Összenevetős összeesküvés?
2008. április 02. írta: TuRuL_2k2

Összenevetős összeesküvés?

 Összeesküvés-elmélet következik, amit ráadásul egy Blikk-fotó ihletett. Az esetről az Index tudósítása is megemlékezett: „Amikor az SZDSZ elnöke befejezte a beszédét, a kormányfő a szemébe nézett, és gúnyosan nevetni kezdett.” A Blikk fényképén viszont látszik, hogy nem csak Gyurcsány nevet:



 Mi van a két nevetés mögött? Mindössze annyi, hogy Kóka elégedett magával, Gyurcsány pedig gúnyosan nevet? Vagy egy pillanatra mindketten kizökkennek a szerepükből és elégedetten mosolyognak a Nagy Húzáson?
 
 Mert az MSZP-SZDSZ szakítás, a kisebbségi Gyurcsány-kormány lehet akár kooperatív, szavazatmaximalizáló stratégia is: az MSZP mondhatja a bázisának, hogy eddig az SZDSZ zsarolása miatt volt minden szenvedés, de mostantól lesz itt bársony, napfény és nyugdíjemelés. Ugyanakkor az SZDSZ megmutatja saját törzsszavazóinak, hogy igazi reformhős, a szocialisták nem voltak elég bátrak, esetleg még az antikommunista vonalat is felmelegíthetik finoman. A Parlamentben közben szépen megszavazgatják a fontosabb törvényeket, néhány szimbolikus esetben pedig nagy dérrel-dúrral leszavazzák a kormány az Igaz Reformok nevében. Ez a felállás sem feltétlenül kecsegtet kirobbanó sikerrel 2010-ben, de sokkal jobb kiindulópozíciónak tűnik, mint az eddigi szereposztás folytatása - a katasztrofális bukta és az SZDSZ kiesésének elkerüléséhez elég lehet.

 Persze még ha előre egyeztetett (persze nem az MSZP és az SZDSZ széles grémiuma által megbeszélt) stratégiáról is van szó, akkor is igazi hazárdjáték belevágni ebbe. Nem lehet előre tudni, mik lesznek az emberi reakciók, mit hoz ki egy ilyen (akár csak megjátszott) konfliktus az SZDSZ-t utáló helyi MSZP-sekből és az MSZP-t lenéző helyi SZDSZ-esekből. Ez a viszony sok helyen már most is indulatokkal terhelt, illusztrációként itt egy kis feliratozott hanganyag Molnár Gyula, a főváros XI. kerületének polgármesterének előadásában (az emlegetett Lakos Imre SZDSZ-es alpolgármester a kerületben - mindketten országgyűlési képviselők):


 Minden további nélkül elépzelhető, hogy csak túlkombinálom a helyzetet, és tényleg csak arról van szó, hogy Gyurcsány talált magának bűnbakot, ahogy amivel az MSZP-nél (vagy más pártoknál is) kiszámítható, olcsó sikereket lehet aratni. Néhány hét, esetleg hónap múlva okosabbak leszünk: az SZDSZ államtitkári szint alatti minisztériumi emberei, illetve fb- és it-delegáltjai sorsának alakulása különösen jó indikátornak ígérkezik.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr50407631

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Reakció - a polgári underground blogja 2008.04.03. 06:01:08

Szuperhősök, összeesküvők? Igencsak gyanakvó ember vagyok. Olyannyira, hogy még az összeesküvés-elméletekre is gyanakvással tekintek.  Van ugyanis ezeknek egy igen erős alapfeltevése, mégpedig maga a megtervezettség. Egy sikeres konspiráció több…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

smalladam 2008.04.02. 10:01:24

hát, kóka elég ijesztően vigyorog, mint aki most szórt üveggyaptotot valakinek a gallérja mögé, és sunyin várja a hatást. egyébként cukorral, vagy cukor nélkül isszátok a kávét?

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.04.02. 10:02:55

Smalladam, csak mézzel. és sok tejjel. Latte Macchiato mézzel.

Egyébként nem az Orbán az oka mindennek?
Szerintem ez is az ő eredménye.

smalladam 2008.04.02. 10:04:41

úgy tudom, hogy orbán mondta a hét vezérnek, hogy ne menjenek tovább, hanem álljanak meg a kárpát-medencében.

egy ébként mézzel én is ittam már, de inkább cukorral szoktam. és sok tejjel, dettó.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.02. 10:06:04

Cukor nélkül.

Turul,
Pont most írtam le ugyanezt a teorémát a szomszédban. Ezek szerint eléggé kézenfekvő stratégiának tűnik, még ha kockázatos is.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.02. 10:10:04

Most akkor atkoltoztunk?
En konzervativ vagyok, nem szeretem ezeket a valtozasokat.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.02. 10:12:22

Ortodox napokon tej nélkül, de több van a tejes napokból. Mindig minimum három cukorral, de a minimum maximuma a kettő.

Egy komoly kérdés:
Hogyan különböztetjük meg Lamperth-et, Lévai-t és Lendvai-t? Utóbbiról még be szokott ugrani, hogy arról a Shrek-boszorkányról van szó, de a sok L betű miatt megkeveredem. Valaki segítene?

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.02. 10:16:42

Loxon,
értjük mink a célzásaidat:
"Lamberg szívében kés, Latour nyakán kötél"
Teatralis radikális.

Francois Pignon 2008.04.02. 10:18:25

Lehet hogy játszanak, de kétlem, hogy éppen akkor nyilvánosan együtt nevetgélnének. Annyi önuralmuk azért van. Egy állóképen azért elég sokféle arckifejezésből lehet mosoly.

Francois Pignon 2008.04.02. 10:22:43

Egy történet még ehhez, jópár éve már, magyar bajnoki meccsen a Zete középpályása, Szabó II, - akinek Ronaldinhoéhoz hasonló arcszerkezete van, vagyis kicsit nagyobb fogai, mint amit alapból az arcbőre elfedni képes - ordító helyzetben mellérúgta a labdát. Miközben fejét csóválva fut vissza védekezni, néző bekiabál: "Legalább ne vigyorogj, bazmeg!"
Hát valami ilyen vigyor lehetett Kókáé is.

