Nagypéntek van. Valami önvizsgálat-félét kellene tartani. A saját házunk táján.
Például nem vesszük észre azt, ami nem botrány. Tegnap ugyanis egy kicsi, de csodálatos esemény történt. Tibetért tüntetett száz ember Budapesten. Persze szomorú, hogy csak ilyen kevesen voltak, ugyanakkor a történet szépsége, hogy a kuruc.info ugyanúgy meghirdette az eseményt, mint a Critical Mass. Volt végre valami közös cél. Nem volt brutális rendőri készültség - mindössze egy fakabáttal találkoztam, az is olyan rendes, utcai. A tüntetés is csendes volt, nyugodtan lobogott egymás mellett az árpádsávos, a nemzeti és a tibeti zászló. Nyugodtan álldogált a raszta hajú család, a katonaruhás, meg fekete kapucnis fiatalok mellett (az állítólag kővel betört ablakból a helyszínen semmi sem tűnt fel).
Az önvizsgálat lényege, hogy kell-e utálni a másikat?
Kell-e félnünk Gyurcsány Ferenctől? Tényleg jajveszékelve kell rohangálni azért, mert megalakult a Magyar Gárda? Tényleg nemzetpusztítók uralkodnak a fejünk felett? Rettenetes-e, ha valaki felgyújt egy kukát? Tönkremegyünk-e, ha kifizetjük a vizitdíjat?
Vagy nem vérre megy ez az egész politika? Az SZDSZ-, MSZP-szavazó ugyanolyan ember, mint mi?
Az SZDSZ-es barátaimmal tegnap odáig jutottunk, hogy hátha a nemtörődöm fiatalság megtisztít minket? Jön egy hullám, akiket nem érdekel semmi és utána újra lehet kezdeni ezt a végtelenül összegubancolt, klikkesedett társadalmat.
A bejegyzés trackback címe:
https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr6390696
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.03.21. 12:58:26
Lola,
klassz poszt, de a puszta generációváltásban valahogy nem hiszek.
klassz poszt, de a puszta generációváltásban valahogy nem hiszek.
robin masters · http://robinmasters.blog.hu 2008.03.21. 13:08:10
Az árpádsáv feat. Tibet típusú összeborulás inkább röhelyes szerintem, de a megmozdulás tetszett.
Boycott Beijing 2008.
Boycott Beijing 2008.
Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.03.21. 13:09:09
Egyébként én se hiszek benne. Emlékszem, amikor 18-20 éves voltam, nem érdekelt a politika, nem folyt bele a mindennapi életembe. Március 15-én elmentünk zászlókkal tüntetni, utáltuk A kommunistákat, ennyi. Szóval lehet, hogy a mostani tizenévesek harmincéves korukra ugyanúgy pártosodnak.
robin masters · http://robinmasters.blog.hu 2008.03.21. 13:14:12
A pártosodás miért baj? A világ minden normálisan működő országában pártok, klikkek, önszerveződések, lobbik versengenek egymással. Szerintem ez így természetes. A gond itthon a verseny kultúrájával van, meg a vezetők nagy többségének színvonalával. De nem általánosságban a politizálással, meg a pártosodással.
Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.03.21. 13:21:11
Robin, a pártosodás természetes, mindenki szavaz valamire. De az nem természetes, hogy nálunk ma már majdnem olyan erős identitás a párthovatartozás, mint a vallás. Jobboldali nem házasodik baloldalival. Szörnyűlködve mesélik egymásnak az emberek, hogy a nagybácsi bal-, jobboldali. Vannak jobboldali helyek, könyvek, zenék. Szerintem ez már nem normális. Legalábbis engem zavar.
Google 2008.03.21. 13:23:27
Én sem. Mert csak formai (fiatalabbak lesznek, de értelmesebbek is?) lesz a változás, tartalmi, hm, hm...
Lola, tudom, csúnya dolog a sérelmeinket felemlegetni, pont Nagypénteken, de nem hiszem, hogy mi kerékkötői lettünk volna a megbékélésnek, vagy hogy nem akarnánk inkább koktélokat inni, zenét hallgatni, eszméket cserélni, stb.
Van valaki, aki immár hat éve, de lehet, hogy sokkal több éve, sokat tesz azért, hogy ne találjuk meg az utat embertől emberig.
Te is látod, milyen öszztűzet zúdítanak ránk, akkor is, ha Gerővel szólva, kétszeres, háromszoros lúzerek vagyunk, akkor is, ha vannak kis sikereink.
Legszívesebben a peremre szorítanának, mert gondolom, úgy érzik, zavarjuk a köreiket.
Kettőn áll a vásár, nekünk is, de nekik is kell akarniuk a normális viszonyt. Már ez a "mi" és "ők" is óriási gond!
Lola, tudom, csúnya dolog a sérelmeinket felemlegetni, pont Nagypénteken, de nem hiszem, hogy mi kerékkötői lettünk volna a megbékélésnek, vagy hogy nem akarnánk inkább koktélokat inni, zenét hallgatni, eszméket cserélni, stb.
Van valaki, aki immár hat éve, de lehet, hogy sokkal több éve, sokat tesz azért, hogy ne találjuk meg az utat embertől emberig.
Te is látod, milyen öszztűzet zúdítanak ránk, akkor is, ha Gerővel szólva, kétszeres, háromszoros lúzerek vagyunk, akkor is, ha vannak kis sikereink.
Legszívesebben a peremre szorítanának, mert gondolom, úgy érzik, zavarjuk a köreiket.
Kettőn áll a vásár, nekünk is, de nekik is kell akarniuk a normális viszonyt. Már ez a "mi" és "ők" is óriási gond!
tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.03.21. 13:25:58
Lola,
Nagypénteken lehetnek ilyen vágyaid, reményeid...
De vagy elvonulsz - nem tetted - egy hegytetőre, esetleg egy oszlop tetejére ki a világból és várod Jézus királyságának eljövetelét, vagy itt maradsz köztünk, és megpróbálod a világot egy kicsit jobbá tenni - tudva, hogy még így sem lesz sosem Jézus uralmához fogható.
Ha az utóbbit választod, akkor el kell fogadnod, van rossz és Gonosz is, és kezdened kell vele valamit.
Nagypénteken lehetnek ilyen vágyaid, reményeid...
De vagy elvonulsz - nem tetted - egy hegytetőre, esetleg egy oszlop tetejére ki a világból és várod Jézus királyságának eljövetelét, vagy itt maradsz köztünk, és megpróbálod a világot egy kicsit jobbá tenni - tudva, hogy még így sem lesz sosem Jézus uralmához fogható.
