy nem gondolom, hogy jogom lenne bármit is szólni, vagy rázenélni:
- egyrészt eddig nem szóltak, amikor nálam volt buli
- másrészt én annyi ilyet tettem, hogy nincs jogom visszazenélni
- harmadrészt, ha rájuk dörgetnék más zenével, akkor a többi szomszédot büntetném, nem őket
- negyedrészt legyünk már lazák
- ezért javasoltam, hogy a későbbiekben a lakóhely választásban feltüntethetnénk a zenei ízlést és akkor nem lenne ilyen probléma
Én egyébként cigány népzenét hallgatok és Carla Brunit :) (Egyébként tényleg Franciaországból rendeltem.)

A Gecizők sztori igaz, én szállítottam a dobszerkójukat :)

tewton 2008.04.09. 23:34:40

muhaha, Carla Bruni :)
kettős mérce, azonnal kivenni a CD-játszóból!
vagy azonnal elkezdeni a promiszkuitást!

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.09. 23:39:26

tewton, az egész poszt onnan indult, hogy megtetszett a zenéje, aztán utána néztem... :)
De attól még a zene jó.

macskafaraok 2008.04.09. 23:40:42

Izé, ez most post?

Ha igen akkor arról szól hogy valaki zenét (mégha eltérőt is amit szeretsz) hallgat? Nahát...

macskafaraok 2008.04.09. 23:43:11

Btw:
Sajna Bebe nam nagyon ad koncertet mostansag, ahogy tudom, valahol mexikóban (?) él éppen, elvan, pedig elugranek barcelona-ba meghallgatni.
Nekem a Revolvio a kedvencem,

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.09. 23:43:23

macskafarok, nem arról, hogy milyet, meg, hogy legyünk toleránsak.
Nem Te vagy a szomszéd? :)

lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2008.04.09. 23:55:11

Nem, macskafarok, ez a poszt arrol szol, hogy ki tud minnel betegebb zekenet talalni a youtubeon :)

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.10. 00:03:25

Hahaha, Béci lyukra futott! :-)
Látja, Béci, így jár, ha az embert elvakítják az előítéletek. :-)

Az előítéletesség csúnya dolog ám, Béci. Rendes liberálisnak olyanok nincsenek is.

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.10. 00:09:04

Manyi Béci engem arra az áltisis osztálytársra emlékeztet, aki hozza a barbis tolltartót, a szagosradírt, meg a bokszkesztyűt és senkit se érdekel, aztán végül valaki eltalálja egy papírgalacsinnal, erre elkezd boldogan-felháborodottan tiltakozni, de kiderül, hogy a galacsin se neki szólt, hanem az előtte ülő szőkének :)

Hurkabácsi 2008.04.10. 00:19:53

Semmilyen hörgős metálzene nem tud olyan hajtépő hatást kiváltani mint egy jó visnyogós opera.
A szomszéd srác 2héten keresztül tüc-tücölt, nyomhattam én viszonzásul rammsteint, aurórát meg ilyenek, ő csak bömbölt. Beraktam egy kis operát, és ő jött át bocsánatot kérni, csak kapcsoljam ki.
Azóta csönd van.
Az albisba pedig a fölöttünk lakó Blamázs Palist sikerült ezzel a módszerrel csendre inteni.

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.04.10. 00:32:12

persze hogy enyhítsem a hörgős vonalat, nyomok egy popot is. Igaz, ezek olyan komcsik, hogy ki se látnak a vörös köd mögül, de istenem;

youtube.com/watch?v=mUU1Qb0nZbU&feature=related

Francois Pignon 2008.04.10. 00:39:20

Tényleg nem a hörgős a legdurvább. Hurkabácsi operás megközelítése sem rossz, de szerintem ez az a zene, ami alatt a legkeményebbnek látszó ember is hamar megtörik:
youtube.com/watch?v=Y1rJE9Ia6xI
youtube.com/watch?v=t6s3MqURDWw

bazalttufa · http://konzervatorium.blog.hu 2008.04.10. 00:42:06

otvospeter

Az általad belinkelt Prostitute Disfigurement számra
(címe: She is not coming home tonight :)))))) ezen fél órát röhögtem.

ez volt az egyik comment
"Posing fucking nu metal gay music."

ezen meg a másikat.

bazalttufa · http://konzervatorium.blog.hu 2008.04.10. 00:47:01

Pignon

bakker komolyan elgondolkodtam. Ha Pap Ritán nőttem volna fel, lehet most én is kurucinfora írnék. Mert ennek valami nyoma biztosan marad.

tewton 2008.04.10. 00:51:27

bazalt,
és gondold el, hogy Pap Ritát a jófej szülők éltetik, akik aranyos zenéket akarnak a gyerekeiknek ... a pokolba vezető út...