Google 2008.04.02. 10:24:12

Úgy kellett változtatniuk, hogy közben semmi ne változzon.
Egy, két báb persze kieshet a bársonyszékből, de közben ezrek, szorgosan és fedetten tovább szorgoskodhatnak a bársonyos, több biztonságot ígérő deformokon. Jó pénzért, na.
Távol kell tartani a Zorbánt a hatalomtól (ez minden pénzt megér), mert ahogy a mai Ungváry írja, kétharmados többségükkel az alkotmányt olyan szellemben változtatnák meg, amelynek "a gyűlölet a vezérlőelve".
Megint 2,30-as kenyérrel dobálóznak és Önök színes cukorkákról, teákról álmodoznak. Nahát, nahát.

lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2008.04.02. 10:29:46

Lampert pufok arcu, szemuveges es szoke, Lendvai a botoxos gyongytyuk. A Levai nem tudom, hogy kicsoda....

Akkor most english breakfast ket cukorral es tejjel, vagy fozzek le egy kavet a caffeteriaban?

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.02. 10:34:10


Google, jól mondja, mostan színes teákról álmodunk.

Pignon, szellemes. Akárhogy is, a Blikk is kaphatott némi támogatást...

István,
mindkettőt javaslom. Szüksége lesz erőre és éberségre a politikai harcok elviseléséhez és átlátásához. Ez csipás szemmel nem megy.

Igen, Tölgy, igazad van, teátradikális eszméket vallok. Most ezért már nem is vagyok szlalomképes?

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.02. 10:39:14

Felfigyelt valaki a tegnapi teázása közben arra, hogy a szockók mindig aztat mondták: nem akarunk előre hozott választást. Értsd: meg akarjuk tartani a hatalmat. De azt sose nem, hogy mire és hogyan is akarják a hatalmat használni. Még szerencse, hogy ordas Orbán akarja csak görcsösen a hatalmat.

smalladam 2008.04.02. 10:40:48

szerintem a blikkes cikkben lévő másik kép, amin a szocik figyelik kóka beszédét, érdekesebb. főleg az arckifejezések.

amúgy reggelre inkább teát, a gyomornak jobban esik

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.04.02. 10:42:04

tölgy:
A hatalmat arra akarják használni, hogy bársonyba borítsák az országot. Esetleg bíborba, bársonyba.

Bummer 2008.04.02. 10:42:20

Így van, ahogy a posztíró mondja, én is pont azt gondolom, hogy így az SZDSZ menti az arcát a szavazói előtt (nem a hatalom, hanem a reformok fontosak), az MSZP pedig visszavadássza a népszerűségét ("A koalíció felmondása 10-12 százalékkal erősítené az MSZP-t" - Tóth Károly).
Szokás szerint szavazásmaximalizálás, hatalmi alkudozás, mind az ország kárára.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.02. 10:42:44

Tölgy, ez már csak így van:
piroska és az ordasfarkas. Piroskának muszáj győznie, mert ő az erkölcsi végkifejlet.

nick_007 2008.04.02. 10:46:02

Hát az a vigyor nem biztos, hogy at jelenti, hogy összebeszéltek, bár már azon se sokan lepődnének meg. Lehet, hogy csak mindketten úgy érezték, hogy ez a beszéd a másik számára lesz kínos. Szerintem kisebbségi kormányzás lesz ebből, csak ki tudja meddig lehet azt folytatni.

Szavazás: wita.hu/index.php?show=wita&wita=26

"Ön szerint kisebbségi kormányzással ki tudná húzni az MSZP a 2010-es választásokig?"

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.04.02. 10:47:12

Én már hétfőn este olvastam ezt a teóriát. Az a vicces, hogy akár még igaz is lehet, ami elég kockázatos vállalkozás lenne, és megalapoz egy Őszöd 2.0-át, de még be is jöhet a végén. Gyurcsánynak végül is van benne gyakorlata, hogy a "szarból hozza vissza" az övéit :-) Bár ehhez az is kéne, hogy a Szadesz végre magához térjen, és Kókát lecserélje valami normálisabbra. Na akkor nézném meg az Orbán arcát, ha ezután a kormányzás után a következő választáson megint nem ő nyerne :-)

Viszont ennek a fotónak valószínűleg semmi köze a dologhoz, még ha igaz is. Fletó részéről ez inkább a "nem hiszem el, hogy ennyire hülyék vagytok" kényszeredett mosolya, a Kóka meg egyszerűen csak infantilisen vigyorog, mint egy óvodás: "Juj, mit mondtam!"

Vidéki 2008.04.02. 10:47:58

A régi időkben volt egy minden gondot bajt, nehézséget, alacsony életszínvonalat megmagyarázó formula: azért van így, mert „az ellenség keze betette a lábát”. Ma ezt a formulát az Orbán gyűlölet helyettesíti!

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.02. 10:53:58

Önök szerint (kortyol) mi lenne a blickfangos koalizion célja, ha maszkmesterei színjátékot akarnának rendezni? Véleményem szerint éppen az, hogy egyazon eseményről kétféle verziót terjesszenek. Ugyanis a dolgon csak így lehet csámcsogni.

1. verzió: Ferenc ádáz görcsbe torzult sátáni kacajt hintett János felé.
2. verzió: Ferenc és János két jóbarát, még az apokaliptikus harcban is egymás bajtársai, a "görcsbe torzult arc" valójában nevetés volt.

A további al-verziók és perverziók a tervben már included.

Így hát mi sem fölöslegesebb, mint ezzel a kérdéssel foglalkozni, hiszen pont ez a cél. Nos?

Inkább hódoljunk az élvezeteknek.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.02. 10:57:14

"Gyurcsány arról faggatta az SZDSZ-t, hogy ... miképp __akadályozzák meg Orbán Viktor visszatérését__, ha előrehozott választások lennének."
index.hu/politika/belfold/kokagyf08040/

lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2008.04.02. 10:57:15

Hodoljunk. Jo konzervativkent maradtam az Eng. Break. mellett (ket cukorral, tejjel), de nagyon vonzo az a kave is...

Lehet, hogy kozben egy picit dolgozom is...

dowNLoad 2008.04.02. 11:06:09

1 órát kérek, fletóval, kókadttal, és egy kombinált fogóval, megmondom, hogy ki hazudik, azt is, hogy miért.