Ha az utóbbit választod, akkor el kell fogadnod, van rossz és Gonosz is, és kezdened kell vele valamit.
robin masters · http://robinmasters.blog.hu 2008.03.21. 13:26:20
Lola, amit írsz ("jobboldali nem házasodik baloldalival", stb.) szerintem nagyon marginális jelenség, és mint extremitás, máshol is előfordul. Az is teljesen természetes, hogy vannak jobboldali meg liberális helyek. Ez is így van mindenütt, és semmi gond vele szerintem egészen addig, amíg vannak nem-jobb meg nem-baloldali helyek is, és azok vannak többségben. Azért ez ma így van Magyarországon.
Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.03.21. 13:31:28
"robin", a pártosodás szerintem eléggé baj. Nem az identitás, meg a stílus, meg az egymást ugratás nem, még a párbaj sem, ha mindkét fél vállalja. De a bizarr pártosodás rövidlátás, még ha van is alapja.
Egyébként azt mondom, hogy Tibet felkelésében az (is) a nagyszerű a világ szempontjából, hogy egybefog liberálisokat, konzervatívokat, nonkomformistákat, környezetvédőket, sőt józanabb szocialistákat is stb. Szerintem mondjuk ez a legkisebb közös nevező miatt lehet, és nem azért, mert ún. generációváltás megy éppen végbe, de azért ennek is lehet örülni, és a poszt azért jó, mert tényleg megmutatja, hogy akármi is van, a hisztéria teljesen szükségtelen.
Egyszerűen tudjuk a másikról, hogy azért még lehet vele beszélni, mulatni, csókolózni vagy akármi, csak mert más anyagú a cipőfűzője, vagy teljesen más fazon és totál mást gondol erről-arról. Ez néha nagyon termékeny dolog. És azt is tudjuk, hogy mindenki érezte már úgy, hogy fenekestül felforgatná a világot, vagy hogy épp ellenkezőleg, nagyon rendet rakna abban. Így hát levehetjük egymás előtt az álszenteskedő és hisztérikus álarcot.
Egyébként azt mondom, hogy Tibet felkelésében az (is) a nagyszerű a világ szempontjából, hogy egybefog liberálisokat, konzervatívokat, nonkomformistákat, környezetvédőket, sőt józanabb szocialistákat is stb. Szerintem mondjuk ez a legkisebb közös nevező miatt lehet, és nem azért, mert ún. generációváltás megy éppen végbe, de azért ennek is lehet örülni, és a poszt azért jó, mert tényleg megmutatja, hogy akármi is van, a hisztéria teljesen szükségtelen.
Egyszerűen tudjuk a másikról, hogy azért még lehet vele beszélni, mulatni, csókolózni vagy akármi, csak mert más anyagú a cipőfűzője, vagy teljesen más fazon és totál mást gondol erről-arról. Ez néha nagyon termékeny dolog. És azt is tudjuk, hogy mindenki érezte már úgy, hogy fenekestül felforgatná a világot, vagy hogy épp ellenkezőleg, nagyon rendet rakna abban. Így hát levehetjük egymás előtt az álszenteskedő és hisztérikus álarcot.
Black Birka · http://www.genyatrade.blogter.hu 2008.03.21. 13:32:43
Kellene valakit találni, akit közösen lehet nemszeretni, és akkor együtt mehet demonstrálni a halmozottan jobbikos, a halmozottan szadeszessel.
Heréljük ki az összes birodalmi rohamosztagost és követeljük Dártvéder lemondását!
Heréljük ki az összes birodalmi rohamosztagost és követeljük Dártvéder lemondását!
robin masters · http://robinmasters.blog.hu 2008.03.21. 13:35:54
No de ezt megtesszük, nem? És vagyunk egy csomóan ilyenek. Akik nem engedik az abnormalitás szintjére a saját életükben a pártosodást. Szerintem a többség ilyen. A negyednyi/harmadnyi kisebbség pedig mindig ott lesz és görcsölni fog. A méretüket lehetne csökkenteni, ha más kultúrát vinnének a pártok. Talán idővel. De a helyzetet összességében nem érzem általánosnak.
Google 2008.03.21. 13:37:57
Ez novum, hogy a kuruc is rászállt a témára, már csak a Fideszt tekinti ellenfelének, a jelek szerint.
Persze, miért is hagyná ki, ha profitálhat belőle?
Már csak azt nem tudjuk, kinek a fia, borjai ők, hogy még a nagy Gyurcsányi sem tudott ellenük semmit tenni; akart-e?
Persze, miért is hagyná ki, ha profitálhat belőle?
Már csak azt nem tudjuk, kinek a fia, borjai ők, hogy még a nagy Gyurcsányi sem tudott ellenük semmit tenni; akart-e?
Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.03.21. 13:42:09
Gabenmongya, és mi van, ha nekem tetszik a Halálcsillag? Akkor hogyan álljak be közéd? :->
"Google", a Kuruc korrektül írt Tibetről. Nem tudom, miért nem lehet ezt észrevenni. Mindig csak azt kell észrevenni, amikor nem korrektül ír? Én is észreveszem, amikor a NSZ hoz le jó cikket.
"robin", ez a sajtó szintjén nem látszik.
"Google", a Kuruc korrektül írt Tibetről. Nem tudom, miért nem lehet ezt észrevenni. Mindig csak azt kell észrevenni, amikor nem korrektül ír? Én is észreveszem, amikor a NSZ hoz le jó cikket.
"robin", ez a sajtó szintjén nem látszik.
Black Birka · http://www.genyatrade.blogter.hu 2008.03.21. 13:45:56
Loxon, bevallom, sántít az elméletem, bocs. Különbem is, magas labda lenne. Az átévén párhuzamot vonni a Halálcsillag, és a kormányzati negyed között, és, hogy el akarják pusztítani, mert... Bár a Csillag jobban haladt, ha jól emléxem.
robin masters · http://robinmasters.blog.hu 2008.03.21. 13:46:56
Loxon: a közéleti sajtót a kisebbség olvassa.
Kuruc.info: az, hogy egy Magyarország számára kevésbé releváns témában "korrektül" írnak, nem teszi meg-nem-történtté a többi mocskot. Egy újságnál létezik a hitelesség fogalma, ami vagy van, vagy nincs. Ha nincs, akkor nem fog érdekelni, hogy 1000-ből egyszer korrektül írnak.
Kuruc.info: az, hogy egy Magyarország számára kevésbé releváns témában "korrektül" írnak, nem teszi meg-nem-történtté a többi mocskot. Egy újságnál létezik a hitelesség fogalma, ami vagy van, vagy nincs. Ha nincs, akkor nem fog érdekelni, hogy 1000-ből egyszer korrektül írnak.
gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.03.21. 13:47:21
Lola, bocs, de mi nem ugyanott voltunk akkor.
Legalábbis én a sarkon kb 50-60 rendőrt láttam, készenlétieket,
nem utcaiakat, és határőröket. De nézd meg az index videóját
nagyjából jól visszaadja a hangulatot.