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.10. 01:17:00


Gyerekkoromban hallottam először a Kettőtől ötig című kívánságműsorban, ami a Petőfin ment (tényleg kettőtől ötig). A műsorvezető azt mondta, hogy ha másra nem, hát a konyhában jó lesz rá húst szeletelni:

Deep Purple : Child in Time.
www.youtube.com/watch?v=1KnTAdfdcWI

Imádom. És szomszédaink szórakoztatására egyszerűen nem lehet jobbat találni!

* * *

(OFF
tewton & co., most nézzenek rá a teakonzis blogra, most egy rendes e-cím van ott, no.)

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.10. 01:34:25

(off: sanyko, elfoglaltam egész Európát, csak Horvátország maradt :->)

Manyi Béci 2008.04.10. 07:01:42

Doomhammer · tirpakbokretas-reloaded.blogspot.com/ 2008.04.10. 00:03:25

Egy nagy túrót futottam lyukra, Doom:)
A kommentek is szép sorban igazolják, amit írtam.
Megismétlem magának, ha már így megszólított..(:))P)

"Hogy ezek a piros hajú lányok milyen..öö..milyenek is?:)
Pffh..ezek olyanok, asszem."

"Hiába, na, búza, ocsú."

"Egy kis önfényezés, a finom érzékenység bemutatása, a búzatudat megerősítése."

"Ha!
Ezek nem valami balos dalok, amit a tinilany nyomat?"
Ja, ezt az utolsót nem én írtam, bocs.
;-)

Manyi Béci 2008.04.10. 07:07:06

lelkylola 2008.04.10. 00:09:04

Lolácska,
Megkímélem magát attól, hogy elmondjam, nekem mi jut az eszembe magáról:)
A továbbiakban is, mint eddig mindig, csak a postjairól mondok majd véleményt.
Üdv:)

irrelevant 2008.04.10. 08:37:30

Gabrilo

Életem egyik legjobb koncertélménye volt, amikor véletlen betévedtem egy International Noise Conspiracy-koncertre :D

A Child in time pedig akkor igazán szomszédgyilkos, ha együtt visítom Gillannel.

hcrules 2008.04.10. 09:31:33

reactionary, úgy látom hasonló a zenei ízlésünk :D

Egykis andalító latin muzsika is elérheti a kívánt hatást :P
www.youtube.com/watch?v=_f9aHhGcXdY&feature=related

irrelevant 2008.04.10. 09:34:23

Ezt nem fogjátok tudni überelni:

www.youtube.com/watch?v=4_o47Gs6DQ0

Próbáljátok meg végignézni és -hallgatni, komoly személyiségfejlesztő gyakorlat. Nekem sikerült :)

hcrules 2008.04.10. 09:38:45

otvospeter

Te nyertél.

lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2008.04.10. 10:27:53

Peter,

en ketszer egymas utan :)

Ha mar lagyabb vizekre evezunk, akkor ez is egyfajta lehetoseg:

www.youtube.com/watch?v=Cmj5DOT9HTA

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.10. 10:34:36

lelkylola 2008.04.10. 00:09:04:
"Manyi Béci engem arra az áltisis osztálytársra emlékeztet, aki hozza a barbis tolltartót, a szagosradírt, meg a bokszkesztyűt és senkit se érdekel,"

Hehehe, vegre egy visszavagas, ami nem brutalis es celratoro ferfistilusban van megirva. Csak igy tovabb!

Ha Beci tovabb piszkalodna (megtette!) akkor elarulom, hogy a hajara haklis, mert folyton borzos es toredezett is. Festette is, de nem tett jot neki.

Hasznald fel ezeket az informaciokat batran ellene, meglatod, meghunyaszkodik majd. ;-)

dowNLoad 2008.04.10. 10:56:33

A térdzoknis, piercinges, hippiribinek, aki titokban szélsőbalos lehet. (azok a hippik, csak énekelnek, meg táncolnak, de nem csinálnak semmit, csak énekelnek meg táncolnak és büdösek, és rinyálnak, és a zenei ízlésük is kritikán aluli, legalább RATM-et hallgatnának)
Nekik küldöm, meg a többi balos elhajlónak:
youtube.com/watch?v=imUnHTE9Ir0
Csak az a barom Rumsfeld ne ugatna az elején.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.10. 11:02:30


Kitűnő esti szórakozás minden szomszédnak:

Klaus Nomi : Total Eclipse
www.youtube.com/watch?v=yuSrsGzhD9U

Einstürzende Neubauten : ZNS
www.youtube.com/watch?v=zUHCl4TUdTA

Téglagyári Megálló 2008.04.10. 11:17:02

Az azért vicces, hogy Bécike kritizálja itt a posztot és a megjegyzéseket, hogy "búza meg ocsú", miközben ő a legfölényesebb hangon adja elő, hogy milyen bénák vagyunk. Egy kis önvizsgálat, Manyika?