Paranoid Android2 2008.04.02. 11:06:52

Teljesen felesleges a rohad Orbánon kívül bármi mást is felvetni. A mocsok, szemét állat, hazaáruló, hatalommániás genny.....
A tv2 csíkjából idézet (moderálás előtti állapot)

Egyébként Occam borotvája szerint csupán a leghatékonyabban és a legtovább akarnak lopni!!
Ami az ő esetükben a napi túlélést jelenti csupán.

tevevanegypupu 2008.04.02. 11:17:03

Tegnap elneztem ahogy az szdsz vezetok a hatalmas Audikkal megerkeznek a gyulesukre..Szalltak ki bekepzelten, mindentudoan es pokhendien. Nagyon meglepo lenne, ha csak ugy eldobnak ezeket az autokat, a jo fizeteseket, privilegiumokat. Biztos, hogy nem adjak ingyen. Koverek, joltaplaltak es elegedettek sajat magukkal, fix, hogy tejszinnel es cukorral isszak a kavet es a teat is. Zsirosparasztok.((:

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.02. 11:17:40

Tegnap Bolgár Györgyöt hallgatva, aztán pedig Oroszt - nekem is egyre valószínűbbnek látszik a fennt vázolt elmélet. A betelefonálók azt mondták, hogy van ez a Gyurcsány, az igazi államférfi, a történelmi személy, a legcsodálatosabb politikus - ő változtatni akart, de a rohadt SZDSZ mindig elcseszte. Az SZDSZ-nek nincs stratégiája, hanem, mint egy buldog szalad előre meggondolatlanul és rángatta magával az MSZP-ét. De most! Végre Gyurcsány és a párt megmutathatja, hogyan tudja végre hajtani nyugodtan, meggondoltan a reformokat.
Tehát egyszerű - mindkettőjüknek csak az a megoldás, ha külön mennek - elkészült egy ellenségkép - a másik párt - persze Orbán ott van örök ellenségnek, de az már nem elég. Szóval szerintem is taktika.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.02. 11:18:48

Zöld tea, cukor nélkül, étkezések után. Gyomorfekély ellen kiváló, férfiembereknél (főleg ifjúkori botlások után) megfontolandó.

Botoxkotkoda arca elég jól néz ki a képen.

Srí 2008.04.02. 11:31:27

Megelőztelek, Turul:) A tegnapi kommentjeim erről szóltak. És elgondolkodtattak némelyeket, ennek szívből örülök. Ugyanis este a Rájátszásban is hasonlóképp vélekedett a műsorvezető. Továbbra is tartom, hogy nincs kormányválság, óriási csalás van, sikerül ennek a két jómadárnak orruknál fogva vezetni a pártjaikat. Remélem, az ostobának tartott nép egyre kevésbé veszi be.

K ügynök (törölt) 2008.04.02. 11:34:38

No, vegyük sorra a következőket.
1. A reformfolyamat márc. 9-én kapott egy kibaszott nagy pofont.
2. Ennek következtében az MSZP még mindig/újra be van szarva (őszödi beszéd) Orbán Viktortól.
3. Előrehozott választások nem lesznek. (Tegyük fel.)
4. Van még két év, ebben a reformtempóban semmire sem elég.
5. Van még két év, sokmindenre mégiscsak elég lenne.
6. Az SZDSZ-ben nem ülnek hülyegyerekek. Durvábban, a hülyegyerekek nem az SZDSZ-ben ülnek. Tudják mit tesznek.
7. Simor nemzetifőbankár szerint 2500 millárd túlköltésben van az ország. És ezt pont a Népszabiban teszi közzé. Miért a balosoknak akar üzenni? Ma reggel Fialánál csak éppen nem mondta, hogy a Fidesz menjen a kurva anyjába az akadékoskodása miatt, az MSZP meg menjen a kurva anyjába a töketlenkedés miatt.
8. Orbán és sleppje valahogy kurvára nem veri a nyálát hétfő óta az előrehozott választásokért. Talán mégiscsak kellenek a reformok, de a vigye el a balhét a koalíció, ő meg majd beleül a készbe?

Mi jön ki mindebből?
1. Az MSZP-nek még egy Őszödi Beszéd kell. Így nagy kezdőbetűvel, és az eredeti gyurcsányi értelmezés szerinti, nem pedig az újbolsevik Viktora interpretálásában.
2. Nincs hova hátrálni. Van még két év. A szocik vagy leváltják Gyurcsányt, vagy megszopják. Vagy legalább egy Bokros Lajos lesz a miniszterelnök, vagy 2010-től -Mikola és Horn Gábor után szabadon- húsz évre (s talán örökre) mehetnek a picsába.

Szóval fel a fejjel, lesz még miniszterelnök Bokros Lajos. És ezzel, kedves ingyenélő, élősködö, vizitdíjat fizetni nem akaró barátaim, MEGSZOPJÁTOK.

smalladam 2008.04.02. 11:34:53

"Remélem, az ostobának tartott nép egyre kevésbé veszi be." és mit fognak csinálni, ha úgy döntenek, hogy nem veszik be?

szerintem legyen egy népszavazás: ön szerint kormányválság van-e?

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.04.02. 11:37:28

Srí:
jogos, amít írsz/írtál. De nem szeretném hogy igazad legyen... :(

Amúgy éleslátásodért, mondhatni cinikus megállapoításaidért (a cin. nálam bók!) megkövetlek a khm, múltkoriért... (megyó)
:)

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.02. 11:45:05

Kedves Srí,
a prioritás-vitát magamnak vindikálom. (bizonyíték itt:
reakcio.blog.hu/2008/03/27/jobboldali_veszedelem#c1834858
– de még bizonyára volnának jelentkezők.

Így hát félretéve azt, hogy ki a legokosabb, inkább örüljünk, hogy nagyjából mindenki hajlandó átlátni a szitán, és ahogy "Gloire" írta, ez már önmagában is nevetséges (még ha nem is volna igaz – de az).

Lassan ebédidő, nem lenne jó, ha Feri lenne az első fogás, a második meg János.

dr.minorka 2008.04.02. 11:48:58

Én egy egyszerű földhöz ragadt ember vagyok, aki instant, tablettás neszkávét rágcsál. Szerintem egyszerűen kínjukban vigyorognak. Zavarban vannak, egy dolog nyilvánosan gyalázni az üzlettársat, és egy másik, amikor ott is van...

dr.minorka 2008.04.02. 11:50:11

Khm, helyesen: földhözragadt

Sir Galahad 2008.04.02. 11:50:41

Nem azért, de én már tegnap beírtam vmi hasonlót...