Az, hogy a közismerten balos szereplők békésen tudtak
viselkedni a nemzetiradikál csapattal, tényleg tök jó, de
sajnos csak felszínes színjáték volt, én hallottam vitázó
embereket, és furcsa kinyilatkoztatásokat is.
Ezen kívül elég nagy üvöltözés, rendőr futkosás volt,
"kényszerintézkedésre" is sor került két ízben is.
Talán később jöhettél.
A különállás pedig szerintem is extrémmé vált már,
de ebben meg pont elöl járnak a fiatalok.
Legalábbis én a sarkon kb 50-60 rendőrt láttam, készenlétieket,
nem utcaiakat, és határőröket. De nézd meg az index videóját
nagyjából jól visszaadja a hangulatot.
Az, hogy a közismerten balos szereplők békésen tudtak
viselkedni a nemzetiradikál csapattal, tényleg tök jó, de
sajnos csak felszínes színjáték volt, én hallottam vitázó
embereket, és furcsa kinyilatkoztatásokat is.
Ezen kívül elég nagy üvöltözés, rendőr futkosás volt,
"kényszerintézkedésre" is sor került két ízben is.
Talán később jöhettél.
A különállás pedig szerintem is extrémmé vált már,
de ebben meg pont elöl járnak a fiatalok.
robin masters · http://robinmasters.blog.hu 2008.03.21. 13:49:19
Elől járnak? A "fiatalok" így, általánosságban? Akiknél a legalacsonyabb a választói hajlandóság/politika iránti érdeklődés? Na ne viccelődjünk már...
Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.03.21. 13:51:09
Robin:
kuruc ügyben is nagy az álszentség szerintem. Egy csomóan kiváncsian olvassák, akik aztán kötelezően úgy nyilatkoznak róla, ahogy az elvárt. Én teszek az ilyen elvárásokra. Érdekel, amit ott írnak. Ettől még megvan a saját véleményem.
kuruc ügyben is nagy az álszentség szerintem. Egy csomóan kiváncsian olvassák, akik aztán kötelezően úgy nyilatkoznak róla, ahogy az elvárt. Én teszek az ilyen elvárásokra. Érdekel, amit ott írnak. Ettől még megvan a saját véleményem.
Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.03.21. 13:53:52
OFF: Lola, bocs, jöttem volna, de nem értem vissza Pestre időben, mert jött hozzám Szartúró Toscanini vidéken, és kivakarta a bedugító fagyökeret a csatornából, utána meg ki kellett takarítanom, amit előrángatott:( De csak most tudott jönni, és már mégse volt állapot, hogy hiába van angolvécé, a kertben ásott lyukon görnyedek...
ON: én attól tartok, hogy a nemtörődöm fiatalság után semmi se jön. Ez nem tabula rasa, hanem tabula nigra...
ON: én attól tartok, hogy a nemtörődöm fiatalság után semmi se jön. Ez nem tabula rasa, hanem tabula nigra...
gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.03.21. 13:55:11
robin szerinted az un. trollok pl. ezen, vagy bármelyik blogon
melyik korosztályt képviselik? Olyan mocskolódó szövegek,
végletes indulatok törnek elő az már több mint szomorú.
Bízom benne, hogy lecsillapodik ez, de pillanatnyilag
eléggé felkorbácsoltak az indulatok a fiatalok körében
is. Vagy csak álmodom?
melyik korosztályt képviselik? Olyan mocskolódó szövegek,
végletes indulatok törnek elő az már több mint szomorú.
Bízom benne, hogy lecsillapodik ez, de pillanatnyilag
eléggé felkorbácsoltak az indulatok a fiatalok körében
is. Vagy csak álmodom?
robin masters · http://robinmasters.blog.hu 2008.03.21. 13:56:34
Loxon: persze, én is olvasok néha bulvártermékeket, mert szakmailag érdekelnek a témáik, de ettől még nem azonosulok a kultúrájukkal. A kurucinfot is lehet kiváncsiságból olvasni, de szerintem nonszensz, hogy bármely "korrekt" cikküket önmagában nézd, és függetlenítsd a lap viselt dolgaitól.
Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.03.21. 14:00:49
robin: a kuruc (bár nem vagyok összeesküvés-elméletek híve) nekem gyanús. Mármint arra, hogy amit csinálnak, a kormánynak jó. Keverik a nettó hazugságokat az olyan hírekkel, amelyeknél a tényanyag igaz (pl: cigányok rablógyilkossága itt-ott), de a körbevevő gyűlölködő fröcsögés a konszolidáltabb olvasókat elrettenti. Úgy tűnik a kuruc, mint egy szelep: kimondja a helyenként durva, non-polkorrekt igazságokat, de azokat komolytalanná tevő fröcskölődéssel körítve. Az ilyen hírek így ügyesen tabuvá is válnak, hiszen a kuructól átvenni bármit önmagában snassz. Nem is rossz technika...
Papa Doc 2008.03.21. 14:02:05
Ez a cikk kissé semmitmondó. A hatvanezredik "nem szép dolog a széthúzás, szeressük egymást, gyerekek" szöveg. Természetes, hogy vannak jobb- és baloldali "helyek", körök, házasságok, könyvek. Fejlett társadalmakban ugyanis megesik, hogy többféle kulturális miliő is létezik (mondjuk 8-10-féle markánsan eltérő). Vannak kispolgári és vannak értelmiségi, vannak munkás és vannak arisztokrata emberek, helyek, könyvek, házasságok stb. A sok egyéb tényező (vagyoni helyzet, etnikai származás, végzettség) mellett a pártpreferencia egy további tényező, ami darabolja a társadalmat. Nem a legerősebb tényező, mellesleg: valószínűleg a végzettség foka, az életkor vagy a jövedelmi státusz sokkal jobban szétválasztja/összeköti az embereket. Társadalmunk modern, komplexebb pl. az amazonasi indiánokénál, és ennek az ára többek között ez a tagoltság. Én ezt nem tartom rossz dolognak.
"az nem természetes, hogy nálunk ma már majdnem olyan erős identitás a párthovatartozás, mint a vallás."
A párthovatartozás viszonylag erős, és így erősebb a vallásnál, ami konkrétan elhanyagolható tényező.
"Az SZDSZ-, MSZP-szavazó ugyanolyan ember, mint mi?"
Folytathatnám: a szegény ugyanolyan ember, mint mi (vagy csak eltakarítandó, mert rontja a városképet)? A fiatal/öreg ugyanolyan ember, mint mi? A más nemzetiségű is? Stb. Nem aktuálpolitikai kérdés, hanem örök és elcsépelt emberi probléma, hogy az ember kevésbé hajlamos embernek tekinteni azt, aki nem az ő csoportjához tartozik. Nem kell ennek örülni, de ez van.