plastik02 2008.04.10. 11:17:05

otvospeter: "az élvezhetetlenség határát súroló underground elektrót (Autechre, Vitalic)"

autechre nem súrol ilyen határokat és nem elektró, ráadásul egyáltalán nem az a bőgethető szomszédüldöző zene. ha ilyen kell elektronikából, akkor venetian snares-el érdemes próbálkozni, de persze speedcore, drillcore, gabba, nagy a választék. (persze tudom, hogy itt most a "ki milyen zenét szeret" a topic)

plastik02 2008.04.10. 11:25:46

Venetian Snares - Szamár Madár

www.youtube.com/watch?v=2PBeKzVhWHY

1:35-nél móka,kacagás

Venetian Snares - Ketsarku Mozgalom

www.youtube.com/watch?v=CNRHbUBPanc&feature=related

Venetian Snares - masodik galamb

www.youtube.com/watch?v=UvAjCQiYmiY&feature=related

marlington 2008.04.10. 11:33:37

Mindenesetre kommentekből jól elmazsoláztam.
Ha már durva válaszzenék bajánlása folyik:
Velvet Acid Christ:Sex Disease
www.youtube.com/watch?v=xPNksKDfphQ&feature=related

Manyi Béci 2008.04.10. 11:45:55

Doomhammer · tirpakbokretas-reloaded.blogspot.com/ 2008.04.10. 10:34:36

"Ha Beci tovabb piszkalodna (megtette!) akkor elarulom, hogy a hajara haklis, mert folyton borzos es toredezett is. Festette is, de nem tett jot neki."
áááááááá:DDD
De hülye vagy :DDD

irrelevant 2008.04.10. 11:46:23

plastik02:

Az élvezhetetlenség határa máshol húzódik nálad, mint nálam :)

Pl. itt:

www.youtube.com/watch?v=nfwD05XA2YQ

Nálam ez a határ.

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.10. 12:20:56

Ötvös Péter, a nyávogós, kínai zene frenetikus. Egyébként most épp valami olyasmit hallgat a szomszéd, ami nálad a határ...

plastik02 2008.04.10. 12:22:57

azért ha meghallgatod az Incunabula-t azon túlnyomórészt dallamos kísérleti elektronika van, persze akad ilyen is, de nem ez a jellemző. parancsolj.

Autechre - Basscadet

youtube.com/watch?v=QPEcjQXIHX0&feature=related

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.10. 12:23:30

Lola, egyébként nem értem mi a bajod, tök jó számokat hallgat a piroshajú csaj. Nics meg a telefonszáma? Ha összefutsz vele a lépcsőházban, megmondhatnád neki, hogy egy gyengéd, de hajthatatlan fiú keresi a Reakció blogról.

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.10. 12:27:01

Loxon, ráadásul nem egyedül hallgatja, hanem a barátnőivel :) Néha éneklik is.
Ez a Te pályád, én nem közvetítek...

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.04.10. 12:30:28

otvosp,

höhö. én akkor trécsiztem is velük:)

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.10. 12:34:47

Jól van, kicsit megsértődtem, mert nem tudom, hol lakik a csaj, de ha tetszett Ötvös Péteré (nálam is ő a nyerő), küldök neked még csemegét:

Igazi nepáli lélekre valló dal:
www.youtube.com/watch?v=pY9gbgxOTjE

Ez meg koreai:
www.youtube.com/watch?v=OPWjNX4PBlI
(végig kell nézni!)

Ez pedig ősi japán:
www.youtube.com/watch?v=8sEYIouqEdU

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.10. 12:39:25

Loxon, ez a nepáli nagyon király, főleg a háziks figura, megpróbálom ellesni... :)
Egyébként ne sértődj meg, eddig egyszer se csöngettem be hozzá, csak köszönő viszonyban vagyunk -, hogy nézne már ki, ha ajánlgatnék egy Loxont, akiről azt se tudom kicsoda. Ha küldesz egy képet bedobom a postaládájába...

irrelevant 2008.04.10. 12:51:43

Lesz mit nézni-hallgatni, de most elmegyek aludni :D
A kínai videó meg ne ártson, olyan, mint egy fejberúgás.

drhlaszlo · http://kskozlony.blog.hu 2008.04.10. 16:51:27

Úzgin Űver? Netán? Sajna linket nem találok...
Netán Zokogómajom? Laktam én is albiban, meg koleszban is... Mindig skerült ellően elborult lakótársakat begyűjteni, bár a szomszédokkal vívott hasonló csatában az én Stinges próbálkozásom bizony nem ért sz@rt sem... Ezekkel győztünk anno.

ÁrPi 2008.04.11. 09:06:57


Hortobágyi László (El Horto)
- Gayan Uttejak Orchestra

www.guo.hu/html/disco.html

Pl. a Memesis album.
vagy Sangeet Novus Sensus


Csutkára :-) De ahogy az Utikalauz mondja, csakis a környező bolygókról vezéreljétek a volumét.

lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2008.04.11. 12:26:18

Nem kell Azsiaig menni, hogy fulunknek elegge idegesito nepzenet halljunk. Pl itt van ez, amivel szinten elegge ele lehet uldozni a szomszedokat:

www.youtube.com/watch?v=d-bVdR0o1ps
süti beállítások módosítása