SirGallaghed 2008.04.01. 11:54:56
Bocs, hogy közbeszólok, de szerintem ez nem több, mint cirkusz. Kóka meggyengült az elnökválasztási botrány miatt, Gyurcsány meg a népszavazás után. Most - láss csodát - egy kis mondvacsinált perpatvar (mert ne mondja nekem senki, hogy Horváth Ágnes személye annyira fontos) következményeként mind a kettőjük mögött felsorakozott a pártja. Ezek után már csak újra meg kell egyezniük. Van rá 30 nap...

Srí 2008.04.02. 11:52:22

Köszi Füli, nemes tett megkövetni valakit, nagy lélek kell hozzá:). Smalladam. A nép tehetetlen, mert semmi alkotmányos lehetősége nincs lépni, a népszavazás is kevés ahhoz, hogy megbukjon ez a kormány jól. A köztársasági elnöknek kellene, hogy legyen olyan jogköre, mely szerint a kormány visszahívható. De nincs. Valószínűleg nem is lesz, ugyanis egyik pártnak sem érdeke. Ha a Fidesz lesz a kormánypárt egyszer, ők sem fognak változtatni ezen, úgy látom.

Amit a nép tenni tud, hogy soha többé nem engedi a hatalom közelbe a mostaniakat. Komoly remény él bennem a Fidesszel kapcsolatban, mert ha ők nyerik a következő választást akkor tenni fognak azért, hogy hosszú évekig kormányozzanak. A népszavazást ne becsüld le, azzal a demokráciának adsz egy frászt. Szükség volt rá most. Le is írtam itt párszor, hogy nem a kérdések számítottak. A nép - jó, legyenek polgárok - ki akarta fejezni az elégedetlenségét a hatalmon lévőkkel kapcsolatban és megkapta erre a lehetőséget (nagyon helyesen). Ki is fejezte. Ez történt.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.04.02. 11:54:20

SirGallaghed:
Igen, ez hasonló, de van egy komoly eltérés: szerintem nem fognak megegyezni 30-áig, legalábbis az SZDSZ nem marad a kormányban. Az más kérdés, hogy ez csak színház, vagy a rideg valóság.

Srí 2008.04.02. 11:54:57

Loxon, lehet a tiéd az elsőség, nem is mondtam, hogy bármiben én lennék az első. Ostoba vagyok, mint tudjuk. És proli. Worluk megfogalmazásában. Ő pedig mindent tud.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.02. 11:57:36

Srí,
nem vagy ostoba, most miért ez a túljátszás? Csak komolytalanul!

Srí 2008.04.02. 11:59:40

Turul kedves. Azért érzem színháznak, mert az SZDSZ tök jól jár így. Gondoljatok csak bele. Felelőssége nem lesz a jövőbeli esetleges reformokkal kapcsolatban, mert nem kormánypárt. Az MSZP kisebbségben lesz, baromira nagyon szüksége lesz majd az SZDSZ szavazataira. Mit fog tenni? Majd juttat nekik ezt-azt a szavazatokért. Ez lett előre kitalálva, nem más. Miközben, ahogy írtam, a párt összezárt mögöttük, mindkét elnöki szék stabilizálódott, tökös gyerekek lettek, bátrak, megjelent az ellenség a másik személyében és ők elbántak egymással. Vicces.

Srí 2008.04.02. 12:00:42

Loxon, szerintem sem vagyok ostoba, másokat idéztem:)

Héttörpe (törölt) 2008.04.02. 12:08:39

Most már elég volt a Miniszterelnök Úr és az Ő kormánya szapulásából ti bitangok!

states 2008.04.02. 12:09:50

Már meg ne sértődjön senki, kedves blogtársak, de érdemes még elemezgetni ezt a bohózatot, vagy Sas-kabarét, kinek hogy tetszik, amit Gyurcsányék kormányzás címszó alatt még előadnak. Ezzel úgyanis mi is úgy csinálunk, mint ők, eljátszuk, mintha csinálnánk valamit...

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.04.02. 12:10:01

Srí 2008.04.02. 11:59:40
hát bizony , Szigetvári Viktorunk most tanácstalanul túrja az orrát, hogy ilyen hamar lebuktak :D

Francois Pignon 2008.04.02. 12:10:25

És akkor május 1. után mindenféle kuratóriumi helyeket is újraosztanak majd 50% MSZP - 50% 3 ellenzéki párt arányban?

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.04.02. 12:11:02

ezek után értem: fletó sasnak színészszakmai féltékenységből nem adott díjat!

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.04.02. 12:15:17

Francois Pignon:
Húha, elég húzós ötlet...

lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2008.04.02. 12:18:03

Ajjaj, ebbe bele sem gondoltam. Lesz itt meg reformkommunkacio...

limonade joe 2008.04.02. 12:19:55

Hát, nekem is cinkos összekacsintásnak tűnik. Honnan jött ez a Kóka az SZDSZ-be? ki Hozta, vagy ki küldte?

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.04.02. 12:22:05

a Mesterhez nincs ebéd után türlmem - ő mit terjeszt? a komoly szíkítós verziót?

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.02. 12:24:01

"limonade joe",
ez eddig a legjobb kérdés.

Francois Pignon 2008.04.02. 12:24:22

Volt már hasonló. Nézzük csak, az éppen elnököt kereső tv esetében 3 fő MSZP és 1-1-1 SZDSZ, Fidesz, MDF, a kétharmad pedig 4 kurátor.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.02. 12:32:58

Pignon, zseniális. Lehet, hogy csak most jöttek rá, mi a legjobb metódus.

Miközben az MSZP eljátszhatja a kisebbségben kormányzó vértanút, az SZDSZ a gerinces meg nem alkuvót (ráadásul Horváth Ágnes megkapta Békés megye kórházait és cserébe eltűnhetett a képernyőről),
még a kuratóriumi helyek is az övék lesznek.

Hát fel kell kötni a gatyát 2010-re, demokraták.