"az nem természetes, hogy nálunk ma már majdnem olyan erős identitás a párthovatartozás, mint a vallás."
A párthovatartozás viszonylag erős, és így erősebb a vallásnál, ami konkrétan elhanyagolható tényező.
"Az SZDSZ-, MSZP-szavazó ugyanolyan ember, mint mi?"
Folytathatnám: a szegény ugyanolyan ember, mint mi (vagy csak eltakarítandó, mert rontja a városképet)? A fiatal/öreg ugyanolyan ember, mint mi? A más nemzetiségű is? Stb. Nem aktuálpolitikai kérdés, hanem örök és elcsépelt emberi probléma, hogy az ember kevésbé hajlamos embernek tekinteni azt, aki nem az ő csoportjához tartozik. Nem kell ennek örülni, de ez van.
robin masters · http://robinmasters.blog.hu 2008.03.21. 14:07:58
Molnargoreny: én sem vagyok az összeesküvés-elméletek híve, de szerintem is (legalábbis részben) szolgálati pénzből és emberekkel fut a Kuruc.info.
A szolgálatoknak egyébként munkaköri kötelességük, hogy beépüljenek a szélsőséges szervezetekbe - tehát ez eddig oké. A Kuruc.info viszont olyan mennyiségű anyaggal fut, hogy a portál fenntartása szerintem nem lehet olcsó mulatság. Másrészt elég profin keltik a botrányokat. Szinte biztos vagyok benne, hogy (a szerkesztők tudtával vagy anélkül) ott van mögötte az NBH.
A szolgálatoknak egyébként munkaköri kötelességük, hogy beépüljenek a szélsőséges szervezetekbe - tehát ez eddig oké. A Kuruc.info viszont olyan mennyiségű anyaggal fut, hogy a portál fenntartása szerintem nem lehet olcsó mulatság. Másrészt elég profin keltik a botrányokat. Szinte biztos vagyok benne, hogy (a szerkesztők tudtával vagy anélkül) ott van mögötte az NBH.
Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.03.21. 14:17:41
Robin: bizony, a kuruc tevékenysége nagyon is jó arra, hogy olyan híreket, amelyeket mérsékletebb ellenzéki média esetleg nagyon keményen használhatna fel, szalonképtelenné tegyenek.
A másik, egyértelműen NBH-szervezet a Magyarok Nyilai (meg aki oldalba csavarta nagy óvatosan a rendőrpalotát). Érdekes, hogy milyen kevesen röhögnek sátánian (én többször megtettem) az állítólagos "szélsőségesek" patikamérlegen kimért, rendkívül óvatos "merényletein". Szerintem a tényleges szélsőséges az nem nyolc napon belül gyógyulóan üt (és főleg nem renegát baloldalit...).
A másik, egyértelműen NBH-szervezet a Magyarok Nyilai (meg aki oldalba csavarta nagy óvatosan a rendőrpalotát). Érdekes, hogy milyen kevesen röhögnek sátánian (én többször megtettem) az állítólagos "szélsőségesek" patikamérlegen kimért, rendkívül óvatos "merényletein". Szerintem a tényleges szélsőséges az nem nyolc napon belül gyógyulóan üt (és főleg nem renegát baloldalit...).
TamasNYC · http://nycity.blog.hu/ 2008.03.21. 14:48:31
Maga javíthatatlan álmodozó Ladó, izé... Lola.
Én is az vagyok: Boycott Beijing 2008!
Én is az vagyok: Boycott Beijing 2008!
W Joe 2008.03.21. 14:53:39
Ha a pártok, politikusok visszafogottabbak lennének, akkor nagyobb békesség lenne. Egyébként sem kellene számítania annak, hogy valaki ide vagy oda szavaz. Fura is lenne, ha valaki azért nem áll szóba a családtagjaival, mert annak a másik párt a szimpatikus. De az is furcsa, ha valaki minden kérdésben ugyanannak a pártnak ad igazat, ha az változtatja a véleményét, akkor az ő véleménye is változik. Kicsit olyan, mintha fordítva működnének a dolgok, és nem a pártok képviselnék a szavazókat, hanem a szavazók képviselik a pártok véleményét. Ennek kellene változnia szerintem.
ApukadHUN 2008.03.21. 15:01:57
Békés együttélés? Utópia lenne? Lehetséges, Próbáljuk ki!
Egyébként utálni nem szabad. Fikázni lehet.
Egyébként utálni nem szabad. Fikázni lehet.
vajon 2008.03.21. 15:07:45
"a Kuruc korrektül írt Tibetről"
sztálin meg jól főzött
sztálin meg jól főzött
Invictus 2008.03.21. 15:23:24
A kurucot bizony sokan olvassák, persze a többség szörnyűlködni vagy röhögni jár oda, de nem mindenki. A kuruc.info ha jól tudom az egyik legolvasottabb magyar portál. Nem index, de tuti benne van az első 10-ben szerintem. Az ilyen virtuális terekkel, mint a kurucinfó, pedig létre lehet hozni egy szélsőjobboldali tábort, ami beviszi a jobbikot a parlamentbe 2010-ben.
Persze lehet, hogy ezt az NBH és az MSZP is szeretné, és pénzelik.
Persze lehet, hogy ezt az NBH és az MSZP is szeretné, és pénzelik.
robin masters · http://robinmasters.blog.hu 2008.03.21. 15:25:54
Invictus: nincs benne az első tízben, sőt az első ötvenben sem.
spreadsheets.google.com/pub?key=phbbjOJUpiTcVGbGAkfpyaA
spreadsheets.google.com/pub?key=phbbjOJUpiTcVGbGAkfpyaA
robin masters · http://robinmasters.blog.hu 2008.03.21. 15:29:58
P.s.: az adatsor a Kuruc kapcsán persze csak következtetésekre jó, mivel utóbbi amerikai szerverről fut.
candy · http://wunderbike.postr.hu 2008.03.21. 15:55:44
Csodálatos píszlávjunitis poszt. Csak éppen ez a fiatalság sem nagyon fog megváltani senkit, mint ahogy az előző fiatalságok is nagyjából szüleik bűneivel vannak telve. A különféle tényleges pártprefereciával rendelkező szülők nagy része elég masszívan arrafelé tereli az utódot, hogy beálljon valamelyik hordába. Erre is szép példa már a jelenleg kialakult helyzet, mikor pl. Nyíregyen feltűnik a semmiből 20-30 leukémiás hitlerimádó, vagy éppen az erős rákosista jellegű, 'ha nem velünk, akkor ellenünk' dolog a jobboldaltól, aminek következtében aki nem jobbos az rögtön el van látva címkékkel. Öngerjesztő folyamat, melynek nem lesz vége, mindig lesz egy pár olyan ember, aki kitalál valami újabb jóságot, és ez magyarhonban inkább a jobboldal igazi terepe. Baloldalt max egy Balfront van, ami igazából nem látványos, nem csinál semmit, és igazából vonzónek sem lehet mondani a fiatalság szemszögéből. Ellenben pl. a gárda valszeg azért is tapinthatott nagyszerű piaci résre, mert elég sokan szeretnek katonásdit jáccani. Kurucinfót néhányszor próbáltam nézni, hátha sikerül nevetni rajta, de általában a címlap végignézése után hányingert kaptam. Jobbik meg MDF-et játszik mostanában, és valszeg a kiváltaknak lesz igazuk gárdaügyben. Ahhoz valami nagyon durva dolognak kéne történnie, hogy bejusson a parlamentbe szerintem. Bár ahhoz is, hogy mondjuk az mszp nyerjen még egy választást.
Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.03.21. 15:56:54
Robin, én a megbékélést nem csak a fideszesek és szadeszosok között értem. Hanem, hogy viseljük el egymást szélső jobbtól, szélső balig. Viseljük el a gárdistákat is, a kurucokat is, a homo bárokat is.
Az ilyen "szeressük egymást gyerekek" megnyilvánulások mindig csak arra szükülnek le, hogy szeressük a liberálisokat, pedig ők csak egy a sok közül.
Az ilyen "szeressük egymást gyerekek" megnyilvánulások mindig csak arra szükülnek le, hogy szeressük a liberálisokat, pedig ők csak egy a sok közül.
Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.03.21. 16:10:06
gloire, én olyan hat körül voltam ott, akkor éppen hideg volt és béke. De ez a jelenet is mutatja, csak akkor lehet a médiába bekerülni, ha balhé van.
robin masters · http://robinmasters.blog.hu 2008.03.21. 16:34:17
ez szerintem utópia. a legtöbb embernek vannak érzékenységei, melyek egy része legitim. a szabadság igenis odáig terjed, amíg másokét nem sérted vele. semmi okát nem látom, hogy egy embernek, akinek az apját agyonverték a nyilas csendőrök, miért fogadja el "összetartozunk" címszóval a magyar gárdát.
szerintem azért van a történelem, hogy egyes dolgokat ne kelljen elfogadnunk, ha a többség részeként mi képviseljük a jobbat.
szerintem azért van a történelem, hogy egyes dolgokat ne kelljen elfogadnunk, ha a többség részeként mi képviseljük a jobbat.
Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.03.21. 16:55:39
"Robin",
Azért fogadja el a nyilascsendőr által összevert apa fia a magyar gárdát, mert esetleg a rákosisták által kínzott előéletű apukájú magyargárdás is elfogadná őt. Who knows?
És ez attól még maradhatna független a politikai elvektől.
A történelem meg nem csak arra van. Ha egyáltalán valamire.
Azért fogadja el a nyilascsendőr által összevert apa fia a magyar gárdát, mert esetleg a rákosisták által kínzott előéletű apukájú magyargárdás is elfogadná őt. Who knows?
És ez attól még maradhatna független a politikai elvektől.
A történelem meg nem csak arra van. Ha egyáltalán valamire.
gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.03.21. 17:05:59
Lola, megnéztem a metainfókat a fotóimon. A happening 18:05-kor
már ment, a riasztópisztoly lövések 18:10, és 18:15-kor már el is
fogtáka a tibeti srácot. Pont elkerülted.
Majd töltök még fel az alkaloidára képeket. Korrekt csapat volt
egyébként a szervező gárda, és egy-két morgást leszámítva
tényleg békés, és egymást erősítő volt a különböző
platformok jelenléte.
alkaloida.blogspot.com/
már ment, a riasztópisztoly lövések 18:10, és 18:15-kor már el is
fogtáka a tibeti srácot. Pont elkerülted.
Majd töltök még fel az alkaloidára képeket. Korrekt csapat volt
egyébként a szervező gárda, és egy-két morgást leszámítva
tényleg békés, és egymást erősítő volt a különböző
platformok jelenléte.
alkaloida.blogspot.com/
TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2008.03.21. 17:08:56
robin, a nyilas csendőrség mai megfelelője a rebisz/készenléti rendőrség nem a magyar gárda. Az ugyanis az egyik civil kezdeményezés civilekkel, a másik meg állami erőszakszervezet akárcsak a nyilas csendőrség.
Érdekes számomra, hogy azok akikben a holokauszt és a vészkorszak olyan mély sebet hagyott, miért voltak némák 2006 okt 23a után... (tisztelet a kivételnek)
szerintem azért van a történelem, hogy egyes dolgokat ne kelljen elfogadnunk, ha a többség részeként mi képviseljük a jobbat.: üdvözöllek azok körében, akik szerint illegitim az alkotmányunk, éppen ezért illegitim: a törvényhozásunk, bíróságunk, és az ítéletvégrehajtásunk.
Érdekes számomra, hogy azok akikben a holokauszt és a vészkorszak olyan mély sebet hagyott, miért voltak némák 2006 okt 23a után... (tisztelet a kivételnek)
szerintem azért van a történelem, hogy egyes dolgokat ne kelljen elfogadnunk, ha a többség részeként mi képviseljük a jobbat.: üdvözöllek azok körében, akik szerint illegitim az alkotmányunk, éppen ezért illegitim: a törvényhozásunk, bíróságunk, és az ítéletvégrehajtásunk.
robin masters · http://robinmasters.blog.hu 2008.03.21. 18:24:32
Trunks86: ez az, amit soha sem értettem a magyar szélsőjobbnál - miért nem vállaljátok föl, amiben hisztek? Miért kell átlátszó dumákkal tagadni, hogy miért pont az Árpád-sávos zászlót lobogtatjátok?
Mindketten tudjuk, hogy a Magyar Gárda alapítói és tagsága antiszemita emberek, ezért van eszmei közösségük a Nyilas csendőrökkel. Egymás között nyilván vállaljátok is, de nyilvánosan valamiért már menekülök a bélyeg elől. Nem túl gerinces dolog.
Továbbá: 2006. október 23-án a vészkorszakhoz hasonlítani - gratulálok.
A Szent Korona-tanra alapozott alkotmányértelmezésben pedig - fájdalom - nem osztozom, de azért köszi.
Mindketten tudjuk, hogy a Magyar Gárda alapítói és tagsága antiszemita emberek, ezért van eszmei közösségük a Nyilas csendőrökkel. Egymás között nyilván vállaljátok is, de nyilvánosan valamiért már menekülök a bélyeg elől. Nem túl gerinces dolog.
Továbbá: 2006. október 23-án a vészkorszakhoz hasonlítani - gratulálok.