És Achtung!
Bokros Lajost újra elő fogják venni szerintem.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.02. 12:41:02

Loxon,
nem. Bokrost a kormányzat közelébe sem engedik, ő nagyon nem a "bársonyos reformok" híve.
Szvsz, azt ismerték fel, hogy itt is lehet egy lengyelhez hasonló eredmény, így most a két párt a politikai túlélésre hajt. Reformok? Bokros? Ugyan-ugyan.

ps. Nem kell megdicsérned, én sem vagyok ostoba.

dapol 2008.04.02. 12:41:47

Jó meglátás, nem kombinálsz túl.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.02. 12:52:50

Tölgy,
nem dícsérlek meg, annál inkább nem, mert én máshogy látom.

hvg.hu/gazdasag/20080401_bokros_lajos_osztonzes.aspx

Ez is érdekes:
hvg.hu/gazdasag/20080128_bokros_mdf_ado.aspx

Úgy gondolom, hogy most elkezdték Bokrost újra beiktatni a köztudatba. Ennek szerintem határozott célja van.

De persze ez megint csak az én rém-fantasy-m, és majd az idő megcáfol.

K ügynök (törölt) 2008.04.02. 12:56:09

Loxon, és mindnenki, olvassátok el a korábbi bejegyzésem (2008.04.02. 11:34:38).

Pedig más megoldás, mint egy Bokros kaliberű pacák, nem lesz.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.02. 13:03:06

Nem-nem kedves Loxon és K ügynök,
egy dolog, hogy valaki szerint egy Bokros-szerű politika kéne Mo-n, és más dolog azt hinni, hogy Ferenc ilyen politikát fog folytatni: megmondta, hogy bársonyos reformok lesznek és balkanyar, stb. Ha Ferenc azt tenné, amit Bokros javasol, akkor mi értelme volt szétmenni a Szaditól? És még a hard core szoci szavazók is lelépnének.

dr.minorka 2008.04.02. 13:05:23

"Hát fel kell kötni a gatyát 2010-re, demokraták."
Csak akkor fognak kijönni a hűtőszekrényből?
Nem kellene addig is valami csinálni? Esetleg programot, kidolgozott programot, azt kifejteni, megvédeni (pláne külföldön megvédeni), ahhoz szövetségeseket keresni. Úgynevezett politikai tevékenység imitálása.
---------------------
Ui: Aki Bokrost emleget, az nem tudja mivel játszik!

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.02. 13:07:54


"K ügynök" megmondta, és tőle függetlenül – más előjellel – én is határozottan állítom, hogy Bokros előkerül. Ez már önmagában érdekes, mert arra utal, hogy a médiabeiktatás sikeres. Legalábbis Bokrost "lebegtetik", akár egy damoklész-kardot.

"Tölgy", határozottan állítod, hogy ebből nem lesz konkrétum, és logikailag az érvelésed tiszta.

Szerintem egyrészt Bokros meta-bársonyossága nem akadály, ugyanis ő egy "szigorú ember", akinek a "komoly érveit" majd teátrálisan "belátják" emeszpéék. Nevezzük zsákvászonreformnak. De ha nem, akkor is ott lebeg majd rémképe. És talán pontosan ez a lényeg. Egy ilyen rémkép árnyékában már a bársonyos GyF is jóbácsizmus lesz, és jó színben tünteti fel a "kiegyensúlyozott" kormánypolitikát.

lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2008.04.02. 13:11:37

"dr.minorka 2008.04.02. 13:05:23

Aki Bokrost emleget, az nem tudja mivel játszik!"

Oh, dehogynem, sot, csak ok tudjak igazan hogyan kell jatszani. Eloszor bezarunk egy csomo mellekvonalat, aztan megsem, stb.

Most meg ijesztgatunk a Bokrossal, aztan majd megsem. Arra jatszanak ezek a pokeresek, hogy majd a nep orul, hogy nem jon a Bokros, hanem csak a barsonyos reformok.

Vértesi · http://polgariszo.blog.hu 2008.04.02. 13:15:14

Érdemes megnézni az ugyanazon napon készült többi képet is. Azok talán a mellékeltnél is árulkodóbbak.

Az SZDSZ már a Fidesz felé közelít ezzel a lépésével, miközben a többség így is meglesz a Szadeszos, MDF-es szavazatok egy részével együtt.

A Molnár Gyulás videó kikerülése nem tudom, hogy Rétvári Bence vagy Schneller Doma műve volt-e, de mindenképpen nagy húzás, bravó. :)

K ügynök (törölt) 2008.04.02. 13:17:19

Nem értitek, nem az a lényeg, hogy Te, én, mi mit gondolunk, az a lényeg, hogy azt a kibaszott 188 szoci képviselőt hogyan lehet meggyőzni. Nincs idő szarakodni. Vagy belecsapnak a lecsóba, Fletóval, Bokrossal, bárkivel, vagy 20 ÉVRE MEHETNEK A PICSÁBA.

Nincs más alternatíva (hisz Viktor nem alternatíva). És ezt az SZDSZ tudja, mondtam, nem hülyegyerekek.

Vértesi · http://polgariszo.blog.hu 2008.04.02. 13:18:25

Egyébként nem kell félteni Lakos és Molnár viszonyát, eléggé jóban vannak ők ahhoz mérve, hogy ebből bármiféle konfliktus alakuljon ki közöttük. Nyugodtan tekintsünk erre a kis videóra úgy, mint Fletó és Kóka összekacsintására.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.02. 13:19:47

K ügynök,
ők most úgy látják, ha belecsapnak a lecsóba, akkor mehetnek el 20 évre ismét autót fényezni.

keszeg-ér 2008.04.02. 13:25:03

Egyszer kellene ennek az országnak egyirányban húznia. Most.A két év eldönti, valóban mi az igazi kormányzati szándék. Az magyar embereknek van realitásérzéke, tud választani!

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.02. 13:25:31

Vértesi,
igen, valószínűleg a Blikkben még ez a videó is kommentálva lesz. Szitokszórással vagy barátságos ölelkezéssel, vagy mindkettővel.

K ügynök,
szerintem értjük, hogy mit mondasz, de kösz a részletes kifejtést. Én nem vagyok benne biztos, hogy emeszpééket az ország állapota valaha is érdekelni fogja, a saját népszerűségüket mindig pszichológiai eszközökkel fogják elérni, ahogy az SZDSZ is. És talán nem fáj nekik annyira, ha teszem azt, négy évig szünetet kell tartaniuk (nem adnék nekik huszat), és csak ezüstérmesek. (Taktikailag még jól is jönne nekik, ha a FIDESZ vinné el a balhét.)

K ügynök (törölt) 2008.04.02. 13:26:34

Tölgy,
ez is egy látásámód.

De én jobban hiszek egy szadeszesnek mint egy szocinak. Talán genetika (ez itt egy burkolt zsidózás), de több eszük van bárkinél. Nekem ezért ők a hitelesek.

irrelevant 2008.04.02. 13:27:30

Srí, Turul, Loxon
Elkeserítő, amit írtok.
Szerintem is igazatok van. Sajnos.

K ügynök (törölt) 2008.04.02. 13:29:12

Loxon,
ne feledd, a 2/3-ad az 2/3-ad. Volt már kormánypárti kétharmados többség Magyarországon, de nem éltek vele vissza. Ha Viktor lesz a miniszterelnök, mondd, mennyi az esélye, hogy nem koronáztatja magát királlyá? Komolyan kérdezem, mennyi az esélye szerinted?

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.02. 13:33:42

K Ügynek,
tévecc! Teo- és teakrácia lesz, ha megszerezzük a 2/3-t.

dr.minorka 2008.04.02. 13:34:16

"Arra jatszanak ezek a pokeresek, hogy majd a nep orul, hogy nem jon a Bokros, hanem csak a barsonyos reformok."
Mondjuk ez nekem is eszembe jutott, amikor Bokros kijelentette, hogy havi 10 ezret kéne fizetnie mindenkinek eü hozzájárulásként (pluszban).
De valójában azokra gondoltam, akik úgy tekintenek rá, mint egy igazi szakemberre, mint aki megmenti az országot.

Maestro 2008.04.02. 13:36:28

A kávét két cukorral, egy tejjel és egy cigarettával iszom. Már amíg nincs jegyrendszer.

Érdekes húzás volt Gyé részéről, hogy azt mondta, a koalíció érdekében hajlandó lenne lemondani. Ez nyilvánvalóan a taktika része, de légyszi világosítsatok fel, hogy az mire lenne jó, vagy milyen hatása van ennek a kijelentésnek? Nem tudom hova tenni.

keszeg-ér 2008.04.02. 13:40:38

Adott gazdasági, politikai környezetben, belső és külső feltételeket figyelembe véve - nagyon szük a mozgástér.a gazdasági folyamatok sajnos kényszerpályát jelentenek. Ezt az ellenzék hamisan kikerüli, túllihegi- belehajtaja a kormánypátokat egy diktált tempóba.Szerintem az Orbánnak igen csak megnyúlna az etetője, ha holnap megkapná a hatalmat. A nyugdíjasok pillanatok alatt felidéznék a 14. havi nyugdíjat. Mit tenne Viktorunk? Félrebeszélne, vagy megtenné?

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.02. 13:47:48

Maestro,
hogy Gyurcsány megy-e vagy kap egy jegyet a frankfurti könyvvásárra: nos, ezt még szerintem vizsgálják a szeizmográfusok.

Tölgy,
úgy van, úgy van. De ahhoz Nekünk kell 2/3-os többséget kapnunk.

Minorka,
hát valahogy így. Ha tizenötöt mondott volna, az ugye már "túlzás"... így viszont felelősségteljes szigorú szakember.

Google 2008.04.02. 13:54:47

Szóval a csalafinta Zorbán királlyá akarja magát koronáztatni? Nem mondom, jó firma (közben színes tintákról, teákról? álmodik ő is).
Kóka, az Zindex szerint legalábbis, pedig csak vonogatja a vállát, miközben a kétharmad kísértete járja be a haladó világot. Szörnyüves ország.
Szegény Gyurcsány, hat évi *arból ki-bejárás után egyedül kell megbírkóznia a zordassal, valamint pár millió (számuk egyre csak nő) zemberrel.
Már nem tart sokáig.

Joooe 2008.04.02. 14:01:13

Sziasztok!
Jó ez a blog! :)

Nagyon jól látta meg a bejegyzés szerzője hogy színjáték az egész...
Lemegy a cirkusz, valószínűleg látványos puffogással szakad a koalíció, és utána felszín alatt, de továbbra is puszipajtások lesznek. A fideszfóbia továbbra is megteremti az együttműködést, teljesen mindegy hogy ehhez a díszletet "koalíció"-nak vagy csak "háttéralku"-nak hívják.

Két dolog miatt kellett ezt meglépni, az egyik amit poszt is részletez. Egy kicsit mindkét oldal visszacsalogathatja vele a szavazóit, vége a kollektív "elkúrtuk tudat"-nak, ezentúl nem elkúrtuk, hanem a haverunk kúrta el, de (a magyarázat:) már nem is vagyunk akkora haverok. Az egy dolog, hogy szarban az ország a koalíciónak köszönhetően, az mszp-szdsz szavazók akkor is a fidesz ellen akarnak szavazni, most el is bizonytalanodtak, mert nem volt meg ehhez a magyarázat, hát megkapták: a másik a hibás, nem én, szavazz bátran bármelyikünkre.

A másik oldala a dolognak, hogy most ezzel tele lett a média, nagy felfordulás. Ki emlékszik már arra hogy népszavazás volt, hogy már odáig fajult a dolog hogy mszp szavazók áltak át a fideszes táborba? Kellett valami olyat csinálni, ami elég nagyot szól, hogy elnyomja az ilyen híreket. :)

Szvsz ennyi ez a "kormányválság". Majdnem biztosra venném, hogy nem lesz előrehozott választás.

Bambano 2008.04.02. 14:04:09

Szerintem nincs itt semmilyen összeesküvés. Letettek Fletó elé egy narancs szinű bilit, tele anyaggal, rá van írva, hogy népszavazás. Meg letettek egy kéket, az is tele van, rá van írva, hogy magántőkés biztosítás. Fletó meg bármerre mozdul, valamelyik útban lesz. Miután beszorult a cselekvési köre, gondolt egyet, és jól felrúgta mind a két bilit, hogy fröccsenjen az anyag mindenfelé. Közben fogott egy piros üres bilit, telerakta, ráírta, hogy halálági, oszt jól behajította a kék padsorok közé. Gondolom közben naprakészre hozta az önéletrajzát.

Az az érzésem, Fletó részéről ez már a minden mindegy kategória volt. Szdsz meg azt hiszi, neki muszáj keménykednie, mert másképp mínuszba fordul a népszerűségük.

-lyla- 2008.04.02. 14:09:54

keszeg-ér,

ha valamiről fingod sincs, arról ne povedálj...

orbán: ha sikerül a gazdaságot...
szeretnénk...
a ciklus végére...