A Szent Korona-tanra alapozott alkotmányértelmezésben pedig - fájdalom - nem osztozom, de azért köszi.
robin masters · http://robinmasters.blog.hu 2008.03.21. 18:25:20
menekülök = menekülTök (természetesen)
TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2008.03.21. 18:43:35
Mármint mi???? Én nem vagyok szélsőjobbos, de köszi, hogy egy komment után nyakamba varsz egy tömeggyilkosságot.
Tényleg eszedbe nem jut, hogy az Árpád-sávos zászló nekem az ország legsikeresebb korszakát, az 1000éves magyar államiságot jelenti? Tényleg azt hiszed, hogy én valaha is egyetértenék ártaltalan emberek legyilkolásával mert ők mondjuk pont zsidók?
És nem tudjuk mindketten, ugyanis én ismerek köztük néhányat, és egyik sem válallal semmilyen közösséget szálasy csőcselékével. Képzel még egymás között is. Honnan ismered te az összes "szélsőjobbost" ilyen közelről, honnan tudod, hogy mit mondanak egymás közt?
Magyar Gárdás a nyilasokhoz hasonlítani... gratulálok.
Tényleg eszedbe nem jut, hogy az Árpád-sávos zászló nekem az ország legsikeresebb korszakát, az 1000éves magyar államiságot jelenti? Tényleg azt hiszed, hogy én valaha is egyetértenék ártaltalan emberek legyilkolásával mert ők mondjuk pont zsidók?
És nem tudjuk mindketten, ugyanis én ismerek köztük néhányat, és egyik sem válallal semmilyen közösséget szálasy csőcselékével. Képzel még egymás között is. Honnan ismered te az összes "szélsőjobbost" ilyen közelről, honnan tudod, hogy mit mondanak egymás közt?
Magyar Gárdás a nyilasokhoz hasonlítani... gratulálok.
El Condor 2008.03.21. 18:44:44
valahogy nem tudom szeretni azt, aki szerint hazaáruló, zsidóbérenc, komcsi, buzi, meg még mittudoménmi vagyok mert nem tapsikolok a viktornak.
El Condor 2008.03.21. 18:47:26
A gárdisták meg sajnos nem tudják mit csinálnak. Pontosan így indult a fasiszták terjeszkedése németorzágban, és mi lett belőle. Egyenlőre ártalmatlannak tűnik
Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.03.21. 19:22:31
Már megint mi lesz így a posztból. Tényleg ennyire megrögzötten kell nyomni ezeket a halálunalmas dumákat a nácizsidógárdanyilascigánybuzibérenc dolgokról? Egyik laposabb, mint a másik.
Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.03.21. 19:54:57
Loxon, Igen-igen. Ez szomorú, épp ennek ellenkezőjét akartam.
Robin, azt kellene észrevenned, hogy azt hiszed elfogadó vagy, pedig csak egy érzékenység iránt vagy elfogadó. Éppen ez a baj, ha relativizáljuk a fájdalmakat. Nem lehet különbséget tenni a kommunizmus áldozatai, a 2006-os rendőrterror áldozatai és a nyilas rendszer áldozatai között. Nincs kis fájdalom, nagy fájdalom -, akit terrorizáltak, megkínoztak ugyanúgy érzi magát bármilyen rendszerben. Az áldozatnak és hozzátartozóinak van érzékenysége és joga van védekeznie. Ezért tiszteletben lehet tartani a kárpótlásokat, az igazságszolgáltatást, a holocaust emlékközpontot, a demonstrációkat, egy-egy betört kirakatot és a gárdát is. Ezek mind félelemből alakultak, mindenféle áldozatok miatt.
Robin, azt kellene észrevenned, hogy azt hiszed elfogadó vagy, pedig csak egy érzékenység iránt vagy elfogadó. Éppen ez a baj, ha relativizáljuk a fájdalmakat. Nem lehet különbséget tenni a kommunizmus áldozatai, a 2006-os rendőrterror áldozatai és a nyilas rendszer áldozatai között. Nincs kis fájdalom, nagy fájdalom -, akit terrorizáltak, megkínoztak ugyanúgy érzi magát bármilyen rendszerben. Az áldozatnak és hozzátartozóinak van érzékenysége és joga van védekeznie. Ezért tiszteletben lehet tartani a kárpótlásokat, az igazságszolgáltatást, a holocaust emlékközpontot, a demonstrációkat, egy-egy betört kirakatot és a gárdát is. Ezek mind félelemből alakultak, mindenféle áldozatok miatt.
plastik02 2008.03.21. 20:42:35
azért a kurucinfót is áttolni a másik oldalra, ez már kemény. :D
én meg simán elhiszem, hogy létezik réteg ma Magyarországon, aki igényli ezt az újságírásnak becézett hányadékot (legvicesebb, mikor MTI cikkeket vesznek át szó szerint, csak beleírják, hogy nigger, zsidó, cigány) és van réteg, aki lelkiismeretesen részt vesz a készítésében.
magyar meg árpádsávos zászlóknak meg mi a szar köze van Tibethez? ilyenkor max az adott ország, nép, akármi szimbólumát szokták a szoimpatizálók lengetni. nyilván várták, hogy lesz egy kis balhé, a videón is ez látszik, szokásos ÁVH-zás.
egyáltalán nem a nagy nemzeti összeborulást juttatta eszembe. arra meg amúgyis hiába várunk és nincs is rá szükség. mindössze a paranoiát kéne hanyagolni és ÖNkritikát is gyakorolni néha, nem pedig folyton mások vélt és valós hibáival példálózni...
én meg simán elhiszem, hogy létezik réteg ma Magyarországon, aki igényli ezt az újságírásnak becézett hányadékot (legvicesebb, mikor MTI cikkeket vesznek át szó szerint, csak beleírják, hogy nigger, zsidó, cigány) és van réteg, aki lelkiismeretesen részt vesz a készítésében.
magyar meg árpádsávos zászlóknak meg mi a szar köze van Tibethez? ilyenkor max az adott ország, nép, akármi szimbólumát szokták a szoimpatizálók lengetni. nyilván várták, hogy lesz egy kis balhé, a videón is ez látszik, szokásos ÁVH-zás.
egyáltalán nem a nagy nemzeti összeborulást juttatta eszembe. arra meg amúgyis hiába várunk és nincs is rá szükség. mindössze a paranoiát kéne hanyagolni és ÖNkritikát is gyakorolni néha, nem pedig folyton mások vélt és valós hibáival példálózni...
aranyhaj.blogspot.com 2008.03.21. 20:47:17
Le a kalappal a cikk előtt, végre ilyesmit is látni! Őszintén örültem neki. (A gúnyolódó kommenteknek már kevésbé. Pedig az Árpád-sávos zászlót lengetők sem viselnek patát és szarvat, valóban tudnak együtt érzően, bajtársiasan viselkedni.)
aranyhaj.blogspot.com
aranyhaj.blogspot.com
plastik02 2008.03.21. 20:55:34
"Ezért tiszteletben lehet tartani a kárpótlásokat, az igazságszolgáltatást, a holocaust emlékközpontot, a demonstrációkat, egy-egy betört kirakatot és a gárdát is."
pfff...
pfff...
Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.03.21. 21:25:58
"plastik02",
csak duzzogj, azért mi kedvelünk.
csak duzzogj, azért mi kedvelünk.
plastik02 2008.03.21. 21:30:26
oké, megyek betörök pár kirakatot, hátha lenyugszom.
Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.03.21. 21:41:10
"plastik02",
Ha jólesik, csak tedd. Ha más nem is, én, a szívem mélyéig huligán, megértelek. De vigyázz, mert a többi szívtelen reakciósok most már tudják, hogy ki a tettes, és hívják a rendőrséget!
Ha jólesik, csak tedd. Ha más nem is, én, a szívem mélyéig huligán, megértelek. De vigyázz, mert a többi szívtelen reakciósok most már tudják, hogy ki a tettes, és hívják a rendőrséget!
plastik02 2008.03.21. 22:30:19
rohadékok, pedig állampolgári jogom :,(
robin masters · http://robinmasters.blog.hu 2008.03.22. 02:12:06
Lola, nem az áldozatok között teszek különbséget, hanem a különböző események történelmi súlya között. Elképesztőnek tartom, hogy akár a holokausztot, akár a vörösterrort 2006-hoz hasonlítsuk.
tewton 2008.03.22. 04:43:11
robin masters,
"nem látom, hogy egy embernek, akinek az apját agyonverték a nyilas csendőrök, miért fogadja el "összetartozunk" címszóval a magyar gárdát."
ha már elfogadásról beszélsz, nézz át az életre-halálra topikba. Olvasd végig.
Gondold csak újra. Helyettesítsd be fenti mondatba a "nyilas csendőrök" helyére a cigány kisebbséget, a "magyar gárda" helyére az SzDSz-t, Horváth Aladárostól.
Akarnál a rokonaid gyilkosaival meg a haverjaikkal barátkozni? Ugye nem igazán? Asszem senki se.
Jahogy az SzDSz nem támogatja a cigányok bűncselekményeit? Még a "megélhetési bűnözés" szintjén sem?
Erre meg a Te saját szavaiddal azt válaszolnám:
"Egymás között nyilván vállaljátok is, de nyilvánosan valamiért már menekülök a bélyeg elől. Nem túl gerinces dolog."
"nem látom, hogy egy embernek, akinek az apját agyonverték a nyilas csendőrök, miért fogadja el "összetartozunk" címszóval a magyar gárdát."
ha már elfogadásról beszélsz, nézz át az életre-halálra topikba. Olvasd végig.
Gondold csak újra. Helyettesítsd be fenti mondatba a "nyilas csendőrök" helyére a cigány kisebbséget, a "magyar gárda" helyére az SzDSz-t, Horváth Aladárostól.
Akarnál a rokonaid gyilkosaival meg a haverjaikkal barátkozni? Ugye nem igazán? Asszem senki se.
Jahogy az SzDSz nem támogatja a cigányok bűncselekményeit? Még a "megélhetési bűnözés" szintjén sem?
Erre meg a Te saját szavaiddal azt válaszolnám:
"Egymás között nyilván vállaljátok is, de nyilvánosan valamiért már menekülök a bélyeg elől. Nem túl gerinces dolog."
plastik02 2008.03.22. 09:22:34
nácinak, vagy bűnözőnek nem születik senki, azzá lesz...
robin masters · http://robinmasters.blog.hu 2008.03.22. 10:28:27
tewton: nem vitatom a hasonlóságot.
Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.03.22. 10:36:20
Itt most nem arról van szó, hogy csatlakozni kellene ehhez, vagy ahhoz a szervezethez, hanem csak arról, hogy el kellene fogadni.
Nem kell lehülyézni a szélsőjobbot, az SZDSZ-eseket, MSZP-éseket sem. Mindegyiknek van saját magyarázata és félelme. Ezt tiszteletben lehet tartani és szerintem túl van dimenzionálva Gyurcsány is és a gárda is. Legyenek, így együtt, mi pedig, ha van kedvünk nézegessük őket. Ha nincs kedvünk, akkor pedig nézegethetünk másfelé. Az más kérdés, hogy van véleményünk róluk, de azért nem kellene így felfújni a jelentőségüket.
Nem kell lehülyézni a szélsőjobbot, az SZDSZ-eseket, MSZP-éseket sem. Mindegyiknek van saját magyarázata és félelme. Ezt tiszteletben lehet tartani és szerintem túl van dimenzionálva Gyurcsány is és a gárda is. Legyenek, így együtt, mi pedig, ha van kedvünk nézegessük őket. Ha nincs kedvünk, akkor pedig nézegethetünk másfelé. Az más kérdés, hogy van véleményünk róluk, de azért nem kellene így felfújni a jelentőségüket.
robin masters · http://robinmasters.blog.hu 2008.03.22. 11:07:39
Lola: a nem-politizáló állampolgár szintjén teljesen igazad van. De akik közéletben aktívak (akár civil szervezetek, pártok, ifjúsági hálók keretében), azok valamin változtatni szeretnének és ezért szervezkednek, kifejezik a véleményüket. Ezzel sincsen gond.
Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.03.22. 11:20:17
robin, szerintem a politizáló emberek is lehetnének kicsit megértőbbek.
Ugyanis a jobbtól jobbra állók utálják a baloldaliakat, a jobbtól balra állók pedig utálják a szélsőjobbot. Szerintem pedig mindkettőt meg lehet érteni, a saját fájdalmaival, igazságával. Nem kell elítélni a másikat csak azért, mert kicsit radikálisabban, vagy liberálisabban lép fel.
Vegyük komolyan egymást, de ne véresen, megbélyegzően.
Ugyanis a jobbtól jobbra állók utálják a baloldaliakat, a jobbtól balra állók pedig utálják a szélsőjobbot. Szerintem pedig mindkettőt meg lehet érteni, a saját fájdalmaival, igazságával. Nem kell elítélni a másikat csak azért, mert kicsit radikálisabban, vagy liberálisabban lép fel.
Vegyük komolyan egymást, de ne véresen, megbélyegzően.
Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.03.22. 11:31:42
"Robin",
kifejezni egy véleményt, meg hisztérikusan kígyót-békát vizionálni azért szerintem más.
Egyszer ismerőseimmel kisbusszal mentünk valahova, és áthajtottunk egy jó nagy úthibán, mire valamelyikük megszólalt: "kurva Gyurcsány". Ironikusan mondta, és ez jó volt. Mert tényleg ilyenek egyesek. Eltanyálnak az utcán, és azonnal Gy. F. női felmenőit kezdik el szídni. Igaz, hogy többnyire ebben is valamivel több humorérzék van, mint paranoia, de azért elhasználttá teszi a levegőt.