1 hétig kuss, és tudnivalók átismétlése...


gyurcsány meg nagy játékos, most kókára bízta a a közös rosálás/mentőlépés megtételét...
vajh az ŐB 'kiszivárogtatását' kire bízhatta...

Bit Rot 2008.04.02. 14:17:32

K ügynök:
Az MSZP-SZDSZ kormányprogram:
- Több pénzt a nyugdíjasoknak, kamu munkanélkülieknek, ál-rokkantaknak
- Több elvonást attól, aki dolgozik, hadd gebedjen bele
- Ha bárki ugrál, akkor Orbánnal vagy a nácikkal riogatni

Hát, ez elég sovány.

lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2008.04.02. 14:17:43

Meg mindig a fantasztikus Eng. Break. ket cukorral, tejjel. Eppen elfogyott, de szerintem keszitek mindjart megegyet.

Joooe,

azert mennyire lehet elterelni a figyelmet, azt nem tudom. Pillanatnyilag igen, de ez csak rovidtavu optimalizalas. Nem kell ahhoz nagy propagandistanak lenni (= meg a fidesz pr-csapata is meg tudja csinalni...), hogy egy ev mulva mindenki ugy emlekezzen vissza, hogy a nepszavazas miatt borult a koalicio.

Google 2008.04.02. 14:20:43

Hadd tologassák még kicsit Szóval ide-oda tologatják a biliket? Ilyen érzésem nekem is van, fáj, hogy nem szól senki rájuk.
Hat év után még mindig csak tervezik az újabbnál újabbakat (ezek szerint éjjeliket), a tettekkel várnak még.
Hátha már nem kell sokáig színleljék a kormányzást!

Chicano 2008.04.02. 14:28:05

Olvastátok?: Az MSZP írta a válság forgatókönyvét?
index.hu/politika/belfold/fura6366/

Hülyére vettek minket? Már megint?

Bambano 2008.04.02. 14:37:33

Chicano: annyi kárt senki nem okozott a magyar oktatásnak, mint Magyar Bálint. Ha visszakerül miniszternek, na akkor lesz okunk betojni a jövő miatt.

(reagálva a linkeden levő cikk végére, miszerint újragondolt koalíció köttetik).

K ügynök (törölt) 2008.04.02. 14:50:19

John42,
ez volt eddig, amit írsz. Ebből lett elege az SZDSZ-nek. Reformokat akarnak. Keményet, gyorsat.
Ezért lesz itt még Bokros vagy egy hasonló kaliberű.

Ennyi. Nem kell ezt túlragozni. Reformokat akar az SZDSZ.
Az MSZP meg be van szarva Viktortól. Ezért kellett az Őszödi Beszéd. Úgy látszik, még egy Beszéd kell nekik, hogy felébredjenek.

Drömögödömötör 2008.04.02. 14:50:25

Faszikáim . Mszp és SZDSZ is profitál majd ebből választóik körében ( 2010 majd megint össze lehet borulni) Orbán meg szopni fog mert a sok radikalizált nem érti hogy a Nagy Vezért mért nem használja ki a válságot és lovagol be a parlamentbe fehér lovon és csalódni fog

Drömögödömötör 2008.04.02. 14:51:34

és egyébként is ki a F...szt érdeekel ez a bolhacirkusz

Drömögödömötör 2008.04.02. 14:55:40

A Nagyy Vezér meg azért nem lovagol be mert
1 nincs lova
2 nem tud lovagolni .
3 Populista obégatás ellenzékbe könnyebb mint ezzel az országgal kezdeni valamit
4 ha ö van kormányon faszán nem tud majd kivinni Tízezreket az utcára és nem lesz párás szemű hallgatósága ( Max a Mikola meg a Kövér de az azért neki is sok)

Téglagyári Megálló 2008.04.02. 15:03:39

Kicsit egyszerű a világképed, Siromajom

Chicano 2008.04.02. 15:10:15

"és egyébként is ki a F...szt érdeekel ez a bolhacirkusz"

Értékes és ékes soraidat olvasgatva azt mondanám hogy téged. De te meg kit érdekelsz?

Joaquin 2008.04.02. 15:14:40

Egyébként nem kell, hogy előre megbeszéljék, ha mindkettőjüknek jó, akkor úgyis ennyi történik:
"- Bontsuk fel a koalíciót?
- Ja pont erre gondoltunk.
- Hát ezt megbeszéltük."

dowNLoad 2008.04.02. 17:28:37

REFORMOK? BOKROS? MUHAHAHAHAHA
Hogy mi közük van egymáshoz? Semmi. (tagok még Surányi, felkészül Bod Péter)
nem reform volt az, hanem VÉRVÉTEL, de mondhatnám VÉRSZÍVÁSNAK is.
Nem győzöm elégszer belinkelni, K-Ügynök elvtárs is olvassa el, hátha megérti!
index.hu/politika/kulfold/holbrooke880/
index.hu/politika/belfold/fura6366/

lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2008.04.02. 22:35:11

Ilyen csendes nap volt ma odahaza?

Citromfu egy csipetnyi levendulaval az nagyon durva? Mindenesetre en most kiprobalom.

lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2008.04.02. 22:53:24

Na, ez vicces:

index.hu/politika/belfold/kuncko080402/

Kuncze Gábor bejelentette: ha sokat vádolják az SZDSZ-t, akkor ki fogja adni személyes jegyzeteit a koalíciós megbeszélésekről.

A noverkejenek (vagy huganak, nem tudom pontosan) ugyis van egy elprivatizalt konyvesboltja valahol a korter kornyeken, bestseller lesz belole!!!

kojéve 2008.04.02. 23:07:48

Dávid Ibolya: Gyengén megírt politikai színdarab a koalíciós szakítás, mivel valójában azt a célt szolgálta, hogy mind az MSZP, mind az SZDSZ ismét egységessé váljon, és visszaszerezze elveszített támogatóit, jelentette ki az ATV Egyenes beszéd című műsorában Dávid Ibolya. Az MDF elnöke szerint az elmúlt napokban Gyurcsány Ferenc és Kóka János mögött is felsorakozott saját pártja, vagyis a szakítással mindenki jól járt.

Ezt megerősítő elemzés Giró-Szásztól: inforadio.hu/hir/belfold/hir-190720#send

Egyszóval az összesküvés-elmélet reális, de rendkívül kockázatos (mi nem az, amit ezek művelnek?)

Fodor Gábor is őszintébben vall, nem hagyja magát félreállítani, noha most kétségtelenül megnőtt Kóka népszerűsége a párton belül.

Orbán most nem ad ulitimátumot, nehogy "összerántsa" a koalíciót.

Navracsics viszont elég mókás figurát hoz: naponta lenyom két "politológusi elemzést", mintha a Fidesz csak "külső szemlélője" lenne az eseményeknek.

lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2008.04.02. 23:28:33

Az a helyzet, hogy kozben olyan nyilvanos anyazasok es sertodesek mennek, hogy ez meg eletveszelyes taktikanak is rossz. Valoszinuleg hosszutavon nem fog kijonni ebbol jol sem az mszp, sem az szdsz. Mint ahogy oszodbol sem az lett, amire fleto szamitott.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.02. 23:49:49

Ma láttam az Estét. Fodor Gábor válaszolt begyakorolt semmitmondókat a kérdésekre. Egy dolog derült ki ebből a műsorból: hogy itt mindenki nagyon felelősségteljes, és ebből a csupa felelősségteljességből cselekszik úgy, ahogy. És az egész koalíció felelősségteljességből szakad, és felelősségteljességből nem szakad, ha nem szakad.

Közben minduntalan arról beszéltek, hogy a koalíciós válság bizonytalanságot teremt a gazdaságban, ergo gazdasági válságot okoz, amit csak a reformok felelősségteljes folytatásával vagy a felelősségteljes nemtudommivel lehet kezelni.

Ekkor megvilágosodott valami bennem. Most tehát azt nyomják a jónépnek, hogy a gazdasági válság MOST kezdődik, éspedig a SÖTÉT OLDAL miatt. Megvilágosodott, hogy mi a koalíciós színjáték értelme. Ezek a roppant felelősségteljes emberek most nehéz helyzetbe kerültek a felelőtlen Orbán miatt, az "erőltetett" népszavazás miatt.

Orbán kivételes populizmusával – egy személyben – lehetetlen helyzetbe hozta a jóakaratú, felelősségteljes és felelősségteljes, valamint felelősségteljes kormányt, s ezzel természetesen az egész, egyébként potyautas országot.

Szereposztás:

Gyurcsány a jó ember, a Bobby Ewing, mert ő figyelembe akarja venni a nép akaratát, jóllehet a jó szíve fogja a sírba vinni (az országot is, meg őt is).

Ezért az SZDSZ hősiesen vállalja Jockey-szerepet. Ők bizony végig akarják vinni a nehéz "reformokat". Most tehát kénytelen-kelletlen összekülönböznek az MSZP-vel, a fránya népszavazás miatt nem TUDJÁK együtt folytatni a felelősségteljes, valamint felelősségteljes kormányzást.

[Emlékezzünk, a népszavazás előtt már ki volt osztva a későbbi szerep – ahogy Kóka nyilatkozott a szavazás estéjén, már a TERV része volt, s az is, ahogy Horn a kamerákba picsáz(hat)ott]

Libretto:

Ennek a fránya népszavazásnak az EREDMÉNYE a gazdasági válság, OKA a populista, felelőtlenségre bazírozó Orbán.

A többi, amit már kiveséztünk (a "válság" előnyeit illetőleg) már csak hab a tortán. A lényeg itt rejlik.

Természetesen az előrehozott választás nem volna jó ötlet, mondta Fodor. Hiszen akkor a felelősségteljes kormány nem tudná elvégezni a felelősségteljes munkáját.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.04.02. 23:55:24

hogy ezek a népek mindig mást akarnak...

index.hu/politika/belfold/soipku080402/

egyébként meg nem értem, hogy ha többségben nem tudtak jól kormányozni, akkor miért egyértelmű, hogy kisebbségben majd tudnak?
azért ez nem 1:1 inverze a másiknak.

mikor mondják már ki mind a ketten, hogy Orbán a felelős mindenért? lerágom a körmeim.

sergei 2008.04.03. 00:37:30

Én elolvastam a zindexen az elméleteket, hogy "ezt most akkor így hogy", és tényleg ez tűnik a legvalószínűbbnek, pláne a fényképek után.

kojéve 2008.04.03. 01:00:45

István,

mire számított Gyurcsány Öszödnél?

Denever,

úgy tudnának talán kissebségben kormányozni, hogy miközben az ellenkezőjét kommunikálják, a szadiból, vagy az MDF-ből azért becsúszik egy-két szavazat. Éppenséggel most ezért jöhet jól Fodor, mint belső ellenzék.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.04.03. 07:58:53

kojéve,

a mezei feles többség eddig is megvolt.
2/3 ezután se lesz.
a többi csak parasztvakítás.
nem értem.

dowNLoad 2008.04.03. 10:28:10

Kuncze Gábor bejelentette: ha sokat vádolják az SZDSZ-t, akkor ki fogja adni személyes jegyzeteit a koalíciós megbeszélésekről.
ALIG VÁROM, aznap fog robbanni kunce autója, vele együtt. Zsákolj kunce!
Fenyő sem tudott sokat lépni, mielőtt bármit kiadott volna, pedig neki is volt aktája gyárfásról, aztán láttuk mi lett a vége.

lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2008.04.03. 10:32:20

kojéve,

arra, hogy zavargasok tornek ki, es o, mint rendcsinalo lep fel. Es a nep ot fogja dicsoiteni. Lasd meg 'igazsagbeszed'. Szerencsere elkurtak, nem ugy jottek ki belole, mint ahogy szamitottak: az onkorit csunyan buktak, es azota is olyan a nepszeruseguk, mint akkor, sot.

Ez itt most ami megy, az oszod relo'did. Hatha masodik nekifutasra sikerulni fog. Ha menni fog. A Fidesznek nyilvan az az egyetlen lehetseges kommunikacios strategiaja, hogy ezek it VESZEKEDNEK es NEM KORMANYOZNAK. Illetve azt kell meg kommunikalnia, hogy eddig sem csinaltak semmit, meg hogy kapkodnak. El lehet erni, hogy a jonep a 'heroikus kuzdelmet' kapkodaskent lassa.

lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2008.04.03. 10:33:10

Na, menjunk teazni az uj postra :)
(Tovabbra is a fantasztikus Eng. Break. ket cukorral es sok tejjel)
süti beállítások módosítása