A Gárda-ügy meg dettó. Amikor szocialista, liberális meg "apolitikus" ismerőseimnek nincs más témája, akkor elkezdenek mindenkit fasisztázni, hitlerezni, gárista veszélyről elmélkedni, Gyurcsányt idézve vizitdíj és FIDESZ-szavazók összefüggéséről értekezni, természetesen nagyon intellektuális modorban.
Ezeken többnyire csak nevetnem kell, még meg is toldom néhány hangzatos adalékkal, hogy teljesen igazolva lássák magukat.
kifejezni egy véleményt, meg hisztérikusan kígyót-békát vizionálni azért szerintem más.
Egyszer ismerőseimmel kisbusszal mentünk valahova, és áthajtottunk egy jó nagy úthibán, mire valamelyikük megszólalt: "kurva Gyurcsány". Ironikusan mondta, és ez jó volt. Mert tényleg ilyenek egyesek. Eltanyálnak az utcán, és azonnal Gy. F. női felmenőit kezdik el szídni. Igaz, hogy többnyire ebben is valamivel több humorérzék van, mint paranoia, de azért elhasználttá teszi a levegőt.
A Gárda-ügy meg dettó. Amikor szocialista, liberális meg "apolitikus" ismerőseimnek nincs más témája, akkor elkezdenek mindenkit fasisztázni, hitlerezni, gárista veszélyről elmélkedni, Gyurcsányt idézve vizitdíj és FIDESZ-szavazók összefüggéséről értekezni, természetesen nagyon intellektuális modorban.
Ezeken többnyire csak nevetnem kell, még meg is toldom néhány hangzatos adalékkal, hogy teljesen igazolva lássák magukat.
tewton 2008.03.22. 13:19:14
Loxon,
"Ezeken többnyire csak nevetnem kell, még meg is toldom néhány hangzatos adalékkal, hogy teljesen igazolva lássák magukat."
1. Hát micsoda egy ember vagy, beállsz a kórusba, ahhelyett, hogy kiállnál az igazságért ... :)
2. aztán ha fordul a kocka és az apolitikusokból jobbosak lesznek, akkor meg emlékezni fognak rá, hogy Loxon miket mondott a náci Viktorról :)
"Ezeken többnyire csak nevetnem kell, még meg is toldom néhány hangzatos adalékkal, hogy teljesen igazolva lássák magukat."
1. Hát micsoda egy ember vagy, beállsz a kórusba, ahhelyett, hogy kiállnál az igazságért ... :)
2. aztán ha fordul a kocka és az apolitikusokból jobbosak lesznek, akkor meg emlékezni fognak rá, hogy Loxon miket mondott a náci Viktorról :)
robin masters · http://robinmasters.blog.hu 2008.03.22. 17:10:09
Loxon, tőled idéznék:
"Kifejezni egy véleményt, meg hisztérikusan kígyót-békát vizionálni azért szerintem más."
Ugyanezt gondolom, mondom én is.
Lola: tehát Te azt mondod, hogy először is mindenkinek minden véleménnyilvánítási módot, stílust el kell fogadnia másoktól, és ebből lesz majd béke. Ezt szerintem anarchiának hívják, és nem működőképes.
Igenis léteznek normák, amelyeken túl lehetnek kihágások (ezek is teszik izgalmassá a mindennapokat), de alapvetően ismerjük és tiszteljük a határokat. Kölcsönösen. Én elvárhatom egy szabad demokratától, hogy emberi jogi érzékenysége terjedjen ki a határon túliakra vagy 2006. október 23. sérültjeire. Ő elvárhatja tőlem, mint jobboldalitól, hogy a Magyar Gárdát az annak szimbólumrendszerére, hangnemére érzékeny honfitársaim szemével is nézzem, ítéljem meg.
Ez egy lehetőség, ami nem utópia. Az, hogy mindenkitől mindent fogadjunk el, annál inkább az.
"Kifejezni egy véleményt, meg hisztérikusan kígyót-békát vizionálni azért szerintem más."
Ugyanezt gondolom, mondom én is.
Lola: tehát Te azt mondod, hogy először is mindenkinek minden véleménnyilvánítási módot, stílust el kell fogadnia másoktól, és ebből lesz majd béke. Ezt szerintem anarchiának hívják, és nem működőképes.
Igenis léteznek normák, amelyeken túl lehetnek kihágások (ezek is teszik izgalmassá a mindennapokat), de alapvetően ismerjük és tiszteljük a határokat. Kölcsönösen. Én elvárhatom egy szabad demokratától, hogy emberi jogi érzékenysége terjedjen ki a határon túliakra vagy 2006. október 23. sérültjeire. Ő elvárhatja tőlem, mint jobboldalitól, hogy a Magyar Gárdát az annak szimbólumrendszerére, hangnemére érzékeny honfitársaim szemével is nézzem, ítéljem meg.
Ez egy lehetőség, ami nem utópia. Az, hogy mindenkitől mindent fogadjunk el, annál inkább az.
tewton 2008.03.23. 07:41:39
robin master,
"Ő elvárhatja tőlem, mint jobboldalitól, hogy a Magyar Gárdát az annak szimbólumrendszerére, hangnemére érzékeny honfitársaim szemével is nézzem, ítéljem meg."
igazad van, és
az IS-en a hangsúly.
de mire ezt egy szdsz-es megérti ... rég szabad lesz Tibet.
"Ő elvárhatja tőlem, mint jobboldalitól, hogy a Magyar Gárdát az annak szimbólumrendszerére, hangnemére érzékeny honfitársaim szemével is nézzem, ítéljem meg."
igazad van, és
az IS-en a hangsúly.
de mire ezt egy szdsz-es megérti ... rég szabad lesz Tibet.
robin masters · http://robinmasters.blog.hu 2008.03.24. 16:15:44
Lolának és mindenkinek:
Egy érdekes cikk, nagyon is témába vágó (persze Amerikára értelmezve) a friss Atlantic Monthly hasábjain.
THE CASE FOR PARTISANSHIP - Why polarization is good for us
www.theatlantic.com/doc/200804/comment
Egy érdekes cikk, nagyon is témába vágó (persze Amerikára értelmezve) a friss Atlantic Monthly hasábjain.
THE CASE FOR PARTISANSHIP - Why polarization is good for us
www.theatlantic.com/doc/200804/comment
2008.03.25. 21:18:21
Halottak a Kirti kolostorban, lőtt sebekkel.
Csak erős idegzetüeknek:
www.freetibet.org/press/kirtiphotos.html
Csak erős idegzetüeknek:
www.freetibet.org/press/kirtiphotos.html